Постинг
18.04.2020 07:07 -
Предсказание за коронавируса за м. май ...


Западът нарочно мълчи за украинския наци...
Имаме некомпетентна и нагла комунистка з...
Английският език е германски
Имаме некомпетентна и нагла комунистка з...
Английският език е германски
Следващ постинг
Предишен постинг
и двамата...мязат на калмици..мужики олигофрени..
разсмяя мее. гетее..
fun1001 написа:
и двамата...мязат на калмици..мужики олигофрени..
разсмяя мее. гетее..
и двамата...мязат на калмици..мужики олигофрени..
разсмяя мее. гетее..
... А, ПУТя най-висок ... стърчи също Айфеловата кула ... макар, че дори с нея да го снимат ... пак ще стърчи
кой е дежурен днес, по минусите..
баба Расса, или..Босса росса...
гетее, гледам и баба Дела-Ямболийска, преписала
.. Дейвид Айк..
НовиЯт световен ред - под знака на 666 - част 1-ва
от: monbon245
цитирайбаба Расса, или..Босса росса...
гетее, гледам и баба Дела-Ямболийска, преписала
.. Дейвид Айк..
НовиЯт световен ред - под знака на 666 - част 1-ва
от: monbon245
Вчера в Русия са открити още 4070 болни, с което общият брой на заболелите руснаци става 32 000.
А уж Путьо беше овладял ситуацията. Че и помощ на САЩ изпрати този идиот!
цитирайА уж Путьо беше овладял ситуацията. Че и помощ на САЩ изпрати този идиот!
apostapostoloff написа:
Вчера в Русия са открити още 4070 болни, с което общият брой на заболелите руснаци става 32 000.
А уж Путьо беше овладял ситуацията. Че и помощ на САЩ изпрати този идиот!
А уж Путьо беше овладял ситуацията. Че и помощ на САЩ изпрати този идиот!
Черно е и аз НЕ се кефя, напротив, но в Русия короната тепърва ще се развилнее и ще покаже несъстоятелността на един куп пропаганда не само по отношение на "нея", короната.
А иначе имах дори постинг на тази тема, че Русия никаква помощ НЕ е изпращала на САЩ, а това си е била обикновена сделка.
Всъщност, не постинг, а само коментар..Седмият под ей тази кретения:
http://kvg55.blog.bg/zabavlenie/2020/04/06/komentari-humanitarnata-pomosht-kato-vid-ideologicheska-dive.1704296
Сега...
Знам колко меркантилно и нечовешко ще прозвучи, но за мен това САЩ да не помагат на този и онзи с друго, освен с тези така обезценяващи се вече над 77 години долари, е непълно нормално. И аз не бих дал нещо, което е или ще бъде жизнено важно за Семейството ми, на друго семейство.
По-грозното в случая е, че не бих и продал такова нещо на друго семейство. За каквито и да е пари. 'Щото съм меркантилен? Или 'щото съм глупак? Или 'щото милея за Семейството си и го поставям НЕЛИЦЕМЕРНО пред всички останали семейства?
Преценката и нормалността й оставям като избор на всеки персонално.
Одеве, докато си пиех кафето, при мен написах, че когато правех "ремонта" тук, Путин, превит от ниския ми таван (на 3,30), като ми подаваше изолационните плоскости, че да не слизам от стълбата, се навеждаше, милиНкият.
'Що не пусна постинга по-рано, ча да извикам Радев, а не Путин? Неговият ръст не е колкото на хирепзвукова ракета, а само колкото на обикновена такава.
цитирай'Що не пусна постинга по-рано, ча да извикам Радев, а не Путин? Неговият ръст не е колкото на хирепзвукова ракета, а само колкото на обикновена такава.
7.
get -
До 2. getmans1 - Бъркаш аратлик "Айфеловата башня" - с истинно росската ... ?
18.04.2020 11:58
18.04.2020 11:58
getmans1 написа:
... А, ПУТя най-висок ... стърчи също Айфеловата кула ... макар, че дори с нея да го снимат ... пак ще стърчи
fun1001 написа:
и двамата...мязат на калмици..мужики олигофрени..
разсмяя мее. гетее..
и двамата...мязат на калмици..мужики олигофрени..
разсмяя мее. гетее..
... А, ПУТя най-висок ... стърчи също Айфеловата кула ... макар, че дори с нея да го снимат ... пак ще стърчи
- нарича се СПАССКА и е част от фортификационното съоръжение с име Кремъл?
На снимката въпросната и не-айфелова БАШНЯ - е тази опасана със скелета - точно над Мавзолея :)))
Но жужето-титан Путята - се извисява над нея ... досущ Пушкин, от стихотворението за Обелиска на Александър-I-ви?
... ако не се сещаш за стихото, което ни задължаваха да наизустяваме - когато Руската литература бе задължителна за нас малките братчета на руските-сливяни - Припомням?
Аз си издигнах паметник неръкотворен,
той никога не ще да обрасте с трева,
Александрийската колона, непокорен,
надмина, извисил глава.
Ха ха ха
Гет... Ще ме прощаваш... И за ужасТ на Венци...
Но ще кажа следния факт:
Въпросното стихотворение на Пушкин и до момента мога да го цитирам наизуст.
Толкова съм тъп и ограничен в културата била-охранител и толкова мразя Русия.
И, ако трябва да съм критичен към теб - този превод е крайно неточен.
Например: За никаква трева не се говори в стихото ("тропа" е "следа", "пътека", а не както явно ти се губи в съзнанието точният текст, предполагам от това, че се произнася "трАпа", близко да "трава" и запомнено - отново предполагам - погрешно от теб).
Да не говорим, че важното "НАРОДНА" въобще не присъства в цитат-превода ти.
С две думи, Венци... (И тук да се обърна към теб)
ТОЛКОВА МЕ "ПОЗНАВАШ".
А се обзалагам, че ти не можеш да изрецитираш стихото на Пушкин, ама иначе ти интелигент, а аз проЗ.
ПроЗ-проЗ, ама, Венци, когато кажеш може да проверим фейс ту фейс колко ти, следвалият в СССР знаеш руския, и колко аз - тъпият охранител.
цитирайГет... Ще ме прощаваш... И за ужасТ на Венци...
Но ще кажа следния факт:
Въпросното стихотворение на Пушкин и до момента мога да го цитирам наизуст.
Толкова съм тъп и ограничен в културата била-охранител и толкова мразя Русия.
И, ако трябва да съм критичен към теб - този превод е крайно неточен.
Например: За никаква трева не се говори в стихото ("тропа" е "следа", "пътека", а не както явно ти се губи в съзнанието точният текст, предполагам от това, че се произнася "трАпа", близко да "трава" и запомнено - отново предполагам - погрешно от теб).
Да не говорим, че важното "НАРОДНА" въобще не присъства в цитат-превода ти.
С две думи, Венци... (И тук да се обърна към теб)
ТОЛКОВА МЕ "ПОЗНАВАШ".
А се обзалагам, че ти не можеш да изрецитираш стихото на Пушкин, ама иначе ти интелигент, а аз проЗ.
ПроЗ-проЗ, ама, Венци, когато кажеш може да проверим фейс ту фейс колко ти, следвалият в СССР знаеш руския, и колко аз - тъпият охранител.
Знам го Жорко, а ти знаеш ли ,,рукотворният,, паметник по какъв повод е издигнат. И какво е особеното в него. Прецедент е като проект и изпълнение.
Има и едно друго стихотворение на Александър Сергеевич в същия цикъл. ,, На клеветниците на Русия,, него наизусти ,,шишко,,
quote=starforlife]Ха ха ха
Гет... Ще ме прощаваш... И за ужасТ на Венци...
Но ще кажа следния факт:
Въпросното стихотворение на Пушкин и до момента мога да го цитирам наизуст.
Толкова съм тъп и ограничен в културата била-охранител и толкова мразя Русия.
И, ако трябва да съм критичен към теб - този превод е крайно неточен.
Например: За никаква трева не се говори в стихото ("тропа" е "следа", "пътека", а не както явно ти се губи в съзнанието точният текст).
Да не говорим, че важното "НАРОДНА" въобще не присъства в цитат-превода ти.
С две думи, Венци... (И тук да се обърна към теб)
ТОЛКОВА МЕ "ПОЗНАВАШ".
А се обзалагам, че ти не можеш да изрецитираш стихото на Пушкин, ама иначе ти интелигент, а аз проЗ.
ПроЗ-проЗ, ама, Венци, когато кажеш може да проверим фейс ту фейс колко ти, следвалият в СССР знаеш руския, и колко аз - тъпият охранител.[/quote]
цитирайИма и едно друго стихотворение на Александър Сергеевич в същия цикъл. ,, На клеветниците на Русия,, него наизусти ,,шишко,,
quote=starforlife]Ха ха ха
Гет... Ще ме прощаваш... И за ужасТ на Венци...
Но ще кажа следния факт:
Въпросното стихотворение на Пушкин и до момента мога да го цитирам наизуст.
Толкова съм тъп и ограничен в културата била-охранител и толкова мразя Русия.
И, ако трябва да съм критичен към теб - този превод е крайно неточен.
Например: За никаква трева не се говори в стихото ("тропа" е "следа", "пътека", а не както явно ти се губи в съзнанието точният текст).
Да не говорим, че важното "НАРОДНА" въобще не присъства в цитат-превода ти.
С две думи, Венци... (И тук да се обърна към теб)
ТОЛКОВА МЕ "ПОЗНАВАШ".
А се обзалагам, че ти не можеш да изрецитираш стихото на Пушкин, ама иначе ти интелигент, а аз проЗ.
ПроЗ-проЗ, ама, Венци, когато кажеш може да проверим фейс ту фейс колко ти, следвалият в СССР знаеш руския, и колко аз - тъпият охранител.[/quote]
10.
get -
До 8. starforlife - Виж с"еа и р"ираш ли - Превода е от К.К. - досущ един брат-близнак като биография ... ?
18.04.2020 13:13
18.04.2020 13:13
starforlife написа:
Ха ха ха
Гет... Ще ме прощаваш... И за ужасТ на Венци...
Но ще кажа следния факт:
Въпросното стихотворение на Пушкин и до момента мога да го цитирам наизуст.
Толкова съм тъп и ограничен в културата била-охранител и толкова мразя Русия.
И, ако трябва да съм критичен към теб - този превод е крайно неточен.
Например: За никаква трева не се говори в стихото ("тропа" е "следа", "пътека", а не както явно ти се губи в съзнанието точният текст).
...
Гет... Ще ме прощаваш... И за ужасТ на Венци...
Но ще кажа следния факт:
Въпросното стихотворение на Пушкин и до момента мога да го цитирам наизуст.
Толкова съм тъп и ограничен в културата била-охранител и толкова мразя Русия.
