Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2019 08:23 - Културата на село - Голяма нощна музика ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3342 Коментари: 30 Гласове:
7

Последна промяна: 25.09.2019 12:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                     .
                                     .
                                   .

              ГОЛЯМА НОЩНА МУЗИКА, 
         СКЪРЦАТО ЗА ДУЕТ И КРЕВАТ.
МОЩНИ ТРЯСЪЦИ И НЕЖНО СКРИБУЦАНЕ.

      А НА СУТРИНТА, ГУЛИЯТА ЦЪФНА. 
           / почти предизвикан постинг /


       image

             ... РАЗЦЪФНАЛА ГУЛИЯ
/ музикалният креват спи с губер заслан /



Гласувай:
7



1. starforlife - Е, не - друго си е някой (си) да патетира за вино с мехурчета във ваната и то все едно той го прави.
25.09.2019 08:50
Абе, Венци... Ти много филми гледаш бе. И то западни.
Да не говорим, че не само при шампанизираните вина, Рашка никога не е била дори на средно ниво, камо ли наравно с Франция, Италия, Чили дори, и да го патетираш все едно в "Берьозка", а не в... "Аванти" (като по-евтин, но защо не и гадните и бедняшки "Лидл" и "Кауфланд") може да купиш хубаво вино - е точно празнодумно патетиране.
цитирай
2. getmans1 - Културата е сила. . . музиката въ...
25.09.2019 08:51
Културата е сила ... музиката вълшебство ... САБАХЛЕМ ГЛЕДАМ, ЧЕ ГУЛИЯТА РАЗЦЪФТЯЛА ... а, тя цъфти красиво с весели жълти цветове ... поетично нали...
цитирай
3. getmans1 - Абе, Венци. . . Ти много филми гледаш ...
25.09.2019 09:01
starforlife написа:
Абе, Венци... Ти много филми гледаш бе. И то западни.
Да не говорим, че не само при шампанизираните вина, Рашка никога не е била дори на средно ниво, камо ли наравно с Франция, Италия, Чили дори, и да го патетираш все едно в "Берьозка", а не в... "Аванти" (като по-евтин, но защо не и гадните и бедняшки "Лидл" и "Кауфланд") може да купиш хубаво вино - е точно празнодумно патетиране.


ОТГОВАРЯЙКИ ШЕГОВИТО getmans1 написа:
Емпатията му пречи, не може човека да гледа как бедни съкварталци си купуват менте сирене за 73 стинки ...

Моето шампанско, малко вино и много лимоната ... нощес го пихме ...ХА ХАХ АХА




цитирай
4. blackpredator - друго си е
25.09.2019 09:16
вместо "2 пъти и половина по-скъпи" бананани в "Ашан" и "Пятёрочка" днес по 66 рубли за килограм/1,84 лв/, или в "Била" за 60 рубли /1,67/
да купиш в "Лидл" и "Кауфланд" 2 пъти и половина по-евтини самоковски банани,,

цитирай
5. peperutka - :-)))) гетее, ставаш, Се по-добър! ....
25.09.2019 10:13
getmans1 написа:
Културата е сила ... музиката вълшебство ... САБАХЛЕМ ГЛЕДАМ, ЧЕ ГУЛИЯТА РАЗЦЪФТЯЛА ... а, тя цъфти красиво с весели жълти цветове ... поетично нали...


.....завиждам ти малко за тази Идилия..
цитирай
6. getmans1 - Културата е сила. . . музиката въ...
25.09.2019 10:34
peperutka написа:
getmans1 написа:
Културата е сила ... музиката вълшебство ... САБАХЛЕМ ГЛЕДАМ, ЧЕ ГУЛИЯТА РАЗЦЪФТЯЛА ... а, тя цъфти красиво с весели жълти цветове ... поетично нали...


.....завиждам ти малко за тази Идилия..


... Даааа, на село живота е иделичен и поетичен
на „жълтите плочки„ е фалшиво патетичен.
/да не давам поименни примери сега/ ... От кои времена се мъча да докажа, че разбираме от либов и лирика, че преди да изхрупаме гулията се радваме на цветовете и ... хахаха

цитирай
7. starforlife - Виж сега, изтърсака на тотална глупост от 4-ти коментар...
25.09.2019 11:39
Да се опитваш да вмениш, че цената е като тук е тотална глупост, защото аз визирах любимият на Венци паритет на покупателна способност.
Тоест, идеше реч, че за московлията (написал съм го като за поврътливи чикиджий като теб) бананът излиза над 2 пъти по-скъп от на софиянеца.
Ако щеш и така го приеми: Със средна заплата в Раша може да се купят два пъти по-малко банани от тези със средна заплата в България. И бананите бяха просто пример - с почти всичко е така.


И дори самият факт, че курсът на рублата спрямо лева е в десетки пъти в полза на НАШИЯ лев, показва "мощта" на рашката икономика.
Или нещо говоря грешно?
цитирай
8. starforlife - И, ЧерВЕноПръцкащоГущерче,
25.09.2019 11:49
както хиляди българи отскачат до Турция или Сърбия за най-обикновено пазаруване, така ако сухопътна граница ни делеше с Русия - хиляди раши щяха яко да пазаруват тук.

Стана ли още по-ясно?
цитирай
9. getmans1 - Да се опитваш да вмениш, че цената е ...
25.09.2019 11:49
starforlife написа:
Да се опитваш да вмениш, че цената е като тук е тотална глупост, защото аз визирах любимият на Венци паритет на покупателна способност.
Тоест, идеше реч, че за московлията (написал съм го като за поврътливи чикиджий като теб) бананът излиза над 2 пъти по-скъп от на софиянеца.
Ако щеш и така го приеми: Със средна заплата в Раша може да се купят два пъти по-малко банани от тези със средна заплата в България. И бананите бяха просто пример - с почти всичко е така.


