Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2020 08:15 - Социологическа агенция „ У-У - ДЮЮ - ДЮК „ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2025 Коментари: 23 Гласове:
6

Последна промяна: 20.02.2020 08:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



... ТЕЗИ КОИТО ГОВОРЯТ НАЙ-МНОГО ЗА ЕДИНЕНИЕ НА НАРОДА НАЙ-МНОГО ДЮДЮКАТ, ФАКТ

                                   /
ИЛИ ОБИЧАЙТЕ НИ НА ДОРИ КОГАТО ВИ МРАЗИМ

image

 

...Шествието спря за малко пред Руската църква, откъдето излезе свещеник и даде благословията си.

image

                                                 ... СЕЛФИТА СЪС ЩАСЛИВИТЕ ЛЮБИМЦИ


image

... НА МАЧ, КАТО НА МАЧ

Само след няколко минути последва хореография със знамена - десетки хора вдигнаха трибагреници над главите си, предварително раздадени от организаторите. И ги развяха като един.

Някои от тях викаха: "Румен Радев, Румен Радев"!


image
                                     
 ... АГИТКА, НЕКА ВИСКИ ДА НИ ВИДЯТ

И ТАКА ЩЕ Е, ДОКАТО С ИМЕНАТА НА НАЦИОНАЛНИ ГЕРОИ СЕ ИМЕНОВАТ ФУТБАЛНИ И СПОРТНИ ОТБОРИ А ТОВА ГО НЯМА И В АФРИКА, ЧЕ И ПО ЦЯЛ СВЯТ.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - ГОДИНИ НАРЕ ОСВИНВАТ ВСЕКИ ПРАЗНИК ...
20.02.2020 08:18
ГОДИНИ НАРЕ ОСВИНВАТ ВСЕКИ ПРАЗНИК А ИСКАТ И ГОВОРЯТ ЗА ЕДИНЕНИЕ ...
НЕ, МЕРСИ ...
цитирай
2. slavimirgenchev1953 - От червените свине
20.02.2020 08:51
по-гнъсно съ(ве)щество няма на земята. И особено - българската червена свиня.
цитирай
3. getmans1 - . . . И винаги бърза да се покаже. . . ...
20.02.2020 09:01
... И винаги бърза да се покаже ... грух-грух

slavimirgenchev1953 написа:
по-гнъсно съ(ве)щество няма на земята. И особено - българската червена свиня.

цитирай
4. fun1001 - ?? а, какво, правиха подметката Ру Гадев и Пръчка Гадева, при Кралицата!!..
20.02.2020 09:41
...Шествието спря за малко пред Руската църква, откъдето излезе свещеник
и даде благословията си./

верноо ,ли?
да не говорим и за 'позлатеният' кагебешник ДУндьяев...
тотална гавра ,с един беден и отчаян народ, на края на силите си..
цитирай
5. planinitenabulgaria - Лично мнение:
20.02.2020 10:00
Най-голямата срамотия за страната ни е президентът ни простакисимус. Кури е доста над него. На една от снимките виждам според мен Жоро, - човекът в дясно от прзидента с голата глава, чиято бивша жена сега бащата на нацията ни ждръца...
цитирай
6. getmans1 - . . . Юдиоти, СЛАВИ, . . . юдиоти не...
20.02.2020 14:17
... Юдиоти, СЛАВИ, ... юдиоти непознати досега

slavimirgenchev1953 написа:
по-гнъсно съ(ве)щество няма на земята. И особено - българската червена свиня.

цитирай
7. getmans1 - . . . Тая ПАЧАВРА я догнуся да опре ...
20.02.2020 14:21
... Тая ПАЧАВРА я догнуся да опре устни или чело Българския Патриарх но охотно подви коляно да целува атрибутите на руския ... по-голям позор от това със свещ не мож откри.


fun1001 написа:
...Шествието спря за малко пред Руската църква, откъдето излезе свещеник
и даде благословията си./

верноо ,ли?
да не говорим и за 'позлатеният' кагебешник ДУндьяев...
тотална гавра ,с един беден и отчаян народ, на края на силите си..

