Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2020 11:42 - А, не е ли така ....
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1856 Коментари: 24 Гласове:
11

Последна промяна: 02.02.2020 11:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                     ...

  Изписаха с огнени букви: "С паметник стърчиш ни на главата и скверниш ни небето и земята"  

  image  
"С паметник стърчиш ни на главата и скверниш ни небето и земята" и "Поклон пред жертвите на комунизма! България помни!"

С тези огнени в буквален и преносен смисъл думи, подредени със стотици горящи свещи пред паметника на съветската армия снощи, в дена за почит към жертвите на комунизма беше демонстрирано неодобрението към идеологията, която спорният монумент символизира. Епиграмата на големия Радой Ралин се оказа актуална и днес, защото паметникът на окупатора наистина скверни българската земя.


 https://faktor.bg/bg/articles/novini-balgariya-izpisaha-s-ogneni-bukvi-s-pametnik-starchish-ni-na-glavata-i-skvernish-ni-nebeto-i-zemyata

image

 



Гласувай:
12



1. anngry - Здравейте, Радо! :D
02.02.2020 12:44
Както онази вечер Ви казах, обещах на Жоро-Стар да наминавам и дори коментарам когато ми дойде отвътре.
В този мой пост http://anngry.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/12/08/po-dobre-boliashta-istinata-otkolkoto-jivot-v-zabludi.1637797 тогава показах заснета от мен лично паметната плоча на сградата на здравното заведение, в което работя. :D
Трябва да се помни! Определено трябва да се помни, че комунистическият режим е взел най-много жертви сред интелигенцията на България!
цитирай
2. cortana - https://www.capital.bg/interaktiv/debati/11_triabva_li_pametnikut_na_suvetskata_armiia_v_sofiia_da/1023419_triabva_li_pametnikut_na_suvetskata_armiia_v_sofiia_d
02.02.2020 13:20
Под линка четем, че 57% от изказалите мнение са ЗА демонтиране на въпросния паметник, а 43% са ПРОТИВ.
Аз лично не съм привърженичка на това да се рушат паметници, но определено не съм съгласна с едно нещо, което беше дискутирано преди време и това е, че не е хубаво най-високият обект в Борисовата градина да е този паметник и то във върховата си точка да е автомат, извисяващ се над всичко останало. Според мен нито посланието е правилно по начало дори, още по-малко е хубаво такъв символ. Има къде, къде по-приятни начини да се увековечи все пак достойната смърт на руските войници от това да се втълпява превъзходство над всичко с преднамерено символизиране на базата на психологическо въздействие.
цитирай
3. getmans1 - Както онази вечер Ви казах, обещах ...
02.02.2020 17:29
anngry написа:
Както онази вечер Ви казах, обещах на Жоро-Стар да наминавам и дори коментарам когато ми дойде отвътре.
В този мой пост http://anngry.blog/lichni-dnevnici/2018/12/08/po-dobre-boliashta-istinata-otkolkoto-jivot-v-zabludi.1637797 тогава показах заснета от мен лично паметната плоча на сградата на здравното заведение, в което работя. :D
Трябва да се помни! Определено трябва да се помни, че комунистическият режим е взел най-много жертви сред интелигенцията на България!


... Багодаря за посещението и ... дано Ви стане навик ... хахаха
Често ме питат „Кои са известнитие интелегенти избити тогава„ ... е, как да цитираш такъв когато за тях са изтрили всичко ... От 1 до 8 клас учехме че това на 09.09. било „Всенародно антифашистко въстание„ и с помоща на ЧА сме били освободени от „фашистко робство„ ... след това, че било „ социалистическа революция„ която установила „народна власт„.
... Ха, забравих, осъдили Д. Пешев и си присвоиха спасението на еврете ... пустите му евреи ... уж ги мразят пък в края на краищата всички спаситепи им се пишат ... сигуно за да има кого да мразят.
цитирай
4. getmans1 - Под линка четем, че 57% от изказа...
02.02.2020 17:44
cortana написа:
Под линка четем, че 57% от изказалите мнение са ЗА демонтиране на въпросния паметник, а 43% са ПРОТИВ.
Аз лично не съм привърженичка на това да се рушат паметници, но определено не съм съгласна с едно нещо, което беше дискутирано преди време и това е, че не е хубаво най-високият обект в Борисовата градина да е този паметник и то във върховата си точка да е автомат, извисяващ се над всичко останало. Според мен нито посланието е правилно по начало дори, още по-малко е хубаво такъв символ. Има къде, къде по-приятни начини да се увековечи все пак достойната смърт на руските войници от това да се втълпява превъзходство над всичко с преднамерено символизиране на базата на психологическо въздействие.


... Кортни през годините няколко пъти разказвах как в Русе преди 9 години беше разчистено около „Альошата„ от високите 60-годишни дървета и за 09.05. да блесне а след само три седмици Пантеона на възрожденците за 02.06. беше обрасъл с бурени човешки бой. Това се случи през последната година на „червения кмет„ ... Паметника на „Царя Освободител„ издигнат по инициатива на тогавашни русофили го инсталират точно срещу НС ... Е, като се има предвид колко някои си обичат символиката ... прави си изводите.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Аз и по история нямах шестици и петици,
02.02.2020 19:14
, но със заслужените четворки помня, че извънредният съдебен състав е клауза от мирния договор в Париж. Тоест той е куриран от съюзниците , които с различно участие диктуват ставащото у нас до подписването на договора. Пак ,,четворките, ми помнят, че не са вносители на законопроекта комунистите, а земеделците в лицето на Никола Петков и ГМ Димитров /Гемето/ - бащата на Мозер. Нещо повече законопроектът в голямата си част е взет от проекта на Багрянов за мирен договор , който той се опитва през лятото на 44 та да сключи с американци и англичани и които отказват, защото не са предложени и обсъждани репарации за окупираните от нас територии от нас в Сърбия и Гърция. Тоест към законодателната инициатива за извънредния трибунал у нас, комунистите нито са инициатори, нито законотворци. В деня на разглеждането кооптират Трайчо Костов като съвносител, както правят и останалите фракции в парламента. В резултат на трибунала са разстреляни тези 300 души - останалите да помилвани. В Норвегия например присъдите са по малко, но разстреляните са над 1000 души. Впрочем Столтенберг старши е сред съдиите...Какво пречи на синът му да е шеф на НАТО? Да не забравяме, че норвежката компартия свали петолъчката след БКП.
Проблемът с репресиите не е в тези хора от плочата. Има сред тях несправедливо наказани, но има и такива на които един разстрел им е малко. Ужасното се случва веднага след 9 септември, когато отмъщението взима връх и стават наистина страшни неща. Произволът на 9ти септември е реплика на произволът от 9 ти юни.
Радой Ралин Гетьо е участник и страна в деветосептемврийските събития. Той е и в комисията по създаване на паметника. Помисли за цитатът ,дали е на място.
Иначе ще се съглася с ,,belle amie,,, че мястото , още повече с това доминиране на паметника не е там. Факт е обаче, че построен и в него да вградили сянка едни от най-големите ни скулптори. И не последното е причина паметникът да е ,,имунитет,,

