Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2020 17:07 - „ ОСВОБОДИТЕЛЯТ „ ... от плажа ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3440 Коментари: 52 Гласове:
8

Последна промяна: 08.08.2020 17:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                     .......
                                                                  ОБЕЩА ИМ ... БАНИЦА
                                        / и искрено им се порадва ... все пак са негови дечица /
                                                                                        ...



image



- Помогни да свалим Б. Борисов и Ив. Гешев

*Доган отговаря с "Да, добре"


На видео се чува как млад мъж го убеждава да води такава политика, че всички да останат тук, а не да бягат от България.

* Доган отговаря с "Да, добре"



                            .... НАЙ-НАКРАЯ „РЕВОЛЮЦИОНЕРИТЕ„ СЕ УРЕДИХА И С БАНИЦА


"Нали вие разпределяте баницата - разпределяйте я точно, нали! И ние искаме да живеем... И да ядем заедно баницата."

*Доган отговаря с "Да, добре"



                                       ... ДА ВИ Е СЛАДКО „ЧЕ-та и ЮМРУЧЕ-та" и ЧЕСТИТО



Гласувай:
8



1. getmans1 - ТЕ НА ТОВА МУ СЕ КАЗВА „ ДА СИ ЗАСЕРЕШ ...
08.08.2020 17:28
ТЕ НА ТОВА МУ СЕ КАЗВА „ ДА СИ ЗАСЕРЕШ САМ СУРАТЯ „ ...
цитирай
2. apostapostoloff - Големи абдали се навъдиха в
08.08.2020 18:05
тая страна.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Категорично не съм съгласен с теб!
08.08.2020 18:24
ДПС бе конституционно неправомерно регистрирана партия. Доган стои зад няколко антибългарски акта , но да му се отрича интелект и кураж може да направи човек , който не е в час със значението на тези думи.
В случая Доган застана очи в очи с неприятелски настроени към него хора и има куража дори иронично да се отнесе с тях. Софиянци го виждаха на публични места, най често заведения, когато ескалацията срещу му бе в апогея си. Ти наясно ли си каква е кавалкадата от коли когато ,,онуй,, от Банкя отива на работа, а и когато риташе или играеше тенис? А количеството думи в речника на двамата е в съотношение като при първолак и абитуриент. Не казвам в чия полза. 150 килограмовия ни каратист има кураж да се покаже единствено пред подбрана и зависеща от него сбирка от хора, а Доган пред всяка аудитория. Прав или не , случката на плажа бе според мен и послание. ,, Аз съм тук, не се крия от вас,, А къде е ,, батко,,
Навремето ,,свалих шапка,, и на друг наш политик, на когото определено не симпатизирам. Костов, когато застана пред таксиметровите шофьори, разгневени заради трагичната смърт на едно хлапе . Застана сам срещу стотици гневни мъже и не отстъпи нито крачка, а онези бяха готови със щангите да влезат в Парламента.
цитирай
4. getmans1 - Мотото на събитието е “Искаме Доган ...
08.08.2020 19:04
Мотото на събитието е “Искаме Доган да уволни Борисов”.

Доган се показа сред храсти и разцъфнали цветя, които служеха за ограда между него и протестиращите.
Те обясниха исканията си, помолиха го да помогне в свалянето на Борисов от власт, а Доган им пожела успех, след което помаха с ръка и се прибра навътре в сараите.

Протестиращите продължиха плажуването с викове „Оставка”.
цитирай
5. petgrig - ДПС бе конституционно неправом...
08.08.2020 20:21
vencivaleri1951 написа:
ДПС бе конституционно неправомерно регистрирана партия. Доган стои зад няколко антибългарски акта , но да му се отрича интелект и кураж може да направи човек , който не е в час със значението на тези думи.
В случая Доган застана очи в очи с неприятелски настроени към него хора и има куража дори иронично да се отнесе с тях. Софиянци го виждаха на публични места, най често заведения, когато ескалацията срещу му бе в апогея си. Ти наясно ли си каква е кавалкадата от коли когато ,,онуй,, от Банкя отива на работа, а и когато риташе или играеше тенис? А количеството думи в речника на двамата е в съотношение като при първолак и абитуриент. Не казвам в чия полза. 150 килограмовия ни каратист има кураж да се покаже единствено пред подбрана и зависеща от него сбирка от хора, а Доган пред всяка аудитория. Прав или не , случката на плажа бе според мен и послание. ,, Аз съм тук, не се крия от вас,, А къде е ,, батко,,
Навремето ,,свалих шапка,, и на друг наш политик, на когото определено не симпатизирам. Костов, когато застана пред таксиметровите шофьори, разгневени заради трагичната смърт на едно хлапе . Застана сам срещу стотици гневни мъже и не отстъпи нито крачка, а онези бяха готови със щангите да влезат в Парламента.

Наистина, щеше да си смешен, ако не беше жалък. Когато Христо Иванов дебаркира в сараите на Доган, той бе лошият, ама изведнъж стана смел, сърцат и умен, когато се разбра, че ДПС ще гласува срещу Борисов.
Имал куража, казваш? Кураж било, значи, да се появиш зад оградата, обкръжен от гавазите си? Боже, ако знаеш колко наистина си зле, ще вземеш сам да се гръмнеш!
цитирай
6. petgrig - Извинявай, Гети,
08.08.2020 20:22
че те посочих погрешка като адресат на коментара си. Сега се коригирах.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Доган зад храсти, пред храсти се появи, което ти никога няма да направиш
08.08.2020 20:59
Доган се е появявал с куража си , когато ти и фамилията ти вероятно са скандирали КПСС - БКП...
Доган има грехове и този с ,,онзи списък,, е за разстрел. Загинаха хора след това , сред тях и семеен приятел . Тоест имам възможно най-негативно отношение към него. То обаче не ми дава основание да отричам очевидни неща за него. Къде беше ти анонимнико, когато Доган ,,хвърли пагоните,, си и въстана срещу онова престъпление наречено Възродителен процес.
Знаеш ли какво рискува офицер от ДС обръщайки се срещу проект на службите. Ти имаш ли представа колко еволюционно е пред Борисов е татаринът?
Задавам ти този въпрос за да помислиш и да не се подпалиш когато онуй от Банкя избяга. Оказа се и слаб пожарникар ,, ерудитът ,, - тръгна пожар с барут да гаси...
Колкото до Христов, винаги съм го харесвал и то е вероятно , защото като магистрат защити мой личен интерес. Познавам добре биографията на фамилията му, мама е била рецензент на неговата. Иматдоста сходни биографии семействата ни вкл репресирани и от фашисти и от сталинистки. Негов дядо и прадядо на внуците ми стават курбан през37ма. Тоест няма начин да е бил ,,лош,, за мен никога. Това че той е привърженик на друг вид преразпределение не го прави мой враг, а опонент. Той и аз за теб анонимния
винаги ще сме врагове, защото свободните да правят непрестижен избор , независимо дали е априлска или чекмедже -линия за теб ще са винаги неразбрани.


petgrig написа:
vencivaleri1951 написа:
ДПС бе конституционно неправомерно регистрирана партия. Доган стои зад няколко антибългарски акта , но да му се отрича интелект и кураж може да направи човек , който не е в час със значението на тези думи.
В случая Доган застана очи в очи с неприятелски настроени към него хора и има куража дори иронично да се отнесе с тях. Софиянци го виждаха на публични места, най често заведения, когато ескалацията срещу му бе в апогея си. Ти наясно ли си каква е кавалкадата от коли когато ,,онуй,, от Банкя отива на работа, а и когато риташе или играеше тенис? А количеството думи в речника на двамата е в съотношение като при първолак и абитуриент. Не казвам в чия полза. 150 килограмовия ни каратист има кураж да се покаже единствено пред подбрана и зависеща от него сбирка от хора, а Доган пред всяка аудитория. Прав или не , случката на плажа бе според мен и послание. ,, Аз съм тук, не се крия от вас,, А къде е ,, батко,,
Навремето ,,свалих шапка,, и на друг наш политик, на когото определено не симпатизирам. Костов, когато застана пред таксиметровите шофьори, разгневени заради трагичната смърт на едно хлапе . Застана сам срещу стотици гневни мъже и не отстъпи нито крачка, а онези бяха готови със щангите да влезат в Парламента.

Наистина, щеше да си смешен, ако не беше жалък. Когато Христо Иванов дебаркира в сараите на Доган, той бе лошият, ама изведнъж стана смел, сърцат и умен, когато се разбра, че ДПС ще гласува срещу Борисов.
Имал куража, казваш? Кураж било, значи, да се появиш зад оградата, обкръжен от гавазите си? Боже, ако знаеш колко наистина си зле, ще вземеш сам да се гръмнеш!

цитирай
8. petgrig - Венц0,
08.08.2020 21:18
ти първо не знаеш кой съм, а още по-малко каквото и да било за семейството ми. Което не ти пречи да се държиш като истински интригант и лъжец и да приписваш това, което ти е удобно на другите. И не ми пробутвай глупости за вербувания от такива като вас агент Сава - никой нормален човек не ви вярва на митовете, които създавате около ченгетата, които вербувате.
цитирай
9. getmans1 - ДПС бе конституционно неправом...
08.08.2020 22:13
vencivaleri1951 написа:
ДПС бе конституционно неправомерно регистрирана партия. Доган стои зад няколко антибългарски акта , но да му се отрича интелект и кураж може да направи човек , който не е в час със значението на тези думи.



