Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2019 09:24 - Лапай Гуджо мръвки ... от „Берьозка„ естествено
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 6914 Коментари: 33 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                       Русофили лапат мръвки и пушена сланина от БЕРЬОЗКАТА 
                                     произведени от  ДОЙЧЕН МАРКЕН ПРАСЕН
                                                                ХА ХА ХА!

                                                      Пият марков алкохол
                                                     който става и за вана.

                                  Като бонус, снимка с ПУТИН и лисичката МУ
              в задължително инфантилната поза „малчуган се снима с Дядо Мраз„.
                    / позата е задължителна дори и за дъртите Путинофил-русофили /

         Накрая задължително е да се благодари устно и препоръчително, писмено;
                            „ КАТ РУСИЯ ВТОРА НЯМА, СПАСИБА ТОВАРИЩ ПУТИН! „

Още интересно;

https://www.dw.com/bg/%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B8%D1%8F-%D0%BF%D0%BE-%D0%BB%D0%BE%D1%88%D0%B8-%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA%D0%B8-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8/a-50496777



Гласувай:
6



1. getmans1 - Било заради „сериозните митнич...
24.09.2019 09:32
Било заради „сериозните митнически сборове„ ... дрън-дрън ярина, от чисто немане си е.

Другата теза е, че качествената мръвка в БЕРЬОЗКАТА се дължала лично на „осъзнатия избор„ на по-качествените ДОЙЧЕН МАРКЕН ПРАСЕН ... тъй де, осъзнатите свинчуги сами си избират от кого да бъдат изядени.
цитирай
2. getmans1 - Руснаците много обичали да поха...
24.09.2019 09:56
Руснаците много обичали да похапват шоколадови бамбони „РОШЕН„ ... след МАЙДАНА рязко им загорчали.

Руснаците много обичат чуждите морски дестинации ... почиват там където кажат от „ПУТИН ТУР„.
цитирай
3. peperutka - ...така е, когато човек пише ,
24.09.2019 10:10
трябва и да мисли...с Главата си,а не с корема...

за латентните пИдофили сред комуНалите, ще пишем пак..
поздрав Гете
цитирай
4. getmans1 - РУСКА САЛАТА. . . последна модна ...
24.09.2019 11:11
РУСКА САЛАТА ... последна модна рецепта ...
Необходимите продукти задължително от БЕРЬОЗКА ... знаете какво е необходимо
Новото е в дресинга;
- 1 лъжица БЛАГОДАРНОСТ
- 2 лъжици ВЕЧНА ПРИЗНАТЕЛНОСТ
- 3 лъжици ВИРТУАЛНА ЛЮБОВ КЪМ ТОВАРИЩ ПУТИН
- 1 лъжица ОМРАЗА КЪМ УКРАЙНА
- 1 черпак ОМРАЗА КЪМ ОСТАНАЛИЯТ СВЯТ ОПРЕДЕЛЯЩ СЕ КАТО ДЕМОКРАТИЧЕН ЗАПАД

Всичко това се поръсва с приготвена в Русия смес от ЛЮБИМИ ДИКТАТОРИ, разбърква се и ... готово.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Хе,хе ,,Гетьо,,
24.09.2019 11:26
Очаквах те по рано. В постинга си признах без бой и заплахи,че ,, Берьозка,, е Магазин
За неудачници, за потребители с нисък социален статус, и които не могат да оценят деликатеси от рода 500грамово пилешко бутче на скара по специална рецепта. Те не разбират, че да пазаруваш в Лидъл е престижно,
а в малки магазинчета като ,,Берьозка,,
Са за аутсайдери. И за напитките си много прав. Продават разни вина с мехурчета, които ги пият в компания наистина във вана. Зарежи ни- лузъри от всякъде.
Друго си е да събереш джанките от двора и до самото дърво да извадиш питие за боговете.
Иначе за снимката не си прав. Путин там е случайно, да върви алъш вериша-купуват го тъпанарите му с тъпанари. На снимката презентираха хавлиите , а те са панагюрско производство. Наш общ познат им е правил софтуера на ,,кърпите,, , а и има акции . Търсих си хавлия и ако ще е хавлия, панагюрска ще да е. В интерес на истината се снимах до тази с Путин, но си купих друга- двойна. Търсих друга, където общия ни познат се е снимал в героична поза в учреждение , където има надпис,, Парите не миришат, но не успях. Изкупили ги рано, докато съм разхождал кучетата.
И защо ,,лисичката, да е на Путин? Набор е на Путин, но си е моя. Нали знаеш какво е казал един дребосък-, че ,,отговаряш за лисиците , които си опитомил,,
Е при мен е малко по друго- отговарям за лисицата , която ме е опитомила.
Абе какво да ти кажа...лузърски ни магазините, лузърски ни ,,лисиците,,...
цитирай
6. vencivaleri1951 - Джулке,
24.09.2019 11:41
Ти наистина си като пеперудка-от цвят, на цвят...


quote=peperutka] трябва и да мисли...с Главата си,а не с корема...

