Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2020 09:37 - Ех, тази Българска Народна Армия ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3425 Коментари: 37 Гласове:
6

Последна промяна: 27.01.2020 11:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                    ... И КАРАУЛНОТО ПОМЕЩЕНИЕ РАЗБИРА СЕ.
                                                       И НЕ СТАВАЙ СМЕШЕН 
                                          САМО ТАМ МОЖЕШЕ ДА ПРОЧЕТЕШ;

                                                    „ЕРОС И ЦИВИЛИЗАЦИЯ„
                                                      от ХЕРБЕРТ МАРКУЗЕ 

                                 ЕЙ, АВЕРЧЕ ... АМИ ТАБАНИТЕ ЗАБРАВИ ЛИ БЕ 
?
    / в БНА с табани се възнаграждава разкавачите на разни небивалици и откровени лъжи /


П.П.
Другарю ШКОЛНИК, не ме упреквай за една елементарна грешка която, забележи не променя нищо ... Тука някои толкова много се оправдавате с метафори и ефимизми, че чак ги превърнахте в гъзна хартия.

А,  и ти, другарю ШКОЛНИК ако прегледаш пак коментарите ще се хванеш в още една лъжа ... когато се изметна да говориш за изпитите аз вече бях те засякъл а ти беше засукал „сламката„ която ти подаде ЧП



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - тук Темата, е мноого тънка и..коварна,гет../ ще мисля още ))
27.01.2020 10:01
„ЕРОС И ЦИВИЛИЗАЦИЯ„
от ХЕРБЕРТ МАРКУЗЕ
цитирай
2. getmans1 - 1. fun1001 - тук Темата, е мноого тънка и..коварна,гет../ ще мисля още )) 10:01
27.01.2020 10:20
...
ха-ха-ха 1 написа:
ДЖУ, тук няма тема ... има дебела лъжа

fun1001 написа:
„ЕРОС И ЦИВИЛИЗАЦИЯ„
от ХЕРБЕРТ МАРКУЗЕ

цитирай
3. milady - тъй ли? поста е..мъжки, къде е лъжата..
27.01.2020 10:29

аз съм Воин,но не ставам за .войник..
цитирай
4. vencivaleri1951 - Гетьо, ама ти наистина ли????
27.01.2020 11:17
По добре продай казана! Първо Маркузе, а не Манкузе. За Манкузе може само да те похвалят в казармата - деятел на не Висока позиция в Коминтерна. Да ти кажа, че има разлика и между Прус и Пруст. Единият можеш в казармата, другият ще ти дойде нанагорно.
За да не те мъча повече обяснявам. Това бе Ирония Гетьо/блеки почти орнитоложки ти подсказа / към Гет, когато му написах че сходни според мен мисли съм открил в Маркузе и Лилов, като обясних къде и в какво. Пошегувах , че Лилов съм го открил сред фактурите/ за цивилизациите Лилов пише когато съм заклет счетоводител/, а Маркузе в караулното. Маркузе е в стихията си когато съм школник. И ако внимателно прочетеш коментарите ми в тях подробно съм написал кога съм се запознал с Франкфуртската школа. Първо като студент и то главно от критиките към нея,после по време на аспирантурата си при изпитите за кандидатски минимум. Там вече се изискваше да попрочетеш нещо и от авторите. И да обясня още един път.
Караулното и по късно канцеларията са метафора за времето в което двамата пишат по тази тема. Да ти обясня и какво е метафора- например когато наречеш някой епистоларен гамен- орнитолог.
ПП За ,,табаните,, в казармата. Ти си вероятно от любимите ми стари пушки в казармата. За подобна гавра с млад войник от взвода ми и по късно великолепен музикант вкарах двама селяндури от Хасковско в дисципа.
цитирай
5. starforlife - Хааааааа ха ха ха Прочетох този постинг... Прочетохи и предходния в едно с коментарите...
27.01.2020 11:18
И ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ СЕ УБЕДИХ, ЧЕ ВЕНЦИ Е НАГЪЛ И БЕЗОЧЛИВ ЛИЦЕМЕР И ЛЪЖЕЦ!
milady написа:
тъй ли? поста е..мъжки, къде е лъжата..

Юл, да съм написал аз, че "Ерос и цивилизация" на Херберт Маркузе ми е попаднала в караулното в казармата - да хване дикиш сред тези, които не просто попиват абсолютното лицемерие и лъжи на Венци и сродните му авери. Защото бях в казармата през 94-та - 95-та, а книгата е издавана един път в България през 1993-та.
ТОЕСТ, НЯМА КАК ВЕНЦИ ДА Я Е ЧЕЛ ПРЕДИ ПОВЕЧЕ ОТ 20 ГОДИНИ ПРЕДИ ТОВА, ЗАЩОТО ПО ОНОВА ВРЕМЕ ТАЗИ КНИГА НЕ Е ПРЕВЕЖДАНА И ИЗДАВАНА В БЪЛГАРИЯ, А Я ДОНЕСЕ ДЕМОКРАЦИЯТА!
Сега Венци може да надуе лъжата до това, че видиш ли книгата му е попаднала като френско издание, но само който не е ходил в казарма, само той може да допусне, че в караулното се подмятат книги и то такива и дори на чужд език, различен от руския, където (в тогавашния СССР) книгата също не е била издавана по онова време.

Извън Амстердам съм... Прибирам се утре по обед...
Е, Венци, ти от комплекси постоянно вплиташ Библиотеката ми (милиНката ми) в идиотските си брътвежи, но аз представи си не само имам книгата, а и съм я чел и то два пъти.
И утре ще я сложа в/у "кухнинския" ми плот (милиНкият ми) и ще й направя една фотосесия.

Радо и Юл, книгата е около 300 страници. Цитирайте ми, моля, по три числа в интервала от да речем 3 до 300, за да ги снимам утре с висока резолюция и включа в ебаващия спрямо Венци постинг, защото идиотът ЧерноПръцко с неговите глупендерски петитни брътвежи...
цитирай
6. starforlife - ~ 4. vencivaleri1951
27.01.2020 11:20
Венци, ЛЪЖЕЦО НЕДЕН...
Що не вземе да се скриеш в миша дупка, където ти е мястото бе, ЛИЦЕМЕР С ЛИЦЕМЕРИТЕ?!
цитирай
7. fun1001 - @@@ многоо хубав комент, френски..))))))))))
27.01.2020 11:29
Сега Венци може да надуе лъжата да това, че видиш ли книгата му е попаднала като френско издание, но койо не е ходил в казарма, само той ще допусне, че в караулното се подмятат книги и то такива и на чужд език./

до, по късно, излизам..за каффето/ с..каймак..
чудна Дискусия за..един понеделник, ребята..
цитирай
8. vencivaleri1951 - Що да се крия бе шишко.
27.01.2020 11:53
Я прочети внимателно диалога ми с Гет. Там в прав текст е записано кога съм се запознал с групата на Маркузе- като студент в лекциите и упражненията по философия.
Преди това съм писал, че Лилов, го махат от Политбюро, като Живков го критикува именно за увлеченията към неомарксистите . Как при това положение
ще мога сериозно да внушавам , че подобна литература се въргаля в казармата , а и се знае ,че подобни автори се издаваха в малки тиражи ,а в библиотеките имаха достъп главно професионалисти по съответната тема. Колкото и тъп да съм, все съм понаучил нещо от мама и жена ми , които бяха университетски преподаватели, а не са готвили яхния на онзи от караулното- този път не е метафорс
starforlife написа:
Венци, ЛЪЖЕЦО НЕДЕН...
Що не вземе да се скриеш в миша дупка, където ти е мястото бе, ЛИЦЕМЕР С ЛИЦЕМЕРИТЕ?!

цитирай
9. vencivaleri1951 - Аз мога да ,,надуя,, лъжи или истини
27.01.2020 11:56
споделени от теб на лични, но някак си не ми се ще да падам до нивото на групата Ви

quote=fun1001]Сега Венци може да надуе лъжата да това, че видиш ли книгата му е попаднала като френско издание, но койо не е ходил в казарма, само той ще допусне, че в караулното се подмятат книги и то такива и на чужд език./

до, по късно, излизам..за каффето/ с..каймак..
чудна Дискусия за..един понеделник, ребята..
[/quote]
цитирай
10. vencivaleri1951 - И ще помоля Гет,
27.01.2020 12:00
да коментира как той разбра написаното от мен до него за Маркузе в караулното и Лилов между фактурите? И не написа ли че продължавам с нелепата си ирония...
цитирай
11. starforlife - ~ 8. vencivaleri1951
27.01.2020 12:02
Не знам, Венци... Аз видях твое твърдение да си чел книгата в караулното в казармата.
Ако нещо съм сгрешил - ИЗВИНЯВАМ СЕ!

А по темата за "шишко"то, Венци...
Венци, МИЗЕРНИКО, да ме наричаш "шишко" се изчерпа минимум в два момента:
Първият беше още първия път, когато самият ти си се пудрил нещо фейс ту фейс да доказваш спрямо мен (надготвяне примерно, че е по темата за физическата визия), но когато аз поне 10 пъти приемах - ти се покриваше като ПУТЬО, КАКЪВТО СИ!
Вторият път беше когато поне 3 пъти заявявах, че винаги съм готов да се изправя до изклецания ти хореш или кореш (както е там да го ебеш) гол до кръста (а защо не само и по боксерки, че да личи и малката ми чурка - ха ха ха), че да видим кой е с по-мъжествена физика.

