Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2020 23:08 - Ваксиниране или не
Автор: mt46 Категория: Бизнес   
Прочетен: 1997 Коментари: 11 Гласове:
13

Последна промяна: 04.12.2020 23:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.
На вашето внимание. В коментари ще публикувам интервю с д-р Симидчиев от МВР болница, с когото не за пръв път транслират разговори.

Снощи нали разисквахме въпроса дали асимптомните болни и съответно заразни трябва да се ваксинират и какво се случва с тях, защото на ваксиниране по правило се подлагат здрави хора?

Някъде около минута 5,41 водещата зададе много важен въпрос: "Аз съм позитивна, но не знам че съм позитивна. Не съм си правила PCR-тест, нито пък имам клинична картина. Какво ще стане ако се ваксинирам?" Отговорът на доктора беше следния: "Това, че имате антитела, ще направи безсмислено да си правите ваксина. Защото НЯМА ДА РАЗВИЕТЕ ИМУНИТЕТ ТЕПЪРВА СЛЕД ВАКСИНИРАНЕТО. С ваксината вие ще получите информация да създадете наново антитела... Няма да има вреда, няма да има и полза. Вие ЩЕ СИ ГО ИМАТЕ ТОЗИ ИМУНИТЕТ И ПРЕДИ ТОВА (преди ваксината)".

Малко след това другият водещ задава друг важен въпрос: "Като се ваксинирам, но срещна болен от ковид човек, ще пренеса ли заразата на други хора?" Отговорът бе следният: "Антителата блокират вирусите да влязат в нашите клетки. Заразността се определя от намножаването на вируса в клетките. Следователно няма да пренесете заразата (след като е блокирана от имунната система възможността за намножаване на вирусите)".

--- Изводът е: Асимптомните (безсимптомните) НЕ СА НИТО БОЛНИ, НИТО ЗАРАЗНИ! Какво показват тестовете – най-много,че може би този вирус или подобни нему са минали през организма им и имунната им система ги е блокирала. И те не могат да се "намножават".

Е, да, ама защо ручахме жабетата 9 месеца тогава с тия локдауни, маски, социални дистанцирания и прочие и продължаваме? Нали още първите публикации, четох такива на 4 езика, бяха че 80% от хората няма да се разболеят, но сред тях има безсимптомни, които са много опасно заразни и всъщност също болни?!? Обявената пандемия е заради тях.

Разбира се,всичко зависи от спецификата на имунната система на всеки от нас, от състоянието й и факторите, които могат да са я сринали предварително. Но безсимптомните нямат такива проблеми. Изводите оставям на вас. Поправете ме, ако греша.

Alma Benaroy

От нейния профил във ФБ 

Все пак д-р Симидчиев препоръчва ваксинирането и казва, че самият той ще се ваксинира...

https://nova.bg/news/view/2020/12/02/307244/%D0%B4-%D1%80-%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D0%B4%D1%87%D0%B8%D0%B5%D0%B2-%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D1%87%D0%B5-%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BA-%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE-%D0%BD%D0%B5-%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8-%D1%87%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D0%BB-%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE/?fbclid=IwAR2UrUXB84-LrZm6b3P3tn6WRY-yTJJ7AmLqrEHuG4G-4HQ4DT2CrEyJbSI





