Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2020 09:15 - Следпразнично ... стъкмистиката лекичко сгъни и за 1-ви май запази ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1389 Коментари: 19 Гласове:
6

Последна промяна: 04.03.2020 09:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... КАК БАБА БКП СТАНА НАЙ-НОВОТО ПАРЧЕ В ПОЛИТИЧЕСКИЯТ БАРДАК - BG

- СВАЛИ ТОДОР ЖИВКОВ, С БЛАГОДАРНОСТИ ... ПОСЛЕ ГО ПРАТИ НА СЪД

- СЪЗДАДЕ СДС ОТ ПАРТИИ ОТ ЦАРСКО ВРЕМЕ - появили се от нищото и пак там отишли.

- ТЪРЖЕСТВЕНО ВЛЕЗЕ В ХРАМА И СЕ ПРЕКРЪСТИ С КЪРВАВИ ПРЪСТИ
/ тихинко прочиства периодично ГУГЪЛ от компроментиращи снимки и материали /

- СЪЗДАДЕ И ДПС

- СКОВА СИ КРЪГЛА МАСА

- НА МИТИНГ НА СДС РЕВНА СМЕНЕТЕ НАЦИОНАЛНИЯ ПРАЗНИК - СТОРИ ГО И ...
... и го „джироса„ на ЖЕЛЮ ЖЕЛЕВ

                                                                      ...

Освобождението на България за пръв път се чества във Велико Търново на 19 февруари (3 март нов с.тил) 1879 г. Антим I, първи екзарх на Българската екзархия, тогава председател на Учредителното народно събрание, отслужва панихида в църквата „Св. Богородица" в присъствието на депутати и граждани.

През 1880 г., 2 години след Освобождението, 3 март се чества в София като Ден на възшествието на престола на тогавашния руски император Александър II.

Празнува се като Ден на Освобождението на България от османско владичество от 1888 г.

Скоро след 9 септември 1944 г. е обявен за шовинистичен и повече не се отбелязва тържествено.

Отново се отбелязва (но не като официален празник) всяка година на 3 март, в чест на подписването на Санстефанския мирен договор, с решение на Политбюро на ЦК на БКП от 1978 г. по повод 100-годишнината на събитието.


/ Последната промяна на страницата е извършена на 3 март 2020 г. в 07:52 ч. /
...

„Моля народните представители, които са съгласни 3 март да бъде обявен за национален празник на Народна република България, да гласуват   (Ръкопляскания)

Всички са съгласни, но все пак да попитам, има ли против? – Няма. Въздържали се?- Няма
Решението е единодушно.“ / Ст. Тодоров /
... 



Гласувай:
6



1. getmans1 - / Последната промяна на страницата ...
04.03.2020 09:19
/ Последната промяна на страницата е извършена на 3 март 2020 г. в 07:52 ч. /

Ха познайте какво е променено в УИКИПЕДИЯТА в последния час преди тържествата ...
АЗ НЯМА ДА ВИ КАЖА, САМО ЕДНО ... ХАХАХАХА ... ви стига.

И ОЩЕ НЕЩО ИМА ЗА ОТБЕЛЯЗВАНЕ ... иначе всички казват че ССД е поставил БЪЛГАРИЯ ОТНОВА НА КАРТАТА.
цитирай
2. starforlife - Радо, здраво!
04.03.2020 11:06
Сега...
Май трябва да направя едно уточнение и ще използвам дори за това казаното от kossef, с което съм съгласен и дори леко ще разширя.
Вчера публикувах постинг-поздрав по случай 3-ти март и това е нормално. Но искам дебело да подчертая, че аз не съм на мнение, че този ден трябва да бъде национален, подчертавам НАЦИОНАЛЕН празник. Исторически забележителен е както казва kossef и според мен трябва да бъде честван, но не и обявяван като национален и затова и такова нещо дори не съм споменавал.
А според мен не бива да е национален по няколко причини, но оставяйки настрана историческо-политическите, аз искам да обърна внимание на тази, която съществува И в настоящето, а тя е, че този ден не обединява българите, а напротив - разединява ги и това се вижда с просто око. А щом има такова нещо, обявяването на такъв ден за национален само внася допълнително напрежение, което е едно от най-пагубните неща в същността на една нация.
И другото нещо, с което се съгласявам и съм на същото мнение с kossef това е, че, да, 24-ти май е най-българският празник, най-малкото защото винаги е бил приеман от всички ЕДИНОДУШНО през годините.
цитирай
3. eva666 - здр, гете, не ти разбирам..'наклона? не съм търсила..
04.03.2020 11:11
иначе, много ми хареса комента на колегата/по горе
нека, да наблегнем на това, което ни е Общо/езика..
ще дойде Време, сигурно, и партийките, ще отмрат..
ще затворят банките, ще летим ,с новите автономни коли..
/ ще имаме личен електронен чип/ код..
ще можем да живеем по 100- 150г..като Новият ХомоДеус/божестевено подобният ХомоСапиенс..
и така,надявам се, поне нашите деца, да доживеят тази Еволюция..
ейй, сега, чакам и да ме нападнат ))

