Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2020 07:07 - Комунистическо-фашистки призив „БЪДЕТЕ КАТО ВИОЛЕТА„ - СТАНЕТЕ УБИЕЦ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3012 Коментари: 38 Гласове:
9

Последна промяна: 24.02.2020 08:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                   ... ПОСТИНГ-поЗДРАВ

                                               „ БЪДЕТЕ КАТО ВИОЛЕТА „

     /
ИЛИ ТЪРСИ СЕ БУДАЛА ... НЯКОГА ЩЕ МУ ИМЕНУВАМЕ УЛИЦА ... МОЖЕ БИ /

         КЛИКНЕТЕ ВЪРХУ ВТОРАТА СНИМКА ДА ВИДИТЕ ГЕРОЯ-АНТИФАШИСТ
                                          ЧЕСТ И ВЕЧНА СЛАВА ЗА НЕГО

image
                                                                            ...

                 ... НА СНИМКАТА ОТ КОНТРА-МАРША СЕ ВИЖДА ОТЛИЧНО КОЙ, КОЙ Е,
                           
                             И КОЙ В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ ПРИЗОВАВА КЪМ НАСИЛИЕ .

                ИНАЧЕ Е ЛЕСНО ДА ПРИЗОВЕШ „БЪДЕТЕ ВИОЛЕТА„ И КАК ХУБАВО СЕ

                             РАЗЛИЧАВА ОТ ЛИГАВИТЕ ЕВРОГЕЙСКИ ПРИЗИВИ ОТ РОДА

                            „АЗ, СЪМ БЪЛГАРИН И НЕ ПЛЮЯ ПО РОДА СИ„ ... на пример.

                                                                                ...

                         Дайте доказателства или преосмислете позицията си

    image

                                          Христо Луков

                   Кой подведе посолството на САЩ, че ген. Луков е поддръжник
                          на нацистите, насаждал е омраза и несправедливост?

image

Ако все пак г-жа Мустафа се съмнява, че нацизмът в България е равен на болшевишки комунизъм, нека разгърне спомените и записките на свой предшественик в Британското посолство у нас – Робър Конкуест, авторът на „Великият терор”. Именно преживяното в България през периода 1944-1945 година го кара да  посвети живота си на развенчаването на зловещия болшевишки комунизъм и ролята на СССР като империя на злото.


                                                                              ...

 https://faktor.bg/bg/articles/koy-podvede-poposolstvoto-na-sasht-che-gen-lukov-e-poddrazhnik-na-natsistite-nasazhdal-e-omraza-i-nespravedlivost



Гласувай:
10



1. apostapostoloff - Някакви малоумници успяха
24.02.2020 07:33
да подведат други малоумници и сега една жертва на комунистически терор минава вече за фашист. Такава идиотщина може да се случи само в България- страна гъсто населена с долнопробни простаци и мръсници.
цитирай
2. getmans1 - Специален постинг-поЗДРАВ за з...
24.02.2020 07:36
Специален постинг-поЗДРАВ за здравите сили лесно назначаващи за фашисти и други.

Отлично се вижда кой призовава към насилие ... Е, други обещават вечен рай и 70 девици но тези са идеалисти и обещават вечен живот в народната памет, улица или площад
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Не знам каква е приликата между
24.02.2020 08:26
фашизъмо и камунизъмо, но разлика няма.
Д-р Зоргенчев
цитирай
4. getmans1 - фашизъмо и камунизъмо, но разлика ...
24.02.2020 08:45
slavimirgenchev1953 написа:
фашизъмо и камунизъмо, но разлика няма.
Д-р Зоргенчев


... Ааа, СЛАВИ, има разлика бе, я гледай антифашиститите всичките в маски същински муджахидини-слямисти.
цитирай
5. cortana - Гети, привети! :)
24.02.2020 09:49
В постинга getmans1 написа:
Ако все пак г-жа Мустафа се съмнява, че нацизмът в България е равен на болшевишки комунизъм, нека разгърне спомените и записките на свой предшественик в Британското посолство у нас – Робър Конкуест, авторът на „Великият терор”.
Чела съм книгата преди години. :) Познай кой я има в БИБЛИОТЕКАТА СИ и ми я зае??! :):):)
И всъщност, заглавието е 'Големият терор'. Един терор не може да е велик!!
цитирай
6. cortana - Всъщност, Гети, Смарти има и няколко книги за ген. Луков, когото не познавам като какъв се явява, но съм слушала добри приказки по негов адрес.
24.02.2020 10:23
Бил истински родолюбец, издигнал се до генерал по нормален начин и заслужено, а не както болшинството комунистически генерали, включая бащата на един наш жалък съблогър!! :):):)
цитирай
7. getmans1 - 'Ако все пак г-жа Мустафа се съмн...
24.02.2020 10:46
cortana написа:
'Ако все пак г-жа Мустафа се съмнява, че нацизмът в България е равен на болшевишки комунизъм, нека разгърне спомените и записките на свой предшественик в Британското посолство у нас – Робър Конкуест, авторът на „Великият терор”.'
Чела съм книгата. Познай кой я има в БИБЛИОТЕКАТА си и ми я зае??! :):):)
И всъщност, заглавието е' Гоюемият терор'. Един терор не може да е велик!!


