Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2014 09:17 - ДРУГАРИ ... ПУТИНОФИЛИ, Т.Н. РУСОФОБИ ПРОСТО ВИ ПОКАЗВАТ ДРУГ МОРАЛ, МОРАЛ КОЙТО ВИЕ НЯМАТЕ !!!
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 10132 Коментари: 31 Гласове:
3

Последна промяна: 26.09.2014 10:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От морални и етични съображения и от чисто човешко съчувствие не коментирам жертвите  на която и да е война но в блог.бг. постоянно някой ме предизвиква.
Днес се реших и ще започна така:
„НЯМА КРАСИВА ВОЙНА, НЕ Е ИМАЛО И ... НЯМА ДА ИМА !!!“
Това съм извлякъл от думи казани в т.в. предаване на проф. А. Пантев историк, преподавател, автор на множество научни трудове и депутат от гражданската квота на Коалиция за България / не случайно изреждам целият му тогавашен статус, а който иска ще ме разбере правилно защо го правя /

АЗ нито мога, нито искам да се сравнявам с професора а единственото общо е че политическите ни възгледи са противоположни.

Но това не ми пречи преди и аз да задам същинския си въпрос да ви предложа още няколко цитата от професора:


„Няма красиви войни. Има справедливи войни. Но и справедливите войни не са красиви."Събития 2013" – обзор: проф.Андрей Пантев, БНТ, 27.12.2013 и още от същото предаване, „Когато държиш в ръка меч, автомат или ракета, не можеш да бъдеш ангел!“


Проф. Андрей Пантев: „Винаги ще има варвари“, Нова ТВ, "Всяка неделя", 03.02.2013г.

Ето още една негова мисъл:

„Нито една личност не е била безпогрешна. Нито една партия не е била безпогрешна и нито един народ не е бил безпогрешен. Той е жертва на насилие, но и той е упражнявал насилие.“

ЕТО ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС:

От няколко дни едни блогъри си разменят ето този пост:

ЗВЕРСТВАТА НА КИЕВСКАТА (еврейска) ХУНТА - русофобите се правят на разсеяни, Европа си мълчи! Автор: lyubomircholakov

ДРУГАРИ ПУТИНОФИЛИ, Т.Н. РУСОФОБИ  ПРОСТО ВИ ПОКАЗВАТ ДРУГ МОРАЛ, МОРАЛ КОЙТО ВИЕ НЯМАТЕ!

ОЩЕ ОТ ПЪРВИТЕ ДНИ НА ТОВА КОЕТО СТАВА НА „МАЙДАНА“ ВИЕ ОТГОВОРИХТЕ С „БАНДЕРОВЦИ“ И „ФАШИСТИ“, И ЗАПОКАЗВАХТЕ ЕДНИ ГРОЗНИ СНИМКИ  И ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДО СЕГА ДА НИ ЗАЛИВАТЕ С ПУТИНОВИТЕ МАНИПУЛАЦИИ И ПРОПАГАНДИ.ДА ОТПРАВЯТЕ АПЕЛИ ОТ РОДА НА „ ВОВА УБИЙ ФАШИСТА!“ И Т.Н.

НО!

  НО ЗА ЕТО ТОВА СИ МЪЛЧИТЕ: http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4212653


Колко от т.н Русофоби са използвали тази информация като аргумент или злобарски да ви я натрапват, колко?

Колко от т.н. Русофоби ви е натрапвал украински пропагандни материали от „ютууб“ а вие много добре знаете там какво има? Нали знаете кои зверства са описани там?

МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕТЕ, НО НЯМАТЕ МОРАЛА ДА ПОКАЖЕТЕ И ДРУГАТА СТРАНА А ИСКАТЕ КОМЕНТАРИ! ДОБРЕ!
ЩЕ КОМЕНТИРАМ ЗА ПОСЛЕДНО НО НЕ ПО ВАШИЯ ПАПАГАЛСКИ НАЧИН, ОТ РУСКАТА ИЛИ УКРАИНСКАТА ПРОПАГАНДА  А ПО МОЯ СИ:


Не може с историята да се култивира ненавист днес. Историята е, за да се поклоним на онези, които са загивали с един идеал в сърцето си, независимо дали са били прави или не. Не можем да кажем, че само едната страна е била права!“
/ проф. А. Пантев /

ЗАПОМНЕТЕ ГО ТОВА / ако е възможно си го набийте в главите /:

„ НЕ МОЖЕ С ИСТОРИЯТА ДА СЕ КУЛТИВИРА НЕНАВИСТ ДНЕС.“
   



Гласувай:
10



1. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
26.09.2014 09:37

Аз пък знам няколко червени блогъри, които получават оргазъм при самото споменаване на думата "война". Явно я намират за красива.

