Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2019 06:06 - Една Блогова мисъл която ме разтърси из основи ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4492 Коментари: 42 Гласове:
7

Последна промяна: 26.08.2019 07:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.


„ Та и бирата Хмелът има състав подобен на дивия коноп-марихуаната Пиенето на повече от една бира води до привикване Една бира на ден! И както няма бивш наркоман ,така няма и бивш, толям почитател на бирата!


И, В ИНТЕРЕС НА ИСТИНАТА ТОВА  ОТКРИТИЕ НАИСТИНА МЕ РАЗТЪРСИ НО, ОТ СМЯХ.

ПО ПРИНЦИП НЕ Е КАТО ДЕ ФАКТО - практически урок;




Гласувай:
7



1. getmans1 - „Котато си мислиш, че по принцип ...
26.08.2019 07:13
„Котато си мислиш, че по принцип винаги си прав, се оказва, че дефакто си смешен.„ / getmans1/

„Не мога да науча никой на нищо, мога само да го накарам да мисли.„ /Сократ/
цитирай
2. starforlife - И кой блогбегейски "умник" синтезира тази глупост, която си цитирал в постинга?
26.08.2019 08:29
Вчера изпих 67-мия вид немска бира от започнатите да опитвам още в Германия. Имам още около 4-5 неопитани. Освен като ги опитам и тях - да направя един бирен постинг, а ти да поканиш под него този "професор" да го попрепитам.

И при все, че съм го споменавал вече, та още тук да го попитам дали знае колко вида бира се произвеждат в тази страна?
За "победена" Германия говоря.
цитирай
3. getmans1 - . . . Ти пък, аз да не съм. . . клюкарка. ...
26.08.2019 08:37
... Ти пък, аз да не съм ... клюкарка ... И, къв приятел си ти СТАР, така и НЕ забеляза с каква мисла се наредих до Дедо Сократ ...

starforlife написа:
Вчера изпих 67-мия вид немска бира от започнатите да опитвам още в Германия. Имам още около 4-5 неопитани. Освен като ги опитам и тях - да направя един бирен постинг, а ти да поканиш под него този "професор" да го попрепитам.

цитирай
4. ok3223 - АБЕ, КУХА ФУКНЯ...
26.08.2019 09:09
ДО КОГА ЩЕ ПАРАДИРАШ, КАТО ИЗКУКАЛО ПИЯНДЕ, КОЛКО ВИДОВЕ НЕМСКА БИРА СИ ИЗПИЛ...
НЕ СЕ ЛИ УСЕЩАШ, ЧЕ ПОЧВАШ ДА ПРИЛИЧАШ НА ИЗКУКАЛ СТАР ГАЛФОН.
цитирай
5. starforlife - ~ 3. getmans1
26.08.2019 09:13
Е... Той въпросът ми беше риторичен. От друга страна през годините съм поопознал блоговата "флора и фауна" и мога с доста висока вероятност за правилно допускане да предположа кой е казал подобна глупост, но аз също нито съм клюкарка, че да го спомена, нито ми е тръпка да започвам дребнави заяждане или осмиване.
цитирай
6. starforlife - До цървула от коментар 4:
26.08.2019 09:15
Виж сега, цървул...
Ако съм ти бръкнал в жлъчката, че в "победителка" Русия всичко е леж и то не от вчера, а в случая фактът, че икономиката на "победена" Германия произвежда 5500 (с думи, за да не помисли някой, че е грешка: ПЕТ ХИЛЯДИ И ПЕТСТОТИН) вида бира, е показателен кой победител и кой победен... То сори, но проблемът си е твой, че си сляп идиот.
А с прилагателни не можеш ме засегна. Особено пък с "пиянде".
Да не говорим кой пише все едно е наквасен с долнопробна шльокавица и кой все едно е вкусил превъзходна немска бира.

ПС: Аз да не съм на агитката ви русофилски лайнари изклецания икономист примерно, че да парадирам?
Ако бях - всеки ден нова бира да снимах и пусках. И то достоверно, а не лъжейки.
Така, че, цъвул, ходи се шибай и не се закачай с мъжете. От това такъв няма да станеш.
Да не говорим, че аз "ИЗКУКАЛят СТАР ГАЛФОН" съм на 47, а ти на колко си, м?
цитирай
7. germantiger - +
26.08.2019 12:02
4. ok3223 - АБЕ, КУХА ФУКНЯ...
09:09
ДО КОГА ЩЕ ПАРАДИРАШ, КАТО ИЗКУКАЛО ПИЯНДЕ, КОЛКО ВИДОВЕ НЕМСКА БИРА СИ ИЗПИЛ...
НЕ СЕ ЛИ УСЕЩАШ, ЧЕ ПОЧВАШ ДА ПРИЛИЧАШ НА ИЗКУКАЛ СТАР ГАЛФОН.

