Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2020 07:07 - Ова е диктатор ... а народа
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2398 Коментари: 22 Гласове:
6

Последна промяна: 24.08.2020 09:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                           .......

                                        А, НАРОДА ... "Крысы"

                 че уплашил се от нищо и никакъв си КАЛАШНИК

  ... и тежко въоръжените спецчасти на милицията ... а бе, "Крысы".











Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Имам странното чувство, че нещо ...
24.08.2020 07:43
Имам странното чувство, че нещо подобно може и нас да сполети ... след време.

А, оръжието е винаги най-добрият приятел на комуниста ... исторически е доказано

... Лозунга с който Лукашенко печели първият си мандат ;

„Да се разгроми мафията“ .... А, ехеееей ... също като тука, нъл
цитирай
2. apostapostoloff - Само че тук Румен Лукашенко ще
24.08.2020 10:49
хване на корема дръжката.

А избирателите ще му връчат на изборите на геврека дупката.

Пък ако много знае, ЦРУ ще го прати там, където прати Луканов...
цитирай
3. vencivaleri1951 - Лукашенко е живото доказателство , колко е абсурдно твърдението , че държава се управлява като фирма
24.08.2020 14:42
Александр Григореевич управляваше страната си като колхоз и с моженето на добър стопанин според мен. Работеща икономика, добра покупателна способност и завиден стандарт за страна от постсъветското пространство. Това което не осъзна Лукашенко е че винаги има нужда от политически съюзник, а няма как да го намериш след като си изпразнил от съдържание политическия инструментариум.
Лукашенко не е плазмодият Янукович и ще си спаси държавата, но заедно с това да се попита/не попипа/ къде му остана многовекторната политика, къде в координатната система останаха ,,близките,, му Полша, Прибалтика, ,,родната Украйна,, какво говорят днес приятелите Помпео, панът, Зеленски... Как Русия един от ,,многото партньори,, днес отново е съюзник и защо повече от 10 години Лукашенко ,,тупа топката,, та днес да бърза да финализира съюзната държава.
цитирай
4. vmir - Е, те така се държи власт според дрОгарЕте -
24.08.2020 15:23
и бодигардите да го изоставят, да мое да стреля по мераклиите за стола му. Затова в Беларус не го наричат диктатор. А не като нашио Бойко с пиштофче на шкафчето, дето и онези дето го налазват спящ, знаят, че няма да ги гръмне. И после - що бат Венцо превъзнася Лукашенка, а не мое да трае Бойко дето едно дронче не смее да пушне.

Очаквам и другия подопечен на бат Венцо, любимецът му от Кремъл, може и окичен с гранатомет - нали е властелинът на гърмящите неща, трябва му нещо по - звучно от пръцните в блога, няма да разочарова феновете си тук, я!
цитирай
5. blackpredator - то,
24.08.2020 16:27
любимецът от Кремъл, може и да не е окичен с гранатомет,
но Бокошенко, любимецът от Банки - определено да
за което България беше осъдена в Страстбург да плати
55000 евро, софсем не от чекмеджето..
цитирай
6. vencivaleri1951 - Вмире, остави яденето ,,на корем,, а чети.
24.08.2020 16:44
Къде виждаш да симпатизирам толкова много?
Въпросите, които задавам въобще не са фенски.
А иначе има много опити в подобни ситуации.
Алиенде се самоуби, Янукович избяга, Лукашенко по всичко личи, че ще се,, бие,,.
И това е правилният път. В противен случай Белорусия я чака съдбата на Прибалтика, Украйна, България-бедна и на колене.




анонимен написа:
и бодигардите да го изоставят, да мое да стреля по мераклиите за стола му. Затова в Беларус не го наричат диктатор. А не като нашио Бойко с пиштофче на шкафчето, дето и онези дето го налазват спящ, знаят, че няма да ги гръмне. И после - що бат Венцо превъзнася Лукашенка, а не мое да трае Бойко дето едно дронче не смее да пушне.

Очаквам и другия подопечен на бат Венцо, любимецът му от Кремъл, може и окичен с гранатомет - нали е властелинът на гърмящите неща, трябва му нещо по - звучно от пръцните в блога, няма да разочарова феновете си тук, я!

