Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2020 07:37 - 23.02. - Петербург ... Днем защитника Отечества.
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4470 Коментари: 40 Гласове:
6

Последна промяна: 26.02.2020 15:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                     ... 

                                           Видеоклип с възрастово ограничение


 Отмечается, что девушку пригласили на корпоратив в честь 23 февраля. На кадрах видно, что работники в медицинской одежде сидят за накрытым столом. Перед ними танцевала девушка в нижнем белье, в какой-то момент один из докторов помог ей расстегнуть бюстгальтер, после чего она его сняла. Также танцовщица села на колени к сотруднику, после чего кто-то из коллег произнес: «Вот это Миша любит».  

image


image




Гласувай:
8



1. blackpredator - тия
26.02.2020 09:26
требе да се затворят у зайчарника на Баце
цитирай
2. anngry - Здравейте, Радо! :D
26.02.2020 09:52
Пошло! Много пошло! Но съвместимо с морала на някогашния социалистически труженик, защото винаги е имало такива неща, само където по времето на социализма те бяха отричани, защото не можели да се случват в "нашето" високоморално общество, а били присъщи само на запада. Уви, докато там са легализирани, осъществяват се в предвидени за това места и дори са под строг надзор, включая медицински, при нас, в "моралното" социалистическо общество се случваха на най-различни места. И се случваха спонтанно, което е показателно за затворения "дух в бутилка", който привидно е кристално чистият социалист/комунист, а всъщност си е просто ЧОВЕК.
Но както вече казах такива неща се отричаха като съществуващи от пропагандната машина на социализма, защото били изключени при него. И както също вече казах, уви.





ПП: Понеже темата е "медицинска", та да отговоря тук на преразказания коментар на vencivaleri1951 от поста "Комунистическо-фашистки призив „БЪДЕТЕ КАТО ВИОЛЕТА„ - СТАНЕТЕ УБИЕЦ ..."
vencivaleri1951 написа:
Няма нищо лично уважаема Просто имаше разминаване при мен.
Иначе не мога да разбера ,как човек който десетилетия внася осигуровки
е принуден да се подлага периодично на болезнена процедура без анастезиолог
защото финансово е затруднен. Не мога да разбера защо здравноосигурено лице се отказва от необходима и операция защото трябва задължително да избере екип и да заплати също еднократните инструменти за операция на жлъчка.
И друго което не попитах. Не се ли обезмислят уменията на лекарите, а и скъпоструващото лечение след като изписания пациент по никой начин не може да спази препоръките на лекарския екип- трудоустрояване, диета, бално процедури, предписани лекарства....? Такива неща попитах

Не може да не е лично, когато става въпрос за лекарското съсловие, vencivaleri1951. Но да оставя това настрана, а да Ви кажа по конкретното:
Нещата, за които говорите са напълно естествени, г-не. Няма здравна система, при която от една страна качеството на обслужването да върви ръка за ръка с това тя да бъде безплатна и от друга за всичко да е така. Не е имало, няма и няма да има. Нещо повече: Това е напълно противоречиво с всички принципи откъдето и да го погледнете. Друг е въпросът, че здравната система и политика на България по мое скромно мнение не беше взаимствана от по-добри практики, а както всичко "демократично" в нашата страна беше направено по псевдо начин, тоест, побългарено до уродливост в някои аспекти.
За въпросните процедури винаги се е плащало, включително и по времето на социализма и, ако това е едното нещо, което искате да вмените, че тогава здравеопазването беше безплатно, то това изобщо не е вярно по същество. Разликата е, че по времето на социализма въпросните упойки бяха достъпни само за отбрани хора, което е крайно неприемливо от човешка гледна точка. Тоест, тогава човек дори да искаше да ползва такава упойка, НЕ МОЖЕШЕ, ако не беше някакъв приближен на партията и този вид изключително оскъдни като количества (за качество няма да говорим, там мисля, че всичко е ясно) медикаменти и инструменти не достигаха ни най-малко до обикновения човек и той си беше като прасе на заколение в кланица на манипулационната маса, докато за партийния лидер, който УЖ беше РАВЕН с човека от народа, изобщо не беше така. Пример: Една беше правителствена болница, нивото там беше коренно различно от на всички останали в цялата страна, а там се лекуваха не кои да е. Факт!
Сега е различно: Всеки може да отиде в което медицинско заведение реши, ВКЛЮЧИТЕЛНО И В ЧУЖБИНА, което е много важно да се подчертае и то най-дебело, стига то да му е по джоба. И в ИЗБРАНОТО ОТ САМИЯ НЕГО здравно заведение, човек може да си закупи също каквото му е по джоба като медикаменти, екип за манипулацията, постоперативно лечение и прочие. И това повтарям са напълно нормални и естествени неща, случващи се по цял свят.
Ще се огранича дотук, макар, че имах лични въпроси към Вас. Които обаче ще се въздържа да ги задам, защото ще стане неприятно и грозно ЗА ВАС, vencivaleri1951.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Извинете , аз съм се объркал
26.02.2020 12:15


Заблудил съм се, че сте лекар, а не д-р по програмиране.
Нито при соца, нито при феодализма здравеопазването не е било безплатно. В коя от старите европейски страни в ЕС няма пълна здравна защита? Аз не обвинявам лекарското съсловие, аз съм против гешефтарите в медицината, а и където да са. В случая ставаше въпрос за една наследствено обременена жена, която трябва в къси периоди да си прави колоноскопия и гастроскопия. Жената е пенсионер и за нея тези около 300 лева са затруднителни да се дават за упойка. Извинете , но ние купуваме скъпа и прескъпа военна техника, само и само за някакъв фалшив имидж, а оставяме и обричаме на страдание хора които са градили цял живот, включително болници, лекари и друг медицински персонал. Баща ми живя почти до 90 години. Болен си го спомням някъде към 40-беше счупил пръсти по време на мач. Към 80 отиде да му махат перде във Военна болница. Предложиха му няколко видове лещи с различни цени. Той се пошегува питайки , дали не си е "купил" през годините една леща? Защото ако Вие говорите за американското здравоопазване, то той би бил напълно осигурен с всички екстри, защото имаше не малко години първа категория труд, винаги висока заплата и естествено личният му здравен фонд щеше да е голям. Европейското здравоосигуряване е на солидарен принцип-всички плащаме, ползва болният
Ако тази дама за която писах бе правно грамотна и практична след тези интервенции можеше да бъде богата жена, защото в Конституция та ни е записано , че здравеопазването е безплатно в прекия смисъл на думата. Всички тези допълнителни тълкувания и правилници са против конституцията. Правата и от всякъде са нарушени-страдание, унижение...
Европйският съд по правата на човека би издал без колебание обезщетителна присъда в нейна полза.
Хайде д-ре опитайте се да предложите на ветеринарна клиника да направи операция на кучето Ви без анестезия и да видим дали ще ви се получи. Няма да направят, защото могат да им вземат лиценза или правата на отделен лекар, че е причинил страдание на пациента си. Тоест законът за животните, както и медицинската практика спрямо тях е по прецизен , отколкото за хората!? Хайде не си ваксинирай кучето, не го обезпаразити и т н и какво ще ти се случи. Дори в НПК може да се намери състав. Къде е защитен човекът така у нас освен в Конституцията, която никой не взима на сериозно.
anngry написа:
Пошло! Много пошло! Но съвместимо с морала на някогашния социалистически труженик, защото винаги е имало такива неща, само където по времето на социализма те бяха отричани, защото не можели да се случват в "нашето" високоморално общество, а били присъщи само на запада. Уви, докато там са легализирани, осъществяват се в предвидени за това места и дори са под строг надзор, включая медицински, при нас, в "моралното" социалистическо общество се случваха на най-различни места. И се случваха спонтанно, което е показателно за затворения "дух в бутилка", който привидно е кристално чистият социалист/комунист, а всъщност си е просто ЧОВЕК.
Но както вече казах такива неща се отричаха като съществуващи от пропагандната машина на социализма, защото били изключени при него. И както също вече казах, уви.





ПП: Понеже темата е "медицинска", та да отговоря тук на преразказания коментар на vencivaleri1951 от поста "Комунистическо-фашистки призив „БЪДЕТЕ КАТО ВИОЛЕТА„ - СТАНЕТЕ УБИЕЦ ..."
vencivaleri1951 написа:
Няма нищо лично уважаема Просто имаше разминаване при мен.
Иначе не мога да разбера ,как човек който десетилетия внася осигуровки
е принуден да се подлага периодично на болезнена процедура без анастезиолог
защото финансово е затруднен. Не мога да разбера защо здравноосигурено лице се отказва от необходима и операция защото трябва задължително да избере екип и да заплати също еднократните инструменти за операция на жлъчка.
И друго което не попитах. Не се ли обезмислят уменията на лекарите, а и скъпоструващото лечение след като изписания пациент по никой начин не може да спази препоръките на лекарския екип- трудоустрояване, диета, бално процедури, предписани лекарства....? Такива неща попитах

Не може да не е лично, когато става въпрос за лекарското съсловие, vencivaleri1951. Но да оставя това настрана, а да Ви кажа по конкретното:
Нещата, за които говорите са напълно естествени, г-не. Няма здравна система, при която от една страна качеството на обслужването да върви ръка за ръка с това тя да бъде безплатна и от друга за всичко да е така. Не е имало, няма и няма да има. Нещо повече: Това е напълно противоречиво с всички принципи откъдето и да го погледнете. Друг е въпросът, че здравната система и политика на България по мое скромно мнение не беше взаимствана от по-добри практики, а както всичко "демократично" в нашата страна беше направено по псевдо начин, тоест, побългарено до уродливост в някои аспекти.
За въпросните процедури винаги се е плащало, включително и по времето на социализма и, ако това е едното нещо, което искате да вмените, че тогава здравеопазването беше безплатно, то това изобщо не е вярно по същество. Разликата е, че по времето на социализма въпросните упойки бяха достъпни само за отбрани хора, което е крайно неприемливо от човешка гледна точка. Тоест, тогава човек дори да искаше да ползва такава упойка, НЕ МОЖЕШЕ, ако не беше някакъв приближен на партията и този вид изключително оскъдни като количества (за качество няма да говорим, там мисля, че всичко е ясно) медикаменти и инструменти не достигаха ни най-малко до обикновения човек и той си беше като прасе на заколение в кланица на манипулационната маса, докато за партийния лидер, който УЖ беше РАВЕН с човека от народа, изобщо не беше така. Пример: Една беше правителствена болница, нивото там беше коренно различно от на всички останали в цялата страна, а там се лекуваха не кои да е. Факт!
Сега е различно: Всеки може да отиде в което медицинско заведение реши, ВКЛЮЧИТЕЛНО И В ЧУЖБИНА, което е много важно да се подчертае и то най-дебело, стига то да му е по джоба. И в ИЗБРАНОТО ОТ САМИЯ НЕГО здравно заведение, човек може да си закупи също каквото му е по джоба като медикаменти, екип за манипулацията, постоперативно лечение и прочие. И това повтарям са напълно нормални и естествени неща, случващи се по цял свят.
Ще се огранича дотук, макар, че имах лични въпроси към Вас. Които обаче ще се въздържа да ги задам, защото ще стане неприятно и грозно ЗА ВАС, vencivaleri1951.

цитирай
4. cortana - И тук се намесвам аз, защото 'докторката по програмиране' :):):) е прекалено възпитана да Ви репликира както заслужавате, другарю Венци!! :):):)
26.02.2020 13:16
vencivaleri1951 написа:
Извинете , аз съм се объркал Заблудил съм се, че сте лекар, а не д-р по програмиране.
А защо да не е д-р по мумийте например??! :):):) Това попитайте този, който Ви слага в устата да припознавате лекарката като 'д-р по програмиране', какъвто естествено Ж не е и иронията Ви е толкова приемлива, колкото когато той се шегуваше за кметицата на Амстердам, а Вие така жалко се опитахте след това да вмените, че говорел сериозно и небивалици. Дори упреквахте точно Гети, че на неговите приказки вярвал, а на Вашите не. Дали Гети не е схванал иронията в думите на единия и дали не вижда постоянните опити на другия да парадира с какво ли не, 'м'??!
Тоест, другарю Венци, защо anngry да не е профил на тутанкамон, а трябва да е точно на Смарти? 'М?' Нали сте все стари блогери и всичко знаете..... Попитайте какиния кофичко защо да не е така, все пак някои знаят anngry от предишния 'и профил, който беше тук много по-отдавна от вас. :):):)
И запомнете: Жоро е във Франция!! :):):))) Вече седмица и отгоре и дори аз, личната му циганка за хвалебствия :):):))), много рядко успявам да се свържа с него, а нейде ли той да се интересува от глупостите тук. Но пък утре, ако не се лъжа, се прибира и ще се появи щом толкова ви липсва, че го откривате във всеки повей на вятъра, който навява намек, че ще покаже ваши лицемерни притворства. :):):)))

vencivaleri1951 написа:
Нито при соца, нито при феодализма здравеопазването не е било безплатно. В коя от старите европейски страни в ЕС няма пълна здравна защита? Аз не обвинявам лекарското съсловие, аз съм против гешефтарите в медицината, а и където да са. В случая ставаше въпрос за една наследствено обременена жена, която трябва в къси периоди да си прави колоноскопия и гастроскопия. Жената е пенсионер и за нея тези около 300 лева са затруднителни да се дават за упойка.
Като прескочим това, че първото Ви изречение говори само за неграмотност, стигаме до това, че второто Ви изречение е най-обикновено празнодумие. Третото пък изречение ще го прескоча, но ще се съсредоточа върху четвъртото и понеже съм проследила 'сагата' Ви още от коментари при какиния, а след това и под предишен постинг тук, няма да съм толерантна като anngry, а директно ще попитам: ТОВА С КОЛОНОСКОПИЯТА И ГАСТРОСКОПИЯТА ВАШАТА СЪПРУГА ЛИ КАСАЕ, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??!
Петото изречение го оставям за след отговора Ви, който се надявам да е прям, а не увъртащ и нищонеказващ. :):):)

vencivaleri1951 написа:
Извинете , но ние купуваме скъпа и прескъпа военна техника, само и само за някакъв фалшив имидж, а оставяме и обричаме на страдание хора които са градили цял живот, включително болници, лекари и друг медицински персонал.
Едното няма нищо общо с другото. Това са различни пера в бюджета и Вие отлично го знаете. Нима не е било така и по времето на соца??! Само не ми казвайте, че тогава повече се е давало за здравеопазване, отколкото за въоръжаване.
Да не говорим, че военният сектор в България е изцяло държавен, а здравеопазването почти изцяло частно.
А как се подсигурява здравното осигуряване и какво покрива то, най-малкото според мен е проблем на лекарите. Това е политика, държавна, и би следвало да се регулира на ниво закони, с които лекарите нямат допир.