цитирай
8. getmans1 - . . . ЮДИОТИ. . . както казах и на Сл...
20.02.2020 14:23
... ЮДИОТИ ... както казах и на Слави ...


planinitenabulgaria написа:
Най-голямата срамотия за страната ни е президентът ни простакисимус. Кури е доста над него. На една от снимките виждам според мен Жоро, - човекът в дясно от прзидента с голата глава, чиято бивша жена сега бащата на нацията ни ждръца...

цитирай
9. cortana - Гети, привети! :)
20.02.2020 15:01
Да видим дали съм разбрала правилно постинга. :)
Едно от нещата и може би основното, което искаш да кажеш с него е, че когато имена на герои като Левски се използват и като имена на някакви различни от улици, площади, фондации с идеална цел и прочие, се получават два ефекта: Първият е в повечето случаи търсен преднамерено и цели да експонира народната любов към героя върху 'нещото' като спортен отбор, партия, политическо движение, политическа кампания, използваща например плакати с образа на героя и т.н. А вторият ефект е, че дори и да не е търсен този ефект, той неминуемо се получава в една или друга степен, а това не е редно.
Ако съм права, то съм напълно съгласна с теб, защото тези хора са се превърнали в национални герои понеже са били отдадени на цялата нация, а не на отделни нейни фракции.
Хубав ден, Гети! :)
цитирай
10. blackpredator - кратунанабългария,
20.02.2020 15:46
че теб ли да ждръца бе пидор ?!!!
ти си по-миризлив от барутя на дуловската гаубица Деси
и от съдържимото на атлантическото Ленче..
цитирай
11. getmans1 - Да видим дали съм разбрала правилно ...
20.02.2020 17:19
cortana написа:
Да видим дали съм разбрала правилно постинга. :)
Едно от нещата и може би основното, което искаш да кажеш с него е, че когато имена на герои като Левски се използват и като имена на някакви различни от улици, площади, фондации с идеална цел и прочие, се получават два ефекта: Първият е в повечето случаи търсен преднамерено и цели да експонира народната любов към героя върху 'нещото' като спортен отбор, партия, политическо движение, политическа кампания, използваща например плакати с образа на героя и т.н. А вторият ефект е, че дори и да не е търсен този ефект, той неминуемо се получава в една или друга степен, а това не е редно.
Ако съм права, то съм напълно съгласна с теб, защото тези хора са се превърнали в национални герои понеже са били отдадени на цялата нация, а не на отделни нейни фракции.
Хубав ден, Гети! :)


... ДА КОРТНИ, погледнат от този ъгъл една от целите на постинга е тази ...ами, по цивилизовано е ...
Хубава вечер и на теб...
цитирай
12. getmans1 - . . . ТОА НАПРАВО ИЗТРЕЩЯ И ПОДКАРА ...
20.02.2020 17:25
... ТОА НАПРАВО ИЗТРЕЩЯ И ПОДКАРА КОНА КЪМ РЕКАТА ...

blackpredator написа:
че теб ли да ждръца бе пидор ?!!!
ти си по-миризлив от барутя на дуловската гаубица Деси
и от съдържимото на атлантическото Ленче..

цитирай
13. get - До 12. getmans1 - Ти на тази ЧЕРВЕНА-НЕМАТОДА в литературата гаврещ се с Раковски - Какво толкова му се ... ? - МИ АЗ ДА МУ ОКНА ... ТОГАВА! ?
20.02.2020 17:42
getmans1 написа:
... ТОА НАПРАВО ИЗТРЕЩЯ И ПОДАРА КОНА КЪМ РЕКАТА ...

blackpredator написа:
че теб ли да ждръца бе пидор ?!!!
ти си по-миризлив от барутя на дуловската гаубица Деси
и от съдържимото на атлантическото Ленче..



