Постинг
14.08.2020 09:20 -
"Революцията е такова нещо, което непрекъснато пречи на еволюцията..."
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 4204 Коментари: 44 Гласове:
Последна промяна: 14.08.2020 11:59

Прочетен: 4204 Коментари: 44 Гласове:
6
Последна промяна: 14.08.2020 11:59


.......
КОМУНИСТИЧЕСКАТА ЕВОЛЮЦИЯ ИЛИ ПО-ТОЧНО КАЗАНО,
ЕВОЛЮЦИЯТА НА РЕВОЛЮЦИОНЕРИТЕ ВИНАГИ Е БИЛО НЕЩО ПО-ТАКА
... АБЕ, БАМБАШКА РАБОТА Е ЕВОЛЮЦИЯТА ПРИ ТЯХ.
ПРЕДИ ТРИ ПОКОЛЕНИЯ ... примерно;
– А вие защо биете негрите?
В НАШИ ДНИ;
– А вие защо коленичате пред негрите?
ВИДНО Е, ЧЕ РАЗЛИКАТА Е

... В ДОСПЕХИТЕ
Тоталитарни агенти на несвободата предст...
„Другата истина“ на Искра Баева е заплах...
Тотална манипулация: Проф. Евгения Калин...
„Другата истина“ на Искра Баева е заплах...
Тотална манипулация: Проф. Евгения Калин...
Следващ постинг
Предишен постинг
КРУМЕБЕЗУМЕ, това не е стихотворение с картинка ... хахахах
цитирай Заглавието е взето от тук;
https://faktor.bg/bg/articles/ognyan-minchev-ne-stava-duma-za-oligarhichno-tango-stava-duma-za-mashtabna-strategiya
... „ФАКТОР„ разбира се а статията си струва и ... не ставай смешен а прочети, и еволюирай, не ръкоблудствай своблудствайки ...
цитирайhttps://faktor.bg/bg/articles/ognyan-minchev-ne-stava-duma-za-oligarhichno-tango-stava-duma-za-mashtabna-strategiya
... „ФАКТОР„ разбира се а статията си струва и ... не ставай смешен а прочети, и еволюирай, не ръкоблудствай своблудствайки ...
Революцията е нещо, което някои правят, за да се окичат с дъбови листа на пагона и да си имат фатмаци, които да им вършат работата и така да не се вижда некадърността на окичилите се!! :):):)
:):):)))
цитирай:):):)))
cortana написа:
Революцията е нещо, което някои правят, за да се окичат с дъбови листа на пагона и да си имат фатмаци, които да им вършат работата и така да не се вижда некадърността на окичилите се!! :):):)
:):):)))
:):):)))
... Под сянката се живее леко ... и дебело се лъже /коментарче в стил „крайградският„/
Гети, извини ме!! Одеве не четох постинга, а само го визуализирах. Сега чета това за негрите и допълвам, че няма как да е когато мисленето е белязано с пагон!! :):):)
цитирайИ им капеше мед от устите когато го казваха. Което ме подсеща за Пръцковата мечта да прави кукиш като еквивалент на революцията. А като гледам бат Венцо, почвам да мисля, че революционер е който мечтае да пикае върху злато, да бие негрите или онези, които ги бият, най-важното е някой да бъде набит, без значение битият или биещия, ако пък няма такъв на разположение, поне някой да бъде опикан или в краен случай да му бъде показан кукиш.
цитирай... Разширявам понятието ... ПРОГРЕСИВНИ И ПЕРМАНЕНТНИ ПРОФЕСИОНАЛНИ РЕВОЛЮЦИОНЕРИ и допълвам с, КОГАТО НАШИТЕ НЕ СА НА ВЛАСТ ... те пикаят на златото, ама на чуждото а ако другият няма злато му пикаят на главата защото не е кадърен да има ... и кукиш така показват дори и заради това бият ... революционери, сър.
цитирайанонимен написа:
И им капеше мед от устите когато го казваха. Което ме подсеща за Пръцковата мечта да прави кукиш като еквивалент на революцията. А като гледам бат Венцо, почвам да мисля, че революционер е който мечтае да пикае върху злато, да бие негрите или онези, които ги бият, най-важното е някой да бъде набит, без значение битият или биещия, ако пък няма такъв на разположение, поне някой да бъде опикан или в краен случай да му бъде показан кукиш.
пак им то тури. Целио. Барабар с макарите. Та сега Гогол да го барат и сополив да го целуват.
цитирайНа кои бре, Апостол? На кои го натутурузи Бочко?
На ония смешниците, които не искат Европа(та), а мечтаят за Евразия ли?
Та меки китайски пишки да цАлуват...
цитирайНа ония смешниците, които не искат Европа(та), а мечтаят за Евразия ли?
Та меки китайски пишки да цАлуват...
И като казах "китайски", де е сега Мърльо69, за да си пак говорим за технологичната "мощ" на Китай?
Преди година, когато се опитваше на краставичар за краставици да говори - му казах, че ще говорим след 14 месеца. Е... 12 минаха и се вижда кой говореше вярно и кой патетираше. Патетиращият дори самият него го нЕма.
Яко го закъсаха "чайниците" само заради забраните за ползване на американски технологии.
И с това ни най-малко не злорадствам - напротив - "яд" ме е, че без въпросните технологии "чайниците" не могат да дадат онова качество и цени и така губим предимно ние, по-бедните нации.
От оттеглянето на Гугъл, "Хуауей" се превърнаха от отличен продукт в почти боклук (говоря от първо лице, като сериозен Клиент на компанията) и то при повишена цена, а от другия медец вече и "Kirin" не могат да произвеждат без въпросните технологии.
А какво се случва при "Foxconn" да не говорим...
Идва ред основно на Индия да се пооблажи малко от "благосклонността" (да се чете икономическите интереси) на американските технологии и работодатели.
(Пък ТинчетоЛассова нека продължава да кретенее колко генетично били зле индийците. Това е една от най-интелигентните нации.)
цитирайПреди година, когато се опитваше на краставичар за краставици да говори - му казах, че ще говорим след 14 месеца. Е... 12 минаха и се вижда кой говореше вярно и кой патетираше. Патетиращият дори самият него го нЕма.
Яко го закъсаха "чайниците" само заради забраните за ползване на американски технологии.
И с това ни най-малко не злорадствам - напротив - "яд" ме е, че без въпросните технологии "чайниците" не могат да дадат онова качество и цени и така губим предимно ние, по-бедните нации.
От оттеглянето на Гугъл, "Хуауей" се превърнаха от отличен продукт в почти боклук (говоря от първо лице, като сериозен Клиент на компанията) и то при повишена цена, а от другия медец вече и "Kirin" не могат да произвеждат без въпросните технологии.
А какво се случва при "Foxconn" да не говорим...
Идва ред основно на Индия да се пооблажи малко от "благосклонността" (да се чете икономическите интереси) на американските технологии и работодатели.
(Пък ТинчетоЛассова нека продължава да кретенее колко генетично били зле индийците. Това е една от най-интелигентните нации.)
11.
vencivaleri1951 -
Първо с неудоволствие виждам, че Огнян Минчев взима аудиторията за "балъци"
14.08.2020 19:23
14.08.2020 19:23
защото революцията като прекъсване на еволюцията е клише преди стажуването на
Минчев и няма нищо общо с истината.Революциите са резултат от еволюциите-било политическа, било техническа, било морална. Ренесанса е революция в мисленето, а преди това революция е и християнството Казвам с неудоволствие, защото Минчев общо взето не вимизира и не кортинизира аудиторията, а се отнася с уважение. И в статуса си на преподавател и /не лош автор/ по Научен комунизъм в не малка част от съзнателния си живот е преподавал съвсем различни неща, по думите на човек на когото вярвам защото ме е родил, го е правил много добре. Това с умната калпазанка/ която не си прочела урока/ е доста сладникаво, по подобие на Борисов и внуци. Никой политик и учен не бива да използва деца да защити политика или теза...Дори е инкриминирано подобно действие в много страни.
До жоро в женски дрехи. Бъркаш войска и милиция. Във Войската сержантския състав е малцинство в сравнение и с войниците и с офицерите. Говоря за наборните армии в соц страните. В 80 процента от случаите са обслужващ персонал.
В рода войска в който е служил този с дъбовете листа и дето все ти вади очите
сержантския състав няма никакъв дял нито в щабните разстановки, нито в бойните действия. Имаха боево значение доколкото съм участвал в общовойскови учения в пехотата поради недостиг на офицерски състав.
В милицията, полицията сержантския състав е основната ударна единица и мнозинство в личния състав. Не мисля , че и там вършат работата на командирите си. В англоговорящите страни сержантския състав има съвсем различна длъжностна характеристика, има опция за кариерен растеж и имаме сержанти станали командващи родове войски. В Българската войска това е немислимо. По едно време кариерно подбутваха някои старшини правейки ги прапоршици ,младши лейтинатни. и в строя беше гротескно да гледаш пред пенсия младшилейтинанти, редом с хлапета с това звание, които се бръснеха един, два пъти на седмица..
Точно толкова вярно е твърдението, че фатмаците вършели работата на генералите , колкото операторите и машинописките , че пишат програмите в центровете. Нямат никакъв допир от командир на полк нагоре със сержантския състав,освен в случаите когато са лични шофьори.
цитирайМинчев и няма нищо общо с истината.Революциите са резултат от еволюциите-било политическа, било техническа, било морална. Ренесанса е революция в мисленето, а преди това революция е и християнството Казвам с неудоволствие, защото Минчев общо взето не вимизира и не кортинизира аудиторията, а се отнася с уважение. И в статуса си на преподавател и /не лош автор/ по Научен комунизъм в не малка част от съзнателния си живот е преподавал съвсем различни неща, по думите на човек на когото вярвам защото ме е родил, го е правил много добре. Това с умната калпазанка/ която не си прочела урока/ е доста сладникаво, по подобие на Борисов и внуци. Никой политик и учен не бива да използва деца да защити политика или теза...Дори е инкриминирано подобно действие в много страни.
