Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2019 11:26 - Граматиката по някога Обива ... а менЯ не мА мислетИ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 9595 Коментари: 33 Гласове:
9

Последна промяна: 18.02.2019 09:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                             ... Грабвайте камънето



-В едно Делиорманско царство пристигнал с колесницата си граматикЪ-Перфектус. Той поправял всички хора - с или без повод. Накрая хората се уморили от него, хванали го и го завели на съд при царя. Царят бил мъдър и попитал: - Какво да правя с теб? Каквото кажеш туй ще сторя а избора е твой, да те изгоня от царството ли или да наредя твоето убесване? - "О"бесване! - го поправил граматикът-перфектус.
                                                                      ...

„Ориентираните към другите“ перфекционисти обаче имат характеристики на психопатия, нарцисизъм и макиавелизъм, установява проучването, обхващащо над 229 души.

Този тип перфекционисти вярват, че са по-добри от останалите и обикновено са антисоциални. Чувството им за хумор е агресивно и кара другите да се чувстват по-зле.

„Ориентираният към другите перфекционизъм е „тъмната“ форма на перфекционизъм, която е свързана с нарцистични, антисоциални и равнодушни характеристики.“

                                                  ... А меня не ма мислете


image
                                                    ... МОЯТА БИБЛИОТЕКА
                                                      и веселата ми неделя 
                                                        продължава, хахаха


Реших да закусвам кисело мляко със захар. Но вместо захар съм сложил сол... Е, няма да го хвърлям. Добавих чесънче и краставица. Сега пия втора ракия и пека наденички.





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. merlin68 - Гетьо, какъв е тоя приятелски огън ...
17.02.2019 13:06
Гетьо, какъв е тоя приятелски огън дето си открил бе?
Ти направо разстреля най-видната "граматикЪ-перфектус" в блога - г-жа Вряскова. И се опита да отстреляш и другия си приятел тук - Гочо. Имаш късмет, че Гочо, не го лови нито приятелски, нито неприятелски огън:)
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Гетманс!
17.02.2019 13:10
Такива "перфекционисти" гледат на другите като в огледало!
И когато в тях видят собственото си отражение, демонът в тях заговаря!...
Иначе толкова си приличат, че ако направи човек събирателен образ от тях, той с абсолютно нищо няма да се различава с всеки от тях! Поотделно!

Хубав ден!
цитирай
3. vmir - Имам всичко писано от Достоевски, възхищавал съм се на проницателността му,
17.02.2019 13:57
докато не открих далеч по-проницателния Вонегът, който в едно изречение обяснява онова, за което на Достоевски са му необходими стотици страници. Ето например как Вонегът релевантно е описал блоговите всезнайковци и специалисти по материи, от които хал-хабер си нямат, а претендират да знаят повече от хората, които с тях си изкарват прехраната: "Проблемът с тъпите копелета е, че са толкова тъпи, че не могат да повярват, че човек може да е умен".

Ако не бяха блоговите всезнайковци да ми демонстрират с почти еждневните си глупости правотата на Вонегът, вероятно все още щях да мисля Достоевски за гениален. Даже мисля, че с глуповатото си лишено от всякакво основание присмехулство, тези невежи типове обезсмислят хуманизма на Достоевски или поне вярата му в него като даденост и я принизяват до инфантилно очакване, обречено никога да не се оправдае.
цитирай
4. getmans1 - ВМИРе, моят отговор е прост ... само малко копи - пейст и проблеми няма ... в блога всичко има и кой сега ще се припознай ....
17.02.2019 14:08
vmir написа:
докато не открих далеч по-проницателния Вонегът, който в едно изречение обяснява онова, за което на Достоевски са му необходими стотици страници.


... 13:22 - Притча за хорското мнение

Автор: zdravkoarnaudov Категория: Лични дневници
Прочетен: 8 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 13:49


image
Едно дете, със дядо си веднъж
без да се плашат ни от слънце, ни от дъжд
решили да пътуват по света
та внучето да види чудеса.

Те имали едно добро магаре
което им помагало с товара
и още, някой щом се измори
го яхвал малко да се отмори.

Макар по пътя да не било лесно
прекарвали си времето чудесно.
Че както знаете, зад простите неща
понякога се крият чудеса!

Компанията тръгвала в зори
пътувала дорде се измори
и после спирала да си почине
за час или пък или само за половина.

Веднъж, минавали през селска махала.
Качен бил дядото на Марко на гърба
а внучето вървяло отстрани,
света поглъщало със светнали очи.

Та докато през селото дружината вървяла
край тях тълпа от хора се събрала,
и викнали : - Тоз дядо няма грам душа,
щом внучето край него мъчи се пеша.

Но след като подминали така селото
веднага дядото се смъкнал от седлото
и ходел заедно със внучето пеша
на Марко да е леко на гърба.

Пред тях пет-шест младежи се запрели
и рекли: - Чак толкоз луди ний не сме видели
да имат и магаре и самар
те бъхтят пеш, а то е без товар!

