Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2020 07:07 - Извинение към левите – в България е имало фашизъм!
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4154 Коментари: 36 Гласове:
7

Последна промяна: 16.02.2020 09:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Всъщност напоследък размислих и ми се ще да се извиня съвсем официално на приятелите ми от левия бряг – комунистите и соцносталгиците, с чиито твърдения, че в България е имало фашизъм винаги съм спорил.

Нека и хората с десни разбирания знаят – фашизъм у нас е имало.

При това съвсем истински фашизъм – с концлагерите, с фашистките обръщения между гражданите и с фашистите поздрави, с репресиите над инакомислещите и над малцинствата, с парадите с маршируващи войници и с милитаризирани граждани, забранените книги, червените знамена с фашисткия символ, с господарската раса и хората второ качество, с мистицизма и окултизма и най-вече несменяемият и практически неизбран от никого Фюрер, който води страната – накъдето сам си пожелае.



                     image
                                                             
                                                 Този фашизъм е съществувал
                                   от 9 септември 1944 г. до 10 ноември 1989 г.
                             

 И за да няма недоразбрали без чувство за хумор – обвиненията към вашия любим режим, драги ми смехурковци, не са че комунистите не са се сражавали срещу Хитлер. Това са правили, разбира се, когато се е сменила конюнктурата, преди това са били първи приятели и съюзници – за това исторически факти има достатъчно, който има очи, нека чете.

Обвинението е, че комунистите и тяхната система по нищо не се отличават, не предложиха на света и най-вече на нещастните си граждани нищо по-различно от онова, срещу което уж са се борили така решително – безчовечна система, държава-затвор, начело с непогрешим Вожд.
А фашистите и фашизмът по стечение на обстоятелствата се оказаха, видно е, чудесно плашило. Бидейки по своята същност една химера: нелеп опит за реакция чрез методите на самите революционни комунисти и ограничени в специфичния ареал на Италия, името на фашистите още след Войната започва да се използва за какво ли не, но най-вече като етикет, позволяващ на крайно левите да делегитимират всички онези гласове и идеи, с които не са съгласни по начало. Особено гласовете и идеите, които са били най-преследвани от самите фашисти: либералните, хуманните, капиталистическите – идеите на свободата и ненасилието в най-буквалния им вид.

За фашисти след Втората световна са обявени и точно онези, които по своя характер няма как да бъдат такива – старата ни интелигенция, военният и гражданския ни елит, дори поети и писатели, интелектуалци. Носителите на стария Възрожденски дух, комбиниращ по особено романтичен начин национализма и либерализма с предприемачески дух и вярност към Короната като символ на народа ни.

Но класов конфликт, поне в старото Царство България, никога не е имало. Богатите нерядко са дарявали имуществото си сами с идеята да носи ползи на целия народ, липсвали са и селяни без земя и имот. Поради и това големите ни народни трепети и каузи винаги са били с патриотичен и всеобщ, а не с класов и социален характер. ... 



Гласувай:
10



1. getmans1 - ЗАХАРИ СТОЯНОВ; „Социализмът в България – чужди и горчиви ягоди“ видният възрожденец пише: „И смешно, и глупо!... допълнение
16.02.2020 09:24
„ Но трябва да се каже, защото така бил писал Чернишевски и Маркс, прочее и за България трябва да се приспособи тяхната дума.
Няма що. Момченца, прочели по две-три книжки от изданията на „Руската социална библиотека“, екзалтираха се от фактите и случаите, че в Ирландия хората ядат само картофи наместо хляб; че в Русия един мужик работник изяжда в годината само по две оки месо; че в Петербург живеят в една стая по 50 души сиромаси; че в Лондон пази стража около реката да не дохождат и се хвърлят в реката клетниците, неяли от пет деня; че във Франция има притежатели на земи и имущества само 130 000 души, и пр., и пр.
Как? Това е безобразие, скандал и разбойничество „от старата система на управлението“! — викат с ревност нравствените подкладки.
Трябва да се подкопаят фалшивите конституционни и парламентарни форми, трябва да се обяви отчаяна борба против богатите, буржоазите, притежателите, владетелите и техните господари монарсите. Трябва да улесним положението на работника, да му покачим заплатата и т. н.

Огън, слама и топъл вятър. Че кой кого експлоатира в България, кой е угнетеният, онеправданият и незаплатеният добре, кой е тежкият владетел, който е узурпирал земите на работника? Кой гладува и се скита и кой се пражи в лой като бъбрек? Трябва ни нам предварително да знаем тия неща, преди да въстанем и почнем да воюваме за подкладките и „труда“.

Херцоги, помещики, барони, графове, принцове, чокои, виконти и пр. са завладели България. Владеят и притежават цели села и околии, мъчат работническата класа, експлоатират й труда! Барон Коприва от Дупница, херцог Хаму-Хум от Харманли, лорд Катекулю от Добрич, граф Герги от Силистра — света са поробили! Тичайте на митинг, на сходка и пр. да протестираме против тая стара рутина на буржоазията и аристокрацията! На помощ всички чистокръвни демократи и нравствено-подкладкаджии! И смешно, и карикатурно.“
цитирай
2. fun1001 - скоро, ще подам..на Червено-черният глашатай../не стига времето.)
16.02.2020 09:35
да попрочете и класиците - Г С Раковски, З Стоянов..
тоо..изтървало 8 клас..за 3 вагона талаш, ще ми сбира седянка..
големаа краста, Гете, голям съклет..'у краниума'- сал, 2 куб мм ))
цитирай
3. getmans1 - . . . Видях, че ми пунтира заглави...
16.02.2020 09:52
... Видях, че ми пунтира заглавието ... ЯВНО ПАК ЩЕ МИ ДЪВЧАТ ДЕДОВА, ... че техните не стават
Г С Раковски, З Стоянов, ТЕ НЕ ОБИЧАТ ЗАРАД едно стихитворение и Дядо Вазов им отмиля ... ама то не е едно стихитворени а стройна и осъзната позиция, дори за няколко години го спират от изучаване в училище ... след 44-та.

fun1001 написа:
да попрочете и класиците - Г С Раковски, З Стоянов..
тоо..изтървало 8 клас..за 3 вагона талаш, ще ми сбира седянка..
големаа краста, Гете, голям съклет..'у краниума'- сал, 2 куб мм ))

цитирай
4. starforlife - Добро утро, Радо. Докато пия сутрешното си кафе преди да се впусна в ремонтни дейности - наминавам да демонстрирам ненапускане.
16.02.2020 10:14
И като казах "ненапускане", ебавайки се с този фейков профил на Шкембьо-Рустьо, та да обърна внимание, че винаги когато той се изгуби за по-дълго, се губят и фейковите му профили. Що така бе? Обяснете на мен, тъпият била-охранител.
А по темата на постинга, какво да кажа?...
Аз го казах в края на 14-ти коментар под предходния ти постинг, където моя милост написа:
Комунизмът е нещо нездраво, некадърно и утопично, което не трябва да съществува, особено във фашистките си форми, където се явява и зло, съсипващо не съдбите на отделни хора и то основно умните и можещите, а на цели нации.
Той просто е в противоречие със самата Природа дори. Факт!

цитирай
5. eva666 - много добър пост!! на кого е? харесва ми, когато пишеш положително,Гет! Благодаря!
16.02.2020 10:18

За фашисти след Втората световна са обявени и точно онези, които по своя характер няма как да бъдат такива – старата ни интелигенция, военният и гражданския ни елит, дори поети и писатели, интелектуалци. Носителите на стария Възрожденски дух, комбиниращ по особено романтичен начин национализма и либерализма с предприемачески дух и вярност към Короната като символ на народа ни.

Но класов конфликт, поне в старото Царство България, никога не е имало. Богатите нерядко са дарявали имуществото си сами с идеята да носи ползи на целия народ, липсвали са и селяни без земя и имот. Поради и това големите ни народни трепети и каузи винаги са били с патриотичен и всеобщ, а не с класов и социален характер. ...
цитирай
6. slavimirgenchev1953 - Фашизъмо
16.02.2020 10:26
е нужен на комунягите така, както слънцето и въздухът - на всяко живо същество.
цитирай
7. vmir - “Фашизъмо е нужен на комунягите така, както слънцето и въздухът - на всяко живо същество" Сл. Генчев
16.02.2020 12:13
10x!!!

(Оти без фашизъмо са по-зле от кръгли нули - направо невидими)
цитирай
8. vencivaleri1951 - Всичко е точно
16.02.2020 12:36
Остава Елин Пелин и Йовков да наречем "комунета" щото лъжи писали. Колко му е
щом и Захари Стоянов стана възрожденец, но млъкни сърце

А това , че със земя посрещнаха повечето българи 9 ти септември заслуга има правилно заклания и измъчван Стамболийски. То и една от двете причини да го затрият бе именно поземлената му реформа., която оземлява към 30000 домакинства.


eva666 написа:

За фашисти след Втората световна са обявени и точно онези, които по своя характер няма как да бъдат такива – старата ни интелигенция, военният и гражданския ни елит, дори поети и писатели, интелектуалци. Носителите на стария Възрожденски дух, комбиниращ по особено романтичен начин национализма и либерализма с предприемачески дух и вярност към Короната като символ на народа ни.