без да съм му адвокат, ще ти кажа окинце:

що да не парадира

един ще парадира дали разбира от германски бири, от коли, друг ще парадира колко руснацжи е избил дядо ми

ние това с ПАРАДИрането и парадите го научихме от вас по 9 май

а ти парадирай майак ти и баща ти били ли са комунисти и с петолъчки по гробовете ли са погребани

кажи ве кавал
цитирай
8. germantiger - ++
26.08.2019 12:06
лично аз не пия алкохол никакъв

обаче имам вреден навик да пияш пепси кола примерно

мисълта за хемла и марихуаната да не е на баб радостин?

ОКИНЦЕ - СТАРИТЕ ГЛАФОНИ В САЙТА СА КУХЕЛ И РУСТАМЧО

ние ебем само младо, а ти си еби майката
цитирай
9. getmans1 - . . . Тоя го прескачам като куришка. . ...
26.08.2019 13:45
... Тоя го прескачам като куришка ...

starforlife написа:
Виж сега, цървул...
Ако съм ти бръкнал в жлъчката, че в "победителка" Русия всичко е леж и то не от вчера, а в случая фактът, че икономиката на "победена" Германия произвежда 5500 (с думи, за да не помиски някой, че е грешка: ПЕТ ХИЛЯДИ И ПЕТСТОТИН) вида бира, е показателен кой победител и кой победен... То сори, но проблемът си е твой, че си сляп идиот.
А с прилагателни не можеш ме засегна. Особено пък с "пиянде".
Да не говорим кой пише все едно е наквасен с долнопробна шльокавица и кой все едно е вкусил превъзходна немска бира.

ПС: Аз да не съм на агитката ви русофилски лайнари изклецания икономист примерно, че да парадирам?
Ако бях - всеки ден нова бира да снимах и пусках. И то достоверно, а не лъжейки.
Така, че, цъвул, ходи се шибай и не се закачай с мъжете. От това такъв няма да станеш.
Да не говорим, че аз "ИЗКУКАЛят СТАР ГАЛФОН" съм на 47, а ти на колко си, м?

цитирай
10. getmans1 - . . . Не е „ баб радостин„ а е „дед„ ма не ...
26.08.2019 13:57
... Не е „ баб радостин„ а е „дед„ ма не казвам кой, че ще има анатема ...


germantiger написа:
лично аз не пия алкохол никакъв

обаче имам вреден навик да пияш пепси кола примерно

мисълта за хемла и марихуаната да не е на баб радостин?

ОКИНЦЕ - СТАРИТЕ ГЛАФОНИ В САЙТА СА КУХЕЛ И РУСТАМЧО

ние ебем само младо, а ти си еби майката

цитирай
11. starforlife - ~ 8. germantiger
26.08.2019 14:12
germantiger написа:
лично аз не пия алкохол никакъв
...

Че то и аз не пия, но това не пречи на някакъв червен цървул да бръщолеви.
Бирата не е алкохол, а еликсир. И както е при мен - 1 на 2-3 дни си е не пиене, а еликсирене - ха ха ха.
Чаша хубаво френско червено (подчертавам и трите прилагателни: хубаво, френско и червено) вино (говорим за 100-150ml.) отново през ден-два изключително вечер, отново като нещо страшно полезно - също не е пиене.
По 30-50ml. хубаво уиски я има веднъж седмично - я не - отново не е пийенйе, а гориво в кръвта.
Тоест, пия това и количествата, което и които са доказано полезни за здравето. Защото живея максимално колкото ми е възможно здравословно. Мога да си го позволя. Ха ха ха

Въобще... През живота си съм се напивал точно 2 пъти, като студент и то не от прием на много алкохол, а от малко, но след умора и на гладно.
Така, че някакъв си червен парцал, който сигурно дави мъката си по соца с пърцуца да седне да ме определя като пианде, е честно казано забавно.
Точно затова е такъв и езикът ми всъщност:
1-во, защото тях ги дразни, че... ми отива - хаааааааа ха ха ха
и
2-ро, защото на мен (и не само) ми е забавно с техните реакции.
цитирай
12. starforlife - ПС:
26.08.2019 14:16
Не, не са на Тъжина думите - тя е по-тъпа и по-не в час.
За нея може би утре ще нащракам и пусна една ебавка, а ти, Митак, й "попреведи" смисъла на нащраканото.
цитирай
13. germantiger - :)
26.08.2019 14:22
кажи кой дед е

ако дедо беше баба...
цитирай
14. germantiger - +
26.08.2019 14:24
впрочем червено вино ако е бистро и аз пия

но не разбирам от питиета и може това бистърото да е ала-бала защото не е тежко, а за тежкото се пеят разни песни

