Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2015 00:09 - Шанс за Украйна, дано и ДАЙ БОЖЕ ! ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 7163 Коментари: 22 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ... И НА ПУК НА БЛОГОВИТЕ „АНТИФАШИСТИ И ФАЛШИВИТЕ ЗАЩИТНИЦИ НА  ПРАВОСЛАВИЕТО“!

ЦЯЛ ДЕН НАШТЕ ХЕРОИ СЕ КРИХА КАТО МИШКИ ОТ СТРАХ ЧЕ ЩЕ ЗАГУБЯТ ЛЮБИМАТА СИ ТЕМА.НИЩО, ЩЕ СИ НАМЕРЯТ НОВА И ДАНО ДА НЕ Е ТОЛКОВА КЪРВАВА, ДАЖЕ ВЕЧЕ НЯКОИ СЕ ОРИЕТИРАХА.


А НИЕ МАКАР, ЧЕ НИ НАРИЧАХА ФАШИСТИ ЩЕ ГО ПРЕГЛЪТНЕМ НО И ЕДНО НА УМ ЩЕ ИМАМЕ И ИСКРЕНО ЩЕ СЕ НАДЯВАМЕ .... АКО И, ЧЕ ПУТИН НИЩО НЕ Е ПОДПИСАЛ.


ЕХ, НИЕ „ФАШИСТИТЕ“, ЕХ И ВИЕ РАШИСТИТЕ, А КАКВО ЛИ НИ Е ПРИГОТВИЛ ЖИВОТА, ПЪК И КАКВО ЛИ СЛЕД ВРЕМЕ ЩЕ КАЖЕ ИСТОРИЯТА !?


п.п.Нищо че нашите медии стигнаха 106 място но все пак за тези които се информират само от руските пропагандни клипчета ще им съобщя, че цели 80% от българите ще се бият дори и срещу Русия ако ни нападне а 17% не могат да вземат отношение. Сметката е проста и показателна още повече като се има на предвид че са гласували повече от 18000 човека.



Гласувай:
13



1. vencivaleri1951 - Германец, некоректен ти е постинга/ впрочем норма е това за теб/
13.02.2015 03:49
Само ненормален може да иска безумието в Украйна да продължи. Лично аз в блог Бг сред симпатизиращите на хората от Източна и Южна Украйна не виждам подръжници на войната. Хайде да си пипомним защо и как започна офанзивата срещу тези райони.
Първо в Радата бе гласуван закон който силно ограничаваше използването на друг език освен българския. Обясни ми логиката на този закон/не ратифициран от президента/ освен кофронтация. То е все едно в Квебек да забранят френския.
След това в някои от областите на юг и изток поискаха икономическа децентрализация/нещо което Европа подържа и препоръчва/, същата бе гласувана от местните парламенти и подкрепено от по голямата част от населението. Киев изпрати войска. Защо, и по какъв закон. Та няма и до днес обявено военно положение, а имаме регулярна войска в действие и всеобща мобилизация. Толкова ли бяха несправедливи исканията? Ще ти го обясня простичко. Изтока изкарва над 30 от БВП, а потребява след това мизерна част от преразпределението на бюджета. Да сравним например столицата на Галиция в Украйна Лвов с Донецк. Като инфраструктура, като сграден фонд Донецк е застинал в 70те, 80те години, Лвов е модерен европейски град със съвремена инфраструктура. Като икономически субект обаче Донецск е мнаго важен за Украйна, Лвов е "паразит" Справедливо е да кажем, че това "дундуркане" на Западна Украйна го имаше и при Соца-може би компесаторна политика зарад анекса на тази част към СССР .
Тоест хората от Изтока поискаха по справедливо фискално отношение и почнаха да ги избиват.
Виж Украйна от Космоса е видно , че не е еднонационална държава и какво пречеше и пречи федерирането и например, признаването в административните и съдебни производства на повече от един език. Примери в това отношение по света много. Та самата Русие е федерация, с обособени федерати, с национални дори училища. При това относителния дял на руския етнос в Русия е значително по голям от този на украинския в Украйна. Я си предтави само за момент, че Русия продълж
цитирай
2. vencivaleri1951 - продължение
13.02.2015 04:11
промени конституцията си и запише , че е унитарна държава какъв вой ще настане. Такова действие ще заклеймиш и ти. В Украйна която има сходен демографски профил обаче е нормално да бъде еднонационална държава!? Защо?
Днес Оланд и Меркел говорят дори за широка автономия , украинския президент ще се съгласи на промяна на конституцията. Да се надяваме, чу и бунтовниците ще се съгласят/защото те вече искат суверенитет/ Остава въпросът защо трябваше да има военни действия, защо трябваше Украйна да е доразорена, защо народът трябваше и трябва да плаща с кръвта си и толкова лишения като исканията на населението от тези райони бяха съвсем разбираеми и далеч по скромни от това което се говори днес на преговорите?
За фашизъма:

Ще те попитам само:
-Как тълкуваш ти лозунгите под портрета на Бандера на Майдана и переодично провеждащите се факелни шектвия по градовете. Да припомним лозунгите:
-"Москали, поляки и жиди на ножи".-"Жиди и москали на гиляку"
След това , тези лозунги се издигат не от някакви случайни групи. Лидерите на тези формирования са на сериозни позиции в изпълнителната и законодателната власт. Присъстват и в президентдската институция, кадруват в съд и прокуратура...
цитирай
3. aboychev - АБЕ ТЪПАНАР "АНТИФАШИСТ"
13.02.2015 08:05
ТЕЗИ ЛОЗУНГИ СЪЩЕСТВУВАТ САМО В ТЪПАТА ТИ АНТИФАШИСТКА ГЛАВА
ЗНАЕМ КОЙ ОРГАНИЗИРАШЕ СКИНХЕДС В БЪЛГАРИЯ ПРЕДИ 15-20ГОДИНИ И ГИ ПРАЩАШЕ НА АКЦИИ
ВИЕ ЧЕРВЕНИТЕ БУКЛУЦИ БЯХТЕ ОРГАНИЗАТОРИТЕ
В ЯМБОЛ ТОВА БЯХА СИНЪТ И ВНУЦИТЕ НА СЕМЕЙСТВО ДС СЛУЖИТЕЛИ, МАЙКАТА ШЕФ НА ОТДЕЛА ЗА ПОДСЛУШВАНЕ В ПОЩАТА, А БАЩАТА ВЪНШНО РАЗУЗНАВАНЕ, 5 ГОДИНИ СЕ ПРОЯВЯВАШЕ ПО СКАТ
ОТ ВРЕМЕТО С АТАКА,
САМИЯТ СИН КОНВЕРСИРАН В БИЗНЕСМЕН ФАТМАК ОТ БНА, ДЕЦАТА МУ В ДЕВЕТИ КЛАС , А ТОЙ-ПОТОМСТВЕНИЯ КОМУНИСТ, ОСНОВАТЕЛ И ОБЩИНСКИ СЪВЕТНИК ОТ СДС, ГИ ПРАЩАШЕ ДА ОРГАНИЗИРАТ РАТНИЦИ.
ТОВА СТЕ ВИЕ ТЪПАК АНТИФАШИСТИТЕ -
ПРЯКОРЪТ МУ Е ДУБАЕЦА
А ИМЕТО ГЕОРГИ ЖЕЛЕВ
ЗАПОМНИЛИ
КОМУНИСТИЧЕСКА ЗУРЛО
цитирай
4. 1997 - aboychev Пивницата те роди, пивницата ще те погребе
13.02.2015 10:04
aboychev написа:
ТЕЗИ ЛОЗУНГИ СЪЩЕСТВУВАТ САМО В ТЪПАТА ТИ ГЛАВА