цитирай
2. getmans1 - Да бе, само няколко !
26.09.2014 09:55
tutankhamon661 написа:

Аз пък знам няколко червени блогъри, които получават оргазъм при самото споменаване на думата "война". Явно я намират за красива.



То при тях „само няколко“ са читавите хора, според мене де,та и затова им цитирам един от тях.
цитирай
3. getmans1 - minevv, не помниш ли че ....
26.09.2014 10:01
.... съм казвал: Под такива мои постове всеки минус ми действа като десет плюса?!

Благодаря ти, приятелю! :)))
цитирай
4. анонимен - Вместо коментар и в потвърждение и съгласие с написаното в постинга .
26.09.2014 14:59
Потърсих и открих няколко мисли и афоризми :

Много хора харесват у себе си това, което ненавиждат у другите. — Неизвестен автор.

Мъдрецът е мразен от неудачника и презиран от преуспелия. — Венцеслав Константинов

Намразваш другите, когато си намразил себе си. — Венцеслав Константинов

Омразата е страстта на губещия. — Венцеслав Константинов

Поздравление за постинга !

Относно съжденията на проф. Пантев - Моите уважения към него, но съм останал с убеждението, че е напълно искрен и прав само тогава, когато е на "няколко промила" .... :))))))
цитирай
5. freeoldmen - Информацията е отпреди два месеца.
26.09.2014 15:13
Щом си траят досега, въпреки увереността, че има още такива гробове, да ти подсказва нещо?
Същото мълчание цари и по въпроса за мъртвите нещастници, пасажери на Оня самолет, освен, разбира се, обясняващото всичко интервю на един работник в котелното.
И това не е история, случи сега, вчера и днес.
И ще се случи и утре, ако си мълчим.
цитирай
6. getmans1 - andreshko - промилите никога не са имали значение за мен, дори и ...
26.09.2014 15:33
andreshko написа:
Потърсих и открих няколко мисли и афоризми :

Много хора харесват у себе си това, което ненавиждат у другите. — Неизвестен автор.

Мъдрецът е мразен от неудачника и презиран от преуспелия. — Венцеслав Константинов

Намразваш другите, когато си намразил себе си. — Венцеслав Константинов

Омразата е страстта на губещия. — Венцеслав Константинов

Поздравление за постинга !

Относно съжденията на проф. Пантев - Моите уважения към него, но съм останал с убеждението, че е напълно искрен и прав само тогава, когато е на "няколко промила" .... :))))))


... моите в момента. Тази гледна точка за мен е несъстоятелна, по-важното е че „техните противоречия са вътре в тях, самите“ т.е. моята сила е в това че мога да ги оборя с техните слова.
Е доказвам го, а и беше толкова лесно защото са елементарни.
цитирай
7. getmans1 - Алооу freeoldmen, разбира се че е отдавна И нали точно за това ВИ я навирам под носа ...
26.09.2014 15:41
freeoldmen написа:
Щом си траят досега, въпреки увереността, че има още такива гробове, да ти подсказва нещо?
Същото мълчание цари и по въпроса за мъртвите нещастници, пасажери на Оня самолет, освен, разбира се, обясняващото всичко интервю на един работник в котелното.
И това не е история, случи сега, вчера и днес.
И ще се случи и утре, ако си мълчим.


... с въпроса: Защо тогава мълчахте!?