бира съм пил и разреждал със спрайт - преди години беше модно на запад
цитирай
15. getmans1 - . . . ЕЙЙЙ, ЩО НЕ БЯХТЕ КОЛИ БЕ МАМА МУ ...
26.08.2019 14:32
... ЕЙЙЙ, ЩО НЕ БЯХТЕ КОЛИ БЕ МАМА МУ СТАРА ... ХЕМ МОЩНИ, ХЕМ МАЛКО ГОРИТЕ ... АЗ като известен стар „пърцуцаджия„ мъ хвана срам ... А, НАЗДРАВИЧКА ....


germantiger написа:
впрочем червено вино ако е бистро и аз пия

но не разбирам от питиета и може това бистърото да е ала-бала защото не е тежко, а за тежкото се пеят разни песни

бира съм пил и разреждал със спрайт - преди години беше модно на запад

цитирай
16. germantiger - корекция и конфекция :)
26.08.2019 14:48
всъщност лафа май беше

ако баба беше мъж/дедо
цитирай
17. getmans1 - . . . АКО БАБА БЕШЕ МЪЖКА ЩЕШЕ ДА Е С ...
26.08.2019 16:26
... АКО БАБА БЕШЕ МЪЖКА ЩЕШЕ ДА Е С ДРЪЖКА ...

germantiger написа:
всъщност лафа май беше

ако баба беше мъж/дедо

цитирай
18. ok3223 - Галфон...
26.08.2019 16:34
БИРАТА Е НАЦИОНАЛНОТО ПИТИЕНА НЕМЦИТЕ, ЧЕДТО ЗАМЕСТВАЩО ВОДАТА. В немско в провинцията, в мноого градове и градчета, семейства даже, има много такива, особено по селата, си произвеждат сами бира местно производство,местне марка, семейна марка... Рецептата за нейното производствое простичка, всеки прибавя или изменя по нещо в състава и технологията, държавата не им пречи и облага с данъци, и от там идва голямата бройка на видовете бира, която се пие и произвежда в малки количества в отделни населени места, особено в провинцията. ТОВА Е СТАРА ТРАДИЦИЯ В НЕМСКО И ОТ ТАМ ГОЛЯМАТА БРОЙКА НА ВИДОВЕТЕ БИРА, КОЯТО УЧУДВА НЕЗАПОЗНАТИТЕ С ПРОБЛЕМА. НО СИ ИМА НЯКОЛКО ДЕСЕТКИ ВИДОВЕ БИРА, СЪС ЗАПАЗЕНА МАРКА ОЩЕ ОТ ВРЕМЕ ОНО, КОЯТО ДОМИНИРА НА ПАЗАРА И СЕ ПРОИЗВЕЖДА В ОГРОМНИ КОЛИЧЕСТВА, ПРЕДИМНО ЗА ВЪТРЕШНИЯ ПАЗАР. КАТО И ИЗНОСА НА РАЗНИТЕ ВИДОВЕ НЕМСКА БИРА, ПОРАДИ ДОБРОТО И КАЧЕСТВО И ЗАСПУЖЕНО РЕНОМЕ Е МНООГО ГОЛЯМО.
цитирай
19. getmans1 - Гледам, че ЧеПърдалото се изакало ...
26.08.2019 17:39
Гледам, че ЧеПърдалото се изакало по въпроса ... ще ми нада переводчик-говнолог за да го разумея, удивлението му ...
цитирай
20. starforlife - ~ 18. ok3223
26.08.2019 17:43
Хайде сега кажи колко пъти си бил в Германия, м?
Защото аз поне 6 в бившата вече ГДР, 1 в тогавашната ГФР и около 10 в настоящата.
По години да ти ги цитирам ли?

А това за домашното варене въобще и изобщо НЕ Е така и колкото и да Гуг(ъ)лиш си оставаш льольо.
5500 вида бира се произвеждат, бутилират и продават.
ПЕТ ХИЛЯДИ И ПЕТСТОТИН.
В Русия... 5 и то пикня.
Те така стоят нещата прямо и отвесно.

ПС: Да ти цитирам ли други "недъзи" на икономиката на "победена" Германия.
Вурст знаеш какво е, нали?
(Знаеш-знаеееш, нали ти го набиват отзад)
Е... В Германия, ако не знаеш, се произвеждат 1200 (с думи, че да не стане грешка: ХИЛЯДА И ДВЕСТА) вида вурст.
1200, льольо. В Русия... 2.

Тези дни, ако ме напъне - ще пусна едно видео от магазин за кафе, в който пазарувахме.
Един наш "Лидл" примерно по площ. Но само кафе.
Не ститици, ХИЛЯДИ видове, пръдльо.
И ще видиш (повечето цени съм снимал отблизо), че спрямо нас е по-евтино, а камо ли спрямо техните заплати.
С малко, но по-евтино.

