Постинг
05.01.2020 07:07 -
С мотоцикъл към Червената планета и разбира се ...
...
И разбира се, че
хиперзвуков е мотоцикълът
и руски, и руски,
е, руска самоделка, де.
И разбира се, че
хиперзвуков е мотоцикълът
и руски, и руски,
е, руска самоделка, де.
"Големи области" от Марс били ...
Очаква ни мини ледникова епоха
На връх Коледа, откриха горила на Червен...
Очаква ни мини ледникова епоха
На връх Коледа, откриха горила на Червен...
Дай тоя мотор на путинската амеба чолаков,, та да излети директно за кенефа на путин.
Тоя мършояд е най луд по него..
цитирайТоя мършояд е най луд по него..
с чии космически апарати летят от четвърт век американските астронавти и болшинството американски ракети с чии двигатели се движат?
цитирай... ХА-ХА-ХА, тоя смешен „ Рыцарь печального образа русофила „ съкратено РПОР а по руски, РЪIЦПЕЧОБРУС доколкото съм чувал си живее живота в Португалия ... с проклетата хамериканска технология ще отиде при Путин ама ВКОНТАКТЕ, ... че отдалеко по-леко.
Пък и за МОТОЦИКЪЛА ще има блогова томбола ... ще падне голЕма борбЪ.
цитирайПък и за МОТОЦИКЪЛА ще има блогова томбола ... ще падне голЕма борбЪ.
putinoid написа:
Дай тоя мотор на путинската амеба чолаков,, та да излети директно за кенефа на путин.
Тоя мършояд е най луд по него..
Тоя мършояд е най луд по него..
vencivaleri1951 написа:
с чии космически апарати летят от четвърт век американските астронавти и болшинството американски ракети с чии двигатели се движат?
АВТОРЪТ отговя на vencivaleri1951като написа написа:
... Понеже съм тъп по месторождение но паметлив като дете на природата ще ТИ припомням какво отговаряш ТИ на такива оригиналдъ провокативни въпроси, ... „ Защо им е да го правят, след като могат да си позволят да си го купят.„ ... ПОвНИШ ЛИ, Аи ИМА какво да купят..
заПОвНИШ ЛИ, А
цитирайзаПОвНИШ ЛИ, А
blackpredator написа:
и ИМА какво да купят..
заПОвНИШ ЛИ, А
заПОвНИШ ЛИ, А
... Да, колкото да не хич ... ЩЕ те включим в томболата, ... но ордените и научните степени носят предимство ... въпреки това, КЪСМЕТ
противопоставяйки ракета на янките с машинария "направи си сам" на руснак. Щото руснаците са си пионери и лидери в ракетостроенето -от Циолковски до екипа създал хеперзвуковите ракети над които ти се глумиш катадневно. Ти да , но Пентагонът не, защото над 5 маха или 5000 км в час ракета прави безмислена ПРО илина скрап всеки флот.
Впрочем такива провокатори като теб настройват по скоро срещу внушенията ти. Аз от няколко години например се ловя, че вече съм за Русия на хокей когато играят със САЩ или Канада, а бях фен на северноамериканците в този спорт. Ходил съм на мачове в Москва с фланела с лика на Фил Еспозито, ако ти говори нещо това име.
цитирайВпрочем такива провокатори като теб настройват по скоро срещу внушенията ти. Аз от няколко години например се ловя, че вече съм за Русия на хокей когато играят със САЩ или Канада, а бях фен на северноамериканците в този спорт. Ходил съм на мачове в Москва с фланела с лика на Фил Еспозито, ако ти говори нещо това име.
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
с чии космически апарати летят от четвърт век американските астронавти и болшинството американски ракети с чии двигатели се движат?
АВТОРЪТ отговя на vencivaleri1951като написа написа:
... Понеже съм тъп по месторождение но паметлив като дете на природата ще тИ припомни какво отговаряш ТИ на такива оригиналдъ провокативни въпроси, ... „ Защо им е да го правят, след като могат да си позволят да си го купят.„ ... ПОвНИШ ЛИ, А.... ЧЕ, то това е целта ... чемодан,вокзал Москва ... тук е място само за добър матрял
Иначе ТИ си целунат от Бога ... предчувствам, че ще имаш път към МАРС и в скоро време ще можеш да обогатиш колекцията си от „случки за всеки случай„ ... Само си го представи;
„ - КОГАТО ПЪТУВАХ КЪМ ЧЕРВЕНАТА ПЛАНЕТА СЪС МОТОЦИКЪЛ, НЕЛОША РУСКА САМОДЕЛКА ...„
... хахахахахахаха ... АБЕ СИГУРЕН СЪМ, ЧЕ НАТАТЪК ЩЕ ГО НАГЛАСИШ ПО-ДОБРЕ ОТ МЕН.
