Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2020 08:49 - ЩастливТ е Той ... щастлив съм и аз ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 5844 Коментари: 79 Гласове:
5

Последна промяна: 11.08.2020 14:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                                                   .......


                                       ЩастливТ е Той, че Божков от висотата
                                                                                 
                                        на златното си гърне кукиш ни показва,
 
                                     
                                           скрит като мишок
 нейде си по света.




                                      Щастлив съм аз, когато събуждайки се сутрин 

                                        нещо ме боли, значи жив съм и щастлив аз

  
                                    правя си кръстен знак а вечер преди сън, пак.



                                               Когато бирата ми дойде в повече

                                              и през нощта ОНАЗИ ме алармира,
 
                                                тичам аз на двора да се изпикая
                                           
                                            гледайки звездите в нощната безкрая.



                                       А падаща звезда  като видя, тогаз аз правя

                                  кукиш на онези, клечащите на златните гърнета

                                      по света и у нас, и по всички земни кълбета.



                                                                       ...



Гласувай:
5



1. apostapostoloff - Оставка няма да има!
11.08.2020 09:03
Оставка няма да има! Но ще има чакане и сух тормоз до 28 март 2021 година!
цитирай
2. getmans1 - Альооо, литераторитИ, не ми кри...
11.08.2020 09:06
Альооо, литераторитИ, не ми критикувате произведението, че то не е таквоз а си е обикновено делиорманско битие ... и житие

ХА-ХА-ХА-ХА-А-А
цитирай
3. getmans1 - Оставка няма да има! Но ще има чакане ...
11.08.2020 09:10
apostapostoloff написа:
Оставка няма да има! Но ще има чакане и сух тормоз до 28 март 2021 година!


... ТИ ОСТАВИ ОСТАВКАТА а ми кажи как ти се струва моето житие и битие ... пикал ли си на двора...
цитирай
4. vmir - Казвах ли, че тези типове са с престъпно мислене!?
11.08.2020 09:22
Мишокът измъква храната на стопанина. Добрият стопанин се радва да е жив и здрав, за да произведе храната. Кукишът е триумфалния знак за мишока, че все още не е попаднал в капана и продължава да мишкува. Също като пред "Тетевен" и тържеството на Пръцко, че се е отървал от пластмасовата лопактка на Жоро. Остава бат Венцо да дръпне една тирада за гениалността на мишоците.
цитирай
5. getmans1 - . . . Ех Тетевен, Тетевен и ЛАЙНОТО ...
11.08.2020 09:31
... Ех Тетевен, Тетевен и ЛАЙНОТО пред него ... удобно скривалише за мишЧИЦИ ...

анонимен написа:
Мишокът измъква храната на стопанина. Добрият стопанин се радва да е жив и здрав, за да произведе храната. Кукишът е триумфалния знак за мишока, че все още не е попаднал в капана и продължава да мишкува. Също като пред "Тетевен" и тържеството на Пръцко, че се е отървал от пластмасовата лопактка на Жоро. Остава бат Венцо да дръпне една тирада за гениалността на мишоците.

цитирай
6. vmir - Гети, липсва дуещия се да те заклейми за пикането на двора и да ни осведоми, че той пикае в златно гърне.
11.08.2020 09:46
Ми той още Ленин беше обещал, че ще пикаят в такива - помниш ли "золотой унитаз"? Явно "гениалният" Ленин е разбирал от икономика колкото и бат Венцо...
цитирай
7. getmans1 - Ми той още Ленин беше обещал, че ще ...
11.08.2020 09:59
анонимен написа:
Ми той още Ленин беше обещал, че ще пикаят в такива - помниш ли "золотой унитаз"? Явно "гениалният" Ленин е разбирал от икономика колкото и бат Венцо...


... Не знам за ЛЕНИН но знам, че миналата година БОРИС ДЖОНСЪН напомни на ПУТИН, че в днешна Русия 12 процента от населенението пика и ака като Дядо ЩУКАР... да не говорим че там най-много говновози на глава от градското население

...

СЕГА БАС МОГА ДА ХВАНА за какво ще се хване БАЙМНОГОЗНАЙ ...
цитирай
8. vmir - Не е художествена измислица, каквато ленинистите често ни пробутват за "факт".
11.08.2020 12:10
Ленин съвсем сериозно е обещавал, че всеки ще има възможността да пикае в писоар от злато. Ако не ми вярваш, питай бат Вецо, той няма начин да не го знае. Нали е за равенството (между него и Жоро).
цитирай
9. cortana - :):):)
11.08.2020 12:30
Гети, аз съм ти обидена!!!
Така да ми обиждаш кожата, значи!! ПортУкалЬОВата!! :):):)
:):):)))
цитирай
10. cortana - :):):)
11.08.2020 12:31
vmir написа:
Не е художествена измислица, каквато ленинистите често ни пробутват за "факт". Ленин съвсем сериозно е обещавал, че всеки ще има възможността да пикае в писоар от злато. Ако не ми вярваш, питай бат Вецо, той няма начин да не го знае. Нали е за равенството (между него и Жоро).
Че той Жоро открай време пишка в златен писоар!! Подарък му е от Путин!! :):):) Затова много се колебаеше плотчето ли да си вземе 'у Бусманци', или писоара. Накрая взе и двете!! :):):)
Сега обаче, у Америката, плотчето не го носи, но писоара да. Не питай как го е прекарал през летищните власти!! :):):)))
цитирай
11. cortana - А по постинга какво да кажа??
11.08.2020 12:34
Хъм..... Много ти е полиестерна поезията, Гети!! :):):) НЕкои каква поезия пишат..... Ехеееее, коприна!! А не делиормански полиестер!! :):):)))
цитирай
12. vencivaleri1951 - :)
11.08.2020 13:18


Жорко в амплоата на Кортана
пак за полиестера се хвана.
Как таз измислена мома не вдена,
че е рожба на въглеводородна
нишка повредена...
cortana написа:
Хъм..... Много ти е полиестерна поезията, Гети!! :):):) НЕкои каква поезия пишат..... Ехеееее, коприна!! А не делиормански полиестер!! :):):)))

цитирай
13. vencivaleri1951 - Чакай бе Гетьо, това пред ,,Тетевен,,
11.08.2020 13:29
което видяхме л@@ но ли беше?

getmans1 написа:
... Ех Тетевен, Тетевен и ЛАЙНОТО пред него ... удобно скривалише за мишЧИЦИ ...

анонимен написа:
Мишокът измъква храната на стопанина. Добрият стопанин се радва да е жив и здрав, за да произведе храната. Кукишът е триумфалния знак за мишока, че все още не е попаднал в капана и продължава да мишкува. Също като пред "Тетевен" и тържеството на Пръцко, че се е отървал от пластмасовата лопактка на Жоро. Остава бат Венцо да дръпне една тирада за гениалността на мишоците.


цитирай
14. vencivaleri1951 - Не ВМИРисвай Ленин, а чети
11.08.2020 13:57
Ленин не обещава, а мечтае в центровете на няколко европейски града да има
обществени златни тоалетни, където "пролетариатът да пикае, на златото" /Капитала/ Репликата му е своего рода протест срещу снобизмът на малка част от елита на "Острова", да поставя в тоалетните златни чинии. Преди няколко години , подобна чиния бе открадната от дворец.../сложно ми е името...впрочем родил се е Чърчил в него/ оценена на няколко милиона паунда. Така , че римите на Гетьо в този аспект са наистина пропити с ленинизъм Впрочем подобна забежка имаме и в Украйна и в центъра на Киев, на мястото където беше паметника на Ленин поставиха пластика на "золотой унитаз" , като протест срещу корупцията.

анонимен написа:
Ленин съвсем сериозно е обещавал, че всеки ще има възможността да пикае в писоар от злато. Ако не ми вярваш, питай бат Вецо, той няма начин да не го знае. Нали е за равенството (между него и Жоро).

цитирай
15. getmans1 - . . . То си го пише „. . . удобно скри...
11.08.2020 14:01
... То си го пише „... удобно скривалише за мишЧИЦИ ...„ Непознаването на Русенската география не оправдава стремежати да си язвителен ... ПЪК И ДВУЛИЧЕН ЗАЩОТО БЕШЕ КАЗАЛ цитирам те смисъл „Благодарение на Гетьо научих подробности за случката пред ТЕТЕВЕН„ ... В ПОСЛЕДСТВИ СЕ ИЗМЕТНА И ПОДЪРЖАШ „ПРАВАТА„ ЛИНИЯ
... Твоя си работа, плюй си на суратя колкото си щеш ...

vencivaleri1951 написа:
Чакай бе Гетьо, това пред ,,Тетевен,, ... което видяхме л@@ но ли беше?

getmans1 написа:
... Ех Тетевен, Тетевен и ЛАЙНОТО пред него ... удобно скривалише за мишЧИЦИ ...

анонимен написа:
Мишокът измъква храната на стопанина. Добрият стопанин се радва да е жив и здрав, за да произведе храната. Кукишът е триумфалния знак за мишока, че все още не е попаднал в капана и продължава да мишкува. Също като пред "Тетевен" и тържеството на Пръцко, че се е отървал от пластмасовата лопактка на Жоро. Остава бат Венцо да дръпне една тирада за гениалността на мишоците.



цитирай
16. getmans1 - . . . Абе ти внимавай с тоя ерудит, че ...
11.08.2020 14:09
... Абе ти внимавай с тоя ерудит, че той като питбул е упорит и като те захапе за „едното„ място отърване няма ...

cortana написа:
Гети, аз съм ти обидена!!!
Така да ми обиждаш кожата, значи!! ПортУкалЬОВата!! :):):)
:):):)))

цитирай
17. getmans1 - . . . ВМИРЕ, съжалявям но вече е късно ...
11.08.2020 14:15
... ВМИРЕ, съжалявям но вече е късно да ти пиша, че появи ли се БАЙГЪНМНОГОЗНАЙ ще изметне всичките ни мисли ... по свой образ и подобие ... даже няма СИ ги познаеме .... Я ГЛЕДАЙ КАКВИ ПРОЛЕТАРСКИ МИСЛИ МИ ВМЕНИ...

анонимен написа:
Ленин съвсем сериозно е обещавал, че всеки ще има възможността да пикае в писоар от злато. Ако не ми вярваш, питай бат Вецо, той няма начин да не го знае. Нали е за равенството (между него и Жоро).

цитирай
18. cortana - :):):)
11.08.2020 15:11
vencivaleri1951 написа:
Жорко в амплоата на Кортана
пак за полиестера се хвана.
Как таз измислена мома не вдена,
че е рожба на въглеводородна
нишка повредена...

С мен, другарю, в рими не мислете ирония да пробвате,
каузата да ме надборите Ви казвам е пердута. :)
По-добре, другарю, осъзнайте коментара ми, не се заробвайте.
Депозира той на Гети коментар в иронична блогова валута. :):):)
цитирай
19. cortana - :):):)
11.08.2020 15:14
getmans1 написа:
... Абе ти внимавай с тоя ерудит, че той като питбул е упорит и като те захапе за „едното„ място отърване няма ...

Абе ти внимавай с тоя префърцунен ерудит,
че той е като питбул 'фино иронично' упорит.
И хапе яко за 'едното' скришно място,
не ти Путинско лЕво, не ти мъжко дясно. :):):)))

Ето така се прави, Гети!! :):):) Бъди професионалист!! :):):) Каква е тази полиестерна делиорманска 'поезия'?? :):):)))
цитирай
20. cortana - :):):)))
11.08.2020 15:16
vencivaleri1951 написа:
Жорко в амплоата на Кортана
пак за полиестера се хвана.

Другарю Венци, прочетете коментара ми под предния постинг на Гети в частта му за играенето на роли и проумейте, че приятен събеседник е този, който умее да се вписва в приказката и настроението на отсрещния. Тоест, за никакъв полиестер не съм се хванала, а продължавам закачката на Гети за въпросния полиестер, отправена към мен преди това. Къде е отправена ли?? Ама Вие, човекът с 'първи допуск', нас ли ще питате?? :):):)))



vencivaleri1951 написа:
Ленин не обещава, а мечтае в центровете на няколко европейски града да има обществени златни тоалетни, където "пролетариатът да пикае, на златото" /Капитала/ Репликата му е своего рода протест срещу снобизмът на малка част от елита на "Острова", да поставя в тоалетните златни чинии.

'Вътре има скъпи мебели от дърво и кожа, всички метални части са позлатени и е оборудван с най-модерните технологии.'
Цитатът е от тук https://nova.bg/news/view/2015/12/07/132646/%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8F%D1%89%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%BC%D1%8A%D0%BB-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD и с него не искам да кажа, че е нещо ненормално. Просто искам да кажа, че е лицемерие когато одобряваш глупостта на Ленин да заглежда в паницата на богатите, използвали лични средства за този свой лукс, а да не виждаш същото, реализирано с пари на данъкоплатците при 'справедливите' и 'социални' леви!!
цитирай
21. blackpredator - хех,
11.08.2020 16:01
той Вмира, Ладо го изчерпва сякак:
"Всъщност преди да се присламчи към СДС "Красно село" , ФМИР си беше член на БКП.
Така кръговратът на политическото ренегатство на ФМИР е завършен.
Вони. ФМИР вони. Известно време не овоняваше блога, сега пак е решил да пръска миазми скунксът герберастки."

а Венци правилно е отбелязал, пред и около "Тетевен"

и запомнете като код
таз мисъл, в блога стара.
на Блеки Хуя не е параход,
не мой до "Тетевена" всички кратуни да прекара..
цитирай
22. getmans1 - . . . хех, на ЛАЙНОТО на едно дърво има ...
11.08.2020 17:43
... хех, на ЛАЙНОТО на едно дърво има изсечен надпис;
„Дирли, дирли дишка, тук се кри една мишка без пишка„ ... ТИ ПЪК СЕ СЕЩАЙ ЗА ОРИГИНАЛНИЯ ТЕКСТ И „БЛЕКИ СТАВА МОМА


blackpredator написа:


а Венци правилно е отбелязал, пред и около "Тетевен"

и запомнете като код
таз мисъл, в блога стара.
на Блеки Хуя не е параход,
не мой до "Тетевена" всички да прекара..

цитирай
23. getmans1 - . . . Е, майната му. . . нямам тез пр...
11.08.2020 17:50
... Е, майната му ... нямам тез претенции префърцунени ... на други по прилягат

cortana написа:
getmans1 написа:
... Абе ти внимавай с тоя ерудит, че той като питбул е упорит и като те захапе за „едното„ място отърване няма ...