Достигнали до другото село.
Тогава върху старото седло
високо над земята и над всяко куче
поклащало се дядовото внуче.

Та докато през селото дружината вървяла
край тях тълпа от хора се събрала,
и викнали : - Туй внуче няма грам душа
щом дядо му край него мъчи се пеша!

Но щом подминали така селото
качили се и двамата върху седлото.
И докато следващото село не видели
така пътували. Щом стигнали, поспрели.

Край тях отново хора се събрали
и с лоши и обидни думи ги гълчали:
- Какви жестоки хора има по света!
Ще счупят на магарето гърба!

Но щом излезли скоро от селото
набързо слезли дружно от седлото.
И невероятно, ало този път
магарето качили те на своя гръб.

И тъй достигнали до друго село мило
поспрели сред човешкото гъмжило.
Отвсякъде ги сочели със пръст
без разлика от възраст, пол и ръст.

- Не вярваме на своите очи!
Таз луда двойка ни развесели!
Не сме видели ние толкоз луди
и тяхното геройство ни учуди!

Да имат толкоз хубаво магаре
а те го носят заедно с самара!
Едва ли някой виждал е това?
Навярно са еднички на света!

А щом така излезли от селото,
свалили от гърба си Марко и седлото
И дядото, за да го поучи
тъй рекъл той на свойто мило внуче:

- Разбра ли, че без всякакво съмнение
ще трябва да си имаш свое лично мнение!
А пък на думите и хорските усти
едва ли някой може да им угоди!

По мотиви от приказката на Франсиско Хидалго
„El abuelo, el nieto y el burro”

Здравко Арнаудов, 17.02.2019


цитирай
5. getmans1 - . . . Дааа, Ванката СИМЕОНОВ. . . с...
17.02.2019 14:14
... Дааа, Ванката СИМЕОНОВ ... само, че има малка подробност ... те, гледат в огледалото ... но със гъзовете си.


leonleonovpom2 написа:
Такива "перфекционисти" гледат на другите като в огледало!
И когато в тях видят собственото си отражение, демонът в тях заговаря!...
Иначе толкова си приличат, че ако направи човек събирателен образ от тях, той с абсолютно нищо няма да се различава с всеки от тях! Поотделно!

Хубав ден!

цитирай
6. merlin68 - От много години си блъскам главата ...
17.02.2019 14:25
От много години си блъскам главата над въпроса - Кой, Достоевски, или Вонегът, е по-проницателен автор? И така сигурно щеше да мине животът ми в незнание на верния отговор, ако не бях попаднал на коментара на един специалист по всякакви материи, който ми показа верния път.
Тоя същият специалист, също велик икономист, ми отвори очите и за факта, че още по времето на соца, икономиката на Тексас била по-голяма от тази на целия соц. лагер.
И пак тоя специалист, велик и в историческата материя, ме запозна с факта, че турците нямали нищо общо с Баташкото клане, което си било чисто българска работа.
Те тоя титан на мисълта, чудно ли е, че дружи с един друг всеобщ специалист, според който, Русия изоставала от САЩ в областта на електрониката, ту със 150, ту с 9 хиляди и кусур, ту с двадесет и няколко хиляди години?
И чудно ли е, че при наличието на такива безспорни специалисти от световна, че дори галактическа висота, и при наличието на най-прекрасната обществена система - демокрацията, България цъфти като японска вишня - красива, плодородна и богата?
Евала и машала! Гетьо, учи се как се става човек, на дърти години тия двамата ще те научат:)
цитирай
7. leonleonovpom2 - С обръщението си към мен ми напомняш ...
17.02.2019 14:30
С обръщението си към мен ми напомняш на някой! Превъзхождащ ме много/ според него/ и позволяващ си покровителствено отношение към мен
Не се нуждая от такова ,особено пък от него
Да се гледа в огледалото ,от която позиция му е удобно това и да покровителства.....себе си!
Да не сте вече в една група? Вече нищо не е в състояние да ме учуди!
цитирай
8. getmans1 - А, ти извърни глава да видиш какво се вижда в огледалото ти ...
17.02.2019 14:42
.... Едната гъзна буза;
http://getmans1.blog.bg/politika/2019/02/02/sybotno-nedelno-chetivo-2-za-razmisyl-i-nachesvane-na-razni-.1644371
... И другата;
http://getmans1.blog.bg/politika/2019/02/13/bylgari-iunaci.1645635

... В КРАЯ НА КРАИЩАТА ЩЕ ВИДИШ ЕДИН ЦЯЛ ГЪЗ.



merlin68 написа:
Гетьо, какъв е тоя приятелски огън дето си открил бе?
Ти направо разстреля най-видната "граматикЪ-перфектус" в блога - г-жа Вряскова. И се опита да отстреляш и другия си приятел тук - Гочо. Имаш късмет, че Гочо, не го лови нито приятелски, нито неприятелски огън:)