Но класов конфликт, поне в старото Царство България, никога не е имало. Богатите нерядко са дарявали имуществото си сами с идеята да носи ползи на целия народ, липсвали са и селяни без земя и имот. Поради и това големите ни народни трепети и каузи винаги са били с патриотичен и всеобщ, а не с класов и социален характер. ...

цитирай
9. vencivaleri1951 - Чудя се Славчо
16.02.2020 12:53
Така ли обясняваше комунизма и фашизма на Давид Овадия. На него обясняваше ли му , че в България не е имало антисиметизъм, че не е имало Закон за защита на нацията, че не са носели евреите вкл и той жълта звезад, че не са им национализирали магазини, кантори и въобще всякакъв бизнес. Че не са ги изхвърляли от държавен и общински щат, не са им национализирали жилища?
Изкриви си душата и кажи, че този човек беше лош, кариерист и , че ако си имал нужда не ти е помогнал...Впрочем от това бясно противопоставяне най-ощетени останахте Вие хората на духа и перото. Преди 9ти септември ви колеха, след 9 ти ви притискаха, но и галеха...Днес Ви маргинализираха. На Чапкънов синът/коойто никак не е лош склуптор/ прави грабеж, и ...миналата година твой събрат не искаше да си представя книга, защото беше беззъб. Карал съм го в Сърбия да си прави зъбите . Нормално ли е образован, интелигентен човек, пенсионирал се като преподавател по литература да не може да се покаже пред хората
Кажи , кой стих ще се запомни от последните 30 години. Може терористи да са били едни, може врагове на народа да са били други, но творчество оставиха..."песните им все ще се четат"


slavimirgenchev1953 написа:
е нужен на комунягите така, както слънцето и въздухът - на всяко живо същество.

цитирай
10. vmir - ДрОгарете най-обичат да се чудят
16.02.2020 13:42
защо когато цялата Червена армия пазеше закона, според който всеки несъгласен с тях е фашага, никой не е обявил несъгласието си тогава...

Обявили са, бе бат Венцо, ама които се обявиха първо си останаха фашаги форевър и второ, другарите ти все още празнуват, че навреме са ги вкарали на 2 метра под земята и славят Червената армия, че без нея нямаше да се пишат антифашисти. Защо питаш сякаш не си виждал как ИДИЛ постъпват с несъгласните... Да не би да мислиш, че ИДИЛ не са искали цялата власт?
цитирай
11. starforlife - Радо, извини ме за спама, но искам да приканя Венценцето-Путенцето,
16.02.2020 13:56
да не увърта с общи приказки както винаги, а да ми отговори на въпрос, който му зададох в задушевния ни разговор, който водим под предходния ти постинг, но ще пренеса и тук:
ВЕНЦИ, ДЪРВЕНИ ФИЛОСОФЕ... ПРАЗНОДУМЕЦО...
НА КАКВА БАЗА СЕ ИЗЧИСЛЯВАТ ЗДРАВНИТЕ ОСИГУРОВКИ В ХОЛАНДИЯ И КАКЪВ Е ПРОЦЕНТЪТ ИМ ПРИ РАЗЛИЧНИТЕ ПРОФЕСИИ?
Хей така, прямо и отвесно ми отговори, а не започвай с присъщото на теб празнодумие.
И понеже, Радо, с това ще покажа за пореден път, че Венци е празнодумец и дървен философ... А той е един от авторитетите (за такъв го смятет самите те, а не аз) на комунягите... Показвайки какъв е празнодумец и как се пудри постоянно за неща, които не разбира, ще покажем защо не бива да позволяваме отново такива идиоти да ни яправляват и докарват до там, докъдето ни докараха вече веднъж.
ТОЕСТ, КЪДЕТО И ДА Е СТЪПИЛ КОМУНИСТИЧЕСКИ РЕЖИМ, Е ДОВЕЛ СЪОТВЕТНАТА ДЪРЖАВА И ОБЩЕСТВО ДО ДЪНОТО! ФАКТ!
Факт, който как може някой да го оспори, когато да речем "победена" Германия е на светлинни години от "победителката" Русия във всяко едно направление. Не ти образование, не ти наука, не ти социален просперитет, не ти въобще стандарт на живот на суверена си.
И не германецът емигрира към Русия, за да търси по-добър живот, а обратното.
Ама те, комунягите, отново и отново искат да съсипват. Защото те за себе си бяха добре, паразитирайки на гърба на знаещите и можещи.

ОЧАКВАМ ОТГОВОРЪТ ТИ ВЕНЦИ, ДИРЕКТЕН И ТОЧЕН:
НА КАКВА БАЗА СЕ ИЗЧИСЛЯВАТ ЗДРАВНИТЕ ОСИГУРОВКИ В ХОЛАНДИЯ И КАКЪВ Е ПРОЦЕНТЪТ ИМ ПРИ РАЗЛИЧНИТЕ ПРОФЕСИИ?
Въпросът ми е свързан с това, че от онзи ден три дни бях в болница, тук, в Холандия, а Венци ми се пудри да ми дава ИДИОТСИ счетоводни съвети за икономически климат, който ама изобщо не познава, а само си мисли, че може да разсъждава релевантно на базата на това, че е счетоводител.
Че и пишман Доктор или каквато е там степента му на икономическите науки.
Дактар, ама на база на сол-ташаковата си генералска семка. Защото казах: Това им липсва на комунягите днес. Това, че не могат като пълни некадърници все пак да са нещо, а са просто едно НИЩО.
Ама голямо НИЩО.
цитирай
12. getmans1 - ЧЕТИ БЕ, ГЛУПАК - vencivaleri1951, ВЕЧЕ НЯКОЛКО ПЪТИ ТИ ГО ПРИПОМНЯМ ... ТИЯ ДНИ
16.02.2020 14:08
... vencivaleri1951 ЗА ДА СИ НАПРАВЯ МЯСТО ИЗТРИВАМ ТВОИТЕ ОТКРОВЕНИ ГЛУПОСТИ ... ОЩЕ ПОВЕЧЕ, ЧЕ ЗА НИТО ДУМА НИКОЙ НЕ КАЗВА ЗА ПОСОЧЕНИТЕ ОТ ТЕБЕ АВТОРИ.

ТИ КАКТО ВИНАГИ НЕИСТОВО СЕ МЪЧИШ ДА ОПЛЕСКАШ ВСИЧКО ... С КАКВИ ФАКТИ БЕ, ЩЕ ОТРЕЧЕШ КАЗАНОТО ОТ З. СТОЯНОВ ... С КАКВИ ФАКТИ ... В ЦЕЛИЯТ ПОСТНГ И КОМЕНТАР 1 НЯМА И ЕДНА БУКВА ОТ МЕН ... НО АЗ СТОЯ ЗАД НАПИСАНОТО

... За поземлената реформа ако ти някъде си чел нищо то аз, знам нещата от от първа ръка ... почти цялата североизточна България така е заселена с българско население от Балкана, Македония и Шоплука

Позземлената реформа тръгва в края на 19 и началото на 20-ти век КАТО СЕ УСВОЯВАТ ЗЕМИ ИЗОСТАВЕНИ ОТ ТУРЦИТЕ ... ПРИ ВТОРИЯТ ЕТАП СТАМБОЛИЙСКИ ВЕЧЕ ОЗЕМЛЯВА ПЪЛНОЛЕТНИТЕ ЧЛЕНОВЕ НА ВЕЧЕ ОЗЕМЛЕНИ БЪЛГАРИ И ТАЗИ РЕФОРМА СИ ВЪРВИ И СЛЕД НЕГОВАТА СМЪРТ ... ОТДЕЛЕН ВЪПРОСЪТ, ЧЕ ТОВА ОЗЕМЛЯВАНЕ НЕ Е БИЛО БЕЗВЪЗМЕЗДНО.

vencivaleri1951 написа:



eva666 написа:

За фашисти след Втората световна са обявени и точно онези, които по своя характер няма как да бъдат такива – старата ни интелигенция, военният и гражданския ни елит, дори поети и писатели, интелектуалци. Носителите на стария Възрожденски дух, комбиниращ по особено романтичен начин национализма и либерализма с предприемачески дух и вярност към Короната като символ на народа ни.

