Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2020 07:07 - чОрОлик, чоролик ... дрЪти тартюфели обсъждат твоя НИК ... чурулик, чурулик ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 739 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 03.05.2020 08:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                   ... ИЗСУЛИХ СЕ ОТ КАРАНТИНАТА И СТАНАХ ... Д-р ДУЛИТЪЛ
                        / прозаично и в стихотворна форма, но само проформа /  

                                А, на село трева и бурени до колене леле, мале,
                              че и бурени до рамене и фтички-птички без брой. 
                         Ситуацията обаче е вече отработвана косачка, фреза
                         и бръм-бръм цели три деня ... и бахчата вече е готова.

                          Тогава седнах на сянка и на рамото ми кацна птичка ...
                            малка, малка птичка-фтичка и на уше ми зачурулика;

                    „Чoролик-чурулик, дрЪти татюфели обсъждат твоя НИК„
                         „МАЙНАТА ИМ„ - отговорих аз и махнах досадно с ръка.

                                „ДА ВЪРВЯТ НА ПтИЧКИТЕ СИ ТРАЛАЛАЙНА
                                 И НЕКА, НЕКА КАРАТ СВОТИТЕ ГЬОТеЛАЙНА.„


                                       И настана тя, една природна веселба,
                              и без майтап кото си заспивах две лястовички
                                  кацнали на пирони забити в старата греда,
                                 кой знае от кога и ми цвърчаха ... дорде заспя.

                             А, когато с джезвето задрънках да си правя кафе
                                пак в дядовата одая влетяхя лястовички две ...
                             Но, след няколко дена там със мен ще бъде и ТОЙ,
                          „итинският владетел„ на тоз имот КОТАРАКА ЧОЧО
                        ... и в природа ще настъпи ред ... всеки ще знае мястото

                             
А, Д-р  Дулитъл ще стане и спасител- помирител
                             и в двора джандарин, за всеки случай ... че мир да има.

                                / и моля, не пренебрегвайте музикалният поздрав /







Гласувай:
3



1. getmans1 - Чи тъй де, аз си знам, че „ getmans1 „ е ...
03.05.2020 10:15
Чи тъй де, аз си знам, че „ getmans1 „ е грешка и си го знам от самото начало но и си го оставих ... за бъзик към един авер ... а че то има и други странни НИКове из НЕТа ... кой не го знае
Който го е интерисувало КАК СЕ СЛУЧИЛО ТАКА съм го обяснявал ...
То когато човек иска да се заяжда, за него спирка няма и примера е „get'' - ми то това толкова си прилича на инициали, че да търсиш в това някакъв смисъл си е направо амсалащина от всякъде ...

Тия „мили„ деденца де са се заяли най-им приляга инфантилната закачка от „Таралежите се раждат без бодли„ ... „Пешка, пошка майка ти кокошка а бащати е петел, че много е дебел„
Много тарикатски звучи нали, ... да, ама тарикатско е за 6-7-8 годишни дечица НО-ооо за 60-70-80 годишни вече си е ДИАГНОЗА.
цитирай
2. get - :))). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
03.05.2020 16:00
:))) .......................
Добрый доктор Айболит!
Он под деревом сидит.
Приходи к нему лечиться
И корова, и волчица,
И жучок, и червячок,
И медведица!

Всех излечит, исцелит
Добрый доктор Айболит!
...
Вот и Гиппо, вот и Попо,
Гиппо-попо, Гиппо-попо!
Вот идёт Гиппопотам.
Он идёт от Занзибара,
Он идёт к Килиманджаро —
И кричит он, и поёт он:
«Слава, слава Айболиту!
Слава добрым докторам!»
:))) ... :)))

Питали на времето Питър Бота:Кво имате против "черните"?
На което ПБ откровенно: Напалм!
Питали Get, по подобен проблем! Какво имате "срещу фунгии".
Най-добрият "фунгицид" е просто - Смя-ях! - отговорил им Той :))) !

цитирай
3. getmans1 - ДО - 2. get - :))). . . . .
03.05.2020 18:03
ГЕТ, аз едва вчера го прочетох „тоа бисер„ и то, съвсем случайно ... аз на село си бях само с таблета и ако си ползвал знаеш как при тях дисплея прескача и понякога искаш да отвориш едно а се отваря нещо друго ... че така стана иначе щях да си остана в невидение во веки-веков, че аз такива противни тартюфели ги не броя за живи ... и в двамата съм видял най-противното за един човек - предателството
цитирай
4. get - До 3. getmans1 - То, пиесата е двуактна:)) Почна с дядо Стьопа, в "първо действие"(от предходен пост+коментари) и приключи ... ?
03.05.2020 20:41
getmans1 написа:
ГЕТ, аз едва вчера го прочетох „тоа бисер„ и то, съвсем случайно ... аз на село си бях само с таблета и ако си ползвал знаеш как при тях дисплея прескача и понякога искаш да отвориш едно а се отваря нещо друго ... че така стана иначе щях да си остана в невидение во веки-веков, че аз такива противни тартюфели ги не броя за живи ... и в двамата съм видял най-противното за един човек - предателството


... с настоящият, който си прочел :))) ?

- Ще ползвам писаното от един руснак по въпроса:

"Глупец боится глупости,
Что выдаст в нём глупца,
И прячет свои глупости
Под маской мудреца.

Он выдаёт за мудрость их,
И тычет ею в нос,
А прочие премудрости
Словесный всё понос."
цитирай
5. getmans1 - ДО - 4. get - До 3. getmans1 - То, пиесата е двуактна:)) Почна с дядо Стьопа, в "първо действие"(от предходен пост+коментари) и приключи ... ?
03.05.2020 21:48
Да-ааа, типично за него е ... пише с обиди и ругатни единствено да си начеше крастата ... все ще се намери ПОСТОЛ ДА ВЛЕЗЕ, Юлия или Лассата ... всичко друго и отгоре е БОНУС
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6051812
Постинги: 2726
Коментари: 26374
Гласове: 9598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031