Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2020 07:07 - Аналогия ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1578 Коментари: 20 Гласове:
6

Последна промяна: 10.02.2020 07:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 НРБ 1986 - РАДИАЦИЯ...
КИТАЙ 2020 - КОРОНА ВИРУС...

НРБ 1986 - ДА МИНЕ 1-май и МАНИФЕСТАЦИЯТА, и колкото може повече...
КИТАЙ 2020 - НЕКА МИНЕ НОВТА НИ ГОДИНА ПОСЛЕ ЩЕ ШАШНЕМ СВЕТА С ОРГАНИЗАЦИЯ.

РБ 2020 - рака и детския паралич дело на бомбардировките над СЪРБИЯ
КИТАЙ /след време/ - КОРОНА ВИРУСА, хАМЕРИКАНСКИ

ИЗВОД;

КОМУНЯГИ ОТ ЦЯЛ СВЯТ ПОДКРЕПЯЙТЕ СЕ, НА ВАС, СЕ ДРУГИ ВИ АКАТ В ГАЩИТЕ .
..



ЕХ, ТЯНАНМЪН, ТЯНАНМЪН

... КИТАЙ 1989;


image



... КИТАЙ 2020

КОМУНЯГАТА;
Това което видях по тв е организация каквато не можех до този момент да си и представя.„

ИСТИНАТА;

Жалко за преживяното от младия лекар д-р Ли Уънлян обвинен в "Нарушение на обществения мир". Той е попитан дали в бъдеще ще се откаже от този вид действия и е заплашен с наказателно преследване.
... „Да, разбрах„ - казва д-р Ли Уън Лян и умира на работното си място в изпълнение на дълга си
МИР НА ПРАХЪТ МУ ... Всичко друго е от лукавия.

Сигурно трябва да изкажем специални благодарности и на ККП и нейният Велик ръководител др. Си Дзи Пин, че успешно приложиха ценният опит на КПСС и БКП от 1986 г.

То Бог вижда кой жали китайският народ и кой рони крокодилски сълзи ... опс, комунистическо-крокодилски.



Гласувай:
6



1. vencivaleri1951 - репликата беше единдствено заради това "съчувствие" на гочетата към изстрадалия китайски народ
10.02.2020 08:08
. slavimirgenchev1953 - Митът за Чайна
08.02 11:41
рухна, майна!
То е ясно, че от жълтурите нищо не става, ама другариатът ги използваше като знаме срещу ФАЩ и Гейропа. Сега като ги щипне коронавирус, ще пищят като курвета за гуй.

Чернобил е човешка грешкь. престъпна нехайност и кадрово безумие. Бомбардировките над Сърбия с боеприпоси на основата на обеднен уран е умишлено престъпление . И това личи от съдебната практика във военните съдилища в Италия най-вече, но имаме подобни състави и в Германия. Тоест министерствата на отбраната на двете страни дори не отиват на съд, а търсят извънсъдебни споразумения и изплащат обезщетения на заболелите от рак военнослужещи защото експертизата е категорична-заболяванията са вследствие на бомбардировките.
За Чернобил :
Аз стоя зад мнението , че информация не трябва да се таи, но мненията са различни, точно толкова , колкото тези , дали трябва да се казва прогнозата за летален изход на болния. Стана вкъщи скандал заради Чернобил. Военните използваха Чернобил за общовойсково учение -радиоактивно заразяване. Чистиха техника, слагаха противогази и противорадиационно облекло, ядоха консерви...И така седмица. Баща ми нищо не каза в дома ни и майка му направи скандал. Помня като все едно днес думите му. И какво можем да направим-радиацията е във водата, в тревата, в нивите. Доматът които ти ще измиеш е далеч по безопасен от чашата мляко коато ще изпиеш след месец. Ето паниката изви опашки пред минералните извори , водата в които изначално е по активна. Да имаше и манифестация, но и от Политбюро во главе с генералния секретар часове стоя на трибуната на Мавзолея.
Както и да е, аз също мисля, че паниката щеше да е по малка ако бе поднесена информацията професионално, но все пак Чернобил не е Хирошима и Нагазаки.
цитирай
2. getmans1 - ДО 1. vencivaleri1951 - репликата беше единдствено заради това "съчувствие" на гочетата към изстрадалия китайски народ 08:08
10.02.2020 09:35
vencivaleri1951 написа:
. slavimirgenchev1953 - Митът за Чайна
08.02 11:41

