Постинг
09.02.2018 09:04 -
За къв са мисли тоа тъп краварин, ва? ...
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 1487 Коментари: 7 Гласове:
Последна промяна: 09.02.2018 18:26

Прочетен: 1487 Коментари: 7 Гласове:
4
Последна промяна: 09.02.2018 18:26

... И от къдя на къдя ва, ша са мери тоа с наш и баш Батюшката ни, ва?
Той, Батушката ако рече цяла армада от „Армати“ ща изпрати в космуса и ща го завладей целия барабар със се СлънцетУ му!
Ама Батюшката не е окупатур а най-великия миротворриц, ъ!
.... Ето го и, елекрокарчето на краварчето:

Ето още нещо за елекрокарчето /за любознателните, де/:
https://www.google.bg/search?q=%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB+%E2%80%9E%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0%E2%80%9C&oq=%D0%B0&aqs=chrome.0.69i59j69i61j69i60j69i61j69i57j0.4672j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
... И едно мнение на едно българче за това електрокарче:
„Реших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я "настъпя". Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 - 50 км, извънградско 80 - 90 - 100 според ограниченията и магистрала - 110 - 130....“
...А повече на:
http://www.ecars.bg/forum/Tesla-Model-S/91-model-s-tesla-motors#188
... Иначе тук в блога некои ни проглушиха с разни супер „Лади“, супер „Волги“ супер Армати, Искандери, Сатанати и разни други „миротворчески“ салтанати.
И още по-иначе казано / :) / ако тези „некои“ потърсят в раздел „Самоделки“ на „Ю Туб“ ще видят, че руснаците не са прости но Батюшката им такива, ги предпочита.
Той си зна е защо, и нормалните хора по света си знаят само нашите „некои“ явно не!
Булгар-хейтъра се изтропа по въпроса а от какви позиции свърши тая благородна работа е повече от ясно:
„СЕГА ЦЕЛИЯ СВЯТ ТРЯБВА ДА ДИША ОТРОВИТЕ НА РАКЕТИТЕ МУ .... И ОЩЕ ДРЪН-ДРЪН ...“
Той, Батушката ако рече цяла армада от „Армати“ ща изпрати в космуса и ща го завладей целия барабар със се СлънцетУ му!
Ама Батюшката не е окупатур а най-великия миротворриц, ъ!
.... Ето го и, елекрокарчето на краварчето:

Ето още нещо за елекрокарчето /за любознателните, де/:
https://www.google.bg/search?q=%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB+%E2%80%9E%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0%E2%80%9C&oq=%D0%B0&aqs=chrome.0.69i59j69i61j69i60j69i61j69i57j0.4672j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
... И едно мнение на едно българче за това електрокарче:
„Реших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я "настъпя". Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 - 50 км, извънградско 80 - 90 - 100 според ограниченията и магистрала - 110 - 130....“
...А повече на:
http://www.ecars.bg/forum/Tesla-Model-S/91-model-s-tesla-motors#188
... Иначе тук в блога некои ни проглушиха с разни супер „Лади“, супер „Волги“ супер Армати, Искандери, Сатанати и разни други „миротворчески“ салтанати.
И още по-иначе казано / :) / ако тези „некои“ потърсят в раздел „Самоделки“ на „Ю Туб“ ще видят, че руснаците не са прости но Батюшката им такива, ги предпочита.
Той си зна е защо, и нормалните хора по света си знаят само нашите „некои“ явно не!
Булгар-хейтъра се изтропа по въпроса а от какви позиции свърши тая благородна работа е повече от ясно:
„СЕГА ЦЕЛИЯ СВЯТ ТРЯБВА ДА ДИША ОТРОВИТЕ НА РАКЕТИТЕ МУ .... И ОЩЕ ДРЪН-ДРЪН ...“
SpaceX обошла Россию по числу ракетных з...
А будущее то уже наступило!
Илон Мъск изстреля кола в Космоса - успе...
А будущее то уже наступило!
Илон Мъск изстреля кола в Космоса - успе...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
planinitenabulgaria -
Най-последният рекорд, записан сред безсмислените в Книгата на Гинес:
09.02.2018 09:28
09.02.2018 09:28
От 40 години никакви промени на се правени в конструкцията на автомобилите ВАЗ!
А сега заводът май го закриват, продукцията му не се реализира на пазара.
цитирайА сега заводът май го закриват, продукцията му не се реализира на пазара.
... Повече от ясно е, че в Русия щом нещо не гърми и не убива не е наука и прогрес.
цитирайplaninitenabulgaria написа:
От 40 години никакви промени на се правени в конструкцията на автомобилите ВАЗ!