Абе ти внимавай с тоя префърцунен ерудит,
че той е като питбул 'фино иронично' упорит.
И хапе яко за 'едното' скришно място,
не ти Путинско лЕво, не ти мъжко дясно. :):):)))

Ето така се прави, Гети!! :):):) Бъди професионалист!! :):):) Каква е тази полиестерна делиорманска 'поезия'?? :):):)))

цитирай
24. vencivaleri1951 - :)
11.08.2020 18:06
Да пребориш римите не е кауза пердута

на личност самохвална и надута

От Гугъл хората го знаят ,

чу много дислектици римуват, ваят

Хайде сега Жоросътворена Кортанке мила,

кажи: " Меня сегодна муза посетила"



cortana написа:
vencivaleri1951 написа:
Жорко в амплоата на Кортана
пак за полиестера се хвана.
Как таз измислена мома не вдена,
че е рожба на въглеводородна
нишка повредена...

С мен, другарю, в рими не мислете ирония да пробвате,
каузата да ме надборите Ви казвам е пердута. :)
По-добре, другарю, осъзнайте коментара ми, не се заробвайте.
Депозира той на Гети коментар в иронична блогова валута. :):):)

цитирай
25. vmir - 14. vencivaleri1951 - Не ВМИРисвай Ленин, а чети
11.08.2020 18:52
vencivaleri1951 написа:
Ленин не обещава, а мечтае в центровете на няколко европейски града да има
обществени златни тоалетни, където "пролетариатът да пикае, на златото" /Капитала/


Брей, да му се прииска на човек Ленин да беше жив, че да му построи едно златно биде в къщи за да пикае отгоре му с отвращение.

Бат Венцо, сигурен ли си, че нямаш нужда от лекар?
цитирай
26. vmir - Пръцко цитира вятърничавия Ладо,
11.08.2020 19:07
Пръцко цитира вятърничавия Ладо,
Ладо цитира купения Андрей,
Андрей следва опорните точки на руското присъствие у нас как да прави биографии на влиятелни българи. Е, мерси, Пръцко, че ме поставяш в групата на българите удостоени с биографии. Разбирам, че толкова си можеш, но ако беше малко по-умен, щеше да се вслушаш каквото вече съм ти казвал неведнъж за абсурдите, които повтаряш за мен като папагал. И нямаше като последен мухльо да венчаеш тъпотата си с въображаем кукиш.
цитирай
27. cortana - :):):)
11.08.2020 19:09
getmans1 написа:
... хех, на ЛАЙНОТО на едно дърво има изсечен надпис;
„Дирли, дирли дишка, тук се кри една мишка без пишка„ ... ТИ ПЪК СЕ СЕЩАЙ ЗА ОРИГИНАЛНИЯ ТЕКСТ И „БЛЕКИ СТАВА МОМА

Дирли-дирли, дирли-дишка,
тук се кри една блогова мишка без пишка!! :):):)
В блога се самоопределяше ТЯ като черен предатор,
а оказа се страхливко с помпичка-вибратор!! :):):)
Презентираше своето пишле като параход,
а то отдавна си е направило даже отвод!! :):):)))
В това убедиха се блогърите тук преди година
и от тогава всички го знаят като миша роднина!! :):):)))
После първа за майтап дори му беще отнета
и се спихна великата му дружинка от его-диванета!! :):):)))
Дирли-дирли, дирли-дишка,
ха познайте коя е тази блогова мишка??
Дето с умни думички се пробва интелект да лансира,
но все не до гуша, а до над чело се миши... какво??


О.ИРА!! :):):) :):):)))
цитирай
28. cortana - :):):)
11.08.2020 19:11
vencivaleri1951 написа:
Да пребориш римите не е кауза пердута
на личност самохвална и надута
От Гугъл хората го знаят ,
чу много дислектици римуват, ваят
Хайде сега Жоросътворена Кортанке мила,
кажи: " Меня сегодна муза посетила"

Да попитам отномо аз наш'то комунистче напето,
'що му е сляпо за Путинското златце очето??
Не за друго, а 'щото то заговори за злато,
ама лявото явно е свято и само другото е рогато!!
Освен това, комунистче, другарче устато,
това 'Жоросътворена' е отдавна веч' глуповато!!
И в момента при Жоро от снощи Ви пръстче показвам,
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/08/10/vylcho-joro-v-jenski-drehi.1722901
но не мисля от тръпката Ви явно, ГУРУ ЖОРО, :):):) да Ви отказвам!! :):):)))
цитирай
29. vencivaleri1951 - Може и да имам, но не там е въпросът
11.08.2020 19:44
Въпросът е , че ти наистина като махленски активист на ППО се мъчиш да бъдеш оригинален със запаметени погрешно полуистини от партийната учебна година.
Вслушвай се и в отсрещната страна-може нещо и да научиш. Още повече когато става въпрос за Ленин. Съветите, а и ние покрай тях го "редактирахме" и се сринахме. Китайците внимателно го четяха и днес " ритат американски задници"



анонимен написа:
vencivaleri1951 написа:
Ленин не обещава, а мечтае в центровете на няколко европейски града да има
обществени златни тоалетни, където "пролетариатът да пикае, на златото" /Капитала/


Брей, да му се прииска на човек Ленин да беше жив, че да му построи едно златно биде в къщи за да пикае отгоре му с отвращение.

Бат Венцо, сигурен ли си, че нямаш нужда от лекар?

цитирай
30. vencivaleri1951 - :)
11.08.2020 19:53
Путин от години злато събира

днес фискът руски милиарди прибира

Тръмп в мрежите троли, палува

днес на неграта краката целува

cortana написа:
vencivaleri1951 написа:
Да пребориш римите не е кауза пердута
на личност самохвална и надута
От Гугъл хората го знаят ,
чу много дислектици римуват, ваят
Хайде сега Жоросътворена Кортанке мила,
кажи: " Меня сегодна муза посетила"

Да попитам отномо аз наш'то комунистче напето,
'що му е сляпо за Путинското златце очето??
Не за друго, а 'щото то заговори за злато,
ама лявото явно е свято и само другото е рогато!!
Освен това, комунистче, другарче устато,
това 'Жоросътворена' е отдавна веч' глуповато!!
И в момента при Жоро от снощи Ви пръстче показвам,
http://starforlife.blog/lichni-dnevnici/2020/08/10/vylcho-joro-v-jenski-drehi.1722901
но не мисля от тръпката Ви явно, ГУРУ ЖОРО, :):):) да Ви отказвам!! :):):)))

цитирай
31. vmir - 29. vencivaleri1951,
11.08.2020 22:04
Бат Венцо пак си в измисления свят. При мен НИКОГА не е имало партийна учебна година, нито съм членувал някога в БКП и е курвенско с Пръцко да ми приписвате собственото си минало, камо ли да упорствате в приравняването ми към вас. Преди десетина години много пъти ви обясних тази и други тъпи измишльотини за мен, а вие сега се връщате на тях, защото освен да упорствате в измисления си свят, друго не умеете. Същата е и причината за срива на СССР, а за това, че китайците ритали щатски задници защото четяли внимателно Ленин е типичната ти поредна глупост. България е последна в Европа заради мутри и простаци като теб и Пръцко, защото вие не спряхте да мамите хората от позиция уж на свидетели, че други ги крадат и мамят, докато крадците и паразитите сте вие - съюзените уж демократично мошеници и измамници, които продължавате да привиждате танковете, които ви осигуриха блаженото безделие и безсрамни претенции.

А вашият Ленин никога не ми е бил необходим с неговата патологична непоносимост към всичко различно от малоумната му омраза, от която само лицемерно се разграничавате докато мамите. Дори не схващаш колко инфантилно е адвокатстването ти за Ленин, че мечтаел да се пикае с отвращение върху златото. Аз не изпитвам нужда от омраза нито към златото - все едно да мразя онези, които са вложили труда си в добива му, нито към пикането, на което гледам като на облекчение, а не като повод за омраза или отвращение. И намирам за извратен мозъка на онзи, който приема за похвално натрапването на такива "норми".
цитирай
32. vmir - Приказки за балък-пролетарии - Ленин, бат Венцо и ко мразели богатството и парвенющината?????
12.08.2020 05:54
Затова мечтаели да пикаят върху злато!!!

Мразите, ама мразите само друг освен вас да го притежава. Искате да пикаете само върху чужда собственост. Когато обаче я откраднете, за вас става неприкосновена и свята. Няма забогатял комунист, който да си е раздал собствеността на бедните, за да прояви ЕМПАТИЯТА си към тях и да почувствате тяхното усещане за живота което безсрамно лъжете, че познавате. Категорично доказано е точно обратното - най-малко благотворителни са именно комунистите.

Лъжете аутсайдерите, за да крадете от тяхно име.
цитирай
33. vencivaleri1951 - Отново категоричен, отново слабо знаеш
12.08.2020 08:31
Херцен освобождава крепостните си, подарява земя, инвентар, сграден фонд....За действията си е заточен и после емигрира. Той е един от най богатите хора в Русия. Адам Смит/утописта/ подарява фабриката си на работниците в която остава управител, но наемник. ,,РМД,, то има невероятен успех като производителност и приход, но с рестрикции и държавна намеса е закрито като подкопаващо устоите на империята. Е не се е стигнало до разтрел с оръдия, както в Индия, където предприемачи индийци си позволяват сами да произвеждат текстил.
Жени Маркс дарява зестрата си на парижките Комунари. Зестрата и никак не е била малка...Тя е от семейство на банкери.
Това което не знаеш , или не искаш да знаеш е, че като правило адептите на социализма като правило са заможни, някои неприлично заможни. Пак като правило
е, че са с престижно образование и езикова култура. Сред тях имаме и дворяни.
Адептите на пазара като правило са клеркове в счетоводни къщи, които мечтаят един ден за собствени клеркове. Разбира се това в началото на кариерата им.
Е
В България нещата не стоят различно. Социалистическата партия е създадена от интелигенти-юристи, учители, преподаватели...
Фамилията на Коларов например е една от най богатите. Говори се , че наследниците получават най-значимата у нас реституция .
Лично познавам човек, който не сложи ръка на реституиран в негова полза обект, който бе клуб на ОФ на ,,Скобелев,, години след това наследниците си го взеха, защото ползвателите го бяха превърнали в заведение.



quote=анонимен]Затова мечтаели да пикаят върху злато!!!

Мразите, ама мразите само друг освен вас да го притежава. Искате да пикаете само върху чужда собственост. Когато обаче я откраднете, за вас става неприкосновена и свята. Няма забогатял комунист, който да си е раздал собствеността на бедните, за да прояви ЕМПАТИЯТА си към тях и да почувствате тяхното усещане за живота което безсрамно лъжете, че познавате. Категорично доказано е точно обратното - най-малко благотворителни са именно комунистите.

Лъжете аутсайдерите, за да крадете от тяхно име.[/quote]
цитирай
34. getmans1 - „Заблуждеенията, включващи из...
12.08.2020 09:53
„Заблуждеенията, включващи известна истина, са най-опасните.„ / мисъл от един АДАМ СМИТ /

Отдавна съм си записал тази мисъл, не знам дали е от УТОПИСТА но в момента много подхожда на БЪЙМНОГОЗНАЙ и на вътрешнополитическата ситуация, демек ... актуална е, двойно актуална...

... Сетих се за още една банална истина „ Изключенията потвърждават правилата. „

... ОПС, сетих се още нещо подходящо, направо НАЙ за случая;

„ Чък Норис е броил до безкрайност. Два пъти. А БатВенц0 3 пъти. Освен това БатВенцО знае последната цифра на пи."
цитирай
35. vencivaleri1951 - Знам аксиомата, че Венци е тъп, необразован и ако е защитил дисертация,
12.08.2020 13:22
ползва езици, попрочел тук там е нещо и всичко това да прикрие тъпотата си в Блог бг.
Да ама не, ерудитите и полиглотите в блога го разкриха и разобличиха. Приемам , но:

Първо за ,,ПИ,, Колкото и да е тъп човек, все пак като 5години са му набивали познания/икономически и технически/ в областта на строителството, то няма как да не знае за ,,пи,, доста повече от 95% тук в блога, още повече когато е зубрил за да ,,блесне,, пред дамите хилядолетните главоблъсканици около това магическо число.

Сега за другото. Колко и тъп да е Венци, не може да не е забелязал, че при екстремни ситуации -войни, бедствия, епидемии... човечеството по правило действа като комуна.
Дали ще с а еднакви добавки към пенсии, заплати, социални помощи...дали ще са еднакви хранителни дажби , лекарства, дърва, въглища и т н и всичко това не като резултативен инструмент, а преразпределение на, , калпак,, , всичко това е в инструментариума на социалната, социалистическата държава. И тъпият Венци няма как да не се замисли, че след като например при война най ефективно са социалистическите практики, защо да не са дваж по ефективни и в мирно време, стига човечеството да сложи като цел комфорта да живееш, а не натрупването , което рано или късно отново ще доведе до война или друг катаклизъм, глад например.
И защо впрочем се водят съвремените войни. Естествено тъпият Венци не може да си отговори сам, но след като криво ляво се научил да чете се довериш на някои автори, почвсики от Платон,Волтер....та чак до Лилов.
А и днешното боричкане на елитите в България мисли тъпия Венци , че е резултат от желанието за натрупване. Един трупа в пещера, друг в чекмеджета, а трета принася от пещерата в чекмеджетата...и отказва. Всеки месец, на определено число отива в пещерата да откаже на похотливия лош чичко, и после отива към чекмеджетата да не откаже на добрия чичко.
Е то прелестта на тези движения поради тъпотата си Венци не разбира, и му се струва по близък наивитета на безсребърниците които ,, уринират върху златните унитази,, вместо да си сложат и те в дома такива, каквато възможност впрочем са имали.
Сталин е давал да му поправят ботушите, Ленин в Мавзолея е с едно различно копче на сакото си.

