Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2020 07:07 - / Образователен постинг / ... ЗА ОНАН И „ОНАНИСТИТЕ“, И ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1733 Коментари: 14 Гласове:
4

Последна промяна: 06.08.2020 11:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                    И ЗА ... " БОЛШАЯ СОВЕТСКАЯ  ЕНЦИКЛОПЕДИЯ "  РАЗБИРА СЕ,

                         ЗА КЪДЕ СМЕ БЕЗ НЕЯ ЩОМ СТАВА ДУМА ЗА НАЧЕТЕНЯЦИ 


За тях, начетеняците е нормално да приемат погрешното „онаниране„ вместо мастурбация и така да го свържат билейският герой ОНАН. Тъй де, „начетени„ са защото чели "Большая советская енциклопедия"  няма се излагат с разните му там Делиормански и Панагюрски „чекии„

В същност ОНАНИЗМА също има смисъл и то свързан с ОНАН но там значението е друго и буквално означава coitus interruptus.

... А ИСТОРИЯТА НА ОНАН Е МНОГО КРАТКА И Е ОПИСАНА В БИБЛИЯТА, БИТИЕ 38 ГЛАВА;

1 По онова време Юда се отдели от братята си и свърна при един одоламец на име Ира. 2 И Юда като видя там дъщерята на един ханаанец, на име Суя, взе я и влезе при нея. 3 И тя зачна и роди син; и той го наименува Ир. 4 И зачна пак и роди син; и тя го наименува Онан. 5 Пак роди и друг син и го наименува Шела. А Юда беше в Ахдив, когато тя го роди. 6 След време Юда взе жена за първородния си Ир, на име Тамар. 7 А Ир, Юдовият първороден, беше нечестив пред Господа; и Господ го уби. 8 Тогава рече Юда на Онана: Влез при братовата си жена и извърши към нея длъжността на девер и въздигни потомството на брата си. 9 Но Онан знаеше, че потомството нямаше да бъде негово; затова, когато влизаше при братовата си жена, изливаше семето си на земята, за да не въздигне потомство на брата си. 10 А това, което правеше, бе зло пред Господа; затова и него уби. 11 Тогава, Юда, рече на снаха си Тамар: Живей, като вдовица в бащиния си дом, догде отрасне син ми Шела; защото си думаше: Да не би и той да умре като братята си. И така, Тамар отиде и живя в бащиния си дом. 12 След дълго време, Юдовата жена, дъщеря на Суя, умря; и като се утеши Юда, отиде, той и приятелят му, одоламецът Ира, при стригачите на овците си в Тамна. 13 И известиха на Тамар, казвайки: Ето, свекърът ти отива в Тамна, за да стриже овците си. 14 Тогава тя съблече вдовишките си дрехи, покри се с покривалото си, обви се и седна при кръстопътя на Енаим, който е по пътя за Тамна; защото видя, че порасна Шела, а тя не бе му дадена за жена. 15 А Юда, като я видя, помисли, че е блудница: защото беше покрила лицето си. 16 Той, прочее, свърна към нея на пътя и рече: Остави ме, моля, да вляза при тебе; (защото не позна, че беше снаха му). И тя рече: Какво ще ми дадеш, за да влезеш при мене? 17 А той рече: Ще ти изпратя яре от стадото. И тя отвърна: Даваш ли ми залог, догде го изпратиш? 18 Рече той: Какъв залог да ти дам? И тя каза: Печата си, ширита си и тоягата си, която е в ръката ти. И той й ги даде. И влезе при нея и тя зачна от него. 19 После тя стана та си отиде, свали покривалото си и облече вдовишките си дрехи. 20 А Юда изпрати ярето, чрез ръката на приятеля си одоламеца, за да вземе залога от ръката на жената; но той не я намери. 21 Затова попита хората от онова място, казвайки: Где е блудницата, която беше на пътя при Енаим? А те рекоха: Тука не е имало блудница. 22 И той се върна при Юда и рече: Не я намерих; още и хората от онова място рекоха: Тук не е имало блудница. 23 И рече Юда: Нека си държи нещата, да не станем за присмех; ето, аз пратих това яре, но ти не я намери. 24 Около три месеца подир това, известиха на Юда, казвайки: Снаха ти Тамар блудствува; а още, ето, непразна е от блудството. А Юда рече: Изведете я да се изгори. 25 А когато я извеждаха, тя изпрати до свекъра си да му кажат: От човека, чиито са тия неща, съм непразна. Рече още: Познай, моля, чии са тия неща - печатът, ширитът и тоягата. 26 И Юда ги позна и рече: Тя е по-права от мене, тъй като не я дадох на сина си Шела. И не я позна вече. 27 И когато дойде времето й да роди, ето, имаше близнета в утробата й. 28 И като раждаше, едното простря ръка: и бабата взе та върза червен конец на ръката му и каза: Тоя пръв излезе. 29 А като дръпна надире ръката си, ето, брат му излезе; и тя рече: Какъв пролом си направи ти? За това го наименуваха Фарес. 30 После излезе брат му, който имаше червения конец на ръката си, и него наименуваха Зара.
  Превод от 1940 г.
    