цитирай
9. getmans1 - . . . „ ВАНКАТА „. . . а, моля те, зам...
17.02.2019 14:51
... „ ВАНКАТА „... а, моля те, замисли се малко ... и не изгаряй юргана заради бълхата ... ще ме обидиш с това повърхностно възприятие.


leonleonovpom2 написа:
С обръщението си към мен ми напомняш на някой! Превъзхождащ ме много/ според него/ и позволяващ си покровителствено отношение към мен
Не се нуждая от такова ,особено пък от него
Да се гледа в огледалото ,от която позиция му е удобно това и да покровителства.....себе си!
Да не сте вече в една група? Вече нищо не е в състояние да ме учуди!

цитирай
10. merlin68 - . . . . Едната гъзна буза; http:...
17.02.2019 14:51
getmans1 написа:
.... Едната гъзна буза;
http://getmans1.blog/politika/2019/02/02/sybotno-nedelno-chetivo-2-za-razmisyl-i-nachesvane-na-razni-.1644371
... И другата;
http://getmans1.blog/politika/2019/02/13/bylgari-iunaci.1645635

... В КРАЯ НА КРАИЩАТА ЩЕ ВИДИШ ЕДИН ЦЯЛ ГЪЗ.



merlin68 написа:
Гетьо, какъв е тоя приятелски огън дето си открил бе?
Ти направо разстреля най-видната "граматикЪ-перфектус" в блога - г-жа Вряскова. И се опита да отстреляш и другия си приятел тук - Гочо. Имаш късмет, че Гочо, не го лови нито приятелски, нито неприятелски огън:)



Гетьо, ти си толкова сложен аФтур, че пак ми е трудно да те осмисля.
Първо, не разбрах какво общо има този ти коментар с моя който си цитирал?
Второ, половин гъз - линк към твой постинг, втора половинка гъз - линк към друг твой постинг. Два гетьови постинга - цял гъз. Реших ли задачката, а?
цитирай
11. getmans1 - . . . Много елементарно бе МЕРЛИНЕ. . ...
17.02.2019 14:58
... Много елементарно бе МЕРЛИНЕ ... ама много ... а ти земи та се поучи от линковете които така учтиво ти прилагам.


merlin68 написа:
От много години си блъскам главата над въпроса - Кой, Достоевски, или Вонегът, е по-проницателен автор? И така сигурно щеше да мине животът ми в незнание на верния отговор, ако не бях попаднал на коментара на един специалист по всякакви материи, който ми показа верния път.
Тоя същият специалист, също велик икономист, ми отвори очите и за факта, че още по времето на соца, икономиката на Тексас била по-голяма от тази на целия соц. лагер.
И пак тоя специалист, велик и в историческата материя, ме запозна с факта, че турците нямали нищо общо с Баташкото клане, което си било чисто българска работа.
Те тоя титан на мисълта, чудно ли е, че дружи с един друг всеобщ специалист, според който, Русия изоставала от САЩ в областта на електрониката, ту със 150, ту с 9 хиляди и кусур, ту с двадесет и няколко хиляди години?
И чудно ли е, че при наличието на такива безспорни специалисти от световна, че дори галактическа висота, и при наличието на най-прекрасната обществена система - демокрацията, България цъфти като японска вишня - красива, плодородна и богата?
Евала и машала! Гетьо, учи се как се става човек, на дърти години тия двамата ще те научат:)

цитирай
12. getmans1 - . . . Да, ще я разрешиш като ги проч...
17.02.2019 15:05
... Да, ще я разрешиш като ги прочетеш ... макар, че аз знам, че си ги чел ... за всеки случай - отворят се чудесно а прибързаният ти отговор е много показателен ... и словобдството ти в случая е неуместно.

Остава да кажеш, че не разбирам и ...въпроса да приключи ... хахаха.... аз си лягам за сиеста и за мен действително приключва за момента


merlin68 написа:
getmans1 написа:
.... Едната гъзна буза;
http://getmans1/politika/2019/02/02/sybotno-nedelno-chetivo-2-za-razmisyl-i-nachesvane-na-razni-.1644371
... И другата;
http://getmans1/politika/2019/02/13/bylgari-iunaci.1645635

... В КРАЯ НА КРАИЩАТА ЩЕ ВИДИШ ЕДИН ЦЯЛ ГЪЗ.



merlin68 написа:
Гетьо, какъв е тоя приятелски огън дето си открил бе?
Ти направо разстреля най-видната "граматикЪ-перфектус" в блога - г-жа Вряскова. И се опита да отстреляш и другия си приятел тук - Гочо. Имаш късмет, че Гочо, не го лови нито приятелски, нито неприятелски огън:)



Гетьо, ти си толкова сложен аФтур, че пак ми е трудно да те осмисля.
Първо, не разбрах какво общо има този ти коментар с моя който си цитирал?
Второ, половин гъз - линк към твой постинг, втора половинка гъз - линк към друг твой постинг. Два гетьови постинга - цял гъз. Реших ли задачката, а?

