Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2019 11:10 - РАЯ на доносниците е ТУК и ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 7487 Коментари: 72 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... И е РЕАЛЕН ... ЗА ГОЛЯМО 
             СЪЖАЛЕНИЕ

  За тяхно сведение ще кажа; 

  САМ НЯМА ДА СИ ОТИДА,
               ЩЕ НАДА ...
ОЩЕ ПОВЕЧЕ ДА СЕ СТАРАЕТЕ



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - :-)))) къдее ще ходиш, гетски..
26.11.2019 11:21
таа, НИЕ едва..започваме...Банкета @@@
цитирай
2. getmans1 - . . . Банкет. . . о-о, да. . . с нещо к...
26.11.2019 11:26
... Банкет ... о-о, да ... с нещо крехко а не с дърти ФИЛьОФЦИ на трапезата ... нъл

eva666 написа:
таа, НИЕ едва..започваме...Банкета @@@

цитирай
3. getmans1 - Е, ТЕ ТОВА БЕШЕ ИЗТРИТО. . . ЯВНО ПО ...
26.11.2019 11:49
Е, ТЕ ТОВА БЕШЕ ИЗТРИТО ... ЯВНО ПО ДОНОС
/ Да са ми живи и здрави милинките доносничета ... сал тая радост им остана/

Въйййй, „Жива да не бях„ ... рекла циКанката

... ЧИ И АЗ ТАКА
ЖиФ да не бяф,
че и туй видяФ

ФЕКЪЛМАСТЕР,
СОЦИАЛНА ГЕОЛОГИЯ
обяснява.

А, ФИЛьОФЦИТЕ ... ръкопляс, ръкопляс в захлас. „
...
Тук, се подвизават едни ветерани ... „статии„ пишели, все ценностни ... всъщност плюнки и храчки към други потребетели, 90 процента от ТВОРЧЕСТВОТО ИМ ... ТВОРЧЕСТВО, голем смех, ХАХАХА ... Един дори решил и книга да издава ... хахаха ...
цитирай
4. starforlife - Радо, наминавам набързо, за да демонстрирам присъствие и неизоставяне.
26.11.2019 11:57
С едното черпавам на момента със страхотното ароматно кафе което пия
http://starforlife.blog/photos/154138/IMG_20191126_104112.jpg
а привечер ще изпия и една бира за ваше здраве, която обещавам да не е "Хеайнекен" или "Амстел" - "скучни" холандски бири, а да е нещо доста по-добро (и задминаващо доста чешките - ха ха ха).
цитирай
5. starforlife - ПС за модераторката:
26.11.2019 12:01
Моето момиче,
смешно и жалко е да изтривате такива безобидни постинги.
Смешно и жалко като смешният и жалък човечец, когото е е~авал Радо с тази... поезия - ха ха ха.
В същото време оставяте ненаказани толкова по-заслужаващи изтриването постинги. Особено с това, че са създадени с единствената цел под тях да се правят смешни и жалки опити за маскарене на този или онзи тук.
Тоест, модераторке - най-изявлените фекалмайстори се явявате самите вие. Проумейте го най-после с микроцефалските си мозъци.
цитирай
6. rustam - Какво става, Радо?
26.11.2019 12:02
Какво се е случило? В интерес на истината, от гледна точка на твоето блогово "творчество", ти също си фен плюнките.
цитирай
7. rustam - Маскарене ли е да се казва истината?
26.11.2019 12:03
starforlife написа:
Моето момиче,
смешно и жалко е да изтривате такива безобидни постинги.
Смешно и жалко като смешният и жалък човечец, когото е е~авал Радо с тази... поезия - ха ха ха.
В същото време оставяте ненаказани толкова по-заслужаващи изтриването постинги. Особено с това, че са създадени с единствената цел под тях да се правят смешни и жалки опити за маскарене на този или онзи тук.
Тоест, модераторке - най-изявлените фекалмайстори се явявате самите вие. Проумейте го най-после с микроцефалските си мозъци.

цитирай
8. starforlife - Коя истина, дребно човече? Вашата? Измислената?
26.11.2019 12:07
От твоите уста каквото и да излезе - всеки тук трябва да се замисли доколко е възможно да е истина, защото ти, Свилен Цъгов, си най-подлият и голям интригант, когото познава историята на тази платформа.
Повтарям го поименно и цитирам своето:

АЗ, ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ, НАЙ-ОТГОВОРНО ЗАЯВЯВАМ, ЧЕ ЛИЦЕТО СВИЛЕН ЦЪГОВ Е НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ИНТРИГАНТ, ПОДЛЕЦ И МАНИПУЛАТОР В ИСТОРИЯТА НА БЛОГ.БГ.

Можеш да си го завериш и ми потърсиш отговорност, ако искаш, смешко.

Георги Стоименов

ПС: Междувпрочем, целият блог още тръпне в очакване на постинга ти, който видиш ли щял да покаже какъв лъжец съм.
А иначе, при Чернопръцко го има настоящия ми адрес, на който можеш да ми изпратиш покана за търсене на отговорност за думите ми по-горе. Че да видим кой говори истината.

А сега бЕгай да докладваш думите ми и да скимтиш за налагане на БАН. Думи, които повтарям, че модераторите на блог.бг са най-изявлените фекалмайстори.
И, Цъгов, не забравяй да го направиш от всичките си, особено женски, профили.
цитирай
9. rustam - Защо така емоционално, г-н Гевечанов?
26.11.2019 12:13
starforlife написа:
От твоите уста каквото и да излезе - всеки тук трябва да се замисли доколко е възможно да е истина, защото ти, Свилен Цъгов, си най-подлият и голям интригант, когото познава тази платформа.
Повтарям го поименно и цитирам своето:
АЗ, ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ, НАЙ-ОТГОВОРНО ЗАЯВЯВАМ, ЧЕ ЛИЦЕТО ДВИЛЕН ЦЪГОВ Е НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ИНТРИГАНТ И ПОДЪЛ ЧОВЕК В ИСТОРИЯТА НА БЛОГ.БГ.
Можеш да си го завериш, ако искаш.

Георги Стоименов

Ето , аз съм истински фен на истината. Когато онзи празнодумец Мерлин69 беше се запънал като магаре, че има цунамита от по 530м, не споделих ли мнението си? Когато някой тъпчо разправя, че бирата се прави от вода и хмел, без да посочва зърнения малц, трябва ли да се мълчи?
цитирай
10. starforlife - ~ 9. rustam
26.11.2019 12:21
Цъгов, никой не оспорва това.
И в двата случая - не си ме видял да се напъвам да ги оборвам и двамата глупака, нали така?
Казвам "двамата глупака" в светлината на въпросните глупости, а не, че по дефолт са глупаци.
Аз говоря, че ти си подмолен и подъл интригант въобще като човек явно, Цъгов. Не говоря за случаите когато си заставал на страната на истината, а за тези, когато съзнателно си изопачавал такава Истина, само и само да маскариш някого, който с едно или друго нещо те комплексира.
Защото ти си комплексар, Свилен Цъгов. Пълен комплексар. И те комплексират чуждите успехи, включително и на Ваньо.
Твоето не е защитаване на истината и похватите ти не са приличащи на истински Мъж.
Твоето е една обикновена педерастия.
цитирай
11. vmir - Не доносници, а лузъри, творящи "реалности" за да убеждават себеподобните си, че има по-големи неудачници от тях.
26.11.2019 12:23
Тези правят всичко за да утвърдят блоговия жанр "Биографична фантастика", докато истинският му основоположник се ослушва като мишка в трици зад множество измамни регистрации.
цитирай
12. eva666 - ето го и моят/ изтрит/ с-у тв.ПОМИЯ,14 г тук.Цъгов..писала съм предостатъчно и ще пиша
26.11.2019 12:23
09:33 - Кой заплаща на Троловъдната глутница/тук?
Автор: peperutka Категория: Тя и той
Прочетен: 7 Коментари: 1 Гласове: 2



Уважаеми модове, и пазители на Реда!!
хич, не ми е кефф, всеки ден да пиша Сводки,за гладните,и бесни троли..

Моля, за незабавна проверка на Фейк Профилите, тези цапат тук 15 год!!

давала съм неведнъж..техните Ник имена/ а също и лични, знаят се...

