Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2018 19:41 - Инфантилът, стожер на истината?
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4419 Коментари: 26 Гласове:
17

Последна промяна: 22.07.2018 23:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Няма да посочвам име, уважавам интелигентността на блогърите ,които ще прочетат написаното. А пък случаите са толкова известни, че едва ли представлява някаква трудност да се разбере, коя е въпросната персона!?

Един блогов терой се вживява като упълномощен да квалифицира участниците в блога! Лъжци ли са , глупаци ли или и двете заедно!Даже такае формулирал и постинга си- " Лъжи и глупости"
Що за простотия? Кой му дава това право? Кой е той?

Да, това е отговорна работа, трябва да си много високо в обществото, за да те натоварят, или както е в случая,  да се самонатовариш с подобна " дейност"!

Не, учител е ,внимание,  по литература в техникума по автотранспорт!?
Без коментар!
Ползата от литературата ,преподавана на шофьорите от такъв учител ,  ще е само ,да не заспиват като шофират, сещайки се за него! Да, има полза от преподаването му в такъв случай, не може да се отрече!

Интересно ми е, като е такъв борец за истината/ според него/, значи и мъжество не би трябвало  да  му липсва!?
А да видим мъжеството му! Има ли го или не!? Лесно може да се провери,в отговорите му на няколко въпроса:

По възходящ ред са въпросите, на трудност!

1/ Помпи пи си постингите и защо?  Напомпил ли е последният си, въпросен постинг " Лъжи и глупости? ? Кого лъже с помпенето? Че себе си, това е сигурно!

2/ Колко фалшиви профила има? Леонлеоноввпом2 негов ли е ? Активира го, пише коментар и го дезактивира! Писал ли е чрез него на жени в блога?

3/ Какво му е участието в излизането от блога на обичаният от болшинството  Петър Даскалов-човек с дълга и ползотворна научна кариера?
Малцинството е от такива като него!

4/ Заплашвал ли е мен и Даскалов, че ще ни размаже с "Люто чушле"? Впрочем , това е рубрика на Пантелеев, която обектът на постинга  си е присвоил или е имал намерение да го направи! Впрочем, нека Пантелеев се изкаже, ако реши!


 5/ И какво му е участието в печалния случай " Митко", за съжаление починал?  Да каже , кореспондирал ли си е с него или от негово име?Чувства ли някаква вина?
Тук призовавам ВМИР,  Милейди, Ангелина Пискова да вземат отношение!
А и други....

Убедих се, че подобни умора нямат! За лошото , разбира се!
Що за интелигент, подвластен на злото? Влюбен в него!

Попрегледал съм постингите му! Пропити с омраза и с мания за величие! Вероятно  е плод, манията , на комунистическото му минало незабравимо?
Грам човечност няма в тях

Е, на какво може да учи такъв?
На нещо добро ли?



                                          ДОПЪЛНЕНИЕ , След получена информация

 6/ Чувства ли се престъпник и има ли основание за това?




Гласувай:
19


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Той, че е изключително прост е добре ...
22.07.2018 20:37
Той, че е изключително прост е добре известно на всички читави хора в блога?
Ама защо се мъчи да се качи в по-висока категория на прост?
Толкова е прост, че няма накъде повече!
Ясно е също, че такъв наглец като не получава организиран отпор,какъвто заслужава, наглостта му също ще расте!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Защо е инфантил ли?
22.07.2018 20:52
Ами защото само дете в предучилищна възраст така настойчиво и упорито може да се занимава с подобни квалификации! Дейност- пресилено е ! Какво полезно е свършила в живота си тя, персоната, че да развива и дейност?!
Явно персоната не е излязла от тази си възраст!
цитирай
3. nedovolen - Колю Босия умира и заради такива ...
22.07.2018 21:00
Колю Босия умира и заради такива като него.
В Ямболско трепят добитъка и заради такива като него.
Той с какво тръгнал да се занимава.
Ей сега ще кацне и убеждава, че аз съм ти, а не аз.
:))) /не е за усмивка, но.../
цитирай
4. blackpredator - и аз, не по вашите отношения,
22.07.2018 21:02
по истината

