Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2015 00:18 - Нормалността на ненормалното или ненормалността на нормалното. Имам чувството, че ще се объркам тотално и то от самото начало ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3559 Коментари: 14 Гласове:
5

Последна промяна: 15.12.2015 06:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...  В България няма нищо негнило
или пък
„Сус бе, маскари“!


 Почти съм сигурен, че долните примери ще ви объркат.


Нормално е,
да си Петър Волгин да си имаш предаване по БНР, обществото да ти плаща заплатата и да плюеш по-голямата част от него.


Ненормално е,
да си Евгени Дайнов и да си политолог и анализатор и да изказваш мнение за служителите на радиото.


Нормално е,
да си Калина Андролова и да си пишеш и четеш коментарите по БНР.


Ненормално е,
да си Ангелина Пискова и да четеш написани от друг новини по БНР а в същото време да изказваш мнение в личният си блог.


/ Друг е въпроса, че някои тук в блог.бг се заканваха да информират ръководството на БНР за за тази извънработна дейност на Пискова, дали пък това не е факт!? /

Предчувствам, че някои ще разровят миналото на цитираните от мен, затова изпреварващо ще дам още някорко примера които показват, че всики имаме минало;

Нормално е,
за някои да си легнат вечерта като убедени комунисти и сутринта като се събудят да научат от радиото, че вече са „модерни леви социалисти“.


Ненормално е,
да не си подновиш членството, да си скъсаш книжката и ли пък да я запазиш като спомен от младежката си наивност.


Още по ненормално е,
да станеш СеДеСар, демократ или радикал-демократ, Николапетковист или още там каквото се сетиш.

Нормално е,
да изпълняваш волята на Партията, Комунистическа или Модерна лява тя, все е права
.
Ненормално е,
да да живееш по волята си. 

Както и да се нарече такава ситуация,„нормална ненормалмалност“ или обратното все е объркващо, може би най-точно ще прозвучи една диагноза.








Гласувай:
5



1. slavimirgenchev1953 - Защото България
15.12.2015 08:36
е страната на неограничените невъзмоности или на възможните ограничености.
цитирай
2. getmans1 - Да, и мнозина се гордеят, че са възприели ненормалността на всички ограничени възможности :)))
15.12.2015 09:26
slavimirgenchev1953 написа:
е страната на неограничените невъзмоности или на възможните ограничености.

цитирай
3. kvg55 - По какви критерии определихте н...
15.12.2015 11:14
По какви критерии определихте нормалното и ненормалното?
Определено е ненормално да се пише и говори поръчково срещу много пари.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Не е съвсем така Гети
15.12.2015 12:03
Разбира се , че" всичко тече, всичко се променя", а човек най-забележимо защото е кратък животът човешки:( Ето например няма да чуеш укор от мен против Сартър-от пламенен комунист става яростен противник на СССР. Разбирам и промяната на Блага Димитрова да кажем, на Радой Ралин...Те имат солидни аргументи за действията си.

Друг е обаче случаят с преподавателите от марксистките катедри, с журналистите от политическите редакции, с доброволните доносници.

Как ще ме убедиш, че Огнян Минчев например който определено е ерудиран и умен човек изведнъж еволюционно от катедра Научен комунизъм става яростен противник на същата идеология. Ами как да се съглася с теб като лично съм го виждал пред кабинета на мама и на други нейни колеги да виси за часове/ в АОНСУ/, за рецензии и прочие. Или как ще ме убедиш за Коритаров и Инджев които стават доброволни "ушета". Кой бе могъл да ги накара силово да го направят при позициите които имат родителите им? И те и други разбира се имат право на промяна щом я виждат и търсят, но хайде помисли защо са тези силни децибели.

Жельо и Радой са от малкото десиденти у нас. Те публично и категорично се изправиха срещу системата, а после активно участваха в разрушаването и. Да се е отказал поне за миг Ралин от революционното си минало, Желев от марксизма?
Ти преди дни иронизира Дърева без да знаеш/ според мен/ биографията и творчеството и. Тя също е десидент, според мен вечен десидент Ти обаче си готов да оплюеш читави хора и да застанеш зад всякакви проходимци само защото за момента говорят и пишат сходни на мислите ти неща.

Ето да вземем Инджев

Той от известно време се мъчи да убеди колко неправилно ще бъде Бокова да бъде кандидатура за шеф на ООН/въпреки добрите възможности/ защото видите ли била дъщеря на главния редактор на вестника на ЦК на БКП. И кой го казва-синът на зам главния редактор на вестника на ГК на БКП. И трудно е да узнаем кое е вгорчило Инджев -дали Бокова или това, че баща му е останал зам?
цитирай
5. getmans1 - Сигурно си мислиш, че задаваш мнооого сложен логичен въпрос за нормалното и ненормалното, чак няма как да му се отговори ...
15.12.2015 19:45
kvg55 написа:
По какви критерии определихте нормалното и ненормалното?
Определено е ненормално да се пише и говори поръчково срещу много пари.