И, ако трябва да съм критичен към теб - този превод е крайно неточен.
Например: За никаква трева не се говори в стихото ("тропа" е "следа", "пътека", а не както явно ти се губи в съзнанието точният текст).
...
... на Вен(.)иту :))) ! ... което както се е явявало на кандидат-изпит за проверка екзистенц-минимум по марксизъм-ленинизъм ... ми пише ГЛУПОСТИ ЗА СТАЛИН и ПОЛИТИКОНИМЯТА на СоциализЪма :))) ?
Преводача К.К. и той е учил русская филология ... па после и като наш Венци - е специализирал француЗкий язык - на наши разноски ... да го питаш защо?
Едва ли ще отговори - щот някои колеги от МВР ги пращаха на подобни "служебни командировки" ... :))) ?!
А инак ГРЕШКАТА Е ВЯРНА ... превода на К.К. е с некоректно като превод: замествайки "тропа-път(ечка) със смислово различното българско "трева" или по руският РАЗВАЛЕН ВАРИАНТ НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК ... трАвА :)) !
11.
get -
До 9. vencivaleri1951 - "червеното вожж Вен(.)иту" - не се прави на ПО-ПО-НАЙ от нас "русофобите"
18.04.2020 13:32
18.04.2020 13:32
vencivaleri1951 написа:
Знам го Жорко, а ти знаеш ли ,,рукотворният,, паметник по какъв повод е издигнат. И какво е особеното в него. Прецедент е като проект и изпълнение.
Има и едно друго стихотворение на Александър Сергеевич в същия цикъл. ,, На клеветниците на Русия,, него наизусти
...
Има и едно друго стихотворение на Александър Сергеевич в същия цикъл. ,, На клеветниците на Русия,, него наизусти
...
... на руската кОлтура и слАвеснАсТЬ :))) - Щот?
Когат е написан "Я паметник воздвиг" - Пушкин е "дисидент" ... а когато съвместно с Жуковски издават сборника стихове "На взятие Варшавы" - Пушкин вече е ВЕРБОВАН ЗА АГЕНТ ЗА ОСОБЫХ ПОРУЧЕНИЙ - към Трети отдел на "Охранката" ... Поняль ?
Венци-и-и КАНДИДАТ НА НАУКИТЕ ... айде да спорим ЗА НЕЩА, КОИТО СПОРЕД ЛЕНИНГРАДСКИЯ ТИ ДИПЛОМ(от бухгалЬтерската школа:)) - си КОМПЕТЕНТЕН ДА ГОВОРИШ :))) ?
get написа:
Когат е написан "Я паметник воздвиг" - Пушкин е "дисидент" ...
Именно. Нали затова (тук е една дума, "саботелесний по болгарски" Венци) казах, че "народная" с пълната сила, която Пушкин стоварва в/у "великая и могучая", е неотменно важна в констукцията на стиха.
Какво ще изхъката-мъкаш по отношение на коментарите ми при мен, които прямо о отвесно... Неоспоримо и фактологически... Показват опитите ти за манипулации и лъжи?
Например: Ти ли ме познаваш... Където сам написа, че от 3 години (при все, че задигаш)... А аз фактологически уточних, че като виртуален образ и то в преднамерена роля спрямо вас... Или неутрална към каквито и да е блогови "войни" съблогърка, РЕАЛНО познаваща ме от 30!!! години и доста пъти показвала с коментари, че тук някои си смучете ку... товааа, си изсмуквате "познаването" на други от ку... третата на двата си леви крака?
(За ръце не говоря - там прилагателноте не се "леви", а "сакати" (и бъкнати в... нали.)
цитирайНапример: Ти ли ме познаваш... Където сам написа, че от 3 години (при все, че задигаш)... А аз фактологически уточних, че като виртуален образ и то в преднамерена роля спрямо вас... Или неутрална към каквито и да е блогови "войни" съблогърка, РЕАЛНО познаваща ме от 30!!! години и доста пъти показвала с коментари, че тук някои си смучете ку... товааа, си изсмуквате "познаването" на други от ку... третата на двата си леви крака?
(За ръце не говоря - там прилагателноте не се "леви", а "сакати" (и бъкнати в... нали.)
БЛАГАДАРЯ ЗА УМНИТЕ КОМЕНТАРИ от които всекидневно се обагатявам и вече имам чувството, че съвсем скоро ще започна, и аз да пища КОНТРАПОСТИНГИ ИЗПЪЛНЕНИ С ИНТЕЛЕКТ извиращ от най-ВИСОКОТНИ извори ... Тъй де, ДЕЛИОРМАНСКАТА КОНТРА ще е най-яката контра с най-яките контра коментиращи ...
цитирайТи имаш ли представа , какво щеше да се случи с някой кмет ,, а ла Шивачев,, при Сталин, ако му пропаднеш пътя или му се наводнеше кръговото?
Няма как да не си прочел, че всеки гаф ,,си има имя и очество,, и какво си ми плащал ти милиционерино. Ти си на държавна ясла от 13 годишен. Аз все още вкарвам във фиска, пряко и косвено значително повече от пенсията ми. Бати посрковците, единият с Маркс се хванал, другият със Сталин.
Можеш да подскажеш на Жорко за колоната която споменава Пушкин в стихотворението си. Повод и изпълнение
quote=get]
... на руската кОлтура и слАвеснАсТЬ :))) - Щот?
Когат е написан "Я паметник воздвиг" - Пушкин е "дисидент" ... а когато съвместно с Жуковски издават сборника стихове "На взятие Варшавы" - Пушкин вече е ВЕРБОВАН ЗА АГЕНТ ЗА ОСОБЫХ ПОРУЧЕНИЙ - към Трети отдел на "Охранката" ... Поняль ?
Венци-и-и КАНДИДАТ НА НАУКИТЕ ... айде да спорим ЗА НЕЩА, КОИТО СПОРЕД ЛЕНИНГРАДСКИЯ ТИ ДИПЛОМ(от бухгалЬтерската школа:)) - си КОМПЕТЕНТЕН ДА ГОВОРИШ :))) ?[/quote]
цитирайНяма как да не си прочел, че всеки гаф ,,си има имя и очество,, и какво си ми плащал ти милиционерино. Ти си на държавна ясла от 13 годишен. Аз все още вкарвам във фиска, пряко и косвено значително повече от пенсията ми. Бати посрковците, единият с Маркс се хванал, другият със Сталин.
Можеш да подскажеш на Жорко за колоната която споменава Пушкин в стихотворението си. Повод и изпълнение
quote=get]
vencivaleri1951 написа:
Знам го Жорко, а ти знаеш ли ,,рукотворният,, паметник по какъв повод е издигнат. И какво е особеното в него. Прецедент е като проект и изпълнение.
Има и едно друго стихотворение на Александър Сергеевич в същия цикъл. ,, На клеветниците на Русия,, него наизусти
...
Има и едно друго стихотворение на Александър Сергеевич в същия цикъл. ,, На клеветниците на Русия,, него наизусти
...
... на руската кОлтура и слАвеснАсТЬ :))) - Щот?
Когат е написан "Я паметник воздвиг" - Пушкин е "дисидент" ... а когато съвместно с Жуковски издават сборника стихове "На взятие Варшавы" - Пушкин вече е ВЕРБОВАН ЗА АГЕНТ ЗА ОСОБЫХ ПОРУЧЕНИЙ - към Трети отдел на "Охранката" ... Поняль ?
Венци-и-и КАНДИДАТ НА НАУКИТЕ ... айде да спорим ЗА НЕЩА, КОИТО СПОРЕД ЛЕНИНГРАДСКИЯ ТИ ДИПЛОМ(от бухгалЬтерската школа:)) - си КОМПЕТЕНТЕН ДА ГОВОРИШ :))) ?[/quote]
16.
get -
До 15. vencivaleri1951 - Сталин, Путин... ВЕНЦИ ТИ СИ ЛИЛИ-ПУТИН съизмервайки се със САТРАПА РУССКИЙ САМОДЪРЖЕЦ СТАЛИН - Защот ?
18.04.2020 14:40
18.04.2020 14:40
vencivaleri1951 написа:
Ти имаш ли представа , какво щеше да се случи с някой кмет ,, а ла Шивачев,, при Сталин, ако му пропаднеш пътя или му се наводнеше кръговото?
Няма как да не си прочел, че всеки гаф ,,си има имя и очество,, и какво си ми плащал ти милиционерино. Ти си на държавна ясла от 13 годишен. Аз все още вкарвам във фиска, пряко и косвено значително повече от пенсията ми. Бати посрковците, единият с Маркс се хванал, другият със Сталин.
Можеш да подскажеш на Жорко за колоната която споменава Пушкин в стихотворението си. Повод и изпълнение
quote=get]
... на руската кОлтура и слАвеснАсТЬ :))) - Щот?
Когат е написан "Я паметник воздвиг" - Пушкин е "дисидент" ... а когато съвместно с Жуковски издават сборника стихове "На взятие Варшавы" - Пушкин вече е ВЕРБОВАН ЗА АГЕНТ ЗА ОСОБЫХ ПОРУЧЕНИЙ - към Трети отдел на "Охранката" ... Поняль ?
Венци-и-и КАНДИДАТ НА НАУКИТЕ ... айде да спорим ЗА НЕЩА, КОИТО СПОРЕД ЛЕНИНГРАДСКИЯ ТИ ДИПЛОМ(от бухгалЬтерската школа:)) - си КОМПЕТЕНТЕН ДА ГОВОРИШ :))) ?
Няма как да не си прочел, че всеки гаф ,,си има имя и очество,, и какво си ми плащал ти милиционерино. Ти си на държавна ясла от 13 годишен. Аз все още вкарвам във фиска, пряко и косвено значително повече от пенсията ми. Бати посрковците, единият с Маркс се хванал, другият със Сталин.
Можеш да подскажеш на Жорко за колоната която споменава Пушкин в стихотворението си. Повод и изпълнение
quote=get]
vencivaleri1951 написа:
Знам го Жорко, а ти знаеш ли ,,рукотворният,, паметник по какъв повод е издигнат. И какво е особеното в него. Прецедент е като проект и изпълнение.
Има и едно друго стихотворение на Александър Сергеевич в същия цикъл. ,, На клеветниците на Русия,, него наизусти
...
Има и едно друго стихотворение на Александър Сергеевич в същия цикъл. ,, На клеветниците на Русия,, него наизусти
...
... на руската кОлтура и слАвеснАсТЬ :))) - Щот?
Когат е написан "Я паметник воздвиг" - Пушкин е "дисидент" ... а когато съвместно с Жуковски издават сборника стихове "На взятие Варшавы" - Пушкин вече е ВЕРБОВАН ЗА АГЕНТ ЗА ОСОБЫХ ПОРУЧЕНИЙ - към Трети отдел на "Охранката" ... Поняль ?