за латентните пИдофили сред комуНалите, ще пишем пак..
поздрав Гете
[/quote]
цитирай
7. milady - лично, аз никъде , не съм споменала..
24.09.2019 11:46
че, БЕРьОзка та е Магазин за неудачници / но, видях линка ,който дава Гет
а той е, със съвсем друг Смисъл!!
Венци, опитвам да те уважавам, по голям си, имаш добър опит..но, само
с еднота Балалайкане , не става...
знаеш, аз не се влия от Парт. страсти...инак, щях да бъда Депутат още пр 25г

БЕРьОзка е скъпа, именно, защото продуктите се произвеждат в Германия
а там, минимал.РЗ е около 3 000 БГ лева..Нетто!!!
нали, работиш с цифри..аз, също ))
цитирай
8. milady - дааа, огрявам навсякъде, ако това имаш предвид..
24.09.2019 11:46

6. vencivaleri1951 - Джулке,
11:41
Ти наистина си като пеперудка-от цвят, на цвят...
цитирай
9. vencivaleri1951 - Виж Джулке,
24.09.2019 12:19
По скоро ти си хванала балалайката. В българските магазини на веригата има и наше кисело мляко. Не знам чий е беконът, може и да е немски. Немските магазини приучиха много от българите на техните полуфабрикати и щом има търсене се зарежда със съответната стока. В този тип магазини човек отива обикновено за продукти, които на друго място липсват, или поне редовно не можеш да ги намериш.
Лично аз там пазарувам продукти от морето, напитки и често сладолед. В руските ресторанти отивам когато ми се прииска руска или УКРАИНСКА кухня, а в пианобаровете им когато искам да чуя романси.
Гетьо е закърмен с немска класика и затова изброеното му се струва просташко


milady написа:
че, БЕРьОзка та е Магазин за неудачници / но, видях линка ,който дава Гет
а той е, със съвсем друг Смисъл!!
Венци, опитвам да те уважавам, по голям си, имаш добър опит..но, само
с еднота Балалайкане , не става...
знаеш, аз не се влия от Парт. страсти...инак, щях да бъда Депутат още пр 25г

БЕРьОзка е скъпа, именно, защото продуктите се произвеждат в Германия
а там, минимал.РЗ е около 3 000 БГ лева..Нетто!!!
нали, работиш с цифри..аз, също ))

цитирай
10. starforlife - ~
24.09.2019 13:06
vencivaleri1951 написа:
По скоро ти си хванала балалайката. В българските магазини на веригата има и наше кисело мляко. Не знам чий е беконът, може и да е немски. Немските магазини приучиха много от българите на техните полуфабрикати и щом има търсене се зарежда със съответната стока. В този тип магазини човек отива обикновено за продукти, които на друго място липсват, или поне редовно не можеш да ги намериш.
Лично аз там пазарувам продукти от морето, напитки и често сладолед. В руските ресторанти отивам когато ми се прииска руска или УКРАИНСКА кухня, а в пианобаровете им когато искам да чуя романси.
Гетьо е закърмен с немска класика и затова изброеното му се струва просташко

Виж сега, Венци...
Да се опитваш да вмениш, че моята височайша (ха ха ха) персона пазарува (цени) "Лидл" и "Кауфланд" не е просташко, но правейки го ти не предизвикваш други вибрации, освен негативни. Особено когато се опитваш да вмениш, че това са любимите ми магазини и дори в Германия пазарувам там.
Да не възприемаш за коя лисичка говори Гети, също не е просташко, а е крайно удивляващо къде улиташ.
Да твърдиш, че в "Берьозка" се продава българско кисело мляко - също не е просташко. Това показва, че според мен лицемерничиш за "Берьозка".
Какво ми дава основание да го кажа ли?
Ами като всеки прагматичен човек, да, и аз пазарувам НЯКОИ ПРОДУКТИ от "Лидл" и "Кауфланд". Точно кисеко мляко ("Родна стряха" 2% БДС) например вземам от "Лидл". Храната за котката ми също е от там.
От "Кауфланд" пък купувам кафето си ("Давидоф") например. Вид холандско синьо сирене също...
Но, представи си, ЕЖЕДНЕВНО от "Берьозка" купувам кефир. А той знаеш (надявам се) къде стои и честно да ти кажа - НИКОГА не съм виждал българско кисело мляко и мисля, че това е невъзможно, защото е в разрез с политиката на фирмата.
цитирай
11. starforlife - Иначе:
24.09.2019 13:07
Не съм съгласен с Юлия за немската "Берьозка".
Просто се познавам (не сме близки) с основателите на веригата и те си са аканъ руснаци. Както и 99% от продуктите са руски и всъщност с преобладаващо отлично качество., но това не е за... гордост, защото при техните цени - всичко, което не е типично руско, се намира дори по-добро.


ПС: Венци, вече е просташко да гледаш отвисоко на "Лидл" и "Кауфланд", защото едно 60% от сънародниците ни се изхранват почти изключително пазарувайки там. А в "Берьозка" не само, че я пазаруват 0,1% и то изключително в големите ни градове сънародници, я не. И с пазаруване само от нея НЕ МОЖЕШ да се изхранваш.
Тоест, ти не осмиваш мен, Венци, с неумесния си хумор в постинга ти, инспирирал направата на този от Радо, а
се присмиваш на едно 60% от българите и едва ли не се опитваш да ги поставиш и то с неуместна ирония на по-ниско стъпало в социалната стълбица.
А това вече ни най-малко не е непросташко. Особено когато си се пудрил на тема емпатия и претендираш да си народен човек, ама само когато ти отърва.