Но класов конфликт, поне в старото Царство България, никога не е имало. Богатите нерядко са дарявали имуществото си сами с идеята да носи ползи на целия народ, липсвали са и селяни без земя и имот. Поради и това големите ни народни трепети и каузи винаги са били с патриотичен и всеобщ, а не с класов и социален характер. ...
цитирай
13. getmans1 - 11. starforlife - Радо, извини ме за спама, но искам да приканя Венценцето-Путенцето, 13:56
16.02.2020 14:32
САМО ЩЕ МУ ДАДЕШ ПОВОД ДА СЕ ИЗМЪКНЕ ОТ ГОВНАТА В КОИТО САМ СЕ Е НАСАДИЛ ...
цитирай
14. getmans1 - ВМИРе, че ИДИЛ неса ли превербувани ...
16.02.2020 14:45
ВМИРе, че ИДИЛ неса ли превербувани от Р. Кадиров въоръжени от САЩ бунтовници против АСАД ... И КАК ТАКА СЕ ПОЯВЯВАТ В ГЪРБА НА ИСТИНСКИТЕ БОРЦИ ПРОТИВ АСАД ... В НАЧАЛОТО НА 09.16-та година се усещат и правят огромна чистка в редовете си ... СЛЕД ДВЕ СЕДМИЦИ РУСИЯ ВЛИЦЗА В СИРИЯ И ПОДПУКВА ЧЕЛНИТЕ ОТРЯДИ ... СПАСИ АСАД и ИДИЛ ИЗЧЕЗНА, СПРЯХА И БЕЖАНЦИТЕ ... САМО ТОЙОТИТЕ СЪС ЗЕНИТКИТЕ ИЗЧЕЗНАХА. ... СЕГА ПАК СА В ЛИБИЯ.


анонимен написа:
защо когато цялата Червена армия пазеше закона, според който всеки несъгласен с тях е фашага, никой не е обявил несъгласието си тогава...

Обявили са, бе бат Венцо, ама които се обявиха първо си останаха фашаги форевър и второ, другарите ти все още празнуват, че навреме са ги вкарали на 2 метра под земята и славят Червената армия, че без нея нямаше да се пишат антифашисти. Защо питаш сякаш не си виждал как ИДИЛ постъпват с несъгласните... Да не би да мислиш, че ИДИЛ не са искали цялата власт?

цитирай
15. blackpredator - Гетьо,
16.02.2020 15:02
не се ли усещаш, че все повече се изявяваш не като трибуна
и на цитирам - "Венценцето-Путенцето", а като мензиса на фалипръцко-Вагината
ялова е тая вагина, пластмасова..
и ти, като ментален мензис, без еритроцити..
цитирай
16. getmans1 - . . . Аз като чуя ВАГИНА, точно за теб ...
16.02.2020 15:12
... Аз като чуя ВАГИНА, точно за теб се сещам ... /тънко, ясно и високо/... СЕГА ОСТАВА И ДА СТОПЛИШ, ЗАЩО.

blackpredator написа:
не се ли усещаш, че все повече се изявяваш не като трибуна
и на цитирам - "Венценцето-Путенцето", а като мензиса на фалипръцко-Вагината
ялова е тая вагина, пластмасова..
и ти, като ментален мензис, без еритроцити..

цитирай
17. vencivaleri1951 - Аполоне и в България пенсионните и медицинските осигуровки според професиите са различни
16.02.2020 15:40
В Германия от времето на Бисмарк е така. И защо ме питаш? Какви категории труд има в Холандия не знам, не знам и процентът на сбора какъв е. Мога да ти кажа за нас, но теб не те интересува . Ти ще взимаш пенсия във Фриско. И в каква връзка ме питаш изпитваЧО. В предишния постинг на хетмана аз писах за пробяна на преките сборове и преразпределението им. Писах и за социалните плащания. Пенсиите не се отнасят към социалните плащания с изключение на една малка част задължителна пенсия за навършени години, дори и без стаж, както и неправилно НОИ у нас изплаща добавки за инвалидност или инвалидни пенсии.
Това което посочих за пример в Холандия е прогресивната им скала на сборовете, при това доста стръмна. Бегай да програмираш

[quote=starforlife]да не увърта с общи приказки както винаги, а да ми отговори на въпрос, който му зададох в задушевния ни разговор, който водим под предходния ти постинг, но ще пренеса и тук:
ВЕНЦИ, ДЪРВЕНИ ФИЛОСОФЕ... ПРАЗНОДУМЕЦО...
НА КАКВА БАЗА СЕ ИЗЧИСЛЯВАТ ЗДРАВНИТЕ ОСИГУРОВКИ В ХОЛАНДИЯ И КАКЪВ Е ПРОЦЕНТЪТ ИМ ПРИ РАЗЛИЧНИТЕ ПРОФЕСИИ?
Хей така, прямо и отвесно ми отговори, а не започвай с присъщото на теб празнодумие.
И понеже, Радо, с това ще покажа за пореден път, че Венци е празнодумец и дървен философ... А той е един от авторитетите (за такъв го смятет самите те, а не аз) на комунягите... Показвайки какъв е празнодумец и как се пудри постоянно за неща, които не разбира, ще покажем защо не бива да позволяваме отново такива идиоти да ни яправляват и докарват до там, докъдето ни докараха вече веднъж.
ТОЕСТ, КЪДЕТО И ДА Е СТЪПИЛ КОМУНИСТИЧЕСКИ РЕЖИМ, Е ДОВЕЛ СЪОТВЕТНАТА ДЪРЖАВА И ОБЩЕСТВО ДО ДЪНОТО! ФАКТ!
Факт, който как може някой да го оспори, когато да речем "победена" Германия е на светлинни години от "победителката" Русия във всяко едно направление. Не ти образование, не ти наука, не ти социален просперитет, не ти въобще стандарт на живот на суверена си.
И не германецът емигрира към Русия, за да търси по-добър живот, а обратното.
Ама те, комунягите, отново и отново искат да съсипват. Защото те за себе си бяха добре, паразитирайки на гърба на знаещите и можещи.

ОЧАКВАМ ОТГОВОРЪТ ТИ ВЕНЦИ, ДИРЕКТЕН И ТОЧЕН:
НА КАКВА БАЗА СЕ ИЗЧИСЛЯВАТ ЗДРАВНИТЕ ОСИГУРОВКИ В ХОЛАНДИЯ И КАКЪВ Е ПРОЦЕНТЪТ ИМ ПРИ РАЗЛИЧНИТЕ ПРОФЕСИИ?
Въпросът ми е свързан с това, че от онзи ден три дни бях в болница, тук, в Холандия, а Венци ми се пудри да ми дава ИДИОТСИ счетоводни съвети за икономически климат, който ама изобщо не познава, а само си мисли, че може да разсъждава релевантно на базата на това, че е счетоводител.
Че и пишман Доктор или каквато е там степента му на икономическите науки.
Дактар, ама на база на сол-ташаковата си генералска семка. Защото казах: Това им липсва на ко
цитирай
18. vencivaleri1951 - Ти чети умник
16.02.2020 15:57

Вероятно и в уйките го има

Оземляването след Освобождението е съвсем друга бира. Стамболийски през 20те определя таван във владеенето на земя-за различните райони различно. В Северна България таванът е по висок, в Южна по нисък. Национализираната земя по този закон отива за оземляване на безимотните и малоимотните домакинства. Една част остава и резерв-общинска и държавна. Впрочем процесът продължава до 1946 година, когато по понятни причини оземляването престава. Впрочем предлагам ти да се запознаеш по обстойно със делата на Стамболийски. Има един момент , който много ще ти хареса. Той така и не допуска дипломатически отношения със СССР. Опасявал се е България да не "прихване " подобни практики ...Разменяме мисии чак през 30те и то по инициативата на Борис


getmans1 написа:
... vencivaleri1951 ЗА ДА СИ НАПРАВЯ МЯСТО ИЗТРИВАМ ТВОИТЕ ОТКРОВЕНИ ГЛУПОСТИ ... ОЩЕ ПОВЕЧЕ, ЧЕ ЗА НИТО ДУМА НИКОЙ НЕ КАЗВА ЗА ПОСОЧЕНИТЕ ОТ ТЕБЕ АВТОРИ.

ТИ КАКТО ВИНАГИ НЕИСТОВО СЕ МЪЧИШ ДА ОПЛЕСКАШ ВСИЧКО ... С КАКВИ ФАКТИ БЕ, ЩЕ ОТРЕЧЕШ КАЗАНОТО ОТ З. СТОЯНОВ ... С КАКВИ ФАКТИ ... В ЦЕЛИЯТ ПОСТНГ И КОМЕНТАР 1 НЯМА И ЕДНА БУКВА ОТ МЕН ... НО АЗ СТОЯ ЗАД НАПИСАНОТО

... За поземлената реформа ако ти някъде си чел нищо то аз, знам нещата от от първа ръка ... почти цялата североизточна България така е заселена с българско население от Балкана, Македония и Шоплука

Позземлената реформа тръгва в края на 19 и началото на 20-ти век КАТО СЕ УСВОЯВАТ ЗЕМИ ИЗОСТАВЕНИ ОТ ТУРЦИТЕ ... ПРИ ВТОРИЯТ ЕТАП СТАМБОЛИЙСКИ ВЕЧЕ ОЗЕМЛЯВА ПЪЛНОЛЕТНИТЕ ЧЛЕНОВЕ НА ВЕЧЕ ОЗЕМЛЕНИ БЪЛГАРИ И ТАЗИ РЕФОРМА СИ ВЪРВИ И СЛЕД НЕГОВАТА СМЪРТ ... ОТДЕЛЕН ВЪПРОСЪТ, ЧЕ ТОВА ОЗЕМЛЯВАНЕ НЕ Е БИЛО БЕЗВЪЗМЕЗДНО.

vencivaleri1951 написа:



eva666 написа:

За фашисти след Втората световна са обявени и точно онези, които по своя характер няма как да бъдат такива – старата ни интелигенция, военният и гражданския ни елит, дори поети и писатели, интелектуалци. Носителите на стария Възрожденски дух, комбиниращ по особено романтичен начин национализма и либерализма с предприемачески дух и вярност към Короната като символ на народа ни.

