Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2020 07:07 - Историята и истината за една снимка, и ... едно дилдо
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2676 Коментари: 26 Гласове:
6

Последна промяна: 18.08.2020 07:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   "Да разгромим корумпираната власт със слово (не непременно с истини)"???

... ЕТО КАКВО СЕ КРИЕ ЗАД ПРИВИДНО СМЕШНИТЕ ЛОЗУНГИ НА ТОЗИ КАМИОН

ТАЗИ СНИМКА Е ОТ КОНТРАПРОТЕСТ В ЗАЩИТА НА Б.Б. И ГЕРБ А УЧАСТНИЦИТЕ СА БЪЛГАРСКИ ЖИВОТНОВЪДИ, ГОДИНИ НАРЕД ЛИШАВАНИ ОТ ГРАНТОВИТЕ СРЕДСТВА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКОТО СТОПАНСТВО ДАВАНИ ОТ ЕС.

... НА ТЯХНОТО ДЕРЕДЖЕ БЯХА И ЗЕЛЕНЧУКОПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ.

ГОДИНИ НАРЕД ПОМОЩИТЕ ЗА СЕКТОРА ОТИВАХА ЕДИНСТВЕНО И САМО ЗА ЗЪРНОПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ ... А ТАМ ЗНАЕТЕ ПШЕНИЦА, ЕЧЕМИК, ЦАРЕВИЦА, СЛЪНЧОГЛЕД И ТРАДИЦИОННАТА ЗА БЪЛГАРИЯ ... РАПИЦА, МЕХАНИЗИРАНО И НЕТРУДОЕМКО ПРОИЗВОДСТВО КОЕТО ПЪЛНИ СМЕТКИТЕ НА МАЛЦИНА.

... ГЕРБ ОБАЧЕ РАЗВАЛИ ТАЗИ ПЕЧАЛИВША ИДИЛИЯ НАМАЛИ НА ЕДНИТЕ ЗА ДА ДАДЕ И НА ДРУГИТЕ, ЗА ДА ИМА БЪЛГАРСКИ МРЪВКИ И ЗЕЛЕНЧУЦИ НА ПАЗАРА.

ТА, ТЕЗИ МАЛЦИНА ТОГАВА ПОДКРЕПИХА ПРОТЕСТИТЕ И ЗАКАРАХА НА ЖЪЛТИТЕ ПАВЕТА СВОИТЕ ТРАКТОРИ И КОМБАЙНИ ... А ЖИВОТНОВЪДИТЕ ПОДКРЕПИХА ПРАВИТЕЛСТВОТО ... НЯКОИ МОЖЕ И ДА СИ СПОМНЯТ ТОВА.

... ЗА ТОЗИ СИ ГРЯХ ЖИВОТНОВЪДИТЕ СИГУРНО СИ ЗАСЛУЖАВАТ ЕДНО ГРЪМКО „МУТРИ ВЪН„ И ИНТЕЛИГЕНТЕН ПРИСМЕХ ... ЗА НАС ВНОСНИТЕ МЕСО, ЗЕЛЕНЧУЦИ И ПАЛМОВО СИРЕНЕ, И МИЛИТЕ СПОМЕНИ ЗА „ЕХ, ЕДНО ВРЕМЕ„

       ... ДА ВИ Е СЛАДКА ПОБЕДАТА И НОВАТА МАРКА НА КАУФЛАНД, „БРЕЙ„.

                                                                  23.02.2013 | 15:19    

                               20-тина души на контрапротест в подкрепа на Борисов  

                                        Експремиерът им благодари за подкрепата

  image image      
       
            А ЕТО КАК И ТОГАВА, ПО МЕДИИТЕ ТАЗИ СНИМКА  БЕШЕ КОМЕНТИРАНА;

https://pik.bg/%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D0%BE%D0%B2%D1%86%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%BF%D1%8F%D1%82-%D0%B1%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%BE-news181068.html

http://burgas-podlupa.com/%D1%89%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%B8%D1%85%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%BE-%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81%D1%80%D0%B5%D1%89%D1%83-%D0%BD%D0%B5%D1%89%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8

https://www.mignews.info/20-tina-dushi-na-kontraprotest-v-podkrepa-na-borisov/

                        НИЩО НОВО В ОТРАЗЯВАНЕТО НА НОВИНИТЕ, НАЛИ... 
                                                                                ...

                  А, ДИЛДОТО ЛИ ... ЗА НЕГО ПИТАЙТЕ ТОЯ ДЕТО ОТВОРИ ДУМАТА,
                       СИГУРНО ГО Е СКРИЛ НЕЙДЕ НА ДЪЛБОКО ... ДЪРДОРКОТО
.
                                                                               .......



Гласувай:
6



1. getmans1 - А, симпатичния г-н Б. Бенчев съв...
18.08.2020 07:56
А,симпатичния г-н Б. Бенчев съветник от БСП е зърнопроизводител и ятак на някакъв си бандит ... жертва на мутренските служби и благодарско на съдебната система не вътре.

МУТРИ СВИНСКИ, ВЪН ... Чудно ми е, кога ще се включат в протеста симпатичните големи трактори и комбайни.

"Да разгромим корумпираната власт със слово (не непременно с истини)"???
цитирай
2. blackpredator - ЗАКАРАХА НА ЖЪЛТИТЕ ПАВЕТА СВОИТЕ ТРАКТОРИ И КОМБАЙНИ
18.08.2020 10:49
туй кой бе Гетьо? животновъдите ?!