Ето това ерудитите не могат да разберат...Да си начело на Велика и богата държава и да крачиш из нея с отремонтирани ботуши , или пришито различно копче.
Наследилите ги започнаха да натрупват, да колекционират и ...съсипаха тази Велика държава.
цитирай
36. cortana - 'Сега'..... :):):)
12.08.2020 14:28
Написаното от Вас, другарю Венци, щеше да хваща вяра, ако емпирично не е доказвано обратното и то постоянно в исторически план и навсякъде по света. Тоест, няма държава, включително и Китай, за когото ще ме прощавате, но пишете както Ви говорим отдавна лицемерно, в която социалистическите идеи да не са претърпели крах и да не са направили завой към капиталистически.
Не е нормално и хората НЕ ИСКАТ да живеят като на война и по тази причина доводите Ви са, отново ще ме прощавате, глупави.
Да са равни искат само тези, които са нека го кажа така, принципно мързеливи. Които им се ще да имат гарантиран някакъв базов минимум, за който да не трябва да полагат усилие. Това дори природата го е отхвърлила в процеса на еволюцията, а Вие се опитвате да ни убедите, че е правилно.
Изненадва ли Ви тогава, че не успяхте и не успявате??
цитирай
37. cortana - Не на последно място и нещо друго да Ви кажа, за да се замислите Вие пък върху това. Тъкмо точно Вие сте започнали с по-елементарните примери.
12.08.2020 14:30
Когато 'ние' говорим за глупост, необразованост и т.н. при 'вас', нашите приказки се базират на някакви реални и всеобщо видими факти!! От 'ваша' страна спрямо 'нас' обаче изобщо не е така!!
Това, че нещо ви се иска на 'вас' или го умозаключавате 'вие', не означава, че е факт и не ви дава правото безочливо и по безчестен начин да се опитвате да го налагате. В реалния живот подобно нещо се нарича клевета и отлично знаете, че е включително подсъдно!!
Ако Вмир, Гети, Жоро, аз в реалния живот Ви кажем, че сте неграмотен, то Вие лично никакво възмездие на базата на закона или общественото мнение не можете принципно да получите, защото всеки арбитър ще отчете това като факт и няма да уважи претенциите Ви. Слабата езикова култура, непознаването на основни математически и физични принципи, липсата на технически умения и т.н., са видим и доказуем факт и колкото и да Ви е обидно, съобщаването им не се явява в разрез с истината.
Обратното, Вмир бил член на еди кои си. Преди това на еди кои си. Бил ВМИРИСАН!!!!!!!!!!!!!! Пълни глупости и най-вече КЛЕВЕТИ!! Спуснати хей тъй, понеже ви отърва и с факти не можете да оборите. Ето такива неща като обида и клевета веднага в реалния живот би ви донесло заслуженото!!
Аз профил на Жоро..... На Коста дъщеря му еди каква си..... На Гети съпругата еди каква си..... Ангелина Пискова еди каква си.....
Да де, но това в реалния живот не бихте си позволили, а тук, понеже сте анонимни може, нали?? И си го позволяват АНОНИМНИ ТРОЛОВЕ като blackpredator, theeconomist, pantev, merlrn и т.н. Докато на мен лично в случая да кажем, не ми представлява проблем да нарека когото и да е от 'вас' и реално така, както съм го наричала тук. Защото мога да покажа, че говореното от мен се базира на истината, а 'вие' вашите твърдения НЕ!!
Вярвам, че схващате за какво говоря. А говоря за това, че 'вие' сте доказали и постоянно продължавате да доказвате, че сте голямата работа само и единствено на думи.
Ето точно такива сте били и като осъществяващи социализма и затова той си отиде!! Не дойдоха от Америка да ви го отнемат. Времето само показа на хората, че строят не струва и ТЕ, ХОРАТА, поискаха да си отиде и го премахнаха!! Не Тръмп. Не Сорос. Не Путин. А ХОРАТА, ОБИКНОВЕНИТЕ!! Които не искат да са еднакви, с еднакви дажби като на война, а искат да живеят добре!! Не с малко. Не с дажба. Не с кърпени ботуши и различни копчета. А богато и задоволено.
Защото отречете, че при така 'добрия' и 'справедлив' социализъм, не другите, а точно изживяващите това 'благо', копнееха и се опитваха да избягат при лошия капитализъм. ДА ИЗБЯГАТ!! И ги спираха с бодлива тел и куршуми!! 'Справедливи'. Социалистически!! Обратното не дори като тенденция, а като частни случаи, единични дори, просто не стоеше!!
цитирай
38. getmans1 - Уууууважаеми Го-жи и Г-да гости на ...
12.08.2020 15:05
Уууууважаеми Го-жи и Г-да гости на този блог, признайте си без бой КОЙ, КОЙ бе, нарече БАЙМНОГОЗНАЙ, ТЪП ... Тъ-Ъъ-Пъ ... Тъп може да е всеки друг, ... Тъп може да е асфалта на ББ, меката му ПИ... - еднокнижка ... тъпа е ФАНДЪЧКАТА с нейните ПлЬОЧКИ и редачи на павета ... дУбре, че НАРОДНАТА ВЛАСТ национализари ЖЪЛТИТЕ ПАВЕТА, че така ги спаси от тъпота

КВО ЗНАЙТЕ ВИЯ БРЕ, човек проходил на ЖЪЛТИТЕ ПАВЕТА никога не е бил толкова ТЪП, че чак да прескача трамвайните релси като нЕкой делиорманец ...

... homo natus est in flavo pavers НИКОГА НЕ МОЖЕ ДА Е ТъЪъПъ ... АЗ КАЗАХ.
цитирай
39. petgrig - Корти,
12.08.2020 15:13
права си, мила, но всички тези обяснения към въпросното лице са просто думи, хвърлени на вятъра.
Такива не разбират от логика и доводи.
цитирай
40. blackpredator - е, нема как Венци,
12.08.2020 15:15
валчестият панагюрец, в конкубинат с хладилника,
да не долюбва дебелото интелектуално дупе на Кортана
мазнинки, де вика Вожда..
цитирай
41. cortana - ЕТО ВИ ГО ПРЕСЕН, ПРЕСЕН, ПРИМЕР, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ!! КОМЕНТАРЪТ НАД ТОЗИ МОЙ!!
12.08.2020 15:34
Какво е точно умното ми кажете в този 'интелектуален' напън на какиния??
Кое точно е истината и къде е диалогът??
Аз съм дебела, така ли?? Само, че не аз се притеснявам и/или срамувам да се покажа пред хората било то на снимка тук или реално и казах, че ме познават както съблогери, така и хора от екипа на стопаните, докато blackpredator НИКОЙ НЕ ГО Е ВИЖДАЛ!!
Ето, показаха се фактите. Той мен реално дебела никога не би ме нарекъл, защото Е ТРОЛ и то СТРАХЛИВ и знае, че с него срещата ми би била в присъствието на Жоро (веднъж вече доказа страхливостта си при определената от него среща при 'Тетевен') и такива негови 'мъжки' думи биха коствали целостта на костите му!! :):):)))
Законът в реалния свят би се противопоставил на това негово 'мъжко' поведение и би уважил и би ме овъзмездил, ако предявя претенции!! ТАКА ЛИ Е??
Докато спрямо моите думи към него, че Е ТРОЛ и СТРАХЛИВО МИШЛЕНЦЕ, а не предатор, никой не би възроптал, защото е видно!!
Жоро публикува серия от постинги със свои снимки през годините от най-ранна, та до преди месеци възраст. Но не само какиният, а и самият Вие, сте седнали за дебелина да говорите. ПОКАЖЕТЕ Я ДЕ!! СНИМКИТЕ СА ДОСТЪПНИ!!
ЗАСТАНЕТЕ ДА НАС И ДА СЕ СНИМАМЕ СЪВМЕСТНО, ЧЕ ДА НИ НАПРАВИТЕ ЗА СМЯХ СЪС СВОЯТА ФИЗИКА И ВИЗИЯ СПРЯМО НАШИТЕ ДЕ!! 'ММММ'??




НО ДА ОСТАВЯ ТЕЗИ ОЧЕИЗВАДНИ ФАКТИ И ПО КОМПЛЕКСАРСКАТА РЕПЛИКА НА ПРЪЪЪЪЪЪЦ ДА ОТИГРАЯ ТОПКАТА ПО ТЕМАТА:
Като е извадил какиният комплекса си спрямо Жоровия хладилник.
СОЦИАЛИЗМЪТ, 'великият', планов и 'социален': ЗА ХЛАДИЛНИК СЕ Е ЧАКАЛО С МЕСЕЦИ, ЗА ДА МОЖЕ ДА СИ КУПИ ЧОВЕК!! Уред от първа необходимост!! 'Избор' измежду нека не са 2, а 3 модела. На цена 2 или 3 средни заплати или??
ДЕМОКРАЦИЯТА, така нареченият капитализъм: Такива като фукльо :):):) Жоро си купуват хладилник от 4000 лева, за да могат дори да си подгряват 'нездравословната' пица с него и това е под месечната им заплата. Поръчват го от ДРУГА ДЪРЖАВА дори и на 5тия ден е НА ПРАГА им!!
Такива като пръъъъц, със същата тази под 1 заплата, си избират от поне 5 магазина в Русе за разлика от 1 по времето на социализма. От поне 10 марки с по поне 10 модела. Без чакане!! Дори с безплатен транспорт до вкъщи!!
ДОТУК НЯКАКВО НЕСЪГЛАСИЕ, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??


ХАЙДЕ СЕГА АЗ КАТО СЪМ ДЕБЕЛА ПО ДУМИТЕ НА КОМПЛЕКСИРАЛИЯ СЕ ОТ СНИМКИТЕ ЯВНО, КОИТО ВСЪЩНОСТ И ДОПЪЛНИХ, ДА ВИДИМ НЕГОВАТА, НА ПРЪЦКО, СПЪТНИЦА В ЖИВОТА, 'ММММ'??
Тоест, Вие, другарю Венци, си ги харесвайте тези и такива другари и кореши, но реално те си остават ТРОЛОВЕ!! ФАКТ!!
Тоест, факт е и, че вие искате да пикате на хладилника на такава като Жоро, а на тях им е все тая за вашите хладилници. АМА НЕ СТЕ КОМПЛЕКСАРИ, 'ММММ'??

Факт ще остане и следното: Шяхте ли Вие да съдите Жоро?? 'М'?? Помните ли?? :):):)
:):):)))
Как да не се смея?? Че то е толкова смешно!! Вие?? Жоро??
:):):) :):):)))
Но да приемем, че се е стигнало до съдебна зала.
ФАКТЪТ Е, ЧЕ АЗ И ОЩЕ ДОСТА ДРУГИ СЪБЛОГЪРИ БИХМЕ СЕ ЯВИЛИ КАТО ПОДКРЕПЯЩИ ЖОРО, АКО Е НУЖНО!
ПРЪЦКО НЕ БИ ГО НАПРАВИЛ!!

КАК ДА НЕ Е ТРОЛ И ВИРТУАЛНО МИШЛЕНЦЕ ТОГАВА, ''ММММ?? :):):)
:):):)))
цитирай
42. blackpredator - абе цървул,
12.08.2020 16:59
аз да те съдя?!?!
той Господ те Осъдил..
цитирай
43. cortana - :):):)))
12.08.2020 17:11
blackpredator написа:
абе цървул,
аз да те съдя?!?!
той Господ те Осъдил..

ЕТО ЗА ТАЗИ ВИПИЮЩА ГЛУПОСТ ГОВОРИМ!!
ДА НЕ МОЖЕ ДА ОСМИСЛИ КОЕ С КОЕ КОРЕСПОНДИРА В ЕДИН РАЗГОВОР!!


Какиното ми глЮпаче, ще ти го обясня като за ТЪПО същество като теб:
Ако другарят Венци напише 'В Москва е много готино!!' и аз кажа 'Аз бих отишла и проверила преди да се съглася, а пръцко не', всеки не дори ИНТЕЛИГЕНТЕН, а НОРМАЛЕН човек, ще съотнесе думите ми спрямо теб като твърдение, че не би отишъл в Москва, а не, че ти твърдиш там да е хубаво!!
Схвана ли най-после, 'интелигенте', или да ти го опростявам и обяснявам още по-просто и като за човече с ниско чело, на което веждите правят здрасти една с друга на сантиметър от косата на темето?? :):):)))

ВЕНЦИ СЪДИ ЖОРО.
В ЗАЛАТА ПРИ НУЖДА СЕ ЯВЯВАМ АЗ, ВМИР, РАДО, КУП ДРУГИ СЪБЛОГЕРИ.
ТИ КАТО ПОКРЕПЯЩ ВЕНЦИ НЕ БИ СЕ ЯВИЛ!
Сега вденА ли, какиното глЮпаче, какво съм казала или мисълта ти още се лута между двете гънки и е далеч от процеса осмисляне?? :):):)
:):):)))
цитирай
44. vencivaleri1951 - Жорко, моята тъпота е аксиома, по това нямаме противоречия
12.08.2020 17:35
Никога не съм казвал, че сме равни...и как може. Аз приключих казармата като взводен командир, по време на запасни сборове фалшиво ме повишиха, но ти реално ръководиш дивизия. Тоест равенството е изключено, дори и поради факта , че ти като четринадесетножка имаш и съответните чифтове маратонки. За къде съм аз с тези два левичарски крака. Мен ми е чудно едно. Ти си фоткаш маратонките, а постоянно си в движение и в такива интересни дистинации , които визуално не споделяш.
Виждаме те в дамски дрехи, утре вероятно в доспехите на Ахил...Чудя се кога ще ни ощастливиш и откриеш ,, Боже...,, Както и да е

Иначе защо да те съдя. Премиерът наш е казал , че е гот да си прост, а най гот е било да си кърджалийска...Еди какво си. /Кортана знае/ тоест аз съм благословен... И не само премиерът го казва , а и онзи на кладата,, Свещена простота,, тоест ние простите сме ,,свещени,, Аз и не отричам. За това и профил в социалните мрежи си имам и физиономия, и адреси -на дом и канцелария. Малките ми излети и тържества понякога показвам визуално. Прост, грозен, пършив както казваш...знае се от всички, какво да крия. Виж , вие ерудитите сте Велико тайнство. Не планетите определят житието и битието ви, а вие определяте орбитите на планетите. За Вас гравитацията не важи, а и балкончетата ви не са подвластни на числото ,, пи,,
Само едно ми е чудно, защо един от вас уринира . Наистина прави го аристократично, на двора ...но вие уринирате ли ?Или този ерудит още не е посветен напълно ? Мислех си, че пикочно отделителната система е само за нас прост/олюдието .
Ето такива простички мисли ме занимават -мен простия. Желая здраве и успешно програмодивизиониране...