... Да, голям и велик ... хахахаха ... то било едно и също но си спомням, че на нас ни е обеснявано „велик„ има малко по-друго значение и сакралното в неговото значение трябвало да преобладава ... защото някакси не подхождало за даден човек да кажеш че е велик само защото е с големи размери физически но друго е когато това „велик„ се отнесе за Г.Димитров или БОТЕВ и че „велик„ би трябвало да се отнася само в положителния астект ... не знам кое е правилното но ми се струва, че щом има велик успех защо пък да няма и велик позор ... особено когато днес сме свидетели на огромна девалвация на думите и когато зверските катастрофи и ужасяващата корупция, и бедност са ежедневие.

В случая с ген. Луков съм склонен да приема че същъят е набеден фашист по простата причина, че бранници и ремсисти честичко се поступвали, чели сме го по партизанските книжки едно време.

В статията мен ме учудиха маскираните от контрамарша и за тях е този постинг и за онези дето като не съм на техния акъл набързо ме обвиняват за фашист ... примери бол.
цитирай
8. getmans1 - Бил истински родолюбец, издигнал ...
24.02.2020 10:50
cortana написа:
Бил истински родолюбец, издигнал се до генерал по нормален начин и заслужено, а не както болшинството комунистически генерали, включая бащата на един наш жалък съблогър!! :):):)


... Те болшинството станаха генерали, професори и академици но малко от тях останаха хора ... а, след като осигуриха на отроците си и предимства тотално засраха имиджа си на народни закрилници ...
цитирай
9. 1997 - Само комунистите се осмелиха да са антифашисти
24.02.2020 11:13
буржоазните партии дремеха, люшкани на скут.
А вие заставате на страната на фашисти против антифашисти.
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Водачите на буржоазните партии бях в Щуменския затвор.
24.02.2020 11:50
1997 написа:
буржоазните партии дремеха, люшкани на скут.
А вие заставате на страната на фашисти против антифашисти.


Оранжевият ттъпанар ги вкара там. А Ал. Малинов не бе освободен дори от Цанков, след като бастиса Стамболийсик, защото беше и против нацизма, и против болшевизма. Какво знаеш ти, червен боклук.
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Има, да. И не е в полза на комундрюгите.
24.02.2020 11:51
getmans1 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
фашизъмо и камунизъмо, но разлика няма.
Д-р Зоргенчев


... Ааа, СЛАВИ, има разлика бе, я гледай антифашиститите всичките в маски същински муджахидини-слямисти.

цитирай
12. anngry - Здравейте, Радо! :D
24.02.2020 13:11
Като дъщеря на репресиран от комунистическия режим в България ще отправя реплика към това изказване:
1997 написа:
Само комунистите се осмелиха да са антифашисти

Почти коректно изречение с уточнението, че грешите "ново" с "анти". тоест, коректното изречение е: "Само комунистите се осмелиха да са новофашисти"
цитирай
13. getmans1 - Като дъщеря на репресиран от ком...
24.02.2020 13:49
anngry написа:
Като дъщеря на репресиран от комунистическия режим в България ще отправя реплика към това изказване:
1997 написа:
Само комунистите се осмелиха да са антифашисти

Почти коректно изречение с уточнението, че грешите "ново" с "анти". тоест, коректното изречение е: "Само комунистите се осмелиха да са новофашисти"


... Много вярно уточнение, точно неофашисти са ... Приятен ден АНДРИ.
цитирай
14. 1997 - На зла круша, зъл прът
24.02.2020 16:06
slavimirgenchev1953 написа:
Какво знаеш ти, червен боклук.

Зная, че боклук е било семето на баща ти, изцъркано в майка ти.
цитирай
15. 1997 - Та, като се върнем към 1941/45, кои други са антифашисти?
24.02.2020 16:33
anngry написа:
Като дъщеря на репресиран от комунистическия режим в България ще отправя реплика към това изказване:
1997 написа:
Само комунистите се осмелиха да са антифашисти

Почти коректно изречение с уточнението, че грешите "ново" с "анти". тоест, коректното изречение е: "Само комунистите се осмелиха да са новофашисти"

