Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2019 06:47 - Бягат руснаците, бягат по лунната пътека дори ... само и само по-далече от „жопа мире„ на ПУТЯГАТА, той пък си лъже ... поне нашинките путинисчета са му верни .
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4438 Коментари: 49 Гласове:
8

Последна промяна: 27.10.2019 07:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.. 

image

...
Разпределението на напускащите руснаци по възраст Според Росстат

 .https://www.proekt.media/research/statistika-emigration/

 

...
Как расте броят на напускащите висше образование Според Росстат

 https://www.proekt.media/research/statistika-emigration/


...
  Какво ви кара да мислите за емиграцията

Лучшие условия жизни, обустроенность быта за рубежом - 42

Нестабильная экономическая ситуация в России - 41

Желание обеспечить детям достойное и надежное будущее - 28

Отсутствие в России защиты от произвола властей, чиновников - 17

Возможность получения за рубежом более качественных медицинских услуг -14

Отсутствие в России возможностей для профессионального роста - 10

Преступность, терроризм, угроза жизни в России - 9

Семейные обстоятельства - 7

Ощущение, что большинство окружающих не разделяет ваши ценности - 5

Другое - 3

Затруднились ответить - 8

Според Центъра на Левада

И ПОНЕЖЕ, И ЗАЩОТО КЛИПА МОЖЕ ДА СЕ ВИДИ САМО В ЮТУБ ЕТО И ЛИНКА;

 http://www.youtube.com/watch?v=4wOxtXA7L24






Гласувай:
10



1. getmans1 - https://www.proekt.media/research/statistika-emigration/
27.10.2019 07:19
До Д-р на ИН ВВ1951, статията която ти предлагам е от тази година ...
- И С ПОЖЕЛАНИЕ ДА СЕ ПРИДЪРЖАШ КЪМ ТЕМАТА
- И С ПОЖЕЛАНИЕ ДА БЪДЕШ КОРЕКТЕН КЪМ ДРУГИТЕ КОМЕНТИРАЩИ В СМИСЪЛ, ДА НЕ ИЗВЪРТАШ НАПИСАНОТО ОТ ТЯХ
- И С ПОЖЕЛАНИЕ, АКО НЕЩО НЕ ТИ Е ЯСНО ДА ПИТАШ, НАДЛЕЖНО ЩЕ ТИ БЪДЕ ОБЯСНЕНО ПАК ... както АЗ, вчера го сторих а ТИ неглежира.
- И С ПОЖЕЛАНИЕ, ДА ЧЕТЕШ ОТГОВОРИТЕ НА ВЪПРОСИТЕ КОИТО САМИЯТ ТИ ЗАДАВАШ

-И НЕ ЗАБРАВЯЙ, ЧЕ КОЛКОТО И ПЪТИ ДА ТЕ Е НАПСУВАЛ НЯКОЙ ВИНАГИ Е ИМАЛО ЗАЩО И ... ЗА ПОВЕЧЕ.

/ ако цъкнеш на картинката ще я видиш цялата и без очила ще прочетеш от къде са данните ... докторе. И ЛИНКА, ДА НЕ ЗАБРАВИШ, И ЛИНКА ДА ПРОСЛЕДИШ И ПРОЧЕТЕШ /

цитирай
2. apostapostoloff - Днес Боко ще е@е жестоко
27.10.2019 07:39
путиноидите изотзад!
цитирай
3. ok3223 - И какво, руснаците ... бягат отРусия!!!
27.10.2019 08:25
РУСОФОБИНО....ОТ 150 МИЛИОНА ДА СЕ ИЗНЕСЪТ ОТ ЕДНА СТРАНА СТОТИНА ХИЛЯДИ ВРЕМЕННО ИЛИ ЗА ПОСТОЯННО, ПО ЕДНА ИЛИ ДРУГА ПРИЧИНА, ЛИЧНА ИЛИ ПОРАДИ ПРОМЯНА НА УСЛОВИЯТА ЗА ЖИВОТ, Е БАНАЛНО ЯВЛЕНИЕ В СВЕТА. РУСИЯ НЕ Е ЗАРОБЕНА, ПОРОБЕНА, ИКОНОМИКАТА И СЕ РАЗВИВА ДОБРЕ, ИМА СИ ВСИЧКО, КОЕТО И ТРЯБВА. ДААЖЕ ПО ПРОИЗВОДСТВО НА ЗЪРНЕНИ ХРАНИ, НА ЖИТО Е НА ПЪРВО МЯСТО В СВЕТА...цЕНИТЕ НА ПРОДУКТИТЕ ОТ ПЪРВА НЕОБХОДИМОСТ СА НИСКИ, /ПОЛИТИКА НА ПРАВИТЕЛСТВОТО"/, ТАКА ЧЕ ГЛАДУВАЩИ НЯМА, а РАБОТА КОЛКО ЩЕШ ЗА ВСЕКИ. ИКОНОМИКАТА СЕ РАЗВИВА ДОБРЕ И РУБЛАТА Е СТАБИЛНА ВАЛУТА. сТАНДАРТ ЗА ЖИВОТ НЕ ЛОШ. НЕ Е КАТО ШВЕЙЦАРСКИЯ, НО ПОНОСИМ И НОРМАЛЕН ЗА ОИКНОВЕНИЯ РУСНАК С ПОСТОЯНО РАБОТА. ЗАЩОТО В РУСИЯ БЕЗРАБОТИЦА НЯМА, ИМА РАБОТА ЗА ВСЕКИ, КОЙТО ТЪРСИ И ИСКА РАБОТА.
цитирай
4. krumbelosvet - Интересно,
27.10.2019 10:26
Ако падне Путин и го смени Куроедов, как ли ще се преустроят нашите путофоби.
цитирай
5. getmans1 - . . . Ще го нахраним щом такава му е ...
27.10.2019 11:06
... Ще го нахраним щом такава му е храната ... и такива като теб, също.
После плачеш за уважение ... ще го получиш но такова каквото аз преценя, че ти се полага.

krumbelosvet написа:
Ако падне Путин и го смени Куроедов, как ли ще се преустроят нашите путофоби.

цитирай
6. vasilisa1917 - .
27.10.2019 11:15
гете, колко и да плюеш по Путин, елцин няма да се върне
цитирай
7. apostapostoloff - Русия, ok32, е колония на
27.10.2019 11:38
ЕС. Русия няма икономика, производство, наука и изкуство. Тази дива и изостанала азиатска страна се изхранва чрез износ на суровини за ЕС. Населението живее зле, защото цените на продуктите от първа необходимост са два пъти по- високи от цените у нас. При заплати доста по- ниски от нашите.
цитирай
8. getmans1 - гете, колко и да плюеш по Путин, е...
27.10.2019 11:52
vasilisa1917 написа:
гете, колко и да плюеш по Путин, елцин няма да се върне


... ЧЕ, КЪДЕ ВИДЯ ЖАЛБА ПО ЕЛЦИН ...
цитирай
9. getmans1 - . . . тоя, че и другият увиране нямат. ...
27.10.2019 11:55
... тоя, че и другият увиране нямат... Балкан дърва да изгориш файда, йок

apostapostoloff написа:
ЕС. Русия няма икономика, производство, наука и изкуство. Тази дива и изостанала азиатска страна се изхранва чрез износ на суровини за ЕС. Населението живее зле, защото цените на продуктите от първа необходимост са два пъти по- високи от цените у нас. При заплати доста по- ниски от нашите.

цитирай
10. starforlife - Към 3. ok3223 и 7. apostapostoloff
27.10.2019 11:57
От ЛИЧНИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ НА МЯСТО при моите пътувания до Русия миналата и тази година:
Апостолоф, прав си, но не си точен.
ОК_цифри_нещо_си, ти пък ама изобщо не си прав.
Пояснявам:

Цените на основните продукти от първа необходимост в Русия са горе-долу съпоставими като паритет на покупателната способност спрямо нашите. Заплатите им също са съпоставими на същата база спрямо нашите. (И нека сега ВВ не се опитва да замазва с цените на комуналните консумативи, защото НЯМА да е прав.) Като цяло обаче в Русия е по-кофти положението от това в България. Средната класа е мноооого по-малка като процент от населението, а социалната ножица е мнооооооооооого, ама много по-разтворена.

ОК_цифри_някакви_си, не знам дали знаеш... Тоест, вие - русофилистиците със сигурност не знаете, защото впечатленията ви за социалното положение в Русия се базира на митове и легенди и на 99% от вас кракът ви не е стъпвал на руска земя... Та, не знам дали знаеш, но в момента в Русия 13% от населението живее ПОД ръба на считания за праг на бедност.
И сега идва ред да кажа нещо интересно и показателно:
На Запад за въпросния праг се смята доход, явяващ се под 60% от средния за дадената страна. И така се изготвят статистическите данни, като за Западна Европа така пресметнат прагът на бедност съставлява средно около 9%.
В Русия не е така. Там въпросните 13% се отчитат официално от техните статистически агенции на база минимум за физическо оцеляване въобще.
Ако се прилагат западните статистически критерии (за въпросните 60% от средната работна заплата), то в Русия процентът на живеещите при социален минимум става около 46%. За Бълрария и Румъния, например, той на такава база е около 22%.
Тоест, ти, Апостолоф, не си точен в конкретиката, но пък си точен в обрисуването на общата картинка.
А ти, ОК_цифри_някакви_си, ама изобщо не си прав в нищо от написаното от теб.

Нищо лично, русофилистиците - просто изнесох официални данни и то от руски източници. Както и впечатления от разговори с раши на място.
Както и се опитах да ви осветля, че разликата м/у Раша и Запада е много-много голяма дори на база статистика поради коренно различните критерии при съставянето й.
А, че всичко казано от мен е вярно, се валидира дори и само от факта, че миграционните потоци са ОТ Русия (и бившия соц) КЪМ Запада. Особено при квалифицираните кадри (Над 68% от образованите раши и над 80% от замогналите се, търсят начини за реализация на Запад - показателно.)
Обратното е факт само при много малък процент западни пенсионери, които избират да речем български селца за старините си основно защото със западните си пенсии тук (и в други бивши соц държави) ще живеят много по-богато отколкото в която и да е западна държава.
Но го правят пенсионерите до "средна ръка". Нагоре си предпочитат "гнилия" Запад.
цитирай
11. vasilisa1917 - .
27.10.2019 12:31
гоче, кажи честно, вярваш ли, че някой друг освен гею ти верва на измислиците ти И за пътуванията ти до РФ? ;D
цитирай
12. starforlife - Честно:
27.10.2019 12:43
През кура, че и оттатък ми е кой на кого и за какво вярва.
Това по никакъв начин не променя нещата, а те са точно такива, каквито ги описах.