quote=cortana]Написаното от Вас, другарю Венци, щеше да хваща вяра, ако емпирично не е доказвано обратното и то постоянно в исторически план и навсякъде по света. Тоест, няма държава, включително и Китай, за когото ще ме прощавате, но пишете както Ви говорим отдавна лицемерно, в която социалистическите идеи да не са претърпели крах и да не са направили завой към капиталистически.
Не е нормално и хората НЕ ИСКАТ да живеят като на война и по тази причина доводите Ви са, отново ще ме прощавате, глупави.
Да са равни искат само тези, които са нека го кажа така, принципно мързеливи. Които им се ще да имат гарантиран някакъв базов минимум, за който да не трябва да полагат усилие. Това дори природата го е отхвърлила в процеса на еволюцията, а Вие се опитвате да ни убедите, че е правилно.
Изненадва ли Ви тогава, че не успяхте и не успявате??[/quote]
цитирай
45. getmans1 - А БЕ КОЙ ГО НАРЕЧЕ БАЙМНОГОЗНАЙ 1951 ...
12.08.2020 18:22
А БЕ КОЙ ГО НАРЕЧЕ БАЙМНОГОЗНАЙ 1951 „ТЪП„ БРЕ ...ТЪЙ И НЕ РАЗБРАХ ... или толкова си му е харесало да тъпее че спасение не види от никъде и аз нахалос питам ли питам

ЖОРО, КОРТНИ, ДА ВЗЕМА ДА ВИ ПРЕВЕДА баймногознай1951 ... той пита с уми кОлтурни дали ВИЕ ВЪОБЩЕ ПИКАЕТЕ ... съмнявя се човечеца скромен И КОЙ, БЕ МААМУ СТАРА ГО НАРЕЧЕ „ПЪРШИВ И ГРОЗЕН„
цитирай
46. cortana - 44. vencivaleri1951
12.08.2020 21:22
'Сега'..... :):):)
Като оставим настрана това, че продължавате да се обръщате към мен с 'Жорко' като по този начин проявявате типичното си поведение на ТРОЛ, стигаме до:
..... ПЪРВО, аз никъде не съм казвала, че сте ТЪП, а съм казвала и го повтарям, че ОБРАЗОВАТЕЛНОТО ВИ НИВО Е НИСКО!! И това казах, че се вижда почти постоянно. И, ако спрямо Вас самият то е личностно, не така стои въпросът с обстоятелството да сте бил ръководен кадър по онова ИДИОТСКО време, което възхвалявате!! Партийно спуснат кадър!! Един от ХИЛЯДИТЕ довели точно поради тази си НЕГРАМОТНОСТ и НЕКАДЪРНОСТ до разпада на същото това ИДИОТСКО време!!
ФАКТ!!
..... ВТОРО, аз също така не съм Ви равнявала с никого!! Вие сам КОМПЛЕКСИРАНО го правите!! Вие сте този, който искате да пикате на чуждия хладилник, автомобил, маратонки дори!! Спрямо Вас аз казах, че ВЕЧЕ хората не ги интересува!! Вече, защото ПРЕДИ ги е интересувало. Било е дразнещо НЕОБРАЗОВАНИЯТ и НЕКАДЪРЕН да получава НАГОТОВО партиен и НЕСПРАВЕДЛИВ социален статус.
ФАКТ!!
..... ТРЕТО, но малко по-късно. :)

ПРОДЪЛЖЕНИЕТО:
..... ТРЕТО, ами и аз не знам защо да съдите Жоро, НО Е ФАКТ, ЧЕ СЕ ЗАКАНИХТЕ ВЕДНЪЖ, ЧЕ ЩЕ ГО НАПРАВИТЕ!! Или ще отречете??
Както е и факт, че не ние, а Вие сте се опитвал да 'миришете' :):):) 'мръсното бельо' :):):))) на същия този лош :):):) Жоро. Ама казвате сте нормален???
..... ЧЕТВЪРТО, кореспондиращо с както там казвам, със следващия ми коментар.
цитирай
47. vencivaleri1951 - Сега ме слушай и ти пангюрско лапацало
12.08.2020 21:48
Писна ми от теб вече

Ето предлагам ти следното Сподели че имаш скайп. Тоест можем от телефоните си да поговорим-ти от балкончето си в Амстердам, аз от моето на Скобелев, Ти от моравата си някъде зад океана , аз от моравата си в Лозенец.
Вече и аз не ти вярвам. Ако ме опровергаеш няма да се появя повече в блог бг. Същото не искам от теб, защото ще се лишиш от една от малките си радости.
Ето нека това бъде нашият "Тетевен" Чакам те с лопатката

cortana написа:
'Сега'..... :):):)
Като оставим настрана това, че продължавате да се обръщате към мен с 'Жорко' като по този начин проявявате типичното си поведение на ТРОЛ, стигаме до:
..... ПЪРВО, аз никъде не съм казвала, че сте ТЪП, а съм казвала и го повтарям, че ОБРАЗОВАТЕЛНОТО ВИ НИВО Е НИСКО!! И това казах, че се вижда почти постоянно. И, ако спрямо Вас самият то е личностно, не така стои въпросът с обстоятелството да сте бил ръководен кадър по онова ИДИОТСКО време, което възхвалявате!! Партийно спуснат кадър!! Един от ХИЛЯДИТЕ довели точно поради тази си НЕГРАМОТНОСТ и НЕКАДЪРНОСТ до разпада на същото това ИДИОТСКО време!!
ФАКТ!!
..... ВТОРО, аз също така не съм Ви равнявала с никого!! Вие сам КОМПЛЕКСИРАНО го правите!! Вие сте този, който иската да пикате на чуждия хладилник, автомобил, маратонки дори!! Спрямо Вас аз казах, че ВЕЧЕ хората не ги интересува!! Вече, защото ПРЕДИ ги е интересувало. Било е дразнещо НЕОБРАЗОВАНИЯТ и НЕКАДЪРЕН да получава НАГОТОВО партиен и НЕСПРАВЕДЛИВ соцкален статус.
ФАКТ!!
..... ТРЕТО, но малко по-късно. :)

цитирай
48. missana - Поздравление!
12.08.2020 22:16
Има дух в стиха ти.
цитирай
49. getmans1 - . . . Ти пък. . . само така съм го офо...
12.08.2020 22:27
... Ти пък ... само така съм го оформил, иначе при мен видаги е пълно с дух ... и-и, духове всякакви, дори и бесове.

missana написа:
Има дух в стиха ти.

цитирай
50. getmans1 - Я БРЕ, КОЙ КАЗА ЧЕ БАЙМНОГОЗНАЙ Е. . . ...
12.08.2020 22:35
Я БРЕ, КОЙ КАЗА ЧЕ БАЙМНОГОЗНАЙ Е ...
„ Прост, грозен, пършив както казваш „

КОЙ БРЕ...
цитирай
51. cortana - :):):)
12.08.2020 22:59
Ама моля Ви се, другарю Венци, не изпадайте в истерия!! :):):)))
vencivaleri1951 написа:
Сега ме слушай и ти пангюрско лапацало
Писна ми от теб вече

Ето предлагам ти следното Сподели че имаш скайп. Тоест можем от телефоните си да поговорим-ти от балкончето си в Амстердам, аз от моето на Скобелев, Ти от моравата си някъде зад океана , аз от моравата си в Лозенец.
Вече и аз не ти вярвам. Ако ме опровергаеш няма да се появя повече в блог бг. Същото не искам от теб, защото ще се лишиш от една от малките си радости.
Ето нека това бъде нашият "Тетевен" Чакам те с лопатката

..... ПЪРВО, защо точно беше нужна паразитната дума 'панагюрско'?? Удостоверява, че щом някой е от там е 'лапацало'?? Удостоверява едно единствено нещо, другарю, и то е, че сте КОМПЛЕКСАР, не търпите РЕЛЕВАНТНА :):):) критика и от безслие да водите диспута с факти, прибягвате до жалки опити НЕрелевантно:):):) да уязвите!!
..... ВТОРО, Вас, както и вас, сме Ви, както и ви, слушали с години!! Слушали сме какви ли не фантасмагории, като същевременно сме слушали приписването им на нас!! Да припомня само например за кръщелното, 'мммм'?? :):):))) Още го чакамЕ на този скайп, в който сега своя 'Тетевен' Ви начира да сънувате!! :):):)
..... ТРЕТО, хайде и аз нека се проявя като тъпа :):):) и попитам кого предизвиквате в скайп, Жоро или мен?? :):):) Ох!! Забравих!! :) Щом Вие, може и вие, казвате, то е едно и също, защото Вие, може и вие :):):) най-добре знаете кой е фейк тук и кой не. Всеки, който не Ви, може и ви :):):) изнася и понася, е фейк. В същото време защо вашите фейкове (забележете, тук не пиша 'Вашите, може и вашите', а само второто) да не са истински?? То един цял строй-ФЕЙК сте били изградили та едни профили ще ви ( не 'Ви, може и ви, а само второто) се опрат.
..... ЧЕТВЪРТО, без значение към кого се обръщате, че кой го интересува Вие, може и вие :):):) на какво/кого вярвате и на какво/кого не?? Това не променя истината!! Вие, може и вие, се опитвате постоянно да я променяте!! При това ЛУЗЪРСКИ!!
КОЕТО ВОДИ ДО ПРОДЪЛЖЕНИЕТО В ПРЕДХОДНИЯ МИ КОМЕНТАР. ХЕЙ СЕГА ЩЕ ГО ДОПИША. :)
..... ПЕТО, и да се лишим от Вашето (без 'може и вашето') присъствие тук?? Че кой ще ни весели с ГЛУПОСТА (не тъпотията) СИ?? :):):)
Но всъщност, какво точно да опровергавам/е аз или Жоро?? Мнението Ви, може и ви :):):) за съществуването ни?? За социалното ни положение?? За образованието ни?? За местоработата ни??
КАКВО??
цитирай
52. vencivaleri1951 - Виж Жорко в дамски дрехи
12.08.2020 23:10
Не е необходимо да си лингвист, та да разбереш кой е отсреща -подреждане, изрази, думи, пунктуация толкова е очевАдно. Постнал си фотографията на симпатична и жизнена млада дама, която в никой от животите си не може да е до теб. Остави другото, но в 11 вечерта ще си пише с почти 70 годишен дядо.
Това момиче няма в никакъв случай вид на сбъркано , та да си губи времето с луди и пенсионери. Може и луди пенсионери. И къде е проблемът в предложението ми
Казваме си по едно здрасти , ти от Силициевата долина например, аз от пенсионерски клуб и нещата идват по местата си.

quote=cortana]Ама моля Ви се, другарю Венци, не изпадайте в истерия!! :):):)))
vencivaleri1951 написа:
Сега ме слушай и ти пангюрско лапацало
Писна ми от теб вече

Ето предлагам ти следното Сподели че имаш скайп. Тоест можем от телефоните си да поговорим-ти от балкончето си в Амстердам, аз от моето на Скобелев, Ти от моравата си някъде зад океана , аз от моравата си в Лозенец.
Вече и аз не ти вярвам. Ако ме опровергаеш няма да се появя повече в блог бг. Същото не искам от теб, защото ще се лишиш от една от малките си радости.
Ето нека това бъде нашият "Тетевен" Чакам те с лопатката

..... ПЪРВО, защо точно беше нужна паразитната дума 'панагюрско'?? Удостоверява, че щом някой е от там е 'лапацало'?? Удостоверява едно единствено нещо, другарю, и то е, че сте КОМПЛЕКСАР, не търпите РЕЛЕВАНТНА :):):) критика и от безслие да водите диспута с факти, прибягвате до жалки опити НЕрелевантно:):):) да уязвите!!
..... ВТОРО, Вас, както и вас, сме Ви, както и ви, слушали с години!! Слушали сме какви ли не фантасмагории, като същевременно сме слушали приписването им на нас!! Да припомня само например за кръщелното, 'мммм'?? :):):))) Още го чакамЕ на този скайп, в който сега своя 'Тетевен' Ви начира да сънувате!! :):):)
..... ТРЕТО, хайде и аз нека се проявя като тъпа :):):) и попитам кого предизвиквате в скайп, Жоро или мен?? :):):) Ох!! Забравих!! :) Щом Вие, може и вие, казвате, то е едно и също, защото Вие, може и вие :):):) най-добре знаете кой е фейк тук и кой не. Всеки, който не Ви, може и ви :):):) изнася и понася, е фейк. В същото време защо вашите фейкове (забележете, тук не пиша 'Вашите, може и вашите', а само второто) да не са истински?? То един цял строй-ФЕЙК сте били изградили та едни профили ще ви ( не 'Ви, може и ви, а само второто) се опрат.
..... ЧЕТВЪРТО, без значение към кого се обръщате, че кой го интересува Вие, може и вие :):):) на какво/кого вярвате и на какво/кого не?? Това не променя истината!! Вие, може и вие, се опитвате постоянно да я променят
цитирай
53. novitejivotni - https://maxim-nm.livejournal.com/487704.html
12.08.2020 23:17
ДругарЕ, я се осведомете малко за "войнишкото одеяло" и "кърпените" ботуши на сталин.
То, и ленин се оказа сифилистик и педераст, издържан от майка си и сестра си, с половин изпържен мозък. Което не пречеше, още в основното училище да почнат да ни обясняват, как учените били в потрес от това колко голям бил мозъкът му и как го изследвали, за да го "разберат". Вие обаче продължавате да се опитвате, да пробутвате малоумните му бръщолевеници за някаква "висша мисъл", която ние простосмъртните не можем да разберем и имаме нужда от вас, та да ни я обясните:-)))
Пропагандата не е от вчера, ама вие съвсем сте эастинали в 9- ти клас, отказвате да приемете действителността, ами искате да убедите и още хора, че още са 60-те години, че живота е прекрасен, яко е да се блъска с обувка по масата и щели сте били ( ех, прекрасният български език :-))), да ритате някакви задници.