цитирай
6. vmir - 3. getmans1,
02.02.2020 19:21
А пък в моите учебници пишеше, че в 1923 е избухнало първото антифашистко въстание в света и трябва да сме най-горди от всички, защото е избухнало в България.
Освен това пропускаш, че Пешев е осъден за антисемитизъм, както таварищ Путин определи наскоро такива като него "антисемитская сволочь" и няма как да е другояче, защото в учебника ми пишеше, че евреите са спасени от славната БКП, следователно Пешев е антисемит и злодей за затвора.

Колкото до Н. Петков, ГМ Димитров и Трайчо Костов, слушайки бат Венцо се досещам, че те очевидно сами са си поръчали смъртните присъди и другарите просто са уважили волята им. Защото са демократи и най-мразят да се пречи на мечтите на хората.
цитирай
7. cortana - ДРУГАРЮ ВЕНЦИ, ЩЕ СИ ПОЗВОЛЯ ОТНОВО ДА КАЖА СЛЕДНОТО:
02.02.2020 19:47
КАКТО ВИНАГИ ВИЕ СЕ ПРАВИТЕ, ЧЕ НЕ ЗАБЕЛЯЗВАТЕ ТЕЗИ ОТПРАВЕНИ КЪМ ВАС ДУМИ, КОИТО НЕ ВИ ИЗНАСЯТ!

Аз обаче ще продължа да настоявам да ми отговорите на два въпроса:
Въпрос първи: 'ДА ОТКАЖАТ БЛОГЪРИ КОИТО НЕ ПРАВЯТ ПОКЛОН ПРЕД ,,БИСЕРИТЕ,, МУ В БЛОГА' ОТ КАКВО, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??!
ОТ КАКВО ЦЕЛИ ДА ОТКАЖЕ БЛОГЪРИТЕ ЖОРО, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??!
Въпрос втори: След като определихте Бел Ами като жиголо, а мен като Бел Амито на Жоро (и двете твърдения са Ваши думи, така ли е?), ТРЯБВА ЛИ ДА ОЗНАЧАВА ТОВА, ЧЕ ТВЪРДИТЕ ЗА МЕН, ЧЕ СЪМ..... ЛЕКА ЖЕНА??!

ОТГОВОРЕТЕ, ПОДЛИ ЧОВЕЧЕ, А НЕ СЕ ПРАВЕТЕ, ЧЕ НЕ ЧЕТЕТЕ И НИЩО НЕ ВИ ПИТАМ!
И после продължете безочливо да се правите на жертва и крайно лицемерно да питате в какво лъжете или какво безчестно правите!
цитирай
8. vmir - Бат Венцо е красивото лице на путинското хибридно поразделение в блога.
02.02.2020 20:16
Затова някои блогърки узряват яйцеклетки немедленно след като прочетат негов коментар. Молодец бат Венцо!
цитирай
9. vencivaleri1951 - Вмире,
02.02.2020 20:18
Извънреден състав създават и водачите на Френската революция. Това попречи ли без един всички да ,,минат,, под гилотината . Е Марат е убит в банята си, но това не променя факта. Тленните останки на Кромуел ще бъдат ,,обесени,, и ще висят под заплахата от смърт за този който ги свали...,, Революциите изяждат децата си,, и това е
безотказно. Така,че примерът ти потвърждава правилото. Иначе в нещо да греша?

анонимен написа:
А пък в моите учебници пишеше, че в 1923 е избухнало първото антифашистко въстание в света и трябва да сме най-горди от всички, защото е избухнало в България.
Освен това пропускаш, че Пешев е осъден за антисемитизъм, както таварищ Путин определи наскоро такива като него "антисемитская сволочь" и няма как да е другояче, защото в учебника ми пишеше, че евреите са спасени от славната БКП, следователно Пешев е антисемит и злодей за затвора.

Колкото до Н. Петков, ГМ Димитров и Трайчо Костов, слушайки бат Венцо се досещам, че те очевидно сами са си поръчали смъртните присъди и другарите просто са уважили волята им. Защото са демократи и най-мразят да се пречи на мечтите на хората.

цитирай
10. vmir - 9. vencivaleri1951,
02.02.2020 20:26
vencivaleri1951 написа:
Иначе в нещо да греша?



Грешката ти е, че нямаш грешка, бат Венцо! Корти просто не може да повярва на очите си, че може да има безгрешни хора. И си мисли, че всички грешим. Но ти и Путин опровергавате този хилядолетен предразсъдък и откривате нова ера първо в историята на планетата Земя, а после и но цялата вселена.

Да живеят всички БеКаПе-та по всички земни кълбета! Ура, другари!
цитирай
11. vencivaleri1951 - Точно навреме
02.02.2020 20:32
Преди час се върнах от Пирот. На честотите на нашето радио Zirok между Цариброд и Пирот се появи сръбско BELAMI. К, ви ги правим сега. ?
Сега за бисерите и Жоро... В друго време, при друг сленг бих ти отговорил с цитат от....,,не хвърля бисерите пред... Многоточията ще бъдат вече чести при евентуални коментари по между ни защото всичко приемаш буквално. Добре, че не си в Израел , където и дамите задължително служат. Как ли би изпълнила командата,,Легни,,?

quote=cortana]КАКТО ВИНАГИ ВИЕ СЕ ПРАВИТЕ, ЧЕ НЕ ЗАБЕЛЯЗВАТЕ ТЕЗИ ОТПРАВЕНИ КЪМ ВАС ДУМИ, КОИТО НЕ ВИ ИЗНАСЯТ!