А ти нали знаеш, че дори на тези в изклецаната ви жалка агитка е ясно, че си просто един фейков профил?
цитирай
13. ok3223 - Разсъждаваш каато купено човече...
27.10.2019 13:08
с купена и подкупена омраза към Русия и руснаците. Като ни сервираш фалшиви цифри, които ти поднасят наготово твоите спонсори и началници. Да не си ги вадиш тези от дъто... Наачи над 68% от образованите и над 80% от замогналите бягат на запад ... за да се реализирали тамока. Та каканижеш ги цифричките без капка ум и разум, защото ако са верни, науката, икономиката,...на една от най- могъщите държави на планетата Земя отдавна да е фалирала. А тя не се готви да фалира, има печеливша и развита икономика и наука над световно ниво. Защото най бързият компютър е руска изделие, ракетите е самолетите им са едни от най добрите в света, нямат държавен дълг като САЩ над 70 трилиона долара, и не живеят от печатане на книжни долари. По производство на зърнени храни са на първо място в света,
цитирай
14. getmans1 - През кура, че и оттатък ми е кой на ...
27.10.2019 13:13
starforlife написа:
През кура, че и оттатък ми е кой на кого и за какво вярва.
Това по никакъв начин не променя нещата, а те са точно такива, каквито ги описах.

А ти нали знаеш, че дори на тези в изклецаната ви жалка агитка е ясно, че си просто един фейков профил?


... Здравей СТАР, за голямо мое съжаление двете графики не излязоха а нямам време да ги преразказвам ... ИДИОТИТЕ тук, пък нямат желание да ги погледнат макар, че и двете са „мейд росстат„ ... мужду другото със ЗАКОН точно от 2017 г. данните от статистиките на РОССТАТ са секретни и ползването им е регулирано т.е. каквото ти покажат ... затова и в първата диаграма цифрите така се разминават.

ДРУТИТЕ ДВЕ ДИАГРАМИ СА МНОГО ИНТЕРЕСНИ НО ЕДВА ЛИ ЩЕ СЕ НАМЕРИ РУСОФИЛ НОРМАЛЕН КОЙТО ДА ГИ ПОГЛЕДН, че икоментира ... ИНАЧЕ ИДИОТИ ДА ДРАН-ДОРЯТ ЩЕ СЕ НАМЕРЯТ БОЛ ... да, точно да дръндорят.
А „бай ти 1951„ явно днес е ЧЛЕН, ЧЕ И ПРЕДСЕДАТЕЛ на комисия .
цитирай
15. getmans1 - . . . когато прочетох предишният ти ...
27.10.2019 13:18
... когато прочетох предишният ти коментар за една бройка да „хлъцна„ ама нъл си те знам ... дейба и травестита дето си.

vasilisa1917 написа:
гоче, кажи честно, вярваш ли, че някой друг освен гею ти верва на измислиците ти И за пътуванията ти до РФ? ;D

цитирай
16. starforlife - ~ 13. ok3223
27.10.2019 13:29
А ти въобще не разсъждаваш. Иначе не би написал глупост като тази например:
ok3223 написа:
...
Наачи над 68% от образованите и над 80% от замогналите бягат на запад ... за да се реализирали тамока. Та каканижеш ги цифричките без капка ум и разум, защото ако са верни, науката, икономиката,...на една от най- могъщите държави на планетата Земя отдавна да е фалирала. А тя не се готви да фалира, има печеливша и развита икономика и наука над световно ниво. Защото най бързият компютър е руска изделие, ракетите е самолетите им са едни от най добрите в света, нямат държавен дълг като САЩ над 70 трилиона долара, и не живеят от печатане на книжни долари...

Глупостта ти и липсата на елементарна логика най-вече струи от второто изречение. Визирам това за фалирането.
Първото ти изречение пък е изопачаване на мои думи, което е присъщо за неумеещите да отстояват позиции.
А от второто нататък са ама абсолютни глупости, които е безсмислено да бъдат репликирани.
Особено смешката за най-бързия компютър и Наука НАД световно ниво.

ПС: Много сте забавни русофилистиците, да знаете. Жалко, че до 20 години ще сте изчезнали.
цитирай
17. starforlife - А, да - щях да забравя:
27.10.2019 13:42
Аз НЕ мразя Русия.
Съжалявам обикновения руски гражданин.
Държавата ми е през кура, а политиката й ми е не смешна, а трижди жалка.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Пак ще повторя Гетьо,
27.10.2019 14:04
Голите цифри, ако не разсъждаваш или не познаваш материята нищо не ти дават.
В случая и двете графики са занижени, но никой не лъже.
Русия по понятни причини/70 години "завеса" и кльонове/ има доста либерално законодателство за своите по отношение на гражданството. Тоест освен държавните служители и волнонаемни и донаборници , всички останали имат право на двойно гражданство. Това което руснаците дават като статистика за 17 та година в голямата си част са тези на които им е изтекъл срокът на паспорта. Демонстративно, публично дори си връщат паспорта тези които търсят чуваемост-Каспаров например. Така , че в случая Евростат е по близо до истината, но и тези данни не сасамо за регистриралите се и получили трудова виза и социални пособия. мигрантите от една страна са повече, но и полученото гражданство в страна от ЕС не означава , че човекът не пребивава в по голямото си календарно време в Русия. Близък пример са руснаците притежаващи имоти в България. /а така е и в други държави/ По закон/конституцията/ чужденец/не зная дали направиха поправката за тези от ЕС/ не може да притежава българска земя. Оставена е вратичка-фирма собственост на чужденци, но регистрирана в България/българска/ може. Тоест тези няколкостотин хиляди жилища собственост на руснаци са фирмена собственост в началото със всички произтичащи обстоятелства-пащат промишлени консумативи и сборове. Тоест подръжката на жилище е в пъти по скъпа от това на тези , които са на физически лица. Тоест ти ако имаш жилище в затворен комплекс и плащаш подръжка от 400евро, чужденецът плаща над 1000. При това говорим за едностайни жилища.
Тоест чужденецът , ако поиска да плаща като физическо лице , трябва да получи гражданство. След определен срок, често и по рано той получава това гражданство, но си живее в Русия. Евростат го отчита обаче като трайно напуснал страната. Това са стотици хиляди общо в Европа. Лично аз съм движил документите на 4 човека и четрите пъти сполучливо.
Тоест клиентите ми са и с българско гражданство , но живеят и работят в Русия. Аз не съм в тази ниша/бях помолен да помогна от общи познати/, но има стотици юристи и икономисти , които от това си вадят хляба.
Другото на което "деликатно " ми се изсмя и ме изкара лъжец е , че чиновникът на Запад /а и по на изток/ не се интересува толкова от коя страна идва мигрантът , а националността му. И го прави за да улесни работата на системата. В белите страни давайки гражданство или трудова виза системата се ангажира с много услуги спрямо довчерашните мигранти сред които е квалификация и преквалификация ако е нужна, здравно обслужване, образование, социален патронаж ако е нужен, юридически услуги , трудоустрояване.... Тоест те се интересуват на какъв език да комуникират с новия техен гражданин, защото в редица случаи той не знае или злабо познава езика. Руснак , който идва от Азарбейджан, Грузия, Армения...слабо познава езика на тези страни . С чиста съвест еврочиновника го записва като руснак, какъвто той е. Друг момент е и , че родените в СССР имат право на руски паспорт съгласно Беловежденските споразумения, ако сас такъв произход, както и живеещите в Русия имат право на паспорт от страната от която произхождат.
Тоест по данните на Евростат и руската статистика не можеш да извлечеш почти нищо, ако не си специалист в тази област. Най меродавното си е преброяването очи в очи и след това до следващото засечките по различните плащания , услуги и адресна регистрация. В уйкипедията пез 14та година дават 143 млн и нещо , през 19та година дават 146млн и нещо. Тоест за тези години в Русия има ръст от три милиона/два са от Крим/
Пак в гугъл можеш да намериш , че рабогещите с временна трудова виза са над 10 млн/само украинците са над 4 млн и са най силното валутно перо в Украйна/. От МВР може да се вземат новите граждани на Русия и тогава с приблизително може да се назове числото на реалните емигранти от Русия , както и какъв дял имат новите руски граждани в демографските процеси.
А това руснаците се изнасят и Русия се разтуря е гетьовизация на демографските процеси. Има напрежение и в демографията , и в икономиката поради ниския растеж, но Русия е много далеч от катастрофичното състояние , на Прибалтика, Украйна, България, Северна Македония...
Русия има проблемите на Западна Европа-те компенсират застаряването и ниската раждаемост с мигранти, Русия прави същото.
цитирай
19. starforlife - ~ 18. vencivaleri1951
27.10.2019 14:15
Венци, ще ме прощаваш, че все едно ще се заям с теб... А го казвам "извинението", защото това ще е последното ми включване сигурно за доста дълго време и няма да те репликирам конкрето-опровергаващо и ще остана малко голословен, но половината от нещата в коментара ти изобщо НЕ са вярни. Ама изобщо.
Колкото и да говориш, че си "осчетоводявал" такива раши. Или всъщност точно заради това.

ПС: Най-приятекски ти препоръчвам да се отърсиш от това УЖ разбираческо говорене от първо лице. Иначе ставаш за смях като при празноговоренето ти наскоро за "RAW"-а.

ПС в ПС-а: Прочети загатването ми в последния мой коментар под постинга за "кенефа" (ми) и напълно сериозно приеми съвета (ми) да разучиш и се вкараш в този "гнилоч" airBnB - имаш технологици, които да ти ударят рамо по влизането в системата. От имот като твоята къща... Доколкото съм добил впечатление къде е и какво е... Една умна инвестиция от 10-15К лева и поглед към съвремието... Можеш да я вдигнеш до ниво да ти носи средно минимум 2-3К месечно. Минимум.
Евро, Венци, евро.
цитирай
20. getmans1 - . . . А ти изобщо не четеш какво се пише ...
27.10.2019 14:42
... А ти изобщо не четеш какво се пише освен заглавието ... ОТ ДНИ НАРЕД ТИ ПОСОЧВАМ „МОТИКАТА„ А ТИ ПРОДЪЛЖАВАШ ДА Я НАСТЪПВАШ ...

И ПАК ЩЕ ГО НАПИША, ЧЕТЕШ САМО ЗАГЛАВИЕТО ... ДОРИ И ПЪРВИ КОМЕНТАР НЕ СИ ПРОЧЕЛ ... ДЪРЖИШ СЕ И ПИШЕШ КАТО ТРОЛ.
анализа не е мой, тълкуванията не са мои ... аз, само виждам логиката в тях ... хората които са ги писали със сигурност са по замислени от теб за страната си ...

Русия продава 11 самолета СУ за кафе и забележи ... палмово масло ... там масово се консумират ментета ... тук от години се води борба срещу тях и резултати има ... ВИДИМИ ... хахахаха

vencivaleri1951 написа:
Голите цифри, ако не разсъждаваш или не познаваш материята нищо не ти дават.
.

цитирай
21. vencivaleri1951 - Благодаря за загрижеността, но защо да инвестираме, та да сваля наема, при това чувствително.?
27.10.2019 15:21
starforlife написа:
Венци, ще ме прощаваш, че все едно ще се заям с теб... А го казвам "извинението", защото това ще е последното ми включване сигурно за доста дълго време и няма да те репликирам конкрето-опровергаващо и ще остана малко голословен, но половината от нещата в коментара ти изобщо НЕ са вярни. Ама изобщо.
Колкото и да говориш, че си "осчетоводявал" такива раши. Или всъщност точно заради това.

