
Прочетен: 33231 Коментари: 113 Гласове:
Последна промяна: 30.11.2015 23:03


Питам се, Вие къде сте, ... в „гъбите“ ли???
От тук на сетне когато усетя, че мой постиг се използва за интриги, лично аз ще го свалям.
След толкова изтривания, след толкова доказани въздействия въру пастингите ми и мои уведомления / ПУБЛИЧНИ /, пак изтрити от Вас, вече мисля, че ми дължите обяснения !
Последна редакция на 29/11/15 18:40

Обратен ядрен удар няма да има като отмъщение, по хуманен начин ще се сложи край на войната, прогнозира експертът
В случай, че руския президент Владимир Путин стигне на открита конфронтация с НАТО, тя ще продължи не повече от 10-20 дни, но Русия никога няма да се признае за победена.
Това е прогнозата на офицер от Пентагона – потомък на съветския емигрант Давид Джуберг, съобщава Joinfo.ua.
Постът, който публикува Джуберг на своята страница във Фейсбук, е съпътстван от нагледна илюстрация, която показва какво е съотношението на силите между Руската федерация и НАТО.
"Многократно бях молен да напиша моята прогноза за една евентуална война между Руската федерация и НАТО. Аз се позовавам само на информация, която е известна от официалните източници. В Пентагона, където сега работя, са разработени планове за войни с всички страни по света, но много по-подробни са плановете за войни, които се отнасят до нестабилни и агресивни режими. Те се изготвят внимателно и постоянно се коригират, понякога с моето участие.
Една евентуална война с Русия обаче няма да бъде като войната срещу Ирак през 2003 година. Въпреки, че РФ разполага с приблизително същия размер на армията, както и същото ниво на технологично развитие. Само, че иракската армия беше много дисциплинирана и опитна, но тя не е проядена от пиянство и кражби.
Военното дело направи много мощни крачки в своето развитие през последните 25 години. Войните вече не зависят от войниците, нито от танковете и самолетите. Ето какъв би бил краткият сценарий на една война на Русия без съюзници (Китай вече е конкурент, а не съюзник, б.а.) срещу 28-те страни-членки на НАТО. Това е война на 2% от световния БВП срещу 50% от световния БВП. Годишният военен бюджет от $ 80 милиарда на Руската федерация срещу $ 800 милиарда на НАТО. Пушка срещу лазер.
Дори ако Путин прибегне до ядрена атака (а аз мисля, че той не би посмял, б.а.), дори да използва половината от съветските ракети, те ще срещнат перфектната защитна система на САЩ за противоракетна отбрана. Единственият риск би могъл да създаде руска подводница близо до границата, но аз вярвам, че ще имаме време да се намесим. Обратен ядрен удар няма да има като отмъщение, има много по-хуманен начин бързо да се сложи край на войната.
Първо ще бъдат изстреляни бомбардировачите невидимки, става дума за Стелт (B-2 STEALTH), които ще бомбардират военните обекти и заводите. Ще ги последват новите електромагнитни дронове CHAMR, които ще изключат всички енергийни източници в най-големите градове... Добре дошли в Средновековието. Бандата на Путин бързо ще избяга (в Северна Корея, Иран, Сирия, Венецуела) или като плъхове ще се скрият в бункерите. Цялата война с Русия ще продължи 10-20 дни след първите удари на НАТО. До капитулацията на Русия няма да видите нито един натовски войник. Един въпрос много вълнува Пентагона - кой ще подпише споразумение за поражението на Русия?
След края на войната, НАТО ще назначи офицери (аз може да съм един от тях) в качеството на временни служители и ръководители. Всички стари „слуги“ на народа ще бъдат изправени пред съда или ще има лустрация за тях. Нашето управление ще сложи край на корупцията. Ние ще помогнем на победените руснаци да възродят страната си, медицината, инфраструктурата, технологиите. Ще ги въведем в 21-ия век. След време голяма част от населението на Русия ще успее да се съвземе и след година-две ще им помогнем да организират честни избори.
След изборите, когато бъде избрано легитимно правителство и министър-председател ще оставим, например, около хиляда съветници, които ще им помагат и няма да допуснат до властта някой нов диктатор като Путин или Сталин. Те също така ще спомогнат за развитието на инфраструктурата, армията, полицията, държавните институции. Когато са готови да сами да се самоуправлявате, тогава ще напуснем страната им и в бъдеще ще бъдем съюзници и партньори. Ще направим така, както постъпихме с Италия, Германия, Япония, Корея, Панама и Афганистан. Ирак и Либия се провали. И тогава целият свят ще бъде в приятелски отношения с проспериращата и богата Русия…“, пише в прогнозите си Джуберг.
56 коментара Анонимен 2015-11-29 21:46:50 +3 -44 Гласувай
тоя офицер да не е ония геи които представиха като американския супер войник...аз,МИСЛЯ ЧЕ ЩЕ Е ОБРАТНО ЗА 1-ДЕНОНОЩИЕ ФАЩ НЯМА ДА ГО ИМА НА КАРТАТА.САЩ-СПЕЦИАЛИСТИТЕ ВЕЧЕ СА ПО НА 70Г.И НЯМАТ ВЕЧЕ НИЩО НОВО......Ф-22.1-МИЛЯРД..НА БОКЛУКА...НИКОЙ НЕ ГО ИСКА...ИНДЖИС ИЛИ ИДЖИС СЪС САМ-2,3,4 СКЪПО И ОТГОРЕ НА ТОВА БОКЛУК.....ПРИПОМНЯМ ДОНАЛД КУК - ЧЕРНО МОРЕ,,,,,,УСЛЕПЯ,УНЕМЯ,,,,- НЯКОЛКО МАТРОСА ПОСРАНИ ПОДАВАТ РАПОРТИ НЕ В САЩ А В РОМУНИЯ НЕМОГЛЕ ДА СТИГНАТ ДО САЩ ,,,,,ИСКАТЕ ЛИ ОЩЕ ПРИМЕРИ ЗА СУПЕР БОКЛУЦИТЕ ОТ САЩ
Отговори на този коментар
ШОЙГУ ИЗБУХНА: Можем да превърнем Турция в разтопено радиоактивно стъкло за по-малко от 10 минути…
SekiraBG ноември 25, 2015
Военният министър на Руската федерация Сергей Шойгу направи доста крайно изказване типично в негов стил. Крайно неприемливо е да свалят наши самолети, които се борят срещу тероризма и които не са нарушили ничие въздушно пространство, това нещо както и да го погледнем си е директна турска подкрепа за съюзниците им от Ислямска държава, ако до момента ги подкрепяха не-диркетно, в момента Турция прави директна подкрепа към себеподобните си от Ислямска държава. Техният президент иска да превърне Турция от светска и хубава държава в ислямски халифат, в който жените са по-нисши същества от хлебарките. Нашият военен потенциал позволява да превърнем Турция в разтопено радиоактивно стъкло за по-малко от 10 минути. Мерките, които ще предприемем срещу турската държава тепърва ще ги съгласуваме с президентът г-н Владимир Путин, но при всички положения те няма да са никак благоприятни за Ердоган, допълни Шойгу.
БЪЛГАРИ, ХАРЕСВА ЛИ ВИ, ПО ТАККЪВ НАЧИН ДА БЪДЕТЕ освободени ЗА „ ТРЕТИ “ ПЪТ ???
Тагове:
ЕМАНАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ ДУХ
Енергийен режим в Европа ще e неизбежен ...
Даже и таговете не са мое дело.
Впрочем има една намеса, вапцах в червено един коментар чийто стил ми се струва познат.
П.П. Току що допълних постинга „с повода“ който ме подтикна да го направя, въобще. /08:55ч./
п.п. В 10.25 ч. НАПРАВИХ ПОРЕДНАТА РЕДАКЦИЯ, ДАНО ДА ИЗЛЕЗЕМ ОТ КОЖИТЕ СИ С КОИТО СЕ ПОЗНАВАМЕ.
ПЪТУВАМ В МОМЕНТА И ЗАТОВА НЕ УЧАСТВАМ!
СУВОРАТА ИСТИНА
НА РУСКИЯ ИДИОТИЗЪМ
ЗАТОВА И БРЪЩОЛЕВЯТ
ЩО БИЛО ТОВА УМ
АМИ УМ Е ТОВА ДЕТО ВИ ЛИПСА БЕ
И ДЕТО ВСЕ ЗА НЕГО ГОВОРИТЕ
ТАКА Е И С БОГ
ВИЕ СТЕ ТЪПИ И УРОДЛИВИ АТЕИСТИ
И КОГАТО ГОВОРИТЕ И ПИШЕТЕ ЗА БОГ
ГО ПИШЕТЕ КАТО ИДИОТИ БЕЗБОЖНИЦИ
абе кво стана с дупката на Пентагона, дето я напраиха арапчугите
тоя офисър май там бая е стоял на течение, та кашля
и касиерката вместо да носи каси, зела да се праи на бугхалтерка де мое да брои до 1,7 милиарда ;)
Сащ да са спечелили война? От Северна Корея бяха изритани, от Виетнам прогонени, а от Афганистан и Ирак, се изнизват като посрани и питат, кой ни сра в гащите.
Фланговете са оголени и вече застават срещу опитни и силни противници като Китай и Русия, и картинката се промени радикално.
Обирите свършиха. Няма кого да обират, защото всички малки и богати държави са обрани, и останаха държави с несметни подземни и надземни богатства като Русия, на които НАТО И САЩ хвърлят жадно око, крадливо око. Но-о Русия е готова да ги посрещне и изпрати, както посрещна и изпрати Наполеон и Хитлер, в бунището на историята.
Мъжките и женски пепелянки, като гадинката женска, СЕСТРА И КАТЪРА ГЕНЧЕВ име още дълго да лапат мухи И ДА се надяват и чакат, Русия да клекне пред НАТО гейовете и американските гангстери.
Казаното ОТ ШОЙГУ, МИНИСТЪРА НА ОТБРАНАТА НА РУСИЯ , СЕ ОТНАСЯ И ЗА ВСИЧКИ ОТ САЩ И НАТО,които се надяват върбата да роди грозде
"корпорацията Lenovo води преговори с компанията "Т-платформи" и с нейната дъщерна компания "Байкал Електроникс" за възможността за започване производството на десктоп-компютри, базирани на процесорите "Байкал"
"Двуядренният процесор Елбрус работи на тактова честота 500 MHz" и тъй нататък...
Русия до миналата година имаше 176 предприятия за високотехнологична електроника
и С-400 и Калибрите са изцяло с руска електроника
и не падат както ви се иска
калиброват!!! ;))
а ти като кюнец на седесарското джипсипиндоско кюмбе, мое да си пушиш колкото искаш в блога
това не те прай димоход на лайнер
само лайнер...:))
Новогодишната нощ на 1995 г.Грозни - от три "страни" по три пътни артерии руснаците навлизат в града... в началото ги пропускат и после започват да ги избиват - с гранатомоети, с прости гранати и с баки/контейнери вкл. с напалм.
131-А БРИГАДА ГУБИ 20 ОТ ВСИЧКИ СВОИ 26 ТАНКА
102 ОТ ВСИЧКИ СВОИ 120 БТР-А
ВСИЧКИ 6 ЗСУ "ТУНГУСКА"
"мечки" - "ташак"...
...
Друг пример:
По инфо от германските архиви и WAST германските загуби на военни са не повече от 3,5 млн. на Източния фронт.
Общо военните загуби на Германия на всички фронтове през ВСВ са 5 млн. цивилните над 3 млн. Общо загубите на Германия военни и цивилни 8-9 млн
Съветските БОЙНИ загуби са:
1. Според "Гриф секретности снят" на комисията водена от Г. Ф. Кривошеев – изследване 90-те години, са над 12,5млн.
2. Според картотеките на ЦАМО от 2000г. военните загуби на СССР са 14 млн. 507 хил. персонални досиета
3. Според ЦАМО на РФ, който се помещава в Подолск, картите на персонален отчет са 16 млн.
