Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2019 07:07 - Загадка ....
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3010 Коментари: 27 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                 ... КАКВО Е ТОВА


image

....



Гласувай:
9



1. kolevn38 - Привет Гети,
29.08.2019 07:59
Да не би да е Венера?
цитирай
2. getmans1 - Да не би да е Венера?. . . А, не знам ...
29.08.2019 08:18
kolevn38 написа:
Да не би да е Венера?


... А, не знам Дедо Колев, пък и не смея да питам Чичко ГУГЪЛ ... не било ПРЕСТИЖНО да се ползват такива знания ... така казват някои.
Според тези некои, знанието трябва да е придобито или в техните ВУЗ-ве или дадено свише и по рождение, или според политическите убеждения ... За голямо мое съжаление не отговарям на нито един от тези критерии.
цитирай
3. vmir - Това е положението на слънцето точно в 12.00 ч в продължение на един пълен цирканюален цикъл.
29.08.2019 08:48
Броя на точките показва, че снимките вероятно са правени ежеседмично в един и същ ден от седмицата и след това са наложени в една обща снимка.
Елементарнор Уотсън. Съжалявам, че толкова бързо разкрих загадката, но ако черен пръдльо претендира да съм му отнел възможността да прояви геодезическата си специалност, готов съм да изслушам знанията му за това как показаното движение на слънцето спрямо Земята се е отразило на технологиите и какви суперпроблеми, засягащи всеки жител на Земята са били решени с точното му отчитане.

Въпреки, че въпросът ми попада в професионалната област на споменатия тип, не очаквам грамотност или дори информираност от него, защото лаладжия, празноглавец и примитивен трол няма как да се досети какви въпроси да зададе на Гугъл, за да получи отговорите на тези въпроси.
цитирай
4. getmans1 - . . . ДА бе, предизвиквай го. . . ей ...
29.08.2019 09:09
... ДА бе, предизвиквай го ... ей сега ще дойде да се изцвъколи и да оцапа пейзажа ...

Колкото до загадката то, аз съм пас ... по много причини и най-важната е, че делиорманската ми диплома не важи пък, и съм „русофобин„... на там ще избият нещата както винаги и за съжаление.

анонимен написа:
Броя на точките показва, че снимките са правени ежеседмично в един и същ ден от седмицата и след това са наложени в една обща снимка.
Елементарнор Уотсън. Съжалявам, че толкова бързо разкрих загадката, но ако черен пръдльо претендира да съм му отнел възможността да прояви геодезическата си специалност, готов съм да изслушам знанията му за това как показаното движение на слънцето спрямо Земята се е отразило на технологиите и какви суперпроблеми, засягащи всеки жител на Земята са били решени с точното му отчитане.

Въпреки, че въпросът ми попада в професионалната област на споменатия тип, не очаквам грамотност или дори информираност от него, защото лаладжия, празноглавец и примитивен трол няма как да се досети какви въпроси да зададе на Гугъл, за да получи отговорите на тези въпроси.

цитирай
5. vmir - 4. getmans1 - . . . ДА бе, предизвиквай го. . . ей ...
29.08.2019 10:04
А ти не го ли предизвикваш - очевидно си забелязал колко пъти е споменавал слънчевата деклинация и тука му я даваш на снимка, вяно, насложена, но му я даваш по най-видимия начин. Съгласен съм с теб, че е най-добре да каже нещо свързано, отколкото да използва думички, значението на които явно не разбира.
цитирай
6. starforlife - Ха ха ха ха
29.08.2019 10:14
Имаше време, когато Знанието и най-вече способността да бъде прилагано практически, разграничаваше знаещия (и оттам - една дума ха ха ха - можещия) от парашутиста. Сега вече, в епохата на Гугъл и тоталния достъп до информацията това не е така и всеки парашутист "може" да мине за знаещ.
В случая един такъв парашутист споменавате.