ПС: Най-приятекски ти препоръчвам да се отърсиш от това УЖ разбираческо говорене от първо лице. Иначе ставаш за смях като при празноговоренето ти наскоро за "RAW"-а.

ПС в ПС-а: Прочети загатването ми в последния мой коментар под постинга за "кенефа" (ми) и напълно сериозно приеми съвета (ми) да разучиш и се вкараш в този "гнилоч" airBnB - имаш технологици, които да ти ударят рамо по влизането в системата. От имот като твоята къща... Доколкото съм добил впечатление къде е и какво е... Една умна инвестиция от 10-15К лева и поглед към съвремието... Можеш да я вдигнеш до ниво да ти носи средно минимум 2-3К месечно. Минимум.
Евро, Венци, евро.

цитирай
22. vencivaleri1951 - Гетьо с андроид съм и не мога/аз не мога/ да отворя линковете
27.10.2019 15:53
Коментирам единствено графиките и не им противореча.
Просто се опитах да ти посоча разликата от къде идва.
Русия не е най- приятното място за живеене- има обективни причини, но в никакъв случай не е адът за който я представяш. В Русия обичам да ходя, но нито за миг не съм мислил да остана. Във Франция съм се колебал. Това не ми пречи Русия да ми е по близка. Дъщерите ни ако нямаха по две висши щяхме ли да ги обичаме по малко?
Така е и със симпатиите към всичко- съпруга, домашни любимци, народи. Най естественото нещо е да симпатизирам на хора с които съм имал много хубави и лични преживявания. И погледни на язовир Георги Димитров колко хиляди хора се събират. Никой не отива под строй и много широка е палитрата-от дървосекачи и строителни работници , до известни и успели интелектуалци. Всеки има своето усещане за Русия и най вече своите щастливи моменти там. Отива там главно заради тях. Ти обаче от висотата на клавиатурата си не ни позволяваш и тази дребна радост- спомените. Защо и с какво право?



quote=getmans1]... А ти изобщо не четеш какво се пише освен заглавието ... ОТ ДНИ НАРЕД ТИ ПОСОЧВАМ „МОТИКАТА„ А ТИ ПРОДЪЛЖАВАШ ДА Я НАСТЪПВАШ ...

И ПАК ЩЕ ГО НАПИША, ЧЕТЕШ САМО ЗАГЛАВИЕТО ... ДОРИ И ПЪРВИ КОМЕНТАР НЕ СИ ПРОЧЕЛ ... ДЪРЖИШ СЕ И ПИШЕШ КАТО ТРОЛ.
анализа не е мой, тълкуванията не са мои ... аз, само виждам логиката в тях ... хората които са ги писали със сигурност са по замислени от теб за страната си ...

Русия продава 11 самолета СУ за кафе и забележи ... палмово масло ... там масово се консумират ментета ... тук от години се води борба срещу тях и резултати има ... ВИДИМИ ... хахахаха

vencivaleri1951 написа:
Голите цифри, ако не разсъждаваш или не познаваш материята нищо не ти дават.
.

[/quote]
цитирай
23. getmans1 - 22. vencivaleri1951 - Гетьо с ан...
27.10.2019 16:28
22. vencivaleri1951 - Гетьо с андроид съм и не мога/аз не мога/ да отворя линковете
15:53

ЕЙ, НАГЛЕЦ, ДА СИ ВЗЕМАШ ТОРБАТА С ЛЪЖИТЕ И ДА МИ СЕ МАХАШ ОТ ОЧИТЕ ... ЛЪЖЕЦ НА ЛЪЖЦИТЕ ...

Въпреки убедеността си, че ме послъгваш взех, че проверих на моето допотопно ХАУВЕЙ-че /от първите в Бг./ и за две минути мога доказано и с чиста съвест да те нарека за пореден път, Л Ъ Ж Е Ц - ПИЧКА ТИ ЛЕЛИНА, писна ми вече от лъжите и уйдурмите ти.

ТО, ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ ... ХАЙДЕ БЕ, ЧЕ ТИ АКО ПИШЕШЕ ОТ ТЕЛЕФОН ХИЛЯДА ГРЕШКИ ЩЕШЕ ДА ИМАШ, ТИЯ НА ШАПКАТА МИ.
цитирай
24. cortana - Обикновено чета нелогната и си мълча тук, но този път ме провокира отвътре да се включа. :)
27.10.2019 17:04
Другарю Венци, как да третираме ето това Ваше изявление:
В заглавието на 21ви коментар vencivaleri1951 написа:
Благодаря за загрижеността, но защо да инвестираме, та да сваля наема, при това чувствително.?
Искате да кажете, че вземате наем доста над 6 хиляди лева?!??
Другарю Венци, ето затова се присъединявам към думите на Гети, който в 22ри коментар написа:
С чиста съвест да те нарека за пореден път, Л Ъ Ж Е Ц - ПИЧКА ТИ ЛЕЛИНА, писна ми вече от лъжите и уйдурмите ти.
Защото не Ви отива да се правите така!
Или ще потвърдите, че вземате месечно наем от една къща пък била тя и в добър квартал на София доста над 6000 лева?????????
Наистина ли мислите околните за канарчета???
цитирай
25. get - До 23. getmans1 и 22. vencivaleri1951 - Първо, Венциту НЕ ЧЕТЕ ЖЪЛТИ ВЕСТНИЦИ А ПРОПРАВИТЕЛСТВЕНАТА "Правда" - която ДА Я ЧЕТЕМ И НИЕ ?
27.10.2019 18:31
getmans1 написа:
... А ти изобщо не четеш какво се пише освен заглавието ... ОТ ДНИ НАРЕД ТИ ПОСОЧВАМ „МОТИКАТА„ А ТИ ПРОДЪЛЖАВАШ ДА Я НАСТЪПВАШ ...

И ПАК ЩЕ ГО НАПИША, ЧЕТЕШ САМО ЗАГЛАВИЕТО ... ДОРИ И ПЪРВИ КОМЕНТАР НЕ СИ ПРОЧЕЛ ... ДЪРЖИШ СЕ И ПИШЕШ КАТО ТРОЛ.
анализа не е мой, тълкуванията не са мои ... аз, само виждам логиката в тях ... хората които са ги писали със сигурност са по замислени от теб за страната си ...

...

vencivaleri1951 написа:
Голите цифри, ако не разсъждаваш или не познаваш материята нищо не ти дават.
.



Всъщност ще ви поместя КОМЕНТАРНИЯ-АНАЛИЗ на другаря Зюганов за МОМЕНТНОТО СЪСТОЯНИЯ в Раша - заявено в произнесената от него Реч пред Государствета дума? ... със съкращения:

"... В этом бюджете ПЯТЬ СЕРЬЕЗНЫХ УГРОЗ.
1.
В первую очередь, это МАКСИМАЛЬНОЕ СОКРАЩЕНИЕ СОЦИАЛЬНЫХ РАСХОДОВ. Заложенные в бюджет мелкие прибавки ничего не меняют. На медицину, образование и здравоохранение должно быть выделено минимум по семь процентов расходной части бюджета. А РАСХОДЫ НА НАУКУ НАДО утраивать и учетверять. Китайцы в свою науку, в переводе на наши деньги, в ближайшее время вложат 24 триллиона рублей. Это больше, чем весь наш бюджет!
Мы были первой научной державой мира. Советские ученые давали каждое третье мировое изобретение. Но сегодня ПОЛТОРА МИЛЛИОНА НАШИХ лучших СПЕЦИАЛИСТОВ РАБОТАЮТ В ЗАРУБЕЖНЫХ ЛАБОРАТОРИЯХ. Мы предложили принять программу по их возвращению, ведь восемь из десяти готовы вернуться хоть завтра. Но вместо этого мертвая тишина, и никаких нормальных решений. Нашу СТРАНУ ПО-ПРЕЖНЕМУ РАССМАТРИВАЮТ ТОЛЬКО В КАЧЕСТВЕ СЫРЬЕВОГО ПРИДАТКА.(Кой я разглежда - д.м. - не са ли самите управлящи ?)
2.
Вторая проблема нынешнего бюджета – это искусственное ОГРАНИЧЕНИЕ ИНВЕСТИЦИЙ. Как можно развиваться и жить стране, в которой НА 50% ИЗНОШЕНЫ ОСНОВНЫЕ ФОНДЫ, ДАЖЕ В нефтегазовой промышленности? КАЖДУЮ НЕДЕЛЮ У НАС ПРОИСХОДЯТ АВАРИИ И ПОЖАРЫ. И главная их ПРИЧИНА В ТОМ, ЧТО НЕ ОБНОВЛЯЮТСЯ ОСНОВНЫЕ ФОНДЫ. При этом 16 триллионов рублей загоняют в Фонд национального благосостояния, а три триллиона в бюджете 2019 года вообще не расписаны. То есть, по сути дела, выбрасывают целый бюджет, и говорят, что все хорошо, прекрасная маркиза! ...!
3.
Третий изъян – это УВЕЛИЧЕНИЕ НАЛОГОВОЙ НАГРУЗКИ НА ТРУДЯЩИХСЯ, которых и так обобрали до нитки. Ввели кадастр – цены выросли на 20%. Повысили НДС – цены выросли на 10%. Подняли стоимость бензина и солярки – цены выросли еще на 9%. Но посмотрите ДАННЫЕ ПОСЛЕДНЕГО СОЦИОЛОГИЧЕСКОГО ОПРОСА: ПОЛОВИНА ГРАЖДАН МОЖЕТ СЕБЕ ПОЗВОЛИТЬ ТРАТИТЬ ДЕНЬГИ ТОЛЬКО НА ПИЩУ И ОДЕЖДУ, ПРИЧЕМ НЕ ЛУЧШЕГО КАЧЕСТВА. И это в богатейшей стране мира!

Мы загоняем людей в тупик, из-за чего падает уровень доверия к власти, в том числе, и к гаранту Конституции – президенту. А на этом доверии держится вся стабильность в стране.
4.
Четвертая угроза – это ПЕРЕДАЧА ПОД КОНТРОЛЬ ИНОСТРАНЦЕВ ПРАКТИЧЕСКИ ВСЕХ БАЗОВЫХ ОТРАСЛЕЙ. В стране, две трети территории которой находятся на вечной мерзлоте, иностранцы полностью контролируют транспортное и энергомашиностроение.
СЕГОДНЯ НИ ОДИН РУДНИК (а их было 10 тысяч) НЕ ПРИНАДЛЕЖИТ ГОСУДАРСТВУ. Кроме того, иностранцы подобрали под себя всю сферу торговли. Так чем же мы руководим? Какая может быть стабильность, когда они в любой момент организуют нам любую диверсию?
5.
И последний изъян – это КОЛОССАЛЬНЫЕ ДОЛГИ. Сегодня всех загнали в долговую кабалу. Это статья бюджета, по которой идет самый большой рост. В 2022 году в стране будет долгов на 21,2 триллиона рублей, в том числе почти 3 триллиона долгов у регионов. Граждан загнали в долги на 16 триллионов. Им приходится влезать в долги по любому поводу, даже, когда они собирают детей в школу.

