Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2020 08:39 - Имам една идея ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2726 Коментари: 29 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                          .....

                             ЧУДЕСТНА ИДЕЯ,

                   ТОАЛЕТНА ХАРТИЯ ЗА УСТА.

                  ГОЛЯМА НУЖДА ИМА ОТ НЕЯ,

                     В НАШАТА МАЛКА СТРАНА.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Някой си рекъл;„Социализма не се ...
21.05.2020 09:12
Някой си рекъл;
„Социализма не се нуждае от пари а от идеи.„
„Да, бе да.„ - рекъл БлогоФият ЦОЦиалист - „А, ПАРИТЕ-Е-Е ... Кой ще даде париТЕ на бедните, пенсионерите, безработните .... ГЕРБ пари не дава.„

На Библейският герой му била нужна кърпа, че измил си ръцете, на Блоговият ЦОЦалист ще му требе „тоалетна хартия за уста„ че се иказал
цитирай
2. starforlife - Радо, добро утро.
21.05.2020 09:29
Наминавам набързо и казвам, че това за идеите като по-нужни от парите (за каквото и да е) е абсолютна глупост.
Да обяснявам ли защо?
Хайде изчезвам, че лимОзина идва да ме вземе, а като се прибера по обед...
цитирай
3. get - До 1. getmans1 - Аркадаш то той народът ни го е казал - като ЦОЦ(ка)СОЦИАЛИСТИТЕ?
21.05.2020 09:57
getmans1 написа:
Някой си рекъл;
„Социализма не се нуждае от пари а от идеи.„
„Да, бе да.„ - рекъл БлогоФият ЦОЦиалист - „А, ПАРИТЕ-Е-Е ... Кой ще даде париТЕ на бедните, пенсионерите, безработните .... ГЕРБ пари не дава.„

На Библейският герой му била нужна кърпа, че измил си ръцете, на Блоговият ЦОЦалист ще му требе „тоалетна хартия за уста„ че се иказал


- Прикани калпавото на работа - то да ти даде акъл.
цитирай
4. blackpredator - Гетьо,
21.05.2020 10:20
то пък Брюксел забелязал, че съдебната ни реформа е на тоалетна хартия
да земат да напишат фчера, че "В страната са забелязани слабости,
които са характерни предимно за държави от Третия свят."

цоциалисти..
цитирай
5. vencivaleri1951 - Мен повече ме разтревожи друга класацив
21.05.2020 11:36
Отново печално лидерство - изследване , което подрежда България като лидер по употреба на алкохол и лека дрога във възрастовата група между 11 и 15 години. От една страна ниска раждаемост, от друга сериозен процент от децата подвластни на упойващи средства.
Или както прочетох наскоро:
,,Като погледна Витоша , ми се иска да цитирам Яворов, като погледна Парламент и министри ми се иска да цитирам Стоичков...

И понеже става дума за пари, нека погледнем и от друг ъгъл на този,, особен вид стока/
Две папироси с коноп се продаваха за 10 - 12 рубли/15 долара/
Да вземат двама по доза Валиум , Малко повече.
За 12 рубли двама души можеха да отидат на представление или спортна среща, а след това да вечерят , плюс бутилка вино.

Днес да се надрусат двама в Русия са необходими
пак 15-20 долара, но за представление и ресторант на двама души 10 пъти повече.
И като не ти стигат парите за градивното, прибягваш до ерзаца

quote=blackpredator]то пък Брюксел забелязал, че съдебната ни реформа е на тоалетна хартия
да земат да напишат фчера, че "В страната са забелязани слабости,
които са характерни предимно за държави от Третия свят."

цоциалисти..[/quote]
цитирай
6. vmir - Аз съм непоколебимо "ЗА".
21.05.2020 11:50
Дори мисля, че е подходяща и съществуващата тоалетна хартия, просто трябва да се гласува закон рулото да се носи на връвчица под врата и да бъде задължително за индивиди с чести и неудържими позиви за словоизвержения или установена голяма нужда от комуникационна карантина.

Освен това, не е правилно някои хора да разпръскват словесни екскременти без дори да хигиенизират комуникационния си орган, защото това вече преминава в категорията "нелоялна конкуренция".
цитирай
7. getmans1 - . . . Ъм, чи нали това говорих вчера ...
21.05.2020 13:30
... Ъм,чи нали това говорих вчера бе, ... и за туй е този пост, за празните приказки
А, съда си е хубав само кога Ленчето осъди БОКО и кога оневини Масларова на пример ...


blackpredator написа:
то пък Брюксел забелязал, че съдебната ни реформа е на тоалетна хартия
да земат да напишат фчера, че "В страната са забелязани слабости,
които са характерни предимно за държави от Третия свят."

цоциалисти..

цитирай
8. getmans1 - . . . Та като ще цитираме вицове, да ...
21.05.2020 13:38
... Та като ще цитираме вицове, да цитирам и аз един;
„ЛОША РАБОТО Е, ЦЯЛА НОЩ ДА СЪНУВАШ А НА СУТРИНТА НИЩО ДА НЕ ПОМНИШ ... ТОВА САМО В БЪЛГАРИЯ ГО ИМА. ... СЪСИПАХА Я ТАЯ ДЪРЖАВА, ЕЙ СЪСИПАХА Я.


vencivaleri1951 написа:
Отново печално лидерство - изследване , което подрежда България като лидер по употреба на алкохол и лека дрога във възрастовата група между 11 и 15 години. От една страна ниска раждаемост, от друга сериозен процент от децата подвластни на упойващи средства.
Или както прочетох наскоро:
,,Като погледна Витоша , ми се иска да цитирам Яворов, като погледна Парламент и министри ми се иска да цитирам Стоичков...

И понеже става дума за пари, нека погледнем и от друг ъгъл на този,, особен вид стока/
Две папироси с коноп се продаваха за 10 - 12 рубли/15 долара/
Да вземат двама по доза Валиум , Малко повече.
За 12 рубли двама души можеха да отидат на представление или спортна среща, а след това да вечерят , плюс бутилка вино.

Днес да се надрусат двама в Русия са необходими
пак 15-20 долара, но за представление и ресторант на двама души 10 пъти повече.
И като не ти стигат парите за градивното, прибягваш до ерзаца


... А, ВЪПРОСА Е, КОЙ ДА ДАДЕ ПАРИТЕ ЛИ ... НАЛИ

цитирай
9. getmans1 - . . . А ми, добри, даже много добри ...
21.05.2020 14:26
... А ми, добри, даже много добри предложения правиш ... давай да събираме екип и да патентоваме...

анонимен написа:
Дори мисля, че е подходяща и съществуващата тоалетна хартия, просто трябва да се гласува закон рулото да се носи на връвчица под врата и да бъде задължително за индивиди с чести и неудържими позиви за словоизвержения или установена голяма нужда от комуникационна карантина.

Освен това, не е правилно някои хора да разпръскват словесни екскременти без дори да хигиенизират комуникационния си орган, защото това вече преминава в категорията "нелоялна конкуренция".

цитирай
10. getmans1 - Някой си рекъл; „Социализма не се ...
21.05.2020 14:29
get написа:
getmans1 написа:
Някой си рекъл;
„Социализма не се нуждае от пари а от идеи.„
„Да, бе да.„ - рекъл БлогоФият ЦОЦиалист - „А, ПАРИТЕ-Е-Е ... Кой ще даде париТЕ на бедните, пенсионерите, безработните .... ГЕРБ пари не дава.„

На Библейският герой му била нужна кърпа, че измил си ръцете, на Блоговият ЦОЦалист ще му требе „тоалетна хартия за уста„ че се иказал


- Прикани калпавото на работа - то да ти даде акъл.