Тук вече окончателно ми падаш в очите бе, стар пичаго и явно нищо не си разумял от това което съм написал
цитирай
8. getmans1 - freeoldmen - абе малко ми е срамно но ще ти отперя един ...
26.09.2014 16:08
...въпрос, много сме чели какви „зверства са вършили фашистите-немци“ като са нахлували в чуждите земи,убийства, изнасилвания, мародерства и всички се оплакват от това и сигурно е било така. Даже сме гледали подобни филми и за американците в Италия и Франция но за руснаците, не.
Сигурно ще ми кажеш че те не са вършили такива долни неща?
Но аз няма да ти повярвам, никак няма да ти повярвам да знаеш!
цитирай
9. freeoldmen - 8. getmans1
26.09.2014 16:23
Моля, моля, фен съм на гирманскияткотетигър, запознат съм с цялата помия.
Ма нали нямаше да ровим миналото?
Ти изглежда не правиш разлика между история и настояще...или си обладан от идеята, че творим история? :-)
цитирай
10. getmans1 - ЕЙ, freeoldmen - ма бива ли така бе ...
26.09.2014 16:30
... бивали бе, .... дедо???

цитирай
11. vencivaleri1951 - Погледнах в блога ти както ме посъветва
26.09.2014 17:32
и с много от цитираното и написаното съм съгласен. Най вече с цитата " няма красива война" Това ми напомня:
През 45та някъде в Унгария немците държат наш полк "зарит в земята". Не са могли да повдигнат глави, но и не отстъпват позиции. Така три дни докато руски самолети не поразяват огнищата на немците, идват и руснаците. Веднага след битката строяват личния състав и награждават отличилите си. Маршал Толбухин лично раздава отличията. Баща ми е ЗКПЧ на полка и го викат пред строя, но той понеже при неуспешна атака не успява да се върне в окопите , окопава се и е принуден да извършва някои естествени нужди в панталоните. Поради тази причина не излиза пред строя , но го избутват. Маршалът разбира за какво иде рече и му казва следното:

"...Ну что синок, думал что война пахнет духами...Нет майор, Война пахнет говнами.."
За мен това е култово определение за войната, сравнимо с описанота от Толстой картина след Бородино...

Иначе за останалото. Еднакво са ми близки украинци и руснаци. Ако Янукович беше виновен че не се допита до народа си за иначе правилното според мен решение, многократно по виновни бяха озурпаторите на властта в Киев/няма друго име/, че окървавиха събитията и се опитаха многомилионно население да го изкарат низш етнос , без право на собствен език. Впрочев законът/нератифициран/ лишаваше и българите от такъв/
Крим искаха широка автономия, а на Изток и Югоизток икономическа автономия. Какво толкова поискаха? Сложи ръка на сърцето и кажи, че Украйна е еднонационална държава. Ще го направиш ли? Ако Руската федерация/имаше такива предложения/ се обяви за унитарна държава ти пръв ще скочиш и ще кажеш че дескриминират малцинствата там, а те/без емигрантите/ не са повече от 15 процента. Украинците са под 50% /от всичсите етноси заедно/, но по конституция са еднонационална страна. Ако им прочетеш учебниците ще се хванеш за главата. Троя строили, Рим създали, Черно море направили някога си..
И тези учелници не са от сега. Смразиха се и братска Украйна даде фира
цитирай
12. getmans1 - Убаво бе Венци, това ....
26.09.2014 22:17
[quote=vencivaleri1951]и с много от цитираното и написаното съм съгласен. Най вече с цитата " няма красива война"

.... за Толбухина го знам и благодарение на теб имам чувството че го знам даже по рождение но за препратката ми ни ду... ни ху... , а пък това че укрите били македонците на Русия е направо за „три пъти Ура“.

Това че стигна до аналогията с Македония показва само едно,че Русофили и Путинофили не е все едно и вторите са много опасни за всички около тях и дано Господ и Народ не ви дадат власт в България. По-добре Европа без граници отколкото Българска Македония като Крим, Луганск и Донецк по Путински.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Аз казах мнението си за постинга ти
27.09.2014 00:56
getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]и македонците на Русия е направо за „три пъти Ура“.

Това че стигна до аналогията с Македония показва само едно,че Русофили и Путинофили не е все едно и вторите са много опасни за всички около тях и дано Господ и Народ не ви дадат власт в България. По-добре Европа без граници отколкото Българска Македония като Крим, Луганск и Донецк по Путински.