Ето това е (част от) "победена" Германия.
цитирай
21. starforlife - В същото време:
26.08.2019 17:45
"Победителка" Русия анимира измислени ракети и ракетни комплекси.
А "RQ" си лети ли лети на 17 хиляди метра.
И от тази височина, с "руски" камери, снима при резолюция 30см.
цитирай
22. germantiger - +
26.08.2019 17:49
блг за лафа, гетманс

а окито ме заобикаля,вкл. и на лс където винаги му пращам години анред моите рекоментари
цитирай
23. getmans1 - . . . СТАР, остай го тоя наистина л...
26.08.2019 17:55
... СТАР, остай го тоя наистина льольо, ... ама можеш ли да предположиш какво е провокирало „ автора на тая разтърстваща мисъл „ да я изрече и така категорично да я увековечи ... с написани думи.
Нали знаеш, че написаното е паметник и завинаги остава...

ПП АЗ, понеже лоча много бира и когато изпадна в делириум си записвам виденията ... та утре ще постна едно такова видение ... хахахаха ... пак вдъхновен от велики мисли.

starforlife написа:
.

цитирай
24. getmans1 - . . . То както виждаш и аз го прескачам ...
26.08.2019 18:06
... То както виждаш и аз го прескачам като куришка ... Лассито понякога ме кара да смея а тоа ме нажалява, че сме от единия човешки род.

germantiger написа:
блг за лафа, гетманс

а окито ме заобикаля,вкл. и на лс където винаги му пращам години анред моите рекоментари

цитирай
25. germantiger - на горещата линия - ТОКУ ЩШО
26.08.2019 18:07
Ако ми пишеш още един път...
ще ти гръмна пак компа. Говедо.
Изпратено: 17:59 От: radostinalassa

:)
те комповете ми не са гърмяли, така се казва

а защо не идеш да се гръмнеш палава кобилке

и ИСДКАМ ДА МИ ГРЪМНЕШ КОМПА ТОЧНО ДО ЧАС, 1 ЧАС

ДАВАЙ мастийоооооооооо

Изпратено: 18:06 От: germantiger
цитирай
26. germantiger - Ти не си ли Лууууупчо ? А ? Изп...
26.08.2019 18:25
Ти не си ли Лууууупчо ?
А ?
Изпратено: 18:19 От: radostinalassa


не знам кой е лупчо, но знам чия вдовица си
Изпратено: 18:20 От: germantiger


Добре е , че не знаеш кой е. Май съм му изпила кръвта. И чия вдовица съм аз?
Изпратено: 18:22 От: radostinalassa


как чия - на мъжа си

що ти и на комшиите ли си жена?
Изпратено: 18:23 От: germantiger
цитирай
27. germantiger - мойта бройка радост от квартал младост
26.08.2019 18:27
аре ве ей - компа пуши

га ще гърми бабовото

??? раз два рааааз - ташаци праз

Изпратено: 18:27 От: germantiger
цитирай
28. starforlife - Ако баба беше мъжка, нямаше под дядо тя да пъшка. 'Айде и един бабешки лаф от мен.
26.08.2019 19:54
А иначе аз сега се прибирам, пия една "Шьоферхофер" и излизам отново.
Кофичко не мисля да го чета, защото зная, че ще е някоя безсилна идиотия, в която ще има вплетени 1-2 учени думички, че да се прави пред изкукалите бабушкери (независимо от женски или от мъжки род) на умен и интелигентен.
А е и пределно скучен с еднообразието си.
цитирай
29. getmans1 - starforlife - Ако баба беше мъжка, ...
26.08.2019 21:59
starforlife - Ако баба беше мъжка, нямаше под дядо тя да пъшка.... ХАХАХАХАХАХАХАХАХА
цитирай
30. vencivaleri1951 - Да питам и аз нещо Жорко
27.08.2019 01:57
На русизми от германската бира ли те избива, или си е от времето, когато
мама и тате пееха в самодейния хор на Панагюрското ГПУ,, а панагюрци , донски казаци,, ?

Защото ПС е после слов, а на български е П П, после пис


quote=starforlife]Виж сега, цървул...
Ако съм ти бръкнал в жлъчката, че в "победителка" Русия всичко е леж и то не от вчера, а в случая фактът, че икономиката на "победена" Германия произвежда 5500 (с думи, за да не помисли някой, че е грешка: ПЕТ ХИЛЯДИ И ПЕТСТОТИН) вида бира, е показателен кой победител и кой победен... То сори, но проблемът си е твой, че си сляп идиот.
А с прилагателни не можеш ме засегна. Особено пък с "пиянде".
Да не говорим кой пише все едно е наквасен с долнопробна шльокавица и кой все едно е вкусил превъзходна немска бира.

