Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2016 10:39 - !00% копи пейст, ако и колата да е руска, другото е по-важно
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4773 Коментари: 24 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

И най-евтината нова кола в България струва... Ладата вече излиза почти два пъти по-евтино, отколкото в края на социализма image

Снимка Lada

КЛУБ Z

Според огласено в края на миналата година проучване на БНП Париба Лични финанси, българинът тегли средно потребителски кредит 4776 лв., за да купи автомобил. Подразбира се, че този автомобил е употребяван, защото за толкова пари няма как да се купи нов.

И все пак, задавали ли сте си въпроса колко струва най-евтиният нов автомобил на българския пазар и по-точно, кой е той?

Ето една справка от сайтовете на официалните вносители. При това, на десетте най-евтини коли в момента. Разглежданите цени са за модели с 5 врати.

Lada Granta Sedan 13 106 лв.

 

image

Lada Kalina Hatchback 13 554 лв.

 

image

Dacia Sandero 13 590 лв.

 

image

Dacia Logan 13 590 лв.

 

image

Lada Granta Hatchback 14 493 лв.

 

image

Dacia Logan MCV 14 790 лв.

 

image

Lada Kalina Wagon 15 099 лв.

 

image

Skoda Citigo 16 331 лв.

 

image

Suzuki Celerio 16 990 лв.

image

Toyota Aygo 17 400 лв.

 

image

Според сайта socbg.com в края на 80-те години на миналия век една Lada 2107 е струвала около 8000 лева. Изчислено през минималната работна заплата, която тогава е била 140 лв., колата е можела да се купи за малко повече от 58 месеца, т.е. за 4 години и 10 месеца.

От началото на 2016 г. минималната работна заплата в България е 420 лева. Което означава, че Lada Granta Sedan, която между другото, e разработена съвместно с Renault, може да се купи за 32 месеца - т.е. за две години и 8 месеца.

Един вид, днес ладата струва почти два пъти по-евтино, отколкото преди 26 години. А всички твърдят, че от социализма насам всичко е поскъпнало.




Гласувай:
8
1



1. getmans1 - Едно нещо за забравили, че Лада в...
06.01.2016 10:42
Едно нещо за забравили, че Лада втора ръка струваше повече от 12000лв.
цитирай
2. yoan2015 - Здравей!
06.01.2016 11:33
Ти би ли си купил Лада?
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Непростима грешка правиш.
06.01.2016 12:41
Сега кухелите ще хукнат да си куят лади и масово ще отпрашат за Омск, а един-двама от тия такирати ще се готвят да ловят риба в Омск и Иртиш.
Сега да не вземеш да им кажеш, че водата там е замръзнала и ще трябва да разбиват леда с гранати?
цитирай
4. vencivaleri1951 - То да ползваш копипейста пак си трябват курсове Гети
06.01.2016 14:25
От твоят анализ могат да се извадят пред скоба основно две неща:

-Че преди 10 ноември българите са разполагали със сериозни суми Кеш и достъп до евтини кредите. Това няма как да ти се оспори защото е самата истина.

-Второто което очевадно излиза наяве , че не правиш разлика/а и не знаеш/ между фискалната политика на страната преди промените и тази днес.
Преди 10 ти ноември държавата ти продаваше колата , а днес производителя направо или чрез дистрибутор . Волгата например струваше около 10 хиляди, а руснаците ни я продаваха за 3 хиляди преводни рубли , което беше някъде към 4 хиляди лева. Това го знам със сигурност понеже помогнах на нашия директор на института да се обзаведе със служебна "Волга" Направихме бартер курсове за руснаци и част от бартера беше новичка Газ 24 която лично освободих от митницата на Варна. Дойде на цена около 4хиляди и я освободих с 8 хиляди сборове. Две хиляди дори прибавиха понеже този вариант на модела не фигурираше в митническите каталози-беше преди всичко за семействата на правоимащите в СССР и експорг на Запад. Беше дизел и дори десен волан. Умуваха и сложиха още 2000 лева за лукс доколкото една волга може да бъде лукс Не се радва дълго шефа на колата защото при ивентаризация от Комитета му я взеха и после ведяхме ресорния зам председател да я ползва.