... И #КОЙ сътвори това ... и #КОЙ създаде т.н. РАЗГРАДСКА РЕПУБЛИКА и едва не доведе страната до гражданска война ... и чий депутат се оказа този #КОЙ 90-та г. ... и #КОЙ

vencivaleri1951 написа:
В случая Доган застана очи в очи с неприятелски настроени към него хора и има куража дори иронично да се отнесе с тях. Софиянци го виждаха на публични места, най често заведения, когато ескалацията срещу му бе в апогея си. Ти наясно ли си каква е кавалкадата от коли когато ,,онуй,, от Банкя отива на работа, а и когато риташе или играеше тенис?
А количеството думи в речника на двамата е в съотношение като при първолак и абитуриент. Не казвам в чия полза. 150 килограмовия ни каратист има кураж да се покаже единствено пред подбрана и зависеща от него сбирка от хора, а Доган пред всяка аудитория. Прав или не , случката на плажа бе според мен и послание. ,, Аз съм тук, не се крия от вас,, А къде е ,, батко,,
Навремето ,,свалих шапка,, и на друг наш политик, на когото определено не симпатизирам. Костов, когато застана пред таксиметровите шофьори, разгневени заради трагичната смърт на едно хлапе . Застана сам срещу стотици гневни мъже и не отстъпи нито крачка, а онези бяха готови със щангите да влезат в Парламента.


.... А, ЧИЙ БЕШЕ ТОЗИ ПРИМИЕР ... http://getmans1.blog.bg/politika/2013/11/14/lyjimetyr-i-izlagacii-na-kilogram-redaktirano.1205825 - прегледай и коментарите
... ПОСЛЕ ИДИ НА ПОСТИНГА МИ ОТ 25.07. тази година ... ЗНАЕШ ЛИ НАРОЧНО те СЛЕДИХ - ТИ СЕ ПОЯВИ В СТАТИСКАТА МИ 3 / ТРИ ПЪТИ / и не взе участие ... ДЕ ГИДИ ТИ, ПОСЛЕ ПАК КАЖИ ЧЕ СИ ИЗМИСЛЯМ ...

... И КЪДЕ МУ БЕШЕ ГЕРОЙСТВОТО та чак на 6-я месец се престраши да да се покаже пред хората

... СЕГА ЗА УМА И РЕЧНИКА ... ТИ МОЖЕШ ЛИ ДА ОБЯСНИШ ЗАЩО ДОГАН КАЗА ОНАЗИ РЕПЛИКА ЗА ПОРЦИИТЕ И БАНИЦАТА , А ... колцина щяха да да го раберат ако беше казал като „РОЗАТА ТИ КОРНЕЛА„ ... „ПОВИШАНАВАНЕТО НА ДОХОДИТЕ Е РАЗГОВОР ЗА ПОЛИТИКИ„ ... дагоЕ, колцина щяха да го разберат бре, колцина ...
цитирай
10. getmans1 - . . . Той говори и за моята „аноним...
08.08.2020 22:32
... Той говори и за моята „анонимност„ по някой път ... НО аз те моля влез в моя профил и в неговия и виж разликите ... НАПРАВИ ГО БЕЗПРИСТРАСТНО ... ТОЗИ определено е като „жълтата преса„ само кажи нещо лично и веднага го ДОПЪЛВА С ИЗМИСЛИЦИ И МАНИПУЛАЦИИ И ПОСЛЕ САМ НЕ МОЖЕШ ДА СЕ ПОЗНАЕШ ...

petgrig написа:
ти първо не знаеш кой съм, а още по-малко каквото и да било за семейството ми. Което не ти пречи да се държиш като истински интригант и лъжец и да приписваш това, което ти е удобно на другите. И не ми пробутвай глупости за вербувания от такива като вас агент Сава - никой нормален човек не ви вярва на митовете, които създавате около ченгетата, които вербувате.

цитирай
11. getmans1 - ОТГЛЕДАХА СИ ГИ. . . КАТО В ОРАНЖЕ...
08.08.2020 22:35
ОТГЛЕДАХА СИ ГИ ... КАТО В ОРАНЖЕРИЯ ... барабар с плевелите

apostapostoloff написа:
Големи абдали се навъдиха в ... тая страна.

цитирай
12. vmir - Бат Венцо взема различните от него за абдали.
08.08.2020 23:15
А в СССР са го научили, че с пудрене и камуфлажна фразеология може да се приспособява за да разбърква всичко, което други са подреждали десетилетия. Демокрация по кремълски стандарт, където мутрите и простаците се имат за галантни величия, а мислещите хора са маргинализирани с държавно организирани измами и ехидни подигравки със закона.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Доган е кадрови офицер от службите. Не е Буда, не е зниколай, не е
08.08.2020 23:49
Коритаров или Инджев- забравих им прякорите. Беше офицер както казах, но са говорили за него и като много перспективен философ. Бях държавен експерт тогава имах първа категория допуск и съм чел бюлетините на службите и ЦК. Доган бе съден от военен съд и бе с максимална присъда за състава. Мисля, че получи 12години, а Тренчев например 3 , а двамата бяха подсъдни по един и същ състав. Доган не е пазен и ако беше досието му нямаше да види бял Свят, щеше да бъде сред унищожените.Диган скочи и срещу българските и срещу турските власти, които експериментираха за сметка на обикновените хора. Казвам за теб вероятно, защото повечето от нас се страхуваха. Имам сила да кажа, че ме беше страх, въпреки че виждах, а и работех по проект, който водеше към задънена улица. Стремял съм се доколкото мога да туширам екстремни движения в областта си, както и други колеги. За късмет нямахме ексцесии в Бургаска област , която ми беше подопечни в мойта област. Доган се хвърли , докато аз знаех че е прав, но публично не съм реагирал Бях дори делегат на Градската партийна конференция през 86та. Гласувал съм въздържал се върху декларацията за Възродителния процес, но от правото си да обясня вота си не се възползваха нямах достатъчно смелост да го направя.
Дори повече затънах, когато колега делегат ,,случайно ме попита, защо съм се въздържал и аз отговорих, че съм се объркала при гласуването.
Ти не ми изглеждаш публично да си инакомислещ бил, след като днес дори си анонимен.

petgrig написа:
ти първо не знаеш кой съм, а още по-малко каквото и да било за семейството ми. Което не ти пречи да се държиш като истински интригант и лъжец и да приписваш това, което ти е удобно на другите. И не ми пробутвай глупости за вербувания от такива като вас агент Сава - никой нормален човек не ви вярва на митовете, които създавате около ченгетата, които вербувате.

цитирай
14. vencivaleri1951 - Доган иронизира, а за това се искат ,,,топли,,
08.08.2020 23:52
getmans1 написа:
Мотото на събитието е “Искаме Доган да уволни Борисов”.

Доган се показа сред храсти и разцъфнали цветя, които служеха за ограда между него и протестиращите.
Те обясниха исканията си, помолиха го да помогне в свалянето на Борисов от власт, а Доган им пожела успех, след което помаха с ръка и се прибра навътре в сараите.

Протестиращите продължиха плажуването с викове „Оставка”.

цитирай
15. vencivaleri1951 - Ще кажа мойта версия за ,,баницата,,
08.08.2020 23:54
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
ДПС бе конституционно неправомерно регистрирана партия. Доган стои зад няколко антибългарски акта , но да му се отрича интелект и кураж може да направи човек , който не е в час със значението на тези думи.



... И #КОЙ сътвори това ... и #КОЙ създаде т.н. РАЗГРАДСКА РЕПУБЛИКА и едва не доведе страната до гражданска война ... и чий депутат се оказа този #КОЙ 90-та г. ... и #КОЙ

vencivaleri1951 написа:
В случая Доган застана очи в очи с неприятелски настроени към него хора и има куража дори иронично да се отнесе с тях. Софиянци го виждаха на публични места, най често заведения, когато ескалацията срещу му бе в апогея си. Ти наясно ли си каква е кавалкадата от коли когато ,,онуй,, от Банкя отива на работа, а и когато риташе или играеше тенис?
А количеството думи в речника на двамата е в съотношение като при първолак и абитуриент. Не казвам в чия полза. 150 килограмовия ни каратист има кураж да се покаже единствено пред подбрана и зависеща от него сбирка от хора, а Доган пред всяка аудитория. Прав или не , случката на плажа бе според мен и послание. ,, Аз съм тук, не се крия от вас,, А къде е ,, батко,,
Навремето ,,свалих шапка,, и на друг наш политик, на когото определено не симпатизирам. Костов, когато застана пред таксиметровите шофьори, разгневени заради трагичната смърт на едно хлапе . Застана сам срещу стотици гневни мъже и не отстъпи нито крачка, а онези бяха готови със щангите да влезат в Парламента.


.... А, ЧИЙ БЕШЕ ТОЗИ ПРИМИЕР ... http://getmans1.blog/politika/2013/11/14/lyjimetyr-i-izlagacii-na-kilogram-redaktirano.1205825 - прегледай и коментарите
... ПОСЛЕ ИДИ НА ПОСТИНГА МИ ОТ 25.07. тази година ... ЗНАЕШ ЛИ НАРОЧНО те СЛЕДИХ - ТИ СЕ ПОЯВИ В СТАТИСКАТА МИ 3 / ТРИ ПЪТИ / и не взе участие ... ДЕ ГИДИ ТИ, ПОСЛЕ ПАК КАЖИ ЧЕ СИ ИЗМИСЛЯМ ...