Иначе- антикомунисти- много. И все едни деликатни. Да убиеш фашист било лошо, да търпиш съблогър, който се хвали с убийства на дядо си- хитлерист е търпимо, а да смяташ социалист за боклук- добро. Объркани работи.
цитирай
16. vencivaleri1951 - По темата
24.02.2020 16:34
Лично аз смятам за недопустим атентат пред очите на невръстно дете, какъвто и
ще да е родителят. Първо има риск за детето, второ то ще получи
задължително доживотна психологическа травма.
За самия марш мисля, че правилно е забранен и той не само сега е забранен, но за пръв път правоохранителните органи не го допуснаха. Почит и помен за Луков никой не може и не бива да попречи. Луков марш обаче е бил /в и внушението днес е същото/
Маршът на легионерите. Има достатъчно снимков и друг архивен материал от който се вижда с кого се отъждествяват легионите. И най вече погромите срещу еврейското население.
цитирай
17. getmans1 - Извинявам се, че излизам извън т...
24.02.2020 16:54
vencivaleri1951 написа:
Извинявам се, че излизам извън темата, но домакинът на този постинг ме обвини в лъжа, когато споделих, че Здравната каса не заплаща упойката при колоно и гастроскопия . Също бе поставен под съмнение коментара ми, че при операция на жлъчка в първа хирургия на МА се плаща задължително за избор на екип, и еднократните инструменти за операцията. Въпреки диаметралните ни разбирания по темата на постинга се надявам на коректно разяснение.


... Другарю, ТИ ВИОЛЕТА ЛИ СИ ДНЕС, с черни очила и маска, носиш ли ПОЗДРАВИ с ВАЛТЕР ... понеже беше скоро това ПОСОЧИ МИ, точно и прецизно как по-точно те обвиних за лъжец.

ИНАЧЕ, на мен също ми е правена гастроскопия 88-ма година беше и упойка нямаше ... вярно, много е гадно и неприятно, 2005 -та година правиха колоноскопия на майка ми и пак упойка нямаше.

Др. ВИОЛЕТА поне един път бъди прецизен и коректен, че всичко това мирише на поредната клевета .
цитирай
18. getmans1 - . . . И ОСОБЕНО СЪС СБИВАНИЯТА С РЕ...
24.02.2020 17:00
... И ОСОБЕНО СЪС СБИВАНИЯТА С РЕМСИСТИТЕ ... Което от своя страна разбива на пух и прах внушенията правени до сега за СЛАВНАТА НЕЛЕГАЛНА БОРБА ... ЕДНИ 16-18 хлапета поименно познават смелите ремсисти докато последните се издирват от полицията под дърво и камък.

vencivaleri1951 написа:
Лично аз смятам за недопустим атентат пред очите на невръстно дете, какъвто и
ще да е родителят. Първо има риск за детето, второ то ще получи
задължително доживотна психологическа травма.
За самия марш мисля, че правилно е забранен и той не само сега е забранен, но за пръв път правоохранителните органи не го допуснаха. Почит и помен за Луков никой не може и не бива да попречи. Луков марш обаче е бил /в и внушението днес е същото/
Маршът на легионерите. Има достатъчно снимков и друг архивен материал от който се вижда с кого се отъждествяват легионите. И най вече погромите срещу еврейското население.

цитирай
19. vencivaleri1951 - Гетьо бранник се бият и червен кръст се бият
24.02.2020 18:33
Вървят така-орле, бранник, легионер. Легионер можеш да станеш след 18 годишна възраст, тоест когато си годен за военна служба. Преди РМС общо взето е било задължително червен кръст. Говоря за гимназиалното образование. Легионерите се млатят с Бонсистите и са били агресивни към тях, защото не успьвят дя създадът структура в университетите. Легионерите участват и в хайки като доброволци срещу партизани и други от съпротивата. Бранник, легионерите са получавали униформа, джобно ножчебранник, войнишки нож легионерите, а и обувки безплатно. Бранник ученическа, легионите подобна на курсантите. Баща ми в първи гимназиален клас се записва за бранник. В квартирата
чичо го смелва от бой/той е студент вече/ , но му е взимал за среща после обувките-той имаше малък крак.

getmans1 написа:
... И ОСОБЕНО СЪС СБИВАНИЯТА С РЕМСИСТИТЕ ... Което от своя страна разбива на пух и прах внушенията правени до сега за СЛАВНАТА НЕЛЕГАЛНА БОРБА ... ЕДНИ 16-18 хлапета поименно познават смелите ремсисти докато последните се издирват от полицията под дърво и камък.

vencivaleri1951 написа:
Лично аз смятам за недопустим атентат пред очите на невръстно дете, какъвто и
ще да е родителят. Първо има риск за детето, второ то ще получи
задължително доживотна психологическа травма.
За самия марш мисля, че правилно е забранен и той не само сега е забранен, но за пръв път правоохранителните органи не го допуснаха. Почит и помен за Луков никой не може и не бива да попречи. Луков марш обаче е бил /в и внушението днес е същото/
Маршът на легионерите. Има достатъчно снимков и друг архивен материал от който се вижда с кого се отъждествяват легионите. И най вече погромите срещу еврейското население.