И всъщност, Венци, лично аз смятам и друго за просташко, а именно: Да присъстват въпросните твои непросташки подмятания по мой адрес в снимков постинг, в който присъства (в снимки) Съпругата ти (предполагам) и особено внучетата ти.
(Но какво ли разбирам аз, сельото, от простащина. Дори няма да я проявя да кажа, че това за софтуера няма как да е вярно.)
цитирай
12. peperutka - BB1951, остави салама , и айряна..виж..Юлия,какво пише, почети малко, стигааа локуми,батка!
24.09.2019 13:45
С 89 милиона членове, китайската комунистическа партия (ККП) е най-голямата политическа партия в света, по-многобройна от населението на Германия. Китай все още е най-многолюдната държава, има втората най-голяма икономика и е на трето място по брой милиардери. Все пак, заради огромното и население (около 1,388 милиарда души), брутният вътрешен продукт на глава от населението е под 7000 щ.д. (11 800 лв.), едва 55% от средното за света.

Подобно на Северна Корея и Русия, партията-държава в Китай се преструва, че е демокрация.
цитирай
13. peperutka - № 11...
24.09.2019 13:53
нали, знаеш, че мъжа ми беше морски, и 2/3 руснак..
Гоше, освен това, Първата Берьозка беше открита при нас..
не се бъркай в моя житейски и профи...ареал
също,и брат ми работи с тях от около 10г..Факт!!!
в Добрич, е мой колега от Албена -Енчо Липовански..съдържател и Управител

пп
многоо от Продуктите се произвеждат в Германия..
не говорим,за напитки,шоколади, и Икра..
моля, да не изпадаме в изл.битовизми
/ виж коментара, по-горе..
Говорим за ИДЕИ, момчета..

айде, наздраве...стига графоманска чикия..
))))
цитирай
14. peperutka - :-)))))))))) малелелеее..Гетее, че хубав Пост/дойдохме си на Думата
24.09.2019 13:55
ето тук, жоро е прав...


Но, представи си, ЕЖЕДНЕВНО от "Берьозка" купувам кефир. А той знаеш (надявам се) къде стои и честно да ти кажа - НИКОГА не съм виждал/ кисело БГ мляко
цитирай
15. starforlife - Ами виж сега, Юлия...
24.09.2019 14:13
Малко смешно идва да определяш една толкова малка и незначителна "Берьозка" за твой "житейски и профи...ареал".
А иначе : Към 15:30 часа ще отскоча от офиса на настоящата ми работа до този на предходната. Точно по средата е "Берьозка"та от която аз си купувам кефира. Ще попитам изрично продавачката, но Ц, не е така, както казваш. Нищо, че наистина във Варна (и точно затова всъщност се запознах с чорбаджийте) беше първата.
Повтарям: В "Берьозка" влизам за кефир ама абсолютно всеки ден когато съм в София, докато на теб ти идва далеч и нямаш наблюдение. В Германия "Берьозка" няма, а колбасите там са отново руски. По руска рецепта и технология и в руска производствена база правени.

ПС: Не се заяждам, но в Добрич "Берьозка" не мисля, че има. Което ме навежда на мисълта да питам Венци за коя "Берьозка" всъщност на морето говори? Защото може и поредният патетизъм да е.
цитирай
16. getmans1 - ЛЕЛЕЙЙЙЙ, ЧЕ МАЙТАП СТАНА. . . А, АЗ ...
24.09.2019 14:28
ЛЕЛЕЙЙЙЙ, ЧЕ МАЙТАП СТАНА ... А, АЗ НЯМАМ ВРЕМЕ даже да умра ...чао до довечера

Иии, чувствайте се като у дома си ... САМО НЕ МИ ОБИЖДАЙТЕ ШЛЬОКАВИЦАТА И НАДЕН.ЦАТА ... тя не е КАУФЛАНДСКА НИТО ОТ ЛИДЛ ИЛИ БРЕЗИЧКАТА ... ХАХАХА
цитирай
17. apostapostoloff - Магазините Берьозка са празни, защото
24.09.2019 15:05
продават откровени боклуци на много високи цени. Само идиот би пазарувал тук.

Тези бакалнички май са направени с пропагандна цел, но тъпият руснак постига точно обратното. Българският гражданин вижда, че Русия няма какво да му предложи, няма с какво да го изкуши и съблазни.

Всеки може да провери и установи, че средната заплата в Русия е около 1100 лева. При тези цени обаче, средностатистическият руснак живее много,много по- зле от средностатистическия българин.