... ОЩЕ ТОГАВА ТИ ОТГОВОРИХ В КОМЕНТАРИ 21, 29, и 32

... ВЧЕРА СЪЩО, В КОМЕНТАРИ 18 и 24

ИНАЧЕ СЕ ПРАВИШ НЯ „ЖЕРТВА„ НО КОГАТО ТРЯБВА ДА ОТГОВОРИШ ПРЯМО В ОЧИ БЯГАШ ... БОРЕЦ СИ ЗА ПРАВИЛНОТО ОБЩУВАНЕ НО ТИ СЪЩО ОБИЖДАШ ДАЖЕ ПО ЛОШО ОТ ПСУВНИ ... НЕ ЧЕТЕШ НАПИСАНОТО А СИ КОМЕНТИРАШ КАТО ПО ЗАДЪЛЖЕНИЕ И ТО „ЯЗВИТЕЛНО„ ... НЕ УМЕЕШ ДА ВОДИШ КОРЕКТЕН И ПРЯМ ДИАЛОГ

КАТО ЩЯЛО ЗАЛИВАШ НИ С ПРАЗНИ ЛЪЖЛИВИ ПРИКАЗКИ, ЯЗВИТЕЛНИ КВАЛИФИКАЦИИ И ЛИЦЕМЕРНО ПИЩИШ КАТО УЩИПАНА ДЕВИЦА КОГАТО СИ ПОЛУЧИШ ЗАСЛУЖЕНОТО.



цитирай
3. vencivaleri1951 - Защо ти и гочетатс
10.02.2020 10:39
ще ми отговаряте ,какво мисли Слави. Коментарът ми беше заради негов такъв.
Колкото до псуването ,псувай си на воля...не ми пречи. Никой от Вас ,,ербапите,, нямаше да може да ме надпсува, ако не бях дал обет да не го правя. През ваканцията малкия т внук беше на гости при братовчедите си в Сърбия и сега го отучват. Тоест ако ти днес с ,,пТичките се правиш на мъжкар, то е имало период когато за мен този сленг е бил начин на говорене.
цитирай
4. get - До 3. vencivaleri1951 - Венци, обяснявам ти простичко - като за нео-сталинист и литературен халтураджия ?
10.02.2020 12:35
vencivaleri1951 написа:
ще ми отговаряте ,какво мисли Слави. Коментарът ми беше заради негов такъв.
Колкото до псуването ,псувай си на воля...не ми пречи. Никой от Вас ,,ербапите,, нямаше да може да ме надпсува, ако не бях дал обет да не го правя. През ваканцията малкия т внук беше на гости при братовчедите си в Сърбия и сега го отучват. Тоест ако ти днес с ,,пТичките се правиш на мъжкар, то е имало период когато за мен този сленг е бил начин на говорене.


- Когато "сленга" е на битово равнище - говори за ниска култура.
Кога е на идеологическо равнище - е признак за НИСКИ: ПОЛИТИЧЕСКА култура или по-важното - МОРАЛ на БЪЛГАРИН?!
цитирай
5. eva666 - ?? басси и мъШките кОрви тук...гет ли си? кой си ?
10.02.2020 12:42
get - До 3. vencivaleri1951 - Венци, обяснявам ти простичко

ние виждаме насреща кой е Венци 1951, но не знаем почти нищо за теб!!?
аз , също не споделям полит пристрастия на Венци, но такива грозни, долни
и ежедневни обиди ,друг не си позволява в блога, даже и аз)
изглежда просташко, и пресилено, като пресолена манджа,ако ме разбираш..
/Юлия, снемам доверието си от вашите 'личности', и срамни разпри..
цитирай
6. get - До eva666 - Момиче, защо не напишете ОТГОВАРЯЩОТО НА СЪЩНОСТТА ВИ ИМЕ - Което не е ЕВА ... ?
10.02.2020 13:48
eva666 написа:
get - До 3. vencivaleri1951 - Венци, обяснявам ти простичко

ние виждаме насреща кой е Венци 1951, но не знаем почти нищо за теб!!?
аз , също не споделям полит пристрастия на Венци, но такива грозни, долни
и ежедневни обиди ,друг не си позволява в блога, даже и аз)
изглежда просташко, и пресилено, като пресолена манджа,ако ме разбираш..
/Юлия, снемам доверието си от вашите 'личности', и срамни разпри..