хубав ден на всички, пожелавам..
цитирай
4. vencivaleri1951 - Гетьо,
04.03.2020 11:13
Защо така с ,,бутонките, правиш фаул зад гърба на съдията относно 3 ти март. Та той като празник е заложен в Търновската конституция , която от своя страна в голяма степен е дело на твой съгражданин. Имам предвид гражданин от Делиормана. Знаеш ли кой е той? Като джокер ти давам още, че същият има голям принос в изграждане на държавността , армията, банковото дело у нас. Противопоставя се успешно на разполагането на аскер в Източна Румелия...
цитирай
5. cortana - Гети, привети! :):):)
04.03.2020 13:21
Същността на постинга който я разбрал, разбрал. За останалите остават напъните като този в коментара над моя.

Другарю Венци, знаете ли как си Ви представям НЯКОГА, преди демокрацията, по времето на любимия Ви социализъм?
Стоите си на едно бюро нищо невършещ и реално както с Вас, така и без Вас - всичко това, което сте спуснат да ръководите или контролирате би продължило да си върви по пътя без да усети липсата Ви, и се ровите в книгите, които сега са захвърлени по килери и мазета, защото вече има Гугъл (Който бил половината на руснак! Пълни глупости!:):):). А се ровите, за да си запишете в една жизненоважна за Вас тетрадка някой факт (често 'факт'), случка, дата, име, адрес и прочие, за да може да ги вплитате в разговорния си език и да изглеждате начетен и ерудиран.
Така сте и сега, другарю Венци: Наместо да водите диалог, Вие дори с високомерието да си мислите, че някой Ви е обявил за такъв, който да изпитва, се опитвате да се правите на начетен и ерудиран!! Ще питате Гети кой бил някой, който нещо. Ами Гети да не е глупак?! Дори да не знае, ще гугълна КАКТО ВИЕ СТЕ НАПРАВИЛ, а не, че сте го знаел по начало, и ще разбере.
Но не това е смисълът и хората не водят така диалог.
Вие (ако не беше в началото на изречението буквата щеше да е малка:) сте тези, които все се опитвате да блестите, а в действителност сте едни празни пространства, които без '1/2 руския' Гугъл бихте си личели отдалеч.
Не, че сега не си личите, но по малко по-'различен' начин! :):):)
цитирай
6. getmans1 - . . . ЗА МЕН НЕ Е САМО ДАТА. . . И ПРИЧ...
04.03.2020 14:16
... ЗА МЕН НЕ Е САМО ДАТА ... И ПРИЧИНАТА Е ПОВЕЧЕ ОТ ПРОСТА ... ПРЕДЦИТЕ НА ШИПКА ... И ЗАБРАВАТА ПО ВРЕМЕ НА СОЦИАЛИЗМА

И, много ми е странно да ме критикувате за липса на предложение за решение на въпроса ... Вие направихте вашето и, какво от това ... мислите ли, че вече сте променили общественото мнение, а ... ТЕМАТА НА ПОСТИНГА Е ПОВЕЧЕ ОТ ОЧЕВАДНА ... та чак не ми се ика да припомням поговорката „ ПРЕОБЛЯКЪЛ СЕ ИЛИЯ А КАТО СЕ ПОГЛЕДНАЛ ПАК В ТИЯ ... силните в МОСКВА.

kossef написа:
За мен 03.03 е само дата. Без да съм фен на манипулираната История, а тя винаги е..., бих назовал тази дата - историческа. Без особен патос заради излизащите вече сведения каква всъщност е "освободителната" Руско-турска война "в полза на поробена България". Знам, обаче, че ако критикуваш нещо, следва да имаш алтернативно предложение... Защо при теб, в постинга ти, не виждам такова?... Иначе съм съгласен с теб за жалките опити на... /не ги знам кои са !?/ да манипулират манипулираната жалка /за България като трън в очите на... не ги знам кои са/ История... За мен най-български празник, със световно значение / като богомилството, бялото братство.../ е 24 май! Съгласен?...