И дори самият факт, че курсът на рублата спрямо лева е в десетки пъти в полза на НАШИЯ лев, показва "мощта" на рашката икономика.
Или нещо говоря грешно?


... Бе, какво му обясняваш на тоя ... нали видя „честа„ на ЧернатаПроститука ... чаршафа и само кафяви петна.
цитирай
10. starforlife - Хайде още по-точно и ясно да го кажа:
25.09.2019 12:03
Първо: Процентното присъствие на руски стоки на техния пазар е поне 2 ПЪТИ по-малко от това на български на нашия.

Второ: Разнообразието от стоки е... няма да е пресилено да кажа ПОНЕ 10 ПЪТИ по-малко от нашенското.

Трето: ПОКУПАТЕЛНАТА СПОСОБНОСТ И СЛЕДОВАТЕЛНО КАЧЕСТВОТО НА ЖИВОТ НА РУСНАКА Е ОКОЛО 1,5 ПЪТИ ПО-НИСКО ОТ НАШЕТО.

Просто факти.
(Но важното е, че лилипуткин "прави" хипер оръжия., на които кривината на земната повърхност им виновна. Че пред ракетата да пускат хипер булдозер да заравнява бре.)
цитирай
11. vencivaleri1951 - Жоро,
25.09.2019 12:07
Никога не съм писал за вана с вина. Писал съм за чаша вино във ваната например.
Случвало ми се е....в по друго време:( Иначе се учудвам, мислех че си правил софтуера на руските обществени бани. Някои от тях са с бар, мокър и студен бюфет. Никакъв проблем баровците като теб да си поръчат шампанско, хайвер във ваната, джакузито...
То и в най обикновените селски бани в дворовете руснаците си пият, замезват... Е разбира се не с до Периньон , но с домашни ракии, сланина и т н.
Иначе, лично аз съм посрещал рождения ден на приятел в баня на десет минути пеша от Ермитажа.
П.п
Жоро...руските селски бани са от векове. Много често банята е готова преди дома, който може и да е под земята. Векове, в които парижани например не са, или рядко
са се къпали. И в тези бани задължително присъстват маса и пейки.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Жоро, не задълбавай.,.
25.09.2019 12:37
Паритетът е доста сложна корелация и специално нашата покупателна способност е далеко от тази на руснаците в тяхна полза. Номиналът на парите не винаги определя икономиката. Да си припомним плаващия курс на йената, лиретата, днес юана ...Това слаби икономики ли са. Не искам да кажа ,че случаят с рублата е точно такъв, но факт е вече, че с рубли вече директно се търгува и в двете посоки си е успех. Прогнозата на СБ, че тази търговия ще расте.
Жоро, стотици хиляди са руснаците с втори дом в България и това не са богатите руснаци. Онези купуват другаде. Това са средна класа, каквато у нас може да се каже, че липсва. като значим потребител. Пак много са руснаците инвестирали в Черногорието, Гърция, Кипър. Иначе ако бананът е 60 рубли в Москва, то той е значително по евтин от този в София. Първо защото реалният доход на московчанина е доста по висок, а консумативите за дома и колата значително по ниски

starforlife написа:
Да се опитваш да вмениш, че цената е като тук е тотална глупост, защото аз визирах любимият на Венци паритет на покупателна способност.
Тоест, идеше реч, че за московлията (написал съм го като за поврътливи чикиджий като теб) бананът излиза над 2 пъти по-скъп от на софиянеца.
Ако щеш и така го приеми: Със средна заплата в Раша може да се купят два пъти по-малко банани от тези със средна заплата в България. И бананите бяха просто пример - с почти всичко е така.


И дори самият факт, че курсът на рублата спрямо лева е в десетки пъти в полза на НАШИЯ лев, показва "мощта" на рашката икономика.
Или нещо говоря грешно?

цитирай
13. milady - мноо хубав и проЗзз пример, бате Жорж!
25.09.2019 12:39
8. starforlife - И, ЧерВЕноПръцкащоГущерче,
11:49

моите деца, се местят в Швейцария
/ поради..ясно, какви причини..
и там, също, мн хора пазаруват в съседна Германия..
разликата в цените / и Стандарта / е около 50 до 80%..

ВВ1951, напълно те подкрепям за БВП,който в БГ,е надут от Безобразните Заеми на правителството на Боко..Тиквата..
аз го разбирам..и на Теория, и на практика, но това е Тема за друг Постинг..
обясни го в нарочен Пост, защото, средн блогер, не усеща...същината на въпроса
а, е ВАЖНо, защото, в крайна сметка, всички сме потребители...
/ и разумни граждани, поне в болшинството си..
аз ,лично, те чета с интерес..Благодаря за рекомента..
поздрав, юлия
цитирай
14. starforlife - Венци, за разлика от теб, аз не чета с ДЪто.
25.09.2019 12:44
Разбрал съм за това, че говориш за пиене на вино (пенливо) във ваната, а не пълнене на нея с такова.
И мисля, че съм се изразил пределно ясно, защото за разлика от ВАС, аз говоря директно и точно.
Не шикалкавя плоско като ЧерВЕноПръцко дето се опита да вмени, че в Русия бананите са по-евтини от при нас.
Ами, ЧерВЕноПръцко, в САЩ един сандвич в Мак Доналдс е 0,99 долара, а тук 1,89. Тоест, дори приравнен към лева е по-евтин, а камо ли като паритет спрямо заплатите им.
(примерът е образен - това ми изникна, а не, че е уместно)

Но да се върна на теб, Венци.
Отново идиотията ти като неуместна ирония за мое "участие" в разработването на софтуер.
Кога съм се пънал да говоря в какво съм участвал? М?
Участвам... Правя самостоятелно... Плащат ми и точка - през... нали, ми е дали ще кукуригам за това или не. И не кукуригам.
За интервюта миналата седмица да кукуригах? М?
Не, нали.