какъв е смисъла на мръсните, подмолни интриги.Питам ви отново пред всички..
/ аз, Юлия

07:00 - Остро перо -
Прецаканият десен Гетмиманс автор: pantaleev категория: Лични дневници
прочетен: 35 коментари: 2 гласове: 3
цитирай
13. eva666 - КОЙТо/ заедно с лудата мара 866, и васка 1917, имат безброй Фейк имена..казах!
26.11.2019 12:25
на 300 % Е прав жоро...

Тук говоря, че ти си подмолен, потаен и подъл човек въобще като човек явно, Цъгов. Не говоря за случаите когато си заставал на страната на истината, а за тези, когато съзнателно си изопачавал такава Истина, само и само да маскариш някого.
Защото ти си комплексар, Свилен Цъгов. Пълен комплексар. И те комплексират чуждите успехи, включително и на Ваньо.
Твоето не е защитаване на истината и похватите ти не са приличащи на истински Мъж.
Твоето е една обикновена педерастия.
цитирай
14. getmans1 - Какво се е случило? В интерес на и...
26.11.2019 12:27
rustam написа:
Какво се е случило? В интерес на истината, от гледна точка на твоето блогово "творчество", ти също си фен плюнките.


... „В интерес на истината,„ ... Коя истина, твоята ли ... и ще можеш ли да дадеш пример когато аз ПРЪВ съм плюл по някого ... за разлика от тебе и ... некои твои приятелчета.

ДА, предимно пускам копи-пейст кото тема с цел дебат ... като на някого не му харесва да не учавства или да ме контрира с подобното ... така както аз правя, когато ме плюят и аз плюя ... татнто за танто.
цитирай
15. rustam - Разликата
26.11.2019 12:37
между мен и вас,Стоименов и Юлия, е тази, че аз имам постоянно свое мнение и отношение. Винаги съдя по справедливост, а не се въртя като калайджия. Ето, Гевечанов, ти беше този, дето наляво и надясно щеше да съди Юлия, щеше да й вади ограничителни заповеди, щеше да сезира органи. Аз бях този, който ти каза, че това са кьорфишеци. Юлия беше тази, дето измисли сполучливото прозвище 100именов( абс. подходящо и точно). А аз никога не сменям мнение според интереса си, за мен е мила истината.
цитирай
16. rustam - ПП
26.11.2019 12:42
Чакай, че забравих. Може ли да ме комплексира човек, който с упование сам за себе си разказва унизителни истории, в които го награбват мазни гейове край селски кенефи, а той безропотно търпи тази гавра?
Или човек, който мълчи като мушната гайда,н когото сервитьорката в кварталното кафе му казва, че няма да му изпълни поръчката и ще му сервира това, което тя смята за нужно?
цитирай
17. starforlife - ~ 15. rustam
26.11.2019 12:53
Виж сега, Цъгов...
Това ще е последният ми коментар, защото ще ставам вече - изпих си кафето, а навън Светът е прекрасен, за разлика от блог.бг.

ПЪРВО: Трите ми имена са Георги Стоименов Гевечанов, това е видно най-малкото от кръщелното ми, показвано в постинг, който отново активирам и прилагам линк тук и сега:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/09/12/za-imperativite-na-blogovite-komuneta-i-sveti-georgi-toest-a.1674065
Тоест, и в момента ТИ, ЦЪГОВ, СЕ ОПИТА ДА ЗАВЪРЖЕШ ИНТРИГА и изкараш, че Юлия е измислила това Стоименов. Това е твоя тактика тук - да правиш интригите си така, че да насаждаш други на пачи яйца, защото си без... яйца/топки да стоиш гордо и мъжки в твърденията си с името и мъжеството си.
На теб ти дай да се криеш зад ученици дори, когато усетиш, че някой ще ти нарита долния пръшлив задник. Мъж? ПФУ!
Така, че, НЕ, Юлия нищо не е измислила! БАЩА МИ СЕ КАЗВА СТОИМЕН И АЗ ПО БАЩА СЪМ СТОИМЕНОВ. И така ме знаят много повече в най-различни среди.
ДОТУК С ПОРЕДНИЯ ТИ ОПИТ ЗА ИНТРИГА, ЦЪГОВ!

ВТОРО: Това за съденето на Юлия изобщо не беше кьор-фишек, но един истински Мъж може да размисли дали си заслужава заради едно виртуално "его" да навреди реално на някого и да вземе правилното, МЪЖКО, решение.
Теб също щях да те подведа под отговорност, когато имА наглостта да маскариш, че съм бил завлякъл Петър Вълев с 1500 лева. Помниш ли тази си КЛЕВЕТА, Цъгов, радетелю за истината?
Е да, ама и тогава като истински Мъж, реших, че една мъжка пу~ка, каквато си, не си заслужава вниманието ми.

ТРЕТО, последно: До 30-ти съм адски ангажиран... На 30-ти е Р ми Д - можеш тогава да блеснеш в пълната си светлина да ме маскариш, радетелю на истината. От 1-ви за 10 дни съм в Щатите... След това ще съм отново адски ангажиран, но ти предлагам два варианта:
- Вариант първи: Даваш ми адрес на "Спиди" в Бургас и аз ще ти изпратя нотариалните заверки и за двата случая, за които твърдиш, че са били кьор-фишеци. И за въпросните ми действия спрямо Юлия, и за въпросните ми спрямо теб, пу~ьо.
В едно ще изпратя дубликат на самата Юлия - така или иначе нотариалните заверки се водят в регистър при нотариусите и винаги може да се извади дубликат със статута на оригинал. С това искам да кажа, че понеже ти ще излъжеш, че не е имало такива - това, че съм ти изпратил оригиналите изобщо не е проблем за доказване на поредните ти опити за маскарене.
Да не говорим, че реални хора тук засвидетелстваха твоето клеветене за 1500-те лева и измамата ми спрямо Вълев. Самият той. Любо. Радо. И щяха да се явят като свидетели.
Така ли е, Любо?
Радо?
А и други.
Но пак повтарям: И в този случай реших, че да си губя времето с една мъжка пу~ка е просто обида за мъжкарството ми. И махнах пренебрежително с ръка спрямо теб, мишоко Цъгов.

- Вариант втори: Когато се освободя и най-вече се върна за нещо в България - ще си определим с теб една среща на удобно за теб място и време и тогава ще се разберем кой крив и кой прав - в смисъл ще видиш с очите си, че и за нотариалните заверки тогава плещеше глупости, правейки се на разбирач, но аз не напъвах и теб да оборвам, нали така? Просто, защото съм реална личност с реални интереси, а не с напъни за блогово самодоказване и издигане в очите на слепите.
И, Цъгов, при такама среща аз няма да те бия, спокойно. Освен, ако сам не си го изпросиш и то най-вече посягайки пръв.
И запомни много добре: Твои учиници... Дори и каратистчета да са... НЯМА ДА ТЕ СПАСЯТ ПРИ ЕВЕНТУАЛЕН ТАКЪВ ПЕРДАХ - ЩЕ ГО ЯДЕШ КАТО СТОЙ ТА ГЛЕДАЙ!
(а и те покрай теб, ако имат наблагоразумието да посегнат)
АЗ КАЗАХ!
цитирай
18. getmans1 - http://rustam.blog.bg/zabavlenie/2019/08/07/otkyde-quot-suche-quot-znaniia-velikiia-alhimik.1669515
26.11.2019 12:57
rustam написа:
между мен и вас,Стоименов и Юлия, е тази, че аз имам постоянно свое мнение и отношение. Винаги съдя по справедливост, а не се въртя като калайджия. Ето, Гевечанов, ти беше този, дето наляво и надясно щеше да съди Юлия, щеше да й вади ограничителни заповеди, щеше да сезира органи. Аз бях този, който ти каза, че това са кьорфишеци. Юлия беше тази, дето измисли сполучливото прозвище 100именов( абс. подходящо и точно). А аз никога не сменям мнение според интереса си, за мен е мила истината.


... ГРЕШКА ... 100именовА и 101йна ГИ ИЗМИСЛИХ АЗ когато ЮЛКА беше ТРОЙНА ... И хич не и се разсърдих, че тя го пренесе и върху СТАР ... НОРМАЛНО Е ОТНОШЕНИЯТА МЕЖДУ ХОРАТА ДА СЕ ПРОМЕНЯТ.