Венци-и-и КАНДИДАТ НА НАУКИТЕ ... айде да спорим ЗА НЕЩА, КОИТО СПОРЕД ЛЕНИНГРАДСКИЯ ТИ ДИПЛОМ(от бухгалЬтерската школа:)) - си КОМПЕТЕНТЕН ДА ГОВОРИШ :))) ?
- Защото ХИТЛЕР ОЩЕ докато са дружки със Сталин - го е казал:
Сталин се явява подобие на руските царе!
Запомни Венци - При Сталин след Ленин ... започва да се строи ДЪРЖАВЕН КАПИТАЛИЗЪМ ... който в Русия винаги СЕ Е ЗАПОЧВАЛ ОТГОРЕ ... за разлика ОТ НАС В ЕВРОПЕЙСКИТЕ ДЪРЖАВИ - Когато промяната в държавното устройство - Е започвала отдолу - в резултат промяна в ... СЪЗНАНИЕТО НА ЧЛЕНОВЕТЕ НА ОБЩЕСТВОТО ... а то ЯВЯВАЩО СЕ >>Б-А-З-А-Т-А<<!> ЗА ПРОМЯНА на това, което в КУЦАТА КАТО НАУКА "НАУЧЕН КОМУНИЗЪМ" - го описваха като промяна в ПРОИЗВОДИТЕЛНИТЕ СИЛИ и ... от това ОБЩЕСТВЕНИ ОТНОШЕНИЯ!
- Такава е съвременна Русия на другарят мистър-Питкин - ФЕОДАЛНА Русия ?!
... ВКАРВАШ АМА ... ДРЪшКИ ...
... ТЪЙ Е ТО ... КОТО НЕ ПОНЕСОХТЕ ОТГОВОРНОСТТА ЗА ОНЕЗИ ГОДИНИ
цитирайvencivaleri1951 написа:
Ти имаш ли представа , какво щеше да се случи с някой кмет ,, а ла Шивачев,, при Сталин, ако му пропаднеш пътя или му се наводнеше кръговото?
Няма как да не си прочел, че всеки гаф ,,си има имя и очество,, и какво си ми плащал ти милиционерино. Ти си на държавна ясла от 13 годишен. Аз все още вкарвам във фиска, пряко и косвено значително повече от пенсията ми. Бати посрковците, единият с Маркс се хванал, другият със Сталин.
Няма как да не си прочел, че всеки гаф ,,си има имя и очество,, и какво си ми плащал ти милиционерино. Ти си на държавна ясла от 13 годишен. Аз все още вкарвам във фиска, пряко и косвено значително повече от пенсията ми. Бати посрковците, единият с Маркс се хванал, другият със Сталин.
... ТЪЙ Е ТО ... КОТО НЕ ПОНЕСОХТЕ ОТГОВОРНОСТТА ЗА ОНЕЗИ ГОДИНИ
18.
get -
До 17. getmans1 - Аратлик, аз съм от род на МАКЕДОНСКИ КОМИТИ - та при тях има една приказка?
18.04.2020 15:12
18.04.2020 15:12
getmans1 написа:
... ВКАРВАШ АМА ... ДРЪшКИ ...
... ТЪЙ Е ТО ... КОТО НЕ ПОНЕСОХТЕ ОТГОВОРНОСТТА ЗА ОНЕЗИ ГОДИНИ
vencivaleri1951 написа:
Ти имаш ли представа , какво щеше да се случи с някой кмет ,, а ла Шивачев,, при Сталин, ако му пропаднеш пътя или му се наводнеше кръговото?
Няма как да не си прочел, че всеки гаф ,,си има имя и очество,, и какво си ми плащал ти милиционерино. Ти си на държавна ясла от 13 годишен. Аз все още вкарвам във фиска, пряко и косвено значително повече от пенсията ми. Бати посрковците, единият с Маркс се хванал, другият със Сталин.
Няма как да не си прочел, че всеки гаф ,,си има имя и очество,, и какво си ми плащал ти милиционерино. Ти си на държавна ясла от 13 годишен. Аз все още вкарвам във фиска, пряко и косвено значително повече от пенсията ми. Бати посрковците, единият с Маркс се хванал, другият със Сталин.
... ТЪЙ Е ТО ... КОТО НЕ ПОНЕСОХТЕ ОТГОВОРНОСТТА ЗА ОНЕЗИ ГОДИНИ
Всека една рабОта става - со паре или со дупе?
Тези като Венциту - нямаха ... защот им бяха "тричави" дупетата - достатъчно кураж - Та?
- Създадоха "организираната престъпност" - тоест създадоха "гвардия" от МЪЖЕ С ХАРАКТЕР И ЗДРАВИ ДУПЕТА(да Ги пази) ... докато правеха гешефтите с които се - ОКРАДОХА ПАРИТЕ НА ЦЕЛОКУПНИЯ БЪЛГАРСКИ НАРОД!
И сега този Вен(.)иту с МЕКОТО ДУПЕ и РУСКИ-БУХГАЛТЕР - ГОВОРЕЙКИ - ЖЕЛАЕ ДА се съизмерва, с този известен в Кавказ, като "КОБА", после и "Сталин" - ДОКАЗАН кавказки, пахан/абрек/хайдук/мутра-а ... Сме-е-ех?!
Венци - НЕ ОТ СЧЕТОВОДИТЕЛИТЕ(с "меки дупета") а ОТ хората С ТОПКИ - СЕ ПИШЕ ИСТОРИЯТА!
В тази връзка ВЕНЦИ-И-И-и - отбелязвам! По- ми е симпатичен Жорито1с всичките му кусури) ... който няма как в миналото си да не е забърсал, малко в биграфията си ... поради същността му на спортист-самбист - ЛИЧНИ: мутренски пасиви - Амъ?
- Ама Венци, ЖОРКО Стоименов - ми е по-симпатичен КАТО човек ... Защото, за разлика от теб, СМОТЛЬОТО ОТ АРИСТОКРАТИЧНО-номенклатурно СЕМЕЙСТВО - Е ХАРАКТЕР !!! ... а на "тях"(от такива като тях: ХОРА С "ХАРАКТЕР") се градят нещата ... особено, КОГАТО след "мутренският си етап" ... са продължили в ЛИЧНОСТНОТО СИ СЕБЕИЗРАСТВАНЕ !
Те РАСТАТ - за разлика от теб Венци и подобните ви - те деградират ... вие сте прах, пепел, боклук на/от Историческото бунище ... ?!
знае от кого да се поучи
в БГ умрелите от корона са 4,7%
в Русия - .85%
кратунковска МЪКААА...
цитирайв БГ умрелите от корона са 4,7%
в Русия - .85%
кратунковска МЪКААА...
Левио гледа на восток, а деснио май все още на запад...Уж е руско мекере, ама отдавна е продало душичката си на зелените гущерчета.
цитирай
21.
get -
До 20. missana - Мисанке, още през 1971 г. Министър-председател на СССР се е молил ... ?
18.04.2020 15:23
18.04.2020 15:23
missana написа:
Левио гледа на восток, а деснио май все още на запад...Уж е руско мекере, ама отдавна е продало душичката си на зелените гущерчета.
... Русията ДА Я ДОПУСНАТ В "КЛУБЪТ НА ИЗБРАНИТЕ" - където В СИЛА НЕ СА САМО "ЗЕЛЕНИТЕ ГУЩЕРЧЕТА" ... а още ПЕТ РЕЗЕРВНИ ВАЛУТИ?!
Когато прочетете ЗАДЪЛЖИТЕЛНИЯ ЕКЗИСТЕНЦ МИНИМУМ ПО ВЪПРОСА ... тогава ЕЛАТЕ ОТНОВО ДА ГОВОРИМ - ПО НЕИЗВЕСТНИТЕ ВАМ ТЕМИ ?!
Гет, спрямо думите ти по мой адрес в 18-ти коментар: БЛАГОДАРЯ! Но...
Но ти също ме "познаваш" от няма и 2-3 години и то като персонаж и не си чел мои откровения през годините ТУК.
Засега ще кажа само, че крайно грешиш да съм участвал в каквато и да е мутренска групоривка - точно напротиФФФ - има факти... Неоспорими факти... От биографията ми, които не само показват точно обратното - ефективността ми при противодействието спрямо тези структури, а и самото мое тяло носи (буквално) белезите от такива IT-заигравки.
И преди да отделя ФФФнимание на ЧелноПръФФФко, ще се обърна по по-горното към Венци:
Венци, да нося оръжие, е мое неотменимо и пожизнено право. Това така, пом/у другото.
Въпросът е, Венци, че когато чоФФФек носи оръжие (както се е пудрил икомомФФФо, че притежава, не носи - защото това са две коренно различни неща), той трябва да има способността да го използва.
Е... ПредстаФФФи си аз имам, защото съм го използФФФал и то не веднъж и дФФФаж с/у тези, за които говори Гет.
Поемал съм и насрещното: Два пъти съм намушкван с нож, един съм раняФФФан от куршум.
Тоест, психорлогическата бариера пред мен да извадя оръжие и стрелям на месо, не стои, а спрямо реципрочното - съм претръпнал.
Това по повод косвените ти намеци, че затФФФорници ще ме бият. Казах, че ще ти дам нишан когато се прибера до България кога и къде, ако искат - да запоФФФядат.
Тук е моментът да кажа, че същата тази Мау, която ебаФФФам с фъфкането спрямо коментарите й при ЧерноПръдльоФФФ, може да потвърди колко пъти съм участвал в директни юмручни... елиминации - ха ха ха.
ФФФключително и за пари.
Така, че - да ме плаФФФиш с биячи - можеш просто да си заФФФреш заплаФФФите там, където... нали.
На бой герой няма. Въпросът е дали можеш да носиш.
цитирайНо ти също ме "познаваш" от няма и 2-3 години и то като персонаж и не си чел мои откровения през годините ТУК.
Засега ще кажа само, че крайно грешиш да съм участвал в каквато и да е мутренска групоривка - точно напротиФФФ - има факти... Неоспорими факти... От биографията ми, които не само показват точно обратното - ефективността ми при противодействието спрямо тези структури, а и самото мое тяло носи (буквално) белезите от такива IT-заигравки.
И преди да отделя ФФФнимание на ЧелноПръФФФко, ще се обърна по по-горното към Венци:
Венци, да нося оръжие, е мое неотменимо и пожизнено право. Това така, пом/у другото.
Въпросът е, Венци, че когато чоФФФек носи оръжие (както се е пудрил икомомФФФо, че притежава, не носи - защото това са две коренно различни неща), той трябва да има способността да го използва.
Е... ПредстаФФФи си аз имам, защото съм го използФФФал и то не веднъж и дФФФаж с/у тези, за които говори Гет.
