Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2016 23:03 - Ако баба ми беше мъжка ... и ли защо ... „Камата“ е пич ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3212 Коментари: 9 Гласове:
4

Последна промяна: 02.09.2016 22:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако баба ми беше мъжка

... щеше да е с

дръжка!



Ако Стоичков беше повикал полиция

коментарите пак щяха да са в този дух.

Тогава Борисов и Бъчварова щяха да са директно намесени

и

следователно

Камата 

е пич!!!

Човеко, чуй кой и какво говори 
и 

хич не мисли кой ще те прегази, 

може да е всеки,

може дори,

и да съм,

АЗ!



Гласувай:
6



1. getmans1 - Ако ме премаже, жигулка, говорещ ...
29.08.2016 23:18
Ако ме премаже,
жигулка,
говорещ Мерцедес
или,
позлатеният джип на Камата

... все ще съм еднакво умрял :)))
цитирай
2. getmans1 - Сега нЕкои ора трябва се запитат, ...
29.08.2016 23:48
Сега нЕкои ора трябва се запитат,
оти битите са снимале с телефоните си.

Друг е въпроса до колко са биле журналистЕ.

И май, май ще се окаже, че пак некои си поплакаха на чужд гроб дето ни му знаят де е главата му, нито де е .........

А, честитю!
цитирай
3. getmans1 - Милата ми milady, не ми прави вятър а ...
29.08.2016 23:57
Милата ми milady,

не ми прави вятър а просто се прай на умничка.
Юлке, май забравяш с кого си имаш работа!?
цитирай
4. dinkov - Динков
30.08.2016 00:33
getmans1 - копирам ти коментара си от предишния ти постинг. Лека нощ, че става късно.
Брей, хубава раздумка се е заформила. Че и аз да си напиша мнението де.
getmans1 - Стоичков, че е ВЕЛИК футболист за това едва ли може да се спори.
Признал го е целия свят. Няма как някой да обори това твърдение.
За личното пространство и за снимките. Да ти досаждат когато детето ти се жени, не е особено приятно, но и някой на българска територия да ти казва дали можеш да си снимаш или не и на обществено място да ти нарежда какво да правиш без да е компетентен, това показва, че самия той не е повече от "цървул". Жалко за Стоичков, за мен наистина е голям спортист, а аз уважавам спортистите, особено тези които са постигнали нещо значително. Но има и друга истина... "от цървул, трендафор не става". Цървула и на Марс да може да иде като си плати, цървул ще си остане. Жалко, наистина жалко за поведението на Стоичков, но като си помисли нормалния човек от колко много "цървула" е заобиколен и дали един повече или по-малко, абе карай бе... Не бъдете толкова крайни защото какъв е смисъла да застреляш пианиста когато просто толкова може да свири, такъв му е капацитета...
Ицко
цитирай
5. getmans1 - getmans1 - копирам ти коментара си ...
30.08.2016 00:45
dinkov написа:
getmans1 - копирам ти коментара си от предишния ти постинг. Лека нощ, че става късно.
Брей, хубава раздумка се е заформила. Че и аз да си напиша мнението де.
getmans1 - Стоичков, че е ВЕЛИК футболист за това едва ли може да се спори.
Признал го е целия свят. Няма как някой да обори това твърдение.
За личното пространство и за снимките. Да ти досаждат когато детето ти се жени, не е особено приятно, но и някой на българска територия да ти казва дали можеш да си снимаш или не и на обществено място да ти нарежда какво да правиш без да е компетентен, това показва, че самия той не е повече от "цървул". Жалко за Стоичков, за мен наистина е голям спортист, а аз уважавам спортистите, особено тези които са постигнали нещо значително. Но има и друга истина... "от цървул, трендафор не става". Цървула и на Марс да може да иде като си плати, цървул ще си остане. Жалко, наистина жалко за поведението на Стоичков, но като си помисли нормалния човек от колко много "цървула" е заобиколен и дали един повече или по-малко, абе карай бе... Не бъдете толкова крайни защото какъв е смисъла да застреляш пианиста когато просто толкова може да свири, такъв му е капацитета...
Ицко


... част от това което пишеш съвпада с моето мислене, но я, пак си помисли дали си прочел всичко аписано от мен по този случай, т.н. „Стоичков“.

Уверявам те, че няма да ти отнеме много време.
цитирай
6. milady - Getmanе ;)) за какъв вятър си бърбориш Сам ,бе Френд?!!
30.08.2016 07:56
„Жалко, наистина жалко за поведението на Стоичков, но като си помисли нормалния човек от колко много "цървула" е заобиколен и дали един повече или по-малко, абе карай бе.“

казал го е добре динков...цървул цървулу око не вади...
мерси за анотацията..
със здраве, и удари един плюс на Ева...
цитирай
7. getmans1 - Пояснявам се /ха-ха, че хубав израз/ на умните!
30.08.2016 10:08
milady написа:
„Жалко, наистина жалко за поведението на Стоичков, но като си помисли нормалния човек от колко много "цървула" е заобиколен и дали един повече или по-малко, абе карай бе.“

казал го е добре динков...цървул цървулу око не вади...
мерси за анотацията..
със здраве, и удари един плюс на Ева...

цитирай
8. brancaleon - Просто се посмей малко,
30.08.2016 20:54
http://prntscr/cc6tr0
цитирай
9. getmans1 - Бранко просто в заглавието сложи адреса а после ми кажи да се посмея ...
30.08.2016 22:07
brancaleon написа:
http://prntscr/cc6tr0


... Извинявай но така както си го направил ... просто няма на какво да се посмея.
/Смехурко/

Опитай и ще видиш, че съм прав:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6051758
Постинги: 2726
Коментари: 26374
Гласове: 9598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031