 ВЯРНО Е, ЧЕ В НЯКОИ СТРАНИ И ЕЗИЦИ С ОНАНИЗМА СЕ ОЗНАЧАВА И МАСТУРБАЦИЯТА НО ТОВА ИЗКЛЮЧЕНИЕ САМО ПОТВЪРЖДАВА ПРАВИЛОТО, ЧЕ ПРЕТЕНДИРАЩИЯТ ДА Е „НАЧЕТЕН„ НЕ БИВА ДА ПРАВИ ЕЛЕМЕНТАРНИ ГРЕШКИ КАТО СЕ ПРАВИ НА „ГОЛЯМАТА РАБОТА ПРЕД РАЗНИТЕ МУ ТАМ ДЕЛИОРМАНЦИ И ПАНАГЮРЦИ ... Е, ПРЕД НЯКОИ „ДАМИ„ МОЖЕ / и пред разните му каубои и кореши, тоже /


                       ... ИНАЧЕ И МАСТУРБАЦИЯТА СИ ИМА СВОЯТА ИСТОРИЯ

Думата „мастурбация” произхожда от латински и означава „възбуждане на гениталния апарат”.

Според ритора Дион мастурбацията е измислена от Пан – богът на природата, господарят на животните, син на Хермес. Пан бил влюбен в нимфата Ехо и тичал след нея ден и нощ, без да може да я улови. Хермес видял това и го посъветвал да облекчи сам любовната си страст. След това Пан научил самотните овчари на това средство за задоволяване при липсата на жени. Разбира се, това са легенди, митове, които посочват причините, стоящи в основата на възникването на мастурбацията. Но чрез приписването на мастурбация на боговете митовете я издигат до един вид сакрално действие. В езическите религии мастурбацията е имала свещен характер.

В Стария Завет мастурбацията не изглежда да е сред списъка на греховете, за които Йехова изобличава Израил. Във Второзаконие 23:11-12 и Левит 15-16 се изисква очистване след нощна полюция, но не може да се направи алюзия с мастурбацията, а е трудно да си представим, че в Израил тази практика е отсъствала. В Новия Завет има текстове, които говорят против блудството, сладострастието и т.н., но няма директно споменаване на мастурбацията.

Исторически, с пристигането на християнството, схващането за мастурбацията получава сериозен удар. Според католицизма сексуалното удоволствие е било грях и единствено създаването на поколение е можело да „извини този грях”. Ето защо, тъй като не е имала нищо общо с размножаването, мастурбацията е била предмет на жестоки битки.

Католическата църква е била много загрижена поради трудността, която е срещала при опитите да възпира умовете от удоволствието, което е носела мастурбацията. Въпреки нечовешките усилия, не е успяла да обуздае проблема. До такава степен е била загрижена за това, че мюсюлманските теолози са смятали мастурбацията, между впрочем, за специфичен християнски порок.

                                                                        .......



