Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2019 09:50 - Всички руски шпиони работещи за Империята на Злото ще ядат дървото
Автор: kolevn38 Категория: Политика   
Прочетен: 1370 Коментари: 10 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Юрий Борисов: Да, давал съм информация на Решетников - колко струват дините на "Женския пазар"

 


    image

Юрий Борисов

 

Бившият главен редактор на вестник "Дума" и секретар на движение "Русофили" Юрий Борисов отговори на въпроси на Нова телевизия за вчерашния арест по повод съмненията, че е шпионирал в полза на руската държава.

"Четири часа ми задаваха два въпроса - дали съм давал информация на Русия и какво съм получил в замяна. Аз пък настоявам за факти, които да навеждат на мисълта, че изпълнявам шпионска дейност, защото в противен случай такъв подход е страшен - да те обвинят в шпионаж. Питаха ме получавал ли съм пари. Министърът на вътрешните работа каза, че има достатъчно данни да бъде възбудено това процесуално следствие. Аз искам само един факт да ми се каже", заяви Борисов. 

"С ген. Решетников  се познаваме във връзка с дейността на движение “Русофили”, с православни дейности. Той е един пенсионер. Не мога да разбера защо този контакт се поставя, че е нещо криминално. Ние с него сме коментирали нагласи на обществото на база на социологически проучвания. Като сдружение нас ни интересуват тези неща. Тази социология може да е била коментирана с Решетников, но не виждам нищо лошо в това", добави той.  "Сложни разговори с него не съм водил. Диалозите ни са били обикновени. Да, давал съм информация на Решетников - за цената на дините на "Женския пазар". Какво значи информация?", запита Борисов. 

Той обясни, че е разпитван за конкретно проучване, направено между  2011-2014 г.

„Социологическите изследвания не са евтини. Има едно социологическо изследване, което, когато аз бях главен редактор, беше поръчано и платено от фирмата, която издава вестника. Движение „Русофили” има различни дейности. От едни хора се взимат дарения за паметници, от други – за изучаване на руски езици, трети – за фестивали”, заяви Борисов по повод финансирането на движението.

По повод познанството му с Константин Малофеев, Юрий Борисов заяви, че няма информация той да се е интересувал от дейността на движение „Русофили”. „Не съм поддържал никакви контакти с него, но дори и да бях, не знам какво общо има това”, добави той.

"Имам следи по китките, но не знам от белезници ли са или от какво. Защо не ми снемат информацията от телефона, а трябва да бъде конфискуван? Не знам какво се случва с Николай Малинов, нямам връзка с него", каза в заключение Борисов. 

***

Днес се очаква Специализираната прокуратура, ДАНС и МВР да дадат повече информация по разследването за шпионаж, което водят от началото на юли. Вчера бяха разпитани няколко души от ръководството на Национално сдружение "Русофили", сред които секретарят му Юрий Борисов и председателят Николай Малинов. Първоначално се появиха информации, че те са били задържани. По-късно стана ясно, че Борисов е бил разпитван в качеството му на свидетел и привечер е бил освободен. Николай Малинов обаче е бил задържан за 24 часа. От прокуратурата уточниха, че засега по разследването не са повдигнати обвинения. То се води по член 105 от Наказателния кодекс, според който поставилият се в услуга на чужда държава или чужда организация, за да й служи 

 



Гласувай:
10



1. planinitenabulgaria - Явиха по този повод по телевизията руския посланик у нас,
10.09.2019 10:02
бил много учуден, нямал информация...Но пък блогърът Захария има контрапредложение, да се разследва ББ за връзки с краварите...
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Както винаги, прекрасен Юрий Борисов!
10.09.2019 10:05
"Колко струват дините на Женския пазар!" – смях се от сърце.
Не познавам друг човек, способен на такъв убийствен отговор в лицето на тъпите български ченгета. Те просто не знаят с кого си имат работа.
Мачкай ги, Юрий!
Това заслужават фашизоидните тъпаци - присмех и забрава!
Чу
цитирай
3. vmir - Типична червена шушумига.
10.09.2019 11:30
Когато навремето стопанската информация беше държавна тайна и за коментиране на цени пращаха в Белене, това им се виждаше връх на величието и славата, а сега им се струва много тарикатска подигравка с "глупавата" демокрация, която не се сеща да вкарва в затвора за обсъждане на цените дори с чужденец.
цитирай
4. starforlife - ~ 2. 4udovi6teto
10.09.2019 15:18
Цъ, не съм съгласен с всичко написано от теб, Валери.
1-во: Такъв вид арест се базира на заповед от Специализирана Прокуратура и "българските ченгета" са тези, които най-малко могат да бъдат наречени в случая "тъпи".
Тъпи в случая са арестуваните и тепърва ще се убедиш в това.
2-ро: В същите такива случаи заповедта за арести се базира на доста сериозна разработка, продължаваща обикновено минимум 3 месеца и следователно в хода на СИД са събрани достатъчно доказателства да се издаде заповедта и тя да не е парашутистки болшит като идиотията за дините на хатесвания от теб индивид.
3-то: Русия перманентно се опитва да се бърка в политическия и икономически (на ниво национална сигурност) живот на България и подобни арести мен лично не просто ме радват, а ги адмирирам с огромно задоволство.
Също както адмирирам реакцията и позицията на нашето МВнР по повод руската изцепка за 9-ти септември.
На идиотите във властта на тази идиотска държава трябва безапелационно да им се даде да разберат, че в България те място нямат.
цитирай
5. kolevn38 - Явно има някакъв проблем с модерацията на коментарите..
10.09.2019 20:29
Одобрих два коментара, брояча ги отчита а не се виждат. Не е за първи път.
цитирай
6. germantiger - +
10.09.2019 21:07
лично аз бих питал юря