цитирайИначе ТИ си целунат от Бога ... предчувствам, че ще имаш път към МАРС и в скоро време ще можеш да обогатиш колекцията си от „случки за всеки случай„ ... Само си го представи;
„ - КОГАТО ПЪТУВАХ КЪМ ЧЕРВЕНАТА ПЛАНЕТА СЪС МОТОЦИКЪЛ, НЕЛОША РУСКА САМОДЕЛКА ...„
... хахахахахахаха ... АБЕ СИГУРЕН СЪМ, ЧЕ НАТАТЪК ЩЕ ГО НАГЛАСИШ ПО-ДОБРЕ ОТ МЕН.
vencivaleri1951 написа:
противопоставяйки ракета на янките с машинария "направи си сам" на руснак. Щото руснаците са си пионери и лидери в ракетостроенето -от Циолковски до екипа създал хеперзвуковите ракети над които ти се глумиш катадневно. Ти да , но Пентагонът не, защото над 5 маха или 5000 км в час ракета прави безмислена ПРО илина скрап всеки флот.
Впрочем такива провокатори като теб настройват по скоро срещу внушенията ти. Аз от няколко години например се ловя, че вече съм за Русия на хокей когато играят със САЩ или Канада, а бях фен на северноамериканците в този спорт. Ходил съм на мачове в Москва с фланела с лика на Фил Еспозито, ако ти говори нещо това име.
Впрочем такива провокатори като теб настройват по скоро срещу внушенията ти. Аз от няколко години например се ловя, че вече съм за Русия на хокей когато играят със САЩ или Канада, а бях фен на северноамериканците в този спорт. Ходил съм на мачове в Москва с фланела с лика на Фил Еспозито, ако ти говори нещо това име.
getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]
АВТОРЪТ отговя на vencivaleri1951като написа написа:
vencivaleri1951 написа:
А може ли авторът да ни осветли по въпроса
с чии космически апарати летят от четвърт век американските астронавти и болшинството американски ракети с чии двигатели се движат?
с чии космически апарати летят от четвърт век американските астронавти и болшинството американски ракети с чии двигатели се движат?
Ами да ти отговоря бре, Венци. Дори ще го направя по два начина, в два различни стила.
Начин първи:
- Ех, Тончо, ти, да ти кажа право, щеш да ми покъсаш червата от смях - истина ти казвам! Името на твоя френец беше Панапарт и ако той и да имаше три сърца, но московският цар, Кутузин и Саваров се не уплашили от него, а хванали го, заковали го в седемдесет и седем вериги и пратили го в пъкъла да прави плочи на дяволите. Видиш ли сега каква е работата! - рекъл дядо Либен и скачал от радост.
- А ако да не са ингелизите, то кой ще да ни прави игли? - попитал хаджи Генчо. - А всеки вече знае, че иглата е умно и разумно нещо.
- Ех, чудна работа! Аз мисля, че иглата е малка работа: и нашите цигани могат да направят игла - рекъл Янаки
- А знаете ли какво ще аз да ви кажа? Ингелизите пратили на московеца една игла и рекли му: "Я гледай ти какви работи правиме ние!" А московецът я вземал, направил си от нея чибуче и върнал я на ингилизите. "А ние с такива игли пушиме тютюн; пушете и вие и чудете се" - казал московецът...
Е, Венци… Отговорил ти бай Любен Каравелов още преди 200 и повече години.
10.
starforlife -
А сега ще ти отговоря аз, малко по-конкретно и с факти: дати и имена:
05.01.2020 15:24
05.01.2020 15:24
Всички си спомняме далечната 1999-та и положението ни тогава. Ужасно. Е, в Русия беше два пъти по-ужасно.