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - фанах Гетьо разликата
06.08.2020 08:35
между онанизма и мастурбацията от една страна,
и проституирането на кратункото..
цитирай
2. getmans1 - фанах Гетьо разликата. . . между ...
06.08.2020 08:43
blackpredator написа:
фанах Гетьо разликата ... между онанизма и мастурбацията от една страна,
и проституирането на кратункото..


... Да-а, фанал си МЕ, ... с една ръка.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Гетьо,
06.08.2020 09:13
не схващаш замисъла и словото на Гурото си.
Самозадоволяването при групата ви от ерудити е в резултат на силна потентност и липса на време заради програмиране/ и сърфиране/, а при групата на чекиджиите заради наказание, орис и т н. Тоест те нямат пряво на потомство и от там ги захвърля при Онан-затуй и следовници на Онан съм написал. Тоест съветската енциклобедия прави разлига между библейския персонаж и този в гръцката , по късно и римска митология.

И сега нещо което го няма в съветската митология и от което е" опериран" гурото ви
А то е чувството за мярка
Лично аз мисля, че е добре да се иронизира, самоиронизира и ви а ви , и в мрежата , но не трябва да се прекрачват граници, като семейство, здраве, вяра...
Тоест опитът да засегнеш , иронизираш някого за горните неща е не само проява на лош вкус, но и душевна бедност.
Дали някой носи кръст, полумесец , идол е много личен въпрос и в никакъв начин не опира до познаване на Беиблията, Корана...митологията. Хора са умирали заради кръст, други са убивали с кръст на гърдите. Черкуването също е интимен момент-за едни е необходимост, други парадират с това, трети ходят по навик. Интимен момент е именно заради емоциите които изпитваме в църквата. Разбира се вие от групата на ерудитите сте в правото си да определяте кой има право да носи кръст,или друг знак, влиза в църква...Просто казано, който сутрин удря поклон в посока Панагюрище е праведен, а кой не-да "лее семе на пода"
цитирай
4. getmans1 - ХА-ХА-ХААААААА ...
06.08.2020 09:23
... САМО СЕ ВИЖ БЕ;
„ 4. vencivaleri1951 - Не съм съгласен
05.08 10:32
Блогът в цялата си съвкупност от персонажи е създаден за барона-поданици, една част придворни, останалите нещастници и следовници на Онан.


vaquero написа:
Баронът е известен персонаж в блога.

цитирай „

... МАЙ, МАЙ НЕ СХВАЩАШ КАКВО САМ СИ ПИСАЛ ТА ОЩЕ ПОВЕЧЕ СЕ ЗАБАТАЧВАШ В ОБЯСНЕНИЯ ... АЙДЕ НЕМА НУЖДА ... колкото до „Болшая советская„ приех го ката шега от твоя страна и така се отнесох и аз ... а останалото, ех останалото си е за сметка на твоята парадна „начетеност„


vencivaleri1951 написа:
не схващаш замисъла и словото на Гурото си.
Самозадоволяването при групата ви от ерудити е в резултат на силна потентност и липса на време заради програмиране/ и сърфиране/, а при групата на чекиджиите заради наказание, орис и т н. Тоест те нямат пряво на потомство и от там ги захвърля при Онан-затуй и следовници на Онан съм написал. Тоест съветската енциклобедия прави разлига между библейския персонаж и този в гръцката , по късно и римска митология.

И сега нещо което го няма в съветската митология и от което е" опериран" гурото ви
А то е чувството за мярка
Лично аз мисля, че е добре да се иронизира, самоиронизира и ви а ви , и в мрежата , но не трябва да се прекрачват граници, като семейство, здраве, вяра...
Тоест опитът да засегнеш , иронизираш някого за горните неща е не само проява на лош вкус, но и душевна бедност.
Дали някой носи кръст, полумесец , идол е много личен въпрос и в никакъв начин не опира до познаване на Беиблията, Корана...митологията. Хора са умирали заради кръст, други са убивали с кръст на гърдите. Черкуването също е интимен момент-за едни е необходимост, други парадират с това, трети ходят по навик. Интимен момент е именно заради емоциите които изпитваме в църквата. Разбира се вие от групата на ерудитите сте в правото си да определяте кой има право да носи кръст,или друг знак, влиза в църква...Просто казано, който сутрин удря поклон в посока Панагюрище е праведен, а кой не-да "лее семе на пода"