Не само съм съгласен с Любо, че е по-добре да се каже нещо свързано, отколкото да се пусне някоя шитня, в която някоя и друга умна думичка да е жалък опит за демонстриране на духовитост и интелигентност, но дори изказвам мнението си, че свързаното трябва да е подплатено с логика, аргументи, фактология.
цитирай
7. vmir - 6. starforlife - Ха ха ха ха
29.08.2019 10:44
Жоро, ако всезнайкото открие в Гугъл за видимите прояви на деклинацията, малко вероятно е да ги намери свързани с уравнението на времето, но и да ги намери, няма да има капацитета да схване значението му за въвеждане на средното слънчево време, защото трябва да знае причините поради които индустриалната револючия е невъзможно без него. Това са резултати от задачи, решенията на които са търсени и финансирани целенасочено в продължение на векове и имат своя единна логика и лабиринтни структури, в които гугъл - всезнайковците няма да успеят да отворят парашута си, камо ли да открият връзките между думи, които им изглеждат респектиращи, защото не могат да обхванат дори смисъла им.
цитирай
8. peperutka - многоо интересен пост, Гете!!! а, снимката , ме хвърли в Екстаз! .поздравии...
29.08.2019 11:44
оо, нее , нее, не е така..елементарно
/поне, не за блондинки @@

Елементарнор Уотсън.
Съжалявам, че толкова бързо разкрих загадката, но ако черен пръдльо претендира да съм му отнел възможността да прояви геодезическата си специалност, готов съм да изслушам знанията му за това как показаното движение на слънцето спрямо Земята се е отразило на технологиите и какви суперпроблеми, засягащи всеки жител на Земята са били решени с точното му отчитане.
цитирай
9. getmans1 - оо, нее, нее, не е така. . елемент...
29.08.2019 14:12
peperutka написа:
оо, нее , нее, не е така..елементарно
/поне, не за блондинки @@.


... Е, понеже знам, че не си такава, че да се сърдиш на разни намеци ... 8-та е символ и на „женското„ начало ... тъй де, щом слънцето ти е високо
Всъщност и в това има много философия ...
цитирай
10. getmans1 - Жоро, ако всезнайкото открие в Г...
29.08.2019 14:15
анонимен написа:
Жоро, ако всезнайкото открие в Гугъл за видимите прояви на деклинацията, малко вероятно е да ги намери свързани с уравнението на времето, но и да ги намери, няма да има капацитета да схване значението му за въвеждане на средното слънчево време, защото трябва да знае причините поради които индустриалната револючия е невъзможно без него. Това са резултати от задачи, решенията на които са търсени и финансирани целенасочено в продължение на векове и имат своя единна логика и лабиринтни структури, в които гугъл - всезнайковците няма да успеят да отворят парашута си, камо ли да открият връзките между думи, които им изглеждат респектиращи, защото не могат да обхванат дори смисъла им.


... Верно, че по едно време деклинацията му беше като дежурен лаф за изфукване ...
цитирай
11. getmans1 - Багажът е стегнат и натоварен, к...
29.08.2019 14:21
Багажът е стегнат и натоварен, кратка сиестаааа и тръгваме на път - шофьорите са като ято, тралала и тралала ... хей живот здравей, здравей ...
цитирай
12. vmir - 8. peperutka - многоо интересен пост, Гете!!! а, снимката , ме хвърли в Екстаз!
29.08.2019 14:29
Привет, ПеперуТке,

Има един Джон Харисън, когото почти всеки втори англичанин определя като най-великия герой в историята на човечеството. Възможно най-накратко казано, Харисън определя географската дължина в морето – задача, за която от 4 – 5 века водещите европейски морски държави + градовете – държави Геноа и Венеция дават мило и драго да бъде решена, за да ограничат огромните загуби на хора и стоки в моретата поради липса на сигурна навигация в моретата и океаните. В ранната си възраст Харисън е селски дърводелец, който оползотворява феноменалната си сръчност в обработката на дървото като създава изключително точни часовници използвайки подходяща дървесина. След като през 1715 г Британския Парламент издава закон за възнаграждаване на „Онзи (онези) който създаде метод за откриване на географската дължина в морето”, Харисън решава да спечели баснословната награда, започва да работи по въпроса и след безброй перипетии и опити, успехът му е признат през 1764, а наградата му е присъдена през 1773.