До жоро в женски дрехи. Бъркаш войска и милиция. Във Войската сержантския състав е малцинство в сравнение и с войниците и с офицерите. Говоря за наборните армии в соц страните. В 80 процента от случаите са обслужващ персонал.
В рода войска в който е служил този с дъбовете листа и дето все ти вади очите
сержантския състав няма никакъв дял нито в щабните разстановки, нито в бойните действия. Имаха боево значение доколкото съм участвал в общовойскови учения в пехотата поради недостиг на офицерски състав.
В милицията, полицията сержантския състав е основната ударна единица и мнозинство в личния състав. Не мисля , че и там вършат работата на командирите си. В англоговорящите страни сержантския състав има съвсем различна длъжностна характеристика, има опция за кариерен растеж и имаме сержанти станали командващи родове войски. В Българската войска това е немислимо. По едно време кариерно подбутваха някои старшини правейки ги прапоршици ,младши лейтинатни. и в строя беше гротескно да гледаш пред пенсия младшилейтинанти, редом с хлапета с това звание, които се бръснеха един, два пъти на седмица..
Точно толкова вярно е твърдението, че фатмаците вършели работата на генералите , колкото операторите и машинописките , че пишат програмите в центровете. Нямат никакъв допир от командир на полк нагоре със сержантския състав,освен в случаите когато са лични шофьори.
В 19:23 vencivaleri1951 написа:
Първо с неудоволствие виждам, че Огнян Минчев взима аудиторията за "балъци" защото революцията като прекъсване на еволюцията е клише преди стажуването на
Минчев и няма нищо общо с истината.Революциите са резултат от еволюциите-било политическа, било техническа, било морална. Ренесанса е революция в мисленето, а преди това революция е и християнството Казвам с неудоволствие, защото Минчев общо взето не вимизира и не кортинизира аудиторията, а се отнася с уважение. И в статуса си на преподавател и /не лош автор/ по Научен комунизъм в не малка част от съзнателния си живот е преподавал съвсем различни неща, по думите на човек на когото вярвам защото ме е родил, го е правил много добре. Това с умната калпазанка/ която не си прочела урока/ е доста сладникаво, по подобие на Борисов и внуци. Никой политик и учен не бива да използва деца да защити политика или теза...Дори е инкриминирано подобно действие в много страни.
Минчев и няма нищо общо с истината.Революциите са резултат от еволюциите-било политическа, било техническа, било морална. Ренесанса е революция в мисленето, а преди това революция е и християнството Казвам с неудоволствие, защото Минчев общо взето не вимизира и не кортинизира аудиторията, а се отнася с уважение. И в статуса си на преподавател и /не лош автор/ по Научен комунизъм в не малка част от съзнателния си живот е преподавал съвсем различни неща, по думите на човек на когото вярвам защото ме е родил, го е правил много добре. Това с умната калпазанка/ която не си прочела урока/ е доста сладникаво, по подобие на Борисов и внуци. Никой политик и учен не бива да използва деца да защити политика или теза...Дори е инкриминирано подобно действие в много страни.
Първото е оправено персонално към теб, Гети, и се заключава в това да изтриеш коментара на другаря Венци, защото цели да изкриви дискусията по темата ти и отново спами, занимаващ ни с..... 'изклецания' :):):) му баща.
Няма да е неспортсменско спрямо него, защото частта от коментара му по темата я цитирах тук, а другата, под предния ти постинг, където 'и е мястото.
Второто ми предложение е следното: Нека съблогерът petgrig, който съм не мнение, че никого от нас, 'психодесните' :):):) не ни интересува и не ни пречи това така наречения полигор ли е или не и аз лично нямам проблем да пия кафе с него, докато с другарите ще ми е неприятно, да определи кои женски профили на разни такива като vasilisa и ..... да речем, на кого като какиния, икономистчето и венцито да припишем и да се обръщаме към тях като vasilisa или ..... в мъжки дрехи!! :):):)
Да, и двата профила, както и още много други, са на Русти, но защо пък да не тролим и ние като тях с разните 'Жоро в мъжки дрехи', 'Хисарски еди какво си' и прочее??
И те знаят, че не са прави, но за тях не е важно това, а да тролят и евентуално някой да им повярва, и ние ще знаем, че не сме прави, но няма да тролим, а ще им връщаме дължимото дотогава, докато не възприемат, че не само не те са в блога и то реално без Венци и Русти като реални личности, останалите виртуални, а и, че хегемонията им тук отдавна се спихна и вече са за смях на всички нормални!!
цитирайНяма да е неспортсменско спрямо него, защото частта от коментара му по темата я цитирах тук, а другата, под предния ти постинг, където 'и е мястото.
Второто ми предложение е следното: Нека съблогерът petgrig, който съм не мнение, че никого от нас, 'психодесните' :):):) не ни интересува и не ни пречи това така наречения полигор ли е или не и аз лично нямам проблем да пия кафе с него, докато с другарите ще ми е неприятно, да определи кои женски профили на разни такива като vasilisa и ..... да речем, на кого като какиния, икономистчето и венцито да припишем и да се обръщаме към тях като vasilisa или ..... в мъжки дрехи!! :):):)
Да, и двата профила, както и още много други, са на Русти, но защо пък да не тролим и ние като тях с разните 'Жоро в мъжки дрехи', 'Хисарски еди какво си' и прочее??
И те знаят, че не са прави, но за тях не е важно това, а да тролят и евентуално някой да им повярва, и ние ще знаем, че не сме прави, но няма да тролим, а ще им връщаме дължимото дотогава, докато не възприемат, че не само не те са в блога и то реално без Венци и Русти като реални личности, останалите виртуални, а и, че хегемонията им тук отдавна се спихна и вече са за смях на всички нормални!!
.... А ТИ, БАЙМНОГОЗНАЙ1951, ... ВЗЕМИ И СИ ВОДИ ЛИЧНИТЕ ВОЙНИ НА СВОЯ ТЕРИТОРИЯ
... Колкото до О.М. на всички ни е ясно мнението ти за него и мазната му баничка ... сегашното ти словоблудство е смешно ... защото човекът преди всичко казва и правилно пита, КОИ МУТРИ ...
Още по смешно е, да му правиш забележка ти дето нямаш коментар неподкрепен от СЛУЧКА ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ
[quote=vencivaleri1951]защото революцията като прекъсване на еволюцията е клише преди стажуването на
Минчев и няма нищо общо с истината.Революциите са резултат от еволюциите-било политическа, било техническа, било морална. Ренесанса е революция в мисленето, а преди това революция е и християнството Казвам с неудоволствие, защото Минчев общо взето не вимизира и не кортинизира аудиторията, а се отнася с уважение. И в статуса си на преподавател и /не лош автор/ по Научен комунизъм в не малка част от съзнателния си живот е преподавал съвсем различни неща, по думите на човек на когото вярвам защото ме е родил, го е правил много добре. Това с умната калпазанка/ която не си прочела урока/ е доста сладникаво, по подобие на Борисов и внуци. Никой политик и учен не бива да използва деца да защити политика или теза...Дори е инкриминирано подобно действие в много страни.
До жоро в женски дрехи. Бъркаш войска и милиция. Във Войската сержантския състав е малцинство в сравнение и с войниците и с офицерите. Говоря за наборните армии в соц страните. В 80 процента от случаите са обслужващ персонал.
В рода войска в който е служил този с дъбовете листа и дето все ти вади очите
сержантския състав няма никакъв дял нито в щабните разстановки, нито в бойните действия. Имаха боево значение доколкото съм участвал в общовойскови учения в пехотата поради недостиг на офицерски състав.
В милицията, полицията сержантския състав е основната ударна единица и мнозинство в личния състав. Не мисля , че и там вършат работата на командирите си. В англоговорящите страни сержантския състав има съвсем различна длъжностна характеристика, има опция за кариерен растеж и имаме сержанти станали командващи родове войски. В Българската войска това е немислимо. По едно време кариерно подбутваха някои старшини правейки ги прапоршици ,младши лейтинатни. и в строя беше гротескно да гледаш пред пенсия младшилейтинанти, редом с хлапета с това звание, които се бръснеха един, два пъти на седмица..
Точно толкова
цитирай... Колкото до О.М. на всички ни е ясно мнението ти за него и мазната му баничка ... сегашното ти словоблудство е смешно ... защото човекът преди всичко казва и правилно пита, КОИ МУТРИ ...
Още по смешно е, да му правиш забележка ти дето нямаш коментар неподкрепен от СЛУЧКА ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ
[quote=vencivaleri1951]защото революцията като прекъсване на еволюцията е клише преди стажуването на
Минчев и няма нищо общо с истината.Революциите са резултат от еволюциите-било политическа, било техническа, било морална. Ренесанса е революция в мисленето, а преди това революция е и християнството Казвам с неудоволствие, защото Минчев общо взето не вимизира и не кортинизира аудиторията, а се отнася с уважение. И в статуса си на преподавател и /не лош автор/ по Научен комунизъм в не малка част от съзнателния си живот е преподавал съвсем различни неща, по думите на човек на когото вярвам защото ме е родил, го е правил много добре. Това с умната калпазанка/ която не си прочела урока/ е доста сладникаво, по подобие на Борисов и внуци. Никой политик и учен не бива да използва деца да защити политика или теза...Дори е инкриминирано подобно действие в много страни.
До жоро в женски дрехи. Бъркаш войска и милиция. Във Войската сержантския състав е малцинство в сравнение и с войниците и с офицерите. Говоря за наборните армии в соц страните. В 80 процента от случаите са обслужващ персонал.