Аз обаче ще продължа да настоявам да ми отговорите на два въпроса:
Въпрос първи: 'ДА ОТКАЖАТ БЛОГЪРИ КОИТО НЕ ПРАВЯТ ПОКЛОН ПРЕД ,,БИСЕРИТЕ,, МУ В БЛОГА' ОТ КАКВО, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??!
ОТ КАКВО ЦЕЛИ ДА ОТКАЖЕ БЛОГЪРИТЕ ЖОРО, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??!
Въпрос втори: След като определихте Бел Ами като жиголо, а мен като Бел Амито на Жоро (и двете твърдения са Ваши думи, така ли е?), ТРЯБВА ЛИ ДА ОЗНАЧАВА ТОВА, ЧЕ ТВЪРДИТЕ ЗА МЕН, ЧЕ СЪМ..... ЛЕКА ЖЕНА??!

ОТГОВОРЕТЕ, ПОДЛИ ЧОВЕЧЕ, А НЕ СЕ ПРАВЕТЕ, ЧЕ НЕ ЧЕТЕТЕ И НИЩО НЕ ВИ ПИТАМ!
И после продължете безочливо да се правите на жертва и крайно лицемерно да питате в какво лъжете или какво безчестно правите![/quote]
цитирай
12. vencivaleri1951 - Гетьо,
02.02.2020 20:50
А кога е построен Пантеонът? И защо бе загасен ,,вечния огън,, Толкова ли пречеше ъова, че човекът който предложи този паметник-костница запали и огъня?
Ами хвани се и окоси бурените човече. Какво ти пречи, за бензина ли ти се свиди. Ето в Лозенец демократите имаха навика да цапат костницата. Като не ги хванем, чистим ние. Хванем ли ги чистят те. Вече няколко години не го правят. Освен че чистили и пердах яли

quote=getmans1]
cortana написа:
Под линка четем, че 57% от изказалите мнение са ЗА демонтиране на въпросния паметник, а 43% са ПРОТИВ.
Аз лично не съм привърженичка на това да се рушат паметници, но определено не съм съгласна с едно нещо, което беше дискутирано преди време и това е, че не е хубаво най-високият обект в Борисовата градина да е този паметник и то във върховата си точка да е автомат, извисяващ се над всичко останало. Според мен нито посланието е правилно по начало дори, още по-малко е хубаво такъв символ. Има къде, къде по-приятни начини да се увековечи все пак достойната смърт на руските войници от това да се втълпява превъзходство над всичко с преднамерено символизиране на базата на психологическо въздействие.


... Кортни през годините няколко пъти разказвах как в Русе преди 9 години беше разчистено около „Альошата„ от високите 60-годишни дървета и за 09.05. да блесне а след само три седмици Пантеона на възрожденците за 02.06. беше обрасъл с бурени човешки бой. Това се случи през последната година на „червения кмет„ ... Паметника на „Царя Освободител„ издигнат по инициатива на тогавашни русофили го инсталират точно срещу НС ... Е, като се има предвид колко някои си обичат символиката ... прави си изводите.[/quote]
цитирай
13. cortana - Другарю Венци, вече много пъти Ви се обърна внимание да не цитирате чужди коментари след като не умеете, защото създавате буламачи.
02.02.2020 21:18
Но уви, Вие явно не сте свикнали да Ви поучават, защото сте със самомнението, че винаги Вие сте най-знаещият и най-можещият.
Жоро дори постинг излъчва специално за Вас, в който Ви даваше насоки как се борави при цитирането на коментарите тук. Това сега като пиар ли го приемате или е просто истина, показваща настройката на Жоро към Вас по принцип да бъде все пак от полза и Вашата посредственост да положите малко усилие да се научите??
Но да оставя това сега настрана и да покажа 'фината' ирония, на която се възхищават приятелите Ви. И дори ще си позволя да попитам валеска това Ваше поведение на увъртане и нови гадни подмятания кефи ли я и с какво точно е по-различно от грозната, но прямота на Смарти?

vencivaleri1951 написа:
Преди час се върнах от Пирот. На честотите на нашето радио Zirok между Цариброд и Пирот се появи сръбско BELAMI. К, ви ги правим сега. ?
Сега за бисерите и Жоро... В друго време, при друг сленг бих ти отговорил с цитат от....,,не хвърля бисерите пред... Многоточията ще бъдат вече чести при евентуални коментари по между ни защото всичко приемаш буквално. Добре, че не си в Израел , където и дамите задължително служат. Как ли би изпълнила командата,,Легни,,?
Виже сега, ГЛУПАКО! Вие може да го смятате и за духовито и дори фина ирония, но това, което продължавате да сеете не е нищо друго освен селяния! Пък нека Какиният пак се опитва да подмята колко сте Вие аристократ-столичанин, а ние селски нищовци!
Когато Жоро каже например: 'Венеция е един страхотен град, който посетих наскоро!', това е фукерене според всички от компанийката ви. Сега обче Вашето 'върнах се от Пирот' е напълно естествено,нали?! Да, естествено е и ние за разлика от вас няма да започнем дюдюкания както започвате вие! Но така е и естествено за някои съблогери наместо Пирот и прочие, да посещават Фракфурт, Амстердам, Париж, Виена, Сан Франциско и прочие. Въпрос не само на финансови възможности, а и на професионални среди.
Някои ходите на екскурзия или прли роднини в Пирот, други в командировки в изброените (примерно) градове. Какво му е невъзможното и фукарското? Че вместо 200 лева, едно такова пътуване излиза да речем 800 ли? Ми казах вече, въпрос на възможности.
Аз не съм дребнава душичка като кореша Ви или Какиния, за да се хвана и започна да Ви подигравам за това смешно 'Zirok'. Просто като все пак добронамерен човек бих си позволила да Ви препоръчам когато знаете, че сте зле в нещо, да не напъвате да го показвате и на околните, защото ставате смешен в техните очи. По-добре бъдете естествен! Зная, трудно е за Вас! Дори непосилно трудно и затова не го правите, но се опитвайте поне. Никой не Ви се възхищава на глупостите, които мислите за нещо превръщащо Ви в интелигент.
Да обърна внимание и на нещо друго: Аз с Вас говоря на 'Вие'! Защото не се познаваме и Вие сте доста по-възрастен от мен. Това е израз на възпитанието ми, селското. Това е израз и на все пак уважението ми пред белите Ви коси. Защо обаче Вие си позволявате да говорите с мен на 'ти', това оставям на околните да преценят. Не, мен не ме бърка! Нито се сърдя! Просто не е привично за 'аристократ-столичанин', какъвто Ви изкарваше Какиният. Просто това като допълнение към много други неща показва, че Вие не ме уважавате като събеседник, когото не познавате реално, за да има резон да ми говорите на 'ти'.
И тук е момента да припомня нещо, а не Вие отново и отново да говорите глупости за прословутото Ви кръщелно: Аз приканвах ли ви поне два пъти да определите дата, час и място, когато да намина и взема откъдето кажете въпросното копие на кръщелно?? Дори казвах, че не искам и да вземам копие, а само да ми покажете оригинала, държейки го Вие, а аз дори не слизайки от колата! Така ли беше, Другарю Венци??! Така беше! Защо тогава Вие настоявате да Ви бил даден български адрес, че да изпратите копие, което всъщност с нищо не доказва, че не е фалшификат??! За да е Вашата, както сте бил свикнал някога??! Докога да е все Вашата, другарю Венци??!