СХВАЩАШ ЛИ, ЧЕ НЕ ВЪРВИ ИДИОТИЯТА ВИ, ЗАЩОТО МИНИМУМ 15 БЛОГЪРА МЕ ПОЗНАВАТ РЕАЛНО, ВИЖДАЛИ СА МЕ МНОГОКРАТНО И ЗНАЯТ, ЧЕ ФИЗИКАТА МИ Е ТАКАВА, ЧЕ С ГОЛИ РЪЦЕ ОГЪВАМ ПОДКОВА?!

Тоест, когато кажете - на всички русофил-идиоти (дъртаци и слабаци) вкупом мога да ви играя на канадска, или да си направим едно рандори, ако ви стиска.
СХВАЩАШ ЛИ, ИДИОТ?
Схващаш ли, че аз като "шишко" правя 120 лицеви опори с две ръце, с една - 38, а ти и който и да е от агитката ви и една няма да направите с една ръка, а с две не ви давам повече от 15, м?
М?
М?
цитирай
12. starforlife - ~
27.01.2020 12:15
vencivaleri1951 написа:
И ще помоля Гет,
да коментира как той разбра написаното от мен до него за Маркузе в караулното и Лилов между фактурите? И не написа ли че продължавам с нелепата си ирония...

ЕЙ, ЛИЦЕМЕР...
Ти Чест и Достойнство знаеш ли какво е бе, ПУТЬО?
М?
Сега молиш, м?
Молиш да се потвърди, че може би аз съм сгрешил при бързото трасиране на коментарите и те набеждавам в нещо, което не е било, м?
А КОГАТО ТИ БЕЗ ТЕ ПРИКАНВАТ И МОЛЯТ БИ СЛЕДВАЛО САМ ДА ПОДДЪРЖАШ ДАДЕНА ДИСКУСИЯ, КОЯТО МНОГО ЧЕСТО ДОРИ САМ СИ ВЪЗБУДИЛ И КАТО СА ТЕ СГАЩИЛИ НАТЯСНО - СИ СЕ ИЗМЪКВАЛ КАТО ПЪЛЕН ПУТЬО, КАКЪВТО ПОВТАРЯМ, ЧЕ СИ - ТОГАВА?
ТОГАВА НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, М?
НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, ЧЕ ХОРАТА ИСКАТ ДА ПОКАЖАТ ДОКРАЙ КАКЪВ СОЛ-ТАШАК И ПЪЛЕН НЕКАДЪРНИК ИЛИ ИДИОТ СИ (според случая) И ТИ ПРОСТО МЛЪКВАШ, М?

А СЕГА ЩЕ МОЛИШ, М?
ДЕЕБА ТОЯ ДЪРТ ЛИЦЕМЕРЕН ЧИКИДЖИЯ, ДЕЕБА...

Аз да моля ли поне 15 човека тук да засвидетелстват комплексите ВИ, че като не можете с нещо реално да ме оборвате, си измисляте какво ли не, м?
ДА МОЛЯ ЛИ БЕ, ЛАЙНАР С ЛАЙНАРИТЕ?
цитирай
13. vencivaleri1951 - И ще помоля Гет, да коментира как той ...
27.01.2020 12:54
И каква дискусия с простак? Каква дискусия с хвалипръцко ? Каква дискусия с човек за когото учтива форма на обръщение е молене.... Не знам как , но в дома на родителите ми, по късно и в дома на семейството ми господстваха подобни форми на обръщение. Впрочем ако си забелязал, въпреки резкия и императивен тон на Гет , той не се ,,срамува,, да е възпитан.
А по темата не казваш истината. Ти не си глупав, въпреки , че не знаеш какво да правиш с даденостите си. Тоест , би трябвало да си наясно, че когато двама спорят за автори, вадят пред скоби/всеки както си разбира/ своя поанта от написаното от тях, то най-вероятно са попрочели нещо от тях , или в по лошия случай за тях. При това аз казах, че това е мое мнение и не претендирам че съм прав на всяка цена. Още повече, че във философията всяка прослойка разглежда по свой си начин, или по хегелиански -когато трупаш знания, трупаш неравенство. Как да продължа да дискутираме с теб, като ти например ще ме напсуваш, а аз ако ти отвърна ще заприличам на теб,
което в никакъв случай не искам. Тоест, не съм ти равен, подвивам опашка и напускам спора. Дори и най-претенциозно и блестящо направено ястие губи качествата си ,ако отсреща ти мляскат и се оригват.

starforlife написа:
vencivaleri1951 написа:
И ще помоля Гет,
да коментира как той разбра написаното от мен до него за Маркузе в караулното и Лилов между фактурите? И не написа ли че продължавам с нелепата си ирония...

ЕЙ, ЛИЦЕМЕР...
Ти Чест и Достойнство знаеш ли какво е бе, ПУТЬО?
М?
Сега молиш, м?
Молиш да се потвърди, че може би аз съм сгрешил при бързото трасиране на коментарите и те набеждавам в нещо, което не е било, м?
А КОГАТО ТИ БЕЗ ТЕ ПРИКАНВАТ И МОЛЯТ БИ СЛЕДВАЛО САМ ДА ПОДДЪРЖАШ ДАДЕНА ДИСКУСИЯ, КОЯТО МНОГО ЧЕСТО ДОРИ САМ СИ ВЪЗБУДИЛ И КАТО СА ТЕ СГАЩИЛИ НАТЯСНО - СИ СЕ ИЗМЪКВАЛ КАТО ПЪЛЕН ПУТЬО, КАКЪВТО ПОВТАРЯМ, ЧЕ СИ - ТОГАВА?
ТОГАВА НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, М?
НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, ЧЕ ХОРАТА ИСКАТ ДА ПОКАЖАТ ДОКРАЙ КАКЪВ СОЛ-ТАШАК И ПЪЛЕН НЕКАДЪРНИК ИЛИ ИДИОТ СИ (според случая) И ТИ ПРОСТО МЛЪКВАШ, М?

А СЕГА ЩЕ МОЛИШ, М?
ДЕЕБА ТОЯ ДЪРТ ЛИЦЕМЕРЕН ЧИКИДЖИЯ, ДЕЕБА...

Аз да моля ли поне 15 човека тук да засвидетелстват комплексите ВИ, че като не можете с нещо реално да ме оборвате, си измисляте какво ли не, м?
ДА МОЛЯ ЛИ БЕ, ЛАЙНАР С ЛАЙНАРИТЕ?

цитирай
14. milady - ВВ, аз винаги съм 2 крачки напред...
27.01.2020 13:21
просто имам вродени инстинкти, и ..акъл, и ОПИТ!!
така ме е научил Живота, да бъда..винаги готова, за ..всичкоо...
ти,също не знаеш, какъв е бил моят Учител -моят мъж,
с кого ще ме стреснеш.?
Уни-преподавателки по Психо, и философия
ще бъде интересно, да се срещнем за 2-3 ч..))
ноо, вие отказвате...ясно защо.
защото, сте меки марийки..книжни (блокови) плъхове..

аз ,не одобрявам жоро, да те обижда така ..просташки..
но вие, пък сте..мазни и подли мижитурки...таа, го разбирам..
айде, сега, давай ЛС, женчо..Не ти отива на бялата коса..
нищо, че си чел повече, от'средната среда".Важно е ,какво правиш..
и,надали, някоя 'стойностна' жена, ще се върже на такива..блоКови Герои, и локуми..

и, моля, не прибързвай толкова..
много хора,Го знаем..Батко..
/юлия
цитирай
15. vencivaleri1951 - Виж Юлия
27.01.2020 13:39
Имах баби и майка които обожавах, имам съпруга и дъщеря, които обичам, имало е дами които са ме правили щастлив. Епистоларни се запознах и с теб. Не ме карай да загърбвам уважението, признателността, обичта каквито животът ме е научил да изпитвам към по важната и красива половина на човечеството и да ти отговоря по начин който би обидил и двама ни.

quote=milady] просто имам вродени инстинкти, и ..акъл, и ОПИТ!!
така ме е научил Живота, да бъда..винаги готова, за ..всичкоо...
ти,също не знаеш, какъв е бил моят Учител -моят мъж,
с кого ще ме стреснеш.?
Уни-преподавателки по Психо, и философия
ще бъде интересно, да се срещнем за 2-3 ч..))
ноо, вие отказвате...ясно защо.
защото, сте меки марийки..книжни (блокови) плъхове..

аз ,не одобрявам жоро, да те обижда така ..просташки..
но вие, пък сте..мазни и подли мижитурки...таа, го разбирам..
айде, сега, давай ЛС, женчо..Не ти отива на бялата коса..
нищо, че си чел повече, от'средната среда".Важно е ,какво правиш..
и,надали, някоя 'стойностна' жена, ще се върже на такива..блоКови Герои, и локуми..