По евтини и то значително бяха и западните коли. През 70те след "специализация" във Виетнам бака ми си купи Пежо 403 за 2000 долара. Аз бях мераклия на Ауди/седан/ за близо 2500долара, то се задоволиха претенции на мама-и с право.
Тоест пежо 403 струваше дори по трънския курс към 8хиляди лева понеже беше освободено от всякакви сборове Така , че колите въобще не са поевтинели като номинал/понеже ти смяташ по номинал/, а просто бюджетната политика е друга.
Преди парите държавата избиваше от колите, днес от консумативите-там са сборовете. Така е и при оръжието-печели се не от калашника, а от патроните.
Дано съм ти бил полезен
цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
06.01.2016 14:27
Шефе, не ми хвали Ладата. Още ме болят ръцете от геврека, дето въртях едно време. Виж, Toyota Aygo ми хареса. Някакви си 17 400 лв., с регистрацията едва 18 000. Делено на 200 кинта, колкото ми е пенсията, прави 90 месеца или 7 години и половина. Спирам да ям и... готово. Но ако не ям толкова време, дори по-рано ще ми поникнат криле. Т.е. ще мога да летя и няма да имам нужда от кола. Какво ще кажеш, Радо?
Поздрави!
П и е р
цитирай
6. vencivaleri1951 - И да те бъзикна нещо Гети
06.01.2016 14:36
Пежото един съсед отдавна го даде за металолом / купи колата по едно време от нас/ Преди пежото имахме Москвич / по съвпадение пак 403/ Като изключим че на две три места е понагънат и гумените уплътнения са си отишли колата пари от раз, няма никаква забележка по ходова част, амортесьори. Няма грам ръжда макар , че си е от деситилетия навън-под един навес на село. И съм готов да се обзаложа че ако го потегна , поизчукам и лъсна това москве взето от витрината на ЦУМ ще струва може би повече от доста западни нови коли-е разбира се , че не става въпрос за СС класа.
цитирай
7. blackpredator - най-приличният автомобил в момента е Тойота Корола
06.01.2016 17:07
26000 и нещо, за много нещо

Венци, в средата на 90-те /1985/, в Кореком Вартбург струваше от 2400 до 2900$,
зависи от модела.
обикновеното Жигули 3200, Лада 1600 - 3600, петицата 3800
най-евтиното Рено5 - 5000, а най-малкото Пежо 305 - над 6000
купувал съм тогава, затова знам
15 години съм карал Лада-Нива и още я споменавам
от 6 години смениха Ладата с Фиат
не се оплаквам, ползвам я за джип и само консумативи, но Нивата...
през есента отивах на комисия и трябваше да качим баира при мотопистата
мен ме возеха в едно Субару като на Икономиста
зор по баира, а другите с Нива ни отвяха в средата на баира
били му високи оборотите (?!) на Субаруто
в катърският офроуд клас, Ладата е великолепно муле жребец...
цитирай
8. getmans1 - Йоане само глей сеира по-доле и минавай на такси:)))
06.01.2016 17:24
yoan2015 написа:
Ти би ли си купил Лада?