цитирай
20. vencivaleri1951 - Когато си прав , си прав
24.02.2020 18:40
Риторичен въпрос задава Блеки към теб, а аз по диагонала помислих , че ти опонира.
Тоест взимам си думите спрямо теб назад
и изтривам въпроса към госпожата лекар
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Извинявам се, че излизам извън темата, но домакинът на този постинг ме обвини в лъжа, когато споделих, че Здравната каса не заплаща упойката при колоно и гастроскопия . Също бе поставен под съмнение коментара ми, че при операция на жлъчка в първа хирургия на МА се плаща задължително за избор на екип, и еднократните инструменти за операцията. Въпреки диаметралните ни разбирания по темата на постинга се надявам на коректно разяснение.


... Другарю, ТИ ВИОЛЕТА ЛИ СИ ДНЕС, с черни очила и маска, носиш ли ПОЗДРАВИ с ВАЛТЕР ... понеже беше скоро това ПОСОЧИ МИ, точно и прецизно как по-точно те обвиних за лъжец.

ИНАЧЕ, на мен също ми е правена гастроскопия 88-ма година беше и упойка нямаше ... вярно, много е гадно и неприятно, 2005 -та година правиха колоноскопия на майка ми и пак упойка нямаше.

Др. ВИОЛЕТА поне един път бъди прецизен и коректен, че всичко това мирише на поредната клевета .

цитирай
21. anngry - 20. vencivaleri1951 - Когато си прав , си прав
24.02.2020 19:38
vencivaleri1951 написа:
Риторичен въпрос задава Блеки към теб, а аз по диагонала помислих , че ти опонира.
Тоест взимам си думите спрямо теб назад
и изтривам въпроса към госпожата лекар

Не е трябвало да изтривате "въпроса към госпожата лекар". Любопитно ми е какъв е той и моля да бъде пресъздаден отново. Особено като се има предвид, че от въпроси не се боя, стига да не касаят някакви лични неща, които по моя преценка не бих жалала да разкрия или коментирам.
Следвайки нишката на разговорът ви с Радо смея да предположа, че въпросът Ви е касаел упойка при споменаваните от Радо медицински интервенции и, ако е така, то имам не само отговор спрямо Вас, vencivaleri1951, а и въпроси, които няма да бъдат приятни за Вас.
цитирай
22. 1997 - Ти Виолета ли си днес?
24.02.2020 19:43
По- скоро Юлиус Фучик: Хора, бдете!
Бдете и правете нещо, за да не възниква въпросът, дали ще сте археолога Богдан или ще сте Виолета.
цитирай
23. get - 1. Съюзът на българските национ...
24.02.2020 19:59
1.
Съюзът на българските национални легиони (СБНЛ; до 1935 г. – Съюз на младежките национални легиони) е ултранационалистическа профашистка и пронацистка организация в България, активна през 1932 – 1944 г.;
2.
Съюзът на ратниците за напредъка на българщината (СРНБ), наричан също Ратничество за напредък на българщината или просто Ратник, е дясна фашистка обществено-политическа организация в България, съществувала през периода 1936 – 1944 г.
Основан е на 19 юли 1936 година от група активисти на Българския младежки съюз „Отец Паисий“, начело с Асен Кантарджиев и Петър Габровски, които НЕУСПЕШНО СЕ ОПИТВАТ ДА АНГАЖИРАТ ПАИСИЕВЦИТЕ с по-активна политическа дейност.;
3.
„Бранник“ е националистическа младежка организация в България. Създадена е на 29 декември 1940 г. от правителството на проф. Богдан Филов с приемането на „Закона за организиране на българската младеж“. Осъществява пропаганда против комунизма, демокрацията, либерализма и „западните плутократични режими“.

- На 24 април 1942 г., със специално разрешение на ръководството, масовата организация „Български Червен кръст“, в която членуват много младежи и особено учащи, става колективен член на „Бранник“.

4.
Работнически младежки съюз (РМС) (произнася се ремс), е младежка ЛЯВА РАБОТНИЧЕСКА организация от първата половина на XX век. Членовете се наричат ремсисти.
Работническият младежки съюз е създаден на учредителна конференция на 24 май 1928 г.
РМС е масова организация в работническите, ученическите и студентските среди. Взаимодейства със студентската организация БОНСС от 1930 г.
РМС е забранен от правителството на Кимон Георгиев след преврата от 19 май 1934 г. и преминава в нелегалност.
- Вече след "Девети" - РМС ... е обявен на КОМУНИСТИЧЕСКИ! Защо?
5.
Истинската на БКП - младежка организация си има име - но не е РМС а е с име БКМС - Български комунистически младежки съюз.

Защото на практика от БКП(т.с.) са останали числом и словом 3-4 хиляди МАКСИМУМ от старите СЕПТЕМВРИЙСКИ (1923 г.) ПАРТИЙНИ КАДРИ!
Останалите или са се оттеглили или са в ЕМИГРАЦИЯ В СССР?
И много е интересен ТОЗИ ПОЧТИ НЕОСВЕТЛЕН ИСТОРИЧЕСКИ МОМЕНТ?
На "старите" Димитров и Коларов - срещу "младите" Петър Искров и Н. Кофарджиев в МОСКВА? Където тези "принципни бойци" се надпреварват да пишат ДОНОСИ един срещу друг - било пред Коминтерна, било в НКВД! По тази причина ... някъде около 3 000 човека от БЪЛГАРСКАТА ПОЛИТЕМИГРАЦИЯ В СССР - след 1936 г. ПОПАДА в ГУЛАГ ?!


