Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2015 11:25 - А, беше хубав постинг ... Бог да прости!
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1881 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДОВОЛНИ ЛИ СТЕ ДОЛНИ И ЖАЛКИ
ПОМПИЕРИ-МРЪСНИЦИ ? !

СВАЛИХА ГО !

И НЕ САМО,
НАПРАВО ГО, УНИЩОЖИХА ЗА РАДОСТ ГОЛЕМА НА ПОМПИЕРИТЕ - РОЗОВИчки МРЪСНИЦИ !
И ЗАЩО БЕ, Г-ДА И ДРУГАРЕ ?


ЗАЩО НЕ ВЗЕМЕТЕ МЕРКИ СРЕЩУ ПОМПИЕРИТЕ, НЯМА НАЧИН ДА НЯМА .... НАЧИН ! ! ! !



Гласувай:
5



1. theeconomist - + за този рев!
06.02.2015 12:35
Ние доста време пишехме срещу помпането на тутю, ма никой не ни обръщаше внимание.
Помпаше ви всички и Савата и Гина и Ангелина и андишко и фмир и своите 20 ника.
Ти прочее също нямаше против неговата просташка наглост и си мълчеше. Сега изведнъж -"що така бе Миме"?

Та "който се смее последен - сам пада в него" - век живи, век учись! :-)))
цитирай
2. getmans1 - Сигурен съм, че мога да извадя нещо „черно на бяло за ...
06.02.2015 19:36
theeconomist написа:
Ние доста време пишехме срещу помпането на тутю, ма никой не ни обръщаше внимание.
Помпаше ви всички и Савата и Гина и Ангелина и андишко и фмир и своите 20 ника.
Ти прочее също нямаше против неговата просташка наглост и си мълчеше. Сега изведнъж -"що така бе Миме"?

Та "който се смее последен - сам пада в него" - век живи, век учись! :-)))


... това, че съм против всякакви манипулации, сълзи и сополи по „първа“, смятам че ще е загуба на време, но ти обратното не можеш да направиш.

В първия момент ми стана неприятно и го коментирах но после се размазах от кеф, значи докато сладко съм си спял някъв идиот-умник си е трошил пръсти и клавитура.
Жалко е, че не можах да си спася постинга и дето казва един известен блогер, че „той си ми е като дете“.

То и сега съм раздвоен, от една страна съм сигурен че добре си разбрал що е „този рев“ от друга се кефя като ти е драго, злобей си!

Нещото което ме дразни това е този (+), от theeconomist & Co най-ценя (-) :)))
цитирай
3. theeconomist - Не бой се бе,повече няма да
06.02.2015 20:13
влизам при теб, даже за минус.

Много си ми безцветен и безразличен.

Ти си имаш твоя компания помпаджии.............
цитирай
4. getmans1 - Добре бе, вземай си кукличката ...
06.02.2015 21:04
theeconomist написа:
влизам при теб, даже за минус.

Много си ми безцветен и безразличен.

Ти си имаш твоя компания помпаджии.............


... и благодарско за чудесната характеристика на изпроводяк! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6073470
Постинги: 2742
Коментари: 26495
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031