цитирай
7. getmans1 - . . . ДА, СТАР друга трябва е датата. . ...
04.03.2020 14:21
... ДА, СТАР друга трябва е датата ... но смисъла който влагам е съвсем друг и ме учудва, че съм неразбран...


starforlife написа:
Сега...
Май трябва да направя едно уточнение и ще използвам дори за това казаното от kossef, с което съм съгласен и дори леко ще разширя.
Вчера публикувах постинг-поздрав по случай 3-ти март и това е нормално. Но искам дебело да подчертая, че аз не съм на мнение, че този ден трябва да бъде национален, подчертавам НАЦИОНАЛЕН празник. Исторически забележителен е както казва kossef и според мен трябва да бъде честван, но не и обявяван като национален и затова и такова нещо дори не съм споменавал.
А според мен не бива да е национален по няколко причини, но оставяйки настрана историческо-политическите, аз искам да обърна внимание на тази, която съществува И в настоящето, а тя е, че този ден не обединява българите, а напротив - разединява ги и това се вижда с просто око. А щом има такова нещо, обявяването на такъв ден за национален само внася допълнително напрежение, което е едно от най-пагубните неща в същността на една нация.
И другото нещо, с което се съгласявам и съм на същото мнение с kossef това е, че, да, 24-ти май е най-българският празник, най-малкото защото винаги е бил приеман от всички ЕДИНОДУШНО през годините.

цитирай
8. vencivaleri1951 - Жорко...
04.03.2020 14:31
И аз си те представям понякога преди промените.-издуло
бузките от милиционерския стол хлапе , което с удоволствие рецитира пред родата в къщи как ,,панагюрци били донски казаци.,, Ти Жорко си ,,начупен,, и от това че татето в рамките на длъжностната си характеристика и други разпоредби и преки нареждания е бдял ,както срещу посегателствата на социалистическата и лична собственост, така и срещу вражеските влияния и посегателства на съзнанието и душевността на българина, в частност на панагюреца . Колкото до социализма Жорко , повече време съм работил Жорко по време на капитализма. Не на такива позиции като теб . Не като командир на дивизия, а да речем отделение, взвод...хайде рота от сила в дадени периоди.
Мойта работа не е сложна, не е интересна, не ми пращат лимузини S класа, не ми идват на крака кметове на мегаполиси . На мен ми поверяват парите си. Само толкова. Аз се издържам драги Жорко от доверие -30 години. Отговорът на въпроса ми към Гетьо не търси в Гугъл няма да го намериш в соц време. Лесен и очевАден е с толкова жокери. Направи си уравнението програмите...

quote=cortana]Същността на постинга който я разбрал, разбрал. За останалите остават напъните като този в коментара над моя.

Другарю Венци, знаете ли как си Ви представям НЯКОГА, преди демокрацията, по времето на любимия Ви социализъм?
Стоите си на едно бюро нищо невършещ и реално както с Вас, така и без Вас - всичко това, което сте спуснат да ръководите или контролирате би продължило да си върви по пътя без да усети липсата Ви, и се ровите в книгите, които сега са захвърлени по килери и мазета, защото вече има Гугъл (Който бил половината на руснак! Пълни глупости!:):):). А се ровите, за да си запишете в една жизненоважна за Вас тетрадка някой факт (често 'факт'), случка, дата, име, адрес и прочие, за да може да ги вплитате в разговорния си език и да изглеждате начетен и ерудиран.
Така сте и сега, другарю Венци: Наместо да водите диалог, Вие дори с високомерието да си мислите, че някой Ви е обявил за такъв, който да изпитва, се опитвате да се правите на начетен и ерудиран!! Ще питате Гети кой бил някой, който нещо. Ами Гети да не е глупак?! Дори да не знае, ще гугълна КАКТО ВИЕ СТЕ НАПРАВИЛ, а не, че сте го знаел по начало, и ще разбере.
Но не това е смисълът и хората не водят така диалог.
Вие (ако не беше в началото на изречението буквата щеше да е малка:) сте тези, които все се опитвате да блестите, а в действителност сте едни празни пространства, които без '1/2 руския' Гугъл бихте си личели отдалеч.
Не, че сега не си личите, но по малко по-'различен' начин! :):):)[/quote]
цитирай
9. getmans1 - . . . ДА, ЗАЛОЖЕН ОТ ТЪРНОВСКАТА И ...
04.03.2020 14:34
... ДА , ЗАЛОЖЕН ОТ ТЪРНОВСКАТА И ОТМЕНЕН ОТ ВАШАТА КОНСТИТУЦИЯ ... И МОЛЯ ТЕ, НЕ МЕ ИЗПИТВАЙ ЗА УРОК ПЕПОДАЕН ОТ ДРУГ ... ГЕТ - АРАТЛИК, мой ... за порен път се налага да ти опреснявам паметта ... КАТО СЕ ПОЯВИ АРАТЛИКА ще те похваля за проявената схватливост.