С допълнението НА "АДАША" С КОЕТО СЕ СОЛИДАРИЗИРАМ?
getmans1 написа:

И ОСОБЕНО СЪС СБИВАНИЯТА С РЕМСИСТИТЕ ... Което от своя страна разбива на пух и прах внушенията правени до сега за СЛАВНАТА НЕЛЕГАЛНА БОРБА ... ЕДНИ 16-18 хлапета поименно познават смелите ремсисти докато последните се издирват от полицията под дърво и камък.
цитирай
24. get - До 22. 1997 - Ти Виолета ли си днес? ОТГОВОР: Не! Не си ДОРАСЪЛ и до ВИОЛЕТА-"Ангелката" ... Защото по същността СИ НЕОБРАЗОВАН !!
24.02.2020 20:21
1997 написа:
По- скоро Юлиус Фучик: Хора, бдете!
Бдете и правете нещо, за да не възниква въпросът, дали ще сте археолога Богдан или ще сте Виолета.


... червено-кафяв политически калтак !

Поне да ти плащаха от САВЕТСКОТО ПОСОЛСТВО - по ТРИ ИЛЯДАРКИ - като на ВИОЛЕТА Якова! Физическата убийца на ПАТРИОТА-БЪЛГАРИН - генерал ЛУКОВ!

- Зад неговата на достоен човек и офицер памет - в момента СЕ КРИЕТЕ ... ПОЛИТИЗИРАЙКИ ГО - вие гаврещите се ОТНОВО ... ЧЕРВЕНО-КАФЯВИ КАЛТАЦИ! Слуги НА ЧУЖДИ - не на България интереси!
цитирай
25. 1997 - Тпу!
24.02.2020 20:46
get написа:

... червено-кафяв политически калтак !

Поне да ти плащаха от САВЕТСКОТО ПОСОЛСТВО - по ТРИ ИЛЯДАРКИ - като на ВИОЛЕТА Якова! Физическата убийца на ПАТРИОТА-БЪЛГАРИН - генерал ЛУКОВ!

- Зад неговата на достоен човек и офицер памет - в момента СЕ КРИЕТЕ ... ПОЛИТИЗИРАЙКИ ГО - вие гаврещите се ОТНОВО ... ЧЕРВЕНО-КАФЯВИ КАЛТАЦИ! Слуги НА ЧУЖДИ - не на България интереси!

цитирай
26. get - - Червено-кафявия КАЛТАК ПОЗОРЯЩ генерал Луков, да не ми "пфу-"ка а да чете ФАКТИ!?
24.02.2020 21:19
1997 написа:
Тпу!
get написа:

... червено-кафяв политически калтак !

Поне да ти плащаха от САВЕТСКОТО ПОСОЛСТВО - по ТРИ ИЛЯДАРКИ - като на ВИОЛЕТА Якова! Физическата убийца на ПАТРИОТА-БЪЛГАРИН - генерал ЛУКОВ!

- Зад неговата на достоен човек и офицер памет - в момента СЕ КРИЕТЕ ... ПОЛИТИЗИРАЙКИ ГО - вие гаврещите се ОТНОВО ... ЧЕРВЕНО-КАФЯВИ КАЛТАЦИ! Слуги НА ЧУЖДИ - не на България интереси!



1.
В 1939 г. отвечая на вопрос главного редактора «Правды», Сталин изложил свою оценку ситуации:
«Не Германия напала на Францию и Англию, а Франция и Англия напали на Германию, взяв на себя ответственность за нынешнюю войну… Правящие круги Англии и Франции грубо отклонили как мирные предложения Германии, так и попытки Советского Союза добиться скорейшего окончания войны».
2.
- В декабре 1939 года по случаю сталинского юбилея Адольф Гитлер прислал генсеку телеграмму:

«Ко дню Вашего шестидесятилетия прошу Вас принять мои самые сердечные поздравления. С этим я связываю свои наилучшие пожелания. Желаю доброго здоровья Вам лично, а также счастливого будущего народам дружественного Советского Союза».
3.
- Риббентроп поздравил Сталина отдельно:

«Памятуя об исторических часах в Кремле, положивших начало повороту в отношениях между обоими великими народами и тем самым создавших основу для длительной дружбы между ними, прошу Вас принять ко дню Вашего шестидесятилетия мои самые теплые поздравления».
4.
- Вождь ответил поздравлении:
«Благодарю Вас, господин министр, за поздравление. ДРУЖБА НАРОДОВ Германии и Советского Союза, СКРЕПЛЕННАЯ КРОВЬЮ, имеет все основания быть длительной и прочной».
...............
5.
- Писатель Евгений Петрович Петров (он погибнет в войну) жаловался:

— Я начал роман против немцев — и уже много написал, а теперь мой роман погорел: требуют, чтобы я восхвалял гитлеризм — нет, не гитлеризм, а германскую доблесть и величие германской культуры…
6.
Запретили оперу выдающегося композитора Сергея Сергеевича Прокофьева «Семен Котко», написанную в 1939 году, из-за упоминания германской оккупации Украины в Гражданскую войну. Либретто переписали. Заместитель Молотова Андрей Януарьевич Вышинский отправился послушать оперу — хотел убедиться, что в ней больше нет ничего обидного для новых немецких друзей.
7.
11 июня 1940 года Вышинский доложил Молотову, что потребуются дополнительные поправки:
«Я прослушал в театре им. К. С. Станиславского (в закрытом спектакле) оперу С. С. Прокофьева “Семен Котко”. Считаю целесообразным внести в либретто изменения, устранив эпизоды с австро-германскими оккупантами… Тов. Прокофьев с этим предложением согласен».

Да продължавам ли с ПОЛИТПРОСВЕТАТА ?!

... хайде още малко - цитат от Дневника на Героя от Лайпциг ... вече станал ПОДЛОГА НА СТАЛИН?

В дневника му на дата 25 ноември 1940 г. е отбелязал - след разговор със Сталин?

„Ако пактът бъде сключен, ще се договорим конкретно за формите и размерите на взаимната помощ. ПРИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ПАКТА за взаимопомощ ние НЕ САМО НЕ ВЪЗРАЗЯВАМЕ България ДА СЕ ПРИСЪЕДИНИ към Тройния пакт ..."
- и после записа продължава: "... НО ТОГАВА И САМИТЕ НИЕ(Съветите - д.м.) ЩЕ СЕ ПРИСЪЕДИНИМ КЪМ ПАКТА!" ??

Прочете ли това червен-кафяв калтак - следовник на други калтаци ... които НА ВРЕМЕТО КОГА ХИТЛЕР ГАЗЕШЕ ЕВРОПА - бяха СЪЮЗНИЦИ НА СЪЩИЯ "фашист" Хитлер ?!
цитирай
27. getmans1 - 23. get - 1. Съюзът на българските национ... 19:59
24.02.2020 21:31
АРАТЛИК, БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО ЗА КОМПЕТЕНТНОТО ВКЛЮЧВАНЕ ... „селяка гетю„ както тук ме титулуват тука некои така се нагласи през зимата, че времето едва ли би му стигнало да се оправя без компетентата ти помощ ...

ТУК НЯКОИ ТОЛКОВА МНОГО ПОВЯРВАХА В МАНИПУЛИРАНАТА НИ ИСТОРИЯ, ЧЕ И НИ ПОУЧАВАТ ... ТОЙ/ТЯ/ТО, днесбило ЮЛИУС ФУЧИК И „ХОРА БДЕТЕ„ ... НЯУМА ЛОШО НИКОЙ НЕ ИСКА ФАШИЗЪМ НО ХУБАВО БИ БИЛО С НЕГО ДА СИ БЕ ЗАМИНАЛ И КОМУНИЗМА ...

... И КОНТРА-МАРША ГО ПОКАЗВА ПО НАЙ-ГРОЗНИЯТ НАЧИН ... ОЛЯХА СЕ ОТ ВСЯКЪДЕ
цитирай
28. getmans1 - ДО 25. 1997 - Тпу! 20:46
24.02.2020 21:52
... ПФУ ... заслужава твоя постинг и причината ще е много проста, в историята ни всичко ще си отиде по местата си ... начело стакива като вас пъртвородените.
Видяхме вашите ПЛАКАТИ СЪДЪРЖАНИЕТО И ИДЕИТЕ КОЕТО ИЗПЛАТИАТСТВАХТЕ ОТ ГЕЙРОПАТА и вашите лични идеи МАСКИ И ОЧИЛА ... ЗАЩОТО НАИСТИНА НЯМАТЕ НИТО ЛИЦА НИТО „АЗ„ .


1997 написа:
get написа:




цитирай
29. getmans1 - ДО ... 21. anngry - 20. vencivaleri1951 - Когато си прав , си прав 19:38
24.02.2020 22:10
anngry написа:
vencivaleri1951 написа:
Риторичен въпрос задава Блеки към теб, а аз по диагонала помислих , че ти опонира.
Тоест взимам си думите спрямо теб назад
и изтривам въпроса към госпожата лекар

Не е трябвало да изтривате "въпроса към госпожата лекар". Любопитно ми е какъв е той и моля да бъде пресъздаден отново. Особено като се има предвид, че от въпроси не се боя, стига да не касаят някакви лични неща, които по моя преценка не бих жалала да разкрия или коментирам.
Следвайки нишката на разговорът ви с Радо смея да предположа, че въпросът Ви е касаел упойка при споменаваните от Радо медицински интервенции и, ако е така, то имам не само отговор спрямо Вас, vencivaleri1951, а и въпроси, които няма да бъдат приятни за Вас.


