Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2020 08:07 - Спомня ли си някой СЕГАШЕН социалист за този човек ... призоваващ за „ МОДЕРЕН ЛЯВ СОЦИАЛИЗЪМ „ нещо което го няма нийде по света ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4883 Коментари: 48 Гласове:
8

Последна промяна: 23.01.2020 10:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                   ... „ СТРАТЕГЪТ „ и неговата грешка
                                   т.н.  ДЕМОКРАТИЧЕН СОЦИАЛИЗЪМ 

                          image



Гласувай:
8



1. apostapostoloff - Казано е:
23.01.2020 08:18
"За мъртвите или добро или нищо." Аз за този тип нищо добро не мога да кажа. Какво добро може да каже човек за някакво комунистическо лайно?...
цитирай
2. vencivaleri1951 - За лЯв социализъм може да е говорел парторгът в Исперих,
23.01.2020 08:39
но според книгите за социална/социалистическа / държава се счита тази която преразпределя повече от 50% от брутния си продукт. Такива страни са Скандинавските, Канада, Австралия, Нова Зеландия...Ти ни подскажи дали тези държави имат демократични управления.
Като си тръгнал да ровиш костите на Лилов не ти ли стана ясно, че в костния мозък на академика има повече фосфор отколкото при теб в главния
цитирай
3. getmans1 - "За мъртвите или добро или ...
23.01.2020 09:36
apostapostoloff написа:
"За мъртвите или добро или нищо." Аз за този тип нищо добро не мога да кажа. Какво добро може да каже човек за някакво комунистическо лайно?...


... Постоле, голям подстрекател си ти ... видиш ли като цитираш тази мъдрост как подвеждеш ШОПИНАсУМ1951 ... По тази логика излиза, че и за Хитлер нада да говорим само добро
цитирай
4. eva666 - :-))..аз, тръпна вече от мерак, като Данчето..пред Ф Кастро/ с гОлемио..
23.01.2020 09:43
ШОПИНАсУМ1951 ... По тази логика излиза, че и за Хитлер нада да говорим само добро

кога, ще дойде реда и на Кампучия..
цитирай
5. getmans1 - . . . това твое дрън-дрън си е чиста ...
23.01.2020 10:00
... това твое дрън-дрън си е чиста проба дръндоркане ... овчо

ШОПИНАсУМ1951 написа:
но според книгите за социална/социалистическа / държава се счита тази която преразпределя повече от 50% от брутния си продукт. Такива страни са Скандинавските, Канада, Австралия, Нова Зеландия...Ти ни подскажи дали тези държави имат демократични управления.

... Според някои твои блогови другари тези страни са фашистки ... ТИ, ще им направиш голямо добро ако вместо да спориш с мен си направиш труда да ги ограмотиш т.е. да ги „подковеш„ идеологически

ШОПИНАсУМ1951 написа:
Като си тръгнал да ровиш костите на Лилов не ти ли стана ясно, че в костния мозък на академика има повече фосфор отколкото при теб в главния

... И на тебе би требвало да ти е станало ясно, че след такива твои думи ще те псувам колкото си искам затова .... Бягай на ПтИЧКАТА СИ ... КОЯТО СИ ИЗБЕРЕШ ... давам ти право да си избереш защото съм демократ-оригиналдъ, нито ляв нито десен.
цитирай
6. getmans1 - ШОПИНАсУМ1951. . . По тази логика ...
23.01.2020 10:08
eva666 написа:
ШОПИНАсУМ1951 ... По тази логика излиза, че и за Хитлер нада да говорим само добро

кога, ще дойде реда и на Кампучия..


... ДА, ГОЛЕМ Е, ама шмекер на дребно ... заради това ще го пращам да върви на пТичките ... които си избере ... ТАРТЮФЕЛ, ЧЕ И НАГЪЛ НА ТОВА ОТГОРЕ
цитирай
7. saankii - бих казала..демагог/ и то,не прозз...нито гладен..!!!
23.01.2020 10:24

ШОПИНАсУМ1951 ... По тази логика излиза, че и за Хитлер нада да говорим само добро
цитирай
8. blackpredator - Гетьо,
23.01.2020 10:25
от сутрин до вечер да псуваш, фосфорът ти се ще си остане малко
нали се сещаш
математически у физиологията на простака, количеството фосфор е обратно пропорционален на псувнята
цитирай
9. getmans1 - от сутрин до вечер да псуваш, фос...
23.01.2020 10:30
blackpredator написа:
от сутрин до вечер да псуваш, фосфорът ти се ще си остане малко
нали се сещаш
математически у физиологията на простака, количеството фосфор е обратно пропорционален на псувнята


... А, ти ще посочиш ли простащаната ми или се изказваш колкото да оближеш осрания задник на другарчето си ...
цитирай
10. getmans1 - ШОПИНАсУМ1951. . . По тази логика ...
23.01.2020 10:39
saankii написа:

ШОПИНАсУМ1951 ... По тази логика излиза, че и за Хитлер нада да говорим само добро


... ДЖУЛ, ВИДИШ ЛИ ГИ МРЪСНИЦИТЕ, къде чукат ... абе тараланкоолувци, Ал. Лилов - СТРАТЕГА е публична личност, чието действие или бездействие е оказало влияние на живота на милиони българи ... отделно от това АЗ НЕ СЪМ КАЗАЛ НИЩО УНИЗИТЕЛНО ЗА НЕГОВАТА ЛИЧНОСТ
цитирай
11. elenkokoschkov - Е ТОЯ ОТ СНИМКАТА ОТ ПРЪВ КОМУНИСТ
23.01.2020 10:41
ЗА ЕДНА НОЩ СТАНА ПРЪВ СОЦИАЛИСТ!
ЯВНО ЦЕЛИЯ Е БИЛ САМО ФОСФОР!
цитирай
12. getmans1 - ЗА ЕДНА НОЩ СТАНА ПРЪВ СОЦИАЛИСТ...
23.01.2020 10:46
elenkokoschkov написа:
ЗА ЕДНА НОЩ СТАНА ПРЪВ СОЦИАЛИСТ!
ЯВНО ЦЕЛИЯ Е БИЛ САМО ФОСФОР!


... Амии, така излиза
цитирай
13. elenkokoschkov - НАПРАВО ФОСФОРНА БОМБА
23.01.2020 11:01
getmans1 написа:
elenkokoschkov написа:
ЗА ЕДНА НОЩ СТАНА ПРЪВ СОЦИАЛИСТ!
ЯВНО ЦЕЛИЯ Е БИЛ САМО ФОСФОР!


... Амии, така излиза

АПАРАТЧИК!!
цитирай
14. getmans1 - 13. elenkokoschkov - НАПРАВО ФОСФОРНА БОМБА 11:01
23.01.2020 11:16
... и в блога е пълно с такива ФОСФОРНИ БОМБИ, че и съвестни
цитирай
15. fun1001 - Черен хищник все повече се излагаш
23.01.2020 11:22