цитирай
54. vencivaleri1951 - То по фейковете Русия само от неадекватни е управлявана.
13.08.2020 00:00
Защо е тогава с тази огромна територия?
Колкото за Ленин и сифилисът му. Първо цяла плеяда от интелектуалци оставили шедьоври в световната култура са боледували от сифилис. Болест като болест и толкоз. Да не спущам Фред Меркюри ли ,щото си е отишъл от СПИН!?
Сега за Ленин. От кого е заразен? Знае се със сигурност за три негови връзки.
Крупская, която си отива в една прилична възраст за онова време, без никакви признаци на подобно заболяване. Колонтай пък въобще...Отива си на 90близо. Роза Люксембург умира млада сравнително, но е разстреляна.
За наследен Сифилис също не можем да говорим, защото родителите му нямат признаци на тази болест, а майка му живее дълго.
Че мозъкът на Ленин е в окаяно състояние е повече от логично. Той за кратко време до смърта си получава поредица от инсулти. След и заради Бресткия мир срещу него анархистите извършват атентат. Прострелян е във врата, засегнат е и мозъчния ствол. Правят му се две няколко часови операции. По това време няма противосъсирващи лекарства и се случва най вероятното-масирани тромбози. До раняването си Ленин е в желязно здраве-спортува, работния му ден е над 12псса обикновено, почти всяка седмица говори на митинг. Речите му са многочасови. Ще ви предложа нещо. Опитайте се да говорите пред огледало. Колко време ще говорите? Половин час, час, два..два едва ли. А пред многохилядна и екзалтирана публика колко? Колко изречения ще сглобите? Лени е говорил часове и има автентични записи. Това може да го направи изключително здрав човек и със завиден умствен багаж

quote=novitejivotni]ДругарЕ, я се осведомете за "войнишката одеяло" и "кърпените" ботуши на сталин.
То, и ленин се оказа сифилистик и педераст, издържан от майка си и сестра си, с половин изпържен мозък. Което не пречеше, още в основното училище да почнат да ни обясняват, как учените били в потрес от това колко голям бил мозъкът му и как го изследвали, за да го "разберат". Вие обаче продължавате да се опитвате, да пробутвате малоумните му бръщолевенияфза някаква "висша мисъл", която ние простосмъртните не можем да разберем и имаме нужда от вас, та да ни я обясните:-)))
Пропагандата не е от вчера, ама вие съвсем сте эастинали в 9- ти клас, отказвате да приемете действителността, ами искате да убедите и още хора, че още са 60-те години, че живота е прекрасен, яко е да се блъска с обувка по масата и щели сте били ( ех, прекрасният български език :-))), да ритате някакви задници.


[/quote]
цитирай
55. getmans1 - . . . Току що ми хрумна идея за нов п...
13.08.2020 00:18
... Току що ми хрумна идея за нов постинг ... но днес съм уморен

novitejivotni написа:
ДругарЕ, я се осведомете малко за "войнишкото одеяло" и "кърпените" ботуши на сталин.
То, и ленин се оказа сифилистик и педераст, издържан от майка си и сестра си, с половин изпържен мозък. Което не пречеше, още в основното училище да почнат да ни обясняват, как учените били в потрес от това колко голям бил мозъкът му и как го изследвали, за да го "разберат". Вие обаче продължавате да се опитвате, да пробутвате малоумните му бръщолевеници за някаква "висша мисъл", която ние простосмъртните не можем да разберем и имаме нужда от вас, та да ни я обясните:-)))
Пропагандата не е от вчера, ама вие съвсем сте эастинали в 9- ти клас, отказвате да приемете действителността, ами искате да убедите и още хора, че още са 60-те години, че живота е прекрасен, яко е да се блъска с обувка по масата и щели сте били ( ех, прекрасният български език :-))), да ритате някакви задници.



цитирай
56. getmans1 - А БРЕ, КОЙ КАЗА ЧЕ БАЙМНОГОЗНАЙ Е. . . ...
13.08.2020 00:20
А БРЕ, КОЙ КАЗА ЧЕ БАЙМНОГОЗНАЙ Е ...
„ Прост, грозен, пършив както казваш „

КОЙ БРЕ...
цитирай
57. vmir - Бат Венцо сам се нарочва за прост, но това е изпитана тактика, защото той не само знае всичко,
13.08.2020 05:55
той знае как да постига целите си.

Мечтае с Ленин Сульо и Пульо да пикаят върху златото и да го мразят така, както болшевик мрази богаташ и подкокоросва голтаците да му вземат имането. А когато вземат златото на баровците и на голтаците то им трябва само за да пикаят отгоре му, търсенето му ще спадне, цената - тоже. И тогава простият бай Венцо ще може да си купува опиканото злато за жълти стотинки и да окичва Дулцинеята си с него. Елементарно, Уотсън. И понеже е презпълнен с ЕМПАТИЯ към пролетарията, ще вдъхва дълбоко аромата на урината и ще го сочи за Божия благословия и доказ, че между кАмунизма и християнството няма разлика.

Прост бил, а???

Ай гиди бат Венцо, стара лисицо! Ако ти се връзвахме на моабетите, всеки ден щеше да ни купуваш и продаваш на всеки километър до края на света, че и до второто пришествие и след него даже...
цитирай
58. getmans1 - ВМИРе, ти майтап ама аз искам да знам;
13.08.2020 07:15
- А БРЕ, КОЙ КАЗА ЧЕ БАЙМНОГОЗНАЙ Е ...
„ Прост, грозен, пършив ..... „

КОЙ БРЕ...
цитирай
59. vencivaleri1951 - Гетьо просто е ...
13.08.2020 08:37
Прост и грозен Венци е аксиома , след като в опониращата страна са ерудираните и красивите.
Колкото до пършивостта ми /дръглив, мършав/ то според гуруто ти, всеки които е с талия под 130 и задник под 150 е ,,паршив!ьй,, . Така се изрази за задните ми части .

getmans1 написа:
- А БРЕ, КОЙ КАЗА ЧЕ БАЙМНОГОЗНАЙ Е ...
„ Прост, грозен, пършив ..... „

КОЙ БРЕ...

цитирай
60. starforlife - ~
13.08.2020 08:41
Сега...
Няма да чета внимателно коментарите, но ги диагонализирах и така ме напъва да се изпикая в златното си биде - товааа - да попитам Лецемер-Венци:

- Първо:
Последно - като се чуем в Скайп - ще си кажем по едно "здрасти" ли или ще се опровергаваме? И какво точно ще опровергаваме и как ще го направим?
Венци, ама ти сериозно ли го това написа:


- Второ:
И коя според теб е на "фотографията на симпатична и жизнена млада дама, която в никой от животите си не може да е до МЕН"?
И можеш ли да цитираш мерките (гръдна обиколка, талия, ханш) на "това момиче, КОЕТО няма в никакъв случай вид на сбъркано"?
Цитирай и ще видиш кой какво написа:


- Трето:
"Ти си фоткаш маратонките, а постоянно си в движение и в такива интересни дистинации , които визуално не споделяш"
Какво точно искаш да кажеш с това написано от теб в 44-ти коментар?
И не мислиш ли, че е крайно лицемерно, но въпреки това го написа:
цитирай
61. starforlife - ~
13.08.2020 08:47
vencivaleri1951 написа:
Колкото до пършивостта ми /дръглив, мършав/ то според гуруто ти, всеки които е с талия под 130 и задник под 150 е ,,паршив!ьй,, . Така се изрази за задните ми части .

А ти осъзнаваш ли, че всичките епитети, с които те кича - са хей така - неосмисляни и нецелящи да кажат каквото и да е за теб и когото и да е като реалност и мое мнение?
М?
Искам да кажа, Венци, че при реален разговор НИКОГА НЕ БИХ СИ ПОЗВОЛИЛ ТАКЪВ ЕЗИК!
И не понеже не мога или ме е страх, а просто защото това не е езикът ми.
ЗАЩОТО ТАКЪВ ЕЗИК НЕ Е НОРМАЛЕН!

Или отново ще оспорваш, че това НЕ Е ЕЗИКЪТ МИ и твоето (вашето) мнение ще държиш да е вярното, а не да речем на десетки хора И СРЕД СЪБЛОГЪРИТЕ, познаващи ме реално и общували безпроблемно от години с мен, срещали се многократно с мен в най-различни ситуации и на най-различни места без никакво притеснение, срам и т.н.
(Имал съм, Венци, дори любовна връзка с БЛОгърка, представи си. Интелигентна БЛОгърка представи си. С три висши, представи си. От които две филологии и едно финанси, представи си. На доста висока позиция в компанията на... Корти, представи си.)


НО НЕ СЕ ОТПЛЕСВАЙ ПО ТОЗИ МИ КОМЕНТАР, А ВЗЕМИ ОТНОШЕНИЕ ПО ПРЕДХОДНИЯ, М?

ПС: Мерките ми, Венци
Талия - 97 см.
"Задник" - 101 см.
Гръдна обиколка - 114 см.
Бицепс - 49 см.
Бедро - 62 см.
Врат - 42 см.
Актуални - току що ги премерих.
Нещо още като мерки да интересува теб или някого?
М?
КУРа ми е 11 см. в състояние на покой и 17 см. надървен.
Някой от компанийката ви ще се качи ли?
Или да му почеша сливиците?
Ха ха ха
цитирай
62. vencivaleri1951 - Вмире, пак ще ти повторя, няма беден и необразован сред основателите на социслистическите теория и движение
13.08.2020 09:07
Ако искаш на лична и местна основа да сравним. Ти беше споменал , че единият ти дядо е бил в окупационния корпус в Югославия. Там но като противостоящи са били чичо ми и баща ми. Чичо става партизанин като абсолвент в Лесотехническия , а баща ми като последен курс гимназист във ,,Втора мъжка,, Прибиран и разпитван е преди това за стен- вестник. /тогавашните блогове/
Тоест застанали са срещу дядо ти. Какво е било образованието и препитанието на дядо ти?
Ще отбележа също така, че голяма част от отряда на Трънски са ученици, студенти,.Самият Трънски е учител, заместникът му Лукавишки лекар...
Просто мит е, че бедни и неграмотни са комунистите и от завист към богатите се вдигат. Чичо ми е вишист, баща ми е имал успех за студент , тоест и той най-вероятно е щял да продължи образованието си. Преди 9ти септември висшистите не са много и социалният им статус не е нисък. За какво рискуват живота си. смяташ ли, че е заради дисагите на дядо ти. Те са имали решителността сами да изберат съдбата си в тази война, а дядо ти е тръгнал по чужда воля , като добиче на заколение.
Не казвам кой крив, кой прав. Говоря за свободата да бъдеш себе си, да се бориш за идеите си.
Имаме революционен момент, когато от долу искат, а от горе не могат./ Това е пак по Ленин/Важи за всички революции и промяна на обществено икономически формации. Дали ще е въстанието на Ивайло, дали боржуазна или социалистическа революция, дали ще е Гражданска война между Севера и юга -фрмулата е една. Невъзможност на господстващият елит да формулира и представи на тези под него управленска визия. В резултат имаме смяна на елита и вой и клетви на отиващия си елит към тези които им вземат мястото. Както графове и херцози не могат да да повярват , че ги сменят адвокати, бакали и доктори, така и в България отиващият си елит до последно не можа да схване, че промяната е неизбежна и предстои
Дори и в момента в нас имаме управленски елит който няма полезен ход и не разбира какво му се случва.
Впрочем Висоцки според мен с един стих е обяснил грубата философия на революциите, превратите и т н
,,.../А в комнатах наших , сидят комисари/ и девочек наших ведут в кабинет/,,
Помисли върху това прозрение на големия поет и артист
анонимен написа:
той знае как да постига целите си.

Мечтае с Ленин Сульо и Пульо да пикаят върху златото и да го мразят така, както болшевик мрази богаташ и подкокоросва голтаците да му вземат имането. А когато вземат златото на баровците и на голтаците то им трябва само за да пикаят отгоре му, търсенето му ще спадне, цената - тоже. И тогава простият бай Венцо ще може да си купува опиканото злато за жълти стотинки и да окичва Дулцинеята си с него. Елементарно, Уотсън. И понеже е презпълнен с ЕМПАТИЯ към пролетарията, ще вдъхва дълбоко аромата на урината и ще го сочи за Божия благословия и доказ, че между кАмунизма и християнството няма разлика.

Прост бил, а???

Ай гиди бат Венцо, стара лисицо! Ако ти се връзвахме на моабетите, всеки ден щеше да ни купуваш и продаваш на всеки километър до края на света, че и до второто пришествие и след него даже...
цитирай
63. vencivaleri1951 - И понеже е видно и че си пластичен /мъжът каучук/
13.08.2020 09:40
най-вероятно и сам можеш да погъделичкаш сливиците си

quote=starforlife]
vencivaleri1951 написа:
Колкото до пършивостта ми /дръглив, мършав/ то според гуруто ти, всеки които е с талия под 130 и задник под 150 е ,,паршив!ьй,, . Така се изрази за задните ми части .

А ти осъзнаваш ли, че всичките епитети, с които те кича - са хей така - неосмисляни и нецелящи да кажат каквото и да е за теб и когото и да е като реалност и мое мнение?
М?
Искам да кажа, Венци, че при реален разговор НИКОГА НЕ БИХ СИ ПОЗВОЛИЛ ТАКЪВ ЕЗИК!
И не понеже не мога или ме е страх, а просто защото това не е езикът ми.
ЗАЩОТО ТАКЪВ ЕЗИК НЕ Е НОРМАЛЕН!

Или отново ще оспорваш, че това НЕ Е ЕЗИКЪТ МИ и твоето (вашето) мнение ще държиш да е вярното, а не да речем на десетки хора И СРЕД СЪБЛОГЪРИТЕ, познаващи ме реално и общували безпроблемно от години с мен, срещали се многократно с мен в най-различни ситуации и на най-различни места без никакво притеснение, срам и т.н.
(Имал съм, Венци, дори любовна връзка с БЛОгърка, представи си. Интелигентна БЛОгърка представи си. С три висши, представи си. От които две филологии и едно финанси, представи си. На доста висока позиция в компанията на... Корти, представи си.)


НО НЕ СЕ ОТПЛЕСВАЙ ПО ТОЗИ МИ КОМЕНТАР, А ВЗЕМИ ОТНОШЕНИЕ ПО ПРЕДХОДНИЯ, М?

ПС: Мерките ми, Венци
Талия - 97 см.
"Задник" - 101 см.
Гръдна обиколка - 114 см.
Бицепс - 49 см.
Бедро - 62 см.
Врат - 42 см.
Актуални - току що ги премерих.
Нещо още като мерки да интересува теб или някого?
М?
КУРа ми е 11 см. в състояние на покой и 17 см. надървен.
Някой от компанийката ви ще се качи ли?
Или да му почеша сливиците?
Ха ха ха[/quote]
цитирай
64. getmans1 - Гетьо просто е. . . Прост и грозен ...
13.08.2020 10:36
vencivaleri1951 написа:
Гетьо просто е ... Прост и грозен Венци е аксиома ,...