Зададох ти един елементарен въпрос и той беше, честно, с ръка на сърцето според теб : Е ли Украйна наистина унитарна държава както е според конституцията?
Обясни ми как и с какво право може да се заставят около 10млн души да се чувстват по различен начин от този по който се самоопределят. Никога не съм казвал, че Македония трябва да е българска територия. Както е тръгнало обаче ще дойде ден когато те ще потърсят спасение от асимилация било через Сърбия, било через България. Е питам те тогава ще им откажем ли помощ, Съединение само защото е написано в някакъв документ, че Македония е неделима и унитарна държава което е толкова вярно колкото че и Украйна е такава. Запомни...македонското Косово предстои и то в недалеко бъдеще и Европа без граници са празни приказки. Например Влезе ли Турция в подобна Европа, ние бълзо трябва да излезем ако искаме да се съхраним като народ и държава.

Накрая разтълкувай ми следното:

През 1400 и някоя си година канонизират нашето момче патриарха на Киевското, Литовското, Московското княжество и НА ЦЯЛА РУСИЯ за светец.
Е тези които са записали това Путинофили ли са, защото и той като тях счита руснаци и украинци за един народ/ не една държава/
Той не воюва за разлика от хунтата с народа си. В Киев например си е риск ако заявиш, че си руснак. В Русия над 3млн гастарбяйтери има от Украйна и повечето не са от Изнока или Югоизтока/ простов Източна Украйна до войната имаше много повече работа/ Никой не притеснява тези хора., никой не ги уволнява.
цитирай
14. getmans1 - АВТОКОМЕНТАР
27.09.2014 01:43
Излиза че истината е само това което е добро за Путин и „неговата“ Русия и неговите говорители.
Огнярите в Русия задължително говорят лъжи и книгите им са само за огняри, въпреки че научния елит на самата Русия е разделен на две по въпросите „огнярски“. Да-а, братя, велика е Русията щом един огняр може да раздели на две умните глави на Руската Академия на Науката, но Българските Умни Глави са още по-велики защото го пратиха там където му е мястото, в котелното.

Някога един велик ум рекъл, „Не е работата на обущаря!“ /изкуството, де/ и понеже е бил силен на деня Г-жа История ни го напомня и до днес. Но, мълчи си същата Г-жа какво е отговорил обущаря на когото художника се оплакал че не му харесват сандалите. Мълчи си, дъртата курва, но ни е си го знаем! От къде ли? Ами от Живота.

Че такива ми ти работи, народите правят История а Диктаторите я правят курва.

Да е жив Народа защото има памет и това е, Живота!
А, Историята?
Нея нека да не я превръщаме в курва, така както ни съветва историка А. Пантев, завършил съм с това и е написано с червени букви.
цитирай
15. getmans1 - 13. vencivaleri1951 за пореден път ти казвам, не се гневи.
27.09.2014 02:35
Специално за тези които ме плашите с Турция ще напиша материал, и когато го пусна ще те уведомя на ЛС да не би случайно да го пропуснеш. /няма да чакаш много, просто чакам един материал който държа да цитирам точно/

Колкото до Македония, в 21 век няма да подкрепя никакви „зелени човечета“ от българска страна, ако те решат доброволно добре са дошли но това е практически невъзможно без безболезнено разделение. Остава отворените граници на ЕС.

Не разбирам хора като теб, възползвате се от едни възможности а не ги одобрявате?
Аз например бих искал и в Русия да отида както и в Европа, щом мога да си го позволя.

Какво по хубаво от това хора, стоки и пари без граници? Ако това е някакъв утопичен комунизъм то аз не бих се срамувал от него, ами в древните големи империи не ли било така или подобно.Знаеш че е така дори Руския Цар Александър Втори заради това е наречен „Освободител“

Но тука пак опираме да вечния въпрос „Кой да командори“, нали?
Ами просто е бе Венци, Негово Величество Компромиса или ротация, или дрън-дрън.
цитирай
16. larryone - Поздравления за написаното. И още ...
27.09.2014 05:34
Поздравления за написаното. И още нещо - да спорите с любители на Путиновия стил на управление, е чиста загуба на време.
цитирай
17. vmir - Много уместен постинг.
27.09.2014 09:08
Куриозното е, че монголоида, който пръв пусна въпросния постинг, възхваляваше като геройства зверствата в Чечня и Южна Осетия. Твърдеше, че те са еманация и връх на възродения руски дух, който се бил разбудил от дълбок сън. Възторгваше се, че руснаците застрелвали на място местните невъоръжени хора дори за опит за пазарлък и това било примера, който трябвало да вдъхновява всеки жител на Русия и да го превърне в истински руснак.

