Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2020 07:07 - Техни величества ... ВОДАЧИТЕ; ... И С ДОПЪЛНЕНИЯ В МОМЕНТА - най-гоорещи новини до сега ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3729 Коментари: 41 Гласове:
3

Последна промяна: 14.07.2020 10:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                               ... 
                           "Отровното трио" или "Тримата тенори на Демокрацията"!



image
.
„ОБИДЕНИЯТ„ - Обиден на ГЕРБ и м-р В. Рашидов, заради брат си ... донякъде го разбирам, ноо ... не съвсем, защото се питам до къде може да стигне с омраза...

„ТРОЛЪТ„ - с девиз „"Да разгромим корумпираната власт със слово (не непременно с истини)" ... ??? ... Тоя полицаите никога няма да го бият ... ще избягал овреме.

„НЕКОРЕКТНИЯТ„ - според клюката
... и по тази причина не коментирам... макар че да си измислиш тази гордост „ОТРОВНОТО ТРИО„ е доста показателен факт...



                             ДЕКЛАРАЦИЯТА , АХ ДЕКЛАРАЦИЯТА ... КОЙ КАК Я ЧЕТЕ


U.S. Embassy Sofia   image
 
10 ч  

· 
image
Правото на мирно събиране е основна демократична ценност. Демонстрациите и протестите са знак за цветущо и жизнено гражданско общество. Мирните протести са играли ключова роля в 244-годишната демокрация на Съединените щати. Всяка нация заслужава съдебна система, която е надпартийна и подвластна на върховенството на закона. Ние подкрепяме българския народ в стремежа му за повишаване на доверието в демократичната система и насърчаване на върховенството на закона в България. Никой не е над закона.

                                                               
Velislav Minekov

                                               Америка ни подкрепи, чакаме Европа.


                                                                  ИВАН ГЕШЕВ

14JUL2020   Главният прокурор Иван Гешев благодари в Туитър на посолството на САЩ, което в свое изявление подкрепи българския народ "в стремежа му за повишаване на доверието в демократичната система и насърчаване на върховенството на закона в България".

"Благодаря на партньорите ни от Съединените щати и посолството им в България за подкрепата за върховенството на закона и безкомпромисните действия на Прокуратурата. Наистина - никой за нас не е над закона! Днес ще го покажем на всички българи за пореден път!", написа Гешев.
                                                                                                                                           ...

                                                     ПРОТЕСТЪРСКИ НОРМИ   

                                                    НИКОЛАЙ ХАДЖИГЕНОВ

                           ·ВТОРНИК, 14 ЮЛИ 2020 Г.·READING TIME: 1 MINUTE  

Ние, тровното трио в състав: Професор Velislav Minekov, Arman Babikyan и Николай Хаджигенов изповядваме следното верую, морал и идейна част, доколкото оставката е просто метод, а ние настояваме за промяна.

1. Върховенство на правото

2. Свобода на словото

3. Зачитане и отстояване правата и свободите на всички български граждани

4. Липса на дискриминация

5. Отговорност и отчетност на всички висши държавни длъжности, публичен подбор с ясни морални и етични критерии

6. Ясна и незаобиколима законодателна дейност по приемане на нормативни актове с възможност за гражданско участие и предварително, обществено обсъждане

7. Категорична европейска насоченост

8. Работещ антикорупционен модел

9. Пълна прозрачност и стриктни критериии при изразходване на бюджетни и европейски средства

10. Нова Конституция

617617  

21 коментара65 споделяния Харесване СподелянеSave Коментари Най-уместно  
  • image imageАвтор Николай Хаджигенов Корицата е дело на Борис Мутафчиев
  • 5 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 2 ч.
  • image Tatiana Semerdjieva Респект и уважение! 7 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 1 ч.
  • image Петър Витанов Единствено не ми харесва 7 .категорична европейска насоченост . Европа отдавна не е това в което вярвахме . Там върлува същата мафия а тиквата е неин придатък тук . Модерното говорене за НАТО и Европа отдавна вече не е модерно . Най-правилната насочено...Вижте още 24 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 1 ч.
    •  · Редактирано
  • image Еф Едно Оод Лом Да не забравите 240 -те службогонци в Парламента , чака ги съд и ЕФЕКТИВНИ присъди ! Крайно време е да сменят Парламент със затвор ! 13 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 1 ч.
  • image Bob Baev Това е... Успех момчета!! 3 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 1 ч.
  • image Йоана П. Г-да, нещо много просто, но ефективно може да се направи - въвеждане на образователен ценз за гласуване (завършено средно образование). 18 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 1 ч.
  • image Павел Радев Велик Арман Бабикян по Нова ТВ! Ненадминат! 19 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 1 ч.
  • image Riger Roger Успех! 1 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 42 мин.
  • image Nelia Pearleva Поздрави и за тримата. 2 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 59 мин.
  • image Asi Ashimov Ето какво е събрало ордата в Росенец... Скриване или докладване на това image     2
    • Харесване
    •  · 33 мин.
  • image Baba Gica Вие толкова
    доверие вдъхвате, че вече си мисля дано да не ви употреби някой...
    2 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 51 мин.
  • image Qvor Naidenov Хора с Чест и Достойнство! Респект! Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 6 мин.
  • image Emil Zahariev Да попитам, какво ВИ е Мнението за Истанбулската Конвенция?! 🧐🤓 1 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 1 ч.
    •  · Редактирано
  • image Asi Ashimov Пазете се Гешев е решил днес да прави арести... 1 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 35 мин.
    •  · Редактирано
  • image Mirtscho Dimitrow Кажете и нещо за икономиката? Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 1 ч.
  • image Петър Витанов За да ни дава пари Европа първо си плащаме членски внос . За да отговарят производствата на храни и напитки в България те трябва да отговарят на европейски изисквания . Така се появиха боклуците в храните ни . Аз искам български изисквания за България ...Вижте още 14 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 1 ч.
    •  · Редактирано
    4 отговора
  • image Vasil Botev Тотално са се самозабравили тези господа управляващи, да сме пазили тези орки на власта полицаите, нахалници не ги е срам и Главния секретар и Министъра, я им вижте тъпите физиономии на редовите ченгета, смятайте интелектуалното им ниво, те били част о...Вижте още 1 Скриване или докладване на това
    • Харесване
    •  · 16 мин.

                                                                                  .... 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vencivaleri1951 - А къде слагаш сопраното на демокрацията от Козяк
14.07.2020 08:18
-Херо Мустафа? До сега беше лесно. Либрето на Путин, хореография на Решетников, исо на Радев...Всичко е ясно, заради Ф ките 16 се случват
тези неща. Кюрдката обаче не се връзва в тази режисура и в никакъв случай не пее акапела и соло. Да не би продуцентът да е от Запад?
цитирай
2. blackpredator - мемсахиб от Козяк снощи:
14.07.2020 08:33
"Демонстрациите и протестите са знак за цветущо и жизнено гражданско общество. Ние подкрепяме българския народ в стремежа му за повишаване на доверието в демократичната система и насърчаване на върховенството на закона в България. Никой не е над закона."
цитирай
3. getmans1 - . . . Ти, като тънък разбирач на ру...
14.07.2020 08:55
... Ти, като тънък разбирач на руската политика и действителност, по-добре ни осветли ... как ПУТИН би постъпил в такъв случай с протестиращите, ... и с прокурора, би ли го сменил

vencivaleri1951 написа:
-Херо Мустафа? До сега беше лесно. Либрето на Путин, хореография на Решетников, исо на Радев...Всичко е ясно, заради Ф ките 16 се случват
тези неща. Кюрдката обаче не се връзва в тази режисура и в никакъв случай не пее капела и соло. Да не би продуцентът да е от Запад?