и, моля, не прибързвай толкова..
много хора,Го знаем..Батко..
/юлия
[/quote]
цитирай
16. vmir - Една загадка отпадна
27.01.2020 14:01
Разбрах тайната на Венцивалериевата неотразимост, с която по центрови данни на товарищ Костя блогърки в пенсионна възраст узряват яйцеклетки и неутешимо точат лиги по бат Венцо - защото още когато давал въоръжени наряди чел за Ерос с риск да бъде съден за отклоняване от службата. Като се добави и френския език на текста, става съвсем ясно какви неустоими желания предизвиква бат Венцо у дамите от всяка възраст.
цитирай
17. milady - :-))) цял живот се боря, да прогоня ЧФ/ човеш.форма..
27.01.2020 14:04
ВВ, аз не съм..Човек, нито жена...камо ли дама,
нежели..епистоларна..
още по-малко..няк'ва си блоКерка ,непоръбена/т.е.анонимна
да бъдем жестоки, и любящи Истината!
......Тя,ще ни спаси...
цитирай
18. getmans1 - Моят коментар при ЧП ... плюс КОМЕТАР
27.01.2020 14:40
4. getmans1 - се солидаризирал с мен, но там вече ...
14:32
vencivaleri1951 написа:
се солидаризирал с мен, но там вече толкова простотия се излива, че ако се пиеше, а не попиваше, то щяхме да вържем водния баланс


... Тук е мястото да цитирам ИКИМАУС ... „Обяснението е второ нахалство„ ... разбира се, че цитирам по памет.
... Ще цитирам и аФтора; ... „Тук се забавлявяме, бе„

... И в заключение Идна метафорича ефимизма; ... „Всичко неудобно е, СПАМ„

Ха забравих и поговорката; „С вашите камъни по вашите глави.„
цитирай
Редактирай | Изтрий

.... плюс КОМЕНТАР;

ЖОРО-СТАР ви подпука заради фукните ви
ЮЛИЯ, заради обидите ... и нека тя си каже още какво.
А,аз ... вие си знаете ЗАЩО.
цитирай
19. vencivaleri1951 - Гетьо,
27.01.2020 15:22
Ще се опитам да бъда вежлив и конструктивен.
По темата във вчерашния ти постинг аз бях съгласен, че подобни изцепки не са биография за бъдещ министър на културата . Не защото тя не разбира от изброеното и ,,не харесвано ,,от нея, а защото това е провокация от нейна страна. Нещо като фокусите на херцога и херцогинята британски. Както принцът трябва да държи на короната, така и тази дамичка трябва да държи на името на великите си създатели-дядо, баща, а и майка и е със сериозна биография в областта на културата.
Просташкото и разграничаване , на практика показва колко е силно свързана и зависима от името Любимови.

Не аз вкарах темата от по предишния ти постинг , а Гет. Като изключим комунисти, антикомунисти мисля че обменихме с Гет полезни за нас разсъждения, което би трябвало да е целта на присъствието в социалните мрежи. Върху този разговор ти построи некоректно внушение. Пак прегледах коментара си. За всеки средно-интелигентен човек е видно че караулното е метафора. Не бях запомнил, но и ,,усмивка,, съм сложил. След това пак там е написано, че познанията ми се простират до там по темата, колкото да взема изпита и минимума си по късно при аспирснтурата., а това не е много. Хайде опитай се ако можеш да обясниш философията на този си постинг.
цитирай
20. getmans1 - Ще се опитам да бъда вежлив и конс...
27.01.2020 15:52
vencivaleri1951 написа:
Ще се опитам да бъда вежлив и конструктивен.
По темата във вчерашния ти постинг аз бях съгласен, че подобни изцепки не са биография за бъдещ министър на културата . Не защото тя не разбира от изброеното и ,,не харесвано ,,от нея, а защото това е провокация от нейна страна. Нещо като фокусите на херцога и херцогинята британски. Както принцът трябва да държи на короната, така и тази дамичка трябва да държи на името на великите си създатели-дядо, баща, а и майка и е със сериозна биография в областта на културата.
Просташкото и разграничаване , на практика показва колко е силно свързана и зависима от името Любимови.

Не аз вкарах темата от по предишния ти постинг , а Гет. Като изключим комунисти, антикомунисти мисля че обменихме с Гет полезни за нас разсъждения, което би трябвало да е целта на присъствието в социалните мрежи. Върху този разговор ти построи некоректно внушение. Пак прегледах коментара си. За всеки средно-интелигентен човек е видно че караулното е метафора. Не бях запомнил, но и ,,усмивка,, съм сложил. След това пак там е написано, че познанията ми се простират до там по темата, колкото да взема изпита и минимума си по късно при аспирснтурата., а това не е много. Хайде опитай се ако можеш да обясниш философията на този си постинг.


... АСПИРАНТЕ, то и коментарът ми е, същото ... „усмивката„ срещу смачканият ми казан
... АСПИРАНТЕ, то и в другите случаи е същото ... влизаш в блога ми „одрискваш ме„ според представите си и спокойно МЕ НЕГЛИЖИРАШ сато си спамиш само защото аз съм се обявил за „свободна зона„ ... е, ако искаш примери точно сега няма проблем.
... АСПИРАНТЕ, след почти 7год. виртуално общуване е нелепо да ми припомняш дефиницията за метафора ... пък и всякакави други дефиниции, виждеш,че боли ... просто вникни в това което писах при ЧП и повторих тук ... елементарно е.

ПП ха сега де, къде отиват тогава думите ти от вчерашният ми постинг където цитараш „БАЕ„ си РАДОЙ ... ЗНАЧИ, аз ти отворих очите за новата руска министърка - ти, я оплю, после си проучил родата и миналото и, и, и, хоп ... обърна плочата ... била от СОЙ ... дагойба братчеТ, не си плюй така на муцината, ми тя си е твоя, уважавай си я. ... / иначе вече и на теб ще ти ходи такава тениска /
цитирай
21. vencivaleri1951 - Гетьо,
27.01.2020 16:37
Аз гледам основно руски и френски т в канали.
На живо гледах представянето на кабинета. Написах при теб, че премиерът в случая действа като бирник. Цяла Русия говори днес за хулиганката и връзкарката и никой не му идва на ум да погледне към важните рокади. Това е хитър ход, но според мен руските интелектуалци не го заслужават. А иначе, за мен и колегите ми по институт ,,На Таганка,, беше храм.
За Любимов и Висоцки знаехме всичко- дори и това което те бяха забравили...Представления, сказки, жени, деца, любовници...Не коментирах тогава родата и ,защото си мислех, че всички го знаят

quote=getmans1]
vencivaleri1951 написа:
Ще се опитам да бъда вежлив и конструктивен.
По темата във вчерашния ти постинг аз бях съгласен, че подобни изцепки не са биография за бъдещ министър на културата . Не защото тя не разбира от изброеното и ,,не харесвано ,,от нея, а защото това е провокация от нейна страна. Нещо като фокусите на херцога и херцогинята британски. Както принцът трябва да държи на короната, така и тази дамичка трябва да държи на името на великите си създатели-дядо, баща, а и майка и е със сериозна биография в областта на културата.
Просташкото и разграничаване , на практика показва колко е силно свързана и зависима от името Любимови.

Не аз вкарах темата от по предишния ти постинг , а Гет. Като изключим комунисти, антикомунисти мисля че обменихме с Гет полезни за нас разсъждения, което би трябвало да е целта на присъствието в социалните мрежи. Върху този разговор ти построи некоректно внушение. Пак прегледах коментара си. За всеки средно-интелигентен човек е видно че караулното е метафора. Не бях запомнил, но и ,,усмивка,, съм сложил. След това пак там е написано, че познанията ми се простират до там по темата, колкото да взема изпита и минимума си по късно при аспирснтурата., а това не е много. Хайде опитай се ако можеш да обясниш философията на този си постинг.


... АСПИРАНТЕ, то и коментарът ми е, същото ... „усмивката„ срещу смачканият ми казан
... АСПИРАНТЕ, то и в другите случаи е същото ... влизаш в блога ми „одрискваш ме„ според представите си и спокойно МЕ НЕГЛИЖИРАШ сато си спамиш само защото аз съм се обявил за „свободна зона„ ... е, ако искаш примери точно сега няма проблем.
... АСПИРАНТЕ, след почти 7год. виртуално общуване е нелепо да ми припомняш дефиницията за метафора ... пък и всякакави други дефиниции, виждеш,че боли ... просто вникни в това което писах при ЧП и повторих тук ... елементарно е.

ПП ха сега де, къде отиват тогава думите ти от вчерашният ми постинг където цитараш „БАЕ„ си РАДОЙ ... ЗНАЧИ, аз ти отворих о
цитирай
22. starforlife - ВЕНЦИ... ЧИКИДЖИЙО... НАЙ-НАПРЕД ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ ДА ТИ КАЖА ДА НЕ ЦИТИРАШ КОМЕНТАРИ, А ПРОСТО ДА ДАВАШ В ЗАГЛАВИЕТО НИШАН КОЙ РЕКОМЕНТИРАШ.
27.01.2020 17:42
ЗАЩОТО ПРАВИШ ПЪЛНИ КАШИ И ТОВА, ЧЕ НЕ ВЪЗПРИЕМАШ НЕЩО, КОЕТО ТИ КАЗВА ЧОВЕК, КОЙТО Е МИНИМУМ 4 ПЪТИ ПО-УМЕН ОТ ТЕБ - ха ха ха - ТОЕСТ, АЗ, Е МЕКО КАЗАНО ИДИОТИЯ.
А сега още яко простотия по шибаната ти/ ВИ смотана семка:
vencivaleri1951 написа:
И каква дискусия с простак?
ПРОСТАК Е НА МАЙКАТИ СИНА, ЯСНО ЛИ ТИ Е, ЧИКИДЖИЯ ИЗКЛЕЦАН?!
ПРОСТАК МОЖЕ ДА НАРЕЧЕШ СТАРФОРЛАЙФ, НО НЕ И ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ, С КОЙТО 10 СЕКУНДИ НЕ СИ/СТЕ КОНТАКТУВАЛ/И РЕАЛНО, НО НЕ СЕ СВЕНИШ ДА ГО ОПРЕДЕЛЯШ КАТО КАКЪВТО ТИ/ВИ ИЗНАСЯ. НО ДОРИ И СТАРФОРЛАЙФ НЕ МОЖЕ ДА НАРЕЧЕШ ПРОСТАК, ЗАЩОТО... ТАКА! Ха ха ха