О, не, Венци, неее... Не съм аз интервюирал. Мен интервюираха. В една гейска държава. Където един Учител (споменах го вчера) взема почти същите пари като Програмист малко над начално ниво. А не като в България (писах и за идиотията в Русия): ЧикиджиРустьо примерно с да речем 5 години учителски стаж да взема 1100 лева да кажем бруто, а Синът ми, с 2 години, мед Програмист - да взема над 4 хил. чисто. Ненормално е просто.

Очаквам отговор на въпроса ми към теб под предходния постинг на Радо, Венци.
Както впрочем и снимка на кръщелното ти.
цитирай
15. getmans1 - ДА ВИ ПИКАМ НА БЕРЬОЗКАТА. . . И ВЕЧНО ...
25.09.2019 12:45
ДА ВИ ПИКАМ НА БЕРЬОЗКАТА ... И ВЕЧНО КЪПАНИТЕ РАШИ ...
А БЕ ЕЙ, АЗ ВИ ПИША ЗА КУЛТУРАТА А ВИЙ .... ХАХАХА

И ПРАЗЕН ПОСТИНГ ДА ПУСНА ... СЕ ЩЕ ТАЯ ... ТЕМАТА НА МАЙНАТА СИ.
цитирай
16. starforlife - А това за Париж, Венци,
25.09.2019 12:46
Ти наистина ли не се усещаш, че е против защитаваните от теб идеи?
Защото "беше" не прави икономика, култура, мощ въобще.
Какво някой днес го топли, че България беше велика преди векове?

Точно обратното: Велики стават нации, които израстват от нищото с най-вече акъл.
Лесно е да "си" велик когато Господ е давал с шепи природни блага, копваш и продаваш. Суровини.
Стани велика нация като японската - победена във война, дарена само с цунамита и земетресения, и пак по-велика от Русия.
Защото къде е Япония - къде Раша. Светлинни години разлика.


ПС: Отклоних се, но то провокирано.
Мнооого е куул банята да ти е същото корито и ти по налъми и с канче в нея. Парижани с техните гейски хидромасажни глезотии да го духат - нямаХА когато "ние" имахМЕ. Трябва ни "само" ТЯХНОТО най-добро в света вино - налъмите още си ги имаме.
Бааси логиката...
цитирай
17. getmans1 - 8. starforlife - И, ЧерВЕноПръц...
25.09.2019 12:59
milady написа:
8. starforlife - И, ЧерВЕноПръцкащоГущерче,
11:49

моите деца, се местят в Швейцария
/ поради..ясно, какви причини..
и там, също, мн хора пазаруват в съседна Германия..
разликата в цените / и Стандарта / е около 50 до 80%..

ВВ1951, напълно те подкрепям за БВП,който в БГ,е надут от Безобразните Заеми на правителството на Боко..Тиквата..
аз го разбирам..и на Теория, и на практика, но това е Тема за друг Постинг..
обясни го в нарочен Пост, защото, средн блогер, не усеща...същината на въпроса
а, е ВАЖНо, защото, в крайна сметка, всички сме потребители...
/ и разумни граждани, поне в болшинството си..
аз ,лично, те чета с интерес..Благодаря за рекомента..
поздрав, юлия


... Юлке, фискалния резерв до септ. е 11,2 милиарда ... бюджетния излишък 1,5 за полугодието до края се очаква да стане до 3,

ТЪЙ, че 16 милиардния дълг хич не е опапан ... трябва да сме честни, нали ... иначе ставаме КОРНЕЛКИ и пишман политикани.
цитирай
18. starforlife - ~ 17. getmans1
25.09.2019 14:09
Кога точно дълг (какъвто и да е) е бил проблем?
Проблем е да не можеш да го обслужваш.
Проблем е с парите да си направил глупости.

Те русофилистиците от години чакат фалита на САЩ, а онези - най-силната икономика в света.
А Китай си били държали ниско нарочно юана. СмЕх. И то от икономист причиняван.
При бай Тошо и ние имахме дълг, но сравнени с американеца живеехме като скотове.
Русия принципно нямат дълг, но си живеят средностатистически още така.
цитирай
19. vencivaleri1951 - Жоро, какво са ти направили руснаците,че ръсиш тези тъпотии
25.09.2019 14:34
Българите и аз в това число пазаруват в Сърбия, защото са по качествени храната и среден клас стоки, а не по евтини. По БДС от преди промените, две трети от продуктите по рафтовете щяха да са аут. Идвало ми е да удуша доктора от ХЕИ, когато е утвърждавал рецептурника за столовото хранене в комбината ни. Бракува сума ти тенекии ,,Дунавия,, заради свинска мас в сиренето. Правил ни е на луди за субпродукти в колбасите. А купувахме защото не можехме да дадем столова храна на вторите, а лятото и третите смени. Трябва за бетонджията н число калории и не му ли ги осигуриш спира обекта, лишава те от премии.
Днес един Бог знае какво ядем. В Сърбия след бомбардировките едва ли е качествена храната, но е вкусна, и масово се пазарува.
Руснаците щели да пазаруват у нас , ако сме им съседи. Ти чуваш ли се какво говориш. В своите съседи от ЕС /Прибалтика/ руснаците ходят единствено заради евтини алкохол и жени. Поляци Шведи също!
За Рустам:
Не го познавам, критикувал ме е за правописа, но с добри намерения. Унизителното състояние до което е докарано учителското съсловие е
умишлена ерозия против оцеляване на нацията ни. Какво искаш да кажеш с това, че синът ти получава много повече от дългогодишен учител? Нали учители, преподаватели са му дали знания, учили са го да мисли.
В края на краищата заради това живее един учител-да види успели и достойни учениците си. Твоята ценностна скала драги ми Жоро ,след тези ти думи може да бъде ценностна скала на самозабравил се и груб човек.
Какво като ни прожектираш филми с колекции от книги, монети, вина, къщи...Човек, който се изказва така за учителите е душевно сакат човек.


starforlife написа:
както хиляди българи отскачат до Турция или Сърбия за най-обикновено пазаруване, така ако сухопътна граница ни делеше с Русия - хиляди раши щяха яко да пазаруват тук.