1 - Рустам никога, ама никога не се е помпил
помпят го
2 - ти късоглед ли си, и ако - питай
Леонлеоноввпом2 и още 130 профила са на хисарското куку полигор
болно е човечето...
3 - "Люто чушле" е Панто и няма нищо общо с Рустам
4 - печалният случай "Митко" е идентичен със случая Скрипал
роден е у главата на една известна блогова гъска..
цитирай
5. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
22.07.2018 21:10
nedovolen написа:
Колю Босия умира и заради такива като него.
В Ямболско трепят добитъка и заради такива като него.
Той с какво тръгнал да се занимава.
Ей сега ще кацне и убеждава, че аз съм ти, а не аз.
:))) /не е за усмивка, но.../


Благодаря ти за отзива!
Да,далече по- сериозни неща стават, но той умора няма
С поне два активни-доказано профила и още вероятно 10 неактивни е развил мнителност Понеже е върхът на сладоледа, всички ще се стремят да са като него И да имат фалшиви профили затова ез и ти сме едно!?
Ами толериран е явно
на мен ми свалиха постинг, отговор ,тя се загуби - Николина, явно фалш, в което единственото смущаващо беше напомнянето,че тя като жена има други, добре известни функции, а не да брои труповете по бойното поле и да ги разпределя по националност!
Може и мъж да е била, някои се усъмниха в пола и?
Без повече коментари за нея/ него/

Хубава вечер, Николай!
цитирай
6. анонимен - Много си умен и симпатичен! Ра...
22.07.2018 21:16
Много си умен и симпатичен!
Радвам се , че си тук.
цитирай
7. russianpredator - Само да уточня. Аз съм Полигор и н...
22.07.2018 21:22
Само да уточня.
Аз съм Полигор и нямам нищо общо нито с фалшивия леонов, нито пък имам 130 профила, а само 4.
Онова куку от Две могили е обсебено и вманиачено от мен и ме открива навсякъде.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Знаеш ли?
22.07.2018 21:25
blackpredator написа:
по истината

1 - Рустам никога, ама никога не се е помпил
помпят го
2 - ти късоглед ли си, и ако - питай
Леонлеоноввпом2 и още 130 профила са на хисарското куку полигор
болно е човечето...
3 - "Люто чушле" е Панто и няма нищо общо с Рустам
4 - печалният случай "Митко" е идентичен със случая Скрипал
роден е у главата на една известна блогова гъска..


Точно истината поставям под съмнение
Ти какъв си на този Рустам? Защо мислиш, че е той?
Впрочем, ставал съм свидетел на коментарите ти при него по мой адрес Ти какви микслиш, че бяха коментарите ти? Вразумителни или възхитителни от тъпотиите ?
Възхитителни ли?

1/ Откъде знаеш ,че е никога?! Присъствал ли си?
2/Да предположим, че е така? И как така му прави компания в постинги , " посветени" на мен И са единодушнив в заключенията? Защо не се яви с негов ,фалшив профил тук Да, ще го проверя! Да не би да са един и.....
Не ме смятай за толкова глупав, колкото ти се иска!
3/Да, така и предполагах! Но не Пантелеев говореше, че ще възобнови въпросната рубрика или както я нарече В кратката си ПРОГРАМА за действие!
4/ Коя е тази гъска? И гъски ли пишат тук?
Не вярвам да е ВМИР, аз от него знам Ще му се обадя, да уточните!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Благодаря!
22.07.2018 21:29
анонимен написа:
Много си умен и симпатичен!
Радвам се , че си тук.


Какъв съм си е мой проблем и аз го решавам, не някой друг!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Добре си дошъл!
22.07.2018 21:34
russianpredator написа:
Само да уточня.
Аз съм Полигор и нямам нищо общо нито с фалшивия леонов, нито пък имам 130 профила, а само 4.
Онова куку от Две могили е обсебено и вманиачено от мен и ме открива навсякъде.


Не се занимавам за удоволствие с интриги и не знам кой е от Две могили
Впрочем, преди години бях запас с фелшера на Две Могили Да ,кажи ми ,как да го намеря въпросния, да питам за лекаря!
Руския предатор защо те натапя, няма да кажа клевети?
цитирай
11. leonleonovpom2 - Активност на фалщивите профили...
22.07.2018 21:35
Активност на фалшивите профили!
Ами като ги няма истинските?
цитирай
12. russianpredator - Оня, дето се е кръстил блекпреда...
22.07.2018 21:54
Оня , дето се е кръстил блекпредатор, е от Две могили, така, както аз съм от Хисар.

Дето седне, дето стане, все мен открива.
Втълпил си е, че всички фейкове тук са все аз.