... Не само акъл ГЕТ, АМИ КАКВИ СПОМЕНИ, ЧЕ И ПОУЧИТЕЛНИ СЛУЧКИ ... ЩЕ ЧУЕШ
цитирай
11. getmans1 - . . . А-а, ти си работи, работи и не му ...
21.05.2020 14:35
... А-а, ти си работи, работи и не му мисли ... цоциалистите само това чакат някой друг да искара парите, че само с пари социализам ... я, виж КИТАЙ, СВ.СОРЕЯ ЧЕ И ДРУГИ.


starforlife написа:
Наминавам набързо и казвам, че това за идеите като по-нужни от парите (за каквото и да е) е абсолютна глупост.
Да обяснявам ли защо?
Хайде изчезвам, че лимОзина идва да ме вземе, а като се прибера по обед...

цитирай
12. vencivaleri1951 - Оооо....то цялата работа я свършили подполковнижите
21.05.2020 15:51
И аз да задам въпрос на вечно питащия.
При соца, най-вероятно си си купил жилище.
Възможно е и СЕПа ни във Варна да го е строил-% за МВР от всеки блок заделяха. Ако си нямал пари от тате си теглил заем с един процент лихва и никакви такси и никаква ипотека. Дали са ти го само срещу документ от касиера за заплатата. Бил си да кажем капитан
Въпросът ми е:
Как средностатистическия днес капитан би получил само срещу документ за заплатата си средства с които да закупи нормално семейно жилище.
И колко офицери от УБО ставаха килъри при соца. Въпросите май станаха два?





quote=get]
getmans1 написа:
Някой си рекъл;
„Социализма не се нуждае от пари а от идеи.„
„Да, бе да.„ - рекъл БлогоФият ЦОЦиалист - „А, ПАРИТЕ-Е-Е ... Кой ще даде париТЕ на бедните, пенсионерите, безработните .... ГЕРБ пари не дава.„

На Библейският герой му била нужна кърпа, че измил си ръцете, на Блоговият ЦОЦалист ще му требе „тоалетна хартия за уста„ че се иказал


- Прикани калпавото на работа - то да ти даде акъл.[/quote]
цитирай
13. get - До 12. vencivaleri1951 - Венци много сложно ти е питането - което правиш опит да формулираш :))
21.05.2020 18:57
vencivaleri1951 написа:
И аз да задам въпрос на вечно питащия.
При соца, най-вероятно си си купил жилище.
Възможно е и СЕПа ни във Варна да го е строил-% за МВР от всеки блок заделяха. Ако си нямал пари от тате си теглил заем с един процент лихва и никакви такси и никаква ипотека. Дали са ти го само срещу документ от касиера за заплатата. Бил си да кажем капитан
Въпросът ми е:
Как средностатистическия днес капитан би получил само срещу документ за заплатата си средства с които да закупи нормално семейно жилище.
И колко офицери от УБО ставаха килъри при соца. Въпросите май станаха два?





get написа:
getmans1 написа:
Някой си рекъл;
„Социализма не се нуждае от пари а от идеи.„
„Да, бе да.„ - рекъл БлогоФият ЦОЦиалист - „А, ПАРИТЕ-Е-Е ... Кой ще даде париТЕ на бедните, пенсионерите, безработните .... ГЕРБ пари не дава.„

На Библейският герой му била нужна кърпа, че измил си ръцете, на Блоговият ЦОЦалист ще му требе „тоалетна хартия за уста„ че се иказал


- Прикани калпавото на работа - то да ти даде акъл.



- Не бе Венци ... нъл ти постоянно ми натякваш, та аз немай и къде се съгласих?
- ТИ БЕ ТОЗИ, Който през ЦОЦИ-ализма ми ПОСТРОИ жилище, даде КРЕДИТ, башка МЕ ХРАНИ - защот ние милиционерите НЕ РАБОТИМ - щот сме били в НЕПРОИЗВОДСТВЕНАТА СФЕРА?!
- Бе ти, ДОКАТО КАЖЕМ - ЦОЦИАЛИСТ, веднага се набираш, като "ВЕНЦИ-КАМЕНАРЧЕТО" от сихотворението на Христо Смирненски :)) ... Ма май по-точното Е ДА ТЕ (с)РАВНИМ - КАКТО КАЗВА МАЯКОВСКИ:

Время
родило
брата Карла —
старший
ленинский брат
Маркс.
А САМЫЙ младший из тех ТРОИХ vencivaleri1951 :))) !
.....
Партия и Ленин —
близнецы-братья —
кто более
матери-истории ценен?
мы говорим Ленин,
подразумеваем —
партия,
мы говорим
партия,
подразумеваем —
Ленин. ДОПЪЛНЕНИЕ-РЕПЛИКА ... и Венци, и Венци-и!

- или ако изхождайки от примера - следва да перафразирам:

...
мы говорим Венци,
подразумеваем —
Партия,
мы говорим
КОММУНИЗМ,
подразумеваем —
ВЕНЦИ." - ти на нещо такова ли ИСКАШ ДА СЕ УПОДОБИШ? ... на последния останал жив - автентичен КОММУНИСТ-ЛЕНИНЕЦ ? :)))

П.П.
Жилище(то) ГО "ВЗЕХ ОТ МВР-то" - плащайки си за него КАТО ПРОЗД МЕЛЮЦЕОНЕР!
Кредит и заем не съм взел!
В УБО не съм работил!
По чл.115 от НК - не съм подвеждан, като наказтелно отговорен.
цитирай
14. vmir - Питам: Кой ще му даде пари (на лъжливия Путин)? https://www.youtube.com/watch?v=z_m4yh2b9ww
21.05.2020 19:05
И отговор не чакам...
цитирай
15. vencivaleri1951 - Въпросът не е , че си в непроизводствената сфера бил
21.05.2020 19:41
и родителите ми са били в преразпределението .
До десети ноември, макар, че мълвата надценяваше доходите на военните те общо взето в нужда не са били. Имам съученици и добри познати и в МНО пенсионирани и в МВР Не са били заможни, но и нуждата не познават. Държавата/ние/ се грижехме за своите военни, както и те за нас в своята област. Съпругата ми има нещо като племеник/син на втори неин братовчед/ военен, капитан в софийското окръжие. Съпругата му по майнчиство. Живееха под наем, а хазайнът им иска да се раздели със жилището и коректно първо на тях го предлага. Тръгва капитанът да търси заем-от родители малко, от роднини , но 120000 хиляди лева може само от кредит да намери. Да, но доходите му не отговарят на такъв кредит, а и професията му я водят с по голям риск и доста скъпа застраховка живот. Просто му отказаха заема. Със съпругата му станахме поръчители и не с жалките ни пенсии, а с данъчни декларации и договор за наем.
Аз половината си апартамент купих със заем-15 хиляди лв За кредита ми поискаха бележка от местоработата и толкова. Тогава бях икономически директор на средноголям строителен комбинат и заплатата ми е била съизмерима хайде ве с капитан, но със старши офицер. При този гаден соц знаеш ли какво щеше да се случи, ако банка откаже поради риск от преждевременни смърт или инвалидизиране и неплатежноспособност на офицер кредит. Ами шефът на банката е чао.
Аз каменарче не съм бил, но работата ми е била в пъти повече от колкото след промените и в пъти по слабо платена.
А това в НСО мен ме потресе, теб не знам как го понасяш. Впрочем по твоему-веднага се разграничи-ти си от добрите

get написа:
vencivaleri1951 написа:
И аз да задам въпрос на вечно питащия.
При соца, най-вероятно си си купил жилище.
Възможно е и СЕПа ни във Варна да го е строил-% за МВР от всеки блок заделяха. Ако си нямал пари от тате си теглил заем с един процент лихва и никакви такси и никаква ипотека. Дали са ти го само срещу документ от касиера за заплатата. Бил си да кажем капитан
Въпросът ми е:
Как средностатистическия днес капитан би получил само срещу документ за заплатата си средства с които да закупи нормално семейно жилище.
И колко офицери от УБО ставаха килъри при соца. Въпросите май станаха два?