Стана ли още по-ясно?

цитирай
20. starforlife - ~ 19. vencivaleri1951
25.09.2019 15:04
Хайде пак кривене на моите думи ама както ти падне, Венци.
Пък после ти болно (или видиш ли аз крайно груб), че ти лепя епитети без да ми мигне окото.
Нали точно това казвам бе, Венци: Че не е нормална държава, в която се получава това от примера с Русть0 и Сина ми. Че в нормалните държави (а те, признай, са западните) това е недопустимо и има някакво относително равенство.
Ти наистина четеш с ДЪто си или нарочно изкривяваш думите ми. Защото аз не целя да унизя Русть0, нито да подиграя Учителите ни (представи си имам много познати и Приятели сред това съсловие и с всички съм в повече от хармонични отношения) както ти се опитваш да го представиш. Напротив, защитавам ги, заставам на тяхна страна. При все, че... болшинството (сигурно) не го заслужават. Според мен определено не го заслужават.
90% от Учителите, Венци, колкото и грубо да звучи, но с лицемерие нищо никой не е постигнал, така и ние няма да се оправим - си въртят една изтъркана грамофонна плоча и ден да мине - друг да дойде.
Според мен не може... Според мен НЕ ТРЯБВА да е Учител такъв, който не е бил практик по материята, която преподава. И особено пък ще е плюс, ако се занимава с Наука в областта си, както е точно в престижните ЗАПАДНИ учебни заведения и затова дипломата оттам сама по себе си говори и успехите на възпитаниците са абсолютен факт.
На Запад бащичко може да е най-големият дарител на учебното заведение, но сина му няма да мине, ако не го заслужи. Тук и въобще в бившия соц не е така и на това ни научи системата, ВАШАТА - превилигировани, ОТРЕЧИ ДЕ, бяха синове като теб и ти си живо доказателство за куцото ни образование, с което се пудрим ама неоснователно какво било.

А за сина ми специално ама никак не си прав.
Ако още от 2-ри та до 8-ми клас не го бяхме побутнали да учи английски в "Училище Европа" - нямаше да има и половината от тази езикова база от училище. Не, 1/3-та нямаше да има.
Ако не беше учил в Пловдив, но амбициран не беше пътувал до София, за да изкара Академията на "Телерик" - и 20 години висше компютри да учеше - нямаше да знае и 1/100-на (не е грешка - и една стотна) от това, което научи там. Не, 1/1000-на нямаше да знае.
Не се учи на хартия, Венци. Нищо не се учи на хартия, особено пък инженерингови и АйТи специалности.
Програми не се пишат на лист. (Както реално беше принуден да прави неговият връстник и приятел Сашо в... МЕИ-то май... или където и да беше там. Зная например кой и как преподава в ТУ и какви идиотии преподава от години.)
Програмиране не се учи и на компютри, Венци.
Учител на програмиране НЕ МОЖЕ ДА ТЕ НАУЧИ!
Да мислиш, със сигурност също. Освен, ако не е бил както казах практик.

Така, че - спри с извъртането на думите ми, Венци, и влагания от мен смисъл, защото ни най-малко не ти прави чест, а още по-малко някой печели от това.
Губиш единствено ти.
Достойнството си най-малкото.

И още чакам(е) снимката на кръщелното ти - не се прави, че не чуваш.
Както и чакам отговор на въпросът ми от под предходния постинг на Радо кой е този общ познат, който бил писал "софтуера на кърпите"? Общ познат с кого? И поне малкото му име ще назовеш ли?
М?
цитирай
21. starforlife - И, Венци,
25.09.2019 15:14
спри да се изживяваш като някакъв авторитет, който е наясно с ценностната скала на околните.
Особено когато на виждащо се от самолет твои идейни съмишленици ценностните скали са много по-повредени от моята да речем, но ти лицемерно се опитваш да вменяваш друго.
Радо зле...
Вмир зле...
Пискова зле...
Аз зле...
Абе как така все такива, които ви ебават мамата на тема полит-идиотия и чуждопоклонничество зле и с увредени ценностни скали, а вие - каймакът на нацията бре?
И как така все тези, които успяват там, където вие се провалихте?

И все лъжи-лицемерие, лъжи-лицемерие, лъжи-лицемерие...
Например: Кога (ама честно - поне веднъж бъди МЪЖ) ти за последно беше в Русия?
Кога, Венци? - Директен и точен отговор искам, а не "Абе аз когато съм учил там - ти си бил в... къде там беше... а, да - Ташкент"
Ти може и 20 години да си бил, но преди 40 години.
Аз през последните 10 години съм ходил поне 5 пъти.
И позволи ми да имам наблюдението за НАСТОЯЩИЯ момент и то да е меродавно и най-вече безпристрастно, а не като твоето.
Вече не е онова време, когато лъжите ви минаваха с насила "узаконяване", Венци.
Сега петилетки (примерно) не се преизпълняват, защото както я карахТЕ - "преизпълняването" им води до фалит.
И... Фалирахме. Факт.
От такива като теб предизвикано, а не от такива като мен.
цитирай
22. getmans1 - . . . . . Твоята ценностна скала драги ...
25.09.2019 15:34
vencivaleri1951 написа:

..... Твоята ценностна скала драги ми Жоро ,след тези ти думи може да бъде ценностна скала на самозабравил се и груб човек.
Какво като ни прожектираш филми с колекции от книги, монети, вина, къщи...Човек, който се изказва така за учителите е душевно сакат човек.


starforlife написа:
както хиляди българи отскачат до Турция или Сърбия за най-обикновено пазаруване, така ако сухопътна граница ни делеше с Русия - хиляди раши щяха яко да пазаруват тук.
Стана ли още по-ясно?



