Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2018 15:26 - Баба Яга, е кога женско яхне метлата ... /Извинявайте дами, тук не става въпрос за вас/ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1089 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 22.10.2018 15:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                      ... Дедо ЯГО е,
                кога мъжко само си завре греблото/витлото в туйнакито си 
                               и само си дръпне въженцето на  ЯМАХА-та.

                                                         ХАХАХАХА



Гласувай:
3



1. getmans1 - Прозрение на каничка младо вино ...
22.10.2018 15:31
Прозрение на каничка младо вино собствено производство ... и разбира се ... кисело...
ХАХАХАХАХА
цитирай
2. nedovolen - Don't worry be Happy
22.10.2018 20:13
Гетманс, не се притеснявай. Киселото вино е лековито. Случвало ми се е и съм бил по-здрав.
Два случая в подкрепа на горното, но с ракия.
Преди мноого години приятел ме попита как се оправя кисела ракия. Казвам - с повече приятели :)
В по-близък план друг, бивш моряк, изпържен от работодателя, притеснен, отключва диабет. Не вари ракия. Попита ме дали имам. Имам, но киселка. Занесох му 2л. След дни ми се обажда - имаш ли още. Имам. Трябва да я пуснеш в аптеката като лекарство. Защо? Ами смъкна ми захарта. Помислих, че се шегува, но сега съм чат. Дадох му останалата.
Та, това е добре!

Снощи жената ми даде лекарство за пиене без желание.
Съседът сутринта пита - и какво. Ами, пих си каничка без желание...
На здраве!
:)))
цитирай
3. getmans1 - . . . кисело. . . Казано с усмивка ...
22.10.2018 21:44
... кисело... Казано с усмивка

А киселата ракия си има цяр ... на литър лъжица сода бикарбонат разбъркваш и започваш салатата ... когато салатата е готова киселото вече ще е ...тютууу и никакво хапче за пиене без желание не действа.


nedovolen написа:
Гетманс, не се притеснявай. Киселото вино е лековито. Случвало ми се е и съм бил по-здрав.
Два случая в подкрепа на горното, но с ракия.
Преди мноого години приятел ме попита как се оправя кисела ракия. Казвам - с повече приятели :)
В по-близък план друг, бивш моряк, изпържен от работодателя, притеснен, отключва диабет. Не вари ракия. Попита ме дали имам. Имам, но киселка. Занесох му 2л. След дни ми се обажда - имаш ли още. Имам. Трябва да я пуснеш в аптеката като лекарство. Защо? Ами смъкна ми захарта. Помислих, че се шегува, но сега съм чат. Дадох му останалата.
Та, това е добре!

Снощи жената ми даде лекарство за пиене без желание.
Съседът сутринта пита - и какво. Ами, пих си каничка без желание...
На здраве!
:)))

цитирай
4. nedovolen - Благодаря, за содата знам. И с дъ...
23.10.2018 04:38
Благодаря, за содата знам. И с дървесна пепел става, но повече играчка.С основни реакции са.
Аз пък на благинките /ракия и вино/ слагам на партиди различни билки и плодчета. Хем си пийвам, хем се лекувам.
Хайде, че алкохолизирах поста!
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6074496
Постинги: 2742
Коментари: 26500
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031