цитирай
9. getmans1 - П и е р знам, че живота не е справедлив и че големите сметки ги плащат бедните но това „копи“ има друга цел ...
06.01.2016 17:37
pvdaskalov написа:
Шефе, не ми хвали Ладата. Още ме болят ръцете от геврека, дето въртях едно време. Виж, Toyota Aygo ми хареса. Някакви си 17 400 лв., с регистрацията едва 18 000. Делено на 200 кинта, колкото ми е пенсията, прави 90 месеца или 7 години и половина. Спирам да ям и... готово. Но ако не ям толкова време, дори по-рано ще ми поникнат криле. Т.е. ще мога да летя и няма да имам нужда от кола. Какво ще кажеш, Радо?
Поздрави!
П и е р


... То и моят ПАСАТор е 1992г. ама за момента дето съм се хванал да възстановявам тази стара къща ми върши чудна работа. Като я направя „кукла“ и ако Венци успее до тогава да ме убеди ще фана Балкана и Калашника и ще върна онова „златно“ време, гледай само как хубаво го описват.
цитирай
10. getmans1 - Никакъв анализ не съм правил, една запетайка моя няма в този материал, защото знам, че глупостите ще ги напишеш ти, извинявай!
06.01.2016 17:42
vencivaleri1951 написа:
От твоят анализ могат да се извадят пред скоба основно две неща:

-Че преди 10 ноември българите са разполагали със сериозни суми Кеш и достъп до евтини кредите. Това няма как да ти се оспори защото е самата истина.

-Второто което очевадно излиза наяве , че не правиш разлика/а и не знаеш/ между фискалната политика на страната преди промените и тази днес.
Преди 10 ти ноември държавата ти продаваше колата , а днес производителя направо или чрез дистрибутор . Волгата например струваше около 10 хиляди, а руснаците ни я продаваха за 3 хиляди преводни рубли , което беше някъде към 4 хиляди лева. Това го знам със сигурност понеже помогнах на нашия директор на института да се обзаведе със служебна "Волга" Направихме бартер курсове за руснаци и част от бартера беше новичка Газ 24 която лично освободих от митницата на Варна. Дойде на цена около 4хиляди и я освободих с 8 хиляди сборове. Две хиляди дори прибавиха понеже този вариант на модела не фигурираше в митническите каталози-беше преди всичко за семействата на правоимащите в СССР и експорг на Запад. Беше дизел и дори десен волан. Умуваха и сложиха още 2000 лева за лукс доколкото една волга може да бъде лукс Не се радва дълго шефа на колата защото при ивентаризация от Комитета му я взеха и после ведяхме ресорния зам председател да я ползва.

По евтини и то значително бяха и западните коли. През 70те след "специализация" във Виетнам бака ми си купи Пежо 403 за 2000 долара. Аз бях мераклия на Ауди/седан/ за близо 2500долара, то се задоволиха претенции на мама-и с право.
Тоест пежо 403 струваше дори по трънския курс към 8хиляди лева понеже беше освободено от всякакви сборове Така , че колите въобще не са поевтинели като номинал/понеже ти смяташ по номинал/, а просто бюджетната политика е друга.
Преди парите държавата избиваше от колите, днес от консумативите-там са сборовете. Така е и при оръжието-печели се не от калашника, а от патроните.
Дано съм ти бил полезен

цитирай
11. getmans1 - Разликата Предаторе се състои в това, че кат си купувал от корекома хич не си бил тоя сиромахомил къвто си сеги и тогаз е имало защо!
06.01.2016 17:52
blackpredator написа:
26000 и нещо, за много нещо

Венци, в средата на 90-те /1985/, в Кореком Вартбург струваше от 2400 до 2900$,
зависи от модела.
обикновеното Жигули 3200, Лада 1600 - 3600, петицата 3800
най-евтиното Рено5 - 5000, а най-малкото Пежо 305 - над 6000
купувал съм тогава, затова знам
15 години съм карал Лада-Нива и още я споменавам
от 6 години смениха Ладата с Фиат
не се оплаквам, ползвам я за джип и само консумативи, но Нивата...
през есента отивах на комисия и трябваше да качим баира при мотопистата
мен ме возеха в едно Субару като на Икономиста
зор по баира, а другите с Нива ни отвяха в средата на баира
били му високи оборотите (?!) на Субаруто
в катърският офроуд клас, Ладата е великолепно муле жребец...