цитирай
5. vencivaleri1951 - Ами точно съм си го написал
06.08.2020 09:54
От една страна гурупомазаните , от друга страна ние клетите несретници и" чекиджии"-следовници на Онан. Какво не разбираш?

quote=getmans1]... САМО СЕ ВИЖ БЕ;
„ 4. vencivaleri1951 - Не съм съгласен
05.08 10:32
Блогът в цялата си съвкупност от персонажи е създаден за барона-поданици, една част придворни, останалите нещастници и следовници на Онан.


vaquero написа:
Баронът е известен персонаж в блога.

цитирай „

... МАЙ, МАЙ НЕ СХВАЩАШ КАКВО САМ СИ ПИСАЛ ТА ОЩЕ ПОВЕЧЕ СЕ ЗАБАТАЧВАШ В ОБЯСНЕНИЯ ... АЙДЕ НЕМА НУЖДА ... колкото до „Болшая советская„ приех го ката шега от твоя страна и така се отнесох и аз ... а останалото, ех останалото си е за сметка на твоята парадна „начетеност„


[quote=vencivaleri1951]не схващаш замисъла и словото на Гурото си.
Самозадоволяването при групата ви от ерудити е в резултат на силна потентност и липса на време заради програмиране/ и сърфиране/, а при групата на чекиджиите заради наказание, орис и т н. Тоест те нямат пряво на потомство и от там ги захвърля при Онан-затуй и следовници на Онан съм написал. Тоест съветската енциклобедия прави разлига между библейския персонаж и този в гръцката , по късно и римска митология.

И сега нещо което го няма в съветската митология и от което е" опериран" гурото ви
А то е чувството за мярка
Лично аз мисля, че е добре да се иронизира, самоиронизира и ви а ви , и в мрежата , но не трябва да се прекрачват граници, като семейство, здраве, вяра...
Тоест опитът да засегнеш , иронизираш някого за горните неща е не само проява на лош вкус, но и душевна бедност.
Дали някой носи кръст, полумесец , идол е много личен въпрос и в никакъв начин не опира до познаване на Беиблията, Корана...митологията. Хора са умирали заради кръст, други са убивали с кръст на гърдите. Черкуването също е интимен момент-за едни е необходимост, други парадират с това, трети ходят по навик. Интимен момент е именно заради емоциите които изпитваме в църквата. Разбира се вие от групата на ерудитите сте в правото си да определяте кой има право да носи кръст,или друг знак, влиза в църква...Просто казано, който сутрин удря поклон в посока Панагюрище е праведен,
цитирай
6. getmans1 - . . . А дришльото, в канала. . . тук ...
06.08.2020 10:11
... А дришльото, в канала ... тук няма място за него, легално ... с удивителната да си запуши теча ... отзад.

kossef написа:
Откакто съм в Сайта, този библейски ерудит-чикиджия, забелязъл съм, доста широко си отваря устата с ХА-ХА-АААААААА!.... Слага удивителна и многоточие, за по-голяма убедителност, да сподели с другите удоволствието си от новите си техники за задоволяване. С отворена уста... Приеми цинизма ми като опит да я позатворя. Между другото, сега той, по време на Протеста, отваря широко и ноздрите си. А дано подуши конюктурата и полит се преориентира, той, внук на опълченец. Ама пето поколение...

цитирай
7. getmans1 - . . . А стига бе, . . . вчера си говореше ...
06.08.2020 10:48
... А стига бе, ... вчера си говореше единствено от позицията на „обидения чекиджия„ ...И НЕ САМО ВЧЕРА, това е важното, ... НЕ САМО ОТ ВЧЕРА.

vencivaleri1951 написа:
Ами точно съм си го написал.... От една страна гурупомазаните , от друга страна ние клетите несретници и" чекиджии"-следовници на Онан. Какво не разбираш?