Поемал съм и насрещното: Два пъти съм намушкван с нож, един съм раняФФФан от куршум.
Тоест, психорлогическата бариера пред мен да извадя оръжие и стрелям на месо, не стои, а спрямо реципрочното - съм претръпнал.
Това по повод косвените ти намеци, че затФФФорници ще ме бият. Казах, че ще ти дам нишан когато се прибера до България кога и къде, ако искат - да запоФФФядат.
Тук е моментът да кажа, че същата тази Мау, която ебаФФФам с фъфкането спрямо коментарите й при ЧерноПръдльоФФФ, може да потвърди колко пъти съм участвал в директни юмручни... елиминации - ха ха ха.
ФФФключително и за пари.
Така, че - да ме плаФФФиш с биячи - можеш просто да си заФФФреш заплаФФФите там, където... нали.
На бой герой няма. Въпросът е дали можеш да носиш.
Е сега ФФФече се съгласих за нещо с теб, ФФФифи.
И това е кратункоФФФската ТИ мъка.
ПоясняФФФам: Абе, душицо непоФФФръбена...
Гънчице самотФФФна у мозга ти...
Така да те попитам тези процентФФФи спрямо какФФФо са ФФФормираФФФни?
СпряФФФмо брой смърФФФни случаи отнеФФФени към заболели и в какви етапи от разФФФитието на заразата ФФФ дФФФете страни - РуФФФия и България?...
Дето теб, русоФФФилския подлагар те радФФФа яФФФно, та злорадстФФФаш, че при РуФФФия видите ли в пъФФФти по-малко, защото тя ти е яФФФно родина и онези хора са и по-мили...
Или спряФФФмо насеФФФлението на държаФФФите , дФФФете, ФФФъобще?
ЗащоФФФто аз няма да седнаФФФ да проФФФеряФФФам поднесените от теб даФФФнни, но за мен ти си проФФФто идиоФФФт, незаФФФисимо как интерпретирФФФаш същите даФФФнни, защото мен ще ме радФФФа това България да е най-"зле" в такиФФФа статисФФФтики и тази тФФФоя "ФФФина ироФФФния" ми идФФФа нЕкак си като обикноФФФена селтаФФФтина.
ДоскиФФФ, руФФФка ФФФльорцо.
цитирайИ това е кратункоФФФската ТИ мъка.
ПоясняФФФам: Абе, душицо непоФФФръбена...
Гънчице самотФФФна у мозга ти...
Така да те попитам тези процентФФФи спрямо какФФФо са ФФФормираФФФни?
СпряФФФмо брой смърФФФни случаи отнеФФФени към заболели и в какви етапи от разФФФитието на заразата ФФФ дФФФете страни - РуФФФия и България?...
Дето теб, русоФФФилския подлагар те радФФФа яФФФно, та злорадстФФФаш, че при РуФФФия видите ли в пъФФФти по-малко, защото тя ти е яФФФно родина и онези хора са и по-мили...
Или спряФФФмо насеФФФлението на държаФФФите , дФФФете, ФФФъобще?
ЗащоФФФто аз няма да седнаФФФ да проФФФеряФФФам поднесените от теб даФФФнни, но за мен ти си проФФФто идиоФФФт, незаФФФисимо как интерпретирФФФаш същите даФФФнни, защото мен ще ме радФФФа това България да е най-"зле" в такиФФФа статисФФФтики и тази тФФФоя "ФФФина ироФФФния" ми идФФФа нЕкак си като обикноФФФена селтаФФФтина.
ДоскиФФФ, руФФФка ФФФльорцо.
Пред Гетьо милиционера и син на ремсист, както каза един път изпаднал в откровение.
Дръжки ли... Ами смятай... Пенсията ми е към 500 лв. Всеки месец вкарвам по 400 лв от Лозенец от къщата. средно навъртам 50 хиляди км на година . Сметни акциз и ДДС.
Смятам го защото към 40 хиляди са ми служебни. Изкарвам нещо и от работа, като поне половината обявявам.
Добре бе дисиденти такива... Поне един роднина имате ли осъден по политически причини след девети септември???? Роднини комунисти имате , и в автобиографията сте ги писали...Гетьо Варненски и поръчители е търсил, и вероятно сред АБПФК. И защо да му се извинявам, а не той на мен например. Вуйчо е 7 години бил в зтвор, дядо ми изселван...Баба натирена в Бакърената като общ работник в кухнята, а е колежанска. Вашите баби, кой колеж са завършили?
Ако това се беше случило с ваши близки щяхте да виете като милиционерски сирени.
Ще се извинявам.... На кого...на Гет милиционера, и на Жорко синът на милиционера.
И защо да се извинявам? Защото не съм ,,бояджия,,, защото не съм сънчоглед?
И Радев да Ви се извинява. Защото е блестящ офицер, защото е медалист от математическа гимназия, защото е първенец на випуска, а после и в академията. Защото е доктор, защото е генерал...а не е търкал гащи до пенсия като полицай
quote=getmans1]... ВКАРВАШ АМА ... ДРЪшКИ ...
... ТЪЙ Е ТО ... КОТО НЕ ПОНЕСОХТЕ ОТГОВОРНОСТТА ЗА ОНЕЗИ ГОДИНИ[/quote]
цитирайДръжки ли... Ами смятай... Пенсията ми е към 500 лв. Всеки месец вкарвам по 400 лв от Лозенец от къщата. средно навъртам 50 хиляди км на година . Сметни акциз и ДДС.
Смятам го защото към 40 хиляди са ми служебни. Изкарвам нещо и от работа, като поне половината обявявам.
Добре бе дисиденти такива... Поне един роднина имате ли осъден по политически причини след девети септември???? Роднини комунисти имате , и в автобиографията сте ги писали...Гетьо Варненски и поръчители е търсил, и вероятно сред АБПФК. И защо да му се извинявам, а не той на мен например. Вуйчо е 7 години бил в зтвор, дядо ми изселван...Баба натирена в Бакърената като общ работник в кухнята, а е колежанска. Вашите баби, кой колеж са завършили?
Ако това се беше случило с ваши близки щяхте да виете като милиционерски сирени.
Ще се извинявам.... На кого...на Гет милиционера, и на Жорко синът на милиционера.
И защо да се извинявам? Защото не съм ,,бояджия,,, защото не съм сънчоглед?
И Радев да Ви се извинява. Защото е блестящ офицер, защото е медалист от математическа гимназия, защото е първенец на випуска, а после и в академията. Защото е доктор, защото е генерал...а не е търкал гащи до пенсия като полицай
quote=getmans1]... ВКАРВАШ АМА ... ДРЪшКИ ...
vencivaleri1951 написа:
Ти имаш ли представа , какво щеше да се случи с някой кмет ,, а ла Шивачев,, при Сталин, ако му пропаднеш пътя или му се наводнеше кръговото?
Няма как да не си прочел, че всеки гаф ,,си има имя и очество,, и какво си ми плащал ти милиционерино. Ти си на държавна ясла от 13 годишен. Аз все още вкарвам във фиска, пряко и косвено значително повече от пенсията ми. Бати посрковците, единият с Маркс се хванал, другият със Сталин.
Няма как да не си прочел, че всеки гаф ,,си има имя и очество,, и какво си ми плащал ти милиционерино. Ти си на държавна ясла от 13 годишен. Аз все още вкарвам във фиска, пряко и косвено значително повече от пенсията ми. Бати посрковците, единият с Маркс се хванал, другият със Сталин.
... ТЪЙ Е ТО ... КОТО НЕ ПОНЕСОХТЕ ОТГОВОРНОСТТА ЗА ОНЕЗИ ГОДИНИ[/quote]
кажи бе ФФФлюс
не ми е интересна Шлаката, която образуваш в блога
у цял свят пропорцията е заразени/летални
ти ако смяташ, че Русия е анклаФ,
у демократичния сФят и тепърва вируса
като АЧС през брезовая роща,
значи, че не си само Тъп, ами по-Тъп от Фуста
и простак без Ф
надявам се Фанарата на менталното ти ако,
да не надхвърля Юлиния нос
Цървул-Фръцвул
цитирайне ми е интересна Шлаката, която образуваш в блога
у цял свят пропорцията е заразени/летални
ти ако смяташ, че Русия е анклаФ,
у демократичния сФят и тепърва вируса
като АЧС през брезовая роща,
значи, че не си само Тъп, ами по-Тъп от Фуста
и простак без Ф
надявам се Фанарата на менталното ти ако,
да не надхвърля Юлиния нос
Цървул-Фръцвул
26.
get -
До 24. vencivaleri1951 - Венци мама! - докога шъ са прайш на мАж, с доказаното си "тричаво" дупе на счИтоводител ?
18.04.2020 16:11
18.04.2020 16:11
vencivaleri1951 написа:
Пред Гетьо милиционера и син на ремсист, както каза един път изпаднал в откровение.
Венци наместо ДА ПИШЕШ ТРАКТАТИ ЗА "ВОДЕНЕ НА БОЯ" - с което да "доказваш", своята МАРКСИСТКА НЕОБОРИМОСТ ... Шъ ли ти стигне куража и акъла да разбереш - Какво се крие в думите на Стоименов?
starforlife написа:
На бой герой няма. Въпросът е дали можеш да носиш.
На бой герой няма. Въпросът е дали можеш да носиш.
- Тъй като и аз не съм от "кротките" - признавам истината в тези слова ... Която за смотльовците(поради ПРИВЕЛИГИРОВАНИЯТ им произход ) е НЕПОСТИЖИМА :))) ?!
27.
get -
До 25. blackpredator - Обаждането ТИ присъщо за литературно-социалистически КАСКЕТ е дотолкова адекватно и по темата - че?
18.04.2020 16:14
18.04.2020 16:14
blackpredator написа:
кажи бе ФФФлюс
не ми е интересна Шлаката, която образуваш в блога
у цял свят пропорцията е заразени/летални
ти ако смяташ, че Русия е анклаФ,
у демократичния сФят и тепърва вируса
като АЧС през брезовая роща,
значи, че не си само Тъп, ами по-Тъп от Фуста
и простак без Ф
надявам се Фанарата на менталното ти ако,
да не надхвърля Юлиния нос
Цървул-Фръцвул
не ми е интересна Шлаката, която образуваш в блога
у цял свят пропорцията е заразени/летални
ти ако смяташ, че Русия е анклаФ,
у демократичния сФят и тепърва вируса
като АЧС през брезовая роща,
значи, че не си само Тъп, ами по-Тъп от Фуста
и простак без Ф
надявам се Фанарата на менталното ти ако,
да не надхвърля Юлиния нос
Цървул-Фръцвул
- Що не си говорим, за "живота на скарабеите"?
28.
vmir -
Двамата от снимката май ще си изпросят боя с тези автомати докато хората боледуват.