цитирай
12. getmans1 - Аз пък мисля, че ще фанат калашниците ...
06.01.2016 17:58
slavimirgenchev1953 написа:
Сега кухелите ще хукнат да си куят лади и масово ще отпрашат за Омск, а един-двама от тия такирати ще се готвят да ловят риба в Омск и Иртиш.
Сега да не вземеш да им кажеш, че водата там е замръзнала и ще трябва да разбиват леда с гранати?


... ще върнат старото време, ще станат пак „Активни борци за комунизъм и социализъм“ ще земат „евтини кредити“ и коли без ред а и какви холни гарнитури със секции ще си накупят, ехей!
цитирай
13. vencivaleri1951 - Не карай никога Нива
06.01.2016 18:11
blackpredator написа:
26000 и нещо, за много нещо

Венци, в средата на 90-те /1985/, в Кореком Вартбург струваше от 2400 до 2900$,
зависи от модела.
обикновеното Жигули 3200, Лада 1600 - 3600, петицата 3800
най-евтиното Рено5 - 5000, а най-малкото Пежо 305 - над 6000
купувал съм тогава, затова знам
15 години съм карал Лада-Нива и още я споменавам
от 6 години смениха Ладата с Фиат
не се оплаквам, ползвам я за джип и само консумативи, но Нивата...
през есента отивах на комисия и трябваше да качим баира при мотопистата
мен ме возеха в едно Субару като на Икономиста
зор по баира, а другите с Нива ни отвяха в средата на баира
били му високи оборотите (?!) на Субаруто
в катърският офроуд клас, Ладата е великолепно муле жребец...

, не се вози в нея

Катастрофите с нея над 80 км в час в болшинството завършват с летален случай
Това и при дългата, и при късата база.
Абсолютно недомислие на купето...Дано вече са го оправили
цитирай
14. vencivaleri1951 - И в съда отговаряш за употребен цитат
06.01.2016 18:32
getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]От твоят анализ могат да се извадят пред скоба основно две неща:

-Че п евтини кредите. Това няма как да ти се оспори защото е самата истина.

-Второто което очевадно излиза наяве , че не правиш разлика/а и не знаеш/ между фискалната политика на страната преди промените и тази днес.
Преди 10 ти ноември държавата ти продаваше колата , а днес производителя направо или чрез дистрибутор . Волгата например струваше около 10 хиляди, а руснаците ни я продаваха за 3 хиляди преводни рубли , което беше някъде към 4 хиляди лева. Това го знам със сигурност понеже помогнах на нашия директор на института да се обзаведе със служебна "Волга" Направихме бартер курсове за руснаци и част от бартера беше новичка Газ 24 която лично освободих от митницата на Варна. Дойде на цена около 4хиляди и я освободих с 8 хиляди сборове. Две хиляди дори прибавиха понеже този вариант на модела не фигурираше в митническите каталози-беше преди всичко за семействата на правоимащите в СССР и експорг на Запад. Беше дизел и дори десен волан. Умуваха и сложиха още 2000 лева за лукс доколкото една волга може да бъде лукс Не се радва дълго шефа на колата защото при ивентаризация от К


ако го използваш без да си извадил пред скоби, че не си съгласен с него

В Щатите стана сериозен скандал например за думите които каза за Хилъри Йоко Оно, а те бяха , че "мем" е изяла повече "катерички" от съпруга си. Адвокатите едва успяха
да потушат скандала и да не се стигне до процес в който японката щеше да олекне чувствително от към пари въпреки , че цитираше Бил Клинтън в случая. Тоест Оно макар и с опит за своята " катерица" не е имала правото да говори за неопределен брой "катерици" които да докаже. Не може и да привлече Бил за свидетел защото съпруг не е длъжен да свидетелства за съпругата си...
А сега кажи кое е глупост и неверно от написаното от мен Иначе мога да цитирам Куш с ЕПМ -с рзграничение разбира се
цитирай
15. getmans1 - Какви „евтини кредити“ бе Венци то, че може да стигнем до ЕПМ можем, ама от моя страна ....
06.01.2016 19:56
vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]От