цитирай
13. blackpredator - и ас да тургам отговор на Вмир
17.02.2019 15:43
Вонегът - "Ние не пикаем във вашите пепелници, затова, моля, не хвърляйте фасове в Гетювия писоар."
цитирай
14. leonleonovpom2 - Гетманс!
17.02.2019 16:31
getmans1 написа:
... „ ВАНКАТА „... а, моля те, замисли се малко ... и не изгаряй юргана заради бълхата ... ще ме обидиш с това повърхностно възприятие.


leonleonovpom2 написа:
С обръщението си към мен ми напомняш на някой! Превъзхождащ ме много/ според него/ и позволяващ си покровителствено отношение към мен
Не се нуждая от такова ,особено пък от него
Да се гледа в огледалото ,от която позиция му е удобно това и да покровителства.....себе си!
Да не сте вече в една група? Вече нищо не е в състояние да ме учуди!



Гетманс, първо, никой не ме е наричал така, до в момента, в който започнах да пиша в блога! А и след това!
Бих го приел ,ако идваше от някой зареден с положителна енергия човек, човеколюбива личност, готова да гони на всяка цена доброто!? В положителен смисъл, ако е избягало от него ,да си го преследва, да се върне при него
За съжаление даже и въпрос не може да става за подобна ,добра, харизматична личност! От нея изкачат токове на всичко друго ,но не и на добро!
Поради това, подобно обръщение ми е неприятно, особено пък чуто от човек, който не ми е неприятен!
Смятам ,че би трябвало вече да разбереш!
Причината!
цитирай
15. vmir - Доказателството, че Вонегът е велик, не чакаше да го викам много.
17.02.2019 16:37
И дойде всезнайкото да потвърди гениалността на Вонегът:

Не, че не е чувал за разликата между турчин и потурнак, но нали така са му казали, и той продължава да твърди отново и отново, че турци, а не потурнаци са изклали батачани. И единствено от глупост ли, или по приказ, даже се прави на ощипана мома - ах, недейте да наранявате нежната ми душа с разисквания на такива жестокости! Мчи да не оклеветиш турците е толкова непатриотично и антибългарско, ох, пак ме ощипа антибългарина!

Тъпото копеле не се вълнува от истината. Казали са му - СССР има най-голямата икономика, а Соцлагерът е х пъти по-могъщ от Запада и той не просто вярва, без да се интересува от потвърждение. И 30 години откак наизлязоха безброй истини, тъпото копеле не може да зацепи, че да не знае каква е била икономиката на щата Тексас и икономиката на Соцлагера, е проблем на глупавото му лековерие, а не на онези, които знаят.

А глупостта върви ръка за ръка и с повратливостта. Затова, като единствен в блога ме обявява за "Велик икономист" (както друг тъпак обявява доказан високопрофесионален химик за "Велик алхимик") глупака се надява да подиграе фактическата ми връзка с икономическото моделиране и преподаването му, увенчано с конкретни национални и международни постижения. Но, откъде да знае тъпото копеле какво означава всичко това?

И къде по-голяма наслада за простаците в блога от подигравката с онова, което не разбират и никога няма да научат? По много проста причина - за да научиш, трябва първо да чиракуваш. А те искат собственото им невежество им да бъде признато за чужд недъг. Защото от Кремъл помпят всички невежи по света с пропагандната глупост, че Руския мир не бил националност, а дар свише на чувство за социална справедливост и истина което ти е дадено без да си учил, без да си обучаван или професионалист и без да си направил труда поне малко да се понаучиш, принадлежнастта ти към Руския мир те прави съдник на всички успели, знаещи и можещи. И само Путин знае как да превърне невежите в супермени.

Е, има ли отношение Достоевски към подобен феномен?
цитирай
16. blackpredator - малий, Вмире, мноо тъ..
17.02.2019 17:26
я дай линк към тия "конкретни национални и международни постижения"
да се назобим с интелект
един беше казал:
"Думите не бива да се мечтаят, а да се живеят"
ти още си на етапа футуристичен жизнь..
цитирай
17. getmans1 - "Ние не пикаем във вашите пепелници, затова, моля, не хвърляйте фасове в Гетювия писоар."
17.02.2019 17:54
... А, бе ти верно ще излезеш голем мазохист ... нъл си знаеш, че след такива слова Гетю ще ти пикае в устата с ...най-кеф.

blackpredator написа:
я дай линк към тия "конкретни национални и международни постижения"
да се назобим с интелект
един беше казал:
"Думите не бива да се мечтаят, а да се живеят"
ти още си на етапа футуристичен жизнь..