... А БЕ ЕЙ, а стига си повтарял тия мантри и тинтири-минтери за храната ... у нас си има достатъчно качествени храни ... и вчера пуснах такъв коментар ... боите и соята в колбасите са от 80-те години както и модерните уж опаковки за колбаси ... за продуктите от субпродукти пък да не ти говоря ... със соята съвсем не се шегуваха особено в каймата и малотрайните колбаси ... ПРОБЛЕМ СИ БЕШЕ, ЧЕ И ОТ „НАЙ-ГОРЕ„ ГО РЕШАВАХА.
Пишейки и общувайки със ЖОРО-СТАР забравяш, че го правиш в моя блог и на всеослушание и, че има и други хора дето помнят ... години наред в тогавашните супер маркети мръвката беше дефицит, особено след 76-77 г. та чак до новия век.
Единственото което сега неможе да се приближи до тогавашното е кашкавала.

... И, 1951 много забравяш ... не се прави на светец ... АЗ МНОГО ДОБРЕ ПОМНЯ С КАКВИ ДУМИ СИ СЕ ОБРЪЩАЛ КЪМ блогърката СЕСТРА ... та. по-полека със силните приказки ... а, РУСТАМ го познаваш по-добре отколкото познаваш и мен ... говоря за виртуално познанство а понякога да си краен с мен хич не тие проблем.

С ТОВА, че руснаците ходеле за евтини жени в прибалтика пък направо изби рибата ... те ошътали своите, че тръгнали и на секс туризъм ... а зайби тия легенди.

АКО ИСКАШ ДА ВОДИШ ПЪЛНОЦЕНЕН ДИАЛОГ ЧЕТИ КОМЕНТАРИТЕ НАРЕД АКО ПРЕДПОЧИТАШ НЯКОГО ОБЯВИ МУ ДУЕЛ ПРИ ЗАТВОРЕНИ ВРАТИ ... ТУК ТЕМАТА Е КАТО МАРА-ОБЩАТА.
цитирай
23. getmans1 - СТАР, писали сме по едно и също време ...
25.09.2019 15:43
СТАР, писали сме по едно и също време но явно сме писали и едно, и също ... аз съм по-бавен и защото едва сколасах и сега хем пишех и хем похапвах. ... отивам да полегна ... тия идиотски разговори ме уморяват ... говорим като „немия с глухия пред слепия за свидетел„ на това прилича днешният разговор.
цитирай
24. vencivaleri1951 - Гетьо,
25.09.2019 15:44
Аз не се съмнявам, че ТВОЯТА храна е качествена и вкусна. Половината ти е в двора, другата половина в двора на съседа ти. Казах само, че две трети от сегашната нямаше да мине през ХЕИ и това е вярно.
Казах, че обезателно рецептурника на всеки един стол независимо дали е на ЦК или работнически минаваше през ХЕИ. Казах също, че в Сърбия храната не е по евтина, както повечето стоки, но се пазарува масово от там от българи. Ако си спомним преди промените сърбите и гърците масово пазаруваха у нас.
Това лъжа ли е?
Също казах, че не мисля, че сръбската храна след като бомбардираха страната с обеднен уран е по качествена, но определено е по вкусна. Ти не можеш да направиш разликата защото вероятно купуваш от магазина много малко стока, предимно деликатеси, риба, олио, захар...
Гетьо, от царско време Москва и Петербург/ по съветско и столиците на съюзните републики/ са друга Русия. Прибалтика беше нещо като вилна зона за ленинградци. Качваш се на електричката /главно/ и си за нула време там. Прибалтика бе много подредена и със завиден стандарт спрямо останалата част на СССР територия. Бяха специализирали риболов и рибопроизводство, селско стопанство, битова техника-прочутите Вефове например. Руснаците ходеха да разспуснат сред специфична архитектура, тих и акуратен сервис, а и да си напазаруват колбаси, шпроти, млечни продукти. Днес Прибалтика , подобно на България е разорена и мизерна. Хората масово емигрират и понеже са добре възпитани, трудолюбиви и образовани ги приемаха, и все още приемат охотно. Не си прочел и няма да прочетеш, че прибалтийци изяли лебедите в Хайд парк, че групаво изнасилили жена или били джепчии.
Въобще не ги смятат за чужденци -ако бъдем точни
и не са.
Днес селското им стопанство е далеч, от това което беше, техниката им е в историята, след като руснаците отговориха на санкциите със собствени риболов и преработка е пред фалит. Разширяването и модернизирането на пристанищата в Петербург намалиха товарооборота в пъти на Прибалтика.
За съжаление това , което ти казвам за секс и алкохолния туризъм е самата истина. Каквото става в "Слънчака" това става и в Талин, Рига, Вилнюс.
Абе какво ти разказвам...Ти четеш доста в интернет. Погледни освен антирусийските сайтове и статистика и ще видиш че след Украйна и ние, следващите по мизерия са прибалтийците. Не знам дали не са и след нас защото те са доста акуратни хора и не лъжат данъчно като нас


getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:

..... Твоята ценностна скала драги ми Жоро ,след тези ти думи може да бъде ценностна скала на самозабравил се и груб човек.
Какво като ни прожектираш филми с колекции от книги, монети, вина, къщи...Човек, който се изказва така за учителите е душевно сакат човек.


starforlife написа:
както хиляди българи отскачат до Турция или Сърбия за най-обикновено пазаруване, така ако сухопътна граница ни делеше с Русия - хиляди раши щяха яко да пазаруват тук.
Стана ли още по-ясно?