Естествено е същия мангалоид с поглед на Тамерлан след обезглавяването на 100-те хиляди жители на Делхи, сега да ни пробутва снимки от зверствата на същите "вдъхновени" от Чечня и Осетия платени главорези, които Кадиров изпрати срещу украинските войничета. Естествено е и останалите мангалоиди да ги копират, защото мангалите не стигат до там да видят връзката между изявленията на главния мангал Путлер от края на 2013, че Русия няма нужда от малцинствата и атентатите, които последваха във Волгоград до заливането му с милиционери, а веднага след това със същото си просташко високомерие и ултиматуми подпалиха и Майдана. Тези мангали си мислят, че е върха на върховете да режат глави и след това да приписват изродщините си на други.
цитирай
18. getmans1 - 16. larryone - Благодаря.
27.09.2014 09:13
Време бол, по добре да го губим ние а не тези след нас :)
цитирай
19. getmans1 - 17. vmir - След като си изгради „мрежата за дезинформация“ Путин вече става много опасен ...
27.09.2014 09:34
24.09 08:46 - Тези дни четох и друг материал от господина, там не беше толкова категоричен.
Запада като цяло до миналата година не криеха че подкрепят сбърканата /не само според мен/ сирийска опозиция но това не дава отговор, защо точно по това време се активизира т.н. „Ислямска армия“!?

Непосредствено след като едни „зелени човечета“ си свършиха работата в Крим се появиха и едни странни необозначени бойци на страната на т.н. Опълченци и след като в Украйна нещата ескалираха се активизира и Мюсулманска даржава с нейната армия. И точно тук не виждам къде е интереса на САЩ?

А интереси от тази ситуация определено има, само не мога да разбера как един професионалист не ги вижда тези набиващи се на очи връзки, поне от уважение към интересуващата се публика .
Постинг: Киряк Цонев: САЩ създадоха "Ислямска държава", сега си сърбат попарата
Автор на постинга: josarian

... а тези тук му оказват неоценима помощ, опасна работа. Много опасна!
цитирай
20. kostadin - Явно имаш филтър пред погледа си ...
27.09.2014 09:37
Явно имаш филтър пред погледа си Възможно е и съзнанието да ти е обработено .
Единственото хубаво е ,че такива като тебе са твърде малко .Явно не всичко може да се направи с пресно напечатени банкноти
цитирай
21. getmans1 - 20. kostadin - Явно имаш филтър пред погледа си ... 09:37
27.09.2014 10:00
kostadin написа:
Явно имаш филтър пред погледа си Възможно е и съзнанието да ти е обработено .
Единственото хубаво е ,че такива като тебе са твърде малко .Явно не всичко може да се направи с пресно напечатени банкноти


Филтрите са твоя специалност, вземаш нещо готово САМО от руски произход и го пускаш без грам твоя мисъл, макар че каква ли полза от нещо изветряло.
цитирай
22. vmir - 19. getmans1,
27.09.2014 10:01
Няма как да има неидентифицирани зелени човечета, без да има ИД, защото и двете са много сходни форми на игнориране на правилата и нормите на съвременната цивилизация. Преди да почнат открито да режат глави, и ислямистите са били неидентифицирани зелени човечета, а дори и днес не могат да ги различат от местните - също както е положението и със зелените човечета.

