Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03 18:00 - интервю с Дявола част 12
Автор: lamb Категория: Други   
Прочетен: 127 Коментари: 0 Гласове:
4



 
34. В: Започвам да разбирам методите Ви. Сега нека да се върнем на навика човек да се носи по течението. Разкажете ми за този навик, тъй като казвате, че това е най-хитрият начин да контролирате съзнанието на хората. О: Както казах по-рано, посявам този навик в хората, докато те са все още млади. Насърчавам ги да преминават през училищното обучение, без да си дават сметка какво искат да правят през остатъка от живота си. Там хващам най-много хора. Навиците са свързани помежду си. Ако човек си позволи да се носи по течението в едно направление, скоро той ще започне да го прави във всички аспекти от живота си. Освен това използвам и навиците на обкръжението, за да стегна обръча около жертвите си.

35. В: Разбирам. Превърнали сте в своя работа това да насърчавате децата да преминават през обучението в училище, носейки се по течението без цел и посока. Сега ми разкажете за някой от другите Ви трикове, чрез който постигате плана си. О: Вторият ми най-добър метод в развиването на навика човек да се носи по течението е този, който насаждам с помощта на родителите и учителите, както и чрез религиозните институции. Предупреждавам те да не ме насилваш да говоря за този метод. Не се опитвай да го разкриеш. Ако го направиш, всички мои последователи и помощници по света, които ми помагат да го използвам, ще ме намразят. Публикуваш ли това признание в то ще бъде забранена в училищата. Ще бъде публично заклеймена от повечето от религиозните лидери. Ще бъде скрита от децата, благодарение на техните родители.   Моят съвет към теб е да ме послушаш и да прескочиш описанието на вторият ми най-добър трик.

36. В: Значи за мое собствено добро ме съветвате да не разкривам Вашия втори по успех трик? Никой няма да хареса интервюто, освен онези, които разсъждават, така ли? Много добре тогава, продължете и отговорете на въпроса. О: Ще съжаляваш за това, Господин Тленно създание, но това е за твоя сметка. С тази твоя грешка ще отклониш вниманието от мен и ще го насочиш към себе си. Моите сподвижници, а те са милиони, ще забравят за мен и ще намразят теб заради това, че си разкрил методите ми.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lamb
Категория: Други
Прочетен: 1058754
Постинги: 1154
Коментари: 1086
Гласове: 15589
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930