ПС: Аз да не съм на агитката ви русофилски лайнари изклецания икономист примерно, че да парадирам?
Ако бях - всеки ден нова бира да снимах и пусках. И то достоверно, а не лъжейки.
Така, че, цъвул, ходи се шибай и не се закачай с мъжете. От това такъв няма да станеш.
Да не говорим, че аз "ИЗКУКАЛят СТАР ГАЛФОН" съм на 47, а ти на колко си, м? [/quote]
цитирай
31. vencivaleri1951 - Похвално, намалил си пиенето
27.08.2019 02:00
Щото беше време, когато на бюрото ти до лаптопа ти ни презентира бутилка ром и двулитрова кола. Съобщи ни че това ти е дневната дажба разхладителни-коктейли /лед, кола и ром/.

starforlife написа:
germantiger написа:
лично аз не пия алкохол никакъв
...

Че то и аз не пия, но това не пречи на някакъв червен цървул да бръщолеви.
Бирата не е алкохол, а еликсир. И както е при мен - 1 на 2-3 дни си е не пиене, а еликсирене - ха ха ха.
Чаша хубаво френско червено (подчертавам и трите прилагателни: хубаво, френско и червено) вино (говорим за 100-150ml.) отново през ден-два изключително вечер, отново като нещо страшно полезно - също не е пиене.
По 30-50ml. хубаво уиски я има веднъж седмично - я не - отново не е пийенйе, а гориво в кръвта.
Тоест, пия това и количествата, което и които са доказано полезни за здравето. Защото живея максимално колкото ми е възможно здравословно. Мога да си го позволя. Ха ха ха

Въобще... През живота си съм се напивал точно 2 пъти, като студент и то не от прием на много алкохол, а от малко, но след умора и на гладно.
Така, че някакъв си червен парцал, който сигурно дави мъката си по соца с пърцуца да седне да ме определя като пианде, е честно казано забавно.
Точно затова е такъв и езикът ми всъщност:
1-во, защото тях ги дразни, че... ми отива - хаааааааа ха ха ха
и
2-ро, защото на мен (и не само) ми е забавно с техните реакции.

цитирай
32. getmans1 - . . . Че и два коментара. . . еба си и ...
27.08.2019 07:42
... Че и два коментара ... еба си и обсесията дето те обзела, че директно с нея ...
ЩЕ ИГРАЕ СТИРКАТА, МАЙ ... ХОДИ ПРИ КОРАША СИ ЧЕПЪРДЯТОРА ... тъкмо в момента е пуснал контра точно на този ми постинг.

vencivaleri1951 написа:
На русизми от германската бира ли те избива, или си е от времето, когато
мама и тате пееха в самодейния хор на Панагюрското ГПУ,, а панагюрци , донски казаци,, ?

Защото ПС е после слов, а на български е П П, после пис


quote=starforlife]

[/quote]
цитирай
33. starforlife - ~ 32. getmans1
27.08.2019 08:03
Радо, не го изтривай недоклатения женчо.
Остави идиотските му коментари, за да го виждат околните, а аз по-късно ще се позабавлявам с него чрез тях.
Нека първо изкарам едни 200 евро, че да вържа деня и има за...
ром с кола.
Хаааааа ха ха ха
цитирай
34. starforlife - ПослеСЛОВ:
27.08.2019 08:04
Венци, ти освен за ташак - за друго не ставаш.
Ама то и за ташак не ставаш, защото де се е чуло и видяло женчо и ташак?
цитирай
35. vencivaleri1951 - Ей, ,,мъжки,,
27.08.2019 09:32
Кое не ти стана ясно? Послеслов и послепис имат различно значение в българския език.
Аналогично на пост скриптум у нас е послепис, а послеслов е епилог.

На руски пост скриптум е после слов.

Разбира се ще си изтрия сам коментарите, ако ми кажеш, че твоите са литературни произведения, а ПС е последна дума на автора, макар че защо П С

Иначе приемам че съм ,женчо,, Галеник съм от към жени. Красиви баба, майка, жена, внучка....
А ти ,,мъжки,,?



starforlife написа:
Радо, не го изтривай недоклатения женчо.
Остави идиотските му коментари, за да го виждат околните, а аз по-късно ще се позабавлявам с него чрез тях.
Нека първо изкарам едни 200 евро, че да вържа деня и има за...
ром с кола.
Хаааааа ха ха ха

цитирай
36. getmans1 - Кратка справка; ... че, и още една от ВИКИПЕДИЯ
27.08.2019 11:29
„На руски пост скриптум е после слов.„
А РЕЧНИКА КАЗВА, че „после слов„ - след думи/те

А, ВИКИПЕДИЯТА казва така;
Постскриптум (лат. post scriptum — «после написанного») — приписка к законченному и подписанному письму, обычно обозначаемая «P. S.»