... А БЕ ЕЙ, а стига си повтарял тия мантри и тинтири-минтери за храната ... у нас си има достатъчно качествени храни ... и вчера пуснах такъв коментар ... боите и соята в колбасите са от 80-те години както и модерните уж опаковки за колбаси ... за продуктите от субпродукти пък да не ти говоря ... със соята съвсем не се шегуваха особено в каймата и малотрайните колбаси ... ПРОБЛЕМ СИ БЕШЕ, ЧЕ И ОТ „НАЙ-ГОРЕ„ ГО РЕШАВАХА.
Пишейки и общувайки със ЖОРО-СТАР забравяш, че го правиш в моя блог и на всеослушание и, че има и други хора дето помнят ... години наред в тогавашните супер маркети мръвката беше дефицит, особено след 76-77 г. та чак до новия век.
Единственото което сега неможе да се приближи до тогавашното е кашкавала.

... И, 1951 много забравяш ... не се прави на светец ... АЗ МНОГО ДОБРЕ ПОМНЯ С КАКВИ ДУМИ СИ СЕ ОБРЪЩАЛ КЪМ блогърката СЕСТРА ... та. по-полека със силните приказки ... а, РУСТАМ го познаваш по-добре отколкото познаваш и мен ... говоря за виртуално познанство а понякога да си краен с мен хич не тие проблем.

С ТОВА, че руснаците ходеле за евтини жени в прибалтика пък направо изби рибата ... те ошътали своите, че тръгнали и на секс туризъм ... а зайби тия легенди.

АКО ИСКАШ ДА ВОДИШ ПЪЛНОЦЕНЕН ДИАЛОГ ЧЕТИ КОМЕНТАРИТЕ НАРЕД АКО ПРЕДПОЧИТАШ НЯКОГО ОБЯВИ МУ ДУЕЛ ПРИ ЗАТВОРЕНИ ВРАТИ ... ТУК ТЕМАТА Е КАТО МАРА-ОБЩАТА.
цитирай
25. vencivaleri1951 - Смех, но част от санкциите
25.09.2019 16:40
на Щатите са именно зарад подценения юан. Учудващо е , че човек правил софтуера на държавния резерв забравя това:)

Ще ти го обясня простичко, като за програмист. Американчето вдига с 20% митата на
телефоните например. На китайчето му пада паричката също с 20% и понеже е дисциплинирано не прави стачки. Тоест телефончето му пак се продава. Тогава американчето се ядосва и казва, че китайчето е подценило спекулативно паричката си и му арестува дъщерята за нарушаване на имбаргото, налага му запрет на технологии и софтуер, а на онова продължава да му пада юанчето. Защо не губи ли, защо не фалира ли...Ами инвестирало е в американски книги глупачето. От една страна си продава телефончето с по ниска печалба, ама от друга печели от скъпи книги. Ако се изразя като теб-хванало е американчето за тестисите

Трябва да се признае, че не е тяхно нон хау. Преди тях го нваправиха японците с плаващата йена-с какъв процент се повишаваха митата на японската електроника и коли, с толкова падаше иената, а и все по "бурни" ставаха протестите САЩ да си изтеглят базите. Второто пък японците научиха от гърците, които как наближеше срока за предоговаряне цената за дрейфа на 7ми американски флот така почваха протести...

Много добре прочетох . Това че посочваш определен човек за пример и го сравняваш с друг прави сравнението лично. След това заключи, че 90% от учителите у нас не стават...Виж драги

В същата тази Япония, която сочиш от време на време за пример императорът става прав пред учителите. Не пред 10%, не пред 50%, не пред 90%
от учителите, а пред всички.

PS
Жоро, чуй речта на Тръмп пред Общото събрание на ООН. Там той директно обвинява Китай, че манипулира валутата си. Пиши му, той е често в нета и му обясни да не става за смях


starforlife написа:
Кога точно дълг (какъвто и да е) е бил проблем?
Проблем е да не можеш да го обслужваш.
Проблем е с парите да си направил глупости.

Те русофилистиците от години чакат фалита на САЩ, а онези - най-силната икономика в света.
А Китай си били държали ниско нарочно юана. СмЕх. И то от икономист причиняван.
При бай Тошо и ние имахме дълг, но сравнени с американеца живеехме като скотове.
Русия принципно нямат дълг, но си живеят средностатистически още така.

цитирай
26. getmans1 - . . . Ама ти сериозно ли си мислиш, че ...
25.09.2019 20:18
vencivaleri1951 написа:


starforlife написа:


... Ама ти сериозно ли си мислиш, че ще почна да следя руските СМИ и техните тълкования на статистиката ... това, че го правиш ти и другите Путинофилстващи ми е достатъчно ... забеляза ли че не написах „русофили„ защото просто не сте такива.

И ги остави тези големи приказки за макроикономиката и БВП ... не е лъжица за блог.бг. ... какво казал Тръмп или СИ ДЗИ ПИН на цял свят е ясно, че китайците крадат безугледно, втора икономика в света пък по-голямата част от населението им живее петдесет години назад.
Преди две години имах възможноста да сравня впечатлението на двама човека били там ... единият преди години а другия току що завърнал се е, то не е за разправяне пред човек който преди две години питаше кога ще настигнем С.КОРЕЙЦИТЕ А СЕГА
ПИТА КОГА ЩЕ НАСТИГНЕМ УДМУРТЦИТЕ само защото си прочел в уикито какво там се е правило или прави.

Ти искаш да се пишеш обикновен човек но гледаш през очите на Путин и официалната руска позиция а от там никога няма да чуеш добро нито за украйна, прибалтика или българия А, АЗ УВАЖАУМИ, В СЕДМИЦАТА ДВА ПЪТИ ВИЖДА ЖИВОТА В РУСЕ И ОЩЕ ДВЕ ГРАДЧЕТА И ДЕСЕТИНА СЕЛА ... направи си извода кой какво вижда вижда тук а, от там насетне си направи сметката кой как гледа и на света.