цитирай
4. getmans1 - ЕЙ КОДУК, ЧУДЯ СЕ, с емпатия ли да ти ...
14.07.2020 09:02
ЕЙ КОДУК, ЧУДЯ СЕ, с емпатия ли да ти отговоря или с едно яко ЕПМ, а ...

blackpredator написа:
"Демонстрациите и протестите са знак за цветущо и жизнено гражданско общество. Ние подкрепяме българския народ в стремежа му за повишаване на доверието в демократичната система и насърчаване на върховенството на закона в България. Никой не е над закона."

цитирай
5. apostapostoloff - От отлично информиран източник,
14.07.2020 09:36
пожелала анонимност, узнах, че в близките няколко дни САЩ ще изпратят 300 000 морски пехотинци в подкрепа на протестиращите!
цитирай
6. planinitenabulgaria - Мътната вълна на империалистическата реакция изхвърли на гребена си нов
14.07.2020 09:42
политпроститут, Минеков. Щом и блоговият агент-провокатор Чернопръцко заподмятва пениси, на които да се ловнат балъци, а каквото той прави е съгласувано, ще се повтори май това с Филип Димитров на времето. А какво стана след оставката му?
В момента САЩ и ЕС си ги мерят, силвите са САЩ. ЕС гии изигра с Косово, сега май ответната реакция на американците ще сме ние.
цитирай
7. getmans1 - . . . АЗ ПЪК ЧУХ, че МЕМСАХИБ тръгнала ...
14.07.2020 09:46
... АЗ ПЪК ЧУХ, че МЕМСАХИБ тръгнала от Козяк към РУСКОТО ПОСОЛ да предаде ЩАФЕТАТА - БЪЛГАРИЯ лично на МАКАРОВ ...

apostapostoloff написа:
пожелала анонимност, узнах, че в близките няколко дни САЩ ще изпратят 300 000 морски пехотинци в подкрепа на протестиращите!

цитирай
8. vencivaleri1951 - Гетьо, с риск да предизвикам за кой ли път емпатично- гинекологична обращение/ запазена марка на ерудираното ви общество/
14.07.2020 10:06
Ще кажа че ти не си наясно какво се случва в момента и не виждаш пълната изолация на Борисов- вътрешна и външна. Все пак на въпроса ти. В Русия никой прокурор не би щурмувал Кремъл с жандармерия. Във Франция, САЩ също. В Русия Путин уволни , Гл прокурор, в САЩ много вероятно също да е уволняван от Тръмп, защото той му е и правосъден министър , Тръмп кого ли не уволни. Набези към канцелариите на президент не е прецедент- Алиенде, Чаушеску. Вишински също е нахлувал в сградата на Върховния съвет и дори арестува и изселва съпругата на Председателя- Калинин. /Да не се бърка и той с Каренин/ Имам чувството, че Гешев си мечтае за тези времена.
В Русия протестите са фон за Путин и му помагат , защото на практика водачите им на практика не преследват власт, а да станат чуждестранен агент / по смисъла на закона/ и от там да получат известна защита и съответното законно Финансиране. Няма бой, няма газ, а и мярката вече е домашен арест на държавна разкладка- порцион.
Протестите в нас искат определено смяна на властта и ще я получат. Помисли върху думите на човекът , който има не малко заслуги за възхода на ГЕРБ / и падението/ -Цветанов. Зададоха му въпроса , на кой митинг е бил и отговорът е :
- На никой, но ако бях отишъл, щях да отида в защита на президента.
Колкото до Радев. Той не е паркетен генерал, а строеви. При,,жега,, застава до хората си, а паркетният ги жертва. Не може показно, без смисъл да влизат маскирани и въоръжени хора в която и да е институция. Нено Димов такъв престъпник ли е, че с белезници, маски и оръжие да го вадят от кабинета му в министерството. Иванчева, такъв престъпник ли е, че да се гаврят по такъв начин с нея, или онази женица от Пловдив ...80 годишната майка на Банев стои с месеци в ареста, защото синът негодник я вписал като управител на дружество. На друг вероятен престъпник , когото оставят да се измъкне, само котката е без мярка за отклонение... За тези своеволия , за чекмеджето с пари са хората на улицата. Радев първо е гражданин, а след това президент.Избран е от два и половина милиона души и е с тях, скандира техните лозунги и няма как да е арбитър между тези млади хора и катастрофиралата и корумпирана власт В края на краищата трябва да има някой който да има авторитет в протестите. Премиерът не може, спикерът е натикан във фекалиите от премиерът, а и качества няма
Какво предлагаш? Президентът да се затвори в Бояна и да си играе с дрона, а София и други градове да тръгнат по сценария на американските бунтове?
Не е ли по добре да има водач , който да е в състояние да овладее протеста при екстремно развитие. Така мисля аз, но не бих намесвал роднините ти за това, че мненията ни не съвпадат
quote=getmans1]... Ти, като тънък разбирач на руската политика и действителност, по-добре ни осветли ... как ПУТИН би постъпил в такъв случай с протестиращите, ... и с прокурора, би ли го сменил

vencivaleri1951 написа:
-Херо Мустафа? До сега беше лесно. Либрето на Путин, хореография на Решетников, исо на Радев...Всичко е ясно, заради Ф ките 16 се случват
тези неща. Кюрдката обаче не се връзва в тази режисура и в никакъв случай не пее капела и соло. Да не би продуцентът да е от Запад?

[/quote]
цитирай
9. apostapostoloff - Тънкият познавач на българската вътрешна политика
14.07.2020 10:25
баба Венка Червенка се превърна в нов Ностарадамус. Само дето прогнозата му ще се окаже невярна. На редовните парламентарни избори догодина властта отново ще бъде спечелена от Борисов. А дотогова русофилистик и Ко ще се шматка 8 месеца из улиците. Ще им се отрази чудесно в здравословен план.
цитирай
10. getmans1 - Гетьо, с риск да предизвикам за кой ...
14.07.2020 10:28
vencivaleri1951 написа:
Гетьо, с риск да предизвикам за кой ли път емпатично- гинекологична обращение/ запазена марка на ерудираното ви общество/


... А, МИ ЧЕСТНО КАЗАНО ... НАБЛИЖАВА И ТОЗИ МОМЕНТ ... МАКАР, ЧЕ МНОГО

ДОБРЕ ЗНАЕШ КОГА ТИ СЕ ПОСОЧВА „ПЪТЯ НА ПТИЧКИТЕ„ ... КОГАТО КРИВНЕШ В

ЛИЧНОСТНА ПОСОКА НА РАЗГОВОРА ... само ти напомням тези мои „МНОГОКРАТНО

ПИСАНИ ПРАВИЛА„

Колкото до коментара ти, там не виждам нищо нищо на което да обърна внимание с изключение на написанато за ЦЦ ... набива се в очи, че много бързо ГО ЗАОБИЧАХТЕ, което не типично за хора органично изградени и движени от омраза ... ИМА НЕЩО ДРУГО И ТО ЯКО ГНИЛО.