... АКСИОМА Е; „ Гетьо, ти не разбираш „ или пък, „Гетьо не разбира„ - все изрази които много начесто употребявяш

vencivaleri1951 написа:
след като в опониращата страна са ерудираните и красивите.


... НЕ ВИЖДАШ ЛИ колко е смешно да си сляпо мъжката ДЪРЕВИЦА ...

http://getmans1.blog.bg/politika/2020/07/25/spomnete-si-tova-a-posle-si-spomnete-i-vashite-si-komentari.1720655

... СПОМНЯШ ли си този МОЙ постинг, колко пъти влезе в блога ми тогава НО НЕ РАЧИ ДА КОМЕНТИРАШ

vencivaleri1951 написа:
Колкото до пършивостта ми /дръглив, мършав/ то според гуруто ти, всеки които е с талия под 130 и задник под 150 е ,,паршив!ьй,, . Така се изрази за задните ми части .


... ЗА тези твои думи ще кажа, чи си си получил заслуженото ... защото да наричаш човека от снимката „дебел„ - тебе цитирам ... си е обида
НЕ ЗНАМ ДАЛИ ЩЕ ЗАБЕЛЕЖИШ НО ТУК ЗА ПЪРВИ ПЪТ СИ ПОЗВОЛЯВАМ ДА ЗАЩИТЯ ЖОРО-СТАР .... на пук на това което разпространяваш, че ми бил „гуру„ „Боже„ и н.н.
... В положението на „матросовец„ ти се поставяш сам когато без всякаква нужда браниш корешите си

getmans1 написа:
- А БРЕ, КОЙ КАЗА ЧЕ БАЙМНОГОЗНАЙ Е ...
„ Прост, грозен, пършив ..... „

КОЙ БРЕ...

[/quote]
цитирай
65. vencivaleri1951 - Гетьо, без да искаш написа разликите
13.08.2020 11:12
Да ме сравняваш с Велислава за мен е комплимент, голям комплимент, макар , че абсолютно не съм съгласен с дейността и в този момент и тежки думи бяха казани по между ни. Тоест аз мога да разгранича и призная безспорния и талант като автор и да я упрекна като политик. Тоест ти разсъждаваш за един човек главно дали съвпада светогледа ви. Вероятно не си чел нито една нейна книга, не си гледал нито една нейна пиеса. Дори не би си направил труда да го сториш.
За дебел, грозен, мършав, тъп...съм отворен за подобни ,,комплименти ,, , защото за тях не си отговорен. Мама, тате, дедо Боже ,толкова могли, толкова направили. Важно е от тук нататък какво ще направиш с даденостите си. Ако си тъп и грозен си намирал умна и красива жена, та белким имаш късмет децата ви да прихванат от нея. Тоест ние се раждаме на този свят поради неразбран от нас замисъл и всички тези ежения кой, по, най са толкова смешни като се има предвид нетрайността ни в този свят. Впрочем бях шашнат от едно изследване. Хитлер в стремежа си за чиста и арийска раса от ,, полубогове,, прибягва до стерилизация , а и физическо неутрализиране на хора с ментална патология. Половин век след войната процентът на хората с ментални отклонения в Германия е приблизително еднакъв с довоенния им дял. Как и защо се появяват, като драстично е свита базата им за възпроизводство е Енигма.
Тоест , такива каквито сме е по нечия воля и не зависи от нас. Някои се сриваме от малко препятствие, един велик англичанин парализиран напълно, се нареди
сред гениалните. Или какво да кажем за нашия Дамян Дамянов???
А колкото до ,,дебел,, това е една от репликите срещи залпове от гинекологични урологични такива от негова страна. Дебел бил!?
Колко да е дебел, слонът е по дебел.
И виж, след първоначално стъписване /признавам го/ вече гуруто ми е смешен. Дори с мерки ни запознава... Как да не му кажеш ,,шишко,,



getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Гетьо просто е ... Прост и грозен Венци е аксиома ,...


... АКСИОМА Е; „ Гетьо, ти не разбираш „ или пък, „Гетьо не разбира„ - все изрази които много начесто употребявяш

vencivaleri1951 написа:
след като в опониращата страна са ерудираните и красивите.


... НЕ ВИЖДАШ ЛИ колко е смешно да си сляпо мъжката ДЪРЕВИЦА ...

http://getmans1/politika/2020/07/25/spomnete-si-tova-a-posle-si-spomnete-i-vashite-si-komentari.1720655

... СПОМНЯШ ли си този МОЙ постинг, колко пъти влезе в блога ми тогава НО НЕ РАЧИ ДА КОМЕНТИРАШ

vencivaleri1951 написа:
Колкото до пършивостта ми /дръглив, мършав/ то според гуруто ти, всеки които е с талия под 130 и задник под 150 е ,,паршив!ьй,, . Така се изрази за задните ми части .


... ЗА тези твои думи ще кажа, чи си си получил заслуженото ... защото да наричаш човека от снимката „дебел„ - тебе цитирам ... си е обида
НЕ ЗНАМ ДАЛИ ЩЕ ЗАБЕЛЕЖИШ НО ТУК ЗА ПЪРВИ ПЪТ СИ ПОЗВОЛЯВАМ ДА ЗАЩИТЯ ЖОРО-СТАР .... на пук на това което разпространяваш, че ми бил „гуру„ „Боже„ и н.н.
... В положението на „матросовец„ ти се поставяш сам когато без всякаква нужда браниш корешите си

getmans1 написа:
- А БРЕ, КОЙ КАЗА ЧЕ БАЙМНОГОЗНАЙ Е ...
„ Прост, грозен, пършив ..... „

КОЙ БРЕ...


[/quote]
цитирай
66. vmir - 58. getmans1 - ВМИРе, ти майтап ама аз искам да знам;
13.08.2020 12:24
getmans1 написа:
- А БРЕ, КОЙ КАЗА ЧЕ БАЙМНОГОЗНАЙ Е ...
„ Прост, грозен, пършив ..... „

КОЙ БРЕ...


E, ти пък питаш... Все едно ме питаш защо лъжливото овчарче викаше: "помоооощ!!!" Ми пророда, бе Гети, природата така го е направила... (да не споменаваме Ленин, щото някой повратлив ли си е по природа, не само в Ленин, ами и в Гейтс ще се кълне, стига така да му изнася...).

Педерасти, сър!
цитирай
67. krumbelosvet - Язък
13.08.2020 12:32
Прерових 65 коментара с надежда да се включи и Росиела, поне след приятеля си Мисана. Не е права Росиила да не се включи. Тя трябва да е благодарна, че Гетманс е ЕДИНСТВЕНИЯТ ПО-СЛАБ ПОЕТ ОТ НЕЯ В БЛОГА. А невръстният интелектуалец 5григ намира у Гетманс логика и доводи, което и Шерлок Холмс не би успял. 5григ е най-умният психо-десен.
цитирай
68. getmans1 - . . . а бе байУЙмногознай1951. . . тук ...
13.08.2020 13:32
... а бе байУЙмногознай1951 ... тук не говорим за В. ДЪРЕВА
Тук аз говоря за ДЪРЕВЩИНАТА, партийната ... макар, че в последно време, от 30 години насам тая жена не е на себе си ... / Ти явно, така и не погледна линка който ти дадох ... /

...И ВЗЕ, ЧЕ СЕ ВЪЗГОРДЯ ... опазил ме Бог да ти имам възприятията.

vencivaleri1951 написа:
Да ме сравняваш с Велислава за мен е комплимент, голям комплимент, макар , че абсолютно не съм съгласен с дейността и в този момент и тежки думи бяха казани по между ни. Тоест аз мога да разгранича и призная безспорния и талант като автор и да я упрекна като политик. Тоест ти разсъждаваш за един човек главно дали съвпада светогледа ви. Вероятно не си чел нито една нейна книга, не си гледал нито една нейна пиеса. Дори не би си направил труда да го сториш.
За дебел, грозен, мършав, тъп...съм отворен за подобни ,,комплименти ,, , защото за тях не си отговорен. Мама, тате, дедо Боже ,толкова могли, толкова направили. Важно е от тук нататък какво ще направиш с даденостите си. Ако си тъп и грозен си намирал умна и красива жена, та белким имаш късмет децата ви да прихванат от нея. Тоест ние се раждаме на този свят поради неразбран от нас замисъл и всички тези ежения кой, по, най са толкова смешни като се има предвид нетрайността ни в този свят. Впрочем бях шашнат от едно изследване. Хитлер в стремежа си за чиста и арийска раса от ,, полубогове,, прибягва до стерилизация , а и физическо неутрализиране на хора с ментална патология. Половин век след войната процентът на хората с ментални отклонения в Германия е приблизително еднакъв с довоенния им дял. Как и защо се появяват, като драстично е свита базата им за възпроизводство е Енигма.
Тоест , такива каквито сме е по нечия воля и не зависи от нас. Някои се сриваме от малко препятствие, един велик англичанин парализиран напълно, се нареди
сред гениалните. Или какво да кажем за нашия Дамян Дамянов???
А колкото до ,,дебел,, това е една от репликите срещи залпове от гинекологични урологични такива от негова страна. Дебел бил!?
Колко да е дебел, слонът е по дебел.
И виж, след първоначално стъписване /признавам го/ вече гуруто ми е смешен. Дори с мерки ни запознава... Как да не му кажеш ,,шишко,,




цитирай
69. cortana - 'Сега'..... :):):)
13.08.2020 14:46
Обобщавайки наблюдението над рекоментарите на другаря Венци, се забелязва отдавна известният за него факт, че той упорито отбягва да коментира неудобното нему.
В настоящата 'дискусия' например отбягна коментар по факта, че обсъжда позлатяването на тоалетна чиния за западни богаташи, които този свой снобизъм може пък да са го реализирали именно, за да демонстрират 'надсмиването' си над тленността на материалното богатство, а не обсъжда същия снобизъм при Путин по отношение на същия въпрос.
В настоящата 'дискусия' например отбягна коментар по факта, че в 40ти коментар какиното страхливо мишленце не само не се включва с нищо по темата, а включването му е такова, каквото другарят Венци не одобрява и това поведение на въпросния е такова от край време в блога, докато нашето с Жоро от година и то нарочно.
Така реално засегнах и друго, което другарят Венци упорито отказва да възприеме, а именно, повтарям го, че не само нашето поведение с Жоро е от известно време и нарочно така огледално спрямо тях, а и на други хора. И всички те естествено стават фейкове на Жоро, Полигор и т.н.

Другарю Венци, Жоро, тоест аз в мъжки дрехи :):):) подчерта, че държи на реплика по коментар 60!! Вие обаче си направихте оглушки по него, но веднага се хванахте за числата, които е дал в коментар 61, без да се замисляте, че тези числа може да са това, на което вие му казвате 'фина ирония' и може да са хей така, измислени.
Нещо повече, Вие не се хванахте дори за самите числа, а се 'хванахте' за..... пениса на Жоро!! :):):)
:):):)))
цитирай
70. cortana - Затова аз ще си позволя да повторя:
13.08.2020 14:47
starforlife написа:
Сега...
Няма да чета внимателно коментарите, но ги диагонализирах и така ме напъва да се изпикая в златното си биде - товааа - да попитам Лецемер-Венци:

- Първо:
Последно - като се чуем в Скайп - ще си кажем по едно "здрасти" ли или ще се опровергаваме? И какво точно ще опровергаваме и как ще го направим?
Венци, ама ти сериозно ли го това написа:


- Второ:
И коя според теб е на "фотографията на симпатична и жизнена млада дама, която в никой от животите си не може да е до МЕН"?
И можеш ли да цитираш мерките (гръдна обиколка, талия, ханш) на "това момиче, КОЕТО няма в никакъв случай вид на сбъркано"?
Цитирай и ще видиш кой какво написа:


- Трето:
"Ти си фоткаш маратонките, а постоянно си в движение и в такива интересни дистинации , които визуално не споделяш"
Какво точно искаш да кажеш с това написано от теб в 44-ти коментар?
И не мислиш ли, че е крайно лицемерно, но въпреки това го написа:

А ги повтарям, защото живо ме интересува репликата Ви по отношение на частта за това коя е на "фотографията симпатичнаТА и жизнена млада дама, която в никой от животите си не може да е до НЕГО' :):):), откъде на къде Вие ще си позволявате да вменявате, че това е опит на Жоро да я представи като спътницата му в живота и как при това положение да не е релевантно (и ноторно, и ноторно) да Ви нарече човек и ИНТРИГАНТ??!!
цитирай
71. vencivaleri1951 - Също така написах, че подобна симпатична и жизнена дама не би
13.08.2020 22:14
си губила с времето да си пише с пенсия като мен . Различна ни е "трапезата" -аз в голяма степен "предъвквам миналото" тя тепърва прави спомени.
По тази причина мисля , че си профил на Жоро, защото наиситина би имало нещо сбъркано вместо да се радваш на живота/а тази дама от снимката знае какво иска и как да го постигне/ ще се заяждаш с мен, блеки , ико...и ще си разменяш комплименти с гетю, вмир и т н
И да приключим темата Можеш лесно да го докажеш като ме потърсиш по скайпа, фейса и прочие...До тогава ще си Жоро

cortana написа:
starforlife написа:
Сега...
Няма да чета внимателно коментарите, но ги диагонализирах и така ме напъва да се изпикая в златното си биде - товааа - да попитам Лецемер-Венци:

- Първо:
Последно - като се чуем в Скайп - ще си кажем по едно "здрасти" ли или ще се опровергаваме? И какво точно ще опровергаваме и как ще го направим?
Венци, ама ти сериозно ли го това написа:


- Второ:
И коя според теб е на "фотографията на симпатична и жизнена млада дама, която в никой от животите си не може да е до МЕН"?
И можеш ли да цитираш мерките (гръдна обиколка, талия, ханш) на "това момиче, КОЕТО няма в никакъв случай вид на сбъркано"?
Цитирай и ще видиш кой какво написа:


- Трето:
"Ти си фоткаш маратонките, а постоянно си в движение и в такива интересни дистинации , които визуално не споделяш"
Какво точно искаш да кажеш с това написано от теб в 44-ти коментар?
И не мислиш ли, че е крайно лицемерно, но въпреки това го написа:

А ги повтарям, защото живо ме интересува репликата Ви по отношение на частта за това коя е на "фотографията симпатичнаТА и жизнена млада дама, която в никой от животите си не може да е до НЕГО' :):):), откъде на къде Вие ще си позволявате да вменявате, че това е опит на Жоро да я представи като спътницата му в живота и как при това положение да не е релевантно (и ноторно, и ноторно) да Ви нарече човек и ИНТРИГАНТ??!!