... Дали ще наречеш някого ЧЕКИДЖИЯ или ОНАНИСТ, или по-точното МАСТУРБАТОР няма никаква разлика ... А, преди да призовеш към „уважение за семейство и деца„ първо виж ГРЕДАТА В СОБСТВЕНИТЕ СИ ОЧИ И ТЕЗИ В ОЧИТЕ НА „ПРИЯТЕЛИТЕ СИ„ ... ха сега, сети се защо сложих кавички ... СЕТИ СЕ, БРЕ...


цитирай
8. apostapostoloff - Гиди дърти чекидижий!
06.08.2020 10:58
За дърво плачете вие, за сопа!
цитирай
9. vmir - Хаха
06.08.2020 11:11
Бат Венцо не бил чекиджия, нито бил онанист (опазил Бог). Еякулациите му трябва да се възприемат като полюции. Даже бат Венцо е уникален талант - получава полюции немедлено щом чуе за Панатюрище или Делиормана. Дали не ги има за обетованата земя?
цитирай
10. vencivaleri1951 - Няма начин хетмане да ме обижда етап на себепознаването , през който
06.08.2020 11:41
повечето хора минават. /Все пак съм син и съпруг на философи , а за тях себепознаването е своего рода начин на живот. / Впрочем в големият град по понятни причини този етап приключва по бързо. В личен план ще си позволя да се направя на "гоче" и да се изфукам, че бях доста харесван младеж, мъж...пък и дядо дори-симпатичен, сравнително добре материално обезпечен и най важното,с правилна политическа ориентация:) Как да ме обити човек, който прескача трамвайните лини да не го хване ток?
Иначе става ми любопитна тръпката ти към дадената персона. Внушиш ли си , че е засегната , заставаш като Матросов на амбразурата. Явно има развитие...

Колкото до сериозната част на коментара ти
Клеветиш ме. Цитираш ме често. Хайде извади цитат в който да съм засегнал някого на пол, здраве, религия, съпруг, дете, етнос...Аз да съм го направил. Не ми прибутвай приятели и познати. На този терен общо взето всеки играе сам-един открито, друг зад" фередже"

getmans1 написа:
... А стига бе, ... вчера си говореше единствено от позицията на „обидения чекиджия„ ...И НЕ САМО ВЧЕРА, това е важното, ... НЕ САМО ОТ ВЧЕРА.

vencivaleri1951 написа:
Ами точно съм си го написал.... От една страна гурупомазаните , от друга страна ние клетите несретници и" чекиджии"-следовници на Онан. Какво не разбираш?


... Дали ще наречеш някого ЧЕКИДЖИЯ или ОНАНИСТ, или по-точното МАСТУРБАТОР няма никаква разлика ... А, преди да призовеш към „уважение за семейство и деца„ първо виж ГРЕДАТА В СОБСТВЕНИТЕ СИ ОЧИ И ТЕЗИ В ОЧИТЕ НА „ПРИЯТЕЛИТЕ СИ„ ... ха сега, сети се защо сложих кавички ... СЕТИ СЕ, БРЕ...



цитирай
11. getmans1 - . . . . Всеки може да каже за себе вс...
06.08.2020 12:21
.... Всеки може да каже за себе всичко, доколко е обективно е друг въпрос

vencivaleri1951 написа:
Няма начин хетмане да ме обижда етап на себепознаването , през който ... повечето хора минават. /Все пак съм син и съпруг на философи , а за тях себепознаването е своего рода начин на живот. / Впрочем в големият град по понятни причини този етап приключва по бързо. В личен план ще си позволя да се направя на "гоче" и да се изфукам, че бях доста харесван младеж, мъж...пък и дядо дори-симпатичен, сравнително добре материално обезпечен и най важното,с правилна политическа ориентация:) Как да ме обити човек, който прескача трамвайните лини да не го хване ток?


... ОБИЖДАШ СЕ ТИ, И ТО ЯКО, И ОТ НЯМА НИЩО ... иначе как да ги разбирам тези твои думи за произход, съпруга и трамвайните линии, а ... те не са случайни защото едва ли си виждал ти лично хора да прескачат линиите ... ОТДЕЛЕН Е ВЪПРОСА, ЧЕ В КОМ.7 АЗ НЕСЪМ ОТПРАВИЛ КЪМ ТЕБ ДОРИ ЗАПЕТАЙКА КАТО УПРЕК

vencivaleri1951 написа:
Иначе става ми любопитна тръпката ти към дадената персона. Внушиш ли си , че е засегната , заставаш като Матросов на амбразурата. Явно има развитие...