Ясно е на всички, че точно той помпи поне 10 души.

Нищо чудно и рустам да помпи.
цитирай
13. leonleonovpom2 - Сбърках ви бе, човек!
22.07.2018 22:00
russianpredator написа:
Оня , дето се е кръстил блекпредатор, е от Две могили, така, както аз съм от Хисар.

Дето седне, дето стане, все мен открива.
Втълпил си е, че всички фейкове тук са все аз.

Ясно е на всички, че точно той помпи поне 10 души.

Нищо чудно и рустам да помпи.


Да, вече ми е ясно!
Кой помпи въпросното лице?
Въпреки ,че съм по- склонен ,че сам го прави
Много индикации има
Но пък факт е, че не закъсня да се появи, без да е канен и говори като пълномощник
Грижи се за извършеното!

Хубава вечер!
цитирай
14. blackpredator - е,
22.07.2018 22:44
аз твърдя, че коментиралите при Рустам netengalfon и mislitellqt
и коментиралите при теб taniatanina и russianpredator,
са нищо повече от леонлеоноввпом2
наивнодобродушен си човече и точно това ти качество те прави
лесна плячка за гаргара на кратунковците
Рустам не е от тях
и помисли си що те подиграва..
цитирай
15. vmir - Привет, Леон!
22.07.2018 22:48
Мога да кажа за починалия блогър Митко, че настоящият ни "герой" говореше и пишеше от негово име в блог с аватар на Митко и потребителско име, което ужасно трудно се различаваше от това на Митко. Послесният постинг на Митко беше гневна реакция срещу свинщините в блога, а по-голяма свинщина от това да говориш от нечие име аз не виждам. Митко е получил инфаркта си не повече от час-два след публикуване на постинга си в състояние на гняв от това, което въпросния индивид вършеше спрямо него. Изумява ме личното му поведение - че вместо да се скрие в миша дупка и да се покайва, този тип се държи като някакъв вид герой. Иначе от колективна гледна точка отдавна е изяснено, че за хора с престъпна нагласа несанкционираното престъпление е най-прекия път към рецидивизма.
цитирай
16. leonleonovpom2 - За блякпредатор!
22.07.2018 22:56
vmir написа:
Мога да кажа за починалия блогър Митко, че настоящият ни "герой" говореше и пишеше от негово име в блог с аватар на Митко и потребителско име, което ужасно трудно се различаваше от това на Митко. Послесният постинг на Митко беше гневна реакция срещу свинщините в блога, а по-голяма свинщина от това да говориш от нечие име аз не виждам. Митко е получил инфаркта си не повече от час-два след публикуване на постинга си в състояние на гняв от това, което въпросния индивид вършеше спрямо него. Изумява ме личното му поведение - че вместо да се скрие в миша дупка и да се покайва, този тип се държи като някакъв вид герой. Иначе от колективна гледна точка отдавна е изяснено, че за хора с престъпна нагласа несанкционираното престъпление е най-прекия път към рецидивизма.


Ето ти коментара на ВМИР, когото много уважавам и не може да се мери Рустам и с кутрето му дори
Казваш ,че въпросния рустам не е кратунковец Ами да, той е много прост човек!
Само изключително прост и комплексиран човек може да се подиграва с хора, които са на светлинни години пред него! Не със селски хитрини и простотии
Това не го ли разбираш или трябва да го обяснявам?
Според тебе Рустам смел и честен човек ли е, това ме интересува?
Че е прост, самодоказал се е! Лауреат е на блоова награда за миналата година!!
Да ми се подиграва колкото иска, щом има полюции от това!
Нищожествата така се възнасят!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Благодаря ти , Вмир!
22.07.2018 23:13
vmir написа:
Мога да кажа за починалия блогър Митко, че настоящият ни "герой" говореше и пишеше от негово име в блог с аватар на Митко и потребителско име, което ужасно трудно се различаваше от това на Митко. Послесният постинг на Митко беше гневна реакция срещу свинщините в блога, а по-голяма свинщина от това да говориш от нечие име аз не виждам. Митко е получил инфаркта си не повече от час-два след публикуване на постинга си в състояние на гняв от това, което въпросния индивид вършеше спрямо него. Изумява ме личното му поведение - че вместо да се скрие в миша дупка и да се покайва, този тип се държи като някакъв вид герой. Иначе от колективна гледна точка отдавна е изяснено, че за хора с престъпна нагласа несанкционираното престъпление е най-прекия път към рецидивизма.