... И КЪДЕ МУ БЕШЕ ГЕРОЙСТВОТО та чак на 6-я месец се престраши да да се покаже пред хората

... СЕГА ЗА УМА И РЕЧНИКА ... ТИ МОЖЕШ ЛИ ДА ОБЯСНИШ ЗАЩО ДОГАН КАЗА ОНАЗИ РЕПЛИКА ЗА ПОРЦИИТЕ И БАНИЦАТА , А ... колцина щяха да да го раберат ако беше казал като „РОЗАТА ТИ КОРНЕЛА„ ... „ПОВИШАНАВАНЕТО НА ДОХОДИТЕ Е РАЗГОВОР ЗА ПОЛИТИКИ„ ... дагоЕ, колцина щяха да го разберат бре, колцина ...

цитирай
16. vmir - Демокрация по кремълски -
09.08.2020 00:43
когато бат Венцо е "експерт" а Гумен Гадев "работи" за "светлото бъдеще". И двамата са подстрекатели по кремълски опорни точки, които формират "внешняя политика Кремля" , докато "внутренняя политика Кремля" e прицелена в потушаването и максималното вътрешно възпрепятстване на външните опорни точки, търгувани само на външния политико-мутренски пазар чрез посредници като бат Венцо и Гумен Гадев.
цитирай
17. starforlife - ~
09.08.2020 01:27
В 13-ти коментар, БЕЗОЧЛИВ_ЛЪЖЕЦ1951 написа:
Доган е кадрови офицер от службите.
ТИ ЩЕ ПРЕСТАНЕШ ЛИ НЯКОГА НАЙ-БЕЗОЧЛИВО ДА ЛЪЖЕШ?
ДОГАН НИКОГА НЕ Е БИЛ ОФИЦЕР!
НИКОГА!


Тоест: Толкова е вярно и това твое пудрене, ПУДРЬО1951, при което написа:
Бях държавен експерт тогава имах първа категория допуск и съм чел бюлетините на службите и ЦК.
ТОЕСТ: ФАНТАСМАГОРИИ НА ЕДИН ИЗКУКАЛ ДЪРТАК, КОЙТО Е ТАКА КОМПЛЕКСИРАН ОТ НЕРЕАЛИЗИРАНИЯ СИ НАРЦИСИЗЪМ, ЧЕ Е ГОТОВ И БЪЛВА ИЗМИСЛИЦИ И ЛЪЖИ КАКТО МУ ПАДНЕ.

ПФУ, ПАЛЯЧО С ПАЛЯЧОВЦИТЕ.
цитирай
18. starforlife - ПС:
09.08.2020 01:34
Държавен експерт по какво си бил бе, МИЗЕРНИКО?
По некадърност?

Пък после защо се сгромоляса измислената ВИ кула от гнили кибритени клечки...
цитирай
19. vmir - Бат Венцо никога няма да се засрами или измори да лъже.
09.08.2020 07:51
Доган бил спряган като "много перспективен философ" когато в България се допускаше единствено "Марксистко - ленинска философия", а всичко извън нея беше заклеймено по всевъзможни претексти. Когато отпадащия от провинциален ВУЗ Доган е парашутиран от ДС да спасят следването му не къде да е, а в СУ - философски факултет, защото младите асистенти бяха прекрачили позволените граници на марсизма-ленинизма и това не можеше да продължава безпрепятствено. И как един правоверен синекурен некадърник да не представи безсрамно такъв като "много перспективен философ", който ще спаси родната философска мисъл от попълзновенията на западния ревизионизъм, опортюнизъм, реакционизъм, милитаризъм и така до края на света. Как да напише, че многоочаквания "спасител" на марксизма-ленинизма е сам субект на спасяване, от който се очаква пропорционална отплата равна по мащаб на Херкулесовите подвизи, които абсолютно задължително трябва да бъдат отчетени, поне, за да бъде прикрита неадекватността и некадърността на синекурите и вкопчването им като удавници за сламка във всеки амбициозен аутсайдер...

Ленин имал два пъти по-богат речник от Шекспир, който не вярва, да пита бат Венцо, он нема да отрече, че Шекспир не мое да владее словото повече от Ленин. Как сега да не му повярваме и за богатото слово на Доганя? М? Жалко, че по времето на камунизъма бат Венцо бил негов идеологически душманин, и едва при демокрацията успял да осъзнае грешката си.

Абе, бат Венцо, що гътна прекрасния камунизъм, бре? Айде, признай си, че ти го гътна заради необуздания си хуманизъм и неоправдана вяра в капитализЪма.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Жорко, благодаря ти че от всички краища на света ме четеш
09.08.2020 08:12
Не важи часова разлика , не важи и огромната отговорност пред света която имаш. Пишеш ми и това е-за което ти благодаря
Все пак забележи. Аз не се изкарвам герой. Пиша си откровено как стояха нещата при мен. Доган не го харесвам и това е мек израз на отношението ми към него.въпреки това не подминавам качествата които безспорно притежава- смелост, решителност, блестящи ерудиция и интелект. Едни го харесват,други го мразят, но никой не го подценява и никой не му се подиграва.
Това е моето мнение, което не налагам , а само споделям.
По какво съм бил експерт? Ами в областта на труда. Не претендирам да съм корифей, но все пак практиката ми на нещо ме е научила. Например, че личната ти презентация за самия себе си е несъвместима с личността ти.
Б/е/Гай ,,товари портокалите в бурета,,,



quote=starforlife]Държавен експерт по какво си бил бе, МИЗЕРНИКО?
По некадърност?

Пък после защо се сгромоляса измислената ВИ кула от гнили кибритени клечки...[/quote]
цитирай
21. getmans1 - . . . ХАХАХАХАХА. . . ЕКСПЕРТ БИЛ, г...
09.08.2020 08:45
... ХАХАХАХАХА ... ЕКСПЕРТ БИЛ, голЕм майтап майнольо ... че ти въобще някъде работил ли си повече от три години бре ... преди 89-та

vencivaleri1951 написа:
Не важи часова разлика , не важи и огромната отговорност пред света която имаш. Пишеш ми и това е-за което ти благодаря
Все пак забележи. Аз не се изкарвам герой. Пиша си откровено как стояха нещата при мен. Доган не го харесвам и това е мек израз на отношението ми към него.въпреки това не подминавам качествата които безспорно притежава- смелост, решителност, блестящи ерудиция и интелект. Едни го харесват,други го мразят, но никой не го подценява и никой не му се подиграва.
Това е моето мнение, което не налагам , а само споделям.
По какво съм бил експерт? Ами в областта на труда. Не претендирам да съм корифей, но все пак практиката ми на нещо ме е научила. Например, че личната ти презентация за самия себе си е несъвместима с личността ти.
Б/е/Гай ,,товари портокалите в бурета,,,


цитирай
22. getmans1 - До ЕКСПЕРТА с корпулентната био...
09.08.2020 09:08
До ЕКСПЕРТА с корпулентната биография ... Това по-долу изобщо не изисква изказване на твоята версия „защо Доган е отворил приказка за порциите и баницата„ ... и причината да говори така е повече от простичка ... пред обикновените хора той знае, че няма смисъл да се прави на много на умен и да им говори с „учени и неразбираеми„за тях думи ... Елементарно експерте, не е интелигентнин комунист, който непремено държи да изглежда НАЧЕТЕН.

getmans1 написа:
... СЕГА ЗА УМА И РЕЧНИКА ... ТИ МОЖЕШ ЛИ ДА ОБЯСНИШ ЗАЩО ДОГАН КАЗА ОНАЗИ РЕПЛИКА ЗА ПОРЦИИТЕ И БАНИЦАТА , А ... колцина щяха да да го раберат ако беше казал като „РОЗАТА ТИ КОРНЕЛА„ ... „ПОВИШАНАВАНЕТО НА ДОХОДИТЕ Е РАЗГОВОР ЗА ПОЛИТИКИ„ ... дагоЕ, колцина щяха да го разберат бре, колцина ...
цитирай
23. vencivaleri1951 - Ха,ха,ха...
09.08.2020 09:08
На три места по 5,5 и 6 години.
Имам и трудова книжка, а понеже не е трудно да си направи човек такава, имам и съдебно решение с което съдът ме връща на работа като /не експерт а,/ държавен експерт. По отношение на труда бях ,,министър на труда,, за Бургаска област.
В строителството почнах от нормировчик, зае сектор ТРЗ, началник отдел Планиране и ТРЗ, икономически директор. В института водех икономическото направление и защитих дисертация на тема ,,Възпроизводство на трудовите ресурси по отрасли,,
През 86та бях назначен за гл специалист е дирекция прогнози към комитета по труда. През 87ма за Главен инспектор, а при създаването на мегаминистерството по икономика бях преназначен за държавен експерт. Като такъв имах първа категория допуск, бях и привлечен към работа по 5то постановление на МС , което бе разработено именно за Възродителния процес. Тоест по темата за Доган имам преки наблюдения , а не върхулегенди от след десето ноемврийски ,,бунтари,, и партийни секретари.
И не е тема моята трудова биография. Тя не е нито значима, нито изключителна, като на гурото Ви Жорко.
Постепенно възходяща, без никакви прескачания на длъжности- производство , институт, дисертация, министерство. Винаги съм отричал познания по английски, но след презентацията на настоящия министър на туризма и същевременно вице премиер на онуй от Банкя мога спокойно да мина за шекспировед. Ето това е кариерно израстване, с не моето.
Иначе темата е Доган. Хайде сложи ръка на сърцето и сравни собствените качества и тези на Доган.
Лично аз смятам, че ,,Соколът,, превъзхожда средностатистическия гражданин на Р Б в значителна степен. Тук ще отговоря и на всезнаещия Вмир.
Дисертацията, а и повечето публикации на Доган да върху Симетрията във Философията. Тоест, това е една амбициозна тема, която са си позволявали малцина и нито един известен марксист. Тоест Доган разглежда Философията и като уравнение/то винаги е симетрично/ Или ако разгледаме господинът от позицията на длъжностните характеристики във вашата кохорта, то Доган определено е командир на философска дивизия:))))
Впрочем за качествата му спокойно можем да съдим и по разсекретеното му дело. Там четем за подготовката му за задгранична работа в английски университет.
Тоест имал е и академичните , и езиковите аргументи да се внедри в университетските среди на Албиона.
А за това трябват качества, изключителни качества.
За тях и говоря и само като липса на качества приемам старанието да се профанизира всяка тема , като се сведе до лични нападки.
getmans1 написа:
... ХАХАХАХАХА ... ЕКСПЕРТ БИЛ, голЕм майтап майнольо ... че ти въобще някъде работил ли си повече от три години бре ... преди 89-та