... ИЛИ НЕ ЧЕТЕШ ИЛИ СЕ ПРАВИШ НА ГЪРМЯН ЗАЕК ... НЕ ЕДИН ПЪТ СЪМ КАЗАВЛ, ЧЕ СЪС ЖОРО-СТАР СЪМ ОБЩУВАЛ ОТ 14-та година и не един път съм казвал, че сме имали не един път различия и разправии ... отказах му съдействие за нещо си с претекс, че не ми харесва компанията му ... същата тази русофилска „пасмина„ която го задраска като приятел САМО защото изкритикува за нещо си РУСИЯ-СССР ... ИНАЧЕ през щялото това време никога не ми е отказвал помощ и съвет свързати с някои умения за боравене с компютъра и интернета ...
ДАЖЕ ТУК Е МОМЕНТА ДА ТИ КАЖА, ЧЕ ИМАХ ПРИЯТЕЛ СЕКРЕТАР НА ОКРЪЖЕН КОМИТЕТ НА БКП и друг също такъв с когото 10 г. бяхме добри колеги и нищо в различините ни разбирания за политиката не ни развали „глътката„ ... вторият беше от Плевен - първи настойник на Р. Петков.... като ги съпоставя с Жоровите „блогови приятели-русофили„ дето се отрекоха от него, разлика до Космоса.


vencivaleri1951 написа:
... Колкото до сериозната част на коментара ти
Клеветиш ме. Цитираш ме често. Хайде извади цитат в който да съм засегнал някого на пол, здраве, религия, съпруг, дете, етнос...Аз да съм го направил. Не ми прибутвай приятели и познати. На този терен общо взето всеки играе сам-един открито, друг зад" фередже"


... Ни най-малко не те клеветя но виж само колко коментари имаме двамата общо ... вероятност да намеря коментара ти за „парцалесата„ и „парите дето пращат миячките по фирмата на дъщеря ти„ хич не са малко ... лошото ще е ако са в някои от „заметените под черга„ постинги на ИКИМАЛУС или ЧЕПЪРДА

... ДО ТОГАВА ЩЕ СЕ НАЛАГА ДА РАЗЧИТАШ НА ПАМЕТТА МИ и няма да е лошо защото ти си си такъв ... ще ти припомня отново 7-ми мой коментар където няма грам упрес и обида към теб и намеците които ми правиш и в този твой... между другото рядко имаш коментари където да не отправяш обидни намеци.



цитирай
12. vencivaleri1951 - Не можеш да намериш!
06.08.2020 14:27
Първо защото няма как да е мой изразът "парцалеса" Не употребявам такива думи за никого, още повече за непознат. Съвсем наскоро разбрах, че имаш дъщеря и то от теб-двете магитратури. Трето, дъщеря ми никога не е имала фирма-не иска! Винаги е била наемен работник и работи от последния клас на гимназията. Тя умее да цели "ваксата" и винаги е била скъпо платен работник/така е по ТЗ/ , но никога предприемач. Мъчил съм се да я убедя да работи за себе си, готово дружество съм и давал-не иска. Иска си 8 часов работен ден и после "шапка на тояга" Така, че няма как да е мил никой чини във фирмите и, защото ги няма. Виж , с чиниите е скарана, но си има мъже в къщи за тази работа.Работила е като ученичка и студентка за Жени Живкова, след университета в катедрата по руски в Университета, след това в Амстердам пак в катедра по руски. В България -НОКИА идоста години за Мъни грам. Къде да се е срещала с дъщеря ти, че и чините да си подхвърлят. Ти си се убедил, че съм открит. Четеш коментари с профила ми във фейсбук. Приятели също го правят, съпруга, деца също от време на време.Последните не могат да повярват с какви глупости се занимаваме и определено ни се смеят.
Пиша ти го това, защото няма как да си измислям, без да се изложа пред познати и приятели които ме познават. Единствено и малко вероятно е поради моята "сръчност" с клавиатурата да съм поставил коментара си така, че чужд коментар да те е заблудил , като мой

getmans1 написа:
.... Всеки може да каже за себе всичко, доколко е обективно е друг въпрос

