Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2018 07:57 - РАДОСТИНООООООО ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4484 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                         ... АЙДИ, ФЪРГАЙ ЧЕЙЛИТЕ,
                                                ГРАБВАЙ БУЦА СОЛ И   
                                          БЕЖ 40 КМ. БОСА ДА ГОНИШ
                                                 ... СКЛЕРОЗАТА СИ


Ей ти ГО, коментара - свещеннта ти глупост;
http://getmans1.blog.bg/politika/2018/10/28/tova-e-drugo-niama.1632747

14. radostinalassa - Не вярвай, че 80 % от българите ...
30.10 21:48 биха написали това. Много си лековерен, лесно ще те излъжат. А историците никак не ми импонират. Той смята, че Русия ни е взела нещо. А не зацепва някак, че сме били един народ. Защо ли? Много си е навирил носа като комшиите.
Не може и те, и ние да се сме разбили китайците при лунното затъмнение. Не става. А календарите? Петър Първи приема Юлианският календар, който премахва 5500 години от историята им. Но и в нашата е така. Квакаш ли си още или ближеш сол? цитирай
Изтрий
      ... ЛАССИТО, БЕШЕ УМНО КУЧЕ А ТИ СИ ПРОСТО ПУТИНСКА РУСОФИЛКА ...



 



Гласувай:
6



1. apostapostoloff - Предлагам и непрекъснато да я опъвам, та
31.10.2018 08:29
да се разкършва по приятен начин, ама тя се опъва. А можеше да ми идва през уикенда на гости и да я скъсвам, да я спуквам от...
цитирай
2. radostinalassa - Ама ти си джендър
31.10.2018 15:13
Предложих ти да свалиш г - н дърваря, но ти се опъваш. Защо , бе акуло. Сводничат ти, а ти не вдяваш даже. Неприятен тип си.
цитирай
3. radostinalassa - Гетю ли се казваш?
31.10.2018 15:15
Да приемем, че си Гетю. Говори си с кучета, нямам нищо против. Лайте си , вийте си на воля.
цитирай
4. radostinalassa - Да не мислиш, че това е първият " приятен" коментар от простоль?
31.10.2018 15:17
Не знам защо не го наказват от блога. Сигурно и за него мислят , че е вековен изкукуригал безобиден трошляк. А мене ме наказаха. Историците с това са си изкарвали хляба - с доноси.
цитирай
5. radostinalassa - Аз казах,1 че така се лекува склероза
31.10.2018 15:43
А глупостта е друго нещо. Ако има някаква материална основа нищо не може да се направи. Разбира се имам предвид теб.
цитирай
6. getmans1 - Радостинооооооооо ...
31.10.2018 17:52
... откъде си мислиш, че съм го взел това за слънчевото затъмнение и китайците, горе в постинга ... даже съм го написал... на мен за склероза ще говори, бабушкерата изкукала. / ЗАБЕЛЕЖИ, ЧЕ ЗА ПЪРВИ ПЪТ ИЗПОЛЗВАМ НЯКАКАВИ ЕПИТЕТИ ПО ТВОЙ АДРЕС ... ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕБЕ /
Лассито по-добре щеше да се оправи от теб Радостинооо ... историците и били виновни.


radostinalassa написа:
Да приемем, че си Гетю. Говори си с кучета, нямам нищо против. Лайте си , вийте си на воля.

цитирай
7. radostinalassa - Да не си отишъл да говориш с духовете?
31.10.2018 17:53
Някак изчезна
цитирай
8. getmans1 - http://getmans1.blog.bg/politika/2018/10/28/tova-e-drugo-niama.1632747
31.10.2018 18:00
... Абе ти, един линк ли не можеш да проследиш бе ... поне вземи прочети горе постинга
ЩО СРАМИШ УМНОТО КУЧЕ, НАПРАВО НЕ ЗНАМ....

radostinalassa написа:
Някак изчезна

цитирай
9. krumbelosvet - Радостина е бодра амазонка.
31.10.2018 18:23
Винаги готова да се срази с враговете на българо-славянството. Тя е последователка на самия ПАИСИЙ Хилендарски! А противниците й са едни Хаджи Генчовци, в най-добрия случай. И един Казанова се кани, ма то от каненето до работата...
цитирай
10. radostinalassa - Благодаря за подкрепата
31.10.2018 18:59
Умното куче умря, ако си забравил ходи бос и ближи сол, сега вече и с оцет. Но сода не пий в никакъв случай.
цитирай
11. radostinalassa - Добре, умнико...
31.10.2018 19:05
коментирай ми случая с войната с китайците и слънчевото затъмнение. Да видим дали умното ми кученце е било по - умно от водораслото.
цитирай
12. radostinalassa - Ти не виждаш ли, че блогът се обновява през известно време?
31.10.2018 19:48
Все някой ти е виновен за нещо. Да не си мързелив? И не ме обиждай, да не ти се върне.
цитирай
13. getmans1 - . . . Прочети пак 6-ти ком. и обърни ...
31.10.2018 20:55
... Прочети пак 6-ти ком. и обърни особено внимание на главните букви.


radostinalassa написа:
Все някой ти е виновен за нещо. Да не си мързелив? И не ме обиждай, да не ти се върне.