Нормално е, и хората да се променят но аз няма да се променя към по-лошо и да подкрепя една твоя правота като тази в линка ... затова и съм 100 съгласен с Жоро в написаното в коментар 10.
цитирай
19. starforlife - И всъщност се върнах вече докато... БМВ-то - ха ха ха - ме откарва към Офиса да кажа:
26.11.2019 13:12
Юлия, дай ми на ЛС точен адрес, МОЛЯ!
Мисля, че си наясно отдавна, че аз не съм човек, който да таи злоба и можеш да ми се довериш.
На този адрес аз ще ти изпратя нотариалните заверки, които те касаят. Оригиналите.
И ще го направя от настоящия си адрес - тъкмо ще е вид доказателство за нещо, което какво му е чудното и невъзможното (особено при моята професия), че това също е ВАША "истина" да отричате, м, Цъгов?
На тези заверки има печати на нотариуси. Има изходящи номера. Има дати. Все проверими в регистрите на нотариусите неща.Ти, Юлия, ще бъдеш тази, която ще каже Цъгов ли е на страната на Истината в този конкретен случай или аз.
Любо пък е един от тези, които още тук и сега може да каже за случая, при който ти, Цъгов, КЛЕВЕТЕШЕ, че съм бил завлякъл Петър Вълев с пари и дори цитираше точна сума - 1500 лева.
Самият Петър Вълев тогава опроверга тази твоя долна ЛЪЖА и КЛЕВЕТА и дори те напсува, радетелю за Истината Цъгов.
ТАКА ЛИ БЕШЕ ИЛИ ЩЕ ОТРЕЧЕШ, СТРАХЛИВ МИШОКО?
Ооо, забравииих - аз имам паролите на един куп наивници тук - нова доза от ВАШИТЕ "истини", м, Цъгов?
Е... Ако избереш варианта със срещата ни фейс ту фейс (съобразявайки се с това, че не е ясно кога ще съм въобще в България) - ще ти стиска ли да ми кажеш тази своя "истина" в очите? Защото аз всяко нещо, което казвам за теб тук, ще ти го кажа и очи в очи.
Мишок си ти, Цъгов! Дребен, дребнав, злобен и комплексиран мишок!



А по твоето, Радо, новото, за Стоименов - пак го повтарям: СТОИМЕНОВ Е ПРЕЗИМЕТО МИ И ТАКА СЪМ ИЗВЕСТЕН В КУП СРЕДИ.
цитирай
20. getmans1 - РУСТАМЕ, сега по-комфортно ли ти е ...
26.11.2019 13:25
РУСТАМЕ, сега по-комфортно ли ти е след като прогони П И Е Р ... защото на всички е ясно, че ти го прогони ... като и тия на които си издействал БАН ... СЛАВИМИРГЕНЧЕВ, АНДРЕШКО ... ТОВА;

„3. rustam - Е, аз моето съм го дал:
22.11 20:05
nara написа:
Това вманиачено чучело графоман, което бълва всеки ден помии, помпи се сам, гласува си сам,коментира се сам и сега е изперило фотошоп на баба яга е много по гадно от Ванката и е добре пак да го риташ по тиквата като преди.

две години време беше с пълен бан за гнусните си нарушения на правилника, при това и вторият му "титулярен" профил капитаннемо беше изтрит директно...за обиди лично към теб. Не ми се занимава с този сарахош.
цитирай„

И, колко още има, а ... СЪВЕСТНИКО, КОЛКО ОЩЕ ... И във връзка с това;
17. starforlife - ~ 15. rustam
12:53 ... казвам просто ДА ... и то точно заради П И Е Р ... неговото име ще остане в историята ... на кориците на книги ... А, твоето НА СТЕНАТА НА УЧИЛИЩНИЯ КЕНЕФ ... и то, ще е до слеващият ремонт.

цитирай
21. getmans1 - 19. starforlife - И всъщност се върнах вече докато... БМВ-то - ха ха ха - ме откарва към Офиса да кажа: 13:12
26.11.2019 13:32
ЗНАМ ГО ТОВА СТАР ... НО И АЗ СЪМ ПРАВ, ЧЕ ТАКА Я ПАРОДИРАХ, ПуПуЛудката
цитирай
22. getmans1 - 11. vmir - Не доносници, а лузъри, творящи "реалности" за да убеждават себеподобните си, че има по-големи неудачници от тях. 12:23
26.11.2019 13:36
анонимен написа:
Тези правят всичко за да утвърдят блоговия жанр "Биографична фантастика", докато истинският му основоположник се ослушва като мишка в трици зад множество измамни регистрации.


... МНООООГО ТОЧНО КАЗАНО ... Че и на елит се правят тука ... хахахаха
цитирай
23. getmans1 - ДО ТУК СИ КОПИРАХ ВСИЧКОТО. . . ЧЕ С ...
26.11.2019 13:48
ДО ТУК СИ КОПИРАХ ВСИЧКОТО ... ЧЕ С ТИЯ ГОРДИ ДОНОСВНИЦИ ... АМАН МИ СТАНА
цитирай
24. rustam - Стоименов
26.11.2019 13:50
може и да е бащино име на Гевечанов, но преносният смисъл на "100именов " е убийствена характеристика, алюзия на факта, че въпросният притежава множество профили, сто имена в Блога. Юлия беше извадила цял набор от негови "женски профили".

Аз не мисля, че името на П.В. Даскалов ще остане в историята. Превърнал е "спора" си с покойния Хайтов във фикс идея и извор на безкрайно бръщолевене.Той е същият мистификатор като Жорката и Ванката. Какво значи това "на кориците на книгите"? В днешно време всеки, който има 300 кинта в джоба, може да си поръча "книга" в някоя печатница. Както въпросният В.Станков, който "издава" книги в печатница, а не в издателство и после, уж има хиляди фенове във Фейсбук, а не може една книга да продаде пет години за 10 кинта парчето. Че я предлага тук с куриерска фирма или по телефона си
цитирай
25. cortana - Ахааааа, изтрили са ти го значи! И дори май сам показва кой е клеветникът! :):):)
26.11.2019 13:53
Г-н rustam, повечето от останалите блогери Ви познаваме отлично от години и не мислете, че някого можете да заблудите. Наскоро например като 'радетел на истината' се опитахте да затвърдите, че аз съм профил на Жоро, който проумейте, че не е лъжица за вашата уста. В случая 'вашата' не е грешка, а е с малка буква, защото не визирам само Вас самият, а всички гравитиращи в една орбита, тази на присмехулните блогови 'интелекти'. :)
Все още не се сещате кой беше първият ми профил тук преди години и за години и под който срещнах Жоро, за да стане един от най-важните хора в живота ми, нали? Няма и да се сетите, а и Вмир няма да Ви подскаже. :):):) Но съм Ви сърбала попарата!

И по повод на ето тези думи на Гети
getmans1 написа:
Нормално е, и хората да се променят но аз няма да се променя към по-лошо и да подкрепя една твоя правота като тази в линка ... затова и съм 100 съгласен с Жоро в написаното в коментар 10.
За Вас, rustam, не е важна истината и Вие не защитавате нея. Вашото кредо е да подиграете някого. Погледнете си постингите, те не градят на базата на достойно за един мъж разсъждения и похвати за защита на въпросната истина, а са пропити с подигравки и пписмехулство. Такъв човек не може да е човек на истината. Той е палячо, опитващ се да маскира палячовщината си зад въпросните подигравки.
А по тези Ваши думи, rustam
rustam написа:
може и да е бащино име на Гевечанов, но преносният смисъл на "100именов " е убийствена характеристика, алюзия на факта, че въпросният притежава множество профили, сто имена в Блога. Юлия беше извадила цял набор от негови "женски профили".
Можем само да тръпнем в очакване на доказателствения Ви материал.
И само гледайте да не е като онази умопомрачителна логика в този Ваш постинг
http://rustam.blog.bg/zabavlenie/2018/06/25/gosho-istinata.1614270
Логика, на която всеки трезво мислещ човек се смее и разбира що за интелект притежавате. :)
Тоест, очакваме с нетърпение новия Ви 'разобличаващ' Смарти постинг. :):)
Сигурни сме, че ще е също толкова 'вярен' и логически 'издържан' и също толкова ще ни разсмее. :):):)))
цитирай
26. cortana - А ето го и това за липсата на мъжество и подлите похвати на rustam да създава интриги
26.11.2019 14:12
rustam написа:
Юлия беше извадила цял набор от негови "женски профили".
Кой истински мъж постоянно се крие зад другите и се опитва интгригите да ги плете на чужд гръб?
'М?' :):):)
Вие сте един смешен и жалък човечец, rustam. Смешен и жалък човечец! :)
цитирай
27. getmans1 - . . . ХАХАХАХА. . . Н. Овчаров не му ...
26.11.2019 14:24
... ХАХАХАХА ... Н. Овчаров не му достигали парите и направил „комбина„ с П И Е Р ... и С КАКВО ТОЛКОВА ТИ ПРЕЧЕШЕ, БЕ ... НЕ Е ОТ РАНГА НА ОКЕЙЧО ЛИ ... аз също не съм, признавам си ... ИНЖ. СИМЕОНОВ СЪЩО
Ти сигурно страшно много уважаваш неговото творчество ... че и той поет, пише в кат. поезия ... сиурно го и преродаваш ...хахахаха
Тя, ЮЛКА и си га си има едни идейки ... и тях ли споделяш, а ... към някои и аз съм съпричастен
А, всичко тръгва от ... вече го обясних... моето СТОИМЕНОВА