18.04.2020 18:02
18.04.2020 18:02
Просто ще си получат заслуженото.
цитирай... ГЕТ, ТОВА Е В ДЕСЕТКАТА ... ОПИСВА ТОЧНО - blackscarabaeus ... хахахаха ...
цитирайget написа:
- Що не си говорим, за "живота на скарабеите"?
blackpredator написа:
кажи бе ФФФлюс
не ми е интересна Шлаката, която образуваш в блога
у цял свят пропорцията е заразени/летални
ти ако смяташ, че Русия е анклаФ,
у демократичния сФят и тепърва вируса
като АЧС през брезовая роща,
значи, че не си само Тъп, ами по-Тъп от Фуста
и простак без Ф
надявам се Фанарата на менталното ти ако,
да не надхвърля Юлиния нос
Цървул-Фръцвул
не ми е интересна Шлаката, която образуваш в блога
у цял свят пропорцията е заразени/летални
ти ако смяташ, че Русия е анклаФ,
у демократичния сФят и тепърва вируса
като АЧС през брезовая роща,
значи, че не си само Тъп, ами по-Тъп от Фуста
и простак без Ф
надявам се Фанарата на менталното ти ако,
да не надхвърля Юлиния нос
Цървул-Фръцвул
- Що не си говорим, за "живота на скарабеите"?
blackpredator написа:
кажи бе ФФФлюс
не ми е интересна Шлаката, която образуваш в блога
у цял свят пропорцията е заразени/летални
ти ако смяташ, че Русия е анклаФ,
у демократичния сФят и тепърва вируса
като АЧС през брезовая роща,
значи, че не си само Тъп, ами по-Тъп от Фуста
и простак без Ф
надявам се Фанарата на менталното ти ако,
да не надхвърля Юлиния нос
Цървул-Фръцвул
не ми е интересна Шлаката, която образуваш в блога
у цял свят пропорцията е заразени/летални
ти ако смяташ, че Русия е анклаФ,
у демократичния сФят и тепърва вируса
като АЧС през брезовая роща,
значи, че не си само Тъп, ами по-Тъп от Фуста
и простак без Ф
надявам се Фанарата на менталното ти ако,
да не надхвърля Юлиния нос
Цървул-Фръцвул
ФФФа Фа Фа Фа
КазФФФам бе, ФФФиртуален ФФФмелчаФФФо. КазФФФам, че ти можеФФФ да гоФФФориш много ФФФмело само из заФФФ ФФФиртуалната си миФФФа дупФФФица ФФФ която ФФФи се ФФФкрил като пълен таФФФак.
Аз, предстаФФФи ФФФи, мноФФФо добФФФре ФФФнам как ФФФе даФФФат статиФФФтиките по сФФФета. ФФФсе пак аФФФ съм граФФФданин на сФФФета, а ти от ФФФелото руФФФенско ФФФкоро не ФФФи мръдФФФнал. ОткаФФФ изчеФФФна ФФФлака "БелияФФФ ДунаФФФ" не ФФФи мръФФФнал.
Но, ФФФиФФФи, нали не ФФФи забраФФФил ФФФремето, преФФФ коеФФФо и ФФФ България ФФФтатиФФФтиките бяФФФа толкоФФФа ФФФярни, колФФФкото поФФФеляФФФаФФФе ПартияФФФФта, а не реалноФФФта?
Е, акоФФФ не ФФФнаеш, тоФФФа ФФФреме никогаФФФ не си е отиФФФало ФФФ РуФФФията ФФФи.
ТакаФФФ, чеФФФФ, ФФФелсФФФки чеФФФльо...
ГЕТМАНС1 написа:
... ТЪЙ Е ТО ... КОТО НЕ ПОНЕСОХТЕ ОТГОВОРНОСТТА ЗА ОНЕЗИ ГОДИНИ
... То оставаше и за наема да не внасяш ... а другото го рлазправяй на оня дето клати гората
АБЕ ЩО ЗАБРАВИ РУСЕНСКАТА МЕТАНСТАНЦИЯ ... МАКАР, ЧЕ МЕН ПОВЕЧЕ МЕ ВЪЛНУВА КОГА И КАК Я ПОСТРОИ
getmans1 написа:
АБЕ ЩО ЗАБРАВИ РУСЕНСКАТА МЕТАНСТАНЦИЯ ... МАКАР, ЧЕ МЕН ПОВЕЧЕ МЕ ВЪЛНУВА КОГА И КАК Я ПОСТРОИ
На мен пък не ми дреме кога я е построил и дали ФФФъобще я има.
А е така, защото просто ЗНАМ.
Поляците... Га праили мезонето в околовръЗ на БЧКто, товааа - НДКто... Зели, че без да искат... Така от уважение и кумова срама... Дигнале и една метан станция у дФФФора.
И понеже надзора погнал таФФФака, без да се съобрази, че е генералФФФки такъФФФ, та ФФФенци ФФФзел и я откарал у Русе, ПърФФФяторът да му я пази.
Е как как я е откарал? С "Москвича"!
Той "Тойота РАФФФ" (4х4, с "баФФФни") бие по проходимост, та няма една метанстанция да откара до Русе. Без път, ей така, напряко през Балкана ще я откара като стой та гледай.
ПС, цитат:
vencivaleri1951 написа:
...
Изкарвам нещо и от работа, като поне половината обявявам.
Изкарвам нещо и от работа, като поне половината обявявам.
За това колко е данъкът в/у наем от 4К лева месечно, Венци, няма да те питам, защото ми е жал, че ще ФФФземе да се объркаш и да кажеш някоя униКАЛна глупоФФФ.
Само така да те попитам: Как тоФФФа ти говорене за внасяне на данъчни задължения ПОНЕ В/У ПОЛОВИНАТА ОБЯВЕНА... Тоест, ПОЛОВИНАТА ПРИКРИТА, което е ИЗМАМА и ИКОНОМИЧЕСКО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ спрямо Държавата... Ти докарФФФа онзи контингент сериозни хора, които ти поверяват финансите си?
Да не бъркаш за контингента, ей?
А и човек, който се ФФФали, че се облага само в/у "поне половината", тоест, останалата казахме скрива и затова сме на този хал (тук, в Нидерландия, ако те ФФФанат - не само отиваш ФФФ затвора, а после до живот не можеш да упражняваш търговска или друг вид бизнес-дейност)... Та такъв човек някои праскат за интелигент? Ами предпочитам като глупак да си плащам всички задължения към Държавата, защото ако е така с всички - ще гоним Германия и Швейцария.
С такива като ФФФенци - ще гоним Никарагуа и ЗимбабФФФе.
Не показФФФайте на ФФФенци манталитета - той сам го праФФФи отлично.
Просто трябФФФа да стоите на брега на реката и да наблюдаФФФате изяФФФите му.
И този ми говори за Чест и Достойнство?
За Клиенти и Приятели от сой?
Дали така е възпитавал и децата си?
ПФУ!
През 90те в началото, когато нямах работа, учих за заклет счетоводител и се ловех с неща които наистина не ми бяха работа, съпругата ми от необходимост припечелваше и в полицията-педагогическата стая. Правеше го освен за пари и с много хъс. От нея чух, че генетично предопределения за престъпник в голяма степен е възможно и да стане добър полицай. Може би не са точните думи, но смисълът е този.
Не се правя на мъж, аз съм такъв. Защо смяташ, че като си бил пушечно месо или бияч на заплата си по мъж от един непретенциозен счетоводител, който може да си позволи да летува с кучетата си например в Слънчев ден? Ами колегите ми /щото имам и такъв момент/ охранители там бяха до един твои колеги. Грижеха се и за домашните любимци. Не го казвам с пренебрежение-работа , като работа-зършилсъм я и аз, но представите на Вашата група за мъжкарство е малко нефелна. Хайде да се бием пред "Тетевен" и ако не искаш си "Путин" Казах ти преди време, че Вие се кефите на времето в което престижни са не ордените , а ордерите. Не аз, ти се кефиш на това време, време което скопи вашего брата. И какво мислиш, че ми " причиняваш" като повтаряш непрекъснато , че съм счетоводител? Ето ще те излъжа за нещо...Ами в период на безвремие и безработица, изхвърлен от МВР като шеф на ЦСБОБ работи за мен и при това добре работи. После ще ти стане Главен секретар
Досещаш се за кого говоря най-вероятно. Умен, кадърен мъж, но извън полицията безпомощен беше тогава. И повечето сте такива. Той мисля , че нещо техническо беше завършил, но само за мемоарите му-казаха ми , че пише. А счетоводството е занаят. А занаята е комат. А от комата по високо няма.
цитирайНе се правя на мъж, аз съм такъв. Защо смяташ, че като си бил пушечно месо или бияч на заплата си по мъж от един непретенциозен счетоводител, който може да си позволи да летува с кучетата си например в Слънчев ден? Ами колегите ми /щото имам и такъв момент/ охранители там бяха до един твои колеги. Грижеха се и за домашните любимци. Не го казвам с пренебрежение-работа , като работа-зършилсъм я и аз, но представите на Вашата група за мъжкарство е малко нефелна. Хайде да се бием пред "Тетевен" и ако не искаш си "Путин" Казах ти преди време, че Вие се кефите на времето в което престижни са не ордените , а ордерите. Не аз, ти се кефиш на това време, време което скопи вашего брата. И какво мислиш, че ми " причиняваш" като повтаряш непрекъснато , че съм счетоводител? Ето ще те излъжа за нещо...Ами в период на безвремие и безработица, изхвърлен от МВР като шеф на ЦСБОБ работи за мен и при това добре работи. После ще ти стане Главен секретар
Досещаш се за кого говоря най-вероятно. Умен, кадърен мъж, но извън полицията безпомощен беше тогава. И повечето сте такива. Той мисля , че нещо техническо беше завършил, но само за мемоарите му-казаха ми , че пише. А счетоводството е занаят. А занаята е комат. А от комата по високо няма.
get написа:
Венци наместо ДА ПИШЕШ ТРАКТАТИ ЗА "ВОДЕНЕ НА БОЯ" - с което да "доказваш", своята МАРКСИСТКА НЕОБОРИМОСТ ... Шъ ли ти стигне куража и акъла да разбереш - Какво се крие в думите на Стоименов?
- Тъй като и аз не съм от "кротките" - признавам истината в тези слова ... Която за смотльовците(поради ПРИВЕЛИГИРОВАНИЯТ им произход ) е НЕПОСТИЖИМА :))) ?!
vencivaleri1951 написа:
Пред Гетьо милиционера и син на ремсист, както каза един път изпаднал в откровение.