vencivaleri1951 написа:
Не важи часова разлика , не важи и огромната отговорност пред света която имаш. Пишеш ми и това е-за което ти благодаря
Все пак забележи. Аз не се изкарвам герой. Пиша си откровено как стояха нещата при мен. Доган не го харесвам и това е мек израз на отношението ми към него.въпреки това не подминавам качествата които безспорно притежава- смелост, решителност, блестящи ерудиция и интелект. Едни го харесват,други го мразят, но никой не го подценява и никой не му се подиграва.
Това е моето мнение, което не налагам , а само споделям.
По какво съм бил експерт? Ами в областта на труда. Не претендирам да съм корифей, но все пак практиката ми на нещо ме е научила. Например, че личната ти презентация за самия себе си е несъвместима с личността ти.
Б/е/Гай ,,товари портокалите в бурета,,,



цитирай
24. getmans1 - ДО - 23. vencivaleri1951 - Ха,ха,ха... 09:08
09.08.2020 10:13
ЕКСПЕРТЕ, на хората вече им е ясно ролята на Костов и Доган в българския преход ... хора обречени от „легендите„ си да са „лошите„ ... И ДАЖЕ ТИ НЕЕДНОКРАТНО СИ СЕ ИЗКАРВАЛ ЖЕРТВА НА ТИЯ „ЛОШИ„ .... аз пък съм ти казавал, че си жертва на „вашите си„
цитирай
25. vmir - 23. vencivaleri1951 - Ха,ха,ха...
09.08.2020 10:21
vencivaleri1951 написа:
Тоест Доган разглежда Философията и като уравнение/то винаги е симетрично/ Или ако разгледаме господинът от позицията на длъжностните характеристики във вашата кохорта, то Доган определено е командир на философска дивизия:))))


Майко, мила!!!!!!!!!!!!!!!
"Философията като уравнение" ( o) (o )!!!!
Пък "уравнението винаги било симетрично" (o ) ( o) ????

Бат Венцо, мери ли си температурата тази сутрин?
И се връзвахте на тези чутовни лакърдии на Доган???

Че и сте ги взели за признак на извисена мисъл???? Че той ви е правил на пълни идиоти, бе бат Венцо! А това, че е знаел, че сте такива е се е възползвал е доказателство за ума му само за кръгли глупаци!

Хайде, използвай сега Гугъл да покажеш мащаба на умовете с които е съизмерим интелекта в Догановите научни "постижения". Чакам. Даже търпеливо моля да ги покажеш. Поне нивото на хора, които (освен теб) споделят подобни дивотии. Моля!!!
цитирай
26. vencivaleri1951 - Гетьо, Вазов е бил много лош администратор , но велик автор.
09.08.2020 10:52
Примери колкото щеш . Ти не искаш да схванеш за какво говоря. Аз съм бил против Костов на избори, но това не значи че мога да отрека ерудиция и начетеност е негокакто и решителност. Привърженик съм на социализма, но мога ли да отрека Кейнс, Смит... Това са различни неща. Волтер и Русо да били непримирими опоненти, но Волтер казва, че би дал живота си, за да може Русо да каже думата си. Не търси Гугълp ,цитатът не е точен . Някои пък казват , че е цитат на Русо за Волтер, което не променя смисъла. Подобно опонираме имаме и при Платон и Аристотел, Вазов и Пенчо Славейков, но това не прави някого по малко качествен. Борбата за идеи само в простака е борба да изкараш опонента нищожен.



getmans1 написа:
ЕКСПЕРТЕ, на хората вече им е ясно ролята на Костов и Доган в българския преход ... хора обречени от „легендите„ си да са „лошите„ ... И ДАЖЕ ТИ НЕЕДНОКРАТНО СИ СЕ ИЗКАРВАЛ ЖЕРТВА НА ТИЯ „ЛОШИ„ .... аз пък съм ти казавал, че си жертва на „вашите си„

цитирай
27. vencivaleri1951 - Добре, ще ти отговоря не до там коректно, но за това пазрно
09.08.2020 11:03

Доган е от малко село, от разбито семейство и материално затруднен. Кариерно се развива до казват перспективен учен, доктор по философия , полковник от службите и незаобиколим фактор в политиката ни. Материалното му състояние е завидно.
Ти си софиянец, имал си много повече възможности за рсзвитие от Доган , а и Костов/общо взето и той е от малко селище и недобър материален статус/
Ти обаче кой си. От думите ти, в България знаем , че живееш ограден с дувар от циганите, а когато си в Щатите те издържа дъщеря ти. Единственото положително нещо което виждам е че си възпитал добра и грижлива дъщеря. Това не е малко, ни не ти дава правото да си пренебрежителен към наистина можещи и успели хора.

uote=анонимен]
vencivaleri1951 написа:
Тоест Доган разглежда Философията и като уравнение/то винаги е симетрично/ Или ако разгледаме господинът от позицията на длъжностните характеристики във вашата кохорта, то Доган определено е командир на философска дивизия:))))


Майко, мила!!!!!!!!!!!!!!!
"Философията като уравнение" ( o) (o )!!!!
Пък "уравнението винаги било симетрично" (o ) ( o) ????

Бат Венцо, мери ли си температурата тази сутрин?
И се връзвахте на тези чутовни лакърдии на Доган???

Че и сте ги взели за признак на извисена мисъл???? Че той ви е правил на пълни идиоти, бе бат Венцо! А това, че е знаел, че сте такива е се е възползвал е доказателство за ума му само за кръгли глупаци!

Хайде, използвай сега Гугъл да покажеш мащаба на умовете с които е съизмерим интелекта в Догановите научни "постижения". Чакам. Даже търпеливо моля да ги покажеш. Поне нивото на хора, които (освен теб) споделят подобни дивотии. Моля!!![/quote]
цитирай
28. vmir - Бат Венцо, имената които цитираш, са оставили значими творения след себе си.
09.08.2020 11:05
Прочее, ако идеята ти е, че няма разлика между невежество и познание, от това логично следва, че няма разлика между истина и измама. Отдавна съм забелязал, че лансирането на еквивалентност между двете е основа на кремълската управленска философия. Колкото и апологети да си има тази "философия", тук е България, а не РФ. Моля, опитай се да бъдеш малко българин в добрия смисъл на думата.
цитирай
29. vmir - Бат Венцо, ти срам нямаш ли, или като Пръцко ме бъркаш с кореша си или с някой от вашите дежурни биографи?
09.08.2020 11:17
Не съм казвал, че ме издържа дъщеря ми. Лъжеш, бре! Дори за дувара си прихванал пак от простотиите на кореша си, цигани от поне 7-8-9 години вече няма при нас, а дувар никога не е имало, но това са подробности, които показват как се гради и развива познанието ти за хората и света също като на Пръцко, който не спря да повтаря неадекватностите на двама от групата ви за мен, защото за вас е важно единствено какво вие ще припишете на другите, и то вече става непоколебима вяра за вас. А си тръгнал да говориш за Аристотел и Платон - имай малко респект и на дело, то на думи всеки може да си приписва всякакви знания.