get написа:
[quote=getmans1]Някой си рекъл;
„Социализма не се нуждае от пари а от идеи.„
„Да, бе да.„ - рекъл БлогоФият ЦОЦиалист - „А, ПАРИТЕ-Е-Е ... Кой ще даде париТЕ на бедните, пенсионерите, безработните .... ГЕРБ пари не дава.„

На Библейският герой му била нужна кърпа, че измил си ръцете, на Блоговият ЦОЦалист ще му требе „тоалетна хартия за уста„ че се иказал


- Прикани калпавото на работа - то да ти даде акъл.



- Не бе Венци ... нъл ти постоянно ми натякваш, та аз немай и къде се съгласих?
- ТИ БЕ ТОЗИ, Който през ЦОЦИ-ализма ми ПОСТРОИ жилище, даде КРЕДИТ, башка МЕ ХРАНИ - защот ние милиционерите НЕ РАБОТИМ - щот сме били в НЕПРОИЗВОДСТВЕНАТА СФЕРА?!
- Бе ти, ДОКАТО КАЖЕМ - ЦОЦИАЛИСТ, веднага се набираш, като "ВЕНЦИ-КАМЕНАРЧЕТО" от сихотворението на Христо Смирненски :)) ... Ма май по-точното Е ДА ТЕ (с)РАВНИМ - КАКТО КАЗВА МАЯКОВСКИ:

Время
родило
брата Карла —
старший
ленинский брат
Маркс.
А САМЫЙ младший из тех ТРОИХ vencivaleri1951 :))) !
.....
Партия и Ленин —
близнецы-братья —
кто более
матери-истории ценен?
мы говорим Ленин,
подразумеваем —
партия,
мы говорим
партия,
подразумеваем —
Ленин. ДОПЪЛНЕНИЕ-РЕПЛИКА ... и Венци, и Венци-и!

- или ако изхождайки от примера - следва да перафразирам:

...
мы говорим Венци,
подразумеваем —
Партия,
мы говорим
КОММУНИЗМ,
подразумеваем —
ВЕНЦИ." - ти на нещо такова ли ИСКАШ ДА СЕ УПОДОБИШ? ...
цитирай
16. getmans1 - ДО - 13. get - До 12. vencivaleri1951 - Венци много сложно ти е питането - което правиш опит да формулираш :))
21.05.2020 20:43
... ГЕТ-Аратлик, ПОНЕЖЕ И ЗАЩОТО не разбрах към кого е насочен въпроса си затраях макар, че имах отговор и въпрос към ЛЪЖИЕРИ .
И пак ПОНЕЖЕ И ЗАЩОТО той, ползва блога ми като ЯВОЧНА КВАРТИРА и не ме ебава за „и за слива„ ми се иска въпроса да го отнеса към тебе, ако може де.

ТИ като служил в ИО на МВР предполагам, че си добре със смятането и ще можеш да направиш една сметка която „заклетия счетоводител„ преди време игнорира ... МОЕТО ЖИЛИЩЕ, за което съм работил 2 - две години в строителството по една комсомолска програма ... за него МОЯТ ЗАВОД ПЛАТИ 12 793, и некакви стинки на ОБЩИНАТА - ЛИЧНО АЗ СЪМ НОСИЛ ПЛАТЕЖНИЯ ДОКУМЕНТ в служба „Жилищно настаняване„.
ПОСЛЕ - 8 г. ПЛАЩАХ месечен наем от без стотинки 8,00 лв и 4г. по почни 12,00 лв.

В НАЧАЛОТО НА 1994 тод. заплатих през ДСК сумата по НА - „12 793, и некакви стинки„ ... без дори да приспаднат наемите.

ПО МОИ СПОМЕНИ ОЩЕ ПРЕДИ 10 НОЕМВРИ МОЖЕШЕ ПРИ ЖЕЛАНИЕ ДА СЕ ЗАКУПИ т.н. ДЪРЖАВНО ЖИЛИЩЕ .... по-късно при ЛУКАНОВ беше даден ГАЗ на тази процедура ... бая народ тогава задлъжня не само на ДСК но и на близки, и роднини ... ЗА МЕН ТОВА БЕ ПЪРВИЯТ ГРАБЕЖ ОТ НАРОДА - П Л А Н И Р А Н обир - А, другарите работили в плановия комитет НИ ЧУЛИ, НИ РАЗБРАЛИ ...
цитирай
17. vencivaleri1951 - А Русия да е поискала пари. Да си е коригирала бюджета и да е заложила кредит?
21.05.2020 21:38
Колкото до препратката ти към този украински сайт

Лично от същият "хлопок" съм слушал, как ще се размине Кримския мост -строеше се от двата бряга. Как колоните не издържат на вълнението. Как провалят световоното по футбол....
Иначе не разбирам какво злорадство изпитвате от евентуални скрити двадесетократно повечелетални изходи...в мазетата на Кремъл вероятно. И защо РФ трябва задължително да има многократно повечежертви отколкото бившите соц страни. Общо взето в същия порядък се движи и причината е ясна, макар и научно недоказана-БЦЖ И в бишите провинции на бившата ГДР смъртността е близо 10 пъти по ниска отколкото в западните провинции. Здравеопазването не е по добро. И в Чехия, и в Словакия, и в България и в Украйна е така, защо в Русия да не е. Там наистина показват по малко случаи, но то е зарад болните и отишлите се от азиатските и кавказки републики. Там аутопсии няма, не умираш от кови или нещо друго, а те прибира Ааалах. Те са и гастарбайтерите в големите градове, живеят голямо число хора в неголеми квартири без изолация и лично продтранство. Половината са и без работно виза-нелегални.Отиват на лекар в краен случай и обикновено са закъснели.Страх ги е от емиграционните. Впрочем същият е проблемът и в мегаполисите в САЩ


анонимен написа:
И отговор не чакам...

цитирай
18. get - До 16. getmans1 - 1) МОЯТ ЗАВОД ПЛАТИ 12 793, и некакви стинки на ОБЩИНАТА
21.05.2020 21:49
getmans1 ~ 2) Имаше такъв - като описаният от теб "почин" С ДВОЙНО ПЛАЩАНЕ ... за малко щях да напиша ДВОЙНО НАВЕЖДАНЕ - НА ТАКИВА КАТО НАС дето все бяха откъм Е@@@та страна :)))

Но на практика БРЕЖНЕВКИТЕ ... или казано простонародно, ПАНЕЛКИТЕ - Ноу-хау-то бе закупено от нас, СОЦ-ЛАГЕРА още през 60-те години от Австрия.
Моя позната ОКРЪЖЕН АРХИТЕКТ ми е обяснявала? Австрийците са се принудили да строят такъв тип жилища "еднодневки" С ОГЛЕД УНИЦОЖЕНИЯТ ИМ СГРАДЕН ФРОНТ ПО ВРЕМЕ НА ВОЙНАТА?
Така че, когато СОЦИАЛИСТИТЕ ИДВАТ НА ВЛАСТ - ИЗПЪЛНЯВАТ ПРЕДИЗБОРИНИТЕ СИ ОБЕЩАНИЯ - въвеждайки този силно технологизиран процес - по две ПРИЧИНИ?
а) бързина при производство на елементите и при изграждане на сградата - а втората ...?
б) по чисто иконимически причин САМОТО СТРОИТЕЛСТВО ПО ТОЗИ НАЧИН Е МНОГО ПО-ЕВТИНО отколкото НОРМАЛНО-ЧОВЕШКОТО СТРОИТЕЛСТВО. Така че, когато СИ БРОИЛ БЛИЗО 13 000 лв. НА ПРАКТИКА СЪЩАТА "ПО АВСТРИЙСКИ ОЦЕНКИ-ЗА-СЕБЕЙСТОЙНОСТ ... ПРИБЛИЗИТЕЛНО Е СТРУВАЛА 2 1/2 пъти ПО-ЕВТИНО... нАДОЛУ ОТ НАПЛАТЕНАТА ОТ ТЕБ ЗА ЖИЛИЩЕ ЦЕНА!!

