Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2022 06:58 - Ранътъ праи борбътъ :)
Автор: obses Категория: Лични дневници   
Прочетен: 792 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 30.09.2022 07:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да се посмеем с "величието" и "могъществото" на това, с което десетилетия вменяваше, че е велика и могъща Русия. Армията й.
Защото нормалните държави извоювват уважение и респект на база научни, технически, икономически, социални успехи и постижения, а Русия се опитваше да извоюва страх чрез пропаганда за безаналогови оръжия, на които се смеем в Украйна.

С любезното съдействие на Стар: Каквато ранътъ в армията на Русия, такава и борбътъ! :)

Нещото в чинията е като прочутата руска душа - не се дава лесно.
Видео, в което млад руски редник демонстрира... чудодейните свойства на нещото, което е получил за храна, върви като истински хит.

Дни след "частичната мобилизация", обявена от Путин, момчето - явно съвсем отскоро в армията, обръща надолу, настрани и въобще във всички възможни посоки кашата си. Тя обаче е с характер като прочутата руска душа - не помръдва!

Накрая следват "фокуси за напреднали": дори при забучване на вилица в нея или при потупване отстъпва гравитацията. Не и манджата!

Заформила се е дискусия, в която потребителка на Туитър обяснява, че това в чинията е мамалига (качамак), а клипът бил не от сега, а отпреди години (което неясно как променя реалностите в руската армия, б.р.).

На снимката отдолу: Храната в армията на САЩ
image

На видеото с любезното съдействие на Стар: Храната в руската армия! 






Гласувай:
13



1. marana69 - . . Руският народ,е 2/3 е наивен и инфантилен като абориген
30.09.2022 09:59
и .пак.ги подлъгаха, с този клип на младият
Шаман ,
/ аз съм руснак
и ще отида до край/

Всичко е мръсна пропаганда
и ментална настройка в този концлагер
дори и хубавата музика, и с нея спекулират
и веднага след това скоро, обявиха частична мобилизация



Путлер Ландия, не е място за нормални хора
Затова,ще бягат, и ще продължават да бягат
и младите, и не само и младите.
Животът е безценен дар и трябва да се живее достойно и красиво
цитирай
2. vencivaleri1951 - За храната и борбата е истина
30.09.2022 11:49
Основно блюдо в руската , а и съветската армия е кашата Така от векове. Като облекло
ботушите и валенките, а често и ватенките. Изтънчените естети се смеят и на облеклото и на храната, но стигне ли се до борбата плачат. От векове плачат.
Тук обаче става въпрос за кашата. мамлига съм ял В Румъния, качамак/има разлика / в България , в СССР и Русия не. Там съм ял каша Впрочем и на учение и в домашна обстановка. Приготвя се по подобие на фрикасето, но сгъстяването е друго. В Бульонът се вари първо основата на която ще се прави кашата-пиле, месо, дивеч, гъби, риба/ често се вари на север еленско-любимо ястие на домакина/, след което се прибавят зелнчуците, подправките , мазнината и след това процедираме като при фрикасе , но се сгъстява различно. Защо телешка каша, а не телешки стек.
Първо време , но то не е най-важното. Кашата е калорична, топли/което е много важно за географията на Русия, и лесно смилаема Ако стекът се смила и преминава в чревния тракт за няколко часа, то при кашата става за по малко от час Тук се гонят да резултата-по леко е на боеца и основното-при рана в корема /а това е едно от най честите наранявания поради голямата площ/с пълен стомах, последствията са с по лоша прогноза, от раненията с празен стомах. Тук на снимката на Гочето, се вижда , че на масата са новобранци Най вероятно и в кухнята болшинството са такива и много вероятно е да е несполучлив опит ястието
Лично аз не познавам руснак да не обича каша-присъства в меньютата и на мензите и е ястие което се поръчва често Кажата може да бъде простичка , с пиле от супера, морков, травки и корени, малко домати и може да бъде деликатесна-например от манатарки, дивеч, есетра...
И когато един "скорошен американец " почне да прави съпоставка на руската с американската кухня, то човек разбира, че не познава и двете
Американски бързи вериги за хранене има поцял свят, но някой да е чул за американски рестурант извън САЩ Може и да има. Аз поне там където съм ходил в Европа, страна без руски ресторанти не знам
цитирай
3. obses - marana69
30.09.2022 12:31
Това наистина не е държава, а резерват! И го казвам от личен опит на място!
цитирай
4. obses - vencivaleri1951
30.09.2022 12:32
Ще го кажа само веднъж: Ако искаш коментарите ти да оцеляват тук, не забърквай интригата, че и аз съм Стар!
Колкото до опита да героизираш руския войник, то само погледни и сравни момченцето хилаво от клипа с мъжагата от снимката.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Може да съм се объркал
30.09.2022 13:01


но на мен ми се стори, че фотото е от Жоро
Ставаше въпрос за кашата и основно коментарът ми беше върху нея и защо я предпочитат в руската , респ съветската армия.
Колкото до сравнението. Сравняваш кадрови войник със срочнослужещ Не ми се търси, но наборната армия днес в Русия е голям процент, превъзхождащ този на наемната. А такива хилавички момченца и в американската и в руската и във всяка една друга с таблетите и лапторите си са далеч по ефективни много пъти от натренираните различни "барети" и все повече се разчита на тях
До колкото аз си казах мнението за храната, а ти не обелваш нито дума защо кашата е лоша храна , както внушаваш. Не съм си казал мнението за борбата. Без умения в "борбата" толкова векове такава територия/при това толкова богата на природни ресурси/ поне аз си мисля, че не се задържа. А и в спорта В Университета ми имаше студенти от различните видове борби на Сборная-или поне се водеха-с нас на изпити не са се явявали -класици и свободен стил, джудисти, самбисти...Също и щангисти
В порциона им кашата определено присъстваше, а знаем за успехите им в тежката атлетика

obses написа:
Ще го кажа само веднъж: Ако искаш коментарите ти да оцеляват тук, не забърквай интригата, че и аз съм Стар!
Колкото до опита да героизираш руския войник, то само погледни и сравни момченцето хилаво от клипа с мъжагата от снимката.

цитирай
6. starforlife - ~ 2. и 5. vencivaleri1951
30.09.2022 17:25
Виж сега, Балалайко тролещ...
Прекалено е рано и не искам денят ми да започва с показване на патетичните ти балалайкания, невероятни глупости и липса на капчица поглед в/у Съвремието.
А и няма смисъл, защото нищо няма да влезе в пълната ти с вкиснала руска боза чугунена дърта кратуна.



StarForLife™ ·idc=5544826~idp=1836432~300922~136-337·
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: obses
Категория: Лични дневници
Прочетен: 498796
Постинги: 320
Коментари: 906
Гласове: 1670
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031