С думите на Дякона Левский:
"... дочувам, че ти и оная лудетина сте решили да докарате миризливия казашки бутуш в Булгърско?
- Ако туй е тъй, то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките...!"
...
"Цели сме изгорели от парене и пак не знаем да духаме?"
... ОБЯЗАНОСТТА БЕШЕ НЕ ДА БУНТУВАТ НАРОДА, но да свикват от градовете и селата умни хора и да им показват как трябва да се приготвят, че КАТО ИМ СЕ ДАДЕ ЗНАК ЗА РЕВОЛЮЦИЯ - ДА БЪДАТ ВСИЧКИ ГОТОВИ.
Това, брате, ако си забравил, (то) да им кажеш на горните господиновци. Аз имам и закона в пазвата си от 67-мо (1867 г.) А и всичките войводи изпълниха ли, както им налагаше законът?
То не ни е засега работата да говорим, а искам да докажа на горните ни родолюбци, че българите, ако бяха се повлекли след четите, ЩЯХА ДА ПРИНЕСАТ ПОЛЗА НА РУСКИЯ ЦАР, пък за тях си щяха да изгубят най-добрите си юнаци, в ръцете на кои (то) стои българската свобода. Пък тогава нека отсвирюва (нека тегли) България чак до един век още.
Това така доказвам на нашите родолюбци, щото да престанат ония бъбрения.
- С ФАКТИ имам да ДОКАЖА, ЧЕ С РУСКИ АГЕНТИ СЪМ ИМАЛ ДА РАБОТЯ, без да знам, в 69-то (1869 г.), единият ПРЕПОРЪЧАН от одеските българи ЗА ДОБЪР ПОМОЩНИК НА БЪЛГАРИТЕ, ПЪК НЕ ИЗЛЕЗЕ ТАКА.
- УЛОВИХМЕ НЯКОЛКО ШАРЛАТАНЛЪЦИ И ХАЙДЕ - ОТДЕТО Е ДОШЪЛ. КОГА СТАНЕ НУЖДА, ЩЕ ГО КАЖЕМ С ВСИЧКИТЕ МУ РАБОТИ.
- ЦЕЛИ СМЕ ИЗГОРЕЛИ ОТ ПАРЕНЕ И ПАК НЕ ЗНАЕМ ДА ДУХАМЕ?"

Предупреждавам още веднъж ХАЛТУРАДЖИЯТА, В МОРАЛА И ЛИТЕРАТУРАТА - ДА ВНИМАВА "ЗА ЧЕПКИТЕ" СИ ?!
цитирай
14. getmans1 - . . . ТО НЕГОВАТА ЧЕПКА, ОМЪНЕНА И ...
20.02.2020 17:56
... ТО НЕГОВАТА ЧЕПКА, ОМЪНЕНА И ИЗСЪХНАЛА ... НИ ПРЪСКАНЕ, НИ РЯЗАНЕ ЩЕ я ОПРАВЯТ
... ма поне да не търчи с лъжи, че от мен тръгвала конфронтацията ... да са види бе, ГЕТ, да се види.


get написа:
getmans1 написа:
... ТОА НАПРАВО ИЗТРЕЩЯ И ПОДАРА КОНА КЪМ РЕКАТА ...

blackpredator написа:
че теб ли да ждръца бе пидор ?!!!
ти си по-миризлив от барутя на дуловската гаубица Деси
и от съдържимото на атлантическото Ленче..