Точно тогава САЩ за пореден път (правили са го няколко пъти, спасявайки реално страната от катастрофа) подадоха ръка на Русия и това стана точно в областта на космическите технологии. Естествено, че имаше (и продължава да има – тук някой ден май трябва да поговоря за Гаусовото разпределение) отлични руски умове в областта, но ако не бяха САЩ тогава, същите да се бяха разбягали основно към Иран, а това САЩ не можеше да го допусне. И те… "купиха" "Енергомаш".
Да, Венци, може да се каже, че никакви руски двигатели няма, защото въпросните се правят от "Прат енд Уитни" в ТЕХЕН завод в Русия, а това е последващ етап от сключения още 7 години преди това, през 1992-ра, договор, въз основа на който "Дженерал Дайнемикс", отстраняват конструктивните недостатъци на "РД-170" и се появява "РД-180": В основата си да, руска технология, но с безценния инженерингов гений на американците от "Дженерал Дайнемикс", които прилагат технологии от преработените за космически цели ракети "Атлас" при "РД".
Тоест, Венци, няма такова нещо като руски ракетни двигатели и руски ракети и то в две направления:
Първата е, че това е плод на съвместно руско-американско сътрудничество и реално ПО ДОГОВОРИ руснаците не могат да не изпълняват каузите, защото това е била цената да имат въобще е функционални РД. Тоест, без американците, РД щяха да са далеч-далеч от качеството си.
Втората е, че нещо, което ти принадлежи най-малкото защото си го купил – си е лично твое. Това ти го казва и Радо. А без покупките от страна на американците, руската космическа програма отдавна да е фалирала и специалистите й да са се разбягали.
Тоест, Венци, американецът както винаги действа прагматично: Хем с относително малко инвестиции получава добра продукция (повтарям 50/50 реално собствена, обезпечена с договори още от 90-те)… Хем държи под контрол специалисти, които попаднали в някои фанатични държави (като споменатият вече Иран) биха създали доста проблеми от световен характер в сферата на сигурността.
Всъщност, има и трето и това е, че без технологии и специализирана продукция (ако щеш дори само едната електроника), рашите не ракета, а самолет не могат да направят самостоятелно.
ПС: ЧерноПръцко, ще ме извиниш, че показвайки как стоят нещата РЕАЛНО, пресякох радостта ти от 5-ти коментар, но какво да се прави: факт е, че основно НАСА (с която нашата компания е в тясно сътрудничество - с която нашата компания е в тясно сътрудничество) купува реално не точно от Русия, а от "Прат енд Уитни", САЩ.
Да не говорим, че само около 20% от американската космическа програма (реално само корабите "Атлас") се движи от "РД" (които да не забравя да вметна, че са УКРАИНСКИ, а не руски). Останалата се движи от абсолютно изцяло американски двигатели. На "Блу Ориджин" примерно. Или на "Спейс Екс".
цитирайТочно тогава САЩ за пореден път (правили са го няколко пъти, спасявайки реално страната от катастрофа) подадоха ръка на Русия и това стана точно в областта на космическите технологии. Естествено, че имаше (и продължава да има – тук някой ден май трябва да поговоря за Гаусовото разпределение) отлични руски умове в областта, но ако не бяха САЩ тогава, същите да се бяха разбягали основно към Иран, а това САЩ не можеше да го допусне. И те… "купиха" "Енергомаш".
Да, Венци, може да се каже, че никакви руски двигатели няма, защото въпросните се правят от "Прат енд Уитни" в ТЕХЕН завод в Русия, а това е последващ етап от сключения още 7 години преди това, през 1992-ра, договор, въз основа на който "Дженерал Дайнемикс", отстраняват конструктивните недостатъци на "РД-170" и се появява "РД-180": В основата си да, руска технология, но с безценния инженерингов гений на американците от "Дженерал Дайнемикс", които прилагат технологии от преработените за космически цели ракети "Атлас" при "РД".
Тоест, Венци, няма такова нещо като руски ракетни двигатели и руски ракети и то в две направления:
Първата е, че това е плод на съвместно руско-американско сътрудничество и реално ПО ДОГОВОРИ руснаците не могат да не изпълняват каузите, защото това е била цената да имат въобще е функционални РД. Тоест, без американците, РД щяха да са далеч-далеч от качеството си.
Втората е, че нещо, което ти принадлежи най-малкото защото си го купил – си е лично твое. Това ти го казва и Радо. А без покупките от страна на американците, руската космическа програма отдавна да е фалирала и специалистите й да са се разбягали.