в кой парцел е погребан баща ти юрка

да му сложа един кръст на гроба и да махна звездата
цитирай
7. germantiger - след това бих добавил за юрката с усмивка
10.09.2019 21:08
и кво ти пука толкоз като се погавря с баща ти

той нали е изгнил в земята ?!

а вие комунягите не вярвате в Бог, ще рече и душа няма

един ковчег с червеи за вас атеистите

не се впрягай за една торба кокали
цитирай
8. germantiger - ++
10.09.2019 21:09
И ПИТАХ НА ЛИЧНИ ЧУДОВИЩЕТО

как би ми отговорил юрката

по мъжки или духовито

сега чакам отговор от гения с халат на аватар
цитирай
9. kolevn38 - Абсолютно споделям казаното от теб, Джордж.
10.09.2019 21:22
starforlife написа:
Цъ, не съм съгласен с всичко написано от теб, Валери.
1-во: Такъв вид арест се базира на заповед от Специализирана Прокуратура и "българските ченгета" са тези, които най-малко могат да бъдат наречени в случая "тъпи".
Тъпи в случая са арестуваните и тепърва ще се убедиш в това.
2-ро: В същите такива случаи заповедта за арести се базира на доста сериозна разработка, продължаваща обикновено минимум 3 месеца и следователно в хода на СИД са събрани достатъчно доказателства да се издаде заповедта и тя да не е парашутистки болшит като идиотията за дините на хатесвания от теб индивид.
3-то: Русия перманентно се опитва да се бърка в политическия и икономически (на ниво национална сигурност) живот на България и подобни арести мен лично не просто ме радват, а ги адмирирам с огромно задоволство.
Също както адмирирам реакцията и позицията на нашето МВнР по повод руската изцепка за 9-ти септември.
На идиотите във властта на тази идиотска държава трябва безапелационно да им се даде да разберат, че в България те място нямат.


Въпреки всичко, предполагам, че е възможно партньорски служби са подали сигнала. Прекалено неочаквана е новината за такива действия.
цитирай
10. kolevn38 - Сетих се за един случай от 1988 година, ще го разкажа накратко.
10.09.2019 21:35
vmir написа:
Типична червена шушумига. Когато навремето стопанската информация беше държавна тайна и за коментиране на цени пращаха в Белене, това им се виждаше връх на величието и славата, а сега им се струва много тарикатска подигравка с "глупавата" демокрация, която не се сеща да вкарва в затвора за обсъждане на цените дори с чужденец.


Преди да замина за Москва бях започнал да си пиша с една японка - всичко на всичко две-три писма. Заминавайки, изпратих поредното си писмо, но с адрес на мои познати, дипломати в Москва. Няколко месеца след пристигането ми, ме повикаха другарите ченгета - да ме питат какво е това писмо. Е, какво може да бъде писмото на една 18 годишна японка написано до един 23 годишен българин!? Сигурно закодирани инструкции как да бъде свалена народната власт в НеРеБето, и то чрез дистанционни действия от Москва... Та като го гледам сега тоя виден "русофил" Тихомир Стойчев, от ИБ на "русофили" и бивш шеф на ЦСБОП, който се прави на голям познавач на руската култура и история, се сещам за ония ченгета, дето ме разпитваха навремето за писмото от японката и ме напушва яко смях...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kolevn38
Категория: Политика
Прочетен: 4085233
Постинги: 2845
Коментари: 5917
Гласове: 5072
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031