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Алтернативата е една: ваксиниране ...
05.12.2020 05:17
Алтернативата е една: ваксиниране или болница! ...
цитирай
2. truthful - Ваксиниране? Това е целта на пан...
05.12.2020 10:48
Ваксиниране? Това е целта на пандемията и то на много хора от Novus ordus - ама как е написано отдавна на долара. Отначало ще бъде доброволно, но след "продължаващия бум" на заразени и починали(кой може да види дали това е истина?) и то ... виждате ли "не може да има такива дето ще сеят заразата" следва МП или закон и хоп ... задължителна ваксината. Който не желае и продължава да се дръвчи ще последват глоби, наказания и невъзможност за работа, и т.н. И така до последния.
По-важният въпрос е какво има във ваксините? Нещо, което няма да бъде показано под никакъв предлог. Защо? Защото е фирмена тайна?
Ако погледнем имунизационния календар(всеки може да го види в нета) ще види смайващи неща - как на новородено дете в първите му 24 часа от живота се слагат 3 ваксини!!! И после още колко до 18 години. После ваксините продължават....
А д-р Симидчиев да излезе по телевизията и на живо да ни покаже как ще направи това ваксиниране. Щото може да го каже че ще се ваксинира, а след това нали "да легне по дървото на сянка" и на нас да ни ....
цитирай
3. mt46 - Копирано от ФБ...
05.12.2020 11:31
Д-р Чешмеджиев
Здравейте приятели! Днес ще понапиша нещичко, във връзка с новото и бързо разпостраняващо се заболяване Covid -19. Ще споделя вижданията си, до които стигна моята проста глава📷 За съжаление нещата не изглеждат никак смешни.
Първо искам да смомена ,че на терена има повече от 100 щама , разновидости на Ковид. Никой не коментира ,че ти се срещаш с един от тях, преболедуваш, дай Боже, приемаме ,че имунната ти система работи добре и оздравееш. Да, но след време се срещаш с друг щам. Отново боледуваш и въпроса е: докога ще е така? Аз нямам отговор. Всички знаем ,че си имаме работа с РНК вирус , забележете...силно изменчив и склонен към мутации.
Второто ми притеснение е ваксината! Как стана така ,че само 9 месеца след обявяването на заболяването цъфна ваксина??? Абсурд е да се мисли ,че тя ще обхваща всички щамове. Аз си мисля, че тя е подготвена предварително. После , тя няма никакви доказателства за изпитване за висока имуногенност, странични ефекти и евентуално предизвикване на заболяемост. Тук липсва всякакъв доказателствен материал. Другия ми въпрос ,който не ми дава мира е, че до тук в практиката си като вет лекар съм използвал ваксини за различни видове животни, които се съхраняват при температура от 4 до 8 градуса по Целзий? Каква е тази ваксина за Ковид, като американската се съхранява при -70 градуса, а тази на Пфайзер при -25 и какво има в тях за да се пазят при такъв режим? Четох английски и американски материали, в които е написано каво има и изглежда страшно. Кажете ми ,че не съм във филм на ужасите!?
Третото е също много тревожно. Как ще ваксинираш приоритетно възрастните хора, лекари , учители и полицейски служители? Започвам с пенсионерите, най-уязвимата група.Според моите скромни познания по вирусология се ваксинират здрави индивиди или животни и очакването е да изградят стабилен имунитет!? Та почти 90 % от нашите родители са със съпътстващи заболявания???? Кой е с раково, кой с инсулт, инфаркт, бъбречни, чернодробни, диабет, хормонални заболявания! За мен това е недопустимо и е в всякакво противоречие на медицината. После, как ще се прави имунизация на другите групи от хора, да ,подтекста е и масово ваксиниране на хората в една държава, след като ти не знаеш имунния им статус и здравословно състояние???? Ако човек е в инкубационен период, т.е. заразен дори и от друга форма на грип или банално бактериално заболяване и ти предприемеш ваксинация, само може да усложниш ситуацията и да провокираш ново тежко състояние,завършващо летално! Ще спра до тук. Знам ,че този пост може и сигурно ще бъде докладван и може да бъда затворен отново за 30 или 60 дни. Вече свикнах📷 и не се впечатлявам чак толкова много. Ако изчезна , знаете вече защо!📷📷 Ще се радвам да видя ваши коментари и мнения . Няма да споря с никой. споделих моите виждания по въпроса. Хубав ден на всички!
цитирай
4. mt46 - ...
05.12.2020 18:15
shtaparov написа:
Алтернативата е една: ваксиниране или болница! ...

Не съм сигурен дали ваксинирането е нужно и добро за всички...
цитирай
5. mt46 - Не знам дали това е целта... Конспирациите не ми допадат...
05.12.2020 18:17
truthful написа:
Ваксиниране? Това е целта на пандемията и то на много хора от Novus ordus - ама как е написано отдавна на долара. Отначало ще бъде доброволно, но след "продължаващия бум" на заразени и починали(кой може да види дали това е истина?) и то ... виждате ли "не може да има такива дето ще сеят заразата" следва МП или закон и хоп ... задължителна ваксината. Който не желае и продължава да се дръвчи ще последват глоби, наказания и невъзможност за работа, и т.н. И така до последния.
По-важният въпрос е какво има във ваксините? Нещо, което няма да бъде показано под никакъв предлог. Защо? Защото е фирмена тайна?
Ако погледнем имунизационния календар(всеки може да го види в нета) ще види смайващи неща - как на новородено дете в първите му 24 часа от живота се слагат 3 ваксини!!! И после още колко до 18 години. После ваксините продължават....
А д-р Симидчиев да излезе по телевизията и на живо да ни покаже как ще направи това ваксиниране. Щото може да го каже че ще се ваксинира, а след това нали "да легне по дървото на сянка" и на нас да ни ....

цитирай
6. catforlife - Поздрави!
05.12.2020 21:58
Аз ще се имунизирам. И ще стискам палци да няма странични ефекти.
Да, няма да е задължително, но ако човек иска да пътува, да посещава определени места, да работи на определени места-ще е задължително. А адвокатите ще имат много работа... дела за дискриминация и други за увредено здраве, вследствие на разболяване (в самолет например)... Пoживём - yвидим...
цитирай
7. mt46 - Важно е и какво ще ти препоръча личният лекар...
06.12.2020 13:37
catforlife написа:
Аз ще се имунизирам. И ще стискам палци да няма странични ефекти.
Да, няма да е задължително, но ако човек иска да пътува, да посещава определени места, да работи на определени места-ще е задължително. А адвокатите ще имат много работа... дела за дискриминация и други за увредено здраве, вследствие на разболяване (в самолет например)... Пoживём - yвидим...