Отделно според Книга Памяти на отделните области в РФ към 2006г. има няколко милиона заявления и "безименни" неразпознати досиета и документи на военнослужещи. Според руските автори днес загубите на СССР безвъзвратните военни са 19-20 млн.
Отделно загубите на цивилните са спорни и се "колебаят' от 20 до повече милиони
С "две думи" - Германия губи срещу ВСИЧКИ ПРОТИВНИЦИ 8,5ЛН. ВЪВ ВОЙНАТА, С ИЗБИТИТЕ ОТ ГЛАД И НАСИЛИЕ ГЕРМАНСКИ ПЛЕННИЦИ В РУСКИ И СЪЮЗНИЧЕСКИ ЛАГЕРИ - 2,5 МЛН.
ОБЩО ГЕРМАНСКИ ЗАГУБИ ПРИБЛИЗИТЕЛНО 11 МЛН ВОЕННИ И ЦИВИЛНИ
ОБЩО СЪВЕТСКИ ЗАГУБИ 19-20 МЛН ВОЕННИ И МОЖЕ БИ ОЩЕ 20 МЛН ЦИВИЛНИ И ТО ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНСКИЯ ПРОТИВНИК
ГЕРМАНИЯ ГУБИ 11 МЛН СРЕЩУ ВСИЧКИ
СССР ГУБИ 40 МЛН ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНИЯ
...
Финален пример за кометиралите Наполеон 1 и Хитлер
Москва е превземана
- веднъж от татари
- два пъти от литовци
- веднъж от поляци
- един път от ффранцузи
- веднъж ако добре помня от Лъжедмитрий и украинци
Примерно Берлин е превземан 2 пъти, Москва 6 "помеждудругото"
ЗАЩО САЩ ИМА СИЛНА АРМИЯ ДНЕС, А НИКОЙ ДРУГ И ОСОБЕНО РУСИЯ НЯМА РАВНА НА ЩАТСКАТА:
1. АРМИЯТА Е ПАРИ И ПАК ПАРИ ПАРИ!
Армия се прави с пари-еврейските пари са в полза и наливани в щатската армия, която днес е ръката на господарите по света.
2. АРМИЯТА Е ПОСТЕПЕННО РАЗВИТИЕ И ДОКТРИНА, МЕТОДИЧНО, С ВИЗИЯ ГОДИНИ НАПРЕД!
Армия се прави с устойчиво развитие (да, това го има не само в икономиката), търпение не смяна на правителство и поредната армейска реформа.
3. АРМИЯТА Е НЕ САМО ГРИЖА ЗА ВОЙНИКА, НО И ЗА НЕГОВИЯ ТИЛ-РОДНИНИ!
Армия се прави не само с развитие и обгрижване на войника в службата, но и грижа за семейството му до живот-години след като той е паднал в мисия някъде по света-семейството защитено и доволно платено трябва да е.
4. АРМИЯТА Е НА ПЪРВО МЯСТО ТЕХНИКА С КОМПЮТЪР!
Армия се прави с мозък в НАСА, с целия интелект краден по света в служба на САЩ, гради се с всички фирми, производства и конкурентна среда на евросъюзниците от НАТО-на този западен научно-изследователски потенциал Русия никога няма да има еквивалентен отговор.
5.АРМИЯТА Е КАДЪР, КОЙТО Е РАЗВИВАН, ОБУЧАВАН И ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ ОБЛАДАВАЩ БОЕН ОПИТ-ТЯ Е КАЧЕСТВЕН МАТЕРИАЛ ЗА РЕКРУТ!
Във всяко отношение Щатите днес са номер едно, не само с бюджета си, но и с победите и опита в различни точки-зони по света, с изключителния си военно-промишлен комплекс! Дори да не ни е приятно, трябва да признаем - негрото и латиното са агресивен и здрав материал за рекрутиране в някои отношения.
6. БАЗИТЕ И РЕАЛНАТА СИЛА-ЛИЧЕН СЪСТАВ, ТЕХНИКА!
Стратегията или геополитиката или дори упражняването на влияние и праяката сила - намеса са бази от Окинава, през п-в Индокитай, Индостан, през Персийския залив, Западна Европа, а вече и Юго-Източна и Централна, дъгата завършва с Канада. В тази „кошара” са Руската федерация и Китай, които векове наред нека не забравяме са били врагове!
ЩАТИТЕ ИМАТ ВОДАТА С АВИОНИТЕ И НЕБЕТО СЛЕД ВСВ
- в пари, технологии, потенциал, икономика
- в базиране, покритие, съюзници, зависимости
- руснаците в почти вскеи конфликт от няколко века насам губят повече войници отколкото губи противника - НЕКАДЪРНОСТ
Това са фактите
ВСИЧКО ДРУГО Е ФРАЗЬОРСТВО И ФАНТАЗЬОРСТВО НА КОМУНЯГИ И РУСОФИЛИ
ПОЖЕЛАНИЕТО НЕ Е ИСТИНА, то е само червена "фикция"
...
Като всеки нормален човек аз се надявам да НЯМА европейска война
Руската култура е в световната съкровищница и руския народ е страдал най-много от сови и чужди
Руската армия безспорно е изключителна сила и всяка война с Русия ще е пагубна за света
Руската армия обаче като "сили и средства" е нива ПОД НАТО и САЩ - това не е обида, а реалност
...
Въ войната с която най-много се "ербапчат" червените българи в блога - ВСВ РУСИЯ ГУБЕШЕ 5 -6 СВОИ ВОЙСКАРЯ ЗА 1 ГЕРМАНЕЦ - факт (не иде реч за загуби в цживилисти).
- Русия е няколко века под монголо-татарско иго
- Русия губи от шведите преди Полтава
- Русия губи война от Наполеон/е Буонапарте преди тази от 1812г., самия Кутузов яде зверски бой с руското царче и австрийското имперче от корсиканеца
- Русия губи Кримската война
- Русия губи Руско-японската
- Русия губи... ПЪРВАТА СВЕТОВНА ПРЕД ПОБЕДИТЕЛ... Германския втори Райх
- Русия губи Първата Чеченска позорно
Русия (за мен) НЕ губи Афганската, защото според военанализатори за 1 „казак” падат до 6-10 брадати „духове”, както и САЩ НЕ губи Виетнамската в която за 1 мериканос сдават до 12 „витконга”
С „ДВЕ ДУМИ”
РОССИЯ Е НЕПОБЕДИМА – тази НЕистина е ирелевантна за историята, но реална за леваците (разб. левите) в БГ
ЕДИНСТВЕНАТА „БЯЛА” АРМИЯ БЕЗ ПОРАЖЕНИЕ ДОСЕГА Е... е... е... американската за близо 2 века – просто факт!
РУСОФИЛСТВОТО Е
- най-извратеното - филство, защото то започва с любов към големия – руския, от малкия – българския;
- русофилството поставя в основата собствената слабост и немощ на българина като комплекс и иска да се реализира като друг – голям, чужд и руски;
- русофилството е любов, обикновено всяко друго филство в България се основава на нечии чужди постижения – било германски в армия, наука, философска мисъл; било франкофонство – в музика, литература; било „имагинерно” и отвлечено - американско или англофилство покрай Адам Смит, банките и икономиката;
- казвам, че РУСОФИЛСТВОТО Е ЛЮБОВ КЪМ ДРУГ, НЕ КЪМ СЕБЕ СИ, А ВСЯКО ДРУГО -ФИЛСТВО КЪМ ЗАПАДЕН НАРОД Е ОСНОВАНО НА УВАЖЕНИЕ! РУСОФИЛЪТ ОБИЧА, А „ЗАПАДНОФИЛЪТ” УВАЖАВА!
- НЯМА ПО ЖАЛКО ФИЛСТВО ОТ ТОВА КЪМ РУСИЯ, ТО Е СЕБЕОТРИЧАЩО, КОМПЛЕКСАРСКО И МАЛОБЪЛГАРСКО, ТО Е ИЗВРАТЕНО!
С „ДВЕ ДУМИ”
ЧЕРВЕНИ МАЙЦЕПРОДАВЦИ
Русия е непобедима - НЕ, БИТА Е НАД 7 ПЪТИ ИСТОРИЧЕСКИ
2 МИТ
Русия е победител във ВСВ - НЕ, РУСИЯ ГУБИ 5-6 СВОИ ЗА 1 ГЕРМАНЕЦ
победител е на масата, КАТО АРМЕЙСКО УМЕНИЕ НЕ Е
3 МИТ
Руснаците нали превзеха Берлин - ДА, НО МОСКВА Е ПРЕВЗЕМАНА 6 ПЪТИ ОТ ЧУЖДИ, Берлин "само" 2
4 МИТ
Русия ще смачка САЩ и запада - НЕ, ЕДНА ВОЙНА ЩЕ ЛИКВИДИРА ОГРОМНА ЧАСТ ОТ СВЕТА НА ИЗТОК И ЗАПАД
5 МИТ
Русия е справедлива и "ние" комунягите я любим - НЕ, В РУСИЯ ДНЕС ИМА ДИВ КАПИТАЛИЗЪМ, СОЦИАЛИЗЪМ И КОМУНИЗЪМ ТЪРСЕТЕ В СКАНДИНАВИЯ, но вие си обичате русията, лошо няма, имате право
6 МИТ
Русия и България ще поведат света по Ванга и те чакат това - ЧАКАТ... Ч А К А Т ?!?!?! СВЯТ НЕ СЕ ВОДИ С ЧАКАНЕ, А С МИСЪЛ, ХУМАНИЗЪМ, ЗНАНИЕ И ОПИТ света за добро или за лошо се води предиумно от запада от векове
КАТО НЕ ЗНАЕШ НЕЩО - ПИТАЙ - НЕ Е СРАМНО (съвет към всеки главоч който не знае война или история, да пита, ще го упутя/упътя)
Хитлер - капут!...
нема първо, второ, трето
капута е капут!!!
онли фърст!
знаем, дедо ти бюргер-херой, внук на Брунхилда, свалил с вила руски пилот
от баба ти....
то затова фъркаш като "Хинденбург"
айде, на дирижаблите една карфица стига...
и педал смотан
няма нужда да оспамваш чужд постинг, с инфантилната си логорея
това не те прави по-умен от абойчев
просто германбойчев...
ЧЕРВЕНИ МАЙЦЕПРОДАВЦИ
Хитлер - капут!...
нема първо, второ, трето
капута е капут!!!
онли фърст!
знаем, дедо ти бюргер-херой, внук на Брунхилда, свалил с вила руски пилот
от баба ти....
то затова фъркаш като "Хинденбург"
айде, на дирижаблите една карфица стига...
Упоменах ти
2 века шибинг грък 5 века ебан манаф
Знам че ти пари от тези 5 века още изотзад - съжалявам, факт
руски агнешки главички на 18 годишни момченца в Чечня и Дагестан рязани
помниш ли онзи преди години по БНТ1 тогава Канал 1 бгтв като му отрязаха главата на руснака как горки човек квичеше
Русия е непобедима - НЕ, БИТА Е НАД 7 ПЪТИ ИСТОРИЧЕСКИ
2 МИТ
Русия е победител във ВСВ - НЕ, РУСИЯ ГУБИ 5-6 СВОИ ЗА 1 ГЕРМАНЕЦ
победител е на масата, КАТО АРМЕЙСКО УМЕНИЕ НЕ Е
3 МИТ
Руснаците нали превзеха Берлин - ДА, НО МОСКВА Е ПРЕВЗЕМАНА 6 ПЪТИ ОТ ЧУЖДИ, Берлин "само" 2
4 МИТ
Русия ще смачка САЩ и запада - НЕ, ЕДНА ВОЙНА ЩЕ ЛИКВИДИРА ОГРОМНА ЧАСТ ОТ СВЕТА НА ИЗТОК И ЗАПАД
5 МИТ
Русия е справедлива и "ние" комунягите я любим - НЕ, В РУСИЯ ДНЕС ИМА ДИВ КАПИТАЛИЗЪМ, СОЦИАЛИЗЪМ И КОМУНИЗЪМ ТЪРСЕТЕ В СКАНДИНАВИЯ, но вие си обичате русията, лошо няма, имате право
6 МИТ
Русия и България ще поведат света по Ванга и те чакат това - ЧАКАТ... Ч А К А Т ?!?!?! СВЯТ НЕ СЕ ВОДИ С ЧАКАНЕ, А С МИСЪЛ, ХУМАНИЗЪМ, ЗНАНИЕ И ОПИТ света за добро или за лошо се води предиумно от запада от векове
КАТО НЕ ЗНАЕШ НЕЩО - ПИТАЙ - НЕ Е СРАМНО (съвет към всеки главоч който не знае война или история, да пита, ще го упутя/упътя)
П.С.
