Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2017 12:04 - дай ми сили,да мълча..
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 1472 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

.............



СПЕСТЕТЕ  НЕУМЕСТНИТЕ  СЛОВА,
В  КОИТО  ЗАВИСТТА  ВИ  МЕ  РУГАЕ!
АЗ  ХОДЯ  СЪС  ИЗПРАВЕНА  ГЛАВА!
И  ЗА  МОРАЛА  ВИ  ФАЛШИВ  НЕХАЯ!

ЩЕ  ВИ  ПОМОЛЯ  -  ДРЪЖТЕ  ГО  ЗА  ВАС!
МАЖЕТЕ  СИ  ГО  СУТРИН  НА  ФИЛИЯ!
СКАНДАЛНО  МИСЛЯ!  ПРИ  ТОВА  -  НА  ГЛАС!
И  НИЩО  ОТ  ЖИВОТА  СИ  НЕ  КРИЯ!

НЕБЕТО  Е  ЗА  ВСИЧКИ!  ТО  Е  В  МЕН!
СЪРЦЕТО  МИ  МАЯК  Е  ЗА  МОРЯКА.
А  ГОСПОД  МЕ  ОБИЧА!  ТОЙ  Е  В  МЕН!
И  КАЗА  -  ДА  НЕ  СПОРЯ  СЪС  ГЛУПАКА.

P.  S.

О,  БОЖЕ!  ДАЙ  МИ  СИЛИ  ДА  МЪЛЧА,
КОГАТО  МЕ  ЗАХАПЯТ  ЗВЕРОВЕТЕ!
И...  ПАК  ДА  ГИ  ОБИЧАМ.  СЛЕД  ПЛАЧА,
ДУШАТА  МИ  ИЗМИЛ  СЪС  ДЪЖДОВЕТЕ...

paloma66 (Гълъбина Митева) - Откровения https://otkrovenia.com/bg/profile/paloma66



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - лесно е да бъдеш Винету..
13.11.2017 15:37
на единОки...
след като кръстосвате ТВ и блог бг, и
продължавате да снасяте такива..блогови бози/без извинение..
не би трябвало, да се сърдите на проф И Христов,и неговите думи..
които,както се убеждавам..повечето от вас не са разбрали правилно,
а, емоционално, първосигнално,и..дебилно..
лично аз,оставам със силни резерви
и към..онези 20%/евентуалнИ електорални единици
без усмивки
Юлия
цитирай
2. troina - споко, няма да плюя пУтетките,които окъкъха..всьо и вся,като гладни чайки..
13.11.2017 16:40
аз чета ИвоХристов, редовно,и не гледам ТВ..
но, накъде без блог бе ге то...

15:24
не гласувам,според моя си морал,открай време,
и смятам ,че да гласуваш за/предизвестени/резултати
на една олигархична престъпна върхушка, която мимикрира
28г/ако не и по-дълго/в миманса на т.н. бълг.гражданско общество,
е една напълна бутафорна и перверзна инициатива..
Уверявам авторката и развълнуваните /по-горе/коментиращи,
че това ми е помогнало, да живея съзнателно и в мир със себе си..

пп.
убедена съм, че основното в този..набеден случай,
ви е убегнало..
ИвоХристов акцентира в-у онези 80% от
т.н. електорат, които отиват да гласуват..
и не могат да се подписват..
мисля, че тук, двоумение не може да има..
информацията е нужно да бъде добре усвоена..
затова,намирам този дебат за емоционален,профански
дори..леко дебилен..
проф И.Христов е винаги в десятката..
за огромна мъка на всички трезви хора
Юлия
/безпартийна и негласуваща..недебилка..
цитирай
3. saankii - просто и велико стихо..
13.11.2017 17:50
като самият живот
зарадва ме и..ме натъжи, едновременно...
цитирай
4. rosiela - Откачалката сама си пише,
14.11.2017 00:44
сама си отговаря от 3 ника и сама си гласове надува. Мъка, мъка. Чакай, викам си, да дойда аз да я разнообразя малко.
цитирай
5. ladylady - росоо, не знам аз дали съм..луда,
14.11.2017 23:12
rosiela написа:
сама си отговаря от 3 ника и сама си гласове надува. Мъка, мъка. Чакай, викам си, да дойда аз да я разнообразя малко.


но, ако бях така проста и грозна като теб/ и с тази злоба моминска
бих се..самоубила..скок от 9 етаж, без чадър..
и съм абсолютно сериозна..
цитирай
6. milady - 4. rosiela - Откачалката сама си пише,
15.11.2017 21:28
Нищо не каза за стихото
и.защо.моята личност е обект на коментар изобщо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 339445
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031