се


... По принцип избягвам да пиша за лични неща защото някои ги интерпретират неправилно, че и дори гадно но сега чети внимателно;

Август 1982г получих настанителна заповед за една двустайна панелка и как и какво ни помогнаха близките, моите 200лв за мокет и 100 за телефон /когатои да ме одобрят/ толкова и от страна на жената за спалня и гардероб. тези благини станаха факт след година и половина. За мокета „бутнах“ коняк с бамбони, за спалнята изчаках всичкото виличие в градчето им /на жената/ да се обзаведат, че да дойде нашият ред. За останалите битовизми де със спестявания де със заеми.

Че тука му е мястото да ти го рекна, „потребителския заем“ от ДСК беше до 2000лв. тогава „кредит“ беше мръсна дума, отделно чакането и одобрението, че и бюрокрацията. Тогава излезнаха Чекови книжки до 2000лв и как ми са радваха в магазините да не ти разправям. Два пъти бойлерите свършват докато „фактора“ ми разпише чека и одобри покупката и така две години Един ширм успях да купя по по този начин и върнах тази „благинка“в ДСК-то. Тогавашния зам. на Гл счетоводител сега ми е съсед и помни какъв панаир сътворих докато се отърва от тая „добрина“.
Мисля, че заеми за закупуване на коли беше одобрен доста по-късно.

Другия начин за колите го научих преди десетина години, братовчед ми все нови коли /Лади/ караше, че и избор по цвят, ама.
Ама чичо през ВСВ спасил живота на взводният си, бивш партизанин и АБПФК, от тук насетне се сещай как бати Мони караше все нови модели.

Евтини кредити, ама друг път, кара я две три години, продаде я на почти двойна сума едно писмо до когото трябва и хоп, нова кола.
А за парите в кеш то и сега ги има, ако не ми вярваш питай телефонните измамници. Сиромахомилството Венци, това е проблема днес!

пп И кога да очаквом призовката?


цитирай
16. kvg55 - За много години!
06.01.2016 22:17
И Честито на именниците.
Четеш, четеш, и ти става едно смешно.
Защо е цялото това дърляне срещу миналото,
когато настоящето ни е смазано?
цитирай
17. slavimirgenchev1953 - Др. Венци пак се прави на ударен:
06.01.2016 22:19
ти му казваш, че волгата не е кола, той ти разправя колко струвала. Ти у казваш, че цоциализмът е пълен провал, той ти разправя, че дядо му имал войнишки нож.
Накрая Северна Корея заплашва света с водородна бомба, за което са виновни САЩ.
цитирай
18. slavimirgenchev1953 - Защото, глупи, настоящето е пряко следствие от това минало.
06.01.2016 22:21
kvg55 написа:
И Честито на именниците.
Четеш, четеш, и ти става едно смешно.
Защо е цялото това дърляне срещу миналото,
когато настоящето ни е смазано?

цитирай
19. getmans1 - Аз не смятам настоящето за смазано, даже напротив ....
06.01.2016 22:23
kvg55 написа:
И Честито на именниците.
Четеш, четеш, и ти става едно смешно.
Защо е цялото това дърляне срещу миналото,
когато настоящето ни е смазано?


... Виж, такива като вас наистина ви съжалявам!
цитирай
20. getmans1 - Не познават живота бе наборе, нито миналия нито настоящия, и най-вече настоящия!
06.01.2016 22:34
slavimirgenchev1953 написа:
kvg55 написа:
И Честито на именниците.
Четеш, четеш, и ти става едно смешно.
Защо е цялото това дърляне срещу миналото,
когато настоящето ни е смазано?