само да ти напомня
Любимият виц на дядо Борна
когато папагала нищо не разбира
той обръща шахматната дъска
и грач .ти си прост ,ти се просt tи си прост
цитирай
16. vencivaleri1951 - То ти си блоговия Хичкок и ако не споменеш ,,птиците,, няма да си ти
23.01.2020 11:28
А сега за ,,фосфора,,. Спокойно бих казал същото и за себе си...тоест за моя фосфор спрямо неговия. Разликата между мен и теб е , че аз знам къде съм в координатната система, а ти не. Лилов не само ,,хвърли,, в публичното пространство определението демократичен социализъм, но и го разви като теория. Не говори за диктатура, пък ако ще и пролетарска и разделение на партия от държава. Показа го на практика. Той бе лидер на БСП, но отказа да бъде премиер. На пленум отказа с думите- не смятам, че имам необходимата подготовка. Комай това е единствения българин, който публично заяви, че не се чувства подготвен да ръководи държавата.
Знам, че блоговата ви кохорта притежава по 9 хиляди книги минимум всеки, но когато тръгнете да иронизирате някого не е лошо да попрочетете нещо за него и от него. Тогава щеше да си наясно, че освен признанието му, че не става за премиер, то той е и единственият партиен работник който идеологически аргументирано на конгрес защити Нео или както тогава ги наричаха евросоциалистите, застана зад теориите им по точно зад Маркузе когото споменавате , но не четете. След изказването му, а и публикации бе изхвърлен от Политбюро, ЦК и му бе изваден за известно време като лектор и научен ръководител. А бе вторият човек след Живков в партията, респективно държавата. Тоест ,,фосфоризирах,, коментара си, защото глупаво иронизираш човек за когото много малко знаеш извън позициите които е заемал.
След като осмиваш негово виждане по даден въпрос, аргументирай се в какво не е прав и запознай ни с твоите идеи.
А ако искаш да впечатлиш Постил и Джули , то с ,,птичките,, е достатъчно
цитирай
17. apostapostoloff - Дай му на комунягата да лъготи...
23.01.2020 11:28
Преразпределяли били изброените капиталистически държави 50 % от техния БВП! Голяма идиотщина! Как пък му хрумват на този тип тези идиотщини?!
цитирай
18. planinitenabulgaria - Аз съм бил в село Граничак, където е роден Ал. Лилов.
23.01.2020 11:29
Къщата е паятнова, спали са на земята, беднотията е била ужасна. В селото изживя живота си братът на Ал. Лилов, според съселяните му те не "мелели", а Ал. Лилов никога не е посещавал родното си място. Къщата е запазена до днес. Тя според мен трябва да се съхрани като музей, показващ беднотията на хората от Западния Балкан и трудните условия на живот. Хората са спали на земята. Тук се говори т. н. напевен български език, характерен и за Кулско. Целият регион тук е подчертано комунистически, бич за този регион е циганизацията. Предстои отвраряне на гранимен пункт при с. Салаш. Друга особеност тук са Белоградчишките скали, започважи от с. Граничак и свършващи при с. Фарковец.
Модерният ляв социализъм е понятие, което прави смисъл колкото понятието девствена курва. Той не е олигархия, която да участва директно във властта, а олигархия, която командва чрез задкулисието.
Постингите Ви представляват инетерс за доста широк кръг блогъри. Справка в Алхивите на Центъра показва, че този път изкоментирал се под постинга Ви е един агент-провокатор, което е многозначително, а също и един много надарен физиологически, представлямащ интерес за почти всяка нетовая изявница.
цитирай
19. eva666 - венции, потъваш, все по на...тясно)..аз не само чета многоо, а и РАЗБИРАМ отлично, и моменталически.
23.01.2020 11:52
/Тогава щеше да си наясно, че освен признанието му, че не става за премиер, то той е и единственият партиен работник който идеологически аргументирано на конгрес защити Нео или както тогава ги наричаха евросоциалистите, застана зад теориите им по точно зад Маркузе когото споменавате , но не четете./

я сега, се върни, и пак прочети коста...
съмнително ми е тв поведение..(не изглг.толкозз проЗ и евтин, като банан )
или, имаш обърнат слайд в Неокортекса..
или просто,си убиваш старческата скука тук @

Модерният ляв социализъм е понятие, което прави смисъл колкото понятието девствена курва. Той не е олигархия, която да участва директно във властта, а олигархия, която командва чрез задкулисието.
цитирай
20. vmir - 11. elenkokoschkov -
23.01.2020 12:05
elenkokoschkov написа:
Е ТОЯ ОТ СНИМКАТА ОТ ПРЪВ КОМУНИСТ ЗА ЕДНА НОЩ СТАНА ПРЪВ СОЦИАЛИСТ!
ЯВНО ЦЕЛИЯ Е БИЛ САМО ФОСФОР!


Какво ли не измисля човек, за да не спи на пръстта... Будалите дето му се вързаха едва ли са се досещали какво го карало да ги будалосва.
цитирай
21. getmans1 - А сега за, , фосфора, , . Спокойно бих ...
23.01.2020 12:25
ШОПИНсУМ1951 написа:
А сега за ,,фосфора,,. Спокойно бих казал същото и за себе си...тоест за моя фосфор спрямо неговия. Разликата между мен и теб е , че аз знам къде съм в координатната система, а ти не.

... НИЩО НЕ ЗНАЕШ ЗА ТОВА КЪДЕ СЕ НАМИРАШ ... И ЗАТОВА ТОВА ПРАВИШ ТЕЗИ ПРЕСКУНДАЦИ

ШОПИНсУМ1951 написа:
Знам, че блоговата ви кохорта притежава по 9 хиляди книги минимум всеки, но когато тръгнете да иронизирате някого не е лошо да попрочетете нещо за него и от него. Тогава щеше да си наясно, че освен признанието му, че не става за премиер, то той е и единственият партиен работник който идеологически аргументирано на конгрес защити Нео или както тогава ги наричаха евросоциалистите, застана зад теориите им по точно зад Маркузе когото споменавате , но не четете. След изказването му, а и публикации бе изхвърлен от Политбюро, ЦК и му бе изваден за известно време като лектор и научен ръководител. А бе вторият човек след Живков в партията, респективно държавата. Тоест ,,фосфоризирах,, коментара си, защото глупаво иронизираш човек за когото много малко знаеш извън позициите които е заемал.

... ПОСОЧИ МИ Я ТАЗИ МОЯ ИРОНИЯ В ПОСТИНГА, ТОЧНО СРЕЩУ АЛ. ЛИЛОВ, ЧЕ И В КОМЕНТАРИТЕ МИ ...

ШОПИНсУМ1951 написа:
След като осмиваш негово виждане по даден въпрос, аргументирай се в какво не е прав и запознай ни с твоите идеи.
А ако искаш да впечатлиш Постил и Джули , то с ,,птичките,, е достатъчно

... А, ИРОНИЯТА ОПРЕДЕЛЕНО ИМА И ТЯ Е НАСОЧЕНА КЪМ ВАС, ЧУГУНОГЛАВИТЕ НОСТАЛГИЦИ ... Забравихте за АЛ. ЛИЛОВ и за пътя който той ви поведе ...

И още, репликата МОДЕРЕН ЛЯВ СОЦИАЛИЗЪМ си е точно на ЛИЛОВ, произнасяна стотици пъти в интервюта и изказвания в НС ... Дали след ЛЯВ има запетайка или не няма никакво значени ... ТОЙ казва, че социализма ви е бил НЕДЕМОКРАТИЧЕН и алтернативата е модерния и ляв модел от западен вид ... СПОМНИ СИ за т.н. идейни течения в БКП и защо бяха създадени и къде са ТЕ СЕГА В КООРДИНАТНАТА ВИ СИСТЕМА.

ТО хубаво е повече фосфор ама и памет нада а не носталгия.