НАКРАЯ ДА КАЖА, ЧЕ ПОДМЯТАНЕТО ВИ КАК СЪМ ЩЯЛА ДА РЕАГИРАМ НА КОМАНДАТА 'ЛЕГНИ', АКО СЪМ БИЛА В АРМИЯТА, МОГА ДА ГО КОМЕНТИРАМ ПО ДВА НАЧИНА!
Единият е, че ВИЕ СМЯТАТЕ ПРОСТАЩИНАТА ЗА ДУХОВИТОСТ И ФИНА ИРОНИЯ, НО ТОВА НЕ Я ПРЕВРЪЩА В ДРУГО, ОСВЕН ПРОСТАЩИНА!
А вторият е груб точно колкото Вашата грубост и е: Вие така ли реагирахте, че това Ви дойде на ума? Когато Ви заповядваха в казармата 'легни', лягахте по корем и с две ръце разтваряхте задни бузки ли??!
ОСЪЗНАВАТЕ, ЧЕ ВСЕКИ МОЖЕ ДА Е ПРОСТАК, НАЛИ??! Въпросът е дали всеки го прави и смята за фина ирония. Защото години с подобна 'фина ирония' вие от компанийката ви, провокирахте търпеливите, но когато Смарти обърна листото и ви показа крайна вербална пошлост, се възмутихте. ЗАЩО??!
цитирай
14. cortana - И всъщност, другарю Венци, Вие така и не отговорихте на въпросите ми и аз ще ги задам за ЧЕТВЪРТИ път!
02.02.2020 21:38
Всъщност, нека приемем, че за касаещия мен сте отговорил и това е, че не сте искал това да кажете и не трябва да приемам нещата буквално. Това не оправдава простащината Ви и това, че ако бяхте аристократът и начетеният, Вие щяхте да дадете по-подходящ пример за сравнение какво съм видите ли аз за Смарти, а не, че съм 'Бел Амито му', цитирам Ви.

Остава да отговорите ама така директно и без увъртане на другия въпрос, касаещ Жоро и това как се опитахте да представите нещата пред валеска.
'ДА СЕ ОТКАЖАТ БЛОГЪРИ КОИТО НЕ ПРАВЯТ ПОКЛОН ПРЕД ,,БИСЕРИТЕ,, МУ В БЛОГА' ОТ КАКВО, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??!
ОТ КАКВО ЦЕЛИ ДА ОТКАЖЕ БЛОГЪРИТЕ ЖОРО, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??!
цитирай
15. get - До 5. vencivaleri1951 - Венци!? За ей това ТВОЕ ТВЪРДЕНИЕ - по-долното ?
02.02.2020 21:59
vencivaleri1951 написа:
Аз и по история нямах шестици и петици,
, но със заслужените четворки помня, че извънредният съдебен състав е клауза от мирния договор в Париж. Тоест той е куриран от съюзниците , които с различно участие диктуват ставащото у нас до подписването на договора. Пак ,,четворките, ми помнят, че не са вносители на законопроекта комунистите, а земеделците в лицето на Никола Петков и ГМ Димитров /Гемето/ - бащата на Мозер.
...


Не "добър -(4)" а "слаб -(2)" - Заслужаваш?!

Сам ли ще се сетиш ... или да започвам и аз като блогърката "cortana" - да ти обяснявам многословно - Че?
Или си пълен профан - но инак хвалещ се с познаване мопасановото "Бел ами" ... или НЕВЪЗПИТАНО ПРАВИШ ВНУШЕНИЯ - поради ДВУСМИСЛЕНОСТ В ДУМИТЕ ТИ?

Но пак се връщам КЪМ ОСНОВНОТО?
- Да ми твърдиш, че ПАРИЖКИЯТ МИРЕН ДОГОВОР имал пряко отношение - към НАРОДНИЯ СЪД - е пример илюстративен: КАКВИ ГАЛФОНИ СА НИ УПРАВЛЯВАЛИ А И ОЩЕ ИМАТ ПРЕТЕНЦИИ ЗА КОРЕКТИВ ПО НЕЩА КОИТО СА ИМ ТОТАЛНО НЕПОЗНАТИ !?