rustam написа:
може и да е бащино име на Гевечанов, но преносният смисъл на "100именов " е убийствена характеристика, алюзия на факта, че въпросният притежава множество профили, сто имена в Блога. Юлия беше извадила цял набор от негови "женски профили".

Аз не мисля, че името на П.В. Даскалов ще остане в историята. Превърнал е "спора" си с покойния Хайтов във фикс идея и извор на безкрайно бръщолевене.Той е същият мистификатор като Жорката и Ванката. Какво значи това "на кориците на книгите"? В днешно време всеки, който има 300 кинта в джоба, може да си поръча "книга" в някоя печатница. Както въпросният В.Станков, който "издава" книги в печатница, а не в издателство и после, уж има хиляди фенове във Фейсбук, а не може една книга да продаде пет години за 10 кинта парчето. Че я предлага тук с куриерска фирма или по телефона си

цитирай
28. getmans1 - 25. cortana - Ахааааа, изтрили са ти го значи! И дори май сам показва кой е клеветникът! :):):) 13:53
26.11.2019 14:34
Кортни, тия са „изключителни„ ... ама ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ ... принудени са да са мръсници в категории ЛАЙФСТАЙЛ и ЗАБАВЛЕНИЕ ... пишат „СТАТИИ„ ... цитирам даскала.
цитирай
29. leonleonovpom2 - Папагаловият глиган се е развихрил
26.11.2019 14:42
Чакай, че забравих. Може ли да ме комплексира човек, който с упование сам за себе си разказва унизителни истории, в които го награбват мазни гейове край селски кенефи, а той безропотно търпи тази гавра?
Или човек, който мълчи като мушната гайда,н когото сервитьорката в кварталното кафе му казва, че няма да му изпълни поръчката и ще му сервира това, което тя смята за нужно?[/quote]

Те, папагаловите глигани, освен ,че са граматици, от село Граматиково, са известни и с това ,че червената им зурла е постоянно потопена в чистотата на помията! И разнасят помийната чистота навсякъде от където минат!
Ако примитивизмът му минава ,за служене на истината, да , така е СЛУЖАЩ НА ИСТИНАТА Е!
Толкова е примитивен в мисленето си, че няма как да различи двете неща- истина и лъжа
Този, който спи денонощно в блога ми, грухтящ за истината!?
И вади от съдържнието на написаното неща и ги тълкува, както си иска За да омаскари негодника, единственото нещо, което му доставя радост в живота!?Нещастникът друга радост не познава!

Той не е способен на никакво добро дело Нека да посочи едно или сто, ако ще, добри дела, които е извършил?
Ако имаше нещо злепоставящо за мен в случая в Тервел или с въпросната сервитьорка, нека даде цитати, аз ще ги изтълкувам Няма нужда от тълкувател - злобар
Разбира се ,че няма нищо и в двата случая! Сервитьорката донесе нещо много по- добро, ,собствениците и персоналът там ме уважаваха много, по разбираеми причини Там съм написал десетки статии, подарих им книга с посвешение, че една значителна част от нея е писана там! И тя стоеше на видно място, докато го имаше и заведението!
На въпросният от Тервел, просто нямаше за какво да му причинявам зло Ясно му показах ,че е сбъркал в намеренията си, какво, да го убивам ли? Да не съм луд? И после не си сложих вина на съвестта, да бъде уволняван
Този папагалов глиган е вършил безброй мръсотии и търси в другите подобие на себе си!
Клиничен случай е!

Разбира се ,че е класически пример на комплексар!
Той, граматикът ,учещ другите как и какво да пишат, самият той няма нищо стойностно написано
Той, неможещият, избива комплекс с учене на можещите? Мъчейки се да размени мястото си с тях!
Аз съм работил в производство и в бирена фабрика-до казармата Всичко ,което съм писал изобщо , е минало през ръцете и през главата ми Не е от от съмнителни текстове в енциклопедии
Не съм знаел какво е малц, а той ,знаещият, пие бира с малц?
Уникален случай
Папагал, даже и не разбира прочетеното!


цитирай
30. blackpredator - абе Гетьо,
26.11.2019 14:58
кой пък ще те донася тебе, па и да трие?!?!
се едно да праи аутодафе на любимите си комикси
просто има модератори без хрема..
цитирай
31. cortana - ..... 29. leonleonovpom2 - Папагаловият глиган се е развихрил
26.11.2019 15:04
Ами както казах, трезво мислещите хора тук ще проумеят, че и двата случая описваното се вади от контекста.
Какво лошо има в това при отправянето на някакви намеци от някой гей, по-тихият и кротък мъж да преглътне и избегне конфронтацията? Опитва се да Ви изкара мекушав и страхлив, а забравя как когато Жоро му се беше заканил, се скри зад ученици. Това ли му е достойнството? Когато си е заслужил боя, да не се изправи мъжки и да го отнесе, а да се скрие зад ученици? Триж по-достойно е както Вие сте избегнал конфронтацията, защото в другия случай самият той я е предизвикал, но после като опре ножа до кокала показва що за мъж е.
Същото беше и с какиния, предизвика Жоро, че щял да го бие, а после стана за смях и на всички.
Бъзльовци! :):):)))
По втората случка, също. Не съм чела, но мога да го интерпретирам така: Поръчал сте си от скромност или друга причина нещо скромно в заведението, а сервитьорката от уважение, признателност за нещо или каквато и да е друга причина, Ви е донесла да речем специалитетът на заведението. И хоп, 'нашият' "радетел за истината", вади случката от контекста и се опитва да Ви унизи.
Това ли е мъж с достойнство, защитаващ истината? Да пеиначава и прави опити за унизяване, а не достигане до истината?
цитирай
32. cortana - Но аз искам и на друго да обърна внимание. Нещо, което и Гети подчерта, но не чак така пряко.
26.11.2019 15:10
Значи когато Юлия била определила някои профили на Жоро, включително и мен, е права и това се приема за меродавно?
А когато същата тази Юлия сега казва и то напълно релевантно (и ноторно, и ноторно:))), че pantaleev да речем е профил на rustam, не се приема?
ЗАЩО?
Стига се до там, че дори блогърка, на която Жоро държи, да се среща с почти всички набеждавани за негови профили накуп. Среща, която точно аз уговорих с нея по телефона. За да се разсее тази 'истина'. Но не би, 'радетелят на истината' rustam продължава да се опитва да вменява обратното.
И когато на тази среща в емблематично за София кафене, Смарти я посрещна в костюм на Дядо Коледа и предизвика усмивки и приятни емоции в цялото заведение, това е нещо различно от това със същата цел да купи за кофичко лопатка?!??

После, от години разнасят според тях унижаващата смешка за това как Смарти нямал маратонки та Юлия му била купувала. Драги ми смехурковци, Смарти има пари да ви купи всичките три пъти, в едно с икономистчето ви, че и Путин барабар. :):):))) :):):)))
Крайно е жалко, че явно вие сте от онзи за съжаление същестен процент от сънародниците ни, които нямат пари за поне по два чифта удобни и подходящи обувки за всеки отделен сезон.
Та с едното да ви 'ограмотя' :):):))), че това е един от показателите, на база на които 'глупавите' западни статистици определят стандарта на живот. Това, човек за всеки отделен сезон да има поне по два чифта отделни и нарочни удобни и нееФтини :):) обуФки. :):)
И мога да ви уверя, че Смарти всички ви ще обуе с неговите, ако отговаряте на номера му. :):):)))
:):)
цитирай
33. getmans1 - кой пък ще те донася тебе, па и да т...
26.11.2019 15:12
blackpredator написа:
кой пък ще те донася тебе, па и да трие?!?!
се едно да праи аутодафе на любимите си комикси
просто има модератори без хрема..