В рода войска в който е служил този с дъбовете листа и дето все ти вади очите
сержантския състав няма никакъв дял нито в щабните разстановки, нито в бойните действия. Имаха боево значение доколкото съм участвал в общовойскови учения в пехотата поради недостиг на офицерски състав.
В милицията, полицията сержантския състав е основната ударна единица и мнозинство в личния състав. Не мисля , че и там вършат работата на командирите си. В англоговорящите страни сержантския състав има съвсем различна длъжностна характеристика, има опция за кариерен растеж и имаме сержанти станали командващи родове войски. В Българската войска това е немислимо. По едно време кариерно подбутваха някои старшини правейки ги прапоршици ,младши лейтинатни. и в строя беше гротескно да гледаш пред пенсия младшилейтинанти, редом с хлапета с това звание, които се бръснеха един, два пъти на седмица..
Точно толкова
Оставих място в коментара си след vasilisa да цитирам още един женски фейк на Русти, но не се сещам как беше, а не искам да е някой от другите му, чрез които не е бил толкова активен и ги е ползвал по-епизодично.
Подскажете ми, представяше, че е на учителка от Пазарджик и твърдеше години на ред, че снимките са нейни, докато Жоро не надяна това си..... вълчо :):):) поведение спрямо..... 'ягънцата' :):):) и в постинг не показа нескопосаните монтажи на снимсите. :):):)
цитирайПодскажете ми, представяше, че е на учителка от Пазарджик и твърдеше години на ред, че снимките са нейни, докато Жоро не надяна това си..... вълчо :):):) поведение спрямо..... 'ягънцата' :):):) и в постинг не показа нескопосаните монтажи на снимсите. :):):)
... Нее Кортни, НЯМА ДА ГО ИЗТРИЯ ... нека всички да видят набеделият се за революционер как практикува великият лозунг СВОБОДА, РАВЕНСТВО И БРАТСТВО
... каква по красива гледка от това да видиш КОМЕЛИТА ПО ГОЛ ЗАДНИК
цитирай... каква по красива гледка от това да видиш КОМЕЛИТА ПО ГОЛ ЗАДНИК
cortana написа:
Първото е оправено персонално към теб, Гети, и се заключава в това да изтриеш коментара на другаря, Венци, защото цели да изкриви дискусията по темата ти и отново спами, занимаващ ни с..... 'изклецания' :):):) му баща.
Няма да е неспортсменско спрямо него, защото частта от коментара му по темата я цитирах тук, а другата, под предния ти постинг, където 'и е мястото.
Второто ми предложение е следното: Нека съблогерът petgrig, който съм не мнение, че никого от нас, 'психодесните' :):):) не ни интересува и не ни пречи това така наречения полигор ли е или не и аз лично нямам проблем да пия кафе с него, докато с другарите ще ми е неприятно, да определи кои женски профили на разни такива като vasilisa и да речем, на кого като какиния, икономистчето и венцито да припишем и да се обръщаме към тях като vasilisa или в мъжки дрехи!! :):):)
Да, и двата профила, както и още много други, са на Русти, но защо пък да не тролим и ние като тях с разните 'Жоро в мъжки дрехи', 'Хисарски еди какво си' и прочее??
И те знаят, че не са прави, но за тях не е важно това, а да тролят и евентуално някой да им повярва, и ние ще знаем, че не сме прави, но няма да тролим, а ще им връщаме дължимото дотогава, докато не възприемат, че не само не те са в блога и то реално без Венци и Русти като реални личности, останалите виртуални, а и, че хегемонията им тук отдавна се спихна и вече са за смях на всички нормални!!
Няма да е неспортсменско спрямо него, защото частта от коментара му по темата я цитирах тук, а другата, под предния ти постинг, където 'и е мястото.
Второто ми предложение е следното: Нека съблогерът petgrig, който съм не мнение, че никого от нас, 'психодесните' :):):) не ни интересува и не ни пречи това така наречения полигор ли е или не и аз лично нямам проблем да пия кафе с него, докато с другарите ще ми е неприятно, да определи кои женски профили на разни такива като vasilisa и да речем, на кого като какиния, икономистчето и венцито да припишем и да се обръщаме към тях като vasilisa или в мъжки дрехи!! :):):)
Да, и двата профила, както и още много други, са на Русти, но защо пък да не тролим и ние като тях с разните 'Жоро в мъжки дрехи', 'Хисарски еди какво си' и прочее??
И те знаят, че не са прави, но за тях не е важно това, а да тролят и евентуално някой да им повярва, и ние ще знаем, че не сме прави, но няма да тролим, а ще им връщаме дължимото дотогава, докато не възприемат, че не само не те са в блога и то реално без Венци и Русти като реални личности, останалите виртуални, а и, че хегемонията им тук отдавна се спихна и вече са за смях на всички нормални!!
... СТАР, 80-те години Великият Китай ПОМОЛИ развития запад помощ ... МОЛБАТА СИ БЕШЕ ТОЧНО ПО КОМУНИСТИЧЕСКИ И РЕКЕТ ... ПОМОГНЕТЕ ИЛИ ОТВАРЯМЕ ГРАНИЦИТЕ ...
... Грешката на ЗАПАДА е, че постъпиха джентълменски ... ПОМОГНАХА БЕЗ УСЛОВИЯ ... и сега претендиращите за нови лидери на света се зъбят ... типично комунистически прийом ... забравяйки,че немалка част от населението им живее в 18-19 век. ... а имат най-много милиардери ... чукни в ГУГЪЛ „ ВЪТРЕШНА МОНГОЛИЯ„ ... ще видиш колко са хора ... исках да кажа човеци.
цитирай... Грешката на ЗАПАДА е, че постъпиха джентълменски ... ПОМОГНАХА БЕЗ УСЛОВИЯ ... и сега претендиращите за нови лидери на света се зъбят ... типично комунистически прийом ... забравяйки,че немалка част от населението им живее в 18-19 век. ... а имат най-много милиардери ... чукни в ГУГЪЛ „ ВЪТРЕШНА МОНГОЛИЯ„ ... ще видиш колко са хора ... исках да кажа човеци.
starforlife написа:
И като казах "китайски", де е сега Мърльо69, за да си пак говорим за технологичната "мощ" на Китай?
Преди година, когато се опитваше на краставичар за краставици да говори - му казах, че ще говорим след 14 месеца. Е... 12 минаха и се вижда кой говореше вярно и кой патетираше. Патетиращият дори самият него го нЕма.
Яко го закъсаха "чайниците" само заради забраните за ползване на американски технологии.
И с това ни най-малко не злорадствам - напротив - "яд" ме е, че без въпросните технологии "чайниците" не могат да дадат онова качество и цени и така губим предимно ние, по-бедните нации.
От оттеглянето на Гугъл, "Хуауей" се превърнаха от отличен продукт в почти боклук (говоря от първо лице, като сериозен Клиент на компанията) и то при повишена цена, а от другия медец вече и "Kirin" не могат да произвеждат без въпросните технологии.
А какво се случва при "Foxconn" да не говорим...
Идва ред основно на Индия да се пооблажи малко от "благосклонността" (да се чете икономическите интереси) на американските технологии и работодатели.
(Пък ТинчетоЛассова нека продължава да кретенее колко генетично били зле индийците. Това е една от най-интелигентните нации.)
Преди година, когато се опитваше на краставичар за краставици да говори - му казах, че ще говорим след 14 месеца. Е... 12 минаха и се вижда кой говореше вярно и кой патетираше. Патетиращият дори самият него го нЕма.
Яко го закъсаха "чайниците" само заради забраните за ползване на американски технологии.
И с това ни най-малко не злорадствам - напротив - "яд" ме е, че без въпросните технологии "чайниците" не могат да дадат онова качество и цени и така губим предимно ние, по-бедните нации.
От оттеглянето на Гугъл, "Хуауей" се превърнаха от отличен продукт в почти боклук (говоря от първо лице, като сериозен Клиент на компанията) и то при повишена цена, а от другия медец вече и "Kirin" не могат да произвеждат без въпросните технологии.
А какво се случва при "Foxconn" да не говорим...
Идва ред основно на Индия да се пооблажи малко от "благосклонността" (да се чете икономическите интереси) на американските технологии и работодатели.
(Пък ТинчетоЛассова нека продължава да кретенее колко генетично били зле индийците. Това е една от най-интелигентните нации.)
ОК, Гети!! Тогава кратко ще репликирам тролещата част тук и отсега казвам, че няма да взема отношение по контра репликата му не за друго, а защото той просто ще продължи да троли!! :):):)
Другарю Венци, да съзира човек иронията или преносния смисъл в думи на събеседника си е признак за интелект, за който претендирате в 'изклецаната' :):):))) ви агитка.
Уви при Вас това не се случва и Вие приемате винаги думите на хората буквално и започвате с някакви ДОСАДНИ нравоучения, които не само са смешни, а и в повечето случаи неверни!!
И, за да не се впускам в досадно 'океанословие' :):):) като Вас, ще кажа само, че при война (нали такъв пример ни дадохте точно онзи ден) и последващо заклейвяване, не низшите чинове и особено войниците без такива се заклеймяват от историята и човечеството, а висшите!! Като на баща Ви, който изобщо не ни боде в очите, а просто е показателен пример в блоговата ни..... 'извадка' :):):) как синът се парашутира за сметка на бащата, на партийна основа, в общество, което е претендирало да е честно и е изповядвало равенство!!
ФАКТ!!
След това: Вече Ви казах, че законът, който осъжда комунистическия режим като престъпен, не визира като престъпни елементи обикновените войници и милиционери, изпълняващи заповеди, а такива като баща Ви!!