А сега заводът май го закриват, продукцията му не се реализира на пазара.
А сега заводът май го закриват, продукцията му не се реализира на пазара.
3.
starforlife -
Вчера при Вади Борн бях опониран, че не е вярно рашите да са стотици години назад.
09.02.2018 09:43
09.02.2018 09:43
Дадох своя отговор, оповавайки се на данни в сферата на науката, но ето възможност да дам друга обосновка, техническа.
Автомобилът на "Тесла" има еквивалент на горивен разход 2,54. Това ще рече, че ако беше нормален автомобил на бензин, средния разход градско-извънградско е 2,54 литра на 100 километра.
Хайде сега някой от русофилите да цитира колко е най- ниския разход на руски автомобил и после пак да оспорва твърдението ми, че рашите не са стотици години назад.
Един горд притежател на модел S на "Тесла", зареждайки на нощна тарифа до 95% за 7 лева, с едно междинно бързо зареждане след около 200 км. за 11 лева, може да измине разстоянието от София до Варна за 18!!! лева. За комфорт няма да говорим.
Държа обаче да кажа, че представих нещата в най-лошия вариант, несъобразявайки се на тема пестеливост.
Най-добрият е следният:
2,54 л. /100 км. е среден разход спрямо енергиен еквивалент 1 л. бензин за 8.9 кВтч. Разходът обаче би следвало да се изчислява като умножите изразходените за 100 км. кВтч. по цената на електроенергията. Например 20 кВтч. при икономично шофиране (скорости до 110 км.) х 20 ст. дава 4 лв. разход за 100 км. пробег. Оттук: 4/2,54=1,57 литра бензин за 100 километра.
И отново питам: Кой е този руски автомобил, който има не дори 2, а 3 пъти завишен този разход?
цитирайАвтомобилът на "Тесла" има еквивалент на горивен разход 2,54. Това ще рече, че ако беше нормален автомобил на бензин, средния разход градско-извънградско е 2,54 литра на 100 километра.
Хайде сега някой от русофилите да цитира колко е най- ниския разход на руски автомобил и после пак да оспорва твърдението ми, че рашите не са стотици години назад.
Един горд притежател на модел S на "Тесла", зареждайки на нощна тарифа до 95% за 7 лева, с едно междинно бързо зареждане след около 200 км. за 11 лева, може да измине разстоянието от София до Варна за 18!!! лева. За комфорт няма да говорим.
Държа обаче да кажа, че представих нещата в най-лошия вариант, несъобразявайки се на тема пестеливост.
Най-добрият е следният:
2,54 л. /100 км. е среден разход спрямо енергиен еквивалент 1 л. бензин за 8.9 кВтч. Разходът обаче би следвало да се изчислява като умножите изразходените за 100 км. кВтч. по цената на електроенергията. Например 20 кВтч. при икономично шофиране (скорости до 110 км.) х 20 ст. дава 4 лв. разход за 100 км. пробег. Оттук: 4/2,54=1,57 литра бензин за 100 километра.
И отново питам: Кой е този руски автомобил, който има не дори 2, а 3 пъти завишен този разход?
... Бях свидетел Стар. иначе аз знам как ще свърши вашия спор с Борн, шегувал се.
Знам и нашия как ще свърши, впрочем аз го приключих.
цитирайЗнам и нашия как ще свърши, впрочем аз го приключих.
starforlife написа:
Дадох своя отговор, оповавайки се на данни в сферата на науката, но ето възможност да дам друга обосновка, техническа.
Автомобилът на "Тесла" има еквивалент на горивен разход 2,54. Това ще рече, че ако беше нормален автомобил на бензин, средния разход градско-извънградско е 2,54 литра на 100 километра.
Хайде сега някой от русофилите да цитира колко е най- ниския разход на руски автомобил и после пак да оспорва твърдението ми, че рашите не са стотици години назад.
Един горд притежател на модел S на "Тесла", зареждайки на нощна тарифа до 95% за 7 лева, с едно междинно бързо зареждане след около 200 км. за 11 лева, може да измине разстоянието от София до Варна за 18!!! лева. За комфорт няма да говорим.
Държа обаче да кажа, че представих нещата в най-лошия вариант, несъобразявайки се на тема пестеливост.
Най-добрият е следният:
2,54 л. /100 км. е среден разход спрямо енергиен еквивалент 1 л. бензин за 8.9 кВтч. Разходът обаче би следвало да се изчислява като умножите изразходените за 100 км. кВтч. по цената на електроенергията. Например 20 кВтч. при икономично шофиране (скорости до 110 км.) х 20 ст. дава 4 лв. разход за 100 км. пробег. Оттук: 4/2,54=1,57 литра бензин за 100 километра.