КОНКРЕТИКАТА ПО ТЕЗИ ФАКТИ В МОИТЕ КОМЕНТАРИ
15
17
18
19
НЕ дишам турци, руснаците като култура са ми нива симпатични над американците, но... НО, истината за война е друга от невежеството на маса българи
РУСОФИЛСТВОТО Е
- най-извратеното - филство, защото то започва с любов към големия – руския, от малкия – българския;
- русофилството поставя в основата собствената слабост и немощ на българина като комплекс и иска да се реализира като друг – голям, чужд и руски;
- русофилството е любов, обикновено всяко друго филство в България се основава на нечии чужди постижения – било германски в армия, наука, философска мисъл; било франкофонство – в музика, литература; било „имагинерно” и отвлечено - американско или англофилство покрай Адам Смит, банките и икономиката;
- казвам, че РУСОФИЛСТВОТО Е ЛЮБОВ КЪМ ДРУГ, НЕ КЪМ СЕБЕ СИ, А ВСЯКО ДРУГО -ФИЛСТВО КЪМ ЗАПАДЕН НАРОД Е ОСНОВАНО НА УВАЖЕНИЕ! РУСОФИЛЪТ ОБИЧА, А „ЗАПАДНОФИЛЪТ” УВАЖАВА!
- НЯМА ПО ЖАЛКО ФИЛСТВО ОТ ТОВА КЪМ РУСИЯ, ТО Е СЕБЕОТРИЧАЩО, КОМПЛЕКСАРСКО И МАЛОБЪЛГАРСКО, ТО Е ИЗВРАТЕНО!
С „ДВЕ ДУМИ”
ЧЕРВЕНИ МАЙЦЕПРОДАВЦИ
ПРОБЛЕМА НА МАСА БЪЛГАРИ СЪС СВАЛЕНИЯ РУСКИ САМОЛЕТ
те не желаят мир или нечие извинение или друго - НЕ
МАСА БЪЛГАРИ ЖЕЛАЯТ ДНЕС РУСИЯ ДА СВАЛИ 100 ТУРСКИ САМОЛЕТА
РУСИЯ ДА ИЗБИЕ ПОЛОВИН ТУРЦИЯ
ТУРЦИТЕ ДА ЛАПАТ 1 000 РУСКИ .ИШКИ
Ето това е част от българина днес, не истината, не мира, не света, всичко е онова горе - така е и аз съм абсолютно прав за ЧАСТ от българите, тях аз наричам от дете "малките руснаци"
аз водя диалог с тях
ти си простак с голямо П
простак, с дребно его, оспамващ всичко, до което се докосваш
прав е Кушел
ЕПМ!!!
Бита ли е Русия в 7 войни и нагоре - да
Превземана ли е Москва 6 пъти - да
Губи ли руснака няколко свой за 1 фриц - да
Що та боли толкова истината - голям праз - това е истина
Живей и ичу, ако не знаеш - питай - не е срамно
Нещо в написаното от мен да не е факт история - е факт, стига мрънка
и гетмане - аз с ТОЗИ НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН, църквата е улучил, но иконата не е познал, но насоката му е вярна
Прощавай сирма, но в случая грешиш или си наивна (поне според мен);
- войните никога не са водени от техните архитекти за вяра или справедливост - част от личния състав се бие за вяра, идеал или друго, елитите не
- мюсюлманите също винаги са се клали помеждуи си и ще го правят ще и още
- за чие християнско обединение говориш - за онова в което са се клали католици с протестанти, ортодокси с богомили
не вяра, не идеал, не справеддливост води войните - врага се избира по интерес, опасност, сила, момент или бъдещ период
ти впрочем знаеш тази реалия, нищо ново не ти казах/написах
30.11.2015 16:39
Чудно е само, че някой си е позволил подобна прогноза, защото САЩ черпи силата си от това, че умишлено преувеличава опасностите за себе си, а Русия не може да зацепи, че когато подценяваш противника си или се пишеш голям юнак, хората ти се занимават с неадекватни задачи и постигат неадекватни резултати, а противника се мобилизира и намира конкретни начини да озапти юначеството ти. Русия се самоизяжда от глупост и самонадеяност. Байкалски процесори, това ще да е като "руските" айфони на Кухел, дето китайците ги надписват "руски", за да ги купуват балъците. А иначе и нашите Кухели не искат байкалски процесори, или искат, ама само ако бяха хем по-добри, хем по-евтини, нищо, че дрънкат за братство, солидарност и другите им там изтъркани клишета, с които от 100 години чакат САЩ да им тупне в краката с всичките си производства.
требе да ви сменят правешките дънни платки...
Отричам се публично и от Шойгун-той никакъв шогун не е, а хибриден маршал.
И ни лъжеше , че НАТО е излишна структура в съвременната война. Че Европа е беззащитна каквито и ПРО да прави. Стигали и няколоко усилени дивизиона в близост до радарите и...или пък какви бяха тези приказки хибридни за изкуствено стопени ледници в Европейската част на Сибир и Голщрома щял да смени посока, Островът/и не само/ щял да потъне и на Елизабет и Камила щели да им замръзнат..."сестричките"
Европа може да е "на куп" и на сгода, но има буТен продукт. Този буТен продукт такъв залп може да изстреля на изток , че ГАЗПРОМ ряпа да яде-не мож я стигна по метан.
Сега към автора:
Гети ти казваш, че си с инжинерно образование, служил си в казармата и си английско говорящ както казва "икономист"./ ако се затрудняваш Слави ще помогне/
За 80милиарда и 800те. Преди време дадох пример в блога с апендикса където отстраняването му в България здравната каса го плаща към 500лева, в Германия 5000евро , и в САЩ това действие е за близо 30000долара. Статистиците после в България прибавят 500лева към брутния продукт, в Германия 5000, в САЩ 30000.
Така и с военния бюджет. Ще спомена само че на един арсеналски Калашник през 80те себестойността му беше под 30лв-10 долара.
И понеже знаеш английски/слабо място ми е на мен/ то разгледай бюджета на янките. Те всичко си пишат. Можеш в частта му за отбрана да прочетеш как са разпределени парите. Аз мога още сега да се обзаложа , че над 50% са за заплати и административни услуги. Мога също така да се обзаложа, че в раздела за закупуване
на въоръжение 90% от средствата са за добрите стари оръжия-ракети, самолети бронотехника, флот. продълж
Прощавай сирма, но в случая грешиш или си наивна (поне според мен);
- войните никога не са водени от техните архитекти за вяра или справедливост - част от личния състав се бие за вяра, идеал или друго, елитите не
- мюсюлманите също винаги са се клали помеждуи си и ще го правят ще и още
- за чие християнско обединение говориш - за онова в което са се клали католици с протестанти, ортодокси с богомили
не вяра, не идеал, не справеддливост води войните - врага се избира по интерес, опасност, сила, момент или бъдещ период
ти впрочем знаеш тази реалия, нищо ново не ти казах/написах
Въхпросът е че след многото измерване на величие единствено ближем рани. Остава да съизмерваме кой колко народи поробил......И ти виждаш победители в днеината ситуация ? Ти си горд германец, а аз трезва българка. Понякога малкияг /народ/ вижда по-добре
водили се война на тяхна територия - не, не иде реч за "мексиканските войни и гражданската им", бяха ли първи в нуикиатома - да, победиха ли в студената война - да
Русия е непобедима - НЕ, БИТА Е НАД 7 ПЪТИ ИСТОРИЧЕСКИ
2 МИТ
Русия е победител във ВСВ - НЕ, РУСИЯ ГУБИ 5-6 СВОИ ЗА 1 ГЕРМАНЕЦ
победител е на масата, КАТО АРМЕЙСКО УМЕНИЕ НЕ Е
3 МИТ
Руснаците нали превзеха Берлин - ДА, НО МОСКВА Е ПРЕВЗЕМАНА 6 ПЪТИ ОТ ЧУЖДИ, Берлин "само" 2
4 МИТ
Русия ще смачка САЩ и запада - НЕ, ЕДНА ВОЙНА ЩЕ ЛИКВИДИРА ОГРОМНА ЧАСТ ОТ СВЕТА НА ИЗТОК И ЗАПАД
5 МИТ
Русия е справедлива и "ние" комунягите я любим - НЕ, В РУСИЯ ДНЕС ИМА ДИВ КАПИТАЛИЗЪМ, СОЦИАЛИЗЪМ И КОМУНИЗЪМ ТЪРСЕТЕ В СКАНДИНАВИЯ, но вие си обичате русията, лошо няма, имате право
6 МИТ
Русия и България ще поведат света по Ванга и те чакат това - ЧАКАТ... Ч А К А Т ?!?!?! СВЯТ НЕ СЕ ВОДИ С ЧАКАНЕ, А С МИСЪЛ, ХУМАНИЗЪМ, ЗНАНИЕ И ОПИТ света за добро или за лошо се води предиумно от запада от векове
КАТО НЕ ЗНАЕШ НЕЩО - ПИТАЙ - НЕ Е СРАМНО (съвет към всеки главоч който не знае война или история, да пита, ще го упутя/упътя)
П.С.
КОНКРЕТИКАТА ПО ТЕЗИ ФАКТИ В МОИТЕ КОМЕНТАРИ
15
17
18
19
НЕ дишам турци, руснаците като култура са ми нива симпатични над американците, но... НО, истината за война е друга от невежеството на маса българи
ПРОБЛЕМА НА МАСА БЪЛГАРИ СЪС СВАЛЕНИЯ РУСКИ САМОЛЕТ
те не желаят мир или нечие извинение или друго - НЕ
МАСА БЪЛГАРИ ЖЕЛАЯТ ДНЕС РУСИЯ ДА СВАЛИ 100 ТУРСКИ САМОЛЕТА
РУСИЯ ДА ИЗБИЕ ПОЛОВИН ТУРЦИЯ
ТУРЦИТЕ ДА ЛАПАТ 1 000 РУСКИ .ИШКИ
Ето това е част от българина днес, не истината, не мира, не света, всичко е онова горе - така е и аз съм абсолютно прав за ЧАСТ от българите, тях аз наричам от дете "малките руснаци"
- кадърността - запада я има нива повече над изтока и то не от днес
- човешкия живот - цената му на изток девалвира винаги, на запад е повече ценен
- истината, уважението, гледната точка - на запад стремежа към тези три е повече отколкото на изток
Извън посоченото:
НЕ трябва да има война между запад и изток в Европа - това ще е пагубно
Русия има своето величие в култура и армия - без съмнение
днес обаче НАТО е нива над нея в почти всички параметри
Това е, нищо повече... достатъчно е!
в "Народна армия" колко лайкове щеше да има...