ДОСТОЙНИЯТ ТИ ГЕНЕРАЛ имаше на разположение 4 години да посочи КОНКРЕТНИ СЛУЧАИ - ПОИМЕННО ... точно за това има е ИМУНИТЕТА ... не ти прави никаква чест, едва сегашната ти загриженост за арестувания министър ... ЯКО СИ МЪЛЧА И ПРЕЗИДЕНТ и съвести най-различни до момента когато се посегна на СВЕЩЕНИТЕ ПРЕЗИДЕНТСКИ КРАВИ..
цитирай
11. getmans1 - . . . Бай Коста, това трио ПРАВИ СМ...
14.07.2020 10:33
... Бай Коста, това трио ПРАВИ СМИСЪЛ, че не искам да съм идиот и не бих тръгнал след такива ... да ме бие полицията заради тях ... ПО-ДОБРЕ ДА СИ МЕ БИЯТ ЗАРАДИ МОЯТА СИ ПРОСТОТИЯ

planinitenabulgaria написа:
политпроститут, Минеков. Щом и блоговият агент-провокатор Чернопръцко заподмятва пениси, на които да се ловнат балъци, а каквото той прави е съгласувано, ще се повтори май това с Филип Димитров на времето. А какво стана след оставката му?
В момента САЩ и ЕС си ги мерят, силвите са САЩ. ЕС гии изигра с Косово, сега май ответната реакция на американците ще сме ние.

цитирай
12. vencivaleri1951 - Постоле, дърта лисицо
14.07.2020 10:35
Знаещ си, можещ си и си наясно с материята. Защо се правиш на шут постоянно?

quote=apostapostoloff]баба Венка Червенка се превърна в нов Ностарадамус. Само дето прогнозата му ще се окаже невярна. На редовните парламентарни избори догодина властта отново ще бъде спечелена от Борисов. А дотогова русофилистик и Ко ще се шматка 8 месеца из улиците. Ще им се отрази чудесно в здравословен план.[/quote]
цитирай
13. ramone - Венци,
14.07.2020 10:51
а защо президента трябва да е недосегаем - той нещо богопомазан ли е? Това първо.
Второто е, че е обвинен не президента, а съветника му. Трето - оставка на тоя съветник, кога? Какво означава "застава до хората си"? Мойте мерзавци не са мерзавци ли?
Върху акцията на Христо Иванов (щото оттам започна всичко) изведнъж се присламчиха всякакви негодници "тип Мая Манолова" - борци срещу "статуквото", дето го създадоха това "статукво".
Струва ми се, че идеята е (или поне би трябвало да бъде)... даже не знам как точно да го формулирам... но при всички случаи е и срещу това, което прави (е правил) съветника на президента. Защо и той беше пришит към репресираните от Гешев?
Говоря за съветника! Струва ми се все още, че Радев е почтен човек, но той има много тежък антураж (тук визирам вицепрезидента му най-вече и явно съветниците му), които му висят като камък на врата. Напомня ми на "заврян зет". Не че няма воля човека, но просто няма съпротивителни сили срещу мръсотията.
Някой прави ли си въобще илюзии, че "задкулисието" няма да си усвои безпроблемно следващото управление ако то е Манолова, Нинова, Йотова и сценаристите на Слави Трифонов(тая манолова трябва да я впишат в тълковния речника като обяснение на думите наглост и нахалство). Гешев пък (бидейки овчарското му куче) много бързо ще залае срещу тези на които сега ближе ръцете.
Нема мърдане - всичко е нахалост

цитирай
14. starforlife - Сега... (На вниманието на Читателите, НО ДА ПРИВЛЕКА ТОВА НА ВЕНЦИ - лицемерчето и лъжливото оФчарче.)
14.07.2020 13:09
Осъзнавам, че отстрани ще изглежда логично немислещите и предубедени да определят коментара ми като вид лично вражда, но вече казах, че това ще се случи при немислещите и предубедени. Онези, за които всичко казано от ТЕХНИ хора, дори и псувня да е, е "фина ирония".
Та... Без да казвам, че коментарът ми не е насочен към Венци като личност (и НЕ е личностен - и НЕ е личностен), а визира ЛЪЖИТЕ, с които си служат комунягите (не само) у нас, да ги покажа.
Да покажа ЛЪЖИТЕ, пускани УЖ пом/у другото и целящи полеека въвеждане на Читателите в заблуждение и промяна наклона на мисленето им в равнина, угодна за долните и престъпни интереси на същите тези комуняги:
- Венци, я така вземи кажи на нас дето НЕ ПРОПУСКАШ ДА ИМПЕРАТИВНИЧИШ, че "не сме наясно какво се случва в момента" (твои думи), в какво точно се изразява пълната изолация" (твои думи) на Борисов (когото за сетен път подчертавам, че НЕ харесвам нито като политическо държание, нито като чисто човешки манталитет)? М?
Ама така без празнословна и нищонеказваща помпозност 'земи ни светни нас, които "не сме наясно какво се случва в момента".

- После 'земи ни светни КОГА някой в България е НАХЛУВАЛ С ЖАНДАРМЕРИЯ в Президентството, КАКТО МРЪСНИШКИ СЕ ОПИТВАШ ДА ВТЪЛПИШ В СЪЗНАНИЕТО НА ЧИТАТЕЛИТЕ и както вече казах, да насочиш по друга плоскост АСОЦИАЦИИТЕ им? М?
Ама така без празнословна и нищонеказваща помпозност 'земи ни светни нас КОГА се е случвало подобно нещо.

- Накрая, в светлината на току що казаното по-горе, ни светни и за това КОГА това "нахлуване" в Президентството е било "показно" (твои думи)?
Ама така без празнословна и нищонеказваща помпозност 'земи ни светни какво означава "показно" и кога това е правено в България.


Всъщност, в светлината на последното казано (имай предвид, че следвам конструкцията на твоите "мисли" - кавичките са, защото това твоето не са мисли, а е поредният опит да замъглиш, изкривиш и представиш в ЛЪЖЛИВА светлина нещата, омаскарявайки неприятните ВИ и опитвайки се да представиш в добра светлина ВАШИТЕ), 'земи ни светни ЗАЩО НЕ ДОРИ СЕ ОПИТВАШ ДА ПОСТАВЯШ В ЕДНА РАВНИНА ДВА КОРЕННО РАЗЛИЧНИ АСПЕКТА ОТ ПРАВОТО ВЪОБЩЕ И ОТНОВО ПО ТОЗИ НАЧИН ДА ПРЕНАСОЧИШ АСОЦИАЦИИТЕ НА ЧИТАТЕЛИТЕ В ПОСОКА, УГОДНА НА ВАС, НО НЕ И УГОДНА ОБЩОДЪРЖАВНО, А ДИРЕКТНО СЕ ОПИТВАШ ДА ПРЕНАСОЧИШ АСОЦИАЦИИТЕ НА ЧИТАТЕЛИТЕ В ПОСОКА, УГОДНА НА ВАС, НО НЕ И УГОДНА ОБЩОДЪРЖАВНО?
Не разбираш последната ми забележка (въпрос) ли?
Не вЕрвам: Все пак ти постоянно се опитваш да не убедиш колко си вещ в областта на Правото.
(За мен точно толкова, колкото си (вещ) експерт-счетоводител. А сега де... Това пък защо го казах?)
цитирай
15. starforlife - С две думи:
14.07.2020 13:17
Коментарът ми се явява вид "чаршафеене" (да се чете: по-пълно и конкретно насочено) на(д) коментара на Рамоне.

(За лицемерието ти спрямо Апостолов няма да те питам, Венценце, там предполагам всички четящи мен и Радо ти се смеят.)

Но ще си позволя да насоча вниманието и към конкретни думи на Радо, както и да обърна внимание на нещо спрямо тях конкретно в светлината на коментара на Рамоне:
В края на 10-ти коментар, Радо много уместно ти поставя, Венценце, конкретен въпрос като написа:
ДОСТОЙНИЯТ ТИ ГЕНЕРАЛ имаше на разположение 4 години да посочи КОНКРЕТНИ СЛУЧАИ - ПОИМЕННО ... точно за това има (е) ИМУНИТЕТ(А)...