От какъв зор трябва да напуснем ЕС и НАТО и да се присъединим към Евразия? Ние да не сме откачени! Ай сиктир бе, мужици!
цитирай
18. blackpredator - мноо ти без вашингтонски кефир руската салата бе Гетьо
24.09.2019 15:08
getmans1 написа:
РУСКА САЛАТА ... последна модна рецепта ...
Необходимите продукти задължително от БЕРЬОЗКА ... знаете какво е необходимо
Новото е в дресинга;
- 1 лъжица ОМРАЗА КЪМ УКРАЙНА

виш ко пише The Washington Post за рецептата
"Позицията на президента Дончо е че, като цяло,че трябва да признаем факта, че
руснаците трябва да са наши приятели, а кой се интересува от украинците?"
цитирай
19. vencivaleri1951 - Жоро, Юлия е права. Голяма част от храната е по руска рецепта, но се прави
24.09.2019 15:46
в страни от ЕС. Иначе със защитните мита би станала непродаваема. кисело мляко и не само мляко има в Берьозка-не си обърнал внимание просто, защото си търсил друго. Погледни и ще видиш.
Към Лидъл , Кауфланд и прочие не се отнасям подценяващо , а ги гледам из под вежди. Един път заради квотите които Западът ни сложи върху производството на селското стопанство, второ заради недопускане на български стоки сред продавания асортимент, и с бруталното подценяване на страните от Източна Европа, като им продават некачествени храни -вкусът ни бил такъв!? Повдигна се въпросът, взе се рушение в комисииите на ЕП, но веригите поне у нас си карат по старому. Плащат на когото трябва и си продават боклуците. На руснаците не смеят обаче да правят тези номера. Вземи "докторская" колбаса, или кремвирши в Берьозка и вземи телешки или кремвирши в Лидъл и прочие и ще видиш разликата.
За Хавлиите. Наистина са панагюрски. Обичате сиПутин и това е. Аз си взех само заради теб двойна хавлия. 25 кинта броих, макар, че имаше Пловдивска същия размер за 22.

starforlife написа:
Не съм съгласен с Юлия за немската "Берьозка".
Просто се познавам (не сме близки) с основателите на веригата и те си са аканъ руснаци. Както и 99% от продуктите са руски и всъщност с преобладаващо отлично качество., но това не е за... гордост, защото при техните цени - всичко, което не е типично руско, се намира дори по-добро.


ПС: Венци, вече е просташко да гледаш отвисоко на "Лидл" и "Кауфланд", защото едно 60% от сънародниците ни се изхранват почти изключително пазарувайки там. А в "Берьозка" не само, че я пазаруват 0,1% и то изключително в големите ни градове сънародници, я не. И с пазаруване само от нея НЕ МОЖЕШ да се изхранваш.
Тоест, ти не осмиваш мен, Венци, с неумесния си хумор в постинга ти, инспирирал направата на този от Радо, а
се присмиваш на едно 60% от българите и едва ли не се опитваш да ги поставиш и то с неуместна ирония на по-ниско стъпало в социалната стълбица.
А това вече ни най-малко не е непросташко. Особено когато си се пудрил на тема емпатия и претендираш да си народен човек, ама само когато ти отърва.

И всъщност, Венци, лично аз смятам и друго за просташко, а именно: Да присъстват въпросните твои непросташки подмятания по мой адрес в снимков постинг, в който присъства (в снимки) Съпругата ти (предполагам) и особено внучетата ти.
(Но какво ли разбирам аз, сельото, от простащина. Дори няма да я проявя да кажа, че това за софтуера няма как да е вярно.)
цитирай
20. milady - :-))))))))))...заяждаш сеее..ейййй...ама, казах Темата ми е симпатична.
24.09.2019 16:04
ПС: Не се заяждам, но в Добрич "Берьозка" не мисля, че има. Което ме навежда на мисълта да питам Венци за коя "Берьозка" всъщност на морето говори? Защото може и поредният патетизъм да е.

познавам Собственика/ Борец и приятел на мъжа ми.Енчо Липовански..
ако, не го е продал Бизнеса..Беше негова собственост..
цитирай
21. vencivaleri1951 - И понеже работиш с цифри и ти чуй
24.09.2019 16:07
Брутният продукт, а още повече разбиването му на глава /а защо не таз/ на население когато сравнява различни периоди , страни и го прави без корелация сравнява" баби със жаби" Китайците държат паричката си ниско долу нарочно и няма как да е реална цифрата. Пък и новото изчисляване на БВП си е порнография. Заемите също се натрупват към него. Ето китайчето дава парички на американчето, а то трупа брутен продукт

peperutka написа:
С 89 милиона членове, китайската комунистическа партия (ККП) е най-голямата политическа партия в света, по-многобройна от населението на Германия. Китай все още е най-многолюдната държава, има втората най-голяма икономика и е на трето място по брой милиардери. Все пак, заради огромното и население (около 1,388 милиарда души), брутният вътрешен продукт на глава от населението е под 7000 щ.д. (11 800 лв.), едва 55% от средното за света.

Подобно на Северна Корея и Русия, партията-държава в Китай се преструва, че е демокрация.

цитирай
22. starforlife - ~ 20. milady
24.09.2019 16:28
Ц, Юлия. "Берьозка" никога не се е държала от българин.
Основана беше от 2-ма руснака и 1-на рускиня и не си спомням по какъв повод - съм писал за това преди 2-3 години.
Естествено, че не се заяждам. Просто и това е факт, че в П-ще "Берьозка" има, а в Добрич не.