С думите на Дякона Левский:
"... дочувам, че ти и оная лудетина сте решили да докарате миризливия казашки бутуш в Булгърско?
- Ако туй е тъй, то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките...!"
...
"Цели сме изгорели от парене и пак не знаем да духаме?"
... ОБЯЗАНОСТТА БЕШЕ НЕ ДА БУНТУВАТ НАРОДА, но да свикват от градовете и селата умни хора и да им показват как трябва да се приготвят, че КАТО ИМ СЕ ДАДЕ ЗНАК ЗА РЕВОЛЮЦИЯ - ДА БЪДАТ ВСИЧКИ ГОТОВИ.
Това, брате, ако си забравил, (то) да им кажеш на горните господиновци. Аз имам и закона в пазвата си от 67-мо (1867 г.) А и всичките войводи изпълниха ли, както им налагаше законът?
То не ни е засега работата да говорим, а искам да докажа на горните ни родолюбци, че българите, ако бяха се повлекли след четите, ЩЯХА ДА ПРИНЕСАТ ПОЛЗА НА РУСКИЯ ЦАР, пък за тях си щяха да изгубят най-добрите си юнаци, в ръцете на кои (то) стои българската свобода. Пък тогава нека отсвирюва (нека тегли) България чак до един век още.
Това така доказвам на нашите родолюбци, щото да престанат ония бъбрения.
- С ФАКТИ имам да ДОКАЖА, ЧЕ С РУСКИ АГЕНТИ СЪМ ИМАЛ ДА РАБОТЯ, без да знам, в 69-то (1869 г.), единият ПРЕПОРЪЧАН от одеските българи ЗА ДОБЪР ПОМОЩНИК НА БЪЛГАРИТЕ, ПЪК НЕ ИЗЛЕЗЕ ТАКА.
- УЛОВИХМЕ НЯКОЛКО ШАРЛАТАНЛЪЦИ И ХАЙДЕ - ОТДЕТО Е ДОШЪЛ. КОГА СТАНЕ НУЖДА, ЩЕ ГО КАЖЕМ С ВСИЧКИТЕ МУ РАБОТИ.
- ЦЕЛИ СМЕ ИЗГОРЕЛИ ОТ ПАРЕНЕ И ПАК НЕ ЗНАЕМ ДА ДУХАМЕ?"
Предупреждавам още веднъж ХАЛТУРАДЖИЯТА, В МОРАЛА И ЛИТЕРАТУРАТА - ДА ВНИМАВА "ЗА ЧЕПКИТЕ" СИ ?!

цитирай
15. get - До 14. getmans1 - . . . ТО НЕГОВАТА ЧЕПКА, ОМЪНЕНА И ОТГОВОР: Аратлик, НЕГОВ СИ Е ПРОБЛЕМА С ЧЕПКАТА И ... ПОМПЕНЕТО - Ама?
20.02.2020 19:16
getmans1 написа:
... ТО НЕГОВАТА ЧЕПКА, ОМЪНЕНА И ИЗСЪХНАЛА ... НИ ПРЪСКАНЕ, НИ РЯЗАНЕ ЩЕ я ОПРАВЯТ
... ма поне да не търчи с лъжи, че от мен тръгвала конфронтацията ... да са види бе, ГЕТ, да се види.


[quote=getmans1]... ТОА НАПРАВО ИЗТРЕЩЯ И ПОДАРА КОНА КЪМ РЕКАТА ...




Още в началото на 19-ти, тоест след 1800-та години излиза ТЕКСТА НА ЕДИН ДОКУМЕНТ - Озаглавен «Завещанието на Петър Велики» на фр. "Le Testament de Pierre le Grand", на руски «Завещание Петра Великого».
До момента РУСКИТЕ ИМПЕРСКИ-ШОВИНИСТИ ГО ОСПОРВАТ - както оспорваха и, УБИЙСТВОТО В КАТИН НА над 20 000 поляци ЗА "НЕВЯРНО"?! ... както оспорваха, че към Договора Молотов-Рибентроп, НЯМАЛО И ДОПЪЛНИТЕЛЕН ПРОТОКОЛ за подялба НА ЕВРОПА между СССР и Германия! - Ама?

- ФАКТИ?!
- ОПРОВЕРГАВАЩИ, руските ПИСЪЦИ: Това не е вярно! - защото?
В писмото си приятеля на руската императрица Екатерина Велика, френския философ Волтер пише:
“На турците, които воюват с вас, може да се случи това, което Петър Велики е имал някога предвид – а то е Цариград да стане столица на руската империя…” ... мога да цитирам и НОМЕР, том, страница - НА ДОКУМЕНТА от Руския държавен архив?!