[quote=vencivaleri1951] Няма начин хетмане да ме обижда етап на себепознаването , през който ... повечето хора минават. /Все пак съм син и съпруг на философи , а за тях себепознаването е своего рода начин на живот. / Впрочем в големият град по понятни причини този етап приключва по бързо. В личен план ще си позволя да се направя на "гоче" и да се изфукам, че бях доста харесван младеж, мъж...пък и дядо дори-симпатичен, сравнително добре материално обезпечен и най важното,с правилна политическа ориентация:) Как да ме обити човек, който прескача трамвайните лини да не го хване ток?


... ОБИЖДАШ СЕ ТИ, И ТО ЯКО, И ОТ НЯМА НИЩО ... иначе как да ги разбирам тези твои думи за произход, съпруга и трамвайните линии, а ... те не са случайни защото едва ли си виждал ти лично хора да прескачат линиите ... ОТДЕЛЕН Е ВЪПРОСА, ЧЕ В КОМ.7 АЗ НЕСЪМ ОТПРАВИЛ КЪМ ТЕБ ДОРИ ЗАПЕТАЙКА КАТО УПРЕК

vencivaleri1951 написа:
Иначе става ми любопитна тръпката ти към дадената персона. Внушиш ли си , че е засегната , заставаш като Матросов на амбразурата. Явно има развитие...


... ИЛИ НЕ ЧЕТЕШ ИЛИ СЕ ПРАВИШ НА ГЪРМЯН ЗАЕК ... НЕ ЕДИН ПЪТ СЪМ КАЗАВЛ, ЧЕ СЪС ЖОРО-СТАР СЪМ ОБЩУВАЛ ОТ 14-та година и не един път съм казвал, че сме имали не един път различия и разправии ... отказах му съдействие за нещо си с претекс, че не ми харесва компанията му ... същата тази русофилска „пасмина„ която го задраска като приятел САМО защото изкритикува за нещо си РУСИЯ-СССР ... ИНАЧЕ през щялото това време никога не ми е отказвал помощ и съвет свързати с някои умения за боравене с компютъра и интернета ...
ДАЖЕ ТУК Е МОМЕНТА ДА ТИ КАЖА, ЧЕ ИМАХ ПРИЯТЕЛ СЕКРЕТАР НА ОКРЪЖЕН КОМИТЕТ НА БКП и друг също такъв с когото 10 г. бяхме добри колеги и нищо в различините ни разбирания за политиката не ни развали „глътката„ ... вторият беше от Плевен - първи настойник на Р. Петков.... като ги съпоставя с Жоровите „
цитирай
13. getmans1 - . . . Я гледа ти, сегат и на сакат ще се ...
06.08.2020 17:08
... Я гледа ти, сегат и на сакат ще се направиш но определено проблема не ти е дислексията и писането а сразбирането на прочетеното ЗАЩОТО този път кавичките ми са си на мястото ... ПОГЛЕДНИ СЕ САМО ОТ МОИТЕ ТРИ РЕДА ти си написал поне 15-20 И ТО ВСЕ НЕЩА КОИТО НЕ СЪМ КАЗВАЛ.

Колкото до ФБ съм влизал веднъж и то след като си махна снимката ... иначе съм срещал коментарите ти във ФАКТОР ... омразният ви ФАКТОР ... аз много пъти съм казвал, че понякога коментарите ми са по-интересни от предложения материал ... ДОСТА ВРЕМЕ ТИ ЧЕТЯХ КОМЕНТАРИТЕ ПРЕДИ ДА ГО НАПРАВЯ ПУБЛИЧНО ДОСТОЯНИЕ ... А ГО НАПРАВИХ КОГАТО ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ПАК НЕЩО БЕШЕ СЕ „ИЗМЕТНАЛ„ ... ОТ ДРУГА СТРАНА ПЪК НИКОГА НЕ КАЗАХ КОЛКО БЕШЕ СТАНАЛ ЗА БЪЗИК С НИКА СИ „ЧЕКИСТ„... макар, че редовните „коментари„ и без този НИК те разпознаваха.