- Венци ЩЕ БЪДА ВЪЗПИТАН ... и ще отдам, написаното от теб НЕ НА присъщите за "комунистите" ГЛУПОСТТ- А НА ДЕМЕНЦИЯТА, КОЯТО ЯВНО ЗДРАВО ТЕ Е ПОДПУКАЛА? :((( !
цитирай
16. getmans1 - ВЕНЦИВАЛЕРИ1951, ДОСТАТЪЧНО СЕ ...
02.02.2020 22:19
ВЕНЦИВАЛЕРИ1951, ДОСТАТЪЧНО СЕ ИЗЛОЖИ С „ФИНАТА СИ ИРОНИЯ„ ЗА БЕЛ АМИ, МОПАСАН И „ЖИГОЛОТО„ ... ХА, ДА СЕ РАЗБЕРЕМП ТАКА, ТОЗИ ВЪПРОС ДА СИ ГО ОБСЪЖДАТЕ С ДРУГАРКИТЕ СИ ОТ ТРОЛ-БРИГАДАТА НА В-К „ДУМА„ НА ДРУГО МЯСТО ...

Другарю ВЕНЦИВАЛЕРИ1951, нали знаеш, че историята ви писана от вашите победили вече не важи, престани да ни заливаш с нея и ДА СЕ КРИЕШ ЗАД СЪЮЗНИЦИТЕ. ... Един академик и една-две професорки подържат версията ви но само в предаванията на ВОЛГИН ... и когато няма никой срещу тях ... но в други предавания с повече „колеги„ НЕ СА ТОЛКОВА КАТЕГОРИЧНИ И ГРЪМОГЛАСНИ ... А И АРХИВИТЕ ЗАПОЧВАТ ДА ГОВОРЯТ.

За паметника и Радой Ралин, самият факт, че в един момент сте на срещуположни позиции казва всичко ... защо си мислиш, че ти си правият.

ЗАБ; А, бе, толкова хубав контра постинг е пуснал аверчето ЧП пък ти тука ... Що бе човек не идеш там да му придадеш малко АКАДЕЧИНОСТ,
е гледам ОКейчо нещо обЪрка тотално ваксата ... в резултат пак аз съм виновен, че телепатично съм го объркал
цитирай
17. vencivaleri1951 - Гет,
03.02.2020 07:22
Това , че мирния договор е през 46 та е факт, както и че Петков и Гемето общо взето са преписали в тази му част проекто мирния договор на Багрянов. Аз написах, че извънредния състав е клауза от договора и ако не си съгласен да гледаме договора.
Няма страна участвала на страната на Райха /я това да повечето страни в Европа вкл и ,,победителката,, Франция/ които да не са въвели извънредно съдебно производство. Да ти припомня ли, че във Франция дори съдят проститутките заради клиентелата им от германци. Че там като колаборационисти са екзекутирани не една и две жени. Споменах за Столтенбергови ...и въобще за Северна Европа, където руснак не е стъпвал. Там трибуналите също са преди мирната Конференция.
Аз не отричам репресиите след 9ти, само уточних, че инициатори и законотворци специално за т нар съд , комунистите не са. Загатнах също така, че по време на процеса в България окупатори не да само руснаците, а има и английска и американска мисия. И ако погледнем по подробно, то тези трибунали като подготовка, публичност и провеждане е преди всичко затея на западните победители. Не, че руснаците са били против, но са го считали за загуба на време. Трибуналите преследват и друга цел- да се спре със саморазправата, която навсякъде в Европа взима далеч повече жертви. у нас екзекутират 300 човека с присъда, а кръвнината която се плати на наследниците след решение на ВНС бе за над 2000 души. Впрочем знаеш ли ,че загиналите от бомбардировките са повече от заявените и признати за жертви в НС. Също така подложените на различни репресии и признати. За репресирани са по малко от ранените и осакатените при тези бомбардировки.
Впрочем , на мен не ми е нужна история за тези събития. Моето семейство на гърба си е преживяло събитията и през двадесетте,и през 40 те. Едното коляно на рода по един начин, другото по друг. И нямам никаква необходимост един ,,винаги вървящ след победителите,, многознайко да ме учи за това време.

get написа:
vencivaleri1951 написа:
Аз и по история нямах шестици и петици,
, но със заслужените четворки помня, че извънредният съдебен състав е клауза от мирния договор в Париж. Тоест той е куриран от съюзниците , които с различно участие диктуват ставащото у нас до подписването на договора. Пак ,,четворките, ми помнят, че не са вносители на законопроекта комунистите, а земеделците в лицето на Никола Петков и ГМ Димитров /Гемето/ - бащата на Мозер.
...


Не "добър -(4)" а "слаб -(2)" - Заслужаваш?!

Сам ли ще се сетиш ... или да започвам и аз като блогърката "cortana" - да ти обяснявам многословно - Че?
Или си пълен профан - но инак хвалещ се с познаване мопасановото "Бел ами" ... или НЕВЪЗПИТАНО ПРАВИШ ВНУШЕНИЯ - поради ДВУСМИСЛЕНОСТ В ДУМИТЕ ТИ?

Но пак се връщам КЪМ ОСНОВНОТО?
- Да ми твърдиш, че ПАРИЖКИЯТ МИРЕН ДОГОВОР имал пряко отношение - към НАРОДНИЯ СЪД - е пример илюстративен: КАКВИ ГАЛФОНИ СА НИ УПРАВЛЯВАЛИ А И ОЩЕ ИМАТ ПРЕТЕНЦИИ ЗА КОРЕКТИВ ПО НЕЩА КОИТО СА ИМ ТОТАЛНО НЕПОЗНАТИ !?