Но аз 99/100 съм убеден, че ти, Венци, ще си направиш оглушки спрямо този въпрос.
А иначе в светлината на мислите на Рамоне: На мен лично ми идва малко абсолютно мафиотско (нека и аз излалосвам с патетизъм като нЕкои) имунитетът на определени политически фигури (не като имена, а като политическо позициониране) да е всеобщ и касае АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ техни изяви.
Все пак ние НЕ сме САЩ и знаем колко трудно се сваля имунитета, за да има правова ефективност спрямо такива политически фигури.
цитирай
16. vencivaleri1951 - Рамоне здравей!
14.07.2020 14:12
Президентът е ,,досегаем,, само ако измени , или наруши конституцията. И за това са необходими 60 народни представители да внесат искането, и то да бъде гласувано с две трети от народните представители. Президентът до тогава има пълен имунитет и това е ясно на всеки що годе правно грамотен човек, понеже е разписано в Конституцията. Гешев също го знае, но се прави на умряла лисица. Президентът ни не може да се разследва докато не е отстранен по начина който посочва основния закон.
Няма по Конституция президентство. Има президент и вицепрезидент. Отделно с правилник му се отпуска щат и издръжка от НС по предложение на финансовия министър. Описвам подробно за да се види, колко нелепо е да се обвини някого с търговия с влияние, когато последното липсва. А иначе доколкото знам съветникът е в отпуск до изясняване на случая. Как да го уволни, ако се хванем за трудовото
законодателство. Едната страна казва виновен, другата набеждават ме. До решение на трите съдебни инстанции всеки е невинен. Личното ми мнение е, че този човек , трябваше да бъде изхвърлен, не за търговия с влияние/ такава от това, което излезе няма/, а за простотия. Не може държавен служител / и всякакъв/, да се маскира като нацист на някакъв купон. Още повече , служител при президента, който по закон представлява страната. За другият не знам нищо.
Тук не стои въпрос за имунитет на чиновниците президентски, а за нахлуването в канцеларията на президента на маскирани и тежко въоръжение жандармеристи и полицаи. За колите с лампите и сирените пред Дондуков 2. Дай една разумна причина за това. Да пратиш жандармерия за някакви документи и тефтери. Колко пъти трябва да бъдем осъдени в Брюксел за прекомерна демонстрация на сила и нарушаване на човешките права?
КК така става, че тихичко се измъкват престъпници организирали , или гравитирали към СИК- Галеви, Василев, Божков, Илиенския...а за някакви мушмуроци ,
в канцеларии и кабинети се действа все едно те са изградили противоракетна отбрана около себе си. И после какво, пускат ги на другия ден с лека мярка за неотклонение!? За това ми е приказката. Който е нарушил закона да отговаря, но законът гарантира уж правото ни на Живот, здраве, имущество, достойнство.
Това е записано и в конституцията. Как отговаря това на цирковете , които устройва у нас репресивния апарат И ги устройва защото ние с теб се бъркаме освен да плащаме заплатите и осигуровките им и глобите и обезщетенията заради профанизма им. Специализираната прокуратура бе осъдена от ,,Боец,, да осветли разходите си за заплати и допълнително материално стимулиране за трите години в които съществува. Както и колко са внесените обвинителни актове и колко от тях са с осъдителна присъда. Разходите по делото платиха/ платихме ние с теб/ Сведение не дадоха, щели да мислят как да обжалват. А истината е за десетки милиони срещу нито една осъдителна присъда. Нула, ноль, зеро...




[quote=ramone]а защо президента трябва да е недосегаем - той нещо богопомазан ли е? Това първо.
Второто е, че е обвинен не президента, а съветника му. Трето - оставка на тоя съветник, кога? Какво означава "застава до хората си"? Мойте мерзавци не са мерзавци ли?
Върху акцията на Христо Иванов (щото оттам започна всичко) изведнъж се присламчиха всякакви негодници "тип Мая Манолова" - борци срещу "статуквото", дето го създадоха това "статукво".
Струва ми се, че идеята е (или поне би трябвало да бъде)... даже не знам как точно да го формулирам... но при всички случаи е и срещу това, което прави (е правил) съветника на президента. Защо и той беше пришит към репресираните от Гешев?
Говоря за съветника! Струва ми се все още, че Радев е почтен човек, но той има много тежък антураж (тук визирам вицепрезидента му най-вече и явно съветниците му), които му висят като камък на врата. Напомня ми на "заврян зет". Не че няма воля човека, но просто няма съпротивителни сили срещу мръсотията.
Някой прави ли си въобще илюзии, че "задкулисието" няма да си усвои безпроблемно следващото управление ако то е Манолова, Нинова, Йотова и сценаристите на Слави Трифонов(тая манолова трябва да я впишат в тълковния речника като обяснение на думите наглост и нахалство). Гешев пък (бидейки овчарското му куче) много бързо ще залае срещу тези на които сега ближе ръцете.
Нема мърдане - всичко е нахалост

[/quote
цитирай
17. getmans1 - ЧУДЯ СЕ, ДАЛИ ДА ПОСТНА И ПОСЛЕДНИТЕ ...
14.07.2020 14:18
ЧУДЯ СЕ, ДАЛИ ДА ПОСТНА И ПОСЛЕДНИТЕ ТЕЛЕФОННИ РАЗГОВОРИ ... СРС ... НА БОЖКОВ ...

ИЛИ;

... ДА ГРАБВАМ БУКЕТА И ДА ХУКВАМ НА ОРЛОВ МОСТ ...

цитирай
18. blackpredator - Рамоне,
14.07.2020 14:23
президентът е недосегаем, щото е конституционнопомазан
туй по дифолт..
иначе за показноста и нахлуването,
няма как да подмина Гочо Тъпото
тъпОнята му е ясна - тъпа Тъпота..

не зная колко си наясно с Доковска и сЪс кратунковците-гочета, но
аз залагам на Даниела Доковска:

"В нито една цивилизована държава не е възможно въоръжени лица да окупират президентството. Това е брутално оскверняване на институцията и държавността. Това заяви адвокатът по наказателни дела Даниела Доковска:
Това е нашествие на варвари, допълва тя пред "Дневник" в коментар за нахлуването на прокуратурата в прзиденство тази сутрин, претърсването на кабинети и задържането на двама съветници на президента Румен Радев."
цитирай
19. getmans1 - ГЛЕДАЙ ТИ, НОВ ВИРУС. . . PRAEFECTUS ...
14.07.2020 14:49
ГЛЕДАЙ ТИ, НОВ ВИРУС ... PRAEFECTUS IMMUNITAS BULGARIКUS и всички са прихванали ... ти да видиш, чудо... пък разни бивши конституционни съдии така и не разбрали ... ГЛЮПАЦИ, КАК ДА РАЗБЕРАТ КАТО НЕ СА ОТ ПРАВИЛНАТА КВОТА.
цитирай
20. starforlife - ~ 18. blackpredator
14.07.2020 14:51
Прав си, Пръцко, има "тъпа тъпота", но тя е в твоята изпразнена не само откъм познаване Законите не само на страната ни, а и международните такива, а и откъм мисъл с промисъл при теб въобще.
Да пояснявам ли?
ОК, кратко и без цитати от Закона (които бих могъл ама много точно да направя):

- Още в първото изречение си от корнер в тъч. НЯМА ТАКОВА НЕЩО КАТО КОНСТИТУЦИОННА ПОМАЗАНОСТ. Още по-малко пък Президентът като институция да е недосегаем. Аз съм го казал: Имунитетът в България (Ама абсолютно все още вървящ по течението на рашките маниери и практики, а не за съжаление по амерковските...) се сваля мудно, трудно и тромаво.