цитирай
22. vencivaleri1951 - Ще се извиня веднага, ако ми кажеш какво си прочела от Лилов
23.01.2020 12:31
И кога започна да четеш неомарксистите. Бай Коста ме кефи, ти обаче престана.
Казваш, че познаваш Маркузе и се съгласяваш че неосоциализма е девствена ....
Тоест отричаш Маркузе изначално. Защо? В кое не е прав. Твоите мисли, твоите сказки, твоите публикации по въпроса какви са и къде си.
Лично аз се запознах с негови неща през 70 те и го смятах за изтрещял. Как студент в СССР през седемдесетте ще повярвам, че пролетариата ще престане да бъде движеща сила, че революционните промени няма да са вече от работници и селяни, а от маргинали водени от непризнати авторитети...
И не е ли факт, че тази маргинална част от света го променя агресивно и радикално. Те са много, те са млади, те са необразовани и безкултурни, но прииждат и нищо не може да ги спре. Те преразпределят брутото без да са учили, без да го желаят съзнателно, но
с успеха на водещи макроикономисти. Същото преразпределение направиха някога варварите в Рим

eva666 написа:
/Тогава щеше да си наясно, че освен признанието му, че не става за премиер, то той е и единственият партиен работник който идеологически аргументирано на конгрес защити Нео или както тогава ги наричаха евросоциалистите, застана зад теориите им по точно зад Маркузе когото споменавате , но не четете./

я сега, се върни, и пак прочети коста...
съмнително ми е тв поведение..(не изглг.толкозз проЗ и евтин, като банан )
или, имаш обърнат слайд в Неокортекса..
или просто,си убиваш старческата скука тук @

Модерният ляв социализъм е понятие, което прави смисъл колкото понятието девствена курва. Той не е олигархия, която да участва директно във властта, а олигархия, която командва чрез задкулисието.

цитирай
23. elenkokoschkov - И КАК СТАНА ЧЛЕН НА ЦК ?
23.01.2020 12:54
vencivaleri1951 написа:
. А бе вторият човек след Живков в партията, респективно държавата.

КАТО ЧУКАШЕ ЛЮДМИЛА!

ТЯ ГО НАПРАВИ ЧЛЕН НА ЦК И ПОЛИТБЮРО!

ЛИЛОВ НЕ Е ГЛУПАК!

ПОДВРЯ СЕ ПОД КОЖАТА НА БАЩА И!
И СТАНА ВТОРИ ЧОВЕК В ДЪРЖАВАТА !

ХВАЛА НА ТАКЪВА ПАРТИЙНИ РАБОТНИЦИ!

СЛЕД КАТО ПОЧТИ 20 Г. СИ БИЛ ЧЛЕН НА ЦК И ПОЛИТБЮРО ,ЗА ЕДНА НОЩ СТАВАШ ПРЪВ СОЦИАЛИСТ !
НИ ЛУК ЯЛ ,НИ ЛУК МИРИСАЛ!
СВЕТА ВОДА НЕНАПИТА!

ХВАЛА НА ТАКЪВА СОЦИАЛИСТИ!

ЗА НЕГО Е В ПЪЛНА СИЛА Е ПРИКАЗКАТА :

КАКВО СЕ БЛИЖЕ И ЗАЩО СЕ БЛИЖЕ?

-СЛАДОЛЕД ЗА СЛАДОСТ!
-ХУЙ ЗА МЛАДОСТ!
-ПУТКА ЗА СТРАСТ!
-И ДУПЕ ЗА ВЛАСТ!!!

цитирай
24. starforlife - Добър ден. При все, че от Нова година започна яката ни работа тук и това си личи по редките ми включвания, все пак наминавам да демонстрирам неизоставяне.
23.01.2020 13:06
И естествено за пореден път виждам Венц0 да се вихри в преиначаването си и чистите си лъжи.
Първо да кажа две думи по това:
В 22-ри коментар vencivaleri1951 написа:
Казваш, че познаваш Маркузе и се съгласяваш че неосоциализма е девствена ....
Тоест отричаш Маркузе изначално. Защо? В кое не е прав. Твоите мисли, твоите сказки, твоите публикации по въпроса какви са и къде си.
Венц0, да си чел, имаш мнение и позиция, е различно от това да ги демонстрираш по какъвто и да е начин пред околните и липсата на второто не отхвърля състоятелността на първото. Но твоята идея е преразпределена (ха ха ха) като съотношение 30% да вмениш, че Юлия не е чела. Останалите 70% са да се надуеш като балон в тръни колко и откога/къде ти си чел.
Да си чел много, Венц0, както и да познаваш в основи един процес, идея, човек не винаги означава да имаш най-правилното (особено пък когато не е безпристрастно) мнение и отношение към него. И опитът ти по този начин да валидираш своите приказки като "фосфорни", а на останалите в даден спор въобще, не говоря само за сега и за тук, а на останалите несъгласни с теб е "нефосфорни", е крайно неуместен и чак не дори смешен, а жалък. Смешен та чак жалък, особено в твоя случай на доказан лицемер и лъжец.
А, че си такъв - лицемер и лъжец - го показваш постоянно. Например:
Освен, че преди дни провокира "дискусия" за БВП и въобще социалния живот (както тук не пропускаш да го наричаш изклецания ти идиотски социализъм) на Русия и Нидерландия, която "дискусия" беше както винаги нахвърляне от теб на глупости, некорелиращи с действителността и след това не дискутира с участниците, които бяха в състояние да те направят смешен, а само с тези, изповядващи поради глупостта си твоите невярни тези... Ти и тук ни в клин, ни в ръкав, споменаваш една идиотия за БВП, намесвайки страни, които явно изобщо не познаваш като икономически климат.
Венц0, аз не претендирам да съм добър в икономическата материя... Още по-малко да съм по-добър от теб... Но все пак се имам за човек поне малко над средно интелектуално ниво, а и опитът ми с най-различни държави и техните икономически климати е поне малко по-голям от твоя... И в случая смея да си мисля, че ти се опитваш да използваш за лъжовните си "теории" неща, които отлично знаеш, че не се съотнасят към реалността така, както ти когато както на теб е изгодно вадиш от контекста.
Тогава, при идиотията си колко по-силна била икономиката на Русия от тази на Нидерландия, намесвайки крайно лицемерно БВП (който изобщо не може да се счита за релевантен показател), ти мисля, че усети как ще те направя смешен с два компонента, които формират БВП, а именно: в по-голяма степен нетния износ и в малка, но тогава показателна светлина - сбора от инвестициите в дадената държава, и просто се измъкна от дискусия с такива като мен, а предпочете да се "лигавиш" с такива като Хлорис например, която е толкова далече от каквато и да е логика дори само, а камо ли разбиране за нещата, за които уж говорехме.
Мисля, че така е и в случая с 2-ри коментар, Венц0, където чисто идиотски ти написа:
За лЯв социализъм може да е говорел парторгът в Исперих, но според книгите за социална/социалистическа / държава се счита тази която преразпределя повече от 50% от брутния си продукт. Такива страни са Скандинавските, Канада, Австралия, Нова Зеландия...Ти ни подскажи дали тези държави имат демократични управления.
Венц0, като оставим настрана мнението ми, че ти се опитваш да изкараш потреблението на суверена на държавата като преразпределяне, защото може и грешно да съм те разбрал, но пък ти друго като цифри мисля, че няма да може да цитираш и това ти твърдение е чиста проба изопачаващо тролене... Стигаме до това, че думите "социална" и "социалистическа" не се припокриват като смисъл, за да се опитваш това да вмениш.
Всички бивши социалистически държави бяха социалистически, но бяха далеч от социални. Доста далеч. Колкото и идеята да беше това да е фак и колкото и ти/вие, сподвижниците ти, от 9 дерета мътна вода да се опитате да донесете, за да ми/ни покажете и убедите в обратното.
Някогашният СССР и сегашна Русия също са много, ама много далеч от това да са социална държава.
Социална държава е Германия.
Социална държава е Швейцария.
Такава е Нидерландия.
Люксембург, Канада, САЩ дори в значителна степен.
И всичките са капиталистически, а не социалистически държави.
Така, че - престани, ако обичаш с лицемерието и лъжите си.
цитирай
25. blackpredator - извод
23.01.2020 13:38
каждая кухарка фосфорцира..
цитирай
26. vencivaleri1951 - Жорко, най-лесното е да ме направиш смешен-мерна ли те почвам да се смея
23.01.2020 13:42


По темата , макар, че не схванах по същество чаршафа ти. Ще се опитам да налучкам.