Но класов конфликт, поне в старото Царство България, никога не е имало. Богатите нерядко са дарявали имуществото си сами с идеята да носи ползи на целия народ, липсвали са и селяни без земя и имот. Поради и това големите ни народни трепети и каузи винаги са били с патриотичен и всеобщ, а не с класов и социален характер. ...

цитирай
19. starforlife - Хааааааааа ха ха ха! СЕГА ВИЖДАТЕ ЛИ ЗАЩО ВИЕ СТЕ ПЪЛНИ КАПУТИ И НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ДОКОСВАТЕ ДОРИ ДО НЕЩО РАЗЛИЧНО ОТ ОБЩАЦИ В БИЗНЕСА И СОЦИУМА ВЪОБЩЕ?
16.02.2020 17:03
ЗАЩОТО СТЕ НЕ САМО ПЪЛНИ ПРАЗНОДУМЦИ, А И НИКОГА НЕ СИ ПРИЗНАВАТЕ, А ПО АБСОЛЮТНО ПУТКЕНСКИ НАЧИН ВЪРТИТЕ-СУЧЕТЕ - ДА СЕ ИЗМЪКНЕТЕ СУХИ ОТ ДРИСНИТЕ, КОИТО ДРИСКАТЕ НАЛЯВО И НАДЯСНО.
Пояснявам за тези, които не следят дрисните на ВенцоДрисльо и казвам, че аз също не ги следя, но просто ми се навират постоянно под носа.
И МНОГО МИРИШЕ! Ама постоянно мирише! Мирише на некомпетенстност и в същото време дървенофилософстване и менторстване дори там, където няма ни най-малко представа КАПУТЪТ му изклецан.
Та, малко предисловие.
Венценце-Капутченце, не беше ли ти този, който поне 2-3 пъти се опитваш да ми даваш наклон какво аз да правя в Холандия, за да сведа така наречените от теб "сборове" до по-минимални?
М?
ОТГОВАРЯЙ БЕ, КАПУТ! (ха ха ха)
С кои очи се опитваш да ми менторстваш там, където ЗНАЕШ НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 1/10-та ОТ МЕН? М?
И тук не говоря за счетоводство и прочие по принцип, а за обстоятелствата конкретно в Холандия, по отношение на която си бос като гъдулка, но това не ти пречи да се плюнчиш. И ето затова е напълно недопустимо подобни (на всички вас) празнодумници да са на отговорни позиции, особено пък във властта, на една държава, че да я докарате ОТНОВО до пълен крах, вследствие не въпросната си некадърност и паразитиране на гърба на знаещите и можещите.

А сега малко по-конкретно по конкретния въпрос.
Венценце-Капутченце, аз написах защо точно този конкретен въпрос ти задавам и повтарям, че това беше подсказано от факта, че бях 3 дни в болница тук, в Холандия.
И СЕГА ВНИМАНИЕ: КАКВО НИ ЕБЕ НАС КАК Е В ГЕРМАНИЯ БЕ, КАПУТ?
АЗ ТОВА ЛИ ТЕ ПИТАМ, М?
АЗ ТЕ ПИТАМ КАК Е В ХОЛАНДИЯ КАТО МИ СЕ ПЛЮНЧИШ, А ТИ КАТО НЕ ЗНАЕШ - ПРИЗНАВАШ ГО С ПОДВИТА ОПАШКА И МЛЪКВАШ! А НЕ КАТО ПЪЛЕН КАПУТ ДА ЗАПОЧВАШ ДА НИ ДЪРВЕНОФИЛОСОФСТВАШ С ЦЕЛ ДА ОТКЛОНИШ ВНИМАНИЕТО И ДА СЕ НАПРАВИШ НА ЗНАЕЩ.
Ето ти го фактът: Трябва соца да строи метро (примерно)... Ама понеже идиоти като Венценцето-Путенцето, не знаят как - няма да си подвият опашката, признавайки си, че са просто парашутисти и да оставят тези които ЗНАЯТ и МОГАТ да свършат работата, а ще менторстват ДЪРВЕНОФИЛОСОФСКИ и АБСОЛЮТНО ТЕОРЕТИЧНО И ТО БЕЗ ПОГЛЕД В/У НЕЩАТА КАК ГО ПРАВЯТ В ГЕРМАНИЯ (примерно).
Но накрая Бай Киро ще е направил метрото за жълти стотинки като заплата, с която в нормалните магазини ще има 5 вида стоки на кръс които да може да си купи, а КАПУТИ като ГЕНЕРАЛСКИЯ-СОЛ-ТАШАК Венци ще оберат лаврите. Търтеите ще гъчат премии и ордени (както не пропусна да изтъкне КапутВенцо за другия КапутПанчо) и ще си въртят некадърните гъзове на директорските столове по време на работа, а след това ще минат през някой от специалните магазини за такива сол-ташаци и ще купят дори ЗАПАДНИ неща.
БАЙ КИРО ДА ГО ДУХА, А ВЕНЦИ ВЕНСЕРЕМОС!



А СЕГА, ВЕНЦЕНЦЕ-ПУТЕНЦЕ, ПРОЧЕТИ И ЗАПОМНИ, ЧЕ ДА СЕ ПРАВИШ НА КАПАЦИТЕТ ПРЕД НЯКОГО ДРУГИГО ДРУГАДЕ, С НЕЩО, КОЕТО "ГОЧЕ" ТЕ Е СВЕТНАЛ И ОБРАЗОВАЛ.
ТОЕСТ НАУЧИ КАКВО ТИ КАЗВА ТОЗИ, КОЙТО СЕ ОПИТВАШ ДА УЧИШ КАК ДА СИ УРЕЖДА ЖИВОТА В ДЪРЖАВА, НА КОЯТО ПОЗНАВАШ НЯКОЯ И ДРУГА КУРВА, КОЯТО ДОРИ ВЕЧЕ Е С ЕДИНИЯ КРАК В ОТВЪДНОТО, НО НЕ И СОЦИУМА И ПРОЧИЕ.
...............................................................................................................................................
В ХОЛАНДИЯ, ВЕНЦЕНЦЕ-ПУТЕНЦЕ, НЯМА ЗДРАВНИ ОСИГУРОВКИ КАТО УДРЪЖКИ ОТ ЗАПЛАТАТА, А ВСЕКИ САМ ИЗБИРА ЗДРАВЕН ПАКЕТ ОТ ВЪНШНА, ЧАСТНА КОМПАНИЯ, И СИ ГО ПЛАЩА БАШКъ.
ТОЕСТ, ВЕНЦЕНЦЕ, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е, НО ОТНОВО ПОВТАРЯМ: ВСЕКИ САМ, ИНДИВИДУАЛНО, ОПРЕДЕЛЯ НА КОГО, КОЛКО И ЗА КАКВО ДА ПЛАЩА.
НЕЩО ПОДОБНО НА ГРАЖДАНСКАТА ОТГОВОРНОСТ В БЪЛГАРИЯ, ВЕНЦЕНЦЕ-ПУТЕНЦЕ. С ТАЗИ РАЗЛИКА, ЧЕ ИМА ДОСТА ГОЛЯМО РАЗНООБРАЗИЕ ОТ ПАКЕТИ И ПРЕДОСТАВЯЩИ ГИ КОМПАНИИ.
...............................................................................................................................................
Сега схващаш ли колко си смешен когато ми говориш за перата в моята работна заплата, където сега ще ти дам също толкова достоен отговор:
Идиоти като теб не е необходимо да се пънат с идиотски съвети за това как да ми е по-малко облагането на работната заплата.
Беше ми 51% и сам сметни колко ми е БРУТОТО на работната заплата. Защото и тогава млъкна като капут когато ти показах, че ИЗКРИВЯВАШ информацията за работните заплати в Холандия и това колко получавала Учителката ти, оспорвайки как така аз получавам под 8000€ като съм доста по-платен кадър от един Учител. Което тук не е и релевантно, защото социалната ножица е притворена.
Ами много просто: От над 15000€ бруто, ми оставаХА над 7000 НЕТО. 51% "отлетяваХА"
Защо "оставаХА" и "отлетяваХА", в минало време ли?
Ами защото, ИДИОТ НЕДОКЛАТЕН, хора като мен не разчитат на ИДИОТСКИ менторствания на такива СОЛ-ТАШАЦИ като теб да им се плюнчат как да си сведели сбооороооветеее до по-ниски граници и то с идиотски предложения.
Хора като мен ангажират "Делойт". ЗНАЕШ ЛИ КАКВО Е "ДЕЛОЙТ", ПИШМАН-ИКОНОМИСТЕ?
А знаеш ли, че на двама наши съблогъри ДЪЩЕРИТЕ работят за "Делойт"? На единият в Калифорния, а на другата - във Великобритания.
И не мислиш ли, че ако имах нужда от съвети - аз щях да се консултирам с тях, а не с теб? Или ти (и пишман-икономистчето ви - и пишман-икономистчето ви) знаеш повече от кадрите на "Делойт", стъпили на всички континетни и в над 60% от държавите по света? М?
ХАЙДЕ СЕГА ТИ МИ ЦИТИРАЙ РУСКА КОМПАНИЯ В СЕКТОРА НА "ДЕЛОЙТ", КОЯТО РАБОТИ В ЦЯЛА РУСИЯ ДОРИ САМО, А КАМО ЛИ В ЦЯЛ СВЯТ, М?
Та, Венценце-Путенце, "Делойт" макар и учудващо бавно, си свършиха работата повече от добре и от следващия месец ще имам вече 30% ruling.
Тоест, Венценце-Комплексарченце, заплатата ми НЕТО ще стане почти 10000€.
А другия месец се очакват и бонусите
Та така, КАПУТ?
Понимаеш ли, че ОТНОВО ТИ НАУЧИ НЕЩО от мен, а не аз от твоите празни приказки?
цитирай
20. getmans1 - Чети бе, ВЕНЦИВАЛЕРИ1951 ЧЕТИ БЕ,
16.02.2020 18:02
... И ХУБАВО ВИЖ КОЙ Е ИЗЛЯЗАЛ ОТ КООРДИНАТНАТА СИСТЕМА - НЕ АЗ, А ТИ СИ ТОЗИ КОЙТО НАБУТА СТАМБОЛИИСКИ В ЕДИН РАЗГОВОР КОЙТО НЯМА НИЩО ОБЩО С НЕГО И РЕФОРМАТА МУ ... само и само защото в статията се съдържат думите „интелегенция„ и „възрожденеца„ З. СТОЯНОВ
... ВИЕ РУСОБЛИЗИТЕ МНОГО ГО МРАЗИТЕ ТОЗИ ЗАХАРИ ЕТО, ти дори отричаш „възрожденството„ му но нали именно на него дължим толкова много да знаем за един ВАЖЕН период ОТ ИСТОРИЯТА СИ.
Мразите го, сигурно защото не е учил в Русия, ЧЕ Е ЧИСТ БЪЛГАРИН И, че сам се образовал и В КРАЯ НА КРАИЩАТА ПО-ДОБРЕ ОТ ВАС РАЗУМЯЛ МАРКСА.