Скоро не бях чел подобни дивотии... Изобщо не съм фен на Русия, но да се подценява този мастодонт във всяко едно отношение, е откровенна глупост! Дано не се стига до там да се докаже кой е по-силният! Какви щитове, бе, какви пет лева, и това, че Путин няма да посмее да натисне копчетата??? Това да не ви е Горбачов или Елцин?! Камък върху камък няма да остане ако Русия реши да изстреля десетките си хиляди ракети с ядрен боен заряд! От Америка може и да остане нещо, но от Европа ще остане само спомен, в това може да сте сигурни. Такъв конфликт би бил равносилен на "дърпане на опашката на дявола", а победител няма да има! И от двете страни не би имало кой да подпише капитулацията.
с войници, ракети , самолети....А защо са им и продължават да строят тези скъпи играчки самолетоносачите?Заради Холивуд ли?
Виж Гети, това е най глупавото нещо което съм прочел от жанра. Това не може да е написано от експерт, та ако ще хиляда пъти да е обиден на Русия. Има две армии в момента които са водещи днес. Американската и руската. Безспорно американците певъзхождат руснаците, но не до там, че да им е сигурна победата-пировата.
Европа я няма при една ядрена война и това се знае от 70те.
За хората
Чели сме за битката при термопилите. Знаем за французите зад непристъпната линия "Мажино" Знаем как търти да бяга и да се предава една армия сериозно превъзхождаща немската. Знаем колко време издържа Крим/Малката земя/, знаем
в края на краищата градът на Путин на какво устоя през ВСВ.
Иначе "експерти" подобни има и в Русия. Ше дам пример с това , как преди време в блог бг подобен експерт и седмица не даваше на Щатите. Расета по някакви тетонични скали и Щатите Бай Бай. Жириновски го печатат регулярно как изпепелява нечия столица...
Това е несериозно. Спорът тук е коя от двете военни сили повече пъти може да унищожи света. Отговорът е безмислен мисля.
За България.
Когато бяхме във варшавския договор публична тайна е , че нашата задача при една евентуална война е да задържим турците около 3 часа докато трети украински фронт
дойде на позиция . Това както казах не е тайна и се знае. Това което не се знае масово е какви са загубите на жива сила и техника за нашата армия. Губят ми се кое беше хора кое беше техника , но прогнозите бяха 70 и 80% съответно.
Разбираш ли за какво говорим Турската ярмия заедно с артилерийската подкрепа на 6ти ам флот за 3 часа на практика унищожава армията ни. А войската е по защитена от цивилните.... Какво се е променило днес?
Ти нали си по лозунгите. Напиши един Bienvenue Bratushka и го прати на внучката
От там нататък нямаш грижи:)
През 2014 година САЩ са дали за отбрана 640 МИЛИАРДА долара, а Русия само 57 МИЛИАРДА долара. Коментарите са напълно излишни!
Това би могъл да го напише прост български русофил като кухел или рустам примерно за руски ербаплък - в този стил (разумен човек с мозък като венцивалери не би написал нещо в този "стил"), но написаното от Джуберг е в стила на изтгочните боклуци и малоумщини. Представил е Русия жалко слаба, а тя далеч не е такава. Тя не е ниво на НАТО, но не е слаб противник, обратното - сериозен такъв е.
30.11.2015 19:48
ЩЕ ПОКОРЯ ИЗОСТАНАЛАТА РУСИЯ " - ФРИДРИХ, Император на Германия , 18 -ти век
резултат: ПРЕЗ 1759г. РУСКАТА АРМИЯ ВЛИЗА В БЕРЛИН
"РУСИЯ Е КОЛОС НА ГЛИНЕНИ КРАКА" - НАПОЛЕОН , 19-ти век
резултат: ПРЕЗ 1814г. РУСКАТА АРМИЯ ВЛИЗА В ПАРИЖ
"ЩЕ ЗАВОЮВАМ СССР ДО КРАЯ НА ГОДИНАТА " - ХИТЛЕР, 1941г.
резултат: ПРЕЗ МАЙ 1945г. СЪВЕТСКИТЕ ВОЙСКИ ПРЕВЗЕМАТ БЕРЛИН
"РУСИЯ Е САМО ЕДНА РЕГИОНАЛНА ДЪРЖАВА " - БАРАК ХЮСЕИН ОБАМА, ПРЕЗИДЕНТ НА САЩ, 2014г.
резултат: ОЧАКВА СЕ
Аз съм по-скоро българофил,но горното ми харесва.
Всички русофили са врагове на България и на българския народ, защото в наши дни Русия е вражеска страна и тези, които дори и мислено я подкрепят, трябва незабавно да бъдат елеминирини. И в прекия, и в преносния смисъл!
Комунизма просто се разпадаше , много от нас крадяха- не беше заради Русията.След като настъпи демокрацията от съграденото за 40 години камък върху камък не остана.
Чудя се на запад като си нямаха руснаци
- как имаха по-качествени автомобили
- по-качествени телевизори
- въобшщетехника нива над руската и източната
- като си нямаха руснаци кой им построии небостъргачите
- като си нямаха руснаци кой им правеше Мерцедес
- като си нямаха руснаци как си направиха пътищата и държавите
Какво ти думам Славчо - ако тук беше истанал капитализма на Борис България сега щеше да е нива над червената и тази сега!
- кой беше по-богат - запада или изтока - запада разбира се
- кой правеше повече качество - изтока или запада - запада разбира се
- къде имаше повече свобода и изява - изтока или запада - запада разбира се
Извода дръугарю - запада като система винаги беше над изтока
ПРЕДИ И СЕГА ПАК И ПАК - просто факт
ЩЕ ПОКОРЯ ИЗОСТАНАЛАТА РУСИЯ " - ФРИДРИХ, Император на Германия , 18 -ти век
резултат: ПРЕЗ 1759г. РУСКАТА АРМИЯ ВЛИЗА В БЕРЛИН
"РУСИЯ Е КОЛОС НА ГЛИНЕНИ КРАКА" - НАПОЛЕОН , 19-ти век
резултат: ПРЕЗ 1814г. РУСКАТА АРМИЯ ВЛИЗА В ПАРИЖ
"ЩЕ ЗАВОЮВАМ СССР ДО КРАЯ НА ГОДИНАТА " - ХИТЛЕР, 1941г.
резултат: ПРЕЗ МАЙ 1945г. СЪВЕТСКИТЕ ВОЙСКИ ПРЕВЗЕМАТ БЕРЛИН
"РУСИЯ Е САМО ЕДНА РЕГИОНАЛНА ДЪРЖАВА " - БАРАК ХЮСЕИН ОБАМА, ПРЕЗИДЕНТ НА САЩ, 2014г.
резултат: ОЧАКВА СЕ
Аз съм по-скоро българофил,но горното ми харесва.
САШ победител в Студената война
Света говори на английски
Днес руснаците бягат в Германия, Франция
Днес хората живеят по-човешки в Гермнаия, Франция, не в Русия
И сега какво на мен ми "харесва" - лично дядо ми като хауптманн/капитен/капитан в 36 id (mot.) преди да бъде ранен при Захарово край Москва 1941 г. - сваля разбирай убива, утрепва няколко руски войници
Мисълта ми е - месата, кървищата, могилите, забрадките на милиони руски жени, сестри, дъщери, майки са в пъти повече от тези на запад - това харесва ли ти
а парадите, ербаплъка ти - голям праз - месата, месета, главичките, тамо е истината - в калта и на мен тази истина винаги ми е харесвала
резултат - Илич е мумия - НРБ И СССР СА ГРОБ
Сталин 20 те години "През Варшава ще стигнем до Ла Манш-а"
резултат - един с мустак стигна до Москва и отвори такава месомелачка за руския народ каквато иусторията не познава, а Сталин стигна до Берлин
Хрушчов: "Стигнахме до Куба, ще стигнем и до Уошингтън"
резултат - днес русия е сритана в границите си от преди Пьтр Великий
Шойгу: там нещо за стъклена Турция
резултат един разстрелян във въздуха Икар СУкар
резултат - рязаха им главичките в чечня и им рязаха главичките на 18 годишни руски момченца, псоел на майките за да ги погребат им ги върщаха част по част - за пари
а най-паче я грузия руснаците на каПУТИН пратиха в авангард подразделение от чеченци, щото онич излязоха по-мъже ли кво - срам байно льо, срам и посран
как ти харесва това, на мен не, но ти си по Аресването кукло
30.11.2015 20:45
Русия е непобедима - НЕ, БИТА Е НАД 7 ПЪТИ ИСТОРИЧЕСКИ
2 МИТ
Русия е победител във ВСВ - НЕ, РУСИЯ ГУБИ 5-6 СВОИ ЗА 1 ГЕРМАНЕЦ
победител е на масата, КАТО АРМЕЙСКО УМЕНИЕ НЕ Е
3 МИТ
Руснаците нали превзеха Берлин - ДА, НО МОСКВА Е ПРЕВЗЕМАНА 6 ПЪТИ ОТ ЧУЖДИ, Берлин "само" 2
4 МИТ
Русия ще смачка САЩ и запада - НЕ, ЕДНА ВОЙНА ЩЕ ЛИКВИДИРА ОГРОМНА ЧАСТ ОТ СВЕТА НА ИЗТОК И ЗАПАД
5 МИТ
Русия е справедлива и "ние" комунягите я любим - НЕ, В РУСИЯ ДНЕС ИМА ДИВ КАПИТАЛИЗЪМ, СОЦИАЛИЗЪМ И КОМУНИЗЪМ ТЪРСЕТЕ В СКАНДИНАВИЯ, но вие си обичате русията, лошо няма, имате право
6 МИТ
Русия и България ще поведат света по Ванга и те чакат това - ЧАКАТ... Ч А К А Т ?!?!?! СВЯТ НЕ СЕ ВОДИ С ЧАКАНЕ, А С МИСЪЛ, ХУМАНИЗЪМ, ЗНАНИЕ И ОПИТ света за добро или за лошо се води предиумно от запада от векове
КАТО НЕ ЗНАЕШ НЕЩО - ПИТАЙ - НЕ Е СРАМНО (съвет към всеки главоч който не знае война или история, да пита, ще го упутя/упътя)
П.С.
КОНКРЕТИКАТА ПО ТЕЗИ ФАКТИ В МОИТЕ КОМЕНТАРИ
15
17
18
19
НЕ дишам турци, руснаците като култура са ми нива симпатични над американците, но... НО, истината за война е друга от невежеството на маса българи
ПРОБЛЕМА НА МАСА БЪЛГАРИ СЪС СВАЛЕНИЯ РУСКИ САМОЛЕТ
те не желаят мир или нечие извинение или друго - НЕ
МАСА БЪЛГАРИ ЖЕЛАЯТ ДНЕС РУСИЯ ДА СВАЛИ 100 ТУРСКИ САМОЛЕТА
РУСИЯ ДА ИЗБИЕ ПОЛОВИН ТУРЦИЯ
ТУРЦИТЕ ДА ЛАПАТ 1 000 РУСКИ .ИШКИ
Ето това е част от българина днес, не истината, не мира, не света, всичко е онова горе - така е и аз съм абсолютно прав за ЧАСТ от българите, тях аз наричам от дете "малките руснаци"
Каква е фундаменталната ралзика Русия - Запад
- кадърността - запада я има нива повече над изтока и то не от днес
- човешкия живот - цената му на изток девалвира винаги, на запад е повече ценен
- истината, уважението, гледната точка - на запад стремежа към тези три е повече отколкото на изток
Извън посоченото:
НЕ трябва да има война между запад и изток в Европа - това ще е пагубно
Русия има своето величие в култура и армия - без съмнение
днес обаче НАТО е нива над нея в почти всички параметри
Това е, нищо повече... достатъчно е!
- как имаха по-качествени автомобили
- по-качествени телевизори
- въобшщетехника нива над руската и източната
- като си нямаха руснаци кой им построии небостъргачите
- като си нямаха руснаци кой им правеше Мерцедес
- като си нямаха руснаци как си направиха пътищата и държавите
Какво ти думам Славчо - ако тук беше истанал капитализма на Борис България сега щеше да е нива над червената и тази сега!