vencivaleri1951 написа:
Първо защото няма как да е мой изразът "парцалеса" Не употребявам такива думи за никого, още повече за непознат. Съвсем наскоро разбрах, че имаш дъщеря и то от теб-двете магитратури. Трето, дъщеря ми никога не е имала фирма-не иска! Винаги е била наемен работник и работи от последния клас на гимназията. Тя умее да цели "ваксата" и винаги е била скъпо платен работник/така е по ТЗ/ , но никога предприемач. Мъчил съм се да я убедя да работи за себе си, готово дружество съм и давал-не иска. Иска си 8 часов работен ден и после "шапка на тояга" Така, че няма как да е мил никой чини във фирмите и, защото ги няма. Виж , с чиниите е скарана, но си има мъже в къщи за тази работа.Работила е като ученичка и студентка за Жени Живкова, след университета в катедрата по руски в Университета, след това в Амстердам пак в катедра по руски. В България -НОКИА идоста години за Мъни грам. Къде да се е срещала с дъщеря ти, че и чините да си подхвърлят. Ти си се убедил, че съм открит. Четеш коментари с профила ми във фейсбук. Приятели също го правят, съпруга, деца също от време на време.Последните не могат да повярват с какви глупости се занимаваме и определено ни се смеят.
Пиша ти го това, защото няма как да си измислям, без да се изложа пред познати и приятели които ме познават. Единствено и малко вероятно е поради моята "сръчност" с клавиатурата да съм поставил коментара си така, че чужд коментар да те е заблудил , като мой


цитирай
14. cortana - Гети, привети!! :)
06.08.2020 21:25
'Сега'..... :):):)
Другарю Венци, от онзи ден Ви повтарям, че съм милостиво същество, дама да му се не види :):):) и днес за пореден път го доказах, но Вие едва ли ще осъзнаете това.
Доказах го с мълчанието си по отношение на ето тези Ваши думи, които можех с доста примири да оборя и покажа на съблогерите лицемерието Ви:
В 10ти коментар vencivaleri1951 написа:
Колкото до сериозната част на коментара ти
Клеветиш ме. Цитираш ме често. Хайде извади цитат в който да съм засегнал някого на пол, здраве, религия, съпруг, дете, етнос...Аз да съм го направил. Не ми прибутвай приятели и познати. На този терен общо взето всеки играе сам-един открито, друг зад" фередже"
В 12ти коментар vencivaleri1951 написа:
Първо защото няма как да е мой изразът "парцалеса" Не употребявам такива думи за никого, още повече за непознат. Съвсем наскоро разбрах, че имаш дъщеря и то от теб-двете магитратури. Трето, дъщеря ми никога не е имала фирма-не иска! Винаги е била наемен работник и работи от последния клас на гимназията.


Още по обед, в обедната си почивка към 12:10-12:15, когато прочетох лицемерието Ви във въпросния 10ти коментар, можех веднага да дам пресен, пресен пример. От преди няма и 2 дни. Но изпитах съжаление към Вас, защото Вие явно сте доста дементен вече. Защото, ако не това е причината така да заблуждавате околните, то остава да сте много по-непочтен, отколкото Ви мислим.
След това пък, когато се прибрах от работа и наминах през блога за малко, прочетох пък новото лицемерие от 12ти коментар. И отново не се обадих, защото отново си помислих, че сте за съжаление, не го бъркайте с емпатия, а не разобличаване на лъжите и лицемерието Ви.
Дано никога не стигна на Вашата възраст Вашето състояние. Успокоявам се с това, че не би следвало, защото където казва Смарти, манталитетът на човека го съпътства. А моят и Вашият, слава на бога, са много, много различни. Тоест, застрахована съм. Пу, пу.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6070796
Постинги: 2741
Коментари: 26487
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031