цитирай
7. getmans1 - любимецът от Кремъл, може и да не е ...
24.08.2020 17:40
blackpredator написа:
любимецът от Кремъл, може и да не е окичен с гранатомет,
но Бокошенко, любимецът от Банки - определено да
за което България беше осъдена в Страстбург да плати
55000 евро, софсем не от чекмеджето..


... Като гледам, там пред резиденцията много ЧАКЪРОВЦИ ... няма да вземе на всички да им целува краката я, ...

ПП А ти, другарю, направи ли дарение за паметник на Чакъра
цитирай
8. getmans1 - . . . А БЕ, ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ ...
24.08.2020 18:00
... А БЕ, ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ ...

vencivaleri1951 написа:
Вмире, остави яденето ,,на корем,, а чети.... Къде виждаш да симпатизирам толкова много?
Въпросите, които задавам въобще не са фенски.


... На края ще обвиниш мен, че съм „ПОСЛУШКО„ и оставям приятелете си да се гаврят с теб ... заслужаваш си всеки един упрек.

vencivaleri1951 написа:
А иначе има много опити в подобни ситуации.
Алиенде се самоуби, Янукович избяга, Лукашенко по всичко личи, че ще се,, бие,,.
И това е правилният път. В противен случай Белорусия я чака съдбата на Прибалтика, Украйна, България-бедна и на колене.


... И С КОГО ЩЕ СЕ БИЕ ТОЗИ ... ХЕРОЙ, а

А, България беше НА КОЛЕНЕ, когато я управляваше ти, с Партията и семейството си, и с приятелете си скрити зад НАРОДНАТА РЕПУБЛИКА ... когато беше заградена с бодлива тел като концлагер, когато по заповед убиваха българи със също такива калашници ...




цитирай
9. getmans1 - . . . Силни мъже са бе ВМИРе, няма да ...
24.08.2020 18:05
... Силни мъже са бе ВМИРе, няма да целуват крака я, ... ЧЕ ДА ИМ СА СМЕЯТ ПОСЛЕ ВСИЧКИ ВЕНЦИТА ПО СВЕТА И ЗЕМНИТЕ КЪЛБЕТА ...

анонимен написа:
Е, те така се държи власт според дрОгарЕте - ... и бодигардите да го изоставят, да мое да стреля по мераклиите за стола му. Затова в Беларус не го наричат диктатор. А не като нашио Бойко с пиштофче на шкафчето, дето и онези дето го налазват спящ, знаят, че няма да ги гръмне. И после - що бат Венцо превъзнася Лукашенка, а не мое да трае Бойко дето едно дронче не смее да пушне.

Очаквам и другия подопечен на бат Венцо, любимецът му от Кремъл, може и окичен с гранатомет - нали е властелинът на гърмящите неща, трябва му нещо по - звучно от пръцните в блога, няма да разочарова феновете си тук, я!

цитирай
10. vencivaleri1951 - "Бие" съм написал в кавички
24.08.2020 21:34
Тоест няма да избяга, няма да позволи да се извърши преврат. Да ти имам приятелите

Бачки, кортини , жорки...

Знаеш ли днес за първи път полюбопитствах и погледнах профилите на изброените.

"Бачката" няма постинг-срещал съм го само когато хвали Жоро за нещо , или напада несъгласните с него На Кортина последните постинги са от 17 та година. Изказ Жорков /полезност в постингите и, никой не е на нивото и и колко е велик Жорко. Правят си рандеву в Лондон, От тук натам няма постинги има само коментари за величието на Жорко. Това ти е кохортата... Едно и също и то във време когато не съм знаел за съществиването на българския Леонардо-мелез мужду да Виничи и ди Каприо.
Ти смяташ ли, че не си на колене. Ето длед ден два тръгваме с жената и кучетата да си харчиме годишните пенсии. Ще ни стигнат за месец да живеем като германските пенсионери-приличен хотел . Тоест за 80 години трудов стаж имаш възможност да се почувстваш като западните европеййци в страната си един месец . Това не е ли на колене
Когато беше оградена страната ми/сега не е ли/ си заключвах вратата на номера от Ерики и Гретхени...
Днес те гледат нашите момчета , като долна каста, макар и като въпшност и като интелект да ги превъзхождат. Ето за това казвам, че са на колене.
Белорусите имат номинално повече от два пъти доход от нас и четри пъти по висока покупателна способност. Прибалтийците и украинците например , които имат не малко гастарбайтери в Билорусия возят протестите и дирижират "промените" Лидерът на т нар опоэициякоято е в Литва , инициира Координационен съвет на който Лукашенко да предаде властта - е как да не се " БИЕ"човекът , който спаси стараната си от разграбване и раздържавяване. Махва двама , трима директори и стачките се спихнаха. Протестите ще оттекат, както и нашите впрочем. Никой обаче на белоруските протести не казва и дума за корупция, за кражби, за чекмеджета с кюлчета




getmans1 написа:
... А БЕ, ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ ...