vencivaleri1951 написа:
Каква дискусия с хвалипръцко ?
ХВАЛИПРЪЦКО Е КОРЕШЪТ ТИ, ХОРЕШЪТ ТИ ИЛИ КАКТО Е ТАМ ДА ГО ЕБЕШ. ТОВА ЯСНО ЛИ ТИ Е, ЛИЦЕМЕР ИЗКЛЕЦАН?!
МОЕТО "ХВАЛИПРЪЦКАНЕ" Е ПРОСТО ОГЛЕДАЛО НА ВАШЕТО, КОЕТО Е ОТКАКТО СТЕ ТУК. МОЕТО ГО ВИЖДАШ ОТ НЯМА И ГОДИНА И ПОЛОВИНА, А СЪМ ТУК КАКТО КАЗАХМЕ ПРЪВ. ТУК СЪМ ГОДИНИ ПРЕДИ ВСЕКИ ОТ ИЗКЛЕЦАНАТА ВИ АГИТКА, А ДО ПРЕДИ 6 ГОДИНИ ДОРИ НЕ ПОДОЗИРАХТЕ, ЧЕ СЪЩЕСТВУВАМ.
ДОКАТО ВАШАТА ИДИОТИЯ ТУК Е ОТ ПЪРВИЯ ВИ ДЕН! ФАКТ!

vencivaleri1951 написа:
Каква дискусия с човек за когото учтива форма на обръщение е молене.... Не знам как , но в дома на родителите ми, по късно и в дома на семейството ми господстваха подобни форми на обръщение. Впрочем ако си забелязал, въпреки резкия и императивен тон на Гет , той не се ,,срамува,, да е възпитан.
ВИЖ СЕГА, КАПУТ ПРОБИТ... ЩО ЗА ЧОВЕК СЪМ ТИ НЯМА КАК ДА ЗНАЕШ, ЯСНО ЛИ ТИ Е, ПЕДАЛ? ТУК ТИ КОНТАТКУВАШ С ЕДИН НИК И ТОВА СИ ГО ИЗБРАЛ САМ, ЗАЩОТО ДЕСЕТКИ ПЪТИ ИМАШЕ ВЪЗМОЖНАСТТА ДА ОПОЗНАЕШ ЧОВЕКА, А НЕ НИКА, НО ПОНЕЖЕ СИ/СТЕ САМО ДУМИ - ТА ВСЕ СИ ОСТАВАТЕ САМО С ПУДРЕНЕТО! АБСОЛЮТНО ГО ПРОУМЕЙ ТОВА С ТЪПАТА СИ КРАТУНА И ВНИКНИ, ЧЕ ВИЕ СТЕ ЕДНИ ВИРТУАЛНИ ИНВАЛИДИ, НА КОИТО ИМ ДАЙ САМО ВИРТУАЛНО ПЕРЧЕНЕ, ЗАЩОТО РЕАЛНО НЕ СТАВАТЕ И ЗА ПАМПЕРС!
КАКЪВ СЪМ АЗ В РЕАЛА, АМА ИЗОБЩО НЕ ТИ Е ЯСНО И НИКОГА НЯМА И ДА ТИ СЕ ИЗЯСНИ, А ТУК ЩЕ БЪДА ТАКЪВ, КАКЪВТО РЕША И КЪМ ВАС ЩЕ СЕ ОТНАСЯМ ТАКА, КАКТО РЕША, ЧЕ СТЕ ЗАСЛУЖИЛИ.
Казах вчера при мен, че след 8-ми феврури, след Деня на отворените врати на образованието в Амстердам, МОЖЕ БИ ще покажа всички мои дипломи и прочие квалификационни документи. Тогава ще видиш на снимка (А НИКОГА НЕ Е БИЛО ПРОБЛЕМ ОТ МОЯ СТРАНА СПРЯМО МЕН ДА СЕ УБЕДИТЕ В КАКВОТО ЖЕЛАЕТЕ С ОЧИТЕ СИ РЕАЛНО, НО ВИЕ БЯГАТЕ ОТ ТОВА, ЗАЩОТО БИХА ВИ ПРОПАДНАЛИ ОПОРНИТЕ ТОЧКИ), че Съпругата ти ми е колежка и то в пряк смисъл. Защото, ЧИКИДЖИЙО НЕПОРЪБЕН, съм завършил в Унгария обучение (при немски преподаватели) по Психология, профил "НЛП", квалификация "Психологическа война". Квалификация, свързана с една предходна моя работа, за която ви дай да се подгигилясвате, но на никого от вас, ташаци празни, не му стиска да се убеди в реалността й като част от трудовия ми път, въз основа на трудова книжка, че дори и безпроблемно влизане на територия, охранявана от специализирани полицейски сили.
КАНИЛ ЛИ СЪМ ТЕ И НА ТАКАВА ДЕМОНСТРАЦИЯ ТОЧНО СПРЯМО ТОВА ОБСТОЯТЕЛСТВО, ПУТЬО? М? КАНИЛ СЪМ ТЕ! ФАКТ!
Тоест, СМОТАНЯКО НЕДООНОДЕН, моето поведение спрямо вас е под знаменателя на агресивното унижение и цели да ви покаже, че онова време, когато заради изклецаната си сол-ташакова генералска или някаква друга партийна семка, имахте привилегиите и хората не смееха нищо в очите да ви кажат, защото отиваха на някое неприветливо място, отдавна отминаха и ВИЕ СИ ЗАСЛУЖАВАТЕ ПЪЛНОТО УНИЖЕНИЕ, ЗА ДА ПРОУМЕЕТЕ, ЧЕ СТЕ ПРОСТО ЕДНИ ПРЕСЪХНАЛИ СПУКАНИ КАПУТИ, които не са нужни на съвремието ама изобщо поради изклецаните си идиотски идеи и особено неподковано с нищо самочувствие, че сте нещо, при условие, че сте просто НИЩО.
Схвана ли, КАПУТ?
Георги Стоименов може да нарече не ти ВенциЗвънци ВалерЯнов... Не ти СанчоПанчо ЧикиджиТантуров... КАКТО РЕШИ.
ЗАЩОТО МУ СТИСКА!
ЗАЩОТО ИМА ТОПКИ, А НЕ ЗАЩОТО Е ПРОСТАК!
И защото ВИЕ сте жалки отрепки, които могат само виртуално да се пудрят и аз ВИ гледах сеира и "търпях" (да се чете: не ми пукаше за някакви си смотльовци и смешници) ТУК повече от 10 години, преди да извадя този НАРОЧЕН език и да ви ебавам путката майчина (ОБЪРНИ ВНИМАНИЕ, ЧЕ ТОВА Е ПЪРВИЯ ПЪТ КОГАТО УПОТРЕБЯВАМ ТОЗИ КРАЙНО НЕЛИЦЕПРИЯТЕН ИЗРАЗ И ЗНАЙ, ЧЕ ВСЕ ПАК МИ КОСТВАШЕ ДОСТА ДА ГО НАПИША! НО НЕ МИ Е ПРОБЛЕМ ПОСТОЯННО ДА МИ КОСТВА! А ТИ ГО ПРОВОКИРА С ПОРЕДНАТА СИ ЛЪЖА, ЧЕ ПСУВАМ, ДО КОЯТО ЩЕ СТИГНА СЛЕД МАЛКО.).
ТАКА, ЧЕ, ЛЬОЛЬО, В ЕДИН МОМЕНТ РЕШИХ, ОБЪРНАХ ЛИСТОТО И ЕТО МЕ ТАКЪВ, КАКЪВТО РЕША И МОГА ДА БЪДА И ТО НЕ САМО ВИРТУАЛНО, А ВИЕ ДА СКИМТИТЕ СПРЯМО ТОЗИ МИ ЕЗИК КАТО ПОМИЯРИ, КАКВИТО СТЕ!

vencivaleri1951 написа:
А по темата не казваш истината. Ти не си глупав, въпреки , че не знаеш какво да правиш с даденостите си.
РАЗБИРА СЕ, ЧЕ НЕ СЪМ ГЛУПАВ, ЗВЪНЦИ ЧИКИДЖИГЕНЕРАЛСКА СЕМКО! В СВЕТА ИМА ПОД 3% НАСЕЛЕНИЕ С МОЕТО АЙКУКУ.
Да се обзаложим ли, че твоето + това на изклецания ти кореш, хореш или както е там да го ебеш, като общ сбор, е почти по-малко от моето? М?
М?
Да се обзаложим ли, че ЧерноПръцковото трябва да го удвоите, за да стане маалко по-голямо от моето, м?
М?
М?
Хей така, ако искате със сертификат ще ви го докажа... Ако искате ще решим по 10-тина теста за интелигентност (които са доста различни от тези, с които е пълен Интернет) и аз се обзалагам с вас, че когато аз приключвам 10-тия, вие ще сте още на втория и резултатът ми ще е поне 4 пъти по-добър от вашия.
Хайде да пробваме, м? М? М? В "МЕНСА" вратите за мен са отворени винаги. Да ви изпитам, м? М? М?
ИЛИ ДА ТЕ ИЗПИТАМ ОЩЕ ТУК И СЕГА ДАЛИ ЗНАЕШ КАКВО Е НАПРИМЕР "ГИГА", "УМНИКО"?
Защото нали: вие умни, а аз (примерно) прост била-охранител.
То в "ГИГА" пълно с била-охранители като мен. Но нито един не е еблив комуняга като вас. А според вас що не е чикиджи-комуняга, е все по-долу интелектуално от вас, идиотите прости и необразовани. Според вашите тъпи петолъчкожигосана кратуни микроцефалски.

