Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2018 11:14 - Отровени души (1) ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3483 Коментари: 23 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... Резултата





Паравоенни готвят революция – 100 хил. тръгват на 3 март от връх „Шипка”

 

  image image image image image   image image image 17JAN2018   Комитет за национално спасение „Васил Левски” и  БНД „Шипка” създават  звено за специални операции и антитероризъм към "Първа Шипченска Опълченска Бригада"
   
Светослав Светославов 


Те искат да вземат властта в България и да „съдят противниците си“ от името на народа, като не крият, че са враждебно настроени към европейския избор на България и са верни на Путин.  
Искат да поставят началото на „революцията си“ на 3 март т.г., на Шипка, където призовават привържениците си. Уверяват, че ще се съберат 100 000 души, 

ще бутнат властта и ще спасят България 

Която беше удавена в кръв и едва оцеля след едно такова 
„освобождение и спасение“. 
 Може би очакват, че лично Владимир Владимирович ще е там и ще ги поведе към нова Народна власт. 
 Веят български знамена с озъбен вълк на тях, руски знамена, знамена на „колегите“ си от Донбас 

с руския двуглав орел, наследен от Византия, апропо

Без срам, без да имат представа какво е да си българин.   Те обаче имат огнестрелно оръжие и обучават  въоръжени отряди, за да ги хвърлят срещу България. Срещу себе си сякаш нямат никого…
Двете паравоенни организации, които кощунствено наричат себе си Комитет за национално спасение Васил Левски и  БНД Шипка отново пропагандират от нова страница във вейсбук насилствена смяна на властта в България и замяната й с „власт на народа“  ,  но никоя от институциите не си мърда пръста да ги обвини. Например

 в държавна измяна и проповядване на омраза

 Службите може и да работят по тях, както ни уверяват наши източници, но го правят толкова дискретно и незабележимо, че от това няма никаква полза. А те се въоръжават и събират пълчища, не на шега. 
„Фейсбук“ беше изтрил страниците им в социалната мрежа, но сега те са възстановени и с нова сила набират „бойци за т.нар. си спецчасти, снимат се автомати „Калашников“ и се заканват на проевропейска България.   
„Смятаме, че са налице достатъчно данни, че в България действат проруски паравоенни организации, които са близки до режима в Москва и са готови да се изправят срещу български граждани, ако се наложи да защитават руските интереси и политика в България“, пишеше още преди две години в призив на граждани до Министерския съвет, ДАНС, прокуратурата, Европейската комисия, Европейския парламент и посолствата на страните от ЕС с искане за проверка на законосъобразността на уставите, публикациите, действията на двете организации. 

Ни дума ни вопъл, ни стон 

А паравоенните  развиват все по трескава дейност, като в типичния стил на путиновата пропаганда твърдят, че ще предотвратят отцепването на Южна България, планирано от чужди служби,  ще осъдят „виновните за разграбването, съсипването и унищожението на българският народ и държава“ чрез  „следствие, справедливи съдебни процеси, конфискация и затвори“!  
Призовават непрекъснато феновете си да събират пари  „за нуждите за обучението и подготовка на силите на опълчението и батальона за специални операции са нужни средства за: униформи, обувки, специално оборудване и екипировка, раници, палатки и алпийско снаряжение; транспорт и комуникации; наеми на спортни зали и стрелбища; наем на спортното оръжие и цената на боеприпасите в стрелбищата; заплащане на пътните разходи на доброволците от батальона за специални операции, които изпращаме на обучение във водещите учебни заведения и тренировъчни бази и центрове в чужбина; инструктори; знамена, печатни материали, шеврони за униформите, барети, кокарди; и т.н.“ 

Разбирате ли за какво става дума?