Държавите от съветското пространство , макар и наричани Соц система/ това е умело пришиване на стоящите в дясно партии към собствените социалисти-Ето гледайте накъде ви водят/ по същество са комунистически държави. В практиката на компартиите във властта брутният продукт не се преразпределя над 50% по ред причини. Комунистическата държава не е задължително социална-особено в първите години на изграждането на материалната база. Преразпределя се далеч под 50 % Не3 напразно при комунистическите държави се говори за държавен капитализъм-няма експлотация на човек от човека, но имаме експлоатация на човек от държавата. Докато социалната държава преразпределя над 50%. В Холандия стига 60 и нагоре. Каквото става с твоята заплата , това става и със съвкупната печалба-сборовете са жестоки
Практиката показа недвусмислено , че на този етап социалистическото преразпределение е далеч по успешно от комунистическото. С това и компартиите отстъпиха в полза на социалистическите партии в Европа. Появиха се т нар неомарксисти и в България разпознаваем представител на тях в България бе Лилов. д-р Желев също. От неизкушените от властта можем да посочим академик Евгени Матеев, академик Кирил Василев...90 те години зачернаха у нас този опит и го докарахме Нинова и Гергов да са новите идеолози...
starforlife написа:
И естествено за пореден път виждам Венц0 да се вихри в преиначаването си и чистите си лъжи.
Първо да кажа две думи по това:
В 22-ри коментар vencivaleri1951 написа:
Казваш, че познаваш Маркузе и се съгласяваш че неосоциализма е девствена ....
Тоест отричаш Маркузе изначално. Защо? В кое не е прав. Твоите мисли, твоите сказки, твоите публикации по въпроса какви са и къде си.
Венц0, да си чел, имаш мнение и позиция, е различно от това да ги демонстрираш по какъвто и да е начин пред околните и липсата на второто не отхвърля състоятелността на първото. Но твоята идея е преразпределена (ха ха ха) като съотношение 30% да вмениш, че Юлия не е чела. Останалите 70% са да се надуеш като балон в тръни колко и откога/къде ти си чел.
Да си чел много, Венц0, както и да познаваш в основи един процес, идея, човек не винаги означава да имаш най-правилното (особено пък когато не е безпристрастно) мнение и отношение към него. И опитът ти по този начин да валидираш своите приказки като "фосфорни", а на останалите в даден спор въобще, не говоря само за сега и за тук, а на останалите несъгласни с теб е "нефосфорни", е крайно неуместен и чак не дори смешен, а жалък. Смешен та чак жалък, особено в твоя случай на доказан лицемер и лъжец.
А, че си такъв - лицемер и лъжец - го показваш постоянно. Например:
Освен, че преди дни провокира "дискусия" за БВП и въобще социалния живот (както тук не пропускаш да го наричаш изклецания ти идиотски социализъм) на Русия и Нидерландия, която "дискусия" беше както винаги нахвърляне от теб на глупости, некорелиращи с действителността и след това не дискутира с участниците, които бяха в състояние да те направят смешен, а само с тези, изповядващи поради глупостта си твоите невярни тези... Ти и тук ни в клин, ни в ръкав, споменаваш една идиотия за БВП, намесвайки страни, които явно изобщо не познаваш като икономически климат.
Венц0, аз не претендирам да съм добър в икономическата материя... Още по-малко да съм по-добър от теб... Но все пак се имам за човек поне малко над средно интелектуално ниво, а и опитът ми с най-различни държави и техните икономически климати е поне малко по-голям от твоя... И в случая смея да си мисля, че ти се опитваш да използваш за лъжовните си "теории" неща, които отлично знаеш, че не се съотнасят към реалността така, както ти когато както на теб е изгодно вадиш от контекста.
Тогава, при идиотията си колко по-силна била икономиката на Русия от тази на Нидерландия, намесвайки крайно лицемерно БВП (който изобщо не може да се счита за релевантен показател), ти мисля, че усети как ще те направя смешен с два компонента, които формират БВП, а именно: в по-голяма степен нетния износ и в малка, но тогава показателна светлина - сбора от инвестициите в дадената държава, и просто се измъкна от дискусия с такива като мен, а предпочете да се "лигавиш" с такива като Хлорис например, която е толкова далече от каквато и да е логика дори само, а камо ли разбиране за нещата, за които уж говорехме.
Мисля, че така е и в случая с 2-ри коментар, Венц0, където чисто идиотски ти написа:
За лЯв социализъм може да е говорел парторгът в Исперих, но според книгите за социална/социалистическа / държава се счита тази която преразпределя повече от 50% от брутния си продукт. Такива страни са Скандинавските, Канада, Австралия, Нова Зеландия...Ти ни подскажи дали тези държави имат демократични управления.
Венц0, като оставим настрана мнението ми, че ти се опитваш да изкараш потреблението на суверена на държавата като преразпределяне, защото може и грешно да съм те разбрал, но пък ти друго като цифри мисля, че няма да може да цитираш и това ти твърдение е чиста проба изопачаващо тролене... Стигаме до това, че думите "социална" и "социалистическа" не се припокриват като смисъл, за да се опитваш това да вмениш.
Всички бивши социалистически държави бяха социалистически, но бяха далеч от социални. Доста далеч. Колкото и идеята да беше това да е фак и колкото и ти/вие, сподвижниците ти, от 9 дерета мътна вода да се опитате да донесете, за да ми/ни покажете и убедите в обратното.
Някогашният СССР и сегашна Русия също са много, ама много далеч от това да са социална държава.

цитирай
27. fun1001 - венции,а в 'кое е прав" Маркузе..?
23.01.2020 13:49
аз чета, по Темата тук, и заради спора, който не стихва
а, той,накратко, Е - Личността ,или Колектива/ нали така ?

аз да чета Лилов??!
ти, се гавриш тук..с публиката, или опитваш плоски каламбури)
наблюдавам те и казах ,по горе, защо мисля така..
аз ЧЕТА, онези, които критикуват Марксизма,ленинизма, и т.н..по модерному
' модерен ляв' цоциализъм, по китайски модел..твоя работа, венци..твой избор.
аз съм ИНДИВИДУАЛист,Юберменш, и това е,от младежките ми години заложено

всеки,си има Идеал, и Път към този идеал..
моят е СВОБОДА, т е НЕЗАВИСИМОСТ..
нали, помествах при мен за 'културната хегемония' и 'пълзящата революция'
ноо, ти търсиш, най малкото съпротивление....хльо и щастливите кокошки...
накратко, че отивам на гости..

/Хегемонията на всяка култура се опира на „културното ядро“ на обществото,
което включва в себе си съвкупност от представи и отношение към различни неща – към света и човека, разбиране за доброто и злото, за прекрасното и отвратителното, относно много символи и образи, традиции и предразсъдаци, знания и опит създавани векове. Докато това ядро е стабилно – в обществото съществува „устойчива колективна воля“ насочена към съхраняване на текущите ред и порядки.