vencivaleri1951 написа:
Баща ми живя почти до 90 години. Болен си го спомням някъде към 40-беше счупил пръсти по време на мач. Към 80 отиде да му махат перде във Военна болница. Предложиха му няколко видове лещи с различни цени. Той се пошегува питайки , дали не си е "купил" през годините една леща? Защото ако Вие говорите за американското здравоопазване, то той би бил напълно осигурен с всички екстри, защото имаше не малко години първа категория труд, винаги висока заплата и естествено личният му здравен фонд щеше да е голям. Европейското здравоосигуряване е на солидарен принцип-всички плащаме, ползва болният
А това нас трябва ли да ни интересува??! Колко е живял баща Ви и от какво е страдал??! Точно тук е проблемът според Вас: В това, че Вие искате да сте богопомазани както някога. Е свърши тая! Вече не само сте равни с всички, а не ПО-"равни", а и често ще срещате презрението на хората.

vencivaleri1951 написа:
Ако тази дама за която писах бе правно грамотна и практична след тези интервенции можеше да бъде богата жена, защото в Конституция та ни е записано , че здравеопазването е безплатно в прекия смисъл на думата. Всички тези допълнителни тълкувания и правилници са против конституцията. Правата и от всякъде са нарушени-страдание, унижение...
Европйският съд по правата на човека би издал без колебание обезщетителна присъда в нейна полза.
Пълни глупости!!

vencivaleri1951 написа:
Хайде д-ре опитайте се да предложите на ветеринарна клиника да направи операция на кучето Ви без анестезия и да видим дали ще ви се получи. Няма да направят, защото могат да им вземат лиценза или правата на отделен лекар, че е причинил страдание на пациента си. Тоест законът за животните, както и медицинската практика спрямо тях е по прецизен , отколкото за хората!? Хайде не си ваксинирай кучето, не го обезпаразити и т н и какво ще ти се случи. Дори в НПК може да се намери състав. Къде е защитен човекът така у нас освен в Конституцията, която никой не взима на сериозно.
Като заговорихте за кучета и САЩ, та да Ви кажа нещо, което ще покаже, че НИЕ не водим война с ВАС и не се опитваме всячески да ВИ уязвяваме:
Преди време Вие, другарю Венци, публикувахте постинг със снимки от морето. И обърнете внимание, че никой от НАС не фотошопира такива снимки и не Ви подиграва както правите ВИЕ!! И после не се чудете защо НИЕ липсваме в общодостъпните снимки, които публикуваме. Но да се върна на 'същественото'. На една от снимките Вие къпехте кучетата си в морето. За такова нещо в САЩ, която толкова 'познавате', щяха не просто да Ви глобят, а да Ви съдят!! Там има специални плажове за домашните любимци и е изключено такива да се появяват на тези, предназначени за хора.
Разбирате ли колко сме далече от някои държави, в които животът е издигнат в нещо, което ние няма да проумеем скоро, а Вие искате да го реализираме, ама ако може други да го направят, а ние само да му се наслаждаваме??!
цитирай
5. vencivaleri1951 - Иначе по темата
26.02.2020 13:20
Аз не бих могъл да участвам в такъв и на такова място купон. За патолозите това си е офис като всеки друг и те ако не го чувстваха така, щяха да изперкат . Тоест празнуват си като всички други. За руснаците е голям празник деня на армията и купоните са били винаги буйни. Е професионални стриптизьорки нямаше, но доброволки, колкото щеш
цитирай
6. get - До 3. vencivaleri1951 - Иначе по темата ... ПО ТЕМАТА ВЕЧЕ Е ГОВОРИЛ тов.Сталин - следното?
26.02.2020 14:03
СТАЛИН:
Я получил все документы по экономической дискуссии, проведенной в связи с оценкой проекта учебника политической экономии. ...
По всем этим материалам, а также по проекту учебника считаю нужным сделать следующие замечания.
2. Вопрос о товарном(СТОКОВО-ПАРИЧНОТО - п.м.) производстве при социализме?

Некоторые товарищи утверждают, что партия поступила неправильно, сохранив товарное производство после того, как она взяла власть и национализировала средства производства в нашей стране. Они считают, что партия должна была тогда же устранить товарное производство. Они ссылаются при этом на Энгельса.
...
Эти товарищи глубоко ошибаются.
...
Говорят, что товарное производство все же при всех условиях должно привести и обязательно приведет к капитализму. Это неверно.
... можно ли считать, что товарное производство все же приведет к капитализму? Нет, нельзя считать. А ведь наше общество является именно таким обществом, где частная собственность на средства, производства, система наемного труда, система эксплуатации давно уже не существуют.
... товарное производство и товарное обращение должны остаться в силе, как необходимый и весьма полезный элемент в системе нашего народного хозяйства.
...
Следовательно, наше ТОВАРНОЕ производство(стоково-парично п.м.) представляет собой не обычное товарное производство, а товарное производство особого рода, товарное производство без капиталистов, которое имеет дело в основном с товарами объединенных социалистических производителей (государство, колхозы, кооперация), сфера действия которого ограничена предметами личного потребления, которое, очевидно, никак не может развиться в капиталистическое производство и которому суждено обслуживать совместно с его “денежным хозяйством” дело развития и укрепления социалистического производства.
Довольно абсурдно звучат теперь, при нашем строе, слова О РАБОЧЕЙ СИЛЕ, КАК ТОВАРЕ, и о “найме” рабочих: как будто рабочий класс, владеющий средствами производства, А) сам себе нанимается и Б) сам себе продает свою рабочую силу.
Столь же странно теперь говорить о “необходимом” и “прибавочном” труде: как будто труд рабочих в наших условиях, отданный обществу на расширение производства, развитие образования, здравоохранения, на организацию обороны и т.д., не является столь же необходимым для РАБОЧЕГО КЛАССА, СТОЯЩЕГО НЫНЕ У ВЛАСТИ, как и труд, затраченный на покрытие личных потребностей рабочего и его семьи."
- КРАЙ НА ЦИТАТА И ВЪПРОСИ - към теб Экономиста?

- Ти са на ход ЭКОНОМИСТЕ ... при условие, че не само СТАЛИН не иска да се откаже от "стоково-паричното" - което е НЕ-ПАЗАРНО - А "ПЛАНОВО" ПРОЗВОДСТВО ... но и твърди, че РАБОТНИЧЕСКАТА КЛАСА "НЕ Е ЕКСПЛОАТИРАНА": Щот се разполагала със "средствата за производството" - като със "свои"?

- Венци, ДЕСТВИТЕЛНО ЛИ Е ВЯРНО ТВЪРДЯНОТО от „най-големия” икономист тов. Сталин ??! … че стоковото – не е пазарно стопанство?
- И че "ПРОЛЕТАРИАТА" СТОЯЛ НАЧЕЛО НА УПРАВЛЕНИЕТО :))?

Ей затуй НЯМА И ДА ИМАМЕ - СРЕДСТВА ЗА ЛЕЧЕНИЕ ?!!
Докато ПРОДЪЛЖАВА "СОЦИАЛИЗъМА" - същият ЩЕ ПРОДЪЛЖАВА "ДА НИ ВЗЕМА ЗДРАВЕТО" а и ПАРИТЕ ЗА ЗДРАВЕ !
цитирай
7. get - До 5. vencivaleri1951 - Иначе по темата ... Венци, да не си от КОМИТЕТА ПО ИЗПРАЩАНЕТО НА РАДЕВ в МОСКВА :))) ?!
26.02.2020 14:17
vencivaleri1951 написа:
Аз не бих могъл да участвам в такъв и на такова място купон. За патолозите това си е офис като всеки друг и те ако не го чувстваха така, щяха да изперкат . Тоест празнуват си като всички други. За руснаците е голям празник деня на армията и купоните са били винаги буйни. Е професионални стриптизьорки нямаше, но доброволки, колкото щеш


Иначе ПО ТЕМАТА - КАКТО Я Е ЗАДАЛ СТОПАНИНА В ПОСТА СИ - Тя е?!
getmans1 написа:

Петербург ... Днем защитника Отечества.


И аз като един пламенен защитник на ШОВИНИСТИЧНИЯ "Ден на Победата" - също я празнувам! :((

За да се уверите в искреността (ми) - ви прилагам и снимката си от ПРАЗНУВАНЕТО МИ НА "ПОБЕДАТА" - на следния Адрес:

https://www.exler.ru/blog/pobedobesiye-na-marshe.htm

Аратлик-Радо ... гласувам "За" - да я качнеш горе за илюстративен матрал - в поста си :))) !
Щот с това ПОБЕДОБЕСИЕ - тез инак биле хора, каквито са "рашките" - се обърнаха в обезЬяни ... от племето Мбонго-Бонго :))) ! ... или на канибалстващи-самоедЫ ??
цитирай
8. blackpredator - https://www.exler.ru/blog/pobedobesiye-na-marshe.htm
26.02.2020 15:07
абе Ушев
туй СРС, нюхайки кухарката на Путин ли си го люшнал
иначе ваше "ТОВАРНОЕ производство" има общо с темата,
колкото хормоните ти Мбонго-Бонго..
цитирай
9. vencivaleri1951 - "Парижки+ здравей! Ти братле, си като короновируса-носиш се по света и "прегради за теб няма открити, няма открити"
26.02.2020 15:27
в който и персонаж да си , все моята неграмотност те тревожи. Бе санирай си човече, и расти... Библейските хора са на по три метра все...и по 900 години живели. Тоест теб столетия те делят от болежки...
Интересуваш се за здравето на съпругата ми. Благодаря за загрижеността. Да, тя беше в Медицинска академия на изследване. Получи болки в коремната област и се обади на свой ученик гастроенторлог . Направиха и изследвания и казаха, че има известно разширение на пилора, но е далеч от хиатална херния. Дадоха и антиацидни медикаменти , промениха и диетата и толкова. И какво ако се налагаше колоноскопия и гастроскопия. На мен и Гетьо са ни правили второто. Къде е проблемът? Ти който имаш столетия пред себе си не разбираш тези неща и не те касаят, а и си веприлично богат, та де се интересуваш. Лично мен комуенистите мама и тате, и още половин рода, а и другата половина също са ме възпитали в .../нека го кажа по панагюрски/ в емпатия. И ако нещо ме жегна, не бе толкова болката която щеше да изпитва тази жена/упойката не винаги е добре/, а примирението в нея. " Късметът ми бил да съм бедна, да страдам и да знам, че Ф16 ме пази/" Това примирение Жорко ни направи аутсайдерите на Европа. Това примирение те кара вместо да потърсиш правата си, да живееш в мрежата измислен живот. Грамотен , неграмотен...тъп , не толкова тъп...грозен или не...аз вече нямам активен живот пред себе си. Всеки ден е подарък. Ти обаче момче си в години на силата си, години в които трябва да отстояваш достойнството си-реално , а не да ругаеш блоговите колеги дами. Това , че ще ме надговориш, надсмееш, напсуваш не ти носи нищо. Гочетата ще те адмирират, ти ще приемеш аплаузите и още един безсмислен ден ще е минал.
И запомни едно нещо от мен Жорко. Фискът /бюджетът/ се пълни от всички нас-от теб, от мен, от онази жена без упойка. Ще умрем един ден и ДДСто и сбора от печалбата на ковчезите ще отидат в бюджета и властта ще ги разпредели и преразпредели. Именно властта ще реши дали ще плащаме за упойка или ще имаме половин ескадрила
за паради. Лично аз смятам, че имам право да изразя мнението си как се харчат моите вноски, ти също.
Мълчали сме по турско, по фашистко, по комунистическо и по навик мълчим и сега. За това ще страдаме и ще живеем чужд живот в мражата