Едва ли има друг период от историята, когато Русия е имала чак толкова примитивно отношение към реалността. Дори в епохата на СССР, Русия имаше по-балансирано и уравновесено отношение към проблемите и сравнително достойно понасяше несгодите на собствените си химери. Днес точно като ИД, Русия е решила да стане плашилото на света и да доказва колко далеч от постиженията на цивилизацията и, че тя е единствената истинска цивилизация. Колкото и грешен да е света, няма как да е по-грешен от групировка, която се налага единствено с претенции и сила, защото претенции и сила се доказват с постижения, които подобряват или облекчават бита на хората, а не с убийства или самоубийства и разрушения. Цивилизацията е оцелявала и просперирала, когато е успявала да се справи с махаленските бандити и е деградирала и изпадала в мизерия и мракобеснически епохи, когато е оставяла бандити да използват безпрепятствено постиженията й срещу самата нея като претендират, че са единствените носители на истина и свобода.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Авторе,
27.09.2014 10:19
Пак не отговори дали смяташ Украйна за еднонационална държава. Въртиш, сучеш , но не отговаряш. В този отговор се крият причините за касапницата. И понеже отговорът е очевиден и очеваден пак ще попитам.
Какъв беше проблемът Крим да станеше район със широка автономия и Донбас децентрализиран. Нали Европейския съюз говори непрекъснато за децентрализация.
Ако някой тук от специалистите по Украйна и Русия е ходил например там, би забелязъл, че Лвов е един много спретнат и европейски град с ново строителство и санирано старо. С не лоша инфраструктура. В Донецк, Луганск...не е пипнато почти нищо от времето на СССР/то и в репортажите се вижда/ Да ама Донбас дава над 30% от брутния продукт, а Лвов на практика е център на паразитна област. За Лвов обаче Киев отпуска средства за които на Изток могат да си мечтаят въпреки че изкарват тези средства. Икономическа беше причината поради която "Изтокът и Югоизтокът" поискаха промяна на статута. Поискаха икономическа децентрализация на областта и нищо повече. Русия никога не е искала тези райони/ Тя си взе каквото и трябваше/, най малкото защото биха и били в голяма финансова тежест.
Тоест исканията на хората бяха далеч по малки от това което се получи на практика. Крим е безвъзвратно загубен, Донбас получава на преговорите повече от това което искаше, а и едва ли е възможно съвместно бъдеще с Киев на по късен етап.
И Украйна е на практика банкрутирала държава. Колко време мислиш, че Европа ще и плаща газта, тока , военните разходи...

За Путин: Не е съвсем моят човек. Нещо повече...често бие "моите" на различни демонстрации и протести. Ако си забелязъл в протестите преобладаваха червените знамена. Мога ли да отрека обаче , че моженето му е повече от това на Зюганов-моят човек. И понеже говориш за Александър 2ри, то с реформите които прави Путин/делигиране на власт/ много анализатори/и чужди/ го сравняват с " Освободителя" Влиянието му идва от авторитета , а не от притежаваните от него властови механизми.
цитирай
24. vencivaleri1951 - Продължение
27.09.2014 10:34
Политическите идиоти Горбачов и Елцин/ Последният стреля срещу Думата/ имаха много повече власт от Путин. Такава в повече имат и Френскияг, и Американският президент. Представи си само за момент НПО финансирана от Русия или руски милиардер/по подобие на Сорос/ да финансира кампания във Вашингтон против Белия дом. Законово в САЩ е уредено задържането по целесъобразност.
И накрая бих те помолил за коментар.
По публикация на American jurnal Publik Health
от 248 въоръжени конфликта/ от края на ВСВ/ 201 са предизвикани от и с участието на САЩ/ Украинската криза не влиза в конфликтите на САЩ:)/
цитирай
25. getmans1 - 24. vencivaleri1951 - Че то от космоса се вижда че това което описваш е отдавна планирано и подготвено ...
27.09.2014 11:28
vencivaleri1951 написа:

По публикация на American jurnal Publik Health
от 248 въоръжени конфликта/ от края на ВСВ/ 201 са предизвикани от и с участието на САЩ/ Украинската криза не влиза в конфликтите на САЩ:)/


... Янукович свърши куковичата си работата и после НПО-та, ЕС, САЩ и Марс виновни. Планирано, планирано и пак планирано. И съботирането на изборите и хващането на оръжието, също.
Не разбирам какво значение има каква е държавата и ако кажеш че е голямо значи признаваш по-горното мое писание.

За негрите, друг път ще говорим.
цитирай
26. vencivaleri1951 - Има кардинално значение дали една държава е унитарна или не.
27.09.2014 15:48
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:

По публикация на American j/


... Янукович свърши куковичата си работата и после НПО-та, ЕС, САЩ и Марс виновни. Планирано, планирано и пак планирано. И съботирането на изборите и хващането на оръжието, също.
Не разбирам какво значение има каква е държавата и ако кажеш че е голямо значи признаваш по-горното мое писание.