На границата войник е застрелвал БЯГАЩИЯТ ОТ 'ХУБАВИНАТА' НА СОЦИАЛИЗМА ВИ свой СЪНАРОДНИК, но историята не осъжда този ВОЙНИК, а ОСЪЖДА ТАКИВА КАТО БАЩА ВИ, защото реално спусъка са 'дърпали' ТЕ!!
Не ВОАНИКЪТ или старшината е извършвал ГЕНОЦИД спрямо НАРОДА СИ, а такива ВИСШИ ОФИЦЕРИ и ПАРТИЙНИ ЛИДЕРИ като баща Ви!!
ОТНОВО ФАКТ!!
Ето това е част от смисъла на думите ми, че низшите са носели на гръб висшите!! Това, че висшите са ИСКАЛИ УБИЙСТВА и ТЕРОР, а са го упражнявали чрез нисшите!!
Днес това не може да се случи, защото има демокрация и войникът или полицаят, отказал участието в подобни неща не само е защитен от същата тази демокрация, а ще бъде определен за герой!!
ВИЖДАМЕ ГО ДОРИ В МОМЕНТА НА ПРОТЕСТИТЕ И ДОРИ САМИЯТ ВИЕ ЛИЦЕМЕРНО ГО ВЪЗХВАЛЯВАТЕ!!
По времето на социализма, отказващия ДА УБИВА СВОИТЕ ДОРИ войник, просто е отивал в 'Белене' и му се е случвало 'случайно' най-лошото!!
ОТНОВО ФАКТ!!
ПАРТИЯТА ВИ И БАЩА ВИ Е ВЪЗПИТАВАЛА УБИЙЦИ!!
БРАТОУБИЙЦИ!!
цитирайВ 19:23 vencivaleri1951 изтроли и написа:
До жоро в женски дрехи. Бъркаш войска и милиция. Във Войската сержантския състав е малцинство в сравнение и с войниците и с офицерите. Говоря за наборните армии в соц страните. В 80 процента от случаите са обслужващ персонал.
В рода войска в който е служил този с дъбовете листа и дето все ти вади очите
сержантския състав няма никакъв дял нито в щабните разстановки, нито в бойните действия. Имаха боево значение доколкото съм участвал в общовойскови учения в пехотата поради недостиг на офицерски състав.
В милицията, полицията сержантския състав е основната ударна единица и мнозинство в личния състав. Не мисля , че и там вършат работата на командирите си. В англоговорящите страни сержантския състав има съвсем различна длъжностна характеристика, има опция за кариерен растеж и имаме сержанти станали командващи родове войски. В Българската войска това е немислимо. По едно време кариерно подбутваха някои старшини правейки ги прапоршици ,младши лейтинатни. и в строя беше гротескно да гледаш пред пенсия младшилейтинанти, редом с хлапета с това звание, които се бръснеха един, два пъти на седмица..
Точно толкова вярно е твърдението, че фатмаците вършели работата на генералите , колкото операторите и машинописките , че пишат програмите в центровете. Нямат никакъв допир от командир на полк нагоре със сержантския състав,освен в случаите когато са лични шофьори.
В рода войска в който е служил този с дъбовете листа и дето все ти вади очите
сержантския състав няма никакъв дял нито в щабните разстановки, нито в бойните действия. Имаха боево значение доколкото съм участвал в общовойскови учения в пехотата поради недостиг на офицерски състав.
В милицията, полицията сержантския състав е основната ударна единица и мнозинство в личния състав. Не мисля , че и там вършат работата на командирите си. В англоговорящите страни сержантския състав има съвсем различна длъжностна характеристика, има опция за кариерен растеж и имаме сержанти станали командващи родове войски. В Българската войска това е немислимо. По едно време кариерно подбутваха някои старшини правейки ги прапоршици ,младши лейтинатни. и в строя беше гротескно да гледаш пред пенсия младшилейтинанти, редом с хлапета с това звание, които се бръснеха един, два пъти на седмица..
Точно толкова вярно е твърдението, че фатмаците вършели работата на генералите , колкото операторите и машинописките , че пишат програмите в центровете. Нямат никакъв допир от командир на полк нагоре със сержантския състав,освен в случаите когато са лични шофьори.
Другарю Венци, да съзира човек иронията или преносния смисъл в думи на събеседника си е признак за интелект, за който претендирате в 'изклецаната' :):):))) ви агитка.
Уви при Вас това не се случва и Вие приемате винаги думите на хората буквално и започвате с някакви ДОСАДНИ нравоучения, които не само са смешни, а и в повечето случаи неверни!!
И, за да не се впускам в досадно 'океанословие' :):):) като Вас, ще кажа само, че при война (нали такъв пример ни дадохте точно онзи ден) и последващо заклейвяване, не низшите чинове и особено войниците без такива се заклеймяват от историята и човечеството, а висшите!! Като на баща Ви, който изобщо не ни боде в очите, а просто е показателен пример в блоговата ни..... 'извадка' :):):) как синът се парашутира за сметка на бащата, на партийна основа, в общество, което е претендирало да е честно и е изповядвало равенство!!
ФАКТ!!
След това: Вече Ви казах, че законът, който осъжда комунистическия режим като престъпен, не визира като престъпни елементи обикновените войници и милиционери, изпълняващи заповеди, а такива като баща Ви!!
На границата войник е застрелвал БЯГАЩИЯТ ОТ 'ХУБАВИНАТА' НА СОЦИАЛИЗМА ВИ свой СЪНАРОДНИК, но историята не осъжда този ВОЙНИК, а ОСЪЖДА ТАКИВА КАТО БАЩА ВИ, защото реално спусъка са 'дърпали' ТЕ!!
Не ВОАНИКЪТ или старшината е извършвал ГЕНОЦИД спрямо НАРОДА СИ, а такива ВИСШИ ОФИЦЕРИ и ПАРТИЙНИ ЛИДЕРИ като баща Ви!!
ОТНОВО ФАКТ!!
Ето това е част от смисъла на думите ми, че низшите са носели на гръб висшите!! Това, че висшите са ИСКАЛИ УБИЙСТВА и ТЕРОР, а са го упражнявали чрез нисшите!!
Днес това не може да се случи, защото има демокрация и войникът или полицаят, отказал участието в подобни неща не само е защитен от същата тази демокрация, а ще бъде определен за герой!!
ВИЖДАМЕ ГО ДОРИ В МОМЕНТА НА ПРОТЕСТИТЕ И ДОРИ САМИЯТ ВИЕ ЛИЦЕМЕРНО ГО ВЪЗХВАЛЯВАТЕ!!
По времето на социализма, отказващия ДА УБИВА СВОИТЕ ДОРИ войник, просто е отивал в 'Белене' и му се е случвало 'случайно' най-лошото!!
ОТНОВО ФАКТ!!
ПАРТИЯТА ВИ И БАЩА ВИ Е ВЪЗПИТАВАЛА УБИЙЦИ!!
БРАТОУБИЙЦИ!!
Те са единствената подкрепа на Дарвиновата теория за връзката на маймуната с човека. Но като пример на дееволюирали до маймуни с червени задници хора. И което е особено характерно за тях - винаги минават от единия в другия полюс - защото са идеологически безгръбначни. Доказателства: бяха атеисти, а после наводниха църквите със свещи в ръка. Бяха антиНатовци, а после станаха американски слуги и първи Атлантици. Готови са майка и баща да продадат за власт. И винаги са крупните крадци, които викат "Дръжте крадеца!"
цитирайЗащо да съм длъжен да се съгласявам с нещо което не е вярно.
Оставяме соц революциите които ви вадят очите-мпрочем Октомврийската нито е революция, нито е през октомври се казва в "клишето"
Не е ли еволюцията причината , та да се премине от феодален в капиталистически строй-в републикански или конституционно монархичен строй. Не е ли еволюция гражданската война в щатите с която се премахва робството. Не са ли еволюционни движения освободителните войни на колониите.
Просто фразата за еволюцията и революцията може да звучи добре като форма, но не и като съдалжание.
За войните:
Прочети жоро в коментар три и виж кой се заяжда и кой излиза от темата.
Или Апостолов, за когото върха на еволюцията е Борисов.
Ако е задължително преди да се пише при теб да се каже Осана за Жорко, кажи та да си направи човек сметката
цитирайОставяме соц революциите които ви вадят очите-мпрочем Октомврийската нито е революция, нито е през октомври се казва в "клишето"
Не е ли еволюцията причината , та да се премине от феодален в капиталистически строй-в републикански или конституционно монархичен строй. Не е ли еволюция гражданската война в щатите с която се премахва робството. Не са ли еволюционни движения освободителните войни на колониите.
Просто фразата за еволюцията и революцията може да звучи добре като форма, но не и като съдалжание.
За войните:
Прочети жоро в коментар три и виж кой се заяжда и кой излиза от темата.
Или Апостолов, за когото върха на еволюцията е Борисов.
Ако е задължително преди да се пише при теб да се каже Осана за Жорко, кажи та да си направи човек сметката
при демокрацията, генералите лично дърпат спусъка
както беше при Чакъра
а народа плаща кръвнината от джоба си
цитирайкакто беше при Чакъра
а народа плаща кръвнината от джоба си
Е, СТАНА ТЯ КАКВАТО СТАНА ... ОТИДЕ КОНЯ В РЯКАТА ...
цитирай
23.
ba4kata73 -
Нищо не е отишло в реката, ! Само на някои ни писна от боклуци като vencivaleri1951!
14.08.2020 22:34
14.08.2020 22:34
Апостолов бил също какъв ли не! Ей, боклук, ти на Апостолов не можеш да се намажеш на сопола бе! Апостолов е мъж за разлика от теб!
Няма да се обидя, getmans1 ако ме изтриеш, но казах, че то се търпи до едно време!
А ако искаш, getmans1 по темата, то ще кажа, че работя буквално на Орлов мост и по цял ден виждам така наречените млади и умни и действията им. Виждам и тези на полицията, която мърси с мръснишките си коментари тоя смотаняк тук!