cortana написа:
[quote=vencivaleri1951]Извинете , аз съм се объркал Заблудил съм се, че сте лекар, а не д-р по програмиране.
А защо да не е д-р по мумийте например??! :):):) Това попитайте този, който Ви слага в устата да припознавате лекарката като 'д-р по програмиране', какъвто естествено Ж не е и иронията Ви е толкова приемлива, колкото когато той се шегуваше за кметицата на Амстердам, а Вие така жалко се опитахте след това да вмените, че говорел сериозно и небивалици. Дори упреквахте точно Гети, че на неговите приказки вярвал, а на Вашите не. Дали Гети не е схванал иронията в думите на единия и дали не вижда постоянните опити на другия да парадира с какво ли не, 'м'??!
Тоест, другарю Венци, защо anngry да не е профил на тутанкамон, а трябва да е точно на Смарти? 'М?' Нали сте все стари блогери и всичко знаете..... Попитайте какиния кофичко защо да не е така, все пак някои знаят anngry от предишния 'и профил, който беше тук много по-отдавна от вас. :):):)
И запомнете: Жоро е във Франция!! :):):))) Вече седмица и отгоре и дори аз, личната му циганка за хвалебствия :):):))), много рядко успявам да се свържа с него, а нейде ли той да се интересува от глупостите тук. Но пък утре, ако не се лъжа, се прибира и ще се появи щом толкова ви липсва, че го откривате във всеки повей на вятъра, който навява намек, че ще покаже ваши лицемерни притворства. :):):)))

vencivaleri1951 написа:
Нито при соца, нито при феодализма здравеопазването не е било безплатно. В коя от старите европейски страни в ЕС няма пълна здравна защита? Аз не обвинявам лекарското съсловие, аз съм против гешефтарите в медицината, а и където да са. В случая ставаше въпрос за една наследствено обременена жена, която трябва в къси периоди да си прави колоноскопия и гастроскопия. Жената е пенсионер и за нея тези около 300 лева са затруднителни да се дават за упойка.
Като прескочим това, че първото Ви изречение говори само за неграмотност, стигаме до това, че второто Ви изречение е най-обикновено пр
цитирай
10. cortana - :):):))) Гети, позволи ми и извини ме, но преди да репликирам отново другаря Венци, ще си позволя офтопик като подигравка към какиния. :):):)
26.02.2020 16:31
Като заглавие на коментар 8ми какин кофичко написа:
https://www.exler.ru/blog/pobedobesiye-na-marshe.htm
А като 'съдържание' на същия коментар 8ми какин кофичко написа:
абе Ушев
туй СРС, нюхайки кухарката на Путин ли си го люшнал
иначе ваше "ТОВАРНОЕ производство" има общо с темата,
колкото хормоните ти Мбонго-Бонго..

Защо 'съдържание' е в кавички ли??! Ами много просто! Защото той както обикновено нищо не казва, а само със 'загадъчен' селташки сленг се опитва да се прави на интересен и уж нещо казващ, ама разбираемо само за тези, които видите ли не били 'кратунковци' като НАС, а били интелигенти като ТЯХ.
Кажи му глупак и не го обиждай повече!! :):):)))
А иначе, че е глупак доказва и фактът, че не може едно елементарно цитиране на линк в съдържанието на коментар да направи, а ПОЛЗВА НЕЩО, КОЕТО 'ГЛУПАВИЯТ БИЛЛА ОХРАНИТЕЛ' МУ Е ПОДАРИЛ КАТО ЗНАНИЕ, но това не му пречи да се перчи пред него. :):):)
ВСИЧКИ ОБАЧЕ ВИДЯХА КОЛКО МУ Е ПЕРЧЕНЕТО, 'ТЕТЕВЕН' ЩЕ БЪДЕ В АНАЛИТЕ НА БЛОГБЕГЕ КАТО НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПОЗОР НА КОФИЧКО!! :):):)))
цитирай
11. cortana - А сега към другаря Венци. :):):)
26.02.2020 16:32
vencivaleri1951 написа:
"Парижки+ здравей! Ти братле, си като короновируса-носиш се по света и "прегради за теб няма открити, няма открити" в който и персонаж да си , все моята неграмотност те тревожи. Бе санирай си човече, и расти... Библейските хора са на по три метра все...и по 900 години живели. Тоест теб столетия те делят от болежки...
Нещо Ви дразни, че Смарти е във Франция ли??! Не виждам нищо невъзможно в това, да не говорим, че е там в командировка, а не на екскурзия. Или само Вие можете да посещавате тази страна още тогава, когато много, ама много малко хора са можели да напускат България дори и, за да посетят някоя социалистическа държава.
Какво точно е невъзможното тук и трябва ли да приемама нескопосаната Ви по-нататък в тази част на коментара ирония като такава или да я приемем като ново доказателство колко ви е трън в очите Жоро??

vencivaleri1951 написа:
Интересуваш се за здравето на съпругата ми. Благодаря за загрижеността. Да, тя беше в Медицинска академия на изследване. Получи болки в коремната област и се обади на свой ученик гастроенторлог . Направиха и изследвания и казаха, че има известно разширение на пилора, но е далеч от хиатална херния. Дадоха и антиацидни медикаменти , промениха и диетата и толкова. И какво ако се налагаше колоноскопия и гастроскопия. На мен и Гетьо са ни правили второто. Къде е проблемът? Ти който имаш столетия пред себе си не разбираш тези неща и не те касаят, а и си веприлично богат, та де се интересуваш.
Не, не се интересувам от здравето на съпругата Ви. Тя ми е никаква и ни най-малко не ме интересува по никакъв начин.
Интересуваме ми Вие наистина ли не се усещате как сам се опровергавате в лъжите, които постоянно сеете тук??
Все пак, за да не стане грешка, отново ще попитам: ТАЗИ ЖЕНА, КОЯТО НЕ Е МОЖЕЛА ДА СИ ПОЗВОЛИ УПОЙКИТЕ И ПРОЧИЕ, ОСОБЕНО КАКТО ГО РАЗКАЗВАХТЕ ПРИ КАКИН КОФИЧКО, Е ВАШАТА СЪПРУГА, ТАКА ЛИ, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ?
Това за неприличното богатство на Смарти ЗАСЕГА го оставям настрана, но ще се върна на него. Все пак Вие САМ СИ ПРОСИТЕ да бъдете разобличаван като нагъл лъжец, и затова потретвам въпроса: ВАШАТА СЪПРУГА ЛИ Е ТАЗИ, КОЯТО ОПЛАКВАТЕ, ЧЕ НЕ МОЖЕ ДА СИ ПОЗВОЛИ УПОЙКИТЕ И МЕДИЦИНСКОТО ОБСЛУЖВАНЕ? ЗА НЕЯ ЛИ РАЗКАЗВАТЕ ТАКА ДРАМАТИЧНО, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ?

vencivaleri1951 написа:
Лично мен комуенистите мама и тате, и още половин рода, а и другата половина също са ме възпитали в .../нека го кажа по панагюрски/ в емпатия. И ако нещо ме жегна, не бе толкова болката която щеше да изпитва тази жена/упойката не винаги е добре/, а примирението в нея. " Късметът ми бил да съм бедна, да страдам и да знам, че Ф16 ме пази/" Това примирение Жорко ни направи аутсайдерите на Европа. Това примирение те кара вместо да потърсиш правата си, да живееш в мрежата измислен живот.
Хайде отново прословутитят Ви драматизъм, патетизъм, празнодумие. Това в кавичките наистина ли са думи на страдащата жена, все още за себе си не съм сигурна, че е съпругата Ви, или Вие си ги измисляте? Защото ако си ги измисляте, то това е непочтено и показва методите Ви за влияние върху мнението на околните.
А защо сме и дали сме аутсайдерите на Европа, не мислите ли, че никой не Ви е излъчил като някакъв авторитет, че да се опитвате да налагате императиви, изказвани от името на масите?? Научете се да употребявате израза 'според мен'. Отдавна не сте от тези, с които щем не щем да се съобразяваме, за да продължавате с императивния си тон.

vencivaleri1951 написа:
Грамотен , неграмотен...тъп , не толкова тъп...грозен или не...аз вече нямам активен живот пред себе си. Всеки ден е подарък. Ти обаче момче си в години на силата си, години в които трябва да отстояваш достойнството си-реално , а не да ругаеш блоговите колеги дами. Това , че ще ме надговориш, надсмееш, напсуваш не ти носи нищо. Гочетата ще те адмирират, ти ще приемеш аплаузите и още един безсмислен ден ще е минал.
От една страна погледнато, за това, че сте неграмотен, сте прав. От друга, за това как ще мине деня и какво ще получи насрещния от да не изброявам думите Ви, изобщо не сте. То и като слушате новини няма смисъл, защото нищо не се променя, но ги слушате, нали така? Така и ние тук: Показваме на околните защо историята ви изхвърли на бунището, а именно, защото сте просто некадърни празнодумци. И всеки път, когато го показваме неоспоримо това, правим едно добро дело! :):):) Нарича се просветление. :):):))) :):):)))

vencivaleri1951 написа:
И запомни едно нещо от мен Жорко. Фискът /бюджетът/ се пълни от всички нас-от теб, от мен, от онази жена без упойка. Ще умрем един ден и ДДСто и сбора от печалбата на ковчезите ще отидат в бюджета и властта ще ги разпредели и преразпредели. Именно властта ще реши дали ще плащаме за упойка или ще имаме половин ескадрила
за паради. Лично аз смятам, че имам право да изразя мнението си как се харчат моите вноски, ти също.
Ще предам на 'Жорко' новият Ви императивен урок, другарю. Нищо, че никой не Ви го иска, а е и толкова глупав. :):):)

vencivaleri1951 написа:
Мълчали сме по турско, по фашистко, по комунистическо и по навик мълчим и сега. За това ще страдаме и ще живеем чужд живот в мражата
Ами ето Ви го противоречието бе, другарю Венци! НИЕ НЕ ВИ МЪЛЧИМ ВЕЧЕ, А ВИЕ СЕ ОПИТВАТЕ ДА ИЗКАРАТЕ, ЧЕ ОБЕЗСМИСЛЯМЕ ВРЕМЕТО СИ КАТО ГО ПРАВИМ, КАТО НЕ ВИ МЪЛЧИМ!
Е, така ще бъде вече: СВЪРШИ ВРЕМЕТО КОГАТО ГЛАС СТЕ ИМАЛИ САМО ВИЕ, ПАРТИЙНОИЗБРАНИТЕ! СЕГА ЩЕ БЪДЕТЕ ЗАЛИВАНИ ОТ ВЕРБАЛНИЯ ГНЯВ И ПРЕЗРЕНИЕ НА ТЕЗИ, КОИТО СА БИЛИ БЕЗ ПРАВО НА ГЛАС.
Няма смисъл да свиквате. В светлината на това, че всеки нов ден наистина ви е подарък на болшинството от изчезващите комунисти.
С извинение за последното.
цитирай
12. blackpredator - абе Гоче, я го духай!
26.02.2020 16:53
земи прочети и Наизусти(!) Венци, Тъпако..
и рецитирай..
скобите за Тъпото
да наостри пипето..
цитирай
13. cortana - И гледайте сега смях!!!!!!!! :):):)))
26.02.2020 16:57
blackpredator написа:
абе Гоче, я го духай! земи прочети и Наизусти! Венци, Тъпако..
и рецитирай..

Какин неграмотнико, така построено изказването ти, определя Венци като тъпак! :):):)
Осъзнава ли го това глупавата ти празна главица?
Или си толкова скаран с българския език, че когато ти се разпени от безсилие и злоба пяната на устата, не можеш дори три изречения да построиш правилно и ни причиняваш смях?
Говорим само за построяване на речта, правописните и граматически грешки дори не ги обсъждаме! :):):)
НЕЩАСТНИК!
цитирай
14. vencivaleri1951 - Ха, сега схванах...
26.02.2020 17:16
Хвана ме в крачка. Нямам пари да заплатят упойката на съпругата ми? И това трябва да е голям позор навярно? Смешни човече...половината страна живее е мизерия, пенсионерите в абсолютна мизерия . Хора си продават органи да оцелеят семействата им. Хората над 50 години 2/3 ти са без зъбИ и от бедност беззъби. Мен бедност не ме плаши. Аз съм виждал студентска книжка с печати ,,минава по бедност,, - на чичо ми. Той и баща ми са носили по ред единия чифт обувки. Другият е стоял в квартирата или е ходил ,ако е наложително с кондури. Аз също съм имал финансови проблеми и съм ги споделял. Твоето самочувствие се върти единствено върху ,, Аз имам,, Тоест ти си импотентен към всичко друго.
Колкото до семейните финанси. Те интересуват ли те?
Жорко, аз не крия нищо. Показвал съм нееднократно снимки по различни поводи . От семейни тържества, от почивки, с кънки, със ски...Внимателния наблюдател ще види каквото иска. Няма да види обаче ...да кажем дънки с подгъв, вЕрвй ми...