за твое сведение, Марлон Дилдо и калинките му в БАБХ, го нататрузиха
на животновъдите със 200
хиляди стада чифтокопитни, десетки хиляди стада със свини, стотици хиляди
стада с пилета, кокошки, патици...бяха загробени в чест на конкуренцията у Европа

ветеринарите:
„Българската агенция за безопасност на храните (БАБХ) действа като организирана престъпна група (ОПГ). Ръководството й изпълни най-мръсната политическа поръчка заради някакви си пари! Да избиеш хиляди здрави животни за пари – това не е престъпление, това е мерзост и всеки участник в него трябва да понесе наказателна отговорност и да бъде уволнен!“
"Те изпълниха най-мръсната поръчка в историята на ветеринарната медицина с една цел – пари. Направиха го, въпреки, че сме се клели да лекуваме, не да убиваме. Посрамиха авторитета на ветеринарната служба, граден с десетилетия.
Това не е просто престъпление! Това е мерзост! Тази афера за пари ги отведе на дъното!“
за далаверата с инсинераторите, даже няма да отварям дума..
цитирай
3. getmans1 - . . . А, колко загробиха по света, а. . ...
18.08.2020 11:19
... А, колко загробиха по света, а ... и те за конкуренцията на Гейропата, а ... тук на първо място слагам дружеския КИТАЙ и братская РУСИЯ ... ВСЕ ПЪРВЕНЦИ

... да гойЕ лозунга ви; ... "Да разгромим корумпираната власт със слово (не непременно с истини)"??? ... ама хак да вие.

blackpredator написа:
туй кой бе Гетьо? животновъдите ?!

за твое сведение, Марлон Дилдо и калинките му в БАБХ, го нататрузиха
на животновъдите със 200
хиляди стада чифтокопитни, десетки хиляди стада със свини, стотици хиляди
стада с пилета, кокошки, патици...бяха загробени в чест на конкуренцията у Европа

ветеринарите:
„Българската агенция за безопасност на храните (БАБХ) действа като организирана престъпна група (ОПГ). Ръководството й изпълни най-мръсната политическа поръчка заради някакви си пари! Да избиеш хиляди здрави животни за пари – това не е престъпление, това е мерзост и всеки участник в него трябва да понесе наказателна отговорност и да бъде уволнен!“
"Те изпълниха най-мръсната поръчка в историята на ветеринарната медицина с една цел – пари. Направиха го, въпреки, че сме се клели да лекуваме, не да убиваме. Посрамиха авторитета на ветеринарната служба, граден с десетилетия.
Това не е просто престъпление! Това е мерзост! Тази афера за пари ги отведе на дъното!“
за далаверата с инсинераторите, даже няма да отварям дума..

цитирай
4. starforlife - Радо, здраво.
18.08.2020 11:45
Не веднъж съм казвал, че не харесвам Бойко Борисов и това се гради включително и на лични впечатления, но не може да се отрече, че хората от екипа му направиха много (Борисов лично абсолютно нищо не е направил и няма капацитета за направи, но беше умело подбран в точния исторически и социален момент като... лице на балканщината ни) за България и мисля, че имат капацитета да продължават да правят и при предстоящите избори ГЕРБ ще спечелят отново ДОВЕРИЕТО на хората.
Аз лично не гласувам, но ако ме накарат задължително да го направя - за тях бих дал гласа си и то не за друго, а защото липсват други реални концепции.
Чета току що ЧервеноСветещия за N-ти път пускащ една и съща глупост (това всъщност е перманентно при този изтралалакал субект), че Европа подкрепяла Борисов, а проекта за Конституция и другите предложения били писани от съветници от САЩ...
АМИ ОТЛИЧНО - ХОРА, КОИТО ЗНАЯТ КАКВО ПРАВЯТ И КАК ДА ПРАВЯТ НЕЩАТА - ДА НИ ПОМОГНАТ.
Какво по-хубаво от това?
Да не говоря, че мога да опонирам и с релевантното: Ами защо Путинските "специалисти" не изградят КОНЦЕПЦИЯ за БСП и да я видим?
Защото то е лесно да си недоволен и квакащ (като Пръъъъъъц), ама какво като КОНЦЕПЦИЯ и СТРАТЕГИЯ предлагаш, а не само да дюдюкаш и някое и друго откъслечно предложение и то без визия как ще бъде осъществено в колаборация с всичко, регулиращо правилното развитие на един организъм, какъвто се явява една държава.
Държавата е като една компания - състои се от куп отдели, които трябва да бъдат "принудени" да работят синхронно и ефективно, за да върви напред и нагоре.
Засега, по времето на управлението на ГЕРБ, колкото и да са боксували много неща, се върви в тази посока, която ще продължа в репликата си към Пръъъъцццц.
цитирай
5. starforlife - ~ 2. blackpredator
18.08.2020 11:46
Ами гледай сега...
То, казваш, нещо като национализацията, м?
Оная, ВАШАТА. При която не те задължават да изтрепеш прасетата (пилетата и прочее), защото има някаква резонна причина, оставяйки ти не само всички производствени мощности, а имащ дори абсолютната възможност да търсиш правата си, ако смяташ, че си прав... А при която просто сте изтрепали всеки ЧОВЕК... СЪНАРОДНИК... който не е давал доброволно прасетата си (пилетата и прочее), м?
И хората, градили стопанствата си поколения, не са имали абсолютно никаква възможност да търсят правата си, защото вече казах, че тях просто са ги заточвали или разстрелвали.

Пръъъъцццц, в Китай, на пазара, от пиле мляко. Кеф ти трътки от прилеп... Кеф ти ташаци от безмъд смок.
(И практиката неколкократно вече показва, че 99% от подобните зарази в световен мащаб тръгват от там.)
Ама нормалният човек не ти ще тази свобода ПОДнебесна, а напълно нормално, като за всяко социално и разумно същество, е съгласен да се съобразява с нормите в цивилизования свят.
Нещо повече:- Който не е съгласен - никой не го спира да емигрира към Русия, Китай, Северна Корея, ЕВРАЗИЯ или където ще.
Само така се чудя 'що не го правите като не ви изнася в България? Или поне някаква концепция да предложите... А само квичите.