Венци наместо ДА ПИШЕШ ТРАКТАТИ ЗА "ВОДЕНЕ НА БОЯ" - с което да "доказваш", своята МАРКСИСТКА НЕОБОРИМОСТ ... Шъ ли ти стигне куража и акъла да разбереш - Какво се крие в думите на Стоименов?
starforlife написа:
На бой герой няма. Въпросът е дали можеш да носиш.
На бой герой няма. Въпросът е дали можеш да носиш.
- Тъй като и аз не съм от "кротките" - признавам истината в тези слова ... Която за смотльовците(поради ПРИВЕЛИГИРОВАНИЯТ им произход ) е НЕПОСТИЖИМА :))) ?!
vencivaleri1951 написа:
Каква отговорност да поема пред Гетьо милиционера и син на ремсист...
Уф, да кажа и аз, че да си ремсист едва ли е било нелегално, особено пък в сравнение с партизанин, което във всяка правова държава е равносилно на терорист или въоръжен бандит - враг на държавата и народа й. Бат Венцо, ти явно още поддържаш представата за България, в която законността и правовия ред се определят не от българските закони, а от решенията в Москва.
мистър Холивуд "Два пъти намушкван с нож, един раняван от куршум"
Хорейшио у бойно облекло на ДАНС
какъФ шпиьон!
и за капак се жалва в нета
година и половина проебан от охранителната фирма
дето е бил под прикритие на ползу роду
цитирайХорейшио у бойно облекло на ДАНС
какъФ шпиьон!
и за капак се жалва в нета
година и половина проебан от охранителната фирма
дето е бил под прикритие на ползу роду
36.
get -
До 33. vencivaleri1951 - Бе човеко КОГА СЪМ КАЗАЛ ЗА ТЕБ ПЕРСОНАЛНО - АЗ ТЕ МРАЗЯ?
18.04.2020 22:18
18.04.2020 22:18
vencivaleri1951 написа:
През 90те в началото, когато нямах работа, учих за заклет счетоводител и се ловех с неща които наистина не ми бяха работа, съпругата ми от необходимост припечелваше и в полицията-педагогическата стая. Правеше го освен за пари и с много хъс. От нея чух, че генетично предопределения за престъпник в голяма степен е възможно и да стане добър полицай. Може би не са точните думи, но смисълът е този.
Не се правя на мъж, аз съм такъв. Защо смяташ, че като си бил пушечно месо или бияч на заплата си по мъж от един непретенциозен счетоводител, който може да си позволи да летува с кучетата си например в Слънчев ден? Ами колегите ми /щото имам и такъв момент/ охранители там бяха до един твои колеги. Грижеха се и за домашните любимци. Не го казвам с пренебрежение-работа , като работа-зършилсъм я и аз, но представите на Вашата група за мъжкарство е малко нефелна. Хайде да се бием пред "Тетевен" и ако не искаш си "Путин" Казах ти преди време, че Вие се кефите на времето в което престижни са не ордените , а ордерите. Не аз, ти се кефиш на това време, време което скопи вашего брата.
...
Умен, кадърен мъж, но извън полицията безпомощен беше тогава. И повечето сте такива. Той мисля , че нещо техническо беше завършил, но само за мемоарите му-казаха ми , че пише. А счетоводството е занаят. А занаята е комат. А от комата по високо няма.
Не се правя на мъж, аз съм такъв. Защо смяташ, че като си бил пушечно месо или бияч на заплата си по мъж от един непретенциозен счетоводител, който може да си позволи да летува с кучетата си например в Слънчев ден? Ами колегите ми /щото имам и такъв момент/ охранители там бяха до един твои колеги. Грижеха се и за домашните любимци. Не го казвам с пренебрежение-работа , като работа-зършилсъм я и аз, но представите на Вашата група за мъжкарство е малко нефелна. Хайде да се бием пред "Тетевен" и ако не искаш си "Путин" Казах ти преди време, че Вие се кефите на времето в което престижни са не ордените , а ордерите. Не аз, ти се кефиш на това време, време което скопи вашего брата.
...
Умен, кадърен мъж, но извън полицията безпомощен беше тогава. И повечето сте такива. Той мисля , че нещо техническо беше завършил, но само за мемоарите му-казаха ми , че пише. А счетоводството е занаят. А занаята е комат. А от комата по високо няма.
- Не теб А КОМУНИЗМА С НЕГОВИТЕ КУХИ, БЕЗ ПОКРИТИЕ ДОГМИ МРАЗЯ ?
ВТОРО: Когато ГОВОРЯ С ТЕБ ЗА КОМУНИЗЪМ И СОЦИАЛИЗЪМ - ГОВОРЯ КАТО ПОЛИТИК ... А Ти? - започваш да ми отговаряш НЕЩА В ДУХ: "Искрено и лично" ... Това СА НЕЩА не за РАЗДЕЛ-ПОЛИТИКА а за ЛИЧНИ ДНЕВНИЦИ?!
Спорът ми с теб НЕ Е НА ОСНОВАТА - НЕПРИЕМАНЕ НА ТЕБ КАТО ЛИЧНОСТ ... А НЕПРИЕМАНЕ ЛИПСАТА НА МОРАЛ и НРАВСТВЕНОСТ - ТОТАЛНО УВРЕДЕНИ ОТ ... от ИДЕОЛОГИЧЕСКИТЕ (тъп)ИЗМИ ... На Маркс-Енгелс-Ленин-Сталин ... останалата им КОМПАНИЯ-СВОЛОЧ !
Проповядваща НЕ СЪЗИДАНИЕ - А РАЗРУШЕНИЕ ... и по този начин, сътрудничещи си с ИСТИНСКИТЕ ГОСПОДАРИ НА СВЕТА ?!
... Не, не си ПУТИН и онзи дето ни ПОКАНИ и в последният момент ОТМЕТНА също не е ПУТИН ... ВИЕ СТЕ СМРАДЛИВИ путки и то КУРВЕНСКИ ...
цитирайЛЪЖЕЦА, ПОДЛЕЦА И КЛЕВЕТНИКА - vencivaleri1951 написа:
Хайде да се бием пред "Тетевен" и ако не искаш си "Путин"
getmans1 написа:
онзи дето ни ПОКАНИ
ти на "ела да ти навра греблото" покана ли му викаш
шото аз му викам голо гребло за глупак..
я кажи нещо за путката кортана, миюзикгърл и ангри..
39.
get -
До 34. vmir - Любомире, своеобразното "адвокатстване в моя защита", не е коректно - Поради ?
18.04.2020 22:51
18.04.2020 22:51
анонимен написа:
Уф, да кажа и аз, че да си ремсист едва ли е било нелегално, особено пък в сравнение с партизанин, което във всяка правова държава е равносилно на терорист или въоръжен бандит - враг на държавата и народа й. Бат Венцо, ти явно ... от решенията в Москва.
vencivaleri1951 написа:
Каква отговорност да поема пред Гетьо милиционера и син на ремсист...
Уф, да кажа и аз, че да си ремсист едва ли е било нелегално, особено пък в сравнение с партизанин, което във всяка правова държава е равносилно на терорист или въоръжен бандит - враг на държавата и народа й. Бат Венцо, ти явно ... от решенията в Москва.
Баща ми, да действително е бил ремсист! Става такъв след Балванската битка, на Габровско-севлиевския отряд ... и една сцена на човешко насилие-падение от садист-примитив в униформа ... убил едно гимназистче, при обстоятелства които са били двусмислени - е ли е било виновно момчето!? - Но?
Излизайки от СУБЕКТИВИЗМА НА ЛИЧНИТЕ ПРЕЖИВЯВАНИЯ - после сме коментирали нещата в ОБЩОДЪРЖАВНО ФИЛОСОФСКИ ПЛАН-СМИСЪЛ?
Самият той анализирайки нещата е правил извода, че ВСЛЕДСТВИЕ ВКАРВАНЕТО НИ ПРЯКО ВОЛЯТА, ВЪВ ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА - Това довежда ДО ЕДНО ТОТАЛНО-ТРАГИЧНО РАЗДЕЛЕНИЕ НА БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО - нещо от вида: Ако не си с мен - си против мен!
Формула ГРОЗНА И АМОРАЛНА - ползвана от ПОЛИТИЧЕСКИ АВАНТЮРИСТИ, както е с едни "болшевики" или идеологически родствените им "фашисти" и нацисти"?
Именно ПРИ ТАКИВА МОМЕНТИ на ДИКТАТУРА И ЗАНИЖЕНО ДЕЙСТВИЕ НА ЗАКОНОСТТА - се явяват и съответните ексцеси - Та?
Та, с "ремсиста" сме спорили ... и като УЗРЯХМЕ ДО ТОВА - ДО КЪДЕ ВОДЯТ ИДЕОЛОГИЧЕСКИТЕ ТЪПИЗМИ ... родителят ми сам направи ИЗВОДА: АМОРАЛНОСТТА И САДИЗМА СЕ ПРОЯВЯВАТ В СРЕДА, ПОЛИТИЗИРАНА ДО СТЕПЕНТА - ПРИ КОЯТО, ПРЕСТАВАТ ДА ДЕЙСТВАТ ПРИСЪЩИТЕ ЗА ЦИВИЛИЗОВАНОСТТА МОРАЛ И НРАВСТВЕНОСТ И?
И започват да действат ЕМОЦИИТЕ И ЧУВСТВАТА - довеждащи с това ЧОВЕК ДА ПАДНЕ ДО НИВОТО НА ЖИВОТНО!?
- Всичко това И ПРЯКО ОТНЕСЕНО КЪМ СПОРОВЕТЕ МИ С МАРКСИСТИТЕ ... СЕ ИЛЮСТРИРА ОТ ТОВА: КАКВА "ТАКТИКА" ИЛИ СОФИСТИЧНИ МОДЕЛИ ПОЛЗВАТ СЪЩИТЕ - ДА ДОВЕДАТ ОПОНЕНТА СИ ДО СЪСТОЯНИЕ "АФЕКТ" С ПОСЛЕДВАЩ ЕФЕКТ - ИРАЦИОНАЛНОСТ В ДЕЙСТВИЕ?
- Такова поведение имат, Нинова, Радев, Руските СМИ и "путинистите" в блога!
... това „ и то КУРВЕНСКИ ...„ е в твоя чест ... И сигурно за това мразиш цитирането ...
Така малко, помалко и лека, полека покри и трите определения като ШОПИНсУМ1951...пфу
цитирайТака малко, помалко и лека, полека покри и трите определения като ШОПИНсУМ1951...пфу
blackpredator написа:
ти на "ела да ти навра греблото" покана ли му викаш
шото аз му викам голо гребло за глупак..
я кажи нещо за путката кортана, миюзикгърл и ангри..
getmans1 написа:
онзи дето ни ПОКАНИ
ти на "ела да ти навра греблото" покана ли му викаш
шото аз му викам голо гребло за глупак..
