Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2016 05:05 - След като „Великият откривател“ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 788 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ... т.е. АЗ,

след  като открих „блоговата кифла“

сега съм на път да открия и кой е 

„блоговия черен подлец“.



Винаги до сега когато ми е изтриван постинг /а те не са малко/ от blog.bg

винаги съм имал две посещения от блога които са коректно отразени от „статистиката“ ми.

Днес ми бе изтрит постинг от 20.08.2016г /23:45 ч със заглавие „Велик откривател съм ...“ 

но посещение от blog.bg не е отразено в статистиката ми, такова посещение не е

регистрирано и на още един потребител който пък знае какво пише в постинга ми.

Разбира се, че всеки може да чете „инкогнито“ но малко са тези които могат да

манипулират чужди профили а човека който подозирам съм сигурен, че го може.

Съвсем наскоро  
starforlife

ни предупреди за тази възможност.  

Ето и моето обосновано

предположение, нъл тъй модерно;




 
19. b....p....... - Венци,  18:59 тука у тоя терариум требе да коментираш с валенки
иначе интоксикацията ти е гарантирана
у тия пипилянки бифуркацията на езика е свързана с раздвоение на дупедавството опреди 26 години
сега мутантите си имат развоен език, личащ от коментарите
единият от миналото, сегашният израстък ала козякнически рог
чета в един интелигентен форум с коледари, не с инфантилни сурвакарчета
та там една камара линкове с коментари и статии от света, еднакви
краварите винаги са били първи по нации. сегашната изцепка с рашките е всъщност
изцепка със собственото аз. обезличаваш първото си място, което по дифолт и ще получиш
е тук и там некоя държава-Гетю, ще види олимпийска първа
като казах Гетю та се сетих
делиорманският Ланс Линк написал у гугъля "кратунковци"
след ентеря цъфнала Мата космата най-отгоре
така се родила у кратункото идеята за постинг
ма блоговата Мата космата с микрофона не допуска конкуренция
оп Гетювия постинг при тоя на Алекс
опсааа!
щях да забравя
гледах почти цялата олимпиада
като казваш расите, виж кво напраиха японците в щафетата 4х100 и в квалификациите и на финала :)

цитирай

Струвами се че този път ще се наложи да се извинявам на blog.bg ... ама и аз съм един откривател, а!?



Гласувай:
3



1. blackpredator - абе кратунко
22.08.2016 16:00
пак си написал велика глупост
опитваш се да се представиш за геврек, открил козуначената кифла и некъф черен деликатес
всъщност се получило тезек с дупка на геврек
айол, блог.бг не е козяк.бг
то ако можеше да се манипулира, Гочето отдавна щеше да е Жорж Ганчев туканка...
цитирай
2. getmans1 - А бе шутко ...
22.08.2016 22:59
blackpredator написа:
пак си написал велика глупост
опитваш се да се представиш за геврек, открил козуначената кифла и некъф черен деликатес
всъщност се получило тезек с дупка на геврек
айол, блог.бг не е козяк.бг
то ако можеше да се манипулира, Гочето отдавна щеше да е Жорж Ганчев туканка...


... щом ти можеш да знаеш какво съм мислил преди „ентъря“ защо си мислиш, че аз не мога да събера „две и две“.
Този постинг изтрития де аз пак ще го възстановя когато имам времето, дано си запазил копие.

Не ми е ясно защо смяташ че блога е „козяк“ по същия начин може да се каже, че не и руското посолство или пък, да.
Тъпанар!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6073847
Постинги: 2742
Коментари: 26498
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031