Деградираш, човече (?), изпростяваш.
цитирай
5. slavimirgenchev1953 - Венци, Венци,
13.02.2015 10:14
слуга на Сатаната си ти. Всяка дума ти е поулистина, всяко сравнение - извъртане. Сееш на корена ряпа и търсиш теле под вола. Язък ти за интелекта, подчинен на едно толкова ясно видимо и осезаемо Зло, каквото са Путлер и шайката му.
цитирай
6. getmans1 - Абе Венци, къде в поста или в блога ми видя ето това:
13.02.2015 12:43
„[quote=vencivaleri1951]Само ненормален може да иска безумието в Украйна да продължи.“

..... Аз не се крия като „корешката“ ти и можеш да прочетеш от край до край какво ми е било мнението по въпроса, не съм аз този който нарекох противниците си „фашисти“.
Точно вашата партия нарече „АТАКА“ фашисти, и точно тя направи преврат точно с фашистите и даже се опита да управлява с тях.

Ето не знам да ли някой ще ми го признае но аз сигурно ПЪРВИЯ в блога който ви нарекох ПУТИНОФИЛИ защото не исках да обидя русофилите които истински ценят Русия, както и не бих обидил примерно Франкофоните или англофилите, както и всички други уважаващи някакви чужди култури.
Винаги съм бил против „филите“ уважаващи само оръжието и неадекватната политика на някоя нация.

И пак те питам какво фашистко или укорително виждаш в постинга ми?
цитирай
7. ssvetozar - След това в някои от областите на юг и ...
13.02.2015 12:49
vencivaleri1951 написа:
След това в някои от областите на юг и изток поискаха икономическа децентрализация/нещо което Европа подържа и препоръчва/, същата бе гласувана от местните парламенти и подкрепено от по голямата част от населението. Киев изпрати войска.


Това не е вярно.
Войски бяха изпратени, след като въоръжени отряди от Русия завзеха редица украински градове.
цитирай
8. getmans1 - aboychev - АБЕ ТЪПАНАР "АНТИФАШИСТ“ ...
13.02.2015 12:54
aboychev написа:
ТЕЗИ ЛОЗУНГИ СЪЩЕСТВУВАТ САМО В ТЪПАТА ТИ АНТИФАШИСТКА ГЛАВА
ЗНАЕМ КОЙ ОРГАНИЗИРАШЕ СКИНХЕДС В БЪЛГАРИЯ ПРЕДИ 15-20ГОДИНИ И ГИ ПРАЩАШЕ НА АКЦИИ
ВИЕ ЧЕРВЕНИТЕ БУКЛУЦИ БЯХТЕ ОРГАНИЗАТОРИТЕ
В ЯМБОЛ ТОВА БЯХА СИНЪТ И ВНУЦИТЕ НА СЕМЕЙСТВО ДС СЛУЖИТЕЛИ, МАЙКАТА ШЕФ НА ОТДЕЛА ЗА ПОДСЛУШВАНЕ В ПОЩАТА, А БАЩАТА ВЪНШНО РАЗУЗНАВАНЕ, 5 ГОДИНИ СЕ ПРОЯВЯВАШЕ ПО СКАТ
ОТ ВРЕМЕТО С АТАКА,
САМИЯТ СИН КОНВЕРСИРАН В БИЗНЕСМЕН ФАТМАК ОТ БНА, ДЕЦАТА МУ В ДЕВЕТИ КЛАС , А ТОЙ-ПОТОМСТВЕНИЯ КОМУНИСТ, ОСНОВАТЕЛ И ОБЩИНСКИ СЪВЕТНИК ОТ СДС, ГИ ПРАЩАШЕ ДА ОРГАНИЗИРАТ РАТНИЦИ.
ТОВА СТЕ ВИЕ ТЪПАК АНТИФАШИСТИТЕ -
ПРЯКОРЪТ МУ Е ДУБАЕЦА
А ИМЕТО ГЕОРГИ ЖЕЛЕВ
ЗАПОМНИЛИ
КОМУНИСТИЧЕСКА ЗУРЛО


.... тези не заслужават гнева ти а само ... презрението ти! Нито българите сме атакисти-фашисти, нито украинците са бандеровци-фашисти и те са хора като нас, но за някои хора думата Путинска е закон.