ЗАКЛЮЧЕНИЕ ... Така че брате българино ... който не си правиШ илюзии в ОЧАКВАНЕ на венцевият ГОЛЯМ БРАТ или блек-пръдлювият ГОДО ... Купувайки, нефункционалните и ниско-бюджетни ПАНЕЛКИ ... НАС "НАИВНИЦИТЕ", най-справедливата от всички-защото е СОЦИАЛИСТИЧЕСКА държава" НИ ТАКОВАШЕ ... ТРИ ПЪТИ, ПОНЕ ?!

Второ НИ ТАКОВАШЕ И СЪС ВЛОГОВЕТЕ + "ЛИХВОТОЧКИ-те" ЗА СТРОИТЕЛСТВО? По които "влогове" - голяма част от ТАКОВАНИТЕ пак ги тако..ХА - плащайки ИМ ПО НОМИНАЛ "ЛИХВОТОЧКИТЕ" - вече при "капитализма" и "перестройката" ?

Така че, завършвам ОБРЪЩАЙКИ СЕ И КЪМ ВЕНЦИ ?

Венци, БЪРКАШ "СОЦИАЛИЗМА" със СОЦИАЛНО-то - Защото?
За да бъде една държава със СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА - НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА Е "СОЦИАЛИСТИЧЕСКА" - ПОРАДИ ПОЛИТИЧЕСКИЯТ СИ ХАРАКТЕР ?
И обратното МАЛКО ОТ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИТЕ ДЪРЖАВИ ... бяха ДО ТАМ социални - доколкото БЯХА ДЕЙСТВИТЕЛНО СОЦИАЛНИТЕ, от КАПИТАЛИСТИЧЕСКА ЕВРОПА, ДЪРЖАВИ!!

Социално и Социализъм СА ДВЕ РАЗЛИЧНИ НЕЩА ... Но за които, на наивниците ЖИВЕЛИ ПРИ ТОТАЛИТАРНО-СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ТИП ОБЩЕСТВО - УСПЕШНО (ни)ИМ БЕ идеологически ИМПЛАНТИРАНО, ЧЕ СА ЕДНО И СЪЩО ... За съжаление :))) ?
цитирай
19. vencivaleri1951 - Аз си зададох въпросът към Гет
21.05.2020 21:52

Ти си на далавера-купил си си жилище на цената на хладилник. Нещо подобно се получи и при мен, но за половината. Това с изгорелите лихвоточки си беше наестина грабеж, но защо от Луканов? Поискахме да строим капитализъм и го строим...
На мен въпросът ми е :
-Защо днес български офицер няма кредитен рейтинг само от заплатата си да получи жилищен кредит
-един път доходът недостатъчен
-втори път рискова му била професията и това допълнително оскъпява силно кредита?
За твое сведение , този от планова комисия жилище от никого не е чакал, а с колеги са организирали ЖСК и са си построили жилищата. И какво толкова страшно , че си поработил няколко месеца-и жени го правеха. Работници и материали търсил ли си. Проектант търсил ли си. По всевъзможни служби обикалял ли си/ съвет, надсор, кадастър, охрана на труда.../ ? И при гражданска отбрана ми бе най-голямата засечка. Падна ни се бомбоубежище да бъде в сградата и малко го съкратили заради един гараж. Някякъв пенсионер от КЕЧа ни разказа играта
Бяхме на трети етаж и нищо не можем да направим.
Жертва се една от ателието на проектантите /която имаше жилище/ , та онзи разписа На гет са дали от МВР, на теб от Комсомола най-вероятно. Казвам Комсомола, защото Енчо москов издейства това постановление с трудовото самоучастие за млади семейства. От теб вероятно е имало полза на строежа, но за повечето техническите трепереха да не стане сакатлък. Не и за "булчетата" разбира се:)))

getmans1 написа:
... ГЕТ-Аратлик, ПОНЕЖЕ И ЗАЩОТО не разбрах към кого е насочен въпроса си затраях макар, че имах отговор и въпрос към ЛЪЖИЕРИ .
И пак ПОНЕЖЕ И ЗАЩОТО той, ползва блога ми като ЯВОЧНА КВАРТИРА и не ме ебава за „и за слива„ ми се иска въпроса да го отнеса към тебе, ако може де.

ТИ като служил в ИО на МВР предполагам, че си добре със смятането и ще можеш да направиш една сметка която „заклетия счетоводител„ преди време игнорира ... МОЕТО ЖИЛИЩЕ, за което съм работил 2 - две години в строителството по една комсомолска програма ... за него МОЯТ ЗАВОД ПЛАТИ 12 793, и некакви стинки на ОБЩИНАТА - ЛИЧНО АЗ СЪМ НОСИЛ ПЛАТЕЖНИЯ ДОКУМЕНТ в служба „Жилищно настаняване„.
ПОСЛЕ - 8 г. ПЛАЩАХ месечен наем от без стотинки 8,00 лв и 4г. по почни 12,00 лв.

В НАЧАЛОТО НА 1994 тод. заплатих през ДСК сумата по НА - „12 793, и некакви стинки„ ... без дори да приспаднат наемите.

ПО МОИ СПОМЕНИ ОЩЕ ПРЕДИ 10 НОЕМВРИ МОЖЕШЕ ПРИ ЖЕЛАНИЕ ДА СЕ ЗАКУПИ т.н. ДЪРЖАВНО ЖИЛИЩЕ .... по-късно при ЛУКАНОВ беше даден ГАЗ на тази процедура ... бая народ тогава задлъжня не само на ДСК но и на близки, и роднини ... ЗА МЕН ТОВА БЕ ПЪРВИЯТ ГРАБЕЖ ОТ НАРОДА - П Л А Н И Р А Н обир - А, другарите работили в плановия комитет НИ ЧУЛИ, НИ РАЗБРАЛИ ...

цитирай
20. get - До 19. vencivaleri1951 - Аз си зададох въпросът към Гет ... Венци, това Е НЕДОСТОЕН ЗА ... ?
21.05.2020 22:02
... ЭКОНОМИСТ ВЪПРОС?
- Тъй като с битови примитивизми НЕ ПРАВИШ ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗ - а елементарна ИДЕОЛОГИЧЕСКА пропаганда :)))
ОТ ВИДА: Капитализма ... човек-за-човека=вълк ... Докато ПРИ СОЦИАЛИЗМА Е ... ОБРАТНОТО?