"Умни" ми Пръц, да ти го опростя и повторя, че да не стане като с коментара където Корти за Пубис1951 беше писала, а ти себе си припозна:
НЯКОГА, ПРИ "ВЕЛИКИЯ" ВИ СОЦ: Абсолютно насилствено и без абсолютно никакъв шанс от страна на хората, сте им отнели абсолютно всичко в редица икономически сектори: На фабрикантите - фабриките... На земеделските собственици - земята... На животновъдите - животните (барабар със сградните фондове, запаси от фураж и т.н.)...
Всеки несъгласен - Белене или разстрел.
В ДНЕШНО ВРЕМЕ НА ДЕМОКРАЦИЯ: Има зараза - задължават те, но макар и непълно, дори те овъзмездяват, при положение, че ДЪРЖАВАТА НА НИКОГО НЕ Е ДЛЪЖНА!
Само животните ти "отнемат". Без абсолютно нищо друго и особено пък ПРАВОТО ти да се бориш, ако смяташ, че не е правилно.
В Страсбург, ако щеш да се бориш и да си търсиш ПРАВАТА.
За милиони, ако щеш да си ги търсиш.

ПС: И, Пръъъц, виждаме, че си се напънал да напишеш най-накрая нормален коментар.
Ама по-добре недей, защото само оправдаваш мнението, че езиковата ти култура много слаба бре, пич.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Господи, Жорко не харесвал Борисов.
18.08.2020 14:22
Та те двамата са като сиамски близнаци. Ако има надлъгване, финалисти са. Борисов създал екип!? Какъв екип, като двуцифрено число е това на изхвърлените министри през този мандат? Какъв екип, като е посочил за спикер по неговите думи ,,проста, кърджалийска -останалото е неприлично да се каже/ ,, Калинка,, стана нарицателно именно в Борисовата екипност. Макрорамката е катастрофа през последните 10 години. Осем години дифицит и покриване на същия с кредити. Пое страната с кредитно благополучие/на практика без задлъжнялост/, току що влязла в ЕС и ,,наследство,, от 8млрд излишък. През мандата на Станишев в България влязоха 20 млрд чужди инвестиции, при управленията на Борисов влязоха над 25 млрд дълг.
За десет и повече години не можем в Шенген да влезнем , макар че всички норми сме покрили. Не ни приемат главно заради корупционните практики на ,,блестящия ,, екип.
И ни го казват директно , някои от членовете на ЕС с кралски особи начело.
А познания нулеви...Да си припомним , че кърджалийската прати Пекин във Виетнам, че сам председател на бюджетната комисия стана мадам Ви Ай Ай , а получи това прозвище защото така прочете римско седем. И като прибавим за капак ,, шекспироведката,, и нов министър на туризма , а и вицепремиер нещата стават неудържими. Такъв екип само Борисов може да събере. Двама автори се ,,борят,, за българите като персонаж - Хичкок и Кафка!
П С Все пак ако трябва да гласувам между екипите на Борисов и Жорко бих избрал този на втория.
Борисов от някакви човечета прави ,, профили,, , Жорко от ,,профили,, прави ,,човечета ,,
цитирай
7. blackpredator - Гоче,
18.08.2020 14:27
пак си пръднал празнословно оризАто, де викаше баба
нерде Китай, нерде фермите на Ана Петрова и баба Дора
остава да пръднеш за моста на Арал и на Амур
и чардите, минуващи по тях..
Гоче,
топлото ти по икономика е като топлото у софтуера
температура на пъпчиф кръжочник
у икономиката си като Колумб, търсещ, но неоткрил фсе още Тера Икономика
съвет бесплатен:
земи за лоцман Венци!
иначе има да надуваш сирената от постинги и коментари,
като загубена ф мъглата китайска жонка..
цитирай
8. getmans1 - Радо, здраво. . . . Не веднъж съм к...
18.08.2020 14:42
starforlife написа:
Радо, здраво.... Не веднъж съм казвал, че не харесвам Бойко Борисов и това се гради включително и на лични впечатления, но не може да се отрече, че хората от екипа му направиха много.


... ЗДРАВЕЙ СТАР, ... ще пиша само с дребни букви, че имам проблем с клавитурката на лапчето ми ... бедничкото.
... то и аз имам известни резерви към тоази особа но ги преглъщам ... геройски, пред угрозата да ме управлява „г-ожа лъжа и прецедента-резидент„ или пък някои дълбоко засекретени „г.р.у. - изчадия„.

... такива като „чернопръд„ не знаят по кой свят ходят ... убеждавам се в това а коронният им номер е да преиначават написаното ... до някъде ги разбирам, още повече като виждам какъв е им е лозунга ... с лъжи да постигнат власта ... казах го вече ... хак да им е.

... зарнопроизводителите, наричани още зърнари подкрепиха протестите през 13-та година защото преди това „герб„ им орязаха субсидиите даде ни им заради целия сектор само на тях ... мотивът бил, че видиш ли без зърно нямало как да има животновъдство ... абе, ако питаш мен, работа за затвор и хак му на борисов, че прояви разбиране ... пък и със един еднократно действащ закон за амнистията ония отговорни другаре се бяха подсигурили ... доказано крадливата масларова така и неможаха да я осъдят ...