... а ЛИЛИТ?!
цитирай
7. getmans1 - ДО 5. eva666 - ?? басси и мъШките кОрви тук...гет ли си? кой си ? 12:42
10.02.2020 14:00
eva666 написа:
get - До 3. vencivaleri1951 - Венци, обяснявам ти простичко

ние виждаме насреща кой е Венци 1951, но не знаем почти нищо за теб!!?
аз , също не споделям полит пристрастия на Венци, но такива грозни, долни
и ежедневни обиди ,друг не си позволява в блога, даже и аз)
изглежда просташко, и пресилено, като пресолена манджа,ако ме разбираш..
/Юлия, снемам доверието си от вашите 'личности', и срамни разпри..


... ДЖУЛКА, ще те помоля миличка да не се намесваш в чужди битки ... МОЛЯ ТЕ ПО ПРОСТАТА ПРИЧИНА, ЧЕ И АЗ СЕ ЧУВСТВАМ ЗАСЕГНАТ ... виж аз каво правя при теб, оценявам труда ти но ако ТЕМАТА НЕ Е МОЯТА НЕ ВЗЕМАМ ОТНОШЕНИЕ ... делиормански житейски опит който аз мисля, че дава резултат и сега с теб си общуваме повече от нормално.
цитирай
8. getmans1 - ще ми отговаряте, какво мисли Сл...
10.02.2020 14:21
vencivaleri1951 написа:
ще ми отговаряте ,какво мисли Слави. Коментарът ми беше заради негов такъв.
Колкото до псуването ,псувай си на воля...не ми пречи. Никой от Вас ,,ербапите,, нямаше да може да ме надпсува, ако не бях дал обет да не го правя. През ваканцията малкия т внук беше на гости при братовчедите си в Сърбия и сега го отучват. Тоест ако ти днес с ,,пТичките се правиш на мъжкар, то е имало период когато за мен този сленг е бил начин на говорене.


... Е, АЗ ЩЕ ТИ ПРИПОМНЯ КОМЕНТАРА, ЕТО ЗАГЛАВИЕТО;
„18. vencivaleri1951 - Славчо, ти гониш по простотия вече следовника си
08.02 17:02
... А, ЕТО И САМИЯТ КОМЕНТАР;
Как можеш да злорадстваш при такава беда? Китай ще излезат от нея-с невиждана организация и стоицизъм Аз си спомням преди години беда във Фриско. Как реагираха тогава зад океана , как реагират в Китай? Да си чул сега за мародерства, изнасилвания...?
И пак да се върнем към коментара ти. Този лекар-лека му пръст загива от скоротечна вирусна пневмония. Фред Меркюри също от вирусна , но бавно протичаща пневмония. Какво би казал ти на някой дебил , ако тогава или сега дори злорадстваше от смъртта на този гениален артист?
цитирай„

... ХА СЕГА ДЕ, ще можеш ли да го обясниш, а ... като започнеш от „ ПРОСТОТИЯТА НА следовника си„ и стигнеш до „дебила злорадстваш от вирусната .... скоротечна и бавнотечна ...дрън-дрън ... И КАКВА Е ТУК ВРЪЗКАТА ... ВНУШЕНИЕТО ... А, ЗАЩО ИЗБЯГВАШ ОТГОВОРИ.
цитирай
9. get - До 7. getmans1 - Аркадаш, дай да НЕ СЕ ГУБИМ В ... ? А да назовем НЕЩАТА С ИМЕНАТА ИМ?
10.02.2020 14:26
getmans1 написа:
eva666 написа:
get - До 3. vencivaleri1951 - Венци, обяснявам ти простичко

ние виждаме насреща кой е Венци 1951, но не знаем почти нищо за теб!!?
аз , също не споделям полит пристрастия на Венци, но такива грозни, долни
и ежедневни обиди ,друг не си позволява в блога, даже и аз)
изглежда просташко, и пресилено, като пресолена манджа,ако ме разбираш..
/Юлия, снемам доверието си от вашите 'личности', и срамни разпри..