... Когато трият мене - модераторките нямат хрема
КОГАТО ТРИЯТ ТЕБЕ - „ баба санитарка напраи доносклизма на постинга„ ... Само цитирам
цитирай
34. getmans1 - . . . ТЕ И ЖЕНСКИ ПРОФИЛИ СИ ИМАТ. . . ...
26.11.2019 15:19
... ТЕ И ЖЕНСКИ ПРОФИЛИ СИ ИМАТ ... МЪЖОВИТЕ

cortana написа:
Значи когато Юлия била определила някои профили на Жоро, включително и мен, е права и това се приема за меродавно?
А когато същата тази Юлия сега казва и то напълно релевантно (и ноторно, и ноторно:))), че pantaleev да речем е профил на rustam, не се приема?
ЗАЩО?
Стига се до там, че дори блогърка, на която Жоро държи да се среща с почти всички набеждавани за негови профили накуп. Среща, която точно аз уговорих с нея по телефона. За да се разсее тази 'истина'. Но не би, 'радетелят на истината' rustam продължава да се опитва да вменява обратното.

После, от години разнасят според тях унижаващата смешка за това как Смарти нямал маратонки та Юлия му била купувала. Драги ми смехурковци, Смарти има пари да ви купи всичките три пъти, в едно с икономистчето ви, че и Путин барабар. :):):))) :):):)))
Крайно е жалко, че явно вие сте от онзи за съжаление същестен процент от сънародниците ни, които нямат пари за поне по два чифта удобни и подходящи обувки за всеки отделен сезон.
Та с едното да ви 'ограмотя' :):):))), че това е един от показателите, на които глупавите западни статистици определят стандарта на живот. Това, човек за всеки отделен сезон да има поне по два чифта отделни и нарочни удобни и неефтини обувки. И мога да ви кажа, че Смарти всички ви ще обуе с неговите, ако отговаряте на номера му. :):):)))
:):)

цитирай
35. blackpredator - еми и двамата ни трият
26.11.2019 15:20
начи, мотераторките са блогоклинично здрави
разликата е , че аз нямам Панагюрски синдром, ако въоПще фашташ
наблегни на джибровицата куту мене
не, че това е ваксинация..
цитирай
36. pantaleev - Eй голяма веселба
26.11.2019 15:22
Цялата гей дружинка детелинка събрана тук. И Гетьо пак реве. И на мен ми изтриха поста но не рева.
Иначе Юлия се доказа за пореден път като пълен боклук. Същата която на ЛС ми се мазнеше и искаше преди месеци коалиция срещу Гогата и Русенският му пудел. Същата която и около рустам се омилкваше, но като видя че няма да и мине номерът почна да плюе. Вие верно сте големи боклуци всичките бе. Заставам зад думите си - Юлия, Грухчеванов и педалчето Гети съсипаха този сайт!!!
цитирай
37. starforlife - 'Айде набързо да удостоя с присъствието си и ненапускането.
26.11.2019 15:30
~ 35. blackpredator
Чернопръцко...
Фифи смешен и жалък...
На теб ти липсват топки, а не Панагюрски синдром.

После: Ти вече гледам си имаш Нидерландски синдром. Ха ха ха
Спокойно, фифи, от 1-ви до 10-ти ще ти го разнообразя със Сан Францисковски.
цитирай
38. starforlife - А на теб, Цъгов...
26.11.2019 15:31
В кожата на Панталеев...
Ти липсват не само топки.

И проумей: Юлия прозря що за боклуци сте точно вие и колкото и да се напъваш да я въвлечеш в игрите си - едва ли вече ще ти се върже.
Особено след като й изпратя нотариалните заверки, за да се убеди, че не съм празнолейко като теб и можех да й причиня сериозни проблеми, но просто съм Мъж за разлика от теб.

ПС: И, Цъгов, "докладваха" ми, че от женската си кожа Василиса19,17гънкивмозъка, се опитваш да ме заиграеш в нова интрига от твой тип като едва ли не баща на внучето на Юлия.
Ето за такова нещо не просто бих ти скъсил с 4 мм. раздвоения език, за да фъфлиш, а бих ти строшил и ръцете, за да не можеш и да пишеш, педалче недоносено.
Защото ти нямаш цедка на мръсната си уста, простако прост.
цитирай
39. leonleonovpom2 - Разбира се Кортана, че и в двата с...
26.11.2019 15:39
Разбира се Кортана, че и в двата случая няма нищо злепоставящо за мен
В първия случай, за някакъв намек, какво да направя? Да го убия ли? Нямаше да е проблем! Да лежа по затвори? Напротив, домволен съм, че съм действал правилно Показах му ,че е сбъркал и толкова!
Във вторият има лесно решение, като не ми изпълняват поръчката Ставам и си тръгвам Но недвусмислено ми бе показано ,че ще ми донесат нещо много по- добро
Аз не съм и някакъв любител на питиета в количество Поръчвах си едно ,да оправдая престоя си Атмосферата ,шумът не ми пречеха, напротив. създаваха ми творческа обстановка
Както и плажът през лятото Ами докторатът го написах там И виделите какво правя, гледаха изумено Не можещи да повярват с какво се занимавам! Да, идеите за основните работи ми дойдоха там, както и най- хубавите статии написах в заведението или кафето!

Хубав ден!
цитирай
40. blackpredator - оооо,
26.11.2019 15:41
ГТъпото, еволюираш до ГМнооТъ
чудя се от тримата ти фенове, кой смята, че осъществяваш връзка от кратера Галилей
Юла, определено не е
Варненския милюсателит по-скоро не
остава Делиорманската обсерватория..

цитирай
41. milady - :-)) от 09 00 чакам, да ме забележиш, жорооо...@
26.11.2019 16:13

starforlife написа:
http://starforlife.blog/photos/154138/IMG_20191126_104112.jpg

Нали не мислиш за РД да минеш с текава мъъъничка пастичка?! :):):)))

"от Юлия с ЛюбОфф " ..даа, точно така го именувай..следв пост, смарти..!
и моля, те заЕби таз анонимна путЕнска сволочь..
не ти отива..на АйКю-то..заплатата, красотата..
на кожения салон на BMW 7, и на Европейският имидж )))
песни и усмивки....
време е за Kaffe + Eis + Martini dry...
цитирай
42. rustam - cortana
26.11.2019 16:20
Светкавичното появяване на В.Симеонов, колчем му се спомене името му нейде в Блога, само свидетелства как е курдисан като квачка в него. Относно контекста: "Тихият и кротък мъж" не само приема "намеци", но е обаран, натискан и целуван в буквалния смисъл на думата, след което сяда да си дояжда и допива с въпросния гей до сутринта. А чак след три дена се присеща, че е обидени и подава писмено оплакване в милицията. А да, оплаква се и на директора си, че е обект на педерастки домогвания. За мен лично това е пухльовско поведение, но най-странното е, че в стремежа си да бъде интересен,моят герой сам си ги разправя тези резили.

А иначе: знам твоя първи акаунт. На него в аватара беше поставила своя снимка. Акаунтът "кортана" обаче е регистрация на Гого Истината, а впоследствие просто преотстъпен на теб. Но иначе вие така си менкате паролите, че само вие знаете кой кога и къде пише.