- Отново питам този път теб, Пръц: КЪДЕ ВИДЯ ПОКАЗНОСТ И НАХЛУВАНЕ? Не патетирай (И то на чужд гръб. На този на адвокат, който също патетира и ти приемаш като авторитетно изказване само и единствено понеже е във ВАШ интерес.), а отговори прямо, м?
Пък като отговориш, аз ще ти покажа черно на бяло, че просто се опитвате БЕЗЧЕСТИВО да жонглирате с асоциациите на Читателите.

- Даниела Доковска е НИКОЙ: Един обикновен адвокати то, ПОДЧЕРТАВАМ, ПО НАКАЗАТЕЛНИ ДЕЛА. (Сам си го вкарваш с това ТВОЕ уточнение, но "тъпата ти тъпота" е толкова тъпа, че не осъзнава колко е тъпа.)
Има Закон. Закон, който НИКОЙ в случая НЕ е погазил и това тепърва ще се разбере.
Всъщност: ВИЕ ВЪОБЩЕ НАЯСНО ЛИ СТЕ НА БАЗАТА НА КОЙ ЗАКОН СЕ ДЕЙСТВА В СЛУЧАЯ, ИЗХОЖДАЙКИ ОТ ТОВА КОЙ "НАХЛУВА" В "ПРЕЗИДЕНТСТВОТО" И НА БАЗАТА НА ОПРАВОМОЩАВАНЕ ОТ КАКВО НИВО ПО ХОРИЗОНТАЛА?
(Тук дори няма да ВИ питам за това какви зони има в Президентството и какъв е статутът им. Няма да ви питам КОЕ принадлежи към Президентството КАТО ИНСТИТУЦИОННА ВЛАСТ и кое не.)

- Варвари?! Хора, които си вършат работата и то на базата на ДОКАЗАТЕЛСТВА за ДЪРЖАВНА ИЗМЯНА дори, ВИЕ определяте като варвари?
Е да, но само защото не бяха "нахлули" в... да речем "Премиерството" или защо не да си е Президентството, но там да е позициониран неприятен ВИ?

"Претърсване и задържане" (та дори и отнемане на достъпи). Чрез "нахлуване" и то от "варвари".
АМИ ЧУДЕСНО! БЪЛГАРИЯ Е ПРАВОВА ДЪРЖАВА (поне на теория и по принцип). Що "умната умнота" Даниела Доковска не поведе дело спрямо тези "неправомерни" та чак "варварски" действия, а само СЕ ОПИТВА ДА МОДЕРИРА (точно като ВАС) мнението на масите, които не са подготвени в областта?
Българското право ВЕЧЕ се базира и е част от международното такова.
Правовите му "положения" стоят ПОД тези на Международното право.
(Ах колко ВИ е радостно в Русия да се правят и то успешни опити да НЕ Е ТАКА. Само, че НИЕ искаме да СМЕ ЧАСТ от света, а на ВАС като ВИ харесва да сте КОМУНА - друм към Раша. Вперьод.)
Тоест: АКО ИМА ПРАВОВИ НАРУШЕНИЯ, ОТВЪН НАЙ-МАЛКОТО ЩЕ НИ НАПРАВЯТ ЗАБЕЛЕЖКА, Пръцльо. А не ти с "умната си".

ПС: Не мисли, Пръдльо, че въпросите ми към Венци не са взаимно свързани.
И един от основните в тях е КОИ "ВАРВАРИ" "НАХЛУХА" в "Президентството", въз основа на какви доказателства и в ход на какви разследвания? Както и не на последно място: На базата на какви прокурорски ЗАПОВЕДИ става това "варварско" "нахлуване"?
М?
цитирай
21. blackpredator - малиййй
14.07.2020 14:58
"Даниела Доковска е НИКОЙ"
Гоче, ма верно си голям глупак
и при това ЗАДРЪСТЕН
ко да те коментирам?!
се едно да отклонявам Гълфстрийм..
цитирай
22. starforlife - Ами ДА, Пръдльо, ще го повторя: ДАНИЕЛА ДОКОВСКА Е ТОЧНО НИКОЙ! (В случая.)
14.07.2020 15:01
И това ще ти го покаже близкото (и особено по-далечното) Бъдеще - не е нужно да си подлагаш пръшливия дирник И на ГълГълСтрийм.

ПС: Даниела Доковска е точно толкова някой, колкото Съпругите на Венци и СолТантурТашаков - "научни" работници, нямащи нищо общо с Науката, а просто сол-ташак-комуняшки издънки.
цитирай
23. getmans1 - . . . СТАР, пРЕЗИДЕНТА има право да ...
14.07.2020 15:07
... СТАР, пРЕЗИДЕНТА има право да напълни президентството със „зелени човечета„ 1000 парчета от ВАГНЕР ... ДА ГО ВАРДЯТ НЕГО И ОСОБЕНО СЪВЕТНИЦИТЕ МУ ТОЛКОВА УМНИ, И НАГЛИ, ЧЕ ЧАК НЕ СА СИ „ПОЧИСТИЛИ„ СТАИТЕ ... ОТ КОМПРОМЕТИРАЩИ ГИ МАТЕРИАЛИ ... болни хората от PRAEFECTUS IMMUNITAS BULGARIКUS

starforlife написа:
....

"Претърсване и задържане" (та дори отнемане на достъпи).
цитирай
24. starforlife - Да бе, Радо!
14.07.2020 15:09
Според нЕкои Президентсвото е със статут на Посолство може би. РУСКО! И им се ще да е така, но само тогава, когато вътре са хора, на които симпатизират.
Ако "утре" Гешев стане Президент... (Защото това е следващата голЕма политическа фигура в българската политика според мен.) То тогава в него, Президентството, може дори да се ползват и кенефите им от закъсали в близост всЕкакви 'ора, особено неварвари-комуняги.
Дотогава всички ЗАКОНОВО ВЪРШЕЩИ СИ РАБОТАТА И ТО КАТО ЗАЩИТА ИНТЕРЕСИТЕ НА БЪЛГАРИЯ (в единия случай) СЛУЖБИ, са "варвари", а Даниела Доковска е не просто адвокат, а (и) "Адвокат (и) на "Дявола".
цитирай
25. getmans1 - . . . и коя е ДОКОВСКА, а. . . и тя ли з...
14.07.2020 15:09
... и коя е ДОКОВСКА, а ... и тя ли заразена с PRAEFECTUS IMMUNITAS BULGARIКUS
... Сума ти, бивши конституциони съдии се изрекоха по въпроса ... те сигур са по глупави от ДОКОВСКА

blackpredator написа:
-малиййй ..."Даниела Доковска е НИКОЙ"
Гоче, ма верно си голям глупак
и при това ЗАДРЪСТЕН
ко да те коментирам?!
се едно да отклонявам Гълфстрийм..

цитирай
26. starforlife - Естествено, че са по-глупави, Радо. Та кои са Конституционните съдии?
14.07.2020 15:19
И какъв е този закон КОНСТИТУЦИЯ, че да стои НАД всички останали и да е върховен?

Ама аз така ще се радвам Пръдльо да поведе диалог с факти на базата на Законите на РБ, че да му цитирам имена на адвокати, които не са от калибъра на въпросната Доковска, а притежават корпоративни адвокатски кантори с филиали в по над 10 страни по света.
Ама кои са и те, че ако цитирам имената им и приказките им точно как се използва... да не назовавам кое "прилагане" на Правото, да види Пръцльо колко е смешен той да определя Доковска за някой.
цитирай
27. getmans1 - Я ГЛЕЙ ТИ, . . . ДО КАКВО ДОВЕДОХА „УЖ ...
14.07.2020 15:24
Я ГЛЕ ТИ, ... ДО КАКВО ДОВЕДОХА „УЖ ФАЛШИФИЦИРАНИТЕ ОТ КАСКЕТЯ СРС-та„ ....