vencivaleri1951 написа:
Вмире, остави яденето ,,на корем,, а чети.... Къде виждаш да симпатизирам толкова много?
Въпросите, които задавам въобще не са фенски.


... На края ще обвиниш мен, че съм „ПОСЛУШКО„ и оставям приятелете си да се гаврят с теб ... заслужаваш си всеки един упрек.

vencivaleri1951 написа:
А иначе има много опити в подобни ситуации.
Алиенде се самоуби, Янукович избяга, Лукашенко по всичко личи, че ще се,, бие,,.
И това е правилният път. В противен случай Белорусия я чака съдбата на Прибалтика, Украйна, България-бедна и на колене.


... И С КОГО ЩЕ СЕ БИЕ ТОЗИ ... ХЕРОЙ, а

А, България беше НА КОЛЕНЕ, когато я управляваше ти, с Партията и семейството си, и с приятелете си скрити зад НАРОДНАТА РЕПУБЛИКА ... когато беше заградена с бодлива тел като концлагер, когато по заповед убиваха българи със също такива калашници ...





цитирай
11. getmans1 - ХА, ОПИТАЙ ОЩЕ ЕДИН ПЪТ ДА ПРОУМУЕШ ...
24.08.2020 22:39
ХА, ОПИТАЙ ОЩЕ ЕДИН ПЪТ ДА ПРОУМУЕШ КАКВО СЪМ ТИ ПИСАЛ ... БЕЛКИМ се видиш как сам изкривяваш линията на разговора и го повеждаш в ЛИЧНОСТНА РАЗПРАВИЯ

vencivaleri1951 написа:
... Да ти имам приятелите...



getmans1 написа:
... А БЕ, ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ ...

vencivaleri1951 написа:
Вмире, остави яденето ,,на корем,, а чети.... Къде виждаш да симпатизирам толкова много?
Въпросите, които задавам въобще не са фенски.


... На края ще обвиниш мен, че съм „ПОСЛУШКО„ и оставям приятелете си да се гаврят с теб ... заслужаваш си всеки един упрек.

vencivaleri1951 написа:
А иначе има много опити в подобни ситуации.
Алиенде се самоуби, Янукович избяга, Лукашенко по всичко личи, че ще се,, бие,,.
И това е правилният път. В противен случай Белорусия я чака съдбата на Прибалтика, Украйна, България-бедна и на колене.


... И С КОГО ЩЕ СЕ БИЕ ТОЗИ ... ХЕРОЙ, а

А, България беше НА КОЛЕНЕ, когато я управляваше ти, с Партията и семейството си, и с приятелете си скрити зад НАРОДНАТА РЕПУБЛИКА ... когато беше заградена с бодлива тел като концлагер, когато по заповед убиваха българи със също такива калашници ...


... Можеш и да поясниш как тази жена се появи в ЛИТВА и какви и бяха първите изявления към протестиращите
... Можеш и без кавички да обяснишниш за безследноизчезналите протестиращи ...някои вече намерени мъртви ...
... А, най добре ще направиш да изгледаш клиповете ... единият е от пресслужбата на самият президент и другият също си е логото ... третият също има има „лице„