ПП Но иначе пухльо се пъне да се прави на мъжкарче, нямало да бъде проблем да "убие гея". Тъй както не е проблем, вместо поне да се изнесе от гейското обиталище, сяда да продължи яде и пие
цитирай
43. cortana - ..... 42. rustam - Това ли Ви е логиката и обосновката? Твърде смешно! :):):)
26.11.2019 17:13
rustam, доколкото зная В.Симеонов е пенсионер и особено в настоящото студено време не виждам нищо излагащо дори да сте прав. Вие, с всичките си превъплъщения тук, сте демонстрирал присъствие по цели дни, а сте в доста по-различно положение като заетост от В.Симеонов. Така, че нека не правите поредните си опити за унизяване.
Да е 'пухльовско поведение', да е 'пухльовско', колко да е 'пухльовско'? Колкото Вашето когато наговаряте ученици да чакате Смарти ли? :):):))))
Защото Вие деградирахте от едно 'мъжкарско' 'ела, че да те наритам', спомняте ли си? До 'ела, с учениците ми те чакаме и знай, че са каратисти', спомняте ли си? Тоест, пухльовско поведение! :):):)))
В.Симеонов просто е действал неадекватно без да се мъжее, а след това е размислил и е предприел действия. Правилни или не, мъжкарски или не, въпрос на гледна точка и никоя жена не би ги възприела като пухльовски, докато Вашите ДА! :):):))

1во 'а иначе': Естествено, че не знаете кой е моят първи акаунт тук. Но понеже сега ни е паднало да покажем на зрителите по-отчетливо що за интригант сте, та да Ви приканя: Акаунтът ми е активен. Само с помощта на Смарти е изпразнен откъм съдържание. Хайде, 'радетелю на истината', като твърдите, че знаете, дайте линк към него.
2ро 'а иначе': Акаунтът ми е бил с моя снимка, да, но такава, че изобщо не мога да бъда разпозната. Но пък тази снимка е твърде специфична и след като отново се опитвате да правите интрига с лъжа, кажете какво е специфичното на снимката?
3то 'а иначе': Никога не и било скривано, че профил cortana е направен от Смарти, напротив, това е казвано винаги. Истината обаче е, че той от този профил не е писал, подарен ми беше поначало, а това, че имаме паролите си един на друг не е изобщо нещо лошо, напротив. Друга истина е, че профили cortana, а при Жоро един куп през годините му тук, нали не забравяте, че той е пръв?, никога не са създавали интриги като десетките Ваши профили?

ПП: С две думи, rustam, точно заради такива като Вас и вас от клоаката Ви, блогбеге беше напуснат през годините от десетки омерзени от помията Ви и ви от клоаката Ви, блогери.
цитирай
44. cortana - Но да наблегна дебело:
26.11.2019 17:14
Очаквам линк или цитиране на НИКа ми, rustam, 'радетелю за истината'. Защото иначе всички за пореден път ще се убедят, че Вие сте един обикновен манипулатор.
Тоест, те ЩЕ СЕ убедят. Отново. :):)
цитирай
45. rustam - cortana
26.11.2019 17:35
Аз отлично разбирам подлостта и извратливостта на твоята логика. "Повратлива" със сигурност е твоето второ име.

Първо тезата ти беше, че възпитан тих пенсионер културно отклонява педерастки намеци, после издигаме тезата, че е възпитано да те обарват и целуват гейове, а ти да им угаждаш, но, както и да е.

Аз обичам да наричам нещата със собствените им имена и за едно си права: за пореден път всички, които четат тук, ще разбират, че казвам винаги в очите, това, което мисля. Така, както П.В.Даскалов например е самовлюбен резоньор, Ванката е негов духовен близнак, така и ти си играчка на дребно с нереално висока оценка за себе си.

И двамата отлично разбираме, че, какъвто и линк да дам, какъвто и цитат да посоча, ти естествено ще отречеш. Нали? Но от мен да мине: снимката беше нещо средно между онова, което в киното наричат "американски план"(бягай в гугъл да видиш какво значи) със скрита горна част от лицето.
цитирай
46. cortana - :):):)
26.11.2019 17:44
По предходните ни думи всеки може да ги проследи и види кой как стои пред околните.
Тоест, Вие с интригантската си същност и аз с прямотата да Ви показвам в тази Ви светлина.
Затова само по това:
rustam написа:
И двамата отлично разбираме, че, какъвто и линк да дам, какъвто и цитат да посоча, ти естествено ще отречеш. Нали? Но от мен да мине: снимката беше нещо средно между онова, което в киното наричат "американски план"(бягай в гугъл да видиш какво значи) със скрита горна част от лицето.
Другарю учителю, аз работя ежедневно с американци и смея да твърдя, че съм доста по-образована и начетена от Вас! :):) Така, че хайде да оставите опитите си за оригиналност и духовитост и да се съсредоточите върху конкретното.
НЕ, НЕ БЕШЕ ТАКАВА СНИМКАТА МИ И ТУК ИМА ХОРА КОИТО ОТЛИЧНО МЕ ПОЗНАВАТ И ГО ЗНАЯТ, А ВИЕ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ПОКАЗВАТЕ, ЧЕ СТЕ ЕДИН ОБИКНОВЕН МАНИПУЛАТОР! :):):)))

И другарю учител, Вие освен манипулатор, сте и един обикновен пухльо! И като такъв, пухльо, тоест женчо, аз съм сигурна, че мира няма да Ви даде фактът, че не знаете коя съм дори като блогърка. :) Въпросът е, че ако научите коя съм в действителност, още повече ще изпаднете в типичното си злобно състояние на комплексар-дребосъче. :):):)))
Последното го казвам, защото ако се изправите до мен, ще сте като обелка от фъстък до висока и грациозна..... бадемКА. :):):))))
:):):):)))
цитирай
47. rustam - Е, нали ти казах: ще отричаш.
26.11.2019 17:53
cortana написа:
По предходните ни думи всеки може да ги проследи и види кой как стои пред околните.
Тоест, Вие с интригантската си същност и аз с прямотата да Ви показвам в тази Ви светлина.
Затова само по това:
rustam написа:
И двамата отлично разбираме, че, какъвто и линк да дам, какъвто и цитат да посоча, ти естествено ще отречеш. Нали? Но от мен да мине: снимката беше нещо средно между онова, което в киното наричат "американски план"(бягай в гугъл да видиш какво значи) със скрита горна част от лицето.
Другарю учителю, аз работя ежедневно с американци и смея да твърдя, че съм доста по-образована и начетена от Вас! :):) Така, че хайде да оставите опитите си за оригиналност и духовитост и да се съсредоточите върху конкретното.
НЕ, НЕ БЕШЕ ТАКАВА СНИМКАТА МИ И ТУК ИМА ХОРА КОИТО ОТЛИЧНО МЕ ПОЗНАВАТ И ГО ЗНАЯТ, А ВИЕ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ПОКАЗВАТЕ, ЧЕ СТЕ ЕДИН ОБИКНОВЕН МАНИПУЛАТОР! :):):)))

И другарю учител, Вие освен манипулатор, сте и един обикновен пухльо! И като такъв, пухльо, тоест женчо, аз съм сигурна, че мира няма да Ви даде фактът, че не знаете коя съм дори като блогърка. :) Въпросът е, че ако научите коя съм в действителност, още повече ще изпаднете в типичното си злобно състояние на комплексар-дребосъче. :):):)))
Последното го казвам, защото ако се изправите до мен, ще сте като обелка от фъстък до висока и грациозна..... бадемКА. :):):))))
:):):):)))


Аз съм този, който наритва задници. Сега те оставям да подскачаш.
ПП Висока и грациозна "куха лейка"
цитирай
48. getmans1 - 35. blackpredator - еми и двамата ни трият 15:20
26.11.2019 18:01
... ЯВНО ПРИ теб освен „санитарни доносклизми„ има и ЧЕРНОХИЩНИ клизми, че само при теб съм виждал това;
„Коментарът е изтрит поради нарушаване на правилата на сайта„ ...


blackpredator написа:
начи, мотераторките са блогоклинично здрави
разликата е , че аз нямам Панагюрски синдром, ако въоПще фашташ
наблегни на джибровицата куту мене
не, че това е ваксинация..

цитирай
49. getmans1 - . . . Даскале, ти, дето обичаш да н...
26.11.2019 18:13
... Даскале, ти, дето обичаш да наричаш нещата със собствените им имена, би ли ни обяснил какво му е противното на РЕЗОНЬОР ... после ще те питам и друго нещо.



rustam написа:
Аз отлично разбирам подлостта и извратливостта на твоята логика. "Повратлива" със сигурност е твоето второ име.

Аз обичам да наричам нещата със собствените им имена и за едно си права: за пореден път всички, които четат тук, ще разбират, че казвам винаги в очите, това, което мисля. Така, както П.В.Даскалов например е самовлюбен резоньор, Ванката е негов духовен близнак, така и ти си играчка на дребно с нереално висока оценка за себе си.
.