Една от многото книги за Харисън има заглавието: „Историята на самотния гений, който реши най-големия научен проблем на своето време“. Защо написах това ли – защото Харисън е използвал небесната фигура от снимката в постинга, за да определи географската дължна в морето с помощта на прецизния часовник, който създал за целта. Тази фигура отразява разликата между видимото слънчево време и средното слънчево време, което показват часовниците ни днес. Без отчитане конкретната за всеки ден от годината разлика между двете времена, грешката в навигацията може да достигне няколкостотин километра, което преди това е било причина за безброй морски трагедии.

Решаването на този проблем рязко намалява цената на морския транспорт, интензифицира междуконтиненталната търговия и отваря вратата на масовото производство, за реализацията на което е създадена първо парната машина, тъкачните станове и т.н., и т.н., Великобритания става първа индустриална, търговска и икономическа сила и прочие.

Това е разбира се, възможно най-кратко казано, иначе историите в този кипеж са безброй, а някои са много силно преплетени и пълни със сензации и гафове на велики хора като Нютон например, само да не чуе Гадостинка, че ще ни засипе с какви ли не измишльотини и фантасмагории.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Ето това е коментар полезен. Досега знаех за велик Джордж Харисън, сега знам и за Джон
29.08.2019 14:45
Знаех, че става въпрос за слънцестоене, но откъде и как не помня.

quote=анонимен]Привет, ПеперуТке,

Има един Джон Харисън, когото почти всеки втори англичанин определя като най-великия герой в историята на човечеството. Възможно най-накратко казано, Харисън определя географската дължина в морето – задача, за която от 4 – 5 века водещите европейски морски държави + градовете – държави Геноа и Венеция дават мило и драго да бъде решена, за да ограничат огромните загуби на хора и стоки в моретата поради липса на сигурна навигация в моретата и океаните. В ранната си възраст Харисън е селски дърводелец, който оползотворява феноменалната си сръчност в обработката на дървото като създава изключително точни часовници използвайки подходяща дървесина. След като през 1715 г Британския Парламент издава закон за възнаграждаване на „Онзи (онези) който създаде метод за откриване на географската дължина в морето”, Харисън решава да спечели баснословната награда, започва да работи по въпроса и след безброй перипетии и опити, успехът му е признат през 1764, а наградата му е присъдена през 1773.

Една от многото книги за Харисън има заглавието: „Историята на самотния гений, който реши най-големия научен проблем на своето време“. Защо написах това ли – защото Харисън е използвал небесната фигура от снимката в постинга, за да определи географската дължна в морето с помощта на прецизния часовник, който създал за целта. Тази фигура отразява разликата между видимото слънчево време и средното слънчево време, което показват часовниците ни днес. Без отчитане конкретната за всеки ден от годината разлика между двете времена, грешката в навигацията може да достигне няколкостотин километра, което преди това е било причина за безброй морски трагедии.

Решаването на този проблем рязко намалява цената на морския транспорт, интензифицира междуконтиненталната търговия и отваря вратата на масовото производство, за реализацията на което е създадена първо парната машина, тъкачните станове и т.н., и т.н., Великобритания става първа индустриална, търговска и икономич
цитирай
14. apostapostoloff - Това е познатата Хавайска чупка, за
29.08.2019 15:14
която пише още Аристотел в книгата си “Само храненето ще спаси човечеството от гладна смърт“.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Жоро, ще използвам твоя сленг по изключение. Жорко, ти си задник.
29.08.2019 15:15
Къде видя ирония ? Най чистосърдечно признах неведението си по въпроса. Не знаех нищо до днес за този изобретател. Ако има известна ирония, то е към самия мен, защото известен Харисън освен Джордж не знаех до днес.
И за Т9 не знаех. Мислех, че Г7 са виновни когато напиша например глупак, а на андроида ми се изписва ,,Жоро,, Ето вече ще знам кого да благославям.


starforlife написа:
Най-напред да приканя Радо да цитира личното ми съобщение от сутринта, явяващо се отговор на негово. От там (сега вече са две думи - ха ха ха) ще стане ясно нещо "важно" по настоящите ми коментари.