Подриването на това „културно ядро“ и разрушаването на тази колективна воля – е необходимото условие за революция.
цитирай
28. fun1001 - Епилог: ТЕ, Марксистите,затова и ненавиждат Христ религия, главният им враг.
23.01.2020 13:55
/ както, писахме вече,ТЕ са талмудисти / до един, по кръв и по майка..
дългааа е Историята,а ти, даже Библията си ..пропуснал))

Подриването на това „културно ядро“
и разрушаването на тази колективна воля – е необходимото условие за революция.
цитирай
29. getmans1 - 26. vencivaleri1951 - И естествено за пореден път виждам ... 13:42
23.01.2020 13:59
АБЕ, НЕ ЦИТИРАЙ ЦТАТИТЕ БЕ ... ЕТО ТАКА КАКТО СЪМ ГО НАПРАВИЛ Е ДОСТАТЪЧНО
цитирай
30. vencivaleri1951 - Приема се
23.01.2020 14:17
Модерен ляв обаче е само Стоичков. Ляв социализъм е нещо от рода на мокра вода или горещ огън

Все пак леви /либертанци, да не се бърка с либертарианци/ социалисти са се наричали част от анархистите. Точно такава гръмва Ленин за сговора му дпоред нея с Капитала -Сключва Бресткия мир вместо да помогне на възтанието в Германия.
Лилов пише и говори за демократичен социализъм имайки предвид европийската практика и теория

ПП Ако става въпрос за говорене, може да е направил лапсус-стеснителен пред публика беше и му се случваше
getmans1 написа:
АБЕ, НЕ ЦИТИРАЙ ЦТАТИТЕ БЕ ... ЕТО ТАКА КАКТО СЪМ ГО НАПРАВИЛ Е ДОСТАТЪЧНО

цитирай
31. vencivaleri1951 - Виж Юлке
23.01.2020 14:32
Ти си имаш своите виждания, аз моите

Да съм ти предлагал да идваш в моята ППО? Ти си индивидуалист , който не признава правото на другите да бъдат себе си. И ако не се съгласят с теб са тъпи, затъват и т н

Не ми импонират Смит, Фридман и прочие пазарни адепти, но никога не съм ги отричал категорично -най вече, защото "фосфорът" ми е малко за тях...


fun1001 написа:
/ както, писахме вече,ТЕ са талмудисти / до един, по кръв и по майка..
дългааа е Историята,а ти, даже Библията си ..пропуснал))

Подриването на това „културно ядро“
и разрушаването на тази колективна воля – е необходимото условие за революция.

цитирай
32. starforlife - ~
23.01.2020 14:36
blackpredator написа:
извод
каждая кухарка фосфорцира..

Точно така, кухарке. Доказваш го всеки път, когато се опиташ да напишеш коментар от себе си, а не съдържащ някоя и друга гугълната думичка, чрез която да изглеждаш интелигентен в очите на други кухарки тук.
В случая: Пише се "фосфоресцира", кухарке, а не "фосфорцира". И не е нужно да проверяваш в речник - достатъчно е да погледнеш на случая като процес, а не като на глагол. Но то за това се иска не само богата езикова култура, която при теб определено отсътва, а и широка обща такава в областта на природните науки.



~ 26. vencivaleri1951
Че ти никога не си ме мяркал бре, Венц0! Точно заради лицемерието си.
Защото:
- "Жоро, ще те надготвя когато реша!" => "Ми хайде да го направим бре, Венц0." => СМЪЛЧАВАНЕ ОТ ТВОЯ СТРАНА!
- "Жоро, ти се дебел, непрограмист, фантазьор и прочие!" => "Ми хайде с очите си да провериш тези си тролски твърдения бре, Венц0." => СМЪЛЧАВАНЕ ОТ ТВОЯ СТРАНА!
- "Жоро, ти не строиш... Снимаш чужди коли по улиците... Чужди къщи... Нямаш това и това (например Библиотека, която и тук отново ни в клин, ни в ръкав намеси, милиНката ми)... И прочие и прочие и прочие!" => "Ми хайде с очите си да провериш тези неща бре, Венц0." => СМЪЛЧАВАНЕ ОТ ТВОЯ СТРАНА!
И така нататък, Венц0.
Тоест, "смешно" ти е когато ме "видиш" виртуално, ама то защото кривата си кисела гримасата самоопределяш за усмивка и насилените си хрипове на безпомощност дори вербално да обориш каквото и да е спрямо мен - за смях.

А иначе по същността на коментара ти, ще се опитам да бъда кратък и ясен, но ти едва ли ще схванеш какво искам да кажа:
НЯМА КАК НЕЩО, КОЕТО СЕ НАЛАГА ПРИНУДИТЕЛНО И НАСИЛА... СПРЯМО КОЕТО ДАДЕН ЧОВЕК НЯМА АЛТЕРНАТИВА... ДА БЪДЕ СОЦИАЛНО!
В изклецания ви соц, бивш и настоящ, нашенски или руски, която държава ви е по-мила от Родината ни, това беше факт: Дори и с добри намерения като идея да се правеше нещо, самото му налагане насила и най-вече отнемането на алтернативата на масите, не водеше до нищо социално, а до най-обикновена диктатура. Диктатура, ама не на масите, а на единици и то небългари, а руси, които решаваха кое, кога, как, колко и прочие.
Пример и то отново по нещо, което вадиш от контекста: В Нидерландия удръжките за осигуровки могат да ти смъкват кожата, но никой не е затворил границите на държавата и всеки нидерландец може да потърси реализация където реши по света. Съгласен си с политиката, СОЦИАЛНАТА - живееш и се развиваш в условията на нидерландския социум и социална държава. Не си - може да емигрираш в която желаеш друга, проблеми от страна на Нидерландия няма.
Така ли беше при социализма, Другарю Венц0?
И какво му е социалното на нещо, което се налага със сила и абсолютно ти отнема чисто човешкото право, ако не си съгласен с него, да се реализираш там, където смяташ, че ще бъдеш щастлив?
Колко "социално обгрижени" българи, несъгласни с идиотията, която ти наричаш "социален социализъм/комунизъм" срещнаха остатъка от живота си, ако не смъртта си при опитите си за емиграция, в "социални" лагери?
И колко от "гнилия" Запад, където няма социална политика, а експлоатация, направиха опит да се върнат? Да се върнат преди промените, Венц0, а не след това. Да се върнат заради това, че там, където са избягали от "социалистическото социално добруване" е по-зле и са видяли с очите си колко хубаво е в процъфтяващите социалистически държави със супер социална политика?
Ама така прямо и отвесно ми отговори, а не с патетичните си, тоест лицемерни, глупости, м?
цитирай
33. blackpredator - благодаря на фосфора ти Гоче
23.01.2020 14:56
светна ми
цитирай
34. starforlife - Върнах се, Венц0, че да го сведя до наистина кратко, защото се опитвате по най-жалък начин да твърдите, че нормално "пълноводна" дискусия е чаршафеене
23.01.2020 14:59
При идиотския ви социализъм, така наречената "социална политика" се явяваше насилствен рекет, защото както вече казах, се определяше като рамка и конкретика дори от чужда държава и подложените на нея български граждани нямаха абсолютно никакво право на несъгласие, изразено с нещо подобно на стачка дори, а нейде ли по-крайни действия като емигриране от държавата да речем, след като не са съгласни с въпросната "социална" политика.
"Държавно узаконен рекет" и "социална политика" не са еднакви по същност понятия, Венц0. Никак даже.
цитирай
35. starforlife - ~
23.01.2020 15:00
blackpredator написа:
благодаря на фосфора ти Гоче
светна ми

Моля, Черньо, пак заповядай.
Дори НИК-овете ни го показват. Ти, путинофилистикът-русофил, лицемерно си избрал западен "израз" за свой, който съответства на същността ти - черен, тоест: кух, хралупа...
цитирай
36. blackpredator - пак заповядам
23.01.2020 15:15
Гоче, какъв ти е критерият за прост?
цитирай
37. getmans1 - Като си тръгнал да ровиш костите на ...
23.01.2020 15:20
vencivaleri1951 написа:
Като си тръгнал да ровиш костите на Лилов не ти ли стана ясно, че в костния мозък на академика има повече фосфор отколкото при теб в главния

... А, ТИ ЩО КОКАЛИ ИЗРЪЧКА ... УСЕТИ ЛИ, А

vencivaleri1951 написа:
Модерен ляв обаче е само Стоичков. Ляв социализъм е нещо от рода на мокра вода или горещ огън

... дрън-дрън ... СЕГА КАКВО, НА МАЙТАП ЛИ ЩЕ ГО УДАРИМ, А ... СЛЕД КАТО ОДРИСКА ВСИЧКО НАОКОЛО СИ

vencivaleri1951 написа:
Все пак леви /либертанци, да не се бърка с либертарианци/ социалисти са се наричали част от анархистите. Точно такава гръмва Ленин за сговора му дпоред нея с Капитала -Сключва Бресткия мир вместо да помогне на възтанието в Германия.