Какво пише във вече упоменатото от мен «Завещание Петра Великого» - по въпроса(?):

1. Поддерживать русский народ в состоянии непрерывной войны, чтобы солдат был закален в бою и не знал отдыха: оставлять его в покое только для улучшения финансов государства, для переустройства армии и для того, чтобы выждать удобное для нападения время.
...
8. Продвигаться на север к Балтике и на юг к Черному морю.
9. Как можно ближе придвигаться к Константинополю и Индии (обладающий ими будет обладателем мира). С этой целью возбуждать постоянные войны против Турции и Персии, основывать верфи на Чёрном море, постепенно овладевать как этим морем, так и Балтийским, ибо они нужны для осуществления плана — покорить Персию, дойти до Персидского залива, восстановить, если возможно, древнюю левантийскую торговлю через Сирию и достигнуть Индии как мирового складочного пункта. По овладении ею можно обойтись и без английского золота."

- Край

Във връзка с ВЕЧЕ КОМЕНТИРАНЕТО В текста ГОРЕ - какво пише Г. Раковски - но вече отнесено към:
"Руска имперска политика - в контекста България и нас българите?":
Цитати:

"Няма по-свято нещо на света освен милото Отечество всякому" - написал: РАКОВСКИ

"…
В 1812 г., кога бяха минали руските войски в България и бяха достигли до Шумен, от една страна, Русия издаде прокламация на български език (печатана в Букурещ) и възбуждаше Българите да станат против Турчина, а от друга страна, гореше градищата и селата им и насила прекарваше няколко си хиляди челяди през Дунава!… В тех времена са изгорени от Русите Разград, Арбанашко велико село, Свищов, Русчук и други много градове и села, които развалини и разсипни още до днес се виждат!Много же старци помнят и проповядват с кървави сълзи тях времена.

В 1828 г., когато Дибич премина Балкана и достигна до Одрин, пак същото последва. От една страна, подбудиха някои си Българи да вземат участие в боя и да се смразят с Турци, а от друга – немилостивите Руси си свършиха работата, опустошиха като скакалци тия места, отдето поминаха, отвлякоха пак няколко хиляди домородства Българи в пуста си Русия.! Множество от тях разорани села в Руманя* (Романя, Руманя – Тракия, Южна България, Румелия. Бел. ред.) и от тая страна на Стара планина се още и до днес се виждат в бурен и трънак обрасли!

В 1854 г., пак щом минаха Силистра, не забравиха да издадат прокламация, подписана от Паскевича, и искаха да побуждат Българите да се дигнат против Турчина, а от друга страна, бяха приготвили и закони, по които да владеят Българя, ако черна съдбина бе я покорила тям. Но щом се видяха победени, не забравиха да се ползуват от обичайния си лов и тъй отвлякоха пак със себе си тринайсет хиляди домородства в Бесарабия.

ВСЯКОГА ПРОКЛЕТА РУСИЯ, когато е имала бой с Турция, ЛЪГАЛА Е БЕДНИТЕ ПРОСТОДУШНИ БЪЛГАРИ, ЧЕ УЖ ТЯХ ИДЕ ДА ОСВОБОДИ!
Но нейната цел всякога е била да им разори милото Отечество и да ги преселва малко по малко в земите си. Нейната злобна политика се познава твърде отдавна и от това, щото тя ни в един си договор с Турция нищо добро не е споменала за Българи, ако и да е имала най-добри удобства за това.
Тя всякога е само своята политика гледала, а собствено за завладетелните си планове е имала грижи, как по-добре да ги приложи в действие.
На това тя, освен лукавщини, безбожно е употребявала за оръдие и православната вяра! "

- край на цитата - И ОТНОВО ПИТАМ?!

- ТОЗИ МОРАЛЕН И ЛИТЕРАТУРЕН НЕМАТОД ... "blackpredator" наместо МОЗЪК - ГАНГЛИЙ ЛИ ИМА В ГЛАВАТА СИ?