Хайде сега, вместо да подхранваш групичката ви с твърдения, че не мога да оценя философската висота на Доган, да ми покажеш кой освен него гледа на философията като на уравнение и вярва, че уравненията са винаги симетрични.
цитирай
30. cortana - Гети, привети!! :)
09.08.2020 12:32
Хайде в обедната почивка да се включа и аз, 'ммммм'? :):):)

vencivaleri1951 написа:
Иначе темата е Доган.
Още тук грешите, другарю!! Темата ни най-малко не е Доган, а е поврътливостта на 'младите и умни' протестиращи. Така ли е, Гети??

vencivaleri1951 написа:
Впрочем за качествата му спокойно можем да съдим и по разсекретеното му дело.
vencivaleri1951 написа:
Доган е от малко село, от разбито семейство и материално затруднен. Кариерно се развива до казват перспективен учен, доктор по философия , полковник от службите и незаобиколим фактор в политиката ни. Материалното му състояние е завидно.
Именно де!! Именно понеже досиетата на ПРЕСТЪПНИЦИТЕ от времето на КОМУНИСТИЧЕСКИЯ ви режим са общодостъпни, та затова всеки може да провери, че Жоро е прав за това, че Доган НЕ Е БИЛ офицер от ДС, а Вие за пореден път ЛЪЖЕТЕ и то опитвайки се да валидирате лъжите си както в повечето случаи с УЖ лични впечатления и знания.
Тук може би само още да ви попитам по времето на социализма 'допуск' ли се нарича достъпът до поверителна и секретна информация или друго яче, кой 'допуск' осигурява по-висок достъп, първи или втори, смятате ли хората за канарчета, че да се опитвате да изтролите това 'трудовак' да има достъп до делата на ДС по онова време?
А за предимството на Вмир пред Доган какво да кажем, освен, че още приемът на втория във Шуменския ВУЗ е предопределен от ДС, цитирам точно от досието му в ДС: 'С наша помощ се е устроил във ВУЗ в гр. Шумен'. И продължавам да пак от там: 'С наша помощ е прехвърлен във СУ „Кл. Охридски'. И отново цитирам от там: 'С наша помощ след завършване е завършил аспирантура'. Дори ще си позволя още да цитирам от там, архивите на ДС: 'Осигурена му е още в СУ „Кл. Охридски" ежемесечна финансова помощ. Първоначално по 90 лв., а впоследствие от май 1982 г. по 125 лв., като разликата му е давана за подпомагане в наема на квартирата'.
Да продължавам ли с цитатите, че да видим предимството на Вмир, на когото ДС едва ли са подавали така ръка, 'ммммм'??
цитирай
31. getmans1 - . . . ЕКСПЕРТЧЕКИСТЕ, в случая няма ...
09.08.2020 12:45
... ЕКСПЕРТЧЕКИСТЕ, в случая няма зя какво да те репликирам ... от комоса и най-тъпите могат да ме разберат ЗАЩОТО си ме цитирал и ясно се вижда как се блъскаш във външния жегъл ... ЗА Доган, Костов и други аз пиша като за ПРОДУКТ НА #КОЙ ...
И в случая ВМИР никак не прав ... филосовската мисъл на нашенеца го издига във висините на ХИДРОТЕХНИЧЕСКИТЕ НАУКИ ... това е ярък пример за възхода на българската философска мисъл останала ни в наследство от байТошовия социализъм ... ХАХАХАХА ... ДА СИ УМРЕШ ОТ СМЕХ.

vencivaleri1951 написа:
Гетьо, Вазов е бил много лош администратор , но велик автор.... Примери колкото щеш . Ти не искаш да схванеш за какво говоря. Аз съм бил против Костов на избори, но това не значи че мога да отрека ерудиция и начетеност е негокакто и решителност. Привърженик съм на социализма, но мога ли да отрека Кейнс, Смит... Това са различни неща. Волтер и Русо да били непримирими опоненти, но Волтер казва, че би дал живота си, за да може Русо да каже думата си. Не търси Гугълp ,цитатът не е точен . Някои пък казват , че е цитат на Русо за Волтер, което не променя смисъла. Подобно опонираме имаме и при Платон и Аристотел, Вазов и Пенчо Славейков, но това не прави някого по малко качествен. Борбата за идеи само в простака е борба да изкараш опонента нищожен.



getmans1 написа:
ЕКСПЕРТЕ, на хората вече им е ясно ролята на Костов и Доган в българския преход ... хора обречени от „легендите„ си да са „лошите„ ... И ДАЖЕ ТИ НЕЕДНОКРАТНО СИ СЕ ИЗКАРВАЛ ЖЕРТВА НА ТИЯ „ЛОШИ„ .... аз пък съм ти казавал, че си жертва на „вашите си„


цитирай
32. cortana - 31. getmans1 - Именно, Гети!!
09.08.2020 12:55
Такъв философски симетричен проект създаде за 'Цанков камък'!! Като за има, няма милион и половина!!
Ама условията му са същите като на Вмир, да. Просто разликата е, че Вмир не е продукт на ДС, които продължават да разпределят 'баницата' в България.
Защото наскоро казахме, че в страната ни два много важни, НАЙ-ВАЖНИТЕ, процеси, не бяха извършени както трябва: НЕ БЕШЕ ИЗВЪРШЕНА ЛУСТРАЦИЯ НА КОМУНИСТИТЕ и ПРИВАТИЗАЦИЯТА БЕШЕ ИЗВЪРШЕНА ОТ ТЯХ И В ТЯХНА ПОЛЗА!!

ПП: Както и всъщност, комунистическият режим беше законово определен за престъпен, но НИТО ЕДИН КОМУНИСТ НЕ БЕШЕ СЪДЕН, ОСЪДЕН И ВКАРАН В ЗАТВОРА ЗА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА СИ!!
Факти!!
цитирай
33. getmans1 - . . . ЗДРАВЕЙ КОРТНИ, спокойно може ...
09.08.2020 14:00
... ЗДРАВЕЙ КОРТНИ, спокойно може да се каже, че в темата има място и за А. Доган още повече, че от Марс е видно кой манипулира младите ... друг е въпроса, че някои от тях са супер активни по НАСЛЕДСТВО ... От съседния вход има момче което е в ХОЛАНДИЯ със стипендия но като си дойди тука помага в малкия магазин на майка си - за храна на домашни любимци а майка му през това време почасово работи в близката бакалия, баща му ПЕЙ дава за извънредна работа ... него виждам това момче да митингува ... дядо му и баба му от години са на село с каквото могат да помагат. Мой братовчед също мина по тази стърга ... доволни са обаче, че децата им имат тази възможност, която те са нямали.... КАК ДА ГО РАЗБЕРЕ ТОВА ЕКСПЕРТЧЕКИСТА, А ... дето и сега излъга и си скри стажа в БЮРО ЕСТРАДА и дето за година от най-ниско ниво е стигал до най-високо ... служебно и по наследство.

cortana написа:
Такъв симетричен проект създаде да 'Цанков камък'!! Като за има, няма милион и половина!!
Ама условията му са същите като на Вмир, да. Просто разликата е, че Вмир не е продукт на ДС, които продължават да разпределят 'баницата' в България.
Защото наскоро казахме, че в страната ни два много важни, НАЙ-ВАЖНИТЕ, процеси не бяха извършени както трябва: НЕ БЕШЕ ИЗВЪРШЕНА ЛУСТРАЦИЯ НА КОМУНИСТИТЕ и ПРИВАТИЗАЦИЯТА БЕШЕ ИЗВЪРШЕНА ОТ ТЯХ И В ТЯХНА ПОЛЗА!!

ПП: Както и всъщност, комунистическият режим беше законово определен за престъпен, но НИТО ЕДИН КОМУНИСТ НЕ БЕШЕ СЪДЕН И ОСЪДЕН ЗА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА СИ!!
Факти!!

цитирай
34. анонимен - 30. cortana и 32. cortana
09.08.2020 14:12
Аз не зная дали си Звездата в женски дрехи а и не ме интересува защото това е без значение тук. Интересува ме и е от значение това, че говориш аргументирано и неоспоримо.
цитирай
35. cortana - :)
09.08.2020 14:14
getmans1 написа:
ЗДРАВЕЙ КОРТНИ, спокойно може да се каже, че в темата има място и за А. Доган още повече, че от Марс е видно кой манипулира младите ... друг е въпроса, че някои от тях са супер активни по НАСЛЕДСТВО ...
Естествено, че може да се говори и за Доган, но нормалните хора не ги интересуват личности, а идеи. Доган, както и всички бивши ДСари или не, но подкрепяли активно комунистическия режим в България, са виновниците за все още не толкова добрият ни живот. Въпросът е, че другарят Венци това се опитва да го отрече и да величае тези, които още с настъпването на демокрацията трябваше да бъдат вкарани в затвора, за да не продължават да дърпат родината ни надолу и назад за сметка на личното си облагодетелстване.
Доган не е смел като личност!! Асо беше, нямаше да е предал сподвижниците си когато ДС го разследват в последните години преди демокрацията. 'Смел' е заради маститата си охрана на метри от него. Смел е заради огромния си финансов ресурс, натрупан по престъпен начин на базата на 'взел си ДСарът визитника'.
Такъв човек не е смел. Той е престъпник!!

getmans1 написа:
От съседния вход има момче което е в ХОЛАНДИЯ със стипендия но като си дойди тука помага в малкия магазин на майка си - за храна на домашни любимци а майка му през това време почасово работи в близката бакалия, баща му ПЕЙ дава за извънредна работа ... него виждам това момче да митингува ... дядо му и баба му от години са на село с каквото могат да помагат. Мой братовчед също мина по тази стърга ... доволни са обаче, че децата им имат тази възможност, която те са нямали....
Няма нормален млад и образован човек, който да одобрява протестите и да не съзира престъпния им характер дори и само по същество погледнато!!

getmans1 написа:
КАК ДА ГО РАЗБЕРЕ ТОВА ЕКСПЕРТЧЕКИСТА, А ... дето и сега излъга и си скри стажа в БЮРО ЕСТРАДА и дето за година от най-ниско ниво е стигал до най-високо ... служебно и по наследство.
То от самолет си личи, Гети, че другарят Венци навсякъде е бил приземяван от партията, за която затова и така тъгува.
В случая да вземем примера с това преди няма и седмица да ни се презентираше как бил изучавал математика много повече от инженерите, а днес такава глупост за уравненията написа.
За философията дори дума да не отварям, защото там, знаете много от приятелите тук, съм доста по-подготвена отколкото при математиката и ще стане грозно, а аз от онзи ден му говоря, че съм милостиво същество, дама да му се не види :):):)

Само да взема да го попитам защо се смълча спрямо моя 14ти коментар онзи ден тук http://getmans1.blog.bg/politika/2020/08/06/obrazovatelen-posting-za-onan-i-onanistite-i.1722271
цитирай
36. cortana - :)
09.08.2020 14:15
анонимен написа:
Аз не зная дали си Звездата в женски дрехи а и не ме интересува защото това е без значение тук. Интересува ме и е от значение това, че говориш аргументирано и неоспоримо.