Уважаващите Путински закони българи са предатели и българоубийци!
цитирай
9. getmans1 - Момченце, давай по същество макар, ...
13.02.2015 12:57
1997 написа:
aboychev написа:
ТЕЗИ ЛОЗУНГИ СЪЩЕСТВУВАТ САМО В ТЪПАТА ТИ ГЛАВА

Деградираш, човече (?), изпростяваш.


...че това важи с пълна сила и за теб:

„Уважаващите Путински закони българи са предатели и българоубийци!“
цитирай
10. getmans1 - Наборе нали знаеш, който търси под вола теле какво мляко ... пие!
13.02.2015 12:59
slavimirgenchev1953 написа:
слуга на Сатаната си ти. Всяка дума ти е поулистина, всяко сравнение - извъртане. Сееш на корена ряпа и търсиш теле под вола. Язък ти за интелекта, подчинен на едно толкова ясно видимо и осезаемо Зло, каквото са Путлер и шайката му.

цитирай
11. getmans1 - 7. ssvetozar - След това в някои от областите на юг и ... 12:49
13.02.2015 13:07
ssvetozar написа:
vencivaleri1951 написа:
След това в някои от областите на юг и изток поискаха икономическа децентрализация/нещо което Европа подържа и препоръчва/, същата бе гласувана от местните парламенти и подкрепено от по голямата част от населението. Киев изпрати войска.


Това не е вярно.
Войски бяха изпратени, след като въоръжени отряди от Русия завзеха редица украински градове.


...Нъл знаеш, че тия са борят за Европа ама ... Путинская!

И не е ли крайно време на тия „човеколюбци да им напомним за ... скитниците и „безпризорните“ деца, все техни ценности!
цитирай
12. vencivaleri1951 - Германец, направих от "кръчмичката ти агора", а ти ме "презираш" :)))
13.02.2015 14:30
Презирай, свикнал съм, нали съм персонаж на Юго/мизерабли/,а Вие с Абушев сте възвишени, аристократични и с неповторим изказ.
Определено предпочитам лириката на поета "мизерабъл" който пише за "братчетата на Гаврош" пред освободения Консерватор и еколог който пише за звездите като "разпръсната сперма в небето"/стихосбирка Портретът на една откачалка/ от който твоят "кореш" пишещ с главни букви :) черпи вдъхновение. И въпреки , че сте красиви , образовани, интелегентни, престижни и богати/нали таива бяхте протестърите/ ще ти припомня, адептите подчинили идеологията си на гаврошовците и мизераблит по правило са с блестящо образование , сравнително заможни, а и някои от тях неприлично заможни. Тоест застават зад тезата , че "твое е само това което си дал"и дават...някои и живота си.
Адептите на "пазара" драги по правило почват кариерата си като клеркове/изключение прави Кейнс, но него отдавна Уолстрийт го смятат за социалист/ в кантори и върха на сладоледа в началото е бил да имат един ден собствена счетоводна или юридическа кантора и собствени наемни клеркове.

За "телето под Вола"
Аз имах селски дядо и баба/правилните/ и съм прекарвал доста време при тях през ваканциите и уйкендите. Та ще ти кажа следното-под вол никакво мляко няма, още повече това за което намекваш.
И понеже често вашата компания ни пращавиртуално в "миманса". Освен селския дядо имах и градски-неправилен:) Та от него са останали на фамилията три мерседеса от първите 3 десетилетия на миналия век. Кола, пишеща машина и рекламна писалка. Живея в негов имот-не лош имот. Това ти го пиша за да ти напомня когато свързваш ценностната система на левичарството главно с материална и духовна оскъдица. Биографично не си прав.
цитирай
13. getmans1 - Господи, правил ми агора-та, а бягай се от тука бе, Венци ....
13.02.2015 15:39
vencivaleri1951 написа:
Презирай, свикнал съм, нали съм персонаж на Юго/мизерабли/,а Вие с Абушев сте възвишени, аристократични и.