ЗНАЧИ;
«P. S.» може на руски да се напише П.С. ... И КАКВО ПРЕЧИ И НА БЪЛГАРСКИ ДА Е ТАКА

... Сега очаквам принципният vencivaleri1951 - да ме нарече „солташак на СТАР„ и да му стане топло в гащите.

ПРИНЦИПНИ МИ vencivaleri1951 - САМ СЕ ДОКАРВАШ НА ПАНГАРА ПОСЛЕ ДРУГИ СА ТИ ВИНОВНИ.
... Ха познай още колко време ще те търпя да ръсиш курешките си в блога ми.
... НИКОГО НЕ СЪМ ГОНИЛ ОТ БЛОГА СИ КОГАТО Е ОТСТОЯВАЛ ТЕЗАТА СИ ПО ТЕМАТА НО ПОСТИНГА.

... Съветвам те да се възползваш от това мое великодушие или както го е казал Сократ;
"Никога не предпочитай личната си глупост пред полезния съвет."


vencivaleri1951 написа:
На русизми от германската бира ли те избива, или си е от времето, когато
мама и тате пееха в самодейния хор на Панагюрското ГПУ,, а панагюрци , донски казаци,, ?

Защото ПС е после слов, а на български е П П, после пис


quote=starforlife]

[/quote]
цитирай
37. vencivaleri1951 - Гетьо, първо поздравления за днешния постинг. Добър е,
27.08.2019 13:58
макар, че не някой /аз/, а повечето хора в обикновен разговор щом започнат да намесват философи, модерни автори, артисти в известна степен се и самоизтъкват. Най често да впечатлят обект на ухажване. Поне в моите години на ухажване и в моето обкръжение беше така.

Сега по темата. Прав си, но и аз съм прав.

Ние си имаме за пост скриптум хубавата и единствено наша думичка послепис.
Руснаците нямат Те и за това пишат П С, което има значението, което даваш, но и после слов/след думите/ също е правилно. Доколкото езикът ни е бъкан с ненужни по някога русизми, то закачих Жорко защото си имаме българската думичка драги родолюбци. Миналата година имах спор с внук си за десетка и десятка.

Той ми донесе учебно помагало с десЯтка. Тоест някой образован е ,,узаконил,, руското десять заедно, или вместо нашето десет. Смешно звучи аз да повдигам темата -
,, Недоклатен русофил,, и пишещ с недопустимо количество правописни грешки, но нещата по същество са съвсем различни.
цитирай
38. getmans1 - Абе, това „после слов„ направо си го ...
27.08.2019 14:14
Абе, това „после слов„ направо си го измисли ... за момента ... някога един учител ни обясняваше че П.С. значело „после се сетил„ ... както и да е но впечатлението за есни аромати си остава.

Колкото до днешният ми постинг ... да, с уикицитати, някой някого ухажва, друг подиграва и т.н. ... но се вгледай кой най-често го прави ... Аз като си пуша цигарка за отмора си чета често такива „мисли„ но много рядко ги употребявам в блога ... просто съм се поучил от неподходящи примери.
Между другото точно това с цитирането на Сократ е просто, щрих към темата и който разбрал, разбрал.


vencivaleri1951 написа:
макар, че не някой /аз/, а повечето хора в обикновен разговор щом започнат да намесват философи, модерни автори, артисти в известна степен се и самоизтъкват. Най често да впечатлят обект на ухажване. Поне в моите години на ухажване и в моето обкръжение беше така.

Сега по темата. Прав си, но и аз съм прав.

Ние си имаме за пост скриптум хубавата и единствено наша думичка послепис.
Руснаците нямат Те и за това пишат П С, което има значението, което даваш, но и после слов/след думите/ също е правилно. Доколкото езикът ни е бъкан с ненужни по някога русизми, то закачих Жорко защото си имаме българската думичка драги родолюбци. Миналата година имах спор с внук си за десетка и десятка.

Той ми донесе учебно помагало с десЯтка. Тоест някой образован е ,,узаконил,, руското десять заедно, или вместо нашето десет. Смешно звучи аз да повдигам темата -
,, Недоклатен русофил,, и пишещ с недопустимо количество правописни грешки, но нещата по същество са съвсем различни.

цитирай
39. vencivaleri1951 - Защо да съм го измислил?
27.08.2019 17:47
Та нали го написах на Жоро, а той интелигентно в свой стил почна да попържа.
То и това си значи ,,след думите,, и има съвсем различно значение от нашето послеслов и руското послесловие.