- кой беше по-богат - запада или изтока - запада разбира се
- кой правеше повече качество - изтока или запада - запада разбира се
- къде имаше повече свобода и изява - изтока или запада - запада разбира се
Извода дръугарю - запада като система винаги беше над изтока
ПРЕДИ И СЕГА ПАК И ПАК - просто факт
КаПутинът засега води по точки срещу сборная на Запада и Америката дето предаде Ердогана/да го предаде още веднъж дано!/ . Tака, че мача се играе и интересното тепърва предстои .
Не ви е проблема САЩ, Брюксел, НАТО
Най-големия проблем сте вие - манталитета ви
мутрите ви, апашите ви, фирмаджиите зачервени
Вие винаги се имате за жертви, винаги някой на вас ви е длъжен
Не "бе" боклуци, не "бе" другари - вие "бе", вие сте си първия проблем
Що не бягате в русията "бе", ще не ходите в Сибир, в Урал, в Китай, в Куба
що дЯцата ви са в Европа, в САЩ, в Канада, що не си в тайгата "бе" келеш
кажи бе чобанино, кажи сега какъв ти е проблема - че Русия не може да изтреби всичко що е западняк и американец
това ли ти е проблема бе левак
ами голям проблем - нерешим
"Тва" истина, тва факти, тва история, вас тая работа не ви интересува, вие искате да сте само вие, върху другите, отгоре им - е тва искате, но нрб и ссср са гроб - това умря
А Русия, тя си е велика за мен в култура и история повече отколкото за вас, щото вие знаете един КАПУТИН и един съюз, а и 9 май знаете, ама германеца така ва разпра, както никой друг в планетарната човешка история - най-титаничното обкръжение, най-гигантската победа в човешката история при киев до 700 хил съветски ушанки под ботуша на фрица - "рекорд" в човешката история, трагедия на некадърност ваша - руска, комунистическа
ИСТИНИ, ИСТИНИ ВИ ПИША И БОЛИ - имам много за вас - винаги болезнено, щото истината е на всичко и над вашата агония червена също, мърши ясно е нали
КаПутинът засега води по точки срещу сборная на Запада и Америката дето предаде Ердогана/да го предаде още веднъж дано!/ . Tака, че мача се играе и интересното тепърва предстои .
КаПутинът засега води по точки срещу сборная на Запада и Америката дето предаде Ердогана/да го предаде още веднъж дано!/ . Tака, че мача се играе и интересното тепърва предстои .
Нека да е такъв агент душа, нека, нека - така по-боли, а, ко кайш? ;) така още по-дълбоко нали, даа мойто момче
КаПутинът засега води по точки срещу сборная на Запада и Америката дето предаде Ердогана/да го предаде още веднъж дано!/ . Tака, че мача се играе и интересното тепърва предстои .
Биха ли в Грозни... ааа. как биха там, да не биха втората чеченска "война"
ама как биха, как биха - за брадат отидоха по няколко ушанки
като в Берлин ли биха, те така си бият спокойно, тва да не те притеснява
те са си 'все тъй", то си е нормално за тях - те като бият най-ги бият тях
по принцип и на практика и като факт
Не съм силен по история, но Русия изстреля първият спътник - значи има технология, която не е за подценяване.
Мисля че руснаците "изпепелиха" 150 000-на китайска армия, през "еди коя си година", и никой не знаеше как го направиха, тогава...
Доколкото знам, Русия притежава единственият самолет, който може да превозва супер тежки товари - това е технология!
Русия първа направи станция в космоса, това не става с водка...
Единствено руснак разби кода на гугъл, което показва, че има и кадри!
Само Русия притежава "шашма" , която може да извади от строя всякаква електроника! Даже щатите завиждат и търсят начин да разберат как става. Ами това не става с пияни мужици!
Доколкото съм запознат, за С-400 няма непоразяема цел1 Няма "стелт", няма "мелт"... Няма таван, няма близо. Американците нямат дори подобно оръжие! Е и това не го правят пияни аборигени!
Айде по-сериозно да се говори за сериозни неща!
Аз засегнах само това, което е известно, а само Господ знае какво неизвестно има още... Нали така? Така е!
За щатите какво да кажа...
Като изключа, че закваската им е - авантюристи, разбойници, курви, преследвани от закона, златотърсачи, грандомани, ще трябва да упомена, че долара им няма абсолютно никакво покритие, външният им дъл минава 20 000 000 000 000-на долара, за вътрешния не си спомням, но и той не е за пренебрегване.
Не е за пренебрегване и това, че почти целият свят ги мрази...
Ами да, има за размисъл...
.
В разговор с аргументи в 9 от 10 случая ще загубите и чудесно знаете това
Вие чудесно знаете, че изтока и русия рядко са качество
Вие чудесно знаете, че русия и изтока са бол пъти некадърност във война например
Вие чудесно знаете, че не търсите мир, разбиране и истина - вие търсите да сте отгоре, да сте вие, да е руско - това е
Колкото до мен - аз харесвам бол руски неща в култуера и история
Но с вас разговор не става - масата от вас не желаят истина, знание, дълбочина
В случая съм сериозен - иначе след малко пак ще си правя гаргара с вас, кайн проблем
Ти иначе оранжевия си от акълиите срд малките руснаци, не се будалкам
Не съм силен по история, но Русия изстреля първият спътник - значи има технология, която не е за подценяване.
Мисля че руснаците "изпепелиха" 150 000-на китайска армия, през "еди коя си година", и никой не знаеше как го направиха, тогава...
Доколкото знам, Русия притежава единственият самолет, който може да превозва супер тежки товари - това е технология!
Русия първа направи станция в космоса, това не става с водка...
Единствено руснак разби кода на гугъл, което показва, че има и кадри!
Само Русия притежава "шашма" , която може да извади от строя всякаква електроника! Даже щатите завиждат и търсят начин да разберат как става. Ами това не става с пияни мужици!
Доколкото съм запознат, за С-400 няма непоразяема цел1 Няма "стелт", няма "мелт"... Няма таван, няма близо. Американците нямат дори подобно оръжие! Е и това не го правят пияни аборигени!
Айде по-сериозно да се говори за сериозни неща!
Аз засегнах само това, което е известно, а само Господ знае какво неизвестно има още... Нали така? Така е!
За щатите какво да кажа...
Като изключа, че закваската им е - авантюристи, разбойници, курви, преследвани от закона, златотърсачи, грандомани, ще трябва да упомена, че долара им няма абсолютно никакво покритие, външният им дъл минава 20 000 000 000 000-на долара, за вътрешния не си спомням, но и той не е за пренебрегване.
Не е за пренебрегване и това, че почти целият свят ги мрази...
Ами да, има за размисъл...
.
Вярно е, поне част това
Друга част обаче като петилетките и митовете
Що иде реч ако някой "си го мери" със запада
напиши първите 10-20 неща които ползваш всеки ден
гсм, комп, автомобил, самолет, влак, техника, танк ако щеш
ВСИЧКО ТОВА Е ЗАПАД
Виж откритията на запада, виж нобелистите на запада - ти даваш 10 примера, за запада ще ти дам 100 ето това е разликата
Аз поне НЕ казавам, че русия няма, но тя има по-малко и по-рядко качествено от онова което наричате запад - факт
ФЕНОВЕТЕ НА РУСИЯ ДЕН КАТА ДЕН ПИПАТ В ТОЗИ СТИЛ ТОЧНО ТАКИВА ГЛУПОСТИ 100 ОЪТИ ПОВЕЧЕ ОТ КОЙТО И ДА Е НАТОВЕЦ - ден ката ден вие мачкате света, откривате америка, плазми, колайдъри, спътници, танкове и пр. фикции най-често
това е вашпата лексика в този постинг
ТОВА Е ВАШЕТО ГОВОРЕНЕ НО ПРИЛОЖЕНО КЪМ ВАС
За съжаление не се получи, може би защото зад тях се чувстваме като зад броня, да, Блеки каквито и да ги измишлиш за особата ми, иначе бях решил в коментарите си днес да не споменавам НИК-ове.
Всички имаме мнение за себе си, приятелите и опонентите си и не си даваме сметка, че сме зависими от лудостта на един диктатор на „ядрена държава“ /не визирам никой, нито сегашния момент/ или пък грешка в електрониката.
Ако Господ Бог допусне да се случи нещо лошо, значи всички сме си го заслужили защото още от 80-те години на миналия век е известно, че в него момент ако в един миг се взриви барута от последния кибрит до последния ядрен заряд то от Земята не би останало дори звезден прах!
Лека нощ и приятно мерене на пушки, пишки и бомби, честит е този който утре ще види слънцето или пък усети болката от артрита!
Той е "замислен" за армията на щатите и години преди това приложен там, но в друга "мрежа"
Културата на запада, науката на запада е повече открития, повече постижение от тези на какъвто и да е друг "свят" "взет заедно".
Подобни сравнения са НЕВЪЗМОЖНИ, НЕКОРЕКТНИ И НЕСЕРИОЗНИ, но
но това е вашето говорене, вие така сравнявате, част от вас точно това правят - това е вашия начин
Що иде реч до "моя" начин той е ясен
- вскеи народ има своите възходи и падения
- всеки има с какво да се гордее и от какво да се срамува
- война в Европа е пагубна, дано такава няма в континентален мащаб
лично на мен Русия ми е в пъти по-високо от бол народи, вкл. евронароди
аз се дразня с кавалите комуняги в сайта, с руснаците не
За GSM-а ще трябва да те разочаровам - руски е, но не е разработен. А компа нали беше български... :)))
=
За съжаление не се получи, може би защото зад тях се чувстваме като зад броня, да, Блеки каквито и да ги измишлиш за особата ми, иначе бях решил в коментарите си днес да не споменавам НИК-ове.
Всички имаме мнение за себе си, приятелите и опонентите си и не си даваме сметка, че сме зависими от лудостта на един диктатор на „ядрена държава“ /не визирам никой, нито сегашния момент/ или пък грешка в електрониката.
Ако Господ Бог допусне да се случи нещо лошо, значи всички сме си го заслужили защото още от 80-те години на миналия век е известно, че в него момент ако в един миг се взриви барута от последния кибрит до последния ядрен заряд то от Земята не би останало дори звезден прах!
Лека нощ и приятно мерене на пушки, пишки и бомби, честит е този който утре ще види слънцето или пък усети болката от артрита!
НЕ НАРИЧАЙ ЧАСТ ОТ СПОРА ЗА НЯКОИ ИСТИНИ И ФАКТИ МЕРЕНЕ НА ПИШКИ
ЗАЩОТО ИСТИНАТА ТЕ ЖЕЛАЯТ ДА НЕ ВИЖДАТ, ДА НЕ ЧУВАТ И ДА ЗАДУШАТ
Фактите не са мерене на пишки, меренето е в маниера, лексиката
нека можеш и двете, пожелавам ти го, а аз обичам ноща, слънцето понякоаг ми е лигаво, слава Богу че е живот впрочем
РАЗБИРА СЕ, ЧЕ ЩЕ СИ МЕРИМ ПИШКИТЕ С ТЯХ, АКО НЕ ГО ПРАВИШ ТЕ ОПИКАВАТ ВСИЧКО ако не им покажеш грездея те продължават да си го вадят навсякъде
За GSM-а ще трябва да те разочаровам - руски е, но не е разработен. А компа нали беше български... :)))
=
Не, компа не е български, ти мислиш, че е български но не е:
http://germantiger.blog/history/2014/01/11/konrad-cuze-pyrviia-kompiutyr.1227274
http://germantiger.blog/photos/119896/original/s(1).jpg
как гсм-а е руски, а интернета да не би да е
впрочем предполагам знаеш, че Санкт Петерсбург е правен от италиански и германски майстори, а кулите на Кремлин (татарска дума) след поредния плаеж от германски и холандски майстори разбира се с руски работници
може би знаеш а може би, не че последния руски цар има само... повтарям само 1/328 "руска кръв" - всичко друго му е германско и капка датско
вероятно си чувалче освободителя на България също е германец по майка и почти изцяло германец по баща, а Пушкин е 1/4 германец
надявам се, знаеш, че варангите/варягите/викингите полагат основите на бол държавност в Русия
За GSM-а ще трябва да те разочаровам - руски е, но не е разработен. А компа нали беше български... :)))
=
Не си ме обидил ;)
ПО РУСКО ЧЕРВРЕНО ВРЕМЕ ИМАШЕ САМНО ЕДНО МНЕНИЕ И САМО ЕДНА ИСТИНА - РУСКА И КОМУНИСТИЧЕСКА
сега е друго време и е хубаво, че дори комунягите се учат на що годе уважение към чуждо мнение
да тъе почерпя един лаф
КОГАТО ВСИЧКИ МИСЛЯТ ЕДНАКВО... НИКОЙ НЕ МИСЛИ!