ИНАЧЕ вв1951, ЦЕЛИ 9 ГОДИНИ Е ПРАЗНУВАН КАТО „РУСКИ ПРАЗНИК„ ... СИГУРНО ЗАЩОТО ... със САНСТЕФАНСКИЯТ МЕРЕН ДОГОВОР БЪЛГАРИЯ БИЛА ВЕЧЕ НА КАРТАТА ... ДРЪН-ДРЪН.


vencivaleri1951 написа:
Защо така с ,,бутонките, правиш фаул зад гърба на съдията относно 3 ти март. Та той като празник е заложен в Търновската конституция , която от своя страна в голяма степен е дело на твой съгражданин. Имам предвид гражданин от Делиормана. Знаеш ли кой е той? Като джокер ти давам още, че същият има голям принос в изграждане на държавността , армията, банковото дело у нас. Противопоставя се успешно на разполагането на аскер в Източна Румелия...

цитирай
10. getmans1 - . . . А, КОЛЕГАТА ДАЖЕ НЕ СИ Е НАПРАВИЛ ...
04.03.2020 14:36
... А, КОЛЕГАТА ДАЖЕ НЕ СИ Е НАПРАВИЛ ТРУДА ДА ВНИКНЕ ПОНЕ МАЛКО В НАПИСАНОТО ОТ МЕН ... УЧУДВАШ МЕ, ДЖУЛ.

eva666 написа:
иначе, много ми хареса комента на колегата/по горе
нека, да наблегнем на това, което ни е Общо/езика..
ще дойде Време, сигурно, и партийките, ще отмрат..
ще затворят банките, ще летим ,с новите автономни коли..
/ ще имаме личен електронен чип/ код..
ще можем да живеем по 100- 150г..като Новият ХомоДеус/божестевено подобният ХомоСапиенс..
и така,надявам се, поне нашите деца, да доживеят тази Еволюция..
ейй, сега, чакам и да ме нападнат ))

хубав ден на всички, пожелавам..

цитирай
11. getmans1 - . . . ЗДРАВЕЙ КОРТНИ. . . УЧУДВАШ МЕ. . ...
04.03.2020 14:41
... ЗДРАВЕЙ КОРТНИ ... УЧУДВАШ МЕ ... ЕЙ, ГО НА, ... ПОЯВИ СЕ И МУ ПОТЕКОХА ФЕКАЛИИТЕ


cortana написа:
Същността на постинга който я разбрал, разбрал. За останалите остават напъните като този в коментара над моя.

Другарю Венци, знаете ли как си Ви представям НЯКОГА, преди демокрацията, по времето на любимия Ви социализъм?
Стоите си на едно бюро нищо невършещ и реално както с Вас, така и без Вас - всичко това, което сте спуснат да ръководите или контролирате би продължило да си върви по пътя без да усети липсата Ви, и се ровите в книгите, които сега са захвърлени по килери и мазета, защото вече има Гугъл (Който бил половината на руснак! Пълни глупости!:):):). А се ровите, за да си запишете в една жизненоважна за Вас тетрадка някой факт (често 'факт'), случка, дата, име, адрес и прочие, за да може да ги вплитате в разговорния си език и да изглеждате начетен и ерудиран.
Така сте и сега, другарю Венци: Наместо да водите диалог, Вие дори с високомерието да си мислите, че някой Ви е обявил за такъв, който да изпитва, се опитвате да се правите на начетен и ерудиран!! Ще питате Гети кой бил някой, който нещо. Ами Гети да не е глупак?! Дори да не знае, ще гугълна КАКТО ВИЕ СТЕ НАПРАВИЛ, а не, че сте го знаел по начало, и ще разбере.
Но не това е смисълът и хората не водят така диалог.
Вие (ако не беше в началото на изречението буквата щеше да е малка:) сте тези, които все се опитвате да блестите, а в действителност сте едни празни пространства, които без '1/2 руския' Гугъл бихте си личели отдалеч.Не, че сега не си личите, но по малко по-'различен' начин! :):):)