... ДЖУЛКА, ще те помоля миличка да не се намесваш в чужди битки ... МОЛЯ ТЕ ПО ПРОСТАТА ПРИЧИНА, ЧЕ И АЗ СЕ ЧУВСТВАМ ЗАСЕГНАТ ... виж аз каво правя при теб, оценявам труда ти но ако ТЕМАТА НЕ Е МОЯТА НЕ ВЗЕМАМ ОТНОШЕНИЕ ... делиормански житейски опит който аз мисля, че дава резултат и сега с теб си общуваме повече от нормално.


Пред очите ни Е ПРИМЕРА - който с едно изречение описва генерал Дьо Гол?
"Сталин не умря - Сталин се разтвори В БЪДЕЩЕТО."

Именно поради това ВЕРНИЯТ СТАЛИНИСТ - Мао? През 1964 г. се "обиди" на "ревизиониста" Хрушчов - че бил РАЗВЕНЧАЛ "КУЛТА КЪМ ЛИЧНОСТТА" Защо?
Защото "китайския кърмчия" се изживяваше - като ВТОРИ СТАЛИН за Азиатските народи.
Последва - ОТЗОВАВАНЕ НА КАДРИ И СКЪСВАНЕ НА ДИПЛОМАТИЧЕСКИ ОТНОШЕНИЯ - между двете "велики и братски" ...?
Отбелязвайки с ... пропускам още ДРУГИТЕ НАЙ-МАЛКО СТРАННИ ЗА "СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ СТРАНИ" - между двете СТРАНИ "ХЕГЕМОНИ" в СОЦИАЛИЗМА - ОТНОШЕНИЯ?

- Коментирам ФАКТ-а ... Сталин е В ЗЕМЯТА - но Ленин и Мао, ВСЕ ОЩЕ СА В МАВЗОЛЕИТЕ СИМВОЛИЗИРАЩИ НЕУБИТИЯ СИМВОЛ на марксовия "ПРИЗРАК" - който все още шества по света.
- Коментирам и ВТОРИ ФАКТ - при Сталин СЪВЕТСКОТО ОБЩЕСТВО БЕ ПОДОБНО НА ФЕОДАЛНО ... такова все още ОСТАВА КИТАЙСКОТО ... и за което, един друг блогър си позволи да го определи като КАСТОВО!

И е така - защото ПРИ "ПОБЕДИЛИЯТ СОЦИАЛИЗЪМ" - казват НЯМАло КЛАСИ ... А аз ще допълня НА ТЯХНО МЯСТО СЕ ПОЯВЯВАТ КАСТИТЕ! - На ПРИВИЛЕГИРОВАНАТА "ПАРТИЙНА НОМЕНКЛАТУРА" и на безправния РОБО-ПРОЛЕТАРИАТ!

Та това мадам Жулия - да си го напише на челото, ако ще!
цитирай
10. getmans1 - ИЗВИНЯВАЙ ГЕТ, НЕ МОГА ДА ПРОДЪЛЖА. ...
10.02.2020 14:55
ИЗВИНЯВАЙ ГЕТ, НЕ МОГА ДА ПРОДЪЛЖА ...СТАНА МИ ДОСТА ЧОГЛАВО ... ЩЕ СИ ЛЕГНА А ПОСЛЕ ЩЕ ПРОЧЕТА КОМЕНТАРА ТИ ... ИЗВИНЯВАЙ.
цитирай
11. vmir - От последния постинг на ВВ1951 ми стана ясно, че той не е просто лицемер, но и садист.
10.02.2020 17:59
Точно така, няма грешка - САДИСТ. Защото в лепкавото захаросано като за домашни прислужнички "съчувствие" няма и грам реална съпричастност или почтителност към жертвите. Има само и единствено ПРОПАГАНДА прикачена към бедата на пострадалите. Не подценявам читателите на блога като цяло, но поне заради онази част, която би се затръшкала от ужас, че проявявам такова кощунство към свещената им крава обръщам внимание, че техния оплаквач завършва оплакването с твърдение от името на умиращите старци, не ми се гледа пак тази лепкава от лицемерие гнусотия, но беше нещо като "умират уверени в бъдещето на държавата си".

Няма как ВВ1851 да е бил упълномощен от името на умиращите да изразява предсмъртните им чувства - дали надеждите им не са били например да се срещнат далеч от ада в който им се е наложило да изживеят живота си, например.