пп И се придържай към темата, ... като неможеш да отговориш с нормално поносима ирония избягвай язвителноста ... не е в твой интерес.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Да, интересен профил има Тихановска.
25.08.2020 07:56
Домакиня, без ден трудов стаж, с десеткласка... Съпругът и ,,наци,, задържан за физическо посегателство срещу полицай по време на забранено антишествие на парада на победата.
Загинали на протеста двама. Единият случай заснет и показан. Протестиращ в опита си да хвърли самоделка загина от самонараняване -бомбата се взриви в ръката му. Другата полицейско насилие срещу мирен младеж.
Не подкрепям насилието, но не винаги реагирал адекватно, когато летят срещу теб взривчатки и коктейли ,,Молотов,,
Във Франция ,чийто президент иска да е посредник, някой посредничи ли на протестите взели десетки жертви. Някой посредничи ли в Щатите ? Ами там четвърта година протестират срещу нелегитимно то уж избиране на Тръмп, а в момента протестите са с ужасяващ резултат . В Белорусия протестите са бледа сянка на това което става при янките и това което беше във Франция. Защо Тихановска е в Литва и защо Полша е толкова дейна? Ами история и щения. Те винаги са смятали Белорусия за тяхна територия, а белорусите за потомци на тяхно крепостни. Впрочем малка част от Западна Белорусия винаги/и в съветско време/ се е полчеела. Погледни координационния им съвет, повечето са от там и гиоглавява жената която написа ,, Белоруссия, страна рабов ,, Написа и стана Нобелов лауреат.
Нима не виждаш, че част от руският олигарахат също иска сгромолясването на Лукашенко, за да налапат лакоми парчета от Сладкиша. Западът иска пореден враг на Русия около границите и, местните метежници искат икономиката и. Тихановска и Съветът и са ,,полезните идиоти,, към полезните идиоти причислявам отчасти и Лукашенко.

getmans1 написа:
ХА, ОПИТАЙ ОЩЕ ЕДИН ПЪТ ДА ПРОУМУЕШ КАКВО СЪМ ТИ ПИСАЛ ... БЕЛКИМ се видиш как сам изкривяваш линията на разговора и го повеждаш в ЛИЧНОСТНА РАЗПРАВИЯ

vencivaleri1951 написа:
... Да ти имам приятелите...



getmans1 написа:
... А БЕ, ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ ...

vencivaleri1951 написа:
Вмире, остави яденето ,,на корем,, а чети.... Къде виждаш да симпатизирам толкова много?
Въпросите, които задавам въобще не са фенски.


... На края ще обвиниш мен, че съм „ПОСЛУШКО„ и оставям приятелете си да се гаврят с теб ... заслужаваш си всеки един упрек.

vencivaleri1951 написа:
А иначе има много опити в подобни ситуации.
Алиенде се самоуби, Янукович избяга, Лукашенко по всичко личи, че ще се,, бие,,.
И това е правилният път. В противен случай Белорусия я чака съдбата на Прибалтика, Украйна, България-бедна и на колене.


... И С КОГО ЩЕ СЕ БИЕ ТОЗИ ... ХЕРОЙ, а

А, България беше НА КОЛЕНЕ, когато я управляваше ти, с Партията и семейството си, и с приятелете си скрити зад НАРОДНАТА РЕПУБЛИКА ... когато беше заградена с бодлива тел като концлагер, когато по заповед убиваха българи със също такива калашници ...


... Можеш и да поясниш как тази жена се появи в ЛИТВА и какви и бяха първите изявления към протестиращите
... Можеш и без кавички да обяснишниш за безследноизчезналите протестиращи ...някои вече намерени мъртви ...
... А, най добре ще направиш да изгледаш клиповете ... единият е от пресслужбата на самият президент и другият също си е логото ... третият също има има „лице„

пп И се придържай към темата, ... като неможеш да отговориш с нормално поносима ирония избягвай язвителноста ... не е в твой интерес.
цитирай
13. getmans1 - ДО - 12. vencivaleri1951 - Да, интересен профил има Тихановска. 07:56
25.08.2020 09:20
А БЕ, за вас Путлеристите и радетели на статуктвото всички противници са НАЩИ и МОЛОТОВЦИ ... накратко, фашисти и наемни убийци...
... Аз ти говоря за двама безследно изчезнали арестанти а по-късно открити мъртви ти ми говориш за огнехвъргачи и дежурните брътвежи за западняшки конспирации. Ни най-малко не ти идва на ум, че хората не искат да живеят н „санитарно-охранителния коридор„ на ПУТИН И РУСИЯТА ви.