цитирай
12. vencivaleri1951 - Появиха се и ти раздвижих постинга
04.03.2020 14:53
Върху кого ще се упражняват Жорко и хлорограмите му?


quote=getmans1]... ЗДРАВЕЙ КОРТНИ ... УЧУДВАШ МЕ ... ЕЙ, ГО НА, ... ПОЯВИ СЕ И МУ ПОТЕКОХА ФЕКАЛИИТЕ


cortana написа:
Същността на постинга който я разбрал, разбрал. За останалите остават напъните като този в коментара над моя.

Другарю Венци, знаете ли как си Ви представям НЯКОГА, преди демокрацията, по времето на любимия Ви социализъм?
Стоите си на едно бюро нищо невършещ и реално както с Вас, така и без Вас - всичко това, което сте спуснат да ръководите или контролирате би продължило да си върви по пътя без да усети липсата Ви, и се ровите в книгите, които сега са захвърлени по килери и мазета, защото вече има Гугъл (Който бил половината на руснак! Пълни глупости!:):):). А се ровите, за да си запишете в една жизненоважна за Вас тетрадка някой факт (често 'факт'), случка, дата, име, адрес и прочие, за да може да ги вплитате в разговорния си език и да изглеждате начетен и ерудиран.
Така сте и сега, другарю Венци: Наместо да водите диалог, Вие дори с високомерието да си мислите, че някой Ви е обявил за такъв, който да изпитва, се опитвате да се правите на начетен и ерудиран!! Ще питате Гети кой бил някой, който нещо. Ами Гети да не е глупак?! Дори да не знае, ще гугълна КАКТО ВИЕ СТЕ НАПРАВИЛ, а не, че сте го знаел по начало, и ще разбере.
Но не това е смисълът и хората не водят така диалог.
Вие (ако не беше в началото на изречението буквата щеше да е малка:) сте тези, които все се опитвате да блестите, а в действителност сте едни празни пространства, които без '1/2 руския' Гугъл бихте си личели отдалеч.Не, че сега не си личите, но по малко по-'различен' начин! :):):)

[/quote]
цитирай
13. cortana - Да покажем безчестието на другаря Венци ПОСТОЯННО ДА СЕ ОПИТВА ДА ВМЕНИ НА ОКОЛНИТЕ ЕДНО И СЪЩО.
04.03.2020 16:37
Пример 1ви от днес и тук:
В 13ти коментар vencivaleri1951 написа:
Появиха се и ти раздвижих постинга
Върху кого ще се упражняват Жорко и хлорограмите му?
А в 9ти в началото написа:
Жорко...
И аз си те представям понякога преди промените.-издуло бузките от милиционерския стол хлапе , което с удоволствие рецитира пред родата в къщи как ,,панагюрци били донски казаци.,, Ти Жорко си ,,начупен,, и от това че татето в рамките на длъжностната си характеристика и други разпоредби и преки нареждания е бдял ,както срещу посегателствата на социалистическата и лична собственост, така и срещу вражеските влияния и посегателства на съзнанието и душевността на българина, в частност на панагюреца .
УРОКЪТ ЗА ДНЕС, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ, НЕКА ДА ВИ БЪДЕ, ЧЕ 'В КЪЩИ' ПРИ ТАКИВА СЛУЧАИ СЕ ПИШЕ СЛЯТО, ТОЕСТ 'ВКЪЩИ'!
Но да оставим това настрана (също се пише в случая слято, предайте и на кореша Ви:). Както да оставим настрана и това, че Вие, другарю Венци, не можете да раздвижите сивите си клетки, та камо ли постинг. А да се съсредоточим върху това, че аз 'холограма' ли съм на Жоро вече го коментирахме в частта от 28ми коментар ето тук http://getmans1.blog.bg/politika/2020/02/28/u-ni-kal-na-typnia-ot-v-duma-i-1997-unikalna.1698402 Конкретно края на 3ти 'абзац', където Ви контрирам тогава с, цитирам се: '..... трябва да се приеме, че щом Катана казва (нещо, което Ви изнася - внасям пояснението на момента), значи е така. Но когато някои хора тук казват, че ме познават и знаят, че не съм Жоро, тогава не е така не за друго, а защото НА ВАС не ви изнася.' Но естествено тепърва Вие, другарю Венци, ще продължавате да се опитвате да вменявате на околните, че аз съм 'холограма' на Жоро. Доказателства?? Защото за противното има не само такива, а и реални личности, свидетели, които не само да го потвърдят, а са го правили и то не веднъж и два пъти.
Това да говорите за човек, когото изобщо не сте виждал и изобщо не познавате, в случая визирам бащата на Жоро, сме го засягнали вече много пъти, включително съвсем наскоро в коментар по отношение на Гет, за когото също сте си позволявал да императивничите с охарактеризиране не само на личността, а и на конкретни неща, свързани с него, което изобщо не бива да правите, защото отново изобщо не познавате човека. Но в случая тук нещата са още по-болнави, защото говорите за лице, което изобщо не познавате дори от някакви изяви тук, в блога. Тоест ама абсолютно непознато вам!