Благодаря!! :)
цитирай
37. vencivaleri1951 - Гетьо, не съм те цитирал
09.08.2020 16:40
Лично аз изразявам уважение към хора, като Желев, Първанов, Костов, Доган, които от затънтена провинция, много нисък социален статус правят успешни кариери и в политиката и в интелектуалното поприще.това, че за трима от тях не съм гласувал, не ми пречи да уважавам интелекта им. В това се отличавам от глутницата ви-който не е с нас е тъп, необразован, лъжец, аутист, импотентен и каквото се сетиш.
Жоро чете фейкове и се прави на Знаеш. ,,сокола,, никога не е учил в Шумен , а в СУ и в АОНСУ. В Шумен има филологии и подготовка за нач учители. Също и за мед сестри и фелдшери. Аз съм останал с впечатлението , че е офицер от Първо Главно. Може да съм се заблудил, но не съм се заблудил в дейността му през 80те за което е осъден на двуцифрено число години затвор . Пресиран е в продължение на седмици в килия на смъртници. Уважавам хората , които жертват безметежен живот в името на справедлива идея и желанието за достоен живот. За мен тези хора живеят истински, ние останалите го наблюдаваме. Аз не съм компетентен да оценявам философа Доган. Майка ми, а и съпругата ми го намират за интересен автор.
За мен определено е успешен политик , след като 30години е незаобиколим фактор в българската политика. Да, осребрил е тази си позиция, не ми харесва, но в етапа на натрупване на капитала е съпътстваща практика. Той не се е оплаквал за филии с мас, че е събирал помия за прасетата, а откровено каза , че ще е милионер в зелено
Познанието Вмире не е симетрично на незнанието. Те да асиметрични. И двете трупат неравенства, но в различна посока. Познанието към върха, елита , незнанието към бездната и нищетата и не ме репликирах, това е внушение на Хегел ,,Никой не ми е равен! Трупам познание, трупам неравенство,,
Колкото до допуска ми. Той бе първа категория и ми гарантираше втора категория труд и 50лв над заплатата. Нищо общо с ДС. По скоро получавахме тези привилегии защото щатът на военните и на военното производство не бе публичен , а засекретен.
Единствената ни връзка с ДС бе постановление 5,което следеше миграционните процеси на ,,това население,, /така водеха турския етнос/Мен ме интересуваше миграцията като недостиг или дори липса на работна ръка за дадени производства,, ченгетата се интересуваха от движението като застрашаващо сигурността и за това искаха ежедневни справки.
От директор нагоре във всяко министерство получаваше бюлетин на МВР и ГСУ за произшествията и делата по отношение на сигурността, особено в този период. Бюлетините се обсъждаха на Министерски съвет, като получавахме инструкции какво и как да сведем до областите. Колегата за Варна ми е разказвал доста за Ахмед Доган, защото там завършва процесът срещу него. Последното заседание, това в което говори в своя защита Доган е закрито. Получава затвор, а се е чакала смъртна присъда За това и лежи при смъртниците. Иначе от това което са ми казвали са го готвели подобно на лингвистката ни в Сорбоната проф Кръстева, за подобна кариера в Англия. В АОНСУ е готвен по индивидуална програма, от водеи наши преподаватели и учени това знам от мама. Подобен ресурс не се хвърля за Сульо и пульо, а за човек от

когото се чака възвращаемост.Тска мисля аз, а вие сега ще ми намерите правописните грешки и ще установите колко съм необразован и тъп.
цитирай
38. vmir - 30. cortana,
09.08.2020 17:19
Привет, Корти,
потвърждавам, че не съм бил съпричастен или храненик срещу следене, слухтене, лъготене и будалосване на хора, които са ми се доверили. Предателството ми е противно по природа, защото мои деди са загинали поради предателства на хитреци, хладнокръвно изтъргували националната кауза, за да уредят себе си и отрочетата си с привилегиите на комунистическата диктатура.

Затова бат Венцо "забравя" такива "подробности", използването на които за него е възхитително, а в забогатяването от тях съзира доказателства за върховна интелигентност и благоговее пред изпечени мошеници, имащи гьосурат да се барат за философи от световна величина. Защо му е да знае нещо за философията или каквото и да било друго, щом едното нагло безочие може да го постави над или поне редом с Платон и Аристотел, пък макар и само за един кръгъл глупак като Пръцко, който цял живот си мечтаел да покаже кукиш, и накрая направил епохалното откритие, че може да го прави от клавиатурата без някой да му счупи пръста на момента... Нищо повече от "благородна завист", че друг може да те задмине в цинизма да претендираш безочливо за неща, които са диаметрално противоположни на мизерното ти истинско световъзприятие.

Поздрави!
цитирай
39. cortana - 37. vencivaleri1951
09.08.2020 17:38
:):):) :):):)))
Чак сега разбирам защо е тази Ваша неприязън към Жоро, а и Вмир всъщност. Чудех се, чудех се, а то било, защото не сте 'чувал от мама', някой от двамата да е 'готвен по индивидуална програма, от водещи наши преподаватели и учени'!! :):):)
цитирай
40. cortana - А сега сериозно, доколкото спрямо Вас може да е сериозен човек, при положение, че такива чутовни глупости говорите. :)
09.08.2020 17:43
vencivaleri1951 написа:
Иначе от това което са ми казвали са го готвели подобно на лингвистката ни в Сорбоната проф Кръстева, за подобна кариера в Англия. В АОНСУ е готвен по индивидуална програма, от водеи наши преподаватели и учени това знам от мама. Подобен ресурс не се хвърля за Сульо и пульо, а за човек от когото се чака възвращаемост.
Другарю Венци, бихме могли!! Бихме могли да обръщаме внимание на правописните Ви грешки и то не за друго, а защото голяма част от тях наистина издават крайна неграмотност. Например в случая това 'възвращаемост'.
Но за момента да оставим тази ваша МНОГОКРАТНО ДОКАЗАНА ОТ САМИЯ ВАС НЕГРАМОТНОСТ и да продължим по съществото на дискусията:
Ние НЕ ВОДИМ СПОР за интелекта на Доган. Къде видяхте да го правим?? При все, че бихме могли, ЗАЩОТО НАПРИМЕР ДОБРИН ПОПОВ ГО ПРАВИ!! Аха, Вие не знаете кой е Добрин Попов!! Ама иначе много знаете за Доган, та чак сте му такъв пламенен защитник.
Ние говорим да това, че ДОГАН Е ПРОДУКТ НА ДС И КАТО ТАКЪВ НЕ БИ СЛЕДВАЛО ДА ИМА КАКВОТО И ДА Е УЧАСТИЕ В ПОЛИТИЧЕСКИЯ ЖИВОТ НА ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ!!

vencivaleri1951 написа:
Жоро чете фейкове и се прави на Знаеш. ,,сокола,, никога не е учил в Шумен
Дайте да се разберем. Ние на Вас и доказваното постоянно от Вас, че измисляте и лъжете ли да вярваме, или на онези разсекретени досиета на ДС, които сам казвате, че са обществено достояние и ни приканвате да четем?? Защото ги четем и точно там четем това, което говорим, а не си го измисляме като Вас!!
Освен това не само споменатият от мен Добрин Попов говори за учудването си как може Доган да го приемат във ВУЗ в Шумен, когато, ВНИМАНИЕ, ТОЙ НЕ Е ЗАВЪРШИЛ СРЕДНОТО СИ ОБРАЗОВАНИЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Мога да продължа с още 'фейкове', но преди да го направя да Ви попитам ЩЕ СПРЕТЕ ЛИ НЯКОГА С ОПИТИТЕ СИ ДА ВМЕНЯВАТЕ, ЧЕ СЪМ ЖОРО??
Питам не за друго, а защото:
..... Моя снимка има в постинг в блога ми!!
А ДА РЕЧЕМ НА КАКИНИЯ НИКОЙ НЕ МУ Е ВИЖДАЛ ОЧИТЕ, НО ТОВА НЕ ВИ ПРЕЧИ НЕГО ДА ПРИПОЗНАВАТЕ КАТО РЕАЛЕН ЧОВЕК, А ТАКИВА КАТО МЕН НЕ!!
..... Моя снимка има в постинг в блога на този, с когото се опитвате да ме припознаете в очите на непознаващите ме блогери!!
..... Тук ме познават РЕАЛНО около 5ма съблогери!!
ПРЕДИ ГОДИНИ БЯХА ПОВЕЧЕ, НО ЗАРАДИ ВАШАТА ШАЙКА НЯКОИ НАПУСНАХА, ПИСНАЛО ИМ ОТ ЕТО ТОЧНО ТАКИВА ЛЪЖИ, КОИТО ПЛОДИТЕ И ПОД ТОЗИ ПОСТИНГ!!
..... Познават ме 2ма от екипа на стопаните на блог.беге!!
..... Самият Вие сте канен да се убедите с очите си дали сте прав да постъпвате така подло, като нищожество, което понеже няма други способи, му дай да опитва да маскари и клевети!!
АМА ИНАЧЕ ГОВОРИТЕ ЗА, ЦИТИРАМ ВИ, 'В това се отличавам от глутницата ви-който не е с нас е тъп, необразован, лъжец, аутист, импотентен и каквото се сетиш.'
НЕЩО ПОДОБНО КАТО ВАШЕТО КОЙТО НЕ ВИ ПРИПЯВА В ХОРА ДА Е ФЕЙК??
ДА Е ОХРАНИТЕЛ??
ДА Е КРАТУНКО??
Да продължавам ли редичката, 'мммм'?? :):):)