цитирай
72. starforlife - ~ 71. vencivaleri1951
14.08.2020 01:38
Виж сега, дърти КАПУТЕ...

Корти ще те нарече "интригант", но аз в НАСТОЯЩОТО си "амплоа" СПРЯМО ВАС, ще си ти го кажа както е по-правилно, а то е, че си МИЗЕРЕН КАПУТ.
А си такъв, защото като говориш, че и друго си написал, та да погледнем, че и друго-друго си написал, цитирам:
В 52-ри коментар, ти, КАПУТ НЕПОРЪБЕН, написа:
... Постнал си фотографията на симпатична и жизнена млада дама, която в никой от животите си не може да е до теб...

Такива думи всеки ще ти каже, че се пишат когато "симпатична и жизнена млада дама" я определяш като жената в живота на отсрещния, независимо дали съпруга или любима.
Ето затова (Една дума, както и "дотогава" в последния ти коментар е една, а не две думи, ама не си неграмотен, че такива грешки при теб присъстват постоянно и масово, м?) Та: Ето затова Корти ще те нарече "интригант", а аз просто "КАПУТ".
Това първо.

Второ: Кой си ти бе, КАПУТ ИЗКЛЕЦАН, че да определяш колко от свободното си време и за какво, да отделя който и да е?
КОЙ бе, КАПУТ с КАПУТИТЕ?
М?
На децата си дори не може да държиш такава сметка бе, ИДИОТ с ИДИОТИТЕ.
Ама както не един път ти се каза - манталитет.
На КАПУТ, свикнал да си вре гагата с интриги в живота на другите.

Трето: Аз КОСВЕНО обясних ли в постинг как се използва поне 5 пъти по-ефективно Гугъл при определени видове търсене?
ОБЯСНИХ!
Е... Не както го правех ГОДИНИ НАРЕД преди - тогава, когато ВИЕ по същия КАПУТСКИ начин се заяждахте с кого ли не... Но обясних и то както вече нарочно го правя несдъвкано, за да не могат МИКРОЦЕФАЛСКИ КАПУТИ като Пръцко например, да научават неща от мен, но МИЗЕРНО-КОМПЛЕКСИРАНО-КАПУТСКИ да се опитват да ме изкарват мен глупав, а себе си умни. Те мен?
Та: Като обясних въпросното ефективно търсене с Гугъл, (дето ти не си схванал и на 10%, защото си ГЛУПАВ) що така не намериш коментара когато Корти те приканва да мине откъдето кажеш и без да слиза от таксито - да й покажеш само за миг кръщелното, дето още те "чакаме" вече година да направиш КАКТО ОБЕЩА, а не, че ние сме примрели за това? Вече не остана непредубеден съблогър, който да не се е убедил, че ти си един обикновен ЛЪЖЕЦ - тоест - КАПУТ.
Тогава да беше приел и да я беше видял с очите си (и сравняваш с няколкото й снимки в блога, на "фона" на това, че на Пръцко освен менталната пръдня, също не си виждал физоимутрата, ама не каниш него в Скайп, КАПУТЕ ПРОБИТ), а не сега със Скайп да се пудриш.
А си КАПУТ, защото само КАПУТ може да се подгигилясва, че друг, в случая аз, не е кръстен за разлика от теб, и когато този някой, в случая аз, ти затвори МИНЕТЧИЙСКАТА уста и покаже веднага кръщелното си - ти да се усукваш както когато се ЕБЕШ с някой от тези, с които си облизвате МЕКИТЕ ПИШКИ.
Та да повторя: Да си се срещнал с Корти тогава, а не сега да се опитваш да си духовит.
И не мислиш ли, че ако съм такъв, какъвто се опитвате да ме изкарате, най-лесно ще хвана някоя позната, приятелка - представи си имам десетки - да ти се представи за Корти в Скайп бе, ИДИОТ с ИДИОТИТЕ?

МИ ДАВАЙ СКАЙП ПЪК ДА ТИ ГО СПРЕТНА НОМЕРА ЩОМ СИ ТОЛКОВА ДУХОВИТ, М?
ПЪК ДА ТЕ ВИДЯ КАК ПОСЛЕ ЩЕ ИЗПЪЛНИШ ОБЕЩАНИЕТО СИ ДА СЕ ПРЪЖДОСАШ ОТ БЛОГА, МИЗЕРНИКО СКЛЕРОТИЧЕН.
Не, не искам това. Просто говоря за това, че ти винаги си бил ПРОСТО ПРАЗНОДУМЕЦ.
Такъв си бил и като ръководител - НЕКАДЪРЕН ПРАЗНОДУМЕЦ, паразитирал на гърба на подчинените си. Партийно помазан да паразитира, защото друго и не може.

Пфу, ИЗТЪРСАК НИЩОЖНО-ГЕНЕРАЛСКИ, плод на КОМУНИСТИЧЕСКА ГЕНЕТИЧНО ОБРЕМЕНЕНА ПОЛЮЦИЯ.
цитирай
73. vencivaleri1951 - Няма начин да се събудиш и Жорко да не ти каже
14.08.2020 06:03
доброутро с набор изрази и думи от гинекологията и урологията.

Най напред да попитам, сутринта мери ли си пениса, щото може да е порасъл , както ти на бой през последната година.
Сега по коментара ти. Като изключим преамбюла и финала на коментара ти/защото те са" щампа " за всички твои коментари до мен/, останалото са незрели емоционални люшкания на несъстоял се мъж.
И защо трябва да се срамувам , чебаща ми е висш офицел, а не фатмак. И когато се е клел при получаване на първото си звание го е направил убеден, а не за насъщния, както вероятно е направил баща ти при получаване на нашивките си. Може да клеветя човекът, но приемам , че ти си развил неговаия светоглед. И като говориш за образованост, какво искаш да кажеш? Завършил съм ЛГУ, специализирал съм във филиал на Сорбоната и от курсовия проект там съм защитил дисертация.
Ти къде си учил гениалний, каква степен имаш? Какви езици свободно ползваш?
Някога правил ли си си труда да погледнеш постингите и коментарите си и да се вгледаш с колко думи комуникираш. Едва "пълнят фатмашката столова котленка"
Да, половината ми фамилия е потомствено в лявата страна на идеологията. Прави или не , те са вярвали в това което са правели, залагали са си живота и в съпротивата и на фронта. Твоите какво са правели? Доброволно, с молба са поискали да постъпят в редовете на милицията и да обслужват системата против която си се разсмърдял. Не ти харесва системата , строя партията, ставаш учител , шофьор, лекар, тракторист...Защо милиционер. Баща ти под пагон както и моя, но моят грешен , защото пагоните му с дъбови листа. И не е малка вераятността да е членувал в БКП. Тоест търсил поръчители, писал болба, зубрил устав, клел се и т н...
Та да питам ти плод на каква полюция си? Или, "Га яди кюфтетата от милиционерския стол не рИва, сега рИвеш" щото престижно ти се струва. Точно толкова престижно е колкото софтуерната ти дивизия-смешен си
цитирай
74. vencivaleri1951 - Капуг...хитлер Капут-баща ми му рита задника до Виена
14.08.2020 06:04
starforlife написа:
Виж сега, дърти КАПУТЕ...

Корти ще те нарече "интригант", но аз в НАСТОЯЩОТО си "амплоа" СПРЯМО ВАС, ще си ти го кажа както е по-правилно, а то е, че си МИЗЕРЕН КАПУТ.
А си такъв, защото като говориш, че и друго си написал, та да погледнем, че и друго-друго си написал, цитирам:
В 52-ри коментар, ти, КАПУТ НЕПОРЪБЕН, написа:
... Постнал си фотографията на симпатична и жизнена млада дама, която в никой от животите си не може да е до теб...

Такива думи всеки ще ти каже, че се пишат когато "симпатична и жизнена млада дама" я определяш като жената в живота на отсрещния, независимо дали съпруга или любима.
Ето затова (Една дума, както и "дотогава" в последния ти коментар е една, а не две думи, ама не си неграмотен, че такива грешки при теб присъстват постоянно и масово, м?) Та: Ето затова Корти ще те нарече "интригант", а аз просто "КАПУТ".
Това първо.

Второ: Кой си ти бе, КАПУТ ИЗКЛЕЦАН, че да определяш колко от свободното си време и за какво, да отделя който и да е?
КОЙ бе, КАПУТ с КАПУТИТЕ?
М?
На децата си дори не може да държиш такава сметка бе, ИДИОТ с ИДИОТИТЕ.
Ама както не един път ти се каза - манталитет.
На КАПУТ, свикнал да си вре гагата с интриги в живота на другите.

Трето: Аз КОСВЕНО обясних ли в постинг как се използва поне 5 пъти по-ефективно Гугъл при определени видове търсене?
ОБЯСНИХ!
Е... Не както го правех ГОДИНИ НАРЕД преди - тогава, когато ВИЕ по същия КАПУТСКИ начин се заяждахте с кого ли не... Но обясних и то както вече нарочно го правя несдъвкано, за да не могат МИКРОЦЕФАЛСКИ КАПУТИ като Пръцко например, да научават неща от мен, но МИЗЕРНО-КОМПЛЕКСИРАНО-КАПУТСКИ да се опитват да ме изкарват мен глупав, а себе си умни. Те мен?
Та: Като обясних въпросното ефективно търсене с Гугъл, (дето ти не си схванал и на 10%, защото си ГЛУПАВ) що така не намериш коментара когато Корти те приканва да мине откъдето кажеш и без да слиза от таксито - да й покажеш само за миг кръщелното, дето още те "чакаме" вече година да направиш КАКТО ОБЕЩА, а не, че ние сме примрели за това? Вече не остана непредубеден съблогър, който да не се е убедил, че ти си един обикновен ЛЪЖЕЦ - тоест - КАПУТ.
Тогава да беше приел и да я беше видял с очите си (и сравняваш с няколкото й снимки в блога, на "фона" на това, че на Пръцко освен менталната пръдня, също не си виждал физоимутрата, ама не каниш него в Скайп, КАПУТЕ ПРОБИТ), а не сега със Скайп да се пудриш.
А си КАПУТ, защото само КАПУТ може да се подгигилясва, че друг, в случая аз, не е кръстен за разлика от теб, и когато този някой, в случая аз, ти затвори МИНЕТЧИЙСКАТА уста и покаже веднага кръщелното си - ти да се усукваш както когато се ЕБЕШ с някой от тези, с които си облизвате МЕКИТЕ ПИШКИ.
Та да повторя: Да си се срещнал с Корти тогава, а не сега да се опитваш да си духовит.
И не мислиш ли, че ако съм такъв, какъвто се опитвате да ме изкарате, най-лесно ще хвана някоя позната, приятелка - представи си имам десетки - да ти се представи за Корти в Скайп бе, ИДИОТ с ИДИОТИТЕ?

МИ ДАВАЙ СКАЙП ПЪК ДА ТИ ГО СПРЕТНА НОМЕРА ЩОМ СИ ТОЛКОВА ДУХОВИТ, М?
ПЪК ДА ТЕ ВИДЯ КАК ПОСЛЕ ЩЕ ИЗПЪЛНИШ ОБЕЩАНИЕТО СИ ДА СЕ ПРЪЖДОСАШ ОТ БЛОГА, МИЗЕРНИКО СКЛЕРОТИЧЕН.
Не, не искам това. Просто говоря за това, че ти винаги си бил ПРОСТО ПРАЗНОДУМЕЦ.
Такъв си бил и като ръководител - НЕКАДЪРЕН ПРАЗНОДУМЕЦ, паразитирал на гърба на подчинените си. Партийно помазан да паразитира, защото друго и не може.

Пфу, ИЗТЪРСАК НИЩОЖНО-ГЕНЕРАЛСКИ, плод на КОМУНИСТИЧЕСКА ГЕНЕТИЧНО ОБРЕМЕНЕНА ПОЛЮЦИЯ.

цитирай
75. cortana - Хайде добро утро и от мен, Жоро в женски дрехи!! :):):)))
14.08.2020 09:15
Другарю Венци от поредния патетичен 73ти коментар, Вие определено не читател, а само писател!! И то писател, хвалебствен хроникьор на фамилията си. Защо пиша тази поредна истина ли?? Ами защото:
..... Ако четяхте другите, щяхте да сте прочели, последвали линковете и видели снимките на част от дипломите на 'мен' :):):) като Жоро в женски дрехи!! Или казано по-просто, като за Вас :):):), Жоро е показвал и то не веднъж ЧАСТ :):):) от дипломите си, а Вие само говорите както винаги. Защо да трябва да Ви вярваме за образованията Ви, когато постоянно Ви хващаме в какви ли не лъжи??
ПОКАЖЕТЕ ПОНЕ ЕДНА СНИМКА НА ДИПЛОМА ДЕ!! ДА ВИДИМ, КАКТО СМЕ ВИДЕЛИ ЖОРОВИТЕ!! ТЪКМО С ЕДНОТО И УСПЕХА ЩЕ ВИДИМ, КАКТО СМЕ ВИДЕЛИ ЖОРОВИТЕ!! :):):)
'Това първо.' :):):)
'Второ' :):):)
..... Ако четяхте другите, щяхте да сте прочели, че бащата на Жоро никога не е членувал в БКП и нямаше отново и отново да говорите врели, некипели.
'Трето' :):):)
..... Ако четяхте другите, нямаше отново и отново с врелите, некипели за порастването да бърборите. Точно такива бърборения, които при Вас са норма, са 'незрели емоционални люшкания на несъстоял се мъж'. :):):)
'Четвърто' :):):)
..... Ако четяхте другите, нямаше отново за владеенето на езици от Жоро да бърборите. Колкото и да не са му интерес, оправя се добре на 4 освен родния и това също Ви беше казано съвсем наскоро.