С него вече сме имали обширни обсъждания на неговото "представителство" на загинали хора и той ме беше обвинил в безчовечност заради бременна жена, загинала в жесток граждански сблъсък за отцепване на Одеса от Украйна. Същата пропагандна щампа - че жената отишла на барикадите заради бъдещето на детето си беше аргумента на ВВ1951 за моето заклеймяване. Смятам, че такъв аргумент свидетелства за садистичното отношение на ползувателя му към жертвата, която му е нужна като претекст за прокарване на пошлата му пропаганда. Стига с това "светло бъдеще", садисти! Не беше ли същото "светло бъдеще", причината, заради която по 9.IX.44 и по-късно бяха подкокоросани лумпените да избият българите, които разбраха, че ги лъжат най-безсрамно? Не е ли пак светлото бъдеще, заради което спиртосани кагебисти затъркаляха тиквата за 30 - то място на България уж в класация на ООН, за да имат изкуфели екземпляри като Крумчервеносветни какво да търкалят, и да не вдигнат очи към истината? И как изобщо имат нахалството да ни говорят за 30-то място, след като обещаваха изпреварване на САЩ и Запада???

Венци, Венци, ти си едно рядко изпражнение, садист, а дундуркането ти като привилегирован АБПФК е единственото "доказателство" за обещаваното "светло бъдеще", и избитите заради него хора. Докото ти се ползваше от неограничените привилегии, за огромната част дори от съпартийците ти "светлото бъдеще" се простираше до конкретните суми надбавка над мизерията и ти би трябвало по-добре от всеки друг да знаеш, че "борба" срещу държавата без пари няма и много добре знаеш кой заплащаше на продажните българи да стрелят по българските войничета и офицери. Същото се отнася и до бременната жена, която и да възкръсне, пак ще я изпратиш да ходи да краде, най-много да й дадеш 500 рубли, на които тя може да се зарадва, защото ще скърпи двата края. Абе, ти нямаш ли грам съвест, бре негоднико? Ще ми наричаш тая гнусотия "съчувствие"??? За едни - цял живот привилегии, а за други 500 рубли до заплата - това ви е "светлото бъдеще" заради което изпращате бременни жени на барикадите и куршумите.
цитирай
12. cortana - Да, съгласна с това, че да се изказваш от името на хора, които са на другия край на света и няма как да познаваш живота им е меко казано лицемерно.
10.02.2020 20:59
Но за съжаление някои наши съблогъри го правят и после се чудят защо са неприятни.
Ами защото, ако е относително приемливо да се опитваш да говориш от името на съблогър, защото да приемем, че поне малко си го опознал, то да говориш от името на хора на другия край на света не само географски, а и като култура, е както вече казах крайно показателно що за човек си и какви са методите ти.
цитирай
13. blackpredator - това направо кърти с интелект
10.02.2020 22:20
"да се изказваш от името на хора, които са на другия край на света и няма как да познаваш живота им е меко казано лицемерно."

Венци се изказва за китайците, а Гетювия постинг е за шопите
цитирай
14. vmir - 12. cortana - Не по-малко отблъскваща за мен е
10.02.2020 22:43
гаврата с Вапцаров, Ботев и Смирненски, за които много пъти му обяснявах. А за бременната, която загина в опита за кражба на Одеса "светлото бъдеще" най-вероятно се е простирало до изхарчването на парите за участие в тази нечовешка авантюра. И намирам за изродско да купуваш участието на бременна жена, и да оправдаваш това отвратително деяние с приказки за "светло бъдеще". Особено от АБПФК, които са единствените, консумирали "светло бъдеще", за сметка на измамените. Много подобен е и случая с Вапцаров, който е бил зверски лъган от съветски резидент за живота в СССР и му е заплащал с пари за участие в диверсии срещу държавата. След ареста резидента е изчезнал яко дим, но за разкриване на тези подробности са изчезвали хора. Сега другаря Венци, стъпил върху труповете на тези хора и върху самия измамен Вапцаров, ще менторства как Вапцаров мечтаел от цялата си поетична душа за всичко това както се е случило... Що за "съпричастност" трябва да притежаваш, за да се кефиш на цялата тази мръсотия и да я преиначаваш както намериш за добре, за да извличаш своя полза...