А денег, на самом деле, у страны до черта! Только замороженных ресурсов 120 триллионов. Так дайте нам возможность, и мы решим эту проблему за полгода, причем мирным и демократическим путем!

Главная тема сегодня – это СБЕРЕЖЕНИЕ НАРОДА. Сегодня Россия ЯВЛЯЕТСЯ ЕДИНСТВЕННОЙ ВЫМИРАЮЩЕЙ СТРАНОЙ В МИРЕ. Даже ЦРУ вынуждено было признать, что самой большой опасностью стало вымирание русского народа. С 1990 года русские потеряли 20 миллионов человек.

Недавно в Москве проходил Всемирный Русский Народный Собор.Недавно в Москве проходил Всемирный Русский Народный Собор. ВСЕ ЕГО УЧАСТНИКИ СОГЛАСИЛИСЬ, ЧТО ВЫМИРАНИЕ НАРОДА ЯВЛЯЕТСЯ ГЛАВНОЙ ПРОБЛЕМОЙ. Ну, так давайте что-то делать! Посмотрите, какими темпами вымирают классические русские земли.
..."
- край на цитата!
Цялото изказване на Зюганов е на адрес:
https://kprf.ru/party-live/cknews/188872.html

ВЪПРОС: Защо ПРЕДСТАВЛЯВА ИНТЕРЕС СЪСТОЯНИЕТО НА НЕЩАТА В РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ - СЪОТНЕСЕНО СПРЯМО НАС В БЪЛГАРИЯ?

Защото идеологическите ПРЕДТЕЧИ НА хора, като ВВ1951, ОК-чо, Крум-мракобес ... на СЕКРЕТНИ ПЛЕНУМИ от а) 1963-64 б) 1972 ... и в)1982-83 години РАЗГЛЕЖДАХА НА ТРИ ПЪТИ ... ПРЕВРЪЩАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ от СУВЕРЕННА ДЪРЖАВА в интегрална част на СССР?!
- Като, както техните МАРКСИСТКО-ПРОДАЖНИ "отци" РАЗГЛЕЖДАХА ВЪПРОСА ЗА ДОБРОВОЛНО ПРЕДАВАНЕ СУВЕРЕНИТЕТА НА БЪЛГАРИЯ - правейки я Съветска република(!) ... така и в момента ТЕХНИТЕ НАСЛЕДНИЦИ - в голямата си част ВОДЕЙКИ СЕ ОТ МОДЕЛА НА "ПОСТСЪВЕТСКА РУСИЯ" - следват нейния Път на "развитие"! - С което съответно ДОВЕДОХА ДО ДЕМОГРАФСКИТЕ И МИГРАЦИОННИ ПРОБЛЕМИ - досущ, както в ЛЮБИМАТА ИМ "МАТУШКА" ... където измира КОРЕННОТО НАСЕЛЕНИЕ ? !!

Съжалявам за пространния отговор - но при една такава СЕРИОЗНОСТ НА ПОБЛЕМ, ТЕМА - най-малкото е безотговорно да пиша - като пролетарския и блогов ПСЕВДОИНТЕЛИТЕНТ ... Черен-хвалипръцко!
цитирай
26. getmans1 - 25. get - До 23. getmans1 и 22. vencivaleri1951 - Първо, Венциту НЕ ЧЕТЕ ЖЪЛТИ ВЕСТНИЦИ А ПРОПРАВИТЕЛСТВЕНАТА "Правда" - която ДА Я ЧЕТЕМ И НИЕ ? 18:3
27.10.2019 19:38
ГЕТ, лично за мен един опозиционер от типа Зюганов едва ли ще са миродавни но виж миналата седмица СЕРГЕЙ ГРИЗУНОВ, каза нещо много важно ... според него в Русия няма 5 ... пет ... независими медии.
Дааа, една телевизия,едно радио и два вестника ... всичко друго е под тотален държавен контрол.

Сергей Гризунов, автор на „МОСТЪТ НА ТАЙНИТЕ„ бивш журналист-разузнавач, преподавател ... и, той според мен „контролиран„ човек щом казва такива работи които се говорят от болшинството непарламентарна опозиция значи „има нещо„

А, ГРАФИКАТА И ДРУГИТЕ МИ ДАННИ СА ОТ СЪЩАТА СТАТИЯ КОЯТО И ТИ ВЧЕРА ЦИТИРА ... А ВВ1951, НЕ МОЖЕЛ ДА СИ ОТВАРЯ ЛИНКОВЕ ... хахахахаха ... от телефона, че андроид ... сигурно си мисли, че сме забравили как пише от телефон ...
цитирай
27. cortana - Гети, една забележка, ако позволиш. :)
27.10.2019 20:10
getmans1 написа:
А, ГРАФИКАТА И ДРУГИТЕ МИ ДАННИ СА ОТ СЪЩАТА СТАТИЯ КОЯТО И ТИ ВЧЕРА ЦИТИРА ... А ВВ1951, НЕ МОЖЕЛ ДА СИ ОТВАРЯ ЛИНКОВЕ ... хахахахаха ... от телефона, че андроид ... сигурно си мисли, че сме забравили как пише от телефон ...
Венци е написал, че той не може, а не, че по принцип не могат да се отворят линковете. Може да има предвид да речем, че не може да ги маркира на свартфона си. :)
Всъщност забележката мислех да е друга, така, че ще станат две. :)
Правописът в случая не прави меродавно или не заключението дали пише от смартфон. Може да е изгубил достатъчно време да провери и поправи. :)
В случая, при този нов напън на Венци, според мен по-същественото е, че той отново говори гледайки ни отвисоко и смятайки ни за канарчета. И го показа по неоспорим начин с глупостта си за наема на къщата си.
Доколкото веднъж по-обстойно беше писал по този въпрос, става въпрос за неголяма къща, старо строителство, социалистическо.
Хайде сега нека погледнем този топ-имот, втората къща, тази, която се отдава, а не продава: https://www.luximmo.bg/bulgaria/oblast-sofiya/sofiya/kashti-prodazhba-naem/index.html

Застроена площ, другарю Венци, 605 кв.м.
Площ на дворното място, другарю Венци, 1820 кв.м.
2 етажа, 5 спални. Квартал 'Витоша'
Цена 3300 евро/месечно!!!!!!!!!!!!!!!!
Това е един от най-скъпо отдаваните в момента имоти като жилищни площи в София.
Нека сега другарят Венци ни потвърди, че неговата социалистическа къща е нещо повече, за да му повярваме, че взема 'значително', цитирам, над тази сума.
А ние ще признаем, че сме канарчета дори без да чакаме снимка на НДКто му, защото иначе ще я чакаме поне колкото тази на кръщелното му. :):):)
Ето затова никой не Ви вярва, другарю Венци! И сам се правите за смях постоянно, понеже дори не знаете кога да не лъжете, а чистосърдечно да благодарите или поне замълчите. Защото Смарти не се е загрижил за Вас. Той просто сподели информация, най-ценното в днешно време. А Вие решихте да се превърнете отново в палячо. :)
цитирай
28. novitejivotni - другарЕте
27.10.2019 20:12
се осведомяват за "истината" от тук - www.putin-today
Всичко друго е лъжовно и измислено.
А пък, ако искате наистина да се позабавлявате, попитайте ги колко е висок путльо.
Не знам защо, но са изключително чувствителни на тази тема :-)))
цитирай
29. cortana - :):):)
27.10.2019 20:21
novitejivotni написа:
А пък, ако искате наистина да се позабавлявате, попитайте ги колко е висок путльо.
Не знам защо, но са изключително чувствителни на тази тема :-)))
Аааа, не така, не с лошо. :):) Аршините, с които мерят са коренно различни. :):):)
Както социалистическата къща на другаря Венци може да се дава под наем за 'значително над 6 хил. лева месечно', така и Путин може да е 'значително над 6 фута' :):):)))
Особено когато е на 6 хил. метра височина, яхнал някоя свръхзвукова ракета. :):):)))
цитирай
30. get - До 26. getmans1 - Цитирам(х) газетата "Правда" - по причина ... ?
27.10.2019 20:38
getmans1 написа:
ГЕТ, лично за мен един опозиционер от типа Зюганов едва ли ще са миродавни но виж миналата седмица СЕРГЕЙ ГРИЗУНОВ, каза нещо много важно ... според него в Русия няма 5 ... пет ... независими медии.
Дааа, една телевизия,едно радио и два вестника ... всичко друго е под тотален държавен контрол.
телефон ... хахаха
Сергей Гризунов, ...

... казаното от ВВ1951 - във вчерашния му коментар?

vencivaleri1951 написа:
"Комсомольская правда" , не е проправителствен вестник и не го чета-чета" Правда"
Доколкото " Гугъл" е наполовина собственост на руснак, чета и него. А там можеш да намериш:
Население на Русия за 2014та година 143 млн и нещо, а за 2018та 146 млн и нещо , то имаме номинален ръст от 3 млн.


В същото време - Зюганов говорейки за ПРИЧИНЕТЕ - посочва й? - ЗА ДЕМОГРАФСКО УМАЛЕНИЕ !!
2.
За същото говори и полковник Гундяев, той и патраирх на РПЦ - в речта си ота зи година на XXIII конгрес на Всемирного русского народного собора.
3.
За същото говори и - Владимир Путин в Послание-обръщението си, към Федеральному Собранию. От 20 февраля настоящего года?

ПростаА да пАлАдееш, как да угодиш на ВЕНЦОВИТЕ ПРЕТЕНЦИИ ЗА "АБЕКТИВНОСТ на ДАННИТЕ" :))) - казано на развален български диалект - какъвто се явява съвременния И обявяван за Русский язык :)))

И в заключение ОТНОВО ПОВТАРЯМ СЪЩЕСТВЕНОТО - Защо ме интересува СИТУАЦИЯТА ДЕМОГРАФСКА В РАСССИЯ - подобна на тази в България?