цитирай
14. radostinalassa - Знаеш ли, че никой не може да обижда кучето ми
31.10.2018 21:25
Защото аз мога да говоря.
Не измествай темата за затъмнението.
Аз нямам склероза, защото по призива на акад. Болотов от години ям сол. Въпреки, че не соля бананите. Вижда ми се особено. Днес пак ходих боса , дано не съм учудила някой .
цитирай
15. getmans1 - . . . Ако искаш и чакъл яж, твоя си р...
31.10.2018 22:08
... Ако искаш и чакъл яж, твоя си работа но ако става въпрос за обиди явно нищо не си разбрала от главните букви. Жалко. Аз към теб съм се обръщал с част от НИК-ти а ти можеш да ми покажеш в моя НИК къде е ... Гетьо. От тук на сетне каквото повикаш таквоз ще ти се яви.
И хич не ми натрапвай твоите руснаци, китайци и затъмнения там където темата е друга. В. ЛЕВСКИ е оставил достатъчно документи и се определил спрямо Русия въпреки заблудите ви.
ЗАЩОТО ТОЙ Е ИСТОРИЯТА, БОТЕВ Е ИСТОРИЯТА, РАКОВСКИ Е ИСТОРИЯТА А ВИЕ, ВИЕ С КРУМ СТЕ ЗА БОКЛУКА НА ... ИСТОРИЯТА.

radostinalassa написа:
Защото аз мога да говоря.
Не измествай темата за затъмнението.
Аз нямам склероза, защото по призива на акад. Болотов от години ям сол. Въпреки, че не соля бананите. Вижда ми се особено. Днес пак ходих боса , дано не съм учудила някой .

цитирай
16. radostinalassa - Не е вярно.
31.10.2018 22:36
Ти непрекъснато се подиграваше с мене и кучето ми. Не съм те обиждала, а съм чела някъде в блога , че те наричат Гетю. Аз съм нова и мразена в блога. Едва ли от всички блогъри.Ние уважаваме Левски заради делото му. Ако се е определил срещу Русия, то това е частен случай. Като цяло всички уважават Левски. А нима не ни освободи Русия от турското робство? Или саксите?Ти как мислиш? Само не ми пускай Джендьо, защото не го чета. И аз имам вкус.
цитирай
17. getmans1 - . . . Аз нямам приятел Джендьо. . . а ...
31.10.2018 23:17
... Аз нямам приятел Джендьо ... а ти, си продължаваш по ПУТИНОрусофилски ... от което ми писва. ТОЧКА


radostinalassa написа:
Ти непрекъснато се подиграваше с мене и кучето ми. Не съм те обиждала, а съм чела някъде в блога , че те наричат Гетю. Аз съм нова и мразена в блога. Едва ли от всички блогъри.Ние уважаваме Левски заради делото му. Ако се е определил срещу Русия, то това е частен случай. Като цяло всички уважават Левски. А нима не ни освободи Русия от турското робство? Или саксите?Ти как мислиш? Само не ми пускай Джендьо, защото не го чета. И аз имам вкус.

цитирай
18. radostinalassa - Много жалко
01.11.2018 16:48
Точно започнахме да си приказваме по човешки.
цитирай
19. radostinalassa - Изчезват постинги
03.11.2018 14:25
И което е по - лошо и коментарите ми към тях.
цитирай
20. radostinalassa - Мълчи си
03.11.2018 17:06
Така изглеждаш направо като граматик.
цитирай
21. barin - Здравей, getmans1. Намесвам се, ...
06.11.2018 05:50
Здравей, getmans1. Намесвам се, защото тук видях, че пише за българския календар в коментарите. Наскоро търсих информация, защото четирима издадохме сравнителен календар. Стигнах до извода, че до края на X в. приблизително е бил в сила. Не намерих информация за друго време.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6052878
Постинги: 2727
Коментари: 26374
Гласове: 9600
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031