цитирайНяма да се обидя, getmans1 ако ме изтриеш, но казах, че то се търпи до едно време!
А ако искаш, getmans1 по темата, то ще кажа, че работя буквално на Орлов мост и по цял ден виждам така наречените млади и умни и действията им. Виждам и тези на полицията, която мърси с мръснишките си коментари тоя смотаняк тук!
цървул тъп,
още ли се праиш на холандец?
цитирайоще ли се праиш на холандец?
... Сега като вземете власта паметник му направете на ЧАКЪРА, ... ЧЕ ПРЕЗ 13-та го забравихте ... Герой е човека, ако и да не можа да затрие две-три ОМРАЗНИ ченгета, тях кучки ги раждали
... После и депутации до Цв. ВАСИЛЕВ и ЧЕРЕПА пратете ... МУТРАТА като освободи премирския кабинет Цецо Мустака поставете за другия Кържалийската заспала пуЙка място ще освободи
цитирай... После и депутации до Цв. ВАСИЛЕВ и ЧЕРЕПА пратете ... МУТРАТА като освободи премирския кабинет Цецо Мустака поставете за другия Кържалийската заспала пуЙка място ще освободи
blackpredator написа:
при демокрацията, генералите лично дърпат спусъка
както беше при Чакъра
а народа плаща кръвнината от джоба си
както беше при Чакъра
а народа плаща кръвнината от джоба си
сигурно си представя, че така показва кукиш. Това е върховното му щастие. Пуска газ през задния си отвор и се самоомайва от кеф. Странно щастие - за сбърканяци. Днес е пропуснал обаче да алармира, че докато се е напъвал да пръцне, друг му е а.ал в гащите.
цитирай... ЗАБРАВИ 09.09.44 ... ОТ ПЪРВИ КЛАС ДО КРАЯ НА ГИМНАЗИЯТА ОТ ВЪСТАНИЕ ЕВОЛЮИРА ВЪВ ВСЕНАРОДНО ТАКОВА А ПОСЛЕ ДО РЕВОЛЮЦИЯ ГО ДОКАРАХНЕ ... НА 10.11.89. пак Здравите сили еволюираха ... ТЕБ ДА ТЕ СЛУШАМЕ НО ОГНЯН МИНЧЕВ НЕ ... и от какъв праз точно това трябва да правим, а...
... А, КОЛКОТО ДО ДОПЪЛНЕНИЕТО вземай пример от мене ... ако ме разбираш какво искам да ти кажа
цитирай... А, КОЛКОТО ДО ДОПЪЛНЕНИЕТО вземай пример от мене ... ако ме разбираш какво искам да ти кажа
vencivaleri1951 написа:
Защо да съм длъжен да се съгласявам с нещо което не е вярно.
Оставяме соц революциите които ви вадят очите-мпрочем Октомврийската нито е революция, нито е през октомври се казва в "клишето"
Не е ли еволюцията причината , та да се премине от феодален в капиталистически строй-в републикански или конституционно монархичен строй. Не е ли еволюция гражданската война в щатите с която се премахва робството. Не са ли еволюционни движения освободителните войни на колониите.
Просто фразата за еволюцията и революцията може да звучи добре като форма, но не и като съдалжание.
За войните:
Прочети жоро в коментар три и виж кой се заяжда и кой излиза от темата.
Или Апостолов, за когото върха на еволюцията е Борисов.
Ако е задължително преди да се пише при теб да се каже Осана за Жорко, кажи та да си направи човек сметката
Оставяме соц революциите които ви вадят очите-мпрочем Октомврийската нито е революция, нито е през октомври се казва в "клишето"
Не е ли еволюцията причината , та да се премине от феодален в капиталистически строй-в републикански или конституционно монархичен строй. Не е ли еволюция гражданската война в щатите с която се премахва робството. Не са ли еволюционни движения освободителните войни на колониите.
Просто фразата за еволюцията и революцията може да звучи добре като форма, но не и като съдалжание.
За войните:
Прочети жоро в коментар три и виж кой се заяжда и кой излиза от темата.
Или Апостолов, за когото върха на еволюцията е Борисов.
Ако е задължително преди да се пише при теб да се каже Осана за Жорко, кажи та да си направи човек сметката
... МИСАНА, искаш да кажеш че са „липсващото звено„ ли ... добра идея
цитирайmissana написа:
Те са единствената подкрепа на Дарвиновата теория за връзката на маймуната с човека. Но като пример на дееволюирали до маймуни с червени задници хора. И което е особено характерно за тях - винаги минават от единия в другия полюс - защото са идеологически безгръбначни. Доказателства: бяха атеисти, а после наводниха църквите със свещи в ръка. Бяха антиНатовци, а после станаха американски слуги и първи Атлантици. Готови са майка и баща да продадат за власт. И винаги са крупните крадци, които викат "Дръжте крадеца!"
тия и двамата са по-умни от Хелоуина
факт!
Фмире, де гуди партийната си книшка?
я раскажи за технологията "смяна на резбата"
цитирайфакт!
Фмире, де гуди партийната си книшка?
я раскажи за технологията "смяна на резбата"
КОРТНИ НЕ СЕ АБИ ... там баналното определение за ШОП = ДЪРВЕНА КУТИЯ ДЕТО НИ ПРИЕМА И НЕ ПРЕДАВА важи с пълна сила...
цитирай... Тъй де, умни умняги ще управляват ... от 30 години се това чакаме...
цитирайblackpredator написа:
тия и двамата са по-умни от Хелоуина
факт!
Фмире, де гуди партийната си книшка?
я раскажи за технологията "смяна на резбата"
факт!
Фмире, де гуди партийната си книшка?
я раскажи за технологията "смяна на резбата"
32.
vmir -
32. getmans1, Хаха! Познах ли, че Пръцко не може без "кой ми а.а в гащите?"
15.08.2020 00:00
15.08.2020 00:00
За разлика от него, аз партийна книШка не съм имал. Но това не му пречи да пита за "моята"... Какъв ли кеф трябва да е собственоръчното опръцкване на другите???
Сбърканяци, сър!!!
цитирайСбърканяци, сър!!!
Има порода която не еволюира. Има порода която и в двора на Беатрис да е позиционирана, остава конституционно в дисагите на ограничеността си-потомствено фатмашка.
Чуй ме и ти нещастнико. Ти си срам за всяка цивилизация-груб, недодялан инфантилен, но постоянен в сквернословитето си. Правиш това отпращане към майка ми за втори път. Първият беше когато те поканих с лимузината ти/БМВ или Ауди беше/ да отидем до хотела на жена ми и брат и. Съгласи се и направи всичко възможно с епистоларните си тъпанарщини уговореното да не се състои.
Сега когато се уговорихме да се чуем и видим кой къде е по скайпа , пак излизаш с изпитания метод-да нагрубиш и с това да развалиш уговорката. Първиат път се ядосах, днес те съжалявам. Съжалявам и родителите ти. Майка ми Жорко си отиде от този свят обичана, от близки, приятели, курсисти и студенти. Предполагам, че и майка ти е добър човек, незаслужаваща подобен син, който да споменава скута И за да не си избоде като Едип очите.
Проблемът ти не е че живееш в измислен свят, че ползваш профили. Проблемеът ти е , че във всичките ти светове, във всичките ти профили си един и същ
-глупав, груб , недодялан.Творците измислят персонажите си за да ни предадат мислите си по ярко. Ти даваш"живот" на профилите си, но както и при теб в тях няма мисъл-има бълнуване
цитирайЧуй ме и ти нещастнико. Ти си срам за всяка цивилизация-груб, недодялан инфантилен, но постоянен в сквернословитето си. Правиш това отпращане към майка ми за втори път. Първият беше когато те поканих с лимузината ти/БМВ или Ауди беше/ да отидем до хотела на жена ми и брат и. Съгласи се и направи всичко възможно с епистоларните си тъпанарщини уговореното да не се състои.
Сега когато се уговорихме да се чуем и видим кой къде е по скайпа , пак излизаш с изпитания метод-да нагрубиш и с това да развалиш уговорката. Първиат път се ядосах, днес те съжалявам. Съжалявам и родителите ти. Майка ми Жорко си отиде от този свят обичана, от близки, приятели, курсисти и студенти. Предполагам, че и майка ти е добър човек, незаслужаваща подобен син, който да споменава скута И за да не си избоде като Едип очите.
Проблемът ти не е че живееш в измислен свят, че ползваш профили. Проблемеът ти е , че във всичките ти светове, във всичките ти профили си един и същ
-глупав, груб , недодялан.Творците измислят персонажите си за да ни предадат мислите си по ярко. Ти даваш"живот" на профилите си, но както и при теб в тях няма мисъл-има бълнуване
ba4kata73 написа:
Не съм съгласен! А не съм съгласен, защото съм един от тези, които лично познават както бачката, така и Корти и не съм съгласен някакъв виртуален боклук да се опитва всячески да втълпи това, което му се иска на шибаната тъпа кратуна!
Не съм съгласен също, че в трети коментар се говори за това, което си е измислил същия този боклук, когото цитирах и на когото говоря. Този коментар първо и ироничен, но откъде толкова акъл това да се усети от шибаняка? И после както му го е казала Корти по-късно, не съм съгласен, че като същия шибаняк не усеща преносния смисъл в думите на Корти, та трябва да му слушаме шибаните глупости, които ги слушаме постоянно и от години!
Чу ли, шибаняк? Може да се обърнеш към мен също със Жоро пък аз да ти еба путката майчина!
vencivaleri1951 написа:
За войните:
Прочети жоро в коментар три и виж кой се заяжда и кой излиза от темата.
Или Апостолов, за когото върха на еволюцията е Борисов.