А сега да репликирам това:
vencivaleri1951 написа:
Ето това е коментар полезен. Досега знаех за велик Джордж Харисън, сега знам и за Джон

Знаех, че става въпрос за слънцестоене, но откъде и как не помня.

Венци, хайде да поразсъждаваме. Можеш ли?
Значи:
- Първо: Ти знаеш ли какво е това Т9 и последващите му производни? Убеден съм, че не и съответно опитът ти за ирония спрямо Любо (Вмир) е най-малкото жалък.
Защото, ако беше запознат с Т9 (и сие), щеше да имаш едно наум (една дума) и да се въздържиш от смехотворния си опит за ирония.
- Второ: Дори "вината" в случая да не е в Т9 (и сие), а в Любо, не осъзнаваш ли, че ставаш смешен?
А ставаш смешен поради следните логически разсъждения:
- 1-во: Любо е човек и като такъв е нормално да допусне техническа (подчертавам: техническа, т.е. несъществена за същността на дадения проблем) грешка. Само комунистите сте безгрешни. "Факт".
- 2-ро:

цитирай
16. vmir - 13. vencivaleri1951 - Ето това е коментар полезен. Досега знаех за велик Джордж Харисън, сега знам и за Джон
29.08.2019 16:28
У нас знаем само за Джордж Харисън, но няма как да знаем например за крал Джордж III, по чието лично настояване е присъдена голямата награда на Джон Харисън. Защото в закона от 1715 наградата се обявява за "метод", а часовникът на Харисън не е метод, а средство. Методът с изравняване на времената, който използва Харисън за определяне на географската дължина е на първия кралски астроном Джон Фламстед, който въвежда съвременното средно слънчево време така, че имената Джон и Джордж са много по-често преплетени в сравнение с важните поводи за споменаването им. От онова, което съм чел, съм останал с убеждението, че повечето англичани знаят много повече за Джон Харисън, отколкото за Джордж Харисън.
цитирай
17. starforlife - ~ 15. vencivaleri1951
29.08.2019 17:25
vencivaleri1951 написа:
Жоро, ще използвам твоя сленг по изключение. Жорко, ти си задник.
Къде видя ирония ? Най чистосърдечно признах неведението си по въпроса. Не знаех нищо до днес за този изобретател. Ако има известна ирония, то е към самия мен, защото известен Харисън освен Джордж не знаех до днес.
И за Т9 не знаех. Мислех, че Г7 са виновни когато напиша например глупак, а на андроида ми се изписва ,,Жоро,, Ето вече ще знам кого да благославям.

Венци, агитката ви толкова често и така грозно и подло се е ебавала и ебава с Любо... Особено онова недомислие Мери6,9... И ти толкова често си подкрепял тези люде, които по Интелект не могат да се намажат на Любо на малкия пръст... Че е естествено да ми мине през ума, че иронизираш.
Иначе:
- Първо: За да имитираш "сленга" ми, трябваше да напишеш "гъз" (ха ха ха), а не "задник".
- Второ: Каквото и да заиграеш по мой адрес като чиста лъжа, преиначаване, ирония, обида и т.н. - ни най-малко не ми влияеш, Венци. Хората познават манталитета ти и имат едно наум (една дума), че истината и правдата обикновено не ти са мили и драги.
- Трето: Щом не е имало ирония, а си бил чистосърдечен, то аз ти се ИЗВИНЯВАМ и изтривам иронизиращия те мой коментар.
Ха да видим как ти ще отиграеш топката.

ПС:
(идва от "послеСЕКС", Венци - ха ха ха)
Ще отречеш ли, че въпреки и криво да съм те разбрал и да те иронизирах, иронията ми беше чиста откъм цветущ език?
цитирай
18. eva666 - / 12...vmir, мн.ти благодаря!...Небето и морето, са моя Л'юбима Тема...
29.08.2019 20:54
Решаването на този проблем рязко намалява цената на морския транспорт, интензифицира междуконтиненталната търговия и отваря вратата на масовото производство, за реализацията на което е създадена първо парната машина, тъкачните станове и т.н., и т.н., Великобритания става първа индустриална, търговска и икономическа сила и прочие.