... Учудващо е с каква лекота джиросваш хората ... ПОНЕ ПРОЧЕТИ УИКИПЕДИЯТА БЕ, в нея няма нищо срамно на пук на мнението, които някои „умняги„ по всичко компетентни СВИШЕ ... ЧЕТИ БРЕ, УИКИТО Е РУСКО ... защо и как е арестован човека ... пък може да ми попадне под ръка и видеото за повода на арестуваният ТИХАНОВСКИ ...

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B5%D0%B9_%D0%9B%D0%B5%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

П.П. ... А за това не си прави труда да го коментираш ... аз забравих вече за него;

ХА, ОПИТАЙ ОЩЕ ЕДИН ПЪТ ДА ПРОУМУЕШ КАКВО СЪМ ТИ ПИСАЛ ... БЕЛКИМ се видиш как сам изкривяваш линията на разговора и го повеждаш в ЛИЧНОСТНА РАЗПРАВИЯ

vencivaleri1951 написа:
... Да ти имам приятелите...



getmans1 написа:
... А БЕ, ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ ...

vencivaleri1951 написа:
Вмире, остави яденето ,,на корем,, а чети.... Къде виждаш да симпатизирам толкова много?
Въпросите, които задавам въобще не са фенски.


... На края ще обвиниш мен, че съм „ПОСЛУШКО„ и оставям приятелете си да се гаврят с теб ... заслужаваш си всеки един упрек.
цитирай
14. vencivaleri1951 - Гетьо интересувал съм се. Видях и самия арест и причината.
25.08.2020 11:17
Медиите могат да направят всекиго герой и лидер.
Блогърът Тахановски е с 22000лайка. Ти имаш много повече, аз също.
И понеже не коментирам при ,,шишко,, ще ти кажа, че Станишев не е и не е бил русофил. Той е Сергеофил . Може по негово време Радев да е станал слушател в академията, но знай, че академиите сами подбират в голяма степен възпитаниците и ги наблюдават още от подопечните си училища.
Дори и да допуснем, че Станишев е внедрил Радев, то смяташ ли че има грам влияние и заслуга за атестацията на слушателя Радев. А атестацията е блестяща и там, и във Г С Раковски също, и в Долна Митрополия, и в американското ВВС. Има подобни отзиви и от руснаците , и грешка прави, че не ги прави достояние.
Гетьо, Радев е блестящ офицер и надявам се добър българин . Влезе в непозната за него материя и естествено е да прави грешки, да пада, да става, да се подпира и понякога не на когото трябва. И понеже сравнявате, то е излишно. Борисов е ерзац офицер...
цитирай
15. getmans1 - . . . Да ти кажа честно нищо не си се ...
25.08.2020 13:07
... Да ти кажа честно нищо не си се интерисувал ... ако беше не би говорил такива нелепости ... гледал си клип някакъв с няколко си прегледа ... то не е от неговият канал който има над 3ста хилидя абоната ... не си прочел уикито да видиш защо и как го държат в затвора, ... ти най-вероятно не си гледал дори един клип от представените

А, както виждам не се съобразяваш и с призивите ми да си малко по-въздържан ... затова си сърбай попарате които сам си дробиш ...

vencivaleri1951 написа:
Медиите могат да направят всекиго герой и лидер.
Блогърът Тахановски е с 22000лайка. Ти имаш много повече, аз също.
И понеже не коментирам при ,,шишко,, ще ти кажа, че Станишев не е и не е бил русофил. Той е Сергеофил . Може по негово време Радев да е станал слушател в академията, но знай, че академиите сами подбират в голяма степен възпитаниците и ги наблюдават още от подопечните си училища.
Дори и да допуснем, че Станишев е внедрил Радев, то смяташ ли че има грам влияние и заслуга за атестацията на слушателя Радев. А атестацията е блестяща и там, и във Г С Раковски също, и в Долна Митрополия, и в американското ВВС. Има подобни отзиви и от руснаците , и грешка прави, че не ги прави достояние.
Гетьо, Радев е блестящ офицер и надявам се добър българин . Влезе в непозната за него материя и естествено е да прави грешки, да пада, да става, да се подпира и понякога не на когото трябва. И понеже сравнявате, то е излишно. Борисов е ерзац офицер...