"Aко не се пробудиш сега, ще си отвориш очите едва когато ти режат главата" - има ли шанс за спасение на всички български граждани и държава???“, драматично зоват тези „родолюбци“ и неусетно првавят точно това- режат главата на държавата си, която никак не е развълнувана от това.  Тези „воини“ като нищо могат да привлекат в мрежите си  млади хора и да ги въвлекат във война със собствената им страна, със собственото им бъдеще.  Борели се също така с петата колона, а размахват знамена на „руски опълченци“.
 Докога ще търпим това беззаконие да се толерира от властите?  Колко стотин милиона трябва да се излеят в МВР, за да ги забележи. Ако пък в министерството  досега не са ги забелязали, това означава, че със сигурност имат хора
 
по най-високите етажи на силовите структури

И не само там. Това е повече от страшно и изисква решения на най-високо ниво. Дали интересува прокуратурата? 
В Република  Сръбска също действат проруски паравоенни формирования,   както писахме. Финансират се от Русия.
Нашите пък обещават „противодействие, преследване, неутрализиране и наказване на всяка форма на държавна измяна, предателство, вредителство, саботаж, диверсии (включително икономически, финансови, военни и организационни такива) от страна на висшето държавно и военно политическо ръководство на страната (Президент, министри, партийни лидери и депутати, временно назначени от народа на съответни длъжности).“ Зоват за „ ускорено Ново Българско Национално възраждане в условията на мобилизационен режим и самоуправление (истинска демокрация чрез пряко управление и референдуми) на народа!“
Особено интересно е искането им за „премахване на изкуствено наложения ни престъпен модел за партийно-олигархично управление и разграбване на българската държава и националните и ресурси . Връщане на цялата власт, стратегически предприятия и отрасли и на всички природни ресурси под контрола и управлението на Върховния СУВЕРЕН - НАРОДА НА БЪЛГАРИЯ, народовластие.“
 Искат 

Народен съд и народна власт

Като онази старата, васално вярната на Кремъл, избиваща колкото българи се наложи, с две думи. 
Активистите на тези паравоенни формирования само преди месец  притискаха и агитираха хората в района на Генерал Ташево да подкрепят референдума, с който да се забранят проучванията и добивът на газ в Добруджа. Уж мислят за народа и България, а обслужват кремълски идеи, по нашата земя да минава само руски газ и да сме вечно енергийно зависим. 
Тези хора открито публикуват банковите си сметки и събират пари, клиповете си, където шестват маскираните им бойци…. 
Да припомним какво писахме за подобните формирования в Босна и Херцеговина: 
"Руски наемници подпомагат Милорад Додик, президента на Република Сръбска, която е в състава на Босна и Херцеговина, да създава военизирани подразделение, съобщава британският The Guardian, който се позовава на министерството на отбраната на Босна.
По данни на изданието, подразделението "Сръбска чест" ще "помага на Додик да се бори с политическите си противници". 
Представител на Министерството на отбраната на Босна съобщава, че създаването на военизираните подразделения се финансира от Руско-сръбския хуманитарен център.
Един от лидерите на подразделенията е бившият сръбски десантчик Боян Стойкович, който е преминал подготовка в Русия.
Министърът на отбраната Драган Мектич потвърдил, че спецслужбите на Босна са информирни за дейността на отрядите и изготвя доклад за прокуратурата. 
Ние не сме чули някой наш министър да каже нещо подобно, камо ли да изготвя доклад за прокуратурата. А това само по себе си

 граничи с престъпление 

„Дневник“ писа  преди повече от година за първата среща на кандидат-президента Румен Радев в жк „Младост“: "На срещата присъствали представители на Асоциация на военните разузнавачи, Асоциация на разузнавачите от запаса, Движение "Възраждане", Национален военен университет "Васил Левски", Национална асоциация "Сигурност", Национално движение "Русофили", Национално дружество "Традиция", Общобългарски комитет "Васил Левски", Съюз на военноинвалидите и военнопострадалите, Съюз на офицерите и сержантите от запаса и резерва, Съюз на парашутистите, Съюз на патриотичните сили "Защита" и Фондация "Тангра", председателят на Патриотично общество "3 март" и председател на Общобългарски комитет "Васил Левски" ..." 
И се питаме има ли нещо общо между президента на  Република Сръбска и българския президент. Точно преди година писахме: „Паравоенни ще громят „фашисти”, протестиращи срещу Радев“. А след година ?