Това е разбира се, възможно най-кратко казано, иначе историите в този кипеж са безброй, а някои са много силно преплетени и пълни със сензации и гафове на велики хора като Нютон например, само да не чуе Гадостинка, че ще ни засипе с какви ли не измишльотини и фантасмагории.
цитирай
19. getmans1 - Ей, хора вече съм там където е. . . ...
29.08.2019 22:48
Ей, хора вече съм там където е ... морето, културата и „хей живот, живот здравей„ са на камара ... „миячките на чинии„ ме заведоха ...пък аз за първи път видях ТОЛКОЗ ГОЛЯМ ... ГЬОЛ ... хахахаха.
цитирай
20. getmans1 - . . . ще го напиша с големи букви; ...
29.08.2019 22:55
... ще го напиша с големи букви;

„ ПОЗДРАВЛЕНИЯ СТАР„ ... така се прави ... ГОЛЯМА ТОЧКА

starforlife написа:
[quote=vencivaleri1951]
- Трето: Щом не е имало ирония, а си бил чистосърдечен, то аз ти се ИЗВИНЯВАМ и изтривам иронизиращия те мой коментар.
Ха да видим как ти ще отиграеш топката.



цитирай
21. getmans1 - . . . ПОЗДРАВЛЕНИЯ И ЗА ТЕБ, ВМИР. . . ...
29.08.2019 22:58
... ПОЗДРАВЛЕНИЯ И ЗА ТЕБ, ВМИР ... направо уцели десятката в десятката ... хахахахах

анонимен написа:
У нас знаем само за Джордж Харисън, но няма как да знаем например за крал Джордж III, по чието лично настояване е присъдена голямата награда на Джон Харисън. Защото в закона от 1715 наградата се обявява за "метод", а часовникът на Харисън не е метод, а средство. Методът с изравняване на времената, който използва Харисън за определяне на географската дължина е на първия кралски астроном Джон Фламстед, който въвежда съвременното средно слънчево време така, че имената Джон и Джордж са много по-често преплетени в сравнение с важните поводи за споменаването им. От онова, което съм чел, съм останал с убеждението, че повечето англичани знаят много повече за Джон Харисън, отколкото за Джордж Харисън.

цитирай
22. getmans1 - 18. eva666 - / 12. ., мн. ти благод...
29.08.2019 23:01
18. eva666 - / 12.., мн.ти благодаря!...Небето и морето, са моя Л'юбима Тема...
20:54

... ПуПуЛудке, ти си си ... ЛУДКА ... ХАХАХА
цитирай
23. getmans1 - vencivaleri1951 - Ето това е ком...
29.08.2019 23:08
vencivaleri1951 - Ето това е коментар полезен. Досега знаех за велик Джордж Харисън, сега знам и за Джон

.... не ти ли омръзна, бе ... дагойба.... не видиш ли РАЗЛИКАТА ... дагойба. ... ХА, НАЗДРАВЕ.


getmans1 написа:
Ей, хора вече съм там където е ... морето, културата и „хей живот, живот здравей„ са на камара ... „миячките на чинии„ ме заведоха ...пък аз за първи път видях ТОЛКОЗ ГОЛЯМ ... ГЬОЛ ... хахахаха.