... КАКВО ДА ЧАКАМЕ ДО ПОСЛЕ ... Попитай твоя подлоган какви фантасмагории и какви внушения беше написал по мой адрес тази сутрин ... АЗ наистина съжалявам, че са го изтрили.
И-и, чистофайнико кога най-сетне ще му обърнеш внимание на правописа на този твой подлоган ... с когото обичате да си подавате „къси двойни пасове„ ...не те ли разсейва и дразни както моят правопис го прави.
цитирай
50. rustam - Ами това му е противното:
26.11.2019 18:23
getmans1 написа:
... Даскале, ти, дето обичаш да наричаш нещата със собствените им имена, би ли ни обяснил какво му е противното на РЕЗОНЬОР ... после ще те питам и друго нещо.


rustam написа:
Аз отлично разбирам подлостта и извратливостта на твоята логика. "Повратлива" със сигурност е твоето второ име.

Аз обичам да наричам нещата със собствените им имена и за едно си права: за пореден път всички, които четат тук, ще разбират, че казвам винаги в очите, това, което мисля. Така, както П.В.Даскалов например е самовлюбен резоньор, Ванката е негов духовен близнак, така и ти си играчка на дребно с нереално висока оценка за себе си.
.


да наричаш нещата с истинското им име, без да философстваш дървено.
цитирай
51. getmans1 - . . . Явно по едно и също време аз съм ...
26.11.2019 18:41
... Явно по едно и също време аз съм допълнил моя коменар а ти си писал твоя ...
„ КАКВО ДА ЧАКАМЕ ДО ПОСЛЕ ... Попитай твоя подлоган какви фантасмагории и какви внушения беше написал по мой адрес тази сутрин ... АЗ наистина съжалявам, че са го изтрили.
И-и, чистофайнико кога най-сетне ще му обърнеш внимание на правописа на този твой подлоган ... с когото обичате да си подавате „къси двойни пасове„ ...не те ли разсейва и дразни както моят правопис го прави.
цитирай„

ДВУЛИК И ПОВРАТЛИВ СИ ТОЧНО ТИ ... пък и за РЕЗОНЬОР нищо не каза ... освен, че ни внушаваш колко е лошо това, а дали е така

rustam написа:
getmans1 написа:
... Даскале, ти, дето обичаш да наричаш нещата със собствените им имена, би ли ни обяснил какво му е противното на РЕЗОНЬОР ... после ще те питам и друго нещо.


rustam написа:
Аз отлично разбирам подлостта и извратливостта на твоята логика. "Повратлива" със сигурност е твоето второ име.

Аз обичам да наричам нещата със собствените им имена и за едно си права: за пореден път всички, които четат тук, ще разбират, че казвам винаги в очите, това, което мисля. Така, както П.В.Даскалов например е самовлюбен резоньор, Ванката е негов духовен близнак, така и ти си играчка на дребно с нереално висока оценка за себе си.
.


да наричаш нещата с истинското им име, без да философстваш дървено.

цитирай
52. cortana - :):)
26.11.2019 18:54
getmans1 написа:
ДВУЛИК И ПОВРАТЛИВ СИ ТОЧНО ТИ ... пък и за РЕЗОНЬОР нищо не каза ... освен, че ни внушаваш колко е лошо това, а дали е така
Той не само по това нищо конкретно не каза, Гети. :) Цялото му жалко дърдорене беше нищонеказване. :):):) Като например това да се опитва да се прави на вървежен и знаещ, а пробва пухльовата манипулация да каже, че снимката от последния ми постинг като Кортана е била и на ползвания ми с години преди това мой профил.
РустамЧО, не сте обърнал внимание, че Жоро често ме нарича Бюти. :) Не сте обърнал внимание и на това, че е казвал защо точно Кортана, а именно, защото във филма образът прилича удивително на мен. :) Опитахте се да минете с поредната дребна манипулация и точно това е най-смешното, защото зрителите за пореден път се убедиха, че освен долен интригант, Вие, rustam, сте и един обикновен надувко, тоест ПУХЛЬО, който си въобразявате, че ритате задници и сте последна инстанция.

А сега аз като една 'висока и грациозна "куха лейка", отивам весело да си подскачам. :):):)))
https://www.youtube.com/watch?v=slMub4NtrSk

ПП: Виждали ли сте как добродушна, но силна котана си играе с малко треперещо от безпомощност мишленце, первайки го с лапи насам, натам, а то премятайки се безпомощно между ноктите 'и? Е, ето това бяхме аз и rustamЧО!! :):):)))
:):):)
цитирай
53. get - До 51. getmans1 - Бе аратлик :)) ? Що очакваш, от този "педя човек - лакът уста", кокетиращ С НЕПОЗНАТИ ... :))) ?
26.11.2019 19:03
getmans1 написа:
... Явно по едно и също време аз съм допълнил моя коменар а ти си писал твоя ...
„ КАКВО ДА ЧАКАМЕ ДО ПОСЛЕ ... Попитай твоя подлоган какви фантасмагории и какви внушения беше написал по мой адрес тази сутрин ... АЗ наистина съжалявам, че са го изтрили.
И-и, чистофайнико кога най-сетне ще му обърнеш внимание на правописа на този твой подлоган ... с когото обичате да си подавате „къси двойни пасове„ ...не те ли разсейва и дразни както моят правопис го прави.
цитирай„

ДВУЛИК И ПОВРАТЛИВ СИ ТОЧНО ТИ ... пък и за РЕЗОНЬОР нищо не каза ... освен, че ни внушаваш колко е лошо това, а дали е така



... лакът уста", кокетиращ С НЕПОЗНАТИ МУ ЧУЖДИЦИ :))) - да има себекретично мнение?

Това интелектуално лилипутче - двойник на "социалиста-дадаист" Black-TheMango СА ЕДНИ еНТЕЛЕКТоАЛНИ ДОСАДИ - СТРАДАЩИ :((( от присъщата, за тях - "ТЪМНА ТРИАДА" на: НАРЦИСИЗМА, МАКИАВЕЛИЗМА И ПСИХОПАТИЯта :)))

Ма инак ИЗНЕНАДВАЩИ НИ :)) с познаване на КУПЕШКИ ДУМИ (както е примерно РЕЗОНЬОР) - които те в повечето случаи употребяват неправилно ПОРАДИ НЕПОЗНАВАНЕ СМИСЪЛА ИМ :))) !
цитирай
54. apostapostoloff - Бах ти и идиотщините!
26.11.2019 19:49
Това българите са наистина генетично увредени индивиди, на които глупостта им е вродена...
цитирай
55. leonleonovpom2 - Смешно ми е!
26.11.2019 19:55
Някой невзрачен, напълно, мен да нарича пухльо!
Що за идиот!?
Аз съм горял като факел !Описвал съм историята
Някои нещо тогава ставаха за отрицателно време- необяснимо за мен и днес! Впрочем , обърнах се с молба към близък ,неотдавна починал човек, да ми помогне, заради децата ,които той обичаше много!
Все пак ,правилно напуснах огнището на пожара ! Скубех кичури горяща коса Една колежка изкрещя, набираше телефона- Не пипай косата!
И тогава направих единственото възможно правилно нещо! Хванах краищата на престилката и се ззагърнах с нея Пламъкът угасна
Тя ,после се оказа напоена с бензин!
Не бях виновен Всички поеха грижа за възстановяването ми От ръководството - до колеги Нямам никакви белези ,въпреки жестоките изгаряния Осигуриха ми лекарства откъде ли не
На втория месец се върнах - възстановен
И някой си пухльо ще нарича мен такъв Че си въобразил някаква сцена, с примитивния си ум
Каза този тервелчанин ,че иска да ме целуне! Аз го изблъсках и с това приключи сцената!
За какво да се правя на мъхкар, да ходя по съдилища ли? От маса места чакаха моите решения И аз, заради един селяндур, да проваля всичко и себе си? Правех и докторат
Така може да разсъждава само такъв, който никога не е бил и няма дя бъде на мястото, което аз съм бил!
цитирай
56. milady - :-))))))))))...постоле,понякога си..г.сладур деде (П) вж там..онуй ла но панталеево, ко пише
26.11.2019 20:02

17. defender - rustam

28.04.2011 08:51
Учителю Панталеев, твоето айпи отдавна е проверено. Как ще обясниш, че от него има цели 223 регистрации. Още толкова да направиш, пак ще останеш въшльо-самотник, без жена до себе си. Кратък преглед на блога ти показва, че плюеш по онези, на които не си интересен, т.е. всички. Не говориш само по онези, които пускат по някой коментар при теб за да не им е скучно, а после тичат при враговете ти. И това няма как да го знаеш, защото си сляп и кух. Колкото и профила да направиш във Фейсбук, пак приятелите ти остават само виртуални.
цитирай
57. milady - mafani.blog.bg/.../viarvate-li-na-drugarcheta-syblogyrcheta.736915
26.11.2019 20:04


само КУХИ..идиоти..тук...и, това от 10 г.!!!!!!!
цитирай
58. getmans1 - http://mafani.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/04/27/viarvate-li-na-drugarcheta-syblogyrcheta.736915
26.11.2019 20:37
... ПуПуЛудкееее, много истини има измежду пожълтелите ...хахаха... страници на блогисторията ... А, Рустама и пантича отдавна си знаяк какви блогови аФторитети са ... бая народ откровено са си ги мразили ... ооооооще от време оно.
ТОВА Е АКТУАЛНИЯ ЛИНК

milady написа:

само КУХИ..идиоти..тук...и, това от 10 г.!!!!!!!