- Венци ЩЕ БЪДА ВЪЗПИТАН ... и ще отдам, написаното от теб НЕ НА присъщите за "комунистите" ГЛУПОСТТ- А НА ДЕМЕНЦИЯТА, КОЯТО ЯВНО ЗДРАВО ТЕ Е ПОДПУКАЛА? :((( !
цитирай
18. vencivaleri1951 - И още нещо гет
03.02.2020 09:07
Мен ме политизираха през 90 те ,,слънчогледите,, До този момент бях ,,СЪНЧОглед,, по отношение на идеологически теми. Престанах да говоря с не един от познатите си именно заради ,,врътването,, им винаги в посока на слънцето . Как да говоря с Минчев например , който причакваше мама я за рецензия, я за часове в АОНСУ и винаги с неизменните баница или сандвич в ръка. Бил ерудиран казваше майка. Е защо с ерудицията си не се хвана със Сократ, Аристотел, Платон, а с Научен комунизъм. Ами заради парите. Научен комунизъм учеха и в Консерваторията и във ВИФ. Тоест кинти от часове, статии, учебници...Днес е първия антикомунист. Или ,,изнасиленият духовно от Валери Петров, Джагаров, Радичков,, Инджев . Това е висока топка Гет. Ти си бил заблуден, излъган, а Инджев ,,изнасилен,, от тези авторитети. През 90 те пееше песни на Висоцки/добре го прави впрочем/, а в Москва не отиде на ни един концерт на барда. Не можел да си го позволи защото бил зет на шеф от ЩАЗИ!? Това са негови думи. Той също е ерудит и с много качества на интелекта. Тези двамата поне продават добре ,,слънчогледството,, си. Ти от какъв зор им пригласяш?
Ей го Гетьо. Пантеонът обрасъл в Русе. Ами бай Тодор го построи, откри....от гроба ли да стане и да го коси. Ето аз си харесвам руснаците, признателен съм им, че ни има на картата/все още/, за чудесните и вълнуващи години на студенствот ми и като е било нужно съм чистил костницата в махалата. ,, Тарикат мъж не писка,, Снимки показваха преди време на обраслия гроб на ген Колев. Ами оправете го. Окосете, почистете,.Ето сега пак левичар направи даром паметника. Защо чак сега бил направен. А защо не до 44та година питам? Той умира преди 20 та година?
И защо Гетьо не попита за съдбата на брата и майката на Апостола, а мери размери. За съдбата на Петко войвода... За съдбата на съподвижника на Стамболов Димитър Петков, още и премиер, за съдбата на Алеко....Комунистите ли са виновни?
Да аз ще съм дементен ,защото смятам Харлаков за Изрод, а Стамболийски за велична, Вапцаров за голям автор, а Марин Георгиев за плазмодий...
цитирай
19. get - До 18. vencivaleri1951 - Венци, НИТО СЪМ ТАРИКАТ - НИТО СЛЪНЧОГЛЕД! А УБЕДЕН ПРОТИВНИК на ... ?
03.02.2020 10:19
vencivaleri1951 написа:

,, Тарикат мъж не писка,, ... Ти от какъв зор им пригласяш?
...
за съдбата на Алеко....Комунистите ли са виновни?
Да аз ще съм дементен ,защото смятам Харлаков за Изрод, а Стамболийски за велична, Вапцаров за голям автор


... което ТИ И ПОДОБНИ - прикривате ЗАД никаквАто като формулировка понятие(термин) за "КОМУНИЗЪМ"!?

И докато ИМА ТАКИВА, като ВАС "...ИСТИ"(?) - винаги в РОДИНАТА МИ ще съществува опасността ОТНОВО ДА ЗАПОЧНАТ ДА СЕ ВИХРЯТ ЕДНИ ТАКИВА ИЗВЕРГИ ... като "белият реакционер" капитан Харлаков и/или по-късният "червен революционер", ЛЕВ ГЛАВИНЧЕВ - по същността си МОРАЛНИ ИЗРОДИ!

Докато съществувате ВИЕ "ИСТИ"-те, зад маската на "патриоти" а по същност ПРОВОДНИЦИ НА ЧУЖДА И ВРАЖДЕБНА ЗА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД, ВОЛЯ!?
- Докато съществувате, Ти и КОРЕША(ти) с "морал на маркитантка" - КОМПРАДОРИ И СЛУГИ НА ПОРЕДНАТА МЗЕТРОПОЛИЯ - винаги ще има и ПРОВИНЦИАЛНИ ЗАПТИЕТА, като мен(това според определение на "кореш"а !).
- Които ще бият НАБАТ, та дано приспаното ЧУВСТВО ЗА САМОСЪХРАНЕНИЕ НА БЪЛГАРИТЕ, малко от малко се пробуди? ... та разбере й ВАШАТА СЪЩНОСТ НА ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА ЧУЖДА ВОЛЯ - а от там Й, "слуги на КНЯЗА на този свят"?

- А по отношение ОПИТА ТИ ЗА ОПОНИРАНЕ В комнт. №17?
vencivaleri1951 написа:

... Петков и Гемето общо взето са преписали в тази му част проекто мирния договор на Багрянов ...


Е "адвокатстване" - паракселанс НОН-СЕНС?
- Значи според теб АНГЛОФИЛА Багрянов, с неговото открито писмо, наречено "Предупреждение" - е дал КОНСТИТУЦИОННО ПРАВНАТА ФОРМА И ОСНОВАНИЕ - За ДЕМОЦИД?

- Политическият ДЕМОЦИД - последвал след "Септември 1944 г."? При който са ИЗБИТИ по КОСВЕНО ПОТВЪРДЕНИ ДАННИ - между ДВАДЕСЕТ до ТРИДЕСЕТ ХИЛЯДИ български граждани ... и което на практика е СПРЕТНАТАТО ОТ ПРО-СЪВЕТСКИТЕ УГОДНИЦИ-"КОМУНИСТИ" ... след получаване паролата от Москва, на руската МАША, Г. Димитров:
„Авгиевите обори да бъдат пометени с желязна метла“!
- с КОЕТО ЗАПОЧВА ТЕРОР - много по-страшен от този, известен ни от време на Априлското в-е или "антифашисткото" от 1923 г. ?

Апропо: "Малко уточнение" - Кое след кое е хронологично СЛЕДВА? И може ли С АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ - да се ОСЪЖДАТ НА СМЪРТ ЧОВЕЦИ - па било то и некомунисти?

1.
Наредба(съмото название показва АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНИЯ характер на нормативния акт ?) ... За съдене от Народен съд, виновниците за въвличане България във световната война срещу СЪЮЗЕНИТЕ НАРОДИ и за злодеяянията свързани с нея." - влиза в сила, от 6.10.1944 г. !
2.
А послужилият според теб ЗА ПРАВНА ОСНОВА(основание) за гласуването от ПРОСЪВЕТСКОТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ на Царство България "Наредба-закон за Народния съд ..." ... е подписан от Българската делегация в Париж МИРЕН ДОГОВОР ... съответно ВЛЯЗЪЛ С ТОВА В СИЛА на 10-ти февруари 1947 г.