vencivaleri1951 написа:

Вероятно и в уйките го има

Оземляването след Освобождението е съвсем друга бира. Стамболийски през 20те определя таван във владеенето на земя-за различните райони различно. В Северна България таванът е по висок, в Южна по нисък. Национализираната земя по този закон отива за оземляване на безимотните и малоимотните домакинства. Една част остава и резерв-общинска и държавна. Впрочем процесът продължава до 1946 година, когато по понятни причини оземляването престава. Впрочем предлагам ти да се запознаеш по обстойно със делата на Стамболийски. Има един момент , който много ще ти хареса. Той така и не допуска дипломатически отношения със СССР. Опасявал се е България да не "прихване " подобни практики ...Разменяме мисии чак през 30те и то по инициативата на Борис



цитирай
21. cortana - Ето ме и мен, Гети! :)
16.02.2020 19:15
:):):)
:):):)))
И като спра да се смея на "идиотията" на Жоро, ще взема отношение по постинга и някои коментари. Засега мога да кажа само, че той другарят Венци е по "набутването". Не виждаш ли как го питат за нещо в Холандия, а той започва да говори за същото в Германия??! :):):)))
Да не говорим, че и там нещата със здравните осигуровки НЕ СА ТАКА, както ги описва другаря Венци! :):):)
Тоест, 'Венци не читател, той писател'. :):):) И то празнобуквослагател!! :):):))))
цитирай
22. fun1001 - даам...утре, е на ред..Г С Раковски..
16.02.2020 19:17

закъснях да го пусна, но се заФанах с 2СВ и Хитлер..

утре,ще имаме открити Уроци..за Патриотични Люде,а не..гОлодние пиянки..
без сорри)
цитирай
23. vencivaleri1951 - Кортанке, аз отговорих, че не знам душица холограмна, какви са медицинските и пенсионните осигуровки , като
16.02.2020 19:38
По професии, но казах, че и при нас са различни, и че за първи път такова разделение се прави при Бисмарк. Той изпреварва с колективния трудов договор профсъюзите и го прави да не ескалират исканията. Това съм казал. А ти знаеш ли каква е здравно осигурителната система на остров Мавриций. Не знаеш? Значи си ,,смехурко,, пача,, ,, солташак,, с последващата градация на гаменарията
:):):)))
И като спра да се смея на "идиотията" на Жоро, ще взема отношение по постинга и някои коментари. Засега мога да кажа само, че той другарят Венци е по "набутването". Не виждаш ли как го питат за нещо в Холандия, а той започва да говори за същото в Германия??! :):):)))
Да не говорим, че и там нещата със здравните осигуровки НЕ СА ТАКА, както ги описва другаря Венци! :):):)
Тоест, 'Венци не читател, той писател'. :):):) И то празнобуквослагател!! :):):))))[/quote]
цитирай
24. vencivaleri1951 - Не си въобще прав.
16.02.2020 19:40
Харесвам Захари Стоянов , защо да не го харесвам. Амбициозен, делови, успешен, макар че няма соя, образованието, харизма , визионерството и таланта да кажем на Раковски. Раковски в един момент и той се отказва и намразва Русия , но за мен той е силно подценен и някак си го слагаме след Левски, Ботев, Каравелов, Стамболов. Ако не пред, то за мен той е равен на всеки един от тях. Ето той става най малкото сърдит на Русия, но на мен ми е любимец.
А Захари Стоянов не е възрожденец. Възраждането се смята от Паисий до Кримската война някъде. След това, какво възродителско има в Стоянов. В строителите бих се съгласил. Съдия, администратор, политик.,.Записките са дневник на дадени събития и оспорвани от някои негови съвременници. Те са след Освобождението, след осъзнаването ни като народ достоен да бъде свободен. Чел съм и статия негова в ,,работник,, трябваше доклад да правя в училище. Ами , няма нищо общо с езика и визията на възрожденците. Записките са сериозно редактирани.
За Стамболийски не си прав. Ти написа , че нямало безимотни селяни и има го този момент. Това го дължим основно на Стамболийски. Той прави сериозна реформа и огромен обем работа за кратко време. Нов кадастър, преминаване в европейски мерки, сравнително справедливо оземляване. Извън реформата поощрява кооперациите. Това което ти посочваш като реформа веднага след Освобождението е разграбване, кой колкото може и както се уреди. Това не е реформа. Разликата е като между приватизацията на Тачър и нашата...

quote=getmans1]... И ХУБАВО ВИЖ КОЙ Е ИЗЛЯЗАЛ ОТ КООРДИНАТНАТА СИСТЕМА - НЕ АЗ, А ТИ СИ ТОЗИ КОЙТО НАБУТА СТАМБОЛИИСКИ В ЕДИН РАЗГОВОР КОЙТО НЯМА НИЩО ОБЩО С НЕГО И РЕФОРМАТА МУ ... само и само защото в статията се съдържат думите „интелегенция„ и „възрожденеца„ З. СТОЯНОВ
... ВИЕ РУСОБЛИЗИТЕ МНОГО ГО МРАЗИТЕ ТОЗИ ЗАХАРИ ЕТО, ти дори отричаш „възрожденството„ му но нали именно на него дължим толкова много да знаем за един ВАЖЕН период ОТ ИСТОРИЯТА СИ.
Мразите го, сигурно защото не е учил в Русия, ЧЕ Е ЧИСТ БЪЛГАРИН И, че сам се образовал и В КРАЯ НА КРАИЩАТА ПО-ДОБРЕ ОТ ВАС РАЗУМЯЛ МАРКСА.


vencivaleri1951 написа:

Вероятно и в уйките го има

Оземляването след Освобождението е съвсем друга бира. Стамболийски през 20те определя таван във владеенето на земя-за различните райони различно. В Северна България таванът е по висок, в Южна по нисък. Национализираната земя по този закон отива за оземляване на безимотните и малоимотните домакинства. Една част остава и резерв-общинска и държавна. Впрочем процесът продължава до 1946 година, когато по понятни причини оземляването престава. Впрочем предлагам ти да се запознаеш по обстойно със делата на Стамболийски. Има един момент , който много ще ти хареса. Той така и не допуска дипломатически отношения със СССР. Опасявал се е България да не "прихване " подобни практики ...Разменяме мисии чак през 30те и то по инициативата на Борис