... ЧЕ И АЗ ИЗСТРИХ НЕСКОПОСОНИЯТ МУ НАЧИН НА ЦИТИРАНЕ НО САМИЯТ МУ КОМЕНТАР ЗАСЯГАШЕ ПРЕДИМНО МЕН ... СИГУРНО И БОЙКО БОРИСОВ И ФАНДЪКОВА ... ТОЙ КАТО ГО ПЛЬОКНЕ ПЛОЧКА ВИНОВНИТЕ СА ... ЦИТИРАХ ГИ ВЕЧЕ.

Иначе, както винаги беше възмутен че поискали пари за упойка за някаква скопия на жена и други все лични хора с авторитет и заслуги пред държавата и света.
цитирай
30. get - До 27. getmans1 - Винаги на страната на правдата ... и Ти, като човек ГОВОРЕЩ ИСТИНАТА - съм на твоя страна! ... та и ще допълня ЗА ЧЕРВЕНО-КАФЯВИТЕ ГОВЕДА ...
24.02.2020 22:10
getmans1 написа:
АРАТЛИК, БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО ЗА КОМПЕТЕНТНОТО ВКЛЮЧВАНЕ ... „селяка гетю„ както тук ме титулуват тука некои така се нагласи през зимата, че времето едва ли би му стигнало да се оправя без компетентата ти помощ ...

ТУК НЯКОИ ТОЛКОВА МНОГО ПОВЯРВАХА В МАНИПУЛИРАНАТА НИ ИСТОРИЯ, ЧЕ И НИ ПОУЧАВАТ ... ТОЙ/ТЯ/ТО, днесбило ЮЛИУС ФУЧИК И „ХОРА БДЕТЕ„ ... НЯУМА ЛОШО НИКОЙ НЕ ИСКА ФАШИЗЪМ НО ХУБАВО БИ БИЛО С НЕГО ДА СИ БЕ ЗАМИНАЛ И КОМУНИЗМА ...

... И КОНТРА-МАРША ГО ПОКАЗВА ПО НАЙ-ГРОЗНИЯТ НАЧИН ... ОЛЯХА СЕ ОТ ВСЯКЪДЕ


... какво споделя ФЮРЕРА НА ХИЛЯДОЛЕТНИЯ РАЙХ в разговор НЯКЪДЕ ПРЕДИ ДА СТАНАТ СЪЮЗНИЦИ СЪС СТАЛИН?

Четете ВНИМАТЕЛНО?

Хитлер:
"Има много повече неща, които ни свързват с болшевиките отколкото такива, които ни разделят!" ... многоточие - продължавам С ОБЯСНЕНИЯТА НА ФЮРЕРА":
"Аз не само съм почитател но и изпълнител на марксизма - на тази негова част, която е естествена и оправдана, а понастоящем изчистена от еврейско-талмудическите догми. ... Аз много научих от марксизма. ... Аз научих от марксизма своите методи ... Целият национал-социализъм е основан на марксизма."

Четете пак ВНИМАТЕЛНО? Други откровения - но вече от идеолога на френския "нацизъм" Шарл Мора - какво обяснява той?

"Що е това фашизъм? Това е социализъм еманципиран от демокрация."

ВЪПРОС:
А какво е съветския БОЛШЕВИЗЪМ ... Не е ли отново социализъм - еманципиран от демокрация? - Какво ще каже ЧЕРВЕНО-КАФЯВАТА СВОЛОЧ ... същевременно и А-ЛИТЕРАТ ... защото е грамотен! Но не желае да чете! Или ако му се каже, нещо противно на неговите "убеждения" - отказва да го чуе или проумее?!

- Ей поради това е и моето СКАНДАЛНО ДЪРЖАНИЕ, с тази КАЛТАШКА по своята същност ЧЕРВЕНО-КАФЯВА алитератска-ЧУМА ... развихрила се в последно време в блог бг.!! ?
цитирай
31. blackpredator - в антракта
24.02.2020 22:17
тъй да се каже, съм фпечатлен от делиорманския ариец! :)
цитирай
32. get - До 31. blackpredator - в антракта ... и аз като стажанта-медик "в антракта", да ти поставя ВЪПРОСА?
24.02.2020 22:36
blackpredator написа:
тъй да се каже, съм фпечатлен от делиорманския ариец! :)


ВЪПРОС?
При майка ви, освен вас - имало ли е други случаи на спонтанен аборт?
цитирай
33. blackpredator - абе Ушев
24.02.2020 22:40
ти ли си първата рожба на майната ти зоофилия?
цитирай
34. get - До 33. blackpredator - абе Ушев ...? А-ЛИТЕРАТЧЕ - "ушев" ще викаш на душеприказчика ти Икономисто!
24.02.2020 22:48
blackpredator написа:
ти ли си първата рожба на майната ти зоофилия?