- Венци, КОЕ СЛЕД КОЕ - влиза В СИЛА?
- левите земеделци, казано по друг начин представителите на СТАМБОЛОВИЯ аграр-фашизъм ПРОВИДЦИ ЛИ СА БИЛИ ... Съставяйки Закона за Народния съд - на основание НЕСЪЩЕСТВУВАЩ В ПРАВНИЯТ СВЯТ - НОРМАТИВЕН АКТ С ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН ХАРАКТЕР ЗА ЗАКОНОДАТЕЛСТВОТО В БЪЛГАРИЯ? - ъМ!?
цитирай
20. vencivaleri1951 - За какво да ти отговарям. Да продължаваме да спамиме
03.02.2020 10:23
За,,свинете и бисерите,, ли? Ами отново е игра на думи. Метафората е на Христос . Питай/Жоро/ и ще ти се отговори.
А кой е блоговия Христос, ,,кой гони с бич ,, грешниците от блоговия храм?
Ами Жоро. Явно не всичко ти споделя жоро -, Азът често е ,,безотговорен,,
Та Георги нахлу в блога ми, мисля на лични, със синя риза, с връзка и надути бузки, за да ме уведоми, че повече няма да позволи да я карам, както си знам и, че има нов ред от тук натам. Нещо от рода ,, друг път ще се прокара друже тука,,
Тоест обеща ново летоброене- как да не го свържеш с Христос, как да не го ,,цитираш,,
Предварително казвам, че Библията съм я преглеждал по диагонала,
но някои цитати съм запомнил. Дано отговорът ми да те е задоволил
За Пирот. За мен дали е в Сърбия, или в България не е чужбина. Градът между впрочем се намира на 30 има км от селцето където Жоро язди. В съседното село пък имам вила. Не един път съм споделял, че редовно си пазарувам от сръбско храна и се надявам скоро да не ,,каунфландясат,, и там. Така че преди да се приберем направихме със съпругата ми малко пазар за нас и децата.
Аз никога не съм се замислял дали Жоро е във Венеция или не. Самият аз понякога разбирам от фейса ,че деца и внуци , че са зад граница. Особено дъщеря ми която е меломанка и планинарска. За планините не споделя защото се притесняваме. Неочаквано я виждаме сама или с децата на концерт някъде или на някой връх. Да, но на снимка от събитието, а не описваща ценоразписи от супермаркети. Ето за това го бъзикат. Не поствай кенчета с бира от Венеция, а себе си в гондола например. Оркестърът ще свирне туше и всякакви приказки спират.

quote=cortana]Всъщност, нека приемем, че за касаещия мен сте отговорил и това е, че не сте искал това да кажете и не трябва да приемам нещата буквално. Това не оправдава простащината Ви и това, че ако бяхте аристократът и начетеният, Вие щяхте да дадете по-подходящ пример за сравнение какво съм видите ли аз за Смарти, а не, че съм 'Бел Амито му', цитирам Ви.

Остава да отговорите ама така директно и без увъртане на другия въпрос, касаещ Жоро и това как се опитахте да представите нещата пред валеска.
'ДА СЕ ОТКАЖАТ БЛОГЪРИ КОИТО НЕ ПРАВЯТ ПОКЛОН ПРЕД ,,БИСЕРИТЕ,, МУ В БЛОГА' ОТ КАКВО, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??!
ОТ КАКВО ЦЕЛИ ДА ОТКАЖЕ БЛОГЪРИТЕ ЖОРО, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??![/quote]
цитирай
21. vencivaleri1951 - Недей ще ме разплачеш
03.02.2020 10:37
Аз съм учил за и работил като строител, ти си учил и работил като милиционер.
Аз съм работил за базата, ти за надстройката.
Моята продукция е радвала хората, твоята рядко.На мен ми е било все тази какво ми е говорил паторга/дори когато е идвало ред да бъда такъв/, ти помниш диалозите още, а и ни ги разказваш. Смешен си бе Гет... Кореша и аз сме ти изкарвали заплатата, днес пенсията, ти ще пазиш поколенията от нас.
За десетките хиляди убити след 9ти септември. Един да е, трагедия е. В Народното събрание има архив, достъпен е. Аз също съм смятал че жертвите са толкова. Фактите са други обаче. Изплатена на наследниците кръвнина е за под 3000 души. Това е документирано. Вероятно някои не са потърсили/например Димитър Станишев за чичо си проф Станишев/,някъде няма наследник, но това са редки случаи.
И е глупаво и грозно да се броят жертвите , кой колко затрил. Ако бях като теб щях да разказвам за вуйчо си, който е бил в затвора , а не за другата част от рода . На 10 ти можех да се врътна далеч по добре от теб - аргументирано, с вуйчо старши офицер от преди 9ти, баба насочена като общ кухненски работник/а е колежанка/ в ,,Бакърената,, на трудовъзпитание.
Аз съм направил своя избор. Дали е носталгия по младостта, дали аргументите са други е без значение. Те са си мои и в един спор трябва да се уважават. Не аз съм дементен...аз помня къде и как съм участвал в градежи, ти си този който забравяш какво си бил какъв си бил

get написа:
[quote=vencivaleri1951]
,, Тарикат мъж не писка,, ... Ти от какъв зор им пригласяш?
...
за съдбата на Алеко....Комунистите ли са виновни?
Да аз ще съм дементен ,защото смятам Харлаков за Изрод, а Стамболийски за велична, Вапцаров за голям автор


... което ТИ И ПОДОБНИ - прикривате ЗАД никаквАто като формулировка понятие(термин) за "КОМУНИЗЪМ"!?

И докато ИМА ТАКИВА, като ВАС "...ИСТИ"(?) - винаги в РОДИНАТА МИ ще съществува опасността ОТНОВО ДА ЗАПОЧНАТ ДА СЕ ВИХРЯТ ЕДНИ ТАКИВА ИЗВЕРГИ ... като "белият реакционер" капитан Харлаков и/или по-късният "червен революционер", ЛЕВ ГЛАВИНЧЕВ - по същността си МОРАЛНИ ИЗРОДИ!