А ти, Венци, написа още по-несериозни глупости в новите си коментари, но за тях... Ако въобще ме напъне да ги показвам... Като се прибера след час.
Сега по-скоро искам да ти задам въпроса: Общ познат на теб с кого иде реч, че е въпросният писал "софтуера на кърпите" и би ли цитирал малкото му име, моля?
цитирай
23. getmans1 - „ Със 100 000 евро срещу западните ...
24.09.2019 18:00
„ Със 100 000 евро срещу западните храни

Не всички московчани гледат на ембаргото така критично, както Ксения. Организацията "Прасенца", която принадлежи към патриотичното младежко движение "Наши", организира кампания срещу западните хранителни продукти. Млади момичета с лакирани нокти в цветовете на руското знаме се разхождат из супермаркетите и лепят стикери върху продуктите, които идват от Запада. Върху стикерите е изписано: "Това е санкционен продукт!". А акцията на организацията преминава под мотото: "Яжте руски храни!". До този надпис е изобразена огромна мечка, която разкъсва с ноктите си европейското и американското знаме. Акцията е финансирана от Кремъл с 6 милиона рубли, или 100 000 евро. „

А, ТУК ДА ВИЖДАТЕ НЕЩО ПОЗНАТО;
„По данни на държавната статистическа служба "Росстат", месото и млечните продукти са поскъпнали с 30% през последните 5 години. Само за една година цената на яйцата и месото, вкл. птичето месо, се е увеличила с над 10%. Причината за поскъпването е липсващата конкуренция след въвеждането на вносното ембарго, посочва n-tv, цитирайки публикации в руските вестници "Известия" и "Независимая газета". Понеже вече нямат конкуренция от Европа, големите руски производители могат да диктуват цените на пазара, уточняват двете издания. При по-евтините хранителни стоки производителите са възприели друга тактика: вместо да вдигат цените, те намаляват грамажа, подчертава ФАЦ и допълва, че не става дума само за повишаване на цените, но и за влошаване на качеството. „

ОТ ЛИДЛ И КАУФЛАНД ДА ГО ДУХАТ, ЗАРАДИ ДВОЙНИЯТ СТАНДАРТ, НЪЛ;
„ Хората в Русия забелязват разликата в качеството между руските и западните продукти. "Руските производители на млечни продукти използват палмово масло", обяснява Ксения. Тя е обезпокоена от ниското качество и високите цени. Младата жена се опасява, че през зимата ситуацията ще се влоши още повече. "Сега е лято и все още имаме по-богат избор на плодове и зеленчуци. Повечето идват от Русия и страните от бившия Съветски съюз. Но какво ще ядем през зимата?", казва тя. „

НОСТАЛГИЦИ, ЗАБРАВИХТЕ ЛИ КОГА ПРОИЗВЕЖДАХТЕ МАСОВО ДВОЕН СТАНДАРТ, А ...
цитирай
24. getmans1 - . . . Че има бъзик в постинга ми към ...
24.09.2019 20:37
vencivaleri1951 написа:
...


Че има бъзик в постинга ми към вас, Путинофилите и лично към тебе заради инфалтилната ти снимка спор няма ... но никъде няма намек за това което ти пишеш в коментарите си ... лузери-музери и престижно-местижно, че да ми правиш някакви си натяквания.

По мое скромно мнение големите вериги у нас изиграха доста дисциплинираща роля спрямо местните ни производители на не само местни и др. хранителни продукти ... и, забележи, които пък от своя страна вече те дисциплинират „големите„ и то не само за качество но и за цени.

В ДРУГ СВОЙ КОМЕНТАР vencivaleri1951 написа:
Към Лидъл , Кауфланд и прочие не се отнасям подценяващо , а ги гледам из под вежди. Един път заради квотите които Западът ни сложи върху производството на селското стопанство, второ заради недопускане на български стоки сред продавания асортимент, и с бруталното подценяване на страните от Източна Европа, като им продават некачествени храни -вкусът ни бил такъв!? Повдигна се въпросът, взе се рушение в комисииите на ЕП, но веригите поне у нас си карат по старому. Плащат на когото трябва и си продават боклуците.


... Е, тук вече тотално го удряш на „антиевроГейска соцпартагитация в Дъревски стил
- квотите; Тези магазини така се управляват, че централизираното им зареждане може да се осъществява само от големи производители ... такива вече имаме и те покрай количествата диктуват и качеството ... качеството доколкото могат да си го позволят.
- „двойният стандарт„ ...ми то е същото като и при по-горното което писах ... щом такъв е контрола и най-важното щом се купува „и нашите и чуждите са все маскари„. Големият политически шум който се вдигна по тая тема излезе май един голям балон ... така си мисля аз.

Лично моето семейство месни продукти купуваме най-вече от два местни производители, които вече не са толкова малки но и амбициите им са не да влязат в супермаркетите а развиват собствена мрежа магазини ... като се увълчат ще ги сменим ... какво значи тука някакъв си производител ... друг ще ги смени.
Това което последното което ти пиша е щото за местните имам малко вътрешна информация за местното производство.
Макар, че живея предимно на село пазарувам от близкото градче кадето има три фирмени магазина на местни производители

Не съм много по случките но миналата година ми се наложи тук на село да си купя колбас малотраен от местен когото направо бях презрял заради качеството ... е, останах очарован дори на другия ден изненадах гостите си с варена наденица на скара ... съседът ми, твой набор и бивш ресторантьор от тогава често си бори носталгията по отминали времена точно с тази наденица на скара.