цитирай
21. vencivaleri1951 - Гети подобен разказ прочетох от Катана
07.01.2016 01:06
Общият знаменател ви е , че и на двамата са Ви дали...Чакали сте да Ви дадат/Чакате и сега/
На мен също ми даваха и то без чакане-по линията на АБПФК-в Младост 1. Днес не е лошо, но през 70те беше калдо шия. Отказах се на момента. След като се върнах в къщи взех пергела и направих дъга на юг от площад Ленин/тогава/ с радиус до 5 км. С две думи свършваше някъде до правителствена болница Орлов мост и Руското посолство. Казах си, че ще живея в този район, а като ми свърши разпределението ще работя също в тази дъга.

След това зарибип с идеята си един колега технически ръководител и тръгнахме от къща на къща да предлагаме да направим ЖСК Беше адски трудно, защото човешката лакомия е безгранична. Някои живееха на тавански етащи от прояден гредоред, с течащи покриви, натикани като сардели, а искаха по няколко апартамента. Най накрая се споразумяхме с обитателите на две къщи едната собственост на католическата църква, но на практика очуждена за Софжилфонд. Голям пазар беше с падрето, но накрая го шантажирахме, че ще поискаме общината да оцени имота и дори показахме подправено писмо. Падрето се върза и бързо продаде имата, та белким вземе нещо.
След това друг проблем. Строеше се НДК и освен домостроителните комбинати зруго строителство в София бе спряно. Мъки за материали, мъки за работници. Накрая успяхме да се договорим с една полска бригада и пшеките взеха сградата на акорд. Построиха я за по малко от година, а двамата с колегата останахме без крака в продължение на 2 години да организираме нещата. Споменавал съм и друг път че заради гешка в проектирането и увеличаване квадратурата на апартамента ми се принудих да се явявам на конкурс за аспирантура и съответно да защитя. Още три години почти блъскане, преписване, изпити, защита...за около 20 квадрата повече жил площ. Аспирантурата струваше на практика по скъпо от апартамента и никъде не ми влезе в работа. После почти четвърт век живях там м идеалния център , в мезонет/глупава работа впрочем/ и то когато бяха рядкост. пр
цитирай
22. vencivaleri1951 - Продължение
07.01.2016 01:30
И понеже ще кажеш, че тази работа е връзкарска, ще намесиш АБПФК то знай че колегата бе с дядо в Куциян и баща спрян от висше образование заради това.
Така , че драги когато чакаш получаваш каквото ти дадът ЖСКтата в София бяха около 20% от жилищата към 80те Дори не е въпрос на пари. За моето жилище от 137 м2застроена площ към платил към 28 хиляди лева и всичко беше на паркет и не лоша теракота. Ти си платил по скъпо на квадратен метър/панелът и ЕПК са по скъпо строителство от тухлата, а и много машиносмени имат престой/ и си получил панели с фуги най-вероятно, балатум за настилка и фаянс който си сменил веднага. То е защото си чакал, а не си се хванал с приятели да си направите къща. В провинцията това беше далеч по лесно от София. Така че нито профгрупорг, нито парторг съм гонил за подписи, нито комисия за оценка на жилищните ми нужди. Нали знаеш притчата за жабите в млякото. Едната блъскала с крачетата и си направила уютно жилище, другата се отпуснала и отишла в панелка.
Така е и с бизнеса. Например докато се изуча и защитя за заклет счетоводител съм бил и охрана, и по пазарите съм продавал, куфарен търговец съм бил. И така пак с крачетата блъскане в млякото докато стъпиш на твърдо и покажеш главата над водата. Никой от фамилията ми, а тя не е малка не е живял в жилище което не го е построил той или баща му.
цитирай
23. getmans1 - Венци тая история я научих наизуст, за N-ти път я чета а също за пореден път ти казвам, че се правиш на гърмян ...
07.01.2016 07:00
vencivaleri1951 написа:
И понеже ще кажеш, че тази работа е връзкарска, ще намесиш АБПФК то знай че колегата бе с дядо в Куциян и баща спрян от висше образование заради това.
Така , че драги когато чакаш получаваш каквото ти дадът ЖСКтата в София бяха около 20% от жилищата към 80те Дори не е въпрос на пари. За моето жилище от 137 м2застроена площ към платил към 28 хиляди лева и всичко беше на паркет и не лоша теракота. Ти си платил по скъпо на квадратен метър/панелът и ЕПК са по скъпо строителство от тухлата, а и много машиносмени имат престой/ и си получил панели с фуги най-вероятно, балатум за настилка и фаянс който си сменил веднага. То е защото си чакал, а не си се хванал с приятели да си направите къща. В провинцията това беше далеч по лесно от София. Така че нито профгрупорг, нито парторг съм гонил за подписи, нито комисия за оценка на жилищните ми нужди. Нали знаеш притчата за жабите в млякото. Едната блъскала с крачетата и си направила уютно жилище, другата се отпуснала и отишла в панелка.
Така е и с бизнеса. Например докато се изуча и защитя за заклет счетоводител съм бил и охрана, и по пазарите съм продавал, куфарен търговец съм бил. И така пак с крачетата блъскане в млякото докато стъпиш на твърдо и покажеш главата над водата. Никой от фамилията ми, а тя не е малка не е живял в жилище което не го е построил той или баща му.


