Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2019 21:29 - Съзнателни тревожности
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 2017 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 14.08.2019 09:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Съзнателни тревожности са вятър,
в пейзажа на душевен мир,
ако на платно им се престорим,
на тиховно място ни отвяват.

Забавните възможности с театър,
матрично взрели ни безспир,
ако споделено с тях говорим,
на съзнати бури ни оставят.
...
...
може и да си допиша още себеСъзнателна ветровита тишина „Блогувана“, но споделена с Други :-)))

-------
Защо написах така?
Ами защото трудно си намерих тихо място в парка, повеян от съзнателни тревожности, духнали се в душевния ми мир...:-)))
Само да попитам...
Като Ви връхлетят някакви си сложни Вам мисловно бури забавлителни, защо не използвате вибраторите на „Споделените Ви“... а не Нам Наште...
Ще им се  изгорят мигличките гримирани брат, от вибрации... :-)))

П.  (Прошителност) Абе защо не си помълчите коментарно в шумността си  неадекватно минусова за „малко“ поне...
Нямате ли си некакво несчупено от простотията Ви огледало бееее ???

-------
Абе хрумна ми да поздравя с една песенна класика, която всъщност е и една предупредително съзнателна тревожност, на която не сме обърнали достатъчно внимание, докато сме се забавлявали според предоставените ни възможности...
Scorpions - Wind Of Change
А кой, на Къде тревожно Вятърът на Промяната го духа?








Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valeska - ...
14.08.2019 07:56
Сърцето е онова свещено, тихо и спокойно място, където винаги можеш да се скриеш от света, за да бъдеш далеч от другите и да останеш необезпокояван...
цитирай
2. lexparsy - Точно това имам на предвид Велеска...
14.08.2019 09:13
valeska написа:
Сърцето е онова свещено, тихо и спокойно място, където винаги можеш да се скриеш от света, за да бъдеш далеч от другите и да останеш необезпокояван...

Има хора, които си живеят на онова „свещено място в Сърцето“.
Но точно тях ако ги видите как си търсят някаква си собствена тишина сред агресията, даже и в градски парк, ще ги разпознаете по това че се държат неадекватно непоносими към градските честоти вибриращи покойният ритъм на Света на Сърцата им... Нямате си на представа колко завидно вам са щастливи тези хора, когато си намерят тишината на непозволеният от нас, но различен душевен мир.
А тези, живеещи с празнота на духа си, искат да го запълнят с чужди буреносни облаци... че нещо поне да ги вали... Ще ги познаете по това, че са спокойно взрени в смартфоните си, и от време на време им кряскат дълго и шумно.. А тях си ги възприемаме за най-нормални :-)))

П. Също като няколкото допуснати в парка на този блог, целодневно взиращи го, но сядайки на пейката на хора споделящи нещо повеяло се красиво в света на сърцата им, че да ги кряскат буреносно... :-)))
цитирай
3. missana - Дълбоки неща споделяш, Лекс!
14.08.2019 17:11
Ех, колко ми се иска да се престоря на платно, за да попадна на твоето "тиховно място". Но все не ми се удава. От друга страна изпитвам ужас от "съзнати бури". На такива да не им падаш в ръчичките. Ще трябва да мислим така, че да го измислим, Приятелю! Важното е, че си задал точно темата.
цитирай
4. vesever - Да, самовглъбяването е нещо много ...
14.08.2019 20:40
Да, самовглъбяването е нещо много ценно и за мен. В шумния свят няма как, но човек да има свое си местенце някъде...аз имам при моята Янтра.
Понякога и с Карлсон се самовглъбяваме на покрива, ще знаеш...яко е.
Като погледне човек отгоре...друго си е /в пряк и преносен смисъл...
Поздрави и от мен, Лекси.
Скорпионс кой не ги обича, разкошни.
Аз тази вечер съм малко на жица, от Таря, но ето много любима песен на Скорпионс, с която имам клип с моята Янтра...
https://www.youtube.com/watch?v=yfO1fRLrVIk
цитирай
5. lexparsy - Ами тя „темата“ си е била зададена винаги Младен :-)
14.08.2019 21:43
missana написа:
Дълбоки неща споделяш, Лекс!
Ех, колко ми се иска да се престоря на платно, за да попадна на твоето "тиховно място". Но все не ми се удава. От друга страна изпитвам ужас от "съзнати бури". На такива да не им падаш в ръчичките. Ще трябва да мислим така, че да го измислим, Приятелю! Важното е, че си задал точно темата.

Ами тя „темата“ си е била зададена винаги Младен :-)
Само че в умовете на някои хора има толкова шумни тревижности че си нема ник‘ъв шанс да я схванат...
Но и друго ми е въпросителното послание. Защо сами със себе си не си се забавляват шумно, а мародерски тревожат баш най-вдъхновените поетично и размислящи ни хора, докато не ги изгонят от блога... или да ги зарибят да им подражават?
Моля те и ти не им се връзвай!
Имай много навреме споделени ветрови тревожности, и притихнали в разбиране.
цитирай
6. lexparsy - Знаем че можеш да се самовглъбяваш Веси и да го споделяш после даже :-)
14.08.2019 22:00
vesever написа:
Да, самовглъбяването е нещо много ценно и за мен. В шумния свят няма как, но човек да има свое си местенце някъде...аз имам при моята Янтра.
Понякога и с Карлсон се самовглъбяваме на покрива, ще знаеш...яко е.
Като погледне човек отгоре...друго си е /в пряк и преносен смисъл...
Поздрави и от мен, Лекси.
Скорпионс кой не ги обича, разкошни.
Аз тази вечер съм малко на жица, от Таря, но ето много любима песен на Скорпионс, с която имам клип с моята Янтра...
https://www.youtube/watch?v=yfO1fRLrVIk

Благородно ти завиждаме и споделената ти Янтра и Карлсон, с който се наслаждавате на гледките от покрива. Прати му поздрави от мене! Той вече по градските покриви не ще да идва :-)))
Страхотни е клипа със снимките от Янтра, съчетани със Скорпионс.
Искрено благодаря за споделеното приятелко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1365505
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375