"Александър Паунов напуска безапелационно парламентарната група на БСП след разговора с Васил Божков, за който беше публикуван аудиозапис", заяви на пресконферениця лидерът на БСП Корнелия Нинова.

Паунов ще остане в парламента като независим депутат.

"Нямам мнение за Васил Божков", отговори Нинова на въпрос как оценява ролята му в протестите.

Нинова отказа да отговори и на въпроси за разговорите на президентските съветници, които изнесе прокуратурата.

Тя потвърди, че утре БСП ще внесе вот на недоверие.„

... И ЗА ПАРЛАМА ОСТАВА „НЕЗАВИСИМ„ ... кавичките не са случайни

цитирай
28. starforlife - Аааа, недей така, Радо.
14.07.2020 15:29
Тези СРС-та са неконституционни, защото са събрани от варвари по варварски начин.
Нещо повече: Те са чисто нахлуване в личното и неприкосновено пространство на милите хора.


ПС за Пръцльо: "Умнико", моята "тъпа тъпота" е толкова тъпа, че да речем съзира някои "лъжи" на Гешев по отношение на "нахлуването" на "варварите" в Президентството.
Но това според мен е в реда на оперативната необходимост.
Ти като си надарен с "умна умнота" (и познаваш Законите на РБ - и познаваш Законите на РБ) можеш ли да цитираш поне едно такова противоречие в думите на Гешев по отношение на въпросното "варварско" "нахлуване", м?
Не за друго бе, а защото нали аз "тъп тъпак" (познаващ в основи основните Закони на родината си и можещ да прави взаимовръзки м/у тях), а ти "умен умник".
Само така имай предвид, че "тъпите тъпаци" (като мен) умеят да асимилират информацията, а "умните умници" (като теб) - приемат за авторитетни спуснати думи на такива като Доковска, защото все пак е по-някой от тях самите.
А е и по-лесно да не мислиш. Достатъчно е да намериш опорни точки и да ги смяташ за правилни.
цитирай
29. getmans1 - ХАХАХАХАХА
14.07.2020 15:35
Иванчо пръднал в час и учителката го изгонила
Отвън в коридора Иванчо започнал да се смее, видялго директора и го запитал какво прави тук;
- А ми пръднах и другарката ме изгони - отговорил Иванчо.
- И толкова ли е смешно това - запитал директора.
- Мии, смешно е, аз пръднах и ме изгониха от стаята, а те останаха останаха да ми дишат пръднята -отговорил ИВАНЧО

тия са същите ... хахахаха
цитирай
30. blackpredator - Я ГЛЕЙ ТИ, . . .
14.07.2020 15:40
"който е подготвял СРС-тата, в "бързината" е пропуснал да обедини левия и десния канал в един общ файл. "Божков говори в ляво и в дясно някакъв друг човек отговаря. Това с много голяма вероятност е признак за манипулация, защото устройството, което би трябвало да записва сигналите от телефонен разговор, няма как да ги стереоизира и раздели в дясно и ляво. Самите телефони не носят стерео сигнал и информация"
Явор Колев, зе че подаде оставка, щото не разбира материята като Гочето и Гетю
цитирай
31. starforlife - ~ 30. blackpredator
14.07.2020 15:41
Хаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа ха ха ха

Остава само да се самоцитирам от предходния коментар:
А е и по-лесно да не мислиш. Достатъчно е да намериш опорни точки и да ги смяташ за правилни.

Както и да повторя, че проблемът на тъпите копелета е, че не осъзнават колко са тъпи.

(За тези неща си има "Липcaдoн", Пръц. А не такива като "твоите" авторитети от рода на Доковска.)
цитирай
32. getmans1 - . . . РАМОНЕ им дойде като спасител на ...
14.07.2020 15:47
... РАМОНЕ им дойде като спасител на тия двамцата ... захванаха се с него ... а има нужда да реплики на моите коментари ... простите ... сомо дето там прост отговор не минава
... А, ШОПСКИЯТАРИКАТ1951 до обяд си допълнял коментара и сега забелязах каква простотия е написал за „ГОРКОТА БАНЕВА МАЙКА„ ... ЗАБРАВИЛ ГОРКИЯТ, ЧЕ И ТЯ В ИГРАТА ... КОГАТО СЪСИПАХА десеткихиляди животи не бе възръстна ... за ареста, да


starforlife написа:
Аааа, недей така, Радо.... Тези СРС-та са неконституционни, защото са събрани от варвари по варварски начин.
Нещо повече: Те са чисто нахлуване в личното и неприкосновено пространство на милите хора.


ПС за Пръцльо: "Умнико", моята "тъпа тъпота" е толкова тъпа, че да речем съзира някои "лъжи" на Гешев по отношение на "нахлуването" на "варварите" в Президентството.
Но това според мен е в реда на оперативната необходимост.
Ти като си надарен с "умна умнота" (и познаваш Законите на РБ - и познаваш Законите на РБ) можеш ли да цитираш поне едно такова противоречие в думите на Гешев по отношение на въпросното "варварско" "нахлуване", м?
Не за друго бе, а защото нали аз "тъп тъпак" (познаващ в основи основните Закони на родината си и можещ да прави взаимовръзки м/у тях), а ти "умен умник".
Само така имай предвид, че "тъпите тъпаци" (като мен) умеят да асимилират информацията, а "умните умници" (като теб) - приемат за авторитетни спуснати думи на такива като Доковска, защото все пак е по-някой от тях самите.

цитирай
33. starforlife - ~ 32. getmans1
14.07.2020 15:54
Радо, Рамоне е умен мъж, интелект с когото и двамата - Венци и Пръц - взети заедно не могат да мерят. Та, ако ще и икокото (дето е бая комплексиран от Рамоне) да им дойде на помощ, че да станат троица.

На мен така обаче ми се ще Пръц да продължи да ми се пудри. Особено по новата му "умна умнота" за стереото при СРС-тата, че да го вкарам да речем "на" честота 3,25MHz.
Не знаеш какво ти готви тази честота ли, Пръц?
Ами то и "аФторитетът" ти, подал ти новата ти опорна точка не го знае, ама според теб е по-аФторитет от... да речем Фьолпен.
Ама тук отново идваме до това за неосъзнаването на тъпотата ВИ и оттам как и косвено ВРЕДИТЕ на България.
А сега де, ново 20. Ново 20, че сведеното от теб за "стереото" при СРС-тата "тъпи тъпаци" като мен веднага свързват с ПРОБЛЕМ ЗА СТРАНАТА НИ С ЕВРОПЕЙСКАТА КОМИСИЯ.
Ама ВИЕ нали "сте" "умни умници", та какво ВИ пука за такива злепоставяния на страната ни пред света, част от който искаМЕ да сме?
Затова, когато и да награбите чемоданите всичките пръшливи "умни комуняги" и да се пръждосате в комуната при най-голЕмия ВИ аФторитет - ЛиЛиПутьо - все ще е късно.
цитирай
34. starforlife - И понеже си дописал последното изречение в 30-ти коментар, Пръцльо, та да те репликирам и спрямо него, дописаното изречение:
14.07.2020 16:14
Кой Явор Колев? Който аз познавам лично и бих могъл да те срещна с него ли?
(Горното не го казвам, за да се пудря. Тук има и друга блогърка, познаваща го лично. Казвам го, за да се види позиционирането на ЛИЧНОСТИТЕ и ТРОЛОВЕТЕ у блога.)