Гласувай:
5



1. kolevn38 - Освен да попитаме къде е ДАНС? Къде е полицията? Къде е прокуратурата?
17.01.2018 11:56
Май ще се окаже, че са на Тупин под марудите:)
цитирай
2. blackpredator - нищо ново
17.01.2018 12:01
на Оборище 80 човека и сред тях един Гетю ги издал
и сега пак...;)
цитирай
3. kolevn38 - Да, 80 човека, и все терористи. И не на Оборище, а на Рубльовка...
17.01.2018 12:49
Събрали се да ходят да тероризират, гадовете...
цитирай
4. blackpredator - а тъй
17.01.2018 13:14
kolevn38 написа:
Да, 80 човека, и все терористи. Събрали се да ходят да тероризират, гадовете...

и с Осама Бен Ковски начело
то и Киряк Стефчов би се изчервил като чете бе колюФ..
цитирай
5. merlin68 - "Особено интересно е иска...
17.01.2018 13:22
"Особено интересно е искането им за „премахване на изкуствено наложения ни престъпен модел за партийно-олигархично управление и разграбване на българската държава и националните и ресурси . Връщане на цялата власт, стратегически предприятия и отрасли и на всички природни ресурси под контрола и управлението на Върховния СУВЕРЕН - НАРОДА НА БЪЛГАРИЯ, народовластие.“

Това не е "особено интересно искане", това е задължително услови за спасяването на България.
Така, че благодаря ти Гетьо, че ме информира за за тази инициатива, ще я проуча и вероятно подкрепя.
цитирай
6. 1997 - Умните не кълват
17.01.2018 14:28
на въдица за провокатори
цитирай
7. getmans1 - А, кой създаде ДАНС? ....
17.01.2018 15:28
kolevn38 написа:
Май ще се окаже, че са на Тупин под марудите:)


... и еднократния закон за амнистия в 12 без пет?
цитирай
8. getmans1 - . . . Ти ли бе, Клепаторе ще ме съди...
17.01.2018 15:31
... Ти ли бе, Клепаторе ще ме съдиш?


blackpredator написа:
на Оборище 80 човека и сред тях един Гетю ги издал
и сега пак...;)

цитирай
9. getmans1 - http://3rm.info/main/70104-bednost-rossiyan-prikroyut-figovym-mrotom.html 00:47 Много ми се иска някой да преведе тази статия.
17.01.2018 15:47



То като гледам, в Русия модела е супер.
Чекай да прескоча в другия браузър и да ти пратя една пътечкЪ
Опппаа, готовуй в заглавието е, мисля, че от там на сетне ша са упрайш!




merlin68 написа:
"Особено интересно е искането им за „премахване на изкуствено наложения ни престъпен модел за партийно-олигархично управление и разграбване на българската държава и националните и ресурси . Връщане на цялата власт, стратегически предприятия и отрасли и на всички природни ресурси под контрола и управлението на Върховния СУВЕРЕН - НАРОДА НА БЪЛГАРИЯ, народовластие.“

Това не е "особено интересно искане", това е задължително услови за спасяването на България.
Така, че благодаря ти Гетьо, че ме информира за за тази инициатива, ще я проуча и вероятно подкрепя.

цитирай
10. getmans1 - . . . Специално за тебЯ, миличко, ще ...
17.01.2018 15:52
... Специално за тебЯ, миличко, ще има и „Отровени души (2)“ защото знам, че и там си вътре в нещата.



1997 написа:
на въдица за провокатори

цитирай
11. getmans1 - . . . Лошо става когато когато се н...
17.01.2018 16:06
... Лошо става когато когато се наложи да пишем „Тупин“ вместо Путин!
А се бият в гърдите, че българи биле!



kolevn38 написа:
Май ще се окаже, че са на Тупин под марудите:)

цитирай
12. getmans1 - Ега си гледайте къв гостенин си и...
17.01.2018 20:40
Ега си гледайте къв гостенин си имааааам:
20:34 - blogbg

Това е супер!!!
цитирай
13. kolevn38 - Биг Брадър не спи, Министерството на истината е винаги нащрек)))
18.01.2018 05:16
getmans1 написа:
Ега си гледайте къв гостенин си имааааам:
20:34 - blogbg

Това е супер!!!


Виж, ако Кухел пусне нещо за пичите въшки, хамериканците и еврогеите и демосратите - веднага ще го лепнат на първа - нали е путиняк, правоверен комунист един вид.
цитирай
14. getmans1 - Безумно е това подреждане на постингите и тотална излагация.
18.01.2018 09:19
kolevn38 написа:
getmans1 написа:
Ега си гледайте къв гостенин си имааааам:
20:34 - blogbg

Това е супер!!!