За негрите, друг път ще говорим.


В това е и проблемът на Украйна. Няма как да спорим с теб след като ти си силно пристрастен и не искаш да усетиш очевидни неща. Включваш се в хора на "силните" "престижните", "богатите"...и който има различно мнение от тяхното е болшевик, цървул, тъпанар, путлерист...
Как така не искаш даразбереш, че може и да има и друго мнение от това на Ноланд:)
Няма как да ме учи на политика дама която праща кораби в Белорусия подобна на наша колега блогър която кани в Българската акватория самолетоносачи.
Виж аз харесвам православните украинци, познавам ги не лошо.Те , заедно с южняците руснаци/Краснодар, Ростов, Новорусийск/ са ни по близки като бит, душевност, темперамент от останалата част на Русия. Следвал съм в Питер и го знам това. Така , че нямам причини да предпочитам руснаците пред украинците.
" Истината обаче ми е по скъпа" Да, Крим бе анексиран, може би е било планирано при подобни обстоятелство да се случи.Крим и Севастопол са жизнено важни за Русия. И ако бъдем честни един незаконен акт поправи други два такива. Защото кажи поне едно законово основание Хрушчов/от Донбас/ да подари полуострова. Кажи едно основание на маса и напитки да се решават огромни територии и народите в тях./през 90те/ Питал ли е някой тези хора в Крим, Донбас, Одеса къде искат да бъдат. Питал ли е някой за разделянето на Осетия/границата през домове минава/ Питал ли е някой абхазците дали искат с грузинците.

Не може Съединението /също незаконен акт и оплют от Русия/ да е връх в нашата политика, а на другите да отричаме правото на техните "съединения" и независимости?
цитирай
27. getmans1 - 26. vencivaleri1951 - ами това си е, признание.
27.09.2014 18:46
Аз отричам начина, за теб и приятелите ти важна е целта и оправдавате средствата.

Кратко, ясно и точно!
Щом оправдавате целта и средствата поемате отговорността за жертвите солидарно с идола си, признавате новата дума рашизъм равно на фашизъм, приемате равенството Бандера-Путин.

Времето така или иначе ще покаже истината.
цитирай
28. vencivaleri1951 - Така е, нремето е безпристрастен съдия
27.09.2014 19:31
Преди малко по един френски канал слушах Обама, та ще си позволя да направя едно сравнение . Все повече стигам до извода, че това е американският Горбачов.
По твоите критерии сравнението трябва да е комплимент.
цитирай
29. getmans1 - Моите критерии?
27.09.2014 22:00
vencivaleri1951 написа:
Преди малко по един френски канал слушах Обама, та ще си позволя да направя едно сравнение . Все повече стигам до извода, че това е американският Горбачов.
По твоите критерии сравнението трябва да е комплимент.


Те са в коментар N 28, те са и по горе в постинга ми.
Горбачов, пчеличката чийто медец хапваме а псуваме щото имала и жило дори да не ни е ужилила.

Аз в случая съм по-скромен, четох дядо Бжежински то кой ли го слуша тоя вече, ама все пак полезно е.
Тия, лидерите на великите сили имат нещо като „Негласен морален кодекс“ та като ги навързвам по моя си начин имам чувството че на вашия идол му тече времето да се измъкне чистичък от ситуацията.

Забележи, че казах „измъкне“ което няма нищо общо с „да излезе с достойнство“ както впрочем ще го нарекат дипломатите.


цитирай
30. zaw12929 - ДОБРИ И УМНИ СТЕ, ОСТАВЕТЕ ГЛУПАЦИТЕ
28.09.2014 17:27
не се напъвайре да се ядосвате, че уж някакви боклуци... це радвали, а вие изразявате омраза

ОМРАЗАТА УБИВА МРАЗЕЩИЯ
цитирай
31. getmans1 - И къде е омразата, по точно?!
29.09.2014 23:56
zaw12929 написа:
не се напъвайре да се ядосвате, че уж някакви боклуци... це радвали, а вие изразявате омраза

ОМРАЗАТА УБИВА МРАЗЕЩИЯ

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071248
Постинги: 2741
Коментари: 26491
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031