ЧЕ, такива ми ти работи ДРУГАРЮ, за вас питието ми може да е шльокавица и виното ми кисело но моя съвет е, НЕ ЯЖТЕ И НЕ ПИЙТЕ ПРОПАГАНДА, ПО-ВРЕДНА Е ОТ НАЙ-ГОЛЯМОТО МЕНТЕ.



цитирай
25. getmans1 - че, БЕРьОзка та е Магазин за неуд...
24.09.2019 21:14
milady написа:
че, БЕРьОзка та е Магазин за неудачници / но, видях линка ,който дава Гет
а той е, със съвсем друг Смисъл!!
Венци, опитвам да те уважавам, по голям си, имаш добър опит..но, само
с еднота Балалайкане , не става...
знаеш, аз не се влия от Парт. страсти...инак, щях да бъда Депутат още пр 25г

БЕРьОзка е скъпа, именно, защото продуктите се произвеждат в Германия
а там, минимал.РЗ е около 3 000 БГ лева..Нетто!!!
нали, работиш с цифри..аз, също ))


... ТО, и аз не съм казал такова нещо ама човек си иска да е така ... по му е удобно, че по-лесно да ни изкара невъзпитани и кво ли още не.
цитирай
26. getmans1 - Тъй е то СТАР, може да се обижда но човекот си е български СОЦИАЛИСТ-КОМУНИСТ-БОЛШЕВИК а ние, ние нищо не разбираме
24.09.2019 21:19
starforlife написа:
Не съм съгласен с Юлия за немската "Берьозка".
Просто се познавам (не сме близки) с основателите на веригата и те си са аканъ руснаци. Както и 99% от продуктите са руски и всъщност с преобладаващо отлично качество., но това не е за... гордост, защото при техните цени - всичко, което не е типично руско, се намира дори по-добро.


ПС: Венци, вече е просташко да гледаш отвисоко на "Лидл" и "Кауфланд", защото едно 60% от сънародниците ни се изхранват почти изключително пазарувайки там. А в "Берьозка" не само, че я пазаруват 0,1% и то изключително в големите ни градове сънародници, я не. И с пазаруване само от нея НЕ МОЖЕШ да се изхранваш.
Тоест, ти не осмиваш мен, Венци, с неумесния си хумор в постинга ти, инспирирал направата на този от Радо, а
се присмиваш на едно 60% от българите и едва ли не се опитваш да ги поставиш и то с неуместна ирония на по-ниско стъпало в социалната стълбица.
А това вече ни най-малко не е непросташко. Особено когато си се пудрил на тема емпатия и претендираш да си народен човек, ама само когато ти отърва.

И всъщност, Венци, лично аз смятам и друго за просташко, а именно: Да присъстват въпросните твои непросташки подмятания по мой адрес в снимков постинг, в който присъства (в снимки) Съпругата ти (предполагам) и особено внучетата ти.
(Но какво ли разбирам аз, сельото, от простащина. Дори няма да я проявя да кажа, че това за софтуера няма как да е вярно.)

цитирай
27. starforlife - Гле'й сега, Радо...
24.09.2019 21:44
Аз също пазарувам предимно от фирмени магазини. Особено месо, сирене и кашкавал - колбаси почти не купувам да не кажа изобщо. Много E-та и субпродукти има из тях. Е... Някои НЕМСКИ купувам и са перфектни...
Пазарувам мнооооооооооого плодове и още повече ядки.
2 банана за деня ми са абсолютно задължителни, както и 50-тина грама ядки.
Ядките например основно ги купувам от едно малко магазинче с/у "Колоните", в което хем цените са перфектни, хем разнообразието е добро и най-вече качеството е идеално. Има както сурови, така и печени. От там си купувам също и фурми, защото 2-3 дневно също ми са задължителни.
Често минавам по "Ботев" покрай "Колоните" - защо да не си взема за седмицата ядките питам? Особено като са и по-евтини. Лешникът е на 2,50. Гръцкият бадем също на 2,50. Бразилският орех - също. Кайсиеви ядки на 1,20. От това купих днес по 200 грама. Както и кутия фурми и 2 пакетчета сушни смокини.

Сега... Няма да питам Венци да речем фурми в България по времето на соца кога и откъде можеше човек да си купи, защото за моя съзнателен живот в П-ще специално НИКОГА не съм виждал. Ама никога!
Ще кажа обаче и друго:
Какво лошо, че минах преди да се прибера през "Кауфланд" и от там си купих бананите? Какво лошо питам? В "Берьозка" не се продават, а и да се - в "Кауфланд" отидох с идеята, че ще купя хубави на 2,49 и ще взема 2 кила, а си тръгнах с 3 при цена на промоция в момента 1,79.
Когато миналата година бях в Русия, незнайно защо точно бананите сравних най-вече. Всъщност знайно - защото както казах - изяждам като норма по 2 всеки ден.
И който ви говори, че от тях се пълнее - е тъп та дрънка: 2 банана дневно ти подсигуряват жизнения минимум калий, който в днешно време се набавя може би най-трудно чрез нормалното (без добавки) хранене.
Знаете ли, че за да предозирате с калий например, трябва в продължение на доста дни да ядете по 600 (шестотин, няма грешка) банана дневно?
Та...
В Русия бананите бяха почти 2 пъти и половина по-скъпи.
Така е и в момента: като се прибрах одеве погледнах и в Москва, в "Ашан" и "Пятёрочка" днес са се продавали на 66 рубли за килограм.
Венци може да си паритира покупателната способност, но определено софиянецът може да си позволи банана 2 пъти и отгоре повече от московчанина. Говорим за "средната класа", за "масовия потребител".