Ако е задължително преди да се пише при теб да се каже Осана за Жорко, кажи та да си направи човек сметката
Прочети жоро в коментар три и виж кой се заяжда и кой излиза от темата.
Или Апостолов, за когото върха на еволюцията е Борисов.
Ако е задължително преди да се пише при теб да се каже Осана за Жорко, кажи та да си направи човек сметката
Не съм съгласен! А не съм съгласен, защото съм един от тези, които лично познават както бачката, така и Корти и не съм съгласен някакъв виртуален боклук да се опитва всячески да втълпи това, което му се иска на шибаната тъпа кратуна!
Не съм съгласен също, че в трети коментар се говори за това, което си е измислил същия този боклук, когото цитирах и на когото говоря. Този коментар първо и ироничен, но откъде толкова акъл това да се усети от шибаняка? И после както му го е казала Корти по-късно, не съм съгласен, че като същия шибаняк не усеща преносния смисъл в думите на Корти, та трябва да му слушаме шибаните глупости, които ги слушаме постоянно и от години!
Чу ли, шибаняк? Може да се обърнеш към мен също със Жоро пък аз да ти еба путката майчина!
че колкото по-ограничени и нищожни са знанията на един човек, толкова по-обширни и мощни му се привиждат. Прочее, за такива е естествено е да намират пръцкането си за унищожителен батареен залп.
Ех, бат Венцо, бат Венцо,
бива ли цяла държава да е работила десетилетия за теб, ниските й етажи да са били принудени пряко воля да ти вършат работата и да ти угаждат, а ти вместо да им благодариши да им се извиниш за неудобствата, да ги ненавиждаш защо не те славословят както си свикнал? Пръцко ли имаш за галантен, или не схващаш що е мащаб, рационалност и реалност?
цитирайЕх, бат Венцо, бат Венцо,
бива ли цяла държава да е работила десетилетия за теб, ниските й етажи да са били принудени пряко воля да ти вършат работата и да ти угаждат, а ти вместо да им благодариши да им се извиниш за неудобствата, да ги ненавиждаш защо не те славословят както си свикнал? Пръцко ли имаш за галантен, или не схващаш що е мащаб, рационалност и реалност?
Сега и 'бачката' стана профил на Жоро!! Естествено!! И това го казахме, че винаги е така при вас, може и Вас :):):), който не ви, може и Ви изнася, се превръща в лъжлив профил, но.....
Но за разлика от онази харесваща Ви балерина, за която не ние слухтяхме и душихме, а Вие ни споделихте, на една среща основно между мен, Жоро и дадената Ви като пример тогава съблогърка с двете филологии и финанси, набеждаваната от Вас ЛИЧНОСТ зад профил ba4kata73 също присъстваше. Както и други блогери като inf0rmant, sluggard, oldlast и тази среща е дискутирана в блога и, ако за вас, може и Вас, ние сме все профили на Жоро, защото така ви, може и Ви изнася и нямате капчица въображение по друг начин да гледате на тези, които не ви, може и Ви, одобряват, то авторитетът на 'филоложката' е неоспорим и никой дори от вас не си е и помислял да го оспорва!!
Нещо повече, другарю Венци, ако Вие се бяхте съгласил на мимолетна 'среща' с мен, колкото да хвърля един поглед на прословутото Ви кръщелно, то таксиметровият шофьор, който щеше да ме докара, щеше да е именно ba4kata73!!
СХВАЩАТЕ ЛИ КОЛКО СТЕ СМЕШЕН И ЖАЛЪК В РАЗСЪЖДЕНИЯТА СИ И КАК ВСЯКА ВАША 'ЛОГИЧЕСКИ' ИЗСМУКАНА ОТ НИЩОТО 'ИСТИНА' ГЪРМИ ПРЕД РЕАЛНАТА ТАКАВА??
А за това
освен само да дам намекващи примери
ПРИМЕР ПЪРВИ под този постинг на Гети:
ПРИМЕР ПЪРВИ под предния постинг на Гети:
СЕГА, ДРУГАРЮ ЛИЦЕМЕР, ИСКАТЕ ЛИ ДА ВИ ДАМ ЛИНКОВЕ КЪМ НЕ ДОРИ ДЕСЕТКИ, А СТОТИЦИ ПОДОБНИ КОМЕНТАРИ НЕ САМО НА КАКИНИЯ, А И НА КОРЕША ВИ 'ИЗКЛЕЦАН' :):):), ПИСАНИ ПРЕЗ ГОДИНИТЕ, А ВИЕ ДА ПОКАЖЕТЕ НАСРЕЩНИ ТАКИВА, ПИСАНИ ПО ОНЕЗИ ВРЕМЕНА ОТ ЖОРО, МЕН, БАЧКАТА И ПРОЧЕЕ, КОИТО СМЕ ВИ ТРЪН В ОЧИТЕ, ЧЕ ВИ ПОКАЗАХМЕ КАКВО Е ПРОСТАЩИНА КАТО ВАШАТА?
'ММММ'??
цитирайНо за разлика от онази харесваща Ви балерина, за която не ние слухтяхме и душихме, а Вие ни споделихте, на една среща основно между мен, Жоро и дадената Ви като пример тогава съблогърка с двете филологии и финанси, набеждаваната от Вас ЛИЧНОСТ зад профил ba4kata73 също присъстваше. Както и други блогери като inf0rmant, sluggard, oldlast и тази среща е дискутирана в блога и, ако за вас, може и Вас, ние сме все профили на Жоро, защото така ви, може и Ви изнася и нямате капчица въображение по друг начин да гледате на тези, които не ви, може и Ви, одобряват, то авторитетът на 'филоложката' е неоспорим и никой дори от вас не си е и помислял да го оспорва!!
Нещо повече, другарю Венци, ако Вие се бяхте съгласил на мимолетна 'среща' с мен, колкото да хвърля един поглед на прословутото Ви кръщелно, то таксиметровият шофьор, който щеше да ме докара, щеше да е именно ba4kata73!!
СХВАЩАТЕ ЛИ КОЛКО СТЕ СМЕШЕН И ЖАЛЪК В РАЗСЪЖДЕНИЯТА СИ И КАК ВСЯКА ВАША 'ЛОГИЧЕСКИ' ИЗСМУКАНА ОТ НИЩОТО 'ИСТИНА' ГЪРМИ ПРЕД РЕАЛНАТА ТАКАВА??
А за това
vencivaleri1951 написа:
Проблемът ти не е че живееш в измислен свят, че ползваш профили. Проблемеът ти е , че във всичките ти светове, във всичките ти профили си един и същ
-глупав, груб , недодялан.Творците измислят персонажите си за да ни предадат мислите си по ярко. Ти даваш"живот" на профилите си, но както и при теб в тях няма мисъл-има бълнуване
-глупав, груб , недодялан.Творците измислят персонажите си за да ни предадат мислите си по ярко. Ти даваш"живот" на профилите си, но както и при теб в тях няма мисъл-има бълнуване
освен само да дам намекващи примери
ПРИМЕР ПЪРВИ под този постинг на Гети:
blackpredator написа:
ПРИМЕР ВТОРИ под този постинг на Гети:абе, цървул тъп,
още ли се праиш на холандец?
още ли се праиш на холандец?
blackpredator написа:
Фмире, де гуди партийната си книшка?
я раскажи за технологията "смяна на резбата"
я раскажи за технологията "смяна на резбата"
ПРИМЕР ПЪРВИ под предния постинг на Гети:
blackpredator написа:
ПРИМЕР ВТОРИ под предния постинг на Гети:той Вмира, Ладо го изчерпва сякак:
"Всъщност преди да се присламчи към СДС "Красно село" , ФМИР си беше член на БКП.
Така кръговратът на политическото ренегатство на ФМИР е завършен.
Вони. ФМИР вони. Известно време не овоняваше блога, сега пак е решил да пръска миазми скунксът герберастки."
"Всъщност преди да се присламчи към СДС "Красно село" , ФМИР си беше член на БКП.
Така кръговратът на политическото ренегатство на ФМИР е завършен.
Вони. ФМИР вони. Известно време не овоняваше блога, сега пак е решил да пръска миазми скунксът герберастки."
blackpredator написа:
абе цървул, аз да те съдя?!?!
той Господ те Осъдил..
той Господ те Осъдил..
СЕГА, ДРУГАРЮ ЛИЦЕМЕР, ИСКАТЕ ЛИ ДА ВИ ДАМ ЛИНКОВЕ КЪМ НЕ ДОРИ ДЕСЕТКИ, А СТОТИЦИ ПОДОБНИ КОМЕНТАРИ НЕ САМО НА КАКИНИЯ, А И НА КОРЕША ВИ 'ИЗКЛЕЦАН' :):):), ПИСАНИ ПРЕЗ ГОДИНИТЕ, А ВИЕ ДА ПОКАЖЕТЕ НАСРЕЩНИ ТАКИВА, ПИСАНИ ПО ОНЕЗИ ВРЕМЕНА ОТ ЖОРО, МЕН, БАЧКАТА И ПРОЧЕЕ, КОИТО СМЕ ВИ ТРЪН В ОЧИТЕ, ЧЕ ВИ ПОКАЗАХМЕ КАКВО Е ПРОСТАЩИНА КАТО ВАШАТА?
'ММММ'??
Въобще търкулнало се гърнето , намерило похлупак
Ти преподаваш в строгозасекретени университети, менторът ти препитва пелсоналът на водещи икономически структури, а и да не губи практика ръководи пряко една, две такива дивизии и няма как да не са ограничени заниманията на простолюдието .
Естествено , че мога да се извинявам и съм го правил. Не мога обаче да сглобя речетатив достоен до този от който си перманентно във възхита. Тази епистоларна привързаност не ти дава възможност да разбереш насилието което се върши срещу теб. Малките момчета често се възхищават от гамените. Време е да излезеш от тази възраст, инфантилно е.