... колкото до борисов, ами голяма му устата ... но и правдива ... сега ще опитам главните ... ЗА НЕГОВ ЕДИН ЗАРАДИ БЪЗИК, ЧЕ ДОРИ „ВИНЕТУ„ НЕ ПРОЧЕЛ ДО КРАЙ ГО НАРОЧИХА ЗА ПРОСТ ... И СЕ ПОЯВИ В МЕДИИТЕ, „ЧЕ САМО ПРОСТИ МОГАТ ДА СИ ИЗБЕРАТ, „ПРОСТ„ ... ТОГАВА ИЗЛЕЗЕ НА МАГИСТРАЛА „ТРАКИЯ„ И ПРЕД ХОРАТА КАЗА ... „АЗ ПРОСТ И ВИЕ ПРОСТИ, ЗНАЧИ ЩЕ СЕ РАЗБЕРЕМ„ ... и ... охо, и дребните заработиха ... и от тогава народа два пъти го избира ... МОЖЕ И ПАК ДА ИЗБЕРАТ „ГЕРБ„ ДОРИ БЕЗ НЕГО

... АБЕ, ЩЕ ВЗЕМА ВЕЧЕ ДА ПИША „СЛУЧКИ ЗА ВСИЧКИ СЛУЧАИ„ ЧЕ БЕЛКИМ ТОЯ „ЧЕРНОПРЪЦ„ ГО НАУЧА ОТ КЪДЕ ДА ПАЗУРАВУ, ЧЕ МИ ПИСНАХА ЛЪЖИТЕ, ЧЕ СМЕ ЯДЕЛИ БОКЛУЦИ ... ТО ЕДВА ЛИ НЯКОГА Е ВИЖДАЛ ИСТИНСКА .РАНА ... ХАХАХАХАХА
цитирай
9. getmans1 - . . . ТИ ПЪК, „ФЕРМИТЕ„ НА АНА И БАБА ...
18.08.2020 14:51
... ТИ ПЪК, „ФЕРМИТЕ„ НА АНА И БАБА ДОРА ... КОНКУРЕНЦИЯТА НА гЕЙРОПАТА ... на „мама Корнелия „нянките„ конкуренция на ... света

blackpredator написа:
пак си пръднал празнословно оризАто, де викаше баба
нерде Китай, нерде фермите на Ана Петрова и баба Дора
остава да пръднеш за моста на Арал и на Амур
и чардите, минуващи по тях..
Гоче,
топлото ти по икономика е като топлото у софтуера
температура на пъпчиф кръжочник
у икономиката си като Колумб, търсещ, но неоткрил фсе още Тера Икономика
съвет бесплатен:
земи за лоцман Венци!
иначе има да надуваш сирената от постинги и коментари,
като загубена ф мъглата китайска жонка..

цитирай
10. getmans1 - . . . ОЙ, ОЙ, КАЗАЧОК. . . ИГРАЕ БАЙ ...
18.08.2020 15:00
... ОЙ,ОЙ, КАЗАЧОК ... ИГРАЕ БАЙ МНОГОЗНАЙ ... ИЗЛИШЪК ПРИ СТАНИШЕВ 4миларда, колкото пенсиите за година де то увеличи точно преди изборите и нито лев не е платил ... ТИЯ ГИ ПРИКАЗВАЙ НА ДЯДОВА МИ ... И ... И ...

... И, ПО ПОСТИНГА МИЛИЧЪК ... БАЙМНОГОЗНАЙ ... СНИМКАТА НА КАМИОНА И ПРАСЕТАТА И УЖ ... КАЗАХ УЖ СМЕШНИТЕ ЛОЗУНГИ ... опитал съм се да дам максимално инфо ... иначи си знаем ВАС ЛЪЖАТА Е НАЧИН НА ЖИВОТ ... по този начи друм при ЗАХАРИАДА, БОЖИНКАТА, ЛАСИТО, ЖИВКО И ДРУГИТЕ КУРИЕРИ НА;

"Да разгромим корумпираната власт със слово (не непременно с истини)"???



vencivaleri1951 написа:
Та те двамата са като сиамски близнаци. Ако има надлъгване, финалисти са. Борисов създал екип!? Какъв екип, като двуцифрено число е това на изхвърлените министри през този мандат? Какъв екип, като е посочил за спикер по неговите думи ,,проста, кърджалийска -останалото е неприлично да се каже/ ,, Калинка,, стана нарицателно именно в Борисовата екипност. Макрорамката е катастрофа през последните 10 години. Осем години дифицит и покриване на същия с кредити. Пое страната с кредитно благополучие/на практика без задлъжнялост/, току що влязла в ЕС и ,,наследство,, от 8млрд излишък. През мандата на Станишев в България влязоха 20 млрд чужди инвестиции, при управленията на Борисов влязоха над 25 млрд дълг.
За десет и повече години не можем в Шенген да влезнем , макар че всички норми сме покрили. Не ни приемат главно заради корупционните практики на ,,блестящия ,, екип.
И ни го казват директно , някои от членовете на ЕС с кралски особи начело.
А познания нулеви...Да си припомним , че кърджалийската прати Пекин във Виетнам, че сам председател на бюджетната комисия стана мадам Ви Ай Ай , а получи това прозвище защото така прочете римско седем. И като прибавим за капак ,, шекспироведката,, и нов министър на туризма , а и вицепремиер нещата стават неудържими. Такъв екип само Борисов може да събере. Двама автори се ,,борят,, за българите като персонаж - Хичкок и Кафка!
П С Все пак ако трябва да гласувам между екипите на Борисов и Жорко бих избрал този на втория.
Борисов от някакви човечета прави ,, профили,, , Жорко от ,,профили,, прави ,,човечета ,,
цитирай
11. vencivaleri1951 - Гетьо, лозунги като лозунги
18.08.2020 16:03
25години НРБ- голЕми яйца.
-Доим и стрижем по социалистически
А колхозни и совхозни лозунги каквито съм виждал, Жорко и в Калифорния не е виждал.
Ти вече си в компанията на ерудитите , но аз
често се затруднявам в изказа си, в правописа си и никога не
съм се подигравал на немощ в лексиката. Дори
на премиера и екипа му. Аз и ти сме като лауреати спрямо някои от тях, спрямо Борисов точно. В митинги не вярвам отдавна. Последния пирон заби дъщеря ми, връщаща се след митинг срещу Виденов. Мама бясна я пита защо , а детето/беше 10ти клас/ чистосърдечно и казва:
-Бабо , аз ще си гласувам за БСП, но сега трупата /тя организирано танцуваше тогава/
събираме пари за морето през лятото. По двадесет марки са им плащали на участие и по 50 , когато посред зима излезнаха по трика през зимата за небезизвестния етюд.
Колкото до показателите , за които споменавам има Статистика, бюджети, Гугъл.
Отвори, погледни и ако не разбираш нещо попитай, вместо да ми цитираш бойковизми.
Те за за хора, които не мислят. Всяко правителство поема властта от предишното изпълнявайки бюджета и финансовата рамка на предшестващото го.
Тоест работи по бюджет разписан и осигурен.
Борисов работи първите две години без дифицит и без кредити.
На третата година излезе на,,червено,, и така до сега. Какво общо имат пенсиите , толкова ли много пари получавате със съпругата , че преразходите на Борисов да са от вас?