цитирай
18. vmir - 16. blackpredator,
17.02.2019 18:12
А ти ще ми обясниш ли защо ти е линк, след като вече "знаеш" отговора? Е, добре, щом ти предварително знаеш, аз също знам, че посланията на Кремъл към простаците по света са да оспорват всички неруски постижения до дупка. И това била актуалната форма на някогашното "Пролетарии от вси страни, съединявайте се!" Макар, че според мен актуалната мантра би трябвало да бъде "Невежи от вси страни, съединявайте се!", активистите на която си я разбират като "Паразити от вси страни, съединявайте се!".

Няма да ми обясниш, нали? Защо тогава да подхранвам паразитирането ти с усилия, които ти вече си неглижирал, за да лъжеш простаците, че това е начина за успех в живота? Предпочитам да не смущавам розовите ти сънища как "всезнайковците" ще вкарат Зарпадна Европа в съюз с Русия срещу САЩ и тогава отработените кремълски норми за компетентност ще посочват кой знае и кой - не. Тогава ще можеш да постигнеш старата си мечта, помниш ли я - да впрягаш граждани в магарешката каручка на баща си.
цитирай
19. getmans1 - . . . СИМЕОНОВ. . . винаги така съм те ...
17.02.2019 18:19
... СИМЕОНОВ ... винаги така съм те наричал ... Не ми е много приятно, че ме караш втори път да правя извинително изказване ... и ако, ти СИМЕОНОВ беше някой друг директно щях да кажа ... ИЗВИНЯВАЙ ... като на човек от улицата когото съм бутнал по невнимание ...
... Самият аз, в този постинг се шегувам със себе си ... нали съм блоговият пияница ...
Така че послушай съвета ми, древен като цивилизацията ... Поднесе ли ти живота лимони, направи си лимонада ... С лимонада живота е по-приятен.


leonleonovpom2 написа:
getmans1 написа:
... „ ВАНКАТА „... а, моля те, замисли се малко ... и не изгаряй юргана заради бълхата ... ще ме обидиш с това повърхностно възприятие.


leonleonovpom2 написа:
С обръщението си към мен ми напомняш на някой! Превъзхождащ ме много/ според него/ и позволяващ си покровителствено отношение към мен
Не се нуждая от такова ,особено пък от него
Да се гледа в огледалото ,от която позиция му е удобно това и да покровителства.....себе си!
Да не сте вече в една група? Вече нищо не е в състояние да ме учуди!



Гетманс, първо, никой не ме е наричал така, до в момента, в който започнах да пиша в блога!

цитирай
20. getmans1 - . . . ВМИРе, в този случай аз директно ...
17.02.2019 18:27
... ВМИРе, в този случай аз директно бих го пратил да чете ЛАСИТО ... то при нея са събрани всичките неистови россиянски напъни да са контра на всичкото прогрес по земята ... като почнеш от медицината, че до ПВЦ джамовете.

vmir написа:
А ти ще ми обясниш ли защо ти е линк, след като вече "знаеш" отговора? Е, добре, щом ти предварително знаеш, аз също знам, че посланията на Кремъл към простаците по света са да оспорват всички неруски постижения до дупка. И това била актуалната форма на някогашното "Пролетарии от вси страни, съединявайте се!" Макар, че според мен актуалната мантра би трябвало да бъде "Невежи от вси страни, съединявайте се!", активистите на която си я разбират като "Паразити от вси страни, съединявайте се!".

Няма да ми обясниш, нали? Защо тогава да подхранвам паразитирането ти с усилия, които ти вече си неглижирал, за да лъжеш простаците, че това е начина за успех в живота?

цитирай
21. merlin68 - . . . Да, ще я разрешиш като ги проч...
17.02.2019 18:53
getmans1 написа:
... Да, ще я разрешиш като ги прочетеш ... макар, че аз знам, че си ги чел ... за всеки случай - отворят се чудесно а прибързаният ти отговор е много показателен ... и словобдството ти в случая е неуместно.

Остава да кажеш, че не разбирам и ...въпроса да приключи ... хахаха.... аз си лягам за сиеста и за мен действително приключва за момента


merlin68 написа:
getmans1 написа:
.... Едната гъзна буза;
http://getmans1/politika/2019/02/02/sybotno-nedelno-chetivo-2-za-razmisyl-i-nachesvane-na-razni-.1644371
... И другата;
http://getmans1/politika/2019/02/13/bylgari-iunaci.1645635

... В КРАЯ НА КРАИЩАТА ЩЕ ВИДИШ ЕДИН ЦЯЛ ГЪЗ.



merlin68 написа:
Гетьо, какъв е тоя приятелски огън дето си открил бе?
Ти направо разстреля най-видната "граматикЪ-перфектус" в блога - г-жа Вряскова. И се опита да отстреляш и другия си приятел тук - Гочо. Имаш късмет, че Гочо, не го лови нито приятелски, нито неприятелски огън:)



Гетьо, ти си толкова сложен аФтур, че пак ми е трудно да те осмисля.
Първо, не разбрах какво общо има този ти коментар с моя който си цитирал?
Второ, половин гъз - линк към твой постинг, втора половинка гъз - линк към друг твой постинг. Два гетьови постинга - цял гъз. Реших ли задачката, а?