.

quote=cortana]
vencivaleri1951 написа:
"Парижки+ здравей! Ти братле, си като короновируса-носиш се по света и "прегради за теб няма открити, няма открити" в който и персонаж да си , все моята неграмотност те тревожи. Бе санирай си човече, и расти... Библейските хора са на по три метра все...и по 900 години живели. Тоест теб столетия те делят от болежки...
Нещо Ви дразни, че Смарти е във Франция ли??! Не виждам нищо невъзможно в това, да не говорим, че е там в командировка, а не на екскурзия. Или само Вие можете да посещавате тази страна още тогава, когато много, ама много малко хора са можели да напускат България дори и, за да посетят някоя социалистическа държава.
Какво точно е невъзможното тук и трябва ли да приемама нескопосаната Ви по-нататък в тази част на коментара ирония като такава или да я приемем като ново доказателство колко ви е трън в очите Жоро??

vencivaleri1951 написа:
Интересуваш се за здравето на съпругата ми. Благодаря за загрижеността. Да, тя беше в Медицинска академия на изследване. Получи болки в коремната област и се обади на свой ученик гастроенторлог . Направиха и изследвания и казаха, че има известно разширение на пилора, но е далеч от хиатална херния. Дадоха и антиацидни медикаменти , промениха и диетата и толкова. И какво ако се налагаше колоноскопия и гастроскопия. На мен и Гетьо са ни правили второто. Къде е проблемът? Ти който имаш столетия пред себе си не разбираш тези неща и не те касаят, а и си веприлично богат, та де се интересуваш.
Не, не се интересувам от здравето на съпругата Ви. Тя ми е никаква и ни най-малко не ме интересува по никакъв начин.
Интересуваме ми Вие наистина ли не се усещате как сам се опровергавате в лъжите, които постоянно сеете тук??
Все пак, за да не стане грешка, отново ще попитам: ТАЗИ ЖЕНА, КОЯТО НЕ Е МОЖЕЛА ДА СИ ПОЗВОЛИ УПОЙКИТЕ И ПРОЧИЕ, ОСОБЕНО КАКТО ГО РАЗКАЗВАХТЕ ПРИ КАКИН КОФИЧКО, Е ВАШАТА СЪПРУГА, ТАКА ЛИ, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ?
Това за неприличното богатство на Смарти ЗАСЕГА го оставям настр
цитирай
15. get - До 8. blackpredator - Ех този РА(с/ш)ИЗЪМ - ЗАЩО СЕ СРАМИШ от СЪВЕТСКИЯ СИ БРАТОВЧЕД - blackTHEmango ?
26.02.2020 17:21
blackpredator написа:
абе Ушев
туй СРС, нюхайки кухарката на Путин ли си го люшнал
иначе ваше "ТОВАРНОЕ производство" има общо с темата,
колкото хормоните ти Мбонго-Бонго..


Та не може ли и той да "благодари за ПАБЕДАТА" - на дядо си?
Човека ГОВОРИ ЗА ДЯДО СИ - ПРЕВЗЕЛИЯ БЕРЛИН ... не говори, за БАБА СИ дето ГОТВЕШЕ МИСИОНЕРИ (за канибалите) в родната й, Мбонго-Бонго :)) ... преди да я изпратят да завърши "Патрис Лумумба"- ЗА РЕВОЛЮЦИОНЕРКА :)))

А Предетере не си въобразявай - че те докарвам ПО ВЪНШЕН ВИД НА ДЕЧИЦАТА ВЪВ ВОЕННИ УНИФОРМИ - Ами ... копни ЕЙ ТОВА?
https://www.exler.ru/img/comment/7181e942f2fe12ccdfe9a92cd8a0d8a9/15815025575e43d05dab01b5.25333114.jpg

И ще ти излязат ВСИЧКИ ИЛЮСТРАЦИИ в публикацията ?

СПЕЦИАЛНО ЗА ТЕБ блоговият "Мбонго-Бонго" - посвещавам НАЙ-ПЪРВАТА У ЛЕВО - с един ДОСТА ЦРЪН СУБЕКТ - ДЪРЖАЩ ПЛАКАТ С НАДПИС:
"Спасибо Деду за Победу." :))) и както се пише в "адемичните издания" ВСИЧКИ ЛИЦА И СЪБИТИЯ - НЯМАТ ОТНЕШЕНИЕ КЪМ РАЗПОЗНАВАЩИТЕ СЕ ? :)))

П.П.
Аратлик - ползвай ей от този Адрес:
https://ibigdan.livejournal.com/21999778.html?comments
... вероятно 16-тата от горе на долу снимка - С малко по-матовия БРАТЧЕД ... на "русенския естет" с интелект на "каскет" :))) !?
цитирай
16. get - земи прочети и Наизусти! Венци, ...
26.02.2020 17:46
blackpredator написа:
земи прочети и Наизусти! Венци, Тъпако..
и рецитирай..


На параде к тёте Наде молодой комиссар – комисар,
Подошёл И СЗАДИ, СЗАДИ ЗОРКО … смотрит в небеса.
Флот воздушный, флот воздушный в небесах, в небесах,
А тёте Наде, тёте Наде стало душно в длинных байковых трусах.

А вдоль Манежа конница идёт
И на колёсах тащит бронепоезд.
А тётя Надя НЕ ДАЁТ, НЕ ДАЁТ,
А комиссар уже снимает пояс, поясок.

Все, кто были, сразу встали,
Крик и вой, крик и вой.
Из Кремля выходит Сталин - кормчий наш и рулевой.
Он подходит к Мавзолею, наш отец, наш отец.
Комиссар, от страсти млея, вынул жилистый КОНЕЦ.

И оставам без-КОНЕЦ – наконец … СПИРАМ рецитала за "А тётя Наде которая "НЕ ДАЁТ" и КОМИСАРя-молодой - УДАЛОЙ"! :)))
- И-И-И! - Няма да продължа, за да не стана ТВЪ-ъ-рде-е ВЪЗПИТАН :)) – КАТ някой РУСЕНСКИ КАСКЕТ-ЕСТЕТ :))) ?

П.П.
По статья 58-я от УК - при "добър съдия" - давали петак само - казват, автори на поеми за "Комисари" и "Тьоти"?
цитирай
17. anngry - Винаги съм знаела, че младите хора рано или късно ще оправят тази държава! :D
26.02.2020 18:10
И в случая Корти го доказва и ми вдъхва надеждата, която понякога ме напуска като гледам толкова посредственост около себе си.
БЛАГОДАРЯ ТИ, КОРТИ! Оставям "шоуто" в твоите ръце, защото си умно момиче, което чете мисли. А и аз наистина не бих могла да го причиня на vencivaleri1951, но както се казва: "Никой не може да ти направи това, което сам си направиш!"
цитирай
18. anngry - 14. vencivaleri1951 - Ха, сега схванах...
26.02.2020 18:11
vencivaleri1951 написа:
Хвана ме в крачка. Нямам пари да заплатят упойката на съпругата ми? И това трябва да е голям позор навярно? Смешни човече...половината страна живее е мизерия, пенсионерите в абсолютна мизерия . Хора си продават органи да оцелеят семействата им. Хората над 50 години 2/3 ти са без зъбИ и от бедност беззъби. Мен бедност не ме плаши. Аз съм виждал студентска книжка с печати ,,минава по бедност,, - на чичо ми. Той и баща ми са носили по ред единия чифт обувки. Другият е стоял в квартирата или е ходил ,ако е наложително с кондури. Аз също съм имал финансови проблеми и съм ги споделял. Твоето самочувствие се върти единствено върху ,, Аз имам,, Тоест ти си импотентен към всичко друго.
Колкото до семейните финанси. Те интересуват ли те?
Жорко, аз не крия нищо. Показвал съм нееднократно снимки по различни поводи . От семейни тържества, от почивки, с кънки, със ски...Внимателния наблюдател ще види каквото иска. Няма да види обаче ...да кажем дънки с подгъв, вЕрвй ми...

Уви, нищо не сте схванал, vencivaleri1951. Абсолютно нищо не сте схванал и дори не осъзнавате колко много се изложихте и как сам доказахте, че за съжаление лъжата никак не Ви е далечна.

ПП: Искам само да Ви попитам с какво е различно това, какво виждат останалите от снимките Ви и какво остава скрито, и какво виждате Вие от снимките на околните и какво остава скрито от Вас?
Започвате ли вече наистина да схващате или още само си мислите, че сте схванал?
цитирай
19. anngry - И друго да не пропусна да кажа:
26.02.2020 18:18
Не мислете, че да ме определяте като блог на Жоро-Стар ми е смешно.
Ласкае ме! :D
цитирай
20. vencivaleri1951 - СкалалаСка моя:)
26.02.2020 19:10
anngry написа:
Не мислете, че да ме определяте като блог на Жоро-Стар ми е смешно.
Ласкае ме! :D

цитирай
21. anngry - 20. vencivaleri1951 - СкалалаСка моя:)
26.02.2020 20:11
vencivaleri1951 написа:
СкалалаСка моя:)

Г-не, зная, че ще Ви е трудно, но само за миг си представете, че грешите като приемате чуждото мнение за това, че съм блог на Стар за меродавно. Тогава няма ли да се чувствате крайно неудобно най-малкото заради възрастта си от подобни изказвания като това?
А иначе, осъзнавате ли, че след всичко това за упойките и прочие, което потвърдихте, че касае съпругата Ви, ще е крайно нагло от Ваша страна да питате вече кога сте лъгал?
цитирай
22. vencivaleri1951 - Уважаема,
27.02.2020 00:11
Какво съм потвърдил? Съпругата ми се оказа че има известно разширение на пилора. Каква колоноскопия и гастроскопия за това? Обикновени рентген и ехограф и я пуснаха в къщи. Колонография и гастроскопия се правят ,,докторе,, за да се вземе материал с който да се отхвърли или потвърди онкологична патология. Пилотния спазъм който получи жена ми е коренно различна симптоматика. Хайде бягай саниран и расти...

quote=anngry]
vencivaleri1951 написа:
СкалалаСка моя:)

Г-не, зная, че ще Ви е трудно, но само за миг си представете, че грешите като приемате чуждото мнение за това, че съм блог на Стар за меродавно. Тогава няма ли да се чувствате крайно неудобно най-малкото заради възрастта си от подобни изказвания като това?
А иначе, осъзнавате ли, че след всичко това за упойките и прочие, което потвърдихте, че касае съпругата Ви, ще е крайно нагло от Ваша страна да питате вече кога сте лъгал?[/quote]
цитирай
23. vmir - Освен фашизма, лъготенето е също необходимо на путиноидите като слънцето и въздуха.
27.02.2020 04:31
Това, че деца воюват, а жените са повече от отворени за всичко е само един израз на тази необходимост.

Имам колежка-яростна путиноидка, която не може да си намери място от възмущение, че "Гейропа" ни развращава децата с "педерастки ценности". Вероятно в знак на протест, колежката се държи крайно "нахакано" и фамилиарно с мъжката половина, където мине номера даже предизвикателно интимничи по всевъзможни вербални и други начини, държи си презервативите открито дори пред 11 - годишната си щерка, реве от безпаричие и плаче за заеми или подаяния, а редовно ходи на фризьор, поръчва фризури и на щерка си - хей така, да не расте без самочувствие, тръби колко свято било за нея семейството, а самата е разведена и не крие, че не вижда друг достоен за нея по красота и способности, освен евентуално божествения Путин.

Предполагам, че ВВ1851 ще заеме поза на демократ и ще каже поне, че всичко това и дори още по-скандалните подробности, които намирам за неприлично да разкрия, си е нейна работа и ще се направи на разсеян, че всичко това се адресира от колежката като контрапункт на "еврогейщината". Защото, когато някой злоупотребява с толерантността на околните, путинизма го превъзнася и окуражава да набеждава в онова, което сам е вършил или върши. Нищо, че според "моралните" критерии на ВВ1851 колежката е "n-та употреба", в нея той ще привиди Хубавата Елена, няма как да не е такава една яростна путиноидка.

Моля читателите да ме извинят, че си позволих да направя предположение от чуждо име, но нали този начин на комуникация е стил и норма за ВВ1851, надявам се той да няма нищо против.
цитирай
24. vmir - Да обясняваш на путиноид или путиноидка,
27.02.2020 05:47
че децата имат право през своите първи 18 години от живота си на пощада от въвличането им в жестоките игри на възрастните, е кауза пердута. Лъжливостта и лицемерието на путиноидите няма как да им позволи да видят, че децата трябва да съзреят достатъчно, за да правят самостоятелно своя информиран избор за война, секс, политика. Че въвличането им във военни действия е толкова любов към родината, колкото и въвличането им в сексуални оргии е от детска любов към педофилите.

Затова в нелегалните педофилски посегателства ще продължават да виждат любов към децата и загриженост за сексуалното им съзряване, а легалното сексуално възпитание ще набеждават в развращаване на децата единствено за да защитят педофилските си попълзновения или мечтания за осъществяването им.

Измамникът Путин тези дни се изцепи, че докато е жив, нямало да има "родител 1" и "родител2", а само "мама" и "тати", сякаш думата "родител" няма място в речника. Демонстрирайки на света колко е видиотил руснаците да се уповават на примитив, който не прави разлика между административна терминология и битово обръщение.

Видиотените предпочитат да вярват, че вече живеят в света на Оруел, вместо да се предпазят от такава опасност. Затова путиноидно подменят местата на двата свята, отказвайки да бъдат лично отговорни за това, че няма сила, която да застави детето да се обръща към родителите си с "родител1" и "родител2" вместо с "мама" и "тати" и показвайки лоялност към всеки властови идиот, който някога може да им наложи, че съществителното трябва да се припокрива с нарицателното или обръщението. Маймуноподобни роби, които доброволно робуват на последния робовладелец, защото той ги лъже, че извън дома му ще ги поробят.
цитирай
25. vmir - Въпрос към путиноидиотите:
27.02.2020 06:31
За какво ти е "родина" заради която си готов да пожертваш децата й? Не са ли децата бъдещето на земята, на която са се родили? Защо това бъдеще трябва да бъде унищожено, за да властва настоящето на негодяите, готови заради властта си да хвърлят децата в огъня. Не надмина ли Путин в лицемерието дори ВВ1851?
цитирай
26. getmans1 - МНОГО ГОЛЯМА ТЪПНЯ ...
27.02.2020 07:57
[quote=vencivaleri1951]Какво съм потвърдил? Съпругата ми се оказа че има известно разширение на пилора. Каква колоноскопия и гастроскопия за това? Обикновени рентген и ехограф и я пуснаха в къщи. Колонография и гастроскопия се правят ,,докторе,, за да се вземе материал с който да се отхвърли или потвърди онкологична патология. Пилотния спазъм който получи жена ми е коренно различна симптоматика. Хайде бягай саниран и расти...
[/quote

... В ТОЗИ КОМЕНТАР ВВ1951 ЛЪЖЕ ЗА СКОПИЯТА ... АЗ СЪМ ГЕТМАНС И КАЗВАМ, ЧЕ В СТРЕМЕЖА НА ГЛУПАКА ДА ЗЛЕПОСТАВИ НЯКОГО САМ СЕ ИЗЛОЖИ ... И ПОКАЗА "СКОПЕНИЯТ" СИ МОЗЪК...