vencivaleri1951 написа:
Как да продължа да дискутираме с теб, като ти например ще ме напсуваш, а аз ако ти отвърна ще заприличам на теб, което в никакъв случай не искам. Тоест, не съм ти равен, подвивам опашка и напускам спора. Дори и най-претенциозно и блестящо направено ястие губи качествата си ,ако отсреща ти мляскат и се оригват.
ВЕНЦИ... ЛИЦЕМЕРИНО... ЛЪЖЕЦО...
ДОСЕГА АЗ НИКОГА НЕ СЪМ ПСУВАЛ НИТО ТЕБ, НИТО КОГОТО И ДА Е ЕБЛЬО ОТ ЖАЛКАТА ВИ АГИТКА! НИКОГА! ФАКТ!
ПОКАЖИ ЕДНО МЯСТО, НА КОЕТО СЪМ ГО НАПРАВИЛ, ЛЪЖЕЦО МИЗЕРЕН!
САМО ЕДНО!
Мога да те/ВИ наричам с каквито реша епитети, но да те/ВИ напсувам - ТОВА Е ИЗКЛЮЧЕНО ПРИ МЕН!
Първо, защото никога не го правя в Реала (но това не говори, че другият ми език ми е присъщ там, а просто, че не може да ми мине дори като мисъл през ума да те/ви напсувам)...
и
Второ, защото Майките ВИ не са виновни за нищо, че да се отнеса просташки спрямо тях, а не спрямо ВАС.
Виж сол-ташаковия ти бащичко мога да го обиждам колкото искам, защото е резонно.
Искаш ли да знаеш защо е резонно, чикиджи-сол-ташаков генералски пръдльо?
...


И, жалки, нищожни човече... Да се опитваш да кажеш по заобиколен път НАПРИМЕР: "Как да се надготвям с теб, Жоро, когато ти ще се уригаш при консумацията и ще ме засрамиш?" е пълна капутщина.
Най-малкото поради факта, че поне 4 Дами от съблогърките ни са хапвали и пийвали с мен поне по 5-6 пъти, 2 от тях - доста повече... По много повече от удесеторени тези 5-6 пъти... И никоя от тях не може да каже лоша дума за поведението ми на масата, а и извън нея.
Веднъж провокирахте Земела примерно да си отвори устата по подобен "проблем" и тя каза някои неща, които обаче не се възприемат от вас, защото опорните ВИ точки...
А Земела е Дама с образование, ценз, авторитет и положение в социума ни и ме познава от години. И не веднъж сме били на маса заедно.
Така, че: релевантно (и ноторно - и ноторно) е мнението на такива съблогъри, ВенциСолТашаков, какъв съм в Реала, а не на идиоти като теб.
(И ТролесаВалдор примерно.)

ПОНИМАЕШ, КАПУТ?
цитирай
23. eva666 - ..ето, това беше Прелома на дебата..венци, виж..
27.01.2020 18:14
А по темата не казваш истината. Ти не си глупав, въпреки , че не знаеш какво да правиш с даденостите си./

))))

венци, не целя да те обидя, напротив..
ти си Личност тук..сладкодумен си, начетен,образован.
и все пак, нещоо не е наред...
.........
нещо 'лепкаво и фалшиво,' мирише покрай вас..
погледни си..'приятелс.кръг"и коменти !!!!!!
аз, бих..умряла самотна, вместо, да имам такива..
дано, ме разбереш..като един безпартийно..мъдър)

цитирай
24. starforlife - ~ 23. eva666
27.01.2020 18:54
АМИ ИМЕННО, ЮЛ!
ВЕНЦИ Е ВСЕ ПАК СТОКА ОТ ИЗКЛЕЦАНАТА ИМ АГИТКА, КОЯТО СЕ Е ФОРМИРАЛА НА БАЗАТА НА ПОЛИТИЧЕСКИ ПРИСТРАСТИЯ. ТОЕСТ ДОРИ В ТОВА - КРАЙНО ЛИЦЕМЕРНО И ИДИОТСКИ!

Той ще определя с какви дадености съм аз, че пък и чак колко не мога да ги използвам!

АБЕЕЕ, ЛЬОЛЬОООО... ТАЯ ОТДАВНА СВЪРШИ БЕЕЕ!
ВРЕМЕТО, КОГАТО СЕ ПИШЕХА ХАРАКТЕРИСТИКИ ОТ РАЗНИ ИЗКЛЕЦАНИ ПАРТИЙНИ ИДИОТИ КАТО ВАС, ОТДАВНА УМРЯ И НИКОГА НЯМА ДА СЕ ВЪРНЕ!
Моите капацитети се оценяват от хора, които са с най-различен цвят на кожата дори.
И те оценяват моите технологични познания и умения да ръководя, а не дали съм червен, зелен или посинял от гняв, че някой си може да ми говори както реши ТУК.
СХВАЩАШ ЛИ, ПОМИЯР?
МОЖЕ ДА СИ ВЗЕМЕШ МНЕНИЕТО И ДА СИ ГО ЗАВРЕШ В ДЪРТИЯ, ПРЪДЛИВ ГЪЗ!
НИКОЙ НИТО ТИ ИСКА МНЕНИЕТО... НИТО ТО ОЗНАЧАВА НЕЩО И ВЛИЯЕ НА НЕЩО!
КОМУНИСТИЧЕСКИЯТ ИДИОТИЗЪМ ОТДАВНА СВЪРШИ И ТЕБ ТЕ ЧАКА ЕДИНСТВЕНО ЗАБВЕНИЕ И ПРЕЗРЕНИЕ ОТ ТАКИВА КАТО МЕН.

ПОНИМАЕШ, КАПУТ?


ПС: И, ИдиотВенциГенералСолТашаков,
утре ще те изненадам с постинг.
И след това ще си говорим след... да речем година отново.
За да видиш що за стока си и ти, и особено аверчетата ти тук недоонодени.
цитирай
25. getmans1 - да бе, стока, чисто и просто си е един ФАЛШИВ ГЕРОЙ ... е той.
27.01.2020 19:08
starforlife написа:
АМИ ИМЕННО, ЮЛ!
ВЕНЦИ Е ВСЕ ПАК СТОКА ОТ ИЗКЛЕЦАНАТА ИМ АГИТКА, КОЯТО СЕ Е ФОРМИРАЛА НА БАЗАТА НА ПОЛИТИЧЕСКИ ПРИСТРАСТИЯ. ТОЕСТ ДОРИ В ТОВА - КРАЙНО ЛИЦЕМЕРНО И ИДИОТСКИ!

Той ще определя с какви дадености съм аз, че пък и чак колко не мога да ги използвам!

АБЕЕЕ, ЛЬОЛЬОООО... ТАЯ ОТДАВНА СВЪРШИ БЕЕЕ!
ВРЕМЕТО, КОГАТО СЕ ПИШЕХА ХАРАКТЕРИСТИКИ ОТ РАЗНИ ИЗКЛЕЦАНИ ПАРТИЙНИ ИДИОТИ КАТО ВАС, ОТДАВНА УМРЯ И НИКОГА НЯМА ДА СЕ ВЪРНЕ!
Моите капацитети се оценяват от хора, които са с най-различен цвят на кожата дори.
И те оценяват моите технологични познания и умения да ръководя, а не дали съм червен, зелен или посинял от гняв, че някой си може да ми говори както реши ТУК.
СХВАЩАШ ЛИ, ПОМИЯР?
МОЖЕ ДА СИ ВЗЕМЕШ МНЕНИЕТО И ДА СИ ГО ЗАВРЕШ В ДЪРТИЯ, ПРЪДЛИВ ГЪЗ!
НИКОЙ НИТО ТИ ИСКА МНЕНИЕТО... НИТО ТО ОЗНАЧАВА НЕЩО И ВЛИЯЕ НА НЕЩО!
КОМУНИСТИЧЕСКИЯТ ИДИОТИЗЪМ ОТДАВНА СВЪРШИ И ТЕБ ТЕ ЧАКА ЕДИНСТВЕНО ЗАБВЕНИЕ И ПРЕЗРЕНИЕ ОТ ТАКИВА КАТО МЕН.

ПОНИМАЕШ, КАПУТ?


ПС: И, ИдиотВенциГенералСолТашаков,
утре ще те изненадам с постинг.
И след това ще си говорим след... да речем година отново.
За да видиш що за стока си и ти, и особено аверчетата ти тук недоонодени.

цитирай
26. vmir - Сега вече бат Венцо:
27.01.2020 20:23
Януари свистеше, а всички видяха,
как лъже ги чаровният мъж,
и ядосани щом го разбраха,
плюха го с гняв изведнъж.
Рече им плютият мъж-
звънна над моята стряха
тихият пролетен дъжд!"
цитирай
27. vencivaleri1951 - Ей Вмире, внимавай
27.01.2020 23:46
В караулното освен Маркузе имаше и Лилиев:))))
Бедата на агитката ви е ,че подценявате другите, при силно
Надценено собствено присъствие.