Съдебни дела едва ли ще има. Производителите на ваксини са се освободили от съдебна отговорност при отрицателни въздействия на ваксините...
цитирай
8. catforlife - Аз ще се имунизирам. И ще стискам ...
06.12.2020 15:17
mt46 написа:
catforlife написа:
Аз ще се имунизирам. И ще стискам палци да няма странични ефекти.
Да, няма да е задължително, но ако човек иска да пътува, да посещава определени места, да работи на определени места-ще е задължително. А адвокатите ще имат много работа... дела за дискриминация и други за увредено здраве, вследствие на разболяване (в самолет например)... Пoживём - yвидим...

Съдебни дела едва ли ще има. Производителите на ваксини са се освободили от съдебна отговорност при отрицателни въздействия на ваксините...

Говоря за дела за дискриминация. Ако някой някъде не иска да те пусне, защото не си се ваксинирал... Само стой и гледай... първо към САЩ, те там се съдят за добър ден...
цитирай
9. mt46 - Ще видим...
06.12.2020 21:23
Може би след време /догодина/ ваксинирането ще стане задължително...
цитирай
10. mt46 - От ФБ, Мая Дългъчева:
06.12.2020 21:32
"Тук (в Германия) ваксината трябва да мине прецизна научна проверка, защото почти 40% от населението се страхуват и не искат да се ваксинират..." каза по ARD снощи Frank Ulrich Montgomery, Председател на световната медицинска асоциация."
цитирай
11. mt46 - Копирано от ФБ:
07.12.2020 11:57
Д-Р ЧОЛАКОВА-
Какво всъщност е „Ваксината“ на Pfizer?
Първо нека наречем всичко с истинските им имена: a това не е ваксина и не е нищо повече от нечестно и подвеждащо наименование, ако не и лъжовно.
Нормалната ваксина е: „Препарат от отслабен или убит патоген, като бактерия или вирус, или на част от структурата на патогена, която при прилагане на индивида стимулира производството на антитела или клетъчния имунитет срещу патогена, но не е в състояние да причини тежки инфекция."
Това, което Pfizer ще прилепи върху мускулната тъкан на милиарди хора, е кратък генетичен код съдаден в лаборатория, който ще се свърже с ДНК - РНК механизмите на клетките, ефективно свързани с мускулната клетка и произвеждащи протеинова структура на covid19. В този случай това е сложният свързващ механизъм, който позволява на вируса да се прикрепи към АСЕ2 (ангиотензин-конвертиращия ензим 2) - порталът на повърхността на човешките клетки), така наречения S-шип.
Телата ни реагират на това, като произвеждат антитела, които да атакуват „чуждите“ протеини, произвеждани от нашите собствени клетки.
Това е непроверена, нетествана нова биотехнология. Тя няма предистория и няма как да разберем какви ще са средните, камо ли дългосрочните ефекти.
Това се нарича евгеника на нормален език.
Преди да очертая някои от възможните последици от това, смятам, че е важно да знаете, че това не е ваксина - това е генно инженерство!
Това е най-големият масов експеримент в човешкото генно инженерство, който някога е провеждан. Резултатите от които ще бъдат оценени само от оцелелите. Историята ще бъде съдия.
Първо, всеки активен вирусен генетичен материал в организма предизвиква системна промяна (в цялото тяло) в нашата ДНК. Това е начинът, по който работи еволюцията. Всеки въведен вирусен генетичен материал ще бъде подложен на процес по същия механизъм. Тази кРНК ще взаимодейства със собствената ДНК на тялото на системно ниво и ще доведе до промени. Естеството на тези промени е неизвестно.
На второ място, мускулните клетки, произвеждащи вируса, ще бъдат идентифицирани от тялото като „заразени“ и ще бъдат атакувани, причинявайки автоимунен отговор. Не е известно какви ще са пораженията, дали изкуствената кРНК ще бъде копирана в други клетки и дали автоимунният отговор ще се разпространи в други органи, особено в нервната система, която свързва мускулите.
На трето място, потокът от S-шиповидните протеини (свързващият механизъм на вируса covid19) ще се прикрепи към ACE2 порталите в клетките на тялото. Не е известно как това ще повлияе на тяхната роля в автоимунната система на организма и също така неизвестно дали телата ни ще идентифицират такива клетки като „заразени“ и ще ги атакуват.
Накрая е напълно неизвестно колко дълго инжектирания генетичен материал ще остане активен или неактивен. Резултатът може да бъде свръхстимулация на имунния отговор на организма, причиняващ огромни поражение: алергии, автоимунни заболявания, психични проблеми, податливост към инфекции и заболявания - особено грипни заболявания.
Накрая този тип генно инженерство ще бъде по-мощно при малките деца, които все още развиват имунната си система.
На Pfizer не може да се вярва, честно казано, те имат ужасен опит в безопасността и прозрачността и вече са произвели 1,3 милиарда дози от това лекарство, готови за употреба. Това е огромна инвестиция и такава, която едва ли ще загубят заради няколко „опасения за безопасността“. Тъй като не е необходимо да публикуват своите „опити, методи или резултати“, може да се гарантира, че погребват всякакви „вредни резултати“ или опасни странични ефекти.
Целите никога не оправдават средствата, Pfizer не прави изключение от това и нищо добро не може да се получи от този генно-инженерен експеримент.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19163582
Постинги: 3687
Коментари: 45099
Гласове: 148922
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031