я кажи нещо за путката кортана, миюзикгърл и ангри..
Гет, никъде не съм споменал баща ти, нито съм имал предвид него или теб. Забележката ми е по отношение на понятията и игнорирането на правния им смисъл. Нищо лично. Реакцията ми е срещу отношението към правовия ред в България и дълбоко недоумявам защо трябва да се чувстваш засегнат, след като ВВ1951 е визирал теб по причина, която далеч не се изчерпва с твоя случай, а аз не съм коментирал нито баща ти, нито теб.
Надявам се, че не оценяваш партизанлъка като върховен начин на самореализация.
цитирайНадявам се, че не оценяваш партизанлъка като върховен начин на самореализация.
Радо, ще поокеанословя, опитвайки се да е по-изчерпателно, но въпреки това по възможност по-кратко по темата, но като страничен "поглед". Тоест, ще коментирам по отношение на ку~вите и пу~ките и понеже горе има колаж на такива, та казах, че ще е по темата.
А иначе, героят на този ми коментар ще е... ЧерноПрдъльоФФФ.
ПървоМ спрямо комплексираната полюция на бъзльото от 35-ти коментар:
Стойенчо... Чедо... Трагедия е, да. Трагедия у простата ти тиква, която:
~ Няма представа как функционира света, за да си мисли, че като работиш у ДАНС (което е коренно различно от това да си агент, ама не е момента да те образовам), та си на лайното кората и всички врати пред теб са летящи. Че една пуйка (В светлината на това, че пуйката се тъпче, а въпросната ти е станало ясно, че я "тъпчеше" американският посланник, който по цял свят и винаги е бил по-силен - като власт говорим - от всички агенти в дадената държава взети заедно. Виж руски да беше - льольо като теб щеше да е - ха ха ха)... Та, една пуйка може да причини много неприятни моменти дори на един работещ в ДАНС човек. Най-малкото, защото пуйката не е човек - ха ха ха - а ако трябва да съм сериозен - при положение, че не знае обстоятелството за "агентуратарлъка" на човека.
Това първо. Сега второ, свързано с края на въпросното първо.
~ Типично по Венцевски, ти се опитваш да манипулираш Читателя, изкривявайки Истината така, както на ку~венския ти манталитет и пу~кенския ти характер им изнася. Имам предвид, че ти дюдюкаш за зародил се конфликт, а не споменаваш развръската, края му. А краят беше, че не само съм си взел "кирливите" 5 хил. лева, а въпросната пуйка яко беше пооскубана от Държавата. Толкова, колкото Венци във фикса ще внасе за цял живот (Казвам го буквално, защото глобите бяха за над 20 хил. лева, а Венци не, че не е супер-бизнесмен, а просто много прикрива и не декларира.) Тоест, и там аз съм... "герой" - ха ха ха. СуперМЕН - хааааа ха ха ха.
~ Хайде малко (комплекси от моя страна - ха ха ха) и за намушкванията и прострелването. Или по-скоро за белезите - тук и сега няма да разказвам как са се случили, но пък ще кажа, че има много по-болезнено нещо, което ми е причинявано. О, неее, не съ мъ е~али, Стойенчо, не. Това е запазено за теб.
Та, Стойенчо, чедо, ти не осъзнаваш защо Мау коментира при теб и ти е "почитателка", но аз съм го казал пределно ясно и това е факт: Въпросната Жена... Която ме "познава" (Кавичките са, защото реално се познаваме и съм писал в каква светлина, но реално не ме познава повече от 20%, ама вие и 2% пък не ме.) от 2008-ма, мисля, че е виждала поне единия белег от намушкване. Белегът, Стойенчо, чедо, е от боен тайвански нож (не, че ти представа си имаш какво е и какви рани причинява) и е такъв, че просто крещи. Защото това оръжие отваря прободна (не порезна) рана над 6 см. ширина, която понеже е и разкъсна странично, не зараства като белег по-тесен от около 1 см. и к цвета на кожата.
Ето, и сега от мен има някаква любопитно-информативна полза. Ха ха ха
Тоест, Стойенчо, чедо, същата, която ти харесваш - ме виждала не само във въпросната бойна екипировка (слязъл този път не от черна лимОзина, а от черен джип с буркан синьо сирене на предното стъкло - ха ха ха), а и поне този белег, който описах също е виждала.
И по казаното дотук като първоМ, Стойенчо, чедо, линк към основната ти кретения, дето я смяташ за доказателство, че съм охранител, а аз без никакъв комплекс и притеснение цял постинг да пуснах и дадох линк къде може да се чете преди години за случващото се - да давам ли?
Както и снимка на въпросния (поне) белег?
Иначе и двете неща можеше с очите си да се убедиш дали са истина във предстоящото второМ.
ВтороМ спрямо 38-ми нов твой жалък опит за манипулация на Читателя.
Стойенчо, чедо, когато "ела да ти навра греблото" е съпроводено с точен ден, час и място, КОИТО ТИ САМИЯТ ОПРЕДЕЛИ, то изоПщо не е това, което се опитваш да изкараш, а си е точно покана.
Покана е и още как!
И само да не бях дошъл - да видиш какво дюдюкане щеше да падне с години как ти мъжкар, а аз/ние с Радо - празнодумни льольовци, на които им дай виртуално да се перчат.
Е... АЗ ДОЙДОХ! РАДО ДОЙДЕ!
А ти стана за смях на целия блог. Факт. И някои постоянно ти напомнят, че НИК-ът ти не трябва да е прееедааатооор, а селско бостанско плашило.
Зная-зная, тролове като пръчката валдореста примерно може да се "припнат" да те защитават с "фина ирония"... Както и ти постоянно ще се опитваш да го изкараш, че било изтролване от твоя страна... Но фактите ще си останат, а те говорят, че ти си един обикновен страхливец, а не мъж, държащ на Думата си, дори и да има опасност да го ступат. Което естествено нямаше да се случи, освен, ако най-"учтиво" не ме предизвикаше с посягане пръв, както се заканваше ТУК. И нямаше да се случи, защото аз знаех, че си една обикновена пу~ка и не бях дошъл да се бия с теб, ФФФиФФФи. А бях дошъл, за да защитя Честта си на Мъж, който е предизвикан от друг МЪ(р)Ш(ляк).
И например не се бях "подготвил" с неща за физическо стълкновение, а с такива за "дискусия": носех например И трудовата си книШка, в която ти не само можеше да видиш парафирано като трудов стаж и период когато е упражнявано правоотношението спрямо ДАНС представи си, а и някои други неприемливи за комплексите ти мои трудови правоотношения. Носех някои мои трудови договори през годините, от които се виждат и други "охранителни" - ха ха ха - фирми, за които съм работил. Носех дипломи и сертификати примерно - все "охранителски" естествено.
...
Така, че, ЧерноПръдлиФФФ СТРАХЛИВЕЦО - опорните точки и всичката си комплексирана логика, знаеш с греблото и буташ. Ама дълбоко буташ. Буташ там, където на нас с Радо щеше да ни навираш греблото. Тоест, у провисналия дърт и страхлиФФФ гъССС.
цитирайА иначе, героят на този ми коментар ще е... ЧерноПрдъльоФФФ.
ПървоМ спрямо комплексираната полюция на бъзльото от 35-ти коментар:
Стойенчо... Чедо... Трагедия е, да. Трагедия у простата ти тиква, която:
~ Няма представа как функционира света, за да си мисли, че като работиш у ДАНС (което е коренно различно от това да си агент, ама не е момента да те образовам), та си на лайното кората и всички врати пред теб са летящи. Че една пуйка (В светлината на това, че пуйката се тъпче, а въпросната ти е станало ясно, че я "тъпчеше" американският посланник, който по цял свят и винаги е бил по-силен - като власт говорим - от всички агенти в дадената държава взети заедно. Виж руски да беше - льольо като теб щеше да е - ха ха ха)... Та, една пуйка може да причини много неприятни моменти дори на един работещ в ДАНС човек. Най-малкото, защото пуйката не е човек - ха ха ха - а ако трябва да съм сериозен - при положение, че не знае обстоятелството за "агентуратарлъка" на човека.
Това първо. Сега второ, свързано с края на въпросното първо.
~ Типично по Венцевски, ти се опитваш да манипулираш Читателя, изкривявайки Истината така, както на ку~венския ти манталитет и пу~кенския ти характер им изнася. Имам предвид, че ти дюдюкаш за зародил се конфликт, а не споменаваш развръската, края му. А краят беше, че не само съм си взел "кирливите" 5 хил. лева, а въпросната пуйка яко беше пооскубана от Държавата. Толкова, колкото Венци във фикса ще внасе за цял живот (Казвам го буквално, защото глобите бяха за над 20 хил. лева, а Венци не, че не е супер-бизнесмен, а просто много прикрива и не декларира.) Тоест, и там аз съм... "герой" - ха ха ха. СуперМЕН - хааааа ха ха ха.
~ Хайде малко (комплекси от моя страна - ха ха ха) и за намушкванията и прострелването. Или по-скоро за белезите - тук и сега няма да разказвам как са се случили, но пък ще кажа, че има много по-болезнено нещо, което ми е причинявано. О, неее, не съ мъ е~али, Стойенчо, не. Това е запазено за теб.
Та, Стойенчо, чедо, ти не осъзнаваш защо Мау коментира при теб и ти е "почитателка", но аз съм го казал пределно ясно и това е факт: Въпросната Жена... Която ме "познава" (Кавичките са, защото реално се познаваме и съм писал в каква светлина, но реално не ме познава повече от 20%, ама вие и 2% пък не ме.) от 2008-ма, мисля, че е виждала поне единия белег от намушкване. Белегът, Стойенчо, чедо, е от боен тайвански нож (не, че ти представа си имаш какво е и какви рани причинява) и е такъв, че просто крещи. Защото това оръжие отваря прободна (не порезна) рана над 6 см. ширина, която понеже е и разкъсна странично, не зараства като белег по-тесен от около 1 см. и к цвета на кожата.
Ето, и сега от мен има някаква любопитно-информативна полза. Ха ха ха
Тоест, Стойенчо, чедо, същата, която ти харесваш - ме виждала не само във въпросната бойна екипировка (слязъл този път не от черна лимОзина, а от черен джип с буркан синьо сирене на предното стъкло - ха ха ха), а и поне този белег, който описах също е виждала.
И по казаното дотук като първоМ, Стойенчо, чедо, линк към основната ти кретения, дето я смяташ за доказателство, че съм охранител, а аз без никакъв комплекс и притеснение цял постинг да пуснах и дадох линк къде може да се чете преди години за случващото се - да давам ли?
Както и снимка на въпросния (поне) белег?
Иначе и двете неща можеше с очите си да се убедиш дали са истина във предстоящото второМ.