И знаеш ли какво е смешното в случая?
"Смешното" е, че в "Билла" (немската, Венци, немската) в Москва, бананът днес е бил на 60 рубли за килограм.
Е... Венци... Човек не бива да е скръндза, определено. Но да отидеш в магазин, в който можеш да напазаруваш от ВСИЧКО НЕОБХОДИМО и то при 10% по-ниска цена - не е стиснатост, СЧЕТОВОДИТЕЛЮ, а е прагматичност.
Защото в "Берьозка" прах за пране примерно няма да можеш да си купиш, а и в "Кауфланд", и в "Лидл" можеш и то на добра цена.
Но неее - "нашите" лицемер-народни хора - от "Берьозка" водка и сельодка - иначе няма да ги бъде.
(то па една водка и сельодка...)
цитирай
28. getmans1 - Аз също пазарувам предимно от фи...
24.09.2019 23:02
starforlife написа:
Аз също пазарувам предимно от фирмени магазини. Особено месо, сирене и кашкавал - колбаси почти не купувам да не кажа изобщо. Много E-та и субпродукти има из тях. Е... Някои НЕМСКИ купувам и са перфектни...
Пазарувам мнооооооооооого плодове и още повече ядки. ...........


... Проблема СТАР е, че сега когато информацията е бол пропагандата за най-различни политически, икономически, търговски и др. цели я използва срещу нас. Поддаваме се на най-различни авторитетни приказки и по ози начин си ... го „набиваме„ сами.
Научноподобни митове ни тровят живота повече от всички Е-та взети на куп.
Значи дветрети, че и повече от Е-тата сме си ги ползвали и преди но не сме знаели, ... сега има нови но те, просто заменят стари оказали се вредни ... науката се развива и е неизбежно нещо да отпада друго да излиза.
Няма промишлено производство което да не ги ползва, лично мен ме дразнят тези препарати които се влагат само заради „търговския вид„ ... глупост от където и да го потледнеш.

Митовете, пропагандата и конспиративните теори ще ни затрият преди ядрените аварии, бомби или Йелоустона, тъй да знаеш.

Та като споменах за КОНСПИРАЦИИ се сетих за една такава теория звучаща доста правноподобно ... разните митове за полезни и вредни неща от живота ни започват да се измислят от СССР-РУСИЯ С ЦЕЛ ДА СЕ ПРИКРИЯТ ПОСЛЕДИЦИТЕ ОТ ЧЕРНОБИЛ ... нали знаеш кой вика най-силно „дръжте крадеца„.