цитирай
16. vladtepes - За протестите
25.08.2020 14:47
Алкаш Шушкевич не успя да пропие Беларус и сега се търси нов лидер със сериозни успехи в алкохолната подготовка включително редовни делириуми.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Говоря за абонатите преди ареста
25.08.2020 15:43

гледаме различни канали и сайтове. Иначе от паницата не се оплаквам.

quote=getmans1]... Да ти кажа честно нищо не си се интерисувал ... ако беше не би говорил такива нелепости ... гледал си клип някакъв с няколко си прегледа ... то не е от неговият канал който има над 3ста хилидя абоната ... не си прочел уикито да видиш защо и как го държат в затвора, ... ти най-вероятно не си гледал дори един клип от представените

А, както виждам не се съобразяваш и с призивите ми да си малко по-въздържан ... затова си сърбай попарате които сам си дробиш ...

vencivaleri1951 написа:
Медиите могат да направят всекиго герой и лидер.
Блогърът Тахановски е с 22000лайка. Ти имаш много повече, аз също.
И понеже не коментирам при ,,шишко,, ще ти кажа, че Станишев не е и не е бил русофил. Той е Сергеофил . Може по негово време Радев да е станал слушател в академията, но знай, че академиите сами подбират в голяма степен възпитаниците и ги наблюдават още от подопечните си училища.
Дори и да допуснем, че Станишев е внедрил Радев, то смяташ ли че има грам влияние и заслуга за атестацията на слушателя Радев. А атестацията е блестяща и там, и във Г С Раковски също, и в Долна Митрополия, и в американското ВВС. Има подобни отзиви и от руснаците , и грешка прави, че не ги прави достояние.
Гетьо, Радев е блестящ офицер и надявам се добър българин . Влезе в непозната за него материя и естествено е да прави грешки, да пада, да става, да се подпира и понякога не на когото трябва. И понеже сравнявате, то е излишно. Борисов е ерзац офицер...

[/quote]
цитирай
18. vmir - Гети, от мен имаш медал за дуракоустойчивост.
25.08.2020 22:37
Един превтасал болшевишки изтрещялник уж не симпатизирал на Лукашенка, пък го превъзнася, че щял да се бие, за да не станело като у нас и прибалтиките. Излиза, че за да му симпатизира, Лукашенка трябва да започне да стреля по тълпата или да пусне танковете.

Другия кандидат топ-идиот, пък малоумката му не побира повече от парите за Чакъра, или живота на ченгетата по които стреляше престъпникът за него струва по-малко от 50 000, или като първия малоумник би пуснал танковете да газят хората, защото техния живот му е лично безплатен.

E, кой нормален човек няма да се погнуси от лицемерието, което тези дегенерати упорито натрапват, за да опростачват максимално?
цитирай
19. vencivaleri1951 - Естествено , че не симпатизирам
26.08.2020 06:35
Борисов и Лукашенко си приличат по това, че се опитват на много станове да тъкат.
И двамата управляват страната като фирма-Лукашенко като колхоз, Борисов като борческо дружество. Разбиката-Лукашенко не краде и е патриот.
Ти това не можеш да разбереш, защото за теб патриотизмът ти клони към тези, които "хранят на корем"
Интересно е защо едни протести са правилни , а другите не.
Колкото до разстрела на Чакъра с лека артилерия на барикадиралия се във вилата на родителите си уплашен от затвора човек бе престъпен акт за който Борисов трябваше да е с белезници преди повече от 10 години. Барикадата бе вик за помощ и Борисов се постара този вик да не бъде чут. Бе вик за помощ на човек гравитирал около СИК и бе убит също от човек гравитирал , но на по високо ниво около СИК.


vmir написа:
Един превтасал болшевишки изтрещялник уж не симпатизирал на Лукашенка, пък го превъзнася, че щял да се бие, за да не станело като у нас и прибалтиките. Излиза, че за да му симпатизира, Лукашенка трябва да започне да стреля по тълпата или да пусне танковете.

Другия кандидат топ-идиот, пък малоумката му не побира повече от парите за Чакъра, или живота на ченгетата по които стреляше престъпникът за него струва по-малко от 50 000, или като първия малоумник би пуснал танковете да газят хората, защото техния живот му е лично безплатен.