Престани С ДОСАДНОТО СИ ИДЕОЛОГИЗИРАНЕ - АБСТРИХИРАЙ СЕ ОТ "-ИЗМИ-те" и започни да говориш КАТО ЗРЯЛ а от това ТРЕЗВО, БЕЗ ИЗЛИШНИ ИДЕОЛОГИЗИРАНИЯ ... МЪЖ ... А не политрук-НЕДОРАСЛЯК?!

П.П.
Поради СКОРОСТТА С КОЯТО ПИШЕШ КОМЕНТАРИТЕ СИ ... И ТЕЗИ ПОСЛЕДВАЩИ ДОПИСВАНИЯ - НАПРАВО МИ СКЪСВАШ НЕРВИТЕ ... Венци!!

Венци-и! На три пъти ОБЕЗВЕРЕН, ЧЕ ЩЕ ПОЛУЧА ПО ОБЩИЯТ УСТАНОВЕН В МВР РЕД - СЪМ СЕ МЪЧИЛ ... ЕДИН ПЪТ УЧРЕДИЛ "КООПЕРАЦИЯ ЗА СТИТЕЛСТВО ПО СТОПАНСКИ НАЧИН"!
Един КЮВЛИЯ ОТ ТИЛА - НИ ПОДЛЯ ВОДА ... и АХА АХА, ДА СЕ РЕГИСТРИРАМЕ - КАТО Ю.Л. - НИ ОТКАЗАХА С МОТИВА ... ВИЕ ПОЛУЧАВАТЕ ЖИЛИЩА по Реда на наредбата ... на МВР.
Амъ! По реда НА ТАЗИ ПРОСЛОВУТА "НАРЕДБА" - последните от МВР кото бяха взели жилища ЗАДЪЛЖИТЕЛНО В КРАЙНИТЕ КВАРТАЛИ НА ВАРНА ... бе станало ПРЕДИ ЕДИНАДЕСЕТ ГОДИНИ!
- За в бъдеще АЗ ДА СИ УДОВЛЕТВОРЯ НУЖДИТЕ - В ПЕРЕСПЕКТИВ СЕ ОЧЕРТАВАШЕ ЧАКАНЕ - поне ОЩЕ ПЕТ ГОДИНИ ПОНЕ!!

Венци ПИТАМ?! Защо ДЪРЖАВАТА СЛЕДВАШЕ ... било в лицето на МОЯ ОКРЪЖЕН НАЧАЛНИК или отдел АРХИТЕКТУРА ... ДА ОПРЕДЕЛЯ на мен здравия, правия и кадърен САМ ДА СЕ СПРАВИ СЪС СТРОИТЕЛСТВОТО МЪЖ ... Дали МОГАилиНЕ-МОГА ДА СТРОЯ?
- Защо ТРЯБВАШЕ С МАЛКИ ДЕЦА И ЖЕНА(не-работеща) ДА СЕ СВИРАМ В НЕХИГИЕНИЧНИ КВАРТИРИ И ПЛАЩАМ "СВОБОДЕН НАЕМ" ?!
- Защо бе Венци-и-и СЪС БИТОВИТЕ СИ ПРИМЕРИ "ОТ СЕГА" - колко НЕСПРАВЕДЛИВА БИЛА ПОЛИТИКАТА НА БАНКИТЕ - Не-осигуряващи КРЕДИТНА ЛИНИЯ НА ОФИЦЕРИ за ЗАКУПУВАНЕ НА ЖИЛИЩА?
- Ами много ПРОСТО Е ВЕНЦИ! - защото ТЕЗИ СЪЩИТЕ ДЪРВЕНИ ГЛАВИ ИЛИ ТЕХНИТЕ НАСЛЕДНИЦИ С МИСЛЕНЕ НА МАРКСИСТИ ... ПАК КОМАНДВАТ ПАРАДА!?
- Само да не вземеш да ми доказваш ... Че? Видите ли НЕЩАТА СА СЕ ПРОМЕНИЛИ - нищо НЕ СА ПРОМЕНИЛИ ... ИЛИ АКО ДА, то е КЪМ ОЩЕ ПО-ЛОША ФОРМА на "СОЦИАЛЗМА" !!
цитирай
21. vencivaleri1951 - От зад напред
21.05.2020 22:06
Социално и социалистическо са синоними. В практиката не винаги е било така. Най социалните западни държави са със социалистически правителства и с най- добър жизненстандарт
Лично аз съм мечтал винаги за тяхната база и надстройка, за тяхното преразпределение. На крачка бях да живея в Холандия / и да дишам въздух , който диша Гочето/, но дъщеря ми се фръцна , че и било депресивно и се прибраха тук.

Въпросът ми е друг. Аз съм работил в строителството и общо взето продължавам и до днес в този бранш да се "бутам"-в одит или арбитраж

Защоу днес един офицер няма кредитен рейтинг да получи заем за строеж. Направо се гавреха с момчето. Взели му триста лева да му разгледат документите/а няма никакъв начин да покрие изискванията/ и след седмица му казват сори, но в момента не можем да ви отпуснем кредит.
На заемополучателят разпределят вноските максимум до 65 години и ако ги покриеш с определен процент от заплатата си ОК. Да ама него го разглеждат с 10 години по малко-до 55, слагат му и висока застраховка като рисков и вноската почти му изяжда заплатата. Та станахме поръчители с него на жена му, та вноските да станат по поносими до 65 години.
Ето това ми бе въпросът-защо?


[quote=get]getmans1 ~ 2) Имаше такъв - като описаният от теб "почин" С ДВОЙНО ПЛАЩАНЕ ... за малко щях да напиша ДВОЙНО НАВЕЖДАНЕ - НА ТАКИВА КАТО НАС дето все бяха откъм Е@@@та страна :)))

Но на практика БРЕЖНЕВКИТЕ ... или казано простонародно, ПАНЕЛКИТЕ - Ноу-хау-то бе закупено от нас, СОЦ-ЛАГЕРА още през 60-те години от Австрия.
Моя позната ОКРЪЖЕН АРХИТЕКТ ми е обяснявала? Австрийците са се принудили да строят такъв тип жилища "еднодневки" С ОГЛЕД УНИЦОЖЕНИЯТ ИМ СГРАДЕН ФРОНТ ПО ВРЕМЕ НА ВОЙНАТА?
Така че, когато СОЦИАЛИСТИТЕ ИДВАТ НА ВЛАСТ - ИЗПЪЛНЯВАТ ПРЕДИЗБОРИНИТЕ СИ ОБЕЩАНИЯ - въвеждайки този силно технологизиран процес - по две ПРИЧИНИ?
а) бързина при производство на елементите и при изграждане на сградата - а втората ...?
б) по чисто иконимически причин САМОТО СТРОИТЕЛСТВО ПО ТОЗИ НАЧИН Е МНОГО ПО-ЕВТИНО отколкото НОРМАЛНО-ЧОВЕШКОТО СТРОИТЕЛСТВО. Така че, когато СИ БРОИЛ БЛИЗО 13 000 лв. НА ПРАКТИКА СЪЩАТА "ПО АВСТРИЙСКИ ОЦЕНКИ-ЗА-СЕБЕЙСТОЙНОСТ ... ПРИБЛИЗИТЕЛНО Е СТРУВАЛА 2 1/2 пъти ПО-ЕВТИНО... нАДОЛУ ОТ НАПЛАТЕНАТА ОТ ТЕБ ЗА ЖИЛИЩЕ ЦЕНА!!