Абсолютен тъпигьоз! Вместо да се крие, раздава морал! Да не използвам по- пикантен израз
Имах среща с директор на един завод, беше преди години
Беще разследван за нещо Каза че е зает, но като се освободи ,ще дойде В едно затънтено кафене, в значителен град насред БалканаНямах друга работа и с колега се насочихме към кафенето! Времето минаваше, а той не идваше Споделих с колегата, че е разследван? Той се плесна по главата и каза ,че затова е определил това кафене! И ще дойде като се стъмни! Така и стана Човекът е изпитвал срам от познати!
А този страда от синдром за рецидивизъм!
Той ще ви се подиграва?!
Първо да постигне моите резултати, а не да ми се хвали с постижения , каквито имах в трети клас-да пиша безгрешно!
Благодаря ти , още веднъж!

Лека нощ, приятелю!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Звачи всепак нещо ми е убегнало във ...
22.07.2018 23:22
Звачи все пак нещо ми е убегнало във въпросите?
Добавям го:

6/ Чувства ли се престъпник и има ли основание за това?

Ти как мислиш, Блеки?
Доколкото схващам, с наивитета си, ти си пълномощник!
цитирай
19. leonleonovpom2 - И едно уточвевие
23.07.2018 00:10
По адрес на инсинуациите ,внушенията му!
Абсолютно с никой нямам договорка, да си разменяме плюсове Това е поредната измислица, освен всички други
Имам си любими блогове, нормално е да гласувам в тях И на които съм любим-за мен
Но на никого не съм поставял ултиматум-да гласува
Да, гласувал съм и на случайни постинги, които съм прочел и са ми харесали Или пък е имало минуси, за да не се усъмнят в мен
Минуси пиша само на доказани като нето!
С фалшивите му профили имам да му връщам много! Поне 90% са негови!
И той ли ще ме учи на морал, който половин ден прекарва да чете и да копира постингите ми скрит като мишка!
Имам сведение ,че една особа , от неговата кръвна група, му плаща? Но това, ако си признае!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Да, някой помпил постинга на гер...
23.07.2018 00:27
Да, някой помпил постинга на героичния престъпник, не той пишел и коментирал от мое име?!
Имало самаряни, само чакали негов постинг ,да го напомпят и "коментират" , за да му хареса и да им отговори?!

Ало у ,самаряни!
Мен защо ме подминававате? Как поне един не се намери?
А, защото ви ...няма!
Ясно!
цитирай
21. nedovolen - За добро утро с нещо като виц. Про...
23.07.2018 05:11
За добро утро с нещо като виц.
Простият човек и на състезание на простаци да отиде, пак ще е последен, щото от простотия не може да отлепи.

Това, което нижем и виждаме тук, не са буквички, а вибрации. Които са на една честота, работата става. Които не са, как го каза ти - орбити, работата не става.
Не е и необходимо. Всеки до "летвичката" си, както казваше пък другаря тж.
То и орбитите не са такива - плоската земя, кухата луна, слънчето не е това слънце и т.н.
Хай, че от умности кафето ми тръгна по печката...
:)))
цитирай
22. krumbelosvet - Леле-мале
23.07.2018 06:54
Има индивиди, които обичат да се уригват по улицата. В американските детски филми пръднята и уригването са постоянна подправка. А в кв. Надежда през 50-те години на миналия век, улични деца пишеха на видни места "кой писал с.ал кой чел ял".
И аз съм 22-рия, който се занимава с наследника на надежденските гаменчета от 50-те години!!!! Те бяха деца от нездрави семейства, така са получавали ОБЩЕСТВЕНО ВНИМАНИЕ, щото в семейството - само бой.
цитирай
23. vmir - Пожелавам на всеки безличен лумпен
23.07.2018 07:22
за когото насилието и вероломството над човешкия живот е "само в главата", да се възхищава лично на вманиачения рецидивист, който е решил, че задачата му на този свят е да го освобождава от некадърници като него. Постоянни завистници имат главно кадърните хора, но никаква некадърност и безличие не са в състояние да предпазят някого от патологията на маниаците, поне в моментите им на безсилие срещу обектите на тяхната черна завист. Тогава неизбежно и по-вероломно отвсякога идва реда и на лумпените като невзрачния простак, който няма очи да погледне хората, с които си мисли, че се подиграва. Накрая лумпените си получават заслуженото от вманиачените рецидивисти, на които се възхищават и съдействат без да се досещат, че мижитурки като тях няма как да останат незасегнати от простотията, която сами разпалват.