... Бягаш от темата или най-малкото не вникваш в написанато което си е притеснително за тебе.
Защото „получих настананителна заповед“ в никой случай не означава че съм получил нещо даром.

Пък и ставаше въпрос за „евтините кредитити“.
цитирай
24. vencivaleri1951 - Ти се правиш на гръмнат
08.01.2016 01:40
getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]И понеже ще кажеш, че тази работа е връзкарска, ще намесиш АБПФК то знай че колегата бе с дядо в Куциян и баща спрян от висше образование заради това.
Така , че драги когато чакаш получаваш каквото ти дадът ЖСКтата в София бяха около 20% от жилищата към 80те Дори не е въпрос на пари. За моето жилище от 137 м2застроена площ към платил към 28 хиляди лева и всичко беше на паркет и не лоша теракота. Ти си платил по скъпо на квадратен метър/панелът и ЕПК са по скъпо строителство от тухлата, а и много машиносмени имат престой/ и си получил панели с фуги най-вероятно, балатум за настилка и фаянс който си сменил веднага. То е защото си чакал, а не си се хванал с приятели да си направите къща




Не съм се съмнявал , че "настанителната ти заповед" е била подарък. Над 90% от жилищата в България бяха лична собственост А и предположих/и го написах/ че ти си платил по скъпо за м2 жилищна площ от мен. И то е защото аз не съм получавал подобна заповед, а с колегата раздадохме настанителните заповеди след като подписахме с инвеститорския контрол акт 16
И ще ти кажа нещо което няма да ти хареса. Ако живееш извън София, провдив, Варна и Бургас и живееш в панел значи харесваш този тип строителство В противен случай те мързи и ти липсва инициатива.

За кредитите:
Не искай да помня цената на заемите преди толкова години но като цяло с лихвите банката се издържаше. При соца банката не планира печалба-положителния резултат отива в бюджета
Аз лично съм взимал един път заем-потребителски и лихвата беше около 3%
Жилищните кредити бяха по евтини
Заеми например за придружаване на болен при лечение в чужбина бяха с нулева ставка

Имаше и държавна комисия/ходотайствал съм за колега която работеше в направлението ми/ която опрощаваше част или целия заем при форсмажорни условия-заболяване, смърт и прочие Тоест когато са настъпили събития извън тебе и вследствие на които ти не можеш да изпълниш ангажимента си към банката
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 1828127
Постинги: 957
Коментари: 9298
Гласове: 5005
Календар
«  Септември, 2019  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30