... То и другата ти констатация изисква специални умствени умения за да ги произнесеш, остава да ми кажеш и как се издържат русофилските организации и как се разпределят 20-те милиона Путеински долара и нещата ще си дойдат на място.
цитирай
6. kvg55 - Не съм споменал нищо за долари и р...
15.12.2015 19:49
Не съм споменал нищо за долари и рубли, както и за фили и фоби.
цитирай
7. getmans1 - Венци омръзна ми да ти намеквам, че не е много умно постоянно да казваш кво зная, мшсля и разбирам, тогава ти предлагам ...
15.12.2015 20:16
[quote=vencivaleri1951]Разбира се , че" всичко тече, всичко се променя", а човек най-забележимо защото е кратък животът човешки:( Ето например няма да чуеш укор от мен против Сартър-от пламенен комунист става яростен противник на СССР. Разбирам и промяната на Блага Димитрова да кажем, на Радой Ралин...Те имат солидни аргументи за действията си.

Друг е обаче случаят с преподавателите от марксистките катедри, с журналистите от политическите редакции, с доброволните доносници.

Как ще ме убедиш, че Огнян Минчев например който определено е ерудиран и умен човек изведнъж еволюционно от катедра Научен комунизъм става яростен противник на същата идеология. Ами как да се съглася с теб като лично съм го виждал пред кабинета на мама и на други нейни колеги да виси за часове/ в АОНСУ/, за рецензии и прочие. Или как ще ме убедиш за Коритаров и Инджев които стават доброволни "ушета". Кой бе могъл да ги накара силово да го направят при позициите които имат родителите им? И те и други разбира се имат право на промяна щом я виждат и търсят, но хайде помисли защо са тези силни децибели.

Жельо и Радой са от малкото десиденти у нас. Те публично и категорично се изправиха срещу системата, а после активно участваха в разрушаването и. Да се е отказал поне за миг Ралин от революционното си минало, Желев от марксизма?
Ти преди дни иронизира Дърева без да знаеш/ според мен/ биографията и творчеството и. Тя също е десидент, според мен вечен десидент Ти обаче си готов да[

... да ти призная, че и азбуката не зная.
Направо си за съжаление ако ми твърдиш, че това което цитирах от Дърева притежава някакви достойнства.
„ Ние прогресивните интелигенти, поети и писатели ...“ - това е пак цитат от Дърева, и нали всичко за всички знаеш, познай кога е казано това недомислие и къде по света разделят така поети, писатели художници. Съвсем умишлено не казах интелигенция.

Айде, че се ядосвам дето ти юдисвам на акъла!
цитирай
8. getmans1 - Обясни ми, че съм прост това „Определено е ненормално да се пише и говори поръчково срещу много пари.“...
15.12.2015 20:19
kvg55 написа:
Не съм споменал нищо за долари и рубли, както и за фили и фоби.

цитирай
9. vencivaleri1951 - Ще ти го обясня по бавно, но не с цел да те засегна,
15.12.2015 21:18
[quote=getmans1][quote=vencivaler

а да ме разбереш.
Когато си се родил в центъра на София и когато тя е била към 400 000 и когато някой от родителите ти се е родил пак там когато тя е била още по малка то ти знаеш много за центъра на този град, познаваш много хора от там, знаеш много за тях. Аз харесвам адашката / Вели-Слава...Венци-Слав/ като сърцат и добър човек, но не и като политик. Ето един разговор по памет по между ни. На моя укорителна вметка, че има неправилно поведение/дружеско/ с хора като Желев, Петко Симеонов и други тя ме репликира че аз също имам дори приятелско отношение с покойния вече проф Захари Капамфилов-по това време шеф на икономическата комисия по време на първото управление на СДС. Те живееха един под друг в Дружба 2, а Захари бе мой науч ръководител в аспирантския ми период. Тя така и не разбра/ и днес не разбира/, че е едно един неангажиран властово гражданин да е приятел с когото си иска/то и съпругата ми беше седесарка тогава поради вярност към катедрата по философия/ и това е абсолютно противопоказно за политик.
Ти Гети , а и Инджев, и Дайнов, и Минчев, и Плевнелиев и Бойко Борисов дори сте се завивали през глава и сте гасили лампите когато под юргана сте показвали кукиш на "системата" Вели беше по площадите, перото и критикуваше недъзите на системата и майките ви се възмущаваха организирано от ОФ в Работническо дело.
Тя бе добър, честен смел и наивен човек тогава, такъв е и сега. Това което ти осмиваш е защото или нямаш познанията или усета. Припомни си "Септември " на Гео Милев и виж нарочното "плагиатство" на автора. Не си и равен да я укоряваш, най малкото защото тя отдели години за да напише за Атентата през 25та. Направи го кадърно и безпристрастно. Направи го с едничката цел това повече да не се случва и да не се нахъсваме българин срещу българин. И понеже знам , че няма да разбереш какво ти пиша ще те попитам

Ти не приемаш Дърева, отричаш я. Няма лошо. Кажи нещо за твоите книги, пиеси, изследвания, филми...Нямаш? Мълчи!
цитирай
10. getmans1 - „ Направи го с едничката цел това повече да не се случва и да не се нахъсваме българин срещу българин. “ - И точно това прави не само преди а и в момента
16.12.2015 08:50
[quote=vencivaleri1951][quote=getmans1][quote=vencivaler