цитирай
24. vmir - 18. eva666 - / 12...vmir, мн.ти благодаря!...Небето и морето, са моя Л'юбима Тема...
30.08.2019 10:35
И не само твоя. Удивително е как селския дърводелец наблюдавайки цикличната промяна на местоположението на небосклона спрямо комина на отсрещната къща вижда връзката между точното местоположение в морето и точния часовник отчитащ завъртането на Земята. Дори великия Нютон се е дразнел от това просветление и не един път се е изказвал назидателно, че определяне на точното местоположение в морето е работа не на часовникарите, а на способните астрономи... Този абсурд си има банално обяснение - Нютон е ненавиждал астронома, който е разработил метода за използване на точен часовник за целта (даже с прословутия си верен приятел Халей са му откраднали десетилетен труд по небесните атласи и са ги публикували като свои) и в качеството си на председател на кралското академично дружество се е постарал да му стъжни живота и да остане неизвестен. И знаеш ли защо - заради времето - Нютон постулира "абсолютно, математическо време" което е независимо от движението и третира часът и деня като "относителни" мерни единици за време, а опонента му въвежда приравняването им до средни стойности, които се налагат и използват до днес от всички нас... Каква вдъхновяваща връзка между небето, морето и времето, не е ли?
цитирай
25. novitejivotni - Аз немея
31.08.2019 09:26
пред употребата на толко излишни думи. Какви слънца, какви часовници ?
Та всеки вижда, че това е осмица !!! Евентуално би било сбъркано с вертикалната реализация на хоризонталното изражение на символа безкрайност. Но внимателното разглеждане не допуска таков мисъл. Ако се вгледате внимателската, едната фльонга е по-малка, което не е така при символа безкрайност. Може да се подлъжат вашите соросоидски плешиви чутури, че това е потъване в перспектива. Но нас не можте ни излъга. Ако беше перспектива, то горните слънца щяха да са по-малки, а те не са. Значи, съвсем логично е, щом не е безкрайност с две равни финтифлюшки, значи е осмица. А вие американизирани тъпегьози, плещите ли плещите...Глупости !
Баббаласса съм.
Пийте оцет и всичко ще ви е наред кукумицини...
цитирай
26. getmans1 - Баббаласса съм. Пийте оцет и всичко ще ви е наред кукумицини... ХАХАХАХАХАХА
31.08.2019 22:51
novitejivotni написа:
пред употребата на толко излишни думи. Какви слънца, какви часовници ?
Та всеки вижда, че това е осмица !!! Евентуално би било сбъркано с вертикалната реализация на хоризонталното изражение на символа безкрайност. Но внимателното разглеждане не допуска таков мисъл. Ако се вгледате внимателската, едната фльонга е по-малка, което не е така при символа безкрайност. Може да се подлъжат вашите соросоидски плешиви чутури, че това е потъване в перспектива. Но нас не можте ни излъга. Ако беше перспектива, то горните слънца щяха да са по-малки, а те не са. Значи, съвсем логично е, щом не е безкрайност с две равни финтифлюшки, значи е осмица. А вие американизирани тъпегьози, плещите ли плещите...Глупости !
Баббаласса съм.
Пийте оцет и всичко ще ви е наред кукумицини...

цитирай
27. vmir - Аз пък съм обсебен от титаничната ерудиция на Бабаласса, съгласно която:
01.09.2019 08:29
Това в небето не е просто осмица, а Путинска осмица. И ще обясня защо:

Защото е собственоръчно произведение на самия Путин. Питате как - отговарям: Както е известно дори на зелените човечета във вселената, Путин е надарен с екстраординарни способности и е способен на лични дела, които са непостижими не само за останалите индивиди, но и за цели народи, да не казвам за цялото човечество, за да не предизвиквам завист към надареностите или скромността на дядя Путя.

На снимката се вижда резултата от обяда на дядя Путя в аналогична ситуация, описана от дядо Вазов за Боримечката, когато са направили неуспешен опит да възпроизведат изстрел с черешовото топче, което за съжаление произвело звук, наподобяващ звука от нецензурния отвор на прославения роден герой. Пояснението, че на този обяд дядя Путя е консумирал боб е важно за разбиране на снимката. Накратко, осмицата е съставена от ракети "Буревестник", които дядя Путя е освободил да излетят в картечна серия през нецензурния си отвор. Пространствената им конфигурация може и да е коствала известно усилие на дядя Путя, защото е предназначена да покаже на разбираем дипломатически и миролюбив език, че контролът върху насочването на ракетите е сврръхпрецизен и който си мисли, че няма да бъде персонално улучен от такава ракета, се самозаблюждава трагично.

Затова, за да не бъдем подсещани отново, да извикаме далновидно като един: Дядя Путя, мы с тобой!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6069934
Постинги: 2741
Коментари: 26485
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031