Гетьо, аз прибързано рядко отговарям, след като специално за теб направих изключение и отворих линковете ти, пак питам, какво имат общо те с цитирания от теб по-горе мой коментар, а?
И, ако случайно не знаеш, онзи в ютуб със сто и кусур отговора съм аз. И ако мисията на твоя живот е да пействаш Фактор и Иво миндила, аз имам други забавления. Например да дразня Гетьовците в България и Гетьовците в Русия.

Ама пак да те поздравя искам, за това, че с приятелски огън разстреля г-жа Вряскова, така охотно откриваща правописни грешки:)
цитирай
22. merlin68 - На икономическият чирак ще кажа, че ...
17.02.2019 19:00
На икономическият чирак ще кажа, че учейки се от такива учители, на такива икономически истини като тази за която писах в предния коментар, то той може да стане майстор единствено в дебилизма.
Преди 30 години излезли много истини, абе дебил, и през 1944г. излязоха много истини, ти как точно прецени кои са истините, тия от 44, или тия от 89, а? На такива измекяри, за които истина, е казаното от силните на деня, аз съм се нагледал и тогава и сега.
цитирай
23. vmir - Тъп си бе, Мърльо.
17.02.2019 19:27
Дори не можеш да зацепиш, че пропагандата, било след 1944, било след 1989 няма много общо с истината. Не чактисваш също, че има разлика между "казано" и писано, което след падане на цензурата и възстановяване на свобондия печат излиза като документ. Твърде много си клъвнал на кремълската стръв, че знаещ е упорития глупак, който оспорва истините. Путин няма как да те направи знаещ, затова с радост ти отрежда ролята на глупак.

p.s. Нали според Кремъл да отричаш значи да си надарен свише без да си учил, забавлявам се с глупостта ти след като ме провъзгласи за "Велик икономист", сега да ме понижаваш в икономически чирак. Продължавай да си мечтаеш за истинска власт, забавно е!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Добре, разбрах ,Гетманс!
17.02.2019 19:47
Грешката е моя, че забравих средата, в която съм се подслонил!
Обичам качествен , а не дебелашки хумор и затова последният не го разбирам овреме!
Аз никога не съм те наричал пияница и никога няма да го направя, дори и да има основание някакво!?
Човек трябва да знае докъде е границата на шегата!
Говедата не я знаят и затова я пристъпват!
На мен родителите винаги са ми казвали Жани, съученици, сътуденти и колеги-Жан или Джани! Официално -Иван, защото ме вземат на сериозно !Чужденците ,с които съм работил-ползваха същите имена!
Ванката е удобно ,за субекта, за който стана дума! Излиза ,че ми е или много близък, което е абсурдно,или....той си знае какво!....
Но от него не искам нищо! Наясно съм!

Хубава вечер!
цитирай
25. merlin68 - А, Мърльо може да е тъп, но тук се н...
17.02.2019 20:36
А, Мърльо може да е тъп, но тук се намират и далеч по-тъпи
Първо, "Велик икономист" е ирония, май не си схванал - нормално за човек позволяващ си да оценява Достоевски и Вонегът
Второ, ако си поне чирак в икономиката, следва да ти е ясно, че социалистическата пропаганда, бе далеч под нивата на "демократичната". Основание за такава яснота е, че през соца, България бе сред развитите промишлени държави, имаше 9 млн. население, нито един безработен и средна заплата по покупателна способност надхвърляща днешната в пъти. За днес няма да говоря, знаем къде сме... е освен такива като теб и гочо, които са ехехеее с доходите:) И много умни при това, задават сами задача за 5 клас която не могат да решат. Абе възпитателю на икономисти медалисти, я ми кажи как на гочозагадката получи 28, а?
П.П.
И да се сбъднат мечтите ми за власт, страшно за тебе няма, ти ще ми направиш такава с...ка, че ще забравя веднага какъв лют опонент си ми бил.
цитирай
26. getmans1 - И, ако случайно не знаеш, онзи в ютуб със сто и кусур отговора съм аз.
17.02.2019 22:26
... От първия момент го зная, че си ти ... но на теб явно топките ти не ти стискат да стигнеш до края ... прав съм нали ... така и не дочете до края след като „братушките те наритаха„ ... ИЗНИЗА СЕ КАТО ПРЪДНЯ ИЗ ГАЩИ още самото начало и остави РУСОФОБИ КАТО МЕН ДА ТЕ ЗАЩИТАВАТ.