Виж, ако Кухел пусне нещо за пичите въшки, хамериканците и еврогеите и демосратите - веднага ще го лепнат на първа - нали е путиняк, правоверен комунист един вид.

цитирай
15. vencivaleri1951 - Че на трети март
18.01.2018 09:53
ще има хиляди на Шипка е сигурно. Дали ще бъдат въоръжени и дали по призива на тези формирования е друг въпрос. Ако не е някаква виелица аз лично ще отида-може и с оръжие:)))

На въпросът ти дали ще оцелеем повторно след "съвеЦко иго" фактите са категорични:
-При "поробването " ни през 1944та бяхме 6млн и нещо, при освобождението ни през
89та гонехме 9 млн.
-Днес когато сме в "Рая" и свободни сме пак към 6 млн и нещо, при това един от най-застаряващите народи сме. При сегашните демографски пропорции и сегашното възпроизводство след 2050 та година българският етнос ще е малцинствен.
Впрочем на българина не му е нужна статистика-има си родова памет. Точно за това във всички допитвания които му правят на въпросът коя страна чувства най близка, отговорът е категоричен и един и същ.
Да питам накрая и аз нещо. При едни сюрреалистични избори у нас, при които Путин е сред кандидатите/за това казвам сюрреалистични/ , смяташ ли че би имало интрига кого ще изберат мнозинството българи
цитирай
16. getmans1 - Колко пъти трябва да го водим този разговор Венци? ...
18.01.2018 10:57
... Къде са тези три милиона българи Венци, не са ли там където са и десетките милиони руснаци?
Да, около милион българи може и да не се върнат но другите са просто приходящи и ти, и аз познаваме мнозина от тях а разликата между нас е, че аз не ги съдя а ти ги отписваш и живи опяваш. Опяваш ги ама фалшиво!
Бъди сигурен, че ако тук дойде Путин и спечели избори България ще загуби още няколко милиона и то безвъзвратно.


vencivaleri1951 написа:
ще има хиляди на Шипка е сигурно. Дали ще бъдат въоръжени и дали по призива на тези формирования е друг въпрос. Ако не е някаква виелица аз лично ще отида-може и с оръжие:)))

На въпросът ти дали ще оцелеем повторно след "съвеЦко иго" фактите са категорични:
-При "поробването " ни през 1944та бяхме 6млн и нещо, при освобождението ни през
89та гонехме 9 млн.
-Днес когато сме в "Рая" и свободни сме пак към 6 млн и нещо, при това един от най-застаряващите народи сме. При сегашните демографски пропорции и сегашното възпроизводство след 2050 та година българският етнос ще е малцинствен.
Впрочем на българина не му е нужна статистика-има си родова памет. Точно за това във всички допитвания които му правят на въпросът коя страна чувства най близка, отговорът е категоричен и един и същ.
Да питам накрая и аз нещо. При едни сюрреалистични избори у нас, при които Путин е сред кандидатите/за това казвам сюрреалистични/ , смяташ ли че би имало интрига кого ще изберат мнозинството българи

цитирай
17. vencivaleri1951 - Гетьо,
18.01.2018 11:25
getmans1 написа:
... Къде са тези три милиона българи Венци, не са ли там където са и десетките милиони руснаци?
Да, около милион българи може и да не се върнат но другите са просто приходящи и ти, и аз познаваме мнозина от тях а разликата между нас е, че аз не ги съдя а ти ги отписваш и живи опяваш. Опяваш ги ама фалшиво!
Бъди сигурен, че ако тук дойде Путин и спечели избори България ще загуби още няколко милиона и то безвъзвратно.