цитирай
12. starforlife - ~ 6. vencivaleri1951
18.08.2020 16:53
В 6-ти коментар другарят Пубис1951 написа:
Господи, Жорко не харесвал Борисов.
Та те двамата са като сиамски близнаци.
- Първо: Хайде сега ми покажи постинг или коментар, от които да се вижда, че не е така, както съм го написал, а както ти и след това всеки показан коментар или постинг в подкрепа на твоето ЛЪЖОВНО както винаги твърдение, аз ще контрирам с по 10 насреща, които ще подкрепят думите ми като например този:
http://terca.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/04/07/ne-ste-fen-na-bat-boiko.1098205
Хей това като реплика дотук моя милост ти написа:


Отново в 6-ти коментар другарят Пубис1951 написа:
Ако има надлъгване, финалисти са.
- Второ: Хайде сега кажи конкретно кога за какво съм излъгал и след това всяко твое ЛЪЖОВНО (защото то не може да е друго в случая) както винаги твърдение, аз ще контрирам с по 10 самодоказващи се примера за ТВОИ ЛЪЖИ като тази, която самият ти показваш при цитирането ти от мен още отдолу.
Хей това като реплика дотук моя милост ти написа:


И отгово в 6-ти коментар другарят Пубис1951 написа:
Борисов създал екип!? Какъв екип, като двуцифрено число е това на изхвърлените министри през този мандат?...
- Трето: Хайде сега кажи конкретно кога и къде съм казал, че Борисов е създал екип?! КОГА И КЪДЕ?!
После вече може да ни обясниш на нас, "кратунковците", какво противоречащо има в думите ми това с изхвърлянето на министри, освен точно напротив, че изхвърлянето на такива е признак, че се работи, а не се назначават като по времето на любимия ти соц, когато това ставаше пожизнено?!
Хей това като реплика дотук моя милост ти написа:

Останалите твои глупости, другарю Пубис1951, не мисля да коментирам. Макар, че бих могъл и то точно както наскоро те направих смешен за едно твое подобно празнодумие на тема инвестиции в България.

ТИ СЕ ОПИТВАШ КАКТО ВИНАГИ ДА ИЗКРИВИШ НЕЩАТА, ДРУГАРЮ ПУБИС1951, И ДА ЗАБЛУДИШ ЧИТАТЕЛИТЕ ЧРЕЗ ПРЕИНАЧАВАЩО ЖОНГЛИРАНЕ С ДУМИ, ЦИФРИ И ПРОЦЕНТИ КАКТО НА ТЕБ ТИ ИЗНАСЯ, А ТОВА ТЕ ПРАВИ ОТ НАЙ-БЕЗЧЕСТНИТЕ ТРОЛОВЕ, ПОНЕЖЕ В ОЧИТЕ НА НЕЗНАЕЩИТЕ ПРАВИ ПРЕИНАЧАВАНЕТО ТИ ДА ИЗГЛЕЖДА ГОВОРЕНО ПРАВДИВО, А ТОВА НЕ Е ТАКА.
цитирай
13. starforlife - ~ 7. blackpredator
18.08.2020 16:58
Виж сега, ДрискоПръц,
наместо да се криеш зад ИЗМИСЛЕНИ авторитети и дори да не виждаш колко точно те са зле - нарочно или защото наистина са зле - и то по отношение на моя коментар, който не беше реплика спрямо твоя... Да беше репликирал него - контра-коментара ми - по който и другарят Пубис1951 не е и не би взел и дума отношение, защото няма как да оспори/те каквото и да е в него, м?
Всъщност: Вие бихте могли да лалосвате по неоспоримите ми думи във въпросния коментар, но това би си останало само лалосване, на което никой няма да ви повярва.

