Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2020 07:07 - Ето ги моите координати ... ТИ си на ход ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1246 Коментари: 14 Гласове:
7

Последна промяна: 10.07.2020 08:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                        ... Координати43.55° с. ш. 26.6° и. д. 

                                          с. НЕДОКЛАН обл. РАЗГРАД - 7 км. 

Фащаш пътя за ИСПЕРИХ на около 5 км, в дясно е разклона и имаш още 2 км. до селото.

                     Стигнеш ли селото, ориентир ще ти е минарето, стигнеш ли там
                                    питай за ... ще ти го напиша с български букви;

                                                   БИЮЮК ДИК ОЛАН АДАМ

                                                         или иначе казано,

                                                            КОДЖАМАНА

       Хората са много мили и ще те оправят без проблем ... къщата ми е съвсем наблизо.

                           И ей, дано носиш на пиене и биене ... че ще ги редуваме,
                         че с такива драсканици по блоговете просто не става;


                                                              kossef написа:
                                                                 08.07 14:37
                 
                   „ Охоо! - твърдо - простихоплетствал си... Но ако ми нащракаш и                               географските си данни, ще дойда да ти пусна, не отгоре, леко изотзад,
               незримо, малко и от Духа Святаго. Да пропишеш и "меки" стихчета...                                                                                                                                      
цитирай „

                              Повече подробности за които ме срам да пиша;

http://getmans1.blog.bg/politika/2020/07/03/synnuvah-strashen-syn-che-sym-karakondjul-deto-trovi-synia-n.1717582


                                                                      .....

     И все пак за да има някаква полза от този постинг ето ви нещо за размисъл;


                          image
   Численост на населението на селото според преброяванията през годините

         КОЙТО МОЖЕ НЕКА ДА ПОРАЗСЪЖДАВА, ЗА ХРАНЕНЕТО С ПРИБОРИ А  ЗА ВЪТРЕШНИТЕ ТОАЛЕТНИ ЩЕ ГОВОРИМ ДРУГ ПЪТ ... КОГАТО РАЗУМЕЕТЕ, ЧЕ В РУСИЯ 12 ПРОЦЕНТА И ВЪНШНИ НЯМАТ.



Гласувай:
7



1. getmans1 - Съвсем умишлено и не от срам, не п...
10.07.2020 08:06
Съвсем умишлено и не от срам, не показах цялата комуникация с този този ,мил човек„ и дипломиран богослов.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Почти съм сигурен , че съм бил в това село.
10.07.2020 08:44
По името го помня,, Клан, клан...НЕДОКЛАН,...дран, дран.. недодран,, С , колегата от ,,Бит и раб ръка, сега човешки ресурси,, а аз като секретар на Комсомола набирахме работна ръка. Мисля, че селото е преимуществено от наши турци. Мисля, че не ни оставиха да спим в Разград или Исперих, а бригадирът Якуб ни заведе в дома си.
Хубави години. Якуб получи Георги Димитров първа степен в Колодий...Освен че работеше здраво, беше направил някаква героична постъпка- хора спаси!
цитирай
3. getmans1 - . . . Ето един ДОСТОЕН КОМУНИСТ, к...
10.07.2020 09:17
... Ето един ДОСТОЕН КОМУНИСТ, който коствено си признава защо това село е обезлюдено - ми те всичките атомстройчици станали

... Сега много искам да разбера две неща;
- много ми е важно интелигентното ти мнение по основния въпрос, интелигентната комуникация в блога ... ТУК СИ КЪСАМ ОПАШКАТА ... хахаха ... КАТО НАЙ-ВЪРЛИЯ ПСУВАЧ И ВИДЕН ИЛИТЕРАТ...
- и второто, насила ли те направиха и комсекретар ...

vencivaleri1951 написа:
По името го помня,, Клан, клан...НЕДОКЛАН,...дран, дран.. недодран,, С , колегата от ,,Бит и раб ръка, сега човешки ресурси,, а аз като секретар на Комсомола набирахме работна ръка. Мисля, че селото е преимуществено от наши турци. Мисля, че не ни оставиха да спим в Разград или Исперих, а бригадирът Якуб ни заведе в дома си.
Хубави години. Якуб получи Георги Димитров първа степен в Колодий...Освен че работеше здраво, беше направил някаква героична постъпка- хора спаси!