Дето вика ГУРУТО :):):) НИ
П Ф У !!
цитирай
41. vmir - http://www.nabore.bg/statia/dogan-nyama-sredno-obrazovanie-295-18
09.08.2020 18:10
Сега пък на мен ми стана ясно за най-общото между Доган и бат Венцо - "вторият" начин на придобиване на дипломи и разбира се - целесъобразни биографии без връзка с действителността.
цитирай
42. getmans1 - . . . ЕЙ, я по-полека, че нещо май взе ...
09.08.2020 18:17
... ЕЙ, я по-полека, че нещо май взе много да се изхвърляш ... ти и дружките се уважителни ... другите „глутница„ ТОЧНО НА МЕН ЛИ, ТИЯ ...

vencivaleri1951 написа:
Лично аз изразявам уважение към хора, като Желев, Първанов, Костов, Доган, които от затънтена провинция, много нисък социален статус правят успешни кариери и в политиката и в интелектуалното поприще.това, че за трима от тях не съм гласувал, не ми пречи да уважавам интелекта им. В това се отличавам от глутницата ви-който не е с нас е тъп, необразован, лъжец, аутист, импотентен и каквото се сетиш.


... АКО ПЪК ТОВА ГО СМЯТАШ ЗА ФЕЙК, ПО ДОБРЕ СИ СЧУПИ КОМПЮТЪРА ...

https://agentibg.com/index.php/bg/a-bg/127-2014-03-08-09-27-14

цитирай
43. cortana - :)
09.08.2020 18:18
vmir написа:
http://www.nabore.bg/statia/dogan-nyama-sredno-obrazovanie-295-18
Сега пък на мен ми стана ясно за най-общото между Доган и бат Венцо - "вторият" начин на придобиване на дипломи и разбира се - целесъобразни биографии без връзка с действителността.
Вмир, това е фейк и не само аз съм профил на Жоро и точно това интервю имах предвид, а бившият така и нереализирал се като такъв курсов на Доган, г-н Добрин Попов, също е профил на Жоро!! :):):)

getmans1 написа:
... АКО ПЪК ТОВА ГО СМЯТАШ ЗА ФЕЙК, ПО ДОБРЕ СИ СЧУПИ КОМПЮТЪРА ...
https://agentibg.com/index.php/bg/a-bg/127-2014-03-08-09-27-14
Гети, това е фейк и не само аз съм профил на Жоро и точно от тук цитирах днес по обед, а този регистър също е на профил на Жоро!! :):):)

КАКВО ТУК ЗНАЧАТ НЯКАКВИ СИ КОПИЯ НА КАКВИ ЛИ НЕ ДОКУМЕНТИ В ПОДКРЕПА НА НАШИТЕ ДУМИ, КОГАТО НАСРЕЩА СТОИ ДУМАТА НА ДРУГАР С ПЪРВИ ДОПУСК, ЗА ЛЪЖИТЕ НА КОГОТО БРОНЕБОЙНИ ПАТРОНИ НЯМА ОТКРИТИ!!
цитирай
44. getmans1 - ей, хора. . . чете бре, ИКИМАЛУС, ...
09.08.2020 18:30
ей, хора ... чете бре, ИКИМАЛУС, ЕКСПЕРТЧЕКИСТА1951, ЧЕПЪРДАЛОТО, Бай ви ЗАХАРИАДА, ЛАССИТО, БОЖИНКАТА ... опс тоя последния може да го срещнете и като БРУС УИЛИС НА ФОТКА И МН. ДРУГИ ... КВИ СА ТИЯ ФЕЙКОВЕ дето се излагате с тех
цитирай
45. cortana - 44. getmans1
09.08.2020 18:36
Гети, според мен е време да пуснеш нов постинг, съдържанието на който да е линк към този и приканването да се прочетат коментарите.

Не знам дали като се събуди Смарти ще се включи, но съм сигурна, че направи ли го, ще стане още по-весело, защото той нали е глупав билла охранител, та може да бърка и още по-надълбоко с руския гугъл!! :):):)
цитирай
46. vencivaleri1951 - Ами погледнах в Уикипедия
09.08.2020 20:08
и не видях Доган като възпитаник на Шуменския педагогически институт. И какво лошо лошо има ако е учил там...Александър Йорданов е възпитаник на този институт, а колко сте му се радвали. Прочетете биографичните данни на Доган, сравнете годините прекарани като студент, аспирантура, АОНСУ, работата му в БАН и всичко излиза. Защо да имам неприязън към Жоро? Благодарих му , че пренебрегвайки часовата разлика и отговорностите които има не пропуска да ме чете и коментира.
Глутница не е обидна дума. В глутница живее едно от най умните животни -вълкът.
Аналогията правя по начина който обграждате ,,жертвата,, и вкупом ,,забивате зъби,,
Сравнението стига до там обаче, защото вълците са се естествен регулатор, вашата група е клуб от самохвалещи се персони. Искате да изпъкнете ,като очерняте другите.
И приключвайки темата ще направя следната прогноза. Борисов изтича в канала, а Доган ще ,,под прожекторите ,, години още.
ПП
Дали Кортана е Жоро. Добре е да е. В противен случай
Подобно обезличаване е жалко за когото и да е. Бих го оприличил с обезличаването на спикерът български към Борисов.
цитирай
47. vmir - Лъжливото овчарче вика:
09.08.2020 20:50
"Помооощ, обградиха ме вълци, забиват зъби в мен, очернят ме, искат да се самоизтъкнааааат!!!!!"

Ей, тия вълци изгубиха вече всякакъв срам. Как могат да ядат добрия човечец??? Мчи не виждат ли, че той е готов да им даде да го изядат до кокалче, стига да не се самоизтъкват, безсрамници такива!!!

Де го Пръцко сега да алармира обществеността каква трагедия се разиграва тук с неговия кумир по ерудиция? Аха, той пък баш сега тръгнал да показва кукиш с клавиатурата, щото наскоро направил откритието, че в мониторите няма ножици, с които да му клъцнат безценното средно пръстче. Уникално тъпо парче с претенции за гениалност на откритието си.

И докато костите на изоставения от Пръцко бат Венцо хрущят в устите на самоизтъкващите се вълци, той не престава хероично да възхвалява гениалността на Догана: Жив е той, жив е, там на Балкана, а Пръцко продължава да се въодушевява, че може да прави кукиш без монитора да му хамне пръстчето...
цитирай
48. getmans1 - ЕКСПЕРТЕ, сега да се уточним, УИ...
09.08.2020 21:39
ЕКСПЕРТЕ, сега да се уточним, УИКИПЕДИЯТА не ИНТЕРНЕТА и колкото и някои да я принизявате когато ви е удобно си има правила ... всеки може там да пише НО написаното се проверява и фейка се изтрива ... технологично срока за проверка е ДО 5 седмици но понякога става и за по-кратко ШУМЕНСКИЯТ ШУНДЕК ВАРГ беше поместил една фейк-биография за ББ и след няколко дни я нямаше.

НАЙ-ГОЛЯМАТА ГРЕШКА Е КОГАТО СРАВНЯВАШ УИКИТО С НЕТА ИЛИ ПЪК ФЕЙСБУКА, то и затова някои се отнасят към тях пренебрежително ... НО УИКИПЕДИЯТА отдоло под статията има дата която показва последната редакция, когато последната редакция е по-дърта от 5 седмици значи нещата са ОК ... това само за сведение

... ИНАЧЕ АЗ В 42 ком СЪМ ТИ ДАЛ ЛИНК КЪМ САЙТ В КОЙТО МОЖЕШ ДА ПРОВЕРИШ, ЧЕ ЖОРО-СТАР Е ПРАВ ... на мен тази информация ми е известна доста отдавна А ТОВА КОЕТО ТИ ИЗДРАСКОТИ ПО ВЪПРОСА Е ВИДНО ОТ КОСМОСА, ЧЕ Е ИЗСМУКАНО ОТ ПРЪСТИ...

vencivaleri1951 написа:
и не видях Доган като възпитаник на Шуменския педагогически институт. И какво лошо лошо има ако е учил там...Александър Йорданов е възпитаник на този институт, а колко сте му се радвали. Прочетете биографичните данни на Доган, сравнете годините прекарани като студент, аспирантура, АОНСУ, работата му в БАН и всичко излиза. Защо да имам неприязън към Жоро? Благодарих му , че пренебрегвайки часовата разлика и отговорностите които има не пропуска да ме чете и коментира.
Глутница не е обидна дума. В глутница живее едно от най умните животни -вълкът.
Аналогията правя по начина който обграждате ,,жертвата,, и вкупом ,,забивате зъби,,
Сравнението стига до там обаче, защото вълците са се естествен регулатор, вашата група е клуб от самохвалещи се персони. Искате да изпъкнете ,като очерняте другите.


... КОЛКОТО до глутницата „самохвалци„ първо виж вашата такава ... дето си правите вятър един друг ОТДЕЛНО ОТ ТОВА КАТО ДЪРТИ КЛЮКАРКИ ЧЕПКАТЕ ВЪЛНАТА НА ХОРА КОИТО НЕ СА ТАМ

vencivaleri1951 написа:
И приключвайки темата ще направя следната прогноза. Борисов изтича в канала, а Доган ще ,,под прожекторите ,, години още.
.