за това приветствам твоето различно мнение, но аз живях в комунизма на БГ когато имаше само руско и комунистическо мнение
Освен ако не го изколят, и пак наново.
ПОЗДРАВИ БЕЗ ИРОНИЯ ЗА slavko И wqpwqp С ТЯХ ИМА ДИАЛОГ
Горд съм, че никога не съм избирал никой!
Анархо-комунистката Емма Голдман е заявила:
„Ако от изборите зависеше нещо, щяха да ги забранят!”
А алкохолика Чърчхилл е казал/написал:
„Най-сериозния довод срещу демокрацията е 5-минутен разговор със средностатистическия избирател!”
БЪЛГАРИЯ НИКОГА (или поне в близките десетилетия) НЯМА ДА СЕ ОПРАВИ, ЗАЩОТО:
1. След 1990г. никой червен не бе съден, червените пари не преминаха в държавата, а с тях бе създадена квазиикономика! Фалшивия фундамент, извратеното „стопанство и пазар”, мутренската среда са непреодолими и господстващи. Техните последствия дават и ще дават „плод” поколения подред!
2. Манталитета на бгработника (не всичкия – има чудесни млади и не само млади качествени професионалисти) да скатава, спи, краде и ПИЕ на работното място. Манталитета на бгработодателя (не всичкия – има съобразителни и коректни шефове) да плаща малко и със закъснение. Тези „две воли” са деструктивни, непродуктивни и традиционни!
3. Външните фактори – те са едва на трето или последно място за мен. Планове, общества, конспирации, велики сили и сие може да има и може би има, но те са след българина и неговите вини (не обикновения българин, който е ЖЕРТВА, а „необикновения” посткомунист - дивкапиталист или въобще изцеждащ своя народ. За проблемите на българина не е виновен баварския селянин, винаря в Бургундия и Шампан, лондонския финансист, австрийския коцертмайстер или друг нейде. До момента България получава повече пари, отколкото внася в ЕС (не съм му фен)! Сред външните ликвидатори на България пиша първо Россия и нейното лоби тук, след това турското, американското и европейското мисля въобще е последно – като влияние и вина!
Проблемите на България са на ПЪРВО МЯСТО тук – сред нейните предатели, печалбари, лъжетърговци или олигарси. За тези, които пишат срещу Европейския съюз и САЩ – защо децата ви бягат там, а не в Сибир, Куба и Корея?! Колко българи живеят в Щатите и кълнейки САЩ, заклевате ли българските си наследници?!
Когато пишете анти западна Европа и Америка, сещате ли се какво имате вие – там?!
Имате бгкръчми и ресторанти десетки (със сайтове) в „германия”, едно хубаво рекордно хоро си спретвате на стадион в Берлин, имате си бгучилища в Лондон, имате си ден на България в Чикаго и читалища също, в Испания и села с мнозинство в населението бгемигранти... Чужденците имат ли тук това и ако го имаха как вие бгнационалистите бихте писали против тях?!
ДЪРЖАВА В КОЯТО КОМУНИСТИТЕ НЕ БЯХА СМАЗАНИ, А БЕШЕ СЪЗДАДЕН ИКОНОМИЧЕСКИ МОДЕЛ ЗАМИСЛЕН ОТ ТЯХ, ДЪРЖАВА В КОЯТО МУТРИ И ДЕБЕЛИ ВРАТОВЕ БЯХА ГЕРОИ НА ПРЕХОДА (подобие само в Россия и никъде другаде), ДЪРЖАВА В КОЯТО МАНТАЛИТЕТА ДА МАЧКАШ РАБОТНИКА И ДА РАБОТИШ НЕУСТАВНО Е ПРАКТИКА...
ТАКАВА ДЪРЖАВА НЯМА ОПРАВЯНЕ!
ВСЯКАКВИ НАДЕЖДИ, МИСЛИ И ФАНТАЗИИ ЗА БЪДЕЩЕ, ПРОМЯНА КЪМ ДОБРО СА АБСУРДНИ, НАИВНИ И ИДИОТСКИ – БЕЗУМНИ! Цената ще бъде платена и тя се плаща не от днес, дай Бог да не е смъртта на цяла една нация (уж невъзможно, но дали?!).
Държава не се оправя и не се поправя с протести, палежи, дори с мечтите на някои да убива виновници. Бесилото, народния гняв, камъните в прозорците не създават утре работно място, не произвеждат хляб, нито печатат с вълшебна пръчка (разб. преса) пари...
Всеки, който си въобразява и се надява да има добро и по-добро е глупак!
НИкой досега не е предсказал колко дълго ще продължи една световна война (с изключение на Учителя може би) - за ПСВ са смятали, че ще продължи най-много до Коледа, за ВСВ ти ми кажи, но факт е, че и Наполеон и Хитлер са подценили противника си или по-точно особеностите на терена. Не правят ли и това днес и америкнаците? НИкой не може да каже колко ще продължи и една ядрена световна война, защото досега не е имало. Може да се предвидят доста неща, но да се говори със сигурност както в този текст е наивно (както си сам казваш). Може да се предполага, да се прогнозира, но въз основа на многокомплексни фактори, а не на такива смешни сравнения. И то публикувани във фейса! (ако има такъв изобщо)
за данните,които изнасяш може и да си прав, руската армия може да не е непобедима, но да се разглежда като ялова и неспособна да воюва и печели също не е обективно. Германците може и да се бият качествено, но когато целия свят е срещу теб и това не може да ти помогне!А кой настройва днес света срещу себе си ?
1 МИТ
Русия е непобедима - НЕ, БИТА Е НАД 7 ПЪТИ ИСТОРИЧЕСКИ
2 МИТ
Русия е победител във ВСВ - НЕ, РУСИЯ ГУБИ 5-6 СВОИ ЗА 1 ГЕРМАНЕЦ
победител е на масата, КАТО АРМЕЙСКО УМЕНИЕ НЕ Е
3 МИТ
Руснаците нали превзеха Берлин - ДА, НО МОСКВА Е ПРЕВЗЕМАНА 6 ПЪТИ ОТ ЧУЖДИ, Берлин "само" 2
4 МИТ
Русия ще смачка САЩ и запада - НЕ, ЕДНА ВОЙНА ЩЕ ЛИКВИДИРА ОГРОМНА ЧАСТ ОТ СВЕТА НА ИЗТОК И ЗАПАД
5 МИТ
Русия е справедлива и "ние" комунягите я любим - НЕ, В РУСИЯ ДНЕС ИМА ДИВ КАПИТАЛИЗЪМ, СОЦИАЛИЗЪМ И КОМУНИЗЪМ ТЪРСЕТЕ В СКАНДИНАВИЯ, но вие си обичате русията, лошо няма, имате право
6 МИТ
Русия и България ще поведат света по Ванга и те чакат това - ЧАКАТ... Ч А К А Т ?!?!?! СВЯТ НЕ СЕ ВОДИ С ЧАКАНЕ, А С МИСЪЛ, ХУМАНИЗЪМ, ЗНАНИЕ И ОПИТ света за добро или за лошо се води предиумно от запада от векове
КАТО НЕ ЗНАЕШ НЕЩО - ПИТАЙ - НЕ Е СРАМНО (съвет към всеки главоч който не знае война или история, да пита, ще го упутя/упътя)
П.С.
КОНКРЕТИКАТА ПО ТЕЗИ ФАКТИ В МОИТЕ КОМЕНТАРИ
15
17
18
19
НЕ дишам турци, руснаците като култура са ми нива симпатични над американците, но... НО, истината за война е друга от невежеството на маса българи
ПРОБЛЕМА НА МАСА БЪЛГАРИ СЪС СВАЛЕНИЯ РУСКИ САМОЛЕТ
те не желаят мир или нечие извинение или друго - НЕ
МАСА БЪЛГАРИ ЖЕЛАЯТ ДНЕС РУСИЯ ДА СВАЛИ 100 ТУРСКИ САМОЛЕТА
РУСИЯ ДА ИЗБИЕ ПОЛОВИН ТУРЦИЯ
ТУРЦИТЕ ДА ЛАПАТ 1 000 РУСКИ .ИШКИ
Ето това е част от българина днес, не истината, не мира, не света, всичко е онова горе - така е и аз съм абсолютно прав за ЧАСТ от българите, тях аз наричам от дете "малките руснаци"
Каква е фундаменталната ралзика Русия - Запад
- кадърността - запада я има нива повече над изтока и то не от днес
- човешкия живот - цената му на изток девалвира винаги, на запад е повече ценен
- истината, уважението, гледната точка - на запад стремежа към тези три е повече отколкото на изток
Извън посоченото:
НЕ трябва да има война между запад и изток в Европа - това ще е пагубно
Русия има своето величие в култура и армия - без съмнение
днес обаче НАТО е нива над нея в почти всички параметри
Това е, нищо повече... достатъчно е!
Не ви е проблема капитализма
Не ви е проблема САЩ, Брюксел, НАТО
Най-големия проблем сте вие - манталитета ви
мутрите ви, апашите ви, фирмаджиите зачервени
Вие винаги се имате за жертви, винаги някой на вас ви е длъжен
Чудя се на запад като си нямаха руснаци
- как имаха по-качествени автомобили
- по-качествени телевизори
- въобшщетехника нива над руската и източната
- като си нямаха руснаци кой им построии небостъргачите
- като си нямаха руснаци кой им правеше Мерцедес
- като си нямаха руснаци как си направиха пътищата и държавите
Какво ти думам Славчо - ако тук беше истанал капитализма на Борис България сега щеше да е нива над червената и тази сега!
- кой беше по-богат - запада или изтока - запада разбира се
- кой правеше повече качество - изтока или запада - запада разбира се
- къде имаше повече свобода и изява - изтока или запада - запада разбира се
Извода дръугарю - запада като система винаги беше над изтока
ПРЕДИ И СЕГА ПАК И ПАК - просто факт
Вие другарите в 9 от 10 случая не искате сериозен разговор
В разговор с аргументи в 9 от 10 случая ще загубите и чудесно знаете това
Вие чудесно знаете, че изтока и русия рядко са качество
Вие чудесно знаете, че русия и изтока са бол пъти некадърност във война например
Вие чудесно знаете, че не търсите мир, разбиране и истина - вие търсите да сте отгоре, да сте вие, да е руско - това е
Колкото до мен - аз харесвам бол руски неща в култуера и история
Но с вас разговор не става - масата от вас не желаят истина, знание, дълбочина
ЗА МАСА РУСОФИЛИ И КОМУНЯГИ НЕПОБЕДИМА И ЛЕГЕНДАРНА Е РУСКАТА СЪВЕТСКАТА
не за мен, за вас е такава, никой русофоб не казва че америка е непобедима - това са "вашите приказки" диданов това е вашпата лексика
онзи бил писал глупости - ТОВА Е ВАШЕТО ГОВОРЕНЕ, ТОВА Е ВАШИЯ СТИЛ
ТОЗИ АМЕРИКАНЕЦ Е ПИСАЛ КАТО РУСНАК НО ТОЗИ ПЪТ ЗА ВАС
ВИЕ БЕ ВИЕ ГОВОРИТЕ ТАКА
вие сте най-прави най-велики, най-силни бълагри, русанци, православни диданов това сте вие "бе"
Ох Божеее за Хитлер бил подценил абе друже чел ли си какво е говорил сталин бе друже, чел ли си какво са писали маса съветски главочи преди 1941г
ти да видиш какво е подценяване ти да видиш какво е туъпак руски подценил света, не само хитлер
знаеш ли какво е написал като резолюция Жуков на анализ 1940 г. за действията на фрицовете във франция - ътъпака е написал: "Това не ме интересува! Нищо ново" и не само той, НО ЧАКАЙ, ЧАКАЙ КАКВИ ПОСТИНГИ ГОТВЯ АЗ САМО ЦИТАТИ САМО ФАКТИ ум да ти зайде
вий бе българи вий по чрвено време каквои ги плещихте за гнилия капитализънм, вие какво бяхте подценяване ли
гредата бе гредата бе слепци във вашите очи, уникуми сте вие бе
айде лека нощ ще излизам
;)
СЛЕДВА ПРОМЯНА СВЪРЗАНА С ТЕМАТА ВЕЧЕ С ЛИЧНО МНЕНИЕ И НА ИСТИНА ЛЕКА НОЩ !