ЗАКЛЮЧЕНИЕ ... Така че брате българино ... който не си правиШ илюзии в ОЧАКВАНЕ на венцевият ГОЛЯМ БРАТ или блек-пръдлювият ГОДО ... Купувайки, нефункционалните и ниско-бюджетни ПАНЕЛКИ ... НАС "НАИВНИЦИТЕ", най-справедливата от всички-защото е СОЦИАЛИСТИЧЕСКА държава" НИ ТАКОВАШЕ ... ТРИ ПЪТИ, ПОНЕ ?!

Второ НИ ТАКОВАШЕ И СЪС ВЛОГОВЕТЕ + "ЛИХВОТОЧКИ-те" ЗА СТРОИТЕЛСТВО? По които "влогове" - голяма част от ТАКОВАНИТЕ пак ги тако..ХА - плащайки ИМ ПО НОМИНАЛ "ЛИХВОТОЧКИТЕ" - вече при "капитализма" и "перестройката" ?

Така че, завършвам ОБРЪЩАЙКИ СЕ И КЪМ ВЕНЦИ ?

Венци, БЪРКАШ "СОЦИАЛИЗМА" със СОЦИАЛНО-то - Защото?
За да бъде една държава със СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА - НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА Е "СОЦИАЛИСТИЧЕСКА" - ПОРАДИ ПОЛИТИЧЕСКИЯТ СИ ХАРАКТЕР ?
И обратното МАЛКО ОТ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИТЕ ДЪРЖАВИ ... бяха ДО ТАМ социални - доколкото БЯХА ДЕЙСТВИТЕЛНО СОЦИАЛНИТЕ, от КАПИТАЛИСТИЧЕСКА ЕВРОПА, ДЪРЖАВИ!!

Социално и Социализъм СА ДВ
цитирай
22. vencivaleri1951 - ПП Извинявай, но не мислих че чатиме. Говорих и по телефон, взех си сандвич, отворих бира...
21.05.2020 22:30
get написа:
... ЭКОНОМИСТ ВЪПРОС?
- Тъй като с битови примитивизми НЕ ПРАВИШ ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗ - а елементарна ИДЕОЛОГИЧЕСКА пропаганда :)))
ОТ ВИДА: Капитализма ... човек-за-човека=вълк ... Докато ПРИ СОЦИАЛИЗМА Е ... ОБРАТНОТО?

Престани С ДОСАДНОТО СИ ИДЕОЛОГИЗИРАНЕ - АБСТРИХИРАЙ СЕ ОТ "-ИЗМИ-те" и започни да говориш КАТО ЗРЯЛ а от това ТРЕЗВО, БЕЗ ИЗЛИШНИ ИДЕОЛОГИЗИРАНИЯ ... МЪЖ ... А не политрук-НЕДОРАСЛЯК?!

П.П.
Поради СКОРОСТТА С КОЯТО ПИШЕШ КОМЕНТАРИТЕ СИ ... И ТЕЗИ ПОСЛЕДВАЩИ ДОПИСВАНИЯ - НАПРАВО МИ СКЪСВАШ НЕРВИТЕ ... Венци!!

Венци-и! На три пъти ОБЕЗВЕРЕН, ЧЕ ЩЕ ПОЛУЧА ПО ОБЩИЯТ УСТАНОВЕН В МВР РЕД - СЪМ СЕ МЪЧИЛ ... ЕДИН ПЪТ УЧРЕДИЛ "КООПЕРАЦИЯ ЗА СТИТЕЛСТВО ПО СТОПАНСКИ НАЧИН"!
Един КЮВЛИЯ ОТ ТИЛА - НИ ПОДЛЯ ВОДА ... и АХА АХА, ДА СЕ РЕГИСТРИРАМЕ - КАТО Ю.Л. - НИ ОТКАЗАХА С МОТИВА ... ВИЕ ПОЛУЧАВАТЕ ЖИЛИЩА по Реда на наредбата ... на МВР.
Амъ! По реда НА ТАЗИ ПРОСЛОВУТА "НАРЕДБА" - последните от МВР кото бяха взели жилища ЗАДЪЛЖИТЕЛНО В КРАЙНИТЕ КВАРТАЛИ НА ВАРНА ... бе станало ПРЕДИ ЕДИНАДЕСЕТ ГОДИНИ!
- За в бъдеще АЗ ДА СИ УДОВЛЕТВОРЯ НУЖДИТЕ - В ПЕРЕСПЕКТИВ СЕ ОЧЕРТАВАШЕ ЧАКАНЕ - поне ОЩЕ ПЕТ ГОДИНИ ПОНЕ!!

Венци ПИТАМ?! Защо ДЪРЖАВАТА СЛЕДВАШЕ ... било в лицето на МОЯ ОКРЪЖЕН НАЧАЛНИК или отдел АРХИТЕКТУРА ... ДА ОПРЕДЕЛЯ на мен здравия, правия и кадърен САМ ДА СЕ СПРАВИ СЪС СТРОИТЕЛСТВОТО МЪЖ ... Дали МОГАилиНЕ-МОГА ДА СТРОЯ?
- Защо ТРЯБВАШЕ С МАЛКИ ДЕЦА И ЖЕНА(не-работеща) ДА СЕ СВИРАМ В НЕХИГИЕНИЧНИ КВАРТИРИ И ПЛАЩАМ "СВОБОДЕН НАЕМ" ?!
- Защо бе Венци-и-и СЪС БИТОВИТЕ СИ ПРИМЕРИ "ОТ СЕГА" - колко НЕСПРАВЕДЛИВА БИЛА ПОЛИТИКАТА НА БАНКИТЕ - Не-осигуряващи КРЕДИТНА ЛИНИЯ НА ОФИЦЕРИ за ЗАКУПУВАНЕ НА ЖИЛИЩА?
- Ами много ПРОСТО Е ВЕНЦИ! - защото ТЕЗИ СЪЩИТЕ ДЪРВЕНИ ГЛАВИ ИЛИ ТЕХНИТЕ НАСЛЕДНИЦИ С МИСЛЕНЕ НА МАРКСИСТИ ... ПАК КОМАНДВАТ ПАРАДА!?
- Само да не вземеш да ми доказваш ... Че? Видите ли НЕЩАТА СА СЕ ПРОМЕНИЛИ - нищо НЕ СА ПРОМЕНИЛИ ... ИЛИ АКО ДА, то е КЪМ ОЩЕ ПО-ЛОША ФОРМА на "СОЦИАЛЗМА" !!

цитирай
23. starforlife - Венци, ама какво стана бре, пич? Ти за "чипс и кола" ли заговори? М?
21.05.2020 22:31
(Знаеш ли защо са кавичките?)

Ами хайде да изкоментираш това - пренасям от пос ЧерноПръдльо:
http://socbg.com/2020/03/%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D1%82%D0%B5-%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%B7%D0%B0-6-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%BD%D1%83%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0.html?fbclid=IwAR0-MxOQunbQcwBPcWV52ql6Qwsy2P0gHQIDVH9J3LxEkZ_t1Y5iSr8XNKM
цитирай
24. starforlife - ПС:
21.05.2020 22:33
И понеже си зад таблет, а те знаем колко си окат, та може да стартираш РУСКИЯ Гугъл и да напишеш да ти намери:

Вижте имението за 6 милиона $ на внука на Тато в САЩ

После да те питам ли защо в глините САЩ, а не във великата Русия са АБСОЛЮТНО ПОЧТИ ВСИЧКИ деца и внуци на всеки по света, кото може да си го позволи?
М?

