Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2018 00:26 - Кой бил Антихристът от Библията!
Автор: karamelita Категория: Поезия   
Прочетен: 588 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 27.05.2018 20:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ами този,който напълни Европа с мюсюлмани,полупървобитни и необразовани араби и негри и който дава пари за това,подкупвайки продажниците от Европейския съюз.И кой е той  - Сорос,разбира се,той е най големият враг на християнството в целия свят дори.От него тръгнаха всички проблеми.Само не ми е ясно кой ще се справи с него,Орбан гони Отворено обшество от Унгария,Путин го направи това отдавна,сега Италия почва да мечтае за Мусулини и гони 500 000 арабски мюсюлмани от страната си и иска закон  за съкращаване престоя на мигрантите на максимум 3 години.Англия гърми от протести на цигани и мигранти след отказа и да плаща повече социални помощи.Светът се мъчи да се отърси от тази плесен,която го разяжда и дано успее...иначе проблемите ще стват още по дълбоки и опасността над живота на европейците надвисва вече доста застрашително!Престъпността се е увеличила 50 %,терор и изнасилвания на жените от мигранти,най вече от Афганистан  е ужасяващ в цяла Европа.Естествено,че това дълго няма да може хората да го търпят и хукнаха дори за срещи с Русия...Един Сорос,който подпали целия свят,наистина е Сатана!Но той трябва да бъде победен и спрян,бъдещото развитие предстои....



Гласувай:
2



1. karamelita - Мнението на хора, които считам за ...
27.05.2018 21:09
Мнението на хора,които считам за нищожества и които са известни със злобата и лъжите си в блога от 10 и повече години не ме интересува.За това какъв ръст е моя и капацитет ,са се изказали до сега доста стойностни хора и оценката е висока! Относно мъжете,държа да подчертая,че един мъж може да ме впечатли ако е първо много талантлив и умен,второ,ако е рядко красив и то не каква да е хубост,а одухотворена и трето да е някой изявен в обществото,а не просто мъж с мъжки атрибути Ако някой пише,че съм елементарна и невзискателна жена,която не подбира и гони само плътското,то този човек е лъжец,интригант или самия той е пропаднал морално и вижда в другите единствено елементарщините.До сега съм имала истински чувства само към звезди.Такива мъже поставям на пиедестал и са ми музи и друго,за мен секса не е интересен отдавна.Търся да видя в хората техните големи таланти и положителни качества.Та който приказва глупости за мен,просто е гадняр и толкова!Свестните хора ме уважават,а мнението на простаците не ме интересува въобще!Не желая да контактувам с такива!
цитирай
2. karamelita - Относно кого ще публикувам в блога ...
27.05.2018 21:54
Относно кого ще публикувам в блога ще реша аз,тук ми се дава възможност да избирам кой ми харесва и кой не.Има луди хора,които заплашват с жестокости и се държат отвратително,естествено,че ще ги блокирам,за какво ми са такива Аз искам да говоря с хората по разни въпроси културно и цивилизовано и разбира се,с нормални хора,с ненормални е невъзможно да се разбереш,а и не ме интересуват такива Те са интересни за лекарите ,които са запознати с комплекса от заболявания и знаят как да ги разбират.Аз не съм учила психиатрия и не ги разбирам,не съм веща...за това ги махам от себе си,да не ме изнервят.Трябва вече да се щадя Натоварванията ми идват в повече.Тук съм дошла за разтоварване и развлечение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633244
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031