п.п.
АРКАДАШ - да не объркаш АРБАНАСИ, ТЪРНОВСКО ... с подобното по име съвременно ПОРОИЩЕ, старо АРБАНАСИ в ТВОЯ КРАЙ?
От там е родом и един голям благодетел на България и българщината - Василий Лупо, Молдовски войвода от време 1634 год. - 13 априлий 1653 г.!
В мойта Варна - е направил дарение и е изградил една голама чешма - сега попадаща в района на Морската градина?
цитирай
16. blackpredator - тъй е Гете
20.02.2020 20:56
то затуй русофилът Джендо слага скверните слова у "Записките", в устата на Бенковски:
„Моята цел е постигната вече! В сърцето на тирана аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравей. А Америка – нека заповяда!"
цитирай
17. getmans1 - то затуй русофилът Джендо слага ...
20.02.2020 21:25
blackpredator написа:
то затуй русофилът Джендо слага скверните слова у "Записките", в устата на Бенковски:
„Моята цел е постигната вече! В сърцето на тирана аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравей. А Америка – нека заповяда!"


... Джендо ПУНГАШИНА ли ... Вярно, че нещо в главата ти нещо не наред за да ходиш и цвъкаш из блога лъжи и клеветни ... сега ще вярваме в Джендо русофила пък после пак ще го направим ПУНГАШ ... ТИ СЕРИОЗНО ЛИ БЕ ... ние тук кротко си говорим ... ти търчиш да ни карикатуриш а зад гърба ти лъжлив путиняшки БАШИБОЗУК ... КЬОРАВ ЛИ СИ ИЛИ ...ПРОЗ ТРОЛ ... дето вика една една приятелка.


цитирай
18. blackpredator - абе Гетьо
20.02.2020 21:48
вместо да се дърлиш, земи прочети "Записките"
цитирай
19. getmans1 - 15. get - До 14. getmans1 - . . . ТО НЕГОВАТА ЧЕПКА, ОМЪНЕНА И ОТГОВОР: Аратлик, НЕГОВ СИ Е ПРОБЛЕМА С ЧЕПКАТА И ... ПОМПЕНЕТО - Ама? 19:16
20.02.2020 22:08
ГЕТ, БЛАГОДАРЯ за информацията ... чудесно допълва една такава която преди време споделих...Точно я допълва и обяснява защо североизточна България и по-точно Делиормана и Добруджата посреща Освобождението обезлюдена от към българи.
Та според БОРИС ИЛИЕВ писател, драматург и краевед този край е претърпял в ранните години на робството и голямо покръстване.
цитирай
20. get - До 18. blackpredator - абе Гетьо ... Абе? - епистоларно нематодче?
20.02.2020 22:09
blackpredator написа:
вместо да се дърлиш, земи прочети "Записките"


Ти чел ли си записките ?
Освен СЛОВАТА - В ДЕЛАТА на Бенковски, нещо да ти е направило впечатление?

Ба ти и литературния зейбек - ша мъ учи ЩО ИГНАТИЕВ-Лъжко-паша МУ СТАНА ДРАГО ОТ ОБЕСВАНЕТО НА ЛЕВСКИ ... и още по-драго? - КОГА ИЗКЛАХА КЪДЕ ТРИЕСЕ ИЛЯДЕ БЪЛГАРЕ - ЗА ДА МОЖЕ РУСИЯТА ДА НИ "ОСВОБОДИ" ?!

Ти си не само литературно но и исторически, ТОТАЛЕН ПРОФАН!
цитирай
21. get - До 19. getmans1 - Аркадаш НЕ СЛУЧАЙНО ПУСНАХ ТЕКСТ-ФЕРМАН ОТ РАКОВСКИ - Защот ... ?
20.02.2020 22:20
getmans1 написа:
ГЕТ, БЛАГОДАРЯ за информацията ... чудесно допълва една такава която преди време споделих...Точно я допълва и обяснява защо североизточна България и по-точно Делиормана и Добруджата посреща Освобождението обезлюдена от към българи.
Та според БОРИС ИЛИЕВ писател, драматург и краевед този край е претърпял в ранните години на робството и голямо покръстване.