Иначе и Сократ ,, хитрува,, Той не пише / не заслужавали думите му запис/ но много
Добре е виждал записките на учениците му. И смъртта му е театър, той е могъл да я избегне, а също и умствена безпомощност на тълпата, защото тя го осъжда, а после горко ридае.
Аз лично съм чел за да ми обърнат внимание и дами по висока топка. И в това няма нищо лошо.Вдига самочувствие, а от там и още нещо. Сократ е лесен, защото е родоначалник, но имаше госпожици/и те да блеснат / ,, специализирали,, Ницше, Шопенхауер, Маркес и Слушащи Вагнер и Бах. Живее ти се, а четеш и слушаш неща които не разбираш, но държиш исо. Те също не разбират и сте еднакви в суетата си.
Все пакблоговата суета е недостижима- всички сме богати, успели и неотразими. Само един отговор не можем да дадем....При цялото ни великолепие, чий го дирим тук
цитирай
40. starforlife - Хайде сега да се посмеем със сол-ташак-Венц0.
27.08.2019 20:14
Венц0, направо да се чуди човек откъде (образовайте се с неграмотника ти хореш, кореш или както е там да го ебеш, че много думи, които вие използвате често като две отделни, се пишат слято според значението им в текста) да започне по отношение на глупостта и непочтеността ти.
Но, ОК, започвам откъдето (отново една дума, необразовани сол-ташаци) ми падне и няма да степенувам по "важност" или каквото и да е друго.
- Първо, Венц0, "ПС" го пиша от мноого-много време и се чудя защо точно сега се хвана за тази подробност? Но все пак да покажем колко си зле и колко не ти отива да се пънеш да се правиш на "ментор". Особено пък спрямо хора като мен, който претендирам, че И в това отношение, правопис и правоговор, съм мноого по-добре позициониран спрямо теб (и хореша ти - и кореша ти).
Да си толкова обсебен от идиотската (ви) Русия, че да ми се плюнчиш, че "слово" ("слов") е руска дума, е повече от жалко, защото, ако трябва да се върнем мноого-много назад, "слово" е буква от глаголицата, а въпросната датира от тогава, когато изклецаната (ви) Русия не е имала още писменост и реално я е получила от нас, българите.
Така, че, думата "слово", при все, че вече не се използва масово (но това не означава, че няма характерни и незаменими и до момента приложения), си е чисто БЪЛГАРСКА дума, а на теб като Русия ти се е вклинила в пилешкия мозък - никой ама въобще и изобщо не ти е виновен.
- Второ, Венц0, ставаш още по-смешен и жалък, когато се опитваш да се правиш на "ментор", а грешиш И в това, че "послепис" ОТНОВО е една дума, а не се пише както ти си седнал да (ме) учиш и пишеш "после пис".
"Пис" какво? Пис мари мацо, не пикай в магданоза? - Хаааааа ха ха ха


Сега идваме до момента да покажем защо често споменавам например твоята педерастия.
- Първо: Никога и никъде не съм писал, че бутилка ром и два литра кола ми е била дневна дажба. Никога и никъде.
Споменавах тогава за кола с ром и мноого лед, да, но в съотношение около 200ml. кола спрямо 30-40ml. ром и шепа бучки лед. Превъзходно питие за разхлаждане в лятна жега, но нали се сещаш, че човек ще изпие 3-4 такива дози за деня и реално количеството ром ще е 100-120ml. и реално ти тук да се опитваш да вмениш, че съм говорел, че бутилка изпивам за деня, е меко казано чиста педерастия.
Мента със спрайт при същите съотношения (и тогава споменавах за хубава мента с аромат на малини) има същия ефект - хем превъзходно питие на вкус, хем тонизира и разхлажда в жегите.
Но отвоно говорим, че за деня ЕВЕНТУАЛНО (защото може да изпия и една чаша от въпросните изключително лекоалкохолни - отново една дума, ха ха ха - за цял ден или когато се сетя - веднъж седмично примерно) се събират 100-120ml. алкохол, ако изпия 3-4, което изобщо не отговаря на написаната от теб педерастия, защото бутилката е 500 или 700ml.
- Второ: Понеже тогава ти се заебава с въпросното бюро, че било от плоскости... Все едно на вас, изклецаните идиоти, които се пънете как ли не да демонстрирате стандарт, едва ли не бюрата ви са от екзотична дървесина... Та тогава поясних, че това беше бюро-времянка, приспособено като своеобразно "работно" място в тогава правения нов офис на новата ни фирма с големия ми син. Тоест, колкото да може работейки по него, офиса, ако се наложи нещо да се погледне и свърши на компютър на момента - да има някакъв вид походна възможност с относителни удобства.
И ето ти отново въпросната педерастия още тогава, повтаряна и сега.
Да не говорим, че масив за работно място (бюро) е крайно непрактично и само сноб може да предпочете това пред куп съвременни материали, които не само са изключително по-практични, а са и изключително по-красиви.
Тоест, Венц0, педерастия е да се опитваш да изклецваш педерастките си императиви кое е бюрото ми и какво е. Както е педерастия да се опитваш да изклецваш педерастките си императиви коя моя дреха е демоде или каквото и да е от сорта. Но ти си го правил и то за... да речем спортно мое сако, което да не коментирам каква марка е и колко струва, защото не съм изклецания ти хореш, кореш или както там се води да го ебеш.
Или да снимам вградения в сакото лалавизор? Хааааа ха ха ха
Когато и за слънчевите ми очила сте се пънали като идиот-комунисти, че били демоде - да съм ви пуснал снимка, на която да е видно, че са "Simeonoff" и са над 100 лева? М? Да съм ви снимал тогава да кажем "Рей Бан"-а си, които вече са над 300? М?
Аз да не съм като вас да се опитвам да се плюнча пред околните.
Привидно се плюнча често, да. Но то е, за да се ебавам с идиоти като вас, които не се радват на чуждото имане ("имане" от "имам", а не като "съкровище"), а злобеят и се опитват да го обърнат на присмех с кривене на обстоятелствата.