цитирай
27. get - До 26. getmans1 - Е "сефте" Венци-В.1951 - обосрался пред СВИДЕТЕЛИ - в нете ? :)))
27.02.2020 11:12
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Какво съм потвърдил? Съпругата ми се оказа че има известно разширение на пилора. Каква колоноскопия и гастроскопия за това? Обикновени рентген и ехограф и я пуснаха в къщи. Колонография и гастроскопия се правят ,,докторе,, за да се вземе материал с който да се отхвърли или потвърди онкологична патология. Пилотния спазъм който получи жена ми е коренно различна симптоматика. Хайде бягай саниран и расти...


... В ТОЗИ КОМЕНТАР ВВ1951 ЛЪЖЕ ЗА СКОПИЯТА ... АЗ СЪМ ГЕТМАНС И КАЗВАМ, ЧЕ В СТРЕМЕЖА НА ГЛУПАКА ДА ЗЛЕПОСТАВИ НЯКОГО САМ СЕ ИЗЛОЖИ ... И ПОКАЗА "СКОПЕНИЯТ" СИ МОЗЪК...



Моя милост, ПРЕДИ СЕДМИЦА В ТВОЯ ПОСТ: "Г. Харизанов срещу А. Райчев ..." му написа?
get написа:


ДРУГАРЯ ПО ОРЪЖИЕ на Сталин от 1939 - 1940 г.?

...
Венци - ако не ми дадеш отговор - "за наказание" следва да изгледаш филма на Тенгиз Абуладзе "Покаяние" ...


- Какво отговори ТОГАВА Венци ... и за "авторитет" - принади?

vencivaleri1951 написа:


- Няма какво да го гледам


... и за "авторитет" принади? - ЛЪЖАТА!

vencivaleri1951 написа:

Гледал съм "Покаяние" в дома на моя съученичка и приятел - брат и е режисьор След два дена твои колеги иззеха като вешествено доказателство телевизора, домашното видео, касетата ...Беше вече по хлабаво и се размина с предупреждение. Техниката обаче забравиха да върнат колегите ти.


- Гамарджоба ГЕНАЦВАЛЕ "Венци-В.1951" :))) А сега ... следва ли ОТНОВО ДА ТЕ РАЗОБЛИЧАВАМ - като НЕ БАНАЛЕН ЛЪЖЕЦ ... А банален ГЛУПАК !?
- Именно поради това, НЕ СЛУЧАЙНО ТИ(!) цитирах ИДИОТСКИТЕ ОБЯСНЕНИЯ (в коментара си под №6 ?) ... от "НАЙ-ГОЛЕМИЯ ИКОНОМИСТ" - товарищ Сталин?
Същият БАНАЛЕН ГЛУПАК - като следовника му ВВ1951 ... вторият, даже пишещ и постове в негова прослава със заглавие?
"За родину! ... За Сталину "!

- Венци-и!
Направо МЕН "милиционера" - МЕ ХВАЩА СРАМ(!)
- да обяснявам на ТЕБ ИКОНОМИСТА (работил в СВЕТАЯ СВЕТИХ НА "СОЦИАЛИЗМА") ПЛАНОВИК в Държавния комитет по планирането на НРБ - Колко си "умен" - а с това САМ СЕБЕ СИ РАЗОБЛИЧАВАЙКИ - пишейки СЛЕДНОТО ?
vencivaleri1951 написа:

В случая ставаше въпрос за една наследствено обременена жена, която трябва в къси периоди да си прави колоноскопия и гастроскопия. Жената е пенсионер и за нея тези около 300 лева са затруднителни да се дават за упойка. Извинете , но ние купуваме скъпа и прескъпа военна техника, само и само за някакъв фалшив имидж, а оставяме и обричаме на страдание хора които са градили цял живот, включително болници, лекари и друг медицински персонал.


Това НАПИСАНОТО ОТ Теб, "ИКОНОМИСТа" е такава глупашка-ФАРИСЕЙЩИНА НА КОМУНИСТ - та ЧЕТЕЙКИ ГО САМО - МЕН САМИЯТ, МЕ ХВАЩА СРАМ ЗА Теб ... НАПИСАЛИЯ ГО !!!?
цитирай
28. get - 25. vmir - Въпрос към путиноидиотите:
27.02.2020 11:55
анонимен написа:
За какво ти е "родина" заради която си готов да пожертваш децата й? Не са ли децата бъдещето на земята, на която са се родили? Защо това бъдеще трябва да бъде унищожено, за да властва настоящето на негодяите, готови заради властта си да хвърлят децата в огъня. Не надмина ли Путин в лицемерието дори ВВ1851?


Позволете! - допълнение?

Виктор Юго в романа "Клетниците" казва:

"У човек(а) съществува единствено тирана - на невежеството" - и допълва:
"Човек единствено следва да се управлява - от знанието!"

Което ще изкоментирам в контекста на ШОВИНИСТИЧНОТО "ПОБЕДОБЕСИЕ" свойствено за ПУТЛЕРИСТИТЕ - Така?

Деспотизма не може да се установи в дадена страна до тогава - докато не се потъпче СВОБОДАТА НА СЛОВОТО и УБЕЖДЕНИЯТА!
След което настъпва епоха на невежество и мракобесие.
А невежеството и мракобесието никога не са създавали нищо повече - от тълпа от роби за тиранията.

цитирай
29. vmir - 28. get, Привет, Гет!
27.02.2020 13:02
Съгласен напълно. Достоевски, (когото ВВ1951 сочи като доказателство за значимостта на руската култура), пише, че няма идея, заслужаваща сълзата на дете. Но съзнанието ВВ1951 съвсем услужливо пропуска подобни оценки, за да преобърне нещата с краката нагоре и даже вероятно се гордее пред себе си с тези трикове.

Поздрави!
цитирай
30. get - До 29. vmir - 28. get: Най-скандалното в случая е че? Тези нео-сталинисти, каквито са на практика "русофилите-путинисти" ДОСТА ЩЕ СЕ ЗАТРУДНЯТ - АКО ?
27.02.2020 13:30
анонимен написа:
Съгласен напълно. Достоевски, (когото ВВ1951 сочи като доказателство за значимостта на руската култура), пише, че няма идея, заслужаваща сълзата на дете. Но съзнанието ВВ1951 съвсем услужливо пропуска подобни оценки, за да преобърне нещата с краката нагоре и даже вероятно се гордее пред себе си с тези трикове.

Поздрави!


- - Ако ги запиташ при ... ?
... Кой от героите(в Кое произведение ?) Достоевски казва тази КВИНТЕСЕНЦИЯ - за същността на КОМУНИЗМА ?
"Интелектуали", като ВВ1951 и литературния халтураджия blackpredator - ще се затуднят да отговорят ?!

- А на практика - клейменити от тях, като "русофоби" - не само знаят ГЕРОЙ и ПРОИЗВЕДЕНИЕ ... а и знаят СМИСЪЛ ВЛОЖЕН (в сентенцията) ОТ ДОСТОЕВСКИ ?

Нещо такова представляват "опорните точки" към момента при "идеологията" ... на "опонентите" ни - изкарващи ПУТИНСКИЯ МИЛИТАРИЗЪМ и ШОВИНИЗЪМ - за ПОБЕДА ! :))) ?
Докато той в действителност е ПРИМЕР ЗА МОРАЛЕН УПАДЪК - НА ЕДИН НАРОД вкаран в ЦИВИЛИЗАЦИОННО задънена улица, от ТИРАНА Путин и СИЕ?!

Така че, кой е "фил" и - кой "фоб" ... е като в каламбура на Галич - с "Жа"-"Ме", което той съзрял на една сграда "с неизвестно предназначение" :))) ?

В началото -
- филосовския этюд "За вредата от четенето"
- започва с ... ?

"Я шел и сбился с верного следа..."
- по "Ад" на Данте Алигери(пояснение мое) и продължава:

"Я долго шел по дьявольской жаре
Я шел и сбился с верного следа
И вышел к дому с надписью 'Жа-Ме',
Что по-французски значит 'никогда'.

Веди меня, Вергилий, в этот ад,
Он никазист, он сумрачен и нем,
Но вдруг, увидев чей-то голый зад,
Я понял что такое 'Ж-е' и 'е-М'." :))) ?

цитирай
31. vencivaleri1951 - Ти си тъпня
27.02.2020 14:23
Това че са ти правили на теб/а и на мен / гастроскопия не означава че си в час.
Ти вероятно си гълтал само тръбата да ти огледат стомах, дванедесетопръстинк...
Аз например имах обраснала язва и в тръбата вкараха минискалпел с който направиха биопсия. Вършат се и други манипулации пак по време на гастроскопиятаь като вкарване на лекарствени препарати. Можеш да прочетеш в лбимото си уйки и най-вероятно ще прочетеш , това което съм ти написал

getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]Какво съм потвърдил? Съпругата ми се оказа че има известно разширение на пилора. Каква колоноскопия и гастроскопия за това? Обикновени рентген и ехограф и я пуснаха в къщи. Колонография и гастроскопия се правят ,,докторе,, за да се вземе материал с който да се отхвърли или потвърди онкологична патология. Пилотния спазъм който получи жена ми е коренно различна симптоматика. Хайде бягай саниран и расти...
[/quote

... В ТОЗИ КОМЕНТАР ВВ1951 ЛЪЖЕ ЗА СКОПИЯТА ... АЗ СЪМ ГЕТМАНС И КАЗВАМ, ЧЕ В СТРЕМЕЖА НА ГЛУПАКА ДА ЗЛЕПОСТАВИ НЯКОГО САМ СЕ ИЗЛОЖИ ... И ПОКАЗА "СКОПЕНИЯТ" СИ МОЗЪК...


цитирай
32. vencivaleri1951 - Дребен човек си милиционерче
27.02.2020 14:24
Заради теб прегледах историята на филма-от производство, до екрана и наградите по късно

Създаден е през 84та-85та Първите му прожекции преминават с почертан интерес, след което е свален от екран. Смята се , че е по нареждане на Шаварнадзе. Нещо повече, започват се обиски и изземване на копия и касети
До тук. Отпада въпросът дали е бил дублиран през 85та филмът-бил е. Това мошеш да го прочетеш в руското уйки в раздел цевзура.
Вероятността касетата или копието/много години минаха , а едва ли е важно/ да не е пиратско , а оригинално е голяма. Пламен Димитров е икономист и това му е първото образование, но кара двугодишен ружисьорски курс в Киев Тоест с познати колеги от СССР. Ако погледнеш за него ще видиш , че основната му работа е в БНТ и Кинематографията през това време, макар , че работи и частно. Тоест напълно възможно да е взел копие да го презентира, да го търгува-било като частник, било като държавен служител. Тоест , ако е официално взет филма за сделка, то какво те учудва, че с копието се е случило същото , което и с копията в СССР Не сте имали връзка със съветските другари-та те като пръцнеха вие/не аз/ се на-ирахте.
За търговския закон или указ 56
Ръководител на проекта беше Александър Томов, Илиян Василев/двамата работеха като съветници на Петър Танчев/ Пушкаров, Красимир Стойчев, Венци Димитров...не съм сигурен за Иван Костов
Възложител на Проекта бе Планова комисия, в която аз работех като държавен експерт. Предполагам имената на всичките са ти познати-"кварталът" просто различен Ушев. Моите контрол и компетенция бяха върху труда.
Указ 56 както ти написах бе компилация от предишни постановления, окръжни, наредби, които излязоха и излизаха заедно и след НИМ новия икономически механизъм. Каква бе идеята и защо се направи. Ами това беше една от първите птички които ни съобщавахме, че се тръгва към капитализъм. Нещо което десетилетие след 10 ноември никой не смееше да каже. А то бе ясно. С указ 56 влизаха в еднакъв режим заедно с държавните структури и частните.
С указ 56 се източиха законно държавните предприятия-продаваш скъпо суровини и материали, копуваш евтино продукция. Нещо което не можеше да се случи с предишните постановления и наредби.
Няма как да напрамиш цесия, защото ако работиш за държавно предприятие ти получаваш процент от резултата , ако е положителен. Тоест не контролираш, а си контролиран. Например ЖСКто което построихме колеги за себе си и собствениците на парцела бе в икономия и на материали и на труд, но тази икономия влезе в строителния комбинат , който курираше /задължително/ строежа.
Тоест, ти имаш бедни познания/а си бил длъжен да познаваш/ в предхождащите и съставящи нормативи указ 56.
На мен лично филмът не ми хареса, защото е едно посипване на главата с пясък и толкова. Греузинците от Сталин до Шаварнадэе са били винаги облагодетелстван етнос, а не жертви. Били са жертви абхазци, агидейци, осетини...И Шаварнадзе го забранява, ако е негово дело забраната, не защото е инакомислещ режисьора-Абуладэе наистина се води като такъв, но аз не съм във възторг и от първите два филма от тази трилогия. Във филма има препратка към историята, а тя не е в полза на грузинците. Пак ще ти напиша...Грезия влиза в състава на СССР , като автономно република в състава на Абхазката съюзна социалистическа република и Сталин еднолично и с репресии променя първоначалния статус. Това прозира и във филма и моето мнение е , че причината е тази. Шаварнадзе се е опасявал от разговор по този въпрос и да не се случи това , което се случи.
Иначе е похвално че гочетата четат Достоевски, в часност "Бесове". Разбрах, че главното Гоче именно с Достоевски е отказал кмета амстердамски от левичарството.
Ех, разби ме господин следовател. Що ми трябваше Питер, а не Пазарджик Кото гледам възпитаниците -един лорд, друг литературовед...как да не плаче човек???


get написа:
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Какво съм потвърдил? Съпругата ми се оказа че има известно разширение на пилора. Каква колоноскопия и гастроскопия за това? Обикновени рентген и ехограф и я пуснаха в къщи. Колонография и гастроскопия се правят ,,докторе,, за да се вземе материал с който да се отхвърли или потвърди онкологична патология. Пилотния спазъм който получи жена ми е коренно различна симптоматика. Хайде бягай саниран и расти...