... ТОВА ПЪК ОТ КОЯ КООРДИНАТНА СИСТЕМА ГО ИЗВАДИ ... ОПС, ОТ КОЙ ГЮРЛЮК ИСКАХ ДА КАЖА


vencivaleri1951 написа:
Лилов пише и говори за демократичен социализъм имайки предвид европийската практика и теория

... По този начин ЛИЛОВ казва, че до този момент сте били в погрешната координатна система ... но умря човека, без да успее да ви измъкне от там ... ЧУГУНОГЛАВИ, дори ти подкрепи „нов народен съд„

vencivaleri1951 написа:
ПП Ако става въпрос за говорене, може да е направил лапсус-стеснителен пред публика беше и му се случвашеМодерен ляв обаче е само Стоичков. Ляв социализъм е нещо от рода на мокра вода или горещ огън

... НЕ, НЕ Е ЛАПСУС НИВО, Е ... но не нивото на ЛИЛОВ, нивото на чугуноглавите, е ... на всички дето днес повтаряте лъжите на Нинова И компания.

цитирай
38. getmans1 - И аз мога да ти отговоря ... виж огледалото
23.01.2020 15:24
blackpredator написа:
Гоче, какъв ти е критерият за прост?

цитирай
39. getmans1 - нашият човек се наспами и сега ще ръси фосфорни бисери на свой терен
23.01.2020 15:44
„Фосфоресценция
от: blackpredator

АйТи Баба и 40-те кратунковци
преди 15 минути„
цитирай
40. starforlife - ~
23.01.2020 15:56
blackpredator написа:
Гоче, какъв ти е критерият за прост?

Ами то е достатъчно човек да види как коментираш ти под този (и всъщност всички) постинги, за да си даде сметка какво е да си прост.
Простият човек, ЧерноПръцко, не коментира и то логически стройно и по възможност с цифри и примери, а просто (понеже е прост и иска да маскира това) троли с опити да се прави на духовит и непрост.
Ти почти никога не коментираш по същество, още по-малко стройно и логически издържано, камо ли с цифри, факти и примери. Тоест, ти си прост, а дали си критерий, това не се наемам да твърдя, защото ще е все пак пиар спрямо теб.

Простият човек, ЧерноПръцко, построява изреченията си така: "математически у физиологията на простака, количеството фосфор е обратно пропорционален на псувнята", но именно понеже е прост, не осъзнава колко зле е построено изречението. Оставяме настрана "у"-кането... Оставяме настрана дори и нелогизма по допирателната "математически <=> физиологията" спрямо "обратно пропорционален"... Достатъчно е само да кажем по-близкото до всеки човек (спрямо общото за всички образование), че би следвало да напишеш "пропорционалнО", защото касае "количеството", което е дума в ср.р., а не "фосфор", който е в м.р., за да е "пропорционален".
Схващаш ли?
Схващаш ли, че простият човек не млъква когато го "контрират" релевантно (и ноторно - и ноторно), а в напъните си да се надува като балон в тръни, сам продължава показва и затвърдява обстоятелството, че е прост.

Да продължавам ли, прости ЧерноПръцко?
Ти сам ще го направиш. Още веднага, когато се опиташ да съставиш по-дълъг свой коментар от две прости изречения.
Ето затова вие, простите хора, не харесвате "чаршафите". Защото всеки ваш опит да напишете повече от две и то сложни изречения, завършва с демонстрация на простотията ви.
цитирай
41. starforlife - Ха ха ха
23.01.2020 15:57
getmans1 написа:
нашият човек се наспами и сега ще ръси фосфорни бисери на свой терен
„Фосфоресценция
от: blackpredator

АйТи Баба и 40-те кратунковци
преди 15 минути„

Ами подразбирам, че ПРОСТИЯТ ЧерноПръцко се е напънал да прави постинг.
ЕТО ТОВА СЪЩО Е ДА СИ ПРОСТ, ЧЕРНОПРЪЦКО. Да имаш его на прост и когато те опонират релевантно (и ноторно - и ноторно), в безсилието си, да се опитваш да маскираш простотията си с нова простотия.
В случая ПОСТотия-пРостотия.
Която дори няма да си направя труда да погледна, поне не в момента, защото липса на себеуважение е другият критерий да си прост. Като например да ти липсва себеуважение когато на двама души нахакано си обявил среща пред "Тетевен", поради това, че освен прост си и страхлив мишок, а не прееедааатоор, да се покриеш в миша дупка и после да мислиш, че с жалкият опит за... ирония? "Изтролих ви бе!" демонстрираш нещо различно от простотия на страхливец.
Така, че, ето ти друг мой критерий за това да си прост, ЧерноПРОСТИпръцко.
Достойният човек си тежи на мястото и държи на Думата си. За простия думата му е като пръдня, каквато си ти.
Точно поради тази причина виждаш как съблогърите възприеха ЧерноПРЪЦКО като прилягащо на същността ти и те наричат с него. ПростоПръцко също би ти отивало повече от добре.
цитирай
42. getmans1 - нашият човек се наспами и сега ще ...
23.01.2020 18:49
starforlife написа:
getmans1 написа:
нашият човек се наспами и сега ще ръси фосфорни бисери на свой терен
„Фосфоресценция
от: blackpredator

АйТи Баба и 40-те кратунковци
преди 15 минути„

Ами подразбирам, че ПРОСТИЯТ ЧерноПръцко се е напънал да прави постинг.
ЕТО ТОВА СЪЩО Е ДА СИ ПРОСТ, ЧЕРНОПРЪЦКО. Да имаш его на прост и когато те опонират релевантно (и ноторно - и ноторно), в безсилието си, да се опитваш да маскираш простотията си с нова простотия.
В случая ПОСТотия-пРостотия.
Която дори няма да си направя труда да погледна, поне не в момента, защото липса на себеуважение е другият критерий да си прост. Като например да ти липсва себеуважение когато на двама души нахакано си обявил среща пред "Тетевен", поради това, че освен прост си и страхлив мишок, а не прееедааатоор, да се покриеш в миша дупка и после да мислиш, че с жалкият опит за... ирония? "Изтролих ви бе!" демонстрираш нещо различно от простотия на страхливец.
Така, че, ето ти друг мой критерий за това да си прост, ЧерноПРОСТИпръцко.
Достойният човек си тежи на мястото и държи на Думата си. За простия думата му е като пръдня, каквато си ти.
Точно поради тази причина виждаш как съблогърите възприеха ЧерноПРЪЦКО като прилягащо на същността ти и те наричат с него. ПростоПръцко също би ти отивало повече от добре.


... В последно време тоз авер си го ловя на гола кукичка ... иначе той, рибар голем по Дунава нали помниш за Ямахата ... по тази причина му гласувам с плюсче ... Ми аз пусна посингче и след час той пък ми пуска контра ... Да мий жиФ и здраФ ... ХАХАХА
цитирай
43. vencivaleri1951 - Добре , ще се извиня и на теб ако ми покажеш къде е написал подобна глупост
23.01.2020 19:00
Не искам от теб същото ако не можеш- понеже си "оринтолог"

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Като си тръгнал да ровиш костите на Лилов не ти ли стана ясно, че в костния мозък на академика има повече фосфор отколкото при теб в главния

... А, ТИ ЩО КОКАЛИ ИЗРЪЧКА ... УСЕТИ ЛИ, А

vencivaleri1951 написа:
Модерен ляв обаче е само Стоичков. Ляв социализъм е нещо от рода на мокра вода или горещ огън

... дрън-дрън ... СЕГА КАКВО, НА МАЙТАП ЛИ ЩЕ ГО УДАРИМ, А ... СЛЕД КАТО ОДРИСКА ВСИЧКО НАОКОЛО СИ

vencivaleri1951 написа:
Все пак леви /либертанци, да не се бърка с либертарианци/ социалисти са се наричали част от анархистите. Точно такава гръмва Ленин за сговора му дпоред нея с Капитала -Сключва Бресткия мир вместо да помогне на възтанието в Германия.