Така се прави!
01.12.2015 05:35
другариато-левичариат тъпанариат кухеловенцият и завалиат. Няма друга тема и не може да има, освен за прикритие или повее конкретика. Русия в момента е главен представител на изоставащото (като нарицателно) в световен аспект. Не е русофобство.
01.12.2015 05:37
Каакво иска да ни каже. Доичландия над всичко и всеки на този свят. Старата мечта на Хитлер и Бисмарк. Надежди голи, при опита за реализирането на които в 2 световни войни загинаха 10-ки милиони немци.
При 3-та световна от Германия, и не само от нея, няма да остане и спомен за поколенията.
И това не стряска като перспектива малоумници, като КНИЖНИЯ ГЕРМАНСКИ ТИГЪР. С КАСТРИРАНИЯ СИ УМ НЕ РАЗБИРА ЕДНА ПРОСТО ИСТИНА. ЧЕ В ДНЕШНИЯ ЯДРЕН ВЕК, ЕДНА СВЕТОВНА ВОЙНА, ЩЕ Е АКОПОКОЛИПСИС И КРАЙНА СВЕТА.
Отдавна Западът точи лиги за богатствата на Сибир, но разстоянията са огромни, а техниката за предвиждане бе примитивна. Сега техника има, но никой не му стиска да води "гореща" война с "пиянска" Русия. А и Елцин бе заменен с Путин.
Друг води завоевателна война с Русия - Китай.
След разпадането на ССР, Китай засили агресивната политика и вече жъне успехи:
1. Много китайци придобиват земи заради подкупната администрация в Русия. Други вземат земи под наем, но крайната цел е придобиване на земята.
2. Броят на смесените бракове (обикновено китаец с рускиня)се увеличава всяка година средно с 10-15%.
3. Нагли номера с преместване на речните граници чрез изсипване на огромни маси пръст, вкл. с въртолети. Резултатът - през 2008 г. Путин им дава два острова на р.Амир, до Хабаровск.
Китайците са като джихадистите - нагли и подмолни. Няма да спрат.
За псуваческия талант на простака ОК3223 давам долния линк, за да има да псува поне 1 400 000 000 пъти, и да му спестя непосилното усилие да търси обекти на просташките си коментари:
https://www/watch?v=mBsofiNT7ms
Защо ли всички "мамят" руснаците, след които остава единствено простащина и разруха?
18. germantiger - Какво думам с "две думи"
30.11 15:01
Като всеки нормален човек аз се надявам да НЯМА европейска война
20. germantiger - ...
30.11 15:09
4 МИТ
Русия ще смачка САЩ и запада - НЕ, ЕДНА ВОЙНА ЩЕ ЛИКВИДИРА ОГРОМНА ЧАСТ ОТ СВЕТА НА ИЗТОК И ЗАПАД
38. germantiger - ....
30.11 17:16
НЕ трябва да има война между запад и изток в Европа - това ще е пагубно
KAJI BE PUTKO 4ERWENA
WIJDA6 LI KAK
AZ PREDI TEB SUM OTKAZAL WOJNATA
AZ PREDI TEB SYM BIL BOL PUTI PROTIW WOJNATA
KOJ E PRAW SEGA PRI KOGO E ISTINATA
A twojata Bulgaria pri edna wojna dali 6te q ima (za6toto TI PURWI) ne6to pi6e6 za "moqta" Germaniq
P.S.
Izw. za latinicata - dnes imah tokow udar i problemi s pC
dawaj i ti zwynq momentalno
da te 4uq sa6ko i ti men da razberem koj kakwo redql goworil itn
dawaj lajnar na ls gsm
Общо военните загуби на Германия на всички фронтове през ВСВ са 5 млн. цивилните над 3 млн. Общо загубите на Германия военни и цивилни 8-9 млн
Съветските БОЙНИ загуби са:
1. Според "Гриф секретности снят" на комисията водена от Г. Ф. Кривошеев – изследване 90-те години, са над 12,5млн.
2. Според картотеките на ЦАМО от 2000г. военните загуби на СССР са 14 млн. 507 хил. персонални досиета
3. Според ЦАМО на РФ, който се помещава в Подолск, картите на персонален отчет са 16 млн.
Отделно според Книга Памяти на отделните области в РФ към 2006г. има няколко милиона заявления и "безименни" неразпознати досиета и документи на военнослужещи. Според руските автори днес загубите на СССР безвъзвратните военни са 19-20 млн.
Отделно загубите на цивилните са спорни и се "колебаят' от 20 до повече милиони
С "две думи" - Германия губи срещу ВСИЧКИ ПРОТИВНИЦИ 8,5ЛН. ВЪВ ВОЙНАТА, С ИЗБИТИТЕ ОТ ГЛАД И НАСИЛИЕ ГЕРМАНСКИ ПЛЕННИЦИ В РУСКИ И СЪЮЗНИЧЕСКИ ЛАГЕРИ - 2,5 МЛН.
ОБЩО ГЕРМАНСКИ ЗАГУБИ ПРИБЛИЗИТЕЛНО 11 МЛН ВОЕННИ И ЦИВИЛНИ
ОБЩО СЪВЕТСКИ ЗАГУБИ 19-20 МЛН ВОЕННИ И МОЖЕ БИ ОЩЕ 20 МЛН ЦИВИЛНИ И ТО ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНСКИЯ ПРОТИВНИК
ГЕРМАНИЯ ГУБИ 11 МЛН СРЕЩУ ВСИЧКИ
СССР ГУБИ 40 МЛН ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНИЯ
- веднъж от татари
- два пъти от литовци
- веднъж от поляци
- един път от ффранцузи
- веднъж ако добре помня от Лъжедмитрий и украинци
Примерно Берлин е превземан 2 пъти, Москва 6 "помеждудругото"
РОССИЯ Е НЕПОБЕДИМА – трагикомичен мит
- Русия е няколко века под монголо-татарско иго
- Русия губи от шведите преди Полтава
- Русия губи война от Наполеон/е Буонапарте преди тази от 1812г., самия Кутузов яде зверски бой с руското царче и австрийското имперче от корсиканеца
- Русия губи Кримската война
- Русия губи Руско-японската
- Русия губи... ПЪРВАТА СВЕТОВНА ПРЕД ПОБЕДИТЕЛ... Германския втори Райх
- Русия губи Първата Чеченска позорно
Русия (за мен) НЕ губи Афганската, защото според военанализатори за 1 „казак” падат до 6-10 брадати „духове”, както и САЩ НЕ губи Виетнамската в която за 1 мериканос сдават до 12 „витконга”
С „ДВЕ ДУМИ”
РОССИЯ Е НЕПОБЕДИМА – тази НЕистина е ирелевантна за историята, но реална за леваците (разб. левите) в БГ
ЕДИНСТВЕНАТА „БЯЛА” АРМИЯ БЕЗ ПОРАЖЕНИЕ ДОСЕГА Е... е... е... американската за близо 2 века – просто факт!
1. АРМИЯТА Е ПАРИ И ПАК ПАРИ ПАРИ!
Армия се прави с пари-еврейските пари са в полза и наливани в щатската армия, която днес е ръката на господарите по света.
2. АРМИЯТА Е ПОСТЕПЕННО РАЗВИТИЕ И ДОКТРИНА, МЕТОДИЧНО, С ВИЗИЯ ГОДИНИ НАПРЕД!
Армия се прави с устойчиво развитие (да, това го има не само в икономиката), търпение не смяна на правителство и поредната армейска реформа.
3. АРМИЯТА Е НЕ САМО ГРИЖА ЗА ВОЙНИКА, НО И ЗА НЕГОВИЯ ТИЛ-РОДНИНИ!
Армия се прави не само с развитие и обгрижване на войника в службата, но и грижа за семейството му до живот-години след като той е паднал в мисия някъде по света-семейството защитено и доволно платено трябва да е.
4. АРМИЯТА Е НА ПЪРВО МЯСТО ТЕХНИКА С КОМПЮТЪР!
Армия се прави с мозък в НАСА, с целия интелект краден по света в служба на САЩ, гради се с всички фирми, производства и конкурентна среда на евросъюзниците от НАТО-на този западен научно-изследователски потенциал Русия никога няма да има еквивалентен отговор.
5.АРМИЯТА Е КАДЪР, КОЙТО Е РАЗВИВАН, ОБУЧАВАН И ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ ОБЛАДАВАЩ БОЕН ОПИТ-ТЯ Е КАЧЕСТВЕН МАТЕРИАЛ ЗА РЕКРУТ!
Във всяко отношение Щатите днес са номер едно, не само с бюджета си, но и с победите и опита в различни точки-зони по света, с изключителния си военно-промишлен комплекс! Дори да не ни е приятно, трябва да признаем - негрото и латиното са агресивен и здрав материал за рекрутиране в някои отношения.
6. БАЗИТЕ И РЕАЛНАТА СИЛА-ЛИЧЕН СЪСТАВ, ТЕХНИКА!
Стратегията или геополитиката или дори упражняването на влияние и праяката сила - намеса са бази от Окинава, през п-в Индокитай, Индостан, през Персийския залив, Западна Европа, а вече и Юго-Източна и Централна, дъгата завършва с Канада. В тази „кошара” са Руската федерация и Китай, които векове наред нека не забравяме са били врагове!
ЩАТИТЕ ИМАТ ВОДАТА С АВИОНИТЕ И НЕБЕТО СЛЕД ВСВ
- най-извратеното - филство, защото то започва с любов към големия – руския, от малкия – българския;
- русофилството поставя в основата собствената слабост и немощ на българина като комплекс и иска да се реализира като друг – голям, чужд и руски;
- русофилството е любов, обикновено всяко друго филство в България се основава на нечии чужди постижения – било германски в армия, наука, философска мисъл; било франкофонство – в музика, литература; било „имагинерно” и отвлечено - американско или англофилство покрай Адам Смит, банките и икономиката;
- казвам, че РУСОФИЛСТВОТО Е ЛЮБОВ КЪМ ДРУГ, НЕ КЪМ СЕБЕ СИ, А ВСЯКО ДРУГО -ФИЛСТВО КЪМ ЗАПАДЕН НАРОД Е ОСНОВАНО НА УВАЖЕНИЕ! РУСОФИЛЪТ ОБИЧА, А „ЗАПАДНОФИЛЪТ” УВАЖАВА!
- НЯМА ПО ЖАЛКО ФИЛСТВО ОТ ТОВА КЪМ РУСИЯ, ТО Е СЕБЕОТРИЧАЩО, КОМПЛЕКСАРСКО И МАЛОБЪЛГАРСКО, ТО Е ИЗВРАТЕНО!