Пример 2ри от днес и тук:
Отново в 13ти коментар vencivaleri1951 написа:
Колкото до социализма Жорко , повече време съм работил Жорко по време на капитализма. Не на такива позиции като теб . Не като командир на дивизия, а да речем отделение, взвод...хайде рота от сила в дадени периоди.
Мойта работа не е сложна, не е интересна, не ми пращат лимузини S класа, не ми идват на крака кметове на мегаполиси . На мен ми поверяват парите си. Само толкова. Аз се издържам драги Жорко от доверие -30 години.
ВТОРИЯТ УРОК ЗА ДНЕС, КОЙТО ВСЪЩНОСТ ВЕЧЕ ДЪВЧЕМ МНОГО ПЪТИ, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ, НЕКА ДА ВИ БЪДЕ, ЧЕ ПРЕДИ ОБРЪЩЕНИЕТО, В СЛУЧАЯ 'ЖОРКО', СЪЩО ТРЯБВА ДА ИМА ЗАПЕТАЙКА!
Това за S-класите и кметовете няма да го коментирам, защото ще стане грозно. Ще дам линк за прочит само по отношение на това за 'КОМАНДИР на дивизия'. Ето го линка: http://getmans1.blog.bg/politika/2020/03/01/erdogan-proplaka-napevno-na-rodniiat-si-ezik.1698657 9ти коментар, който ще си позволя за по-лесно да цитирам и тук:
В 9ти коментар под постинга от по-горния линк Жоро написа:
И, Венци,...
... при коментари, различни от такива, свързани с военна материя, използването на, цитирам те: "ти все пак водиш дивизия", е меко казано... педерастия.
Защото едно е да става еднозначно ясно на Читателя, че иде реч за дивизия като структура в големите съвременни компании/фирми, съвсем друго е когато ти използваш според теб тази "фина ирония" при подобен разговор и то в точно така построено изречение. Един незапознат Читател може да заключи, че аз съм твърдял някъде и някога, че съм командир на дивизия в армията и именно затова определих "фина (ти) ирония" като най-обикновена педерастия.

Пък после се чудиш защо доста хора вече те смятат за мерзавец.

Освен това, Венци, аз никога и никъде не съм казвал, че водя и такова КОРПОРАТИВНО ЧИСТО ОРГАНИЗАЦИОННО ПОДРАЗДЕЛЕНИЕ каквото при съвременните икономически отношения се нарича "дивизия".
Така, че, педерастията ти си е двойна.




Така, че читателите могат да четат и си правят изводите кой с какви похвати си служи.
цитирай
14. getmans1 - ДО ... 13. vencivaleri1951 - Появиха се и ти раздвижих постинга 14:53
04.03.2020 18:50
vencivaleri1951 написа:
Върху кого ще се упражняват Жорко и хлорограмите му?