анонимен написа:
Януари свистеше, а всички видяха,
как лъже ги чаровният мъж,
и ядосани щом го разбраха,
плюха го с гняв изведнъж.
Рече им плютият мъж-
звънна над моята стряха
тихият пролетен дъжд!"

цитирай
28. vencivaleri1951 - Юлке, никакъв прелом не е ...Очаквана и търсена фрустрация на човек със силно понижено
28.01.2020 00:08
самочувствие. Кресчендото се смяташе, че е марка на кастратите в операта. Изглежда тази категория се е разширила

Аз не съм самотник Юлке. Преди малко се чудех с кого се пързалят внуците ми. С гадже или майка си:)
Ето в такива моменти ми е малко самотно, защото ако си сложа кънките и отда да покарам, ще ме гледат като изкопаемо.


eva666 написа:
А по темата не казваш истината. Ти не си глупав, въпреки , че не знаеш какво да правиш с даденостите си./

))))

венци, не целя да те обидя, напротив..
ти си Личност тук..сладкодумен си, начетен,образован.
и все пак, нещоо не е наред...
.........
нещо 'лепкаво и фалшиво,' мирише покрай вас..
погледни си..'приятелс.кръг"и коменти !!!!!!
аз, бих..умряла самотна, вместо, да имам такива..
дано, ме разбереш..като един безпартийно..мъдър)


цитирай
29. getmans1 - ЖАЛКО ...
28.01.2020 00:36
vencivaleri1951 написа:
самочувствие. Кресчендото се смяташе, че е марка на кастратите в операта. Изглежда тази категория се е разширила

Аз не съм самотник Юлке. Преди малко се чудех с кого се пързалят внуците ми. С гадже или майка си:)
Ето в такива моменти ми е малко самотно, защото ако си сложа кънките и отда да покарам, ще ме гледат като изкопаемо.


eva666 написа:
А по темата не казваш истината. Ти не си глупав, въпреки , че не знаеш какво да правиш с даденостите си./

))))

венци, не целя да те обидя, напротив..
ти си Личност тук..сладкодумен си, начетен,образован.
и все пак, нещоо не е наред...
.........
нещо 'лепкаво и фалшиво,' мирише покрай вас..
погледни си..'приятелс.кръг"и коменти !!!!!!
аз, бих..умряла самотна, вместо, да имам такива..
дано, ме разбереш..като един безпартийно..мъдър)




... Жалко, че пак не си уцелил ваксата а ЮЛИЯ го е казала перфектно ... даже ще го припомня ...


eva666 написа:
...... нещо 'лепкаво и фалшиво,' мирише покрай вас..
погледни си..'приятелс.кръг"и коменти !!!!!!
аз, бих..умряла самотна, вместо, да имам такива..
дано, ме разбереш..като един безпартийно..мъдър)


цитирай
30. vmir - 27. vencivaleri1951 - Ей Вмире, внимавай
28.01.2020 03:42
vencivaleri1951 написа:
В караулното освен Маркузе имаше и Лилиев:))))
Бедата на агитката ви е ,че подценявате другите, при силно
Надценено собствено присъствие.

анонимен написа:
Януари свистеше, а всички видяха,
как лъже ги чаровният мъж,
и ядосани щом го разбраха,
плюха го с гняв изведнъж.
Рече им плютият мъж-
звънна над моята стряха
тихият пролетен дъжд!"



Точно това правя, бат Венцо Мюнхаузен - внимавам в картинката.
И понеже въпросите по същество използваш не за да им отговаряш, а за да "доказваш", че подценяват знанията и качествата ти, аз тук питам себе си как присъствието на Лилиев в караулното ще спаси горещата според теб връзка между МаНкузе и Лилов, с която не аз, не Гет, не Жоро или Гети, а ти сам започна, бре? Ми то не само Лилов, не даже и Путин, а сам барон Мюнхаузен не може да се сравнява с теб, и защото ти си толкова скромен, аз просто се опитвам да покажа мащаба на твоя потенциал. А ти вместо да оцениш вниманието ми към висините ти, се опитваш да ме принизяваш, сякаш съм някаква мравка, която не знае що е мащаб, логика и асоциация.

Моля те, не ми цитирай Лилиев като доказателство, че го познаваш и още, че аз не съм чувал за него, за да разбера, че си го срещал не само в караулното. И тъй като още преди десетина години ти казах, че ти си обучен по методиката за ускорено ограмотяване на неумеещи да четат агитатори (четенето е много трудна дейност и трябва де се избягва от всеки уважаващ себе си агитатор), при която логиката е забранена, за да не пречи на асоциативните връзки, мога да направя обоснованото предположение, че ти асоциираш Лилов с МаНкузе не по някаква друга причина, а защото факта, че Людмила Живкова не е устояла на чара на Лилов те е впечатлил дълбоко и непреодолимо. А преобразяването ти от срамежлив младеж в пръв чаровник, който след прочитането на "Ерос ..." започва да предизвиква ускорено узряване на яйцеклетки или повторната им поява у пенсионерките няма как да си обясни романа между Лилов и Людмила освен, че и Лилов като теб е чел "Ерос ..." на МаНкузе, щом самата царска щерка го е намерила за неотразим поне колкото теб. (А тук Жоро, който дори не знае, че без прочитането на "Ерос..." един мъж не може да бъде обект на сериозен интерес за жените, седнал да се съмнява в теб, ама ха...)

Елементарно, Уотсън, не е ли?
цитирай
31. vencivaleri1951 - В караулното освен Маркузе имаше и ...
28.01.2020 09:25







Вмире, ще преведа това което исках да ти кажа.
А то е, че е кощунство да правиш каламбур от стихове а един блестящ поет и още повече да го вкарваш редом с просташките ни приказки. Нали не искаш да смятам че не разпознаваш Лилиев в това което си написал. ,,Тихият пролетен дъжд звънна над моята стряха,,
Как кореспондира този стих с всичкото ,, ежене ,, по горе

За Лилов не мога да разбера как така претендиращ/и с право/ за съвременност човек вади пред скоба евентуална близост на някого като аргумент за , или против светогледа, реализацията, полезността на друг човек. Не гледаш качествата на някого, а неговите политически или интимни симпатии.
Лилиев например се смята за човек категорично различаващ се от режима след 9 ти септември- не е написал нито едно стихотворение след тази дата. Аз съм комунист , но това никак не ми пречи да търся хармония в думите му когато съм ,,поразбутан,, душевно.
За теб е достатъчно, че Лилов е левичар за да зачеркнеш ерудиция и надареност, която и най сериозните му опоненти никога не са отричали. Ти дори стигаш до дребнавата клюка на кварталните тетки, които убиват дните си в ровене в чуждите чаршафи.


анонимен написа:
vencivaleri1951 написа:
В караулното освен Маркузе имаше и Лилиев:))))
Бедата на агитката ви е ,че подценявате другите, при силно
Надценено собствено присъствие.

анонимен написа:
Януари свистеше, а всички видяха,
как лъже ги чаровният мъж,
и ядосани щом го разбраха,
плюха го с гняв изведнъж.
Рече им плютият мъж-
звънна над моята стряха
тихият пролетен дъжд!"



Точно това правя, бат Венцо Мюнхаузен - внимавам в картинката.
И понеже въпросите по същество използваш не за да им отговаряш, а за да "доказваш", че подценяват знанията и качествата ти, аз тук питам себе си как присъствието на Лилиев в караулното ще спаси горещата според теб връзка между МаНкузе и Лилов, с която не аз, не Гет, не Жоро или Гети, а ти сам започна, бре? Ми то не само Лилов, не даже и Путин, а сам барон Мюнхаузен не може да се сравнява с теб, и защото ти си толкова скромен, аз просто се опитвам да покажа мащаба на твоя потенциал. А ти вместо да оцениш вниманието ми към висините ти, се опитваш да ме принизяваш, сякаш съм някаква мравка, която не знае що е мащаб, логика и асоциация.

Моля те, не ми цитирай Лилиев като доказателство, че го познаваш и още, че аз не съм чувал за него, за да разбера, че си го срещал не само в караулното. И тъй като още преди десетина години ти казах, че ти си обучен по методиката за ускорено ограмотяване на неумеещи да четат агитатори (четенето е много трудна дейност и трябва де се избягва от всеки уважаващ себе си агитатор), при която логиката е забранена, за да не пречи на асоциативните връзки, мога да направя обоснованото предположение, че ти асоциираш Лилов с МаНкузе не по някаква друга причина, а защото факта, че Людмила Живкова не е устояла на чара на Лилов те е впечатлил дълбоко и непреодолимо. А преобразяването ти от срамежлив младеж в пръв чаровник, който след прочитането на "Ерос ..." започва да предизвиква ускорено узряване на яйцеклетки или повторната им поява у пенсионерките няма как да си обясни романа между Лилов и Людмила освен, че и Лилов като теб е чел "Ерос ..." на МаНкузе, щом самата царска щерка го е намерила за неотразим поне колкото теб. (А тук Жоро, който дори не знае, че без прочитането на "Ерос..." един мъж не може да бъде обект на сериозен интерес за жените, седнал да се съмнява в теб, ама ха...)

