Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2017 11:19 - Вучето посочва с пръст кои са некадърниците и безделниците, които се крият зад лъскавите професионални лейбъли в социалните медии
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4387 Коментари: 5 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Преди 20-тина години 20-годишните се оказаха с един крак в старото време и с един - в демокрацията. Бяха много екзалтирани, леко объркани, но с пророческа точност знаеха какво ще им донесе бъдещето. И понеже си мислеха, че ето сега им се е паднало да се развихрят и че вратите на света ще се отворят пред тях, за да станат каквито си пожелаят като пораснат, те се втурнаха да учат всякакви модерни специалности в университетите. Много от тях наистина постигнаха мечтите си. Перспективата да се провалят оценяваха с ирония, присъща на безгрижната им младост и свирепата амбиция. Казваха: “Е, ако не ми се получи в Америка/Германия/Белгия, ще се върна в България и ще стана оператор на биологична единица. Така де, овчар.” Тогава беше смешно. Новото време изискваше сериозно прераглеждане на речника на българина и адаптирането на задръстения от русизми език към езика, на който говореха по-цивилизованите и по-напреднали нации. И ето ни вече в развития капитализъм, когато думите на героя на Тодор Колев от “Опасен чар”  не могат да звучат по-актуално: “Никой вече не казва “Ще скова кочина”, а “Ще реализирам кочина.” В един момент се оказа, че вече няма кой един пирон да ти закове, понеже всички са мениджъри, главни консултанти, експерти и координатори.  

 

За първи път се замислих върху празнословието на саморекламата (пардон, на селф едвъртайзинга) в най-голямата социална мрежа за търсене и установяване на делови контакти LinkedIn след като на тазгодишния Прайд в Копенхаген се запознах с една лесбийска двойка. 

Oще на: 
http://www.webcafe.bg/webcafe/onya-deto-ne-go-triyat/id_654513088_Kak_laskavo_da_skriete_v_LinkedIn_che_ste_bezrabotni




Гласувай:
4



1. troina - хай,Вуче,
14.11.2017 11:26
това беше доброо,много дори..
заслужава по-добра публика..
освен..апростоля..
елее тозз Прайд на всеки метър..
за Блога,дарлинг!!
как..улови..мисЛата ми?
аз, Джулия
цитирай
2. getoveyoselph - Леле
14.11.2017 11:32
Ай ся да псуваме децата че некъдърни, то и вие сте били същия батак ама ... нали его его
цитирай
3. milady - ма,куха лейкее..що не плетеш!!
14.11.2017 12:55
getoveyoselph написа:
Ай ся да псуваме децата че некъдърни, то и вие сте били същия батак ама ... нали его его


обърнахте го тук на пенсионерски клуб,„под 100“
взе ли си розАвите апчета, къръменова карамелловъдна шматке?
цитирай
4. 4huddovi6teto - Аз съм Чу Да ми ядете оная раб...
14.11.2017 20:21

Аз съм Чу
Да ми ядете оная работа.
Аз съм най-великия!

Чу
цитирай
5. saankii - вуче, ето нещо по темата за лъжепророците в блога..Уондърицата има 666 имена, и мъжки..
15.11.2017 10:03
12. batogo - !!!:))) Сърдечно ти благодаря, Inel379!
06:46
Коментарите ти винаги са много точни, мъдри и силни!
Светли, творчески дни!

13. ladylady - добро утро, да допълна, ако може..
09:57
лъжливи,потайни, меркантилни..пророци, не са ни нужни
а,клакьорите са най-смешни и жалки заблудени офчици
лаладжии,това е грозната истина, вундерице
аз съм ,знаеш коя Юлия Първата и последната ,за Истината!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 687495
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930