Иначе, ДрискоПръц, новите ти лализми самият живот прави нищожни като опит за вменяване на базата поредния напълно осакатен като въображение напън за маскиране на комплексите ти с това къде е позиционирал мен ("пъпчивия кръжочник") в хранителната верига и къде теб.
цитирай
14. starforlife - И щах да забравя:
18.08.2020 17:30
В 11-ти коментар, другарят Пубис1951 написа:
25години НРБ- голЕми яйца.
-Доим и стрижем по социалистически
А колхозни и совхозни лозунги каквито съм виждал, Жорко и в Калифорния не е виждал.
Там е работата, другарю Пубис1951, че в Калифорния и въобще ЗАПАДА, хората не работят с лозунги както беше по времето на измисления ви соц, а работят с Професионализъм и Можене, създавайки Прогрес във всяка сфера от Живота, който Прогрес същият този велик ваш соц просто копираше, за да може да удължава агонията на яловото си съществуване.
Иначе и ние знаем соц-лозунги, другарю Пубис1951, и то смехотворни със двуяката си вярност.
На първо четене се сещам например за този:
"40 ГОДИНИ НАРОДНА ВЛАСТ - 40 ГОДИНИ ЦИРК"!
Хей това като реплика дотук моя милост ти написа:


Отново в 11-ти коментар, другарят Пубис1951 написа:
В митинги не вярвам отдавна. Последния пирон заби дъщеря ми, връщаща се след митинг срещу Виденов. Мама бясна я пита защо , а детето/беше 10ти клас/ чистосърдечно и казва:
-Бабо , аз ще си гласувам за БСП, но сега трупата /тя организирано танцуваше тогава/
събираме пари за морето през лятото.
Хайде бе! Та той животът ти въобще е бил и продължава да е един патетичен и безсмислен митинг бре, другарю Пубис1951!
Как ще звучи, ако аз кажа, че моят малък син пък е правил същото, но спрямо 50 лева от БСП, за да вика с/у ГЕРБ? М?
Или твоите случки за всеки случай са все верни, а на другите не? М?
Хей това като реплика дотук моя милост ти написа:
Споко, никой от синовете ми не е вземал и не би взел пари за такова нещо.
Въпрос на възпитание и изградена ценностна система!
Ама щом ти смяташ, че моите деца са възпитавани от "фатмашка котелка", а твоите на "генералска софра" - така да бъде - няма да споря с теб, а и не е нужно - хората не са глупави както вие си мислите, четат ни, наблюдават и сами си правят изводи и заключения, а не чакат такива като теб да им ги спуснат.
От това последното им е писнало по времето на великия ви соц, когато човек нямаше дори правото да мисли, а видиш ли трябваше да скандира като овца великите ви лозунги.

ПС: Точно онзи ден малкият ми син се е върнал от море с гаджето му. Разбрах постфактум. Както и постфактум разбрах, че когато на 8-мия ден им попривършили парите (изкарани от него с труд на базата на "фатмашко-котелковото" му възпитание, а не по описаният от теб начин при твоите деца/внуци, базирано на възпитанието на "генералска софра" в "генералски квартал"), се хванали за по 2 часа дневно варена царевица да продават по плажа и така не намалили стандарта си за оставащите 4 дни.
А можеше да ми се обади и чрез РЕВОЛЮТ, за което какво е като финансов инструментариум и как чрез него можех да му дам пари от другия край на света в реално време и без абсолютно никаква комисионна, аз явно - "кръжочникъг" - трябва да пиша и помогна на заинтересували се съблогъри, а ти - "икономистът" - да си балалайкаш псевдо-икономическите "анализи" и Пръцко да ти рУкоплеЩи.
цитирай
15. getmans1 - . . . Добре, няма да ровя сега да губя ...
18.08.2020 18:08
... Добре, няма да ровя сега да губя време ... значи приемаме че са 8 милиарда което значи пенсиите за две години ... н, че нещо се „облажваме„ с жената както ти искаш да кажеш само ползваме за сравнение.
... Удобно някак си обаче забравяш че точно тогава БЪЛГАРИЯ, НАВЛЕЗЕ В КРИЗАТА ... то и сега можеш да ме контрираш, че такава не е имало.
... Удобно забравяш и друго което е от „твоя бранш„ ... не знам дали правилно ще кажа ... фискалните правила на ЕС за БВП и ПРОЦЕНТА ЗА ПОЕМАНЕ НА ДЪЛГ ... иначе ... ИНАЧЕ ЗА НИКОГО НЕ Е ТАЙНА, ЧЕ сега ФР е формиран от ПОЕТ ДЪЛГ

... Понеже не ми се прелива ОТ ПУСТО В ПРАЗНО ВЪРНИ СЕ И ПРОЧЕТИ ПАК ПОСТИНГА ... ДАНО РАЗБЕРЕШ ЗА КАКВО СТАВА ДУМА ... ЗАХЛАДНЯВА ВЕЧЕ И АЗ ОТИВАМ ДА КОСЯ

vencivaleri1951 написа:
25години НРБ- голЕми яйца.

Ти вече си в компанията на ерудитите , но аз
често се затруднявам в изказа си, в правописа си и никога не
съм се подигравал на немощ в лексиката. Дори
на премиера и екипа му. Аз и ти сме като лауреати спрямо някои от тях, спрямо Борисов точно. В митинги не вярвам отдавна. Последния пирон заби дъщеря ми, връщаща се след митинг срещу Виденов. Мама бясна я пита защо , а детето/беше 10ти клас/ чистосърдечно и казва:
-Бабо , аз ще си гласувам за БСП, но сега трупата /тя организирано танцуваше тогава/
събираме пари за морето през лятото. По двадесет марки са им плащали на участие и по 50 , когато посред зима излезнаха по трика през зимата за небезизвестния етюд.
Колкото до показателите , за които споменавам има Статистика, бюджети, Гугъл.
Отвори, погледни и ако не разбираш нещо попитай, вместо да ми цитираш бойковизми.
Те за за хора, които не мислят. Всяко правителство поема властта от предишното изпълнявайки бюджета и финансовата рамка на предшестващото го.
Тоест работи по бюджет разписан и осигурен.
Борисов работи първите две години без дифицит и без кредити.
На третата година излезе на,,червено,, и така до сега. Какво общо имат пенсиите , толкова ли много пари получавате със съпругата , че преразходите на Борисов да са от вас?