... той е човека по силата на СЛУЖЕБНОТО МУ ПОЛОЖЕНИЕ на ДЪРЖАВНА-МАРКИТАНТКА, който въртеше "алъш-вериш" през фирмата на ДеСе-то "Кинкалерия и Текстил" :)))

А за теб "ПРОДУКТА ОТ СПОНТАНЕН АБОРТ - НАСТЪПИЛ В резултат от противооестествения ИНЦЕСТ между КУЛТУРАТА и ДИКТАТУРАТА - посвещавам едно стихотворение?

"Смотрясь весьма солидно и серьезно
под сенью философского фасада,
Ты вертиш полушариям мозга,
а мыслиш — полушариями зада."

цитирай
35. getmans1 - 30. get - До 27. getmans1 - Винаги на страната на правдата ... и Ти, като човек ГОВОРЕЩ ИСТИНАТА - съм на твоя страна! ... та и ще допълня ЗА ЧЕРВЕНО-КАФЯВИТЕ Г
24.02.2020 23:01
ГЕТ-АРАТЛИК, АЗ ВСЕ СИ МИСЛЯ, ЧЕ след ВСВ и експеримента ГФР-ГДР революциите трябва немедлено да поемат към музея ... Казваха, че Германия след обидинението ще дръпне назад ...дрън-дрън ... все още е локомотива на ЕС ...

За 19-та година 13,8 милиарда бюджетен излишък в ГЕРМАНИЯ при положение, че неравенството източни и западни провинции си съществува ... ЗАЩО ЛИ ... АКО ПИТАШ НАШЕНСКИТЕ КОМУНЯГИ ЩЕ РЕВНАТ, РЕВОЛЮЦИИЯЯЯЯЯЯ ... ще ревнат така както сега реват, че ГЕЙРОПАТА малко им давала ... А НИКОЙ НЕ СЕ СЕЩА ЗА ОНАЯ ПРИТЧА ЗА РИБАРЯ, БЕДНЯКА И ВЪДИЦАТА.

Та мисълта ми е, че нашенските революциионери ще нада спешно да си сверят часовниците и стига са ни надували главите с техните тумба-лумба ревЛЮЛЮции.
цитирай
36. getmans1 - ХА-ХА-ХА, КАТО ГЛЕДАМ ТУК ЯКО СТЕ СИ ...
24.02.2020 23:10
ХА-ХА-ХА, КАТО ГЛЕДАМ ТУК ЯКО СТЕ СИ СЕ РАЗДУМАЛИ ... Е, продължавайте си без мен, селчото наня ...
цитирай
37. vencivaleri1951 - Няма нищо лично уважаема
25.02.2020 18:19
Просто имаше разминаване при мен.
Иначе не мога да разбера ,как човек който десетилетия внася осигуровки
е принуден да се подлага периодично на болезнена процедура без анастезиолог
защото финансово е затруднен. Не мога да разбера защо здравноосигурено лице се отказва от необходима и операция защото трябва задължително да избере екип и да заплати също еднократните инструменти за операция на жлъчка.
И друго което не попитах. Не се ли обезмислят уменията на лекарите, а и скъпоструващото лечение след като изписания пациент по никой начин не може да спази препоръките на лекарския екип- трудоустрояване, диета, бално процедури, предписани лекарства....? Такива неща попитах



quote=anngry]
vencivaleri1951 написа:
Риторичен въпрос задава Блеки към теб, а аз по диагонала помислих , че ти опонира.
Тоест взимам си думите спрямо теб назад
и изтривам въпроса към госпожата лекар

Не е трябвало да изтривате "въпроса към госпожата лекар". Любопитно ми е какъв е той и моля да бъде пресъздаден отново. Особено като се има предвид, че от въпроси не се боя, стига да не касаят някакви лични неща, които по моя преценка не бих жалала да разкрия или коментирам.
Следвайки нишката на разговорът ви с Радо смея да предположа, че въпросът Ви е касаел упойка при споменаваните от Радо медицински интервенции и, ако е така, то имам не само отговор спрямо Вас, vencivaleri1951, а и въпроси, които няма да бъдат приятни за Вас.[/quote]
цитирай
38. kirk - Две-три седмици преди датата
29.02.2020 23:53
Две-три седмици преди датата на Луковия марш писах в личната ми страница във ФБ, че тази година ще ги изненадат организаторите и участниците в него
... Тоя с плакатчето, в което до Вили е изрисувано знамето на хомитата го познавам. Тия са от "Че Гевара", ама като попаднат на някой като внука ми и ядат бордюра на тротоара. Всъщност искам само да внеса удно уточнение - в БеГетото няма фашисти и комунисти, а има аграрфашисти и аграркомунисти. И всички са арийци особено след възродителния процес, който не е свършвал!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071389
Постинги: 2741
Коментари: 26491
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031