... В ТОЗИ КОМЕНТАР ВВ1951 ЛЪЖЕ ЗА СКОПИЯТА ... АЗ СЪМ ГЕТМАНС И КАЗВАМ, ЧЕ В СТРЕМЕЖА НА ГЛУПАКА ДА ЗЛЕПОСТАВИ НЯКОГО САМ СЕ ИЗЛОЖИ ... И ПОКАЗА "СКОПЕНИЯТ" СИ МОЗЪК...



Моя милост, ПРЕДИ СЕДМИЦА В ТВОЯ ПОСТ: "Г. Харизанов срещу А. Райчев ..." му написа?
get написа:


ДРУГАРЯ ПО ОРЪЖИЕ на Сталин от 1939 - 1940 г.?

...
Венци - ако не ми дадеш отговор - "за наказание" следва да изгледаш филма на Тенгиз Абуладзе "Покаяние" ...


- Какво отговори ТОГАВА Венци ... и за "авторитет" - принади?

vencivaleri1951 написа:


- Няма какво да го гледам


... и за "авторитет" принади? - ЛЪЖАТА!

vencivaleri1951 написа:

Гледал съм "Покаяние" в дома на моя съученичка и приятел - брат и е режисьор След два дена твои колеги иззеха като вешествено доказателство телевизора, домашното видео, касетата ...Беше вече по хлабаво и се размина с предупреждение. Техниката обаче забравиха да върнат колегите ти.


- Гамарджоба ГЕНАЦВАЛЕ "Венци-В.1951" :))) А сега ... следва ли ОТНОВО ДА ТЕ РАЗОБЛИЧАВАМ - като НЕ БАНАЛЕН ЛЪЖЕЦ ... А банален ГЛУПАК !?
- Именно поради това, НЕ СЛУЧАЙНО ТИ(!) цитирах ИДИОТСКИТЕ ОБЯСНЕНИЯ (в коментара си под №6 ?) ... от "НАЙ-ГОЛЕМИЯ ИКОНОМИСТ" - товарищ Сталин?
Същият БАНАЛЕН ГЛУПАК - като следовника му ВВ1951 ... вторият, даже пишещ и постове в негова прослава със заглавие?
"За родину! ... За Сталину "!

- Венци-и!
Направо МЕН "милиционера" - МЕ ХВАЩА СРАМ(!)
- да обяснявам на ТЕБ ИКОНОМИСТА (работил в СВЕТАЯ СВЕТИХ НА "СОЦИАЛИЗМА") ПЛАНОВИК в Държавния комитет по планирането на НРБ - Колко си "умен" - а с това САМ СЕБЕ СИ РАЗОБЛИЧАВАЙКИ - пишейки СЛЕДНОТО ?
vencivaleri1951 написа:

В случая ставаше въпрос за една наследствено обременена жена, която трябва в къси периоди да си прави колоноскопия и гастроскопия. Жената е пенсионер и за нея тези около 300 лева са затруднителни да се дават за упойка. Извинете , но ние купуваме скъпа и прескъпа военна техника, само и само за някакъв фалшив имидж, а оставяме и обричаме на страдание хора които са градили цял живот, включително болници, лекари и друг медицински персонал.


Това НАПИСАНОТО ОТ Теб, "ИКОНОМИСТа" е такава глупашка-ФАРИСЕЙЩИНА НА КОМУНИСТ - та ЧЕТЕЙКИ ГО САМО - МЕН САМИЯТ, МЕ ХВАЩА СРАМ ЗА Теб ... НАПИСАЛИЯ ГО !!!?

цитирай
33. anngry - vencivaleri1951, този път прочетох внимателно коментарите Ви и честно да Ви кажа, скоро не се бях смяла така. :D БЛАГОДАРЯ ВИ! :D
27.02.2020 15:15
Все пак дължа Ви извинение и го поднасям. Извинение за това, че докато Вашия 14 коментар го бях прочела относително внимателно, то от също Вашия 9 коментар бях прочела само това за съпругата Ви и изградих ПОГРЕШНАТА картинка, че това за упойката касае нея.
ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА ПОГРЕШНОТО ЗАКЛЮЧЕНИЕ, vencivaleri1951, но в същото време ще си позволя да Ви отправя един съвет: Поне когато хората, с които дискутирате отправят към Вас молба от вида, цитирам Корти от втората част на 4 коментар "ТОВА С КОЛОНОСКОПИЯТА И ГАСТРОСКОПИЯТА ВАШАТА СЪПРУГА ЛИ КАСАЕ, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??!
Петото изречение го оставям за след отговора Ви, който се надявам да е прям, а не увъртащ и нищонеказващ. :):):)"
И подчертавам най-същественото от тези думи: "........ отговора Ви, който се надявам да е прям......" Тоест, vencivaleri1951, за да няма такива недоразумения и да не трябва следващия път да Ви се извинявам за нещо, което е моя грешка от това, че не съм Ви прочела ВНИМАТЕЛНО, поне когато Ви помолят или приканят, бъдете кратък и ясен. Защо е нужно да изпадате в купища подробности и дори често да разводнявате дискусията в посоки, които изобщо не я касаят?
Поискан Ви беше ПРЯМ ОТГОВОР дали това за упойките касае съпругата Ви. Вие толкова коментари и с по толкова ненужни неща из тях изписахте, че проумейте, напълно нормално е хората да не Ви четят, защото, извинете ме, сте просто досаден.
Но няма проблем, както винаги Вие сте прав, а околните грешим. :D Лично аз не страдам от това. :D
Бъдете здрав, но знайте, че ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА НЕ СХВАЩАТЕ КАК САМ СЕ РАЗОБЛИЧАВАТЕ В НЯКОИ СВОИ ЛЪЖИ! :D
цитирай
34. vencivaleri1951 - Вижте,
27.02.2020 15:33
Вие вкарахте в този постинг коментар от друг. Тоест оспамихте постинга и не коментирахме по темата, която е важна. Провалихте в нападки постинга на Гетьо.
Нищо не променя нещата , ако тази интервенция се бе случила на съпругата ми и ние сме били в затруднение да я платим. Впрочем тя би струвала половината и пенсия. За над 40 години преподаване в училище и университет Неин ученик я взе в болницата , а аз бях притеснен и настоявах за ЯМР.
Тоест не е въпросът дали е съпруга или не, а за това , че хората не могат да получат ядекватни медицински грижи въпреки, че са работили и са се осигурявали десетилетия поред. Един лекар, честен лекар би трябвало да е бесен, че поради безпаричие не може адекватно да лекува, че трудът му често отива напразно, а преди това и хората
Това е проблемът, а не дали жена ми е била в случая жертва на здравоосигуряването или друга

anngry написа:
Все пак дължа Ви извинение и го поднасям. Извинение за това, че докато Вашия 14 коментар го бях прочела относително внимателно, то от също Вашия 9 коментар бях прочела само това за съпругата Ви и изградих ПОГРЕШНАТА картинка, че това за упойката касае нея.
ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА ПОГРЕШНОТО ЗАКЛЮЧЕНИЕ, vencivaleri1951, но в същото време ще си позволя да Ви отправя един съвет: Поне когато хората, с които дискутирате отправят към Вас молба от вида, цитирам Корти от втората част на 4 коментар "ТОВА С КОЛОНОСКОПИЯТА И ГАСТРОСКОПИЯТА ВАШАТА СЪПРУГА ЛИ КАСАЕ, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??!
Петото изречение го оставям за след отговора Ви, който се надявам да е прям, а не увъртащ и нищонеказващ. :):):)"
И подчертавам най-същественото от тези думи: "........ отговора Ви, който се надявам да е прям......" Тоест, vencivaleri1951, за да няма такива недоразумения и да не трябва следващия път да Ви се извинявам за нещо, което е моя грешка от това, че не съм Ви прочела ВНИМАТЕЛНО, поне когато Ви помолят или приканят, бъдете кратък и ясен. Защо е нужно да изпадате в купища подробности и дори често да разводнявате дискусията в посоки, които изобщо не я касаят?
Поискан Ви беше ПРЯМ ОТГОВОР дали това за упойките касае съпругата Ви. Вие толкова коментари и с по толкова ненужни неща из тях изписахте, че проумейте, напълно нормално е хората да не Ви четят, защото, извинете ме, сте просто досаден.
Но няма проблем, както винаги Вие сте прав, а околните грешим. :D Лично аз не страдам от това. :D
Бъдете здрав, но знайте, че ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА НЕ СХВАЩАТЕ КАК САМ СЕ РАЗОБЛИЧАВАТЕ В НЯКОИ СВОИ ЛЪЖИ! :D

цитирай
35. get - до 32. vencivaleri1951:"Дребен човек си милиционерче!" - Извините, Екскюз"ми ... Rеpеtez encore s'il vous пле? ... "Бесове" ли казахате
27.02.2020 15:44
vencivaleri1951 написа:

Иначе е похвално че гочетата четат Достоевски, в часност "Бесове". Разбрах, че главното Гоче именно с Достоевски е отказал кмета амстердамски от левичарството.
Ех, разби ме господин следовател. Що ми трябваше Питер, а не Пазарджик Кото гледам възпитаниците -един лорд, друг литературовед...как да не плаче човек???


... във връзка КОМЕНТАРНИТЕ ни у-т-о-ч-н-е-н-и-я с №29. "vmir" - ПО ДОСТОЕВСКИ ?

- А на коментарни(те ви?) КВАЛИФИКАЦИИ от вида "ад"хоминем tu quoque" НИТО СЛЕДВА - НИТО ЩЕ ОТГОВАРЯМ ... Защото е ЛОГОРЕЙНО: ПОВТОРЕНИЕ-на-ПОВТОРЕНИЕТО ... досущ, като по фонвизиновият "Недоросъл" ?!

подпис: Алеша КАРАМАЗОВ :))) ?

И пак, като на другото "кореш предейтър-ред" - ще изкоментирам? Като как - С ПОВИДЕНИЕТО СИ изглеждаш - в очите на милиционерЧЕНЦЕТО:))) то и "путино-ФОБА":)))


"Смотрясь весьма солидно и серьезно
под сенью философского фасада,
Ты вертиш полушариям мозга,
а мыслиш — полушариями зада."
....
Но вдруг, увидев чей(?)-то голый зад,
Я понял что такое 'Ж-е' и 'е-М'."

С ТоварИшчейски привет от Алеши К. ! ... :))) Жа-Ме - "Бесове" :))) ????
НикогДа, невър, жаме ... Венци :))) - НЕ СВЪРЗВАЙ-СВЯЗЫВАЙ, АЛЕШИ, с "БЕСОВЕ" :)))!?
цитирай
36. blackpredator - то Венци,
27.02.2020 16:50
Гочо като дохторка е задник
но като задник е фантАстичен
цитирай
37. get - До 36. blackpredator - Уважаеми, като ВАШ ЛЕКУВАЩ ЛЕКАР - отново съм длъжен, да ВИ ПОПИТАМ ?
27.02.2020 16:57
blackpredator написа:

Гочо като дохторка е задник
но като задник е фантастичен


- Освен (с)вас - майки ви имала ли е други случаи на спонтанен аборт ?

- А, че вие сталинистите-путинофили СТЕ ПЛОД ОТ "СПОНТАНЕН АБОРТ" - на най-справедловото и най-съвършенно общество ... САМ ТИ ГО ГОВОРИ - приятелчето КОЕТО ЗАЩИТАВАЙКИ - ОТРИЧА "СОЦИАЛИЗМА" - Чети!
На теб го говоря ЧОВЕКО - не на КАСКЕТЯ ТИ - НА доказан "СЕЛКОР" ?!

vencivaleri1951 написа:



С указ 56 се източиха законно държавните предприятия-продаваш скъпо суровини и материали, копуваш евтино продукция. Нещо което не можеше да се случи с предишните постановления и наредби.
Няма как да напрамиш цесия, защото ако работиш за държавно предприятие ти получаваш процент от резултата , ако е положителен. Тоест не контролираш, а си контролиран. Например ЖСКто което построихме колеги за себе си и собствениците на парцела бе в икономия и на материали и на труд, но тази икономия влезе в строителния комбинат , който курираше /задължително/ строежа.
Тоест, ти имаш бедни познания/а си бил длъжен да познаваш/ в предхождащите и съставящи нормативи указ 56.