... СЛЕДВА ДА ОСМИСЛИМ КОЛКО "ПРОКЛЕТАТА РУСИЯ, когато е имала бой с Турция!" ?
При всяка от тези войни НА ПОГРОМ И ТЕРОР СА ПОДЛАГАНИ БЪЛГАРИ ... ТОВА ГИ ПРИНУЖДАВА ДА БЯГАТ НА СЕВЕР У ВЛАШКО И ПО-НАТАМ ...
На тяхно място НА БАЗА СПОРАЗУМЕНИЯ: РУСИЯТА С ТУРКИЯТА ... се заселва "турско-езично" башка и черкезко и татарско население!
Голяма част от НАШИТЕ БЕЖАНЦИ - в последствие са ЗАКРЕПОСТЕНИ ... А в резултата на това асимилирани ДЕБЪЛГАРИЗИРАНИ ... претопени в "руснаци"?
Подобни по произход са ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ сегашните "ново-руси", от Луганска и Донецка области КОИТО ПРАВЕЙКИ СЕ НА РУСНАЦИ ДЕСТАБИЛИЗИРАТ УКРАЙНА!?

Процеса С ВОЙНИТЕ И ИЗСЕЛНИЧЕСТВОТО Е МНОГО ПРОДЪЛЖИТЕЛЕН - КАТО ПОЧНЕШ ОТ ЕКАТЕРИНА ВЕЛИКА - ПРИКЛЮЧВА ВЕЧЕ ПРИ Николай Първи с "Кримската война" !

Затова Раковски се люти и кълне РУСИЯТА ... КОЯТО НЕ ВОДИ ВОЙНИ ЗА ОСВОБОЖДЕНИЕ НА "БРАТУШКИТЕ БЪЛГАРИ" а си гони ИМПЕРСКИТЕ ИНТЕРЕСИ ... за което съм приложил ЗАВЕЩАНИЕТО НА ПЕТЪР ВЕЛИКИ? ... ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА което продължава и по време на Първа световна война ... та и до Сталин Втора световна война ... всичко е за ПУСТИТЕ ПРОЛИВИ + мечтания за ЮЖНА СТОЛИЦА НА РУСИЯ - ЦАРиГРАД?!
цитирай
22. getmans1 - вместо да се дърлиш, земи прочети ...
20.02.2020 22:22
blackpredator написа:
вместо да се дърлиш, земи прочети "Записките"


... И какво по-точно съм се дърлил ... та като спомена дърлене, точно ти да ми задаваш този такъв въпрос е нахалство ... то ако става въпрос съм ги чел преди теб

А, ОДИ СИ БЛОГУВАЙ ТАМ ПРИ ТЕБ С ВАГИНЕРОТО,КОТКИТЕ И ИКИТО СИ ... тук с твоите „три вагона„ си като копринената кръпка върху „шаечените ми потури„ да ти пикая на самочувствието, съвети да ми даваш.

ТО, ДОБРЕ, че ДЖЕНДО написал ЗАПИСКИТЕ, чи то, твоите аФторитети можеше да сложат в устата на Бенковски ПОКАНА КЪМ ЧЕРВЕНАТА АРМИЯ ...колко му е, щом Ботев е първият комунист.
цитирай
23. getmans1 - 21. get - До 19. getmans1 - Аркадаш НЕ СЛУЧАЙНО ПУСНАХ ТЕКСТ-ФЕРМАН ОТ РАКОВСКИ - Защот ... ? 22:20
20.02.2020 22:50
ГЕТ, нали си спомняш, че септември месец покрай удмуртите и другите малки народи на Русия споменах за МУХАДЖИРСТВОТО - ВЪНШНО И ВЪТРЕШНОТО ПРЕСЕЛВАНЕ ... ТО Е ОСНОВНИЯТ ПРИНЦИП В АСИМИЛАЦИОННАТА ИМ ПОЛИТИКА ... хе-хее, чудесно се вписва и тук ... абе, ще взема да я пусна тази статия цялата макар, че е дълга НО ПЪК Е ПИСАНА СЕ ОТ АВТОРИТЕТИ ... нека разни БЛЕКИТА И ВЕНЦИТА видят как техните АфТОРИТЕТИ правят наука и как приказват при ВОЛГИН
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072552
Постинги: 2742
Коментари: 26493
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031