И понеже хич не се съмнявам, че ако Путин ВИ даде рамо ще ни трепете както и дедите ВИ са го правили затова ти подадох и втория линк. ... правиш се, че не ми се разбира но ...аз знам, че отлично ме разбираш и за N-ти път ти казвам, че това е детинско.
... А, ТОЗИ ПОСТИНГ Е СРЕЩУ ВСИЧКИ, КОИТО КОГАТО НЯМАТЕ ДОВОДИ СЕ ХВАЩАТЕ ЗА ГРАМАТИЧЕСКИ И СЛУЧАЙНИ ГРЕШКИ ... нещо което всички допускаме.

Ето каква е разликата МЕРЛИНе, аз не използвах нито един НИК ... който се припознае, припознае ... но ти използваш прякор на НИК който не сее появявал поне година ... достойно, нали...


merlin68 написа:
getmans1 написа:
... Да, ще я разрешиш като ги прочетеш ... макар, че аз знам, че си ги чел ... за всеки случай - отворят се чудесно а прибързаният ти отговор е много показателен ... и словобдството ти в случая е неуместно.

Остава да кажеш, че не разбирам и ...въпроса да приключи ... хахаха.... аз си лягам за сиеста и за мен действително приключва за момента


merlin68 написа:
getmans1 написа:
.... Едната гъзна буза;
http://getmans1/politika/2019/02/02/sybotno-nedelno-chetivo-2-za-razmisyl-i-nachesvane-na-razni-.1644371
... И другата;
http://getmans1/politika/2019/02/13/bylgari-iunaci.1645635

... В КРАЯ НА КРАИЩАТА ЩЕ ВИДИШ ЕДИН ЦЯЛ ГЪЗ.



[quote=merlin68]Гетьо, какъв е тоя приятелски огън дето си открил бе?
Ти направо ...



Гетьо, ти си толкова



Гетьо, аз прибързано рядко отговарям, след като специално за теб напра[/quote
цитирай
27. getmans1 - . . . МЕРЛИНе, чифт маратонки са н...
17.02.2019 22:44
... МЕРЛИНе, чифт маратонки са неделимо ЦЯЛО, запалянкото е неделимо ЦЯЛО ... събират се две неделими неща ... т.е. тук са скобите ... повече няма да ти подсказвам защото задачата не е само математическа ... а и логическа.
Дори и в твоя контра-постинг 28 го има ... защо ли... има отговори и над 100 ... защо ли ... има и под 23 ... и пак, защо ли...



merlin68 написа:
А, Мърльо може да е тъп, но тук се намират и далеч по-тъпи
Първо, "Велик икономист" е ирония, май не си схванал - нормално за човек позволяващ си да оценява Достоевски и Вонегът
Второ, ако си поне чирак в икономиката, следва да ти е ясно, че социалистическата пропаганда, бе далеч под нивата на "демократичната". Основание за такава яснота е, че през соца, България бе сред развитите промишлени държави, имаше 9 млн. население, нито един безработен и средна заплата по покупателна способност надхвърляща днешната в пъти. За днес няма да говоря, знаем къде сме... е освен такива като теб и гочо, които са ехехеее с доходите:) И много умни при това, задават сами задача за 5 клас която не могат да решат. Абе възпитателю на икономисти медалисти, я ми кажи как на гочозагадката получи 28, а?
П.П.
И да се сбъднат мечтите ми за власт, страшно за тебе няма, ти ще ми направиш такава с...ка, че ще забравя веднага какъв лют опонент си ми бил.

цитирай
28. merlin68 - Гетьо, твоето е класически случай ...
17.02.2019 23:04
Гетьо, твоето е класически случай на правилото - не помагай там където от теб помощ не чакат. Излиза много комично, изнизал се Мерлин като пръдня из гащи, а останал Гетьо да го защитава от руските гетьовци:) Прав си, не изчетох до край и много добре съм направил:)
Иначе, сериозно, мен ме притеснява появата на толкова много гетьовци в Русия, това говори за разединението не само политическо, а между народите ни и е много, много притеснително, особено за нас.

Гетьо, не се бъркай в разговора ни с икономиста - медалист.
Логиката която тук се опитваш да ми пробуташ е непонятна за мен "събират се две неделими неща"??? ако са делими, не може ли да ги съберем? Аз си мисля, че се събират две стойности между които има знак + не е ли така? И Гетьо, чифт маратонки са съвсем делими, виж човечето е неделимо, твърде грубо би било да го разделят на две, все пак задачата е за деца. А защо има отговори различни от 23? - ами ти Гетьо не се ли сещаш - защото не всички са отговорили правилно.
Там намери ли отговора даден от човека задал задачата? - има го.
Не ти ли е обяснил твоя компютърен гуру как се търси картинка в гугъл? Как се намира първоизточника? А ако първоисточника, тоест създателя на задачата, която гочо е копирал, е дал отговор 23, то как плагиатора ще оспорва решението? Ама той не го и оспорва:))) Ти Гетьо, нали му поиска верния отговор, и той какво ти отговори:)))) Като научиш какво е квантор, тогава ще ти обясни решението:))))
Гетко, Гетко...
цитирай
29. getmans1 - . . . ТИ ПЪК. . . ЧОВЕКА СЪЗДАЛ ЗАДА...
17.02.2019 23:46
... ТИ ПЪК ...ЧОВЕКА СЪЗДАЛ ЗАДАЧАТА ... ТУК ХЕПТЕН МЕ РАЗСМЯ ... А КОЛКО СА ДЕЛИМИ ЧИФТ ЦЪРВУЛИ ТИ ГО КАЗАХ ОТДАВНА...