ВтороМ спрямо 38-ми нов твой жалък опит за манипулация на Читателя.
Стойенчо, чедо, когато "ела да ти навра греблото" е съпроводено с точен ден, час и място, КОИТО ТИ САМИЯТ ОПРЕДЕЛИ, то изоПщо не е това, което се опитваш да изкараш, а си е точно покана.
Покана е и още как!
И само да не бях дошъл - да видиш какво дюдюкане щеше да падне с години как ти мъжкар, а аз/ние с Радо - празнодумни льольовци, на които им дай виртуално да се перчат.
Е... АЗ ДОЙДОХ! РАДО ДОЙДЕ!
А ти стана за смях на целия блог. Факт. И някои постоянно ти напомнят, че НИК-ът ти не трябва да е прееедааатооор, а селско бостанско плашило.
Зная-зная, тролове като пръчката валдореста примерно може да се "припнат" да те защитават с "фина ирония"... Както и ти постоянно ще се опитваш да го изкараш, че било изтролване от твоя страна... Но фактите ще си останат, а те говорят, че ти си един обикновен страхливец, а не мъж, държащ на Думата си, дори и да има опасност да го ступат. Което естествено нямаше да се случи, освен, ако най-"учтиво" не ме предизвикаше с посягане пръв, както се заканваше ТУК. И нямаше да се случи, защото аз знаех, че си една обикновена пу~ка и не бях дошъл да се бия с теб, ФФФиФФФи. А бях дошъл, за да защитя Честта си на Мъж, който е предизвикан от друг МЪ(р)Ш(ляк).
И например не се бях "подготвил" с неща за физическо стълкновение, а с такива за "дискусия": носех например И трудовата си книШка, в която ти не само можеше да видиш парафирано като трудов стаж и период когато е упражнявано правоотношението спрямо ДАНС представи си, а и някои други неприемливи за комплексите ти мои трудови правоотношения. Носех някои мои трудови договори през годините, от които се виждат и други "охранителни" - ха ха ха - фирми, за които съм работил. Носех дипломи и сертификати примерно - все "охранителски" естествено.
...
Така, че, ЧерноПръдлиФФФ СТРАХЛИВЕЦО - опорните точки и всичката си комплексирана логика, знаеш с греблото и буташ. Ама дълбоко буташ. Буташ там, където на нас с Радо щеше да ни навираш греблото. Тоест, у провисналия дърт и страхлиФФФ гъССС.
43.
starforlife -
Всъщност, ще си позволя да кажа още нещо като финал (от моя страна) по основния ти опит за комплексарско дюдюкане, Стойенчо:
19.04.2020 06:50
19.04.2020 06:50
ПървоМ: Ако ти беше на мое място - не да си работил като работник във фирмата на Орфанидо, а да си бил ВЪНШЕН ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ - и беше направен опит да те завлекат с въпросните 5 хил. лева, то ти щеше като пу~ка, каквато си, да си подвиеш опашката и да пиеш една студена водица.
Хора като мен обаче (прочети отново това, което е написал Гет по отношение на това кой движи света - последното образно казано) се захващат и не само довеждат нещата до нивото да си вземат заработените пари, а помагат на десетки други да направят същото...
и
ВтороМ, като продължение на края на първоМ: Същият аз доведох нещата не само до там фирмата да си получи заслуженото като глоби за куп нарушения от различен характер по отношение на самата дейност... Не само я принудих чрез някои институции (СДВР примерно - пише го там, но ти премълчаваш) да въведе в ред неща, с които ощетяваше пряко или косвено Клиентите си... (А тук вече говорим за хиляди. Тогава.) Но и най-вече ДА ПРЕУСТАНОВИ НЯКОИ ПРАКТИКИ, ОЩЕТЯВАЩИ ПОСТОЯННО ДЪРЖАВАТА С ХИЛЯДИ ЛЕВОВЕ. (Това пък с помощта на Икономическа полиция. Отлично и за това си прочел, но пу~кенският манталитет ти диктува да го премълчаваш пред Читателите.)
Тоест, още повече съм "внесъл във фикса" дори само с този случай от батьо ти Венци.
Или още едно тоест - Гет напълно е прав, че хора като мен движат нещата и ги правят да работят или въдворяват в правилните коловози, а не такива, които укриват данъци като батьо ти Венци.
цитирайХора като мен обаче (прочети отново това, което е написал Гет по отношение на това кой движи света - последното образно казано) се захващат и не само довеждат нещата до нивото да си вземат заработените пари, а помагат на десетки други да направят същото...
и
ВтороМ, като продължение на края на първоМ: Същият аз доведох нещата не само до там фирмата да си получи заслуженото като глоби за куп нарушения от различен характер по отношение на самата дейност... Не само я принудих чрез някои институции (СДВР примерно - пише го там, но ти премълчаваш) да въведе в ред неща, с които ощетяваше пряко или косвено Клиентите си... (А тук вече говорим за хиляди. Тогава.) Но и най-вече ДА ПРЕУСТАНОВИ НЯКОИ ПРАКТИКИ, ОЩЕТЯВАЩИ ПОСТОЯННО ДЪРЖАВАТА С ХИЛЯДИ ЛЕВОВЕ. (Това пък с помощта на Икономическа полиция. Отлично и за това си прочел, но пу~кенският манталитет ти диктува да го премълчаваш пред Читателите.)
Тоест, още повече съм "внесъл във фикса" дори само с този случай от батьо ти Венци.
Или още едно тоест - Гет напълно е прав, че хора като мен движат нещата и ги правят да работят или въдворяват в правилните коловози, а не такива, които укриват данъци като батьо ти Венци.
от цялата ти логорея фанах,
че развръзка се пише със с-
развръСка
да се доведе до знанието,
на неграмотните според теб
Венци и Икономиста..
цитирайче развръзка се пише със с-
развръСка
да се доведе до знанието,
на неграмотните според теб
Венци и Икономиста..
45.
starforlife -
ЛьольоФФФ, ти си ФФФанал ФФФсичко, ама комплеФФФарщината ти не позволяФФФа да го признаеФФФ.
19.04.2020 08:41
19.04.2020 08:41
А иначе: Няма да се изФФФиняФФФам с тоФФФа, че аз пиФФФа с 8 пръФФФта без да гледам клавиаФФФурата и "с" и "з" са блиФФФко.
'Айде заФФФри си ноФФФите опиФФФи да кажеФФФ, че дФФФамата льольоФФФци са по-образоФФФани от мен, заФФФтото особено икономчоФФФ ФФФ сФФФоите краФФФки комеФФФари от по 2-3 ПРОфффТИ (като строеФФФ имам предФФФит) изреФФФения, почти ФФФинаги допуска поне по 2-3 грешки, които си личи, че не са от бързопиФФФ или нещо от сорФФФа, а от ниска езикоФФФа култура.
А ФФФенци е толкоФФФа смеФФФен... Ама толкоФФФа смеФФФен...
Само наФФФример си споФФФни наФФФкоро помоФФФта ти да си попраФФФи томбУлата.
Е, яФФФно за раФФФлика от теб, аФФФ не търФФФя елементаФФФно дюдюФФФане с такиФФФа дребоФФФии - ФФФсеки моФФФе да ФФФгреФФФи по най-разФФФични приФФФини.
ФФФъпросът е, че ти като малко деФФФе се радФФФаш когато ФФФ дъъъъълги каФФФо обем и моноФФФо като брой коментаФФФи, отФФФриеш една греФФФчица се ФФФе подмокриФФФ, а на онеФФФи геФФФките са тотаФФФни и поФФФтоянни.
Така, че, льольоФФФ: ФФФАни се за дреФФФното пиФФФле и ФФФе удаФФФи ФФФ дуФФФара.
цитирай'Айде заФФФри си ноФФФите опиФФФи да кажеФФФ, че дФФФамата льольоФФФци са по-образоФФФани от мен, заФФФтото особено икономчоФФФ ФФФ сФФФоите краФФФки комеФФФари от по 2-3 ПРОфффТИ (като строеФФФ имам предФФФит) изреФФФения, почти ФФФинаги допуска поне по 2-3 грешки, които си личи, че не са от бързопиФФФ или нещо от сорФФФа, а от ниска езикоФФФа култура.
А ФФФенци е толкоФФФа смеФФФен... Ама толкоФФФа смеФФФен...
Само наФФФример си споФФФни наФФФкоро помоФФФта ти да си попраФФФи томбУлата.
Е, яФФФно за раФФФлика от теб, аФФФ не търФФФя елементаФФФно дюдюФФФане с такиФФФа дребоФФФии - ФФФсеки моФФФе да ФФФгреФФФи по най-разФФФични приФФФини.
ФФФъпросът е, че ти като малко деФФФе се радФФФаш когато ФФФ дъъъъълги каФФФо обем и моноФФФо като брой коментаФФФи, отФФФриеш една греФФФчица се ФФФе подмокриФФФ, а на онеФФФи геФФФките са тотаФФФни и поФФФтоянни.
Така, че, льольоФФФ: ФФФАни се за дреФФФното пиФФФле и ФФФе удаФФФи ФФФ дуФФФара.
Най-леФФФно мога да попраФФФя греФФФката и да ти иФФФтрия коментаФФФа, нали? Ама заФФФто да го праФФФя? - Само ФФФие ФФФте беФФФгреФФФни, ниФФФТо, че ФФФте пълни нагремоФФФници.
ТоФФФа пърФФФо.
ФФФторо: Ти не падаФФФ по-доФФФу от ФФФъпросните неграмоФФФници, заФФФтото и ти се чиФФФлиш към тяФФФ. 'Айде не ме каФФФай да показФФФам оФФФобено с членоФФФете колко си изпраФФФнен.
Да не гоФФФорим, че моФФФа да покаФФФа твои оФФФити за такаФФФа, като настояФФФтата ти, "ФФФина ироФФФия" спряФФФо мен, при кояФФФо допуФФФкаш греФФФки ФФФ самия ироФФФичен и поучаФФФащ коФФФентар. Което ФФФече е ФФФсеФФФно.
цитирайТоФФФа пърФФФо.
ФФФторо: Ти не падаФФФ по-доФФФу от ФФФъпросните неграмоФФФници, заФФФтото и ти се чиФФФлиш към тяФФФ. 'Айде не ме каФФФай да показФФФам оФФФобено с членоФФФете колко си изпраФФФнен.
Да не гоФФФорим, че моФФФа да покаФФФа твои оФФФити за такаФФФа, като настояФФФтата ти, "ФФФина ироФФФия" спряФФФо мен, при кояФФФо допуФФФкаш греФФФки ФФФ самия ироФФФичен и поучаФФФащ коФФФентар. Което ФФФече е ФФФсеФФФно.
Търсене
Блогрол
1. Украйна налага забрани за руски книги и музика - I-ва част
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част