[quote=vencivaleri1951]ще има хиляди на Шипка е сигурно. Дали ще бъдат въо


Че кой ги съди бе Гетьо. Това са само фактите. Русия за съжаление също не е " СъвеЦка" . Прибалтика също остана без хора-с тях делим "призовите" места по темп на изчезване. И понеже все Путин ти е в устата то я го сравни с Борисов или алтернативата му Нинова. Моженето според мен и на тримата е обратно пропорционално на телесната им маса. Тоест ти катадневно оплюваш човек да кажем спорен към отношението му към демокрацията , но иначе безспорен лидер в световен мащаб, а спокойно си кюташ управляван от карикатури-алчни, безхаберни и майцепродавци. Нямам нищо против Западна Европа, чувствам се добре когато съм там. Чувствам се добре и в Русия. Тежненията на сърцето обаче не зависят от стоките които си придобил-съзнанието зависи от тях, а то е различно от емоцията.
За 140 годишнината отворих страхотен френски коняк-подарък от наемателите ми.
Изпихме го със семейни приятели от Русия. Дано си ме разбрал
цитирай
18. getmans1 - Венци пак си ме прочел с „неправилните“ очила ...
18.01.2018 12:14
vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
... Къде са тези три милиона българи Венци,
[quote=vencivaleri1951]ще има хиляди на Шипка е сигурно. Дали ще бъдат въо


Че кой ги съди бе Гетьо. Това са само фактите. Русия за съжаление също не е " СъвеЦка" . Прибалтика също остана без хора-с тях делим "призовите" места по темп на изчезване. И понеже все Путин ти е в устата то я го сравни с Борисов или алтернативата му Нинова. Моженето според мен и на тримата е обратно пропорционално на телесната им маса. Тоест ти катадневно оплюваш човек да кажем спорен към отношението му към демокрацията , но иначе безспорен лидер в световен мащаб, а спокойно си кюташ управляван от карикатури-алчни, безхаберни и майцепродавци. Нямам нищо против Западна Европа, чувствам се добре когато съм там. Чувствам се добре и в Русия. Тежненията на сърцето обаче не зависят от стоките които си придобил-съзнанието зависи от тях, а то е различно от емоцията.
За 140 годишнината отворих страхотен френски коняк-подарък от наемателите ми.
Изпихме го със семейни приятели от Русия. Дано си ме разбрал


... Тези „десетки милиони“ са процентно повече от тези българи които ти оплакваш.
Мигар не знаеш, че данните на Русстат са секретни от преди четири години и всичко което излиза от там е силно контролирано , аз цитирам само официално признати от Русия данни.

„Майцепродавци“ са точно тези за които става дума в постинга, този филм в който искат да ни вкарат България вече го е играла преди 95г през есента.
Сега на някои им се иска да го повторят, през друг сезон.

Колкото до Путин „световния лидер“ ще кажа само, че всяка откачалка с ядрено копче може да се смята за такъв, но важното е народа му да е такъв. Руския народ бяга повече от българския или прибалтийския. Факт!

пп. Ще ти напиша още един коментар придружен с молба.


цитирай
19. getmans1 - http://3rm.info/main/70104-bednost-rossiyan-prikroyut-figovym-mrotom.html
18.01.2018 12:32
Вярно, че ползвам руски но тази статия ми се иска да я прочета в превод.
Ще съм ти благодарен ако я преведеш, дори я пусни и като постинг, като коментар твоя воля.

Явно Мерлин не ще.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Страницата не може да бъде намерена
18.01.2018 15:01
Изглежда статията е махната или блокирана. То по заглавието е ясно какво пише. .
Ако те затруднява figovym, то в случая фига се използва като менте...анализ, статистика, данни...
И какво ново в това. Кой е твърдял, че в РФ няма бедност? Та Путин вижда следващия си мандат като борба с бедността. Аз съм живял в Русия, ходил съм и ходя често там.
Бедността през 90те и днешната са съвсем различни. Бедността тогава бе посъвместна и не засягаше главно престъпниците. Болшинството от хората живееха от ден за ден и често си лягаха гладни. Работиш, не работиш,нямаше разлика-беден си, ако не си заграбил нещо или не си близо до заграбилия. Днес работещи бедни няма и хора с професии които у нас водят до недоимък купуват имоти в нашите курорти. Писал съм, че врата във врата в Равда пребивавам лятото с ресурсен учител-логопед . У нас учителите си откачат радиаторите, там много си позволяват втори имот. Аз минавам за заможен у нас, но останех ли да живея в дома , за да издържам семейството си щеше да се наложи да пипам готови пари, или да се ограничавам в разходите. Първото един счетоводител няма как да го позволи, второто пък европеецът в мен не позволява.
След това бедността в Русия е много относителна. Виждал съм в Сибир хора които на сила не можеш да извадиш от землянка или дървена хижа, но дамите носят шуби и накити каквито нашите плейметки не могат да заработят до живот. А онези са жени на професионални ловци , сондьори, еленовъди, миньори...Ако са пък староверци нещата стават съвсем страшни-нямат водопровод, ток, газ. Накитите могат да насят двадесетина дни в годината, а в останалото стоят в гърне до зелето-сериозни карати злато и камъни до зимнината.
цитирай
21. getmans1 - Чудесно се отваря
18.01.2018 15:35
Бедность россиян прикроют фиговым МРОТом
За два месяца до президентских выборов верховная власть в России наконец-то, впервые за 26 лет строительства периферийного капитализма, заговорила о бедности — той самой, позорной и не имеющей прецедентов в мировой истории бедности работающих и образованных людей, которую многие аналитики патриотического плана считают одним из главных преступлений ельцинизма.