И отново питам: Кой е този руски автомобил, който има не дори 2, а 3 пъти завишен този разход?
Автомобилът на "Тесла" има еквивалент на горивен разход 2,54. Това ще рече, че ако беше нормален автомобил на бензин, средния разход градско-извънградско е 2,54 литра на 100 километра.
Хайде сега някой от русофилите да цитира колко е най- ниския разход на руски автомобил и после пак да оспорва твърдението ми, че рашите не са стотици години назад.
Един горд притежател на модел S на "Тесла", зареждайки на нощна тарифа до 95% за 7 лева, с едно междинно бързо зареждане след около 200 км. за 11 лева, може да измине разстоянието от София до Варна за 18!!! лева. За комфорт няма да говорим.
Държа обаче да кажа, че представих нещата в най-лошия вариант, несъобразявайки се на тема пестеливост.
Най-добрият е следният:
2,54 л. /100 км. е среден разход спрямо енергиен еквивалент 1 л. бензин за 8.9 кВтч. Разходът обаче би следвало да се изчислява като умножите изразходените за 100 км. кВтч. по цената на електроенергията. Например 20 кВтч. при икономично шофиране (скорости до 110 км.) х 20 ст. дава 4 лв. разход за 100 км. пробег. Оттук: 4/2,54=1,57 литра бензин за 100 километра.
И отново питам: Кой е този руски автомобил, който има не дори 2, а 3 пъти завишен този разход?
Допълних постинга с още един линк заради един мой коментар при Стар:
„https://www.google/search?q=%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB+%E2%80%9E%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0%E2%80%9C&oq=%D0%B0&aqs=chr
Стар, не те облазявам ако нариччаш това почивка, да спориш с КрумЧервеносввет за технологии. Аз също не съм капацитет но поне претендирам, че мога различа черното от бялото.
Този линк не е за теб, той е за такива като Крум и други неверници или по-точно казано, кривунделници.
Снощи бях свидел и участник в дискусията и днешният ми постинг е пародия точно за такива ... капацитети. В Русия със сигурност има доста по-богати от И. Мъск но явно те само съцерзават откраднотото а будалите в простата краварска даржава създават.
Постинг: Колко изостанал е изтокът (Русия) спрямо запада (САЩ)
Автор на постинга: starforlife“
... Така де, аз никога не съм се определял за някакъв „фил“ или „фоб“ но ме определят някякви си комплексар.
Но е, и факт, че бившия СССР и сегашна Русия създават изкуствен „елит“ и демокроция, и именно заради това ви насочвам към „Самоделките“ в „Ю туб“.
цитирай„https://www.google/search?q=%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB+%E2%80%9E%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0%E2%80%9C&oq=%D0%B0&aqs=chr
Стар, не те облазявам ако нариччаш това почивка, да спориш с КрумЧервеносввет за технологии. Аз също не съм капацитет но поне претендирам, че мога различа черното от бялото.
Този линк не е за теб, той е за такива като Крум и други неверници или по-точно казано, кривунделници.
Снощи бях свидел и участник в дискусията и днешният ми постинг е пародия точно за такива ... капацитети. В Русия със сигурност има доста по-богати от И. Мъск но явно те само съцерзават откраднотото а будалите в простата краварска даржава създават.
Постинг: Колко изостанал е изтокът (Русия) спрямо запада (САЩ)
Автор на постинга: starforlife“
... Така де, аз никога не съм се определял за някакъв „фил“ или „фоб“ но ме определят някякви си комплексар.
Но е, и факт, че бившия СССР и сегашна Русия създават изкуствен „елит“ и демокроция, и именно заради това ви насочвам към „Самоделките“ в „Ю туб“.
че все пак този път има напредък-НАСА губеше корабите си още при пуска, частникът
го загуби , чак при приводняването. И колко предвидлив бил ходът с манекен в колата, вместо жив пилот.
А иначе за хибридите. Бях на косъм да купя тойота хибрид-имаше и тв, което си е на мода в блога:) Дори се похвалих предварително в блога. Чувствах обаче дискомфорт при шофирането. Не бръмчи двигател, не можеш да се изкефиш да форсираш...абе все едно съм на онези колички където като малки се блъскахме в Луна парк или , че карам тролей. Вероятно е от възрастта -трудно се адаптирам вече, към каквато и новинка да е. Заложих си на познатия ДВГ и познататия производител ВАГ. Също се дразня от набичканата за щяло и нещяло електроника, която непрекъснато иска нещо от мене. Изгоря ми крушка на десния габарит и след като минаха 5 минути свали скоростта до 40 км в час. Абе лека полека се отказваме от всякакви благинки. Като се ядосвам имам навика да разпускам зад волана. Сядаш в колата и забравяш. Да ама не, вече и колата почва да те поучава и да ти дава тон в живота
цитирайго загуби , чак при приводняването. И колко предвидлив бил ходът с манекен в колата, вместо жив пилот.