Елементарно, Уотсън, не е ли?

цитирай
32. getmans1 - Като домакин ще се намеся само с реплика и пример ... все по темата ...
28.01.2020 10:33
vencivaleri1951 написа:


Вмире, ще преведа това което исках да ти кажа.
А то е, че е кощунство да правиш каламбур от стихове а един блестящ поет и още повече да го вкарваш редом с просташките ни приказки. Нали не искаш да смятам че не разпознаваш Лилиев в това което си написал. ,,Тихият пролетен дъжд звънна над моята стряха,,
Как кореспондира този стих с всичкото ,, ежене ,, по горе

За Лилов не мога да разбера как така претендиращ/и с право/ за съвременност човек вади пред скоба евентуална близост на някого като аргумент за , или против светогледа, реализацията, полезността на друг човек. Не гледаш качествата на някого, а неговите политически или интимни симпатии.
Лилиев например се смята за човек категорично различаващ се от режима след 9 ти септември- не е написал нито едно стихотворение след тази дата. Аз съм комунист , но това никак не ми пречи да търся хармония в думите му когато съм ,,поразбутан,, душевно.
За теб е достатъчно, че Лилов е левичар за да зачеркнеш ерудиция и надареност, която и най сериозните му опоненти никога не са отричали. Ти дори стигаш до дребнавата клюка на кварталните тетки, които убиват дните си в ровене в чуждите чаршафи.


... ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ПРЕХВЪРЛЯШ СВОИТЕ ЧАЛЪМИ НА ДРУГИТЕ, ЗАНИМАШ НИ С ЛИЧНОСТНИ НЕЩА ... ТОВА Е ЕДНО И ВТОРОТО СЛАГАШ В УСТИТЕ НА ХОРАТА ДУМИ НЕИЗРЕЧЕНИ ОТ ТЯХ А В ГАЛАВИТЕ ИМ МИСЛИ КОИТО НЕ СА СИ И ПОМИСЛЯЛИ ... сега отива за примера ... И ТАКААА, ЕТО ГО И ПРИМЕРЧЕТО;


... ПОСОЧИ МИ Я ТАЗИ МОЯ ИРОНИЯ В ПОСТИНГА, ТОЧНО СРЕЩУ АЛ. ЛИЛОВ, ЧЕ И В КОМЕНТАРИТЕ МИ ...

ШОПИНсУМ1951 написа:
След като осмиваш негово виждане по даден въпрос, аргументирай се в какво не е прав и запознай ни с твоите идеи.
А ако искаш да впечатлиш Постил и Джули , то с ,,птичките,, е достатъчно

... А, ИРОНИЯТА ОПРЕДЕЛЕНО ИМА И ТЯ Е НАСОЧЕНА КЪМ ВАС, ЧУГУНОГЛАВИТЕ НОСТАЛГИЦИ ... Забравихте за АЛ. ЛИЛОВ и за пътя който той ви поведе ...

И още, репликата МОДЕРЕН ЛЯВ СОЦИАЛИЗЪМ си е точно на ЛИЛОВ, произнасяна стотици пъти в интервюта и изказвания в НС ... Дали след ЛЯВ има запетайка или не няма никакво значени ... ТОЙ казва, че социализма ви е бил НЕДЕМОКРАТИЧЕН и алтернативата е модерния и ляв модел от западен вид ... СПОМНИ СИ за т.н. идейни течения в БКП и защо бяха създадени и къде са ТЕ СЕГА В КООРДИНАТНАТА ВИ СИСТЕМА.

ТО хубаво е повече фосфор ама и памет нада а не носталгия.

цитирай„

... ПРЕДИ ДА ПУСНА ТОЗИ ПОСТИНГ ИМА ДВЕ ИДЕИ ЗА НЕГО КАТО КОНТРА ПУНК ЗА ТЕБЕ ... ЕДНАТА БЕ „КАРАУЛНОТО„ И ТОЗИ ПРИМЕР
... АЗ ЕДНА ДУМА НЕ СЪМ КАЗВАЛ ЗА ЛИЛОВ В ЛИЧНОСТЕН ПЛАН - ТИ ГИ НАДРЪНКА ТИЯ ГЛУПОСТИ А ПОСЛЕ МЕН ВИНИШ ... ВЪРНИ СЕ ПЪК КЪМ ПОСТИНГА ПРЕГЛЕДАЙ И ЩЕ ВИДИШ КОЙ И КАК.

цитирай
33. starforlife - ДА ВИДИМ КЪДЕ В КООРДИНАТНАТА ТИ СИСТЕМА, ВЕНЦИ, СА ПОНЯТИЯТА "БЕЗПРИСТРАСТНОСТ", "ПРАВДИВОСТ", "НЕПРЕДУБЕДЕНОСТ", "ЧЕСТ"
28.01.2020 11:05
В предходния коментар Радо (getmans1) ти е дал пример за лицемерието ти, сега аз ще дам друг:
В 31-ви коментар под този постинг, ти, лицемерни сол-ташако, критикувайки Любо (vmir) написа:
Вмире, ще преведа това което исках да ти кажа.
А то е, че е кощунство да правиш каламбур от стихове а един блестящ поет и още повече да го вкарваш редом с просташките ни приказки.
И сега ти давам пресен-пресен пример от 20 часа и 19 минути стощи, от 14-ти коментар ето тук http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2020/01/27/misyl.1693789 , където този, на когото симпатизираш заради политически пристрастия (което тук лицемерно се опитваш да отхвърлиш като нормално), нищо, че не блести с много ум, напротив, написа:
апелес..от Лозенец е в пъти По, от Парцалев от трупата на Нидерландския кралски сатиричен театър
Но ти там естествено мълчиш (Как да не си лицемерен путьо тогава?). Мълчиш, при все, че идиотът ЧерноПръцко "рови костите" на един велик български актьор, при все, че е крайно неуместно, особено пък без никакъв аргумент, "да го вкарва (Идиотът-Пърдятор да вкарва Великана-Парцалев имам предвид) редом с просташките ни приказки".
Твоето "умно" оправдание защо там мълчиш като путьо при използване на такива похвати, които нерелевантно (и неноторно - и неноторно) се опитваш да пришиеш тук и сега на Любо (vmir)?
М?

В същия този 31-ви коментар под този постинг, ти отново лицемерно написа:
Нали не искаш да смятам че не разпознаваш Лилиев в това което си написал. ,,Тихият пролетен дъжд звънна над моята стряха,,
Как кореспондира този стих с всичкото ,, ежене ,, по горе
А как точно релевантно (и ноторно - и ноторно) кореспондира Парцалев с моя милост - крал на нидерландския сатиричен театър - ха ха ха?
И това ли ви е интелигентната ирония: да пишете плоски недомислици, които в лицемерните ви очи изглеждат умни и интересни?
Умни са за такива като "калните павета" от локвата.
(Да, видях новия ти постинг. Аз обаче ти изказвам съчувствие за провокиралото те да го направиш и ти отлично знаеш защо. Засега положително няма да го коментирам, но ще го направя и тогава ще ти дам нов паралел с Идиота-Пърдятор. Засега ще продължа релевантно (и ноторно - и ноторно) с това, че явно си се научил да боравиш със снимки и няма вече проблем да видим най-после прословутото ти църковно кръщелно или да признаеш най-после, че тогава противно на това, което сега говориш - се опита да унизиш дори Децата ми, не само мен - аз след минути вече бях показал, че за пореден път бръщолевиш каквото е в твоята глава, но не и в Реалността, а теб още те чакаме, вече повече от 4 месеца, да ни убедиш, че поне малко морално право имаше за това, вследствие на поне факта, че си кръстен наистина, а не е поредната ти нагла и долна лъжа.)
А са интересни (връщам се на последното си изречение преди да напиша дълги "отклонения", които са по теата на коментара ти, който репликирам)... Та, а са интересни за такива идиоти като тези, които се приобщавате към харесващите един пълен идиот, страхливец и мишок, какъвто е ЧерноПръцко.

Юлия ти го каза повече от добре... Радо ти го натърти...
Това ли припознаваш като хора, които харесваш да изпълват обкръжението ти? Хора като Идиотът-Пърдятор, който никога не води диалог с аргументи, а единствено зад идиотския си селташки сленг се опитва да прикрие ниската си обща култура, слабо образование и абсолютен дефицит на езикови ресурси?
Е да ти е честито обкръжението, ако и в Реала харесваш и се обграждаш с такива хора. Аз харесвам интелигентни и образовани като Любо и затова и в Реала се познаваме от години, а вие тук само си почесвате ташаците, защото имате нужда да се чувствате поне малко значими, а не пълни лузъри.
цитирай
34. vmir - Грешен пас, бат Венцо, направо чутовен автогол.
28.01.2020 12:14
vmir написа:
Моля те, не ми цитирай Лилиев като доказателство, че го познаваш и още, че аз не съм чувал за него


BB1951 написа:
Вмире, ще преведа това което исках да ти кажа.
А то е, че е кощунство да правиш каламбур от стихове а един блестящ поет и още повече да го вкарваш редом с просташките ни приказки. Нали не искаш да смятам че не разпознаваш Лилиев в това което си написал. ,,Тихият пролетен дъжд звънна над моята стряха,,


Каламбура не е мой, а на Радой Ралин, на който претендираш да си гУлееееем фен. Eто ти го в оригинал:
"Всичките щом го разбраха, плюха го с гняв изведнъж. Рече им плютият мъж: "Звънна над моята стряха тихият пролетен дъжд!""