Ай сега - след като си го прочел РАЗКАЖИ МИ СЪС свои ДУМИ! - Какво разбра от ОТКРОВЕНИЕТО НА "авторитета" ти ВВ1951 ?

- Хай ПОПИТАЙ И ИДЕЙНОТО СИ "ДРУГАРЧЕ-ВЕНЦИ" - от КОГА НАЧЕВА "НОВАТА ИКОНОМИЧЕСКА ПОЛИТИКА НА БКП" - чийто завършващ етап в ерата на РАЗВИТИЯ СОЦИАЛИЗЪМ - Се явяваше и прословутият Указ-56-ти ... С КОЕТО НАЧЕНА ... ТОТАЛНАТА КРАЖБА В НеРеБе-то ?

П.П.
Явно до такава степен ИЗЛЕЗЕ ИЗВЪН НЕРВИ - ВЕНЦИ , та започна ДА ГОВОРИ ИСТИНИ - КОИТО, АЗ ТЪПОТО-ЧЕНГЕ ... ви ги говоря ОТ ПЪРВИЯ МОМЕНТ - ОТКАКТО НАЧЕНАХ ДА ПИША ... в туй блато на тъпотата и нарцисизма с име "Блог-Бг" ?

П.П.
Само ЗА ДА НЕ СИ ПОМИСЛИ - "многоученият" ми опонент ВВ1951 г. ЩЕ ДОПЪЛНЯ ОТ СВОЕ ИМЕ - Кога започва това нещо - известно, като "нова икономическа политика"?
Започна от Хрушчов и верният му аргатин - КАСКЕТА ОТ ПРАВЕЦ - с основание наричан от мен Яшар Замфиркьов !!
ПОЯСНЕНИЕ:
Циганско-влашкото ЗАМФИР - отговаря на българското ЖИВКО ! ... от какъвто произход е Най-дълго управлявалият БЪЛГАРИЯ, след "Девети" - партиен Деспот ... назначен от СССР, за такъв!
цитирай
38. blackpredator - Ушев,
27.02.2020 17:41
за тебе вече констатирахме
греховен плод на зоофилия
Милютавър
цитирай
39. get - Спора с А-Литерат ? - като твоя милост - Е ... ?!
27.02.2020 17:51
Да споря с Теб е равносилно на-
спор с
лъжец,
подлец
и глупава жена - Което, все едно е -
- със сито да изгрибаме - водата от морето?

Та ще възкликна:
- от тези четири злини - упази ме Боже!
цитирай
40. getmans1 - . . . Още повече, че несъм споменавал ...
27.02.2020 18:26
... Още повече, че не съм споменавал какво може да се върши с този апарат ... ами то си личи по името ... да вземе проба или да вкара нещо си, не съм отричал и не отричам


vencivaleri1951 написа:
Това че са ти правили на теб/а и на мен / гастроскопия не означава че си в час.
Ти вероятно си гълтал само тръбата да ти огледат стомах, дванедесетопръстинк...
Аз например имах обраснала язва и в тръбата вкараха минискалпел с който направиха биопсия. Вършат се и други манипулации пак по време на гастроскопиятаь като вкарване на лекарствени препарати. Можеш да прочетеш в лбимото си уйки и най-вероятно ще прочетеш , това което съм ти написал

... УИКИТО Е ВЕЛИКО ... И ТИ ГО ПРЕПУРЪЧВАМ ЩЕ ВИДИШ ПО-ДОЛУ ЗАЩО

getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]...
Колонография и гастроскопия се правят ,,докторе,, за да се вземе материал с който да се отхвърли или потвърди онкологична патология.

... ЕТО ГО СМЕШНОТО И ТЪПО ТВОЕ ИЗРЕЧЕНИЕ ... Смешно е защото в стремежа си да ИЗОБЛИЧИШ АНДРИ като СТАР изреди остоналите тъпни, едва ли не това са основните и единствани предназначения на апарата



getmans1 написа:
... В ТОЗИ КОМЕНТАР ВВ1951 ЛЪЖЕ ЗА СКОПИЯТА ... АЗ СЪМ ГЕТМАНС И КАЗВАМ, ЧЕ В СТРЕМЕЖА НА ГЛУПАКА ДА ЗЛЕПОСТАВИ НЯКОГО САМ СЕ ИЗЛОЖИ ... И ПОКАЗА "СКОПЕНИЯТ" СИ МОЗЪК...



... И ДРУГОТО КОЕТО МИ Е СМЕШНО Е, ЧЕ ТОЧНО ТИ ДА ОБВИНЯВАШ НЯКО СИ, ЧЕ МИ ОСПАМВА ПОСТИНГИТЕ СЪЩО Е СМЕШНА ТЪПНЯ ... ПО ПРОСТОТА ПРИЧИНА, ЧЕ В ТОВА ОТНОШЕНИЕ СИ НЕДОСТИЖИМ.


цитирай
41. cortana - ВСЕ БИВА НАГЛОСТ, ВСЕ БИВА, НО ТОВА НАДМИНАВА ВСЯКАКВИ ОЧАКВАНИЯ!!!!!!!!!!!!!
27.02.2020 19:49
vencivaleri1951 написа:
Вие вкарахте в този постинг коментар от друг. Тоест оспамихте постинга и не коментирахме по темата, която е важна. Провалихте в нападки постинга на Гетьо.

Хайде да видим сега дали така стоят нещата:
В първата част на своя коментар под номер 2, Анет коментира конкретния постинг. Настоящият.
И понеже не е отговорила на коментар на другаря Венци преди два постинга, а темата на коментираното там е на медицинска тематика, като възпитан човек Анет дава отговорът си във втората част на същия този 2 коментар. Пише, да не ги броя, да речем 6,7 изречения. В нито едно от тях няма никакви нападки или както го нарича другаря Венци 'спам'. Чак накрая, в едно изречение, тя само загатва, че съзира в поведението на другаря Венци нещо нередно, но както сама казва, няма да го засяга, защото би било грозно.
Коментар 2 стои и всеки може да го прочете и си даде сметка това, което говоря в момента така ли е или не.

Хайде сега зачетете 3 коментар, този на другаря Венци. Още в заглавието му и самото начало, именно той започва конфронтацзията и то под въздействието на този, който комплексиран от Жоро се опитва как ли не да го очерня и то все с жалки и немъжки способи.
Ама казвате, другарю Венци, Анет оспамила постинга и то с нападки, 'м'?
Ах тези комунисти бееееее!! Все някой друг виновен и все те вода ненапита!!


А иначе темата, казва другаря Венци, била важна. Ама за него е важна дотолкова, доколкото да пише 'уйки' :):):) коментари, мислейки си, че изглежда начетен и знаещ, а не крайно смешен.
цитирай
42. vencivaleri1951 - Виж, не чета всичко. в случая Вмир
27.02.2020 20:19
Без да съм чел братя Карамазови/гледал съм фил, постановка но не съм го чел или по точно дочел романа/ тази сентенция е я знаят всички
Набиха ми се големите думи на КОМУНИЗМА, а за него той разсъждава в Бесове и предрича овластяването му. Чета те по диагонала гет от доста време , а от време на време се вързвам да ти отговарям. Алитерат-добре, нямам и претенции.
Ти непрекъснато скачаш от тема на тема и задаваш/разпитваш /въпроси. Дай и аз да те питам нещо.
Аз съм задръстен комунист, тъп, некадърен, лъжлив и каквото се сетиш. Вие сте западно и пазарно ориентирани хора. В реала обаче аз виждам , че само гоче номер едно поне фантазира , че е капиталист.
Кажи подполковник...Ти си се пенсионирал по времето на Бонев доколкото си спомням. В разцвета на силите си. Имаш юридическо образование, сериозен опит като криминалист, ерудиция, колега си на Емгени Минчев-тоест имаш солиден промотър...
Какво пазарно направи. Коя е кантората ти, къде е бизнесът ти , в кой европроект участваш. Колко работни места си създал?
Ето преди час се върнах с получени и забавени от две години парички. Виждал си рекламата за карстовото езеро в община Драгоман. Парите не са много, но атракцията я има. Седнахме на задниците си няколко задръстени комунета и нещо направихме за края си. Идват ученици, туристи отбиват се, снимат и оставят пари в общината. Мразиш социализма-не те е направил генерал и имаш право да му се сърдиш макар , че си му служил съвестно казваш. Привърженик си на капитализма-какво направи и правиш за него? Да си анти, не е достатъчно. Най малкото когато си анти внуците ти не карат ски, кънки, не почиват в Слънчев ден и на Слънчев бряг. Иначе разговорите за Данте, Юго, Достоевски са приятно нещо, но дрехи на жена ти не купуват. Когато се е налагало съм чел. Мога да различа Прус от Пруст, Хипопотам от хироталамус и хипотенуза. Достатъчно ми е след като изкарвам хляба, а и маслото и хайвера на семейството си.


get написа:
анонимен написа:
Съгласен напълно. Достоевски, (когото ВВ1951 сочи като доказателство за значимостта на руската култура), пише, че няма идея, заслужаваща сълзата на дете. Но съзнанието ВВ1951 съвсем услужливо пропуска подобни оценки, за да преобърне нещата с краката нагоре и даже вероятно се гордее пред себе си с тези трикове.

Поздрави!


- - Ако ги запиташ при ... ?
... Кой от героите(в Кое произведение ?) Достоевски казва тази КВИНТЕСЕНЦИЯ - за същността на КОМУНИЗМА ?
"Интелектуали", като ВВ1951 и литературния халтураджия blackpredator - ще се затуднят да отговорят ?!

- А на практика - клейменити от тях, като "русофоби" - не само знаят ГЕРОЙ и ПРОИЗВЕДЕНИЕ ... а и знаят СМИСЪЛ ВЛОЖЕН (в сентенцията) ОТ ДОСТОЕВСКИ ?

Нещо такова представляват "опорните точки" към момента при "идеологията" ... на "опонентите" ни - изкарващи ПУТИНСКИЯ МИЛИТАРИЗЪМ и ШОВИНИЗЪМ - за ПОБЕДА ! :))) ?
Докато той в действителност е ПРИМЕР ЗА МОРАЛЕН УПАДЪК - НА ЕДИН НАРОД вкаран в ЦИВИЛИЗАЦИОННО задънена улица, от ТИРАНА Путин и СИЕ?!

Така че, кой е "фил" и - кой "фоб" ... е като в каламбура на Галич - с "Жа"-"Ме", което той съзрял на една сграда "с неизвестно предназначение" :))) ?

В началото -
- филосовския этюд "За вредата от четенето"
- започва с ... ?

"Я шел и сбился с верного следа..."
- по "Ад" на Данте Алигери(пояснение мое) и продължава:

"Я долго шел по дьявольской жаре
Я шел и сбился с верного следа
И вышел к дому с надписью 'Жа-Ме',
Что по-французски значит 'никогда'.

Веди меня, Вергилий, в этот ад,
Он никазист, он сумрачен и нем,
Но вдруг, увидев чей-то голый зад,
Я понял что такое 'Ж-е' и 'е-М'." :))) ?


цитирай
43. get - До 42. vencivaleri1951 - Виж, не чета всичко. ОТГОВОР: Виж НЕ ГОВОРИМ ЗА ВСИЧКО - А за ... ?
27.02.2020 20:52

vencivaleri1951 написа:

Без да съм чел братя Карамазови/гледал съм фил, постановка но не съм го чел или по точно дочел романа/ тази сентенция е я знаят всички




... А ЗА НЕЩО КОНКРЕТНО :)))

ТОВА?
get написа:


- Ако ги запиташ при ... ?
... Кой от героите(в Кое произведение ?) Достоевски казва тази КВИНТЕСЕНЦИЯ - за същността на КОМУНИЗМА ?

"Интелектуали", като ВВ1951 и литературния халтураджия blackpredator - ще се затуднят да отговорят ?!




Отново ПОВТАРЯМ - вие ВЕЛИКОДУШНО РАЗДАВАЩИ МНЕНИЕ И СНИЗХОЖДЕНИЕ - ПОКРИХТЕ ОЧАКВАНИЯТА В ИЗКАЗВАНЕТО МИ ... ОТНОВО (го) ПОВТАРЯМ!

Вие "русофилите и познавачи" на рускиЯ МИР и ДУША- когато ви попита човек ЗА ОСНОВНИ И ОПРЕДЕЛЯЩИ НЕЩА - УСТАНОВЯВА ? ... ЧЕ сте НЕПОРЪБЕНИ ГАЛФОНИ С КУХИ ПРЕТЕНЦИИ ЗА ЕРУДИЦИЯ И ОТ ТАМ - МОРАЛЕН КОРЕКТИВ!!!

За такива РУСОФИЛИ-КОРИФЕИ пише писателя Борис Стругацки в есето си "Фашизм - это очень просто." - Цитат:

"Фашизма е диктатура на НАЦИОНАЛИЗМА.
Демократа, да - може да бъде в някаква степен националист, но той като противник на всякакъв(диктатор) и всякаква форма на диктатура - просто не умее да бъде фашист. Както и фашиста не умее да бъде демократ, тоест поддръжник на свободата на словото, съвестта, свободата на митингите и демонстрациите, той винага е за едната свобода - свободата на Желязната ръка."
... (след още пространен анализ на фашизъм и демокрация) Стругацки отправя предупрежденсия към руснаците?