На прошлой неделе Президент Путин заявил об увеличении МРОТа до размера прожиточного минимума. Впрочем, эта мера — лишь капля в море: пока у власти банкстеры-глобалисты и наследники Гайдара с Чубайсом, любые попытки власти что-то изменить в этой сфере, будут казаться попыткой прикрыть срам фиговым листком.

По словам Владимира Путина, минимальный размер оплаты труда (МРОТ) приравняют к прожиточному минимуму раньше срока — 1 мая этого года. «У нас есть возможность с 1 мая текущего года уравнять МРОТ и прожиточный минимум, мы это сделаем», — пообещал глава государства. По его словам, это решение коснется четырех миллионов человек. Ранее, на съезде «Единой России» в конце декабря Президент заявил, что бедность в России унижает людей.

«Нетерпимой должна быть ситуация, когда человек с востребованной профессией, квалификацией за свой труд получает мизерную зарплату, буквально сводит концы с концами», — добавил Президент. Правительство тут же взяло под козырек. Министр труда Максим Топилин заявил, что уровень бедности в России должен быть снижен до 7-8% за 6-7 лет. «Я считаю, что мы должны в течение, может быть, 6-7 лет выйти на количество людей с доходами ниже прожиточного минимума с нынешних параметров между 13% и 14% до не более чем 8-9%, а даже до 7-8%», — заявил Топилин.

Как показывают исследования Global Wealth Report швейцарской финансовой корпорации Credit Suisse, в течение 12 месяцев с середины 2015-ого до середины 2016-ого среднее благосостояние россиян упало сразу на 14,4 процента с 12 086 до 10 344 долларов. Аналитики финансовой организации также зафиксировали увеличение социального разрыва между состоятельными людьми и бедными. В РФ 89% всеобщего богатства контролирует 10 процентов домохозяйств. Это один из самых высоких показателей в мире. Для сравнения: в США он равен 78 процентам, в Китае — 73 процентам.

Насколько беспристрастны данный швейцарских аналитиков — вопрос, но то, что на фоне снижения доходов населения у нас который год растет количество долларовых миллионеров, — факт, к сожалению, неоспоримый. В конце сентября Росстат сообщил, что доля населения России с доходами ниже прожиточного минимума в сумме 10328 руб./мес. на душу населения составила 21,1 миллиона человек. Это 14,4 процента от общего числа жителей страны. На этом фоне число россиян, чье состояние превышает миллион долларов, выросло в 2016 году сразу на 19,7 процента, до 182 тысяч человек или 0,12% населения страны.

В то же самое время, 20 апреля 2017 года, российский Forbes опубликовал рейтинг богатейших «российских предпринимателей». Совокупное состояние 200 богатейших бизнесменов выросло на $100 млрд, до $460 млрд, число миллиардеров увеличилось с 77 до 96. Притом, «россияне» здесь взяты в кавычки, так как в подавляющем числе данные персонажи являются гражданами Британии, Израиля или купили недавно гражданство Мальты по цене в 800 тысяч евро за штуку.

То есть отличаются ли на несколько процентов цифры у швейцарцев от реальности или нет, но проблема есть, и она более чем актуальна, от решения ее зависит очень многое — расслоение общества нигде не проходит бесследно. Те же США без конца в протестах, товарищ Си также поставил главной задачей Китая построение общества средней зажиточности.