Тоест, Венци, американецът както винаги действа прагматично: Хем с относително малко инвестиции получава добра продукция (повтарям 50/50 реално собствена, обезпечена с договори още от 90-те)… Хем държи под контрол специалисти, които попаднали в някои фанатични държави (като споменатият вече Иран) биха създали доста проблеми от световен характер в сферата на сигурността.
Всъщност, има и трето и това е, че без технологии и специализирана продукция (ако щеш дори само едната електроника), рашите не ракета, а самолет не могат да направят самостоятелно.
ПС: ЧерноПръцко, ще ме извиниш, че показвайки как стоят нещата РЕАЛНО, пресякох радостта ти от 5-ти коментар, но какво да се прави: факт е, че основно НАСА (с която нашата компания е в тясно сътрудничество - с която нашата компания е в тясно сътрудничество) купува реално не точно от Русия, а от "Прат енд Уитни", САЩ.
Да не говорим, че само около 20% от американската космическа програма (реално само корабите "Атлас") се движи от "РД" (които да не забравя да вметна, че са УКРАИНСКИ, а не руски). Останалата се движи от абсолютно изцяло американски двигатели. На "Блу Ориджин" примерно. Или на "Спейс Екс".
КОГАТО ПЪТУВАХ КЪМ ЧЕРВЕНАТА ПЛАНЕТА СЪС МОТОЦИКЪЛ, НЕЛОША РУСКА САМОДЕЛКА, тамошните местни извънземни Гетю и КичоПръцко, краднаха КУРиосититото ми, НЕЛОША РУСКА САМОДЕЛКА
иначе Кичо Тъпото, ще ти пейсне цялата Уикипедия
Кичо е алтернативата
хиперблогов!
хипертъп..
цитирайиначе Кичо Тъпото, ще ти пейсне цялата Уикипедия
Кичо е алтернативата
хиперблогов!
хипертъп..
на нивото на Зайцев например , а за модел англичанка въобще забрави...
А сега сериозно ще си кажа заучената приказка.
Трабва да си дебил да отричаш Романо-германската цивилизация-велика, огромна, древна, владела векове света. Лично аз никога не съм се изказвал против Величието на Рим и производните му по късно империи. Човечеството им дължи много-добро и лошо.
Много векове по късно се появява и Източната цивилизация-млада, без достатъчно практика, култура, способност за управление. Освободила се от татари, монголи, ако щеш и от западно васалство тя също почва да търси място под слънцето и се отваря на Запад наивно и позитивно. Гражданския елит започва да говори френски, военният немски. Освен преподаватели за училища, университети, офицери и цяли полкове войска приема и стотици хиляди гастарбайтери от периодично гладуваща Европа-най вече германци. Романогерманската цивилизация приема доверчивостта и позитивизма за слабост и в последните двеста и 50 години периодично се стреми
да покори , а и унищожи младата цивилизация.
Първо кръстоносен поход срещу еретичното православие/впрочем и срещу нас също//, после шведи, после французи, после германци...Тези да ги наречем приливи стигат до Москва, а и един път влизат в нея. Неизменно след това е идвал и отливът. Новата цивилизация е стигала до столиците на централна и Западна Европа . При тези приливи и отливи са се позоционирали според посоката и народи , които не принадлежат напълно към нито една от двете цивилизации. Балканите, Прибалтика, Кавказ...И докато една от страните Финландия нацели ваксата да е добре и с Запада и Изтока, при това го разбра по най-болезнен начин/ и днес е сред най успешните държави" то останалите народи при всеки прилив и отлив много приличаме на изтърбушените лодки, гемии и прочие боклуци които океанът изхвърля и съответно оставя при всеки прилев и отлив. Тези народи си имат елити за " всеки случай"-елит за прилива , елит за отлива. И това е жалкото. Вместо да си построим диги както финландците и нидерландците/честито официално име-заучих го / и движенията на вълните да не са така определящи, тези народи се носят по водата според силата на течението.
И понеже онзи от "добрия матрЯл" ми цитира бандеровците, довели страната си до гражданска война и неописуема мизерия-от нас са по зле, би трябвало да знае повече за тези приливи и отливи.
Да вземем Крим. През 60те бях на лагер там-Артек. Тогава Западът повдигаше правата на Кримчани, че насила ги асимилират като украинци, днес пък отново се застъпват за тях, но в обратната посока-порусначвали ги!? Кога са прави.