... ЩЕ СЕ ПОВТОРЯ НО СЕ НАЛАГА ... АКО ЩЕ МИ РЕПЛИКИРАШ КОМЕНТАРИТЕ ПОНЕ ГО ПРАВИ КОРЕКТНО ... НЕ МОЖЕ ЧОВЕК КОЙТО СЕ Е ДЪРЖАЛ ПРОСТАШКИ С ЕДНА УЧИТЕЛКА КОЯТО ДОРИ ПЕНСИОНЕРКА РАБОТИ С ДЕЦА НА ДОБРА ВОЛЯ ДА ПОУЧАВА ДРУГИТЕ КАК ДА СЕ ДЪРЖАТ С УЧИТЕЛИТЕ ... тук определено защитава СТАР.
цитирай
27. vencivaleri1951 - Доколкото Жоро понякога ме е ограмотявал добронамерено как да коментирам, да оформя коментар , постинг, снимка
25.09.2019 20:55
този аз ще се опитам да дам яснота върху някои показатели и фискални движения

Брутният продукт е новосъздадената стойност на държава за определен период от време. На практика представлява в по голямата си част общия Фонд работна заплата плюс съвкупната печалба в т ч и сборовете. Има и още пълнеж, но той не е съществен.
Сам по себе си този показател не ,, прави смисъл,, когато сравняваш две страни без да направиш съответната корекция. Обяснявам защо.
Ако махнат апендикса на едно китайче и манипулацията струва да кажем 1000 долара, а същата манипулация в САЩ 25000 долара то приносът на американският екип към брутния продукт на страната е 25 пъти по голям? Естествено, че не. Приносът е еднакъв и наистина да е така де прави корелация на изходните данни с т нар паритет на покупателната способност. Това е доста сложно и трудоемко изчисление , но в общи линии бихте имали някаква груба представа ако си спомните за потребителската кошница по която се индексираха заплатите заради инфлацията.
Спорът днес е коя икономика е първа и коя втора. Янките например включват взетите кредити към брутния си продукт, а китайците дадените. И в двете смятания има логика и не аз съм ниво което да се произнесе.

Тук да вметна и за фискалния резерв з който говори Гетьо. Това е показател, който не винаги говори добре за една икономика. За икономики чийто търговски баланс е положителен резервът е добре дошъл. Инвестираш, купуваш злато,..
За нашата икономика която е дифицитна в търговския си баланс/купува повече от колкото продава/ фискален резерв е задължителен в размер на дефицита. Само с руснаците имаме дефицит около три млрд в търговския си баланс и тези три милиарда
Трябва да компенсираме със задължителен тримилиарден резерв. В сериозен дефицит сме и с турците... Това са мъртви пари и с тях не можем да направим нищо. Трябва да състоят в необорот защото ще направим финансов произвол и ще фалираме в края на краищата. Ето за това не бъркаме е резерва за самолети , а теглим кредит. Тоест когато номиналът ти е лев за 35рубли, или лев за н количество юани, не значи нищо.
Както виждаме Тръмп се интересува от юана и резерва на Китай а не от нашите левче и резерв.

Защо скача срещу Китай? Китай манипулира парите си, държи ниски вътрешни цени и на стоки и на труд, а от там реализира свръхпечалби и успешно конкурира на световния и американския пазар. Държат и сериозен дял от финансовия инструментариум в света, в частност Щатския. И срещу това нищо не може като че ли да се направи. От една страна Държавния резерв не брои който и да е президент за жив, ако не им играе по свирката- понякога и в буквалния смисъл ,а на китайския бос му стига едно телефонно обаждане за да направи Централната банка каквото иска. И веднага си спомних култовата фраза че ,,капиталистите сами плетат въжето на което ще ги обедим,, Ленин
цитирай
28. starforlife - ~ 22. getmans1
25.09.2019 20:59
- За храните вече казах и колкото и Венци да се пудри за ХЕИ-МЕИ - истината си остава, че не може Държавата да контролира сама себе си и да не се получава циганска работа. Както и цитирах най-сериозния контролиращ в световен мащаб в момента и за контрола мога да ви говоря от първо лице. Както и да цитирам (и съм го правил) и другите два световни авторитета и принципите им на работа.
Това, ако го съберем с приказката за конспиративните теории - ни води до въпроса: Нали уж вече ядем отрови в сравнение с преди... Нали уж медицината е кофти в сравнение с преди... Нали уж всичко е кофти в сравнение с преди (мобилни и G-технологии ни облъчват и прочие)...
Как тогава става така, че продължителността на човешкия живот расте?
Хей така с простия си акъл питам. За 20-тина години цeлокупно човечеството еволюира на ниво ДНК и прочие?
Ах олан...

- Ами аз му го казах за двойния аршин. Ти просто го подкрепи с друг (блогов) пример: отношението ИМ към Сестра - Учителка с... колко? 30 години трудов стаж? И Русть0 - такъв от милиционер станал Учител.
Но по адрес на втория няма опити за ебавки както спрямо мен на тема баща-милиционер, нали така?
Освен това: Сестра не е правила от куп профили най-големите интриги тук както Русть0 продължава със затихване да ги прави. Но по нея плюене, а по Русть0, ако не друго - то най-малкото неутралитет. Защото е "от нашите" (да се чете, че е от техните). И както казваш точно Сестра работи с деца, но получава заслуженото от тези, които оценяват ценностната МИ/ни система и тяхната Истина все най-истинска. Заслуженото във вид на присмех, подигравки - все израз на ценностни системи от най-върховнокомунистическо ниво.
Неслучайно споменах Вмир спрямо тази идиотска реплика на Венци. Защото не великият му хореш или кореш - както е там - или не самият Венци менторстваха (без никакви облаги) на наши деца, за да громят в международни икономически състезания, а точно Вмир, неразбиращият. Но иначе на Вмир се гледа с пренебрежение и подигравка, а те (двойката хореши или кореши - както е там), че барабар и с Мерлинчо, по-икономисти от него, а за ценностната им система да не говорим - той "вмирисан", цитирам, а корешът цвеке АЛЕНО.
Ще ми говори Венци за ценностна система...