- Защото, българия БЕ ОБЪРНАТА В ИКОНОМИЧЕСКИ И ПОЛИТИЧЕСКИ ПРИДАТЪК НА ТАЗИ Русия - СЪВЕТСКА ТОГАЗ?
И поради унизително полуколониалната ни зависимост ... ?
за НЕУДАЧИТЕ НА "ПРЕХОДА" - можем да съдим ЦЯЛАТА ПОСТ-СОЦИАЛИСТИЧЕСКА "класа" КОЯТО ВМЕСТО ДА ИЗВЪРШИ КАРДИНАЛНИ ИКОНОМ-ПОЛИТИЧЕСКИ ОБЩЕСТВЕНИ ПРЕОБРАЗОВАНИЯ? - се задоволи с козметични мероприятия, чрез които ЗАПАЗИ "СТАТУКВОТО" ... поради СЪЩОТО нормалните българи ЕМИГРИРАТ от подобната на ПОСТ-СЪВЕТСКА Русия, пост-съветската БЪЛГАРИЯ?
Докато, ти и аз, - Абе просто като поколение ДОГДЕ не се затрием - нещата в България НЯМА ИЗГЛЕД ДА СЕ ОПРАВЯТ?!
цитирай
31. getmans1 - . . . Здравей КОРТНИ, значи аз не се ...
27.10.2019 20:51
... Здравей КОРТНИ, значи аз не се отказвам ни грам от констатациите си ... 99 проц. съм сигурен, че андроида и неумението му са просто поредната врътка ... повърхностна та чак обидна за възприемане ... В последно време като нахвърли брътвежите си, въпросите и се измита, и после „ни ду, ни ху„ което откъдето и да го погледнеш си е неуважение.
Ако се върнем малко назад, дори до предишният ми постинг ще видиш, че за пореден път просто го умолявах да смени плочата ... няма начин при мен да се коментира без да се вземе предвид темата или предишни коментари ... само губи време.
Достатъчно добре вече се познаваме спнего виртуално тъй, че спокойно мога да си споря с него и без даме залива с едни исъщи брътвежи и менторския си тон.


cortana написа:
getmans1 написа:
А, ГРАФИКАТА И ДРУГИТЕ МИ ДАННИ СА ОТ СЪЩАТА СТАТИЯ КОЯТО И ТИ ВЧЕРА ЦИТИРА ... А ВВ1951, НЕ МОЖЕЛ ДА СИ ОТВАРЯ ЛИНКОВЕ ... хахахахаха ... от телефона, че андроид ... сигурно си мисли, че сме забравили как пише от телефон ...
Венци е написал, че той не може, а не, че по принцип не могат да се отворят линковете. Може да има предвид да речем, че не може да ги маркира на свартфона си. :)
Всъщност забележката мислех да е друга, така, че ще станат две. :)
Правописът в случая не прави меродавно или не заключението дали пише от смартфон. :)

цитирай
32. vencivaleri1951 - Жоро, не видях, че говориш за евро.
27.10.2019 20:56
[

Все едно, наемът ме задоволява Прави ме независим от деца и внуци.
Мислех, че няма да се стигне до наем, но никой не пожела да живее в къщата, защото е трудна и скъпа за подръжка. На мен пък вече не ми е по джоба.
, На жена ми и става трудна подръжката, а и какво да правим двама.
Тоалетната макар и нестандартна, не ми харесва. Претрупана е, а и и липсват някои неща. Вероятно имаш и друга, и . Жилището което е на клипа е интересно, но нито аз, нито баща ти бихме искали да живеем в него- няма къде да си скриеш чорапите бе човек.:) Друго поколение съм и повечето съвременни удобства в хотелите, в колите ме притесняват вместо да ме улесняват. Като ми се случи да съм в чужбина или дори в нашите курорти избягвам модерните хотели и не защото съм стиснат, а защото трудно се оправям с вода, осветление, климатик, губя си картата, понеже съм свикнал с ключ.
След това обзавеждането е за маломерно жилище. Спал съм в шкаф- легло
В СССР и благодаря. Но, най важното го казах- не ми хвали креват, под който не мога да си оставя чорапите. Нали си в ,Париж. Снимай ми подобно жилище в ,,Тепето,, и аз също ще помисля:)
uote=cortana]Другарю Венци, как да третираме ето това Ваше изявление:
В заглавието на 21ви коментар vencivaleri1951 написа:
Благодаря за загрижеността, но защо да инвестираме, та да сваля наема, при това чувствително.?
Искате да кажете, че вземате наем доста над 6 хиляди лева?!??
Другарю Венци, ето затова се присъединявам към думите на Гети, който в 22ри коментар написа:
С чиста съвест да те нарека за пореден път, Л Ъ Ж Е Ц - ПИЧКА ТИ ЛЕЛИНА, писна ми вече от лъжите и уйдурмите ти.
Защото не Ви отива да се правите така!
Или ще потвърдите, че вземате месечно наем от една къща пък била тя и в добър квартал на София доста над 6000 лева?????????
Наистина ли мислите околните за канарчета???[/quote]
цитирай
33. getmans1 - ГЕТ, лично за мен един опозиционер ...
27.10.2019 21:07
get написа:
getmans1 написа:
ГЕТ, лично за мен един опозиционер от типа Зюганов едва ли ще са миродавни но виж миналата седмица СЕРГЕЙ ГРИЗУНОВ, каза нещо много важно ... според него в Русия няма 5 ... пет ... независими медии.
Дааа, една телевизия,едно радио и два вестника ... всичко друго е под тотален държавен контрол.
телефон ... хахаха
Сергей Гризунов, ...

... казаното от ВВ1951 - във вчерашния му коментар?

vencivaleri1951
[/quote написа:


........
ПростаА да пАлАдееш, как да угодиш на ВЕНЦОВИТЕ ПРЕТЕНЦИИ ЗА "АБЕКТИВНОСТ на ДАННИТЕ" :))) - казано на развален български диалект - какъвто се явява съвременния И обявяван за Русский язык :)))

И в заключение ОТНОВО ПОВТАРЯМ СЪЩЕСТВЕНОТО - Защо ме интересува СИТУАЦИЯТА ДЕМОГРАФСКА В РАСССИЯ - подобна на тази в България?

- Защото, българия БЕ ОБЪРНАТА В ИКОНОМИЧЕСКИ И ПОЛИТИЧЕСКИ ПРИДАТЪК НА ТАЗИ Русия - СЪВЕТСКА ТОГАЗ?
И поради унизително полуколониалната ни зависимост ... ?
за НЕУДАЧИТЕ НА "ПРЕХОДА" - можем да съдим ЦЯЛАТА ПОСТ-СОЦИАЛИСТИЧЕСКА "класа" КОЯТО ВМЕСТО ДА ИЗВЪРШИ КАРДИНАЛНИ ИКОНОМ-ПОЛИТИЧЕСКИ ОБЩЕСТВЕНИ ПРЕОБРАЗОВАНИЯ? - се задоволи с козметични мероприятия, чрез които ЗАПАЗИ "СТАТУКВОТО" ... поради СЪЩОТО нормалните българи ЕМИГРИРАТ от подобната на ПОСТ-СЪВЕТСКА Русия, пост-съветската БЪЛГАРИЯ?
Докато, ти и аз, - Абе просто като поколение ДОГДЕ не се затрием - нещата в България НЯМА ИЗГЛЕД ДА СЕ ОПРАВЯТ?!



... ТОЧНО ТОВА Е ПРИЧИНАТА И АЗ ДА СЕ ЗАНИМАВАМ С Русията ИМ ... ВЕЧНАТА ДРУЖБА в която ни кълняха и продължават да ни натрапват и която „солено„ ни излиза ... А, че били се дразнели от този мой интерес ми е през, че и от татък ... да си правят контра-постингите си и да не ме заливат с празнословия нямащи нищо общо с темата.
цитирай
34. cortana - Хайде последно включване и от мен. :)
27.10.2019 22:12
Гети, извини ме, но най-напред да завърша спрямо другаря Венци и след това ще взема кратко отношение и по темата. :)

Другарю Венци, Ваше право е да ме смятате за Жоро, но това не превръща нещото във факт. :) И сега ще се опитам да Ви поясня защо.
Започвам с това, че умишлено или не Вие за кой ли път изопачавате нещата и точно това е едно от нещата, които се опитва да Ви каже Гети. Не само от заглавията на предходните постинги, а и от коментарите под тях става пределно ясно, че Смарти не е в Париж. Беше, за два дни, но в момента не е. Защо тогава Вие представяте пред четящите нещата изкривено? Ако е умишлено, не е почтенно. А ако не е, то за какъв диалог да се говори с Вас, когато и за това е прав Гети, че Вие не четете тези, с които водите диалог. За Вес не е важно нищо друго, освен да си изпеете заучената и втръснала на четящите Ваша песен. Руска песен.
Днес е ден, в който Жоро се прощава с близки. В 7 сутринта е полетът за Амстердам. Защо мислите, че той от профил 'cortana' ще седне да се занимава с Вас и глупостите Ви? Не ми отговаряйте, по-добре приемайте завистливи и комплексирани мнения като изказаното в 11ти коментар. Нищо, че Вие като все пак запознат по-отблизо с Русия, сте наясно, че Смарти не е от хората, които да говорят за тази страна като човек, който не е запознат добре с нея от лични впечатления. Е да, не е на Вашата вълна. Но за това си има причини и те се виждат от всеки трезво мислещ човек.
цитирай
35. cortana - Сега по темата на постинга, доколкото тя е, че положението в Русия никак не е розово както се опитват да го представят с лъжливи статистики и други подобни.
27.10.2019 22:27
Не съм ходила в Русия, но съм слушала разказите на доста хора, които са я посещавали през годините още от съветско време та до днес. Един от тях е този, чиито профил се опитват да затвърдят, че съм. :)
За мен един от най-показателните разкази от Ж беше не от скорошните му пътувания до там, а от две по-раншни. Разказвал ми е как сериозна и котираща се на световния пазар руска фирма като 'Касперски' попада под ударите на недопустимото за една нормална държава влияние по отношение на така наречената хибридна война. Едно е да шпионираш да речем на ниво технологии за държавните си интереси, съвсем друго е да водиш нещо непочтено като лъжлива пропаганда и прочие. И следствието, над половината от висококвалифициранете кадри на 'Касперски' вече не са в Русия, а в Германия и САЩ. Защото хора, които знаят цената си и могат да се котират навсякъде по света, не търпят да ги въвличат в такива низки дейности.
Тук ще се отклоня за миг, но отново по темата и ще се 'присмея' на частта от 13ти коментар за 'фалирането'. Драги ok3223, когато Х на брой висококвалифицирани кадри напуснат една огромна държава каквато е Русия, този брой кадри няма как да обезлюди дадения сектор, защото професионалното израстване не е затворен личностен процес. Това Ви намекна Смарти в репликата си, напускат Х програмиста, но в същото време Х завършват образовението си в сектора и започват да се развиват, а други Х вече достигат същото професионално ниво на емигриращите. И просто колелото се върти. Това не Ви е 5 милионна България, където ако тази година напуснат 5000 инженера от даден икономически сектор, да се получи 'дупка' в него за години. Това е, ако не се лъжа, да не питам Гугъл, 120 милионна Русия. Схващате ли на кого куца логиката? :)
И ще завърша с едно отклонение от темата, което също едва ли ще се приеме от тези, които клишират нещата и не се опитват да прогледнат.
Наскоро четох някъде, че някогашното членство на България във Варшафския договор е излизало много по-скъпо от настоящото ни членство в НАТО. Чисто икономически погледнато.
Значи някога руски бази и България под руска зависимост добре, а днес американски такива и съответна нова зависимост, зле. Къде е логиката?
Както Смарти написа, в момента в България е по-добре отколкото в Русия, а от САЩ никой не се е върнал преди да напечели толкова, че тук да е цар.
Защо да не повървим сега с тях, та да видим докъде ще я докараме?
А който му е мила Русия и всичко руско му е ок, ами не иска зелена карта и самолетният билет е 10 пъти по-евтин от този до САЩ. И както казва същият този ok3223, работа има за всички и всичко е по мед и масло. Какво чакате някои?
цитирай
36. getmans1 - . . . А-а, приказвайте си. . . на мен не ...
27.10.2019 22:29
... А-а, приказвайте си ... на мен не ми пречите
КОЛКОТО до 11 комент. то той, ВВ1951 не го видял ... е, ако беше някоя пцувня то щеше да е друг въпрос.