цитирай
29. novitejivotni - ДругарЕте
25.09.2019 07:27
много обичат множественото число. Така се чувстват значими сякаш. Един другар употребява множественото число пак, вменявайки някакви нелепици, неизвестно кому.
"В българскиТЕ магазиНИ на веригата..."
Ако човек е незапознат, ще си помисли, че става въпрос за някаква чутовна "верига", а пък тук ние говорим сама за българска част от нея. Това че става въпрос за павилионо, будко подобни "капанчета" не е интересно.
"Немските магазини приучиха много от българите на техните полуфабрикати и щом има търсене се зарежда със съответната стока."
Ъъъъ, Ъ ?
"Лично аз там пазарувам продукти от морето, напитки и често сладолед."
Този полет на мисълта, няма нужда от коментар. И аз така ходя в магазин за хранителни стоки и си купувам...хранителни стоки. Какво цели това изречение ? Какво ни се казва с него ? Че има "руски" магазини и там некви хора "пазаруват" ?
"В този тип магазини човек отива обикновено за продукти, които на друго място липсват, или поне редовно не можеш да ги намериш."
Пак, ако не е запознат човек, би си помислил за някакви супер космически стоки, които просто другаде ги няма ( или айде от НАС да мине, поне не редовно ). А, това "тип" магазини вменява отново, че тези магазини са някви много специални, измежду всички други "обикновени" магазини.
"В руските ресторанти...", "...а в пианобаровете им..."
Отново, ако незапознат човек прочете, ще остане с впечатление, че са се ширнали едни барове и ресторанти, със десетки...
Интересно е да се запитаме, защо ги има тия "магазини" ? Едва ли руснаците пазаруват от тях, щото ако са се затъжили за "руски" стоки, няма да отидат да си купят масло от Литва и туршия от Молдова.
Това е все едно да отидеш в "български" магазин в чужбина ( е, за по разпознаваемо ще го кръстим "Гайда" ), наблъскан със стоки от Македония, Сърбия, Албания и т.н.
Тези магазини ( освен за другарЕте ) са чиста пропаганда. "Ето, вижте ни, има ни..."
И неслучайно са доста у нас. Препикаване на територията. А на някои явно им харесва да ги препикават...
цитирай
30. starforlife - ~ 28. getmans1
25.09.2019 07:39
О, Радо, да не бъда разбран погрешно и ни най-малко не визирам теб и този твой коментар.
Аз не се влияя от разните идиотии за Е-тата и прочие, защото...
Защото доказателства за противното и подкрепящи говореното от теб - много.
Например: Някога БДС... ОК, няма лошо. Но Държавата да контролира сама себе си... Защото всичко беше държавно... Ми нали е смешно просто.
Днес (а на Запад мнооого отдавна) е мноооооооооого различно. "АВВ" е най-реномираният контролиращ орган в световен мащаб в ХВП. В България идва експерт от Австрия. Инспектира и или "къса" и ти си произвеждай - никой не може да ти забрани понеже не е опасно за здравето, а е само некачествено. Просто много големи търговци и вериги няма да те купуват без сертификата и реално губиш огромни пазари и самият ти се контролираш, за да покриеш критериите.
И следващият път идва експерт от Германия, Швеция или другаде. Тоест, не може да се помисли дори за нещо от рода на подкуп да речем.
А това, че разни идиоти се опитват с въпросните конспиративни теории да се задържат на гребена на вълната - си е техен проблем - Мъск няма да се спре и вече удря в пъти в земята рашките по всички параметри.
От 5G щели да ни поникнат рога... Е да де, но идиотията няма как да спре Прогреса, а това, че технологията ще удари много льольовци в земята - си е проблем на льольовците, а не на двигателите на Прогреса.
цитирай
31. getmans1 - О, Радо, да не бъда разбран погрешно ...
25.09.2019 08:36
starforlife написа:
О, Радо, да не бъда разбран погрешно и ни най-малко не визирам теб и този твой коментар.
Аз не се влияя от разните идиотии за Е-тата и прочие, защото...
...
От 5G щели да ни поникнат рога... Е да де, но идиотията няма как да спре Прогреса, а това, че технологията ще удари много льольовци в земята - си е проблем на льольовците, а не на двигателите на Прогреса.


ОТГОВАРЯЙКИ ШЕГОВИТО getmans1 написа:
Няма проблем СТАР ... От 5G щели да ни поникнат рога ... АКО РОГАТА СА ТРИ с радост ще нося двата на главата си ... НА СТАРИ ГОДИНИ ДЯДО ХАДЖИЯ НЕ Е МАХНАДЖИЯ ...


цитирай
32. getmans1 - СТО процента съгласен ...
25.09.2019 08:38
novitejivotni написа:
много обичат множественото число. Така се чувстват значими сякаш. Един другар употребява множественото число пак, вменявайки някакви нелепици, неизвестно кому.
"В българскиТЕ магазиНИ на веригата..."
Ако човек е незапознат, ще си помисли, че става въпрос за някаква чутовна "верига", а пък тук ние говорим сама за българска част от нея. Това че става въпрос за павилионо, будко подобни "капанчета" не е интересно.
"Немските магазини приучиха много от българите на техните полуфабрикати и щом има търсене се зарежда със съответната стока."
Ъъъъ, Ъ ?
"Лично аз там пазарувам продукти от морето, напитки и често сладолед."
Този полет на мисълта, няма нужда от коментар. И аз така ходя в магазин за хранителни стоки и си купувам...хранителни стоки. Какво цели това изречение ? Какво ни се казва с него ? Че има "руски" магазини и там некви хора "пазаруват" ?
"В този тип магазини човек отива обикновено за продукти, които на друго място липсват, или поне редовно не можеш да ги намериш."
Пак, ако не е запознат човек, би си помислил за някакви супер космически стоки, които просто другаде ги няма ( или айде от НАС да мине, поне не редовно ). А, това "тип" магазини вменява отново, че тези магазини са някви много специални, измежду всички други "обикновени" магазини.
"В руските ресторанти...", "...а в пианобаровете им..."
Отново, ако незапознат човек прочете, ще остане с впечатление, че са се ширнали едни барове и ресторанти, със десетки...
Интересно е да се запитаме, защо ги има тия "магазини" ? Едва ли руснаците пазаруват от тях, щото ако са се затъжили за "руски" стоки, няма да отидат да си купят масло от Литва и туршия от Молдова.
Това е все едно да отидеш в "български" магазин в чужбина ( е, за по разпознаваемо ще го кръстим "Гайда" ), наблъскан със стоки от Македония, Сърбия, Албания и т.н.
Тези магазини ( освен за другарЕте ) са чиста пропаганда. "Ето, вижте ни, има ни..."
И неслучайно са доста у нас. Препикаване на територията. А на някои явно им харесва да ги препикават...

цитирай
33. starforlife - ~ 29. novitejivotni
25.09.2019 09:21
Чакам Венци да ми отговори на поставен му от мен въпрос и в репликата си ще засегна с фактология и цифри в голяма степен точно твоя коментар.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071889
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031