Наблюдавам отблизо извън блога кремълски резидент - абсолютно същия мазен гьонсурат като Венци, обучават ги да лъжат до дупка и когато ги разобличават да се правят, че дъжд ги вали, а те са уж безкрайно приятелски настроени.

Под същия претекст ни корумпират и разлагат включително без пари, а с измислени награди, заслуги за несъществуващи дейности, заливат ни с дипломи от тротоарни академии и тротоарни доценти и професори, отчитане на дейности, които не са вършени и въвличане на много хора уж от грижа за тях. Това е грубо търгашество и вмешателство нашите си български работи, което се плаща с наши пари за да бъдем подкупвани да се мамим едни други.
цитирай
15. getmans1 - ДО 12. cortana - Да, съгласна с това, че да се изказваш от името на хора, които са на другия край на света и няма как да познаваш живота им е меко казано лицеме
10.02.2020 22:44
cortana написа:
Но за съжаление някои наши съблогъри го правят и после се чудят защо са неприятни.
Ами защото, ако е относително приемливо да се опитваш да говориш от името на съблогър, защото да приемем, че поне малко си го опознал, то да говориш от името на хора на другия край на света не само географски, а и като култура, е както вече казах крайно показателно що за човек си и какви са методите ти.


... Аз, не мисля че е лицимерно при условие, че се говори от общочовешки гледна точка за общочовешки ценности а не от идеологически, расови и религиозни такива.

... Утре тази криза ще отшуми и др. СИ ДЗИ ПИН ще е герой в КИТАЙ ... самият Китай ще герой за Света ... ККП ще е героична партия за ВВ1951... само СЪВЕСТА в лицето на д-р Ли Уън Лян ЩЕ ГНИЕ В ЗЕМЯТА И НИКОЙ НЯМА ДА СИ ИЗВЛЯКЪЛ ПОУКИТЕ.

И така до след още 30-40 г
цитирай
16. vencivaleri1951 - Виж вмире, не от мен и теб зависят гравитацията и общественото
11.02.2020 07:59
развитие . И слава Богу. Аз споделих какво ме е впечатлило и моя прочит на видяното, ти споделяш и коригираш, какво аз не е трябвало да виждам и чувствам.
Мисля, че по редно е да споделяш своите усещания, а не да определяш чуждите.
Преди два, три дни деца вероятно бяха направили снежен човек в парка. Весел снежен човек! Едното ми куче почна да играе около него, другото се Барби и взе да му се зъби. Един снежен човек, две кучета, които трудно се различават едно от друго- голдъни, на една възраст. Да, ама усещанията коренно противоположни.
Едното куче вижда заплаха, другото приятел за игра. През годините Ботев е виждам също с различни очи. От нехранимайко, пройдоха и терорист, до гениален поет, революционер и осъзнат комунист. И не е вярно, а и във всичко има доза истина.
Всеки усеща според нагласите и познанията си. Така стоят нещата и със Смирненски и Вапцаров. Със Сартър, Лорка и Пикасо. И във Франция обвиняват левите, че експлоатират ,,идеологически заблудените интелектуалци,, за партийни цели, вероятно и в Испания. Възможно е, но първо да си отговорим защо тези автори така съдбовно са се ,,заблудили,, . За Одеса не искам да говорим. Известен френски журналист направи филм за Украйна, акцентирайки и за Одеса. Украйна поиска от френските власти забрана за филма, с което само възбуди интереса към лентата. Има го, изтегли си го ако имаш интерес. Ти познаваш Флорида, но не Украйна. В Украйна много или малко винаги е имало натиск да ти казват какъв си. И във времето на СССР одеситите са страдали , че не са се чувствали украинци и днес. Нещо като ,,македонците,, Западът тогава критикува СССР, че насила поукраинчва рускоезично население, днес точно на 180 градуса критикува Русия в опит че порусначва това население.
Дядо ти е служил в окупационния корпус в Югославия и с право е смятал, че върши справедливо дело, въпреки, че тези територии са в Югославия, респективно Сърбия по силата на Берлинския конгрес и Ньойския договор. Тоест сме агресор и дори бяхме наказани за това с бомбардировки и репарации. Да, но Цариброд е Димитровград, училищата в тези територии са Ботев, Левски, Вазов...Български се учи и ползва дори институционално. С български пари се пазарува свободно, макар да е закононарушение. Нашите дипломати искат и с право искат още и още...
Тоест определи се. След като смяташ че малцинството ни в Сърбия има право на самоопределение, да говори, пише, ползва майчин език, то е редно и всяко едно малцинство да има тези права. В Одеса подписката заради която живи бяха изгорени тези деца бе главно против езиковия закон и референдум за икономическа децентрализация. Съвсем нормални и юридически искания. И ще ти предложа нещо Вмире. У нас се учат много българчета от Украйна. Ако имаш възможност поговори с тях и чуй техните становище.Нали във Флорида няма никаква опасност за децата ти и теб да провесят наше знаме За братовчедка ми и племенниците ми няма никаква в Калифорния. А българско и недай си боже руско в Украйна?