Колко то до другото МЕРЛИНе, аз съм домакин ... нъл ... един вид модератор ...а, моля те не ставай нагъл ... още повече, че не пускам „гювеч„ ... никому.

Пък с това „Гетюфците в Русия„ от които аз съм те защитавал направо си го завря директно ... защото тия са са си чисти Путинисти ... какъвто си и ти ... ЕНИЧАРИНО ... прочети всичките 113 отговора И ЩЕ ВИДИШ КОЙ Е ... ПЪЗНЯТА.


merlin68 написа:
Гетьо, твоето е класически случай на правилото - не помагай там където от теб помощ не чакат. Излиза много комично, изнизал се Мерлин като пръдня из гащи, а останал Гетьо да го защитава от руските гетьовци:) Прав си, не изчетох до край и много добре съм направил:)
Иначе, сериозно, мен ме притеснява появата на толкова много гетьовци в Русия, това говори за разединението не само политическо, а между народите ни и е много, много притеснително, особено за нас.

Гетьо, не се бъркай в разговора ни с икономиста - медалист.
Логиката която тук се опитваш да ми пробуташ е непонятна за мен "събират се две неделими неща"??? ако са делими, не може ли да ги съберем? Аз си мисля, че се събират две стойности между които има знак + не е ли така? И Гетьо, чифт маратонки са съвсем делими, виж човечето е неделимо, твърде грубо би било да го разделят на две, все пак задачата е за деца. А защо има отговори различни от 23? - ами ти Гетьо не се ли сещаш - защото не всички са отговорили правилно.
Там намери ли отговора даден от човека задал задачата? - има го.
Не ти ли е обяснил твоя компютърен гуру как се търси картинка в гугъл? Как се намира първоизточника? А ако първоисточника, тоест създателя на задачата, която гочо е копирал, е дал отговор 23, то как плагиатора ще оспорва решението? Ама той не го и оспорва:))) Ти Гетьо, нали му поиска верния отговор, и той какво ти отговори:)))) Като научиш какво е квантор, тогава ще ти обясни решението:))))
Гетко, Гетко...

цитирай
30. eva666 - :-))))))))))
18.02.2019 00:03
....не се бъркай в разговора ни с икономиста - медалист/

да не връхлети..ей сега..Атлета Космонаффт с Тесла-та 6666
гейтьооо, ами гейТ си...не се усещащ и за миг..
значи, многоо некултурно,когато споменем тв дружка,г жа Пискова, Врескова..
а, когато, ти се облизваш за моите >кълки> всеки ден, е възпитано, така ли?
....не е въпроса за Политиката и религията, които ти не ..усещащ,
нито за грам грешки ...
простоо, винаги звучиш..плебейски...и неубедително..
....лека нощ на всички..
цитирай
31. getmans1 - а, когато, ти се облизваш за моите >кълки> всеки ден, е възпитано, така ли?
18.02.2019 00:17
... ... Отвращавам се от дебели кълки и фъфлещи жени ... ТИ, МАЙ ЗАБРАВИ КОЙ ТЕ ОТКАЗА ОТ ТОВА ДА Се ПРАВИШ И НА ... ВЛОГЪРКА ... хахахахахахахаха

eva666 написа:
....не се бъркай в разговора ни с икономиста - медалист/

да не връхлети..ей сега..Атлета Космонаффт с Тесла-та 6666
гейтьооо, ами гейТ си...не се усещащ и за миг..
значи, многоо некултурно,когато споменем тв дружка,г жа Пискова, Врескова..
а, когато, ти се облизваш за моите >кълки> всеки ден, е възпитано, така ли?
....не е въпроса за Политиката и религията, които ти не ..усещащ,
нито за грам грешки ...
простоо, винаги звучиш..плебейски...и неубедително..
....лека нощ на всички..

цитирай
32. vmir - 25. merlin68,
19.02.2019 08:03
merlin68 написа:

И да се сбъднат мечтите ми за власт, страшно за тебе няма, ти ще ми направиш такава с...ка, че ще забравя веднага какъв лют опонент си ми бил.


Мама ти деба тъпа, че е замърсила света с екскремент като теб. "Опонент" му се привидял на невежия тъпанар ... Моли се да не те срещна, че тогава ще научиш какво значи "опонент".
цитирай
33. bojil - Много си е хубава статията- не ...
07.03.2019 15:02
Много си е хубава статията- не виждам защо трябва някой да я маха.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071858
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031