Ти Гети , а и Инджев, и Дайнов, и Минчев, и Плевнелиев и Бойко Борисов дори сте се завивали през глава и сте гасили лампите когато под юргана сте показвали кукиш на "системата" Вели беше по площадите, перото и критикуваше недъзите на системата и майките ви се възмущаваха организирано от ОФ в Работническо дело.
Тя бе добър, честен смел и наивен човек тогава, такъв е и сега. Това което ти осмиваш е защото или нямаш познанията или усета. Припомни си "Септември " на Гео Милев и виж нарочното "плагиатство" на автора. Не си и равен да я укоряваш, най малкото защото тя отдели години за да напише за Атентата през 25та. Направи го кадърно и безпристрастно. Направи го с едничката цел това повече да не се случва и да не се нахъсваме българин срещу българин. И понеже знам , че няма да разбереш какво ти пиша ще те попитам

Ти не приемаш Дърева, отричаш я. Няма лошо. Кажи нещо за твоите книги, пиеси, изследвания,

.............

И без да имам книги, пиеси и изследвания ще ти кажа убедено, Дърева е терорист и разединител и в главата и единствено кънти още залпа на Аврора, Червените ескадрони на Чапаев в очите и блестят огньовете на септември ... и при теб е така, ... „прогресивни“ интелигенти.
Маейната ви и на жълтите ви плочки а в случая щети кажа „Да живее Банки и моето село“!
цитирай
11. pvdaskalov - * ! *
16.12.2015 17:13
И на мен ми се зави свят, Приятелю!
Забравил си да пишеш, че в просветена България е нормално да намериш Златен пегас и да го кълцаш и продаваш от страх, че няма да те възнаградят за откритието.
Поздрави!
П и е р
ПС - Намирам постинга ти за много оригинален и че може да се разтяга като хармоника и във връзка с множество подобни случаи.
цитирай
12. theeconomist - Жълти плочки казваш.....може, и то у вас на село,
16.12.2015 18:15
като се изпуснеш върху белите да стават жълти.
В София са жълти паветата, ма това го знаят ограничен кръг хора.
Ето ти още нещо което знаеш:
Членове на БКП легнали си едни, събудили се други, те -доносници, клепари, ченгета, мутри и лигави клакьори и педали...

Б.Б, Ц.Ц,, Цв.Цв., Плевни, Анювци, Виждита, Краси Велчевци, Сталинки Георгиеви, Герги Марковци и прочеееее......

Съгласен съм с това да живее Банки, само да е в множествено число "да живеят Банки - всичките....
Що се отнася до майната, която ни пращаш, аз не се засягам, защото съм копиле - мръсно.....и ако продължаваш да ни псуваш, ще се амбицирам да ти го докажа през новата 2016 г.
цитирай
13. getmans1 - Те сега и за жълта плочка ли се припозна, бре ако знаех и малко аромат щях да вкарам?! ...
16.12.2015 19:49
theeconomist написа:
като се изпуснеш върху белите да стават жълти.
В София са жълти паветата, ма това го знаят ограничен кръг хора.
Ето ти още нещо което знаеш:
Членове на БКП легнали си едни, събудили се други, те -доносници, клепари, ченгета, мутри и лигави клакьори и педали...

Б.Б, Ц.Ц,, Цв.Цв., Плевни, Анювци, Виждита, Краси Велчевци, Сталинки Георгиеви, Герги Марковци и прочеееее......

Съгласен съм с това да живее Банки, само да е в множествено число "да живеят Банки - всичките....
Що се отнася до майната, която ни пращаш, аз не се засягам, защото съм копиле - мръсно.....и ако продължаваш да ни псуваш, ще се амбицирам да ти го докажа през новата 2016 г.


... Иначе то ясно, ако се събуди бесепар значи работил за Родината си, а иначе е клепар и тъй им се пада нали, като не знаят как да се събуждат.

Много съмнително ми се види, че ми скачаш нищо за куфарчета не съм писал нито за метЪлхимията и жертвите и.

Колкото до псувните, че кой те е псул бе, аз ако река да псуам на Кушеля не ушите ами и мустака ще му се изчерви!
цитирай
14. getmans1 - П и е р, че от какво да ти се е завило свят, не е ли това истината ... а за другото си прав, мога да разтяга и да давам примери колкото си искам и лъжа няма да
16.12.2015 20:04
pvdaskalov написа:
И на мен ми се зави свят, Приятелю!
Забравил си да пишеш, че в просветена България е нормално да намериш Златен пегас и да го кълцаш и продаваш от страх, че няма да те възнаградят за откритието.
Поздрави!
П и е р
ПС - Намирам постинга ти за много оригинален и че може да се разтяга като хармоника и във връзка с множество подобни случаи.


... А за Пегаса донякъде си прав, запомни го!
Сега пак съм там дето нямам ток, Като се прибера щети драсна на ЛС. Не е случайно, че от многото картинки с които да се индинтифицирам избрах него, иначе аз само щях го срамя ако си беше цял. Приятна вечер! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072001
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031