цитирай
16. vencivaleri1951 - Жорко,
18.08.2020 18:46
синовете/да са живи и здрави/ ти безплатно ли слагат палците и триката на митинги?
Аз ясно написах ,че става въпрос за участие в трупа. Впрочем участваха и в предизборното надпреварване при първия мандат на Първанов, този път на правилната страна:)
За лозунгите и девизите. Те са от преди да я има България и Русия. Четох книга за Клавдий и там видях лозунги по време изграждане на нови водопроводи лозунги , все едно взети от агит проп. Ако си си взел библиотеката в Калифорния , погледни някоя книга западните революции, не само промишлени, а и технически и много ще научиш. Например при въвеждане на конвейера , цеховете са били озвучавани в бодряшки лозунги и нахъсвания. А японците?
Агитация и пропаганда не са с български и славянски корен думи.
За екипа на Бойко
Ами прочети си първия коментар. Отричаш Борисов, хвалиш екипа му. Абсолютно не разбираш. Няма ГЕРБ, няма екип...има Борисов. Не ми е ясен този феномен, но Борисов е всичкото в ГЕРБ. Това са партии секти, които си отиват , щом се оттегли лидерът им. С изключение на БСП всички други в парламента са ЕАДта щом разглеждаш политиката фирмено .
За фатмаците. Самият съм бил почти година такъв след школата. Не е проблем старшината, а фатмащината която някои държат у себе си. Фатмащината ще проличи в някой от старшините по това, че винаги са ,,голямата работа,,, че офицерският състав са кръгли нули, че генералът сигурно не го вдига и жена му се оглежда за някой фатмак...
Това е едно към едно. Във взвода ми един по този начин се изказа за корпусния. Предложих да му дам дом телефон на ген Симеонов , та да се обади на жена му, която наистина бе красавица. Като разбра че са колеги и приятели с баща ми , ходи седмица като нито псе по мен, докато го съжалих и му казах, че нищо не се е случило и да бъде спокоен
цитирай
17. starforlife - ~ 16. vencivaleri1951
18.08.2020 19:43
Другарят Пубис1951 написа:
синовете/да са живи и здрави/ ти безплатно ли слагат палците и триката на митинги?
Ами не, Другарю Пубис1951, просто не ходят по такива глупости.
Така повелява "фатмашко-котелковото" възпитание.

Другарят Пубис1951 написа:
Аз ясно написах ,че става въпрос за участие в трупа. Впрочем участваха и в предизборното надпреварване при първия мандат на Първанов, този път на правилната страна:)
Прочел съм, за разлика от теб аз не само чета, а и помня и то не можеш да си представиш колко много.
Но това с нищо не променя нещата.
Синовете ми са възпитани (по "фатмашко-котелково"), че "политика" - това е мръсна дума и не се занимават с такива ГЛУПОСТИ на каквото и да е ниво.

Другарят Пубис1951 написа:
За лозунгите и девизите. Те са от преди да я има България и Русия. Четох книга за Клавдий и там видях лозунги по време изграждане на нови водопроводи лозунги , все едно взети от агит проп.
Аз и това никога и никъде не съм казал, а именно: че лозунгите и манифестациите са измислени от соца.
(Напротив - казах, че той ВСИЧКО е откраднал от Запада.)
Просто казах, че докато ЛилиПутьо (примерно) лозунгира измислените си хиперзвукови ракети (примерно), Западът създава (включително и в тази област) и то СТАНДАРТИ дори, не само РАБОТЕЩИ образци.
(Току що пуснах постинг, който отлично кореспондира с тази нишка от "дискусията" ни и който съдържа очеизвадна фактология, а не лозунгов патетизъм като при теб.)

Другарят Пубис1951 написа:
Ако си си взел библиотеката в Калифорния , погледни някоя книга западните революции, не само промишлени, а и технически и много ще научиш. Например при въвеждане на конвейера , цеховете са били озвучавани в бодряшки лозунги и нахъсвания.
Хайде пак комплексарски баласт за Библиотеката ми.
Виж от постинга ми от току що ще научиш, че вече се върнахме, защото БЯХМЕ ТАМ НА ГОСТИ, НО ТОВА НЕ ТИ ПРЕЧЕШЕ ДА ТРОЛИШ, ЧЕ ВИДИШ ЛИ СЕГА ПЪК В АМЕРИКА СЪМ СЕ БИЛ ПРЕМЕСТИЛ!!!

Другарят Пубис1951 написа:
А японците?
Понеже, нали, имаше изказване (не от теб), че живея до библиотеката и, нали, книгите съм ги бил вземал от там... Та в 18:45, при вас дори 19:45, отскочих до въпросната градска библиотека и:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20200818_184624.jpg
И понеже коментарът ти е с номер 16, та ето ти 16-та, 116-та, 216-та и 316-та страници от книгите.
Тази за Китай ти е бонус, ама ако искаш - за Япония мога да извадя още 2 от Библиотеката си.
И все прочетени от мен представи си, а това да прочетеш по 3-4 книги за дадена държава - Китай включително съм го и посещавал за 6 дни - е много повече от гугълеене като теб/вас.
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20200818_184758.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20200818_184825.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20200818_184838.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20200818_184903.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20200818_184936.jpg
Искаш ли и японско вино от "колекцията" си - ха ха ха - да извадя и снимам?
Естествено, че тя - винената ми "колекция" - пътува наравно с Библиотеката ми с мен по целия свят. Ха ха ха


НАТАТЪК ПРОСТО ЩЕ ТЕ ОСТАВЯ ДА ПАСЕШ.
А и не е ли куул да завърша затапвайки те със снимките отгоре и покажа разликата ни наистина при "софрите" и "кварталите" и това, че докато ти просто патетираш, при мен нещата стоят различно?
цитирай
18. vmir - Защо бат Венцо е непримирим борец срещу "лъжата"?
18.08.2020 21:18
Защото за патологичен лъжец и манипулатор като него, истината е най-непоносимото нещо на света и за да съумее да я понесе някак си, бат Венцо трябва на всяка цена да я обяви за лъжа. Бат Венцо е роден в лъжа (преименуването на Цариброд в Димитровград през 1951 от баща му) прекарал е живота си в лъжа (АБПФК) и свързаните с този статут дипломи и признания, и ще умре в лъжа, защото истината за него не е нищо повече от удобна лъжа и той не пести сили за домогването си до нея.

