Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2019 23:24 - Видео за носталгици дето демокрацията им била отнела нещо си - 1част ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 483 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 02.06.2019 00:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                             В това видео ще видите кой ви отне ... разума и не само;

                                         https://www.vbox7.com/play:434e5ca275&start=37






Гласувай:
4



1. vmir - Привет, Гетманс!
02.06.2019 04:42
Според мен прекалено подценяваш Крумчервеносветли и Мери68 (икономист0), които са те налазили в последно време. Тези решават само глобални проблеми, и според мен няма как да обърнат внимание на някаква си селска църква…
Крум се оплаква в блога си, че нямало кой да увенчае делото на живота му по обединяване на естествените и обществените науки с достойно за епохалното му начинание ИМЕ. Предложих му име, но той ми изтри коментара, въпреки обещанието си да не ме трие. С твое разрешение, ще се опитам да му го предложа отново при теб, защото тук няма да може да създава лъжливото впечатление, че ме е калесвал, но аз съм отказал да му се притека на помощ. Включвам и Мери68 (икономист0), защото той е още по-голям мераклия по измамните впечатления от Крум и е не по-малко убеден, че света очаква спасението си от него или в краен случай от Крум, който ми изтри следния коментар:

“Споко, има си име, бре Круме!
Но към обединението на природни и обществени науки трябва да добавиш и изкуството, както и да знаеш английски, виж около object oriented ontology, hyperobjects, Timothy Morton и много други. Спирам дотук, защото ако ме набара Мери68 (икономист0), който няма как да знае, че засега в България и в Русия това име се свързва само със спекулативния реализъм в политиката и изкуството и за научните му аспекти още няма нищо преведено, поради което току-виж посветил остатъка от живота си да ме изобличава, че не разбирам от скулптура или от поезия.
Можеш да ползваш също и “Object-Oriented Ontology. A New Theory of Everything.” от Graham Harman, която с Гугъл – преводача ще те направи терминатор на всеки проблем, за който можеш да се сетиш.”

Ето и филмче за такива като Крум, Мери68 (икономист0) и Радостина с ласото:

https://www.youtube.com/watch?v=oFL5NoM9GVE&t=635s

Поздрави!
цитирай
2. getmans1 - Според мен прекалено подценяваш ...
02.06.2019 08:49
анонимен написа:
Според мен прекалено подценяваш Крумчервеносветли и Мери68 (икономист0), които са те налазили в последно време. Тези решават само глобални проблеми, и според мен няма как да обърнат внимание на някаква си селска църква…



... ХА-ХА-ХААААА, че той и мене трие трие като бесен но иначе идва и коментира, че и на лични ме съветва. От няколко дни му пращам един и същи коментар и все го трие и беснее на лични.
Ето и сега има постинг и съм го уважил ;

„1. getmans1 - КРУМБЕЛОСВЕТ Е НАЙ-УВАЖИТЕЛНИЯТ ...
08:39
КРУМБЕЛОСВЕТ Е НАЙ-УВАЖИТЕЛНИЯТ ЧОВЕК В БЛОГА, БЛАГ И ХРИСИМ ... Т.Е. БЛАГО И ХРИСИМО ТРИЕ ЧУЖДИТЕ КОМЕНТАРИ И ОЩЕ ПО-КРОТКО И ОЩЕ ПО-БЛАГО СЪДИ ВСИЧКИТЕ КОИТО НЕ СА НА АКЪЛЧЕТО МУ ДОРИ НА ТЯХНА ТЕРИТОРИЯ ... НА БЕДНОТО МУ БЛАГО И ХРИСИМО АКЪЛЧЕ МУ Е ТЯСНО И АКО ИМА ЕДИН НАЧИН ЩЕ ТРИЕ ПОГОЛЛОВНО И НАВРЕД. КОМУНЯГА ИСТИНСКИ И НАЙ-ВАЖНОТО ... НАЙСТОЯЩИЙ.
Не, че има някакава разлика между истински и настоящий ама на руски .... ехей, на руски си е друго и градация аФторитетна се усеща ... хахахаха.

цитирай
Редактирай | Изтрий „


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6136564
Постинги: 2776
Коментари: 26676
Гласове: 9695
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930