Убиха ирански генерал романо-германците/САЩ са производни/ Откровенно казано не знам дали правилно постъпиха, но беше голям вой когато руснаците по почти индентичен начин убиха генерал Дудаев.
И веднага се сещам, че проектът за ядрена централа в Иран е американски. Да но тогава Иран беше враждебен към СССР и ядрената програма бе добро нещо-като тази на Пакистан например. Смениха се нещата и вече ядрената програма е опасна и вредна. Тоест вредно е Иран да стане икономически и технологично по силен. Впрочем вредно беше и за нас това. А на автора ще кажа, че има при кого да отида от руска гара и силно се съмнявам дали той може да отиде при приятел, колега, познат от някоя романо-германска гара.
„
цитирайА сега сериозно ще си кажа заучената приказка.
Трабва да си дебил да отричаш Романо-германската цивилизация-велика, огромна, древна, владела векове света. Лично аз никога не съм се изказвал против Величието на Рим и производните му по късно империи. Човечеството им дължи много-добро и лошо.
Много векове по късно се появява и Източната цивилизация-млада, без достатъчно практика, култура, способност за управление. Освободила се от татари, монголи, ако щеш и от западно васалство тя също почва да търси място под слънцето и се отваря на Запад наивно и позитивно. Гражданския елит започва да говори френски, военният немски. Освен преподаватели за училища, университети, офицери и цяли полкове войска приема и стотици хиляди гастарбайтери от периодично гладуваща Европа-най вече германци. Романогерманската цивилизация приема доверчивостта и позитивизма за слабост и в последните двеста и 50 години периодично се стреми
да покори , а и унищожи младата цивилизация.
Първо кръстоносен поход срещу еретичното православие/впрочем и срещу нас също//, после шведи, после французи, после германци...Тези да ги наречем приливи стигат до Москва, а и един път влизат в нея. Неизменно след това е идвал и отливът. Новата цивилизация е стигала до столиците на централна и Западна Европа . При тези приливи и отливи са се позоционирали според посоката и народи , които не принадлежат напълно към нито една от двете цивилизации. Балканите, Прибалтика, Кавказ...И докато една от страните Финландия нацели ваксата да е добре и с Запада и Изтока, при това го разбра по най-болезнен начин/ и днес е сред най успешните държави" то останалите народи при всеки прилив и отлив много приличаме на изтърбушените лодки, гемии и прочие боклуци които океанът изхвърля и съответно оставя при всеки прилев и отлив. Тези народи си имат елити за " всеки случай"-елит за прилива , елит за отлива. И това е жалкото. Вместо да си построим диги както финландците и нидерландците/честито официално име-заучих го / и движенията на вълните да не са така определящи, тези народи се носят по водата според силата на течението.
И понеже онзи от "добрия матрЯл" ми цитира бандеровците, довели страната си до гражданска война и неописуема мизерия-от нас са по зле, би трябвало да знае повече за тези приливи и отливи.
Да вземем Крим. През 60те бях на лагер там-Артек. Тогава Западът повдигаше правата на Кримчани, че насила ги асимилират като украинци, днес пък отново се застъпват за тях, но в обратната посока-порусначвали ги!? Кога са прави.
Убиха ирански генерал романо-германците/САЩ са производни/ Откровенно казано не знам дали правилно постъпиха, но беше голям вой когато руснаците по почти индентичен начин убиха генерал Дудаев.
И веднага се сещам, че проектът за ядрена централа в Иран е американски. Да но тогава Иран беше враждебен към СССР и ядрената програма бе добро нещо-като тази на Пакистан например. Смениха се нещата и вече ядрената програма е опасна и вредна. Тоест вредно е Иран да стане икономически и технологично по силен. Впрочем вредно беше и за нас това. А на автора ще кажа, че има при кого да отида от руска гара и силно се съмнявам дали той може да отиде при приятел, колега, познат от някоя романо-германска гара.
„
starforlife написа:
Ами да ти отговоря бре, Венци. Дори ще го направя по два начина, в два различни стила.
Начин първи:
- Ех, Тончо, ти, да ти кажа право, щеш да ми покъсаш червата от смях - истина ти казвам! Името на твоя френец беше Панапарт и ако той и да имаше три сърца, но московският цар, Кутузин и Саваров се не уплашили от него, а хванали го, заковали го в седемдесет и седем вериги и пратили го в пъкъла да прави плочи на дяволите. Видиш ли сега каква е работата! - рекъл дядо Либен и скачал от радост.