quote=а
цитирай
17. getmans1 - Шантава работа са тия напъни на н...
11.02.2020 10:35
Шантава работа са тия напъни на нашенските комуняги да се прилепят зад известни западни левичари ... от купата сено да скочат на Монблан, хахаха ... един път случайно се прилепиха към антихитлеристите и пак се напъват, неистово се напъват ... барабар Петко с мъжете.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Гетьо,
11.02.2020 11:58
Ботев, Смирненски,, Милев, Вапцаров, Джагаров са достатъчно ,,перли в Короната,,

Стартът и Лорка са сталинисти дори, каквито нашите никога не са били. Аналогията с нас е , че и там интелектуалци са обвинявани в заблуда, романтизъм, наивен идеализъм...а и убивани. Лорка има едно към едно съдбата на Гео Милев.
И това се прави защото интелектуалния свят като правило е в ляво. Друг е въпросът доколко компартиите на власт, доколко са леви и от там каква част от Б П преразпределят.
цитирай
19. getmans1 - . . . Стартът и Лорка са сталинисти ...
11.02.2020 14:38
vencivaleri1951 написа:
...
Стартът и Лорка са сталинисти дори, каквито нашите никога не са били. Аналогията с нас е , че и там интелектуалци са обвинявани в заблуда, романтизъм, наивен идеализъм...а и убивани. Лорка има едно към едно съдбата на Гео Милев.
И това се прави защото интелектуалния свят като правило е в ляво. Друг е въпросът доколко компартиите на власт, доколко са леви и от там каква част от Б П преразпределят.


... И от къкв праз вие се чувствате в правото си да се курдисвате до тях ... че и А. Страшимиров не смеете да цитирате като хората ... да пренебрагвате факта, че докато организирате ... ПО-ТОЧНОТО Е, ДОКАТО ИДОЛИТЕ ВИ ОРГАНИЗИРАТ онова братоубийсвено въстание с което и досега се гордеете ЕДИН истински ляв демократ от европейски тип пише учебници по история ... Не случайно по света КОМ.ПАРТИИТЕ са смятани за терористични организации или потециални такива.
Друг е въпроса, че точно този постинг показва същноста на комуннистическата ви съвест която трябва да е в гроба а не младият лекар... преди да пишеш поне чети наред и не ме карай да се повтарям.
цитирай
20. vmir - 16. vencivaleri1951, Венци, да си чувал какво означава да приписваш своя прочит и чувства на друг???
11.02.2020 17:59
vencivaleri1951 написа:
Аз споделих какво ме е впечатлило и моя прочит на видяното, ти споделяш и коригираш, какво аз не е трябвало да виждам и чувствам.


Трябваше поне да забележиш, че преди 8 години Рустам приписваше своя прочит и чувства на друг блогър, без да го интересува това допустимо ли е. И даже се беше постарал да направи блог за целта със снимка на блогъра и така да имитира сложния ник, че имитацията му да бъде практически неразличима. Е, защо според теб блогъра не се поласка от специалното внимание и грижи да говорят от негово име? А се случи точно обратното - имитирания побесня и едва описа и публикува възмущението си и получи фатален инфаркт. За теб Рустам може да е мил, но за мен е катил и садист. И вярвам, че всеки който смята за нормално да се говори от чуждо име без да е упълномощен от коментирания, е садист и негодяй. Затова определих и теб като садист.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072235
Постинги: 2741
Коментари: 26493
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031