цитирай
4. vencivaleri1951 - Да , по чти насила Аз бях на Комбината, а не на строежа Там бе пълномощник и платен
10.07.2020 11:31
Аз разпределен, завършил в СССР ,офицер, комунист . Как да ме изпуснат.

getmans1 написа:
... Ето един ДОСТОЕН КОМУНИСТ, който коствено си признава защо това село е обезлюдено - ми те всичките атомстройчици станали

... Сега много искам да разбера две неща;
- много ми е важно интелигентното ти мнение по основния въпрос, интелигентната комуникация в блога ... ТУК СИ КЪСАМ ОПАШКАТА ... хахаха ... КАТО НАЙ-ВЪРЛИЯ ПСУВАЧ И ВИДЕН ИЛИТЕРАТ...
- и второто, насила ли те направиха и комсекретар ...

vencivaleri1951 написа:
По името го помня,, Клан, клан...НЕДОКЛАН,...дран, дран.. недодран,, С , колегата от ,,Бит и раб ръка, сега човешки ресурси,, а аз като секретар на Комсомола набирахме работна ръка. Мисля, че селото е преимуществено от наши турци. Мисля, че не ни оставиха да спим в Разград или Исперих, а бригадирът Якуб ни заведе в дома си.
Хубави години. Якуб получи Георги Димитров първа степен в Колодий...Освен че работеше здраво, беше направил някаква героична постъпка- хора спаси!


цитирай
5. getmans1 - . . . Да, по чти насила Аз бях на Ком...
10.07.2020 12:19
vencivaleri1951 написа:
... Да , по чти насила Аз бях на Комбината, а не на строежа Там бе пълномощник и платен ... Аз разпределен, завършил в СССР ,офицер, комунист . Как да ме изпуснат.


... Е-ЕХ, как само, Ентелигентно и бързо схванА дамара на постинга и ... веднага ХВАНА БИКА ЗА РОГАТА ... и как да не му се допсува на човек, догойЕ ... от възхита бе, ... не, че нещо намеквам, нъл ма разбираш...

getmans1 написа:
... Ето един ДОСТОЕН КОМУНИСТ, който коствено си признава защо това село е обезлюдено - ми те всичките атомстройчици станали

... Сега много искам да разбера две неща;
- много ми е важно интелигентното ти мнение по основния въпрос, интелигентната комуникация в блога ... ТУК СИ КЪСАМ ОПАШКАТА ... хахаха ... КАТО НАЙ-ВЪРЛИЯ ПСУВАЧ И ВИДЕН ИЛИТЕРАТ...
- и второто, насила ли те направиха и комсекретар ...

vencivaleri1951 написа:
По името го помня,, Клан, клан...НЕДОКЛАН,...дран, дран.. недодран,, С , колегата от ,,Бит и раб ръка, сега човешки ресурси,, а аз като секретар на Комсомола набирахме работна ръка. Мисля, че селото е преимуществено от наши турци. Мисля, че не ни оставиха да спим в Разград или Исперих, а бригадирът Якуб ни заведе в дома си.
Хубави години. Якуб получи Георги Димитров първа степен в Колодий...Освен че работеше здраво, беше направил някаква героична постъпка- хора спаси!



цитирай
6. nedovolen - Да допълня статистиката. Според ...
10.07.2020 13:10
Да допълня статистиката. Според ГРАО през 2017г с. Недоклан има население 192 души.
По-интересно е, че мюсюлманското малцинство си има джамия, а християнското мнозинство се черкува в близкия Разград.
Аферим.

Нещо за комсомолските. Преди девет пРезидентски мандати поради създалата се ситуация и предоставената възможност, дослужвах в с. Трояново с координати някъде из Марица Изток. Не бях комсомолец, като недоклан. Веднъж присъствах на събрание, те така. Още помня цветистата фраза на секретарю, някъде от Кърджалийско.
”Поради закриване на събранието, дневния ред свърши”.
За какво си говореха, нямам спомен. Явно не ме е впечатлило.
:)))
цитирай
7. getmans1 - . . . ДО - 6. nedovolen - Искам да ра...
10.07.2020 14:59
... ДО - 6. nedovolen - Искам да разсея едно недоразумение ... в селото местните българи са около 30-тина човека и такива като мен около 10-15 за различен период, предимно лятото.
Статистиката такава каквато съм я постнал съм го направил със съвсем с друга цел ... нима не се досещаш, а ...
Иначе, като израстнал в този край знам много и много по-смешни случки но не това ми е целта в този постинг ... НИЕ ТУК СИ ЖИВЕЕМ НАПУК НА ВСИЧКИ НЕТОВСКИ ПАТРИОТАРИ...

nedovolen написа:
Да допълня статистиката. Според ГРАО през 2017г с. Недоклан има население 192 души.
По-интересно е, че мюсюлманското малцинство си има джамия, а християнското мнозинство се черкува в близкия Разград.
Аферим.