- А ако да не са ингелизите, то кой ще да ни прави игли? - попитал хаджи Генчо. - А всеки вече знае, че иглата е умно и разумно нещо.
- Ех, чудна работа! Аз мисля, че иглата е малка работа: и нашите цигани могат да направят игла - рекъл Янаки
- А знаете ли какво ще аз да ви кажа? Ингелизите пратили на московеца една игла и рекли му: "Я гледай ти какви работи правиме ние!" А московецът я вземал, направил си от нея чибуче и върнал я на ингилизите. "А ние с такива игли пушиме тютюн; пушете и вие и чудете се" - казал московецът...
Е, Венци… Отговорил ти бай Любен Каравелов още преди 200 и повече години.
vencivaleri1951 написа:
А може ли авторът да ни осветли по въпроса
с чии космически апарати летят от четвърт век американските астронавти и болшинството американски ракети с чии двигатели се движат?
с чии космически апарати летят от четвърт век американските астронавти и болшинството американски ракети с чии двигатели се движат?
Ами да ти отговоря бре, Венци. Дори ще го направя по два начина, в два различни стила.
Начин първи:
- Ех, Тончо, ти, да ти кажа право, щеш да ми покъсаш червата от смях - истина ти казвам! Името на твоя френец беше Панапарт и ако той и да имаше три сърца, но московският цар, Кутузин и Саваров се не уплашили от него, а хванали го, заковали го в седемдесет и седем вериги и пратили го в пъкъла да прави плочи на дяволите. Видиш ли сега каква е работата! - рекъл дядо Либен и скачал от радост.
- А ако да не са ингелизите, то кой ще да ни прави игли? - попитал хаджи Генчо. - А всеки вече знае, че иглата е умно и разумно нещо.
- Ех, чудна работа! Аз мисля, че иглата е малка работа: и нашите цигани могат да направят игла - рекъл Янаки
- А знаете ли какво ще аз да ви кажа? Ингелизите пратили на московеца една игла и рекли му: "Я гледай ти какви работи правиме ние!" А московецът я вземал, направил си от нея чибуче и върнал я на ингилизите. "А ние с такива игли пушиме тютюн; пушете и вие и чудете се" - казал московецът...
Е, Венци… Отговорил ти бай Любен Каравелов още преди 200 и повече години.
тръгнал си да питаш Кичо за дизайнери ?!:o
на тоя кичозен селянин културата, като на Гетю курата..
тая провинциална тарамбука и цял влак книги да си купи,
се ще си е волски впряг..
цитирайна тоя кичозен селянин културата, като на Гетю курата..
тая провинциална тарамбука и цял влак книги да си купи,
се ще си е волски впряг..
... Уикицитата тоя път го докара до цитиране на Мирча КРИШАН, явно прихванал го по Дунава ... а показва и лош вкус, че дори моят делиормански ччепик го стяга та побърза да скочи в галоша.
Сигурно лоша поличба е да коментираш 13
цитирайСигурно лоша поличба е да коментираш 13
blackpredator написа:
тръгнал си да питаш Кичо за дизайнери ?!:o
на тоя кичозен селянин културата, като на Гетю курата..
тая провинциална тарамбука и цял влак книги да си купи,
се ще си е волски впряг..
на тоя кичозен селянин културата, като на Гетю курата..
тая провинциална тарамбука и цял влак книги да си купи,
се ще си е волски впряг..
15.
getmans1 -
12. vencivaleri1951 - Като говорим за инглизи и игли, я ми кажи инглизин моделиер 16:12
05.01.2020 17:59
05.01.2020 17:59
Е, да си дойдем на думата, за мен добър материал е всики който държи на рода си ...ТИ подържаш хора които над българския флаг развяват гордо руския
цитирай~ 11. blackpredator
Само се виж колко си смешен и жалък идиот.
Първо: Това, което пуснах като коментар на Венци НЕ е от Укипедия, а са мои знания, от палитрата, наречена обща култура (на "кичозен селянин културата"), които са дори част от мой постинг и то от времена, в които вас, фифи, ви нямаше тук.