... АМИ ДА ВИ ЧЕСТИТ ТОГАВА АХМЕД ДОГАН ... само не забравяй, че този филм вече сме го гледали ... освен будюновки ще ви трябват и фесове /самите турци го разбраха .атова се оформят като циганска партия .... то като се наложи да делите циганите тогава ние ще ви гледаме сеира /
цитирай
49. vmir - 48. getmans1, Гетманс, с твое позволение да направя едно пояснение на обобщението ти:
10.08.2020 02:22
getmans1 написа:
... АМИ ДА ВИ ЧЕСТИТ ТОГАВА АХМЕД ДОГАН ... само не забравяй, че този филм вече сме го гледали ... освен будюновки ще ви трябват и фесове /самите турци го разбраха .атова се оформят като циганска партия .... то като се наложи да делите циганите тогава ние ще ви гледаме сеира /


Доган - човекът със странните дипломи, легендата за "гениалността" на когото им е вдъхновяваща и необходима като слънцето и въздуха, защото оправдава начина, по който най-некадърните и мързеливи типове у нас бяха снабдявани с дипломи и служби срещу едната лоялност, доносничество и вредителство в угода на "вселенската" власт в Кремъл, е олицетворение на "Системата" за която винаги им е виновно всяко българско проевропейско правителство. Това е "векторът" на кремълската външна политика, целесъобразно насочван и оперативно предоставян по веригите за укрепване и развитие на противодържавните организации и сдружения с претекста за "освобождаване" от "Гейропа" и други подобни определения фабрикувани и подавани от съответните структури и регионалните им центрове за да поддържат упованието, че някогашното паразитиране в името на "необходимата като слънцето и въздуха дружба" ще бъде възстановено, а паразитите - щедро компенсирани за временното им откъсване от вимето на държавата.

За "философа" Доган и целесъобразно подхранваната легенда за неговата "гениалност" - с измамата за респект към талантливите, а в действителност - за маргинализирането на всички самостоятелно мислещи и поставянето им под летвата на ламтящи за власт и влияние безскрупулни негодници. Тарикатът явно се е възползвал от "гениалното" обещание на Ленин, че обществените науки при социализма щели да решават социалните проблеми с математически уравнения... Е, има ли по-успокояващо алиби за мошеници и престъпници от това, че докато си правят каквото им е лично изгодно, работят по програма определена с "математическа точност"? Нищо ново и оригинално в дотъркалването на тази тиква и от Доган, както разбираме от бат Венцо, и си спомняме необяснимото някога битуване на определението за Доган - "политикът - компютър"... (Сега става ясно кой и защо го e поддържал и тиражирал).

Накратко да кажа и за връзката между "Философия" и математика, доколкото такава може да бъде търсена - тя е твърде далечна, а бившия соцлагер с целия си научен потенциал е изостанал на светлинни години от знанията в тази насока. Става дума не за Философията като наука, а за научна област, наречена "теория на науката", а понякога и "философия на науката", целта на която е да се обоснове такава конструкция на научното изследване, която да е цялостно (външно и вътрешно) съгласувана с известните нива на познанието, за да минимизира предпоставките за грешки и неточности. И като започнем от метафизично, онтологично, епистемологично и методологично съгласуване в уникална за всеки проблем комбинация, формираме изследователската парадигма, с конкретните й методи. Защото изследователските методи в обществените науки не са количествени (както при точните науки), а се приемат за качествени и трябва да се извърви доста дълъг път, по който да се направят доста точно фиксирани и обосновани интерпретации, за да се стигне до аритметични сметки. Предмета и задачите на Философията като наука нямат нищо общо с този сложен изследователски инструментариум, по който на Запад са натрупани планини от изследвания, а на Изток безскрупулни мошеници се възползват от невежеството, самонадеяността и лъжливостта на привилегировани персони като бат Венцо да им създават легенди с които да ги бетонират във властта за да си паразитират за сметка на кадърните и знаещи хора.

Да завърша с това, че освен съгласувани на различни нива на познанието, изследванията на обществените процеси преминават през внимателни категоризации, кодификации, номинализации, дискретизации, ординализации и прочие "зации" за да бъдат пригодени към проверки със стандартни видове статистически хипотези и многомерни методи и това няма нищо общо със смешното твърдение на бат Венцо за Философията като уравнение с неизбежната му симетричност. Да не споменавам очевидното просташко невежество на онези, които без да знаят контекстуалното приложение на понятия като деклинация, рудиментарен, робастен и прочие ги пльосват на най-неподходящи места с наивното важничене, че казват нещо смислено.
цитирай
50. cortana - :)
10.08.2020 18:02
getmans1 написа:
ЕКСПЕРТЕ, сега да се уточним, УИКИПЕДИЯТА не ИНТЕРНЕТА и колкото и някои да я принизявате когато ви е удобно си има правила ... всеки може там да пише НО написаното се проверява и фейка се изтрива ...
Това, ако на другаря Венци не е ясно, то той е доста по-зле, отколкото си мислим. :)
Въпросът по този въпрос :):):) е друг и е това, че когато неоспоримо му стана ясно, че пише глупости, изведнъж стана 'погледнах в Уикито'. Преди това бяха опити да ни убеди колко сме непросветени ние, без 'достъпа първа категория', с която фантазия се опита да валидира твърдения, без да се интересува те заблуждават ли незнаещите блогери или не. Типичното поведение на трола!!
цитирай
51. cortana - 46. vencivaleri1951
10.08.2020 18:11
vencivaleri1951 написа:
Ами погледнах в Уикипедия и не видях Доган като възпитаник на Шуменския педагогически институт.
Момент!! А какво стана с личните впечатления на базата на данни, получавани чрез 'достъп първа категория', с която ЛЪЖА се опитахте да ИЗЛЪЖЕТЕ по-доверчивите читатели??
Да не говорим колко удобно се направихте, че не Ви е задаван въпроса 'достъп' ли се е наричало по времето на социализма или друго и 'първи' ли е по-висок или 'втори'?? Както правите винаги де!! Винаги, когато Ви бъдат зададени неудобни въпроси!!

vencivaleri1951 написа:
И какво лошо лошо има ако е учил там...Александър Йорданов е възпитаник на този институт, а колко сте му се радвали.
Че къде някой от нас, 'глутницата' :):):), сме дори споменали, че е лошо?? Няма лошо знание, когато е придобито!! Лошото е когато не си го придобивал, а си получил диплома дори!! Точно както се получава в случая с Доган и то разпоредено от ДС!!

vencivaleri1951 написа:
Прочетете биографичните данни на Доган, сравнете годините прекарани като студент, аспирантура, АОНСУ, работата му в БАН и всичко излиза.
Ами стана ясно, че ние, 'глутницата' без 'достъп първа категория' сме чели, а Вие НЕ, но това не Ви пречеше да разтягате локумите си както всеки път!!

vencivaleri1951 написа:
Защо да имам неприязън към Жоро? Благодарих му , че пренебрегвайки часовата разлика и отговорностите които има не пропуска да ме чете и коментира.
Глутница не е обидна дума. В глутница живее едно от най умните животни -вълкът.
Аналогията правя по начина който обграждате ,,жертвата,, и вкупом ,,забивате зъби,,
Сравнението стига до там обаче, защото вълците са се естествен регулатор, вашата група е клуб от самохвалещи се персони. Искате да изпъкнете ,като очерняте другите.
И приключвайки темата ще направя следната прогноза. Борисов изтича в канала, а Доган ще ,,под прожекторите ,, години още.
Хайде сега ми обяснете какво общо и удивляващо има часовата разлика?? Какъв е нелогизмът, че да проявявате онази нелицеприятност, която във вашата 'глутница' се опитвате да определяте като 'фина ирония'??
Другарю Венци, аз съм тук от 2009та година!! Срещнах Жоро в края на 2012та!! Хайде и това ми кажете, защо до края на 2018та не само не бяхме 'вълци' и не ни поставяхте в никакви 'глутници', а дори не ни познавахте??
'Мммм'?? :):):)

vencivaleri1951 написа:
ПП
Дали Кортана е Жоро. Добре е да е. В противен случай
Подобно обезличаване е жалко за когото и да е. Бих го оприличил с обезличаването на спикерът български към Борисов.
Това като 'дали' не стои!! 'Кортана' НЕ Е Жоро!! Нещо повече, 'Кортана' НЕ Е личността, която я 'обитава', тоест АЗ!! Когато проумеете, че НОРМАЛНИТЕ хора ТУК в болшинството от времето НЕ вписват личността си в блоговия си образ, а играят театър, както аз в ролята си да дразня ПСИХАРИ като Вас с това да 'величая' Жоро В ТАЗИ НАША 'ГЛУТНИШКА' :):):) КАМПАНИЯ ПРЕЗ ПОСЛЕДНАТА ГОДИНА, тогава ще станете и самият Вие по-нормален.
Може би!! :):):)))
цитирай
52. vmir - Бат Венцо е идеалният кремълски хибридник - генератор на шум и смущения в системата -
11.08.2020 03:47
невеж, безскрупулен, упорит, лишен от съвест измамник, посветен на задачата да славослови мошеници и да клевети всичко читаво и разумно, а всичко това - ужким от най-добри намерения и загриженост за пред лековерните или изкушените от идеята да си живеят охолно като вредят на останалите, и без необходимите усилия да постигнат по законен начин мечтания си материален статус.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6073298
Постинги: 2742
Коментари: 26495
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031