Отзад... ОТзад... ОТЗАД...
Пише се слято, неграмотнико, завършил средното си с... колко беше?... 3,75?
Но поради генералската си изтърсак-семка работил... как беше, Гет?... Ироничното, като цитат?
Иначе ясно - министерство си беше.
ТРОЙКАРИ В МИНИСТЕРСТВА!
Бееба ваш'та "кадърна" семка, дееба...
цитирай
25. vencivaleri1951 - пише се гнили , а не глини...:))))
21.05.2020 22:48
Ти драги шишко, в колко училища си завършил средното си образование?

Щото аз учих в Бургас, Плевен , София, Париж и приравнителни пак в София...

starforlife написа:
И понеже си зад таблет, а те знаем колко си окат, та може да стартираш РУСКИЯ Гугъл и да напишеш да ти намери:

Вижте имението за 6 милиона $ на внука на Тато в САЩ

После да те питам ли защо в глините САЩ, а не във великата Русия са АБСОЛЮТНО ПОЧТИ ВСИЧКИ деца и внуци на всеки по света, кото може да си го позволи?
М?

Отзад... ОТзад... ОТЗАД...
Пише се слято, неграмотнико, завършил средното си с... колко беше?... 3,75?
Но поради генералската си изтърсак-семка работил... как беше, Гет?... Ироничното, като цитат?
Иначе ясно - министерство си беше.
ТРОЙКАРИ В МИНИСТЕРСТВА!
Бееба ваш'та "кадърна" семка, дееба...

цитирай
26. get - До 21. vencivaleri1951 - Венци, няма да споря по отношение КОЛКО СИ ИКОНИМИСТ - Но спорейки ... ?
21.05.2020 23:09
vencivaleri1951 написа:

Социално и социалистическо са синоними.


... мога да те ОБОРЯ И ДОКАЖА, ЧЕ КАКТО ПРИДАВАЙКИ СИ ВАЖНОСТ СЕ ПРАВИШ - НЕ СИ НИКАКЪВ МАРКСИСТ ?!

- Недей от "позиции" на нищо-знаенето си КАТО МАРКСИСТ - допълнително да се павиш и на филолог, доказвайки ми, че СОЦИАЛНО и СОЦИАЛИЗЪМ били от ЕДНО СЕМАНТИЧНО ГНЕЗДО?!

В тази връзка САМО ЕДИН ПРИМЕР-СПОМЕН от Г-гЕРЦЕН който ни обяснява?
Когато издадох за пръв "Манифеста на комунистическата партия" в списание "Камбана" ми казаха, че Маркс се отнесъл към факта, като към ЕКЗОТИКА?
За него Русия не е държава в която може да бъде построен пророкуваният от него СОЦИАЛИЗЪМ!

- Защо Г-Герцен чудейки се сърди на МАРКСОВАТА ПОЧУДА - изразяваща се във оксюморона?

Русия и Социализъм?! ???????????????

- От практика и самият живот ВИДЯХМЕ КОЙ Е ПРАВИЯТ ... руският "патриот" Херцен или "русофоба" Маркс?!

То ситуацията не се е променяла и при авантюриста и марксов отрицател Ленин, по отношение на въпроса МОЖЕ ЛИ В РУСИЯ ДА ПОБЕДИ СОЦИАЛИЗМА? Такъв какъвто е предречен от Маркс :))) !
цитирай
27. getmans1 - ДО - 19. vencivaleri1951 - или по-точното ЛЪЖИЕРИ ...
21.05.2020 23:16
... питам се защо толкова неистово ми дърпаш за езика
- НА ТВОИТЕ ЖИЛИЩА ИМ ОБЪРКАХМЕ ТУКА БАКИИТЕ ... Казвал си, че за да се отделиш от вашите си искал жилище от районният секретар и той те натиснал за ДИСЕРТАЦИЯТА / ... само една от версиите / ... това го сподели с мен в отговор на мое обяснение, че аз съм работил 2 години в строителството


vencivaleri1951 написа:
...
Това с изгорелите лихвоточки си беше наестина грабеж, но защо от Луканов? Поискахме да строим капитализъм и го строим...

... И ПО ТОЧНОТО, ПОИСКА ГО ЛУКАНОВ ДА ВИ ... ДА ВИ НАПРАВИ КАПИТАЛИСТИ ... ВАС ОТ БКП-ЕЛИТА

vencivaleri1951 написа:
На мен въпросът ми е :
-Защо днес български офицер няма кредитен рейтинг само от заплатата си да получи жилищен кредит
-един път доходът недостатъчен
-втори път рискова му била професията и това допълнително оскъпява силно кредита?

... И ЗА ЧИЙ ПРАЗ МИ ФАВОРИТИЗИРАШ ТАЯ ПРОФЕСИЯ, А ... КОЛКО ПО РИСКОВИ ПРОФЕСИИ ИМА, А ... ЗАМИСЛЯШ ЛИ СЕ ...

vencivaleri1951 написа:
За твое сведение , този от планова комисия жилище от никого не е чакал, а с колеги са организирали ЖСК и са си построили жилищата.

... ЧЕ КАК СТАВАТ ТИЯ РАБОТИ С МИЗЕРНАТА ЗАПЛАТА, УМЪТ МИ НЕ ГО ПОБИРА ... СЪВСЕМ ДРУГО СИ Е ДА МАЧКАШ БЕТОНА НА ТРИ СМЕНИ С РАЗНИТЕ МУ ТАМ БУЛЧЕТА-БРИГАДИРКИ, ЧЕ И ВИСОКА СТРОИТЕЛНА ЗАПЛАТА ВТОРИ РАЗРЯД ... ТО АПАРТАМЕНТЧЕТО МИ ИЗЛЕЗЕ КАТО БОНУС ...


getmans1 написа:
...
цитирай
28. vencivaleri1951 - На мойто жилище съм му показал балкончетата-две от три само /защото Гочето даде тон/
22.05.2020 07:43
Нямам проблем и да се снимам в него, пък и етажерките даже, понеже нямам пари за плотче:)

Иначе нещо си се объркал , или съм написал нещо неразбрано, което е възможно.
Никакъв районен не ме е натискал...Ти си взимал от районния съвет бележка , че имаш нужда от жилищна площ, правели са ти оглед и т н Защото си искал да ти "ДАДАТ", тоест да ти отпуснат почти безлихвен кредит. С две думи на практика да ти подарят жилището във времето, както и става
Аз твърдя , че в днешно време не повече от 10-15% могат да си позволят покупка или строеж на жилище, а преди почти всеки. Тоест преди се чакаше за жилище/покупателрната способност силна/ днес инвеститори и строители чакат мераклии да купят-жилища бол, мераклии няма.
Но към мен да се върнем. Не район, а закон.
Наехме полска бригада да ни строи кооперацията , защото заради НДК/а аз съм близо до нея/ бяха ангажирани без ДКтата всички строителни софийски предприятия-строежите особено в центъра бяха рядкост . Общо взето аз кореспондипах с "пшеките", защото раздавах парите. Хванаха сградата на акорд и я свършиха добре и в срок. Доволни от мен явно " пришиха " към второто ниво на апартамента подпокривно пространство и апартаментът от проектните 117м2 стана 138. Средностатистическия българин можеше да има жилище до 120 м2. Кабинет, ателие към жилищата можеха да имат научни работници, хора на изкуството , архитекти, проектанти и административни ръководители от директор нагоре...Тоест не попадахме в тази категория. Като зубрач номер едно в семейството, жена ми трябваше да се яви на конкурс за научен сътрудник в един институт на БАН Яви се , но предпочетоха друг кандидат. Жилището , което до голяма степен построих аз ми гореше. Имах два варианта-първият да опитам аз на конкурс, вторият да се сменя с някой правоимащ за неговото жилище-архитект в и на нашия блок , но нейното жилище ми вършеше малка работа защото беше сравнително малко-85м2
Опитах първия вариант и кандидатствах за аспирант. Получи се, но за да завърша напуснах строителството/няма как аспирантура и строителство/ и се уредих в един институт. Пиша уреждане, защото си беше такова-обявиха за мен асистентско място , за да получа правато на жилището. До завършването на жилището минах редовна аспирантура защото имах стрес да говоря пред аудитория.Мина жилищната комисия и след като сдадох кандидатски минимум ме преназначиха като шеф на икономическото направление в института.
И обяснявам бавно , като за ерудит. Никой не ме е натискал, от никого не съм искал, а си построих сам.
В интерес на истината имал съм възможност и от работата си в Строителния комбинат да взема и от Активните борци, но не съм се възползвал защото не ми харесваха квалталите, а и самите жилища които строяхме или даваха. Като комсомолски секретар съм имал решаващ , а и като икономически директор съм имал решаващ глас в разпределяне на жилища, но за себе си не съм се възползвал. Рамо на примерни комсомолци като теб съм давал многократно)
Иначе жилищата на две или три нива когато едното е подпокривно са голяма минавка по принцип. Първо покривите се дънят и трябва да си активен за ремонта им-събираш събрание, още по лошо и пари...може и да се съдиш дори. Харчиш повече за ток лятно време за климатици, зиме за Топлофикация защото имаш мъртви обеми и подпокривно пространство. Трудно или в моя случай скъпо ти излиза и чистенето. Аз го знаех това, но съпругата не ме остави на мира. Щяла да чисти и т н. Естествено , след като можехме след време да си позволим чистачката на Жоро , парцал не е пипнала
Смятам , че съм ти задоволил любопитството
Хайде ти задоволи и моето