цитирайТи преподаваш в строгозасекретени университети, менторът ти препитва пелсоналът на водещи икономически структури, а и да не губи практика ръководи пряко една, две такива дивизии и няма как да не са ограничени заниманията на простолюдието .
Естествено , че мога да се извинявам и съм го правил. Не мога обаче да сглобя речетатив достоен до този от който си перманентно във възхита. Тази епистоларна привързаност не ти дава възможност да разбереш насилието което се върши срещу теб. Малките момчета често се възхищават от гамените. Време е да излезеш от тази възраст, инфантилно е.
анонимен написа:
че колкото по-ограничени и нищожни са знанията на един човек, толкова по-обширни и мощни му се привиждат. Прочее, за такива е естествено е да намират пръцкането си за унищожителен батареен залп.
Ех, бат Венцо, бат Венцо,
бива ли цяла държава да е работила десетилетия за теб, ниските й етажи да са били принудени пряко воля да ти вършат работата и да ти угаждат, а ти вместо да им благодариши да им се извиниш за неудобствата, да ги ненавиждаш защо не те славословят както си свикнал? Пръцко ли имаш за галантен, или не схващаш що е мащаб, рационалност и реалност?
Ех, бат Венцо, бат Венцо,
бива ли цяла държава да е работила десетилетия за теб, ниските й етажи да са били принудени пряко воля да ти вършат работата и да ти угаждат, а ти вместо да им благодариши да им се извиниш за неудобствата, да ги ненавиждаш защо не те славословят както си свикнал? Пръцко ли имаш за галантен, или не схващаш що е мащаб, рационалност и реалност?
И, другарю ЛИЦЕМЕР, колкото и да е безсмислено, защото Вие наистина сте ЛИЦЕМЕР и ФАНТАЗЬОР, та и по това да Ви затапя конкретно и неоспоримо
Не, Вмир не преподава в такива университети, но.....
Но отново ще вплета въпросната 'филоложка', която е правила постинг дори за 'възхвала' на Вмир!!
И припомняйки Ви, може и ви, че третото висше на въпросната е финанси, завършено на запад. Както и това, че в тази сфера е клечка в американска компания, в челната петорка на работодателите в България. Да Ви, може и ви, кажа, че тази 'възхвала' беше за това, че Вмир, А НЕ ВИЕ ИЛИ КОРЕШЪТ ВИ, беше по онова време ментор на БЪЛГАРСКИЯ отбор от млади ИКОНОМИСТИ и МЕНИДЖЪРИ, които громяха В МЕЖДУНАРОДНО състезание в тази област!!
ВМИР, НЕ ВИЕ!!
ВМИР, НЕ КОРЕШЪТ ВИ!
Вие се заяждахте по същото това време с Анджи и тръпката, особено на кореша Ви, беше какиният пръц да помпи глупавите му постинги и да изливате умствената си слабост под тях на 'първа'!!
Вмир тогава беше ТИТАН, а Вие БЛОГОВИ ЧЕРВЕИ!!
Факт!!
Както е и факт, че тогава НИЕ, Жоро, аз и т.н., не се занимавахме с ВАС, а само ви се чудехме на акъла и ценностната система!!
'Те така те!!' :):):)
ЕТО ТОВА СА НЕОСПОРИМИТЕ ФАКТИ И ТО С ВЪЗМОЖНОСТ ДА БЪДАТ ПРОВЕРЕНИ И ДОКАЗАНИ, А ВАШЕТО СА ПРОСТО ДЪРДОРЕНИЯ НА ПРЕСТАРЯЛ КОМПЛЕКСАР!!
цитирайvencivaleri1951 написа:
Въобще търкулнало се гърнето , намерило похлупак
Ти преподаваш в строгозасекретени университети, менторът ти препитва пелсоналът на водещи икономически структури, а и да не губи практика ръководи пряко една, две такива дивизии и няма как да не са ограничени заниманията на простолюдието .
Ти преподаваш в строгозасекретени университети, менторът ти препитва пелсоналът на водещи икономически структури, а и да не губи практика ръководи пряко една, две такива дивизии и няма как да не са ограничени заниманията на простолюдието .
Не, Вмир не преподава в такива университети, но.....
Но отново ще вплета въпросната 'филоложка', която е правила постинг дори за 'възхвала' на Вмир!!
И припомняйки Ви, може и ви, че третото висше на въпросната е финанси, завършено на запад. Както и това, че в тази сфера е клечка в американска компания, в челната петорка на работодателите в България. Да Ви, може и ви, кажа, че тази 'възхвала' беше за това, че Вмир, А НЕ ВИЕ ИЛИ КОРЕШЪТ ВИ, беше по онова време ментор на БЪЛГАРСКИЯ отбор от млади ИКОНОМИСТИ и МЕНИДЖЪРИ, които громяха В МЕЖДУНАРОДНО състезание в тази област!!
ВМИР, НЕ ВИЕ!!
ВМИР, НЕ КОРЕШЪТ ВИ!
Вие се заяждахте по същото това време с Анджи и тръпката, особено на кореша Ви, беше какиният пръц да помпи глупавите му постинги и да изливате умствената си слабост под тях на 'първа'!!
Вмир тогава беше ТИТАН, а Вие БЛОГОВИ ЧЕРВЕИ!!
Факт!!
Както е и факт, че тогава НИЕ, Жоро, аз и т.н., не се занимавахме с ВАС, а само ви се чудехме на акъла и ценностната система!!
'Те така те!!' :):):)
ЕТО ТОВА СА НЕОСПОРИМИТЕ ФАКТИ И ТО С ВЪЗМОЖНОСТ ДА БЪДАТ ПРОВЕРЕНИ И ДОКАЗАНИ, А ВАШЕТО СА ПРОСТО ДЪРДОРЕНИЯ НА ПРЕСТАРЯЛ КОМПЛЕКСАР!!
38.
vmir -
Бат Венцо, да беше погледнал хубавите цитати, които Корти е подбрала в коментара над твоя,
15.08.2020 14:02
15.08.2020 14:02
преди да ми обясняваш какво насилие се извършва срещу мен. За мен тези цитати доказват, че следването на двата "принципа":
1. "Крадецът вика "дръжте крадеца""
и 2. "Кой ми а.а в гащите"
изчерпват около 99% от необходимия интелект, за да има някой очи да иска от другите преди да е поискал необходимото от себе си. Навикът да се обяснява всичко с тези два "принципа" може да направи и дори селския идиот локално по-известен от Айнщайн и Нютон взети заедно. А невежи, мечтаещи да бъдат махаленски по-известни от Айнщайн или Нютон - бол. Нищо ново под слънцето. Мен ме респектират хора с интелектуален и творчески потенциал, а не "освободители" от "робството" на знанието, за които IT революцията не е вдъхновяващо постижение на човешкия талант, а наличен инструмент за оплюване на неудобните истини.
цитирай1. "Крадецът вика "дръжте крадеца""
и 2. "Кой ми а.а в гащите"
изчерпват около 99% от необходимия интелект, за да има някой очи да иска от другите преди да е поискал необходимото от себе си. Навикът да се обяснява всичко с тези два "принципа" може да направи и дори селския идиот локално по-известен от Айнщайн и Нютон взети заедно. А невежи, мечтаещи да бъдат махаленски по-известни от Айнщайн или Нютон - бол. Нищо ново под слънцето. Мен ме респектират хора с интелектуален и творчески потенциал, а не "освободители" от "робството" на знанието, за които IT революцията не е вдъхновяващо постижение на човешкия талант, а наличен инструмент за оплюване на неудобните истини.
Една забележка, Вмир, АЗ НИЩО НЕ СЪМ ПОДБИРАЛА, а това са 100% от коментарите на какиното пръц спрямо теб и Жоро!! 100%!!
Дори когато вашите коментари са абсолютно чисти от каквито и да са подигравки и С ЛОГИКА и/или ФАКТИ оборват каквото и да е от умствената какафония на какиния, същият използва абсолютно същия език!!
Или, стигаме до това, че другарят Венци или е сляп или е лицемер!! Първото отпада, защото винаги забелязва НАШИТЕ 'пошлости', но не и ТЕХНИТЕ!!
Следователно??
Елементарна дедукция, другарю Венци!! Елементарна дедукция!!
цитирайДори когато вашите коментари са абсолютно чисти от каквито и да са подигравки и С ЛОГИКА и/или ФАКТИ оборват каквото и да е от умствената какафония на какиния, същият използва абсолютно същия език!!
Или, стигаме до това, че другарят Венци или е сляп или е лицемер!! Първото отпада, защото винаги забелязва НАШИТЕ 'пошлости', но не и ТЕХНИТЕ!!
Следователно??
Елементарна дедукция, другарю Венци!! Елементарна дедукция!!
Така да е, Корти,
понеже си ми приятелка, ще споделя за първи път, че вече имам и трети внук американски гражданин и това е вид реализация на младежката ми мечта да избягам от повсеместната соц-идиотия у нас, която за бат Венцо е била триумф на демокрацията... А бат Венцо иска да ме "освобождава" от "насилието" на САЩ над мен?!?!?! Да споменавам ли, че от десетилетия общувам с американци и никой от тях не ми е приписвал биография, нито ме е поучавал каво е правилно и какво - не, каквото почти всеки ден ми натрапват разни Пръцковци и всезнайковци. Стигна се дотам, че бат Венцо ме пита дали "днес" негри са ме влачили на синджир и съм им целувал краката. Само безкрайно неадекватен човек може да живее с подобни представи за САЩ. А той иска и да ме "освобождава"даже. Има ли мащаб за измерване на подобна неадекватност???