Че кой е Явор Колев В СЛУЧАЯ бре, Пръц? Кой? ТОЧНО НИКОЙ!

Ти наистина май не осъзнаваш колко си тъп, м?


Освен това: ТИПИЧНО ВАШЕ ПОВЕДЕНИЕ - НА "УМНИТЕ УМНИЦИ" - Е КОГАТО ГУБИТЕ В ДИСКУСИЯТА, ДА ЗАПОЧВАТЕ ДА ОТКЛОНЯВАТЕ В ПОСОКА, КОЯТО НЕ Е ОСНОВНА В ТЕМАТА.
Или и това ще оспориш, че в случая се явява този твой 30-ти коментар, м?
Направи го, за да покажа на Читателите моята "тъпа тъпота" и твоята "умна умнота" пък всеки сам да заключи кой от двама ни говори релевантно.
цитирай
35. vencivaleri1951 - Ще се опитам тук накуп да ти отговоря
14.07.2020 16:32
Първо поздравления ! Научил си освен релевантно и моторно и императивно . То ти и подхожда - звезда, император, заедно вървят.
По темата: никой от,, комунягите,, не е казал, че канцеларията на президента има дипломатически статус като територия, най малкото защото президентът е български. Сако ни комунягите сме се нещо объркали защо според Ройтерс ,, Българите въстанаха заради набезите на главния прокурор,, и колите на жандармерия и полиция пред Дондуков две. Това изтече по видеообмена . Може би съм объркал нещо, английският ми е много слаб, не съм полиглот като ,,некомунягите,, в блога. Ако бъркам поправи.
Впрочем министър бе измъкнат по същия начин, както и други длъжностни лица, Защо пращаш жандармерия, а на другия ден пускаш арестувания с лека мярка за неотклонение. Защо при тези показни арести вече трета година откакто имаме специализирана прокуратура нямаме една осъдителна присъда. Кого арестуват по този начин- писар или Джак Изкормвача, Зорге или Джеимс Бонд.
Хайде кажи, кога ще влезе въоръжена служба извън президентската охрана в Белия дом. В Америка действащ президент също не се съди по НПК
Преди да бъде отстранен от Конгреса и Сената. Ако ще ми говориш за Клинтън, той бе обвинен от прокурор за лъжа по време на гражданско дело, а по граждански иск и нашия президент е достъпен Дори имаме прецедент- Петър Стоянов бе осъден да плати обезщетение на журналист, когото шамароса.
Клинтън, отрече в гражданско дело за полов акт с Люински. Тя извади роклята си със семенна течност на президента по нея. Президентът бе обвинен, че е излъгал под клетва, което е нарушение на Конституцията. Тръгна искане за импийчмънт.
Клинтън бе принуден да бомбардира Сърбия, след което стана конституционно праведен и Сенатът с болшинство реши, че фелациото не е полов акт, защото не се зачева от него. Прокурорът подаде оставка. Ето това е законопослушание по американски. За Банев съм се произнесъл като за негодник. Бил съм обратна страна и по трудовоправно и по арбитражно дело. Спечелихме го за клиентите, но какво от това? Това което видях за майка му по хрониките останах с привкуса, че се опитват да притиснат Банев с една болнава, слабо образована и в известна степен дементна възрастна жена. За мен това не е правораздаване е гавра. В повечето страни в ЕС след 70 г няма ефективна присъда. Пример Берлускони. Също е малко изопачено. Може да е премиер, но не и затворник!?


quote=starforlife]Според нЕкои Президентсвото е със статут на Посолство може би. РУСКО! И им се ще да е така, но само тогава, когато вътре са хора, на които симпатизират.
Ако "утре" Гешев стане Президент... (Защото това е следващата голЕма политическа фигура в българската политика според мен.) То тогава в него, Президентството, може дори да се ползват и кенефите им от закъсали в близост всЕкакви 'ора, особено неварвари-комуняги.
Дотогава всички ЗАКОНОВО ВЪРШЕЩИ СИ РАБОТАТА И ТО КАТО ЗАЩИТА ИНТЕРЕСИТЕ НА БЪЛГАРИЯ (в единия случай) СЛУЖБИ, са "варвари", а Даниела Доковска е не просто адвокат, а (и) "Адвокат (и) на "Дявола". [/quote]
цитирай
36. starforlife - Венци, не знам колко време ти отне да напишеш това до тук:
14.07.2020 16:36
vencivaleri1951 написа:
Първо поздравления ! Научил си освен релевантно и моторно и императивно . То ти и подхожда - звезда, император, заедно вървят.
По темата: никой от,, комунягите,, не е казал, че канцеларията на президента има дипломатически статус като територия, най малкото защото президентът е български. Сако ни комунягите сме се нещо объркали защо според Ройтерс ,, Българите въстанаха заради набезите на главния прокурор,, и колите на жандармерия и полиция пред Дондуков две. Това изтече по видеообмена . Може би съм объркал нещо, английският ми е много слаб, не съм полиглот като ,,некомунягите,, в блога. Ако бъркам поправи.
Впрочем министър бе измъкнат по същия начин, както и други длъжностни лица, Защо пращаш жандармерия, а на другия ден пускаш арестувания с лека мярка за неотклонение. Защо при тези показни арести вече трета година откакто имаме специализирана прокуратура нямаме една осъдителна присъда. Кого арестуват по този начин- писар или Джак Изкормвача, Зорге или Джеимс Бонд.
Хайде кажи, кога ще влезе въоръжена служба извън президентската охрана в Белия дом. В Америка действащ президент също не се съди по НПК
Преди да бъде отстранен от Конгреса и Сената. Ако ще ми говориш за Клинтън, той бе обвинен от прокурор за лъжа по време на гражданско дело, а по граждански иск и нашия президент е достъпен Дори имаме прецедент- Петър Стоянов бе осъден

Но вече 5 мин. те чакам да довършиш и затова да взема да ти извадя от Библиотеката си, милиНката ми, двете Конституции - тази на Република България, и тази на САЩ, и да ти ги снимам, м?

Не за друго, а защото отговорите на част от въпросите си ще откриеш в тях, Конституциите, и не е нужно да ти отговарям, след като ти си от "умните умници", а аз от "тъпите тъпаци".

Виж на ЛЪЖИТЕ ТИ във вид на ПРЕИНАЧАВАНЕ (което при теб е перманентно - допълни си го към "импераТОРското") ще отговоря, при все, че ти сам си го направил.
Полиция и жандармерия ПРЕД "Дондуков" 2.
ЦИТИРАХ ТЕ, НАЛИ ТАКА?
И да повторя за "умните умници": ПРЕД!

В, натъртвам: В (В, В, В...) Президенстството влизат три екипа на СПЕЦИАЛИЗИРАНИ СЛУЖБИ, ИМАЩИ НЕ ПРОСТО ОСНОВАНИЕ ДА ГО НАПРАВЯТ... НЕ САМО ПРАВОМОЩИЯ ДА ГО НАПРАВЯТ... А ИЗПЪЛНЯВАЩИ ЗАПОВЕДИ, БАЗИРАЩИ СЕ НА ПРОТИЧАЩА РАЗРАБОТКА НА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ОРГАНИ, СПРЯМО КОИТО ПРЕЗИДЕНТЪТ Е Г-Н НИКОЙ!
Точно така, Президентът е НИКОЙ и така и трябва да бъде!
Колите им са НЕ ПРЕД "Дондуков" 2, а В ДВОРА на Президентството, до "Ротондата". Тоест, за никаква показност не може да иде реч - никой отвън дори не е знаел какво става ВЪТРЕ.
Полицията и жандармерията, (ако е имало такава, защото не съм следял събитията, а само говорих с мой бивш Колега и Приятел, колкото да съм информиран за нещата) ОБЕЗОПАСЯВАТ района на акцията. "Нахлуващите" са ДРУГИ, а не както ВИЕ твърдите и СЪЩИТЕ НЕ СА ВАРВАРИ - както отново ВИЕ твърдите, а изпълняват СЛУЖЕБНИТЕ СИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ СПРЯМО ЛИЦА, РАЗРАБОТВАНИ ВКЛЮЧИТЕЛНО И ЗА ЕВЕНТУАЛНО ПРЕДАТЕЛСТВО СПРЯМО ДЪРЖАВАТА!