'Пето' :):):)
ОТНОВО И ОТНОВО И ОТНОВО ЗАОБИКАЛЯТЕ НЕУДОБНОТО ВИ И ПОКАЗВАЩОТО КАКЪВ СТЕ ЛИЦЕМЕР И ЛЪЖЕЦ И ВЪРТИТЕ, СУЧЕТЕ, РОДАТА И СЕБЕ СИ ДА ВЕЛИЧАЕТЕ, А ИСТИНАТА Е ЕДНА И ТЯ Е, ЧЕ ТЕЗИ КАТО БАЩА ВИ, А И САМИЯТ ВИЕ РЕАЛНО, БЯХА ЗАКЛЕЙМЕНИ КАТО ПРЕСТЪПНИЦИ СЪС ЗАКОН НА СЪЩАТА ТАЗИ БЪЛГАРИЯ, КОЯТО ВИДИМО ВИЕ ОБИЧАТЕ ПО-МАЛКО ОТ РУСИЯ!!
Само демокрацията беше достатъчно толерантна да не ви вкара в затвора, че малко възмездие поне да има за..... 'фатмаците' като бащата на Смарти!!

ЧакамЕ скайпа Ви, за да си кажем по едно 'здрасти' и да видим след това как ще си изпълните обещанието да напуснете блога!! :):):)
:):):)))

ПП: А това за 'труда да погледнеш постингите и коментарите си и да се вгледаш с колко думи комуникираш', излизащо от 'устата' на човек, който СТЕ доказал многократно и ПРОДЪЛЖАВАТЕ ПОСТОЯННО ДА ДОКАЗВАТЕ колко сте зле, изби рибата!! :):):)))
Особено в светлината вчера Жоро да Ви писа, че е имал любов със съблогерка, започнала като харесване тук, а същата е с две филологии и явно Жоро я е привлякъл първоначално с въпросната според Вас бедна палитра на езика си. :):):)
цитирай
76. vencivaleri1951 - Не само аз съм ,,писател,,
14.08.2020 10:57
Защото съм написал, че има вероятност да е бил член на БКП. Офицерите бяха 100%,сержантския състав около 50%. Аз написах за клетвата. В нея се кълнеш да защитаваш социалистическата родина, конституцията с нейния член първи. Това прави всеки военен при получаване на първото си звание и престъпването на тази клетва е инкриминирани деяние, подсъдно пред
специализиран съд. И недей Жорко, ще ме разплачеш.
Милиционер търси възмездие за евентуални репресии !? Ами милицията бе основния репресивен апарат при социализма. Тя бе изпълнител на всички ограничения, включително и на живот. Баща ти Жорко е слагал печати на мини полите, стрижел е косите, бръснел е брадите/и това е веселата част/,а не баща ми Войската
бе и е в гарнизоните, милицията, полицията е пред спалните на властта, а в някои случаи и е спалните.
Самият Живков тръгва кариерно от милицията, където достига сам министерско кресло. Такива приказки са непознаване на системата. Войската се държи далеч от властта, защото може лесно да я вземе. Кучето на властта е милицията, полицията , жандармерията.
Жоро аз съм работил в сферата на труда и колкото и да съм тъп все пак имам представа защо една професия е предпочитана или не. В милицията се отиваше с ясното съзнание, че отиваш на непривлекателна и непрестижна работа, но имаш някакви привилегии.
Жителство, жилище, по високо заплащане...
Срещу това даваш понякога съвестта си. Това е цената.
За филоложката,,, на квадрат,, Жорко , имах Дружба с балерина, но виждаш ли ме с палци и пачка? За Скайпа.
Ще си /ми/ направя още един и ще се чуем. Не искам да те допускам до настоящия защото говорим приятели и познати и в група, а както се оказа ти злоупотребяваш с професията и уменията си. Не знам дали няма да пусна ,,прасе в царевицата,, !?

quote=cortana]Другарю Венци от поредния патетичен 73ти коментар, Вие определено не читател, а само писател!! И то писател, хвалебствен хроникьор на фамилията си. Защо пиша тази поредна истина ли?? Ами защото:
..... Ако четяхте другите, щяхте да сте прочели, последвали линковете и видели снимките на част от дипломите на 'мен' :):):) като Жоро в женски дрехи!! Или казано по-просто, като за Вас :):):), Жоро е показвал и то не веднъж ЧАСТ :):):) от дипломите си, а Вие само говорите както винаги. Защо да трябва да Ви вярваме за образованията Ви, когато постоянно Ви хващаме в какви ли не лъжи??
ПОКАЖЕТЕ ПОНЕ ЕДНА СНИМКА НА ДИПЛОМА ДЕ!! ДА ВИДИМ, КАКТО СМЕ ВИДЕЛИ ЖОРОВИТЕ!! ТЪКМО С ЕДНОТО И УСПЕХА ЩЕ ВИДИМ, КАКТО СМЕ ВИДЕЛИ ЖОРОВИТЕ!! :):):)
'Това първо.' :):):)
'Второ' :):):)
..... Ако четяхте другите, щяхте да сте прочели, че бащата на Жоро никога не е членувал в БКП и нямаше отново и отново да говорите врели, некипели.
'Трето' :):):)
..... Ако четяхте другите, нямаше отново и отново с врелите, некипели за порастването да бърборите. Точно такива бърборения, които при Вас са норма, са 'незрели емоционални люшкания на несъстоял се мъж'. :):):)
'Четвърто' :):):)
..... Ако четяхте другите, нямаше отново за владеенето на езици от Жоро да бърборите. Колкото и да не са му интерес, оправя се добре на 4 освен родния и това също Ви беше казано съвсем наскоро.

'Пето' :):):)
ОТНОВО И ОТНОВО И ОТНОВО ЗАОБИКАЛЯТЕ НЕУДОБНОТО ВИ И ПОКАЗВАЩОТО КАКЪВ СТЕ ЛИЦЕМЕР И ЛЪЖЕЦ И ВЪРТИТЕ, СУЧЕТЕ, РОДАТА И СЕБЕ СИ ДА ВЕЛИЧАЕТЕ, А ИСТИНАТА Е ЕДНА И ТЯ Е, ЧЕ ТЕЗИ КАТО БАЩА ВИ, А И САМИЯТ ВИЕ РЕАЛНО, БЯХА ЗАКЛЕЙМЕНИ КАТО ПРЕСТЪПНИЦИ СЪС ЗАКОН НА СЪЩАТА ТАЗИ БЪЛГАРИЯ, КОЯТО ВИДИМО ВИЕ ОБИЧАТЕ ПО-МАЛКО ОТ РУСИЯ!!
Само демокрацията беше достатъчно толерантна да не ви вкара в затвора, че малко възмездие поне да има за..... 'фатмаците' като бащата на Смарти!!

ЧакамЕ скайпа Ви, за да си кажем по едно 'здрасти' и да видим след това как ще си изпълните обещанието да напуснете блога!! :):):)
:):):)))

ПП:
цитирай
77. krumbelosvet - Сега
14.08.2020 12:49
Сега като винаги, звездата на живота е прав. А Венци си е един дрт кпт! Не го е срам, да пречи на демографията.
Но почтеното психо-дясно воинство не е пълно без Росиела, която ми липсва тук, за да бъде дрт кпт разбит напълно. Нека му.
цитирай
78. cortana - 76. vencivaleri1951
14.08.2020 13:40
Ами другарю Венци, отново греда, защото:
'Първо.' :):):)
Аз отлично съм прочела, че сте написал 'има вероятност', но не би следвало да го пишете, ако Вие бяхте прочел, че бащата на Жоро е членувал единствено в ОФ и то понеже е било задължително, че да му вземат месечния членски внос.
Това както и да го наричате Вие, си е държавен рекет!!
Толкова кой чете и кой не!!
'Второ' :):):)
Не знам защо ни занимавате отново с баща Ви, но щом Ви напъва отвътре..... :):):)
Всъщност, знам, занимавате ни, защото Ви боли, че такива ката баща Ви са обявени и то с право за престъпници!! С което хей така 'ненадейно' :):):) стигаме до
'Трето' :):):)
Всички отлично знаем, че нещата в малките градове никога не се случват както в големите. Че нещата при малките чинове също не се случват като при големите. Малките обикновено са хора ОТ НАРОДА, близо и несаморазграничаващи се от него са и не поставят подобни глупости, за които сте писал над общочовешкото. Единият ми брат е военен, представете си, а един от другите двама е женен за бивша колежка на..... Жоро :):):) и това явно ще Ви издразни, но е факт, която бивша Жорова колежка е офицер и затова, представете си, имам някакъв поглед и не можете да ме водите за носа с патетизъм. Така, че, да сравнявате старшина, изпълняващ заповеди и то когато няма как да ги заобиколи, с тези, които измислят и спускат тези заповеди, е меко казано лицемерие. Точно затова законът спрямо престъпността на комунистическия режим не осъжда обикновените в случая милиционери като престъпници, а точно такива като баща Ви, големите клечки, където сам сте се изтъквали къде били Вашите квартали и къде на обикновените хора!! Вашите трябваше да завършват в затвора, проумейте го!! А не само да сте презрени от обществото!!
Толкова за стригането и слагането на печати на мини полите!! Вие нямате право да твърдите, че някой го е правил, при условие, че не сте наясно дали сте прав или не!!
Само не ми казвайте, че същото се отнася и за нашите твърдения за баща Ви, защото примерите са несъизмерими, а и има как да покажа, че правдата не е на Ваша страна!!
'Четвърто' :):):)
Както винаги, смълчавате се за това, което не Ви изнася, в случая да кажем за образование, дипломи и успех и дюдюкате празните си приказки за това, за което си мислите, че сте вървежен!!
'Пето' :):):)
Опитът Ви за сравняване на ситуацията с балерината и тази с филоложката е нерелевантен!! :):):) Смехът е заради последната дума.
А е нерелевантен, защото: Балерина може да е всякоя. Дори без основно образование. Нужни са други качества. Филоложка обаче и то с два различни езика, се става при висше образование. Това допълнено и с другото, което Жоро Ви беше написал за дамата, а именно, че има и западна диплома по финанси и е на висока позиция в западна корпорация, мисля, че изключва възможността такава дама да хареса тъп и необразован човек с ниска култура и езикова палитра както Вие се опитвахте да говорите за Жоро.
А Ви беше казано и друго: На Жоро дипломите са видими и там се вижда какви са оценките му по български език, литература, философия и прочее, което, другарю Венци, пишейки го 'прочИе' ОТНОВО показва неграмотността Ви, за която говорим, че демонстрирате ПОСТОЯННО!!
Вашите дипломи и оценки кога ще ги видим?? Когато и кръщелното ли?? :):):) :):):)))
Но дори и да ги видим и оценките Ви да не отстъпват на Жоровите, всеки вижда, че абстрахирайки се от НАРОЧНАТА пошлост и то САМО СПРЯМО кукувците в блога, без да ги дели партийно, Жоровата езикова палитра и особено езикова грамотност, са на светлинни години над Вашите!!
Та Вие нямате един коментар, в който да няма поне по 3,4 грешки точно от слаба езикова подготовка!! И тук дори изключвам пунктуацията като показател, защото там сте просто отчайващо зле!!
'Шесто' :):):)
Няма проблем да продължавате да ме припознавате като Жоро, но тогава възникват нови РЕЛЕВАНТНИ :):):) въпроси.
Например:
..... Защо не говорите за скайп-здрасти :):):) с мен, а с Жоро?? Нали твърдението Ви е, че аз не съществувам?? Как ще бъде опровергано от 'здрасти' с Жоро??
..... Откъде накъде ще твърдите, че Жоро злоупотребява с професията и уменията си?? Това е чиста клевета, осъзнавате ли го??
..... И не влиза ли това, за професията Жорова, за уменията Жорови, в разрез с твърдения на какиния, спрямо глупостта на когото също се смълчахте, че Жоро не е никакъв технологик и дори е глупав охранител??

НО ДА ЗАВЪРША С ТОВА И ТО ОТНОВО ЩЕ ПОКАЖЕ КОЙ КАКЪВ Е ДОРИ ТУК:
Преди години Жоро обяснява как да защитим скайп-сесиите си. Той го направи, никой друг!! А това, че не сте го чели, улисан да обиждате такива други професионалисти като Анджи например, си е Ваш пропуск, Вие не сте обогатили не само знанията си, а не сте научили нещо полезно и сега се излагате, защото: Трябва да знаете, че това да направите нова регистрация в скайп, че да не 'допусНЕТЕ до настоящия (Ви скайп Жоро) защото говориТЕ приятели и познати и в група' по никакъв начин не може да Ви предпази от недобросъвестния технологик с Жоровото ниво на знания и умения!!
По глупостта за скайп също толкова!! Да сте чели 'глупавите', че да знаете!!
'Те така те!!' :):):)
:):):)))
цитирай
79. cortana - .
14.08.2020 19:48
В 19:23 vencivaleri1951 под следващия постинг изтроли и написа:
До жоро в женски дрехи. Бъркаш войска и милиция. Във Войската сержантския състав е малцинство в сравнение и с войниците и с офицерите. Говоря за наборните армии в соц страните. В 80 процента от случаите са обслужващ персонал.
В рода войска в който е служил този с дъбовете листа и дето все ти вади очите
сержантския състав няма никакъв дял нито в щабните разстановки, нито в бойните действия. Имаха боево значение доколкото съм участвал в общовойскови учения в пехотата поради недостиг на офицерски състав.
В милицията, полицията сержантския състав е основната ударна единица и мнозинство в личния състав. Не мисля , че и там вършат работата на командирите си. В англоговорящите страни сержантския състав има съвсем различна длъжностна характеристика, има опция за кариерен растеж и имаме сержанти станали командващи родове войски. В Българската войска това е немислимо. По едно време кариерно подбутваха някои старшини правейки ги прапоршици ,младши лейтинатни. и в строя беше гротескно да гледаш пред пенсия младшилейтинанти, редом с хлапета с това звание, които се бръснеха един, два пъти на седмица..
Точно толкова вярно е твърдението, че фатмаците вършели работата на генералите , колкото операторите и машинописките , че пишат програмите в центровете. Нямат никакъв допир от командир на полк нагоре със сержантския състав,освен в случаите когато са лични шофьори.

Глупости на търкалета, които беше редно да изтролите под следващия постинг на Гети ли??
Дори няма да си правя труда да Ви репликирам, защото просто за пореден път показахте, че коментирате само по това, което Ви изнася и спрямо което си мислите, че ще се отърсите от ла.ната, които разнасяте със себе си!!

Просто ще кажа, че чакам скайпа Ви, за да се позабавлявам с Вас и Ви покажа на какво е учил 'тъпият охранител'. :):):)
:):):)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072052
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031