цитирай
59. getmans1 - . . . . . . лакът уста", кокет...
26.11.2019 20:48
get написа:
getmans1 написа:
...


... лакът уста", кокетиращ С НЕПОЗНАТИ МУ ЧУЖДИЦИ :))) - да има себекретично мнение?

Това интелектуално лилипутче - двойник на "социалиста-дадаист" Black-TheMango СА ЕДНИ еНТЕЛЕКТоАЛНИ ДОСАДИ - СТРАДАЩИ :((( от присъщата, за тях - "ТЪМНА ТРИАДА" на: НАРЦИСИЗМА, МАКИАВЕЛИЗМА И ПСИХОПАТИЯта :)))

Ма инак ИЗНЕНАДВАЩИ НИ :)) с познаване на КУПЕШКИ ДУМИ (както е примерно РЕЗОНЬОР) - които те в повечето случаи употребяват неправилно ПОРАДИ НЕПОЗНАВАНЕ СМИСЪЛА ИМ :))) !


... МИЗЕРАБЛИ ДЕТО ИЗКАЗВАТ „себеКРЕТЕНСКОТО„ си мнение без да се усещат ... П И Е Р, бил РЕЗОНЬОР ... дрън-дрън
Друга е истината, кога РУСТАМ яде боб, ПАНТИЧА гърми кат резонаторно-последно гърне ... реве мощно и аФторитетно ... хахахаха
цитирай
60. 1997 - Хи- хи- хи
26.11.2019 21:38
Елит! Каймак! Умни и красиви!
цитирай
61. starforlife - ~ 60. 1997
26.11.2019 22:01
1997 написа:
Елит! Каймак! Умни и красиви!

НИЕ!
ха ха ха
А теб това дразни ли те?
цитирай
62. starforlife - Цъгов, Корти те е направила да си говориш сам, мизернико.
26.11.2019 22:02
А ти, ако беше поне малко мъж - щеше да се кротнеш, защото ставаш постоянно за смях и всеки тук те е разбрал що за стока си.
цитирай
63. getmans1 - А ти, ако беше поне малко мъж - щеше да ...
26.11.2019 22:14
starforlife написа:
А ти, ако беше поне малко мъж - щеше да се кротнеш, защото ставаш постоянно за смях и всеки тук те е разбрал що за стока си.


... Утре сутрин СТАР, ... ЩЕ СЕ ПОСМЕЕМ С ... ДОНОСНИЦИТЕ ...смехът вече е „зареден„
цитирай
64. vencivaleri1951 - :)))
26.11.2019 23:56
starforlife написа:
А ти, ако беше поне малко мъж - щеше да се кротнеш, защото ставаш постоянно за смях и всеки тук те е разбрал що за стока си.

"Звезда,звездою говорит ..."

П П Иначе днес надмина себе си Жоро. с това, че след ежедневното ти общуване с американци си станал най начетения и образован в блога./по смисъла на внушението/По скоро вярното е обратното. Янките които работят у нас могат да прихванат култура и начетеност от служителите си българи. Щото във фирмите на децата средният ръководен персонал, а и не малка част от изпълнителския състав са с по добро образование от шефовете си янки. За езикова култура пък въобще няма смисъл да говорим.
цитирай
65. 1997 - Слаби участници
27.11.2019 00:12
starforlife написа:
1997 написа:
Хи- хи- хи Елит! Каймак! Умни и красиви!

НИЕ!
ха ха ха
А теб това дразни ли те?

За смях и подигравка.
цитирай
66. vencivaleri1951 - :)))
27.11.2019 00:32
starforlife написа:
А ти, ако беше поне малко мъж - щеше да се кротнеш, защото ставаш постоянно за смях и всеки тук те е разбрал що за стока си.

"Звезда,звездою говорит ..."
цитирай
67. getmans1 - . . . vencivaleri1951, изключит...
27.11.2019 09:46
... vencivaleri1951, изключително нелепо и неуместно включване ... чак нямам думи.

vencivaleri1951 написа:
starforlife написа:
А ти, ако беше поне малко мъж - щеше да се кротнеш, защото ставаш постоянно за смях и всеки тук те е разбрал що за стока си.

"Звезда,звездою говорит ..."

П П Иначе днес надмина себе си Жоро. с това, че след ежедневното ти общуване с американци си станал най начетения и образован в блога./по смисъла на внушението/По скоро вярното е обратното. Янките които работят у нас могат да прихванат култура и начетеност от служителите си българи. Щото във фирмите на децата средният ръководен персонал, а и не малка част от изпълнителския състав са с по добро образование от шефовете си янки. За езикова култура пък въобще няма смисъл да говорим.

цитирай
68. getmans1 - . . . И Д И О Т. . . меко казано Хи- ...
27.11.2019 09:48
... И Д И О Т ... меко казано

1997 написа:
starforlife написа:
1997 написа:
Хи- хи- хи Елит! Каймак! Умни и красиви!

НИЕ!
ха ха ха
А теб това дразни ли те?

За смях и подигравка.

цитирай
69. 1997 - хи- хи- хи
27.11.2019 10:01
getmans1 написа:
... И Д И О Т ... меко казано

Смешковци...
цитирай
70. get - До 69. 1997 - хи- хи- хи ОТГОВОР: Другарко бъркате мерните означения - "хи" с "фи"?!
27.11.2019 11:33
1997 написа:
getmans1 написа:
... И Д И О Т ... меко казано

Смешковци...


Идиот не е малко име - а прозвище на княз-либераст :)) ?
цитирай
71. vencivaleri1951 - Вярно,
27.11.2019 15:13
getmans1 написа:
... vencivaleri1951, изключително нелепо и неуместно включване ... чак нямам думи.

vencivaleri1951 написа:
starforlife написа:
А ти, ако беше поне малко мъж - щеше да се кротнеш, защото ставаш постоянно за смях и всеки тук те е разбрал що за стока си.

"Звезда,звездою говорит ..."

П П Иначе днес надмина себе си Жоро. с това, че след ежедневното ти общуване с американци си станал най начетения и образован в блога./по смисъла на внушението/По скоро вярното е обратното. Янките които работят у нас могат да прихванат култура и начетеност от служителите си българи. Щото във фирмите на децата средният ръководен персонал, а и не малка част от изпълнителския състав са с по добро образование от шефовете си янки. За езикова култура пък въобще няма смисъл да говорим.



забравих да напсувам. А иначе моето скромно усещане е, че Лермонтов специално е създал този стих за такива величествени моменти когато ,,Звездите ,, си говорят помежду си или една за друга- в случая Жоро за Кортина. Нали ти сам се обръщаш към Жоро ,,Звездно,, Е нямам ли право и аз, макар и цитирайки?
цитирай
72. getmans1 - . забравих да напсувам. А иначе м...
27.11.2019 15:38
vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:

.

[/quote]

vencivaleri1951 написа:
забравих да напсувам. А иначе моето скромно усещане е, че Лермонтов специално е създал този стих за такива величествени моменти когато ,,Звездите ,, си говорят помежду си или една за друга- в случая Жоро за Кортина. Нали ти сам се обръщаш към Жоро ,,Звездно,, Е нямам ли право и аз, макар и цитирайки?


... защо говориш за неказвани неща ... или си яко загорял ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072895
Постинги: 2742
Коментари: 26495
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031