.... Пука ми на мене кой дядо ти е правилен и кой, не, аз имам съвсем друга ценностна система. Пука ми за вашите кантори и декларации, аз съм богат с това което имам а в интерес на истината това за красивите богатите и интелигентните е извадено от контекста от изказване на една протестираща и ПРЕЕКСПОАНИРАНО от другарката ти Велислава Дърева.
„Прогресивната“ интелигентка го превърна в Опорна Точка която повтаряте в някакъв транс като зомбирани. Просто си гледай „келепирчето“ а мене не ме мислете.

Между другото Венци, и моите дядовци са биле на „двете страни“ на барикадата /доколкото за тях така може да се каже/ но аз от това не правя, баяряк защото ТЕ никога не го показаха.
Нещо повече, дядо МИ си измайсторил уникална за времето си ръчна роначка за царевица, въпреки че през 1934 е прекарал 3-4 месеца в гората и не си е бил в къщи когато се родил баща ми, НАЛИ МЕ РАЗБИРАШ КАКВО ТИ ПРИПОМНЯМ, просто е бил Българин. Та от тази гледна точка ти казвам, а поспри се и не е лошо да се засрамиш!

Бил се дядо ти в Добруджа, орден и сабя от царя получил щото бил офицер а после със сабята си е ронил царевица в знак на неуважение щото се бил срещу Русия-та, а виж погоре какво съм написал по въпроса. Ега си и Българите дето сте!
цитирай
14. aboychev - 1997 ПЪРВО СИ ИЗЯСНИ
13.02.2015 15:58
МЪЖ ЛИ СИ ТИ
ЖЕНА ЛИ
ИЛИ
ХЕРМАФРОДИТ НЕЩАСТЕН
А ЗА МОЯТА "ДЕГРАДАЦИЯ" И "ИЗПРОСТЯВАНЕ"
НЯМАЙ ГРИЖА
цитирай
15. getmans1 - А бе aboychev , ЩО СИ ПРАЙШ ТРУДА БЕ ЧОВЕК ? ...
13.02.2015 16:22
aboychev написа:
МЪЖ ЛИ СИ ТИ
ЖЕНА ЛИ
ИЛИ
ХЕРМАФРОДИТ НЕЩАСТЕН
А ЗА МОЯТА "ДЕГРАДАЦИЯ" И "ИЗПРОСТЯВАНЕ"
НЯМАЙ ГРИЖА


... НАЙ - ВЕРОЯТНО Е ТРОЛ, ЖЕНЕН ЗА РУСКИНЯ, Т.Е. МЪЖ „ПОД ЧЕХЪЛ“!
ОТДЕЛЕН Е ВЪПРОСА КОЛКО ДА Е МЪЖ, НАЛИ!?

ЕЙ, ВОДКАТА ЧИНИ НЕКАКВИ ДЕНГИ ВСЕ ПАК, А КОМАНДВА ТОЯ ДЕТО ГИ ИЗКАРВА. / / ТОЧКА /
цитирай
16. fenku - :) ........
13.02.2015 18:22
Аз нямам нищо против да разменим българските антифашисти за германци.
Немската нация е цивилизована и културна. Hе се състои от диви селски пръчки като БКП.

Може и някои блогери да разменим. :)))))
цитирай
17. vencivaleri1951 - Не, драги-кавалер е на железен войнишки кръст.
13.02.2015 19:49
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Презирай, свикнал съм, нали съм персонаж на Юго/мизерабли/,а Вие с Абушев сте възвишени, аристократични и.