[/quote]
цитирай
25. cortana - Не, че съм спряла да се смея, но да взема отношение в рекламите на 'Терминантор'. :)
16.02.2020 20:00
Венци, душицо, ако можех да имам езика на Смарти, бих ти написала почти всички епитети, които той ти пише!! :):):) Това по повод на 'душицо холограмна', с което за пореден път се опитваш да ме изкараш профил на Жоро!
Аз обаче няма да 'повтарям' за кой ли вече път, че моята реалност като човек, стопанисващ профил 'cortana' се доказва най-лесно и много отдавна това е направено!! :):)
Аз само ще кажа, че Вие за пореден път започнахте своето перчене пред околните. С това за Бисмарк!
Другарю Венци, западните страни СЕ РАЗВИВАТ ПОСТОЯННО за разлика от бившите тези, на които е посветен постинга. Тоест, едно нещо, което Вие сте чел преди години, ни най-малко не означава, че е същото в момента. Тоест, прав е Жоро да казва, че вие (малката буква е защото говоря за всички ви комунисти) сте отживелица. Защото живеете с глупавите си представи за миналото. Тогава един хляб е струвал навсякъде езнакво с години. Сега е коренно различно.
Приемете хляба като 'синоним' на здравни осигуровки в случая. :):):) Или: В Германия нещата по времето на Бисмарк, нямат нищо общо с нещата по времето на втори, трети и прочие водач на тази велика нация, а Вие за пореден път не казахте нищо конкретно и най-вече ВЯРНО, а просто си говорите, за да се правите на знаещ. Е, НЕ СТЕ, другарю Венци. Не така стои въпросът с осигуровките в Германия и г-жа Юлия може да потвърди, че Вие говорите за неща, от които НЯМАТЕ реална и вярна представа.
Така, че, много Ви молим: СПРЕТЕ ДА НИ ЗАНИМАВАТЕ С ПЕРСОНАТА СИ И 'ЗНАНИЯТА' СИ, защото персоната Ви е смешна, а 'знанията' Ви са крайно неприложими с невярността си. :):):)
цитирай
26. cortana - С две думи, другарю Венци:
16.02.2020 20:04
Вземайте участие с коментари СТРИКТНО по темите на постингите или рекоментирайте КОНКРЕТНО коментари, насочени или не към Вас.
Правете го МАКСИМАЛНО ТОЧНО, без да разводнявате в какви ли не посоки само и само, за да се опитвате да впечатлите със знаене на факти. Защото знаенето на факти НЕ Е знание, а натрупване на думи, ако тези факти не се свържат в цялостна и то приложима В НАСТОЯЩИЯ МОМЕНТ картинка.
Никой не го интересува да речем това, че Русия е победила Германия (говоря за това, защото Вие намесихте ни в клин, ни в ръкав тази страна) във ВСВ. Смешно и жалко е къде е Германия в момента и къде Русия. Смешно и жалко за Русия, която се опитвате да величаете. Много смешно и жалко!
А тя е там, на същото това дъно, където сме все още и ние не за друго, а защото е била в лапите на тези, на които е посветен постинга. И продължава да бъде! Продължава да бъде в лапите им имам предвид, но оттам и на същото това дъно или почти до него, но не и там, много НАД други държави по куп причини!


Хората се готват да заселват нови планети, а вие продължавате да възхвалявате една изостанала във всяко отношение държава, Русия, която както ви го е казал Жоро, паразитира на гърба на тази.
цитирай
27. vencivaleri1951 - Аполо е, Ален Делоне
16.02.2020 20:43
Бъркаш, ама много бъркаш. Сравняваш баби със жаби.
Едното е подоходно облагане, другото е подоходно спестяване. Нямат нищо общо помежду си. Осигуровката не е данък, тя е натрупване. Получаваш след време пенсия в съответствие с натрупаното, в много страни и различни медицински услуги пак според натрупването. Философията на данъкът е съвсем друга. Данъкът преразпределя, осигуровката солидаризира. Данъка ти взема или дава веднага, а осигуровката може и да не я ползваш. Например имаш железни здраве и не ти се наложи да се лекуваш , или недай си Боже не доживееш до пенсия. С теб съм дискутирал само данъчната система. Дори обмисляхме дали да не се ожениш за холограмата си и да спестиш от данъци. Още по добрия вариант е да станеш самотна майка, то данъците ще паднат въобще, а и други бонуси
Ще имаш. Знам, че правиш опити
И за Бисмарк Кортинке. След него всичко са вариации.
Повярвай ми, нищо ново не е измислено.


quote=starforlife]ЗАЩОТО СТЕ НЕ САМО ПЪЛНИ ПРАЗНОДУМЦИ, А И НИКОГА НЕ СИ ПРИЗНАВАТЕ, А ПО АБСОЛЮТНО ПУТКЕНСКИ НАЧИН ВЪРТИТЕ-СУЧЕТЕ - ДА СЕ ИЗМЪКНЕТЕ СУХИ ОТ ДРИСНИТЕ, КОИТО ДРИСКАТЕ НАЛЯВО И НАДЯСНО.
Пояснявам за тези, които не следят дрисните на ВенцоДрисльо и казвам, че аз също не ги следя, но просто ми се навират постоянно под носа.
И МНОГО МИРИШЕ! Ама постоянно мирише! Мирише на некомпетенстност и в същото време дървенофилософстване и менторстване дори там, където няма ни най-малко представа КАПУТЪТ му изклецан.
Та, малко предисловие.
Венценце-Капутченце, не беше ли ти този, който поне 2-3 пъти се опитваш да ми даваш наклон какво аз да правя в Холандия, за да сведа така наречените от теб "сборове" до по-минимални?
М?
ОТГОВАРЯЙ БЕ, КАПУТ! (ха ха ха)
С кои очи се опитваш да ми менторстваш там, където ЗНАЕШ НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 1/10-та ОТ МЕН? М?
И тук не говоря за счетоводство и прочие по принцип, а за обстоятелствата конкретно в Холандия, по отношение на която си бос като гъдулка, но това не ти пречи да се плюнчиш. И ето затова е напълно недопустимо подобни (на всички вас) празнодумници да са на отговорни позиции, особено пък във властта, на една държава, че да я докарате ОТНОВО до пълен крах, вследствие не въпросната си некадърност и паразитиране на гърба на знаещите и можещите.

А сега малко по-конкретно по конкретния въпрос.
Венценце-Капутченце, аз написах защо точно този конкретен въпрос ти задавам и повтарям, че това беше подсказано от факта, че бях 3 дни в болница тук, в Холандия.
И СЕГА ВНИМАНИЕ: КАКВО НИ ЕБЕ НАС КАК Е В ГЕРМАНИЯ БЕ, КАПУТ?
АЗ ТОВА ЛИ ТЕ ПИТАМ, М?
АЗ ТЕ ПИТАМ КАК Е В ХОЛАНДИЯ КАТО МИ СЕ ПЛЮНЧИШ, А ТИ КАТО НЕ ЗНАЕШ - ПРИЗНАВАШ ГО С ПОДВИТА ОПАШКА И МЛЪКВАШ! А НЕ КАТО ПЪЛЕН КАПУТ ДА ЗАПОЧВАШ ДА НИ ДЪРВЕНОФИЛОСОФСТВАШ С ЦЕЛ ДА ОТКЛОНИШ ВНИМАНИЕТО И ДА СЕ НАПРАВИШ НА ЗНАЕЩ.
Ето ти го фактът: Трябва соца да строи метро (примерно)... Ама понеже идиоти като Венценцето-Путенцето, не знаят как - няма да си подвият опашката, признавайки си, че са просто парашутисти и да оставят тези които ЗНАЯТ и МОГАТ да свършат работата, а ще менторстват ДЪРВЕНОФИЛОСОФСКИ и АБСОЛЮТНО ТЕОРЕТИЧНО И ТО БЕЗ ПОГЛЕД В/У НЕЩАТА КАК ГО ПРАВЯТ В ГЕРМАНИЯ (примерно).
Но накрая Бай Киро ще е направил метрото за жълти стотинки като заплата, с която в нормалните магазини ще има 5 вида стоки на кръс които да може да си купи, а КАПУТИ като ГЕНЕРАЛСКИЯ-СОЛ-ТАШАК Венци ще оберат лаврите. Търтеите ще гъчат премии и ордени (както не пропусна да изтъкне КапутВенцо за другия КапутПанчо) и ще си въртят некадърните гъзове на директорските столове по време на работа, а след това ще минат през някой от специалните магазини за такива сол-ташаци и ще купят дори ЗАПАДНИ неща.
БАЙ КИРО ДА ГО ДУХА, А ВЕНЦИ ВЕНСЕРЕМОС!