cortana написа:
Гети, извини ме, но най-напред да завърша спрямо другаря Венци и след това ще взема кратко отношение и по темата. :)

Другарю Венци, Ваше право е да ме смятате за Жоро, но това не превръща нещото във факт. :) И сега ще се опитам да Ви поясня защо.
Започвам с това, че умишлено или не Вие за кой ли път изопачавате нещата и точно това е едно от нещата, които се опитва да Ви каже Гети. Не само от заглавията на предходните постинги, а и от коментарите под тях става пределно ясно, че Смарти не е в Париж. Беше, за два дни, но в момента не е. Защо тогава Вие представяте пред четящите нещата изкривено? Ако е умишлено, не е почтенно. А ако не е, то за какъв диалог да се говори с Вас, когато и за това е прав Гети, че Вие не четете тези, с които водите диалог. За Вес не е важно нищо друго, освен да си изпеете заучената и втръснала на четящите Ваша песен. Руска песен.
Днес е ден, в който Жоро се прощава с близки. В 7 сутринта е полетът за Амстердам. Защо мислите, че той от профил 'cortana' ще седне да се занимава с Вас и глупостите Ви? Не ми отговаряйте, по-добре приемайте завистливи и комплексирани мнения като изказаното в 11ти коментар. Нищо, че Вие като все пак запознат по-отблизо с Русия, сте наясно, че Смарти не е от хората, които да говорят за тази страна като човек, който не е запознат добре с нея от лични впечатления. Е да, не е на Вашата вълна. Но за това си има причини и те се виждат от всеки трезво мислещ човек.

цитирай
37. getmans1 - Не съм ходила в Русия, но съм слушала ...
27.10.2019 23:02
cortana написа:
Не съм ходила в Русия, но съм слушала разказите на доста хора, които са я посещавали през годините още от съветско време та до днес. Един от тях е този, чиито профил се опитват да затвърдят, че съм. :)
....
И ще завърша с едно отклонение от темата, което също едва ли ще се приеме от тези, които клишират нещата и не се опитват да прогледнат.
Наскоро четох някъде, че някогашното членство на България във Варшафския договор е излизало много по-скъпо от настоящото ни членство в НАТО. Чисто икономически погледнато.
Значи някога руски бази и България под руска зависимост добре, а днес американски такива и съответна нова зависимост, зле. Къде е логиката?
Както Смарти написа, в момента в България е по-добре отколкото в Русия, а от САЩ никой не се е върнал преди да напечели толкова, че тук да е цар.
Защо да не повървим сега с тях, та да видим докъде ще я докараме?
А който му е мила Русия и всичко руско му е ок, ами не иска зелена виза и самолетният билет е 10 пъти по-евтин от този до САЩ. И както казва същият този ok3223, работа има за всички и всичко е по мед и масло. Какво чакате някои?


... КОРТНИ, аз също не съм ходил но в този век личните впечатления едва ли могат да бъдат безкомпромисно меродавни.
В 34 комент. към ГЕТ мисля, че с няколко думи обясних моя интерес към РУСИЯ ... ДРАЗНИ МЕ не това, че някой разсъждава от някакви си русофилски позиции а това, че ОБВИНЯВА ТАКИВА КАТО МЕН ВЪВ ВИНА КАТОРУСОФОБИ И ДЕТО НЕ СМЕ НА ТЕХНИЯ АКЪЛ ... ама моляти се, от къде на къде.
Аз се гордея, че в България нама осквернен паметник свързан с Русия и руско-турската война и този факт е известен на всички но ... не премам, че в България е имало фашизъм и някакво митично второ ОСВОБОЖДЕНИЕ.
Когато светът се е развивал нормално ние бяхме затворени в концлагер на практика ... за това си има виновни и сега е редно те, да са малко по-обрани и по-малко гласовити ... така е редно но нашето разбиране за демокрация не е добре оценено и те взеха да ни съдят ... не е приемливо това
цитирай
38. vencivaleri1951 - знаеш ли кортана
28.10.2019 03:23
някак ми убягват дестинациите на принципала ти Беше споменал за Франция и от там
Той решава световни проблеми -аз селски До сега празнувахме общинските избори и най вероятно ще стана кметски наместник на село-рутинно се сменяваме там мой ред е
Тоест Аз ще викам лаинарката да оправя шахтите по вилите , а Гого ще привиква кралицата-как да не се комплексираш

А ти ГЕТМАНЕ по леко с леля ми Тя Беше интелигентна дама, но знае ли се-може да и хареса и да ти се явява нощем
цитирай
39. vencivaleri1951 - Get,
28.10.2019 04:38
Едно от нещата за които съжалявам в Русия е че Путин смени Елцин, а не Зюганов !
Иначе по темата
Аз сам съм написал ясно, че прогнозата е за намаляване на делът на руското население в тв РФ.
Статистиката обаче показва, че Русия в последните 5 години запазва населението си, дори има минимален ръст. Не съм съгласен със Зюганов, който от години окото му е в резерва на федерацията. Русия се бори с доларовата си зависимост и резерв и е нужен
Иначе и аз съм против всеобхватната приватизация, но времето е друго. Ще дойде и отново това на национализацията. Надявам се!9

quote=get]
getmans1 написа:
... А ти изобщо не четеш какво се пише освен заглавието ... ОТ ДНИ НАРЕД ТИ ПОСОЧВАМ „МОТИКАТА„ А ТИ ПРОДЪЛЖАВАШ ДА Я НАСТЪПВАШ ...

И ПАК ЩЕ ГО НАПИША, ЧЕТЕШ САМО ЗАГЛАВИЕТО ... ДОРИ И ПЪРВИ КОМЕНТАР НЕ СИ ПРОЧЕЛ ... ДЪРЖИШ СЕ И ПИШЕШ КАТО ТРОЛ.
анализа не е мой, тълкуванията не са мои ... аз, само виждам логиката в тях ... хората които са ги писали със сигурност са по замислени от теб за страната си ...

...

vencivaleri1951 написа:
Голите цифри, ако не разсъждаваш или не познаваш материята нищо не ти дават.
.



Всъщност ще ви поместя КОМЕНТАРНИЯ-АНАЛИЗ на другаря Зюганов за МОМЕНТНОТО СЪСТОЯНИЯ в Раша - заявено в произнесената от него Реч пред Государствета дума? ... със съкращения:

"... В этом бюджете ПЯТЬ СЕРЬЕЗНЫХ УГРОЗ.
1.
В первую очередь, это МАКСИМАЛЬНОЕ СОКРАЩЕНИЕ СОЦИАЛЬНЫХ РАСХОДОВ. Заложенные в бюджет мелкие прибавки ничего не меняют. На медицину, образование и здравоохранение должно быть выделено минимум по семь процентов расходной части бюджета. А РАСХОДЫ НА НАУКУ НАДО утраивать и учетверять. Китайцы в свою науку, в переводе на наши деньги, в ближайшее время вложат 24 триллиона рублей. Это больше, чем весь наш бюджет!
Мы были первой научной державой мира. Советские ученые давали каждое третье мировое изобретение. Но сегодня ПОЛТОРА МИЛЛИОНА НАШИХ лучших СПЕЦИАЛИСТОВ РАБОТАЮТ В ЗАРУБЕЖНЫХ ЛАБОРАТОРИЯХ. Мы предложили принять программу по их возвращению, ведь восемь из десяти готовы вернуться хоть завтра. Но вместо этого мертвая тишина, и никаких нормальных решений. Нашу СТРАНУ ПО-ПРЕЖНЕМУ РАССМАТРИВАЮТ ТОЛЬКО В КАЧЕСТВЕ СЫРЬЕВОГО ПРИДАТКА.(Кой я разглежда - д.м. - не са ли самите управлящи ?)
2.
Вторая проблема нынешнего бюджета – это искусственное ОГРАНИЧЕНИЕ ИНВЕСТИЦИЙ. Как можно развиваться и жить стране, в которой НА 50% ИЗНОШЕНЫ ОСНОВНЫЕ ФОНДЫ, ДАЖЕ В нефтегазовой промышленности? КАЖДУЮ НЕДЕЛЮ У НАС ПРОИСХОДЯТ АВАРИИ И ПОЖАРЫ. И главная их ПРИЧИНА В ТОМ, ЧТО НЕ ОБНОВЛЯЮТСЯ ОСНОВНЫЕ ФОНДЫ. При этом 16 триллионов рублей загоняют в Фонд национального благосостояния, а три триллиона в бюджете 2019 года вообще не расписаны. То есть, по сути дела, выбрасывают целый бюджет, и говорят, что все хорошо, прекрасная маркиза! ...!
3.
Третий изъян – это УВЕЛИЧЕНИЕ НАЛОГОВОЙ НАГРУЗКИ НА ТРУДЯЩИХСЯ, которых и так обобрали до нитки. Ввели кадастр – цены выросли на 20%. Повысили НДС – цены выросли на 10%. Подняли стоимость бензина и солярки – цены выросли еще на 9%. Но посмотрите ДАННЫЕ ПОСЛЕДНЕГО СОЦИОЛОГИЧЕСКОГО ОПРОСА: ПОЛОВИНА ГРАЖДАН МОЖЕТ СЕБЕ ПОЗВОЛИТЬ ТРАТИТЬ ДЕНЬГИ ТОЛЬКО НА ПИЩУ И ОДЕЖДУ, ПРИЧЕМ НЕ ЛУЧШЕГО КАЧЕСТВА. И это в богатейшей стране мира!

Мы загоняем людей в тупик, из-за чего падает уровень доверия к власти, в том числе, и к гаранту Конституции – президенту. А на этом доверии держится вся стабильность в стране.
4.
Четвертая угроза – это ПЕРЕДАЧА ПОД КОНТРОЛЬ ИНОСТРАНЦЕВ ПРАКТИЧЕСКИ ВСЕХ БАЗОВЫХ ОТРАСЛЕЙ. В стране, две трети территории которой находятся на вечной мерзлоте, иностранцы полностью контролируют транспортное и энергомашиностроение.
СЕГОДНЯ НИ ОДИН РУДНИК (а их было 10 тысяч) НЕ ПРИНАДЛЕЖИТ ГОСУДАРСТВУ. Кроме того, иностранцы подобрали под себя всю сферу торговли. Так чем же мы руководим? Какая может быть стабильность, когда они в любой момент организуют нам любую диверсию?
5.
И последний изъян – это КОЛОССАЛЬНЫЕ ДОЛГИ. Сегодня всех загнали в долговую кабалу. Это статья бюджета, по которой идет самый большой рост. В 2022 году в стране будет долгов на 21,2 триллиона рублей, в том числе почти 3 триллиона долгов у регионов. Граждан загнали в долги на 16 триллионов. Им приходится влезать в долги по любому поводу, даже, когда они собирают детей в школу.