С което съвсем точно познах, че ще ме изобличаваш като непознаващ Лилиев, защото твоя метод ми е ясен. И дори направих да демонстрираш, че и "свистящия януари" можеш да нарочиш за идилична пролет, за да набедиш някого в нещо гадно, уви.

Гафа ти е по-голям от на ЧерноПръцко и кореша ти взети заедно и повдигнати на квадрат. Когато кореша ти привидя в мой цитат на Платон (когото много добре УЖ познавал) идеалното доказателство за простащината ми. Щото за неуки хора може да сте титани на знанието, изтънчени естети и нежни диши, но за човек със средна обща култура сте ясни от километър. Сори, но това е плачевната истина и да не ти я кажа е равнозначно да те оставя да принизяваш мен и приятелите ми. Жоро ви го каза ясно - цялата ви групичка е от въздухари, ще добавя, че ровичкате нета за имена и засукани думички, и по най-беглите анотации изсипвате ехидно имена и понятия да мислят ощетените от природата, че имате нещо наум, което не само те не знаят... Не сте оригинални, защото тази изтъркана тактика за будали и абдали е била и продължава да бъде държавна политика вече 103 години.
цитирай
35. vencivaleri1951 - Ами извинявай. Не го знаех това на Ралин.
28.01.2020 13:57
Откровено казано не мисля, че е прав в този си каламбур, но грешката е определено моя. Помислих, че ти си ,,стихоплетство,, на гърба на поета. Можеше веднага да кажеш кой е авторът и така е редно. Никой не знае всичко, а и не е нужно. Знанието носи и страдание.
Разликата е другаде. Ти говориш за демокрация,антикомунизъм, но има ли анти, няма демокрация. Ти много повече си спомняш за сърпа и чука ,отколкото аз. Ти говориш за групи, ячейки, кой по умен и глупав. Дали е умен или глупав човек не зависи от него. Зависи какво ще направи с това което му е отпуснала природата. Ти например често говориш за подтискане на чувства, мисли...за репресии. По случайност познавам ,,икономист,,-почти съседи сме. Тук като изключим,, Босия,, няма човек, който да е репресиран колкото ИКО. Изхвърлени и той и жена му от работа поради единствената причина, че са съветски възпитаници. И всичко отначало ,след като са те върнали в първи клас. Преди девети фашистка или не, но имаме държава. След 9ти комунистическа, но имаме държава. Днес сме разградена територия в която дебили си играят на управленци. Говоря за целия политически сектор. А ние понеже много знаем и сме начетени го докарахме две фуражки да ни управляват


quote=vmir]
vmir написа:
Моля те, не ми цитирай Лилиев като доказателство, че го познаваш и още, че аз не съм чувал за него


BB1951 написа:
Вмире, ще преведа това което исках да ти кажа.
А то е, че е кощунство да правиш каламбур от стихове а един блестящ поет и още повече да го вкарваш редом с просташките ни приказки. Нали не искаш да смятам че не разпознаваш Лилиев в това което си написал. ,,Тихият пролетен дъжд звънна над моята стряха,,


Каламбура не е мой, а на Радой Ралин, на който претендираш да си гУлееееем фен. Eто ти го в оригинал:
"Всичките щом го разбраха, плюха го с гняв изведнъж. Рече им плютият мъж: "Звънна над моята стряха тихият пролетен дъжд!""

С което съвсем точно познах, че ще ме изобличаваш като непознаващ Лилиев, защото твоя метод ми е ясен. И дори направих да демонстрираш, че и "свистящия януари" можеш да нарочиш за идилична пролет, за да набедиш някого в нещо гадно, уви.

Гафа ти е по-голям от на ЧерноПръцко и кореша ти взети заедно и повдигнати на квадрат. Когато кореша ти привидя в мой цитат на Платон (когото много добре УЖ познавал) идеалното доказателство за простащината ми. Щото за неуки хора може да сте титани на знанието, изтънчени естети и нежни диши, но за човек със средна обща култура сте ясни от километър. Сори, но това е плачевната истина и да не ти я кажа е равнозначно да те оставя да принизяваш мен и приятелите ми. Жоро ви го каза ясно - цялата ви групичка е от въздухари, ще добавя, че ровичкате нета за имена и засукани думички, и по най-беглите анотации изсипвате ехидно имена и понятия да мислят ощетените от природата, че имате нещо наум, което не само те не знаят... Не сте оригинални, защото тази изтъркана тактика за будали и абдали е била и продължава да бъде държавна политика вече 103 години. [/quote]
цитирай
36. getmans1 - . . . ЛЕ-ЛЕЕЕЕ, ВМИРЕ, . . . Ами, ако ...
28.01.2020 14:32
... ЛЕ-ЛЕЕЕЕ, ВМИРЕ, ...
Ами, ако към това се прибави и това, че цели 4-5 ВВ1951 ме обижда на „КНЯЗ МИШКИН„ ... докато някой не го „светна„ кое-що е ... хахахаха ... еба си интелегентитите дето са се нататрузили тука в блога.


vmir написа:

Каламбура не е мой, а на Радой Ралин, на който претендираш да си гУлееееем фен. Eто ти го в оригинал:
"Всичките щом го разбраха, плюха го с гняв изведнъж. Рече им плютият мъж: "Звънна над моята стряха тихият пролетен дъжд!""

С което съвсем точно познах, че ще ме изобличаваш като непознаващ Лилиев, защото твоя метод ми е ясен. И дори направих да демонстрираш, че и "свистящия януари" можеш да нарочиш за идилична пролет, за да набедиш някого в нещо гадно, уви.

Гафа ти е по-голям от на ЧерноПръцко и кореша ти взети заедно и повдигнати на квадрат. Когато кореша ти привидя в мой цитат на Платон (когото много добре УЖ познавал) идеалното доказателство за простащината ми. Щото за неуки хора може да сте титани на знанието, изтънчени естети и нежни диши, но за човек със средна обща култура сте ясни от километър. Сори, но това е плачевната истина и да не ти я кажа е равнозначно да те оставя да принизяваш мен и приятелите ми. Жоро ви го каза ясно - цялата ви групичка е от въздухари, ще добавя, че ровичкате нета за имена и засукани думички, и по най-беглите анотации изсипвате ехидно имена и понятия да мислят ощетените от природата, че имате нещо наум, което не само те не знаят... Не сте оригинални, защото тази изтъркана тактика за будали и абдали е била и продължава да бъде държавна политика вече 103 години.

цитирай
37. vmir - 35. vencivaleri1951 - Ами извинявай. Не го знаех това на Ралин.
28.01.2020 16:41
Радва ме, че сам се извиняваш и си признаваш грешката без никой да те принуждава по някакъв начин. Това говори за благовъзпитаност и аз наистина не усещам баща ти като главорез и мародер, вероятно защото си е имал признати заслуги от Югославия, които са му били достатъчни за добра кариера в България, особено с необходимия гръб и протекция от СССР. Това говори и за уравновесеност и улегналост в рода ти, споменавал си, за потомствената ви обвързаност с СССР, в Югославия партизаните бяха хранени от Чърчил, не се е налагало баща ти да се занимава с кокошкарски и мандраджийски и криминални набези, нито да се доказва с издевателства след 9.IX.1944 както по възпитаниито на други червени блогъри личи, че са се изявявали предците им. Затова и те приемат като аристократ, защото те нямат смелостта и предпоставките да се освободят от белезите на кокошкарството, непремереното старание да излъжат на всяка цена при тях не е идеологическа повеля, а манталитет оформен в условия на страх и неовладяна алчност, че ако не излъжат няма да са те и може да изгубят този безценен за тях навик и източник на безброй придобивки. И това го свързвам в най-голяма степен с кореша ти, когото ти по чисто идеологически причини се опитваш за представиш за най-репресиран, защото бил съкратен от работа по времето на Филип Димитров. Пълна легенда е това, че бил преследван заради руската си диплома, този тип налъга безсрамно като уж приятел на някои хора в блога, а лъжливостта и повратливостта му са недостижими, лъже безсрамно и теб самия. Под мерлин69 спря да се подвизава, защото всестранната му неграмотност прозря отвсякъде, а и загуби мотив да се прави на душеприказчик на ЛеонЛеонов. Виж му заглавието от днес под един от последните му никове - не ни трябвала еврозона, щото юана дрън - дрън. А помниш ли какви призиви и икономически прогнози правеше за бутането на валутния борд когато се разрази аферата с КТБ? И дребнодушието не се изчерпва дотук, виж го само как трие и променя предишни текстове пред очите на всички, за да подмени ситуацията... Наистина ли не виждаш това, или му вярваш, чи го прави от любов към Русия??? Не си ли забелязал уникалната му повратливост в най-различни посоки, легендите, под които се изявява, вярвайки, че околните са толкова тъпи, че няма да забележат? За мен отношението на този тип е оформено от атавистичен страх, че има какво да крие от семейната си история по 9.IX.1944 и възползването от съветската окупация, която е единственото нещо, на което най-меко казано, неизменно държи. Затова са му необходими и всичките глупави легенди за големите му компетентности в области, където му лъсна голия невеж задник, и т.н.

Хайде сега дребната кокошкарска душичка да изтрие и този постинг както предишния за да се почувства важна в кокошкарското си нищожество.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6052746
Постинги: 2727
Коментари: 26374
Гласове: 9600
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031