А СЕГА, ВЕНЦЕНЦЕ-ПУТЕНЦЕ, ПРОЧЕТИ И ЗАПОМНИ, ЧЕ ДА СЕ ПРАВИШ НА КАПАЦИТЕТ ПРЕД НЯКОГО ДРУГИГО ДРУГАДЕ, С НЕЩО, КОЕТО "ГОЧЕ" ТЕ Е СВЕТНАЛ И ОБРАЗОВАЛ.
ТОЕСТ НАУЧИ КАКВО ТИ КАЗВА ТОЗИ, КОЙТО СЕ ОПИТВАШ ДА УЧИШ КАК ДА СИ УРЕЖДА ЖИВОТА В ДЪРЖАВА, НА КОЯТО ПОЗНАВАШ НЯКОЯ И ДРУГА КУРВА, КОЯТО ДОРИ ВЕЧЕ Е С ЕДИНИЯ КРАК В ОТВЪДНОТО, НО НЕ И СОЦИУМА И ПРОЧИЕ.
...............................................................................................................................................
В ХОЛАНДИЯ, ВЕНЦЕНЦЕ-ПУТЕНЦЕ, НЯМА ЗДРАВНИ ОСИГУРОВКИ КАТО УДРЪЖКИ ОТ ЗАПЛАТАТА, А ВСЕКИ САМ ИЗБИРА ЗДРАВЕН ПАКЕТ ОТ ВЪНШНА, ЧАСТНА КОМПАНИЯ, И СИ ГО ПЛАЩА БАШКъ.
ТОЕСТ, ВЕНЦЕНЦЕ, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е, НО ОТНОВО ПОВТАРЯМ: ВСЕКИ САМ, ИНДИВИДУАЛНО, ОПРЕДЕЛЯ НА КОГО, КОЛКО И ЗА КАКВО ДА ПЛАЩА.
НЕЩО ПОДОБНО НА ГРАЖДАНСКАТА ОТГОВОРНОСТ В БЪЛГАРИЯ, ВЕНЦЕНЦЕ-ПУТЕНЦЕ. С ТАЗИ РАЗЛИКА, ЧЕ ИМА ДОСТА ГОЛЯМО РАЗНООБРАЗИЕ ОТ ПАКЕТИ И ПРЕДОСТАВЯЩИ ГИ КОМПАНИИ.
...............................................................................................................................................
Сега схващаш ли колко си смешен когато ми говориш за перата в моята работна заплата, където сега ще ти дам също толкова достоен отговор:
Идиоти като теб не е необходимо да се пънат с идиотски съвети за това как да ми е по-малко облагането на работната заплата.
Беше ми 51% и сам сметни колко ми е БРУТОТО на работната заплата. Защото и тогава млъкна като капут когато ти показах, че ИЗКРИВЯВАШ информацията за работните заплати в Холандия и това колко получавала Учителката ти, оспорвайки как така аз получавам под 8000€ като съм доста по-платен кадър от един Учител. Което тук не е и релевантно, защото социалната ножица е притворена.
Ами много просто: От над 15000€ бруто, ми оставаХА над 7000 НЕТО. 51% "отлетяваХА"
Защо "оставаХА" и "отлетяваХА", в минало време ли?
Ами защото, ИДИОТ НЕДОКЛАТЕН, хора като мен не разчитат на ИДИОТСКИ менторствания на такива СОЛ-ТАШАЦИ като теб да им се плюнчат как да си сведели сбооороооветеее до по-ниски граници и то с идиотски предложения.
Хора като мен ангажират "Делойт". ЗНАЕШ ЛИ КАКВО Е "ДЕЛОЙТ", ПИШМАН-ИКОНОМИСТЕ?
А знаеш ли, че на двама наши съблогъри ДЪЩЕРИТЕ работят за "Делойт"? На единият в Калифорния, а на другата - във Великобритания.
И не мислиш ли, че ако имах нужда от съвети - аз щях да се консултирам с тях, а не с теб? Или ти (и пишман-икономистчето ви - и пишман-икономистчето ви) знаеш повече от кадрите на "Делойт", стъпили на всички континетни и в над 60% от държавите по света? М?
ХАЙДЕ СЕГА ТИ МИ ЦИТИРАЙ РУСКА КОМПАНИЯ В СЕКТОРА НА "ДЕЛОЙТ", КОЯТО РАБОТИ В ЦЯЛА РУСИЯ ДОРИ САМО, А КАМО ЛИ В ЦЯЛ СВЯТ, М?
Та, Венценце-Путенце, "Делойт" макар и учудващо бавно, си свършиха работата повече от добре и от следващия месец ще имам вече 30% ruling.
Тоест, Венценце-Комплексарченце, заплатата ми НЕТО ще стане почти 10000€.
А другия месец се очакват и бонусите
Та така, КАПУТ?
Понимаеш ли, че ОТНОВО ТИ НАУЧИ НЕЩО от мен, а не аз от твоите празни приказки?[/quote]
цитирай
28. getmans1 - АМИ ПАК ЩЕ ТИ КАЖА „ЧЕТИ„ И ТО ВНИМАТЕЛНО ... АЗ НЯМА ДА ИЗБЯГАМ И АКО ДЪРЖИШ ДА МЕ ОБОРИШ НА ВСЯКА ЦЕНА ... ЩЕ СЕ ПРЕЖАЛЯ, БЕ
16.02.2020 21:03
vencivaleri1951 написа:
Харесвам Захари Стоянов , защо да не го харесвам. Амбициозен, делови, успешен, макар че няма соя, образованието, харизма , визионерството и таланта да кажем на Раковски. Раковски в един момент и той се отказва и намразва Русия , но за мен той е силно подценен и някак си го слагаме след Левски, Ботев, Каравелов, Стамболов. Ако не пред, то за мен той е равен на всеки един от тях. Ето той става най малкото сърдит на Русия, но на мен ми е любимец.

... ДА, РАКОВСКИ, НЯМАШЕ КАК ДА НЕ ГО ПРЕГЛЪТНЕТЕ ... ЧЕ ЩЕШЕ ДА СЕ ОБЕЗСМИСЛИ ЩЕЛИЯТ ТОЗИ ПЕРИОД ОТ НАШАТА ИСТОРИЯ ...

vencivaleri1951 написа:
А Захари Стоянов не е възрожденец. Възраждането се смята от Паисий до Кримската война някъде. След това, какво възродителско има в Стоянов. В строителите бих се съгласил. Съдия, администратор, политик.,.Записките са дневник на дадени събития и оспорвани от някои негови съвременници. Те са след Освобождението, след осъзнаването ни като народ достоен да бъде свободен. Чел съм и статия негова в ,,работник,, трябваше доклад да правя в училище. Ами , няма нищо общо с езика и визията на възрожденците. Записките са сериозно редактирани.

... СТРУВА МИ СЕ, ЧЕ ЗАБРАВЯШ ... ЧЕ СМЕ УЧИЛИ ПОЧТИ ПО ЕДНО И СЪЩО ВРЕМЕ. И, ДРУГОТО ... ТОВА ЧЕ АВТОРА ГО Е НАПИСАЛ ЗА ВЪЗРОЖДЕНЕЦ Е „МАЛКОТО КАМЪЧЕ„ С КОЕТО СЕ МЪЧИШ ДА МИ ОБЪРНЕШ КОЛАТА ... КАК ТАЗИ ДРЕБНА ПОДРОБНОСТ ЗАБЕЛЯЗВАШ А НЕ ВИЖДАШ, ЧЕ СТАМБОЛИЙСКИ ХЕПТЕН НЕ МУ Е МЯСТОТО ТУК ... ПРОПУСНА 45 Г. ДЪРЖАВАТА ОГРАДЕНА, КОНЦ ЛАГЕР ЗА ПОЧТИ 90 ПРОЦЕНТА НАРОД

vencivaleri1951 написа:
За Стамболийски не си прав. Ти написа , че нямало безимотни селяни и има го този момент. Това го дължим основно на Стамболийски. Той прави сериозна реформа и огромен обем работа за кратко време. Нов кадастър, преминаване в европейски мерки, сравнително справедливо оземляване. Извън реформата поощрява кооперациите. Това което ти посочваш като реформа веднага след Освобождението е разграбване, кой колкото може и както се уреди. Това не е реформа. Разликата е като между приватизацията на Тачър и нашата...