... ТОВА ПЪК ОТ КОЯ КООРДИНАТНА СИСТЕМА ГО ИЗВАДИ ... ОПС, ОТ КОЙ ГЮРЛЮК ИСКАХ ДА КАЖА


vencivaleri1951 написа:
Лилов пише и говори за демократичен социализъм имайки предвид европийската практика и теория

... По този начин ЛИЛОВ казва, че до този момент сте били в погрешната координатна система ... но умря човека, без да успее да ви измъкне от там ... ЧУГУНОГЛАВИ, дори ти подкрепи „нов народен съд„

vencivaleri1951 написа:
ПП Ако става въпрос за говорене, може да е направил лапсус-стеснителен пред публика беше и му се случвашеМодерен ляв обаче е само Стоичков. Ляв социализъм е нещо от рода на мокра вода или горещ огън

... НЕ, НЕ Е ЛАПСУС НИВО, Е ... но не нивото на ЛИЛОВ, нивото на чугуноглавите, е ... на всички дето днес повтаряте лъжите на Нинова И компания.


цитирай
44. starforlife - ~ 43. vencivaleri1951
23.01.2020 19:48
Венци, както винаги когато те хванат на тясно, ти се опитваш да отклониш разговора в каквато и да е друга посока. И престани с това за БВП, защото е просто смешно и жалко.
Смешно и жалко е да се опитваш да изкараш нещата така, както уж подмяташ: При Западът има експлоатиране на човек от човека.
И аз се опитвам да сведа разговора до чисто човешко ниво, защото то е важното и реално показващото правдивостта на единия или другия строй.
Няма случай (или, ако има то това са единици) от по-старата история, при който човек от Запада да иска да емигрира в Изтока. Просто няма такъв.
Обратното ставаше с хиляди и то с опастност за живота. Защото видиш ли соца бил социален, но насила трябваше да задържа поданиците на държавите си, за да не се обезлюдят те и да останат само партийните идиоти, които пък от своя страна да се самоизядат когато няма на гърба на кого да паразитират.

И, Венци, само не ми излизай с това, че вече има емиграция от Запада към Изтока, защото съществената дума в случая е "вече".
Има, да, по няколко причини:
- Първо, правят го напускащите активната си трудова възраст, които искат да се възползват от по-ниските цени в бившите соц страни, защото те вече принципно са "обездвижени", не живеят активно в социума, за да ги бърка изключително по-лошата все още социална среда и създавайки домашното си огнище на добро ниво, им е все тая какво е средното ниво в социума на дадената държава въобще. Интересува ги да имат по-ниска цена на прехраната, битовите разходи и прочие, на база на покупателната им способност с добрата си западна пенсия.
- Второ, единици западняци в работоспособна възраст емигрират в бившите соц държави като кариерно развитие. Повтарям, единици. Просто Бизнесът го изисква и това е вид "жертва" от страна на тези, поемащи развитието на западен бизнес в източна държава.
Милиони са, Венци, емигриращите от родината ни, от Русия, от която и да е бивша соц държава към десетки западни. Милиони. Десетки и стотици милиони. И то не по посочените две причини, не казвам, че няма и други, а поради това, че тръгват да търсят по-добър живот там.
По-добър живот, Венци. От този в бившите соц... Със супер социалната си политика... Към гнилия Запад.
Пък ти пак се опитвай да кривиш нещата, включително и да жонглираш с понятия като БВП, когато както на теб ти изнася в даден момент. Защото аз и специално спрямо него заговорих за конкретни неща, които няма как да обориш и ти отново не повеждаш диалог, а се опитваш да наклониш към други проценти, но отново нерелевантно. Нерелевантно, защото аз лично например, а и всеки нормално мислещ според мен човек трябва да е така, не искам данъците ми (като част от понятието "социална политика") да са ниски, Венци. Ниски бяха при социализма и затова около нас беше грозно и сиво. Искам данъците ми да са високи, но посилни и реално оставащото ми нето да е напълно достатъчно да водя достоен живот и то в среда, изградена чудесно на базата на въпросните високи данъци.
Именно така е тук, в Нидерландия, а ти лицемерно се опитваш да го представиш неправилно пред незапознатите читатели и изкараш, че видиш ли Русия била по-силна като икономика.
Нидерландия, с нейния перфектно уреден социум, с да, изключително високи (спрямо тези в България или Русия) данъци, но с нетно оставащи доходи на населението повече от достатъчни не само да живее въпросното население перфектно, нелишавайки се от нищо, а и човек да заделя някой "лев" като спестявания. Живеейки в, повтарям, перфектна среда: чистота, уреденост навсякъде, просто радваща сетивата заобикаляща действителност. Да е по-слаба икономически от грозната като средна статистика Русия? Смешно е просто.
Смешно е, защото по времето на соца... За който се опитваш да твърдиш, че социално е бил по-напреднал... Беше така: Идиотски руски "автомобили", които ден караш - два ремонтираш; крайно некрасиво и най-вече нефункционално строителство; пътища, които ще кажеш, че бяха перфектни, но сравнявайки ги с тези по онова време НА ЗАПАД, просто няма как да се съглася; храна, която ще кажеш, че беше истинска, а не както сега, но с това лицемерие също не бих се съгласил, която храна се броеше на пръстите на едната ръка като разнообразие в дадена продуктова гама; АБСОЛЮТНА ЛИПСА НА ЛИЧНОСТНО МНЕНИЕ И НАЙ-ВЕЧЕ СВОБОДА ДА ГРАДИ ЧОВЕК ЖИВОТА СИ ТАМ, КЪДЕТО ПРИПОЗНАВА ОБСТАНОВКАТА КАТО УДОВЛЕТВОРЯВАЩА ГО.
По последното, "изкрещяното", е достатъчно да кажа, Венци, че в друг град дори на България не можеше да заживее човек, ако сол-ташаци като бащичко ти не благоволеха да позволят.
Виж сега е друго: На когото не му харесва в България (или която и да е бивша соц държава) и словослави ПутКин и Русия (например) - ми друм бре - никой не го спира да отиде във "великая и могучая", където "социалния социализъм" аха-аха да победи и там да се кланя на ЛилиПутьовци разни.
Бааси идиотите! Психолеваци-лицемери! Защото плюете по Запада, ама всичко около вас западно. Включетилно и компютрите ви и Интернета, които ви дадоха и тази свобода - да продължите да се дуете дори тогава, когато някога щяхте да сте в някой старчески дом или на пейката пред грозното си соц жилище на раздумка с други изкуфяли дъртаци.
цитирай
45. fun1001 - венци, аз защитавам..Идеи,и Идеал/ свободата и истината..
23.01.2020 21:15
те, вървят заедно...
ее, имах желание, да споделя,нещата'/не бих казала,че съм агресивна, или невъзп.
тези неща, които аз съм търсила, намерила, и разбрала/ съзнателно и сама..!!
но, от ден на ден, дебата тук върви все по на криво..
сигурно, виртуалната среда е виновна за това )
аз, поне си имам име, и достойнство, да изтърпя..всякакъв тролски боклук..от 6-7г
мисля, че само по себе си, и ТОВА е многоо, и не очаквам никакви аплаузи..или..
'дружни приятелски' клевети и плюнки..
огледай се, и се размисли...'докъде си'..човек на години си.
а, по този начин, обърквате и онези, със 'слабите ангели', и дяволски снимки ))