С „ДВЕ ДУМИ”
ЧЕРВЕНИ МАЙЦЕПРОДАВЦИ
ПРОБЛЕМА НА МАСА БЪЛГАРИ СЪС СВАЛЕНИЯ РУСКИ САМОЛЕТ
те не желаят мир или нечие извинение или друго - НЕ
МАСА БЪЛГАРИ ЖЕЛАЯТ ДНЕС РУСИЯ ДА СВАЛИ 100 ТУРСКИ САМОЛЕТА
РУСИЯ ДА ИЗБИЕ ПОЛОВИН ТУРЦИЯ
ТУРЦИТЕ ДА ЛАПАТ 1 000 РУСКИ .ИШКИ
Ето това е част от българина днес, не истината, не мира, не света, всичко е онова горе - така е и аз съм абсолютно прав за ЧАСТ от българите, тях аз наричам от дете "малките руснаци"
- кадърността - запада я има нива повече над изтока и то не от днес
- човешкия живот - цената му на изток девалвира винаги, на запад е повече ценен
- истината, уважението, гледната точка - на запад стремежа към тези три е повече отколкото на изток
Извън посоченото:
НЕ трябва да има война между запад и изток в Европа - това ще е пагубно
Русия има своето величие в култура и армия - без съмнение
днес обаче НАТО е нива над нея в почти всички параметри
Това е, нищо повече... достатъчно е!
Чудя се на запад като си нямаха руснаци
- как имаха по-качествени автомобили
- по-качествени телевизори
- въобшщетехника нива над руската и източната
- като си нямаха руснаци кой им построии небостъргачите
- като си нямаха руснаци кой им правеше Мерцедес
- като си нямаха руснаци как си направиха пътищата и държавите
Какво ти думам Славчо - ако тук беше истанал капитализма на Борис България сега щеше да е нива над червената и тази сега!
- кой беше по-богат - запада или изтока - запада разбира се
- кой правеше повече качество - изтока или запада - запада разбира се
- къде имаше повече свобода и изява - изтока или запада - запада разбира се
Извода дръугарю - запада като система винаги беше над изтока
ПРЕДИ И СЕГА ПАК И ПАК - просто факт
Не ви е проблема САЩ, Брюксел, НАТО
Най-големия проблем сте вие - манталитета ви
мутрите ви, апашите ви, фирмаджиите зачервени
Вие винаги се имате за жертви, винаги някой на вас ви е длъжен
Вие другарите в 9 от 10 случая не искате сериозен разговор
В разговор с аргументи в 9 от 10 случая ще загубите и чудесно знаете това
Вие чудесно знаете, че изтока и русия рядко са качество
Вие чудесно знаете, че русия и изтока са бол пъти некадърност във война например
Вие чудесно знаете, че не търсите мир, разбиране и истина - вие търсите да сте отгоре, да сте вие, да е руско - това е
Колкото до мен - аз харесвам бол руски неща в култуера и история
Но с вас разговор не става - масата от вас не желаят истина, знание, дълбочина
WIE WINAGI STE JERTWI
WINAGI SWETA WI E DLUJEN
WIE WINAGI STE SPRAWEDLIWI
WIE WINAGI STE OSWOBODITELI
WIE WINAGI STE "DOBRI" DRUGITE SA "LO6I"
SERIOZNO LI "BE" I WJARWATE LI SI, SLEPZI I LUJZI STE WIE
01.12.2015 18:07
За псуваческия талант на простака ОК3223 давам долния линк, за да има да псува поне 1 400 000 000 пъти, и да му спестя непосилното усилие да търси обекти на просташките си коментари:
https://www/watch?v=mBsofiNT7ms
Защо ли всички "мамят" руснаците, след които остава единствено простащина и разруха?
01.12.2015 18:11
Не ви е проблема САЩ, Брюксел, НАТО
Най-големия проблем сте вие - манталитета ви
мутрите ви, апашите ви, фирмаджиите зачервени
Вие винаги се имате за жертви, винаги някой на вас ви е длъжен
Вие другарите в 9 от 10 случая не искате сериозен разговор
В разговор с аргументи в 9 от 10 случая ще загубите и чудесно знаете това
Вие чудесно знаете, че изтока и русия рядко са качество
Вие чудесно знаете, че русия и изтока са бол пъти некадърност във война например
Вие чудесно знаете, че не търсите мир, разбиране и истина - вие търсите да сте отгоре, да сте вие, да е руско - това е
Колкото до мен - аз харесвам бол руски неща в култуера и история
Но с вас разговор не става - масата от вас не желаят истина, знание, дълбочина
WIE WINAGI STE JERTWI
WINAGI SWETA WI E DLUJEN
WIE WINAGI STE SPRAWEDLIWI
WIE WINAGI STE OSWOBODITELI
WIE WINAGI STE "DOBRI" DRUGITE SA "LO6I"
SERIOZNO LI "BE" I WJARWATE LI SI, SLEPZI I LUJZI STE WIE
01.12.2015 21:29
Чудесен пример за това е Руско - Финладската война, където шепа фини нанасят сериозни щети на руската армия, която е по добре оборудвана с техника и оръжия, на явно зле подготвена. Рекорда за най-ефективен снайперист с около 540 доказано елиминирани противници още се държи от Финландец, които дори не е ползвал оптика на оръжието си.
Хубав пример е и войната между Русия и Германия, спечелена от смазващо преимуществото на жива сила от страна на Русия.
Но факта е , че без значение кой е тръгнал да воюва, войната няма да доведе до нищо добро, нито ще му реши всичките проблеми или пък ще елиминира бъдещи конфликти и много други неща.
... Сега наред са катюшите, след тях ще е по-чисто иди и разбери тогава кой подгони този народ по Европа.
А колко са ефективни руснаците може да се види например във ФБ-групата „Хуйло“
01.12.2015 22:09
... Те даже не вникват в написаното, дори Рустам ги предупреди достатъчно рано.
Чуятли за Путин, Шойгу и оръжие дори и за живота си не мислят.
18:11
Kultowo si go napisal, 6te go zapomnq
izw. latinizata - dnes imah tokow udar i imam problemi s kompa
02.12.2015 00:18
18:11
Kultowo si go napisal, 6te go zapomnq
izw. latinizata - dnes imah tokow udar i imam problemi s kompa
Чуятли за Путин, Шойгу и оръжие дори и за живота си не мислят.
Че то живот ли е да чакаш лъжливо ботоксово джуждже да ти казва какво да харесваш и кого да мразиш? Ако главата ми беше толкова празна, че да се нуждаех от персонален гуру, бих се гръмнал немедленно, а ако той беше ботоксовото джудже, бих се утрепал по най-жестокия начин, за да помнят децата ми и да не допуснат подобно падение.
РУСИЯ ДА ИЗБИЕ ПОЛОВИН ТУРЦИЯ
ТУРЦИТЕ ДА ЛАПАТ 1 000 РУСКИ .ИШКИ"
Верно е Тигре ,ама идея нямаш колко си прав.Само ,че това си го мечтаят и сърбите и гърците ,арменците ,че и грузинците които иначе са врагове на Русия. Защото по тези места ще бъде прието като израз на божията справедливост след 500 -600 години периодични турски кланета за слава на исляма и великия Аллах върху околните християнски народи.Ще е чикия на душата.
Относно Америката и прехвалената и армия -никога не е воювала на своя територия.Винаги на чужда.В повечето случаи -срещу в пъти по слаб враг или се включват във водена от други война когато е ясно вече накъде отиват нещата.Днешните войни се печелят не само от техниката обаче- а от мотивацията на войниците и на цялото общество за война,тяхната решимост да бранят родинаТА си.Може да спечелиш в първия момент и да овладееш територията - но задържането й ... Във Виетнам ги напукаха и Ирак ги напукаха, и от Авганистан гледат да се измъкнат преди да са ги донапукали.Печелят големите сражения с техника -последвалите партизански войни обаче - губят.Затова в горната стратегия разчитат да спечелят войната срещу руснаците за 10 дни- не успеят ли -тя ще стане неприемлива като жертви .
21:54
"МАСА БЪЛГАРИ ЖЕЛАЯТ ДНЕС РУСИЯ ДА СВАЛИ 100 ТУРСКИ САМОЛЕТА
РУСИЯ ДА ИЗБИЕ ПОЛОВИН ТУРЦИЯ
ТУРЦИТЕ ДА ЛАПАТ 1 000 РУСКИ .ИШКИ"
Верно е Тигре ,ама идея нямаш колко си прав.Само ,че това си го мечтаят и сърбите и гърците ,арменците ,че и грузинците които иначе са врагове на Русия. Защото по тези места ще бъде прието като израз на божията справедливост след 500 -600 години периодични турски кланета за слава на исляма и великия Аллах върху околните християнски народи.Ще е чикия на душата.
...
Ina4e kazano - pi6e6 4e sum praw (koeto i znam za swoqta prawota)!
Subiraneto w edin text na du6a i 4ikiq... ?! ajde prosteno ti e za6toto si prost
Sega ako se zamisli6 kolko narodi biha iskali kato sprawedliwost swalqneto na 1000 ruski samoleta i smurtta na milioni rusnazi zaradi wekowe ruski botu6 imperski otgore im sledwajki TWOQTA I NA TEZI NARODI "LOGIKA", ili kakwo biha poiskali ewreite za germanzite (i te go postigat wpro4em) ili indiancite za "amerikancite" ili nqkoj drug za wtori, treti, razli4en... Ako sledwame tazi logika 6te zagubim wseki zdraw smisul i razum moje bi... ne znam?!
Kakwo kazwam - az uwajawam otmustenieto, rewan6a i jestokostta, no razuma trqbwa da postawq granici, a na bezumnite ot iztok tezi granici sa 4esto puti nepoznati - towa e istinata.
Izw. za lat. - problem s kompa
03.12.2015 01:17
... В духовно отношение България е понесла повече негативи от страна на гърците. Ако се замислиш сериозно какво например е пречело на Османците за пет века да ислямизират българското население, защо не се е случило?
02.12 23:34
Верно е това за границите ,само че омразата и недоверието са натрупани със столетия.Малко хора тук не си правят илюзията какво ще се случи на Балканите ако шериата вземе да победи по някакъв начин .А точно към шериат води полека Ердоган Турция.Там в Германия където си - исторически опит от живот при господство на исляма липсва за радост.Човек е склонен да прости ако види,че отсрещния се е поправил или разкаял за деянията си.Нищо такова не се наблюдава.Все пак не забравяй- идвайки на Балканите турците затриват една цяла източно -православна цивилизация.Оцелява само Русия.Това се помни - и то дълго.Както и ти не можеш да простиш на руснаците . Прозира през това което пишеш.Така ,че не ме съди строго.
...
Ne te sudq strogo, dori mi prawi6 4UDESNO WPE4ATLENIE OT W4ERA!
Prosto predi den ti me "atakuwa" purwi i to winejki men 4e ne suznawam kak pri wojna wsi4ko 6to e Ewropa otiwa po dqwolite i az ti zirtirah kak den predi teb sum pisal 4e wsi4ko otiwa po dqwolite... sled towa we4e bqh s predrazsuduzi kum twoqta poziciq
Jiw i zdraw da si, az fen na Turziq i Erdoan ne sum, rusnazite sa mi w puti po-simpati4ni!
IZW. ZA LAT. - PROBLEM S KOMPA
Никой обаче и от двете страни не знае, че Путин вече има бомба, която може да унищожи цялата земя. Бомбата се взривява от дистанционно устройство в куфарчето на Путин, а самата бомба е разпологена в спичечния завод в города Калуга, където след 1989 г. се произвежда и шкурка, а по ширпотреба - всички видове кондоми.
Този прогредсна научната путинска мисъл не изисква ракети, подводници и други простотии, само едно натискане на червения бутон стига и всички империалисти минават в небитоето. Хак им е!
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част