... ДАА, ХИЧ НЕ МУ Е МЯСТОТО ТУК ... ОЗЕМЛЯВАНЕТО Е ПРЯКО СВЪРЗАНО СЪС ЗАСЕЛВАНЕТО НА ОБЕЗЛЮДЕНИ ОТ КЪМ БЪЛГАРИ РАЙОНИ ... описъл съм кога е започнало ... СТАМБОЛИЙСКИ САМО ПРАВИ ПОЗЕМЛЕНА РЕФОРМА С ЕДНИЧКА ПОДЛИЧКА ЦЕЛ ЗАРАДИ КОЯТО ВАШИТЕ ТОГАВАШНИ КОМУНИСТИ ДО ПОСЛЕДНО ГО НАРИЧАТ ... АГРАРФАШИСТ... И СИГУНО СА БИЛИ ПРАВИ ... ПОНЕ ДОКАТО ОТ МОСКВА НЕ ИМ СПУСНАТ НОВИ УКАЗАНИЯ

ПОСТИНГА И ПЪРВИ КОМЕНТАР СА ЕДНО ЦЯЛО ... ОТ ЕДНА И СЪЩА СТАТИЯ.


цитирай
29. cortana - Другарю Венци, в момента по БТВ Синема гледам филма 'Дете 44'.
16.02.2020 21:18
Вместо да пишете поредните небивалици тук, които още не сте написал, а само крайно некадърно сте цитирал към момента Смарти, гледайте го.
Току що прехвалени РУСНАЦИ разстреляха от упор в главата семейство, включително и деца!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
БИЛИ ПРЕДАТЕЛИ!!!! И ХЕЙ ТАКА, БЕЗ СЪД И ПРИСЪДА, ПРОСТО ИМ ПРЪСНАХА МОЗЪЦИТЕ!! НА ДЕЦАТА, ДОКАТО БАЩАТА СЕ МОЛЕШЕ ДА НЕ ГИ УБИВАТ, ЗАЩОТО СА БЪДЕЩЕТО НА РУСИЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Действиете се развива по времето на Сталинския режим, а в рекламите сега се зачетох тук:
https://azcheta.com/dete-44-tom-rob-smit/
Но естествено, понеже филмът е английски, та такива като krumbelosvet ще кажат, че е пропаганда на гейевропа.

ПП: И понеже вече си 'издрискал' (цитирам Жоро:) поредната си 'дрисня', както и понеже тогава ти намеси мен, 'КАПУТ' :((, ТА ДА ЦИТИРАМ ПОРЕНАТА ВИ..... (секунда да намеря подходяща дума да цитирам) 'ПЕДЕРАСТИЯ'
В 27ми коментар, vencivaleri1951както винаги МЕРЗАВСКИ написа:
Дори обмисляхме дали да не се ожениш за холограмата си и да спестиш от данъци.
'ОБМИСЛЯХМЕ'?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ВИЕ ПОДЛО ГОВОРЕХТЕ НЕЩА, КОИТО НИКОЙ НЕ ВИ Е ПИТАЛ И СА ТОЛКОВА ГНУСНИ, А НЕ СТЕ ОБМИСЛЯЛ С НИКОГО!

ПЛЮЯ А ВАС, 'КАПУТ'! ПЛЮЯ!
цитирай
30. vencivaleri1951 - Гетьо, може да сме учили едно и също и по едно време
16.02.2020 21:28
но ти вече имаш бъг в главата.преиначаваш ученото по твой си тертип и се конфронтираш за щяло и нещяло. Ето сега за Раковски.Били ,,сме го преглътнали,, Кои ние? Пък и мисли малко. Коя година Раковски става патрон на Военната академия. През 46та-47ма. Легията му се изучава от слушателите, защото Раковски е новатор и прави ефективно бойно подразделение. Във всички академии на соц страните комунисти са патроните, само в нас е отдалечен от Компартията.
цитирай
31. cortana - Аз отново се включвам в рекламите, защото е по темата:
16.02.2020 22:31
Преди да започнат рекламите, главният герой в 'Дете 44' пита жена си защо се е оженила за него.
Отговорът е, че когато 'и предложил, цяла седмица плакала, а след това казала 'да'.
А казала 'да', защото била разбрала, че е агент (на НКВД, ако не се лъжа, убягва ми сега от съзнанието) и имала ли избор?????!!!!!!!!!!! КАК МОЖЕЛА ДА ОТКАЖЕ???!!!!!!!!!!
ТАКА ПРАВЕЛИ ХОРАТА (В РУСИЯ ПО ВРЕМЕТО НА СТАЛИН) ПРИМИРЯВАЛИ СЕ, ЗА ДА ОЦЕЛЕЯТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
32. cortana - 'СМЪРТТА МУ ДА СЕ ПОТУЛИ ОТ ПСЕТА НА ПАРТИЯТА КАТО МЕН И ТЕБ'!!!!!!!!!!!!!!
16.02.2020 22:34
Фраза в момента на главния герой!
Смъртта на ДЕТЕ! Убито ДЕТЕ!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
33. cortana - 'Но сега, когато убиецът е заловен, утре пак ли ще ги пуснеш през гората'????!!!!!
16.02.2020 22:37
Фраза отново от филма в момента!

Става въпрос за това дали МАЙКА ще пусне ПАК децата си да ходят на училище през гората!
Ама това според КОМУНИСТИТЕ тук, в блога, е възпитанване на характер, а да се ходи на училище с училищен автобус е гейщина на гейевропа!!! Нали????!!!
цитирай
34. starforlife - Ха ха ха. Миличка, ти ги закопа! Не с коментарите си в началото, а с тези с фрази от филма, който съм гледал.
16.02.2020 22:50
И не само съм гледал филма, а ИМАМ (Представи си, Венценце-Путенце) и съм чел и книгата. В която всъщност някои неща са различни от представените във филма.
И ти, Кортинка-Милая мАя, ми даваш идея за постинг.
О неее, няма просто да включа книгата в предстоящия "книжен" постинг на 19-ти. Не. Друга ми е идеята, но дали ще я реализирам за 19-ти или за по-нататък, това вече ще видим.

ПС: Венценце-БУЛКА, осъзнаваш ли какъв си мерзавец? Само това те питам сега.
Защото на теб ти се задават много въпроси, но ти отговаряш на не повече от 1/10-та от тях - тези, които що годе не те показват какъв си КАПУТ.
цитирай
35. getmans1 - ЯВНО ПРИ ТЕБЕ ПОВТОРЕНИЕТО ЩЕ ИЗЛЕЗЕ МАЙКА НА ... ВЪЗПРИЕМАНЕТО
16.02.2020 23:07
... ... ДА, РАКОВСКИ, НЯМАШЕ КАК ДА НЕ ГО ПРЕГЛЪТНЕТЕ ... ЧЕ ЩЕШЕ ДА СЕ ОБЕЗСМИСЛИ ЩЕЛИЯТ ТОЗИ ПЕРИОД ОТ НАШАТА ИСТОРИЯ ...

vencivaleri1951 написа:
но ти вече имаш бъг в главата.преиначаваш ученото по твой си тертип и се конфронтираш за щяло и нещяло. Ето сега за Раковски.Били ,,сме го преглътнали,, Кои ние? Пък и мисли малко. Коя година Раковски става патрон на Военната академия. През 46та-47ма. Легията му се изучава от слушателите, защото Раковски е новатор и прави ефективно бойно подразделение. Във всички академии на соц страните комунисти са патроните, само в нас е отдалечен от Компартията.


... А, „ВИЕ„ СТЕ ВСИЧКИ ЗА КОИТО РУСИЯ Е НАД ВСИЧКО ... ДОРИ НАД ВАС САМИТЕ
И, като го казвам това имам предвид от най-широкия до най-тесния смисъл ... където включая и блоговата ви дружина ... още си спомням как пред някои теми благовеете а при други кухеете и се кикотите ... Бябя Тонка била нарекла Захари „селски пунгаш„ ... хахахаха ... а, гетю глупак че му вярва ... помниш ли, а... БЛОГОВИ ГЕРОИ ТРИВАГОННИЦИ

Та, този БЪГ дето ти се привижда е памет драги и много разговори с най-различни хора които в „Историята на БКП„ са описани като фашисти ...

цитирай
36. vencivaleri1951 - Драга Аполонке,в Русия по това време , а и днес жените са се омъжвали и омъжват.
17.02.2020 09:18
Не знам дали защото /ако не ме лъже паметта/да филмът е американски, или ти бавно превключваш от блогър 1 към блогър 2 и обратно, та така се объркваш с омъжването и оженването . Или Жорко е решил да се вслуша в съвета ми , да се позиционира като самотна майка в хубавата страна Нидерландия и прави опити да зачене. Иначе не си изгубила време...филмът си спомням, че и на мен ми хареса.


quote=cortana]Преди да започнат рекламите, главният герой в 'Дете 44' пита жена си защо се е оженила за него.
Отговорът е, че когато 'и предложил, цяла седмица плакала, а след това казала 'да'.
А казала 'да', защото била разбрала, че е агент (на НКВД, ако не се лъжа, убягва ми сега от съзнанието) и имала ли избор?????!!!!!!!!!!! КАК МОЖЕЛА ДА ОТКАЖЕ???!!!!!!!!!!
ТАКА ПРАВЕЛИ ХОРАТА (В РУСИЯ ПО ВРЕМЕТО НА СТАЛИН) ПРИМИРЯВАЛИ СЕ, ЗА ДА ОЦЕЛЕЯТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071830
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031