цитирай
20. vmir - 19. vencivaleri1951
26.08.2020 07:02
Понеже имаш извратен мозък, когато чуеш за благосъстояние или превъзнасяш диктатори или напиняш да пикаеш отгоре му, когато не е на диктатори. На всичкото отгоре, опитваш да пикаеш и върху който ти е споменал истината. Къде остави идеологическата си посветеност на гладните, щом толкова ти се пикае върху яденето им "на корем"? Няма ли поне един път да се засрамиш от лицемерието си, когато непрекъснато се издаваш, че терора и терористите са твоя идеал? Погледни се отстрани - терористите за теб винаги са или жертви, или герои, а който им попречи да стрелят - бандит?!?!?! Не ми се прави на наивна овчица, след като си гладен за аванти повече от умиращ от глад вълк.
цитирай
21. getmans1 - ВМИРе, благодаря за признанието. . ...
26.08.2020 09:42
ВМИРе, благодаря за признанието ... такива сме се ние делиорманските селчовци. Друго си е значи, да израстнеш с финеса на жълтите павета, добро оправдание понякога за жълтото в гащите...
То, жълтото в гащите се появява само в достойни за това случаи като на пример, класа си е кога ИкиМалус си снима софрата с очуканите тавички в механата на "Някой си"а съвсем друго евтината китайска чинийка от плотчето на СТАР или пък твоето описание ... за мен дума да не става, то си е ясно по презумция ...

Хахаха, ... "ядене на корем" си е простащина а къде, къде е по-възвишено да се фотнеш с ПУТЯГАТА ОТ ХАВЛИЯТА - а бе, интелект който се придобива само на онези павета, жълтите
цитирай
22. vmir - 21. getmans1 - ВМИРе, благодаря за признанието. . ...
26.08.2020 15:32
Червени изтрещялници, сър!
цитирай
23. vencivaleri1951 - Тук не става въпрос за имане и нямане
28.08.2020 02:11
Лично аз знам 2 и 200. Бил съм в позиция когато съм се чудел взругиден какво ще сложа на масата на децата, бил съм и в позицията на Винету с милион в" чекмеджето" Тук става въпрос за изхвърляне без покритие. Командвам дивизии, имам колекции, акционер съм тук и там...а "лоча" евтин ром с кола в пластмасова бутилка на ПДЧ бюро . Това е абсурд ! И ти го знаеш, че е абсурд, но се правиш на будала да върви купонът. Да ти кажа, изпуснал съм момента от със софрата на Ико и не схващам закачката. И ще ти кажа" случка за всеки случай"
Имаше период когато с градските ми баба и дядо контактувах само аз от семейството.
Живеехме през една улица и аз ходех всеки ден. Баба не говореше с баща ми , защото в този период вуйчо беше в затвора/ офицер от корпуса ни в Югославия, а дядо се разписваше в милицията периодично. Майка ми , обидена заради баща ми не ходеше при майка си също. Бяха гладни години за хората без порцион и село.
В нас имаше всичко общо взето-и село и солиден порцион на баща ми-летец1 командир на полк тогава. При баба понякога само варени картофи. Да ама картофите в порцелан от Майсен , а приборите сребро от майката на баба ми.
И съм се чувствал по сит и по удволетворен с картофите в порцелана, отколкото с деликатеси в плато с надпис "Победа".
Тя беше тогава общ работник в кухня/ превъзпитаваха я/ но си беше дама от всякъде-и облеклото и , и заниманията ...
За Путин и хавлията...
Три седмици ще бъда в хотел на руснак. Може и портрет над спалнята на Путин да има . Не знам-ще видя, ще снимам и ще разкажа

getmans1 написа:
ВМИРе, благодаря за признанието ... такива сме се ние делиорманските селчовци. Друго си е значи, да израстнеш с финеса на жълтите павета, добро оправдание понякога за жълтото в гащите...
То, жълтото в гащите се появява само в достойни за това случаи като на пример, класа си е кога ИкиМалус си снима софрата с очуканите тавички в механата на "Някой си"а съвсем друго евтината китайска чинийка от плотчето на СТАР или пък твоето описание ... за мен дума да не става, то си е ясно по презумция ...

Хахаха, ... "ядене на корем" си е простащина а къде, къде е по-възвишено да се фотнеш с ПУТЯГАТА ОТ ХАВЛИЯТА - а бе, интелект който се придобива само на онези павета, жълтите

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6075983
Постинги: 2742
Коментари: 26501
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031