Едно нормално жилище в София струва от 200000 нагоре-100м2/което са предишните 80/ Каква заплата трябва да взима човек че да получи кредит без съучастие , като отдели и прожитъчния минимум за семейството си. Ще ти помогна-от 3500 лева нагоре доходза четричленно семейство. Хайде помисли ,колко са семействата които имат този доход, особено в голямата част от провинцията. Това е въпросът ми, а не че си давал трудодни няколко месеца И аз съм работил два строй отряда като общ работник по време на студентството. Едната година бе във Воркута-виж го на картата. Имал съм си цел/лодка/ и съм работил да си изкарам парички и не пискам. И не разбирам какво си недоволен специално за себе си. Получил си жилище даром, защото тези 12 хиляди през 94та бяха нищо. И вероятно може да се намери мое изказване в Планова комисия два , три месеца преди да ме уволнят в което предлагам до изчистване на депозитите за жилищно строителство на хора в жилищен недоимък строителните предприятия да не се приватизират и строителните материали да бъдат държавно регулирани. В кроен случай депозитите да бъдат редуцирани спрямо неизменната инфлация. Познай от три пъти , какво се случи на заседанието на МС с мен. Впрочем Луканов имаше подобни идеи. Освиркаха ме и дадоха старт на грабежа, който наистина бе такъв






getmans1 написа:
... питам се защо толкова неистово ми дърпаш за езика
- НА ТВОИТЕ ЖИЛИЩА ИМ ОБЪРКАХМЕ ТУКА БАКИИТЕ ... Казвал си, че за да се отделиш от вашите си искал жилище от районният секретар и той те натиснал за ДИСЕРТАЦИЯТА / ... само една от версиите / ... това го сподели с мен в отговор на мое обяснение, че аз съм работил 2 години в строителството


vencivaleri1951 написа:
...
Това с изгорелите лихвоточки си беше наестина грабеж, но защо от Луканов? Поискахме да строим капитализъм и го строим...

... И ПО ТОЧНОТО, ПОИСКА ГО ЛУКАНОВ ДА ВИ ... ДА ВИ НАПРАВИ КАПИТАЛИСТИ ... ВАС ОТ БКП-ЕЛИТА

vencivaleri1951 написа:
На мен въпросът ми е :
-Защо днес български офицер няма кредитен рейтинг само от заплатата си да получи жилищен кредит
-един път доходът недостатъчен
-втори път рискова му била професията и това допълнително оскъпява силно кредита?

... И ЗА ЧИЙ ПРАЗ МИ ФАВОРИТИЗИРАШ ТАЯ ПРОФЕСИЯ, А ... КОЛКО ПО РИСКОВИ ПРОФЕСИИ ИМА, А ... ЗАМИСЛЯШ ЛИ СЕ ...

vencivaleri1951 написа:
За твое сведение , този от планова комисия жилище от никого не е чакал, а с колеги са организирали ЖСК и са си построили жилищата.

... ЧЕ КАК СТАВАТ ТИЯ РАБОТИ С МИЗЕРНАТА ЗАПЛАТА, УМЪТ МИ НЕ ГО ПОБИРА ... СЪВСЕМ ДРУГО СИ Е ДА МАЧКАШ БЕТОНА НА ТРИ СМЕНИ С РАЗНИТЕ МУ ТАМ БУЛЧЕТА-БРИГАДИРКИ, ЧЕ И ВИСОКА СТРОИТЕЛНА ЗАПЛАТА ВТОРИ РАЗРЯД ... ТО АПАРТАМЕНТЧЕТО МИ ИЗЛЕЗЕ КАТО БОНУС ...


getmans1 написа:
...

цитирай
29. getmans1 - Нямам проблем и да се снимам в него, ...
22.05.2020 11:20
vencivaleri1951 написа:
Нямам проблем и да се снимам в него, пък и етажерките даже, понеже нямам пари за плотче:)

Иначе нещо си се объркал , или съм написал нещо неразбрано, което е възможно.
Никакъв районен не ме е натискал...Ти си взимал от районния съвет бележка , че имаш нужда от жилищна площ, правели са ти оглед и т н Защото си искал да ти "ДАДАТ", тоест да ти отпуснат почти безлихвен кредит. С две думи на практика да ти подарят жилището във времето, както и става


... ОЩЕ ПРЕДИ ДОСТА ВРЕМЕ СЪМ ПИСАЛ, ЧЕ ИМАШ СЛУЧКИ ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ И, ЧЕ ТАЗИ ЕДНА ОТ ТЯХ ... и аз Я помня в няколко варианта ... ТОВА В НИКОЙ СЛУЧАЙ НЕ Е МОЙ ПРОБЛЕМ А ЛИЧНО ТВОЙ ... ЗА ДИСЕРТАЦИЯТА СТАВА ВЪПРОС.

А, с условията за записване в КОМСОМОЛСКИ НАБОР абсолютно не си запознат ... дефицита бачкатори ... БАЧКАТОРИ ... беше толкова голям, че дори характеристика и заверена членска книжка не искаха ... заповед за настаняване на две семейства в един апартамент - 2 стаен беше достатъчно, две деца и двамата родители до 30 год. ... условие на което не отговарях напълно защото женами беше бременна в шести мисиц.
ДРЪНКАНЕТО НА УЖ АВТОРИТЕТНИ ПРИКАЗКИ КАТО ОТ ОТ УЖ ЗАПОЗНАТА С НЕЩАТА ЛИЧНОСТ НЕ ЗНАЧАТ ИСТИНАТА, АВЕРЧЕ ... а са си откровено дрън-дрън за наивници.

колкото до ЗАЕМИТЕ - ЖИЛИЩНИТЕ сам можеш да си направиш проверка от кои години след създаването на ДСК са били възможни и доколко са били достъпни


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072276
Постинги: 2741
Коментари: 26493
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031