Защото глупака си прави сметките без кръчмаря - "Щом аз помагам на мръсници, значи и мръсниците ще ми помагат". И не му минава и през ум, че когато мръсника бъде притиснат, единствения, когото ще може да притисне за да си спаси кожата, остава глупакът, който му се е възхищавал.


Както казва Шварценегер - "Завистта трябва сам да си я заслужиш".

Хубав ден, Леон!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Добро утро, Николай!
23.07.2018 07:24
nedovolen написа:
За добро утро с нещо като виц.
Простият човек и на състезание на простаци да отиде, пак ще е последен, щото от простотия не може да отлепи.

Това, което нижем и виждаме тук, не са буквички, а вибрации. Които са на една честота, работата става. Които не са, как го каза ти - орбити, работата не става.
Не е и необходимо. Всеки до "летвичката" си, както казваше пък другаря тж.
То и орбитите не са такива - плоската земя, кухата луна, слънчето не е това слънце и т.н.
Хай, че от умности кафето ми тръгна по печката...
:)))


И аз не мога да разбера, защо простаците се лепят за мен ,като мухи?
А, виж как намерих отговора-ами не като мухи, просто са си мухи!
Впрочем и една уважавана блогърка каза -Иване, не се занимавай с него, орелът не лови мухи!
Досадна муха е,просто няма как да не и обърнеш внимание, като на такава!

Хубав ден,приятелю!

Хубав ден!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Добро утро, Красимире!
23.07.2018 07:27
krumbelosvet написа:
Има индивиди, които обичат да се уригват по улицата. В американските детски филми пръднята и уригването са постоянна подправка. А в кв. Надежда през 50-те години на миналия век, улични деца пишеха на видни места "кой писал с.ал кой чел ял".
И аз съм 22-рия, който се занимава с наследника на надежденските гаменчета от 50-те години!!!! Те бяха деца от нездрави семейства, така са получавали ОБЩЕСТВЕНО ВНИМАНИЕ, щото в семейството - само бой.


благодаря ти за отзива

Да, точна дума гамен, връзваща се с инфантил
Но при него има и нещо разминаващо се с модела
От здраво странджанско семейство е, със славно агентурно минало!
Защо е такъв?

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Добро утро Вмир!
23.07.2018 07:47
vmir написа:
за когото насилието и вероломството над човешкия живот е "само в главата", да се възхищава лично на вманиачения рецидивист, който е решил, че задачата му на този свят е да го освобождава от некадърници като него. Постоянни завистници имат главно кадърните хора, но никаква некадърност и безличие не са в състояние да предпазят някого от патологията на маниаците, поне в моментите им на безсилие срещу обектите на тяхната черна завист. Тогава неизбежно и по-вероломно отвсякога идва реда и на лумпените като невзрачния простак, който няма очи да погледне хората, с които си мисли, че се подиграва. Накрая лумпените си получават заслуженото от вманиачените рецидивисти, на които се възхищават и съдействат без да се досещат, че мижитурки като тях няма как да останат незасегнати от простотията, която сами разпалват.

Защото глупака си прави сметките без кръчмаря - "Щом аз помагам на мръсници, значи и мръсниците ще ми помагат". И не му минава и през ум, че когато мръсника бъде притиснат, единствения, когото ще може да притисне за да си спаси кожата, остава глупакът, който му се е възхищавал.


Както казва Шварценегер - "Завистта трябва сам да си я заслужиш".

Хубав ден, Леон!


Благодаря ти!

Да, с възхищение, бил ми се подигравал!?
Кой е той, че да ми се подиграва? Че е простак е ясно, само на простаците е присъщо това
И на комплексираните По този начин се"отлепват" от дъното, на което са реално!
Какви резултати има за обществото, в което е единствено един ,чиста проба потребител!
Хранен човек!
да,,така е, потребител от по-високите партийни и агентурни етажи!
И такъв ще се подиграва на мен!?
Че да не би да съм Рабфак с подарена диплома и заплата, получавана даром!?
Показвал съм на подобен на него, завиждащ на заплатата ми, че всъщност тя трябва да е 10 пъти по-голяма-с документи, но другите девет отиват при такива като него!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139390
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031