цитирайпонеже си ми приятелка, ще споделя за първи път, че вече имам и трети внук американски гражданин и това е вид реализация на младежката ми мечта да избягам от повсеместната соц-идиотия у нас, която за бат Венцо е била триумф на демокрацията... А бат Венцо иска да ме "освобождава" от "насилието" на САЩ над мен?!?!?! Да споменавам ли, че от десетилетия общувам с американци и никой от тях не ми е приписвал биография, нито ме е поучавал каво е правилно и какво - не, каквото почти всеки ден ми натрапват разни Пръцковци и всезнайковци. Стигна се дотам, че бат Венцо ме пита дали "днес" негри са ме влачили на синджир и съм им целувал краката. Само безкрайно неадекватен човек може да живее с подобни представи за САЩ. А той иска и да ме "освобождава"даже. Има ли мащаб за измерване на подобна неадекватност???
vmir написа:
Така да е, Корти,
понеже си ми приятелка, ще споделя за първи път, че вече имам и трети внук американски гражданин и това е вид реализация на младежката ми мечта да избягам от повсеместната соц-идиотия у нас, която за бат Венцо е била триумф на демокрацията... А бат Венцо иска да ме "освобождава" от "насилието" на САЩ над мен?!?!?! Да споменавам ли, че от десетилетия общувам с американци и никой от тях не ми е приписвал биография, нито ме е поучавал каво е правилно и какво - не, каквото почти всеки ден ми натрапват разни Пръцковци и всезнайковци. Стигна се дотам, че бат Венцо ме пита дали "днес" негри са ме влачили на синджир и съм им целувал краката. Само безкрайно неадекватен човек може да живее с подобни представи за САЩ. А той иска и да ме "освобождава"даже. Има ли мащаб за измерване на подобна неадекватност???
понеже си ми приятелка, ще споделя за първи път, че вече имам и трети внук американски гражданин и това е вид реализация на младежката ми мечта да избягам от повсеместната соц-идиотия у нас, която за бат Венцо е била триумф на демокрацията... А бат Венцо иска да ме "освобождава" от "насилието" на САЩ над мен?!?!?! Да споменавам ли, че от десетилетия общувам с американци и никой от тях не ми е приписвал биография, нито ме е поучавал каво е правилно и какво - не, каквото почти всеки ден ми натрапват разни Пръцковци и всезнайковци. Стигна се дотам, че бат Венцо ме пита дали "днес" негри са ме влачили на синджир и съм им целувал краката. Само безкрайно неадекватен човек може да живее с подобни представи за САЩ. А той иска и да ме "освобождава"даже. Има ли мащаб за измерване на подобна неадекватност???
абе, цървул тъп,
още ли се праиш на калифорниец?
Фмире, де гуди партийната си книшка?
я раскажи за технологията "смяна на резбата"
Теб, Ладо го изчерпва сякак:
"Всъщност преди да се присламчи към СДС "Красно село" , ФМИР си беше член на БКП.
Така кръговратът на политическото ренегатство на ФМИР е завършен.
Вони. ФМИР вони. Известно време не овоняваше блога, сега пак е решил да пръска миазми скунксът герберастки."
ТОВА КАТО ШАМАР ЗА 'СЛЕПИЯ' ДРУГАР .....Л И Ц Е М Е Р.....
vmir написа:
Така да е, Корти,
понеже си ми приятелка, ще споделя за първи път, че вече имам и трети внук американски гражданин и това е вид реализация на младежката ми мечта да избягам от повсеместната соц-идиотия у нас, която за бат Венцо е била триумф на демокрацията... А бат Венцо иска да ме "освобождава" от "насилието" на САЩ над мен?!?!?! Да споменавам ли, че от десетилетия общувам с американци и никой от тях не ми е приписвал биография, нито ме е поучавал каво е правилно и какво - не, каквото почти всеки ден ми натрапват разни Пръцковци и всезнайковци. Стигна се дотам, че бат Венцо ме пита дали "днес" негри са ме влачили на синджир и съм им целувал краката. Само безкрайно неадекватен човек може да живее с подобни представи за САЩ. А той иска и да ме "освобождава"даже. Има ли мащаб за измерване на подобна неадекватност???
понеже си ми приятелка, ще споделя за първи път, че вече имам и трети внук американски гражданин и това е вид реализация на младежката ми мечта да избягам от повсеместната соц-идиотия у нас, която за бат Венцо е била триумф на демокрацията... А бат Венцо иска да ме "освобождава" от "насилието" на САЩ над мен?!?!?! Да споменавам ли, че от десетилетия общувам с американци и никой от тях не ми е приписвал биография, нито ме е поучавал каво е правилно и какво - не, каквото почти всеки ден ми натрапват разни Пръцковци и всезнайковци. Стигна се дотам, че бат Венцо ме пита дали "днес" негри са ме влачили на синджир и съм им целувал краката. Само безкрайно неадекватен човек може да живее с подобни представи за САЩ. А той иска и да ме "освобождава"даже. Има ли мащаб за измерване на подобна неадекватност???
Това е споделяне за радост, Вмир!! :) Само умствено и морално осакатен човек не би се зарадвал на това негов сънародник да се е устроил и реализирал повече от добре на запад и особено САЩ и да е достигнал състояние дете да се реши да има там. За повече от едно да не говорим. Искам да кажа, че все пак когато отиваш в чужда държава и реално започваш от нулата, разчитайки единствено на себе си и способностите си, да достигнеш стабилността, необходима за решението за дете, защото все пак този процес при интелигентните хора не е като при циганите да речем, говори за добра раелизация, а това както казах може да бъде само радващо и в този ред на мисли ти си щастлив баща и дядо!! :)
Да са живи и здрави внуците ти, а и самият ти, за да им се радваш как растят и успяват в държавата-мечта за всички нормални хора по света!! :)
Благодаря, Корти,
представяш ли си, и тримата ми внуци са родени на една и съща дата, но това не е всичко, защото са родени на рождения ден на щерка ми. 4 в едно!!! Сега вече уникално тъпия Пръцко може да започне да "свидетелства" за причините за това съвпадение, но така или иначе, ти разкри, че са родени там и вече няма как да им приписват членство в партии и други неадекватни простотии, които са запазена марка за соц-идиотите с претенции да знаят всичко за всеки.
Много здраве и радости на теб и близките ти! Добре правиш, че не говориш в блога за тях, защото тези типове изпълняват задачата да омърсяват всичко около себе си колкото е възможно повече. И изглежда си вярват, че така се издигат над останалите. Или имат друга мотивираща причина да го правят.
цитирайпредставяш ли си, и тримата ми внуци са родени на една и съща дата, но това не е всичко, защото са родени на рождения ден на щерка ми. 4 в едно!!! Сега вече уникално тъпия Пръцко може да започне да "свидетелства" за причините за това съвпадение, но така или иначе, ти разкри, че са родени там и вече няма как да им приписват членство в партии и други неадекватни простотии, които са запазена марка за соц-идиотите с претенции да знаят всичко за всеки.
Много здраве и радости на теб и близките ти! Добре правиш, че не говориш в блога за тях, защото тези типове изпълняват задачата да омърсяват всичко около себе си колкото е възможно повече. И изглежда си вярват, че така се издигат над останалите. Или имат друга мотивираща причина да го правят.
... ИНТЕРЕСНО СЪВПАДЕНИЕ ... но има още по-интересни но ... ЗА ТЯХ УТРЕ ... хахаха
Да са ти живи издрави внуците ВМИР и щерката и баща им ... бебите и дядовците и дано живеят живота си в един по-добър свят...
цитирайДа са ти живи издрави внуците ВМИР и щерката и баща им ... бебите и дядовците и дано живеят живота си в един по-добър свят...
анонимен написа:
Благодаря, Корти,
представяш ли си, и тримата ми внуци са родени на една и съща дата, но това не е всичко, защото са родени на рождения ден на щерка ми. 4 в едно!!! Сега вече уникално тъпия Пръцко може да започне да "свидетелства" за причините за това съвпадение, но така или иначе, ти разкри, че са родени там и вече няма как да им приписват членство в партии и други неадекватни простотии, които са запазена марка за соц-идиотите с претенции да знаят всичко за всеки.
Много здраве и радости на теб и близките ти! Добре правиш, че не говориш в блога за тях, защото тези типове изпълняват задачата да омърсяват всичко около себе си колкото е възможно повече. И изглежда си вярват, че така се издигат над останалите. Или имат друга мотивираща причина да го правят.
представяш ли си, и тримата ми внуци са родени на една и съща дата, но това не е всичко, защото са родени на рождения ден на щерка ми. 4 в едно!!! Сега вече уникално тъпия Пръцко може да започне да "свидетелства" за причините за това съвпадение, но така или иначе, ти разкри, че са родени там и вече няма как да им приписват членство в партии и други неадекватни простотии, които са запазена марка за соц-идиотите с претенции да знаят всичко за всеки.
Много здраве и радости на теб и близките ти! Добре правиш, че не говориш в блога за тях, защото тези типове изпълняват задачата да омърсяват всичко около себе си колкото е възможно повече. И изглежда си вярват, че така се издигат над останалите. Или имат друга мотивираща причина да го правят.
да, светът там е видимо по-добър от тукашния. Едно от нещата, които най-ми харесват там е респектът към знанията и уменията, свободната воля, добронамереността, любезността и радостта на хората да помогнат. Там няма тапигьози, които да се нарочат за твои "освободители" или благодетели и да подкупват околните, за да ти го натрапват под най-абсурдни форми. Няма и отявлени измамници, които били "аполитични" по времето на комунистическите свинства, а когато при демокрацията научили за тях, изведнъж осъзнали колко прекрасен бил комунизма.
цитирайТърсене
Блогрол
1. Украйна налага забрани за руски книги и музика - I-ва част
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част
2. УКРАЙНА - двете и страници история и руският език ... II-ра част
3. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ...III -та част
4. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... IV - та част
5. УКРАЙНА -„ двете страници" история и руският език ... V - та част