Само количество бедных — это только часть проблемы. На фоне противостояния с Западом, возвращения Крыма, санкций, Донбасса, Сирии это было ожидаемо — суверенитет просто так не дается. Даже в глубинке, на фоне патриотического подъема, очередное сокращение уровня жизни, при всей его тяжести, еще можно было бы пережить. Но только тогда, когда это бремя несет весь народ. У нас же, к сожалению, по пословице: кому война, а кому мать родна. Еще Аристотель говорил, что ничего так не оскорбляет людей и не подрывает основу государств, как несправедливость. Особенно, когда богатеи продолжают показательно упиваться этой несправедливостью, когда она лезет из каждого телевизора…

Сеть уже накрыла волна жалостливых рассказов про несчастную бабушку (синего мальчика, одинокую мать — нужное вставить), которая не могла позволить купить себе картошки/лекарств/куриные шкурки. Чаще всего эти истории идут вместе с рассказами о закрытии по 8 заводов в день и прочих «жутких преступлений режима». И вот тут необходимо отделить мух от котлет — многим из этих историй уже лет по десять. Та же бабушка, которая не могла купить картошки, ведет достаточно активный образ жизни — эта история очень активно использовалась против Януковича еще на выборах в далеком 2010 году, появлялась она и в Белоруссии, с критикой Лукашенко. Использует эти истории, в большинстве своем, либеральная прозападная оппозиция, из-за которой мы и имеем вот этих самых олигархов.

Лучше всего здесь показателен не клоун Навальный или ведущая новогоднего корпоратива филиала «Газпрома» Ксения Собчак, а вполне себе вхожий в высокие кабинеты автор нынешней финансовой системы Алексей Кудрин. 25 ноября он рассказал, что в России уже третий год падает уровень жизни, и, по его словам, всех это должно трогать в первую очередь. «Можно о любых вещах говорить, но конечным результатом и целью является благосостояние людей», — чуть не со слезами на глазах рассказал он. «Поэтому я хотел бы на первое место поставить вызов уровня жизни, роста бедности.

В стране с таким уровнем ВВП и ВВП на душу населения такой уровень бедности иметь позорно», — почти как Путин, сказал Кудрин. Экс-министр финансов отметил, что у его команды есть рецепт повышения уровня жизни и сокращения бедности. «В тех предложениях, которые мы готовим, минимум за лет пять-шесть нужно сократить на четверть или на треть. Я вижу, какими это можно было бы шагами сделать. Но мы должны побеспокоиться об этих гражданах», — заявил Кудрин.

Думаете, Алексей Леонидович прозрел и покаялся, и предлагает какое-нибудь прогрессивное налогообложение на сверхдоходы или другие инициативы по прекращению утечки капиталов в оффшоры? Нет-нет, все гораздо проще — один из главных младореформаторов и одновременно «смотрящих» от Запада за нашей экономикой, Кудрин верен себе — и по-прежнему предлагает «отказаться от геополитической напряженности» и «восстановить доверие инвесторов», снизить затраты на вооружение и больше отдать Чубайсу в Роснано на «прорывные технологии».

Что в переводе означает предложить страну в обмен на обещание колбасы. Только теперь нам надо не просто сдаться, а еще и принять соответствующую позу. А если не выйдет и колбасы дадут мало, то бедность снова снизим вымиранием «30 миллионов не вписавшихся в рынок» тех самых бабушек.

Но Кудрина и Навального не любят, не любят и Чубайсов, а потому надо, чтобы посыл шел от народа — авось Путин поведется. Потому и количество «голодных бабушек» будет увеличиваться, равно как и льющих по ним крокодиловы слезы либералов.

В год президентских выборов и ожидания новой волны санкций с Запада, перед нашей страной появляется новый вызов — как сохранить интересы России, ее суверенитет и в тоже время сменить нынешнюю либеральную парадигму, где бедные беднеют, а богатые богатеют, на новую, более соответствующую понятию социальной справедливости.
Вчера, 06:39 Просмотров: 1851
цитирай
22. blackpredator - пука му на средният руснак
18.01.2018 16:54
че кучето на Гетю души опинците на Путин
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6070207
Постинги: 2741
Коментари: 26486
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031