Не на последно място и Радо ти го е казал: Ти не коментираш постинга или тази част от мои думи, която ама въобще и изобщо никак не можеш да отречеш (за превъзходството на "победена" Германия спрямо "победителката" Русия в абсолютно всяка сфера), а типично по идиотски се опитваш да изместиш фокуса към мое ниско височество и то с опит да ме осмееш, използвайки кривене на нещата.
Моите коментари започваха по темата на постинга, бяха свързани с бирата, но понеже подобният на теб идиот ОКцифриНек'виСи се опита също като теб да измести фокуса, та го насолих и то отново придържайки се спрямо смисъла на постинга.
Или не е така?
цитирай
41. getmans1 - . . . . Живее ти се, а четеш и слушаш ...
27.08.2019 21:07
vencivaleri1951 написа:
....Живее ти се, а четеш и слушаш неща които не разбираш, но държиш исо. Те също не разбират и сте еднакви в суетата си.
Все пакблоговата суета е недостижима- всички сме богати, успели и неотразими. Само един отговор не можем да дадем....При цялото ни великолепие, чий го дирим тук


... Струвами се, че правиш опити директно да ме съдиш и то по простата причина защото не съм съгласен с теб ... а не съм съгласен защото винаги имаш „случка за всеки случай„ с която да подкрепиш доводите си, което не е лошо но пък едва ли не си сложил монопол на този похват.
Ако някой чете много, ако е знаещ, ако е интерисуващ се, ако е имащ, ако е богат, ако знае как се живие, ако знае как се сваля жена, ако има правото да се изфука ... то това правото само на определени хора които на теб сати приятели и симпатични ... останалите са шкарто ... Е НЕ, МЕРСИ ...
Този разговор вече го водим години а е супер безсмислен ...

Вече втора година прекарвам 9 мес. на село а преди това 50 но 50 ...е, нямам ли право да общувам както си искам и по начин който си искам ... ТИ и компания твърдите, че сте тук да се забавлявате ... О.К. но не го правете за моя сметка и за сметка на „приятелите„ ми ... пак ли да припомням, а ... РЕАЛНИ СЛУЧКИ СА с главни герои ние ... аз, ти и т.н.
Както може да си забелязал но на мен ВИЕ не ми липсвате ... при теб ме няма сигурно година време а при някои други и повече и този факт хич неми подкиселява „пърцуцата„

ПъПъ и ПъСъ. ИДИ, при начетеноТО си аверче и виж какъв му е контрапункта точно на този постинг и особено коментиращите ... това ли трябва да е МЕРИЛОТО МИ ЗА ИНТЕЛЕГЕ4НТНОСТ.
И, СЕГА ВНИМАВАЙ, този мой постинг също е „контрапункт„ на нещо писано в блога ... сега ако искаш с право да ме съдиш кажи, виждаш ли обида кам обекта на моя постинг или подигравка някаква ... да, има ирония но само толкова ... даже мога да се хвана на бас, че 99 процента не знаеш за какво става дума... в такъв случай, какво правиш тук ... прост въпрос
цитирай
42. getmans1 - http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2019/08/26/kunstkamera.1671870
27.08.2019 21:26
Специално продължение за претенциозният vencivaleri1951

И сега ако не разбереш, че тук си сбъркал обекта да се правиш на съдник то никога нма да разбереш каквото и да било.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072519
Постинги: 2742
Коментари: 26493
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031