А денег, на самом деле, у страны до черта! Только замороженных ресурсов 120 триллионов. Так дайте нам возможность, и мы решим эту проблему за полгода, причем мирным и демократическим путем!

Главная тема сегодня – это СБЕРЕЖЕНИЕ НАРОДА. Сегодня Россия ЯВЛЯЕТСЯ ЕДИНСТВЕННОЙ ВЫМИРАЮЩЕЙ СТРАНОЙ В МИРЕ. Даже ЦРУ вынуждено было признать, что самой большой опасностью стало вымирание русского народа. С 1990 года русские потеряли 20 миллионов человек.

Недавно в Москве проходил Всемирный Русский Народный Собор.Недавно в Москве проходил Всемирный Русский Народный Собор. ВСЕ ЕГО УЧАСТНИКИ СОГЛАСИЛИСЬ, ЧТО ВЫМИРАНИЕ НАРОДА ЯВЛЯЕТСЯ ГЛАВНОЙ ПРОБЛЕМОЙ. Ну, так давайте что-то делать! Посмотрите, какими темпами вымирают классические русские земли.
..."
- край на цитата!
Цялото изказване на Зюганов е на адрес:
https://kprf/party-live/cknews/188872

ВЪПРОС: Защо ПРЕДСТАВЛЯВА ИНТЕРЕС СЪСТОЯНИЕТО НА НЕЩАТА В РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ - СЪОТНЕСЕНО СПРЯМО НАС В БЪЛГАРИЯ?

Защото идеологическите ПРЕДТЕЧИ НА хора, като ВВ1951, ОК-чо, Крум-мракобес ... на СЕКРЕТНИ ПЛЕНУМИ от а) 1963-64 б) 1972 ... и в)1982-83 години РАЗГЛЕЖДАХА НА ТРИ ПЪТИ ... ПРЕВРЪЩАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ от СУВЕРЕННА ДЪРЖАВА в интегрална част на СССР?!
- Като, както техните МАРКСИСТКО-ПРОДАЖНИ "отци" РАЗГЛЕЖДАХА ВЪПРОСА ЗА ДОБРОВОЛНО ПРЕДАВАНЕ СУВЕРЕНИТЕТА НА БЪЛГАРИЯ - правейки я Съветска република(!) ... така и в момента ТЕХНИТЕ НАСЛЕДНИЦИ - в голямата си част ВОДЕЙКИ СЕ ОТ МОДЕЛА НА "ПОСТСЪВЕТСКА РУСИЯ" - следват нейния Път на "развитие"! - С което съответно ДОВЕДОХА ДО ДЕМОГРАФСКИТЕ И МИГРАЦИОННИ ПРОБЛЕМИ - досущ, както в ЛЮБИМАТА ИМ "МАТУШКА" ... където измира КОРЕННОТО НАСЕЛЕНИЕ ? !!

Съжалявам за пространния отговор - но при една такава СЕРИОЗНОСТ НА ПОБЛЕМ, ТЕМА - най-малкото е безотговорно да пиша - като пролетарския и блогов ПСЕВДОИНТЕЛИТЕНТ ... Черен-хвалипръцко![/quote]
цитирай
40. getmans1 - А ти ГЕТМАНЕ по леко с леля ми Тя Беше ...
28.10.2019 08:43
vencivaleri1951 написа:
А ти ГЕТМАНЕ по леко с леля ми Тя Беше интелигентна дама, но знае ли се-може да и хареса и да ти се явява нощем


...Ти мен не ме мисли ... аз си спя като бебе ама ... като гледам ти пак си приемал фактури от Патагония ... а бе, ейййй
цитирай
41. get - @ 39. vencivaleri1951 - Get, =Венци, Колкото "компетентно" коментариш ДЕМОГРАФСКИЯ ПРОБЛЕМ на Русия . толкова ... ?
28.10.2019 11:23

И за "не идването" на власт след Елцин - на Г. Зюганов?
vencivaleri1951 написа:


Едно от нещата за които съжалявам в Русия е че Путин смени Елцин, а не Зюганов !

- което политическия портал http://www.politrus.com/2012/02/11/zyuganov-kprf/

- много точно го е казал, още в заглавието на материала:
"НА ВЫБОРАХ 1996 ГОДА ЗЮГАНОВ БОЯЛСЯ ПОБЕДЫ СИЛЬНЕЕ, ЧЕМ ЕЛЬЦИН ПОРАЖЕНИЯ"
- цитат:

"В то, что лидер КПРФ Геннадий ЗЮГАНОВ образца 1996 года (и далее по списку) — лишь ширма для Кремля, человек, который продался Борису ЕЛЬЦИНУ в обмен на сытую жизнь, в этом не возникает сомнений даже у демократов. И лишь «совковские» бабушки продолжают еще верить в неподкупного и бесстрашного борца с «антинародным режимом».

Оглядываясь назад с высоты пройденных лет, без преувеличения можно сказать, что никаких выборов в России образца 1996 года не было. Точнее, не так: де-юре выборы, конечно же, были. Но де-факто — выбора у страны просто не существовало. Просто по степени подтасовок, фальсификаций и использования административного ресурса кампания 1996 года не имела себе равных. Это были первые в новой России выборы с заранее определенным результатом. Понимали это все — и главный ельцинский оппонент в первую очередь. ..."
- край на цитата с допълнението?!
Същите в Елцинска Русия - твърде напомнят на едни други "избори" в България - които БКП//БСП-то СЪЗНАТЕЛНО ЗАГУБИ по диктовка на "тези "сили(?)" които докараха 10-то Ноемврийската "демокрация" в България !!? :)))

- За това БЪЛГАРИЯ (социалистическата) СЛЕДВА ДА УМРЕ - за да се прероди от Пепелта си - като една птица Феникс?!
ЗАБЕЛЕЖКА: Не се ли случи това - БЪЛГАРИТЕ ЩЕ ПОГИНАТ!!!

... или както ни го обяснява създателя на химна, за св.св. Кирил и Методий - Цитат?

“ Най-важната поука, която ни дава историята на миналото, е - Нов Ред и Подновен Дух са неразделни, че те са едно и също нещо, че въобще човешките действия не могат да бъдат друго нещо освен конкретизирано духосложение.
Иначе казано, истинският обществен прогрес е въпрос на превъзпитание; пътят на прогреса е път, който върви от нов човешки тип към нов тип на общество, от ПРЕСЪЗДАВАНЕ ВЪТРЕШНО към ПРЕСЪЗДАВАНЕ ВЪНШНО.
Тази истина е формулирана у много историци и по следния начин:
ПРОГРЕСЪТ не Е друго освен ПОУКА от живота, ПРИДОБИВАНА ПОСТЕПЕННО И ПОСТЕПЕННО ПРЕВРЪЩАНА В РЕФОРМИ.“ – Ст. Михайловски

Ще ли разбереш - това което пишейки, ти обяснявам?
цитирай
42. vencivaleri1951 - Не, Гетьо....часовите разлики вече не следя.
28.10.2019 13:02
Новият стар кмет спечели от раз и почерпи другарката. След седмица две и аз влизам във властта. Ще бъда кметски наместник, а ти си оставаш плебей и собственик на смачкан домашен казан за самогон. Аз пък ще държа ключовете на казаницата, където казанът е за чудо и приказ. Правен е в ,,Арсенал,, по поръчка.
Аз съм вече ,,принц и всички принцове са мои братя,,
А иначе как деликатно се изрази за леля ми защото не ме научила да боравят с таблет например. Израз на принципал на две магистратури. Леля ми Гетьо бе не лош реставратор, била е интернирана след 9ти, никога не е членувала в ОФ. А твойта леля Гетьо???

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
А ти ГЕТМАНЕ по леко с леля ми Тя Беше интелигентна дама, но знае ли се-може да и хареса и да ти се явява нощем


...Ти мен не ме мисли ... аз си спя като бебе ама ... като гледам ти пак си приемал фактури от Патагония ... а бе, ейййй

цитирай
43. vencivaleri1951 - За твоето спя като бебе ще разкажа виц, ако може да се нарече виц
28.10.2019 13:17

Ще го разкажа с позволението на Жоро, защото е френски.

Срещат се двама приятели които не са се виждали с години. Питат се за здраве, работа ,семейства...Единият споделя, че е без работа, че жена му го е напуснала, че синът му е гей, дъщеря му наркоманка.
Леле притеснил се другият-как ли се чувстваш?
-като бебе
-как като бебе?
- Ами спя,плача...спя плача...
цитирай
44. getmans1 - СЪС МОИТЕ СИ ХОРА ОТ СЕМЕЙСТВОТО МИ ...
28.10.2019 13:53
СЪС МОИТЕ СИ ХОРА ОТ СЕМЕЙСТВОТО МИ НИКОГА НЕ СЪМ СЕ ФУКАЛ И ХВАЛИЛ ... както ти правиш ... ТИ СИ ГИ ПОЛЗВАШ КАТО ДОВОДИ а, аз като опонент имам пълното прово ДА ГО НАЧУКВАМ НА ДОВОДИТЕ ТИ ... каквото и да разбираш под този термин „начуквам„ и ХИЧ НЕ МИ Е НА ДЕЛИОРМАНСКИЯ каква е била леля ти, баба ти, дедо ти ... АЗ НЕ СЪМ ТЕ ДЪРПАЛ ЗА ЕЗИКА ДА ГИ НАМЕСВАШ В РАЗГОВОРА НИ

СЕГА СВАЩАШ ЛИ КАКВО ТИ ХОРТУВАМ ... ти беше този не един път намеси роднините ми ЗА КОИТО АЗ НИКОГА НЕ СЪМ СПОМЕНАВАЛ ... ще те цитирам по памет „ ТВОИТЕ МИЯЧКИ КОИТО ТИ ПРАЩАТ ПАРИ ОТ ЧУЖБИНА ПО ... ФИРМАТА НА ДЪЩЕРЯ МИ„

ОБИКНОВЕН ФУКЛИВ „СИН НА АБПФК„ СИ ТИ ... и откровен лъжец ...ТИ, и никога не си ги следил фактури онлайн ... просто СЪН НЯМАШ ... и най-вероятно си знаеш, защо.

vencivaleri1951 написа:
Новият стар кмет спечели от раз и почерпи другарката. След седмица две и аз влизам във властта. Ще бъда кметски наместник, а ти си оставаш плебей и собственик на смачкан домашен казан за самогон. Аз пък ще държа ключовете на казаницата, където казанът е за чудо и приказ. Правен е в ,,Арсенал,, по поръчка.
Аз съм вече ,,принц и всички принцове са мои братя,,
А иначе как деликатно се изрази за леля ми защото не ме научила да боравят с таблет например. Израз на принципал на две магистратури. Леля ми Гетьо бе не лош реставратор, била е интернирана след 9ти, никога не е членувала в ОФ. А твойта леля Гетьо???