- Същата работа: Аз, който съм супер моногамен и който съм абсолютен комунист (ха ха ха), тоест принципен и прочие, на тема любов и секс - съм с видите ли крашната ценностна система, а руснаците може хей така, за спорта, на орди-на орди да ходят в ДРУГА ДЪРЖАВА дори за секс и пукница. Целокупно. Но иначе са също цвекетя (АЛЕНИ) за мирисане и не може да си представите колко са точни, стриктни, всеотдайни, работливи, принципни и прочие и прочие. Просто буби - не като мерзките империалисти.
Как така не видях БЪЛГАРИТЕ (освен конунягите) така да хвалипръцка настървено Венци както русите, мамка му? Нали парче родолюбец, а аз (ти, той, тя) боклук.
Че как да не съм боклук, след като се опитват да вменят (и аз затова ги ебавам, но те не схващат колко са прости), че... нали... аз си праскам икономката и точка.
Нищо, че такава няма и също ги ебавам с такива поднасяния понеже точно Венци не се посвени да си я изсмуче от пръстите. И нищо, че си противоречат: хем съм некадърен и охранител, с нисък социален статус та видите ли в "Кауфланд", а не "Берьозка" пазарувам - хем имам прислуга. Но същият този идиот говори за нравствени скали и ценностни системи.
Същият, който лъже като дърт циганин за какво ли не и когато го хванеш изкъсо да му го покажеш - се измъква с оглушки като насран комунист, наместо поне веднъж КАТО МЪЖ да каже "Сгреших! Излъгах! Извинете ме!".
цитирай
29. starforlife - ~
25.09.2019 21:12
vencivaleri1951 написа:
Доколкото Жоро понякога ме е ограмотявал добронамерено как да коментирам, да оформя коментар , постинг, снимка
този аз ще се опитам да дам яснота върху някои показатели и фискални движения

Кой Жоро го е правил това? Онзи с увредената ценностна система, който си пада охранител ли?
Нещо се бъркаш - правил го е явно някой от интелигентната ви агитка.
Както го правят на много по-значимо ниво в Реала.
Там не Вмир казах, а прe'фалвания от теб иииикооонооомииист менторства на наши младежи да громят по световни състезания...
Не Сестра каза Радо, а Русть0 се занимава с наши деца без облаги...
Не Пискова е успяваща и разбираща геополитиката, а Мерлинчо примерно...
(нищо, че вторият е в село ДолноУЙново, а първата в центъра на събитията и сред хората, движещи световната политика - вторият се рее из руския Интернет и анализира ли анализира)

Така, че, Венци - не забравяй да споменеш да сбърканата ни ценностна система на тези хора.

ОТНОВО ТЕ ПИТАМ, ВЕНЦИ:
1-ВО: КОГА ЩЕ ВИДИМ СНИМКАТА НАЙ-ПОСЛЕ НА КРЪЩЕЛНОТО ТИ ИЛИ АКО НЯМА ТАКОВА - ЕДНО "ИЗВИНЕТЕ! ИЗЛЪГАХ!"
2-РО: КОЙ Е ТОЗИ ОБЩ ВАШ И С КОГО ОБЩ ПОЗНАТ, КОЙТО Е ПРАВИЛ "СОФТУЕРА НА КЪРПИТЕ" В П-ЩЕ?

По това вземи отношение - не ни менторствай на тема икономика на Китай, защото това, че си учил и имаш база - не те превръща в авторитет спрямо една икономика, която ти е далечна и никаква реална представа и преки лични наблюдения нямаш.
С това не казвам, че аз си имам и то повече от теб, но както ти можеш да говориш за някои неща, но теоретично - така аз виждам други и то реални.
Например: Знаеш ли какво е ZTE?
Не, нали?
Тогава точно пък за китайската икономика не ни говори и то с "авторитетните" си крайни сентенции как САЩ нищо не могат да направят на икономиката на Китай, а обратното става с едно телефонно обаждане на Вожда.

Да се опитваш да защитаваш тяснопартийната и експлоататорска същност при китайската икономика и в същото време да ми говориш за изкривена ценностна система е нЕкак си двулично и лицемерно, Венци.
Просто нЕкак си ни идва в повече на нас със сбърканите ценностни системи. Ние държим на простите и малки неща, водещи до сложните и големи. Като например лъжеш ли ни за кръщелното или не, защо лицемерничиш, защо изкривяваш чужди думи, защо си измисляш какво ли не и прочие.
цитирай
30. getmans1 - . . . Тук да вметна и за фискалния р...
25.09.2019 22:08
vencivaleri1951 написа:
...
Тук да вметна и за фискалния резерв з който говори Гетьо. Това е показател, който не винаги говори добре за една икономика. За икономики чийто търговски баланс е положителен резервът е добре дошъл. Инвестираш, купуваш злато,..
За нашата икономика която е дифицитна в търговския си баланс/купува повече от колкото продава/ фискален резерв е задължителен в размер на дефицита. Само с руснаците имаме дефицит около три млрд в търговския си баланс и тези три милиарда
Трябва да компенсираме със задължителен тримилиарден резерв. В сериозен дефицит сме и с турците... Това са мъртви пари и с тях не можем да направим нищо. Трябва да състоят в необорот защото ще направим финансов произвол и ще фалираме в края на краищата. Ето за това не бъркаме е резерва за самолети ,


Т.Н. ГЕТЬО ИСКА ДА ПРИПОМНИ НА vencivaleri1951 И написа:
... Че когато искаш да го репликираш да го правиш коректно защото т.н. ГЕТЬО не се е фукал с резерва от името на ББ а само ИСКАЛ да напомни на ЮЛИЯ И ВВ1951 че ако коментират Държавния дълг да не вземат да кажат, че 16,0 милиарда дълг е „опапан„ или окраден КАКТО ОБИКНОВЕНО ГО ПРАВЯТ ...

От всичко това следва, че напразно си си правил труда да ми изнасяш тази елементарна лекция за пореден път.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6052182
Постинги: 2726
Коментари: 26374
Гласове: 9598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031