Нещо за комсомолските. Преди девет пРезидентски мандати поради създалата се ситуация и предоставената възможност, дослужвах в с. Трояново с координати някъде из Марица Изток. Не бях комсомолец, като недоклан. Веднъж присъствах на събрание, те така. Още помня цветистата фраза на секретарю, някъде от Кърджалийско.
”Поради закриване на събранието, дневния ред свърши”.
За какво си говореха, нямам спомен. Явно не ме е впечатлило.
:)))

цитирай
8. blackpredator - и с к'ва цел си пуснал статистиката?
10.07.2020 15:44
да ни покажеш, че напалавина населението
при камунизъма ушло на ватерклозет и парно,
вместо да се грее на тезеците от Белчо и Сивушка ..:)
цитирай
9. vencivaleri1951 - Гетьо,
10.07.2020 16:12
Какво да коментирам статистиката и коментарът на господин когото не познавам.
За мен ако питаш, той е ,,турата,, на Жорко, с което ти разбира се няма да се съгласиш.
Припомних си неща с давност над 40 години. Имам прекрасни впечатления от нашите турци там- коректни, трудолюбиви, гостоприемни. Спомних си и се ,,обадих,, Впрочем
повечето бригадири бяха комунисти . Аз истина, че вървях напред с логото на ДКМС, но истината беше, че аз бях човекът с парите. За да получиш бригада, трябваше да платиш на ,,старейшините,, по селата. Във вашия вилает никога без ,,смазка,, нищо не е
ставало. Ресурсният беше пенсионер от МВР и общо взето пазеше парите.
Готини хора са делиоманци мисля...Ти и Домуса откъде се взехте;)
Преди малко погледнах уйкито и разбирам неврозата ти. И в града и в селото комунист те управлява. Мен поне на село да не ме мачкат гербавите взех сам властта :)
цитирай
10. getmans1 - . . . Значи, прочел си и разбрал си. . . ...
10.07.2020 17:47
... Значи, прочел си и разбрал си ... поне каза кой развращавал народа ... „старешините„ значи, аз пък да не съм разбрал ...
„КОМУНИСТИТЕ РУШВЕТИТЕ РАЗДАВАТ,
КОМСОМОЛЦИТЕ СЛЕД ТЯХ ВЪРВЯТ„ ... а, накрая СДС-то виновно

То и за Домуса ти е ясно ама се правиш на ощипана мома ...


vencivaleri1951 написа:
Какво да коментирам статистиката и коментарът на господин когото не познавам.
За мен ако питаш, той е ,,турата,, на Жорко, с което ти разбира се няма да се съгласиш.
Припомних си неща с давност над 40 години. Имам прекрасни впечатления от нашите турци там- коректни, трудолюбиви, гостоприемни. Спомних си и се ,,обадих,, Впрочем
повечето бригадири бяха комунисти . Аз истина, че вървях напред с логото на ДКМС, но истината беше, че аз бях човекът с парите. За да получиш бригада, трябваше да платиш на ,,старейшините,, по селата. Във вашия вилает никога без ,,смазка,, нищо не е
ставало. Ресурсният беше пенсионер от МВР и общо взето пазеше парите.
Готини хора са делиоманци мисля...Ти и Домуса откъде се взехте;)
Преди малко погледнах уйкито и разбирам неврозата ти. И в града и в селото комунист те управлява. Мен поне на село да не ме мачкат гербавите взех сам властта :)

цитирай
11. getmans1 - . . . Че и АТОМНАТА построило. . . д...
10.07.2020 17:52
... Че и АТОМНАТА построило ... дУбре, чи бяха калашниците по границата

blackpredator написа:
да ни покажеш, че напалавина населението
при камунизъма ушло на ватерклозет и парно,
вместо да се грее на тезеците от Белчо и Сивушка ..:)

цитирай
12. blackpredator - хех,
10.07.2020 21:22
getmans1 написа:
... Че и АТОМНАТА построило ...

ти не знам, ама аз определено 5 и 6 блок, да
цитирай
13. getmans1 - . . . - хех, хех, хех, . . . ВЕЛИКИ, а. . . ...
10.07.2020 21:39
... - хех, хех, хех, ... ВЕЛИКИ, а ... другите сме си бъркали в носовете и лъскали бастуните ... нъл, дагойЕ...

blackpredator написа:
getmans1 написа:
... Че и АТОМНАТА построило ...

- хех, ... ти не знам, ама аз определено 5 и 6 блок, да

цитирай
14. planinitenabulgaria - Смешно!
12.07.2020 12:52
blackpredator написа:
да ни покажеш, че напалавина населението
при камунизъма ушло на ватерклозет и парно,
вместо да се грее на тезеците от Белчо и Сивушка ..:)


Бате Венци от сайта на природно надарените
wwwcur престана да пише постинги, а на другия, Черпопръцко от сайта на хиперинтелектниците, www от помпане експлоадираха най-чувствителното му отворче...
Големи джумбуши. Докато министър председател не стани Нинова, министър на културата Манолова и министър на образованието Трифонов, нищо в тази дъргжава няма да се оправи. Мутрите - навънка!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072552
Постинги: 2742
Коментари: 26493
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031