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
А ти ГЕТМАНЕ по леко с леля ми Тя Беше интелигентна дама, но знае ли се-може да и хареса и да ти се явява нощем


...Ти мен не ме мисли ... аз си спя като бебе ама ... като гледам ти пак си приемал фактури от Патагония ... а бе, ейййй


цитирай
45. vencivaleri1951 - Гетьо ти си безсрамен лъжец
28.10.2019 17:51
Такова нещо аз никога не съм ти писал Гетьо. Не мога и да го сънувам даже. ,,ПОКАЖИ,, този ми коментар. и да видим кой лъже. Въобще не се радвам , че дъщеря ми работи в куриерска фирма. Цяла година не си говорихме когато напусна катедрата в СУ. Колкото до ,,миячките,, Споделял съм и това, че бабата ми колежанки е работила след 9 ти / въдворена/ в стола на ,,Бакърената,,- отначало като общ работник/ тоест миячка/ , след това като пом готвач и т н. Няма срамен труд след като храни семейството ти. Вие тук се обиждате на охранители понеже сте или АЙТИ специалисти, неврохирурзи и крупни бизнесмени. Всички сте отличници. Аз единствен съм признавал, че съм бил слаб ученик, че съм работил въоръжена охрана и продавал на пазара... Не ме е и срам да кажа, че не се чувствам достатъчно финансово стабилен и дадох къщата си под наем
АПБФК, при това втора категория. Първа са командирите и членовете на ЦК
Гордея се с баща си. Страната на майка му е нападната и той я защитава. Защитава я в неравна битка, с голям риск да загине. Българската войска е била в по добро съотношение срещу Червената армия отколкото Тито срещу Вермахта. Ако баща ти, дядо ти са чувствали като врагове Съветите защо са останали по домовете си?
Защо да се срамувам от баща мъжкар и герой и защитник на страните си. Партизанин от 43та в Югославия, и български офицер в двете фази на войната.
Ритал е фашистки задници първо до Белград, след това до Виена.
В какво го укоряваш посерко?
цитирай
46. get - До 45. vencivaleri1951 - Гетьо ти си безсрамен лъжец ... А вие ВВ1951 употребяващия ФАШИЗЪМ срещу ... ?
28.10.2019 18:29
vencivaleri1951 написа:
...
Ритал е фашистки задници първо до Белград, след това до Виена.
В какво го укоряваш посерко?


... срещу идейните си противници - още ПО-ГОЛЯМ!!

Защото РАЗЛИКА не ФАШИЗМА НА МУСОЛИНИ ... а между национал-СОЦИАЛИЗМА и национал-БОЛШЕВИЗМА >>НЯМА<<!> ... ИЛИ АКО ИМА - ТО Е ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛКА!!

Именно поради това ДВА от ВОДЕЩИТЕ РУСКИ УМОВЕ - Говорят, че РЕЖИМА установен В СССР - непосредствено ПРЕДИ и ПО ВРЕМЕ НА ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА са ФАШИСТКИ - Разбирай НЕРАЗЛИЧИМИ ОТ ХИТЛЕРИЗМА!!?

Искаш ли ЦИТАТИ ЗА ПОТВЪРЖДЕНИЕ?

Венци ТОГАВА - БАЩА ТИ СРЕЩУ ... ЩО и ЗА КАКВО СЕ Е БИЛ/борил/??!

Защото ЗАД ЛОЗУНГА ЗА "СВЕТОВНА РЕВОЛЮЦИЯ" - Баща ти е способствал В УГОДА НА ЧУЖДА И АГРЕСИВНА ДЪРЖАВА - НАЛАГАНЕ НА РЕЖИМ в България ... НЕ ПО РАЗЛИЧЕН от този наложен от Хитлер, в НАЦИОНАЛ-СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ(?) "Трети райх" !!

Това си ЗАКАЧИ НА УХОТО - И ПРЕСТАНИ С ИЗПРАЗНЕНИТЕ ОТ СМИСЪЛ комунистически ЗАКЛЕЙМЯВАНИЯ - на несъгласните с вас, във "ФАШИЗЪМ"!
цитирай
47. getmans1 - ДРИСЛЬОТО СИ ТИ, ЗАЩОТО ЗА БАЩА ТИ НЕ ...
28.10.2019 19:00
ДРИСЛЬОТО СИ ТИ, ЗАЩОТО ЗА БАЩА ТИ НЕ САМ КАЗАЛ НИЩО ЛОШО ... ВСИЧКО НАПИСАНО СЕ ОТНАСЯ ЗА ТЕБ, ЕДИНСТВЕНО ... ЗА ТЕБ ПОДЛЕЦА, което доказваш и в този си коментар.

... БИЗСРАМНОТО Е, КОГАТО ИЗПОЛЗВАШ НЕПОЧТЕННО МОИ НОРМАЛНИ ОТГОВОРИ НА ТВОИ УЖ НОРМАЛНИ ВЪПРОСИ ... ТИ И КОРЕША ТИ, В ТОВА ОТНОШЕНИЕ СТЕ НА ДЪНОТО и още неколцина от „кръжеца„ ти ... ЗАЩО НЕ СИ ЗАДАДЕШ ВЪПРОСА, ЗАЩО ПО ТАЗИ ТЕМА НЕ УПРЕКВАМ БЛЕКИ, А ... „защото той по мен, но и аз по него„ няма деца няма семейство ... а „тет а тет„ ... Е, на негова територия и сега в момента се гаврят с мен, ЗАД ГЪРБА МИ ... в отговор и аз не го закрилям ... но ЗАБЕЛЕЖИ, на моя територия освен някоя мъжка псувня никой от моя кръг не си позволява да се гаври с вас като личности.

... Какво има да ти показвам от хилядите ни коментари ... от години ти набивам, че е непочтенно да намесваш семейството ми в разправиите ни ... по простата причина, ЧЕ АЗ НЕ ГИ ПОЛЗВАМ КАТО ДОВОДИ ...

ЕТО ТИ ПРИМЕР;
- КАКВО АЗ СПОМЕНАХ СВЪРЗАНО С БАЩА ТИ, А ... ЧЕ ДА ГО СРАВНЯВАШ В НЯКОИ ДЕЙСТВИЯ С МОИТЕ ... а истината е проста, единият 44-та е бил хлапе на 10 а другият старец над 60.

ТЕХИЯТ ГЕРОИЗЪМ Е СЪВСЕМ ДРУГ И АЗ ГО УВАЖАВАМ ... И ЗАТОВА НЯМА МЯСТО В ТАЗИ НЕПОЧТЕННА СРЕДА КОЯТО ВИЕ СЪЗДАВАТЕ ... пример ли искаш пак.



vencivaleri1951 написа:
Такова нещо аз никога не съм ти писал Гетьо. Не мога и да го сънувам даже. ,,ПОКАЖИ,, този ми коментар. и да видим кой лъже. Въобще не се радвам , че дъщеря ми работи в куриерска фирма. Цяла година не си говорихме когато напусна катедрата в СУ. Колкото до ,,миячките,, Споделял съм и това, че бабата ми колежанки е работила след 9 ти / въдворена/ в стола на ,,Бакърената,,- отначало като общ работник/ тоест миячка/ , след това като пом готвач и т н. Няма срамен труд след като храни семейството ти. Вие тук се обиждате на охранители понеже сте или АЙТИ специалисти, неврохирурзи и крупни бизнесмени. Всички сте отличници.

В какво го укоряваш посерко?
цитирай
48. leonleonovpom2 - Бягат руснаците, Гетманс!
28.10.2019 21:17
Но с цел, да догонят нас !
Обаче работата им няма как да стане За да ни догонят в бягането от хубавото, трябва за избягат 90 милиона руснаци- половината Колкото българи са избягали
И знаеш ли, какви долни шовинисти са? Вместо аламинут да" захапят" английския и да захвърлят руските бумаги като ненужни, по цял свят искат...руски училища?
Да, не ти ли минава през ума за грозящата опасност за света- да заговори скоро целият на.....руски
Не се радвай на бягането на руснаците друже!
Защото, ако ни стигнат, Господ да е на помош на мразещите ги!
цитирай
49. getmans1 - Но с цел, да догонят нас !. . . . . . А, ти ...
28.10.2019 22:39
leonleonovpom2 написа:
Но с цел, да догонят нас !

...
ГЕТМАНС1 ОТГОВОРИ НА leonleonovpom2 КАТО ГО ЗАПИТА и написа:
... А, ти сигурен ли си, че коментара ти е свързан с темата ... този постинг е втори поред за нея [/quote]

leonleonovpom2 написа:
Обаче работата им няма как да стане За да ни догонят в бягането от хубавото, трябва за избягат 90 милиона руснаци- половината Колкото българи са избягали

...
ГЕТМАНС1 ОТГОВОРИ НА leonleonovpom2 КАТО написа:
... Мит е, че от България са избягали т.е. емигрирали половината ... около милион са може би и това са избягалите непосресредствено след 89-та и 90-те години авантюрестично настроени и отвратени от концлагера в който живяхме ... такива хора винаги е имало, да не забравяме, че дори на ТИТАНИК ги е имало нашенци.
Останалите са просто икономически мигранти ... и които ако сме честни пред себе си би трябвало да „ненавиждаме, мразим и презираме„ както го правим за тези които преминават през страната ни.
Би требвало и да се страхуваме ЗА тях, и да се молим да не би онези ГЕЙРОПЦИ да вземат да правят като нас-да мразят и гонят близките ни.

leonleonovpom2 написа:
И знаеш ли, какви долни шовинисти са? Вместо аламинут да" захапят" английския и да захвърлят руските бумаги като ненужни, по цял свят искат...руски училища?

...
ГЕТМАНС1 ОТГОВОРИ НА leonleonovpom2 КАТО ГО ЗАПИТА написа:
... Та с тези си дейсвия е с капсулирането си по какво тогава се различават от „омразните ни мигранти„
Нашите хора в чужбина си строят училищата ... нека и по вашия край руснаците да си ги строят руските училища.


leonleonovpom2 написа:
Да, не ти ли минава през ума за грозящата опасност за света- да заговори скоро целият на.....руски

...
ГЕТМАНС1 ОТГОВОРИ НА leonleonovpom2 КАТО ГО ЗАПИТА написа:
... Здраствуй бълхарино, ТЪЙ БУДЕШ ХАРОШИЙ РУССИЯН ...

leonleonovpom2 написа:
Не се радвай на бягането на руснаците друже!
Защото, ако ни стигнат, Господ да е на помош на мразещите ги!

...
ГЕТМАНС1 ОТГОВОРИ НА leonleonovpom2 КАТО написа:
... Сега вече съм убеден, че си неподготвен по темата ... иначе щеше не само да я прочетеш но и да погледнеш коментарите е, тези свързаните с нея /личните са друга бира ... опс, забравих, че си виден специалист по бирата затова вместо бира чети, боза/
Та ако беше прегледал за какво става въпрос ще ше да си прочел и 37 коментар... КОЕТО НЕ ЗНАЧИ, че се готвя за россиянин.

пп Абе, теб да не са те наели руснаците да ме СТРАХУВАШ , а ... ХАХАХАХА ... ИЛИ СИ ИЗПИЛ ЦЯЛА БИРА ТАЯ ВЕЧЕР.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6073152
Постинги: 2742
Коментари: 26495
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031