... АЗ, ти отговорих и репликирах коректно на въпроса ти макар, че първият ти коментар по постинга не е коректен ...


getmans1 написа:
... ЗДРАВЕЙ КОРТНИ ... УЧУДВАШ МЕ ... ЕЙ, ГО НА, ... ПОЯВИ СЕ И МУ ПОТЕКОХА ФЕКАЛИИТЕ


... Действително, така се получава на практика ... за мое голямо съжаление ... Явно не си в състояние да направиш разликата с клюкарника на тривагоният ти друг


цитирай
15. vencivaleri1951 - не си отговорил коректно.
04.03.2020 19:12
Пращаш ме при подполковника, а аз въобще не съм чел нищо от него около празника . След това "московецО" /по Чинтулов/ ме напада и аз му отговарям в същия стил. А оговорът е Александър Дондуков-Корсаков , още и
юрист, княз, генерал, но най-"баче " почетен член на Разград от 2003 година

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Върху кого ще се упражняват Жорко и хлорограмите му?


... АЗ, ти отговорих и репликирах коректно на въпроса ти макар, че първият ти коментар по постинга не е коректен ...


getmans1 написа:
... ЗДРАВЕЙ КОРТНИ ... УЧУДВАШ МЕ ... ЕЙ, ГО НА, ... ПОЯВИ СЕ И МУ ПОТЕКОХА ФЕКАЛИИТЕ


... Действително, така се получава на практика ... за мое голямо съжаление ... Явно не си в състояние да направиш разликата с клюкарника на тривагоният ти друг



цитирай
16. getmans1 - СЕГА ХУБАВО ВНИМАВАЙ В ТОЗИ МИ ОТГОВОР, ЧЕ МИ ПИСВА ОТ „ВРЪТКИТЕ„ ТИ
04.03.2020 20:57
vencivaleri1951 написа:
Пращаш ме при подполковника, а аз въобще не съм чел нищо от него около празника . След това "московецО" /по Чинтулов/ ме напада и аз му отговарям в същия стил. А оговорът е Александър Дондуков-Корсаков , още и
юрист, княз, генерал, но най-"баче " почетен член на Разград от 2003 година


... И С ПРАВО ТЕ ПРАЩАМ ЗАЩОТО ТОВА ИМЕ НАСКОРО ОБСЪЖДАХМЕ ... НО ТИ КАТО ИЗВЕСТЕН РУСОФИЛ ВИДИШ ЛИ РУСКО ИМЕ И ВСИЧКО ВЕЧЕ ТИ Е ЯСНО ... И ЗАБРАВЯШ ВСИЧКО ДРУГО А ФАКТИТЕ СОЧАТ ТОВА ДРУГО;
ПОЧЕНТИЯТ ГРАЖАДАНИН НА РАЗГРАД СЕ КАЗВА ДИМО ХРАНОВ ... род. в Лясковец но прекарал дълги години в Разград ... УИКИ-то може да ти помогне ... работил и за Губернатора на Княжеството, депутат-учереридител ... при службата си за губернатора е работил и над руският проект а после и като депутат е бил от младите либерали наложили коренни пмомени над първоначалния вариант.

ДИМО ХРАНОВ, Е И ПОЧЕТЕН ГРАЖДАНИН НА ВИДИН ... ТАКИВА ХОРА АЗ ЦЕНЯ, ПОЛУЧИЛИ ПРИЗНАНИЕ ОТ „СЪСЕЛЯНИТЕ СИ„ на които отворил очите за знание и памет народна и дарил и сетното си за общо блоаго и просвета.

ВАШЕТО ПРОСЛОВУТО РУСОФИЛСКО ДВИЖЕНИЕ НА ВСЕКИ ГРАД И ВСЯКО СЕЛО ДА НАПРАВИТЕ ПО 10 РУСНАКА „ПОЧЕТНИ„ ПО-ДОБРИ БЪЛГАРИ НЯМА ДА СТАНЕТЕ.


АЗ Т.Н. „ГЕТЬО„ ПОКАЗВАМ КАКВО Е НАПИСАЛ В КОМ.5 vencivaleri1951 КАТО написа:
... ТОВА КОЕТО ПОКАЗВА, ЧЕ ВВ1951 ПАК СЕ ИЗКАЗВА НЕПОДГОТВЕН;

5. vencivaleri1951 - Гетьо,
11:13
Защо така с ,,бутонките, правиш фаул зад гърба на съдията относно 3 ти март. Та той като празник е заложен в Търновската конституция , която от своя страна в голяма степен е дело на твой съгражданин. Имам предвид гражданин от Делиормана. Знаеш ли кой е той? Като джокер ти давам още, че същият има голям принос в изграждане на държавността , армията, банковото дело у нас. Противопоставя се успешно на разполагането на аскер в Източна Румелия...
цитирай„