Докато съществувате ВИЕ "ИСТИ"-те, зад маската на "патриоти" а по същност ПРОВОДНИЦИ НА ЧУЖДА И ВРАЖДЕБНА ЗА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД, ВОЛЯ!?
- Докато съществувате, Ти и КОРЕША(ти) с "морал на маркитантка" - КОМПРАДОРИ И СЛУГИ НА ПОРЕДНАТА МЗЕТРОПОЛИЯ - винаги ще има и ПРОВИНЦИАЛНИ ЗАПТИЕТА, като мен(това според определение на "кореш"а !).
- Които ще бият НАБАТ, та дано приспаното ЧУВСТВО ЗА САМОСЪХРАНЕНИЕ НА БЪЛГАРИТЕ, малко от малко се пробуди? ... та разбере й ВАШАТА СЪЩНОСТ НА ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА ЧУЖДА ВОЛЯ - а от там Й, "слуги на КНЯЗА на този свят"?

- А по отношение ОПИТА ТИ ЗА ОПОНИРАНЕ В комнт. №17?
vencivaleri1951 написа:

... Петков и Гемето общо взето са преписали в тази му част проекто мирния договор на Багрянов ...


Е "адвокатстване" - паракселанс НОН-СЕНС?
- Значи според теб АНГЛОФИЛА Багрянов, с неговото открито писмо, наречено "Предупреждение" - е дал КОНСТИТУЦИОННО ПРАВНАТА ФОРМА И ОСНОВАНИЕ - За ДЕМОЦИД?

- Политическият ДЕМОЦИД - последвал след "Септември 1944 г."? При който са ИЗБИТИ по КОСВЕНО ПОТВЪРДЕНИ ДАННИ - между ДВАДЕСЕТ до ТРИДЕСЕТ ХИЛЯДИ български граждани ... и което на практика е СПРЕТНАТАТО ОТ ПРО-СЪВЕТСКИТЕ УГОДНИЦИ-"КОМУНИСТИ" ... след получаване паролата от Москва, на руската МАША, Г. Димитров:
„Авгиевите обори да бъдат пометени с желязна метла“!
- с КОЕТО ЗАПОЧВА ТЕРОР - много по-страшен от този, изве
цитирай
22. get - До 21. vencivaleri1951 - Хехе-хе! - направо ми звучиш, като анти-съветски виц?
03.02.2020 11:33
vencivaleri1951 написа:

Аз съм учил за и работил като строител, ти си учил и работил като милиционер.


- Не знаех, че плановика или икономиста(административно-управленски кадър) в строителството, ... да не изпускаме определителната частица "СОЦИАЛИСТИЧЕСКО" - в длъжностната му характеристика влиза: реденето на арматура, коването на кофраж, или ... и други СПЕЦИФЧНИ ПРИ СТРОИТЕЛСТВОТО ДЕЙНОСТИ:))) ?

Но виж, като БЛОГОВ БАРД, НА СТРОИТЕЛСТВОТО НА СОЦИАЛИЗМА "В ОТДЕЛЬНО ВЗЯТОЙ СТРАНЕ" - си марксист-икономист той и "зидаро-МАЖЕЩ умности, за социализма(?), КАТО за ПО-ПРОГРЕСИВЕН ОТ прогнилият от всякъде капиталистически строй" :)) !?

ВТОРО:
Никъде ама НИКЪДЕ ПРИ МАРКС С НЕГОВАТА "Теория за ПРИНАДЕНАТА(та) СТОЙНОСТ" - не фигурират ИКОНОМИСТИТЕ - като ЕКСПЛОАТИРАНА(!) КЛАСА :))) или както се пееше в "Първомайската песен" - с текст: Г. Кирков?

„Повдигнете си челата,
о герои на труда:
вий творци сте на благата –
да живей, живей труда!“

- междувпрочем КАКТО МНОГО НЕЩА ПРИ "ПОБЕДИЛИЯТ СОЦИАЛИЗЪМ" - и кирковият, Химн е Е ФАЛШИФИЦИРАН - Защото?

- Защото в АВТОРОВИЯТ ТЕКСТ - друго СЕ КАЗВА? ЕТО ТОВА !?

„Повдигнете си челата,
роби, роби на труда:
вий творци сте на благата –
да живей, живей труда!“

Фалшификацията личи ясно!

Замисълът също е ясен: по времето на социализма няма „роби“ - МОЖЕ ДА ИМА САМО „герои“(като ваша милост, про-московските "кореши") !

Които ФАЛШИФИЦИРАЙКИ ТВОРЧЕСТВОТО НА МАРКС, фалшифицират геройски всичко, което не съответства на представите ИМ за "правата линия" на ПАРТИЯТА - с голямо "П". :))) ?
цитирай
23. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
03.02.2020 11:46
Радой Ралин, както винаги, е изказал самата Истина! А аз към нея ще добавя, че червените кратунковци заслужават единствено игнориране и презрение, защото всички те са с вродена "деменция" :)
Аз не разбирам, защо ги удостоявате с внимание и спорите с тях, след като ползата от усилията ви са равносилни на усилието да се налива вода в решето с очакването то да се напълни ?!?!
Чест и почитания за перфектния постинг, Гетманс!
цитирай
24. getmans1 - Радой Ралин, както винаги, е изк...
03.02.2020 23:01
batogo написа:
Радой Ралин, както винаги, е изказал самата Истина! А аз към нея ще добавя, че червените кратунковци заслужават единствено игнориране и презрение, защото всички те са с вродена "деменция" :)
Аз не разбирам, защо ги удостоявате с внимание и спорите с тях, след като ползата от усилията ви са равносилни на усилието да се налива вода в решето с очакването то да се напълни ?!?!
Чест и почитания за перфектния постинг, Гетманс!


... Здравей БАТ ОГО, блогодаря за мнението ти знаеш, че го ценя.
Колкото до другото ... ми, то понякога и аз се чудя защо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6070814
Постинги: 2741
Коментари: 26487
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031