Второ: С това "Кичопръцко" само се излагаш, защото всички знаят, че копираш "ЧерноПръцко". Тоест, показваш липса на въображение да си измислиш поне собствени лафове, ама то ти така си свикнал - да копираш. Особено учени думички, чрез които да се правиш на интелигент. Уви, дори пред такива като Плондерката ти не минава, а просто тя ти прави четки, защото я плондираш и по този начин всъщност правиш за смях. Да не говорим, че "ЧерноПръцко" се налага като "стандарт" и възприема като обръщение по твой адрес от напълно неутрални блогъри (Апостолов, Планинаря и прочие), а твоето жалко имитиращо скимтене не се възприема дори от изклецаната ви агитка.
Трето: Дори да съм цитирал Укипедия, а това вече казах, че не е така, но къде ти твоят петитен мозък е чувал името Андрей Шипилов например... Или да е чел историята на "РД" на самата официална страница на "Енергомаш"... Та, дори и да съм цитирал Укипедията, какво лошо? М? Нали дискутираме уж? Нали търсим Истината уж? Венци да не би да не ползва каквито и да са източници в повечето си и то измишльотини? М?
И като казах Венци, та да кажа и на него 2 думи.
~ 12. vencivaleri1951
Ето това си ти, Венци. Типичният чики~жия, който не повежда диалог по същество, а отклонява и разводнява темата в посоки, които да избегнат унизяването на изклецаната ВИ Русия и с едното да доведат Читателя до мнението: "Беееей, тоя Венци много знае бре!"
Знае? ... МъдИ!
цитирайСамо се виж колко си смешен и жалък идиот.
Първо: Това, което пуснах като коментар на Венци НЕ е от Укипедия, а са мои знания, от палитрата, наречена обща култура (на "кичозен селянин културата"), които са дори част от мой постинг и то от времена, в които вас, фифи, ви нямаше тук.
Второ: С това "Кичопръцко" само се излагаш, защото всички знаят, че копираш "ЧерноПръцко". Тоест, показваш липса на въображение да си измислиш поне собствени лафове, ама то ти така си свикнал - да копираш. Особено учени думички, чрез които да се правиш на интелигент. Уви, дори пред такива като Плондерката ти не минава, а просто тя ти прави четки, защото я плондираш и по този начин всъщност правиш за смях. Да не говорим, че "ЧерноПръцко" се налага като "стандарт" и възприема като обръщение по твой адрес от напълно неутрални блогъри (Апостолов, Планинаря и прочие), а твоето жалко имитиращо скимтене не се възприема дори от изклецаната ви агитка.
Трето: Дори да съм цитирал Укипедия, а това вече казах, че не е така, но къде ти твоят петитен мозък е чувал името Андрей Шипилов например... Или да е чел историята на "РД" на самата официална страница на "Енергомаш"... Та, дори и да съм цитирал Укипедията, какво лошо? М? Нали дискутираме уж? Нали търсим Истината уж? Венци да не би да не ползва каквито и да са източници в повечето си и то измишльотини? М?
И като казах Венци, та да кажа и на него 2 думи.
~ 12. vencivaleri1951
Ето това си ти, Венци. Типичният чики~жия, който не повежда диалог по същество, а отклонява и разводнява темата в посоки, които да избегнат унизяването на изклецаната ВИ Русия и с едното да доведат Читателя до мнението: "Беееей, тоя Венци много знае бре!"
Знае? ... МъдИ!
17.
getmans1 -
10. starforlife - А сега ще ти отговоря аз, малко по-конкретно и с факти: дати и имена: 15:24
05.01.2020 18:12
05.01.2020 18:12
СТАР, забеляза ли, че разговаряш с ВУНДЕРКИНД ... ДААА, през 60-та бил в КРИМ учил патриотизъм, съчувствал на горките украинци, контра на Хрушчов бил, и мечтаел за италЯнско ДУКАТИ от КОРЕКОМ ... после нещата си дошле на мястото ... първо в 62-ра отворили Кореком, после станал патриот а сега брани руснаците от украински фашисти, които първо били изтребени до крак ....
В торбата за случки за всеки случай има абсолютеше всичко ... даже и това което не съм казвал, и то там.
цитирайВ торбата за случки за всеки случай има абсолютеше всичко ... даже и това което не съм казвал, и то там.
Търсене
Блогрол
1. Украйна налага забрани за руски книги и музика - I-ва част
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част