... ЧЕ такива ми ти работи уважаеми ВВ1951 ... И В ДВА СЛУЧАЯ МОГА СЪВСЕМ УМЕСТНО ДА СЕ НАМЕСЯ ... КАТО домакин на блога и КАТО ПРЯКО ЗАСЕГНАТ
цитирай
17. vencivaleri1951 - Не си въобще засегнат. Беше "гатанка" закачка
05.03.2020 08:42
защото Дондуков е силно подценен в сравнение с други руски генерали , дипломати и прочие. И участието му в следвоенното време е много по важна отколкото военното му участие. Водеща роля е имал в създаването на Т конституция и тя е била предизвикателство и мечта едновременно за всеки руски юрист. Могли са само да си фантазират за подобен основен закон. Има ключово участие в създаването на армията ни, администрация, в създаването на банка. Ако днес ние се чувстваме горди със Съединението, то косвена роля за успеха на това българско постижение има и Дондуков. Той се противопоставя резко на опитите на Тупция да вкара аскер в Източна Румелия. И накрая , но не на последно място , не шикалкави каквито сигнали идват от руския двор, а изпълнява стриктно клаузите на Берлинския договор. Заминава с антуража си веднага след като Батенберг идва въпреки , че личното отношение на императора към новия княз е крайно отрицателно поради междуличностни причини. Тоест могъл е да осуети идването на Батенберг, но не го прави за добро , или лошо. Заради това следващото му назначение на практика е понижение. Ударен е не като Игнатиев, но е ударен .
Колкото за Хранов-далечно коляно по сребърна линия на жена ми е
цитирай
18. getmans1 - . . . Много се надявам да се появи А...
05.03.2020 09:10
... Много се надявам да се появи АРАТЛИКА ГЕТ, че да ти разпердушини коментара на пух и прах ... АЗ ПРОСТО НЯМАМ ТОВА ВРЕМЕ

vencivaleri1951 написа:
защото Дондуков е силно подценен в сравнение с други руски генерали , дипломати и прочие. И участието му в следвоенното време е много по важна отколкото военното му участие. Водеща роля е имал в създаването на Т конституция и тя е била предизвикателство и мечта едновременно за всеки руски юрист. Могли са само да си фантазират за подобен основен закон. Има ключово участие в създаването на армията ни, администрация, в създаването на банка. Ако днес ние се чувстваме горди със Съединението, то косвена роля за успеха на това българско постижение има и Дондуков. Той се противопоставя резко на опитите на Тупция да вкара аскер в Източна Румелия. И накрая , но не на последно място , не шикалкави каквито сигнали идват от руския двор, а изпълнява стриктно клаузите на Берлинския договор. Заминава с антуража си веднага след като Батенберг идва въпреки , че личното отношение на императора към новия княз е крайно отрицателно поради междуличностни причини. Тоест могъл е да осуети идването на Батенберг, но не го прави за добро , или лошо. Заради това следващото му назначение на практика е понижение. Ударен е не като Игнатиев, но е ударен .


... СЪВСЕМ УДОБНО ПРЕМЪЛЧАВАШ КАКВО СЪМ НАПИСАЛ ЗА ТЪРНОВСКАТА КОНСТИТУЦИЯ И Т.Н. МЛАДИ ЛИБЕРАЛИ...


vencivaleri1951 написа:
Колкото за Хранов-далечно коляно по сребърна линия на жена ми е


... ТОВА ПЪК СЪВСЕМ МИ Е НЕПОНЯТНО ЗАЩО ГО ПРАВИШ ... Явно ни подготвяш за момента когато да ни съобщиш, че СИМЕОН ВЕЛИКИ ТИ Е НЕЩО РОД ... Пък и вече знаем ти, с кави паметници се гордееш.
цитирай
19. cortana - Другарю Венци, като оставим настрана, че България има достатъчно читави люде, които са общонародно признати за почетни граждани на даден град, а не са провъзгла
05.03.2020 15:35
И като оставим настрана, че истинските българи се интересуват и хвалят тези люде, а не някакви си чужди, във Вашия БОЛЕСТЕН :):):) случай все руси.....
Стигаме до това, че когато бъдете притиснат в ъгъла с неоспорими факти като тези в моя 14ти коментар, Вие млъквате и не репликирате такива коментари, защото няма какво умно да им отговорите, без още повече да се изложите в очите на четящите. :):):)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6148610
Постинги: 2779
Коментари: 26684
Гласове: 9698
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930