"Вашите знамена ще бъдат не кафяво-червени, а например черно-оранжеви(да ти напомня "георгиевската лента"?).
На своите събрания вие ще крещите не "Хайл", а "Слава"!
Исторически път вече е утъпкан, логиката на историята е безпощадна - и още докато се появят вашите фюрери, ще заработи вече настроения конвейр:
с отстраняване на друго-мислещите; погазване на протестите; концлагери, бесилки - упадък за мирната икономика, милитаризация и война за ..." ?

- Края оставям отворен, като за ТЕБ-ВЕНЦИ, "русофил-антифашисте" ?!


цитирай
44. cortana - А Вие, НАГЛО ЧОВЕЧЕ, от 42ри коментар.....
27.02.2020 21:16
..... Познавате ли случайно човека зад профил 'get'?
'М'?
Той длъжен ли е да тръби като Вас с какво се занимава след пенсионирането си?
'М'?
И въобще кой сте Вие, ДРЕБНО ЧОВЕЧЕ, че да държите сметка дали някой с нещо и с какво ще се занимава тогава, когато е дал своя дан и заслужено се е оттеглил да си гледа кефа при напредналата си възраст?
'М'?
Трябва ли постоянно като Вас да се хвали с това или онова, че да може да злобеете както спрямо 'гоче номер едно', че 'поне фантазира'?
'М'?
Да не би Вие да купувате дрехите на жена му?
'М'?
Или му купувате хляба, че и маслото и хайвера на семейството?
'М'?
Да сте прочел някога Гет да се оплаква от нещо както Вие постоянно правите?
'М'?
НАГЪЛ ПРОСТАК!!
цитирай
45. get - До 42. vencivaleri1951 - Виж, не чета всичко. в случая Вмир ... с риск ДА СЕ ПОТРЕТЯ - обяснявам :((( ?
27.02.2020 21:51
– Правя опит да стигна до твоята Глава и Душа – не до Портрфейл ?
- Не случайно ти дадох примера с ф-ма „Покаяние” – който ТИПИЧНО в стила си ТИ - ос … - оспами?
В този филм главния герой – цитира нещо от Шекспир – отнесено към ДЕЙСТВИТЕЛНОСТТА в Грузия, от времето на Берия ?!

"Зова смъртта. На този свят съм сит:
достойнства – с вродено лицемерие,
нищожества, придаващи си вид,
и гаврещи се с човешкото доверие
и с чест, удостоени подлеци,
и с девственост търгуваща нечестност,
и силата в ръцете на скопци,
и съвършенство в мрак и неизвестност
и с вид на вещ, на сведущ глупостта,
и в глупост обвинена прямота,
и творчеството с вързана уста,
и истината в служба на лъжата.

... И спирайки Варлаам („абхазеца” – защот за теб това е архи-важно !) - не прочете, тези последни строфи, на Шекспир?

„Отдавна бих напуснал тази кал,
но, друже мой, за тебе ми е жал."

Ще ти ПОТРЕТЯ друже – с който спора ми винага добива вида – а НА ТЕБ КОЛКО Е ГОЛЯМ ПОРТФЕЙЛА?
Затова ОТНОВО – ТА ДАНО РАЗБЕРЕШ ПОТРЕТЯМ:

„Отдавна бих напуснал тази кал,
но, друже мой, за тебе ми е жал."

- Защото Венци ... - за ТАКИВА, КАТО ТЕБЕ ми е жал!?

цитирай
46. vencivaleri1951 - Ти си дрисък
28.02.2020 01:40
Аз не съм лекар. Споделил съм и съм бил ядосан от това което жена ми ми каза. Гастроскопия знам от опит , колоноскопия се досещам. Наследствено имах проблем със стомаха. И дядо ми е опериран , и мама и аз...все от язва на дванедесетопръстника.

Н
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Привърженик си на капитализма-какво направи и правиш за него? Да си анти, не е достатъчно. Най малкото когато си анти внуците ти не карат ски, кънки, не почиват в Слънчев ден и на Слънчев бряг.


... ДРИСЛЬОК - Първи път ...


vencivaleri1951 написа:
Иначе разговорите за Данте, Юго, Достоевски са приятно нещо, но дрехи на жена ти не купуват.


... И ЦИЦИ, също така не купува ... ИЗФУКА СЕ и като се осъзна каза, ЧЕ БИЛО ПО МЕД. ПРИЧИНИ ... Де гиди ти, ФУКЛЬО ... после другите били виновни, ЧЕ ТИ ДОКАЗВАТ, ПОВЕЧЕ ОТ ТЕБЕ ЧЕЛИ ама не били дете на АБФК - това е истината.

vencivaleri1951 написа:
Когато се е налагало съм чел. Мога да различа Прус от Пруст, Хипопотам от хироталамус и хипотенуза. Достатъчно ми е след като изкарвам хляба, а и маслото и хайвера на семейството си.


... И, КОЛОНОГРАФИЯ ОТ СКОПИЯ можеш да различи ... АМА ДРУГ ПЪТ.
ВСИЧКАТА ТИ РАБОТА Е ТАКАВА ... КРАДЕНЕ И ЛЪГОТЕНЕ ПО КОМУНИСТИЧЕСКИ.


цитирай
47. vencivaleri1951 - Тук не става въпрос до пари
28.02.2020 02:06
Ти ме обвини , че лъжа къде съм гледал филма. Не искай от мен да помня филм преди 35 години, още повече , че едвам го изтраях. И как ще стигнеш до ума на някого , след като непрекъснато цитираш някого. И търсиш с тези цитати какво?
Ако не се сети , сетя и веднага алитерат. И какво от това? Вече почти не чета. Омръзна ми. Откровено казано предпочитам да разходя кучетата си отколкото да чета. Не искам да губя повече време за чужди съдби и животи-имам си близки , имам свой живот. Защо трябва да ми цитираш някого за да ми кажеш , покажеш какво мислиш?Нашето поколение беше четящо, днешното не чете и е функционално неграмотно. Учителите са незнаещи. Съпругата ми напусна преди месец работа заради инспектор-впрочем може би твоя землячка-с Дропла валненско или Добричко е.


get написа:
– Правя опит да стигна до твоята Глава и Душа – не до Портрфейл ?
- Не случайно ти дадох примера с ф-ма „Покаяние” – който ТИПИЧНО в стила си ТИ - ос … - оспами?
В този филм главния герой – цитира нещо от Шекспир – отнесено към ДЕЙСТВИТЕЛНОСТТА в Грузия, от времето на Берия ?!

"Зова смъртта. На този свят съм сит:
достойнства – с вродено лицемерие,
нищожества, придаващи си вид,
и гаврещи се с човешкото доверие
и с чест, удостоени подлеци,
и с девственост търгуваща нечестност,
и силата в ръцете на скопци,
и съвършенство в мрак и неизвестност
и с вид на вещ, на сведущ глупостта,
и в глупост обвинена прямота,
и творчеството с вързана уста,
и истината в служба на лъжата.

... И спирайки Варлаам („абхазеца” – защот за теб това е архи-важно !) - не прочете, тези последни строфи, на Шекспир?

„Отдавна бих напуснал тази кал,
но, друже мой, за тебе ми е жал."

Ще ти ПОТРЕТЯ друже – с който спора ми винага добива вида – а НА ТЕБ КОЛКО Е ГОЛЯМ ПОРТФЕЙЛА?
Затова ОТНОВО – ТА ДАНО РАЗБЕРЕШ ПОТРЕТЯМ:

„Отдавна бих напуснал тази кал,
но, друже мой, за тебе ми е жал."

- Защото Венци ... - за ТАКИВА, КАТО ТЕБЕ ми е жал!?


цитирай
48. vmir - Горкия бат Венцо,
28.02.2020 11:40
не му трябвало да чете и да знае какво говори, защото трябвало да купува дрехи на жена си... А четящите пък носели дрехи втора употреба и имали жени n-та ръка... После се чудим защо се заплетоха ляво и дясно, материалисти ли бЕха нЕкои или идеалисти, а то си е неизбежно когато някои са "вся и всьо".
цитирай
49. get - До 47. vencivaleri1951 - А за какво вкара В СПОРА - Това тогава?
28.02.2020 11:46
В 3-ти коментар, в аванс, Венци написа:

В случая ставаше въпрос за една наследствено обременена жена, която трябва в къси периоди да си прави колоноскопия и гастроскопия. Жената е пенсионер и за нея тези около 300 лева са затруднителни да се дават за упойка. Извинете , но ние купуваме скъпа и прескъпа военна техника, само и само за някакъв фалшив имидж, а оставяме и обричаме на страдание хора които са градили цял живот, включително болници, лекари и друг медицински персонал.


- И защо сега ТИ МОРАЛИЗАТОРСТВАЩИЯ и ПРЕДСТАВЯЩ СЕ ЗА СОЦИАЛНО АНГАЖИРАН "КОМУНИСТ" ... ЗАВЪРШВАЙКИ КАЗВАШ?
в 47-и коментар, ПРИМИРЕНЧЕСКИ, Венци написа:

Вече почти не чета. Омръзна ми. Откровено казано предпочитам да разходя кучетата си отколкото да чета. Не искам да губя повече време за чужди съдби и животи-имам си близки , имам свой живот.


- Защо отново - обвиняваш другите в ...?
в 47-и коментар, менторсвайки, Венци написа:

Учителите са незнаещи. Съпругата ми напусна преди месец работа заради инспектор-впрочем може би твоя землячка-с Дропла валненско или Добричко е.


Има две села в съседни на Варна-област, с ИМЕ ДРОПЛА - едното добричко, другото бургаско ... но от това - не можеш МЕН ВАРНЕНЕЦА ДА МЕ съ-ОЛИЦИТВОРЯВАШ С птицата ДРОПЛА? ... или някаква "дропла" в образованието!
Образованието КОЕТО според теб ВЕРОЯТНО Е ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА - ЗАЩОТО закриха "патриотичните организации": чавдарче - пионерче - комсомол ?
- Ми да ги върнем Венци. Та да видим СЛЕД ВРЪЩАНЕТО ИМ - доколко ще пропокопса то?!

И Венци? - Когато СТАНЕ ДУМА ЗА ТВОИТЕ ПАРИ и лично благоденствие - СТАВАШ БАНАЛЕН БЮРГЕР от ВИДА: "Моето си е само мое!"
- Но кога стане дума за СОЦИАЛНИ ФОНДОВЕ - ставаш ТИПИЧЕН КОМУНИСТ - "Няма "мое", няма "твое" - ЧУЖДОТО трябва да е "общо" :)))
- Ей поради това ВИ ПОВЕДЕНИЕ НА "МОДЕРНИТЕ ЛЕВИ" и съдружествените ви партии, КОИТО СА НА ВЛАСТ ... няма да имаме нито ПЕНСИОНЕН, нито ЗДРАВЕН ... нито какъвто и да е било друг читав СОЦИАЛЕН ФОНД ?!!

И в заключение ...?

- Защото Венци ... - за тебе ми е жал!?
- За теб ОБЪРКАЛИЯТ СЕ В СОБСТВЕНИТЕ СИ ЛЪЖИ – Като?
в 47-и коментар, Венци отново , ИЗЛЪГА ЗА моя милост като написа:

Ти ме обвини , че лъжа къде съм гледал филма.


- Забравяйки ОТКЪДЕ ЗАПОЧНА СПОРА НИ – за филма „Покаяние” на Абуладзе?
- От лъжата КОЯТО ЗА АВТОРИТЕТ, ВЕНЦИ – ТИРАЖИРА В ПУБЛИЧНОТО ПРОСТРАНСТВО?

- А тя бе следната?

в КОЯТО, Венци отново - ИЗЛЪГА ЗА моя милост ТВЪРДЕЙКИ - написа:

Гледал съм "Покаяние" в дома на моя съученичка и приятел - брат и е режисьор След два дена твои колеги иззеха като вешествено доказателство телевизора, домашното видео, касетата ...Беше вече по хлабаво и се размина с предупреждение. Техниката обаче забравиха да върнат колегите ти.


Венци – написвайки това, ГОРНОТО? – ТИ КОСВЕНО МЕ НАБЕДИ В ИЗВЪРШВАНЕ НА ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!
– За което ИСКАМ– да СЕ ИЗВИНИШ! Ако не на мен – (ПОРАДИ НЕДОСТИГ НА МОРАЛНИ СИЛИ) ... ТО поне, на читателите си, КОИТО ТИ ВЯРВАТ !?

- Пока, кореш :))) !
цитирай
50. vmir - Бат Венцо се оплете като пиле в калчища.
28.02.2020 13:10
Добре, че не е министър на отбраната или на вътрешните работи, че можеше да прати децата да гърмят по льошите. Заради светлото бъдеще - естествено!
цитирай
51. cortana - :):):)
28.02.2020 21:51
анонимен написа:
Бат Венцо се оплете като пиле в калчища.
Той го прави редовно и винаги млъква все едно нищо не се е случило. И излагацията му отшумяла, неотшумяла, подновява глупостите си още в следващия постинг.
цитирай
52. vmir - 51. cortana - :):):)
29.02.2020 08:15
Това му е завет от другаря Ленин, който даже цяла книга беше написал как да действат: "Крачка назад, две - напред". Нема лабаво при тЕх, таварищ Ленин ги е научил да бъдат вся и всьо, щото светлото бъдеще с реките от мед и мляко трЕбеше да бъдат приватизирани само от тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6070796
Постинги: 2741
Коментари: 26487
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031