.... Пука ми на мене кой дядо ти е правилен и кой, не, аз имам съвсем друга ценностна система. Пука ми за вашите кантори и декларации, аз съм богат с това което имам а в интерес на истината това за красивите богатите и интелигентните е извадено от контекста от изказване на една протестираща и ПРЕЕКСПОАНИРАНО от другарката ти Велислава Дърева.
„Прогресивната“ интелигентка го превърна в Опорна Точка която повтаряте в някакъв транс като зомбирани. Просто си гледай „келепирчето“ а мене не ме мислете.

Между другото Венци, и моите дядовци са биле на „двете страни“ на ТЕ никога не го показаха.
Нещо повече, дядо МИ си измайсторил уникална за времето си ръчна роначка за царевица, въпреки че през 1934 е прекарал 3-4 месеца в гората и не си е бил в къщи когато се родил баща ми, НАЛИ МЕ РАЗБИРАШ КАКВО ТИ ПРИПОМНЯМ, просто е бил Българин. Та от тази гледна точка ти казвам, а поспри се и не е лошо да се засрамиш!

Бил се дядо ти в Добруджа, орден и сабя от царя получил щото бил офицер а после със сабята си е ронил царевица в знак на неуважение щото се бил срещу Русия-та, а виж погоре какво съм написал по въпроса. Ега си и Българите дето сте!


Истина е/ но донякъде/ че наградна сабя са получавали само офицерите, но с изключение на кавалерията. Там основно оръжие е сабята и пиката. Последната у нас няма традиция.
За роначката сабя съм "на твоята". За разлика от него я подържам.
Аз след коментарите с теб се разтърсих и намерих военната си ктижка. Изластнал съм до старши офицер-майор. Тоест подвластен съм на г-ин неслужилия главнокомандващ. При това дал съм доста дежурства в командния пункт на 10ти самостоятелен авиационен корпус. Бил съм и на резервни КП по време на учения и запас. Призове ли ме обаче невроСКопския комсомолец няма да отида.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Апропо Германец
13.02.2015 19:53
това "бягай се" от Хумболтовия /нали си шваба/ университет ли го научи?:)
цитирай
19. jelev03 - Венци, Венци
14.02.2015 00:01
Да ти се чуди човек как толкова глупости се раждат в главата ти, в която вече няма и наченки на мозъчна дейност?! Смили се над блогарите, бе "човек". Или пенсията е малка и трябва да заработваш по някоя и друга рубла. Но ти си боец и ще отстояваш до край, каквото ти диктуват кремъл! Браво и Напред!
цитирай
20. fenku - getmans1,
14.02.2015 00:19
все си мислех, че си геТманец,
ама Венци упорито продължава да те нарича геРманец,
та си викам, може аз да съм се объркал или да не съм разбрал. ;)
цитирай
21. getmans1 - Добре би било макар, че за германците ще е малко „танто за кукуриго“ ....
14.02.2015 08:01
fenku написа:
Аз нямам нищо против да разменим българските антифашисти за германци.
Немската нация е цивилизована и културна. Hе се състои от диви селски пръчки като БКП.

Може и някои блогери да разменим. :)))))


... Да прав си, трябваше да е ГЕТмен, но при регистрацията не се получи и тогава не подозирах това какъв проблем ще е за някои. Странното в случая че това направи впечатление само на няколко човека и то само от „кръжеца“ на Венци.

Даже да има начин да го променя това „getmans1“, няма да го направя щото съм платил за този НИК с много присмех, обиди и разни хули :)))
Пък и нормалния народ разбра за какво става Въпрос. Поздрави!
цитирай
22. getmans1 - Прав си Венци ...
14.02.2015 08:08
vencivaleri1951 написа:
това "бягай се" от Хумболтовия /нали си шваба/ университет ли го научи?:)


... не е от „Хумболтовия“ а от Делиорманския или Лудогорския като го предпочиташ и е, контра на „от „кръчмичката ти агора" .
Как пък не го усети?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071038
Постинги: 2741
Коментари: 26489
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031