А иначе за хибридите. Бях на косъм да купя тойота хибрид-имаше и тв, което си е на мода в блога:) Дори се похвалих предварително в блога. Чувствах обаче дискомфорт при шофирането. Не бръмчи двигател, не можеш да се изкефиш да форсираш...абе все едно съм на онези колички където като малки се блъскахме в Луна парк или , че карам тролей. Вероятно е от възрастта -трудно се адаптирам вече, към каквато и новинка да е. Заложих си на познатия ДВГ и познататия производител ВАГ. Също се дразня от набичканата за щяло и нещяло електроника, която непрекъснато иска нещо от мене. Изгоря ми крушка на десния габарит и след като минаха 5 минути свали скоростта до 40 км в час. Абе лека полека се отказваме от всякакви благинки. Като се ядосвам имам навика да разпускам зад волана. Сядаш в колата и забравяш. Да ама не, вече и колата почва да те поучава и да ти дава тон в живота
... И заради хейтърите, и заради едни дето са слепи за доброто на човечеството /колкото и клиширано да звучи/, и заради онези дето се пушкала им в главите за тях е тази пародия.
Заради властта и заради истинската, и криворазбраната демокрация, и заради още все негативизми е тази пародия.
А иначе Венци огледай се дори у дома си и се замисли колко неща преди са ти са стрували странни и не естествени а пък сега без тях „не можем“.
Онзи ден се завърнах от селото а когато отида там винаги без да искам преосмислям нещата от живота.
цитирайЗаради властта и заради истинската, и криворазбраната демокрация, и заради още все негативизми е тази пародия.
А иначе Венци огледай се дори у дома си и се замисли колко неща преди са ти са стрували странни и не естествени а пък сега без тях „не можем“.
Онзи ден се завърнах от селото а когато отида там винаги без да искам преосмислям нещата от живота.
vencivaleri1951 написа:
че все пак този път има напредък-НАСА губеше корабите си още при пуска, частникът
го загуби , чак при приводняването. И колко предвидлив бил ходът с манекен в колата, вместо жив пилот.
А иначе за хибридите. Бях на косъм да купя тойота хибрид-имаше и тв, което си е на мода в блога:) Дори се похвалих предварително в блога. Чувствах обаче дискомфорт при шофирането. Не бръмчи двигател, не можеш да се изкефиш да форсираш...абе все едно съм на онези колички където като малки се блъскахме в Луна парк или , че карам тролей. Вероятно е от възрастта -трудно се адаптирам вече, към каквато и новинка да е. Заложих си на познатия ДВГ и познататия производител ВАГ. Също се дразня от набичканата за щяло и нещяло електроника, която непрекъснато иска нещо от мене. Изгоря ми крушка на десния габарит и след като минаха 5 минути свали скоростта до 40 км в час. Абе лека полека се отказваме от всякакви благинки. Като се ядосвам имам навика да разпускам зад волана. Сядаш в колата и забравяш. Да ама не, вече и колата почва да те поучава и да ти дава тон в живота
го загуби , чак при приводняването. И колко предвидлив бил ходът с манекен в колата, вместо жив пилот.
А иначе за хибридите. Бях на косъм да купя тойота хибрид-имаше и тв, което си е на мода в блога:) Дори се похвалих предварително в блога. Чувствах обаче дискомфорт при шофирането. Не бръмчи двигател, не можеш да се изкефиш да форсираш...абе все едно съм на онези колички където като малки се блъскахме в Луна парк или , че карам тролей. Вероятно е от възрастта -трудно се адаптирам вече, към каквато и новинка да е. Заложих си на познатия ДВГ и познататия производител ВАГ. Също се дразня от набичканата за щяло и нещяло електроника, която непрекъснато иска нещо от мене. Изгоря ми крушка на десния габарит и след като минаха 5 минути свали скоростта до 40 км в час. Абе лека полека се отказваме от всякакви благинки. Като се ядосвам имам навика да разпускам зад волана. Сядаш в колата и забравяш. Да ама не, вече и колата почва да те поучава и да ти дава тон в живота
Търсене
Блогрол
1. Украйна налага забрани за руски книги и музика - I-ва част
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част