Голем тирикат бил тоз бат Венцо, Брейййй!
цитирай
19. missana - Тези дирижирани и платени протести
18.08.2020 21:38
ще отблъснат много хора и те утре ще си дадат вота в правилната посока. Ще сработи ефектът на бумеранга. Убеден съм в това!

Браво за материала! Гледам, че е разлаял ча....те.
цитирай
20. cortana - Може ли като Жоро в жетски дрехи :):):) да се обърна към другаря с лозунгите?? :):):)
18.08.2020 22:13
Другарю прочел 'книга за Клавдий', нали знаете, че още чакам скайп, за да си кажем 'здрасти'?? :):):)
Или и това Ваше перчене ще си остане поредното дърдорене, но Вие ще продължавате да говорите, че все другите лъжат и не са прави, а Вие сте света вода ненапита?? :):):)))
цитирай
21. cortana - Гети, извини ме за 'спама', но нали така или иначе постингът засяга и троленето на другарите!! :):):)
18.08.2020 22:14
Така, че коментарът ми е и по темата или поне едната 'и половина. :)
цитирай
22. getmans1 - . . . ТЕ не са чакали /чакалите /. . . не ...
18.08.2020 22:17
... ТЕ не са чакали /чакалите / ... не са се „борили„ някога техните, че да чакат наследниците им ... хахахаха ... и на ББ му станаха много години власт но такава е волята на народа

missana написа:
ще отблъснат много хора и те утре ще си дадат вота в правилната посока. Ще сработи ефектът на бумеранга. Убеден съм в това!

Браво за материала! Гледам, че е разлаял ча....те.

цитирай
23. getmans1 - . . . Другарят Пубис1951 написа:...
18.08.2020 22:27
starforlife написа:
...
Другарят Пубис1951 написа:
Ако си си взел библиотеката в Калифорния , погледни някоя книга западните революции, не само промишлени, а и технически и много ще научиш. Например при въвеждане на конвейера , цеховете са били озвучавани в бодряшки лозунги и нахъсвания.
Хайде пак комплексарски баласт за Библиотеката ми.
Виж от постинга ми от току що ще научиш, че вече се върнахме, защото БЯХМЕ ТАМ НА ГОСТИ, НО ТОВА НЕ ТИ ПРЕЧЕШЕ ДА ТРОЛИШ, ЧЕ ВИДИШ ЛИ СЕГА ПЪК В АМЕРИКА СЪМ СЕ БИЛ ПРЕМЕСТИЛ!!!


... СТАР, не знам дали си си взел „библиотечката и плотчето„ в Америчко но поне не взе ли някоя от лимузините си ... нали си имал няколко, така чух ... тъй де, да се похвалиш на „краварите„ ... хахаха
цитирай
24. getmans1 - Защо бат Венцо е непримирим борец ...
18.08.2020 22:34
анонимен написа:
Защо бат Венцо е непримирим борец срещу "лъжата"? ... Защото за патологичен лъжец и манипулатор като него, истината е най-непоносимото нещо на света и за да съумее да я понесе някак си, бат Венцо трябва на всяка цена да я обяви за лъжа. Бат Венцо е роден в лъжа (преименуването на Цариброд в Димитровград през 1951 от баща му) прекарал е живота си в лъжа (АБПФК) и свързаните с този статут дипломи и признания, и ще умре в лъжа, защото истината за него не е нищо повече от удобна лъжа и той не пести сили за домогването си до нея.

Голем тирикат бил тоз бат Венцо, Брейййй!


... Ами тарикат е, ... така му се полага по наследство ...
цитирай
25. cortana - :):):)
18.08.2020 22:50
getmans1 написа:
starforlife написа:
...
Другарят Пубис1951 написа:
Ако си си взел библиотеката в Калифорния , погледни някоя книга западните революции, не само промишлени, а и технически и много ще научиш. Например при въвеждане на конвейера , цеховете са били озвучавани в бодряшки лозунги и нахъсвания.
Хайде пак комплексарски баласт за Библиотеката ми.
Виж от постинга ми от току що ще научиш, че вече се върнахме, защото БЯХМЕ ТАМ НА ГОСТИ, НО ТОВА НЕ ТИ ПРЕЧЕШЕ ДА ТРОЛИШ, ЧЕ ВИДИШ ЛИ СЕГА ПЪК В АМЕРИКА СЪМ СЕ БИЛ ПРЕМЕСТИЛ!!!


... СТАР, не знам дали си си взел „библиотечката и плотчето„ в Америчко но поне не взе ли някоя от лимузините си ... нали си имал няколко, така чух ... тъй де, да се похвалиш на „краварите„ ... хахаха

Недей така, Гети!! :):):) Не е възможно другарят да е клеветил Смарти, че същият не е отишъл с ЕДНА ОТ ЛИМУЗИНИТЕ си в хотела на..... жена му и брат 'и доколкото си спомням!!
Той, другарят, никога не лъже!! Правят го другите!! Той само постоянно преиначава нещата както му изнася, ама иначе дори не е трол!! :):):)))
цитирай
26. cortana - Това, да ТРОЛИ, също му се полага по наследство!! :):):)
18.08.2020 22:52
Че нали е чАкал!! :):):))) И ни най-малко не е чакАл!! :):):)
:):):)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072343
Постинги: 2741
Коментари: 26493
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031