за Маркузе, ще пиша при мен, средата, тук е...кална и хлъзгава..
да не обърнем каруцата..Хубава вечер!
благодаря,че се отзова.
/Юлия
цитирай
46. getmans1 - Не искам от теб същото ако не можеш- ...
23.01.2020 21:17
vencivaleri1951 написа:
Не искам от теб същото ако не можеш- понеже си "оринтолог"

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Като си тръгнал да ровиш костите на Лилов не ти ли стана ясно, че в костния мозък на академика има повече фосфор отколкото при теб в главния

... А, ТИ ЩО КОКАЛИ ИЗРЪЧКА ... УСЕТИ ЛИ, А

vencivaleri1951 написа:
Лилов пише и говори за демократичен социализъм имайки предвид европийската практика и теория

... По този начин ЛИЛОВ казва, че до този момент сте били в погрешната координатна система ... но умря човека, без да успее да ви измъкне от там ... ЧУГУНОГЛАВИ, дори ти подкрепи „нов народен съд„

vencivaleri1951 написа:
ПП Ако става въпрос за говорене, може да е направил лапсус-стеснителен пред публика беше и му се случвашеМодерен ляв обаче е само Стоичков. Ляв социализъм е нещо от рода на мокра вода или горещ огън

... НЕ, НЕ Е ЛАПСУС НИВО, Е ... но не нивото на ЛИЛОВ, нивото на чугуноглавите, е ... на всички дето днес повтаряте лъжите на Нинова И компания.




... НИКОЙ НЕ ТИ ИСКА ИЗВИНЕНИЯТА ... особено пък аз, за чий праз да се лишавам от повод да практикувам хобито си ...
Твоето хоби е да набеждаваш и клеветиш, ... нямам друга дума „за костите на Лилов„ които аз ни най-малко не съм засегнал.
Щом ти нямаш спомен за „модерния ляв, социализъм„ какъв е смисъла да търся някакви архиви от радиото и телевизията но и със сигурност мога да кажа, ЧЕ ИЗРАЗЪТ „МОДЕРЕН ЛЯВ„ ЗА СТОИЧКОВ Е П А Р О Д И Я и КОНТРАПУНКТточно на този израз МОДЕРЕН ЛЯВ, СОЦИАЛИЗЪМ ... до толкова беше експлоатиран и ескпониран.
ПАРОДИЯ - защото ИЦО пак беше направил политическа врътка с голямата си уста ...а, КОНТРАПУНКТ бе защото докато вие дрънкахте празни приказки за демокрация той поне предлагаше шоуто на ЛЕВИЯТ СИ КРАК.

цитирай
47. starforlife - Радо, виж сега:
23.01.2020 22:23
В периода, който виждаш от скрийншота по-горе име два вторника - 17-ти и 24-ти.
Ще те помоля да избереш един от двата, за да направим втора серия на "Тетевен".
ЧерноПръцко естествено няма да се яви, определена този път срещата от нас, че да види с очите си куп неща (щатската ми виза примерно; печатите в паспорта ми, удостоверяващи пътуването ми до Фриско; договорът ми за работа в дивизията на... в Амстердам; изплащателните ми, от които се вижда заплатата, под която се разписвам и прочие), които да му затворят минетчийската уста, но това не пречи да се видим и опиташ какво означава готина холандска бира.
А, да, тъкмо ще видиш и какво ново "Пежо 406" купих на малкия ми син по Нова година.
(Нека дюдюкането за "Пежото" започне сега.)

Не се шегувам, Радо. Но пък от друга страна, не държа да е във вторник и затова може да посочиш всеки ден в периода от 13-ти до 25-ти март.
На срещата ни ще присъстват още минимум двама блогъри и една блогърка.
цитирай
48. get - - У-ух бре vencivaleri1951 :))) - Нъл знаеш приказката ЗА МАЙМУНАТА?
23.01.2020 23:00
vencivaleri1951 написа:
А сега за ,,фосфора,,. Спокойно бих казал същото и за себе си...тоест за моя фосфор спрямо неговия. Разликата между мен и теб е , че аз знам къде съм в координатната система, а ти не. Лилов не само ,,хвърли,, в публичното пространство определението демократичен социализъм, но и го разви като теория. Не говори за диктатура, пък ако ще и пролетарска и разделение на партия от държава. Показа го на практика. Той бе лидер на БСП, но отказа да бъде премиер. На пленум отказа с думите- не смятам, че имам необходимата подготовка. Комай това е единствения българин, който публично заяви, че не се чувства подготвен да ръководи държавата.
Знам, че блоговата ви кохорта притежава по 9 хиляди книги минимум всеки, но когато тръгнете да иронизирате някого не е лошо да попрочетете нещо за него и от него. Тогава щеше да си наясно, че освен признанието му, че не става за премиер, то той е и единственият партиен работник който идеологически аргументирано на конгрес защити Нео или както тогава ги наричаха евросоциалистите, застана зад теориите им по точно зад Маркузе когото споменавате , но не четете. След изказването му, а и публикации бе изхвърлен от Политбюро, ЦК и му бе изваден за известно време като лектор и научен ръководител. А бе вторият човек след Живков в партията, респективно държавата. Тоест ,,фосфоризирах,, коментара си, защото глупаво иронизираш човек за когото много малко знаеш извън позициите които е заемал.
След като осмиваш негово виждане по даден въпрос, аргументирай се в какво не е прав и запознай ни с твоите идеи.
А ако искаш да впечатлиш Постил и Джули , то с ,,птичките,, е достатъчно


- А специално ЗА МЕН СИ СПЕСТИ "ВОЛНАТА ПРОГРАМА" ... да сравняваш Лилов с Маркузе?
Щот ставаш КАТО МАЙМУНАТА?
Колкото по нагоре се качваш по "палмата на многознайството" - по ти лъсва ЗАДНИКА по ТЕОРИТИЧНАТА ТИ НЕПОДГОТВЕНОСТ - ПО ВЪПРОСА КОЙТО КОМЕНТИРАШ?

- Лилов е от порода-ЕВРОКУМИНСТ - а ти го бъркаш с Х. Маркузе НЕО-МАРКСИСТа :(( ! :))
цитирай
49. getmans1 - В периода, който виждаш от скрий...
23.01.2020 23:26
starforlife написа:
В периода, който виждаш от скрийншота по-горе име два вторника - 17-ти и 24-ти.
Ще те помоля да избереш един от двата, за да направим втора серия на "Тетевен".
ЧерноПръцко естествено няма да се яви, определена този път срещата от нас, че да види с очите си куп неща (щатската ми виза примерно; печатите в паспорта ми, удостоверяващи пътуването ми до Фриско; договорът ми за работа в дивизията на... в Амстердам; изплащателните ми, от които се вижда заплатата, под която се разписвам и прочие), които да му затворят минетчийската уста, но това не пречи да се видим и опиташ какво означава готина холандска бира.
А, да, тъкмо ще видиш и какво ново "Пежо 406" купих на малкия ми син по Нова година.
(Нека дюдюкането за "Пежото" започне сега.)

Не се шегувам, Радо. Но пък от друга страна, не държа да е във вторник и затова може да посочиш всеки ден в периода от 13-ти до 25-ти март.
На срещата ни ще присъстват още минимум двама блогъри и една блогърка.


... Макар, че съм зает с един ремонт в момента, мен дни и дати не ме бъркат ако става въпрос за РУСЕ ... НО СИ МИСЛЯ, че ще е загуби време ... то и в Държавен вестник да си публикуваш документите те пак ще са си, те - подлеци и мръсници ... Виждаш му коментарите и при мен и под неговият постинг ... обикновен мерзавец
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6070207
Постинги: 2741
Коментари: 26486
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031