Вече е 16:55 часа ПО ВАШЕ ВРЕМЕ и ти още не си дописал.
Ама като сега се пръждосам по лайф, защото приключих за днес и не ти репликирам нататък - аз ще съм замлъкнал, м?
цитирай
37. starforlife - Аааа, дописа най-сетне!
14.07.2020 16:55
Дописа това:
"да плати обезщетение на журналист, когото шамароса.
Клинтън, отрече в гражданско дело за полов акт с Люински. Тя извади роклята си със семенна течност на президента по нея. Президентът бе обвинен, че е излъгал под клетва, което е нарушение на Конституцията. Тръгна искане за импийчмънт.
Клинтън бе принуден да бомбардира Сърбия, след което стана конституционно праведен и Сенатът с болшинство реши, че фелациото не е полов акт, защото не се зачева от него. Прокурорът подаде оставка. Ето това е законопослушание по американски. За Банев съм се произнесъл като за негодник. Бил съм обратна страна и по трудовоправно и по арбитражно дело. Спечелихме го за клиентите, но какво от това? Това което видях за майка му по хрониките останах с привкуса, че се опитват да притиснат Банев с една болнава, слабо образована и в известна степен дементна възрастна жена. За мен това не е правораздаване е гавра. В повечето страни в ЕС след 70 г няма ефективна присъда. Пример Берлускони. Също е малко изопачено. Може да е премиер, но не и затворник!?"


171 думи, 865 символа (без интервалите - с тях 1035)
Ама иначе нЕкои много знаете да императивничите как други тук сме били прекарвали времето си, м?
Нищо, че и в случая се видя, че аз ИНТЕРАКТИВНО и В РЕАЛНО ВРЕМЕ, отговарях, пишейки доста по-дълги коментари за в много пъти по-кратко време и то вършейки си наред с това работата.

А ДОПИСА ВЪПРОСНОТО ЗА ЦЕЛИ 23 МИНУТИ БЕЗ АБСОЛЮТНО НИЩО ДА КАЖЕШ ПО ТЕМАТА НА РАДО, А ДА НЕ ГОВОРИМ ДА ДАДЕШ ОТГОВОРИ НА ВЪПРОСИТЕ МИ, ЗАЩОТО ТЕ СА РЕЛЕВАНТНИ (та чак ноторни и императорски - та чак ноторни и императорски - ха ха ха).

Затова аз, ИМПЕРАТОРЪТ-ВСИЧКИ_СЛЪНЦА, ще си позволя да ти ги припомня въпросите:

- Венци, я така вземи кажи в какво точно се изразява "пълната изолация" (твои думи) на Борисов?


- После вземи ни светни КОГА някой в България е НАХЛУВАЛ С ЖАНДАРМЕРИЯ в Президентството?


- Накрая, в светлината на току що казаното по-горе, ни светни и за това КОГА това "нахлуване" в Президентството е било "показно" (твои думи)?



цитирай
38. starforlife - И, Венци... Понеже чакам айшето да се наконтят със снашето, та и това да ти кажа:
14.07.2020 17:23
Тези ти разсъждения, за лошотията на правните рамки в САЩ, базирани на АБСОЛЮТНО НЕАДЕКВАТНИТЕ ти не само от правна, а и от логическа гледна точки за Люински, само показват, че И това с вещостта ви поне на някакво нормално ниво в областта на Правота, е просто от твоя арсенал с "пудри за всеки случай".

Да ти пояснявам ли защо ВСЕКИ човек, занимаващ се или имащ поне относителна култура по право по света, ще ти се смее на детинските разсъждения по повод случая с Моника Люински?
М?
цитирай
39. apostapostoloff - Оставете Венци на мира!
14.07.2020 19:27
Той е скромен човек, на него и половин п@тка му стига, само дето много обича да се хвали.Научил е тези мурафети в Русия от руснаците. Цял свят ги псува и ненавижда, но те, руснаците, не спират да се хвалят сами.

Венци е от хората с принципи. Неговият основен принцип е този: "Изпържи ми един тиган месо, па ме заеби!" Ама му давйте и шише водка, та след като се наплюска и да се налюска.
цитирай
40. анонимен - Жорко, аз не съм младоженец, че да имам бол свободно време, а зает дядо
14.07.2020 19:44
с внуци в диапазон от 21 г до 2, 5 години. От 5 възможни три са при мен. Няма достъп нито до лаптоп, нито до таблет, а като открадна малко време от малката поглеждам към телефона. Иначе не пиша бързо-винаги съм имал някой да пише вместо мен. Иначе не можеш да ме шашнеш с бързопис- Телеграфист/ и радист/ във взвода ми беше покойния Асен Гаргов. Искара немислимите за онзи период , когато имаше армия над 20 дни отпуска за тези си умения. В службата ми в направлението работеше национален състезател по машинопис и стенография... Толкова по този въпрос-пишеш малко по бързо от мен и ти го признавам:)

И какво ми каза в случая. Аз нямам колеги в службите, не съм бил на Дундуков, но видях видеобмена, видях и как арестуваха Нено Димов. Цитирах ти Ройтерс, видях колите и никога не съм казвал че прокуратурата няма право да разпореди претърсване в канцеларията на президента. Чух обаче и становището на съдия/дама/ член на Висшия съдебен съвет, прочетох становището на бивш кондтитуцианен съдия/ и противоположното на друг такъв- Георги Марков/ , сега ме насочихте къв нищо не значещата за теб и Гешев . Разбира се къде един дългогодишен преподавател по наказателно право може да се мери с Вашата правна компететност. А и член на Висшия авдокатски съюз, мисля , че завеждаше и научното направление там. Впрочем и като ученичка обещаващ пианист, но след катастрофа става юрист по неволя. Съде и обаче до Гешевата ерудиция и правна грамотност. Жоро Даниела е позната на софиянци , ко

с[quote=starforlife]Тези ти разсъждения, за лошотията на правните рамки в САЩ, базирани на АБСОЛЮТНО НЕАДЕКВАТНИТЕ ти не само от правна, а и от логическа гледна точки за Люински, само показват, че И това с вещостта ви поне на някакво нормално ниво в областта на Правота, е просто от твоя арсенал с "пудри за всеки случай".

Да ти пояснявам ли защо ВСЕКИ човек, занимаващ се или имащ поне относителна култура по право по света, ще ти се смее на детинските разсъждения по повод случая с Моника Люински?
М?[
цитирай
41. анонимен - Продължение
14.07.2020 19:51
Жорко Доковска е позната в София , още когато си ходил прав под масата , а Гешев
набирал ярост в Трънско/да се гордея ли донякъде със земляка си се чудя/ Едва ли има юрист който да не я познава или студент , който да става по нощите та да си осигури място в залата при нейни лекции. Най вероятно и Гешев го е правил. Ти кога чу за пръв път за него, щото аз малко преди избора му.Не вярвам, че и юридическото съсловие е знаело много за него
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6080789
Постинги: 2743
Коментари: 26513
Гласове: 9638
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031